Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.546 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 - Mighty Murmels - Ruyven's Boys
1 - FC Morgenster - Tikkie Terug
2 - Toppers - Ijsselstein FC
1 - Communism Inc. - Infected Mushrooms
2 - FC Maasstad - SupremeDream
2 - FC The Rock - Frizza United
2 - Zondag Amateurs Den - Pielewiepers
2 - Nosferatu Fuego - Tha Groove's
2 - Zwolsche Boys C1 - Fiets 'em d'r in
1 - Visscher - LWD Z-warriors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

keej dan :) na 4 minuten eerste commentaar; ik sta 2-0 voor :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zijn er nog ergens goede matchviewers? Criollo werkt niet meer....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 07 September 2003 @ 11:14:
[...]

ik bedoel daarmee dat ik niet alleen reageer om deze thread te promoten, die 1000 postings per vier weken oplevert, maar ook dat er toegevoegde waarde is om het als nieuwe te presenteren
Het ging me vooral om dat deel 10. Dit is toch deel 9 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
hoedjevanpapier schreef op 07 September 2003 @ 20:14:
Zijn er nog ergens goede matchviewers? Criollo werkt niet meer....
Criollo werkt prima man :P

Gebruik het nu ook voor het eerst, je moet de TEAM ID invullen niet de MATCH ID ben ik nu achter 8)7

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:07
heeft misschien iets te maken met hetzelfde probleem als bij HAM (IP verandert voor opvragen data ofzo)

Edit: Ik gebruik het zelf niet, just a guess.

[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-09-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald Koeman schreef op 07 September 2003 @ 20:17:
[...]

heeft misschien iets te maken met hetzelfde probleem als bij HAM (IP verandert voor opvragen data ofzo)

Edit: Ik gebruik het zelf niet, just a guess.
Bij zowel Criollo als HAM kun je het ip adres zelf kiezen... je bedoelt waarschijnelijk net als Matchviewer ;)

Iemand nog intresse in de source code van Svintges Matchviewer?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GOT op IRC

We zien een hoop GoT'rs op #hattrick.nl

Echter we hebben ook een eigen kanaal, dus join!

#HT-GoT

Gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Yared

Spreek die gasten even toe, man. Dit kan echt niet hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 07 september 2003 @ 20:43:
@ Yared

Spreek die gasten even toe, man. Dit kan echt niet hoor :D
snap het ook niet, heb een beter middenveld, minstens 1 stap, meer balbezit en speel mots.....

hoop het op conditie te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
0-5 voor bij Rust, Hattrick van me topscored... volgende week maar PIC doen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26 minuten gespeeld en nog alleen opstelling en publiek te lezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta ik dik achter :( leuk hoor als je tegenstander gaat motsen...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering, is sta dan wel met 2-0 voor maar al 6 gele kaarten waarvan 3 voor mij en 1 speler rood(2x geel) dan nog mijn beste spits aangeslagen. Fantastische wedstrijd :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ik heb (net aan) 3-2 gewonnen...nadat mijn middenvelder het veld was uitgestuurd scoorde hij meteen 2 keer :S
Hopen dat ik volgende week met betere cijfers van hem win! (toto komt er zo al aan!)

En ik sta weer 1e!!!! Jeej :P

[ Voor 8% gewijzigd door NiMu83 op 07-09-2003 21:56 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-0 gewonnen :)

Midfield: solid
Right Side Defence: world class
Central Defence: titanic
Left Side Defence: supernatural
Right Side Attack: poor
Central Attack: solid
Left Side Attack: excellent

38.5 sterren behaald. 1 van de hoogste van div5 neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: formidable
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: excellent
Left Side Attack: brilliant

Nou ik ga weer stijgen in de GoT-rating :)

Trouwens met 0-4 gewonnen, sta eindelijk weer 1e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Foray: Ik heb 37.5* gehaald en ik ben maar VIde divisie!!!

[ Voor 8% gewijzigd door mankit op 07-09-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag met een picje met 3-0 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-5 :( snap er niks meer van zeg, matig middenveld, zelf vermoedde ik een goed middenveld, viel ff flink tegen. Zo vecht je voor promotie, nu moet ik nog oppassen dat ik niet degradeer..... het is en blijft een vreemd spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

/me Watergraafsmeer Wanderers is 20 duels ongeslagen en heeft 20 overwinningen op rij. :Y) :z 8)

4-1, voor het eerst bijna volle bak sinds ik mijn stadion uitbreidde, welgeteld 48 van de 23550 plaatsen nog vrij :)

edit: wat inhoudt dat nu eindelijk mijn jeugd naar 20K/week gaat ;)

[ Voor 14% gewijzigd door j_du_pee op 07-09-2003 22:04 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Heb 6 - 0 gewonnen van de #laatst, wel ge-pic'ed natuurlijk. Ik blijf aan kop in 'mijn' zesde divisie. YP was nog minder dan vorige week, terwijl eindelijk sinds 2 weken mijn opleiding op 'goed' staat... Ach ja, misschien volgende week..... :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 07 September 2003 @ 21:52:
kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: formidable
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: excellent
Left Side Attack: brilliant

Nou ik ga weer stijgen in de GoT-rating :)

Trouwens met 0-4 gewonnen, sta eindelijk weer 1e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Foray: Ik heb 37.5* gehaald en ik ben maar VIde divisie!!!
zonde dat je in div6 speelt dan. Je hoort in div4 thuis.

edit: ow wacht daytrader dan hoor je inderdaad wel in een lage divisie thuis. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-1 gelijk gespeeld tegen de nummer 1 in de league :| en me beste spits kreeg twee keer geel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
he niet meer, ik had in de Vde moeten spelen, maar vorig seizoen onwijs verneukt!!!!!!

@Foray: Maar jij bent ook te goed voor de Vde!

[ Voor 23% gewijzigd door mankit op 07-09-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 07 September 2003 @ 22:05:
he niet meer, ik had in de Vde moeten spelen, maar vorig seizoen onwijs verneukt!!!!!!

@Foray: Maar jij bent ook te goed voor de Vde!
denk dat als je volgend seizoen alles PIC speelt in div5 nog makkelijk kampioen wordt. goed team dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
weet ik en ik heb nog genoeg geld op mijn bankrekening staan! Zeker als ik 2 wingers verkoop aan het einde van seizoen dan heb ik meer dan 10M te besteden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 07 September 2003 @ 22:08:
weet ik en ik heb nog genoeg geld op mijn bankrekening staan! Zeker als ik 2 wingers verkoop aan het einde van seizoen dan heb ik meer dan 10M te besteden :p
damn dat is echt ziek als ik jou was zou ik gewoon gelijk 10 jeugdspelers kopen om te trainen 17 jarige excellents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ik train wingers, dus 2 nieuwe is al voldoende, ik ga een nederlandse 17-jarige winger kopen en een zweedse die goed genoeg wordt om de U-20 te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Nou, het kampioenschap kan ik wel uitstellen tot volgend seizoen. Vandaag kansloos met 3-0 verloren, maar ik blijf gelukkig wel 2e staan. Hopen dat ik deze plaats vast kan houden, maar dat moet wel lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
3-0 gewonnen,en de directe concurrent voor de titel verspeelde punten, dus ik ben nu 5 punten los!
Hij's fijn! 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-09-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
dankzij slechte form, 2 blessures en 1 rode heb ik vandaag de wanprestatie van het seizoen gelevert :) mijn spelertjes kropen teleurgesteld van het veld af na de 6-1 nederlaag, enige goede was me central attack die weer een niveautje gestegen is naar mythical :D

ps

even voor de duidelijkheid, dit was uit en ik picte omdat ik toch geen kans had ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Axel666 op 07-09-2003 22:54 ]

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-0 gewonnen, geen walkover, volgende week zelfde tegenstander dus zal dan wel 6-0 of 7-0 worden...

Midfield: poor
Right Side Defence: excellent
Central Defence: outstanding
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: solid
Central Attack: weak
Left Side Attack: inadequate

divisie 7

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh lijkt wel mijn wedstrijd :D Ik had 2 rode kaarten, TS was kut en mijn miljoenenspelers waren geblesseerd. 6-1 verloren met PIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de toto!!!
De uitslagen van deze week:
7 Sandyman538
7 mankit
6 Grooviee17
6 Zonar
5 Frizza
5 Yared
5 Ronald Koeman
4 Katala
4 Brainpower
4 Thije
4* Jeroen Blom
4* Aristos
4* Axel666
4* Hoedjevanpapier

En dan de stand na ronde 7:

53 mankit
50 Yared
48 Frizza
44 Grooviee17
42 Jeroen Blom
42 Thije
41 Brainpower
40 Axel666
39 Zonar
39 Sandyman538
36 Ronald Koeman
35 Katala
26 Hoedjevanpapier
13 Aristos

We hebben weer een nieuwe leider!! Mankit heeft de leiding van Yared overgenomen. Mankit en Sandyman538 hadden de meeste goed en kregen dus 1 punt extra!
De mensen met een * bij hun naam hebben (weer) de toto niet ingevult!! Wel beetje jammer, maarja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Whoa ik ga winnen die toto!!!
Zit er eigenlijk een prijs aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

mankit schreef op 07 september 2003 @ 22:57:
Whoa ik ga winnen die toto!!!
Zit er eigenlijk een prijs aan vast?
Voorlopig nog niet...maybe verzint die supern00b nog wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met 6-0 gewonnen. Rest van m'n wedstrijden ook allemaal gewonnen maar dat krijg je als die grapjassen van hattrick je indelen bij allemaal botjes (wat erg saai is helaas). Volgend seizoen hopelijk wat meer spanning en interactie met de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Gisteren met 2-3 gewonnen, alhoewel ik een veel grotere marge verwacht had. Voor de zoveelste keer dit seizoen is er een verdediger uit getrapt :( Wat wel positief is, is dat mijn solid winger maar liefst 4* haalde op aanvallend :) In totaal had ik 35,5*, zonder die blessure zou ik 1* meer halen.

De laatste tijd heb ik een abonnement op leuke jeugdspelers, deze week een 19 jarige solid aanvaller. Ook heb ik een deel van mijn transferopbrengsten geinvesteerd in een outstanding playmaker :)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 07 september 2003 @ 22:08:
Hoe krijg je dit allemaal voor elkaar dan? Een paar keer onwijs veel geluk gehad met YP ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 07 September 2003 @ 23:02:
[...]

Voorlopig nog niet...maybe verzint die supern00b nog wel wat :P
Die Mankit toch... eerst me voorbij rennen, dan posten dat ie 10 miljoen op de bank heeft staan en dan op een prijsje hopen!

* yared zoekt ff een oude prijsbeker om in te schijten

Denk dat ik nog wel iets heb liggen.... })

* yared
Als je wilt weten hoe slecht moet vooral volgende week zondag inloggen op ons IRC kanaal #HT-GOT want dan speel de return met pic waar ik gisteren met mots aan de gang moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
De nieuwste GoT-Ratings staan weer online. Van harte welkom aan de nieuwe leden, nl. hijmen (BZF), Jasperw (Falcon XF United) en Lortnoc (Paralympic Tricycle Team).

In de top 7 is er niets veranderd. OO0nMe's Dreamteam heeft Oape City bijgehaald, deze ploegen staan gedeeld 8e. BZF komt binnen op de 12e plaats, ook Aristos FC stijgt een plaatsje. Dit gaat ten koste van FC Jansen en Nobbe United. Verder is de opmars van kiddy opvallend, de ploeg stijgt van 19 naar 16.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 08 september 2003 @ 11:53:
De nieuwste GoT-Ratings staan weer online. Van harte welkom aan de nieuwe leden, nl. hijmen (BZF), Jasperw (Falcon XF United) en Lortnoc (Paralympic Tricycle Team).

In de top 7 is er niets veranderd. OO0nMe's Dreamteam heeft Oape City bijgehaald, deze ploegen staan gedeeld 8e. BZF komt binnen op de 12e plaats, ook Aristos FC stijgt een plaatsje. Dit gaat ten koste van FC Jansen en Nobbe United. Verder is de opmars van kiddy opvallend, de ploeg stijgt van 19 naar 16.
cool echt snel!

economic adjustments klinken ook goed zeg. elke week nog meer sponsorgelden en vanaf volgend seizoen meer geld van kaartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

die economic adjustment geeft mij een jumpstart over mijn leaguegenoten. Mijn stadion is meer dan de helft van mijn hele league dus zij zullen nu veel centen moeten gaan investeren in stadion ipv spelers :)

BTW: from next week, ik heb volgens mij zo 2 keer thuis op rij :P

[ Voor 15% gewijzigd door j_du_pee op 08-09-2003 12:25 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he maar als ik het goed heb, kun je een 17 jarige redelijke verdediger binnen 1 seizoen (2x 8 weken, solid coach, 10 ass. trainers) op uitstekend krijgen,seizoen 2 als die 18 is, ->formidabel->uitmuntend seizoen 3 als 19 is, brilliant->magnificent en dan hoort ie tot u20 neem ik aan? of is dit totaal verkeerde visie erop? (zal waarschijnlijk 2 a 3 wedstrijden langer duren maar.. dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 12:43:
he maar als ik het goed heb, kun je een 17 jarige redelijke verdediger binnen 1 seizoen (2x 8 weken, solid coach, 10 ass. trainers) op uitstekend krijgen,seizoen 2 als die 18 is, ->formidabel->uitmuntend seizoen 3 als 19 is, brilliant->magnificent en dan hoort ie tot u20 neem ik aan? of is dit totaal verkeerde visie erop? (zal waarschijnlijk 2 a 3 wedstrijden langer duren maar.. dat terzijde)
dat klopt alleen wordt zo'n speler dan niet gekozen in u20 omdat ie wellicht te oud is. Het beste is om volgend seizoen jeugdspelers te kopen als je u20 wilt halen. En je bent ook niet de enige die traint dus ik zou er maar 1 uit een vaag land halen en flink geld neerleggen (1.5 miljoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
nope, hij haalt maar max. brilliant, duurt lang verdedigers trainen, zowiezo redelijk haal je nooit de u-20!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik nu een verdediger die wel kans maakt op U20. Die is 17 en over 4 weken formidable en komt uit een klein land. Volgens hun coach is het 99% zeker dat ie een kans gaat krijgen te zijner tijd. Dus tip: koop begin volgend seizoen een high solid uit een klein land, dan maak je kans. Kost je wel ziekelijk veel geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ziekelijk veel ja, reken maar dat je meer dan een 1M kwijt ben voor een middelamtig land en 600-700k voor een kleinere land, hangt ook af wat je traint, want een 17-jarige solid keeper met hoge waarde moet je wel 4M ophoesten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, 25% meer uit stadion inkomsten, mijn stadion is 41k, zou ik er nog een jaartje V. aan vastplakken ? :D
Mankit heeft het maar makkelijk, als je promoveert kan je met je huidige elftal ook wel alle wedstrijden winnen en dus volle stadions trekken.
Vriend van me is btw genaaid , zijn formidable playmaker liep af om 1 uur, maar vlak ervoor was site dood, transfer time niet verlengd, en dus speler verkocht voor 450k....

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmzz als ik 1,5 miljoen moet ophoesten moet ik me hele team verkopen :D :D en dan kom ik er waarschijnlijk nog niet aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 08 September 2003 @ 14:05:
Hmm, 25% meer uit stadion inkomsten, mijn stadion is 41k, zou ik er nog een jaartje V. aan vastplakken ? :D
Mankit heeft het maar makkelijk, als je promoveert kan je met je huidige elftal ook wel alle wedstrijden winnen en dus volle stadions trekken.
Vriend van me is btw genaaid , zijn formidable playmaker liep af om 1 uur, maar vlak ervoor was site dood, transfer time niet verlengd, en dus speler verkocht voor 450k....
Daarom zet ik zelf altijd mijn spelers voor een scherpe prijs op de lijst. Bv laatst 990k gevraagd voor een speler, echt veel geld maar toch nog op geboden. Zeker met de grotere bedragen maakt het niet zoveel uit dat je 2k moet betalen voor hem op de transferlijst te zetten.
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 14:15:
hmmmzz als ik 1,5 miljoen moet ophoesten moet ik me hele team verkopen :D :D en dan kom ik er waarschijnlijk nog niet aan :D
Je hoeft natuurlijk niet per se u20 spelers te kopen. Zoveel meer extra biedt dat ook weer niet hoor. Je andere spelers zullen dan erg brak zijn. Gewoon investeren in leuke solids en paar seizoenen trainen dat is echt wel genoeg hoor. Valt me op hoeveel teams eigenlijk slecht of niet trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 08 september 2003 @ 12:17:
die economic adjustment geeft mij een jumpstart over mijn leaguegenoten. Mijn stadion is meer dan de helft van mijn hele league dus zij zullen nu veel centen moeten gaan investeren in stadion ipv spelers :)

BTW: from next week, ik heb volgens mij zo 2 keer thuis op rij :P
Ook zal met ingang van volgend seizoen de opbrengst van een entreekaartje met 25% toenemen.
helaas j_du_pee, dit seizoen dus nog niet ;)

Aan de ene kant goed idee om de inflatie te bestrijden, anderzijds, wordt het hele hattrick spel vertekend, investeren in de YP, assistenten enz. wordt nog meer aangemoedigd, omdat het nu een kleiner deel van je budget gaat omvatten.
En als econoom zeg ik dat het kunstmatig vergroten van de geldhoeveelheid wel eens voor ernstige inflatie kan gaan zorgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Lekker is dat.
De hattrick site is al een paar uur bagger, en uiteraard net nu ik mijn formidabel middenveldertje te koop heb staan :(

Gelukkig had ik wel een minimaal bod staan van 850k, maar toch...

Afgelopen zondag wel lekker gewonnen met 5-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, die site is echt teringbagger en net nu ik op een mythical playmaker wil bieden :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
???
Heel vaag dan want bij mij gaat ie supersnel. Er is maar minder dan 6000 man online.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Bij mij issie ook vet snel, geen enkel probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 08 september 2003 @ 11:53:

dat ben ik (moet eigenlijk een mooie naam verzinnen voor zowel GoT als HT :) )
lekker binnenkomen is dat, 12e plek :*)

ik zoek btw een clown - bijna geen clown te vinden op de HT ads :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Ronald Koeman schreef op 08 september 2003 @ 20:55:
Bij mij issie ook vet snel, geen enkel probleem!
Jah nu wel,

Maar rond 19.45, toen de deadline van m`n speler was niet |:(
Toch nog 850k gekregen, dus niet geheel ontevreden. En nu opzoek naar een jong talentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ik zoek btw een clown - bijna geen clown te vinden op de HT ads :|
Dan ben je vast nog niet in de 'clownfabriek' geweest. Team ID = 95446

Bekijk maar even, staat vast wel wat te koop ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 08-09-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
clown is overhyped, ik geloof nog steeds niet in het nut ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in welk land staat die clowfabriek dan? Geen Nederland of Zweden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estland/ Sööstvad Lõvid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Ik zag idd al dat het pas volgend jaar is :/

Tijdens de traagheid van de site gister had ik nog net een bod van 36K staan voor een Solid PM, die is nu binnen :)
Ik zal hem alleen wel ff wat conditie moeten bijtrainen, maar dat moeten mijn talentjes sowieso ook...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja dat zuigt dat was 1 van de redenen om af te stappen van pm training... hele tijd dat conditie trainen word de vorm ook niet beter op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

klopt, maar ik hoop dat ik aan het eind van het seizoen misschien 1 of 2 wedstrijden "over" heb (sta 6 punen los). En die kan ik dan mooi benutten met dat soort training.

Het viel mij afgelopen zondag trouwens op dat bij 3 van de vier wedstrijden (die ik volgde) er werd gescoord uit een dieptepass. Dat had ik nog niet eerder gezien en nu ineens vrij veel :?
is nog iemand dit opgevallen?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 09 September 2003 @ 10:15:
klopt, maar ik hoop dat ik aan het eind van het seizoen misschien 1 of 2 wedstrijden "over" heb (sta 6 punen los). En die kan ik dan mooi benutten met dat soort training.

Het viel mij afgelopen zondag trouwens op dat bij 3 van de vier wedstrijden (die ik volgde) er werd gescoord uit een dieptepass. Dat had ik nog niet eerder gezien en nu ineens vrij veel :?
is nog iemand dit opgevallen?
En die dieptepasses ga je morgen helemaal om de oren krijgen, aangezien ik met 5-4-1 ga counteren (ff kijken of dat wat oplevert)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 08 september 2003 @ 21:36:
[...]

tnx :) tja, ik heb nog nooit een echte clown gehad, tijd om dat eens te proberen...
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 09:28:
tsja dat zuigt dat was 1 van de redenen om af te stappen van pm training... hele tijd dat conditie trainen word de vorm ook niet beter op
vandaar dat ik net Jonas Uddbeck van je kon kopen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Wilt iemand deze speler kopen? Hij is bijna excellent pm, alleen ik train geen pm meer (allang niet meer) en ik was eerst van plan hem dit seizoen nog te trainen tot excellent pm, maar zie daar toch vanaf! Hij zit 1 max. 2 weken van excellent af, ik wil hem wel verkopen voor 100k als iemand hier interesse heeft. Hij heeft als eens 3* gehaald en dat met inadequate stamina, dus hij zit echt dicht bij excellent. En aangezien ik al veel betere middenvelders heb heeft het toch geen zin meer hem door te trainen.

Sjors Bauer (7419312)
20 years, poor form, healthy
I speak Nederlands!

A controversial person who is tranquil and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Speciality: Unpredictable

Nationality: Nederland
Assessed value: 80 000 Euro
Wage: 920 Euro/week
Owner: kiddy
Warnings: 0

Stamina: inadequate Goaltending: wretched
Playmaking: solid Passing: wretched
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: wretched

[ Voor 11% gewijzigd door mankit op 09-09-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 100k wil ik hem wel, plaats maar :)

mag je hier nou wel of niet adverteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 13:50:
voor 100k wil ik hem wel, plaats maar :)

mag je hier nou wel of niet adverteren :?
nee, geen volledige playerads ;)

Maar af en toe is niet zo erg, vooral niet omdat er veel toegevoegde waarde aan het bericht is, bijvoorbeeld mbt de reeds gegeven training.

Dit is een premium voor de GoT'r moet je maar denken ;)

Mankit bedankt voor het waarschuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ik zet hem wel tekoop als ik de site opkom :(
Het is niet zo dat ik perse hem hoef te verkopen, want voor het geld hoef ik het niet te doen ;) Een aangezien hij een van de 2 overgebleven spelers is van mijn oorspronkelijk team had ik hem liever gehouden, maar hij heeft absoluut geen toekomst meer in mijn team :( Natuurlijk hoop ik dan dat hij door wordt getraint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sandyman538 schreef op 08 September 2003 @ 21:36:
[...]

omg inflatie? vorig seizoen kostte een clown nog 76.5K nu al 84.5K :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 12:55:
[...]
tnx :) tja, ik heb nog nooit een echte clown gehad, tijd om dat eens te proberen...
[...]
vandaar dat ik net Jonas Uddbeck van je kon kopen :D
:D tis een topspelertje als ie ff in vorm komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komop mensen, check deze 3 spelers even, en bieden graag aub.. zit zwaar in de schulden duss

Fredrik Stålhult (14423423)
Ralf Tjäderskär (2635552)
Karsten Adriaanse (13156636)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
yared schreef op 09 September 2003 @ 15:19:
[...]

Kortom; ik ga mij clown (gekocht voor 10k) maar is ff trainen zodat hij van de 0 euro waarde afkomt , dat is dan 70k winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GM-Grifo?!?!?

hmmm neem dan GM- Yared :P

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 17:38:
GM-Grifo?!?!?

Straks worden Grifo-matches de nieuwe standaard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 09 September 2003 @ 18:50:
[...]

Straks worden Grifo-matches de nieuwe standaard :'(
Ja dat wordt de nieuwe tactiek naast de al bestaande beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 11:18:
[...]

En die dieptepasses ga je morgen helemaal om de oren krijgen, aangezien ik met 5-4-1 ga counteren (ff kijken of dat wat oplevert)
dieptepasses my #ss >:) Ik heb mijn jongens orders gegeven om je spelers bij de knieen door te zagen voor de pass komt, dus be prepared :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 1 vakkervuller van de appie heijn in me team, denk maar niet dat dieptepass naar goaltjes dief het goal in beland >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen ik ben vroeg, maar om iedereen de tijd te gunnen post ik de toto voortaan op dinsdag...Mits ik het druk heb natuurlijk...maar ik probeer hem op dinsdag te doen :)
Bij deze:

Stiphout Vooruit – FC Magnetrondoos
Hottentotse Boys – Sjorsie's team
Egmond United – Forza Mazinho
HHS – Superlekkere thee in
9worlds.net – F.C.P
Virtual Winners – striet team
kiddy – SJOR ELFTAL
Oape City – Inter Broskoslov
FC Forholte 2003 – NAIPAL
Schelleboer FC – foray 4ever

Voor zondag 8 uur invullen, en iedereen die meedoet vult hem in!! toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Stiphout Vooruit – FC Magnetrondoos
2 Hottentotse Boys – Sjorsie's team
2 Egmond United – Forza Mazinho
1 HHS – Superlekkere thee in
2 9worlds.net – F.C.P
1 Virtual Winners – striet team
1 kiddy – SJOR ELFTAL
1 Oape City – Inter Broskoslov
2 FC Forholte 2003 – NAIPAL
2 Schelleboer FC – foray 4ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 09 september 2003 @ 14:27:
[...]

nee, geen volledige playerads ;)

Maar af en toe is niet zo erg, vooral niet omdat er veel toegevoegde waarde aan het bericht is, bijvoorbeeld mbt de reeds gegeven training.

Dit is een premium voor de GoT'r moet je maar denken ;)
aha :P
mankit schreef op 09 september 2003 @ 14:37: Natuurlijk hoop ik dan dat hij door wordt getraint ;)
da's wel de bedoeling ja :>
yared schreef op 09 September 2003 @ 15:19:
[...]

sja.. ik wacht nog maar ff tot ik een goedkopere tegenkom :/
Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 15:58:
[...]

:D tis een topspelertje als ie ff in vorm komt :)
zekers, en aan zn vorm (en playmaking) wordt gewerkt :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het toevoegen van mijn team aan de toto. Daarom kan ik niet achterblijven en zal hem ook invullen

1 Stiphout Vooruit – FC Magnetrondoos
1 Hottentotse Boys – Sjorsie's team
1 Egmond United – Forza Mazinho
1 HHS – Superlekkere thee in
2 9worlds.net – F.C.P
2 Virtual Winners – striet team
1 kiddy – SJOR ELFTAL
1 Oape City – Inter Broskoslov
1 FC Forholte 2003 – NAIPAL
2 Schelleboer FC – foray 4ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:36:
Bedankt voor het toevoegen van mijn team aan de toto. Daarom kan ik niet achterblijven en zal hem ook invullen

[...]
Np...Ik probeer iedereen evenveel aan de beurt te laten komen...Ook al lukt dat niet altijd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
1 - Stiphout Vooruit – FC Magnetrondoos
1 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
1 - Egmond United – Forza Mazinho
2 - HHS – Superlekkere thee in
2 - 9worlds.net – F.C.P
2 - Virtual Winners – striet team
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
2 - Oape City – Inter Broskoslov
1 - FC Forholte 2003 – NAIPAL
2 - Schelleboer FC – foray 4ever

@shitz0r : Dank je voor het 'vertrouwen' Hint: ik won vorige week nog met 1-7 van ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

persberichtje speciaal voor MetalMeijer:
2003-09-09 Nieuwe materiaalman WWA
Met het vertrek van de inmiddels hoogbejaarde Japie Wolfs is er een eind gekomen aan een vertrouwd gezicht op sportpark "het verleden".

Met een traan en een lach nam het klapvee van de WWA afscheid van Japie en daarmee ook het immer goede materiaal.

In zijn plaats is Harry Butsjr gekomen, een voormalig slager uit polen. Paperazzi berichten dat Butsjr niet geheel onbesproken is en iemand zou gezien hebben dat hij stalen noppen aan het scherp slijpen was voor de wedstrijd tegen Bad Clusters.
kom maar op met die counters >:)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 09 September 2003 @ 21:22:

[...]

whahaha LOL :P

Verwijderd

j_du_pee schreef op 09 september 2003 @ 21:22:

[...]

Om de verdediging van Bad Clusters wat robuuster te maken, is vorige week het 17 jarige talent Jorn Jahr uit Duitsland aangetrokken. Manager Metal Meijer heeft Jahr het persbericht laten lezen van de Watergraafsmeer Wanderers.

In een reactie gaf Jorn Jahr aan dat hij totaal niet onder de indruk is van de taal van de Watergraafsmeer Wanderers. "Je moest eens weten wat mijn vader vroeger met Polen deed". Manager Metal Meijer veroordeelt deze woorden van zijn talent wel, maar prijst zijn instelling.

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hehe :P als al je counters zijn zoals deze belooft dat wat voor vanavond :)

Wacht op antwoord

Verwijderd

Bij nader inzien heb ik besloten niet te counteren. ik betwijfel namelijk ten zeerste of mijn middenveld slechter is dan dat van jou. Volgens Hattrick heeft counteren dan namelijk een averechts effect.

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik stel vanavond 2 nieuwe innermids op voor hun debuut, dus ik heb geen idee of ik slechter of sterker ben :)

Wacht op antwoord

Verwijderd

Katala schreef op 09 september 2003 @ 21:08:
text

@shitz0r : Dank je voor het 'vertrouwen' Hint: ik won vorige week nog met 1-7 van ze :)
1e keer dat ik toto invul :D ken alleen paar teams van naam dus...

Verwijderd

www.hattrickforums.tk Best een grappige site, engelstalig forum (met nog wel veel Nederlanders :)) Ook bekende managers als frankie, LA-Casartelli, LA-Damazinho en BHTrix. Niks gaat natuurlijk boven het GoT forum :Y) maar toch wel een aanrader dit!

• yared
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 17:38:
GM-Grifo?!?!?

tja, helaas, weer meer van hetzelfde IMO.
Weer een GM uit een reeds toch al klein en moeilijk bereikbaar groepje waar de denkbeelden niet al teveel uit mekaar liggen en die mijns inziens te weinig hebben meekregen van de nieuwe lichtingen (lees divisies) omdat ze zelf allemaal al tijden een stuk hoger spelen.

Graxon uitgezonder wellicht, het zou te makkelijk zijn om te zeggen dat onze mede-GoT'r gewoon gek is :P

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Poll: Wat wordt het vanavond tussen Tsjechie en Nederland?
Nederland wint
Tsjechie wint
Gelijkspel
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3962&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Sandyman538
Zo, de GoT cup gaat bijna van start!! Jippie :)

Verwijderd

Kan ik n00bs with Skills alvast feliciteren? :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.