[PC] Half-Life 2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.401 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

het is veranderd... de nieuwe text is:
Will the Half-Life 2 benchmark program be released today? The answer is… we're not sure. We'll let you know as soon as we hear something, if we hear something.
The ATI\HL2 Alcatraz event is happening today, and GameSpy will have coverage of that later. I was going to attend myself, but new footage of HL2 isn't expected and I'd probably end up getting murdered by Ed Harris. Besides, last time I was in a prison… uhh…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lof...IF they hear something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
haha lol, eerst kunnen we zeiken over de releasedate van de game en nu van de benchmark :P

maar anyway, dat ding lijkt me erg handig, kan ik mn computer er ideaal voor gaan tweaken, desnoods installeer ik windows helemaal schoon voor dat spel...

nu nog maar even bezig houden met andere games, trouwens de multiplayer van halo is geweldig, check halo topic daarvoor, servers worden door ons zelf gehost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 18:36
Wat voor tooltje zou het worden eigenlijk? Iets wat gewoon meldt of je computer goed genoeg is of niet, of zou het net zoiets worden als 3dmark ofzo met een mooi punten systeem oid. Dit zou wel errug kewl zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

spokje schreef op 30 september 2003 @ 22:32:
Wat voor tooltje zou het worden eigenlijk? Iets wat gewoon meldt of je computer goed genoeg is of niet, of zou het net zoiets worden als 3dmark ofzo met een mooi punten systeem oid. Dit zou wel errug kewl zijn :D
Ook dat weet niemand, maar idereen hoopt op een 3Dmark achtige test met ingame beelden :)

edit:

Bron: http://www.hardwareonline.dk/nyheder.asp?nID=5899

Nu is mijn deens niet echt denderend, maar het lijkt erop alsof het een scripted stukje INGAME beelden word.
Valve har udtalt at de vil release et benchmark script bygget over HL2 game enginen før spillet udkommer.
Een ander """benchmark"""
http://www.half-life2.org.uk/check.php
We here at www.half-life2.org.uk have made this simple test to help you work out how well your computer will run the Half-Life 2 game, please note that this is unofficial and as accurate as humanly possible. This is not a guarantee that it will work, only an indication of its likelihood. Don't forget the Official Valve benchmark tool will be a much more accurate test of how your computer will run the Half-Life 2 game when its available.

[ Voor 60% gewijzigd door StarLite op 30-09-2003 22:53 . Reden: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: vedit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: edit: typo + toevoegingen ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Go to http://www.ati.com/getinthegame - a very fresh and slick customized subsite for the latest updates on all ATI products, events, promotions, downloads, contests, and demos. Visit this site for more details on our latest RADEONT products and how to get a FREE copy of Half-life® 2.
Net mailtje gehad van ATI :)

http://www.ati.com/gitg/promotions/launch/index.html <= Launch Event Feed
ATI on top at the Rock

Launch Event video coming soon

http://www.ati.com/online/campaigns/1290/hl2_learn.html

http://www.ati.com/getinthegame = vernieuwd :9

[ Voor 37% gewijzigd door srblackbird op 30-09-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Hebben jullie al de 9800 TX review op Tom's hardware Guide gelezen?
Ze hebben het even over de bundel van die kaart met HL2, en het is gewoon de single player versie ook nog! Multi-miljoenen deal, en we ze krijgen de single player versie... :|
Nou... dan maar een 9700 met de volledige HL2 in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
-edit- was oud nieuws

[ Voor 97% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 30-09-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer coole site en zeeeeer coole screensavers! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
argh nu maar eerst naar school en hopen dat er wat leuks ligt te wachten als ik thuis kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Yorick schreef op 30 September 2003 @ 22:59:
[...]

Net mailtje gehad van ATI :)

http://www.ati.com/gitg/promotions/launch/index.html <= Launch Event Feed
ATI on top at the Rock

Launch Event video coming soon

http://www.ati.com/online/campaigns/1290/hl2_learn.html

http://www.ati.com/getinthegame = vernieuwd :9
Special Offer:
If you thought that was the end of the awesome news…read on! When you buy the new RADEON™ 9800 XT or RADEON™ 9600 XT you will get a FREE copy of Half-Life® 2!

Dat is dus je gratis HL2

prijs 9800xt volgens ati site: $ 499 8)7
prijs 9600xt volgens ati site: $ 199 B)

[ Voor 8% gewijzigd door vacuumcleaner op 01-10-2003 07:47 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jaa die hek ook gehad!
Half-Life® 2 and ATI’s RADEON™: the ultimate match of strength.
Half-Life® 2 and RADEON™ 9800 XT. Now the real match begins.

The new RADEON™ series of Graphics technology has been declared the preferred graphics solution for Half-Life® 2 – the most anticipated game of the year…and for good reason.

Nothing puts in a more powerful performance than RADEON™ 9800 and RADEON™ 9600 series graphics accelerators. Nothing’s faster. Nothing’s more visually advanced. Nothing is as hyper-realistic. This is the only way to play Half-Life® 2. Check out a sneak-preview of Half-Life® 2 by clicking on our “Trailers” section. Get ready to be blown away!

Special Offer:
If you thought that was the end of the awesome news…read on! When you buy the new RADEON™ 9800 XT or RADEON™ 9600 XT you will get a FREE copy of Half-Life® 2!

We have made it simple for you.
ATI’s RADEON™ and Half-Life® 2 – the perfect match. And for more power, play it on a Dell™ Dimension™ XPS. Visit www.dell.com for more information.

Dell and Dimension are trademarks of Dell Inc. All rights reserved. © 2003 Valve Corporation
Best leuk... een bevestiging

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
op de kalender van ATi staat de R9800XT gepland voor Oct. incl HL2 :)

btw, die 9600XT heeft eik wel een leuk prijsje, als je bekijkt dat HL2 erbij zit, en dat de 9600 pro volgens valve de beste prijs/prestatie verhouding heeft in HL2

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 01 oktober 2003 @ 09:35:
op de kalender van ATi staat de R9800XT gepland voor Oct. incl HL2 :)

btw, die 9600XT heeft eik wel een leuk prijsje, als je bekijkt dat HL2 erbij zit, en dat de 9600 pro volgens valve de beste prijs/prestatie verhouding heeft in HL2
volgens mij was het een "voucher" welke bij word geleverd bij de kaart. die kun je inleveren zodra de kaart uitkomt. dus het heeft niets met de release date te maken.
zoals al werd gezegt de release van de kaart heeft geen invloed op de release van HL2 en visa versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm ik kan idd haast niet wachten op het spel... En ik geloof dat mn PC het ook wel aan kan... ;)
En kheb gelukkig net een 9600 pro... dus ik neem aan dat het geen problemen mag opleveren.
Trouwens... ik zit ook met smart te wachten op alle kewle HL2 mods!
(zie specs below)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
offtopic:
Is de 9600 geen budget variant van de Radeon kaarten?

[ Voor 17% gewijzigd door HuggyB op 01-10-2003 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
ReCreator schreef op 01 October 2003 @ 09:57:
Hmm ik kan idd haast niet wachten op het spel... En ik geloof dat mn PC het ook wel aan kan... ;)
En kheb gelukkig net een 9600 pro... dus ik neem aan dat het geen problemen mag opleveren.
Trouwens... ik zit ook met smart te wachten op alle kewle HL2 mods!
(zie specs below)
Nee geen mods.

Doe mij het spel maar eerst. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-09 13:20

vtx

Nou ik zit dus ook echt met smart te wachten op een paar mods. CS2, Ironman offroad racing en meer. Lijkt me toch echt zwaar lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hehe, hier Foggy van Ironman Offroad :D We wachten nogsteeds op die SDK.. ontwikkelingen liggen een beetje stil :| Maar als je zin hebt om ons team tegen die tijd aan te vullen, check http://ioc.origin-network.net/

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

FoggyFreek schreef op 01 October 2003 @ 11:44:
Hehe, hier Foggy van Ironman Offroad :D We wachten nogsteeds op die SDK.. ontwikkelingen liggen een beetje stil :| Maar als je zin hebt om ons team tegen die tijd aan te vullen, check http://ioc.origin-network.net/
Hey Foggy, great job so far! Vroeger heb ik deze game helemaal stuk gespeeld. Het was altijd maar weer proberen om toch nog weer 1 leveltje verder te komen om te zien hoe dat eruit ziet. Echt lachuh, en maar nitro kopen :)

Helaas heb ik zelf geen tijd om nog dingetjes te gaan doen, maar ik zal de ontwikkelingen wel op de voet volgen en als er straks een vroege beta of wat dan ook verschijnt iedereen aanmoedigen om hem te proberen!

Jammer dat jullie de SDK nog niet hebben mogen ontvangen :(

Hebben jullie wel al verschillende tracks gemaakt, of willen jullie toch eerst wachten op de sdk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoe kunnen ze eigenlijk mods maken voor een spel dat nog niet eens uit is???

Er is, voor zover ik weet, ook niks uitgelekt op internet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jaah mods rulen... maar eerst het spel...idd zoals Vanitas zei...

Maar een svencoop achtig iets lijkt me ook gaaf! Of is dat standaard al?

die benchmark kwam die nou vandaag? vanaaf ff testen dan... maar jah benchmark is nie zo boeiend.. doe mij eht spel maar

Hoe ze dat doen Vanitas? NIET! :P heheh
Jammer dat jullie de SDK nog niet hebben mogen ontvangen :(
SDK: Software Development Kit

[ Voor 23% gewijzigd door ReCreator op 01-10-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

ReCreator schreef op 01 October 2003 @ 11:52:

SDK: Software Development Kit
? Yes I know ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

That Half-Life 2 benchmark program was supposed to be released yesterday, but it wasn't. Oh well, you should all be used to delays by now... :)
The ATI\HL2 Alcatraz event is over. Some reports on that will probably be popping up soon, but before you get excited, no new HL2 footage was on display or anything like that. GameSpy.com already has an article about those new Radeon cards officially announced at the event, though.

As most kinda expected, the ATI\HL2 software bundle isn't really a bundle: if you buy one of these video cards, you get a fancy piece of paper saying you'll get a free copy of HL2 once it ships. And you'll need to pay shipping costs unless you download it through Steam, apparently.
Hmzz, toch jammer dat Valve zich niet eens aan een benchmark-release date kan houden. Dat zou betekenen dat de engine ZELF dus nog niet helemaal af is?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 01 October 2003 @ 11:13:
offtopic:
mja mainstream kaart .. zeker geen MX onder de radeons bijvoorbeeld.. want de performance is echt niet slecht .. ik heb het dan wel over de pro versie.. (in de meeste gevallen ook flink te oc/ en

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

HuggyB schreef op 01 oktober 2003 @ 11:13:
offtopic:
R9600 is in feite een R9800 maar met 4 pipelines IPV 8 pipelines.
Als je geluk hebt en je pipelines van je 9600 zijn onbeschadigd kun je de 4 extra pipelines ook activeren DMV een sofwarematige mod.
Dit omdat de 9600 en 9800 chip heeft met 4 uitgeschakelde pipelines.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik snap dat jij dat weet, maar ik gebruikte jouw quote op de vraag van Vanitas ;)

offtopic:
[quote]
Als je geluk hebt en je pipelines van je 9600 zijn onbeschadigd kun je de 4 extra pipelines ook activeren DMV een sofwarematige mod.
[/quote]

Ff snel.... en offtopic maar.... hoe? heb hier al eens naar gezocht...

[ Voor 49% gewijzigd door ReCreator op 01-10-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

Domme ikkuh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
StarLite schreef op 01 oktober 2003 @ 12:25:
[...]

Volgens mij vergis je je met de 9800se ipv de 9600pro

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

StarLite schreef op 01 oktober 2003 @ 12:25:
[...]

Onzin, de 9600 heeft een totaal andere core die op 0,13 gebakken is ipv 0,15

De Radeon 9800SE is inderdaad een 9800 waarvan 4 van de 8 pipelines zijn uitgeschakeld. Deze kun je met een beetje geluk modden naar een 9800Pro. Zie dit en dit draadje

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jammur... koop wel een radeon 10k.... waneer die uit komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens dit is een HL2 topic. Geen radeon topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ow sorry ik liet me meeslepen....

Even terug naar HL2...
Er is inmiddels aangekondigd dat hij ook gaat komen op de XboX... Maar dat het spel niet om te zetten is naar PS2 en GC... Dit vind ik toch erg jammer! Het lijkt mij juist makkelijker om de Game om te zetten naar Gamecube ofzo! Want die heeft immers Flipper! de procesoor die ontwikkeld is door... (durf het bijna niet te zeggen|)....ATI!
Die techniek zal wel anders zijn, maar ook wat overeenkomsten hebben, of zie ik het verkeerd...

Oke en van XboX kan ik me wel voorstellen..dat ding IS een PC... niks op tegen.. Halo 0wnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
xbox heeft een totaal ander structuur als een pc, dat is nu al duizend maal gezegt :P en we blijven het zeggen...

kijk maar bijvoorbeeld even naar halo op de pc, deze poort is zeker niet afgeraffeld, er is zeer lang aan gewerkt en de multiplayer is ook erg leuk, maar je ziet wel dat het zeer sloom draait op de snelste systemen, vooral in binnenlevels, en dat terwijl ik op de xbox zelfs geen last had van slowdown als we met zn 4en gingen multiplayeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Oke ik snap wel dat XboX geen PC is.. maar poorten van HL2 moet toch ook lukken op de andere systemen... lijkt me niet zo moeilijk... en het verkoopt!

offtopic:
Halo is een poort die precies andersom is dan de HL2 poort... Halo is op de PC lang over gadaan en is ook mooier dan de XboX versie... schijnt. Maar jah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
ReCreator schreef op 01 October 2003 @ 14:06:
Oke ik snap wel dat XboX geen PC is.. maar poorten van HL2 moet toch ook lukken op de andere systemen... lijkt me niet zo moeilijk... en het verkoopt!

offtopic:
Halo is een poort die precies andersom is dan de HL2 poort... Halo is op de PC lang over gadaan en is ook mooier dan de XboX versie... schijnt. Maar jah...
Het is wel duidelijk dat jij een gamecube-fanboy bent ;)

Maar ik denk dat je pech hebt. Half-Life op de PS2 of Gamecube... alleen de gedachten al. Op de PS2 lijkt me het zoiezo niets, nofi hoor maar de machine is nu 3 jaar uit en loopt toch best achter. En de gamecube is nou ook niet bepaald een superkrachtige gamemachine. Ik denk dat ze wel de beste keuzen hebben gemaakt bij de XBOX. De machine lijkt het meest op een PC en de graphics chip van Nvidia zal de game goed doen. Bij de volgende generatie consoles zou HL2 wel komen dus... nog even wachten voor de consollers maar ach. Half-Life is gewoon een DIE-hard PC spel. Dat moet je op je PC beleven, offline of online. Geen paarse/zwarte plastik joysticks met knopjes maar gewoon toetsenbord met muis! >:)

MS zal ook wel een duit in het zakje hebben gedaan om hem XBOX only te krijgen denk ik. Vraag me af voor hoeveel ze nu weer zijn ingekocht. Ook al die deal met ATI, nu dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dat de beste keus de XboX is lijkt mij ook wel.. daar niet van. Maar het lijkt me zo onlogisch, zo heel veel beter is de XboX niet van de GC... wel meer opslag inderdaad. En de online mogelijkheden zijn al een tijdje op gang, en dat zie ik bij Nintendo (europa) niet gebeuren.. tis er wel, maar het loopt niet. Maar goed, ik heb een PC die goed genoeg is... (denk ik) en dus speel ik em daar op. en de mods komen natuulijk alleen op die versie... heb al een site gevonden waar ze druk bezig zijn met voorbereidingen op een HL2 mod!

http://www.cw-meltingpoint.com/

en er zijn er meer, maar deze spreekt me wel aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Leuk cartoontje op halflife2.org:

Afbeeldingslocatie: http://80.239.144.147/images/news/image_532.jpg

Afbeeldingslocatie: http://80.239.144.147/images/news/image_533.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

euh :/ :) , ik vat hem niet echt, is dat zogenaamd die G-man ofzo die gast voorop?
en dat "warp" vat ik ook niet, terwijl ik HL en BlueShift alle2 uit heb gespeeld..

ben ik nu zon noob dan opeens of.. :'( :)

[ Voor 3% gewijzigd door johnneman op 01-10-2003 16:51 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
johnuitalmelo schreef op 01 October 2003 @ 16:50:
[...]
euh :/ :) , ik vat hem niet echt, is dat zogenaamd die G-man ofzo die gast voorop?
en dat "warp" vat ik ook niet, terwijl ik HL en BlueShift alle2 uit heb gespeeld..

G-man en Babe Newell.

Gabe krijgt het spel niet optijd gereleased (30 sept.), g-man vind dat niet leuk dus teleport hem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAHAAHAHHAAHHAAHAH

wat een giller

:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
johnuitalmelo schreef op 01 October 2003 @ 16:50:
[...]

Denk dat je hem nog maar een keer moet uitspelen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 17:04:
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

wat een giller

:{
Agree met Aikon, ze refereren naar het eind van HL, of werk voor G-Man, of je neemt de teleport maar die je dood zal betekenen. Hij teleport hier Gabe naar die plaats op Xen die aan het eind van de game zit. Als je daarnaar geteleport wordt ben je zwaar de lul aka ten dode opgeschreven. :)

BTW: Leuk detailtje dat Gabe een ATI t-shirt aanheeft :P

[ Voor 17% gewijzigd door Novah op 01-10-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
hehe ik vind ze leuk hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
hij is fijn, arme gabe :P

oja tweakers ik heb hier de onofficiele

Half-Life 2 : System Test

gevonden

[ Voor 75% gewijzigd door rudyman85 op 01-10-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ff de draad kwijt met die Ati Radeon bundled box, daar hebben ze het over een 9800XT, is die sneller of slomer in vergelijking met een 9800PRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hehe, ik vind hem ook wel grappig :), maar ik geef g-man groot gelijk!!! :(
klote gabe :(, ik ben blij als ik gman weer eens kan ontmoeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 19:39:
Ik ben ff de draad kwijt met die Ati Radeon bundled box, daar hebben ze het over een 9800XT, is die sneller of slomer in vergelijking met een 9800PRO?
De XT zal ietsje sneller worden dan de Radeon 9800 Pro. In de toekomst kan ie nog wel een stukje sneller worden, dankzij z'n Overdrive functie, waardoor ie zichzelf overclockt. Zie ook de T.net Frontpage nieuwsitem met testresultaten en meer informatie: ATi Radeon 9800 XT reviews online :)
Rudyyy schreef op 01 oktober 2003 @ 19:34:
hij is fijn, arme gabe :P

oja tweakers ik heb hier de onofficiele

Half-Life 2 : System Test

gevonden
Deze was er ongeveer een maand geleden ookal en toen werd er ookal gezegd dat zo'n test natuurlijk helemaal niks zegt, omdat ie alleen controleert of je in de buurt van de aanbevolen systeemeisen zit :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 19:39:
sneller

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 FPS sneller.. niet echt de 100 euro prijsverschil waard imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

This is where I met the guy from Shacknews. Comments go as follows:

Me: Why do you think HL2 is delayed?
SN: Half-Life2 was ready two weeks ago but steam had such a terrible launch that it was pushed back.

Me: What is in it for the content providers?
SN: Valve actually approached [fileshack] asking to help host for the steam release. After we found that there is absolutely no incentive for us to do so, we had to turn them down. That is the same reason AT&T pulled out of content hosting and they provided something around the lines of 500Mbits.

Me: Can you see Nvidia continuing to host steam content after the way Valve has treated them in press releases?
SN: No way.
http://www.halflife2.net/...ead.php?s=&threadid=10477

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

hmm, in datzelfde interview staat ook het volgende:
Me: Do you think we will see the HL2 benchmark today?
[H]: No, I know the guy actually writing it and he told me it isn’t ready for public

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ReCreator schreef op 01 October 2003 @ 13:43:
Ow sorry ik liet me meeslepen....

Even terug naar HL2...
Er is inmiddels aangekondigd dat hij ook gaat komen op de XboX... Maar dat het spel niet om te zetten is naar PS2 en GC... Dit vind ik toch erg jammer! Het lijkt mij juist makkelijker om de Game om te zetten naar Gamecube ofzo! Want die heeft immers Flipper! de procesoor die ontwikkeld is door... (durf het bijna niet te zeggen|)....ATI!
Die techniek zal wel anders zijn, maar ook wat overeenkomsten hebben, of zie ik het verkeerd...

Oke en van XboX kan ik me wel voorstellen..dat ding IS een PC... niks op tegen.. Halo 0wnd
MS wil gewoon alle spelen hebben op de XBox :(

MS stinkt, als ze hun zin niet krijgen gooien ze er nog meer geld tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

We klagen, we hebben het over video kaarten, we klagen nog even meer...
Geen enkele vorm van discussie...
Er zijn genoeg kansen gegeven om hem open te laten, maar het wordt alsnog verkloot.

Ik kan maar één ding zeggen: "Do not open 'till christmas"
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.