Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.545 views sinds 30-01-2008

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik zat toevallig eens in het training-menu te kijken (om te kijken of mijn ts nog op satisfied stond) toen ik dit zag:

Coach: Huub van Velzen (since 2/7/2003)

Wel geinig om te zien hoe lang je coach al in dienst is ;)

Don't waste your time or time will waste you

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Ik gebruik hattrickpolli om mijn team enigszins te managen.
Is het ook mogelijk om vanuit dit programma dit te exporteren en dat het op de 'site' wordt geimporteerd?
Want ik heb nu een opstelling gemaakt. Deze heb ik gesaved en ik heb op update geklikt, maar correspondeert dit programma nu met hattrick?

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

De GOT-cup is begonnen iedereen veel succes met de wedstrijden behalve FC P.A.A.R.D (is mijn tegenstander) :P

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Martinozen zag de meeste aanvalsmogelijkheden via de vleugels en verstuurden hun passes in die richting. voeten had duidelijk ervoor gekozen om te counteren als ze konden, gebruikmakend van hun goede talent.

Zo gaat het eruit zien als je vleugelaanval kiest. :)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Argh, die hoedje van papier moest weer zo nodig 3-4-3 spelen, nu weet ik niet of mijn middenveld crap genoeg is voor countervoetbal. :P
Maar blijkbaar is mijn counterskill met mijn reserve verdedigers al matig, en de pressiesvoetbal skill van hoedje is zwak. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Kan ik nog ergens invallen voor die GoT cup?

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

0-1 achter na de eerste helft... valt me nog mee... mijn 2e team (ik zit in 6e divisie) tegen zijn 2e team neem ik aan.... (4e divisie :|)

Knallers - Oape City
0 - 1 was de ruststand. Oape had het meeste balbezit, namelijk 67 procent.

edit:
Oape's Hemmo Haverkamp haalde voordeel uit een fout begaan aan de rechter kant van de thuisspelende ploeg, zodat hij in de 47e minuut de voorsprong uit kon breiden naar 0 - 2. Oape's Lennart Sedlius kreeg een gele kaart na een nare overtreding.

Ja.. met vals spelen kan ik ook winnen... (dus niet de regels breken, maar smerig spelen)

[ Voor 43% gewijzigd door IWriteCode op 10-09-2003 18:05 ]

Less = more

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Paperazzi berichten dat Butsjr niet geheel onbesproken is en iemand zou gezien hebben dat hij stalen noppen aan het scherp slijpen was voor de wedstrijd tegen Bad Clusters.
Clusters's Antonio Cuenca verliet het veld na 31 minuten, omdat hij nog amper kon lopen.
O-)

offtopic:
OMG ik zie dat ik je ster-innermid van het veld heb geholpen :'(

[quote]Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 11:09:
ik betwijfel namelijk ten zeerste of mijn middenveld slechter is dan dat van jou. [/quote]

>:) en nu :?

[ Voor 38% gewijzigd door j_du_pee op 10-09-2003 18:19 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Lol nu al 4-0 achter, duidelijke zaak, ga niet countervoetbal spelen als een kant in de verdediging zwak is (coach speelt :P), lijkt erop dat alle aanvallen ineens over die kant gaan. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ja, en ik speel full press... En sta dus 4-0 voor. En dat met een veredeld B team
Op zich wel leuk, zon extra optie.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

En ik had nog redelijk goede hoop:
Knallers kon haar favoriete spelletje spelen en naar hartelust counteren omdat de tegenstander hiervoor alle ruimte bood. Na 10 minuten was het dan ook bijna raak. Lukas den Toom schoot goed in, maar de keeper stond op de juiste plek en nam de bal klemvast in zijn handen.
Maar het is inmiddels al 0-2 :'(

0-2 gebleven... mijn beste speler 2 sterren... zijn beste speler 3.5

27.5 * vs 16 * :|

[ Voor 13% gewijzigd door IWriteCode op 10-09-2003 18:53 ]

Less = more

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ik speel tegen Tikkie Terug (speeld in II) en staat 0-0 :P (met me (bijna) b-team ook nog)

Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 0. Tikkie had het meeste balbezit, namelijk 71 procent.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

woensdag gehaktdag

/me says; "no comment". *

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:00
Hihihihhi hard spelen ??? Ik heb gewoon karaktervolle spelers ;-) Ben allang blij dat ik weer een fitte selectie heb, heb de eerste 7 weken van het seizoen zonder de helft van mijn basiself moeten spelen...

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

Weer me beste speler van het veld getrapt. Ik zei het toch. Het is echt geen toeval.

Verwijderd

Het kan altijd erger. Bij mij zijn er al 3 afgetrapt. Snap er niets van, wat een *^*&^*&^schoppers bij de tegenpartij. Lijkt wel of iedereen er last van heeft onder de GoT-ers. Zal wel bug in het systeem zijn.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

0-0 gespeeld tegen Tikkie Terug... niet slecht al zeg ik het zelf... :P
Zijn midfield was goed en mijne slecht... :)

Ook had hij 71 om 78% balbezit...en dan nog niet winnen :D

Verwijderd

Na een spannende wedstrijd met 4-3 verloren tegen FC P.A.A.R.D bij deze gefeliciteerd.

Hoe zijn die rondes geregeld binnen de GOT-cup, ik ben toch nu nog niet uitgeschakeld?? :?

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:07
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 19:21:
Na een spannende wedstrijd met 4-3 verloren tegen FC P.A.A.R.D bij deze gefeliciteerd.

Hoe zijn die rondes geregeld binnen de GOT-cup, ik ben toch nu nog niet uitgeschakeld?? :?
Nee, je speelt in ieder geval volgende week nog de return :)

Verwijderd

4-5 verloren maar wel een hele leuke wedstrijd...klik!

Verwijderd

Uiteindelijk toch nog een prachtige 5-1 overwinning op Watergraafsmeer Wanderers. Toch blij dat ik niet heb ingezet op counter-voetbal.

Me geblesseerde middenvelder hoeft maar 1 week aan de kant te blijven, dus de schade valt mee.

Jorn Jahr heeft zijn best gedaan met een schot tegen de paal en 1 doelpunt (en dat als verdediger)

• vargo
  • Laatst online: 15:04
http://195.149.159.157/Co...tails.asp?matchID=9603597
Met 3-0 gewonnen; ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet verwacht had. Ben benieuwd of het voldoende is voor volgende week. Sorry trouwens voor de blessure...

[ Voor 9% gewijzigd door vargo op 10-09-2003 19:30 ]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
8 - 0 gewonnen.
Genoeg om door te gaan neem ik aan.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 19:29:
Uiteindelijk toch nog een prachtige 5-1 overwinning op Watergraafsmeer Wanderers. Toch blij dat ik niet heb ingezet op counter-voetbal.

Me geblesseerde middenvelder hoeft maar 1 week aan de kant te blijven, dus de schade valt mee.

Jorn Jahr heeft zijn best gedaan met een schot tegen de paal en 1 doelpunt (en dat als verdediger)
welk spelschema speelde je dan :? en btw; Jorn Jahr werd het hele veld over gejaagd door mijn beulen en liep per ongeluk tegen de bal toen dat doelpunt viel ;)

Wacht op antwoord

Verwijderd

j_du_pee schreef op 10 September 2003 @ 19:33:
[...]

welk spelschema speelde je dan :? en btw; Jorn Jahr werd het hele veld over gejaagd door mijn beulen en liep per ongeluk tegen de bal toen dat doelpunt viel ;)
Spelschema?, wat bedoel je precies?
En wat betreft Jahr: Zo winnen Duitsers ook altijd het WK

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

spelschema: je zij geen counter te hebben gedaan, wat dan wel?
Ik speelde centrumaanval of AIM zoals we he kennelijk gaan noemen volgens hattrick :)

Wacht op antwoord

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
5-0 gewonnen met mn B-team... volgende ronde zo goed als zeker binnen..

vleugelspel..

[ Voor 12% gewijzigd door .GoO op 10-09-2003 19:39 ]

Verwijderd

ik speelde normaal. En wat Jahr precies voorin bij je goal deed is mij ook een raadsel :P

• Xanathorn
  • Laatst online: 23:43

Xanathorn

Mmorpg addict

Wordt niks met de GoT cup dit seizoen, ik heb vandaag gewonnen met 1-6 van F.C.P. en zit dus nog steeds in de KNVB beker. Volgend seizoen dan maar :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

• Ronald Koeman
Xanathorn schreef op 10 september 2003 @ 19:48:
Wordt niks met de GoT cup dit seizoen, ik heb vandaag gewonnen met 1-6 van F.C.P. en zit dus nog steeds in de KNVB beker. Volgend seizoen dan maar :p.
Gefeli met weer een ronde beker, wie wordt je volgende tegenstander?

• yared
een jaar supporter voor slechts 1 euro!

GoT Cup Donaties

Mensen, we zijn er bijna!!

Kom op, doneer 1-10 euro voor de GoT Cup en wie weet heb je ook prijs!
Ik beloof je dat niet alleen de winnaar 'wint' ;)

Dankzij de reeds ontvangen gulle gaven van:

* yared
/me
* yared
* yared
* yared
* yared
* yared

We hebben nog een paar donateurs nodig en wie weet valt de verloting van de supriseprijs wel op jou! een jaar supporter voor slechts 1 euro!

Regels voor deze tombola, voor elke HELE euro die je donneert zal er 1 papiertje met jouw naam in de grote hoed gaan. De trekking gebeurt aan het einde vd Cup!

Ideeen over hoe de trekking moeten verlopen hoor ik graag. Kan ook me kids een papiertje laten trekken, kans van 7 lootjes dat ze mij trekt, dus maak die kans kleiner of kom met een oplossing (kroegmeeting?) ;)

REKENINGGEGEVENS:
GIRO: 6378969
TNV: E.BAKKER
TE: ZAANSTAD

Graxon, Xanathorn FELI! met jullie rondezege in de beker

[ Voor 23% gewijzigd door yared op 10-09-2003 22:38 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

yared schreef op 10 september 2003 @ 21:57:
een jaar supporter voor slechts 1 euro!

GoT Cup Donaties

Mensen, we zijn er bijna!!

Kom op, doneer 1-10 euro voor de GoT Cup en wie weet heb je ook prijs!
Ik beloof je dat niet alleen de winnaar 'wint' ;)

Dankzij de reeds ontvangen gulle gaven van:

/me
/me
/me
/me
/me
/me (GoT nick?)
/me
R van den Berg, That's me >:) . Niet doorvertellen hoor... :X

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 10 september 2003 @ 21:57:
Ideeen over hoe de trekking moeten verlopen hoor ik graag. Kan ook me kids een papiertje laten trekken, kans van 7 lootjes dat ze mij trekt, dus maak die kans kleiner of kom met een oplossing (kroegmeeting?) ;)
Net ff mijn bank gebeld en volgens hem is er nu 2 euro onderweg. Ik maak nl geen kans om te winnen maar alles was welkom dus bij deze.

En ik vind dat de organisator natuurlijk niet mee mag doen met de loting.
Das nl altijd zo dat medewerkers en leiding niet mee mogen doen.

Mooie oplossing dacht ik zo >:)

Gezocht!
Router

• yared
The Dolf schreef op 10 September 2003 @ 22:32:
[...]

Net ff mijn bank gebeld en volgens hem is er nu 2 euro onderweg. Ik maak nl geen kans om te winnen maar alles was welkom dus bij deze.

En ik vind dat de organisator natuurlijk niet mee mag doen met de loting.
Das nl altijd zo dat medewerkers en leiding niet mee mogen doen.

Mooie oplossing dacht ik zo >:)
De organisator van de cup of de tombola? ;)

In deze heb je pech als het optie nr2 is, want ondergetekende doneert het meest , en puur voor de lol, en om er een groot feest van te kunnen maken. Aangezien de helft hier op GoT mij vertrouwd heeft met hun geld toen ik ze lid maakte, doet de andere helft nu ook maar ff zijn best :P

[ Voor 2% gewijzigd door yared op 10-09-2003 22:45 . Reden: 48 uur slaaptekort ]

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 10 September 2003 @ 22:40:
[...]

De organisator van de cup of de tombola ;)

In deze heb je pech als het optie nr2 is, want ondergetekende doneert het meest puur voor de lol om er een groot feest van te kunnen maken. En aangezien de helft hier op GoT mij vertrouwd heeft met hun geld toen ik ze lid maakte, doen de andere helft nu ook maar ff zijn best :P
Beide zijn medewerkers en dus uitgesloten van deelname.

offtopic:
Kan je als het binnen is wel ff bevestigen? Heb er de laatste tijd veel problemen mee

Gezocht!
Router

• yared
The Dolf schreef op 10 september 2003 @ 22:46:
[...]

Beide zijn medewerkers en dus uitgesloten van deelname.

offtopic:
Kan je als het binnen is wel ff bevestigen? Heb er de laatste tijd veel problemen mee
geen probleem en bedankt

Als beide uitgesloten zouden zijn dan vrees ik dat iemand anders de extra kosten moet ophoesten, zoals de verzendkosten ;)

Winnaar vd GoT Cup ook kans op de suprise prijs?

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
vargo schreef op 10 September 2003 @ 19:29:
http://195.149.159.157/Co...tails.asp?matchID=9603597
Met 3-0 gewonnen; ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet verwacht had. Ben benieuwd of het voldoende is voor volgende week. Sorry trouwens voor de blessure...
Inderdaad, bedankt voor de blessures!! GRRR. :( Maar ja, dat is voetbal he, heb nu dus gewoon een nieuwe verdediger moeten kopen voor a.s. zondag! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:04
Gelukkig voor jullie heb ik niet mee kunnen doen aan de GOT cup... Wie heeft er alleen zin om de komende 6 weken zin om tegen dezelfde tegenstander te oefenen zodat we elkaar kunnen vergelijken met alle nieuwe taktieken... Zo ja, Aristos FC IV.49...

Verwijderd

Press Announcement from Foray 4ever

9/11/2003 Ordinaire schoppartij geeft coach hoofdbrekens

Tussen 2 topwedstrijden in vond de technische staf het zinnig om te oefenen zodat nog even aan de details geschaafd kon worden. Maar wat bleek, de tegenstander speelde zeer agressief. Wilden zij zich in de picture spelen? Het leek er wel op! Helaas resulteerde dit in een ordinaire schoppartij. De keeper werd eruit geschopt en 5 minuten later werd zijn vervanger er weer uitgeschopt. Tot overmaat van ramp werd de nieuwe spits ook al door midden gezaagd. En de scheids? Die was te laf en deed niets!

• Zonar
Ik heb Paniohitus met 7-0 verslagen in een uitduel, dus ik denk wel dat ik door zal gaan ;) Opvallend detail was dat mijn aanvoerder (solid verdediger in excellent vorm) voor het eerst 3,5* haalde. Hij zal afgelopen zondag iig wat ervaring hebben erbij hebben gekregen. Ook had ik voor het eerst dit seizoen een solid middenveld, en dat in een oefenwedstrijd. >:)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Nog een supporter voor de GoT-Cup! :P Het astronomische bedrag staat op je rekening yared :)

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Aristos, ik wil wel!

Verwijderd

blijkbaar ligt de transfer markt op zijn gat want ik heb net een keeper van 300k value en die 3.5 sterren haalt voor maar 130k gekocht, 28 jaar. Lijkt me een koopje :D. Of is het aanbod van keepers gewoon veel groter dan de vraag?

Verwijderd

Woei...in een spannende wedstrijd met 2-3 uit gewonnen van de Harlem Hattricks :P

Helaas was dit ook niet echt een sportieve wedstrijd al bleef de bodycount laag met twee lichtgewonden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 12:55:
blijkbaar ligt de transfer markt op zijn gat want ik heb net een keeper van 300k value en die 3.5 sterren haalt voor maar 130k gekocht, 28 jaar. Lijkt me een koopje :D. Of is het aanbod van keepers gewoon veel groter dan de vraag?
28 jaar... niet echt jong meer dus. Een goed keeper van rond de 20 jaar gaat er voor zo'n 170k uit, dus dat scheelt niet veel. Maar het aanbod van keepers is ongetwijfeld groter, de prijzen van deze jongens kelderen onwijs hard.

• Xanathorn
  • Laatst online: 23:43

Xanathorn

Mmorpg addict

Ronald Koeman schreef op 10 september 2003 @ 20:05:
[...]

Gefeli met weer een ronde beker, wie wordt je volgende tegenstander?
FC Uithoorn, hij heeft een solid middenveld en ik mag thuis ds dat mag geen enkel probleem opleveren, ik verwacht namelijk een mythical middenveld :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik moet er even aan wennen, maar nu schrijft Martinozen toch echt zwarte cijfers! Nog ff doorsparen voor een uitstekend coach met goed leiderschap. :Z

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Par_Martinos schreef op 11 September 2003 @ 15:35:
Ik moet er even aan wennen, maar nu schrijft Martinozen toch echt zwarte cijfers! Nog ff doorsparen voor een uitstekend coach met goed leiderschap. :Z
* j_du_pee duikelt ook in de plus aan het eind van de week :)

Wacht op antwoord

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 15:11:
[...]

28 jaar... niet echt jong meer dus. Een goed keeper van rond de 20 jaar gaat er voor zo'n 170k uit, dus dat scheelt niet veel. Maar het aanbod van keepers is ongetwijfeld groter, de prijzen van deze jongens kelderen onwijs hard.
ja ik wilde per se een wat oudere keeper met wat meer ervaring (goed voor de sterren!)

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk als je tussentijds overschakelt van training? Verlies je dan die trainingsweken die je bijv. al passing getraind hebt of blijvend deze staan?\

Wil nl. even conditie gaan trainen en daarna weer terug naar passing maar als ik dan alle training verlies doe ik dat maar even niet.

Verwijderd

lol, ik train een verdedigertje uit zweden die gegarandeerd mensen neerschopt, wat voor soort persoon heb ik nodig om te zorgen dat ie geen gele kaarten krijgt? deze speler is helft van de tijd geschorst bijna dus

• vargo
  • Laatst online: 15:04
Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 15:11:
[...]

Ik heb een engelse, 20 jarige, 205k keeper voor zo'n 85k gekocht (gisterenavond, tijdens de wedstrijd engeland-liechtenstein). Ik meende er een koopje aan te hebben, maar het valt blijkbaar toch wel mee?

• The Dolf
  • Niet online
Een koopje is het iig niet. Ik heb voor mijn 23 jarige 193k keeper ook 80k betaald.

Gezocht!
Router

Verwijderd

ik heb gister voor mijn 511000 waardige keeper 531000 betaald :P

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 17:41:
ik heb gister voor mijn 511000 waardige keeper 531000 betaald :P
verschil moet er zijn

Gezocht!
Router

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 16:57:
Hoe zit het eigenlijk als je tussentijds overschakelt van training? Verlies je dan die trainingsweken die je bijv. al passing getraind hebt of blijvend deze staan?\

Wil nl. even conditie gaan trainen en daarna weer terug naar passing maar als ik dan alle training verlies doe ik dat maar even niet.
Gedane trainingsarbeid blijft behouden. Je kan gerust een week conditie trainen en daarna gewoon weer je training hervatten.

Verwijderd

vargo schreef op 11 September 2003 @ 17:19:
Ik heb een engelse, 20 jarige, 205k keeper voor zo'n 85k gekocht (gisterenavond, tijdens de wedstrijd engeland-liechtenstein). Ik meende er een koopje aan te hebben, maar het valt blijkbaar toch wel mee?
Ja, een keeper wordt meestal ook pas goed rond de 300k. Lijkt me vreemd als deze keeper van 205k al goed is :? .... en anders stelt het inderdaad niet veel voor.

• yared
Prijs indicaties

Gebruik hiervoor de Transfer Fee Database van HAM, of als je dat programma niet hebt, msn/mail me dan kijk ik even voor je.

Ze zitten al redelijk dicht in de buurt van wat ik ook meestal vang/vraag/krijg voor een speler doordat er enkele duizenden mensen aan meedoen,

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 11 september 2003 @ 19:11:
Prijs indicaties

Gebruik hiervoor de Transfer Fee Database van HAM, of als je dat programma niet hebt, msn/mail me dan kijk ik even voor je.

Ze zitten al redelijk dicht in de buurt van wat ik ook meestal vang/vraag/krijg voor een speler doordat er enkele duizenden mensen aan meedoen,
Die is absoluut niet accuraat.
Vorige week een speler verkocht die 75k op zou moeten brengen. Ging toch mooi voor 260k weg (en ik had meer gehoopt)

Gezocht!
Router

• Ronald Koeman
Ik geloof dat Fonz me voor komende woensdag uit kan dagen voor de GoT-cup, nietwaar? (Graag even bevestiging van de organisatie :) )

Verwijderd

ARGH ik zit me hier al de hele tijd te verbijten wanneer nou iemand van de organisatie me verteld dat ik kan meedoen. Nou, toen dacht ik: als ik na 2 keer vragen nog steeds geen antwoord krijg regel ik zelf wel weer een oefenwedstrijdje. |:(

• Ronald Koeman
Too bad. Dan regel ik ook maar een ander oefenduel I guess.

Verwijderd

Ey ik heb geen supporterschap, maar op welke plaats sta ik nu in de top 15 cashfunds in Nederland?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:29:
Ey ik heb geen supporterschap, maar op welke plaats sta ik nu in de top 15 cashfunds in Nederland?
Goede reden om supporter te worden??? :) Wat zijn die 20 euro'tjes nou man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had zoiets wel verwacht .. Anyways waar sta ik nu? Mijn team heet HARDTRANCE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:29:
Op dit moment sta je er niet tussen, maar deze statistiek wordt slechts 1 keer per week geupdate, namelijk bij de wekelijkse economie update. Als je zondag om 2:00 nog veel geld hebt kom je er vanzelf in ;)

p.s. De nummer 15 van afgelopen zondag had ruim 3,1 miljoen en de nummer 15 van div III had ruim 2 miljoen

[ Voor 12% gewijzigd door Zonar op 12-09-2003 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

jeej, een 18 jarige jongen van redelijk naar goed scoren :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
The Dolf schreef op 11 september 2003 @ 19:12:
[...]

Die is absoluut niet accuraat.
Vorige week een speler verkocht die 75k op zou moeten brengen. Ging toch mooi voor 260k weg (en ik had meer gehoopt)
TheDolf, vriendelijke vogel... zoek ff op... "indicatie" ;)

Fonz_ mbt de Cup heb je volgens mij al een antwoord gehad, al was dat dan wellicht niet persoonlijk aan jou gericht.

In ieder geval zit de Cup vol na sluiting van de inschrijving, en is er tot nu toe 1 team bijgekomen. Als Groovieee meer ruimte ziet geeft ie wel een brul :)

Trainingsupdate
Wat grappig dat je altijd vergeet dat bijvoorbeeld lange pass ook anderen traint dan alleen maar vleugelspelers al is het dan in lichte mate. Zojuist een aanvaller die nog nooit op wing gestaan heeft naar 'slecht' zien gaan en nog omhoog in prijs ook :7 big business 8)7

Algemeen Verzoek
Gebruik ajb in zowel e- als HTmail naar mij toe je GoTnick + HTnick en als het om betalingen gaat voor supporter, software of donaties, ook je ECHTE naam.
Ik krijg namelijk elke week meerdere verzoeken en raak liever door de bomen het bos niet kwijt ;)

Donaties zijn nog steeds welkom voor zowel de GoT Cup als de bijbehorende Tombola!

giro: 6378969
tnv: e.bakker
te: zaanstad
yared@valheru.nl

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 12-09-2003 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 12 September 2003 @ 09:16:
jeej, een 18 jarige jongen van redelijk naar goed scoren :)
dan kun je hem al makkelijk voor 150k verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

das mooi, aangezien ik hem 3 weken terug voor 21 K heb gekocht :)

alleen is zijn conditie zwak, en dat zal de prijs te veel drukken denk ik, dus binnenkort ga ik ff op conditie trainen....

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 spelers van redelijk naar goed verdedigen. Me aanpak begint zijn vruchten af te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 10:54:
3 spelers van redelijk naar goed verdedigen. Me aanpak begint zijn vruchten af te werpen.
voor de handel of voor basis? drie stuks, da's echt lekker

* yared wil ook wel dat zijn drie wingers in 1 week vooruit gaan, kan ie ook eens een paar ton tot een miljoen vangen hopelijk (solid > excellent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, vage shit, heeft er ooit iemand wel eens gehad dat een speler veel later dan verwacht een niveau omhoogging in skill ? Door die vage update van de vorige keer weet ik iig dat er mensen zijn die eerder dan verwacht in skill omhoog zijn, maar dat is niet aan de orde bij de andere speler die ik heb. Ze zijn allebei even oud, zelfde moment excellent geworden, evenvaak gespeeld (op 1 schietoefening na) , maar toch was er een die nu al 2 weken formidable is na 8 weken training, en die andere is dus 2 weken overtijd. :D
Trouwens, wel handig dat bij pressievoetbal ook wordt gekeken naar verdedigende skill van je spits, ik had vorig seizoen een verdediger/spits gekocht, omdat de nood hoog was, en ik geen geld had voor beide, dus beter levert het ook wat op... ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 basis en 2 handel. Ik ben bezig om me basiselftal uit te rusten met 17 jarige high passable verdedigers, die ik helemaal doortrain tot het gaatje. Voor me reserveteam koop ik meestal 18 jarige high passable verdedigers die ik dan verkoop als ze solid zijn. Aangezien ik 5-4-1 speel, kan ik in het beste geval 5 spelers per week kopen en verkopen, maar in de praktijk zijn dat er 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 11:31:
1 basis en 2 handel. Ik ben bezig om me basiselftal uit te rusten met 17 jarige high passable verdedigers, die ik helemaal doortrain tot het gaatje. Voor me reserveteam koop ik meestal 18 jarige high passable verdedigers die ik dan verkoop als ze solid zijn. Aangezien ik 5-4-1 speel, kan ik in het beste geval 5 spelers per week kopen en verkopen, maar in de praktijk zijn dat er 2.
slechte zet. Heel de tijd handelen heeft geen zin. Waarom verkopen als ze solid zijn? Ik zou ze doortrainen gewoon en SOMS 1 verkopen als je geld wil hebben en bv dan een middenvelder of aanvaller wil kopen. Zo doe ik het tenminste en zie het resultaat :). Mijn theorie is een speler minimaal 2 seizoenen te trainen voor het echt nu heeft. Ik verkoop dan 2x per seizoen een verdediger en koop er dan een super goede 17 jarige voor terug (heb er bv nu 1 die over 4 weken al formidable is). Met het geld dat je dan overhebt kun je een leuke middenvelder of aanvaller kopen. Zo versterk je namelijk je hele team. Zie maar hoe ik vooruit ben gegaan qua sterren. Heb nu goede middenvelders en aanvallers en ook nog 5 17jarige verdedigers. Dus niet Teveel verkopen want dan ga je namelijk niets vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:00:
[...]

slechte zet. Heel de tijd handelen heeft geen zin. Waarom verkopen als ze solid zijn? Ik zou ze doortrainen gewoon en SOMS 1 verkopen als je geld wil hebben en bv dan een middenvelder of aanvaller wil kopen. Zo doe ik het tenminste en zie het resultaat :). Mijn theorie is een speler minimaal 2 seizoenen te trainen voor het echt nu heeft. Ik verkoop dan 2x per seizoen een verdediger en koop er dan een super goede 17 jarige voor terug (heb er bv nu 1 die over 4 weken al formidable is). Met het geld dat je dan overhebt kun je een leuke middenvelder of aanvaller kopen. Zo versterk je namelijk je hele team. Zie maar hoe ik vooruit ben gegaan qua sterren. Heb nu goede middenvelders en aanvallers en ook nog 5 17jarige verdedigers. Dus niet Teveel verkopen want dan ga je namelijk niets vooruit.
Ik ben van mening dat ik de gulden middenweg bewandel. Ik train me basiselftal helemaal door. Slechts met het reserveteam handel ik.

Op een speler van high passable naar solid maak ik ongeveer een winst van 60.000 euro. Gemiddeld wordt zo'n speler in 2 weken solid (het is namelijk altijd een kleine gok), dus gemiddeld 30.000 euro winst per speler. Dat is dus 5x 30.000= 150.000 winst per week.

Een speler doortrainen naar uitstekend zou ook een goede optie kunnen zijn, maar het zal qua geld weinig uitmaken. Want hoeveel brengt een 19 jarige excellent speler precies op. Dat zal minimaal 360.000 euro moeten zijn (immers, ik koop op 18 jarige leeftijd voor ongeveer 60.000 en ga uit van 10 weken trainen).

Verder is die 'spread' nu ongeveer 60.000, maar als ik wat meer geld heb, koop ik high solids en verkoop ze op excellent (hetgeen Yared ook doet, als ik me niet vergis). Dit brengt meer op dan 60.000 per speler, zodat bovenstaande berekening opnieuw gemaakt moet worden.

Edit: zie hier net een uitstekende 19 jarige verdediger weggaan voor 350.100. Beetje flauw om te zeggen dat ik dan gewonnen heb. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:13:
[...]

Ik ben van mening dat ik de gulden middenweg bewandel. Ik train me basiselftal helemaal door. Slechts met het reserveteam handel ik.

Op een speler van high passable naar solid maak ik ongeveer een winst van 60.000 euro. Gemiddeld wordt zo'n speler in 2 weken solid (het is namelijk altijd een kleine gok), dus gemiddeld 30.000 euro winst per speler. Dat is dus 5x 30.000= 150.000 winst per week.

Een speler doortrainen naar uitstekend zou ook een goede optie kunnen zijn, maar het zal qua geld weinig uitmaken. Want hoeveel brengt een 19 jarige excellent speler precies op. Dat zal minimaal 360.000 euro moeten zijn (immers, ik koop op 18 jarige leeftijd voor ongeveer 60.000 en ga uit van 10 weken trainen).

Verder is die 'spread' nu ongeveer 60.000, maar als ik wat meer geld heb, koop ik high solids en verkoop ze op excellent (hetgeen Yared ook doet, als ik me niet vergis). Dit brengt meer op dan 60.000 per speler, zodat bovenstaande berekening opnieuw gemaakt moet worden.

Edit: zie hier net een uitstekende 19 jarige verdediger weggaan voor 350.100. Beetje flauw om te zeggen dat ik dan gewonnen heb. :D
Ben benieuwd wat je TS is en wat dan je doelstelling voor de lange termijn is. Want op deze wijze ga je zeker degraderen enzo. Kwaliteit gaat voor kwantiteit als je wil presteren :) Mijn doel is presteren, ieder natuurlijk zijn eigen doel dat snap ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 12:25:
[...]

Ben benieuwd wat je TS is en wat dan je doelstelling voor de lange termijn is. Want op deze wijze ga je zeker degraderen enzo. Kwaliteit gaat voor kwantiteit als je wil presteren :) Mijn doel is presteren, ieder natuurlijk zijn eigen doel dat snap ik.
Dat ik dit seizoen ga degraderen weet iedereen, maar dat heeft niets met mijn beleid te maken. Dat komt doordat ik in 2 seizoenen 2 x keer ben gepromoveerd en in een bizar goede IV league ben gekomen. En me teamgeest is prima in orde, aangezien ik qua eigenschappen goede spelers koop (af en toe zakt ie wel eens). En daarbij ga ik ervanuit dat ik mij in V gemakkelijk kan handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Hier weer een berichtje van de organisator van de GoT-cup. Ik zat 2 dagen zonder internet vanwege die stomme Blaster-worm. Had net me pc opnieuw geinstalleerd, toen kreeg ik em, en 10 minuten later was ik geblokkeerd :S. Inmiddels is het wel weer verholpen, maar das toch wel lastig, geen internet...

Vanavond(of morgenochtend) zal ik even een mooi overzichtje maken met de onderlinge resultaten en de stand tot nu toe. Ook zal ik even checken of alle friendlies al geregeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:25:
[...]

Is je winst inclusief of exclusief salaris??? Want dat moet je natuurlijk wel even meenemen als je een speler verhandeld. :*)

ookal is dit natuurlijk maar 3,3 % van de winst
})

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neudeboules schreef op 12 september 2003 @ 13:21:
[...]

Is je winst inclusief of exclusief salaris??? Want dat moet je natuurlijk wel even meenemen als je een speler verhandeld. :*)

ookal is dit natuurlijk maar 3,3 % van de winst
})
je betaald wel salaris natuurlijk voor een week maar dat heb je er toch wel weer uit als die speler weer doorverkocht wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, 9! zolang ik beter ben dan jij Thije vind ik alles best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:34:
Maarja jij komt niet in de quiz voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
duim duim duim... vandaag al op 8 solid keepers zitten bieden tot de 200K grens, en elke keer mis, duim duim, deze dan?

* yared ) :X

LOL, voor de zekerheid maar met 180K me eigen bod van 174K overboden en boodschappen gaan doen.... en ik heb hem ook nog!

Alweer de 4e Pool in me team :)

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 12-09-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ervaring
niets ligt meer vast sinds ervaring een belangrijke rol is gaan spelen.
Volgens me eigen inzicht neig ik toch ernaar een betere speler op te stellen qua skills, maar volgens bijvoorbeeld MyBestTeam die ik altijd als referentie gebruik is de ervaring vaak toch belangrijker waardoor spelers op plekken komen te staan waar je ze zelf niet perse zou hebben gezet....

Nu straks ook nog de verschillende tactics erbij... zucht, vind je het gek dat mensen het steeds meer overlaten aan een tool om de beste opstelling te berekenen...

Zou Advocaat ook eens moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 12 September 2003 @ 16:43:
Zou Advocaat ook eens moeten doen :P
LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
ROFL :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Volgens mij krijgt dat toolje dan een error :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:34:
Stelletje prutsers :P Ik had er maar liefst 14 goed. Alleen ene Ano(niem ?) is beter. Volgens mij moet ik toch iets minder tijd aan Hattrick gaan besteden ;)

Hier is mijn toto (ik heb veel vertrouwen in de GoTters, dus laat me niet in de steek ;) ):
1 - Stiphout Vooruit – FC Magnetrondoos
3 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
1 - Egmond United – Forza Mazinho
1 - HHS – Superlekkere thee in
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - Virtual Winners – striet team
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
1 - Oape City – Inter Broskoslov
1 - FC Forholte 2003 – NAIPAL
2 - Schelleboer FC – foray 4ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
2 - HHS – Superlekkere thee in
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
2 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
2 - Oape City – Inter Broskoslov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
3 - Egmond United – Forza Mazinho
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
2 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 09 September 2003 @ 13:31:
Wilt iemand deze speler kopen?

Sjors Bauer (7419312)
[...]
@MaestroTim: Knap lullig van je, ook gaan bieden zonder iets te melden - ik dacht dat ik de enige geinteresseerde was, anders had ik op dat tijdstip wel gaan kijken en er overheen geboden :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 20:37:
[...]
@MaestroTim: Knap lullig van je, ook gaan bieden zonder iets te melden - ik dacht dat ik de enige geinteresseerde was, anders had ik op dat tijdstip wel gaan kijken en er overheen geboden :( :( :(
Ongeschreven regel dat we wanneer een speler op dit forum gemeld word, we niet tegen mekaar gaan opbieden. Degene die geintresseerd zijn kunnen het beste dat even kenbaar maken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 12 September 2003 @ 20:47:
[...]
Ongeschreven regel dat we wanneer een speler op dit forum gemeld word, we niet tegen mekaar gaan opbieden. Degene die geintresseerd zijn kunnen het beste dat even kenbaar maken hier.
die mening heb ik ook... en ik was de enige die mn interesse kenbaar gemaakt had, dus ik dacht goed te zitten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

1 - Stiphout Vooruit - FC Magnetrondoos
1 - Hottentotse Boys - Sjorsie's team
1 - Egmond United - Forza Mazinho
1 - HHS - Superlekkere thee in
1 - 9worlds.net - F.C.P
1 - Virtual Winners - striet team
1 - kiddy - SJOR ELFTAL
1 - Oape City - Inter Broskoslov
1 - FC Forholte 2003 - NAIPAL
2 - Schelleboer FC - foray 4ever

* The_Marsmellow doet ook is mee maar kunnen we die toto niet gewoon op #HT-GoT neergooien?

[ Voor 3% gewijzigd door The_Marsmellow op 12-09-2003 21:08 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
1 - HHS – Superlekkere thee in de rust
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL