jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Anoniem: 17731
speel jij nooit mee in de cup? (div7? )j_du_pee schreef op 28 september 2003 @ 21:53:
9-0 gewonnenvoor het eerst een matig middenveld gehaald (Y)
2 innermids zijn op weg om weer in vorm te raken, zelfs na mijn conditie trainingAl met al een mooie pot en mijn 23e overwinning op rij
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
psies
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Anoniem: 78118
volgende week eitje die weken erna de echte ploegen van bekwaamheid afleggen
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 28-09-2003 22:20 ]
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 23522
Is het een slecht idee om alle oude mensen in mijn team te ontslaan om zo een jeugdteam te maken dat zich dan kan verbeteren?
Alleen als je jonkies ook echt beter zijn, of op korte termijn beter worden natuurlijkAnoniem: 23522 schreef op 29 september 2003 @ 00:05:
Bah, 7-0 verlies. Het moet niet veel gekker worden... of ik win met 7-1, of verlies met 7-0. Maar goed...
Is het een slecht idee om alle oude mensen in mijn team te ontslaan om zo een jeugdteam te maken dat zich dan kan verbeteren?
PIC all the way...
Less = more
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 83760
9 Yared
9 mankit
9 Frizza
8 Brainpower
8 Sandyman538
8 Katala
8 Aristos
8 The_Marsmellow
7 Thije
7 Grooviee17
7 Zonar
7 Ronald Koeman
7* ForayNL
7* shitz0r
7* Jeroen Blom
7* Axel666
De bovenste 3 heren (tevens de top 3 in de stand, interesting) hebben de meeste wedstrijden goed en krijgen dus 10 punten!
En dat maakt de stand (vrijwel ongewijzigd):
79 Yared
78 mankit
74 Frizza
69 Grooviee17
65 Thije
65 Brainpower
62 Zonar
61 Sandyman538
60 Jeroen Blom
58 Axel666
58 Ronald Koeman
54 Katala
32 Aristos
27 The_Marsmellow
26 Hoedjevanpapier
20 shitz0r
20 ForayNL
Het blijft weer spannend tot de laatste paar rondes!! Morgen post ik de nieuwe toto alweeer!!!
Anoniem: 34339
Mmm fijnBrainpower schreef op 29 September 2003 @ 11:29:
Mensen de uitslag van de toto!!
Maarja winst in de competitie is toch wel iets belangrijker dan winst in de toto
Mijn league begint trouwens ook spannend te worden. 5 spelers nog in de race voor de titel, 5 dus ook nog voor de 5de plek...
haha ja idd...Ik had laatst een 3, 3.5 ster voor 290k Echt supergoedkoop....Aristos schreef op 29 September 2003 @ 15:56:
Grappig, zat net samen met Brainpower op een winger te bieden. Die beginnen de laatste tijd echt extreem duur te worden. 'k Vrees dat ik Brainpower de komende week nog wel een paar keer zal tegenkomen op exotische spelersmarkten..
Mijn league begint trouwens ook spannend te worden. 5 spelers nog in de race voor de titel, 5 dus ook nog voor de 5de plek...
Je zal me idd nog wel tegenkomen
Anoniem: 93433
niet dat 't wat uitmaakt; de eerste plaats valt niet meer te bereiken en de vierde is gemakkelijk te behouden.
Verder is dit het laatste announcement van HT:
'2003-09-29 Scanning
A little reminder from the rules:
It is strictly prohibited for you, as a Hattrick player to scan the site or create, use and distribute applications that automate parts of the game, unless these applications are authorized by the game developers. Neither may you automatically include parts of the site at other sites and applications'
Wie maakte er hier nou gebruik van een clown scanner? HT zal wel doorhebben dat er toch mensen zijn die deze progjes gebruiken en ik denk dat ze binnenkort maatregelen gaan nemen, als dat mogelijk is(?).
Ze zullen niet voor niets een berichtje posten. Of ze hebben door dat iemand tools aan het gebruiken is die niet zijn toegestaan, of ze zijn door iemand getipt dat er wat aan de hand is.Wie maakte er hier nou gebruik van een clown scanner? HT zal wel doorhebben dat er toch mensen zijn die deze progjes gebruiken en ik denk dat ze binnenkort maatregelen gaan nemen, als dat mogelijk is(?).
Wel raar dat ze er een bericht over posten en niet meteen de persoon(en) die zich er mee bezig houden er vanaf gooien. Misschien dat het detecteren toch niet zo eenvoudig is...
Less = more
Anoniem: 43846
Dat is zeker niet eenvoudig, en als je een slimme scanner schrijft, zelfs onmogelijk. Ik vind dat HT gewoon een clown-zoek-functionaliteit moet inbouwen, dan zijn ieders kansen weer gelijkWel raar dat ze er een bericht over posten en niet meteen de persoon(en) die zich er mee bezig houden er vanaf gooien. Misschien dat het detecteren toch niet zo eenvoudig is...

Mee eens jaAnoniem: 43846 schreef op 29 september 2003 @ 20:03:
[...]
Dat is zeker niet eenvoudig, en als je een slimme scanner schrijft, zelfs onmogelijk. Ik vind dat HT gewoon een clown-zoek-functionaliteit moet inbouwen, dan zijn ieders kansen weer gelijk
(Voor diegenen die onbekend zijn met htpoli: met de transfermarket helper kun je in een browser de transferlijst bekijken, net als in bv. IE. Vervolgens kan htpoli de waardes van de spelers die in beeld zijn uitlezen, dus hij scant niet zelf, hij slaat alleen de spelers die in beeld zijn op.)
Bjorn zegt hierover (eigenlijk in het algemeen, maar wel 'toevallig' in deze thread):
"I'd like to bring to everybody's attention that no 3:rd party tool has ever nor will ever get permission to automate, scan or include the transfer list. Anyone found using such an application is guilty of cheating and will be dealt with in accordance with the rules."
Een reactie hierop is dat de lijst niet gescant wordt, maar alleen in een andere applicatie dan IE wordt bekeken "....so we are technically surfing your site..."
Bjorn: "Technically" in this contect sounds like just another word for "bending the rules" or "doing things that are against the spirit of the rules, even if not formally so".
De vraag blijft natuurlijk hoe ze hier bij individuele gebruikers ooit achter kunnen komen, maar een beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad lijkt me.
In principe zouden ze gewoon alle programma's moeten toelaten als ze maar voor iedereen beschikbaar zijn. Dan zijn voor ieder de kansen gelijk, maar wordt het spel dmv meer software nog leukerAnoniem: 43846 schreef op 29 September 2003 @ 20:03:
[...]
Dat is zeker niet eenvoudig, en als je een slimme scanner schrijft, zelfs onmogelijk. Ik vind dat HT gewoon een clown-zoek-functionaliteit moet inbouwen, dan zijn ieders kansen weer gelijk
Ben je ook gelijk van al het gezeur af.
Je kan software zo maken dat het alleen opvalt als je bijv. 10000 spelers op een dag zit te bekijken, maar dat is ook gewoon cheaten vind ik
Het wordt niet alleen saaier maak ook slomer!!!!Katala schreef op 29 September 2003 @ 20:36:
Als HT dan die software zelf maakt en op de site zet ben je er helemaal vanaf... maar dan wordt hattrick volgens mij wat saaier
Je kan software zo maken dat het alleen opvalt als je bijv. 10000 spelers op een dag zit te bekijken, maar dat is ook gewoon cheaten vind ik
Ik heb toenstraks btw een mailtje gestuurd naar de makers van HAM dat hun transfermarketfunctionaliteit niet heel erg best is afgeschermd

Wacht op antwoord
Poll: Wat is jouw mening over dit type vragen/opmerkingen hier op het forum?
• Heb er totaal geen moeite mee.
• Zie ze liever op het newbee-forum.
• Soms storend, maar (voorlopig) geen actie nodig.
Ook een poll maken? Klik hier
Maar ik stemde als 2e. Ik neem aan dat Ronald Koeman als eerste heeft gestemd?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nee ikThe Dolf schreef op 29 september 2003 @ 23:12:
Soms storend, maar geen actie nodig.
Ik wou al zeggen. Anders had ie toch echt de verkeerde keus gemaakt
Gezocht!
Router
Anyway speel nu sinds 12 november vorig jaar Hattrick en ik ben er zwaar aan verslaafd
Teamid=68811.
Nu ik uit mijn grot ben gekropen zal ik dit topic maar ff beter in de gaten houden
Hee welkom!! Wordt je ook lid van onze federatie?!GRUMBLER schreef op 29 september 2003 @ 23:22:
Damn nu kom in hier toch al een tijdje, maar ik heb dus gewoon 9 delen hattrick wisdom gemist......
Anyway speel nu sinds 12 november vorig jaar Hattrick en ik ben er zwaar aan verslaafd
Teamid=68811.
Nu ik uit mijn grot ben gekropen zal ik dit topic maar ff beter in de gaten houden
ff inlezen dan kom ik er op terugAnoniem: 34339 schreef op 29 september 2003 @ 23:26:
[...]
Hee welkom!! Wordt je ook lid van onze federatie?!En doe je mee aan al onze leuke activiteiten?!
Hehe, nee, 't was meer als opiniepeiling bedoeld, m'n eigen mening is in dit geval niet interessant omdat ik daar geen poll voor nodig heb om die te weten te komenThe Dolf schreef op 29 September 2003 @ 23:12:
Soms storend, maar geen actie nodig.
Wij ook niet hoor. Je bent duidelijk genoegRonald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 00:04:
[...]
Hehe, nee, 't was meer als opiniepeiling bedoeld, m'n eigen mening is in dit geval niet interessant omdat ik daar geen poll voor nodig heb om die te weten te komen
Gezocht!
Router
* Ronald Koeman wil hierbij even melden dat ie een groot aanhanger is van Johan Derksen
Altijd een mening, en een directe benadering. Wie Derksen kent weet dat je met die instelling medestanders vind , maar ook veel haters op je nek haalt
Al valt het aantal medestanders, gezien de poll, nogal tegen
[ Voor 31% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-09-2003 00:21 ]
Niet dat ik me er zwaar aan irriteer, maar vragen die echt zo simpel op te zoeken zijn kun je beter zelf opzoeken dan dat je ze hier stelt...
Ten 1e omdat het andere gebruikers kan irriteren,
Ten 2e omdat je het antwoord veel sneller zal krijgen, mits je over de juiste sites beschikt...maar deze staan weer in de beroemde beginpost van elke nieuwe deel van dit topic.
Just my 2 cents...
@Ronald Koeman
Helemaal mee eens, Johan Derksen vind ik een goeie vent, heel direct en altijd een eigen mening. Niet dat ik het soms altijd met hem eens ben, maar hij onderbouwd zijn mening altijd en kraamt echt geen onzin uit.
Hij vindt Gentenaar maar een clubkeepertje. Dus kraamt hij af en toe WEL onzin uit! Gentenaar hoort gewoon onze Nederlands elftal keeper te zijn!Brainpower schreef op 30 september 2003 @ 08:55:
Niet dat ik het soms altijd met hem eens ben, maar hij onderbouwd zijn mening altijd en kraamt echt geen onzin uit.
Asjeblieft zeg! Neem dan Ed de Goey in de goal!Anoniem: 34339 schreef op 30 September 2003 @ 09:19:
[...]
Hij vindt Gentenaar maar een clubkeepertje. Dus kraamt hij af en toe WEL onzin uit! Gentenaar hoort gewoon onze Nederlands elftal keeper te zijn!
[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-09-2003 10:40 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-09-2003 09:24 ]
Ed de Goey vind ik nou weer helemaal niks... Paar jaar geleden was ie goed, maar nu vind ik hem steeds minder worden!Ronald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 09:22:
[...]
Asjeblieft zeg! Bankzitter bij Portsmouth en dan international maken? Neem dan Ed de Goey in de goal!
300k voor een speler die 3k waard is.. een cheater?
Less = more
Dat is Harald WapenaarRonald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 09:22:
[...]
Asjeblieft zeg! Bankzitter bij Portsmouth en dan international maken? Neem dan Ed de Goey in de goal!
Wie raadt wat ik heb gekozen in die poll krijgt een hele bruikbare tip om net zo snel zo'n goed team te krijgen als ik.
edit: ow snap het denk ik al Ronald Koeman had zijn message ge-edit waarin Harald Wapenaar genoemd stond
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 30-09-2003 10:01 ]
Ik denk dat je er totaal gene moeite mee hebt... Wat heb ik gewonnen?Anoniem: 17731 schreef op 30 September 2003 @ 09:55:
[...]
Dat is Harald WapenaarWeer een hoogstaande discussie zo te lezen
Wie raadt wat ik heb gekozen in die poll krijgt een hele bruikbare tip om net zo snel zo'n goed team te krijgen als ik.
edit: ow snap het denk ik al Ronald Koemand had zijn message ge-edit waarin Harald Wapenaar genoemd stondNegeer mij maar...:)
Euh..Anoniem: 17731 schreef op 30 September 2003 @ 09:55:
[...]
Dat is Harald WapenaarWeer een hoogstaande discussie zo te lezen
edit: ow snap het denk ik al Ronald Koeman had zijn message ge-edit waarin Harald Wapenaar genoemd stondNegeer mij maar...:)

Goed dat je dat er even bijzet. Waar staan de letters N.E.C. voor?Anoniem: 34339 schreef op 30 september 2003 @ 10:50:
Even voor de duidelijkheidGentenaar is van N.E.C.
Maar nee, hoort niet in het NL-elftal, vind ik. Die man heeft veel te weinig Europese ervaring om te presteren op z'n niveau. En wat is er mis met "good old" Sar?
Anoniem: 44169
Als we het nu toch over offline-voetbal hebben. Ik erger me helemaal kapot aan H. Kraaij jr., met vragen als: dit keer hebben jullie het zeker voor het publiek gedaan. Of als heel Nederland vindt dat de wedstrijd klote was, heeft Hans ineens een hele andere wedstrijd gezien.
Of als bijvoorbeeld de hond van Frank de Boer onder een auto is gekomen toen ie 4 jaar oud was en hij een goal maakt in een interland: "Frank, er zat een agressie in die kopbal, dat had zeker te maken met je hond of deed je het voor het publiek"

Sorry, moest er even uit.
Check dit (van de pagina van HP United (95609)):
Persberichten
2003-09-07 CLOWNS for sale again:
Training Level: 100%
Training Type: Clowns
Clowns sold: 335
Training results:
Tomek Zubczyk (13479374) Deadline: 10/1/2003 at 17:31
Dutu Mihaitã (16783311) Deadline: 10/3/2003 at 12:01
335 clowns verkocht... dat gaat toch nergens meer over? Zou hij die gevonden hebben door zelf te bladeren?
[ Voor 81% gewijzigd door IWriteCode op 30-09-2003 12:08 ]
Less = more
@ MetalMeijer --> Idd Hans is een eikel...irritant figuur is dat
Ikke weer te laat
[ Voor 13% gewijzigd door NiMu83 op 30-09-2003 12:07 ]
Iemand die elke dag spelers koopt en verkoopt en zo enorme winsten behaald...Jamal schreef op 30 September 2003 @ 12:04:
In de reeks newbie vragen... wat is een Day-Trader?
Anoniem: 44169 schreef op 30 September 2003 @ 11:58:
Derksen riep in de tijd dat Bouma zo op handen werd gedragen dat het een leuk clubspelertje is (zijn lijfspreuk), maar voor het Nederlands Elftal totaal niet geschikt. Iedereen totaal met hem oneens, maar hij had wel gelijk. Derksen Rules.
Als we het nu toch over offline-voetbal hebben. Ik erger me helemaal kapot aan H. Kraaij jr., met vragen als: dit keer hebben jullie het zeker voor het publiek gedaan. Of als heel Nederland vindt dat de wedstrijd klote was, heeft Hans ineens een hele andere wedstrijd gezien.
Of als bijvoorbeeld de hond van Frank de Boer onder een auto is gekomen toen ie 4 jaar oud was en hij een goal maakt in een interland: "Frank, er zat een agressie in die kopbal, dat had zeker te maken met je hond of deed je het voor het publiek"
Sorry, moest er even uit.
Al vind ik Bouma nog steeds potentieel international op de centerback-positie, omdat F. De Boer gewoon versleten raakt.
Wat je zegt over Kraaij jr. ben ik 100% met je eens, die vent kan echt geen interviews geven. Snap ook niet waarom ie niet allang uit dat programma is verwijderd. Hij voegt niets toe, en er zijn er (volgens mij dan) zat die het beter dan hem kunnen.
Heb jij nog "Wist-je-dat" punten uit de "Regels". Van die dingen die je eigenlijk vergeten bent, maar toch echt kloppen volgens de regels en erg voordelig zijn om te delen met je mede-Gotters. Quote ook even de regel uit de Regels....:
- Als je een speler repositioneert speelt hij ietsje slechterAls je een speler repositioneert (...) zal hij zijn vaardigheden niet optimaal kunnen benutten, hij zal iets minder presteren.
- Alleen de ervaring en leiderschap zijn belangrijk voor een aanvoerder.De ervaring van de aanvoerder en zijn leiderschap worden aan het totale plaatje toegevoegd.
Dit vind ik een erg handig id...Ik stel voor om dit in de nabije toekomst niet hier te posten maar op onze Hattrick website...Deze is nog in ontwikkeling (TOCH???) En het zal dus leuk zijn om deze daar te posten...Aristos schreef op 30 September 2003 @ 12:47:
Omdat ik niet de hele Nederlandse HT-wereld als concurrent wil, open ik dit topic maar hier bij GOT (heel GOT-HT kan ik wel aan...
Heb jij nog "Wist-je-dat" punten uit de "Regels". Van die dingen die je eigenlijk vergeten bent, maar toch echt kloppen volgens de regels en erg voordelig zijn om te delen met je mede-Gotters. Quote ook even de regel uit de Regels....:
[...]
Hoe zit het eigenlijk met de website? Ik weet dat devv05 weinig tijd heeft en ook de webdesign niet op zich neemt, maar alleen de code... (waar ik hem misschien wel in assisteer) Maar ik wil graag "onze" website weer in de lucht zien.
Iemand die aardig kan webdesignen en tevens de taak op zich wil nemen om onze vernieuwde site te ontwerpen moet even contact met mij opnemen! Dank u
[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 30-09-2003 13:06 ]
Ik dacht dat hij overgenomen was door jou? Of was het nou door Grooviee? Of Ronald misschien??Brainpower schreef op 30 september 2003 @ 13:06:
[...]
Dit vind ik een erg handig id...Ik stel voor om dit in de nabije toekomst niet hier te posten maar op onze Hattrick website...Deze is nog in ontwikkeling (TOCH???) En het zal dus leuk zijn om deze daar te posten...
Hoe zit het eigenlijk met de website? Ik weet dat devv05 weinig tijd heeft en ook de webdesign niet op zich neemt, maar alleen de code... (waar ik hem misschien wel in assisteer) Maar ik wil graag "onze" website weer in de lucht zien.
Iemand die aardig kan webdesignen en tevens de taak op zich wil nemen om onze vernieuwde site te ontwerpen moet even contact met mij opnemen! Dank u
(het is dat mijn kennis met asp beperkt is anders wilde ik het wel proberen).
Het gaat niet om de code, want asp kunnen devv05 en ik wel, maar om de webdesign...Anoniem: 34339 schreef op 30 September 2003 @ 13:13:
[...]
Ik dacht dat hij overgenomen was door jou? Of was het nou door Grooviee? Of Ronald misschien??![]()
(het is dat mijn kennis met asp beperkt is anders wilde ik het wel proberen).
Willen we die veranderen dan?Brainpower schreef op 30 september 2003 @ 13:24:
[...]
Het gaat niet om de code, want asp kunnen devv05 en ik wel, maar om de webdesign...
(Ik ga er binnenkort wel even naar kijken) Maak wat testpagina's op de Brinckster server ok? )
hehe, ik wou net aanbieden mee te helpen met ASP codenBrainpower schreef op 30 September 2003 @ 13:24:
[...]
Het gaat niet om de code, want asp kunnen devv05 en ik wel, maar om de webdesign...
Wacht op antwoord
Toto pagina wou ik idd ook nog maken...Tis nu helemaal niet geautomatiseerd, maybe dat we er iets aan kunnen automatiseren...Maar dat komt tegen die tijd wel...moet je dan even contacten...j_du_pee schreef op 30 September 2003 @ 13:35:
[...]
hehe, ik wou net aanbieden mee te helpen met ASP codenmaar als jullie daarbij wat hulp kunnen gebruiken...
(misschien een toto- pagina)
@Thije, Het lijkt me dat we wel een keer de website moeten vernieuwen... Ik hoop dat iemand mooi kan webdesignen en "ons" team kan versterken
alsof ervaring alles zegt? Hij is gewoon een goede keeper klaar en als je dat niet vind wil ik wel is de minpunten van gentenaar weten in jou ogenRonald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 11:55:
[...]
Goed dat je dat er even bijzet. Waar staan de letters N.E.C. voor?
Maar nee, hoort niet in het NL-elftal, vind ik. Die man heeft veel te weinig Europese ervaring om te presteren op z'n niveau. En wat is er mis met "good old" Sar?
Die gaf ik je dus netAnoniem: 78118 schreef op 30 September 2003 @ 16:02:
[...]
alsof ervaring alles zegt? Hij is gewoon een goede keeper klaar en als je dat niet vind wil ik wel is de minpunten van gentenaar weten in jou ogen
Hij heeft veel te weinig Europese ervaring én hij speelt niet bij een topclub!!
In de top 10 is er geen enkele club van plaats veranderd, alleen is Oape City nu gelijk gekomen met Sanfrecce en staat nu gedeeld 10e. Verder zette Nobbe United deze week een mooie score neer, daarmee stijgen ze naar plaats 13 ten koste van kiddy. Beste nieuwkomer is kdbunited op plaats 21, gevolgd door Culpa (v.K.) op plaats 23 en VV Achteruit op plaats 26.
Don't waste your time or time will waste you
alsof dat alles zegt die spelers die er nou spelen hebben dat wel maar presteren ook geen ene neukRonald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 16:37:
[...]
Die gaf ik je dus net
Hij heeft veel te weinig Europese ervaring én hij speelt niet bij een topclub!!
Woei that's meh :] the ubern000bZonar schreef op 30 september 2003 @ 16:38:
winglo (Wing United).
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Sommige spelers kunnen inderdaad niet goed functioneren en hebben te kampen met grote problemen onder druk. Maar dat is zeker niet bij alle spelers!
Je kan daarom bij sommige spelers niet vooraf zeggen of ze WEL of NIET geschikt zijn voor europees voetbal (of voor het land).
Ruud Hesp was een mooi voorbeeld, die kon goed keepen, ook bij Barca af en toe
Maar keepers als Waterreus, Westerveld en van de Sar hebben dat bij hun entree amper laten merken.
Kortom geef Gentenaar eens een kans (er zijn nog wel meer gegadigden natuurlijk). (ik denk dat hij het ECHT wel aan kan!)
Nog meer offtopic
En misschien is het leuk een aantal spelers te noemen die in Nederland spelen die wel een kansje zouden mogen krijgen in het Nederlands elftal:
Denny Landzaat (hoort er nog gewoon bij!!)
Orlando Engelaar (in de toekomst)
Van de Vaart (natuurlijk)
Robben (natuurlijk)
van der Meyde (natuurlijk!)
Buskermolen (misschien in de verdediging?)
Tim Bakens (vind hem gewoon goed
Rob Penders (rot op met Frank de Blur)
Gentenaar (dus:))
Resit Schuurman (rechtsback!! weg met reiziger en foute rangers spelers:P)
Iwan Redan (toekomstig)
Sjakie Polak (linksback )
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 30-09-2003 17:40 ]
Zonar schreef op 30 september 2003 @ 16:38:
In de top 10 is er geen enkele club van plaats veranderd, alleen is Oape City nu gelijk gekomen met Sanfrecce en staat nu gedeeld 10e. Verder zette Nobbe United deze week een mooie score neer, daarmee stijgen ze naar plaats 13 ten koste van kiddy. Beste nieuwkomer is kdbunited op plaats 21, gevolgd door Culpa (v.K.) op plaats 23 en VV Achteruit op plaats 26.
Anoniem: 78118 schreef op 30 September 2003 @ 16:48:
[...]
alsof dat alles zegt die spelers die er nou spelen hebben dat wel maar presteren ook geen ene neuk
De reden dat het NL-elftal op dit moment niet weet te presteren is omdat er teveel ego's rondlopen en er totaal geen hiërarchie is. Ik noem een Davids, Seedorf, Van Bommel, Kluivert. Als we een heel elftal konden opstellen met spelers van het kaliber en personality Cocu, Makaay en Stam, wonnen we het EK makkelijk
Daarom wordt het tijd dat een aantal gearriveerde vedettes worden afgeschreven en er nieuw bloed in het NL-elftal komt. MAAR dat betekent toch niet dat we spelers van (zoals Derksen zou zeggen) provincieclubs Europa in moeten sturen?
Thije zei net iets over nerveuze spelers: daarmee krijg je dus te maken als je rookies in het veld zet tegenover europese topteams! Sar, Westerveld (waarom wordt die trouwens nooit meer geselecteerd??) en Reus hebben grote clubs achter hun naam staan en grote wedstrijden gespeeld, en kunnen dus stukken beter met de druk omgaan.
Verder vind ik dat een speler uit de HC-eredivisie moet minstens een basisplaats hebben bij de Grote Drie om in aanmerking te komen voor het NL-elftal.
Potentiele internationals in Nederland zijn IMHO:
V/D Vaart - Robben (geen discussie over mogelijk)
Sneijder - Kuyt - Bouma - Hofland (mogen vast wat ervaring opdoen op de bank)
V. Persie - Nigel de Jong - Colin (de toekomst van het NL-elftal)
Als Redan blessurevrij blijft kan dat ook zeker een toppertje worden, dan zal ie wel voor PSV kiezen vrees ik
Landzaat vind ik tekortkomen voor het NL-elftal.
Engelaar moet ik nog zien dat die het redt.
Buskermolen reageer ik niet eens op!
Rob Penders is een solide verdediger in de HC-eredivisie maar niet meer dan dat.
Schuurman vind ik alleen goed in Championship Manager
Sjakie Polak is geen linksback en zeker niet van NL-elftal niveau!
Wat backs betreft zijn er gewoon geen goede alternatieven voor handen voor Reiziger, Ricksen, Zenden en V. Bronckhorst. Hoewel...doe mij Melchiot maar rechtsback. Linksback zou ik niet weten verder. Bogarde heeft geen wedstrijdritme. Zijn er verder nog nederlandse linksbacks die bij topclubs spelen?
Mja je hebt voetballiefhebbers en voetballiefhebbers...Kan me wel voorstellen dat een discussie op nationaal-team niveau niet interessant is voor een BelgAnoniem: 17731 schreef op 30 September 2003 @ 21:35:
beetje onzinnige discussie, doet dat in NSTMof msn. Dit gaat over het ECHTE voetbal Hattrick, niet dat fake gedoe wat je soms op zo'n grasveldje of op tv ziet.
[ Voor 15% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-09-2003 22:02 ]
Belg? hehe het enige Belgische in me is een biertje "brugse straffe hendrik" inmijn buik. IK vind gewoon alleen dat zoRonald Koeman schreef op 30 September 2003 @ 22:01:
[...]
Mja je hebt voetballiefhebbers en voetballiefhebbers...Kan me wel voorstellen dat een discussie op nationaal-team niveau niet interessant is voor een Belg
n discussie hier niet thuishoort. (of proberen jullie allemaal die 10000ste post te halen? Maar je bent welkom op msn met me te discussieren over voetbal
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 30-09-2003 22:58 ]
Jubileum deel 10!
Eveneens ben ik een beetje minder dan normaal aanwezig door wat irl zaken die me aandacht vragen, maar lurk wel alles wat er gebeurd.
Omdat ik op meerdere computers werk (een stuk of 4) wil ik iedereen verzoeken alles wat bewaard/gelezen/belangrijk is, op email te versturen naar yared@valheru.nl
(geen HT-mail, pagers, smsjes, etc dus
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Hopelijk mag ik snel beginnen ben benieuwd wat me te wachten staat!
Jaja, BF1942 enzoyared schreef op 01 October 2003 @ 00:58:
* yared werkt aan het volgende deel alweer.
Eveneens ben ik een beetje minder dan normaal aanwezig door wat irl zaken die me aandacht vragen...
[ Voor 39% gewijzigd door Ronald Koeman op 01-10-2003 10:48 ]
PSV gekeken zeker gisteren?Anoniem: 17731 schreef op 30 September 2003 @ 21:35:
beetje onzinnige discussie, doet dat in NSTMof msn. Dit gaat over het ECHTE voetbal Hattrick, niet dat fake gedoe wat je soms op zo'n grasveldje of op tv ziet.
Hopen dat er nu geen WO's meer in voorkomen...
Ruyven's Boys – FC Dracks
FC Torretjes – Korreweg Sport
FC Morgenster – TheStommerds
de snifters – Bezerkers
New Orders – Zondag Amateurs Den
FlopOss – Watergraafsmeer Wanderers
Graxies United – Ijsselstein FC1
Zaanmamma's – Westerbork
Aglardor – 9worlds.net
Paniohitus – Deportivo le Robbert
Heb weer nieuwe vleugel gekocht:
Voor 385k...Haalt 3 en 3.5 ster...Ben gewoon bijna een half uur bezig geweest met biedenRichard Falkner
232 000 Euro, 24 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
GM-Armandino
5 laatste logins
2003-10-01 14.32 Uit 213.46.***.***
2003-10-01 13.30 Uit 213.46.***.***
2003-10-01 11.58 Uit 213.46.***.***
2003-10-01 01.44 Uit 213.46.***.***
2003-09-30 21.07 Uit 213.46.***.***
Dutch Test Team (211674)
armandinotest
5 laatste logins
2003-10-01 01.33 Uit 213.46.***.***
2003-09-26 17.33 Uit 213.46.***.***
2003-09-26 17.31 Uit 213.46.***.***
2003-09-26 17.29 Uit 213.46.***.***
2003-09-21 03.15 Uit 213.46.***.***
Gequote uit de regels
Dit zou Armandino als manager dus een cheater maken... Toch? Want hij bezit 2 teams.Let er ook op dat je maar één team per persoon mag hebben. Het is ook verboden om een team van een vriend te besturen. De eigenaar van het team moet het team zelf besturen. Let er op, diegene die inlogt als een team is ook de aangewezen persoon om het team te besturen. Het komt hierop neer dat je niet je vrienden of familie op je account moet laten inloggen, dat is privé. Het is ook verboden om spelers te kopen voor een bedrag dat veel hoger ligt dan de gebruikelijke prijs, zelfs als je probeert om aardig te doen! Als laatste is het ook nog eens verboden om je team aan een ander te geven. Dat zou oneerlijk zijn voor die mensen die nu op een team aan het wachten zijn.
Of mogen wij ook allemaal een test team nemen?
(armandinho is een cheater
p.p.s
Dutch Test Team - SVM 1 2 - 0
Ik vind dan wel dat dit TEAM GEEN ENKELE WEDSTRIJD MAG WINNEN!!!
SVM is trouwens wel inactief
Wat vinden jullie hier nou van?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 01-10-2003 15:41 ]
B ) Z'n vriendin/broertje/pa kan ook een team hebben en op zijn team inloggen.
Dit bewijst dus helemaal niets en maakt Armandino zeker geen cheater!
Wanneer je even beter kijkt, kan je duidelijk zien dat het team van Armandino isRonald Koeman schreef op 01 oktober 2003 @ 15:40:
A ) Je kan de IP-adressen niet helemaal zien, kunnen dus slechts gedeeltelijk identiek zijn.
B ) Z'n vriendin/broertje/pa kan ook een team hebben en op zijn team inloggen.
Dit bewijst dus helemaal niets en maakt Armandino zeker geen cheater!
(is ook bevestigd door andere GM's )
Kan me namelijk best wel voorstellen dat je je als beginner beetgenomen voelt wanneer je van dit super team ( bestuurd door een super coach) verliest
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 01-10-2003 15:51 ]
Ah, had ff niet naar teamnaam/loginnaam gekeken, het Nederlandse Testteam dus....Kunnen ze de NL-elftal-spelers naar overhevelen om oefenwedstrijdjes te spelen zekerAnoniem: 34339 schreef op 01 October 2003 @ 15:41:
[...]
Wanneer je even beter kijkt, kan je duidelijk zien dat het team van Armandino isDaar is geen discussie over mogelijk.
(is ook bevestigd door andere GM's )
Kan me namelijk best wel voorstellen dat je je als beginner beetgenomen voelt wanneer je van dit super team ( bestuurd door een super coach) verliest
Anoniem: 44169
2 - FC Torretjes – Korreweg Sport
2 - FC Morgenster – TheStommerds
1 - de snifters – Bezerkers
2 - New Orders – Zondag Amateurs Den
2 - FlopOss – Watergraafsmeer Wanderers
2 - Graxies United – Ijsselstein FC1
2 - Zaanmamma's – Westerbork
1 - Aglardor – 9worlds.net
2 - Paniohitus – Deportivo le Robbert
Tis maar goed dat ik niet in de toto zit... ik heb geen idee wat ik zondag ga presteren
hee ja hij is idd weg
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
[update] Yeah! 2-1.
[update] Darn! 3-1.
[Update] Mwa... 3-2 verloren uiteindelijk. Niet slechts, mijn bteam tegen zijn ateam
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 01-10-2003 19:17 ]
ja dus 1-1Xanathorn schreef op 01 oktober 2003 @ 18:08:
0-1 Achter in de beker tegen Korreweg. Hoop dat de 2e helft wat meer in mijn voordeel gaat uitvallen
.
[hattrickname]Mystikal
Basement Bios ---- Exo-S
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Dit topic is gesloten.