Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

woooiei 7-0 gewonnen met PIC. De nummer 2 verloren. dus ik lig lekker op koers om direct te promoveren :-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

j_du_pee schreef op 28 september 2003 @ 21:53:
9-0 gewonnen :) voor het eerst een matig middenveld gehaald (Y)

2 innermids zijn op weg om weer in vorm te raken, zelfs na mijn conditie training :) Al met al een mooie pot en mijn 23e overwinning op rij :P
speel jij nooit mee in de cup? (div7? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

2-0 gewonnen! En sorry dat ik het zeg, maar ben er blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 16:37

^^0nMe

Got Babana's?

Spits 1 week dood, ben er blijer mee dan mijn 6-0 overwinning, jammer dat de nr 2 ook heeft gewonnen, deze wordt nog erg krap, vooral als mijn spitsen in deze vorm blijven...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 17731 schreef op 28 september 2003 @ 21:57:
[...]

speel jij nooit mee in de cup? (div7? )
psies :) scheelt een hoop inkomsten, maar staat tegenover dat je een flinke zegereeks kunt neerzetten :P (nu div6 btw)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

gelukkig 3-0 gewonnen blessure van im viel ook mee 1 week maar :)

volgende week eitje die weken erna de echte ploegen van bekwaamheid afleggen

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 28-09-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
4-1 gewonnen (en een hoop kansen gemist) al valt me middenveld rating wel een beetje tegen. Volgende wedstrijd laat ik er maar 1 naar het midden spelen.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 16:37

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm wazig, een speler van me is al 3x in ervaring gestegen, 2x 6 weken, en laatste keer 8 weken geduurd(vandaag dus) , waarschijnlijk door een paar cupwedstrijden minder. Keeper van me speelt al langer voor de club, maar die is nog steeds waardeloos ervaring, 1x gestegen geloof ik....

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:01
Heerlijk, vanavond met 7 - 0 gewonnen met PIC. En het allermooiste is dat de nummer 2, die 1 punt op mij achter stond 1 - 1 heeft gespeeld, waardoor ik nu dus 3 punten 'los' ben! Een mooie avond weer. Tevens geen blessures!!! Jippie

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 06:50
Ik kom op die meeting als Brainpower gaat, anders niet.. Zelfde groep dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Bah, 7-0 verlies. Het moet niet veel gekker worden... of ik win met 7-1, of verlies met 7-0. Maar goed...

Is het een slecht idee om alle oude mensen in mijn team te ontslaan om zo een jeugdteam te maken dat zich dan kan verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:22
Anoniem: 23522 schreef op 29 september 2003 @ 00:05:
Bah, 7-0 verlies. Het moet niet veel gekker worden... of ik win met 7-1, of verlies met 7-0. Maar goed...

Is het een slecht idee om alle oude mensen in mijn team te ontslaan om zo een jeugdteam te maken dat zich dan kan verbeteren?
Alleen als je jonkies ook echt beter zijn, of op korte termijn beter worden natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

MOTS doe ik ook nooit meer... m'n team had al meer sterren... verliest... en team spirit en zelf vertrouwen naar de knoppen... heerlijk...

PIC all the way...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, ik ga het toch een beetje anders proberen. Ik ga mijn jeugdspelers meer speeltijd geven. Ik ga in de competitie niet meer degraderen noch promoveren, dus kan ik me net zo goed richten op een beter team. Ik speel verder dus met 3-5-2, om daar ook op te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Ik speelde 7-0 met pic...Volgende week een zware dobber...Moet hem winnen om de race te blijven! Uitslag toto volgt zo (zit op stage ;) )

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Oké, nu dus definitief de aansluiting met de nummer 1 positie verloren, naja, op naar het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de uitslag van de toto!!

9 Yared
9 mankit
9 Frizza
8 Brainpower
8 Sandyman538
8 Katala
8 Aristos
8 The_Marsmellow
7 Thije
7 Grooviee17
7 Zonar
7 Ronald Koeman
7* ForayNL
7* shitz0r
7* Jeroen Blom
7* Axel666

De bovenste 3 heren (tevens de top 3 in de stand, interesting) hebben de meeste wedstrijden goed en krijgen dus 10 punten!

En dat maakt de stand (vrijwel ongewijzigd):

79 Yared
78 mankit
74 Frizza
69 Grooviee17
65 Thije
65 Brainpower
62 Zonar
61 Sandyman538
60 Jeroen Blom
58 Axel666
58 Ronald Koeman
54 Katala
32 Aristos
27 The_Marsmellow
26 Hoedjevanpapier
20 shitz0r
20 ForayNL

Het blijft weer spannend tot de laatste paar rondes!! Morgen post ik de nieuwe toto alweeer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 29 September 2003 @ 11:29:
Mensen de uitslag van de toto!!
Mmm fijn :) Ik was weer wat te pessimistisch over m'n eigen kunnen in de toto :)...

Maarja winst in de competitie is toch wel iets belangrijker dan winst in de toto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-07 07:22
Grappig, zat net samen met Brainpower op een winger te bieden. Die beginnen de laatste tijd echt extreem duur te worden. 'k Vrees dat ik Brainpower de komende week nog wel een paar keer zal tegenkomen op exotische spelersmarkten..

Mijn league begint trouwens ook spannend te worden. 5 spelers nog in de race voor de titel, 5 dus ook nog voor de 5de plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Aristos schreef op 29 September 2003 @ 15:56:
Grappig, zat net samen met Brainpower op een winger te bieden. Die beginnen de laatste tijd echt extreem duur te worden. 'k Vrees dat ik Brainpower de komende week nog wel een paar keer zal tegenkomen op exotische spelersmarkten..

Mijn league begint trouwens ook spannend te worden. 5 spelers nog in de race voor de titel, 5 dus ook nog voor de 5de plek...
haha ja idd...Ik had laatst een 3, 3.5 ster voor 290k Echt supergoedkoop....
Je zal me idd nog wel tegenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

1-1 gespeelt, 2e week achter elkaar (ruim) betere stats en toch gelijkspel :(
niet dat 't wat uitmaakt; de eerste plaats valt niet meer te bereiken en de vierde is gemakkelijk te behouden.
Verder is dit het laatste announcement van HT:

'2003-09-29 Scanning
A little reminder from the rules:
It is strictly prohibited for you, as a Hattrick player to scan the site or create, use and distribute applications that automate parts of the game, unless these applications are authorized by the game developers. Neither may you automatically include parts of the site at other sites and applications'

Wie maakte er hier nou gebruik van een clown scanner? HT zal wel doorhebben dat er toch mensen zijn die deze progjes gebruiken en ik denk dat ze binnenkort maatregelen gaan nemen, als dat mogelijk is(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Wie maakte er hier nou gebruik van een clown scanner? HT zal wel doorhebben dat er toch mensen zijn die deze progjes gebruiken en ik denk dat ze binnenkort maatregelen gaan nemen, als dat mogelijk is(?).
Ze zullen niet voor niets een berichtje posten. Of ze hebben door dat iemand tools aan het gebruiken is die niet zijn toegestaan, of ze zijn door iemand getipt dat er wat aan de hand is.
Wel raar dat ze er een bericht over posten en niet meteen de persoon(en) die zich er mee bezig houden er vanaf gooien. Misschien dat het detecteren toch niet zo eenvoudig is...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Wel raar dat ze er een bericht over posten en niet meteen de persoon(en) die zich er mee bezig houden er vanaf gooien. Misschien dat het detecteren toch niet zo eenvoudig is...
Dat is zeker niet eenvoudig, en als je een slimme scanner schrijft, zelfs onmogelijk. Ik vind dat HT gewoon een clown-zoek-functionaliteit moet inbouwen, dan zijn ieders kansen weer gelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 43846 schreef op 29 september 2003 @ 20:03:
[...]
Dat is zeker niet eenvoudig, en als je een slimme scanner schrijft, zelfs onmogelijk. Ik vind dat HT gewoon een clown-zoek-functionaliteit moet inbouwen, dan zijn ieders kansen weer gelijk :/
Mee eens ja _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De discussie hierover op global (onder HTpoli v. 4.0) gaat tussen HT-Bjorn en aantal anderen:

(Voor diegenen die onbekend zijn met htpoli: met de transfermarket helper kun je in een browser de transferlijst bekijken, net als in bv. IE. Vervolgens kan htpoli de waardes van de spelers die in beeld zijn uitlezen, dus hij scant niet zelf, hij slaat alleen de spelers die in beeld zijn op.)

Bjorn zegt hierover (eigenlijk in het algemeen, maar wel 'toevallig' in deze thread):
"I'd like to bring to everybody's attention that no 3:rd party tool has ever nor will ever get permission to automate, scan or include the transfer list. Anyone found using such an application is guilty of cheating and will be dealt with in accordance with the rules."

Een reactie hierop is dat de lijst niet gescant wordt, maar alleen in een andere applicatie dan IE wordt bekeken "....so we are technically surfing your site..."

Bjorn: "Technically" in this contect sounds like just another word for "bending the rules" or "doing things that are against the spirit of the rules, even if not formally so".

De vraag blijft natuurlijk hoe ze hier bij individuele gebruikers ooit achter kunnen komen, maar een beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846 schreef op 29 September 2003 @ 20:03:
[...]
In principe zouden ze gewoon alle programma's moeten toelaten als ze maar voor iedereen beschikbaar zijn. Dan zijn voor ieder de kansen gelijk, maar wordt het spel dmv meer software nog leuker :)
Ben je ook gelijk van al het gezeur af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Als HT dan die software zelf maakt en op de site zet ben je er helemaal vanaf... maar dan wordt hattrick volgens mij wat saaier :(

Je kan software zo maken dat het alleen opvalt als je bijv. 10000 spelers op een dag zit te bekijken, maar dat is ook gewoon cheaten vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Katala schreef op 29 September 2003 @ 20:36:
Als HT dan die software zelf maakt en op de site zet ben je er helemaal vanaf... maar dan wordt hattrick volgens mij wat saaier :(

Je kan software zo maken dat het alleen opvalt als je bijv. 10000 spelers op een dag zit te bekijken, maar dat is ook gewoon cheaten vind ik ;)
Het wordt niet alleen saaier maak ook slomer!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ze moeten mensen waarbij ze ook maar vermoeden dat ze scannen gelijk verbannen!!!!! Harde hand optreden! Wordt er namelijk een beetje moe van wanneer ik ook maar één keer heeeeeeel toevallig een clown tegen het lijf loop er gelijk 4 zweden een duitser en een engelsman meebieden die allemaal handelaars zijn :S :S :S!!! (hekel aan ze!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Ik neem aan dat als ze zo'n berichtje posten ze binnenkort wel een actie zullen ondernemen. Prima :)

Ik heb toenstraks btw een mailtje gestuurd naar de makers van HAM dat hun transfermarketfunctionaliteit niet heel erg best is afgeschermd O-)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Eerder heb ik al wat (misschien té negatieve) aandacht geschonken aan vragen waarop het antwoord in de regels staat en newbee-vragen/opmerkingen die totaal ongegrond zijn. Wat is jullie standpunt in deze kwestie?

Poll: Wat is jouw mening over dit type vragen/opmerkingen hier op het forum?
Heb er totaal geen moeite mee.
Zie ze liever op het newbee-forum.
Soms storend, maar (voorlopig) geen actie nodig.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4263&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Soms storend, maar geen actie nodig.

Maar ik stemde als 2e. Ik neem aan dat Ronald Koeman als eerste heeft gestemd?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op 29 september 2003 @ 23:12:

Nee ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik wou al zeggen. Anders had ie toch echt de verkeerde keus gemaakt ;)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 23-04 07:48
Damn nu kom in hier toch al een tijdje, maar ik heb dus gewoon 9 delen hattrick wisdom gemist......
Anyway speel nu sinds 12 november vorig jaar Hattrick en ik ben er zwaar aan verslaafd :)
Teamid=68811.
Nu ik uit mijn grot ben gekropen zal ik dit topic maar ff beter in de gaten houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GRUMBLER schreef op 29 september 2003 @ 23:22:
Damn nu kom in hier toch al een tijdje, maar ik heb dus gewoon 9 delen hattrick wisdom gemist......
Anyway speel nu sinds 12 november vorig jaar Hattrick en ik ben er zwaar aan verslaafd :)
Teamid=68811.
Nu ik uit mijn grot ben gekropen zal ik dit topic maar ff beter in de gaten houden :P
Hee welkom!! Wordt je ook lid van onze federatie?! :) En doe je mee aan al onze leuke activiteiten?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Anoniem: 34339 schreef op 29 september 2003 @ 23:26:
[...]

Hee welkom!! Wordt je ook lid van onze federatie?! :) En doe je mee aan al onze leuke activiteiten?! :)
ff inlezen dan kom ik er op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 29 September 2003 @ 23:12:

Hehe, nee, 't was meer als opiniepeiling bedoeld, m'n eigen mening is in dit geval niet interessant omdat ik daar geen poll voor nodig heb om die te weten te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 00:04:
[...]

Hehe, nee, 't was meer als opiniepeiling bedoeld, m'n eigen mening is in dit geval niet interessant omdat ik daar geen poll voor nodig heb om die te weten te komen ;)
Wij ook niet hoor. Je bent duidelijk genoeg ;)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 30 September 2003 @ 00:07:
[...]

Wij ook niet hoor. Je bent duidelijk genoeg ;)
* Ronald Koeman wil hierbij even melden dat ie een groot aanhanger is van Johan Derksen :P
Altijd een mening, en een directe benadering. Wie Derksen kent weet dat je met die instelling medestanders vind , maar ook veel haters op je nek haalt ;)
Al valt het aantal medestanders, gezien de poll, nogal tegen :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-09-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik heb gestemt op Soms storend, maar geen actie nodig.
Niet dat ik me er zwaar aan irriteer, maar vragen die echt zo simpel op te zoeken zijn kun je beter zelf opzoeken dan dat je ze hier stelt...
Ten 1e omdat het andere gebruikers kan irriteren,
Ten 2e omdat je het antwoord veel sneller zal krijgen, mits je over de juiste sites beschikt...maar deze staan weer in de beroemde beginpost van elke nieuwe deel van dit topic.

Just my 2 cents...

@Ronald Koeman
Helemaal mee eens, Johan Derksen vind ik een goeie vent, heel direct en altijd een eigen mening. Niet dat ik het soms altijd met hem eens ben, maar hij onderbouwd zijn mening altijd en kraamt echt geen onzin uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 30 september 2003 @ 08:55:
Niet dat ik het soms altijd met hem eens ben, maar hij onderbouwd zijn mening altijd en kraamt echt geen onzin uit.
Hij vindt Gentenaar maar een clubkeepertje. Dus kraamt hij af en toe WEL onzin uit! Gentenaar hoort gewoon onze Nederlands elftal keeper te zijn!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 30 September 2003 @ 09:19:
[...]

Hij vindt Gentenaar maar een clubkeepertje. Dus kraamt hij af en toe WEL onzin uit! Gentenaar hoort gewoon onze Nederlands elftal keeper te zijn!

:+
Asjeblieft zeg! Neem dan Ed de Goey in de goal!

[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-09-2003 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
.

[ Voor 100% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-09-2003 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ronald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 09:22:
[...]

Asjeblieft zeg! Bankzitter bij Portsmouth en dan international maken? Neem dan Ed de Goey in de goal!
Ed de Goey vind ik nou weer helemaal niks... Paar jaar geleden was ie goed, maar nu vind ik hem steeds minder worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Serafín Barrera (16589066)

300k voor een speler die 3k waard is.. een cheater?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 09:22:
[...]

Asjeblieft zeg! Bankzitter bij Portsmouth en dan international maken? Neem dan Ed de Goey in de goal!
Dat is Harald Wapenaar :D Weer een hoogstaande discussie zo te lezen :D

Wie raadt wat ik heb gekozen in die poll krijgt een hele bruikbare tip om net zo snel zo'n goed team te krijgen als ik.

edit: ow snap het denk ik al Ronald Koeman had zijn message ge-edit waarin Harald Wapenaar genoemd stond :) Negeer mij maar...:)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 30-09-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 30 September 2003 @ 09:55:
[...]

Wie raadt wat ik heb gekozen in die poll krijgt een hele bruikbare tip om net zo snel zo'n goed team te krijgen als ik.

edit: ow snap het denk ik al Ronald Koemand had zijn message ge-edit waarin Harald Wapenaar genoemd stond :) Negeer mij maar...:)
Ik denk dat je er totaal gene moeite mee hebt... Wat heb ik gewonnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 17731 schreef op 30 September 2003 @ 09:55:
[...]

edit: ow snap het denk ik al Ronald Koeman had zijn message ge-edit waarin Harald Wapenaar genoemd stond :) Negeer mij maar...:)
Euh.. |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even voor de duidelijkheid :) Gentenaar is van N.E.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 30 september 2003 @ 10:50:
Even voor de duidelijkheid :) Gentenaar is van N.E.C.
Goed dat je dat er even bijzet. Waar staan de letters N.E.C. voor?

Maar nee, hoort niet in het NL-elftal, vind ik. Die man heeft veel te weinig Europese ervaring om te presteren op z'n niveau. En wat is er mis met "good old" Sar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Derksen riep in de tijd dat Bouma zo op handen werd gedragen dat het een leuk clubspelertje is (zijn lijfspreuk), maar voor het Nederlands Elftal totaal niet geschikt. Iedereen totaal met hem oneens, maar hij had wel gelijk. Derksen Rules.

Als we het nu toch over offline-voetbal hebben. Ik erger me helemaal kapot aan H. Kraaij jr., met vragen als: dit keer hebben jullie het zeker voor het publiek gedaan. Of als heel Nederland vindt dat de wedstrijd klote was, heeft Hans ineens een hele andere wedstrijd gezien.

Of als bijvoorbeeld de hond van Frank de Boer onder een auto is gekomen toen ie 4 jaar oud was en hij een goal maakt in een interland: "Frank, er zat een agressie in die kopbal, dat had zeker te maken met je hond of deed je het voor het publiek" 8)7

Sorry, moest er even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
NEC = Nijmegen Eendracht Combinatie d8 ik te weten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

In de reeks newbie vragen... wat is een Day-Trader?

Check dit (van de pagina van HP United (95609)):

Persberichten
2003-09-07 CLOWNS for sale again:
Training Level: 100%
Training Type: Clowns
Clowns sold: 335

Training results:

Tomek Zubczyk (13479374) Deadline: 10/1/2003 at 17:31
Dutu Mihaitã (16783311) Deadline: 10/3/2003 at 12:01

335 clowns verkocht... dat gaat toch nergens meer over? Zou hij die gevonden hebben door zelf te bladeren?

[ Voor 81% gewijzigd door IWriteCode op 30-09-2003 12:08 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

NEC = Nijmegen Eendracht Combinatie...

@ MetalMeijer --> Idd Hans is een eikel...irritant figuur is dat

Ikke weer te laat :P

[ Voor 13% gewijzigd door NiMu83 op 30-09-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jamal schreef op 30 September 2003 @ 12:04:
In de reeks newbie vragen... wat is een Day-Trader?
Iemand die elke dag spelers koopt en verkoopt en zo enorme winsten behaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44169 schreef op 30 September 2003 @ 11:58:
Derksen riep in de tijd dat Bouma zo op handen werd gedragen dat het een leuk clubspelertje is (zijn lijfspreuk), maar voor het Nederlands Elftal totaal niet geschikt. Iedereen totaal met hem oneens, maar hij had wel gelijk. Derksen Rules.

Als we het nu toch over offline-voetbal hebben. Ik erger me helemaal kapot aan H. Kraaij jr., met vragen als: dit keer hebben jullie het zeker voor het publiek gedaan. Of als heel Nederland vindt dat de wedstrijd klote was, heeft Hans ineens een hele andere wedstrijd gezien.

Of als bijvoorbeeld de hond van Frank de Boer onder een auto is gekomen toen ie 4 jaar oud was en hij een goal maakt in een interland: "Frank, er zat een agressie in die kopbal, dat had zeker te maken met je hond of deed je het voor het publiek" 8)7

Sorry, moest er even uit.
_/-\o_
Al vind ik Bouma nog steeds potentieel international op de centerback-positie, omdat F. De Boer gewoon versleten raakt.

Wat je zegt over Kraaij jr. ben ik 100% met je eens, die vent kan echt geen interviews geven. Snap ook niet waarom ie niet allang uit dat programma is verwijderd. Hij voegt niets toe, en er zijn er (volgens mij dan) zat die het beter dan hem kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
GRUMBLER schreef op 30 september 2003 @ 12:02:
NEC = Nijmegen Eendracht Combinatie d8 ik te weten :) .
U gaat door voor de koelkast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-07 07:22
Omdat ik niet de hele Nederlandse HT-wereld als concurrent wil, open ik dit topic maar hier bij GOT (heel GOT-HT kan ik wel aan ;)...

Heb jij nog "Wist-je-dat" punten uit de "Regels". Van die dingen die je eigenlijk vergeten bent, maar toch echt kloppen volgens de regels en erg voordelig zijn om te delen met je mede-Gotters. Quote ook even de regel uit de Regels....:
  • Als je een speler repositioneert speelt hij ietsje slechter
    Als je een speler repositioneert (...) zal hij zijn vaardigheden niet optimaal kunnen benutten, hij zal iets minder presteren.
  • Alleen de ervaring en leiderschap zijn belangrijk voor een aanvoerder.
    De ervaring van de aanvoerder en zijn leiderschap worden aan het totale plaatje toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Aristos schreef op 30 September 2003 @ 12:47:
Omdat ik niet de hele Nederlandse HT-wereld als concurrent wil, open ik dit topic maar hier bij GOT (heel GOT-HT kan ik wel aan ;)...

Heb jij nog "Wist-je-dat" punten uit de "Regels". Van die dingen die je eigenlijk vergeten bent, maar toch echt kloppen volgens de regels en erg voordelig zijn om te delen met je mede-Gotters. Quote ook even de regel uit de Regels....:

[...]
Dit vind ik een erg handig id...Ik stel voor om dit in de nabije toekomst niet hier te posten maar op onze Hattrick website...Deze is nog in ontwikkeling (TOCH???) En het zal dus leuk zijn om deze daar te posten...

Hoe zit het eigenlijk met de website? Ik weet dat devv05 weinig tijd heeft en ook de webdesign niet op zich neemt, maar alleen de code... (waar ik hem misschien wel in assisteer) Maar ik wil graag "onze" website weer in de lucht zien.
Iemand die aardig kan webdesignen en tevens de taak op zich wil nemen om onze vernieuwde site te ontwerpen moet even contact met mij opnemen! Dank u :)

[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 30-09-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 30 september 2003 @ 13:06:
[...]

Dit vind ik een erg handig id...Ik stel voor om dit in de nabije toekomst niet hier te posten maar op onze Hattrick website...Deze is nog in ontwikkeling (TOCH???) En het zal dus leuk zijn om deze daar te posten...

Hoe zit het eigenlijk met de website? Ik weet dat devv05 weinig tijd heeft en ook de webdesign niet op zich neemt, maar alleen de code... (waar ik hem misschien wel in assisteer) Maar ik wil graag "onze" website weer in de lucht zien.
Iemand die aardig kan webdesignen en tevens de taak op zich wil nemen om onze vernieuwde site te ontwerpen moet even contact met mij opnemen! Dank u :)
Ik dacht dat hij overgenomen was door jou? Of was het nou door Grooviee? Of Ronald misschien?? :S :D

(het is dat mijn kennis met asp beperkt is anders wilde ik het wel proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 30 September 2003 @ 13:13:
[...]

Ik dacht dat hij overgenomen was door jou? Of was het nou door Grooviee? Of Ronald misschien?? :S :D

(het is dat mijn kennis met asp beperkt is anders wilde ik het wel proberen).
Het gaat niet om de code, want asp kunnen devv05 en ik wel, maar om de webdesign...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 30 september 2003 @ 13:24:
[...]

Het gaat niet om de code, want asp kunnen devv05 en ik wel, maar om de webdesign...
Willen we die veranderen dan?

(Ik ga er binnenkort wel even naar kijken) Maak wat testpagina's op de Brinckster server ok? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Brainpower schreef op 30 September 2003 @ 13:24:
[...]

hehe, ik wou net aanbieden mee te helpen met ASP coden :) maar als jullie daarbij wat hulp kunnen gebruiken... ;) (misschien een toto- pagina)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 30 September 2003 @ 13:35:
[...]

hehe, ik wou net aanbieden mee te helpen met ASP coden :) maar als jullie daarbij wat hulp kunnen gebruiken... ;) (misschien een toto- pagina)
Toto pagina wou ik idd ook nog maken...Tis nu helemaal niet geautomatiseerd, maybe dat we er iets aan kunnen automatiseren...Maar dat komt tegen die tijd wel...moet je dan even contacten...

@Thije, Het lijkt me dat we wel een keer de website moeten vernieuwen... Ik hoop dat iemand mooi kan webdesignen en "ons" team kan versterken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

ASP mit Dreamweaver ies even knutselen, maar zo begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 11:55:
[...]

Goed dat je dat er even bijzet. Waar staan de letters N.E.C. voor?

Maar nee, hoort niet in het NL-elftal, vind ik. Die man heeft veel te weinig Europese ervaring om te presteren op z'n niveau. En wat is er mis met "good old" Sar? ;)
alsof ervaring alles zegt? Hij is gewoon een goede keeper klaar en als je dat niet vind wil ik wel is de minpunten van gentenaar weten in jou ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 78118 schreef op 30 September 2003 @ 16:02:
[...]
alsof ervaring alles zegt? Hij is gewoon een goede keeper klaar en als je dat niet vind wil ik wel is de minpunten van gentenaar weten in jou ogen
Die gaf ik je dus net :)

Hij heeft veel te weinig Europese ervaring én hij speelt niet bij een topclub!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Het heeft iets langer geduurd, maar de nieuwe GoT-Ratings staan weer online. Deze week hebben we vijf nieuwe leden: cdeleeuw (FCCDL), GRUMBLER (Culpa (v.K.), koendb (kdbunited), koentjuh (VV Achteruit) en winglo (Wing United). _/-\o_ Ook is een lid vertrokken, namelijk Mart69 (Rood Wit). :(

In de top 10 is er geen enkele club van plaats veranderd, alleen is Oape City nu gelijk gekomen met Sanfrecce en staat nu gedeeld 10e. Verder zette Nobbe United deze week een mooie score neer, daarmee stijgen ze naar plaats 13 ten koste van kiddy. Beste nieuwkomer is kdbunited op plaats 21, gevolgd door Culpa (v.K.) op plaats 23 en VV Achteruit op plaats 26.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 16:37:
[...]

Die gaf ik je dus net :)

Hij heeft veel te weinig Europese ervaring én hij speelt niet bij een topclub!!
alsof dat alles zegt die spelers die er nou spelen hebben dat wel maar presteren ook geen ene neuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05

m0nk

16-09-2003 15.15

Woei that's meh :] the ubern000b :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ontopic] Hattrick is leuk [/ontopic] :P

offtopic:
Sommige spelers kunnen inderdaad niet goed functioneren en hebben te kampen met grote problemen onder druk. Maar dat is zeker niet bij alle spelers!
Je kan daarom bij sommige spelers niet vooraf zeggen of ze WEL of NIET geschikt zijn voor europees voetbal (of voor het land).

Ruud Hesp was een mooi voorbeeld, die kon goed keepen, ook bij Barca af en toe :P , maar bij het Nederlands elftal leek hij altijd nerveus.

Maar keepers als Waterreus, Westerveld en van de Sar hebben dat bij hun entree amper laten merken.

Kortom geef Gentenaar eens een kans (er zijn nog wel meer gegadigden natuurlijk). (ik denk dat hij het ECHT wel aan kan!)

offtopic:
Nog meer offtopic :)

En misschien is het leuk een aantal spelers te noemen die in Nederland spelen die wel een kansje zouden mogen krijgen in het Nederlands elftal:

Denny Landzaat (hoort er nog gewoon bij!!)
Orlando Engelaar (in de toekomst)
Van de Vaart (natuurlijk)
Robben (natuurlijk)
van der Meyde (natuurlijk!)
Buskermolen (misschien in de verdediging?)
Tim Bakens (vind hem gewoon goed :P)
Rob Penders (rot op met Frank de Blur)
Gentenaar (dus:))
Resit Schuurman (rechtsback!! weg met reiziger en foute rangers spelers:P)
Iwan Redan (toekomstig)
Sjakie Polak (linksback )

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 30-09-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonar schreef op 30 september 2003 @ 16:38:

In de top 10 is er geen enkele club van plaats veranderd, alleen is Oape City nu gelijk gekomen met Sanfrecce en staat nu gedeeld 10e. Verder zette Nobbe United deze week een mooie score neer, daarmee stijgen ze naar plaats 13 ten koste van kiddy. Beste nieuwkomer is kdbunited op plaats 21, gevolgd door Culpa (v.K.) op plaats 23 en VV Achteruit op plaats 26.
_/-\o_ Wat een werk! Ook al mijn eerder gespeelde wedstrijden ingevuld zie ik!_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 78118 schreef op 30 September 2003 @ 16:48:
[...]

alsof dat alles zegt die spelers die er nou spelen hebben dat wel maar presteren ook geen ene neuk :)
offtopic:
De reden dat het NL-elftal op dit moment niet weet te presteren is omdat er teveel ego's rondlopen en er totaal geen hiërarchie is. Ik noem een Davids, Seedorf, Van Bommel, Kluivert. Als we een heel elftal konden opstellen met spelers van het kaliber en personality Cocu, Makaay en Stam, wonnen we het EK makkelijk ;)

Daarom wordt het tijd dat een aantal gearriveerde vedettes worden afgeschreven en er nieuw bloed in het NL-elftal komt. MAAR dat betekent toch niet dat we spelers van (zoals Derksen zou zeggen) provincieclubs Europa in moeten sturen?

Thije zei net iets over nerveuze spelers: daarmee krijg je dus te maken als je rookies in het veld zet tegenover europese topteams! Sar, Westerveld (waarom wordt die trouwens nooit meer geselecteerd??) en Reus hebben grote clubs achter hun naam staan en grote wedstrijden gespeeld, en kunnen dus stukken beter met de druk omgaan.

Verder vind ik dat een speler uit de HC-eredivisie moet minstens een basisplaats hebben bij de Grote Drie om in aanmerking te komen voor het NL-elftal.

Potentiele internationals in Nederland zijn IMHO:
V/D Vaart - Robben (geen discussie over mogelijk)
Sneijder - Kuyt - Bouma - Hofland (mogen vast wat ervaring opdoen op de bank)
V. Persie - Nigel de Jong - Colin (de toekomst van het NL-elftal)

Als Redan blessurevrij blijft kan dat ook zeker een toppertje worden, dan zal ie wel voor PSV kiezen vrees ik :(

Landzaat vind ik tekortkomen voor het NL-elftal.
Engelaar moet ik nog zien dat die het redt.
Buskermolen reageer ik niet eens op!
Rob Penders is een solide verdediger in de HC-eredivisie maar niet meer dan dat.
Schuurman vind ik alleen goed in Championship Manager
Sjakie Polak is geen linksback en zeker niet van NL-elftal niveau!

Wat backs betreft zijn er gewoon geen goede alternatieven voor handen voor Reiziger, Ricksen, Zenden en V. Bronckhorst. Hoewel...doe mij Melchiot maar rechtsback. Linksback zou ik niet weten verder. Bogarde heeft geen wedstrijdritme. Zijn er verder nog nederlandse linksbacks die bij topclubs spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 06:50
Kap ff met dat offtopic gepraat... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beetje onzinnige discussie, doet dat in NSTM :) of msn. Dit gaat over het ECHTE voetbal Hattrick, niet dat fake gedoe wat je soms op zo'n grasveldje of op tv ziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 17731 schreef op 30 September 2003 @ 21:35:
beetje onzinnige discussie, doet dat in NSTM :) of msn. Dit gaat over het ECHTE voetbal Hattrick, niet dat fake gedoe wat je soms op zo'n grasveldje of op tv ziet. ;)
Mja je hebt voetballiefhebbers en voetballiefhebbers...Kan me wel voorstellen dat een discussie op nationaal-team niveau niet interessant is voor een Belg :+

[ Voor 15% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-09-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 22:01:
[...]

Mja je hebt voetballiefhebbers en voetballiefhebbers...Kan me wel voorstellen dat een discussie op nationaal-team niveau niet interessant is voor een Belg :+
Belg? hehe het enige Belgische in me is een biertje "brugse straffe hendrik" inmijn buik. IK vind gewoon alleen dat zo
n discussie hier niet thuishoort. (of proberen jullie allemaal die 10000ste post te halen? Maar je bent welkom op msn met me te discussieren over voetbal :) mrforay@hotmail.com

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 30-09-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
* yared werkt aan het volgende deel alweer.

Jubileum deel 10!

Eveneens ben ik een beetje minder dan normaal aanwezig door wat irl zaken die me aandacht vragen, maar lurk wel alles wat er gebeurd.

Omdat ik op meerdere computers werk (een stuk of 4) wil ik iedereen verzoeken alles wat bewaard/gelezen/belangrijk is, op email te versturen naar yared@valheru.nl
(geen HT-mail, pagers, smsjes, etc dus ;))

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:25

GaMbiNo

1337

Ok, ik heb me ook maar ff aangemeld, lijkt me erg leuk! :)
Hopelijk mag ik snel beginnen ben benieuwd wat me te wachten staat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 01 October 2003 @ 00:58:
* yared werkt aan het volgende deel alweer.
Eveneens ben ik een beetje minder dan normaal aanwezig door wat irl zaken die me aandacht vragen...
Jaja, BF1942 enzo :P ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Ronald Koeman op 01-10-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

odan

The dark side is within all!

hier nog een hattricker. EVV phenix is me clubje.. als er ooit iemand is die een friendly tegen me wil spelen just call

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 30 September 2003 @ 21:35:
PSV gekeken zeker gisteren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de toto!!!
Hopen dat er nu geen WO's meer in voorkomen... :)

Ruyven's Boys – FC Dracks
FC Torretjes – Korreweg Sport
FC Morgenster – TheStommerds
de snifters – Bezerkers
New Orders – Zondag Amateurs Den
FlopOss – Watergraafsmeer Wanderers
Graxies United – Ijsselstein FC1
Zaanmamma's – Westerbork
Aglardor – 9worlds.net
Paniohitus – Deportivo le Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@Aristos
Heb weer nieuwe vleugel gekocht:
Richard Falkner
232 000 Euro, 24 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Voor 385k...Haalt 3 en 3.5 ster...Ben gewoon bijna een half uur bezig geweest met bieden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelhem'02 (69169)
GM-Armandino

5 laatste logins
2003-10-01 14.32 Uit 213.46.***.***
2003-10-01 13.30 Uit 213.46.***.***
2003-10-01 11.58 Uit 213.46.***.***
2003-10-01 01.44 Uit 213.46.***.***
2003-09-30 21.07 Uit 213.46.***.***

Dutch Test Team (211674)
armandinotest

5 laatste logins
2003-10-01 01.33 Uit 213.46.***.***
2003-09-26 17.33 Uit 213.46.***.***
2003-09-26 17.31 Uit 213.46.***.***
2003-09-26 17.29 Uit 213.46.***.***
2003-09-21 03.15 Uit 213.46.***.***

Gequote uit de regels :)
Let er ook op dat je maar één team per persoon mag hebben. Het is ook verboden om een team van een vriend te besturen. De eigenaar van het team moet het team zelf besturen. Let er op, diegene die inlogt als een team is ook de aangewezen persoon om het team te besturen. Het komt hierop neer dat je niet je vrienden of familie op je account moet laten inloggen, dat is privé. Het is ook verboden om spelers te kopen voor een bedrag dat veel hoger ligt dan de gebruikelijke prijs, zelfs als je probeert om aardig te doen! Als laatste is het ook nog eens verboden om je team aan een ander te geven. Dat zou oneerlijk zijn voor die mensen die nu op een team aan het wachten zijn.
Dit zou Armandino als manager dus een cheater maken... Toch? Want hij bezit 2 teams.

Of mogen wij ook allemaal een test team nemen?

(armandinho is een cheater :P :P :P)

p.p.s

Dutch Test Team - SVM 1 2 - 0

Ik vind dan wel dat dit TEAM GEEN ENKELE WEDSTRIJD MAG WINNEN!!!

SVM is trouwens wel inactief :) maar ook tegen andere heeft DTT punten gepakt...
Wat vinden jullie hier nou van? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 01-10-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
A ) Je kan de IP-adressen niet helemaal zien, kunnen dus slechts gedeeltelijk identiek zijn.
B ) Z'n vriendin/broertje/pa kan ook een team hebben en op zijn team inloggen.

Dit bewijst dus helemaal niets en maakt Armandino zeker geen cheater!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald Koeman schreef op 01 oktober 2003 @ 15:40:
A ) Je kan de IP-adressen niet helemaal zien, kunnen dus slechts gedeeltelijk identiek zijn.
B ) Z'n vriendin/broertje/pa kan ook een team hebben en op zijn team inloggen.

Dit bewijst dus helemaal niets en maakt Armandino zeker geen cheater!
Wanneer je even beter kijkt, kan je duidelijk zien dat het team van Armandino is :) Daar is geen discussie over mogelijk.
(is ook bevestigd door andere GM's )

Kan me namelijk best wel voorstellen dat je je als beginner beetgenomen voelt wanneer je van dit super team ( bestuurd door een super coach) verliest :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 01-10-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 01 October 2003 @ 15:41:
[...]

Wanneer je even beter kijkt, kan je duidelijk zien dat het team van Armandino is :) Daar is geen discussie over mogelijk.
(is ook bevestigd door andere GM's )

Kan me namelijk best wel voorstellen dat je je als beginner beetgenomen voelt wanneer je van dit super team ( bestuurd door een super coach) verliest :)
Ah, had ff niet naar teamnaam/loginnaam gekeken, het Nederlandse Testteam dus....Kunnen ze de NL-elftal-spelers naar overhevelen om oefenwedstrijdjes te spelen zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Zal wel afgekaart zijn bij Hattrick, anders ben je wel lomp om je username armandinotest te laten zijn. Dat dit van de GM's van Hattrick in dat geval niet tof is, is iets anders. Lijkt me in strijd met de beginselen van behoorlijk bestuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
1 - Ruyven's Boys – FC Dracks
2 - FC Torretjes – Korreweg Sport
2 - FC Morgenster – TheStommerds
1 - de snifters – Bezerkers
2 - New Orders – Zondag Amateurs Den
2 - FlopOss – Watergraafsmeer Wanderers
2 - Graxies United – Ijsselstein FC1
2 - Zaanmamma's – Westerbork
1 - Aglardor – 9worlds.net
2 - Paniohitus – Deportivo le Robbert

Tis maar goed dat ik niet in de toto zit... ik heb geen idee wat ik zondag ga presteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is echt belachelijk. Ik had een oefenduel geregeld, maar deze staat er nu niet bij!! Zomaar weg... lekker is dit, vaarwel training dus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2003-10-01 (Oefenwedstrijd): Timberteam - FC zlomene vazy Aan de gang

hee ja hij is idd weg :S :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmmm, nou staat hij er opeens wel weer bij... vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 04:28

Xanathorn

Mmorpg addict

0-1 Achter in de beker tegen Korreweg :(. Hoop dat de 2e helft wat meer in mijn voordeel gaat uitvallen :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah, 2-0 achter. Ik speel wel met mijn jeugdteam. Hij speelt op pressievoetbal. Betekende dat niet dat hij in de 2de helft dan een stuk zwakker speelt? (zijn conditie is nou ook weer niet echt goed)

[update] Yeah! 2-1.
[update] Darn! 3-1.
[Update] Mwa... 3-2 verloren uiteindelijk. Niet slechts, mijn bteam tegen zijn ateam

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 01-10-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xanathorn schreef op 01 oktober 2003 @ 18:08:
0-1 Achter in de beker tegen Korreweg :(. Hoop dat de 2e helft wat meer in mijn voordeel gaat uitvallen :p.
ja dus 1-1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 11-07 11:31

Mystikal

It never hurts to help!

shit 1-0 achter alweer.. ik speel dan wel half-half.. maar toch... is nog wel mijn collega ook.. :(
[hattrickname]Mystikal

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 04:28

Xanathorn

Mmorpg addict

Wheee gewonen met 3-1, halve finale olé olé olé olé.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
feli Xanathorn en terecht gewonnen!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.