Don't waste your time or time will waste you
Is het ook mogelijk om vanuit dit programma dit te exporteren en dat het op de 'site' wordt geimporteerd?
Want ik heb nu een opstelling gemaakt. Deze heb ik gesaved en ik heb op update geklikt, maar correspondeert dit programma nu met hattrick?
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Zo gaat het eruit zien als je vleugelaanval kiest.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Maar blijkbaar is mijn counterskill met mijn reserve verdedigers al matig, en de pressiesvoetbal skill van hoedje is zwak.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Knallers - Oape City
0 - 1 was de ruststand. Oape had het meeste balbezit, namelijk 67 procent.
Oape's Hemmo Haverkamp haalde voordeel uit een fout begaan aan de rechter kant van de thuisspelende ploeg, zodat hij in de 47e minuut de voorsprong uit kon breiden naar 0 - 2. Oape's Lennart Sedlius kreeg een gele kaart na een nare overtreding.
Ja.. met vals spelen kan ik ook winnen... (dus niet de regels breken, maar smerig spelen)
[ Voor 43% gewijzigd door IWriteCode op 10-09-2003 18:05 ]
Less = more
Paperazzi berichten dat Butsjr niet geheel onbesproken is en iemand zou gezien hebben dat hij stalen noppen aan het scherp slijpen was voor de wedstrijd tegen Bad Clusters.
Clusters's Antonio Cuenca verliet het veld na 31 minuten, omdat hij nog amper kon lopen.

OMG ik zie dat ik je ster-innermid van het veld heb geholpen
[quote]Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 11:09:
ik betwijfel namelijk ten zeerste of mijn middenveld slechter is dan dat van jou. [/quote]
[ Voor 38% gewijzigd door j_du_pee op 10-09-2003 18:19 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Op zich wel leuk, zon extra optie.
Maar het is inmiddels al 0-2Knallers kon haar favoriete spelletje spelen en naar hartelust counteren omdat de tegenstander hiervoor alle ruimte bood. Na 10 minuten was het dan ook bijna raak. Lukas den Toom schoot goed in, maar de keeper stond op de juiste plek en nam de bal klemvast in zijn handen.
0-2 gebleven... mijn beste speler 2 sterren... zijn beste speler 3.5
27.5 * vs 16 *
[ Voor 13% gewijzigd door IWriteCode op 10-09-2003 18:53 ]
Less = more
Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 0. Tikkie had het meeste balbezit, namelijk 71 procent.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
woensdag gehaktdag
/me says; "no comment". *
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
Zijn midfield was goed en mijne slecht...
Ook had hij 71 om 78% balbezit...en dan nog niet winnen
Verwijderd
Hoe zijn die rondes geregeld binnen de GOT-cup, ik ben toch nu nog niet uitgeschakeld??
Nee, je speelt in ieder geval volgende week nog de returnVerwijderd schreef op 10 september 2003 @ 19:21:
Na een spannende wedstrijd met 4-3 verloren tegen FC P.A.A.R.D bij deze gefeliciteerd.
Hoe zijn die rondes geregeld binnen de GOT-cup, ik ben toch nu nog niet uitgeschakeld??
Verwijderd
Me geblesseerde middenvelder hoeft maar 1 week aan de kant te blijven, dus de schade valt mee.
Jorn Jahr heeft zijn best gedaan met een schot tegen de paal en 1 doelpunt (en dat als verdediger)
Met 3-0 gewonnen; ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet verwacht had. Ben benieuwd of het voldoende is voor volgende week. Sorry trouwens voor de blessure...
[ Voor 9% gewijzigd door vargo op 10-09-2003 19:30 ]
Genoeg om door te gaan neem ik aan.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
welk spelschema speelde je danVerwijderd schreef op 10 September 2003 @ 19:29:
Uiteindelijk toch nog een prachtige 5-1 overwinning op Watergraafsmeer Wanderers. Toch blij dat ik niet heb ingezet op counter-voetbal.
Me geblesseerde middenvelder hoeft maar 1 week aan de kant te blijven, dus de schade valt mee.
Jorn Jahr heeft zijn best gedaan met een schot tegen de paal en 1 doelpunt (en dat als verdediger)
Wacht op antwoord
Verwijderd
Spelschema?, wat bedoel je precies?j_du_pee schreef op 10 September 2003 @ 19:33:
[...]
welk spelschema speelde je danen btw; Jorn Jahr werd het hele veld over gejaagd door mijn beulen en liep per ongeluk tegen de bal toen dat doelpunt viel
En wat betreft Jahr: Zo winnen Duitsers ook altijd het WK
Ik speelde centrumaanval of AIM zoals we he kennelijk gaan noemen volgens hattrick
Wacht op antwoord
vleugelspel..
[ Voor 12% gewijzigd door .GoO op 10-09-2003 19:39 ]
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Gefeli met weer een ronde beker, wie wordt je volgende tegenstander?Xanathorn schreef op 10 september 2003 @ 19:48:
Wordt niks met de GoT cup dit seizoen, ik heb vandaag gewonnen met 1-6 van F.C.P. en zit dus nog steeds in de KNVB beker. Volgend seizoen dan maar.
GoT Cup Donaties
Mensen, we zijn er bijna!!
Kom op, doneer 1-10 euro voor de GoT Cup en wie weet heb je ook prijs!
Ik beloof je dat niet alleen de winnaar 'wint'
Dankzij de reeds ontvangen gulle gaven van:
* yared
/me
* yared
* yared
* yared
* yared
* yared
We hebben nog een paar donateurs nodig en wie weet valt de verloting van de supriseprijs wel op jou! een jaar supporter voor slechts 1 euro!
Regels voor deze tombola, voor elke HELE euro die je donneert zal er 1 papiertje met jouw naam in de grote hoed gaan. De trekking gebeurt aan het einde vd Cup!
Ideeen over hoe de trekking moeten verlopen hoor ik graag. Kan ook me kids een papiertje laten trekken, kans van 7 lootjes dat ze mij trekt, dus maak die kans kleiner of kom met een oplossing (kroegmeeting?)
REKENINGGEGEVENS:
GIRO: 6378969
TNV: E.BAKKER
TE: ZAANSTAD
Graxon, Xanathorn FELI! met jullie rondezege in de beker
[ Voor 23% gewijzigd door yared op 10-09-2003 22:38 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
R van den Berg, That's meyared schreef op 10 september 2003 @ 21:57:
een jaar supporter voor slechts 1 euro!
GoT Cup Donaties
Mensen, we zijn er bijna!!
Kom op, doneer 1-10 euro voor de GoT Cup en wie weet heb je ook prijs!
Ik beloof je dat niet alleen de winnaar 'wint'
Dankzij de reeds ontvangen gulle gaven van:
/me
/me
/me
/me
/me
/me (GoT nick?)
/me

Net ff mijn bank gebeld en volgens hem is er nu 2 euro onderweg. Ik maak nl geen kans om te winnen maar alles was welkom dus bij deze.yared schreef op 10 september 2003 @ 21:57:
Ideeen over hoe de trekking moeten verlopen hoor ik graag. Kan ook me kids een papiertje laten trekken, kans van 7 lootjes dat ze mij trekt, dus maak die kans kleiner of kom met een oplossing (kroegmeeting?)
En ik vind dat de organisator natuurlijk niet mee mag doen met de loting.
Das nl altijd zo dat medewerkers en leiding niet mee mogen doen.
Mooie oplossing dacht ik zo
Gezocht!
Router
De organisator van de cup of de tombola?The Dolf schreef op 10 September 2003 @ 22:32:
[...]
Net ff mijn bank gebeld en volgens hem is er nu 2 euro onderweg. Ik maak nl geen kans om te winnen maar alles was welkom dus bij deze.
En ik vind dat de organisator natuurlijk niet mee mag doen met de loting.
Das nl altijd zo dat medewerkers en leiding niet mee mogen doen.
Mooie oplossing dacht ik zo
In deze heb je pech als het optie nr2 is, want ondergetekende doneert het meest , en puur voor de lol, en om er een groot feest van te kunnen maken. Aangezien de helft hier op GoT mij vertrouwd heeft met hun geld toen ik ze lid maakte, doet de andere helft nu ook maar ff zijn best
[ Voor 2% gewijzigd door yared op 10-09-2003 22:45 . Reden: 48 uur slaaptekort ]
Beide zijn medewerkers en dus uitgesloten van deelname.yared schreef op 10 September 2003 @ 22:40:
[...]
De organisator van de cup of de tombola
In deze heb je pech als het optie nr2 is, want ondergetekende doneert het meest puur voor de lol om er een groot feest van te kunnen maken. En aangezien de helft hier op GoT mij vertrouwd heeft met hun geld toen ik ze lid maakte, doen de andere helft nu ook maar ff zijn best
Kan je als het binnen is wel ff bevestigen? Heb er de laatste tijd veel problemen mee
Gezocht!
Router
geen probleem en bedanktThe Dolf schreef op 10 september 2003 @ 22:46:
[...]
Beide zijn medewerkers en dus uitgesloten van deelname.
offtopic:
Kan je als het binnen is wel ff bevestigen? Heb er de laatste tijd veel problemen mee
Als beide uitgesloten zouden zijn dan vrees ik dat iemand anders de extra kosten moet ophoesten, zoals de verzendkosten
Winnaar vd GoT Cup ook kans op de suprise prijs?
Inderdaad, bedankt voor de blessures!! GRRR.vargo schreef op 10 September 2003 @ 19:29:
http://195.149.159.157/Co...tails.asp?matchID=9603597
Met 3-0 gewonnen; ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet verwacht had. Ben benieuwd of het voldoende is voor volgende week. Sorry trouwens voor de blessure...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
9/11/2003 Ordinaire schoppartij geeft coach hoofdbrekens
Tussen 2 topwedstrijden in vond de technische staf het zinnig om te oefenen zodat nog even aan de details geschaafd kon worden. Maar wat bleek, de tegenstander speelde zeer agressief. Wilden zij zich in de picture spelen? Het leek er wel op! Helaas resulteerde dit in een ordinaire schoppartij. De keeper werd eruit geschopt en 5 minuten later werd zijn vervanger er weer uitgeschopt. Tot overmaat van ramp werd de nieuwe spits ook al door midden gezaagd. En de scheids? Die was te laf en deed niets!
Verwijderd
Verwijderd
Helaas was dit ook niet echt een sportieve wedstrijd al bleef de bodycount laag met twee lichtgewonden.
Verwijderd
28 jaar... niet echt jong meer dus. Een goed keeper van rond de 20 jaar gaat er voor zo'n 170k uit, dus dat scheelt niet veel. Maar het aanbod van keepers is ongetwijfeld groter, de prijzen van deze jongens kelderen onwijs hard.Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 12:55:
blijkbaar ligt de transfer markt op zijn gat want ik heb net een keeper van 300k value en die 3.5 sterren haalt voor maar 130k gekocht, 28 jaar. Lijkt me een koopje. Of is het aanbod van keepers gewoon veel groter dan de vraag?
FC Uithoorn, hij heeft een solid middenveld en ik mag thuis ds dat mag geen enkel probleem opleveren, ik verwacht namelijk een mythical middenveldRonald Koeman schreef op 10 september 2003 @ 20:05:
[...]
Gefeli met weer een ronde beker, wie wordt je volgende tegenstander?
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
* j_du_pee duikelt ook in de plus aan het eind van de weekPar_Martinos schreef op 11 September 2003 @ 15:35:
Ik moet er even aan wennen, maar nu schrijft Martinozen toch echt zwarte cijfers! Nog ff doorsparen voor een uitstekend coach met goed leiderschap.
Wacht op antwoord
Verwijderd
ja ik wilde per se een wat oudere keeper met wat meer ervaring (goed voor de sterren!)Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 15:11:
[...]
28 jaar... niet echt jong meer dus. Een goed keeper van rond de 20 jaar gaat er voor zo'n 170k uit, dus dat scheelt niet veel. Maar het aanbod van keepers is ongetwijfeld groter, de prijzen van deze jongens kelderen onwijs hard.
Verwijderd
Wil nl. even conditie gaan trainen en daarna weer terug naar passing maar als ik dan alle training verlies doe ik dat maar even niet.
Verwijderd
Ik heb een engelse, 20 jarige, 205k keeper voor zo'n 85k gekocht (gisterenavond, tijdens de wedstrijd engeland-liechtenstein). Ik meende er een koopje aan te hebben, maar het valt blijkbaar toch wel mee?Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 15:11:
[...]
28 jaar... niet echt jong meer dus. Een goed keeper van rond de 20 jaar gaat er voor zo'n 170k uit, dus dat scheelt niet veel. Maar het aanbod van keepers is ongetwijfeld groter, de prijzen van deze jongens kelderen onwijs hard.
Gezocht!
Router
verschil moet er zijnVerwijderd schreef op 11 september 2003 @ 17:41:
ik heb gister voor mijn 511000 waardige keeper 531000 betaald
Gezocht!
Router
Verwijderd
Gedane trainingsarbeid blijft behouden. Je kan gerust een week conditie trainen en daarna gewoon weer je training hervatten.Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 16:57:
Hoe zit het eigenlijk als je tussentijds overschakelt van training? Verlies je dan die trainingsweken die je bijv. al passing getraind hebt of blijvend deze staan?\
Wil nl. even conditie gaan trainen en daarna weer terug naar passing maar als ik dan alle training verlies doe ik dat maar even niet.
Verwijderd
Ja, een keeper wordt meestal ook pas goed rond de 300k. Lijkt me vreemd als deze keeper van 205k al goed isvargo schreef op 11 September 2003 @ 17:19:
Ik heb een engelse, 20 jarige, 205k keeper voor zo'n 85k gekocht (gisterenavond, tijdens de wedstrijd engeland-liechtenstein). Ik meende er een koopje aan te hebben, maar het valt blijkbaar toch wel mee?
Gebruik hiervoor de Transfer Fee Database van HAM, of als je dat programma niet hebt, msn/mail me dan kijk ik even voor je.
Ze zitten al redelijk dicht in de buurt van wat ik ook meestal vang/vraag/krijg voor een speler doordat er enkele duizenden mensen aan meedoen,
Die is absoluut niet accuraat.yared schreef op 11 september 2003 @ 19:11:
Prijs indicaties
Gebruik hiervoor de Transfer Fee Database van HAM, of als je dat programma niet hebt, msn/mail me dan kijk ik even voor je.
Ze zitten al redelijk dicht in de buurt van wat ik ook meestal vang/vraag/krijg voor een speler doordat er enkele duizenden mensen aan meedoen,
Vorige week een speler verkocht die 75k op zou moeten brengen. Ging toch mooi voor 260k weg (en ik had meer gehoopt)
Gezocht!
Router
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
Goede reden om supporter te worden???Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:29:
Ey ik heb geen supporterschap, maar op welke plaats sta ik nu in de top 15 cashfunds in Nederland?
Op dit moment sta je er niet tussen, maar deze statistiek wordt slechts 1 keer per week geupdate, namelijk bij de wekelijkse economie update. Als je zondag om 2:00 nog veel geld hebt kom je er vanzelf inVerwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:29:
Ey ik heb geen supporterschap, maar op welke plaats sta ik nu in de top 15 cashfunds in Nederland?
p.s. De nummer 15 van afgelopen zondag had ruim 3,1 miljoen en de nummer 15 van div III had ruim 2 miljoen
[ Voor 12% gewijzigd door Zonar op 12-09-2003 01:18 ]
Wacht op antwoord
TheDolf, vriendelijke vogel... zoek ff op... "indicatie"The Dolf schreef op 11 september 2003 @ 19:12:
[...]
Die is absoluut niet accuraat.
Vorige week een speler verkocht die 75k op zou moeten brengen. Ging toch mooi voor 260k weg (en ik had meer gehoopt)
Fonz_ mbt de Cup heb je volgens mij al een antwoord gehad, al was dat dan wellicht niet persoonlijk aan jou gericht.
In ieder geval zit de Cup vol na sluiting van de inschrijving, en is er tot nu toe 1 team bijgekomen. Als Groovieee meer ruimte ziet geeft ie wel een brul
Trainingsupdate
Wat grappig dat je altijd vergeet dat bijvoorbeeld lange pass ook anderen traint dan alleen maar vleugelspelers al is het dan in lichte mate. Zojuist een aanvaller die nog nooit op wing gestaan heeft naar 'slecht' zien gaan en nog omhoog in prijs ook

Algemeen Verzoek
Gebruik ajb in zowel e- als HTmail naar mij toe je GoTnick + HTnick en als het om betalingen gaat voor supporter, software of donaties, ook je ECHTE naam.
Ik krijg namelijk elke week meerdere verzoeken en raak liever door de bomen het bos niet kwijt
Donaties zijn nog steeds welkom voor zowel de GoT Cup als de bijbehorende Tombola!
giro: 6378969
tnv: e.bakker
te: zaanstad
yared@valheru.nl
[ Voor 4% gewijzigd door yared op 12-09-2003 09:26 ]
Verwijderd
dan kun je hem al makkelijk voor 150k verkopenj_du_pee schreef op 12 September 2003 @ 09:16:
jeej, een 18 jarige jongen van redelijk naar goed scoren
alleen is zijn conditie zwak, en dat zal de prijs te veel drukken denk ik, dus binnenkort ga ik ff op conditie trainen....
Wacht op antwoord
Verwijderd
voor de handel of voor basis? drie stuks, da's echt lekkerVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 10:54:
3 spelers van redelijk naar goed verdedigen. Me aanpak begint zijn vruchten af te werpen.
* yared wil ook wel dat zijn drie wingers in 1 week vooruit gaan, kan ie ook eens een paar ton tot een miljoen vangen hopelijk (solid > excellent)
Trouwens, wel handig dat bij pressievoetbal ook wordt gekeken naar verdedigende skill van je spits, ik had vorig seizoen een verdediger/spits gekocht, omdat de nood hoog was, en ik geen geld had voor beide, dus beter levert het ook wat op...
D3-Monk
Verwijderd
Verwijderd
slechte zet. Heel de tijd handelen heeft geen zin. Waarom verkopen als ze solid zijn? Ik zou ze doortrainen gewoon en SOMS 1 verkopen als je geld wil hebben en bv dan een middenvelder of aanvaller wil kopen. Zo doe ik het tenminste en zie het resultaatVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 11:31:
1 basis en 2 handel. Ik ben bezig om me basiselftal uit te rusten met 17 jarige high passable verdedigers, die ik helemaal doortrain tot het gaatje. Voor me reserveteam koop ik meestal 18 jarige high passable verdedigers die ik dan verkoop als ze solid zijn. Aangezien ik 5-4-1 speel, kan ik in het beste geval 5 spelers per week kopen en verkopen, maar in de praktijk zijn dat er 2.
Verwijderd
Ik ben van mening dat ik de gulden middenweg bewandel. Ik train me basiselftal helemaal door. Slechts met het reserveteam handel ik.Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:00:
[...]
slechte zet. Heel de tijd handelen heeft geen zin. Waarom verkopen als ze solid zijn? Ik zou ze doortrainen gewoon en SOMS 1 verkopen als je geld wil hebben en bv dan een middenvelder of aanvaller wil kopen. Zo doe ik het tenminste en zie het resultaat. Mijn theorie is een speler minimaal 2 seizoenen te trainen voor het echt nu heeft. Ik verkoop dan 2x per seizoen een verdediger en koop er dan een super goede 17 jarige voor terug (heb er bv nu 1 die over 4 weken al formidable is). Met het geld dat je dan overhebt kun je een leuke middenvelder of aanvaller kopen. Zo versterk je namelijk je hele team. Zie maar hoe ik vooruit ben gegaan qua sterren. Heb nu goede middenvelders en aanvallers en ook nog 5 17jarige verdedigers. Dus niet Teveel verkopen want dan ga je namelijk niets vooruit.
Op een speler van high passable naar solid maak ik ongeveer een winst van 60.000 euro. Gemiddeld wordt zo'n speler in 2 weken solid (het is namelijk altijd een kleine gok), dus gemiddeld 30.000 euro winst per speler. Dat is dus 5x 30.000= 150.000 winst per week.
Een speler doortrainen naar uitstekend zou ook een goede optie kunnen zijn, maar het zal qua geld weinig uitmaken. Want hoeveel brengt een 19 jarige excellent speler precies op. Dat zal minimaal 360.000 euro moeten zijn (immers, ik koop op 18 jarige leeftijd voor ongeveer 60.000 en ga uit van 10 weken trainen).
Verder is die 'spread' nu ongeveer 60.000, maar als ik wat meer geld heb, koop ik high solids en verkoop ze op excellent (hetgeen Yared ook doet, als ik me niet vergis). Dit brengt meer op dan 60.000 per speler, zodat bovenstaande berekening opnieuw gemaakt moet worden.
Edit: zie hier net een uitstekende 19 jarige verdediger weggaan voor 350.100. Beetje flauw om te zeggen dat ik dan gewonnen heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 12:20 ]
Verwijderd
Ben benieuwd wat je TS is en wat dan je doelstelling voor de lange termijn is. Want op deze wijze ga je zeker degraderen enzo. Kwaliteit gaat voor kwantiteit als je wil presterenVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:13:
[...]
Ik ben van mening dat ik de gulden middenweg bewandel. Ik train me basiselftal helemaal door. Slechts met het reserveteam handel ik.
Op een speler van high passable naar solid maak ik ongeveer een winst van 60.000 euro. Gemiddeld wordt zo'n speler in 2 weken solid (het is namelijk altijd een kleine gok), dus gemiddeld 30.000 euro winst per speler. Dat is dus 5x 30.000= 150.000 winst per week.
Een speler doortrainen naar uitstekend zou ook een goede optie kunnen zijn, maar het zal qua geld weinig uitmaken. Want hoeveel brengt een 19 jarige excellent speler precies op. Dat zal minimaal 360.000 euro moeten zijn (immers, ik koop op 18 jarige leeftijd voor ongeveer 60.000 en ga uit van 10 weken trainen).
Verder is die 'spread' nu ongeveer 60.000, maar als ik wat meer geld heb, koop ik high solids en verkoop ze op excellent (hetgeen Yared ook doet, als ik me niet vergis). Dit brengt meer op dan 60.000 per speler, zodat bovenstaande berekening opnieuw gemaakt moet worden.
Edit: zie hier net een uitstekende 19 jarige verdediger weggaan voor 350.100. Beetje flauw om te zeggen dat ik dan gewonnen heb.
Verwijderd
Dat ik dit seizoen ga degraderen weet iedereen, maar dat heeft niets met mijn beleid te maken. Dat komt doordat ik in 2 seizoenen 2 x keer ben gepromoveerd en in een bizar goede IV league ben gekomen. En me teamgeest is prima in orde, aangezien ik qua eigenschappen goede spelers koop (af en toe zakt ie wel eens). En daarbij ga ik ervanuit dat ik mij in V gemakkelijk kan handhaven.Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 12:25:
[...]
Ben benieuwd wat je TS is en wat dan je doelstelling voor de lange termijn is. Want op deze wijze ga je zeker degraderen enzo. Kwaliteit gaat voor kwantiteit als je wil presterenMijn doel is presteren, ieder natuurlijk zijn eigen doel dat snap ik.
Vanavond(of morgenochtend) zal ik even een mooi overzichtje maken met de onderlinge resultaten en de stand tot nu toe. Ook zal ik even checken of alle friendlies al geregeld zijn.
Is je winst inclusief of exclusief salaris??? Want dat moet je natuurlijk wel even meenemen als je een speler verhandeld.Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:25:
[...]
Ben benieuwd wat je TS is en wat dan je doelstelling voor de lange termijn is. Want op deze wijze ga je zeker degraderen enzo. Kwaliteit gaat voor kwantiteit als je wil presterenMijn doel is presteren, ieder natuurlijk zijn eigen doel dat snap ik.
ookal is dit natuurlijk maar 3,3 % van de winst
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
je betaald wel salaris natuurlijk voor een week maar dat heb je er toch wel weer uit als die speler weer doorverkocht wordtneudeboules schreef op 12 september 2003 @ 13:21:
[...]
Is je winst inclusief of exclusief salaris??? Want dat moet je natuurlijk wel even meenemen als je een speler verhandeld.![]()
ookal is dit natuurlijk maar 3,3 % van de winst
Verwijderd
Maarja jij komt niet in de quiz voorVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:34:
haha, 9! zolang ik beter ben dan jij Thije vind ik alles best
* yared )

LOL, voor de zekerheid maar met 180K me eigen bod van 174K overboden en boodschappen gaan doen.... en ik heb hem ook nog!
Alweer de 4e Pool in me team
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 12-09-2003 16:41 ]
niets ligt meer vast sinds ervaring een belangrijke rol is gaan spelen.
Volgens me eigen inzicht neig ik toch ernaar een betere speler op te stellen qua skills, maar volgens bijvoorbeeld MyBestTeam die ik altijd als referentie gebruik is de ervaring vaak toch belangrijker waardoor spelers op plekken komen te staan waar je ze zelf niet perse zou hebben gezet....
Nu straks ook nog de verschillende tactics erbij... zucht, vind je het gek dat mensen het steeds meer overlaten aan een tool om de beste opstelling te berekenen...
Zou Advocaat ook eens moeten doen
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Stelletje prutsersVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:34:
haha, 9! zolang ik beter ben dan jij Thije vind ik alles best
Hier is mijn toto (ik heb veel vertrouwen in de GoTters, dus laat me niet in de steek
1 - Stiphout Vooruit – FC Magnetrondoos
3 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
1 - Egmond United – Forza Mazinho
1 - HHS – Superlekkere thee in
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - Virtual Winners – striet team
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
1 - Oape City – Inter Broskoslov
1 - FC Forholte 2003 – NAIPAL
2 - Schelleboer FC – foray 4ever
Verwijderd
3 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
2 - HHS – Superlekkere thee in
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
Verwijderd
2 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
2 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
2 - Oape City – Inter Broskoslov
3 - Egmond United – Forza Mazinho
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
2 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
Verwijderd
@MaestroTim: Knap lullig van je, ook gaan bieden zonder iets te melden - ik dacht dat ik de enige geinteresseerde was, anders had ik op dat tijdstip wel gaan kijken en er overheen gebodenmankit schreef op 09 September 2003 @ 13:31:
Wilt iemand deze speler kopen?
Sjors Bauer (7419312)
[...]
Ongeschreven regel dat we wanneer een speler op dit forum gemeld word, we niet tegen mekaar gaan opbieden. Degene die geintresseerd zijn kunnen het beste dat even kenbaar maken hier.Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 20:37:
[...]
@MaestroTim: Knap lullig van je, ook gaan bieden zonder iets te melden - ik dacht dat ik de enige geinteresseerde was, anders had ik op dat tijdstip wel gaan kijken en er overheen geboden![]()
![]()
Verwijderd
die mening heb ik ook... en ik was de enige die mn interesse kenbaar gemaakt had, dus ik dacht goed te zittenyared schreef op 12 September 2003 @ 20:47:
[...]
Ongeschreven regel dat we wanneer een speler op dit forum gemeld word, we niet tegen mekaar gaan opbieden. Degene die geintresseerd zijn kunnen het beste dat even kenbaar maken hier.
1 - Hottentotse Boys - Sjorsie's team
1 - Egmond United - Forza Mazinho
1 - HHS - Superlekkere thee in
1 - 9worlds.net - F.C.P
1 - Virtual Winners - striet team
1 - kiddy - SJOR ELFTAL
1 - Oape City - Inter Broskoslov
1 - FC Forholte 2003 - NAIPAL
2 - Schelleboer FC - foray 4ever
* The_Marsmellow doet ook is mee maar kunnen we die toto niet gewoon op #HT-GoT neergooien?
[ Voor 3% gewijzigd door The_Marsmellow op 12-09-2003 21:08 ]
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
1 - HHS – Superlekkere thee in de rust
1 - 9worlds.net – F.C.P
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
Dit topic is gesloten.