-
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 14:19 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kom jij wel eens in Planet Plastic in Amstelveen? Ik denk nl dat ik je daar gezien heb. Die gast die daar gister was lijkt op jou van de foto op je site
t schijnt een ramp te zijn om die te vervangenChiron schreef op 14 november 2003 @ 01:19:
hmm het lampje in mijn sl1200 is dood![]()
is zoiets makkelijk te vervangen of zelfs te vervangen door een ledje?
Een ramp is weer een beetje teveel van het goede maar het is wel een ontiegelijk kutwerk.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
You don't need eyes to see, you need vision
Dat is gewoon lomp gedrag. Gewoon al je draaiapparatuur op 1 schakelbaarstekkerblok aansluiten. 1 druk op de schakelaar en alles springt ineens aanVash schreef op 15 november 2003 @ 09:35:
Mjah die dingen gaan zowiezo snel naar de kanker. Ook bij platenzaken waar ik Technicsjes zie staan zijn vrijwel altijd de powerknoppen ook verragt.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Het is ook geen groot punt opzich (een kleine draai aan die as onder die schakelaar is voldoende) maar het is gewoon een zwak punt op de Technics. Maar die powerknop is niet cruciaal (zoals je zelf zegt: gewoon stekkerdoos pakken) en een popuplamp is ook niet van levensbelang moet ik zeggen. Hoewel het een stuk fijner is als je de groeven op de plaat een beetje kan zien!Universal Creations schreef op 15 november 2003 @ 11:28:
[...]
Dat is gewoon lomp gedrag. Gewoon al je draaiapparatuur op 1 schakelbaarstekkerblok aansluiten. 1 druk op de schakelaar en alles springt ineens aan
Verwijderd
Thuis maakt het natuurlijk geen fuck uit of die lampjes werken of niet, daar heb je toch wel genoeg ligt meestal. In een club vind ik het toch wel erg fijn als ze _wel_ werken.Vash schreef op 16 november 2003 @ 01:30:
[...]
Het is ook geen groot punt opzich (een kleine draai aan die as onder die schakelaar is voldoende) maar het is gewoon een zwak punt op de Technics. Maar die powerknop is niet cruciaal (zoals je zelf zegt: gewoon stekkerdoos pakken) en een popuplamp is ook niet van levensbelang moet ik zeggen. Hoewel het een stuk fijner is als je de groeven op de plaat een beetje kan zien!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| 01...Armand van Helden - The phunk phenomena.mp3 02...Constipated Monkeys - Cro Magnon.mp3 03...Kid Q - This Feeling.mp3 04...Freaks - Blam !.mp3 05...Ernesto A. - House Sex.mp3 06...Dj Sneak - Break it down.mp3 07...Submission - Women beat their Men.mp3 08...Zulu Nation - Cannibals.mp3 09...Olav Basoski - Fukking Oldskool.mp3 10...Micha Daniels - If you got the power.mp3 11...Wawa - GK.mp3 12...Slynus - Nobody listens to techno.mp3 13...Dj Stuart - Fuel to Fire.mp3 14...Seamus Haji - Work that sucka.mp3 15...Afro - High Life.mp3 16...Audio Bullys - Running back.mp3 17...Steve Silk Hurley - The word is love.mp3 18...Raven Maize - Fascinated.mp3 19...David Morales - Winners.mp3 20...Product X - Oh baby.mp3 21...D. Naidano - Pavillion Blue.mp3 22...SupaKings - Back and Forth.mp3 |
[ Voor 96% gewijzigd door Virgil op 16-11-2003 18:36 ]
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
De nieuwe platenzaak in Amstelveen? Nee, daar kom ik niet. Heb voor zover ik weet geen soortelijke familieleden rondlopen die ook draaiengomaster schreef op 14 november 2003 @ 14:36:
[...]
Kom jij wel eens in Planet Plastic in Amstelveen? Ik denk nl dat ik je daar gezien heb. Die gast die daar gister was lijkt op jou van de foto op je site
Belde jij toen met Diablo?
Op het kostverlorenhof naast de sound shop.MR_WAZOO schreef op 17 november 2003 @ 17:04:
platenzaak in amstelveen???
WAAR, Welke stijlen, en is t personeel ok??
hmm ik ben benieuwd wat voor techno ze dan hebben.. weet je ook welke labels ze ongeveer hebben liggen?gomaster schreef op 17 november 2003 @ 19:12:
[...]
Op het kostverlorenhof naast de sound shop.
Ze hebben trance beetje techno. Hebben niet heel veel staan maar ze kunnen wel veel bestellen.
Personeel is aardig. Verder rustige zaak niet te drukke indeling en zoals ik al zei aardige gasten. Ik dacht 4 luisterplekken.
net een plaatje besteld en ik schijn een sms te krijgen
Ik ook niet. Gaatje is net iets te klein en ik heb al een vriendin dus tis ook niet nodig om het met vinyl te doen
Dat zou ik niet weten. Het stond alleen maar in ons lokale krantjeChiron schreef op 17 november 2003 @ 22:22:
[...]
hmm ik ben benieuwd wat voor techno ze dan hebben.. weet je ook welke labels ze ongeveer hebben liggen?
...
thx.Flat© schreef op 16 november 2003 @ 21:17:
...Feedback...
mja ik zag op de publieksfinale van de P60 dj contest al posters hangen dat het winkeltje zou openengomaster schreef op 18 november 2003 @ 13:07:
[...]
Dat zou ik niet weten. Het stond alleen maar in ons lokale krantje. Ik zou voor die info maar eens langsgaan.
Hmm bij mij is ie toch wel een stuk te klein.. maargoedReind schreef op 17 november 2003 @ 23:03:
Gaatje is net iets te klein en ik heb al een vriendin dus tis ook niet nodig om het met vinyl te doen
Ik heb een gogo gadget ... -> hoe langer ik hem maak hoe dunner ie word. Maar als ik hem zo lang maak dan blijft ie niet meer staanRooT schreef op 18 november 2003 @ 20:32:
[...]
Hmm bij mij is ie toch wel een stuk te klein.. maargoed
Dan val je vooroverReind schreef op 18 november 2003 @ 23:55:
[...]
Ik heb een gogo gadget ... -> hoe langer ik hem maak hoe dunner ie word. Maar als ik hem zo lang maak dan blijft ie niet meer staan
|
[ Voor 87% gewijzigd door num-lock op 20-11-2003 10:52 ]
Bijdeze dan Dre, wat vind je van deze dingen?Reind schreef op 19 november 2003 @ 23:39:
Er schijnt nog wel met enige regelmaat een crossfadertje te sneuvelen bij die dingen. Of ze het al opgelost hebben weet ik niet.
Ask Dre zou ik zeggen want die verkoopt ze
[ Voor 12% gewijzigd door num-lock op 19-11-2003 23:48 ]
op de numark site is te lezen dat de DXM 06 een '12 effects' heeft.Vash schreef op 20 november 2003 @ 10:05:
Dat is alleen bij 3 en 6. Maar ik denk dat je voor deze prijs weinig digitale effecten en meuk kunt verwachten.
[ Voor 19% gewijzigd door num-lock op 20-11-2003 10:28 ]
[ Voor 68% gewijzigd door num-lock op 20-11-2003 16:01 ]
http://www.new-line.nl/default.asp?i=30RooT schreef op 20 november 2003 @ 16:35:
Hoe stel je eigenlijk het contragewicht (of hoe je dat ook noemt bij draaitafels) eigenlijk goed af? Bij mij kan je die dus een beetje verschuiven, maar wat de precieze goede afstand is weet ik dus niet. Moet je dat zelf een beetje uitzoeken of.. ?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ok, maar ik vroeg daarom ook of het een beetje gangbaar was. Of wat dan wel gangbaar isnum-lock schreef op 20 november 2003 @ 15:58:
huh? 90cm! ga jij er bij zitten ofzo? (of ben je gewoon zo klein)
je moet een beetje uit gaan van de je eigen lengte en het gemiddelde van de persoonen die hem ook/kunnen gebruiken.
een beetje op elleboog hoogte (dus net +/- 10cm er onder) vind ik altijd wel handig. volgens mij is dit ook weer een puur persoonlijke kwestie.
Verwijderd
Het nieuwe meubel van mij wordt ongeveer 110.Empathy schreef op 20 november 2003 @ 14:46:
Ok, ik ga binnenkort (eindelijk) beginnen met een meubel.
Hoe hoog hebben jullie de draaitafels staan? Ik kom ongeveer op 90 cm. Is dat een beetje gangbaar?
zijn ze gek geworden bij feedback, willen ze van het merk af of komt er een nieuw model aan?Allen & Heath - Xone 62
Echt PRO! O.a. een vierbands EQ en twee filters (1 per kant van de crossfader).
Van: € 1.415,-
Voor: € 899,-
wtf is er aan de handTascam - X 9
Super digitale mixer; X-9, met o.a. digitaal in en uit, 4 stereo kanalen, param. 3-band eq, 2 effect units en 2 samplers.
Van: € 1.518,-
Voor: € 999,-
volgens mij is dit ook weer een puur persoonlijke kwestie.Empathy schreef op 21 november 2003 @ 13:32:
[...]
Ok, maar ik vroeg daarom ook of het een beetje gangbaar was. Of wat dan wel gangbaar is
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/turntable2.htmRooT schreef op 20 november 2003 @ 16:35:
Hoe stel je eigenlijk het contragewicht (of hoe je dat ook noemt bij draaitafels) eigenlijk goed af? Bij mij kan je die dus een beetje verschuiven, maar wat de precieze goede afstand is weet ik dus niet. Moet je dat zelf een beetje uitzoeken of.. ?
Verwijderd
ik zou het erg leuk vinden als jullie hem zouden luisteren en wat commentaar etc geven want het is natuurlijk nog lang niet perfect, zitten een paar overgangen die COMPLEET verneukt zijn in01. Arome - Hands Up (Paul Glazby Remix)
02. Sharkboy - Revolution
03. Tony de Vit - I Don't care (BK Remix)
04. Stimulant DJs - Legitimate Sounds (Original Mix)
05. Sharkboy vs. The Chillifreaks - Chase the Dragon
06. Andy Farley - Aspirations
07. Sharkboy - Night Time
08. Paul Maddox - Tension (Vicious Remix)
09. Benny Benassi - Satisfaction (Jim Justice Remix)
10. Tony de Vit - The Dawn (Dark by Design remix)
Waarom doe je het dan niet via de line-in? (ik zeg maar wat hoor)Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:29:
Hallo ik ben ook zon eeuwige lezer in dit topic maar ga nu eindelijk weer eens wat posten (vorige keer was denk ik nog in het vorige topic). Ik heb een klein mixje gemaakt van een uurtje en ik wil graag vragen of jullie die zouden willen beluisteren en wat feedback en commentaar erop geven enzo
ik gebruik 2x CDJ-20 en een gemini 626i mixertje, deze heb ik al meer dan een jaar maar amper gebruikt afgelopen jaar door tijdgebrek, maar nu eindelijk weer eens wat tijd
Het is opgenomen via de microfoon ingang van een laptopje, dus de kwaliteit is ruk, maar toch net aan luisterbaar
Verwijderd
zit niet op die laptopEmpathy schreef op 22 november 2003 @ 21:29:
[...]
Waarom doe je het dan niet via de line-in? (ik zeg maar wat hoor)
koop een lange kabel
[ Voor 3% gewijzigd door Yalopa op 23-11-2003 19:26 . Reden: resize ]
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Verwijderd
Vrijdag nog ff wat plaatjes op een Technics mixer ("official dj championship 2002 mixer") gemixed. Beetje karig ding.Vash schreef op 24 november 2003 @ 09:43:
Ik zou ook niet weten waarom je geinteresseerd wil zijn in een technics mixer
Verwijderd
Omdat ik niet meer helemaal tevreden ben met mn huidige mixer, ik pioneer een overkill mixer vind, dateq in belgie moeilijker te krijgen is, rodec niet de mixer heeft die ik zoek, ik stanton algemeen niets vind, numark enz niet vertrouw en niet nog een mixer uit het JB gemini behringer segement wil ook al niet en ik toevallig ERG tevreden ben over mn andere technics spullen, daarom ben ik geinteresseerd in een technics mixer.Vash schreef op 24 november 2003 @ 09:43:
Ik zou ook niet weten waarom je geinteresseerd wil zijn in een technics mixer
[ Voor 4% gewijzigd door Yalopa op 24-11-2003 19:55 ]
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Niets meer of minder dan speculaties wat betreft de prijs en de uiteindelijke kwaliteiten/kwantiteiten van de mixer zelf.LangTall schreef op 25 november 2003 @ 00:17:
Google eens op shmz1200 en je komt hier oa op uit.....
De mixer zal volledig digitaal zijn, en verwacht word dat ie 479 pond gaat kosten....
(Damn, heb ik toch lopen zoeken voor je.....)
Das gewoon een mixer die je tussen de behringers en gemini's kunt plaatsen want ik ken weinig mixers die zoveel kosten en uit zulke bagger onderdelen (vooral de faders) in elkaar gezet worden.leffe_blond schreef op 24 november 2003 @ 19:45:
[...]
Sten: jij bedoeld waarschijnlijk die battlemixer van technics?? is karig maar hij voelt prettig aan, hij heeft alleen een kanaal tekort, maar ik heb het dus niet over die battlemixer...
* BtM909 geeft een voorzet, zodat Reind deze kan inkoppen...Chiron schreef op 25 november 2003 @ 11:23:
tja hier gaat het waarschijnlijk toch echt een Allen & Heath Xone62 worden.. nog meer mensen ervaring met dat ding?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik denk dat een willekeurige internetdealer er geen probleem van maakt om een Dateq ff naar België te mikken.leffe_blond schreef op 24 november 2003 @ 19:45:
[...]
Omdat ik niet meer helemaal tevreden ben met mn huidige mixer, ik pioneer een overkill mixer vind, dateq in belgie moeilijker te krijgen is, rodec niet de mixer heeft die ik zoek, ik stanton algemeen niets vind, numark enz niet vertrouw en niet nog een mixer uit het JB gemini behringer segement wil ook al niet en ik toevallig ERG tevreden ben over mn andere technics spullen, daarom ben ik geinteresseerd in een technics mixer.
Jaja.. daarom is deze battelmixer nog veel gezien op dj battels (o.a. DMCworld)Reind schreef op 25 november 2003 @ 02:56:
[...]
Das gewoon een mixer die je tussen de behringers en gemini's kunt plaatsen want ik ken weinig mixers die zoveel kosten en uit zulke bagger onderdelen (vooral de faders) in elkaar gezet worden.
Tsja en toch zijn er mensen die er maar al te graag mee werken. Waarom is voor mij nog steeds de vraag maarja zo vraag ik mezelf wel vaker dingen af.
Waar blijft ie?BtM909 schreef op 25 november 2003 @ 12:32:
[...]
* BtM909 geeft een voorzet, zodat Reind deze kan inkoppen...
Ik koop degelijk dure gear niet in een internetshop, als er wat kapot is kan ik het gaan opsturen... Nee, ik wil in mn auto kunnen stappen en max een half uur rijden om hem binnen te doen in een winkel die ik van binnen gezien heb en de mensen die er werken kan vertrouwenVash schreef op 25 november 2003 @ 13:07:
[...]
Ik denk dat een willekeurige internetdealer er geen probleem van maakt om een Dateq ff naar België te mikken.
Overigens, een UMX-7 is denk ik precies wat je zoekt.
Ja en weet je waarom ie daar nog steeds staat -> Moet je is achter op dat grote spandoek kijken wat achter de turntablists hangt (dat noemen we sponsering en niet zo zuinig ook)num-lock schreef op 25 november 2003 @ 14:56:
[...]
Jaja.. daarom is deze battelmixer nog veel gezien op dj battels (o.a. DMCworld)
'k vind deze battelmixer nog steeds![]()
(al heb ik wel eens een fader zien dood gaan, maar dat komt dan ook door erg ruig gebruik)
kom zelf op genoeg feestjes zonder spandoek, altijd zeer perfect (voor een mixer die al een stukje ouder is, misschien is 't eens tijd voor iets nieuws technicsReind schreef op 25 november 2003 @ 21:01:
[...]
Ja en weet je waarom ie daar nog steeds staat -> Moet je is achter op dat grote spandoek kijken wat achter de turntablists hangt (dat noemen we sponsering en niet zo zuinig ook)
Als je de battle mixer van technics vergelijkt met andere uit zijn prijsklasse is het simpelweg niets anders als een bagger mixer.
De UMX-7 is gewoon nog verkrijgbaar bij Dré. Maar mijn ervaring was met een UMX-9 waarbij een VCA kaduuk was. De UMX-9 is écht op (anders had ik allang een vervangingsexemplaar gehad denk ik). Ik heb ook een tijdje een UMX-7 in bruikleen gehad waar ik zéér tevreden over was, maar ik moest en zou drie faders hebben (die de UMX-7 niet heeft). FF voor de duidelijkheid: UMXjes horen écht in een hogere prijsklasse thuis dan de andere Gemini budgetdinkies.leffe_blond schreef op 25 november 2003 @ 19:12:
[...]
Verder is de UMX reeks niet meer te krijgen en snap ik niet hoe je dat ding nog de hemel kan inprijzen na jou ervaring met die geminimixers. Waarom heb jij hem weggedaan:? juist
[ Voor 16% gewijzigd door Flake op 26-11-2003 10:09 ]
Jaaaa dat was wel weer genoeg reclame voor vandaag! (en van mijn part voor altijdin dit hele topic!)Vash schreef op 26 november 2003 @ 10:06:
[...]
De UMX-7 is gewoon nog verkrijgbaar bij Dré. Maar mijn ervaring was met een UMX-9 waarbij een VCA kaduuk was. De UMX-9 is écht op (anders had ik allang een vervangingsexemplaar gehad denk ik). Ik heb ook een tijdje een UMX-7 in bruikleen gehad waar ik zéér tevreden over was, maar ik moest en zou drie faders hebben (die de UMX-7 niet heeft). FF voor de duidelijkheid: UMXjes horen écht in een hogere prijsklasse thuis dan de andere Gemini budgetdinkies.
Overigens over het vertrouwen van verkopers: Ik heb meer vertrouwen in Dré dan die mafketel hier in Nijmegen of in een andere willekeurige stad. Onderdelen die ik in Nijmegen haal gaan niet verder dan kabeltjes of naaldjes (dingen die je gewoon ff snel nodig hebt).
wat ik niet snap dat gemini mixertjes steeds de hemel in geprezen worden hier, heb evaring met hun eerst redelijk bekende mixers (type nummers weet ik zo ff niet, maar er zat ook zoon sampler in) ik vond de faders altijd maar vies stroef en kwalitatief liggen ze onder numark... die ook betaalbare spulletjes maakt.leffe_blond schreef op 25 november 2003 @ 19:12:
[...]
Ik koop degelijk dure gear niet in een internetshop, als er wat kapot is kan ik het gaan opsturen... Nee, ik wil in mn auto kunnen stappen en max een half uur rijden om hem binnen te doen in een winkel die ik van binnen gezien heb en de mensen die er werken kan vertrouwen
Verder is de UMX reeks niet meer te krijgen en snap ik niet hoe je dat ding nog de hemel kan inprijzen na jou ervaring met die geminimixers. Waarom heb jij hem weggedaan:? juist
Kerel, nu moet je ff heel gauw ophouden. Ik begin nu wel ff strontziek te worden van dat tussenvallen van jou in dit topic. Ik geef eerlijk mijn mening over dat ding en als jij dat als reclame maken beschouwt denk ik dat je een bril nodig hebt.num-lock schreef op 26 november 2003 @ 10:40:
[...]
Jaaaa dat was wel weer genoeg reclame voor vandaag! (en van mijn part voor altijdin dit hele topic!)
Dat had ik ook gelezen, lees dat laatste stukje van mijn quote óók eventjes.Vash als je gelezen had:
Gemini budgetmixers wordt als de tering verkocht en daar komen maar heel weinig kapotte exemplaren van terug. Lijkt mij voldoende? BTW, áls ze gaan kraken of piepen of weet ik het allemaal dan is dat meestal omdat de eigenaar te lui is om dat ding af te dekken als hij 'm niet gebruikt.wat ik niet snap dat gemini mixertjes steeds de hemel in geprezen worden hier, heb evaring met hun eerst redelijk bekende mixers (type nummers weet ik zo ff niet, maar er zat ook zoon sampler in) ik vond de faders altijd maar vies stroef en kwalitatief liggen ze onder numark... die ook betaalbare spulletjes maakt.
[ Voor 107% gewijzigd door num-lock op 26-11-2003 12:47 ]
Je kunt van alles over de UMX zeggen, maar dus niet dat ie stroeve faders heeftnum-lock schreef op 26 november 2003 @ 10:40:
[...]
[...]
wat ik niet snap dat gemini mixertjes steeds de hemel in geprezen worden hier, heb evaring met hun eerst redelijk bekende mixers (type nummers weet ik zo ff niet, maar er zat ook zoon sampler in) ik vond de faders altijd maar vies stroef en kwalitatief liggen ze onder numark... die ook betaalbare spulletjes maakt.
Amen!Empathy schreef op 26 november 2003 @ 13:00:
[...]
Je kunt van alles over de UMX zeggen, maar dus niet dat ie stroeve faders heeft
Ik zal vanavond is ff wat voor je opzoeken wat betreft links (hoor nu eigenlijk beneden in de keuken te staan maar ben ff zogenaamd aan het roken en het rooster aan het makennum-lock schreef op 26 november 2003 @ 08:45:
je moet eens niet af gaan op wat 'algemeen bekend is'. praktijk evaring... te duur is een beetje het zelfde als met een technics en een oem bak. Technics blijft gewoon (te)duur.
ik heb even zitten zoeken, maar niks gevonden.. mischien heb jij wat links!
wat is jouw mening over een A&H Xone62?Reind schreef op 25 november 2003 @ 23:32:
Tis gewoon algemeen bekend dat de faders in de technics mixer van een behringer kwaliteit zijn en dan al helemaal de crosfader.
Mixers die al kraakten vanuit de doos of na een maand begonnen te bleeden zijn geen vreemde verhalen. Verder ruist die bak als de pest (lijkt mijn dateq wel) en is ie gewoon veel te duur.
Als je een bevestiging wil -> ga is zoeken op turtablist site's en lees daar de ervaringen van mensen die er al ff mee werken of vraag het desnoods na aan Dre.
Hoewel ik ik het niet altijd eens ben met de posts van num-lock vind ik niet dat jij dergelijke uitvallen (flames??) moet doen.. Ik vind jou reacties ook niet altijd top, en idd jij prijst iederen de UMX aan, had je mn oorspronkelijke vraag gelezen dan had je gezien dat zelfs gezien dat die voor mij niet in aanmerking komt om dezelfde reden dat jij hem niet goed vind: 2 (TWEE) kanalen das er voor mij eentje te weinig, bovendien heb ik ook gepost dat ik geen Gemini wil...Vash schreef op 26 november 2003 @ 11:14:
[...]
Kerel, nu moet je ff heel gauw ophouden. Ik begin nu wel ff strontziek te worden van dat tussenvallen van jou in dit topic. Ik geef eerlijk mijn mening over dat ding en als jij dat als reclame maken beschouwt denk ik dat je een bril nodig hebt.
een leuk voorbeeld filmpje (hoor de (cross)faders tikken!)leffe_blond schreef op 26 november 2003 @ 17:54:
[...]
Over de battlemixers van Technics hoor ik hiphop/turntablism mensen niets dan lof spreken, en ja de faders slijten snel, maar wat dergelijke mensen doen op die faders is niet in vergelijking met wat een gemiddelde dance dj doet op zn faders, dus het is logisch dat die dingen snel slijten, als deze eenvoudig te vervangen zijn maakt mij dat trouwens niet uit, een fader slijt nu eenmaal (net zoals die van jou UMX brak was bij aankomst)...
Ik heb hem zelf gehad en het is de beste mixer in zijn prijsklasse. Gewoon niets op aan te merken in princiepe want ik heb nooit een echt minpunt kunnen vinden.
okay dat lijkt me overtuigend genoegReind schreef op 27 november 2003 @ 00:11:
[...]
Ik heb hem zelf gehad en het is de beste mixer in zijn prijsklasse. Gewoon niets op aan te merken in princiepe want ik heb nooit een echt minpunt kunnen vinden.
De mixer heeft ook alles wat je ooit nodig kan/zult hebben dus ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom je geen A&H zou moeten kopen.
De enige reden waarom ik hem destijds heb weg gedaan is omdat ik alles te dicht op elkaar gepropt vond zitten en omdat mijn A&H zwaar verneukt was van binnen door de vorige eigenaar. Ik heb er nog iedere keer spijt van dat ik die mixer verkocht heb als ik thuis de LPM7.3 aan zet want ik had die A&H nooit van z'n levensdagen weg moeten doen.
Dat waren demo modellen en voor zover ik weet zijn die 4 die er te koop stonden al weg.Chiron schreef op 27 november 2003 @ 00:52:
[...]
okay dat lijkt me overtuigend genoeg
hij is/was nu voor 899 euro te krijgen bij feedback, en anders kost ie 1100 ofzo btw..
If so, i don't really get the loser part ?Reind schreef op 27 november 2003 @ 02:25:
[...]
Of heeft dat stelletje losers daar meteen maar alles voor de inkoopsprijs staan en zijn ze het nog net niet gratis weg aan het geven?
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!
Als 2 te weinig zijn valt de UMX-7 idd af, maar wat ik dus wil zeggen is dat de kwaliteit van een UMX vér boven de kwaliteit van een PS/PMX-mixer van Gemini zit.leffe_blond schreef op 26 november 2003 @ 17:54:
[...]
Hoewel ik ik het niet altijd eens ben met de posts van num-lock vind ik niet dat jij dergelijke uitvallen (flames??) moet doen.. Ik vind jou reacties ook niet altijd top, en idd jij prijst iederen de UMX aan, had je mn oorspronkelijke vraag gelezen dan had je gezien dat zelfs gezien dat die voor mij niet in aanmerking komt om dezelfde reden dat jij hem niet goed vind: 2 (TWEE) kanalen das er voor mij eentje te weinig, bovendien heb ik ook gepost dat ik geen Gemini wil...
Dat was geen fader maar een VCAOver de battlemixers van Technics hoor ik hiphop/turntablism mensen niets dan lof spreken, en ja de faders slijten snel, maar wat dergelijke mensen doen op die faders is niet in vergelijking met wat een gemiddelde dance dj doet op zn faders, dus het is logisch dat die dingen snel slijten, als deze eenvoudig te vervangen zijn maakt mij dat trouwens niet uit, een fader slijt nu eenmaal (net zoals die van jou UMX brak was bij aankomst)...
Omdat dit maar weer is aan geeeft dat je voor service niet bij feedback hoeft te zijn maar dat je er alleen komt voor de dump prijzen die ze je kunnen bieden.Reacher schreef op 27 november 2003 @ 07:19:
[...]
If so, i don't really get the loser part ?
Het gebeurd toch wel vaker dat winkels dat winkels iig hun overstock voor een aardige prijs weg doen, alleen al om de afschrijving. En er zijn ook nog genoeg winkels die om de zoveel tijd aanbiedingen hebben om klanten aan te trekken dus meer naams bekendheid op bouwen.
Over service kan ik bij Feedback niks zeggen, heb nooit iets kapot gehad wat daarvan kwam, maar dan hun de strijdt aan gaan met die lage prijzen laten ze zien dat de andere zaken er nog meer dan genoeg aan kunnen verder, dus mogen die ook wel wat zaken imo.Reind schreef op 27 november 2003 @ 11:57:
[...]
Omdat dit maar weer is aan geeeft dat je voor service niet bij feedback hoeft te zijn maar dat je er alleen komt voor de dump prijzen die ze je kunnen bieden.
Daar komt nog is bij dat ze de zooi zo een beetje dood lopen te concureren alsof het niets is.
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!
Vergeet niet dat een feedback echt massaal in koopt hé dus die kunnen dumpen tot ze er bij neer vallen. En bij feedback nemen ze inderdaad genoegen met een verrekte lage marge (ik zou er zelf niet eens voor willen werkenReacher schreef op 27 november 2003 @ 12:32:
[...]
Over service kan ik bij Feedback niks zeggen, heb nooit iets kapot gehad wat daarvan kwam, maar dan hun de strijdt aan gaan met die lage prijzen laten ze zien dat de andere zaken er nog meer dan genoeg aan kunnen verder, dus mogen die ook wel wat zaken imo.
Beter toch dat ze 'genoegen neemen met een lage marge!'Reind schreef op 27 november 2003 @ 13:12:
[...]
Vergeet niet dat een feedback echt massaal in koopt hé dus die kunnen dumpen tot ze er bij neer vallen. En bij feedback nemen ze inderdaad genoegen met een verrekte lage marge (ik zou er zelf niet eens voor willen werken)
totaal offtopic:Chiron schreef op 27 november 2003 @ 15:14:
Mja het is niet voor mijzelf maar voor het jongerencentrum waar ik werk, desnoods halen we hem ergens anders vandaan, budget is het punt niet
Soort Reggea dusMR_WAZOO schreef op 27 november 2003 @ 16:58:
uhm, dit jongerencentrum is zo klein, dat een band de hele zaal in zou nemen, en er geen publiek meer bij past
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq