D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Knappe prestatie, Xanathorn for bekerwinnaar!!Xanathorn schreef op 01 October 2003 @ 18:46:
Wheee gewonen met 3-1, halve finale olé olé olé olé.
Verwijderd
@ Xanathorn, feli man.
Wel zou ik graag willen weten waarom je tussen al die goede spelers een verdediger met 2 sterren hebt lopen. Ik zie dat veel vaker bij al die goede teams.
Wel zou ik graag willen weten waarom je tussen al die goede spelers een verdediger met 2 sterren hebt lopen. Ik zie dat veel vaker bij al die goede teams.
Omdat die verdediger al een week of 4 poor vorm heeft, een andere had 3 weken wretched en is nu pas weer omhoog aan't klimmen =(.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
@ Xanathorn, gefeliciteerd met het bereiken van de halve finale!
Vandaag heeft mijn 57 jarige coach in een oefenwedstrijd een hattrick gescoord, niet verkeerd dacht ik zo. Vorige week was ie ook al bezig
Vandaag heeft mijn 57 jarige coach in een oefenwedstrijd een hattrick gescoord, niet verkeerd dacht ik zo. Vorige week was ie ook al bezig
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Hé Xanathorn: gefeliciteerd man! Ook die halve finales moet je kunnen doorkomen lijkt me zo, op naar bekerwinst dacht ik zo!
Deel 10 van dit topic vind je hier!
Dit deel word zo gesloten, dus is het toegestaan lopende posting te copieren, of je kunt er met een linkje naar verwijzen.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Dit topic is gesloten.