[PC] Half-Life 2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:59
Hoezo op slot als je speculeert over de black ops in hl1 en of die terugkomen in 2? das toch gewoon lullen over hl2?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:31
Natuurlijk. :)

Je mag hier best gewoon praten over Halflife 2 hoor, anders was het topic wel dicht geweest. Het enige wat we niet willen hebben is oeverloos gezanik over release dates. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 11:31:
Ik hoop dat de commando's terug komen.
Die gaven mij echt een kick.
D|In het filmpje van die container die die ventjes plet, waren dat geen commando's?

Nog een gedachte:
Stel je voor dat in dat filmpje die "speler" de granaat naar de linker pootjes had gegooid , was die container dan naar LINKS gevallen?

Of die zwiepende balk [zelfde filmpje]:
Zal die balk ook steeds minder gaan zwiepen en uiteindelijk stil gaan hangen?
En als de mapmaker de balk niet van massief ijzer had gemaakt maar van bij piepschuim, zal de balk dan domweg afstuiteren tegen de enemies eronderaan en zal de balk dan ook minder zwiepen [een piepschuim balk hangt veel eerder stil dan een ijzeren].
Zou de physics engine daar ook rekening mee houden?

[ Voor 54% gewijzigd door StarLite op 29-09-2003 11:59 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is juist de hele grap van de physics engine: Het ergens druk op zetten en dat ie dan realitisch beweegt. Of het nu een balk is of een cola blikje, het is voor de engine hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Kwartjuh schreef op 29 September 2003 @ 11:19:
Als je dit topic op slot wil hebben moet je vooral zo door gaan. :|
het is toch duidelijk wat de modjes hebben gezegt? En daarbij ís HL2 uitgesteld, en tot wanneer weten we niet.

om even een fatsoenlijke discussie te starten:

Zouden de black ops nog terugkomen? Ik weet niet meer precies wat zíj nou kwamen doen in de Black Mesa Facility, maar zouden ze een come-back maken?
De black ops werkten voor de G-man en die kwamen de normale soldaten uit de weg ruimen. Vandaar dat Shepart in oppfor tegen ze moest vechten. De black-ops zorgen er volgens mij ook voor het wegvagen van de black mesa.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 29 september 2003 @ 11:19:
Zouden de black ops nog terugkomen? Ik weet niet meer precies wat zíj nou kwamen doen in de Black Mesa Facility, maar zouden ze een come-back maken?
Black ops weet ik niet, maar bij 1 van die foto's gemaakt door die gast die bij Valve op bezoek mocht stond wel concept art van een vrouwelijke versie van de combine soldiers. Misschien niet helemaal hetzelfde, maar je zit dan ook in City 17, en niet in Black Mesa. Het zou me echter niet veel verbazen als je wel een keertje naar wat over is van black mesa wordt geteleporteerd. Bij wijze van een bonus leveltje of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Toen dat stukje in Opp Force dat je die bom van de Black opps uit moest schakelen.
Als je dan een stukje verder kwam zag je de G-Man met die bom kloten.
Dan zal die ook wel van hem geweest zijn??? :?

Zouden die Black opps dan ook bij hem horen?

Het is iig wel jammer dat ze geen Black opps uitbreiding hebben gemaakt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
Ik hoop niet dat die zwarte vrouwtjes terug komen .... die waren vet irri ..

Heb daar ook best veel *^*^%$^$#^$#^% worden laten vallen

Maar hier een nieuwtje

HL2 uitbreiding in de maak :release 2004

http://www.gamer.nl/nieuws/19296

Maar voor de niet echte HL onder ons ze zijn nu bezig met een skin voor UT.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/1064814287_0.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door ravw op 29-09-2003 12:56 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Van HL2.nl
Naast het herhalen van het woord 'holiday season' en weer een bevestiging dat de hele wereld HL2 tegerlijker via Steam en in de winkels kan verkrijgen, is er ook al een expansion pack in de maak die volgend jaar uit moet gaan komen.
Al wel een expansion pack maken, terwijl het spel zelf nog niet af is. 8)7 |:(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Vanitas schreef op 29 September 2003 @ 12:58:
Van HL2.nl

[...]

Ja leuk he :)

Of is hij misschien toch al af maar moet hij even ge fijn tweakt worden :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of ze releasen de expasion pack gelijk tijdig met hl2.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 29 September 2003 @ 12:58:
Van HL2.nl

[...]

Tja, sommige mensen kunnen daar al een hele tijd mee bezig zijn. Dat zjin dan vast de verhaalschrijvers en de conceptdesigners (mappen, beesten). Daar zit ook veel tijd in, maar die zijn nu met HL2 al waarschijnlijk klaar (hopelijk :X , anders duurt het idd nog wel ff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Nou net steam uitgeprobeerd op HL1, en als dat voor HL2 moet werken kunnen ze voor mij wel oprotten met HL2 ,... het enige wat dat steam geeft zijn foutmeldingen.

Daarnaast wat vinden jullie er van dat je voor de single player van HL2 als steam moet gebruiken,... weet je wel hoe lang het duurt [bij mij dan] om steam met HL1 bij mij op te starten,... is gewoon geen fun meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
euh der staat toch nergens dat je steam moet hebben om hl2 te gebruiken dat is zelfs nog tegen gesproken door valve als ik me niet vergis.. zou mooie bak zijn mensen met een 56k modempje kopen dan hl2 echt niet.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat je alleen de eerste 2 weken Steam nodig hebt om het ook singleplayer/LAN te spelen, dit om warez versies tegen te gaan. Ik denk niet dat Valve wakker ligt van een 56k'ers die geen moeite nemen even in te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje naar Gabe gestuurd je weet maar nooit:

Dear Gabe,

As a true follower of HL2 news i was shocked to find out the best game ever is delayed.
Offcourse i know you will get this kind of mails all through the day, knowing what a impact you made by delaying the game so short before 30th september.

I know this kind of games are the ones that are making history but i still want to ask you if Valve kan be al little more specific about the new release date.
The game community is upgrading their computers especially for this game. Knowing that the community consists mostly off young "adults" they are throwing their money away on investments that they probably shouldnt have had to make so soon.

Gabe, i ask off you, in name of the biggest game community ever, please give us a date, so we, as a community can upgrade our computers at the right time and we can look forward to D-Day. The day the best game ever will be released.

Greetings,

M@doperator
Age 22
Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

zet er dan tenminste je echte naam in joh :/

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Hmmmm, hardware kopen voor software die nog niet uit is en waarvan je nog niet weet of het wel gaat voldoen aan je hoge verwachtingen is in mijn ogen een nogal goed voorbeeld van de beer die nog niet geschoten is.

Ik ga 'm gewoon proberen op m'n Radion 8500. De kans is groot dat ik wil upgraden, maar dan is de blijheid des te groter om het verschil te zien tussen het 'fossiel' en het GFX monster.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
<silent mode>
dat is zijn echte naam :+
</silent mode>

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 29 september 2003 @ 15:01:
zet er dan tenminste je echte naam in joh :/
Heb ik gedaan, maar niet iedereen hier hoeft die naam te weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Al die hardware fabrikanten lachen zichzelf een krul in de l#l met de komst van spellen zoals HL2 en DIII. Ikzelf ben straks ook 1 van de sukkels die zijn "oude" PC dumpt om HL2 en DIII zo goed als mogelijk te kunnen spelen. Eigenlijk te gek voor woorden, maar toch ga ik het doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik doe het alleen als ik :

1) geld heb (Dat duurt nog f)
2) bewijs heb dat mijn pc het echt niet kan dragen.. en ja daarvoor moeten die games eerst worden uitgebracht..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 14:56:
Mailtje naar Gabe gestuurd je weet maar nooit:
Niet meer over de releasedate praten was de afspraak volgens mij.
En denk je nou echt dat jij wel een datum krijgt en de rest v/d wereld niet? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Roko schreef op 29 September 2003 @ 15:22:
Al die hardware fabrikanten lachen zichzelf een krul in de l#l met de komst van spellen zoals HL2 en DIII. Ikzelf ben straks ook 1 van de sukkels die zijn "oude" PC dumpt om HL2 en DIII zo goed als mogelijk te kunnen spelen. Eigenlijk te gek voor woorden, maar toch ga ik het doen ;)
idd, ik heb mijn pc erop gekocht en denk wel dat ik bijde ga kunnen draaien (eventueel upgrade 2100+ naar 3200+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Da Monkey schreef op 29 September 2003 @ 15:35:

2) bewijs heb dat mijn pc het echt niet kan dragen.. en ja daarvoor moeten die games eerst worden uitgebracht..
Inderdaad, ik wil ook eerst zien dat mijn huidige bak het niet meer trekt (en dat is hoogstwaarschijnlijk) voordat ik in gestrekte draf naar mijn hardware boer ren. Zien is geloven!
Gelukkig heb ik een vriendin die ook van fraggen houdt dus die vind het in iedergeval geen probleem. :> O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja, ik denk dat ik inderdaad een ATI videokaart ga kopen als ie word gebundeld met HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 29 September 2003 @ 15:36:
[...]

Niet meer over de releasedate praten was de afspraak volgens mij.
En denk je nou echt dat jij wel een datum krijgt en de rest v/d wereld niet? |:(
Ik praat er niet over, ik heb iemand erover gemaild O-)

Bovendien KAN je het altijd proberen. Wie weet als iedereen ze helemaal gek zeurt laten ze wel wat los.
Al is het maar een demo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..wanneer komt valve met de statement dat de benchmark is uitgesteld..ik vind het maar raar tis al bijna 30 september..stel je voor dat het nog echt zou uitkomen ook...*dreaming* :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 17:22:
..wanneer komt valve met de statement dat de benchmark is uitgesteld..ik vind het maar raar tis al bijna 30 september..stel je voor dat het nog echt zou uitkomen ook...*dreaming* :Z
Waar slaat dit nou weer op. Hij komt 30sept als het goed is en dan ga je op 29sept zeuren dat 'ie er nog niet is? |:(

Ben trouwens nou redelijk ver met Opposing Force. Echt geweldig, al die laboratoria die je ziet en alles :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 29 september 2003 @ 18:09:
[...]

Waar slaat dit nou weer op. Hij komt 30sept als het goed is en dan ga je op 29sept zeuren dat 'ie er nog niet is? |:(

Ben trouwens nou redelijk ver met Opposing Force. Echt geweldig, al die laboratoria die je ziet en alles :9
bedoeld als sarcasme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Normaal geef je dat subtiel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Opposing force IS echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36
Ben echt benieuwd of er morgen nog een leuke verassing staat te w88 als ik van school terug kom ;)

Grappig om te zien dat er bij elke HL(2) thread er steeds mensen achter komen dat HL1SP / Opfor toch eigenlijk geweldige games zijn ;)

Het is alleen zo jammer dat wij zeg maar zoveel uren 'voor lopen' op amerika etc. Vaak heb je hierdoor dat wij of heel laat in de avond of juist midden in de nacht het leuke nieuws vaak krijgen.. :'( :P

[ Voor 31% gewijzigd door spokje op 29-09-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spokje schreef op 29 September 2003 @ 20:35:
Ben echt benieuwd of er morgen nog een leuke verassing staat te w88 als ik van school terug kom ;)

Grappig om te zien dat er bij elke HL(2) thread er steeds mensen achter komen dat HL1SP / Opfor toch eigenlijk geweldige games zijn ;)

Het is alleen zo jammer dat wij zeg maar zoveel uren 'voor lopen' op amerika etc. Vaak heb je hierdoor dat wij of heel laat in de avond of juist midden in de nacht het leuke nieuws vaak krijgen.. :'( :P
nou ik ga er vanuit dat die benchmark dan wel af is iig daar hebben we niet veel mee vangehoord dus ik denk dat dat wel geod zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 21:15:
[...]

nou ik ga er vanuit dat die benchmark dan wel af is iig daar hebben we niet veel mee vangehoord dus ik denk dat dat wel geod zit
Dus hebben we morgen misschien een benchmark :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
hopelijk hoef ik niet uptegraden .
Want ik blijf gaan .

Draai nu met een

AMD XP2000 , RADEON 8500 (128 mb) , 512 (2100 cas2) ram geheugen .

Hopelijk is dit wel voldoende om hem lekker te draaien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Blackhole schreef op 29 September 2003 @ 22:25:
Want ik blijf gaan .

Draai nu met een

We helpen je mee hopen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Blackhole schreef op 29 September 2003 @ 22:25:
Want ik blijf gaan .

Draai nu met een

Wees maar niet bang ;) dat is een redelijk "nieuw" systeem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik hoor een hoop "kan ik het wel draaien?, moet ik upgraden?, en dan uber specs,

maar de engine wordt toch superschaalbaar?

Ik merk dat ik nog heel erg van een spel kan genieten op 800 maal 600 zonder AA, en verder wel goeie kwaliteit.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
ah het zal wel meevallen uiteindelijk hoor met de systeemeisen, ik denk gewoon dat het enorm zwaar is om het volop te draaien, naja daar moet je dan maar gewoon geld voor uitgeven, het gaat erom dat het systeem schaalbaar is...

magoed, trouwens nog een half uurtje en dan is het 30 september ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Idd niet zo bang zijn over de specs. Je moet niet alles op 1600x1200 met alle toeters en bellen aan willen spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Met die mooie setup kan je wel een 9700 Pro kopen.
Volgens mij kan je dan ook nog genieten van DX9 effecten zonder een al te lage framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Jaja tis 30 september :P
Niet dat er nu veel zal gebeuren ofzo ;)

Btw HL2 komt ook op de X-doos. Dan mogen ze het detailniveau wel wat terugschroeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als alles mee zat dan zat ik vandaag - HL2 - te spelen op m'n PC.... beetje surrealistische gedachten nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes yes yes HOERA.... :D :p

Ik heb vanavond nog een paar leveltjes HL gespeeld.
toch leuk om dat weer es te spelen..
Het sfeertje blijft goed in het spel.. :)

anyway'z tis de 30e.......... :O

ik ga nog ff wat eten, potje PES2 tegen me broertje straks
en dan lekker ZZZzzzzZZ

-edit-

ow, broertje is um snel naar boven gepeert.. allemaal de schuld van Valve:) :p
na ja, dan nog maar ff i-netten dan.. :p
heb morgen toch nix te doen, ben vrij. :D

genoeg bull**** over mij nu :X :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Dankzij al die superfilmpjes gaat dit toch 1 vd weinige games worden die ik origineel in bezit wil hebben, ben vaak te snel uitgekeken op andere games maar heb zo'n vermoeden dat dat met HL2 wel eens zou kunnen veranderen.

Oftewel het boeit me niet hoelang ik nog moet wachten maar hem halen zal ik zeker.. :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie nou niet bang dat deze game zwaar overhyped gaat worden?! Ik denk bijv aan een B&W p.e.
Ook ik ben uiteraard zeer benieuwd wat HL2 gaat brengen, maar dan meer vanwege de mod CS... Ik heb in mijn PC-jaartjes al tig FPSers gespeeld, en imo is alles wel een beetje gedaan wat er mogelijk is. Ik ben bang dat HL2 hier geen of een minieme toegevoegde waarde aan zal geven.

De game is nog niet eens uit (en geloof mij als ze de releasedatum een aantal malen zullen bijstellen, en hopelijk zwichten ze niet onder de druk van de gamers en moeten ze na 3 dagen al een eerste patch uitbrengen!) en we zijn al toe aan het zesde topic?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 08:14:
Zijn jullie nou niet bang dat deze game zwaar overhyped gaat worden?! Ik denk bijv aan een B&W p.e.
Ook ik ben uiteraard zeer benieuwd wat HL2 gaat brengen, maar dan meer vanwege de mod CS... Ik heb in mijn PC-jaartjes al tig FPSers gespeeld, en imo is alles wel een beetje gedaan wat er mogelijk is. Ik ben bang dat HL2 hier geen of een minieme toegevoegde waarde aan zal geven.

De game is nog niet eens uit (en geloof mij als ze de releasedatum een aantal malen zullen bijstellen, en hopelijk zwichten ze niet onder de druk van de gamers en moeten ze na 3 dagen al een eerste patch uitbrengen!) en we zijn al toe aan het zesde topic?!
Er zijn sinds het begin van topic 1 veel nieuwtjes over hl 2 uitgekomen. Geen wonder dat we nu op deel 6 zitten. Daarnaast is het altijd leuk op te filosoferen over een gam wiens voorganger de gamesindustrie op zijn kop heeft gezet (in a matter of speaking :P).
Toch denk ik dat de game niet gehyped wordt, om het feit dat de game er nu al likkebaardend uit ziet en we redelijk wat kunnen verwachten van Valve.

(ik bedoel het is tenslotte geen davilex ;) )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Unreal 2 zag er ook 'likkebaardend' uit :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Kapoen schreef op 30 September 2003 @ 08:35:
Unreal 2 zag er ook 'likkebaardend' uit :)
Unreal 2 was dan ook niet slecht :D. Kijk het blijft altijd een eigen mening van iedereen. De 1 kan grachtenracer prachtig vinden (lijkt me sterk maja) en de ander vindt unreal 2 leuk. Zo blijft het leuk in de wereld. Is zo saai als iedereen van hetzelfde hielt :P.
(Nouja misschien wel handig in mp maja :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Zou er nu vandaag een benchmark uitkomen of is dat ook bullshit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 20:17
GG85 schreef op 30 september 2003 @ 08:41:
Zou er nu vandaag een benchmark uitkomen of is dat ook bullshit?
Alle info over releases van wat dan ook (wat met HL2 te maken heeft) IS ONZIN. Pas als het uit is is het er ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
denk het niet.. anders hadden we dat al wel ergens gehoord..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Misschien moet je de startpost nog eens goed doorlezen. Dit shootertje heeft als eerste een materials / physiks system (edit: die ragdoll physics die we tot nu toe hebben gezien in bijv. Unreal2 of Chaser zijn nou niet echt realistisch). Ze zeggen revolutionaire AI te hebben (kijken hoe veel beter die is dan andere) en een facial animation system is zeker nog nooit zo gemaakt.
Ik denk wel dat dit game bij een hoop punten zeker wél iets nieuws toe zal voegen!

Helemaal mee eens. Je kan zien dat de materials goed werken etc, maar of dat ook goed in het spel ingebakken zit (behalve in traptown) moeten we nog maar zien.
Ik verwacht wel een enorm vet spel (misschien een grote fout), maar dat is eigelijk amper op feiten gebaseerd. Denk niet dat andere mensen wel zo veel meer hebben gezien / gehoord van dit game en toch gaan ze het allemaal kopen voor de eerste review uit is.
Ergo, dit spel is gehyped. Of dat erg is is een ander verhaal!

[ Voor 4% gewijzigd door JayVee op 30-09-2003 09:27 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Da Monkey schreef op 30 September 2003 @ 09:04:
denk het niet.. anders hadden we dat al wel ergens gehoord..
Tis nog vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:17

edward2

Schieten op de beesten

DutchCommando schreef op 30 September 2003 @ 09:02:
[...]

Alle info over releases van wat dan ook (wat met HL2 te maken heeft) IS ONZIN. Pas als het uit is is het er ;).
Zal wel heel zuur zijn als de HL2 mania tot een dieptepunt daalt omdat er ook al geen benchmark wordt gereleased, maar ik kijk nergens meer van op, remember 30 Sept? die werd opzij gewimpeld alsof er nooit een woord over was gesproken.

Heel die hype is veel te vroeg begonnen als de game dit jaar niet gaat halen, het stof daalt al weer neer, bij veel mensen overheerst het gevoel van teleurstelling en belazerd te zijn, het Duke4Ever effect dreigt toe te slaan als de ret van 2003 HL2-loos verloopt

Ik ben nog steeds extreem pissed off zoals de releasedate van 30 sept is verkracht alsof die nooit bestaan heeft :(

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik ben niet pissed vind het alleen erg jammer dat het niet vandaag uitgekomen is.. ik had er al rekening mee gehouden omdat er de laatste tijd geen enkele game optijd uit komt. (Waarom kan dat niet en in andere bedrijfstakken kan dat wel?)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever een game die wat langer uitgesteld word, dan een game die na een week alweer gepatched moet worden. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat de game dan jaren uitgesteld moet worden a la Duke Nukem Forever ofzo. Een paar maandjes langer wachten maakt mij niet zoveel uit. Kijk maar naar Warcraft 3. Werd ook een uitgesteld, maar het was dan wel een ontiechelijk goed spel en ik speel het nog steeds dagelijk vanaf het begin dat de game gereleased werd. Ik hoop dat ik ook zoiets met Half Life 2 krijg en dat ik die game over een jaar nog steeds aan het spelen ben en waar ik veel plezier aan heb.

Maar ja, helaas kan ik nog niet zeggen of de game goed word, want de game is nog niet uit (gezien de filmpjes zou je moeten verwachten dat de game erg goed word). Waar ik wel op hoop dat het nog voor dit jaar word. Kan ik lekker tijdens de koude dagen lekker gamen en de komende tijd komen er soieso al ontzettend veel goede games uit. We zitten nu eindelijk weer in een periode dat er weer wat goede spellen uitkomen. Waar ik ook erg naar uitkijk is Need for Speed Underground. Daar hoef ik niet over te beginnen, want daar is ook een topic voor.

We zullen zien wat er komen gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan hl2 niet in de winkel vinden :P meer mensen die hem niet kunnen vinden??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm :| , vreemd ik ook niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 07:48:
[...]
Ik persoonlijk vond het spel dungeon keeper echt fantastisch in het nederlands 8)

Je slaven willen eten!
Je slaven zijn ontevreden!

zo mag ik het horen, denk ik dan altijd. >:)
Dungeon Keeper LEUK in het Nederlands? Nee joh, dat engels klonk veel more evil dan dat nederlands. Die beschrijvingen die je in de landkaart kreeg te horen waren gewoon zielig zulk dom nederlands.... Engels was daar vee leuker

[ Voor 3% gewijzigd door Gody op 30-09-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Black & White overhyped? ga jij je mond eens spoelen met zeep! Dat was imho een van de meest originele en leuke games die rond die tijd uitgebracht waren. Dat jij nou niet het geduld hebt om die game te waarderen tja............
maar imho heeft B&W de hype 100% gerechtvaardigt......

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

shuogg schreef op 30 September 2003 @ 13:08:
[...]

Black & White overhyped? ga jij je mond eens spoelen met zeep! Dat was imho een van de meest originele en leuke games die rond die tijd uitgebracht waren. Dat jij nou niet het geduld hebt om die game te waarderen tja............
maar imho heeft B&W de hype 100% gerechtvaardigt......
ehh ik denk dat er mensen zijn die er anders over denken

ok verder over HL2 :P, niet over andere games.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 19:04

Magic666

No one's neighbour!

van halflife2.net:

Lombardi From Japan posted by rec @ 6:36pm
Monday 29th September, 2003
The Tokyo Game Show 2003 is live and kicking with information and media flooding from the event onto gaming websites big and small. A number of interviews with Valve's Doug Lombardi have surfaced, and while they're in Japanese, you can find a translated version of the For Gamers interview here, and the translation for Famitsu's interview over here (thanks to Altavista's Babelfish engine).

According to these interviews Half-Life 2 is complete, Valve are now fine-tuning and building language conversions for the twelve languages they intend to support. Lombardi also mentions that HL2 will be released simultainiously world-wide and an expansion pack set for a 2004 release is already in development!

ff geduld dus nog........... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
R-B schreef op 30 September 2003 @ 14:57:
Ik was net in de bartsmit:

waarneer komt half life 2 in de winkel?

21 november
man leer je het nou nooit? Die winkels lullen maar wat omdat ze niet beter weten, ze hopen gewoon dat je weer op 21 november aan komt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
R-B schreef op 30 september 2003 @ 15:03:
[...]

Tja.. Free Record shop en andere winkels zitten een stad/dorp verder :(
ja dat is dan wel weer minder. hoelaat is het nu in de VS? kunnen we een beetje rekenen ALS de benchmark vandaag uitkomt hoe laat het hier is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 15:04:
[...]

ja dat is dan wel weer minder. hoelaat is het nu in de VS? kunnen we een beetje rekenen ALS de benchmark vandaag uitkomt hoe laat het hier is
ongeveer tussen 6u (westen) en 11u (oosten) van VS als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.ixbt.com/short/2k3-09/R9800XT.jpg

geil :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Woei, free game HL2 :P (nouja betaal je vast wel voor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.ixbt.com/short/2k3-09/R9800XT.jpg

Ahum, maakt asus niet alleen geforce kaarten tot op heden?

[ Voor 47% gewijzigd door vacuumcleaner op 30-09-2003 15:57 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Daar staat Half-Life 3, geen 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 13:37

bennierex

Pilot_Z

spokje schreef op 30 september 2003 @ 16:01:
Daar staat Half-Life 3, geen 2 :P
Inderdaad.... leuk gephotoshopped tho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vacuumcleaner schreef op 30 September 2003 @ 15:56:
[afbeelding]

nope maakt nu ook radeons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik denk dat de doos gesoept is.

De ASUS reclame poster:

http://www.ixbt.com/short/2k3-09/ASUS_radeon/front/ati.htm
en
http://www.ixbt.com/short...radeon/back/ati_back.html
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 16:06:
[...]

nope maakt nu ook radeons
aha,officieel bericht

Taipei, Taiwan, September 30, 2003– ASUSTeK Computer Inc. (ASUS), a worldwide leader in high-performance graphics solutions, today announced the addition of ATI RADEON powered graphics cards to the ASUS product line. The new products include the ASUS RADEON 9800XT, RADEON 9600XT, RADEON 9600SE and RADEON 9200SE. These graphics cards, the result of ASUS’s new partnership with ATI Technologies Inc., were created to meet demand for ASUS customers who want the performance and visual realism of latest ATI RADEON Visual Processing Units (VPUs).

The ASUS RADEON 9800XT, RADEON 9600XT, and RADEON 9600SE fully support Microsoft® DirectX® 9, the best performance and visual realism for the latest, hyper-realistic games such as Half-Life 2. For value-conscious users, the ASUS RADEON 9200SE provides good performance and image quality for everyday use.

ASUS also incorporated a wide range of innovative features, found exclusively on ASUS cards, to enhance graphics performance and deliver more value to the all-new solutions.

[ Voor 89% gewijzigd door vacuumcleaner op 30-09-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

vacuumcleaner schreef op 30 September 2003 @ 15:56:
[afbeelding]

Neeh hoor kijk maar :9~ Is de 9800 XT

Afbeeldingslocatie: http://www.hardspell.com/newsimage/200392617352431475.jpg

edit:
Damn net te laat met zoeken :P

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 30-09-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
omg... GF FX achtige stofzuigerkoeler.....

maar uh, wanneer komt die radeon uit?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogen wij ook dan een bron zien van dat plaatje of is dat gewoon een zelfgemaakte afbeelding door iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 17:09:
[...]

Mogen wij ook dan een bron zien van dat plaatje of is dat gewoon een zelfgemaakte afbeelding door iemand?
tuurlijk>

http://www.ixbt-labs.com/news.html?96419&1179

scroll down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necreo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08-2021
Effe eens iets anders dan de release date van Half Life 2 want niemand weet hoe het nu echt staat en we zullen uiteindelijk wel zien...
Maar weet er iemand al iets meer over de release date van de Half Life 2 benchmark? wanneer zou die worden vrijgegeven?
Thx

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

vandaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Hm, balen dat HL2 nog niet uit is... Ik ga 'm pre-orderen bij Amazon. Met 24, season 2 waren ze ook erg snel dus laten we hopen dat ze dat nu weer zijn.

Wat is nou beter voor zo'n spel als HL2: een GeForce of een Radeon? Ik ben geen kenner meer op dit gebied (paar jaar geleden opgegeven), maar toen was de GeForce nog state-of-the-art, maar ik dacht te horen dat de Radeon tegenwoordig beter is. Klopt dat en waarom zou dat zo zijn?

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necreo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08-2021
Wel ivm half life is het echt wel erg gesteld met nvidia... hun hoogste 5900 komt er totaal niet terwijl de radeon 9600 9700 9800 pro - non pro allemaal wel het beste geven wat ze hebben ivm met half life 2
het is nu eenmaal zo dat Ati voorlopig de sterkste is.
Grtz

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz:
The stand-alone HL2 benchmark program release and the big ATI event at Alcatraz is Tuesday, that should at least reveal some insight into the whole ATI\HL2 bundling deal.
Bron: www.planethalflife.com

Klinkt interessant. Vraag me af wanneer dat mag beginnen :?. Zal wel 's nachts onze tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah klopt de betere keuze is een Radeon...veel geld 9800 PRO / 9800XT (zit waarschijnlijk HL2 bij gebundeld, +_ 400 - 500 (vast alleen SP) of als je wat minder geld heb koop de Radeon 9600 PRO ..schijnt de beste prijs qualiteit te zijn zeker qua DX9 games..ong € 200

waarom ATI omdat deze kaarten veel beter de Dx9 en pixel shader 2.0 ondersteunen dan Nivida based kaarten. waardoor ATI based kaarten veel meer performance hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Explore schreef op 30 September 2003 @ 18:14:
Wat is nou beter voor zo'n spel als HL2: een GeForce of een Radeon? Ik ben geen kenner meer op dit gebied (paar jaar geleden opgegeven), maar toen was de GeForce nog state-of-the-art, maar ik dacht te horen dat de Radeon tegenwoordig beter is. Klopt dat en waarom zou dat zo zijn?
De startpost beantwoord eigenlijk je vraag al, maar ok. De nieuwste Radeon kaarten (denk hierbij aan Radeon 9500 en sneller) zijn over het algemeen de snelste videokaarten voor Half-Life 2. Dat komt vooral doordat Half-Life 2 veel gebruik maakt van Direct X 9 trucjes en ATI (die maakt de Radeons) zich gewoon houdt aan de regels van Direct X 9. Nvidia doet het ook niet zo slecht in HL2, maar toch minder, aangezien ze op eigen houtje dingen gaan inbouwen die niet altijd even goed werken :)

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, dus eigenlijk kan je het hier al aan zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/HL/Bench.jpg

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 18:17:
Hmmz:
[...]
Bron: www.planethalflife.com

Klinkt interessant. Vraag me af wanneer dat mag beginnen :?. Zal wel 's nachts onze tijd zijn.
Dat wil dus zeggen dat er vandaag een benchmarktool zou moeten worden uitgebracht. Ben zeer benieuwd wat voor iets dat wordt. Het zou een timedemo achtig iets kunnen zijn, maar ze kunnen ook een proggie maken die kijkt wat voor hardware je hebt en gedetailleerd zegt in wat voor resolutie en settings je HL2 kan draaien. Hoop natuurlijk op het eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 30 September 2003 @ 18:39:
[...]

Dat wil dus zeggen dat er vandaag een benchmarktool zou moeten worden uitgebracht. Ben zeer benieuwd wat voor iets dat wordt. Het zou een timedemo achtig iets kunnen zijn, maar ze kunnen ook een proggie maken die kijkt wat voor hardware je hebt en gedetailleerd zegt in wat voor resolutie en settings je HL2 kan draaien. Hoop natuurlijk op het eerste :)
Ik neem aan dat 't dezelfde tool is die al gebruikt is voor 't maken van die benchmarks die ondere andere in de startpost staan. Dergelijke cijfers kun je alleen maar verkrijgen als je daadwerkelijk gaat renderen, dus 'k neem aan dat 't niet een tool is die naar je HW kijkt en je zegt wat je wel en niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

-db-

Hoi

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 30 September 2003 @ 18:39:
[...]

Als er verder niets te zien is in de benchmark zou me dat wel erg tegenvallen (hoewel we volgens mij al blij kunnen zijn als die vandaag nog komt :/ ) , ik verwacht dan ook de benchmark waarmee de al bekende metingen zijn verricht (paar posts terug).
En ik hoop (zal toch wel niet :X ) dat het ook een gedeelte bevat wat je zelf kan spelen (soort techdemo). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

ik moet zeggen dat het verschil in fps erg groot is.......... en das jammer want laat ik nu net een Geforce 4 ti 4600 hebben :(

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-db- schreef op 30 September 2003 @ 19:09:
[...]

Als er verder niets te zien is in de benchmark zou me dat wel erg tegenvallen (hoewel we volgens mij al blij kunnen zijn als die vandaag nog komt :/ ) , ik verwacht dan ook de benchmark waarmee de al bekende metingen zijn verricht (paar posts terug).
En ik hoop (zal toch wel niet :X ) dat het ook een gedeelte bevat wat je zelf kan spelen (soort techdemo). :9
Aangezien 't spel al wel klaar is (aldus de interviews hier en hier (vertaalt met Babelfish uit 't Japans)) zou 't niet zo heel erg moeilijk moeten zijn om een benchmark tool te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
PlainStupid schreef op 30 september 2003 @ 19:10:
ik moet zeggen dat het verschil in fps erg groot is.......... en das jammer want laat ik nu net een Geforce 4 ti 4600 hebben :(
O.a. hiervoor heb ik mijn geforce 4 weg gedaan en een 9800Pro gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ehmmm, tja. Een Georce 420 MX gaat niets worden heh? ;)
Maakt niet uit, kan HL2 toch niet op meerdere computers tegelijk installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Modbreak:
Nog even een waarschuwing:
  • NIET over releasedates zitten speculeren
  • NIET oftopic gaan en over videokaarten zemelen

!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe groot wordt die benchmark eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

nobody knows... Is nogal weinig over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand weet geeneens of die wel komt (dat stukje quote van Planet Half-Life kon ik nergens vinden, er staat juist dat ze het zelf ook niet weten), laat staan dat iemand weet hoe groot het wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben nog 3 uur 27 minuten om die tool te releasen. Of is dit in eens ook tot kerst uitgesteld?

Edit, O nee tijdzones :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-09 16:38
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 20:08:
Niemand weet geeneens of die wel komt (dat stukje quote van Planet Half-Life kon ik nergens vinden, er staat juist dat ze het zelf ook niet weten), laat staan dat iemand weet hoe groot het wordt :)
stukkie staat rechts naast het POTD :) kan niet missen

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 20:33:
Ze hebben nog 3 uur 27 minuten om die tool te releasen. Of is dit in eens ook tot kerst uitgesteld?

Edit, O nee tijdzones :X
Idd, het zou me niks verbazen als het 20:00 USA tijd oid is, dus morgenochtend hier ofzo :)

* StarLite wacht met geduld af, de downloadservers zullen aan het begin wel flink overbelast zijn ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWBMS schreef op 30 september 2003 @ 20:44:
[...]
stukkie staat rechts naast het POTD :) kan niet missen
Ik zie die exacte quote nog steeds niet staan. Misschien dat ze hem veranderd hebben, maar het klinkt bijna te optimistisch (en dat kunnen sommige mensen verkeerd opvatten) :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.