Ik heb liever een game die wat langer uitgesteld word, dan een game die na een week alweer gepatched moet worden. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat de game dan jaren uitgesteld moet worden a la Duke Nukem Forever ofzo. Een paar maandjes langer wachten maakt mij niet zoveel uit. Kijk maar naar Warcraft 3. Werd ook een uitgesteld, maar het was dan wel een ontiechelijk goed spel en ik speel het nog steeds dagelijk vanaf het begin dat de game gereleased werd. Ik hoop dat ik ook zoiets met Half Life 2 krijg en dat ik die game over een jaar nog steeds aan het spelen ben en waar ik veel plezier aan heb.
Maar ja, helaas kan ik nog niet zeggen of de game goed word, want de game is nog niet uit (gezien de filmpjes zou je moeten verwachten dat de game erg goed word). Waar ik wel op hoop dat het nog voor dit jaar word. Kan ik lekker tijdens de koude dagen lekker gamen en de komende tijd komen er soieso al ontzettend veel goede games uit. We zitten nu eindelijk weer in een periode dat er weer wat goede spellen uitkomen. Waar ik ook erg naar uitkijk is Need for Speed Underground. Daar hoef ik niet over te beginnen, want daar is ook een topic voor.
We zullen zien wat er komen gaat.
Maar ja, helaas kan ik nog niet zeggen of de game goed word, want de game is nog niet uit (gezien de filmpjes zou je moeten verwachten dat de game erg goed word). Waar ik wel op hoop dat het nog voor dit jaar word. Kan ik lekker tijdens de koude dagen lekker gamen en de komende tijd komen er soieso al ontzettend veel goede games uit. We zitten nu eindelijk weer in een periode dat er weer wat goede spellen uitkomen. Waar ik ook erg naar uitkijk is Need for Speed Underground. Daar hoef ik niet over te beginnen, want daar is ook een topic voor.
We zullen zien wat er komen gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 11:40 ]