[PC] Half-Life 2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.403 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Vanitas schreef op 25 September 2003 @ 11:28:
[...]

O, dat lukt wel, dat had ik ook met Metroid of zelda dacht ik en ik ben ook over gegaan.

Dan kan je juist beter leren, want dan kan je relaxen en dan weer leren.
Zo leer je soepeler.
das per persoon verschillend

Strava | AP | IP | AW

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Bah, wat een eikels. Eerste keer volgens mij dat er door Valve echt zo gehamerd werd op een release van 30-9, en dan toch uitstellen. Slechte zaak. Misschien is het Steam wel die nu roet in het eten gooit, ik heb nu niet echt het idee dat dat al een stabiel product is, en ze willen uiteraard niet dat iedereen et in de winkel gaat kopen zonder abonnementjes e.d. :P

Naja voorlopig biedt bf1942 nog genoeg fun :)

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 11:48:
SlowikPL: uh .. de posts boven je?! :s
idd.. lees de draad voor je blaat enzo... ik ben er nu wel vrij zeker van dat de boel (helaas) uitgesteld gaat worden..

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

Maxow

Hidden Sound System

achja... ze troosten ons vast wel met een techdemo ofzo :9

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
liever een multiplayer demo :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Vanitas schreef op 25 September 2003 @ 11:28:
[...]

O, dat lukt wel, dat had ik ook met Metroid of zelda dacht ik en ik ben ook over gegaan.

Dan kan je juist beter leren, want dan kan je relaxen en dan weer leren.
Zo leer je soepeler.
Dat lukt bij mij niet hoor. Als ik dan weer moet gaan blokken zit ik heel de tijd met dat spel in mijn kop en wil ik het in 1 ruk uitspelen...

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Jammer dat Half-Life 2 uitgesteld is, ik had het wel stoer gevonden als ze zich echt aan de releasedatum konden houden. Maar shit happens. Ik denk echter wel dat ze rond de kerst (= holiday season) veel meer concurrentie krijgen. Nu is het alleen Jedi Academy en Max Payne 2 die in de buurt zitten, maar traditioneel worden rond kerst de meeste games gereleased omdat rond die tijd ook het meeste geld uitgegeven wordt aan dit soort artikelen.

Ik snap niet dat veel mensen nu ineens kwaad worden op valve, vooral op shacknews staan er veel licht ontvlambare replies. mensen laten zich gewoon teveel meeslepen, nu zijn ze kwaad omdat ze 'voor niks' hun pc hebben geupgrade, wtf? die upgrades zijn toch niet voor kerst al versleten? het probleem zal wel zijn dat het tegen die tijd niet meer het aller-aller-allernieuwste is wat er in hun pc zit, maar mensen die daarop letten vind ik sowieso een beetje jammer.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Verwijderd

waarom zou amazon.co.uk zijn release date dan op een fake email van een 3rd party baseren?
trust me...het komt er niet de 30ste :*(

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 21:55
Een andere reden van uitstel kan zijn dat het gebundeld wordt met die nieuwe kaart van ATI (kan he )

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

blablablablablablabla, is het al 30 sept? nee, nou dan. Al dat gezeur. Laat het voor wat het is en ga wat anders doen. Dan is het spel uit voordat je weet.

Er is gewoon nix zeker.

Misschien dat het wel logisch is dat ie wel uitgesteld worden en dat daar 20457204345730457243052430550623740 redenen kunnen zijn die ik nu al ongeveer 3 keer herhaald langs heb zien komen.

Let it be...

specs

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
executor schreef op 25 september 2003 @ 14:24:
blablablablablablabla, is het al 30 sept? nee, nou dan. Al dat gezeur. Laat het voor wat het is en ga wat anders doen. Dan is het spel uit voordat je weet.

Er is gewoon nix zeker.

Misschien dat het wel logisch is dat ie wel uitgesteld worden en dat daar 20457204345730457243052430550623740 redenen kunnen zijn die ik nu al ongeveer 3 keer herhaald langs heb zien komen.

Let it be...
Wat is er mis met speculeren? Als het wordt uitgesteldt om 20457204345730457243052430550623740 redenen, dan brengt dat uiteraard teleurstelling met zich mee. Dat is toch logisch? Als jou een ijsje is beloofd, en je krijgt het pas 3 weken later, baal je ook.

Mensen vinden het leuk om over producten te praten, die nog niet op de markt zijn gebracht. Sommige mensen dan. Andere mensen die zien wel wat er gebeurt en die zal het allemaal niets interesseren.

Blijf dan iig wel elkaars mening respecteren, áls je in die laatste groep zit (wat ik aanneem). Ik bedoel, ik vind ijsjes superlekker (om terug te komen op het voorbeeld), maar als iemand anders van gehakt houdt, respesteer ik dat.

nofi

• Tripp

Tripp

Wreah

Milenco schreef op 25 September 2003 @ 14:32:
[...]

Wat is er mis met speculeren? Als het wordt uitgesteldt om 20457204345730457243052430550623740 redenen, dan brengt dat uiteraard teleurstelling met zich mee. Dat is toch logisch? Als jou een ijsje is beloofd, en je krijgt het pas 3 weken later, baal je ook.

Mensen vinden het leuk om over producten te praten, die nog niet op de markt zijn gebracht. Sommige mensen dan. Andere mensen die zien wel wat er gebeurt en die zal het allemaal niets interesseren.

Blijf dan iig wel elkaars mening respecteren, áls je in die laatste groep zit (wat ik aanneem). Ik bedoel, ik vind ijsjes superlekker (om terug te komen op het voorbeeld), maar als iemand anders van gehakt houdt, respesteer ik dat.

nofi
rofl wat een onzin _/-\o_ >:) :>. ken je wel langer dan vandaag milenco :P.

specs

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
executor schreef op 25 september 2003 @ 14:34:
[...]

rofl wat een onzin _/-\o_ >:) :>. ken je wel langer dan vandaag milenco :P.
Hoezo? Misschien moet je eens bij jezelf nagaan of ..

Ik meende dit serieus. Je kan bepaalde mensen met die opmerking van hierboven mee kwesten, en dat ik natuurlijk niet je bedoeling neem ik aan. Ik hoop dat je wat met mijn advies doet.

I rest my case

en weer [ontopic] :P

• Tripp

Tripp

Wreah

Milenco schreef op 25 September 2003 @ 14:40:
[...]

Hoezo? Misschien moet je eens bij jezelf nagaan of ..

Ik meende dit serieus. Je kan bepaalde mensen met die opmerking van hierboven mee kwesten, en dat ik natuurlijk niet je bedoeling neem ik aan. Ik hoop dat je wat met mijn advies doet.

I rest my case

en weer [ontopic] :P
ajje zo doorgaad dan kejje possie klappe krijge mejongen dat ik je aars ff slapinmekaarjonglijerdie je er rond loopd :@

specs

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
executor schreef op 25 september 2003 @ 14:41:
[...]
ajje zo doorgaad dan kejje possie klappe krijge mejongen dat ik je aars ff slapinmekaarjonglijerdie je er rond loopd :@
Praat gewoon normaal man, en houdt dat gedreig hier weg. Niemand weet wanneer hij nu echt uitkomt. Iedereen mag hopen wat hij/zij wil en iedereen mag praten over HalfLife 2 hier. Wanneer ie uitkomt over het verhaal of whatever.

Verwijderd

Gody schreef op 25 September 2003 @ 14:54:
[...]
Praat gewoon normaal man, en houdt dat gedreig hier weg. Niemand weet wanneer hij nu echt uitkomt. Iedereen mag hopen wat hij/zij wil en iedereen mag praten over HalfLife 2 hier. Wanneer ie uitkomt over het verhaal of whatever.
En er nog serieus op ingaan ook he :p

• Tripp

Tripp

Wreah

lol

ok einde voorstelling. Mijn 1e post was wel serieus overigens

specs

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
executor heeft een gespleten persoonlijkheid... niet zo veel van aantrekken joh ;)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Gody
Zucht.... ik ken the executor niet. kom alleen nu even naar S-GD ivm HL2. Verder kom ik hier amper. Maaruh heb nog wat pics om de tijd te doden.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/godyvdb/hl2_1.jpg
©2003 http://www.planethalflife.com/half-life2/delaymovie

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/godyvdb/hl2_2.jpg
©2003 http://www.planethalflife.com/half-life2/delaymovie2

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/godyvdb/hl2_3.jpg
©2003 mezelf 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Gody op 25-09-2003 18:19 ]

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Whaha:D dat flashfilmpje is echt Lache man! omg, je kan er zoveel uit halen he,
vooral als je die vorige filmpjes van wat maanden (zoiets?) terug ook hebt gezien..
en ja weet dat ik 't nie mag zeggen maar; OMG ik word gek! HL2 NU!

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Kapoen schreef op 25 September 2003 @ 13:14:
liever een multiplayer demo :)
Nee HL 2 koop je toch voor de Single player, ik iig wel. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/godyvdb/hl2_3.jpg

Wat is dit nou weer?! :? Nu niet delayed?

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:11:
[afbeelding]

:D :D

Beste post in deel 6 ot nu toe _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Kwartjuh op 25-09-2003 16:27 ]

• Gody
Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 16:11:
[afbeelding]

Wow mijn ge-paint-shop-pro'd plaatjes worden gewoon geloofd. :D :D

[ Voor 32% gewijzigd door Gody op 25-09-2003 16:36 ]

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:11:
[afbeelding]

Idd, genomineerd voor _de_ opmerking van deel 6 _/-\o_

edit/
die flashmovie is meesterlijk, post hem ff iets anders, hij staat wat onduidelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-09-2003 16:40 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Gody
Vanitas schreef op 25 September 2003 @ 15:59:
[...]
Nee HL 2 koop je toch voor de Single player, ik iig wel. :)
Ow ja dat wilde ik eigenlijk ook nog gaan zeggen ja. Ik koop hem ook voor de single player hoor. HL1 multiplaye vondt ik nou ook niet echt verslavend werken hoor... SP wel :)

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Gody schreef op 25 September 2003 @ 16:37:
[...]
Ow ja dat wilde ik eigenlijk ook nog gaan zeggen ja. Ik koop hem ook voor de single player hoor. HL1 multiplaye vondt ik nou ook niet echt verslavend werken hoor... SP wel :)
lol.. ik zie de SP als een demo van het spel... daarna koop ik het als ik de MP ook de moeite waard vind (C&C Renegade, Battlefield 1942, HalfLife 1 etc ;))...
CaineTanathos schreef op 25 september 2003 @ 14:16:
Een andere reden van uitstel kan zijn dat het gebundeld wordt met die nieuwe kaart van ATI (kan he )
daar zou toch al een andere versie dan de gold bij uitkomen? denk niet dat dat mee zal spelen

Verwijderd

Gody schreef op 25 September 2003 @ 16:36:
[...]

:P :>

• Vanitas
Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 16:11:
[afbeelding]

Masterlijk!! _/-\o_

En>> Only time will tell.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Tjah, Sommigen hebben het erop eens over dat het emailtje niet van Valve kwam en dat ze de emailheaders hebben gechecked van dat mailtje van Valve en dat het ergens uit Australie moest komen... Er zijn gewoon verschillende bronnen die elkaar tegenspreken

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

http://www.pcgames.de/?article_id=226960
Half-Life 2 verschoben!

25.09.2003 15:47 Uhr - Die Spekulationen um die Half-Life 2-Verschiebung haben ein Ende: Wie Vivendi-Universal Deutschland uns soeben bestätigt hat, lautet der neue offizielle Erscheinungstermin in Europa "Winter 2003" - der Shooter wird nicht am 30. September in den Handel kommen. In den USA ist ebenfalls erst im Winter mit Half-Life 2 zu rechnen.
----------------------------------------------------
Help Life 2 shifted! 25.09.2003 15:47 o'clock - the speculations around the help Life 2-Verschiebung have an end: How Vivendi universal Germany just confirmed us, the new official erscheinungstermin reads in Europe "winter 2003" - which will not come Shooter on 30 September into the trade. In the USA is to be counted likewise only in the winter on help Life 2.

[ Voor 94% gewijzigd door srblackbird op 25-09-2003 17:28 . Reden: Babel Fish Vertaling ]

• Kwartjuh
Gody schreef op 25 September 2003 @ 16:36:
[...]

Ik wil niet vervelend doen, maar ik moet je even uit de droom helpen :+

Ik had het over de post van Tcd... :z

Toch puik werk hoor, die photoshop :>

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.hugi.is/hl/image.php?mynd_id=37287
lol :)

• Kwartjuh
Die was al wat ouder... blijft leuk though :)

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
The Half-Life 2 display will be presented by ATI Technologies Japan. The Tokyo game show is scheduled for September 26th.

ATI Technologies has announced, specifically, that it will be hosting a "Theater Booth" where gamers will be able to "experience" Half Life 2.

No information has been released yet about new info, it could be a video or even a playable demo.
Gaat dit dan nog wel door of ook niet?

Die presentatie dan he :P

[ Voor 8% gewijzigd door neggix op 25-09-2003 17:37 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

neggix schreef op 25 September 2003 @ 17:35:
[...]

Gaat dit dan nog wel door of ook niet?

Die presentatie dan he :P
ja, maar ze zullen de E3 filmpjes tonen

• vacuumcleaner
Vinden jullie het ook niet raar dat de het officiele nieuws van valve over de uitstel niet via de pers gaat o.i.d.? Al die vage mailtjes is toch zwaar onproffesioneel.

Valve is in het verleden ook nooit tegen de uitstel data's ingegaan, ze lieten al die computerbladen/gamesites e.d. maar gissen.
2 dagen geleden is er weltevestaan 1 site benaderd met zo een vaag mailtje waarin staat dat de mailserver down was en dat half-life2 uitgesteld was. Ze hebben zelfs op hun eigen site helemaal niks staan over half-life2 om ons helemaal gek te maken.

Ik zie het zo: dat mailtje van 2 dagen geleden is nep, maar valve blijft zijn lippen stijf houden en ligt helemaal in een deuk omdat gespeculeer, om ons 30 september gigantisch te verassen!!

Als ik iets op heb gestoken van de x-files is het wel: "trust no one" dat doe ik dus ook en geloof alleen wat valve zegt.

Ben trouwens benieuwd waar ze morgen mee komen.

[ Voor 11% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-09-2003 18:01 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• neggix
Yorick schreef op 25 September 2003 @ 17:46:
[...]

ja, maar ze zullen de E3 filmpjes tonen
Heeft ook veel nut dan :{

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ik hoop met je mee ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Maxow op 25-09-2003 18:03 ]

Verwijderd

Je kan ook overal iets achter zoeken ;)

Je hebt wel gelijk, de manier waarop het is gebeurd is vaag en vergeleken met andere developers vrij onprofessioneel. Maar Valve heeft de afgelopen paar maanden meer met fans/fansites gecommuniceerd dan de echt grote (commerciele) sites. Misschien dat ze het daarom wilden doen.

Of ze waren te lui een grote press release te tikken ;)

• neggix
We zullen het de 30e zien. Maar jah. Tis wel erg onwaarschijnlijk dat ze het wel halen

[ Voor 70% gewijzigd door neggix op 25-09-2003 18:08 ]

• Gody
Kwartjuh schreef op 25 September 2003 @ 17:27:
[...]
Ik wil niet vervelend doen, maar ik moet je even uit de droom helpen :+
Ik had het over de post van Tcd... :z
Toch puik werk hoor, die photoshop :>
Ik geloof niet dat ik het over jou had Kwartjuh. Ik lachte ook om Tcd zijn post. Omdat hij vroeg "Wat is dit nou weer?! Nu niet delayed?" moest ik lachen, het is een plaatje Tcd, niet echte geluiden die uit Gabe zijn mond komen....

Verder zou Gabe het de gamers-community niet aandoen een vertraging niet fatsoenlijk te melden denk ik. Er is immers nog steeds geen officiele statement van valce gekomen. Dat de headers van dat emailtje niet klopten is al veeel eerder gezegd. Overigens boeit het niets dat die mailserver niet in dezelfde regio als het Valve kantoor staat (kwa ip range) want wie zegt dát de mailserver bij hun op kantoor staat? Kan ook ergens anders gehost zijn he... Ik wacht óf op een official press release, of iets van een statement, van valve, en anders ga ik gewoon 29-09 naar de shop. En dan de 30e en de 1e en de 2e... En als ie er dan nog niet ligt dan zal de delayed-melding wel officieel gemeld worden denken jullie ook niet?
[Nee ben geen jerking-on-freeman-pics-fanboy maar kom toch langs de winkel dus...]

Verwijderd

aan alle mensen die gisteren heilig beweerden dat half-life niet was uitgesteld -->
I F*CKING TOLD YOU SO !!!!!!!!!!!!!!!!!!! }) .....ik lul immo niet uit me bek...als je genoeg research had gedaan was je er wel achtergekomen dat hij ECHT was uitgesteld....ik aanvaard excuses ;) !

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 18:55:
aan alle mensen die gisteren heilig beweerden dat half-life niet was uitgesteld -->
I F*CKING TOLD YOU SO !!!!!!!!!!!!!!!!!!! }) .....ik lul immo niet uit me bek...als je genoeg research had gedaan was je er wel achtergekomen dat hij ECHT was uitgesteld....ik aanvaard excuses ;) !
Profielschets:

Geslacht: Man
Leeftijd: 13
Opleiding: MAVO (of lager)
IQ: < 70

Het is iig wel raar dat Valve nix van zich laat horen. Maar ik geloof niet meer in 30 september, er zijn zoveel manier waarop dat had kunnen uitlekken. Ook overal waar je kunt pre-oderen staat een andere datum, en dat is nadelig voor die bedrijven om dat te veranderen, want mensen zullen pre-orderen waar de game het eerst is.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
py.mosjuh schreef op 25 september 2003 @ 16:53:
[...]

lol.. ik zie de SP als een demo van het spel... daarna koop ik het als ik de MP ook de moeite waard vind (C&C Renegade, Battlefield 1942, HalfLife 1 etc ;))...
Hehe, helemaal mee eens.

Ik koop ze dan alleen voor de CD-Key, eigenlijk :+

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Kapoen
  • Laatst online: 10:53
@Popole: Zullen we even wachten tot 30 september en dan zien wie gelijk heeft? Daarna kan alsnog iedereen je voeten kussen hmkay? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 25-09-2003 19:04 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Captain Pervert
CorteX schreef op 25 september 2003 @ 19:02:
[...]
Profielschets:

Alhoewel ik jouw irritatie deel kan ik meedelen dat ze dit soort opmerkingen, zoals (sub-)MAVO-ers dissen etc, hier niet echt waarderen. Verder is iemand met een IQ van onder de 70 bijna zwakzinnig, en dat is ook weer wat overdreven :+
Alhoewel, als je langs een gemiddelde vmbo-scholengemeenschap fietst... :{

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Sorry hoor CorteX, maar je post nou niet echt een normale reactie.

De Opleiding heet echt 0% iets te maken met iemand's gedrag. In HAVO / VWO klassen zitten soms net zo veel malloten als in MAVO klassen dus die vergelijking gaat niet op.

Met de rest ben ik het wel een beetje eens ;)

This space is occupied

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 18:55:
Jongen wat gedraag je je nou als een klein kind ik zei dit ik wist het blablabla....wat boeid het iedereen is gewoon in .....*DENIAL* ;)

Verwijderd

LoL ik ben een belg.....is normaal dat jullie mensen zo reageren...maar gisteren waren er een paar in denial dat hij toch 30 sept ging uitkomen..mja dus niet...en wat jullie kinderen als commentaar schrijven boeit me echt niks...ik heb geen havo gedaan maar een VEEL hogere richting wat ze in NL niet hebben dus ;)

P.S. niet beledigd voelen...is niet mijn bedoeling !

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ja in belgie hebben ze VEEL hogere opleidingen he :) je bewijst meteen het eq van de gemiddelde belg

edit: oops offtopic 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 25-09-2003 19:20 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

evilpin0 schreef op 25 september 2003 @ 19:20:
ja in belgie hebben ze VEEL hogere opleidingen he :) je bewijst meteen het eq van de gemiddelde belg

edit: oops offtopic 8)7
Jah jullie NLers komen anders in massale zwerm in belgië opleiding volgen...blijkbaar in NL toch niet zo goed :? en het is IQ (Intelligentie Quotiënt) , niet EQ....blijkbaar heb je ook niet echt een hoog IQ...maar goed, genoeg over deze onzin...we zijn hier om Half-Life 2 te discussen...zand erover :>

• vacuumcleaner
In dit geval wil ik deze link nog ff herhalen...[url=http://www.popole_de_grote.youarelame.com]klik[/url]

BTW, wie kan een mooi HL2 logo plaatje maken van 60x60 voor mijn Nokia 6610.

Als ik plaatjes resize van bijv 800x800 naar 60x60 is het werkelijk niet om aan te zien op mijn telefoon.

[ Voor 71% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-09-2003 19:31 ]

Verwijderd

DIT SPEL ZIET ER SUPERMOOI UIT! ik wil dit spel echt hebben..

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Het is bewezen dat Belgie zeer hoog aangeschreven staat qua opleidingen , maar dat heeft hier niks mee te maken.Maar de reacties van zowel de Belgen als de Nederlanders hier zijn stuk voor stuk kinderachtig.

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 25 September 2003 @ 19:29:
In dit geval wil ik deze link nog ff herhalen...[url=http://www.popole_de_grote.youarelame.com]klik[/url]

Als ik plaatjes resize van bijv 800x800 naar 60x60 is het werkelijk niet om aan te zien op mijn telefoon.
LoL....jullie weten ook niet van ophouden... ik vind deze leuker http://www.vacuumcleaner.youarelame.com/ ;)

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 19:33:
[...]

LoL....jullie weten ook niet van ophouden... ik vind deze leuker http://www.vacuumcleaner.youarelame.com/ ;)
offtopic:
Vet origineel man! Ik denk ook dat je op deze link gaat klikken klik

ontopic/
In Japan is het iets van 7u tijdsverschil, dus wellicht krijgen wij dus nieuws in de middag, gunstig!

[ Voor 14% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-09-2003 19:37 ]

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
vacuumcleaner schreef op 25 September 2003 @ 17:58:
Valve is in het verleden ook nooit tegen de uitstel data's ingegaan, ze lieten al die computerbladen/gamesites e.d. maar gissen.
2 dagen geleden is er weltevestaan 1 site benaderd met zo een vaag mailtje waarin staat dat de mailserver down was en dat half-life2 uitgesteld was. Ze hebben zelfs op hun eigen site helemaal niks staan over half-life2 om ons helemaal gek te maken.
Er stond in hetzelfde mailtje dat ze probs hadden met de mailserver? (tot down toe?) Ik ben niet iemand die snel dingen als onofficieel verklaard. Maar dit vind ik toch wel lichtelijk vreemd. Vragen als:

- Waarom ShackNews?
- Als de emailserver down is hoe mailen ze dan?

komen nu bij mij op.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:31
Zullen we nu ophouden met dit nutteloze gezeur over en weer, en weer on-topic gaan posten? Danku. :)

There is no magic.

• Exe-cuter
... laat maar , was maar beetje dubbele flame

[ Voor 89% gewijzigd door Exe-cuter op 25-09-2003 19:41 ]

Verwijderd

jullie zoeken misschien echt naar iets wat er niet is :? ...misschien is dit helemaal toevallig en zit iedereen maar iets te denken om toch maar de hoop hoog te houden dat hij gaat uitkomen op de 30e :|

nee executer dat is gewoon de realiteit :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 19:41 ]

• vacuumcleaner
DutchCommando schreef op 25 September 2003 @ 19:35:
[...]

Er stond in hetzelfde mailtje dat ze probs hadden met de mailserver? (tot down toe?) Ik ben niet iemand die snel dingen als onofficieel verklaard. Maar dit vind ik toch wel lichtelijk vreemd. Vragen als:

- Waarom ShackNews?
- Als de emailserver down is hoe mailen ze dan?

komen nu bij mij op.
DISCO!

En waarom mailt gabe zelf niet?
Waarom sturen ze niet ff via een andere server naar andere site's?
Waarom stellen ze het maanden uit als gabe zegt dat het zo goed als klaar is?
Waarom krijgt spitcodfry van halflife2.net niet dit nieuws mee ipv shacknews? Gabe was toch de man die de HL community hoog in het vaandel heeft?

Kortom, teveel vragen die toch niet beantwoord worden op dit moment

En wat dacht je van shacknews zelf, dit is de actie om VALVe uit hun tent te lokken!

[ Voor 8% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-09-2003 19:54 ]

• Exe-cuter
The Will schreef op 25 september 2003 @ 19:38:
Zullen we nu ophouden met dit nutteloze gezeur over en weer, en weer on-topic gaan posten? Danku. :)
Het probleem is dat er niks ontopic te doen is. Al tijden geen nieuws , verse screenshots ofzow gezien :|

Ik stem voor een totale reply-stop :9

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Dan reply je toch lekker niet ? :z

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
vacuumcleaner schreef op 25 September 2003 @ 19:42:
[...]

DISCO!

En waarom mailt gabe zelf niet?
Waarom sturen ze niet ff via een andere server naar andere site's?
Waarom stellen ze het maanden uit als gabe zegt dat het zo goed als klaar is?
Waarom krijgt spitcodfry van halflife2.net niet dit nieuws mee ipv shacknews? Gabe was toch de man die de HL community hoog in het vaandel heeft?

Kortom, teveel vragen die toch niet beantwoord worden op dit moment
Mja, mij maakt het verder niet meer uit hoor. Ik zie wel. Komt ie 30 september? leuk! Komt ie 15 december? Net zo leuk. Maakt mij helemaal niet uit.

• ETzPliskin
  • Laatst online: 12:02

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

The announced delay is all rumors posted up on Shacknews
and the SDK will be available for download tomorrow 2.00pm EST
now you've heard it from the horses mouth so rest assured.
More news to follow on Sep 26th so watch this space.

Woei!!! :D

HL² is niet uitgesteld! :D

bron: http://www.gamershell.com/news_BHalf-Life2BGold.shtml

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Update: After a few phone conversations with VU and thorough investigation of e-mail headers, coupled with the knowledge that Valve isn't located in UK (e-mail header), we've decided to have fallen victims to an e-mail spoof (although Valve is still unavailable to comment). While VU PR representative was unable to comment on actual release date, we feel stronger than not that the game has indeed been delayed.
O-)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

DutchCommando schreef op 25 September 2003 @ 19:52:
Mja, mij maakt het verder niet meer uit hoor. Ik zie wel. Komt ie 30 september? leuk! Komt ie 15 december? Net zo leuk. Maakt mij helemaal niet uit.
mij wel ;) wil nu spelen! heb mijn andere spellen "op".. ;)

• vacuumcleaner
Damn ik heb echt een hekel aan soapseries maar dit begint er nu verdacht veel op te lijken :)

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:58
Staat ook op www.warp2search.net al komt hun info ook van GamersHell.
Gamers Hell are reporting that Gabe Newell (?) sent us a mail letting us supposedly know that the 'news' posted on Shacknews yesterday (story) is a fake and that Half-Life 2 has gone Gold and in production now. Here's the official word:

The release will still remain on schedule for Sep 30th. People who have pre-orded it via Steam will still get it before the Sep 30th but we are currently ironing out a couple of bugs, people may have seen Half Life 2 yesterday for a minute on it while we were in our testing stages (...) The SDK will be available for download tomorrow 2.00pm EST. Now you've heard it from the horses mouth so rest assured. More news to follow on Sep 26th so watch this space.
edit:
Dunno waarom er een vraagteken staat bij Gabe Newell maar hij is dus de Managing Director van Valve.

[ Voor 14% gewijzigd door D-Three op 25-09-2003 20:02 ]

Verwijderd

nu krijgen we weer het Shacknews verhaal :s/is het echt of niet.....*zucht*

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 20:00:
nu krijgen we weer het Shacknews verhaal :s/is het echt of niet.....*zucht*
[rml]vacuumcleaner in "[ PC] Half-Life 2 - Deel 6"[/rml]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
damn ! ik mag hopen dat ie er dan iig wel met de kerst is

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op 25 September 2003 @ 19:59:
Staat ook op www.warp2search.net al komt hun info ook van GamersHell.

[...]

edit:
Dunno waarom er een vraagteken staat bij Gabe Newell maar hij is dus de Managing Director van Valve.
Pssst...

kijk even onhoog of op de pagina van Gamershell. Die e-mail is dus vals.

Edit; en zoals ik dus al zei, het was dus niet netjes van Gamershell om dit bericht zonder verder onderzoek de wereld in te sturen. Maarja, niet iedereen is zo grondig als shacknews.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 20:10 ]

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:58
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 20:07:
[...]

Pssst...

kijk even een paar pagina's eerder of op de pagina van Gamershell. Die e-mail is dus vals.

Edit; en zoals ik dus al zei, het was dus niet netjes van Gamershell om dit bericht zonder verder onderzoek de wereld in te sturen. Maarja, niet iedereen is zo grondig als shacknews.
Zucht... 8)7 8)7
Ik dacht eerst dat ze met het vraagteken bedoelden dat ze niet wisten wie hij was. Wat ik wel erg raar vond... Maar ze doelen op die fake mail dus :P

[ Voor 17% gewijzigd door D-Three op 25-09-2003 20:11 ]

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

vacuumcleaner schreef op 25 September 2003 @ 19:29:
knip; "blabla"

zoiets? http://www.johnuitalmelo.com/hl2.gif
kweenie of je het mooi vind ofzo?
weet ook niet of het mooi op je nokia is, aangezien je 't plaatje dan wel iets groter ziet he,
naja heb nog wel een .png of whatever, dus als je 'm wilt hebben..

* johnneman heeft speciaal voor vacuumcleaner fireworksMX erop gezet (wat al een eeuwigheid duurde ivm slome tijdelijke pc (ben ondertusse ook ff naar wc gweest dus kun je nagaan :9 ) en 't plaatje bewerkt,
Wow ben ik niet goed? :+ O-) hehe gein

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• vacuumcleaner
johnuitalmelo schreef op 25 September 2003 @ 20:16:
[...]

zoiets? http://www.johnuitalmelo.com/hl2.gif
kweenie of je het mooi vind ofzo?
weet ook niet of het mooi op je nokia is, aangezien je 't plaatje dan wel iets groter ziet he,
naja heb nog wel een .png of whatever, dus als je 'm wilt hebben..

* vacuumcleaner heeft speciaal voor vacuumcleaner fireworksMX erop gezet (wat al een eeuwigheid duurde ivm slome tijdelijke pc (ben ondertusse ook ff naar wc gweest dus kun je nagaan :9 ) en 't plaatje bewerkt,
Wow ben ik niet goed? :+ O-) hehe gein
Ik check hem meteen. je hoort het zo!

edit/
Sweet dude! Meteen copyright opzetten!
De kwaliteit is goed alleen komt het HL2 logo iets door mijn batt en bereikmeter heen.

Hijs fijn! tnx

* vacuumcleaner vraagt zich af of johnuitalmelo zin en tijd heeft om het hl2logo iets kleiner te maken, de omvang van het geheel is prima :> O-)

[ Voor 27% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-09-2003 20:26 ]

• Exe-cuter
Echt prachtig logo

• Vanitas
CorteX schreef op 25 September 2003 @ 19:02:
[...]
Profielschets:

Het is iig wel raar dat Valve nix van zich laat horen. Maar ik geloof niet meer in 30 september, er zijn zoveel manier waarop dat had kunnen uitlekken. Ook overal waar je kunt pre-oderen staat een andere datum, en dat is nadelig voor die bedrijven om dat te veranderen, want mensen zullen pre-orderen waar de game het eerst is.
Behalve bij de Free Record shop...

Die staat nog op 2-10

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

OMG I just got a mail from Gabe!

http://www.halflife2.net/...read.php?s=&threadid=9706

reactie:
lol.....i can't believe you called Gabe a n00b.

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 19:16:
LoL ik ben een belg.....is normaal dat jullie mensen zo reageren...maar gisteren waren er een paar in denial dat hij toch 30 sept ging uitkomen..mja dus niet...en wat jullie kinderen als commentaar schrijven boeit me echt niks...ik heb geen havo gedaan maar een VEEL hogere richting wat ze in NL niet hebben dus ;)

P.S. niet beledigd voelen...is niet mijn bedoeling !
voel jij je nu even de mannes _/-\o_

edit: oops al 2 uur niet gerefreshed :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 25-09-2003 20:31 ]

specs

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

<@ben6> Last question: What is up with that flash animation on www.ati.com showing off HL2?
<@catalyst> Half Life 2 is going to be the BIGGEST game that you guys have seen. All of us have seen it and have drooled over it for a long time. The flash on our website indicates our relationship with Valve and how the CATALYST team is spending lots of time making sure that when that game comes out RADEON will give you the best performance and image quality on the planet. Make sure you all get Half Life 2 the DAY is ships!!!!
http://homeless.progameplayer.com/Rage3D.log.txt
http://www.rage3d.com/#1064471335

Verwijderd

hmm iedereen laat met z'n nieuwe high end kaart OUDE graphs zien (hl) ipv nieuwe games die het optimaal benutten......I wanna see directX 9 in action :D

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Modbreak:
De discussie mag wel iets vriendelijker verlopen, niet gelijk zo op de man in spelen (het zou jammer zijn als er minder leuke acties van deze kant zouden moeten komen ;)).

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 25 September 2003 @ 20:18:
[...]

edit/
De kwaliteit is goed alleen komt het HL2 logo iets door mijn batt en bereikmeter heen.

Hijs fijn! tnx

* vacuumcleaner vraagt zich af of johnuitalmelo zin en tijd heeft om het hl2logo iets kleiner te maken, de omvang van het geheel is prima :> O-)
//offtopic: Mag ik vragen hoe je het op je 6610 krijgt? ( ik heb em namelijk ook )

//ontopic: /me blijft toch gewoon afwachten op officieel bericht van Valve :)

• Captain Pervert
executor schreef op 25 September 2003 @ 20:29:
[...]

voel jij je nu even de mannes _/-\o_

edit: oops al 2 uur niet gerefreshed :P
Hoelang heb jij die ondertitel al :?

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Vanitas schreef op 25 september 2003 @ 20:27:
Behalve bij de Free Record shop...
Die staat nog op 2-10
Allemaal op 2-10 bij de FRS op de stoep staan en HL2 eisen :+

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 22:27:
[...]

//offtopic: Mag ik vragen hoe je het op je 6610 krijgt? ( ik heb em namelijk ook )

//ontopic: /me blijft toch gewoon afwachten op officieel bericht van Valve :)
Je moet kunnen wappen.

menu->diensten->Ga naar adres->(intikken)http://www.johnuitalmelo.com/hl2.gif->OK

Hij maakt verbinding en na een tijdje zegt hij "afbeelding ontvangen"
Vervolgens kies je voor opslaan en sla je heb in de door jou aangegeven map op.

de rest weet je wel toch :)

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

vacuumcleaner schreef op 25 September 2003 @ 20:18:
[...]

edit/

Hijs fijn! tnx

lol zal morgen wel ff maken,
welke res. wil je dan? welk formaat..

• vacuumcleaner
johnuitalmelo schreef op 25 September 2003 @ 23:05:
[...]

lol zal morgen wel ff maken,
welke res. wil je dan? welk formaat..
Het plaatje is prima 60x60, alleen het HL2 logo mag 5% kleiner.
Je hebt al 2 mensen die je logo gebruiken! top!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 12:02

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik gebruik het nu ook! :D op mijn 5100 :D

Verwijderd

leuk..kost alleen een oproep....veel leuker dan die crappy sites met hun 2 € per logo of wallpaper :S

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Thanks! Heb het logo ook op mijn T68i binnen. Wel grappig!

Oja...formaat is prima voor de T68i!! 8)

[ Voor 29% gewijzigd door jagermeister op 25-09-2003 23:37 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 18:55:
En die krijg je niet :)

Jij huppelt al meteen 1 bericht achterna.
Dat bericht werd vervolgens door tig andere sites gekopieerd.

Voor mij is dat nog totaal geen bevestiging, ik ben dan juist voorzichtig, er zijn zat hoaxes geweest omtrend de releasedate en andere zaken, dit kon net zogoed een hoax zijn.

Maarja als je bij ieder gerucht roept dat het waar is zul je uiteindelijk wel een keer gelijk krijgen.

Ik deed gewoon wat ieder logisch nadenkend mens zou doen... afwachten tot er wat meer bewijs komt. 1 bericht op een site waar ik 1 of 2 keer van heb gehoord is simpelweg geen bewijs maar een gerucht, zodra het gerucht wordt bevestigd door valve, tja, dan geloof ik het wel, maar niet eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

pffff

waarom blijven mensen het nou nog ontkennen...

hij komt 30 okt pas.
face it!

[disclaimer]
no offence!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

30 oktober?? Hoe kom je daarbij dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-09 16:38
... time will tell when H-L 2 will be released...

Kom op, iedereen wil het graag spellen. En en zijn gewoon "zieke" geesten op deze aardkloot dat ze het leuk vinden om valse info naar buiten te brengen.
Helemaal begrijpelijk als mensen op deze manier reageren op dat soort berichten.

Gewoon rustig wachten tot hij komt. :) 30 sept is niet zo ver meer en dan weten we of al deze geruchten waar zijn of niet. En er zijn zat andere spelletjes die we nog kunnen spelen, kijk anders maar in die hoek waar al die stoffige doosjes liggen :P

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat nog wel doorgaat, dan krijgen we 30 september nog wel de Benchmark tool. Dan hebben we in ieder geval iets om over te kwijlen en men kan gaan inventariseren wat er geupgrade zou moeten worden :)

Trouwens. Wat je ook vond van de release date een week geleden, we zitten nu allemaal in hetzelfde schuitje... laten we aardig voor elkaar blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Als het 30 sept in de winkels zou moeten liggen, dan werd het nu wel onderhand verscheept en dan zou het automatisch wel uitlekken dat Half-Life 2 is gesignaleerd of in de shops is aangekomen. Tenzij ze er een super speciale, uiterst geheime, militair begeleide operatie van maken ... :/ Dus mensen...hij is gewoon uitgesteld. Het is niet anders.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
jagermeister1 schreef op 26 September 2003 @ 01:40:
Als het 30 sept in de winkels zou moeten liggen, dan werd het nu wel onderhand verscheept en dan zou het automatisch wel uitlekken dat Half-Life 2 is gesignaleerd of in de shops is aangekomen. Tenzij ze er een super speciale, uiterst geheime, militair begeleide operatie van maken ... :/ Dus mensen...hij is gewoon uitgesteld. Het is niet anders.
Wel es gehoord van Steam? :+
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.