Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.538 views sinds 30-01-2008

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 16:19:
Hallo allemaal!

Even voorstellen:

Mijn team is dus: kdbunited (145682)
Ik speel, na promotie vorig seizoen, in V.146 en wordt waarschijnlijk 4e dit jaar.
Verder train ik verdedigers, en ben hopeloos verslaafd; dus ik denk dat ik me hier wel thuis zal voelen...
Join the club! :)
Welkom!!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Woei ik wordt rijk:

Je team heeft 90 Euro gekregen, omdat je voormalige speler Mattias Lannerner (7504044) onlangs is verkocht voor 3 000 Euro.

:P

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

beleggen, beleggen :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
@Lortnoc, smeer die rolstoel maar vast, me vrouwtje krijgt een complete mental makeover van me :P

@Kdb, mooi dat je de weg hebt gevonden! Ik voorzie dat we deel 10 nog sneller zullen halen met al die nieuwe spelers!

@Brainpower, ik krijg nog 89 euro van je, dus koop voor die ene euro maar braaf een ijsje :P

@mijzelf, wat lul je toch weer slap, zeker worst gehad voor avondeten! >:)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:37:
Helpdesk Federatie

Als je nog een plaatsje over hebt bij federaties, kom dan bij deze!
Aangezien ik nog wel wat tijd over hebt voor kleine vraagjes beantwoord ik ze bij deze :).

Maaaar dat kan ik natuurlijk niet alleen! Kom mij dus assisteren! :)

p.s. ik ben geen mentor MT.. maar deze helpdesk functioneert voor ALLE problemen. op sociaal gebied, Hattrick, school of wat dan ook :)?
Ik assisteer hoor! Ben wel benieuwd wat je hier allemaal wil uitspoken! Alleen cliëntje :? Kan dat niet ff anders?

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GoT Meeting Utrecht

Afbeeldingslocatie: http://www.gooiland-elektro.nl/LOGO/GoT-Meeting.gif

Datum: 25-10-2003

Voor meer informatie:
Stairway to Heaven
op deze site staat ook een routebeschrijving en locaties van parkeerplaatsen.
Ook voor de treinreizigers is er een wandelbeschrijving aangegeven op de site.

De bedoeling is om op 2 tijdstippen af te spreken;

Groep A:
Is om 17:00 aanwezig in stairway to heaven. Daarna gaan we met de hele groep wat eten :Y) en ons rustig voorbereiden op een gezellige avond met een goed gevulde maag. Eerder afspreken kan altijd dan pak ik ook een trein eerder.

Groep B:
Is om 20.00 (of eerder) aanwezig in stairway to heaven. Net optijd voor een koud drankje en de GROTE prijsuitreiking.

Als iedereen aanwezig is zullen de prijzen uitgereikt worden en zal de hele groep getrakteerd worden op een drankje van de winnaar :9 (onder voorbehoud)

Ik zal zelf rond 16.30 in utrecht aanwezig zijn.

Als je van plan bent te komen laat even een bericht achter op het forum of mail mij the_marsmellow@hotmail.com. Zeg er meteen bij met welke groep je meegaat zodat we straks in utrecht niet voor verassingen komen te staan.

- digitale camera's
Yared neemt er sowieso eentje mee, ik neem en ook 1 mee dus pas op na deze meeting ben je een bekend GoT-er.

- Afspraken voor carpooling of treinpooling
Die mogen jullie zelf met elkaar bespreken, ik ga met de trein vanuit Hilversum weg. Als je met de auto gaat en kan/wil wel iemand onderweg oppikken laat het weten!

- Hoe herkennen we elkaar in Utrecht
Groep A zal het iets makkelijker hebben om 17:00 is het nog niet zo druk in Stairway maar je kan elkaar altijd mislopen. Ik zal voor de meeting mijn mob.nr achterlaten voor de mensen die toe zijn aan een goed gesprek. Verder zal ik nog iets verzinnen om herkenbaar daar rond te lopen.
Als er iemand is met een goed idee om elkaar makkelijk te herkennen laat het weten!
-Yared kwam al met het idee om foto's te plaatsen op het forum!

Voor verdere suggesties en/of vragen:
the_marsmellow@hotmail.com

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• yared
Van: Edje44
Naar: Iedereen 547260.1
2003-09-25 19.53
in mijn hoofdscherm staat al weken "je kan dit team momenteel niet uitdagen" dit kan dus gewoon wel en ik speel ook elke week een oefenpotje. heb deze vraag gemailed naar Hattrick maar tot op heden geen reactie ontvangen.
wie heeft nog meer dit probleempje??
groetjes, edje44
tja, jezelf uitdagen is dan ookwel de ALLERgrootste uitdaging, maar dat terzijde...

Denken jullie dat je genoeg hebt aan de foto in me GoT profiel? of zullen we even ergens een paginaatjes hosten met wat betere shots die iedereen me kan toesturen? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/?UserID=48459

Ik vertrek met de auto uit de Zaanstreek via Beverwijk alwaar ik waarschijnelijk Frizza en/of Thije oppik, dus er is nog minstens 1 plaats vrij op de route Beverwijk <> Utrecht

Kosten: 1 drankje (non-alchoholisch) :P

[ Voor 28% gewijzigd door yared op 25-09-2003 21:08 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:37:
Helpdesk Federatie

Als je nog een plaatsje over hebt bij federaties, kom dan bij deze!
Aangezien ik nog wel wat tijd over hebt voor kleine vraagjes beantwoord ik ze bij deze :).

Maaaar dat kan ik natuurlijk niet alleen! Kom mij dus assisteren! :)

p.s. ik ben geen mentor MT.. maar deze helpdesk functioneert voor ALLE problemen. op sociaal gebied, Hattrick, school of wat dan ook :)?
Ik voel meer voor de Vrienden van Passieflora Federatie :P

Voor de mensen die hem niet kennen:

Hij had het lef om op de conference na sluiting van z'n topic stomweg een nieuwe te openen(keer of 6), en gebruikte steeds z'n naam als topictitel. Hij zegt zelf dat ie nogal n00b is en dacht dat ie daar z'n gebruikersnaam moest invullen, maar volgens mij zit ie gewoon te zieken :P
Heb me kapotgelachen om die topics.
Als klap op de vuurpijl besloten 2 andere HT-ers uit solidariteit ook topics met de naam Passieflora te openen; Scarblac is inmiddels gebanned voor dit vergrijp. De modjes hebben het er druk mee, maar ik vond het lache _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-09-2003 22:16 ]

Verwijderd

bleh naadje, de meeting is precies op mijn verjaardag en 's avonds ga ik al naar Ferry Corsten, dus deze keer zit er niet in voor mij :'( , misschien de volgende keer dan maar :)

en sommige zal ik toch wel zien op de gewone HT meeting (ThijE en Frizaa jullie komen toch wel weer he? :)) hoop ik :P

Verwijderd

nope kan dat weekend niet en geld is momenteel erg ver te zoeken :P

Verwijderd

omg, ik ga jou schoppen als de Admirals weer moeten spelen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 21:45 . Reden: typo ]

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik ga heel erg proberen om op die meeting te zijn enzo, lijkt me lachen. Maar moet wel ff verlof aanvragen bij mijn vriendin uiteraard ;) :/

Wacht op antwoord

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 21:45:
omg, ik ga jou schoppen als de Admirals weer moeten spelen >:)
lol verheug me dan bij deze op de eerste wedstrijd :P

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hmmmmz 25 Oktober heb ik volgens mij al wat...Ik weet nog niet zeker maar d8 het wel...Ik laat het nog wel even weten...

damn loop ik weer die nerds mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
gewoon geinig: :+

Van: sjeetje
Naar: Iedereen 545629.1
2003-09-24 20.53
Zijn er echte profvoetballers bekend die ook Hattrick spelen?

Bijv mijn echte naam is Clarence Seedorf... ;)

Van: Sigur
Naar: sjeetje 545629.2 als antwoord op 545629.1
2003-09-24 21.12
Je traint zeker wekelijks op spelhervattingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik wel kan eigenlijk. Ik heb misschien de week ervoor/het lange weekend(of 20-24 okt of 22-26 okt) een zeilevenement. Eerst nog even kijken hoe dat loopt, en hoe dat loopt met colleges missen enzo. Maar mocht ik komen(weet ik wel binnen een week, hooguit 2), dan ben ik al om 17:00 uur in Utrecht te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Hallootjes, voordat iedereen naar Utrecht gaat. Kan iemand mij uitleggen waarom ik 7 spelers heb die een skill increase hebben gekregen in vrije trappen, terwijl ik spelmaken train?

DeNeu

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
neudeboules schreef op 26 September 2003 @ 06:36:
Hallootjes, voordat iedereen naar Utrecht gaat. Kan iemand mij uitleggen waarom ik 7 spelers heb die een skill increase hebben gekregen in vrije trappen, terwijl ik spelmaken train?

DeNeu
het is naar mijn weten toen jij keek nog te vroeg voor een volledige TU, maar wat sowieso gebeurd is dat elke speler langzaam (ERG LANGZAAM) omhoog gaat in elke skill ongeacht wat je traint, hoewel 7 spelers tegelijk een mirakeltje is.

Niemand kan precies vertellen hoe die formules werken.

Heb je in het verre verleden het een keer getraind?

Bij mij nog niks te zien, allemaal nog de oude stats, ik kijk altijd pas om een uur of tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorm +4 en -4 wel voor het eerst dat er is basisspelers stijgen en wissels zakken :p

verder me 17jarige israelier naar uitstekend scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, Damn. Ik kan dan echt niet ivm met eigen verjaardagsfeest. Beetje fysiek contact (gatverdamme) kan geen kwaad. Maar goed, er komen vast nog wel andere momenten.

/me Als Metal Meijer om 22.00 nog alleen op de bank zit met een biertje en constateert dat ie geen vrienden heeft, komt ie misschien nog wel langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

oef, ik train conditie en volgens mij is het een hele grote aanslag op mijn vorm geweest :/ iig zijn de belangrijkste middenvelders wel in conditie vooruit gegaan en 1 middenvelder die uit vorm was is een level in vorm omhoog (Y)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Woei, 2 spelers van solid naar excellent verdedigen :)
Verder vorm +3/-4, maar dat boeit me niet zo, heb nog twee WO-wedstrijden voor de boeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij weinig zeggende update, paar a-spelertjes in vorm omhoog (mocht ook wel), enkele reserves omlaag, dan maar hopen op volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 00:09

FreakNL

Well do ya punk?

Er was hier iemand die andere mensen supporter kon maken toch? Kan diegene mij ff mailen (m.breeman@hccnet.nl)

thx alvast :)

[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 26-09-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Flinke vormdaling, maar wel 2 verdedigers naar goed verdedigen en een aanvaller naar matig verdedigen :) Verwacht nog een aantal verdedigers die gaan stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
FreakNL schreef op 26 September 2003 @ 11:13:
Er was hier iemand die andere mensen supporter kon maken toch? Kan diegene mij ff mailen (m.breeman@hccnet.nl)

thx alvast :)
Je kan ook gewoon zelf even de moeite nemen om hém te mailen ;)
yared@valheru.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Nou mijn update was echt slecht, 5 man in vorm omlaag, 3 omhoog en mijn spits is nu beter in positiespel :)

Heeft dat positiespel nou nog invloed op de prestatie van 'm of maakt t niets uit ?

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neudeboules schreef op 26 September 2003 @ 06:36:

DeNeu
Lijkt me geen mirakeltje, maar heel groot mirakel, ik heb nog nooit meegemaakt dat een speler omhoog gaat in een skill die ik niet train en volgens mij is dit ook alleen mogelijk als je general traint en je 'keeper' vaardigheden omhoog gaan.
7 spelers (in dezelfde skill!) lijkt me helemaal onmogelijk.
Als je 100% zeker weet dat je spelmaken trainde zou ik toch ff een ht-er mailen, misschien is er bij hun iets fout gegaan.

Bij mij 1 verdediger --> excellent, vorm iets vooruit; lekker dus

Ik ben trouwens wel geinteresseerd in spelers met hoge spelhervattingen skills, is er hier toevallig iemand die dat echt traint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik denk eerlijk gezegd dat de kans groter is dat neudeboules spelmaken en spelhervattingen door elkaar heeft gehaald, dan dat de HT computer dat zou doen ;)

btw: is uitstekend de hoogst haalbare conditie :?

[ Voor 15% gewijzigd door j_du_pee op 26-09-2003 11:48 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 11:45:
[...]

Lijkt me geen mirakeltje, maar heel groot mirakel, ik heb nog nooit meegemaakt dat een speler omhoog gaat in een skill die ik niet train en volgens mij is dit ook alleen mogelijk als je general traint en je 'keeper' vaardigheden omhoog gaan.
kan wel heb dat wel vaker meegemaakt dat bv een aanvaller ineens in verdedigen omhoog ging. Maar in zijn geval zal hij gewoon een verkeerde training op gegeven hebben. foutje bedankt :) wel lullig zoiets, lijkt me sterk dat het een fout van HT zelf is (0.00001% kans).
j_du_pee schreef op 26 september 2003 @ 11:48:
ik denk eerlijk gezegd dat de kans groter is dat neudeboules spelmaken en spelhervattingen door elkaar heeft gehaald, dan dat de HT computer dat zou doen ;)

nee kan ook heel even naar formidable gaan, maar valt dan vaak snel weer terug naar excellent.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 26 September 2003 @ 11:48:

Nee heb weleens formidabel gezien...maar oook sporadisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 12:04:

kan wel heb dat wel vaker meegemaakt dat bv een aanvaller ineens in verdedigen omhoog ging. Maar in zijn geval zal hij gewoon een verkeerde training op gegeven hebben. foutje bedankt :) wel lullig zoiets, lijkt me sterk dat het een fout van HT zelf is (0.00001% kans).
Ik ook, maar dan trainde ik wel verdedigen :9
Bij HT fout zou er idd wel een berichtje op de openingspagina hebben gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
bij mij is er ook een aanvaller in verdedigen omhoog gegaan
verder veel spelers omhoog in vorm en 1 verdediger naar good gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je ook traint, al het andere wordt ook getraind, maar HEEL ERG weinig. Dus de kans bestaat dat een skill die jke niet traint, toch omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 11:45:
[...]
Ik ben trouwens wel geinteresseerd in spelers met hoge spelhervattingen skills, is er hier toevallig iemand die dat echt traint?
Ik heb er ooit een op de lijst zien staan met bovennatuurlijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
vraagje :)
Wil een toekomstige coach kopen redelijke ervaring en goed leiderschap, probleem is dat hij alleen een vervelend persoon is..
Heeft dit invloed op de teamgeest of wat dan ook als ik hem over 16 weken coach maak? Volgens mij maakt het dan geen zak meer uit maar weet het niet zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:56
Janspj schreef op 26 September 2003 @ 13:28:
vraagje :)
Wil een toekomstige coach kopen redelijke ervaring en goed leiderschap, probleem is dat hij alleen een vervelend persoon is..
Heeft dit invloed op de teamgeest of wat dan ook als ik hem over 16 weken coach maak? Volgens mij maakt het dan geen zak meer uit maar weet het niet zeker..
Nee maakt niet uit.. Alleen de komende 16 weken heeft hij nogal een negatieve invloed op je team...

Mijn training: PM +2.. Mijn naamgenoot Tom Smulders van rampzalig naar waardeloos en 22yo basisspeler van goed naar uitstekend!
Vorm +6/-2; de 6 zijn basis/reservespelers, de -2 zijn clown en verdediger
Money: +109.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 12:04:

nee kan ook heel even naar formidable gaan, maar valt dan vaak snel weer terug naar excellent.
Ik heb er vorig seizoen 1 gekocht met formidabel conditie en die heeft hij nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

:| alweer geen positie spel omhoog... dat is dus al 4 weken waarbij slechts 1 persoon 1 positie omhoog is gegaan... lekker zonde

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb toch maar weer een weekje algemeen getraind, want de vorm nam allerbelabberdste vormen aan. Nu weer verder met positiespel, want een keer zal het toch positief gevolg moeten hebben!

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 23:56

Xanathorn

Mmorpg addict

Leuke training gehad vandaag, Louwinger naar titanic playmaking en vorm van A-team is eindelijk weer eens een beetje op peil aan het komen (de vraag is voor hoelang).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Lekkere training vandaag, veel vorm erbij :) Nog geen scoren, maar dat verwacht ik toch pas volgende week. Verder heb ik vandaag een derde outstanding playmaker gekocht 8)

2 - The Amazing Kletskoeken – vinniestyle
1 - Hottentotse Boys – Forza Mazinho
1 - Viagra Tigers – Springfield
2 - Demons VF – Vipers United
3 - THE DUTCH TOUCH – vv.Helpman
1 - Nobbe United – Vorwärts Knoedel
3 - Feyenoordnr1 – 1337s United
2 - grasmaaiers_73 – White Stripes
1 - Aristos FC – Fonky Family
1 - FC P.A.A.R.D – zwaluwen30

[ Voor 8% gewijzigd door Zonar op 26-09-2003 17:25 ]

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
18 jarige naar solid wing, wing trainen gaat echt snel ;)

FreakNL mail me zoals Ronald_Koeman al zei :P

Was vandaag in de race om een redelijk leider, uitstekend ervaring te kopen maar dacht wacht nog ff... shit, niet gezien dat ie maar een waarde van 1K had, dus een max bid van 100K... shit, had ik nou maar gisteren geboden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Zonar schreef op 26 september 2003 @ 17:16:
Lekkere training vandaag, veel vorm erbij :) Nog geen scoren, maar dat verwacht ik toch pas volgende week. Verder heb ik vandaag een derde outstanding playmaker gekocht 8)

3 - THE DUTCH TOUCH – vv.Helpman
3 - Feyenoordnr1 – 1337s United
Ik gelijkspel? Dacht het niet, ik ga MOTSEN 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Yippie voor het eerst een speler van mij 5* rating gehaald! En volgende week gaat zijn waarde ook naar boven de miljoen euro en hij gaat naar magnificient winger volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
2 - Hottentotse Boys – Forza Mazinho
2 - THE DUTCH TOUCH – vv.Helpman
2 - Feyenoordnr1 – 1337s United

• NiMu83

NiMu83

AFCA

1 - The Amazing Kletskoeken – vinniestyle
2 - Hottentotse Boys – Forza Mazinho
2 - Viagra Tigers – Springfield
1 - THE DUTCH TOUCH – vv.Helpman

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

1 - THE DUTCH TOUCH – vv.Helpman

• Yukkie
  • Laatst online: 14-09 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

denkt iedereen eraan om binnen kort conditie/stamina te gaan trainen om de loonkosten van volgend seizoen te drukken ;)

door stamina/conditie training daalt de vorm&waarde van je spelers, zodat bij de salaris berekening aan het begin volgend seizoen de salarissen lager uit vallen dan wanneer je spelers hoge een hoge waarde en vorm hebben ;)

We've got that ring of confidence

Verwijderd

duhh :Z

dan raak ik mn plek kwijt in de Top Salaries van de 5e div :>
hoewel ik die al kwijt ben wegens de verkoop van een hoop spelers

• Ronald Koeman
Yukkie schreef op 27 September 2003 @ 15:15:

door stamina/conditie training daalt de vorm&waarde van je spelers, zodat bij de salaris berekening aan het begin volgend seizoen de salarissen lager uit vallen dan wanneer je spelers hoge een hoge waarde en vorm hebben ;)
Dat dacht ik ooit ook heel slim bedacht te hebben maar de salarisbepaling staat geheel los van vorm.

Je moet het zien alsof ze alles spelers hun waarde terugrekenen naar bijv. passable vorm en zonder blessures e.d., en aan de hand daarvan hun waarde berekenen. Verder heeft leeftijd (licht) invloed, oudere spelers krijgen in verhouding iets meer loon.

Aangezien de basiswaarde van je spelers bij conditie training omhoog gaat, stimuleer je juist een hoger salaris in plaats van een minder hoog salaris. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 27-09-2003 15:37 ]

• yared
Yukkie schreef op 27 September 2003 @ 15:15:
denkt iedereen eraan om binnen kort conditie/stamina te gaan trainen om de loonkosten van volgend seizoen te drukken ;)

Je traint om redenen dat vorm er niet toe doet tussenseizoens, wanneer je geen wedstrijden hebt. De salaris formule is berekend op meerdere factoren (idd o.a. conditie) en een gemiddelde vorm.

• Ronald Koeman
yared schreef op 27 September 2003 @ 16:08:
[...]
Je traint om redenen dat vorm er niet toe doet tussenseizoens, wanneer je geen wedstrijden hebt. De salaris formule is berekend op meerdere factoren (idd o.a. conditie) en een gemiddelde vorm.
PLUS dat je maar één wedstrijd per week speelt in de twee tussenweken, en dus minder potentiële trainingsplaatsen hebt. Voor algemeen/conditietraining doet 't er niet toe of je spelers gespeeld hebben.

Verwijderd

hmmm, zo leer ik nog eens wat :o

• yared
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 19:40:
hmmm, zo leer ik nog eens wat :o
Lees dan ff de FAQ in de beginpost, daar staat een link naar Xanathorn die verteld hoe eindeseizoen verloopt... erg intresting

edit/

nog eentje:
vraag: wanneer train ik het beste conditie

antwoord: ik zet hem op conditie de zaterdag voor me laatste competitie, wanneer er alleen nog friendlies en kwalificaties zijn

da's mijn eigen keuze natuurlijk, sommige mensen wachten nog een weekje.
zelf heb ik me spelers al erg hoog in conditie deze keer, hoop dat ze zo blijven, dan ga ik volgend seizoen met een paar formidabel conditiespelers aan de slag.

[ Voor 45% gewijzigd door yared op 27-09-2003 22:48 ]

Verwijderd

yared schreef op 27 september 2003 @ 20:37:
[...]
Lees dan ff de FAQ in de beginpost, daar staat een link naar Xanathorn die verteld hoe eindeseizoen verloopt... erg intresting
dat wist ik dan weer wel, heb er al 3 op zitten ;)

• Ronald Koeman
Yared, is het nou echt waar dat je de HVN gaat verlaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
In de categorie nachtelijke youthpulls:

Arnold Tolboom (16800155)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 169 000 Euro
Loon: 1 360 Euro/week
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: goed

Woei! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

das een mooie ! ik had er 1 met 5x poor meteen weggesmeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne was 3k waard :D wie duikt hier nog onder :( K*T is het soms gewoon he :)

Gelukkig had ik laatste 2 weken toch 2 redelijke jeugdpulls en die verkocht voor totaal 240k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald Koeman schreef op 27 september 2003 @ 23:52:
Yared, is het nou echt waar dat je de HVN gaat verlaten?
Sinds vrijdag alweer :)

Maverik wou nog een polletje; behoud Yared voor de HVN, maar beetje laat vond ik, heb tenslotte de afgelopen drie maanden al geroepen dat de leukste fed van ht de saaiste aan het worden was.

Ga een beetje rondcruisen bij andere federaties. Suggesties zijn welkom.
Ga in ieder geval eerst op bezoek bij een paar besloten feds waarvan ik nog een uitnodiging heb liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op 28 september 2003 @ 04:18:
mijne was 3k waard :D wie duikt hier nog onder :( K*T is het soms gewoon he :)
Hier duik ik toch met gemak onder! Mijn YP was maar liefst * tromgeroffel * 1000 Euro waard! :P Hij heeft zich dan ook meteen aangemeld bij de plaatselijke golfclub ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

j_du_pee schreef op 26 september 2003 @ 11:48:

Ik heb m'n training niet aangeraakt. Ik heb vorige week een spelmaken +1 gehad en vewachte deze week niks volgens de HAM instelling die ik gebruik. HAM telt braaf het spelmaken als training. Het is mij een raadsel, maar ik kan er wel mee leven. :-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf maar spelers halen uit mn jeugd met een goed stat. Dit keer was het alleen voor passen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeur niet vorige week had je nog een uitstekend scoren 17 jaar :P

hmmz mijn jeugdspeler is inmiddels al weer aan het golven

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Sander Rijks (16825133)
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 58 000 Euro
Loon: 780 Euro/week
Eigenaar: FC Forholte 2003
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Mijn beste speler ooit getrokken... dat zeg genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
nog geen id wat me yp is, denk dat ik mezelf nog ff pijning en nog wat langer wacht :P

misschien krijg ik een beter als ik jullie eerst de baggerspelers laat trekken >:)

misschien dat ik hem pas komende zaterdag om 2 uur s'nachts trek en een halfuurtje later de volgende... tis een risico, maar wel geinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mijn yp was 4k waard....was ja...meteen ontslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
WEER een 17 jarige goede spits getrokken... Das al de 5e goede jeugdspeler op rij ofzo.... Maar nu heb ik met 5 goede spitsen en 1 uitstekende een spitsenoverschot want kan er maar 5 per week trainen.... 1tje verkopen dus, luxe probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
WEER een bagger speler getrokken, niks nieuws dus. :)
Heb sinds mijn YT op solid staat pas 2 solid spelers getrokken, een deze weken zal mijn YT wel naar excellent gaan. Hopen op meer geluk dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn jeugdopleiding is nu waardeloos :D
Voor het eerst in geinvesteerd (20.000) nu mijn economie een beetje op orde is.
Ga nog niet pullen denk ik, wacht op matig ofzo, anders is het toch maar weer 2000 euri weggegooid.

edit: Is het waar dat het beter is keepers te pullen tot en met matig jeugdopleiding?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 12:57:
Mijn jeugdopleiding is nu waardeloos :D
Voor het eerst in geinvesteerd (20.000) nu mijn economie een beetje op orde is.
Ga nog niet pullen denk ik, wacht op matig ofzo, anders is het toch maar weer 2000 euri weggegooid.
ALTIJD pullen, je hebt altijd kans op goede spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pullen kost je weinig geld en het bevorderd de groei van je jeugdopleiding, dus altijd doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor de tips, ik ga straks een jeugdspeler promoveren.
Eerst even bedenken of het een keeper of veldspeler wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 14:29:
Pullen kost je weinig geld en het bevorderd de groei van je jeugdopleiding, dus altijd doen!
WAAAAT? Waar heb je dat vandaan, als ik vragen mag?

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-09-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GoT Meeting Utrecht

Afbeeldingslocatie: http://www.gooiland-elektro.nl/LOGO/GoT-Meeting.gif%20%5Dafbeelding

Datum: 25-10-2003

Voor meer informatie:
Stairway to Heaven
op deze site staat ook een routebeschrijving en locaties van parkeerplaatsen.
Ook voor de treinreizigers is er een wandelbeschrijving aangegeven op de site.

De bedoeling is om op 2 tijdstippen af te spreken;

Groep A:
Is om 17:00 aanwezig in stairway to heaven. Daarna gaan we met de hele groep wat eten :Y) en ons rustig voorbereiden op een gezellige avond met een goed gevulde maag. Eerder afspreken kan altijd dan pak ik ook een trein eerder.

Groep B:
Is om 20.00 (of eerder) aanwezig in stairway to heaven. Net optijd voor een koud drankje en de GROTE prijsuitreiking.

Als iedereen aanwezig is zullen de prijzen uitgereikt worden en zal de hele groep getrakteerd worden op een drankje van de winnaar :9 (onder voorbehoud)

Aanwezigen tot nu toe

Groep A:
Marsmellow
Yared

Groep Misschien:
J_du_pee
Brainpower
Groovie17

Als je van plan bent te komen laat even een bericht achter op het forum of mail mij the_marsmellow@hotmail.com. Zeg er meteen bij met welke groep je meegaat zodat we straks in utrecht niet voor verassingen komen te staan.

- digitale camera's
Yared neemt er sowieso eentje mee, ik neem en ook 1 mee dus pas op na deze meeting ben je een bekend GoT-er.

- Afspraken voor carpooling of treinpooling
Die mogen jullie zelf met elkaar bespreken, ik ga met de trein vanuit Hilversum weg. Als je met de auto gaat en kan/wil wel iemand onderweg oppikken laat het weten!

- Hoe herkennen we elkaar in Utrecht
Groep A zal het iets makkelijker hebben om 17:00 is het nog niet zo druk in Stairway maar je kan elkaar altijd mislopen. Ik zal voor de meeting mijn mob.nr achterlaten voor de mensen die toe zijn aan een goed gesprek. Verder zal ik nog iets verzinnen om herkenbaar daar rond te lopen.
Als er iemand is met een goed idee om elkaar makkelijk te herkennen laat het weten!
-Yared kwam al met het idee om foto's te plaatsen op het forum!

Voor verdere suggesties en/of vragen:
the_marsmellow@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groep A:
Marsmellow
Yared
Groep Misschien:
J_du_pee
Brainpower
Groovie17
Zo dat wordt een grote opkomst :)....

Ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen komen.... maarja..
Kan op 25 oktober niet :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

YESSSSS, voor 10K een clown in de pocket :) op 2003-10-01 16.54 is hij van mij :)

Als ik kijk naar de mensen die komen lijkt me misschien amsterdam centraler.. Voor mijzelf geldt ook dat een zaterdag een stuk moeilijker vrij te maken is dan b.v. een vrijdag of donderdag..

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 28 September 2003 @ 17:11:
YESSSSS, voor 10K een clown in de pocket :) op 2003-10-01 16.54 is hij van mij :)

Als ik kijk naar de mensen die komen lijkt me misschien amsterdam centraler.. Voor mijzelf geldt ook dat een zaterdag een stuk moeilijker vrij te maken is dan b.v. een vrijdag of donderdag..
Hehe daar zal ik maar niet te snel vanuit gaan. (clownhunters met proggie jatten hem zo weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 28 september 2003 @ 17:29:
[...]

Hehe daar zal ik maar niet te snel vanuit gaan. (clownhunters met proggie jatten hem zo weg).
Misschien heeft hij het max. bedrag geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 28 September 2003 @ 18:03:
[...]

Misschien heeft hij het max. bedrag geboden.
Ja daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
De meeting is in Utrecht mensen, kom nou niet twee weken na de final call met een alternatieve lokatie!

Ik rij via Zaanstreek, Amsterdam >>> Utrecht, en heb nog 3 plaatsen vrij.
Kosten meerijden, 1 consumptie ;)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, na ongeveer zonder overdrijven wel 20 verschillende spelers geboden te hebben dan eindelijk voor een bedrag binnen me budget een nieuwe coach gekocht. Werd ook wel tijd want me huidige coach zijn leiderschap is nu slecht. Tis dat ie formidabel ervaring heeft en een redelijk coach is... balen dat ik nu wel 16 weken moet wachten... wellicht toch ff een interne speler doorschoppen tot matig/matig coach :|

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Mårten Hjertholt (2934687)
32 jaar, zwak vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en oneerlijk.
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit:      Sverige
Vastgestelde waarde:    133 000  Euro
Loon:           2 604 Euro/week  inclusief een 20% Bonus
Eigenaar:       Arden Arsenal
Waarschuwingen:     1

Conditie:       uitstekend      Keepen:     waardeloos 
Positiespel:    goed        Passen:     goed 
Vleugelspel:    waardeloos      Verdedigen:     redelijk 
Scoren:     slecht      Spelhervatting: rampzalig 

Doelpunten in carrière:         15 
Hattricks in carrière:          0 
Competitiedoelpunten dit seizoen:   0 
Bekerdoelpunten dit seizoen:        2

280.000 pleurootjes en hij mag vanavond meteen mee in de opstelling voor de broodnodige ervaring. :)

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa deel2
Tis feest vanavond, me yp eindelijk eens een solid!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
 Jeroen Demas (16841405)
Een aangenaam persoon, die kalm is en rechtvaardig.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit:  Nederland
Vastgestelde waarde:    364 000  Euro
Loon:   2 360 Euro/week
Eigenaar:   Harlem Hattricks
Waarschuwingen:     0

Conditie:       waardeloos      Keepen:     goed 
Positiespel:    rampzalig   Passen:     rampzalig 
Vleugelspel:    waardeloos      Verdedigen:     rampzalig 
Scoren:     rampzalig   Spelhervatting:     rampzalig 

Doelpunten in carrière:     0 
Hattricks in carrière:      0 
Competitiedoelpunten dit seizoen:   0 
Bekerdoelpunten dit seizoen:    0

Tis me eerste solid dus moest gewoon even helemaal knippen/plakken, sue me :P

[ Voor 23% gewijzigd door yared op 28-09-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

yared schreef op 28 September 2003 @ 18:35:
De meeting is in Utrecht mensen, kom nou niet twee weken na de final call met een alternatieve lokatie!
mensen :? je mag ook j_du_pee zeggen hoor ;) maar goed, denk alleen dat bij een gewijzigd profiel van de bezoekers er opnieuw mag worden nagedacht over lokatie :/

ik zal me er niet mee bemoeien verder aangezien het waarschijnlijk toch niet zal lukken er te zijn...

btw, was idd max prijs voor Bassie...

Die keeper is ook high solid zo te zien :P

[ Voor 9% gewijzigd door j_du_pee op 28-09-2003 18:47 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 28 September 2003 @ 18:35:

code:
1
2
3
4
Mårten Hjertholt (2934687)
32 jaar, zwak vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en oneerlijk.
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

280.000 pleurootjes en hij mag vanavond meteen mee in de opstelling voor de broodnodige ervaring. :)
Shit!, die speler had ik ook op m'n shortlist staan, maar was de deadline vergeten :(
Gisteravond zo'n zelfde speler maar dan met matig passen en redelijk verdedigen gekocht voor 300k + |:( |:( |:( |:(

Maar het is je gegund ;)

Toch wel handig hè die optie om op ervaring te zoeken in de search ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
j_du_pee schreef op 28 September 2003 @ 18:40:
[...]
Die keeper is ook high solid zo te zien :P
Niks persoonlijks J_du_pee, maar volgens mij weet je niet waarover je het hebt. Ooit een keeper van solid naar excellent zien gaan?

Dat gebeurt zo rond de 500k waarde bij passable vorm.
Nog wel een paar weekjes training nodig dus. Maar zeker geen slechte jeugdspeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

nou sowwy hoor :P ik weet alleen dat ->redelijk bij 170 is en -> goed bij 270.. Dacht ff door te redeneren dat de volgende stap bij 370 zou zijn...

[ Voor 59% gewijzigd door j_du_pee op 28-09-2003 19:19 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
j_du_pee schreef op 28 september 2003 @ 19:19:
nou sowwy hoor :P ik weet alleen dat ->redelijk bij 170 is en -> goed bij 270.. Dacht ff door te redeneren dat de volgende stap bij 370 zou zijn...
Eigenlijk was het dus meer een gok ;)

Dat zou namelijk betekenen dat onze nationale keeper Klaas Evers (goddelijk) een waarde van....circa 1.570.000 zou hebben....

Zoek 'm maar eens op (2461515), dat scheelt namelijk een factortje 10.

Wat mij gewoon in het algemeen een beetje irriteert is dat mensen vanalles roepen terwijl ze niet weten waarover ze praten. Daarom mijn boodschap: als je er geen verstand van hebt, doe er dan ook geen uitspraken over!

En ja, als je het niet zeker weet (wat natuurlijk kan), zet dat er dan gewoon bij, dan weet iedereen meteen hoeveel waarde er gehecht moet worden aan je uitspraak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Echt een klote zooi, al mijn spitsen waren al uit vorm , nu nog mijn enige die in vorm was erafgeschopt, grgr. Dit was wel de 1e blessure sinds lange tijd, maar toch, komt niet best uit, nu ik net 2 spitsen heb verkocht...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach mijn inner mid is eruit getrapt had geen reserve middenvelder die fit was dus moest een verdediger met een pleister als reserve middenvelder zetten :( k**zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

2-0 achter terwijl ik MOTS tegen een team waarbij ik vorige keer net verloor (terwijl mijn team beter leek) :(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik sta gelijk. Mijn directe concurent heeft een mid verloren en staat 2 - 0 achter.
Misschien geen nacompetitie.

Maar wat ik me nu afvraag. Als ik nou eens een wedstrijd express verlies zodat ik toch nacompetitie moet spelen, is dat niet veel beter voor het team? Zijn toch weer extra trainingsplaatsen + inkomsten. Of is dit een slecht id?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 28 September 2003 @ 20:33:
Ik sta gelijk. Mijn directe concurent heeft een mid verloren en staat 2 - 0 achter.
Misschien geen nacompetitie.

Maar wat ik me nu afvraag. Als ik nou eens een wedstrijd express verlies zodat ik toch nacompetitie moet spelen, is dat niet veel beter voor het team? Zijn toch weer extra trainingsplaatsen + inkomsten. Of is dit een slecht id?
Is natuurlijk wel een optie :), maarja je weet nooit wie je treft he.
(Dus het brengt de nodige risico met zich mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 20:35:
[...]

Is natuurlijk wel een optie :), maarja je weet nooit wie je treft he.
(Dus het brengt de nodige risico met zich mee).
Ik sta te ver achter om in de top 3 te komen.
Maar hoe zit het eigenlijk in de nacompetitie? Speel je 1 uit en thuiswedstrijd tegen dezelfde speler? Of is het gewoon random?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ik citeer uit de regels)

Er is maar één kwalificatiewedstrijd. Het team dat uit de hoogste divisie speelt (en dus speelt om niet te degraderen) krijgt altijd het thuis voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 28 September 2003 @ 20:36:
[...]

Ik sta te ver achter om in de top 3 te komen.
Maar hoe zit het eigenlijk in de nacompetitie? Speel je 1 uit en thuiswedstrijd tegen dezelfde speler? Of is het gewoon random?
Thije geeft het al een beetje aan, kijk eerst in de regels voordat je iets vraagt, danku ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-09-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op 28 September 2003 @ 20:41:
[...]

Thije geeft het al een beetje aan, kijk eerst in de regels voordat je iets vraagt, danku ;)
Slecht geslapen ofzow?
Ik speel dit nu al voor het derde seizoen en de eerste keer dat het kritisch word. En tevens ben ik een hele hoop van die details vergeten en aangezien het hier best wel druk is tussen 8 en 10 is het net zo makkelijk om het te vragen.

Maar als het je stoort dan zal ik het niet meer doen hoor. ;)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 28 September 2003 @ 20:50:
[...]
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een regeltje vergeet, en het is dan helemaal niet verkeerd om dat even op het forum te vragen. (er zijn namelijk altijd wel een paar aardige snuiters die je willen helpen :P).

Alleen moet het geen op één stapeling worden van dat soort n00b vragen :) (bij jou dus niet het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 28 September 2003 @ 20:50:
[...]

Slecht geslapen ofzow?
Ik speel dit nu al voor het derde seizoen en de eerste keer dat het kritisch word. En tevens ben ik een hele hoop van die details vergeten en aangezien het hier best wel druk is tussen 8 en 10 is het net zo makkelijk om het te vragen.

Nee hoor, ik heb een uitstekende nachtrust gehad, na die youthpull :)

Je geeft het zelf al aan: "net zo makkelijk om te vragen."

Eigenlijk wist je dus best dat je het ook op kan zoeken, maar ben je te lui, en doe je een beroep op behulpzame GoTTers zodat díe het voor je opzoeken...

En ja ik weet het, je verplicht niemand om antwoord te geven, maar het is behoorlijk storend vind ik zelf(en ik denk anderen met mij). Op deze manier vervuil je het topic. Als je dan echt te lui bent om 't ff op te zoeken, zet 't dan gewoon op het Newbie forum van de conference. (Waarom denk je dat er op de conference een aparte sectie voor newbie-vragen is ingericht?)

En "ik speel al voor het derde seizoen."
Kijk en als je nou een total n00b was en niet wist waar je moest zoeken....Maar je speelt al bijna 3 seizoenen! Dan kun je de pagina met regels vast ook wel vinden, niet? :>

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-09-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald, je zoekt het wel op hoor... ff rustig aan ok, gezellig, zondag, voetbal zonder hooligans ;)

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 28-09-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

9-0 gewonnen :) voor het eerst een matig middenveld gehaald (Y)

2 innermids zijn op weg om weer in vorm te raken, zelfs na mijn conditie training :) Al met al een mooie pot en mijn 23e overwinning op rij :P

Wacht op antwoord

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.