afgelopen tijd weer wat cash verdiend, komende maand weer 2 feesies draaien, dus ik zit te denken waar ik me geld t beste aan kan uitgeven

Nu werk ik met 2x cdj20, en een alectro pro-147 mengpaneel, die laaste wil ik gaan vervangen.
Nu heb ik wel wat rond gekeken bij new-line en J&H, maar nog niet echt tot een keuze kunnen komen, want elk merk heeft mooi ogende mixers, maar de qualiteit is een 2e.
Ik zoek ze in de wat lagere prijsklasse, tot 250€ uiterst 300, als ik voor dat geld veel waarde meer kan krijgen.
Wat ik zoek:
• 3 directe kanalen, (2x cd en 1x PC)
• kill switch/ sterke toonregeling ( ben t mixen nog niet super aangeleerd)
• 19" is makkelijk vanwege de inbouw, maar geen must
• crossfader waarbij de kanalen pas na +/-50% beginnen af te lopen, nu heb ik dat als ik de fader in t midden zet t kanaal niet op volle sterkte speelt
Dr hoeven geen bijzondere opties op te zitten, want dan weet ik t wel weer, over 2 jaar ( als deze op begint te raken wellicht) zijn er weer veeeeeeel mooiere, en koop ik weer wat anders.
wat ik OA tegenkwam:
- Numark DM3000
X 3 kanaals mixer( wat maakt die X uit? kwam em ook tegen zonder de X)
220€
- Numark DM3001X iets meer functies (kill switches)
256€
- Numark DM3002X led bar per kanaal
- JB-Systems MX 4 4 kanalen, beat led's, 3voudige toonregeling/kanaal
195€
- Gemini PS-700 i 4kanalen, gain, kill-switches
249€
- Behringer VMX-300 3 kanalen, beat counters

, VUmeters per kanaal
219€
die laaste bevalt me wel door zijn lage prijs, vumeters/kanaal en veel functies en vrij goedkoop. Nu weet ik dat behringers geen lang leven schijnen te hebbem, maar ik gebruik ze ook niet dagelijks, dus denk dat dat niet zo'n probleem is ( die alectro doet t ook alweer een jaar of3 ) Dus hebben jullie ervaringen met 1 van deze mixers/merken, of nog een goed alternatief?