Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.544 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
1 - Stiphout Vooruit – FC Magnetrondoos
1 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
1 - Egmond United – Forza Mazinho
2 - HHS – Superlekkere thee in
1 - 9worlds.net – F.C.P
2 - Virtual Winners – striet team
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
1 - Oape City – Inter Broskoslov
1 - FC Forholte 2003 – NAIPAL
2 - Schelleboer FC – foray 4ever

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat spelers te koop staan. Misschien interessant voor mensen uit de wat lagere divisies:

Martijn Boekweg (13588010)
Marijn Cremerius (13588009)
Robert Albers (13588002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
*****************GoT-Cup*****************

Hier een overzicht van de uitslagen van vorige week, en welke wedstrijden al geregeld zijn:

Loting eerste ronde
#Team vs. TeamUitslag?Geregeld?
01[MUG] - Zaanmamma's 5 - 2 Ja
021337s United - WUR-team 5 - 0 Ja
03Paniohitus - White Stripes 0 - 7 Ja
04Bad Clusters - Watergraafsmeer Wanderers 5 - 1 Ja
05F.C. FOPPIE - Visscher 4 - 5 Ja
06F.C. GoT - Tikkie Terug 0 - 0 Ja
07FC Dolf - the Zooropeans 8 - 0 Nee
08FC Jansen - Tha Groove's 2 - 5 Ja
09FC P.A.A.R.D - Sunclub Marmaris 4 - 3 Ja
10FC Vargo - SandstorM 3 - 0 Ja
11Fiets 'em d'r in - Pielewiepers 5 - 0 Walk-over
12Frizza United - pepper united 3 - 2 Ja
13Harlem Hattricks - Paralympic Tricycle Team 2 - 3 Ja
14Hoedjevanpapier's XI tal - OO0nMe's Dreamteam 5 - 0 Ja
15Knallers - Oape City 0 - 2 *1)
16Nobbe United - Noobs with Skills 2 - 2 Ja

*1) Knallers heeft al een andere oefenwedstrijd geregeld, dus Oape City wint met 5 - 0. Oape City mag dus zelf een andere oefenwedstrijd regelen.

De stand is nu als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
    Team's              Punten  Saldo   DPV DPT
1   FC Dolf             3   8   8   0
2   White Stripes           3   7   7   0
3   Fiets 'em d'r in        3   5   5   0
4   Hoedjevanpepier's XI tal    3   5   5   0
5   1337s United            3   5   5   0
6   Bad Clusters            3   4   5   1
7   [MUG]               3   3   5   2
8   Tha Groove's            3   3   5   2
9   FC Vargo            3   3   3   0
10  Oape City           3   2   2   0
11  Visscher            3   1   5   4
12  FC P.A.A.R.D            3   1   4   3
13  Frizza United           3   1   3   2
14  Paralympic Tricycle Team    3   1   3   2
15  Nobbe United            1   0   2   2
16  Noobs with Skills       1   0   2   2
------------------------------------------------------------------
17  F.C. GoT            1   0   0   0
18  Tikkie Terug            1   0   0   0
19  F.C. FOPPIE         0   -1  4   5
20  Sunclub Marmaris        0   -1  3   4
21  Harlem Hattricks        0   -1  2   3
22  pepper united           0   -1  2   3
23  Knallers            0   -2  0   2
24  FC Jansen           0   -3  2   5
25  Zaanmamma's         0   -3  2   5
26  SandstorM           0   -3  0   3
27  Watergraafsmeer Wanderers   0   -4  1   5
28  WUR-team            0   -5  0   5
29  Pielewiepers            0   -5  0   5
30  OO0nMe's Dreamteam      0   -5  0   5
31  Paniohitus          0   -7  0   7
32  the Zooropeans          0   -8  0   8

De beste 16 teams gaan door. Dus als je nog onder de streep staat, doe vooral je best om erboven te komen. Ik denk jullie hierbij weer voldoende geinformeerd te hebben. De wedstrijden voor de volgende ronde zullen a.s. donderdag weer verschijnen.
yared schreef op 10 September 2003 @ 21:57:

Ideeen over hoe de trekking moeten verlopen hoor ik graag. Kan ook me kids een papiertje laten trekken, kans van 7 lootjes dat ze mij trekt, dus maak die kans kleiner of kom met een oplossing (kroegmeeting?) ;)
Een kroegmeeting lijkt me wel een leuk idee, nog meer mensen die het hier mee eens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

En voor de liefhebber te koop:
Een frietkraam met biertap voor een lekkere hap en een drankje voor tijdens de rust.

Hier stond een transfer ad :|
Edit:
Knallers heeft al een andere oefenwedstrijd geregeld, dus Oape City wint met 5 - 0. Oape City mag dus zelf een andere oefenwedstrijd regelen.
Shit :| Domme ik.. regels beter lezen e.d. 8)7 8)7 Dacht dat ik er al uit lag omdat ik met 0-2 had verloren. Excuses voor mijn stommigheid... :(

[ Voor 62% gewijzigd door IWriteCode op 12-09-2003 23:09 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Jamal schreef op 12 September 2003 @ 22:56:
En voor de liefhebber te koop:

[...]

Edit:

[...]

Shit :| Domme ik.. regels beter lezen e.d. 8)7 8)7 Dacht dat ik er al uit lag omdat ik met 0-2 had verloren. Excuses voor mijn stommigheid... :(
Voor de duidelijkheid: Transferads worden hier niet echt gewaardeerd. Behalve als er toegevoegde waarde bijzit, en dat is hier niet echt het geval.

En ja, het stond er toch duidelijk bij, de eerste ronde over 2 wedstrijden. Toch jammer voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

En ja, het stond er toch duidelijk bij, de eerste ronde over 2 wedstrijden. Toch jammer voor je...
Yup.. niet dat ik echt een kans had gemaakt.. maar ik vind het wel erg lullig zo :|
Zal ter compensatie een bijdrage doen in de prijzen pot... wanneer girotel het morgen weer doet...

[ Voor 2% gewijzigd door IWriteCode op 12-09-2003 23:17 . Reden: als -> wanneer ]

Less = more

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:37:
[...]
@MaestroTim: Knap lullig van je, ook gaan bieden zonder iets te melden - ik dacht dat ik de enige geinteresseerde was, anders had ik op dat tijdstip wel gaan kijken en er overheen geboden :( :( :(
Oh, sorry, had er niet eens bij nagedacht om het ff te melden |:(
Maarja, het lijkt me aan de andere kant toch ook wel een beetje logisch om je speler in de gaten te houden. Spelers die in het verleden ooit wel eens 3 sterren haalden, gaan er geregeld uit voor meer dan 100k. Had zelf niet verwacht dat ik hem voor deze prijs zou krijgen....

Verwijderd

Kan iedereen na woensdag zijn ervaringen met de nieuwe tactieken posten (of het team beter is geworden of juist slechter). Geef ook aan of aan de voorwaarden is voldaan (bv bij counteren een slechter middenveld dan de tegenstander).

Ik heb overigens deze week 'normaal' gespeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 13:30 ]

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

dat is goed, maar dan moet je wel wat nieuws proberen natuurlijk ;)

edit: door jouw edit is deze steek onder water wel heel obvious :)

[ Voor 35% gewijzigd door j_du_pee op 13-09-2003 13:31 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Net deze speler gekocht, misschien een beetje overkill maar toch je moet wat doen met je geld! Heb nog genoeg piekies over!

voor 1469k

Ulf Eriksson (3497908)
23 years, inadequate form, healthy
I speak Svenska!

A controversial person who is temperamental and dishonest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.

Nationality: Sverige
Assessed value: 482 000 Euro
Wage: 3 840 Euro/week including 20% Bonus
Owner: kiddy
Warnings: 0

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: weak
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: poor

Verwijderd

j_du_pee schreef op 13 September 2003 @ 13:30:
dat is goed, maar dan moet je wel wat nieuws proberen natuurlijk ;)

edit: door jouw edit is deze steek onder water wel heel obvious :)
Nee hoor, ik wilde dolgraag counteren, maar door jouw waardeloze middenveld, was dat geen optie. Daarom zou ik willen weten of het andere mensen goed bevallen is (en andere tactieken), voor eventuele andere wedstrijden.

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
M'n tegenstander ging counteren tegen mijn helaas waardeloze midfield :) Ik heb de actie in de vleugelaanval gestoken, maar omdat hij met 4-4-2 speelde was het effect nihil, 0-0.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

• grooviee17
***************GoT-Cup***************

Voor de mensen die gek zijn op statistieken(als die hier zijn), hier wat statistiekjes over de eerste wedstrijden van de GoT-Cup.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Statistieken    Datum       Wedstrijd/team      Score
Meeste goals    10-9-2003   F.C. FOPPIE - Visscher  4 - 5
Meeste kijkers  10-9-2003   F.C. GoT - Tikkie Terug 2497 toeschouwers
Eerste goal 10-9-2003   [MUG] - Zaanmamma's 2e minuut
Meeste balbezit 10-9-2003   White Stripes       169 procent
Best Scorend    10-9-2003   FC Dolf         8 goals

Aantal Hattricks   6
Aantal Goals       85
Goals/wedstrijd    5,32
Goals/team     2,66

Gebruikt tactieken
Normal/geen vermelding  7
Counter-Attacks     7
Attack in the middle    6
Attack on wings     7
Pressing        3

Zoals te zien is, is de gemiddelde wedstrijd redelijk productief met 5,3 goal per wedstrijd. Ook wordt er redelijk gebruik gemaakt van de verschillende tactieken. Alleen pressing wordt niet echt veel gebruikt, en er wordt ook nog redelijk veel normal gespeeld(of er stond niks over de gebruikte tactiek in het wedstrijdverslag). Ook het aantal hattricks is met 6 stuks wel redelijk groot.

Mocht je nog ideeen hebben voor andere statistieken, laat het gerust weten. Misschien kan ik er wat mee doen, en ze opnemen na de volgende ronde.

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Kijk dat zijn nou coole stats!! Goed werk man!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:27
Yep, goed bezig, hier geilt elke HT-verslaafde op ;)

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
grooviee17 schreef op 13 september 2003 @ 16:25:
***************GoT-Cup***************
Grooviee bij deze wil ik gewoon even zeggen... TOP _/-\o_
Vind dat je de Cup tot nu toe erg lekker regelt

Kroegmeeting/Tombola

Ben al enige tijd geen kroegloper meer O-) maar stel voor dat iedereen die meedoet aan de GoT Cup even aangeeft waar ie ongeveer zit in Nederland zodat we ff kunnen kijken wat centraal ligt. * yared zit in de regio Zaanstad/Amsterdam.
Ideeen over een lokatie heb ik niet zo 1,2,3.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

Metal Meijer (en Crazy Horse van F.C. P.A.A.R.D., die nu ff niet thuis is, vandaar dat ik voor hem spreek) zijn woonachtig in het idyllische en landelijk gelegen Rotterdam.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 11:09:
[...]
Oh, sorry, had er niet eens bij nagedacht om het ff te melden |:(
Maarja, het lijkt me aan de andere kant toch ook wel een beetje logisch om je speler in de gaten te houden. Spelers die in het verleden ooit wel eens 3 sterren haalden, gaan er geregeld uit voor meer dan 100k. Had zelf niet verwacht dat ik hem voor deze prijs zou krijgen....
tja, het feit dat je hem wel kreeg zegt denk ik genoeg :r
bovendien was er duidelijk een deal tussen mij en mankit... sorry, maar ik vind dit dus een tamelijk goedkope reactie :(

Verwijderd

Sorry maar ik snap al die heisa niet. Waarom mag hij niet mee bieden? Waarom moet dat ook per se hier gemeld worden dan? Als je een speler wilt verkopen aan iemand of een ruil is daar toch ook een mogelijkheid voor om dat bij een moderator te melden?

Verwijderd

Omdat ik hier met mankit had afgesproken die speler te kopen, MaestroTim niks zei, maar wel bood (en de speler dus kreeg, want ik was niet online).

Er was dus een afspraak, en dan is het imo lullig om dan zonder bericht er overheen te gaan bieden.

Als hij wel dmv een bericht zijn interesse had getoond was er wat mij betreft niets aan de hand geweest, dan hadden we kunnen afspreken om gewoon te gaan bieden ofzo.

• Ronald Koeman
Misschien is het toch handig om over deze kwestie een policy op te stellen en deze in de openingspost op te nemen. (Om problemen als deze in de toekomst te kunnen voorkomen.)

[ Voor 21% gewijzigd door Ronald Koeman op 13-09-2003 22:24 ]

• Ress
  • Laatst online: 31-07 10:50
Ronald Koeman schreef op 13 september 2003 @ 22:22:
Misschien is het toch handig om over deze kwestie een policy op te stellen en deze in de openingspost op te nemen. (Om problemen als deze in de toekomst te kunnen voorkomen.)
Of we doen het gewoon zo:
Wie het hoogst bied krijgt hem...

• Ronald Koeman
Ress schreef op 13 September 2003 @ 22:27:
[...]

Of we doen het gewoon zo:
Wie het hoogst bied krijgt hem...
1...2...3...
Nee ik ga er niet op reageren. O-)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 20:25:
[...]
tja, het feit dat je hem wel kreeg zegt denk ik genoeg :r
bovendien was er duidelijk een deal tussen mij en mankit... sorry, maar ik vind dit dus een tamelijk goedkope reactie :(
Ik vind dat je overdrijft hoor. En onderlinge prijsafspraken maken staat voor mij gelijk aan cheaten. En als iemand per ongeluk op die speler bied en jij bent niet online dan heb je gewoon pech. Toevallig is het deze keer een GoT'er maar het had net zo goed iemand anders kunnen zijn.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

The Dolf schreef op 13 September 2003 @ 22:35:
[...]Ik vind dat je overdrijft hoor. En onderlinge prijsafspraken maken staat voor mij gelijk aan cheaten. En als iemand per ongeluk op die speler bied en jij bent niet online dan heb je gewoon pech. Toevallig is het deze keer een GoT'er maar het had net zo goed iemand anders kunnen zijn.
Over overdrijven gesproken :X
Onderlinge prijsafspraken staat bij mij niet bepaald gelijk aan cheaten - en bij de GM's ook niet, want die staan het in principe toe als je het aan ze meldt (en ik heb niet het idee dat ze dat bij cheaten ook doen :) )

Tja, het zou wel heel toevallig zijn als MaestroTim het bericht van mankit niet gelezen had. Als het iemand anders had kunnen zijn, waarom is er dan niemand anders geweest die geboden heeft? En wie biedt er nou per ongeluk op een speler :?

Laten we maar ophouden met discussiëren hierover; ik voel me gewoon een beetje belazerd, maar dat gaat echt wel weer over :>
Het zou imo (idd) wel handig zijn, als hier een policy over neergezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
De policy opstellen lijkt me niet zo'n probleem, alleen wat voor sanctie moet je op een overtreding zetten? Enige mogelijkheid is dat GM-Graxon hierin als uitvoerende macht optreedt, maar die mag zijn rechten als GM niet gebruiken voor uitvoering van regels buiten de HT-policies om.

Een andere mogelijkheid is om de sanctie hier op het forum uit te laten voeren door een mod (ban oid), maar tref je daarmee de HT-verslaafde?

[ Voor 22% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-09-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
@Yared e.a. Dank je voor de complimenten. Ik zat al te denken over mogelijke statistieken voordat ik gevraagd werd voor de cup. Dit soort dingen zijn altijd wel leuk, en zoals Ronald Koeman al zei, de echt HT-verslaafde geilt hierop :).

Ik zit zelf in Enschede(van ma t/m vr) en in omg. Rotterdam (vr. t/m ma). In het weekend boeit het mij niet zo heel veel, zodra ik maar naar een vd. plaatsen kan komen...heb nl. een weekend OV :).

Over het gelijk tijdig bieden van GoT-spelers, dat is nu eenmaal de werking van de markt. Als je onderling een deal afsluit, moet je die niet hier gaan melden ofzo(of dat je een speler in de aanbieding hebt). Als je hier meldt dat je een speler aanbiedt, is het logisch dat er meerdere mensen gaan kijken en evt. bieden op die speler. Lijkt mij nogal logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Complimentje ook van mij aan grooviee17 zoals hij de cup momenteel regelt..

Nog steeds de oproep of iemand mee wil helpen aan een nieuwe layout voor de GoT-site, het scripten (ASP) doe ik zelf wel maar ontwerpen is niet mn sterkste punt... Dus als er nog creatievelingen zijn die teveel vrije tijd over hebben zijn die van harte welkom om hun steentje bij te dragen ;)

Ik en Brainpower regio Alkmaar/Amsterdam trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 14-09-2003 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn jeugpull was redelijk, tenminste in vergelijking met bijna alle andere keren.

scoring: passable passing: inad.

dus wel te verkopen denk ik :)

verder gewoon bagger.
Kun je nagaan dat ik met zoiets al blij ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me jeugd was uiteraard baggerrrrrrrrrr

-Woon in beverwijk das beetje bij alkmaar, haarlem, amsterdam (thije trouwens ook)-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 09:13:
me jeugd was uiteraard baggerrrrrrrrrr

-Woon in beverwijk das beetje bij alkmaar, haarlem, amsterdam (thije trouwens ook)-
Ik douw jou een Thije lekker op de achterbank als ik jullie ophaal, heb toch twee kinderzitjes :P

Ik neem geen regels op in de beginpost over onderling ruilen/handelen. Op HT zijn die regels al bekend. Het staat iedereen vrij om op spelers te bieden, echter wanneer je hier het meld was er een ongeschreven beleefdheidsregel die nageleefd werd. Ik kan me voorstellen dat iemand een dagje het forum niet volgt, dus alle risico's blijven dat er meerdere mensen op bieden.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom een slechte YP en een schuld van 150.000 euro. Zoals altijd regent het als ik een thuiswedstrijd speel. Enige lichtpuntje zijn de verhoogde sponsorinkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Yippie, alweer een solid:

Marco Beukman (16372465)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 92 000 Euro
Loon: 980 Euro/week
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Beter dan bagger ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-09-2003 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Voor het eerst een echte goede pull gehad. Mijn jeugdopleiding staat al weer enkele weken op 'goed', maar het was vandaag toch echt raak. 17 jarig spelertje, goed scoren, redelijk verdedigen, waarde 112.000 Euro.

Eindelijk :)

En nog even een vraagje:

Ik heb wel eens vernomen dat als je meer dan 200.000 euro in de schuld staat je nog maar 5 logins hebt voor die week. Bij mij staat er op dit moment:
Kapitaal: -165 157 Euro (-205 765) Euro
Dus als er niks gebeurt ga ik naar -205k. Maar ik speel vanavond thuis dus dat maakt niet uit. Mijn vraag is, ik heb nu toch niet nog maar 5 logins over? Dan moet toch dat eerste bedrag (wat je dus op dit moment in kas hebt) lager dan 200k zijn? Of zit ik er dan naast...

[ Voor 54% gewijzigd door Sandyman538 op 14-09-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Je moet meer dan 500k schuld staan voordat je dat bericht krijgt. Als je meer dan 200k negatief staat dan kan je alleen niet meer op spelers bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Eindelijk weer eens een keer een solid speler uit mijn jeugd, ook al heeft ie dan solid passing..
Roelof Teesink (16376366)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 53 000 Euro
Wage: 740 Euro/week
Owner: Tha Groove's

Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: solid
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: poor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Keedan, precies de speler die ik nodig had...een vleugelspeler...

Max Philippa
92 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

1 - Stiphout Vooruit – FC Magnetrondoos
2 - Hottentotse Boys – Sjorsie's team
1 - Egmond United – Forza Mazinho
1 - HHS – Superlekkere thee in
3 - 9worlds.net – F.C.P
1 - Virtual Winners – striet team
1 - kiddy – SJOR ELFTAL
1 - Oape City – Inter Broskoslov
1 - FC Forholte 2003 – NAIPAL
2 - Schelleboer FC – foray 4ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
mankit schreef op 14 September 2003 @ 11:13:
Je moet meer dan 500k schuld staan voordat je dat bericht krijgt. Als je meer dan 200k negatief staat dan kan je alleen niet meer op spelers bieden.
Thank you for the info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Altijd fijn als je een speler hoopt te verkopen voor 20k, en er dan 130k voor vangt :D

Micha Dwarkasing (15325144) 21 jaar, zwak vorm, gezond, een controversieel persoon..
positiespel redelijk en scoren redelijk... en de rest allemaal veel minder...

[ Voor 1% gewijzigd door IWriteCode op 14-09-2003 16:34 . Reden: smiley werkte niet ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yessss mijn jeugdopleiding staat eindelijk op uitstekend. :*)

Dit is mijn nieuwe jeugdspeler.
Niet echt super maar goed beter als niks.

19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Vastgestelde waarde: 63 000 Euro
Loon: 840 Euro/week
Eigenaar: Rood Wit
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Echt niet normaal meer, dit is mijn derde seisoen dat ik meespeel en ik heb nog nooit een speler over de 33k waarde getrokken. Me jeugdopleiding is nu goed... Deze week weer een speler van 7k (wat trouwens nog vrij hoog is gemiddeld voor mijn doen)

[ Voor 23% gewijzigd door Paniohitus op 14-09-2003 17:04 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Preddie schreef op 14 September 2003 @ 17:03:
Echt niet normaal meer, dit is mijn derde seisoen dat ik meespeel en ik heb nog nooit een speler over de 33k waarde getrokken. Me jeugdopleiding is nu goed... Deze week weer een speler van 7k (wat trouwens nog vrij hoog is gemiddeld voor mijn doen)
Hmmz dat is echt vaag idd...ik had laatst 4 weken achter elkaar een goede YP... Heel erg bad luck dus aan jou kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 14 September 2003 @ 17:20:
[...]

Hmmz dat is echt vaag idd...ik had laatst 4 weken achter elkaar een goede YP... Heel erg bad luck dus aan jou kant...
Hier wil ik dan bij deze op door gaan :), ik doe hattrick nu al een hele tijd. In die tijd heb ik maar 2 bruikbare pulls getrokken. (die ook niet echt van hoogstaande klassen waren).... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik doe nu ongeveer 1½ seizoen mee; één bruikbare speler :( Die is dan ook nog is niet van een super niveau (redelijk positie + vleugel) ... maar ooit krijg ik er wel eentje ! ;)

Vandaag ook weer een matige verdediger.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sja ik denk dat je erg mazzel moet hebben voor die YP...Zo heb ik al meerdere bruikbare spelers gehad in 2,5 seizoen....maarja :)

Nog belangrijke wedstrijden vanavond onder de gotters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Ik heb al aardig wat bruikbare spelers getrokken, waarvan een paar het zelfs geschopt hebben tot mijn basiself :).

Vanavond een redelijk belangrijke wedstrijd, tegen de nr. 4. Ik moet winnen om op de 2e plaats te blijven, het hoogst haalbare dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joehoe, sta alweer 2-0 achter. Heb geen zin meer in dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 20:23:
joehoe, sta alweer 2-0 achter. Heb geen zin meer in dit seizoen.
Das balen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nog helemaal NIKS gebeurd in mijn wedstrijd en het is al bijna rust.... Slaat echt nergens op, zoiets moet toch wel een bug zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Het is een kwestie van kansberekening. Het zou ook kunnen dat de hele wedstrijd niets gebeurd ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta 2-0 voor tegen de nummer 1(sta zelf 2de) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best vreemd... ik wist niet zo goed wat ik deed, maar ik vond dat de beste verdediging de aanval is. Dus ik had iedereen op aanvallend ingezet. De wedstrijd begon... en toen bleek dat mijn opstelling dus veranderd was in 0-8-2. :) Enfin, een stukje tekst erover dat niemand iets er van snapte, en toen ineens 1-0 voor (ik sta 6de, en mijn tegestander 3de). Inmiddels is het rust en sta ik met 5-0 voor. Grappig hoor... maar, is het 'illegaal' om met 0-8-2 te spelen? Ik kon er niks duidelijks over vinden in de handleiding... maar goed. Het was niet met opzet, maar 5-0 vind ik niet slecht :)

[Wedstrijdverloop]
http://195.149.159.156/Co...tails.asp?matchID=8153319
(sorry voor het posten van het verslag, nu is er slechts nog de link)

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen complete verslagen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grote nadeel is dat je spelers deze week nu geen training krijgen...

Dus geen cheaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 20:52:
Best vreemd... ik wist niet zo goed wat ik deed, maar ik vond dat de beste verdediging de aanval is. Dus ik had iedereen op aanvallend ingezet. De wedstrijd begon... en toen bleek dat mijn opstelling dus veranderd was in 0-8-2. :) Enfin, een stukje tekst erover dat niemand iets er van snapte, en toen ineens 1-0 voor (ik sta 6de, en mijn tegestander 3de). Inmiddels is het rust en sta ik met 5-0 voor. Grappig hoor... maar, is het 'illegaal' om met 0-8-2 te spelen? Ik kon er niks duidelijks over vinden in de handleiding... maar goed. Het was niet met opzet, maar 5-0 vind ik niet slecht :)

[Wedstrijdverloop]
http://195.149.159.156/Co...tails.asp?matchID=8153319
(sorry voor het posten van het verslag, nu is er slechts nog de link)
Het is niet illegaal, alleen heeft een dergelijke opstelling nadelen.

Ten eerste zal je zeer waarschijnlijk geen training krijgen (omdat de opstelling wazig is. Er is een regel voor, wanneer je geen training krijgt, alleen die weet ik niet zo uit me hoofd). Daarbij zal zijn aanval beroerd zijn, aangezien je geen verdedigers hebt. Ben dan ook wel benieuwd naar jullie stats na afloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Als ik mij niet vergis maximaal 2 herpositioneringen t.o.v. 4-4-2 en maximaal 3 mensen naast elkaar op de as van het veld.(centrale verdedigers, centrale middenvelders, spitsen)

Aan deze regel moet je dus voldoen om wél gewoon training te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-09-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het toch vreemd dat ik dit wel zo kan instellen? Ik dacht uberhaupt niet dat ik dat zo had ingesteld... ik had alleen wel iedereen aanvallend ingesteld, maar niet als aanvaller ofzo. Maar toch wordt het vermeld als een 0-8-2 opstelling. Anyway.. ik sta dus met 5-0 voor (hoe dat dan ook mogelijk is).

Edit: 6-0 (maar wel een rode kaart voor 1 van mijn spelers :S)
Edit 2: Dit is dus mijn eerste wedstrijd ooit in Hattrick
Edit 3: 7-0, and they keeep on coming...
Edit 4: 7-1, oh jee, ze komen terug

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep :) waarschijnlijk komt er nu bij jou aanval/middenveld uitmuntend te staan en bij de rest waardeloos...

YP hier was weer waardeloos een verdedigertje die waarschijnlijk net 1,5* haalt in redelijk vorm.... terwijl mijn jeugdopleiding goed is maar ja...

kan iemand die link aub posten zodat je met username en wachtwoord automatisch kan inloggen? zit al te zoeken hele tijd in de topics maar schiet niet echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat z'n middenveldrating niet veel hoger dan Solid is hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
http://Server/Common/default.asp?loginname=Naam&password=
Wachtwoord&action=login&submit.x=38&submit.y=10

schijnt te werken

edit: ik was druk bezig de lay-out te verkloten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Katala op 14-09-2003 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Inmiddels 1-4 voorsprong nadat ik eerst 1-0 achterstond.. Alle 4 de goals op naam van mn topscoorder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Katala schreef op 14 September 2003 @ 21:17:
http://Server/Common/default.asp?loginname=Naam&password=
Wachtwoord&action=login&submit.x=38&submit.y=10

schijnt te werken

edit: ik was druk bezig de lay-out te verkloten :)
je hebt me nieuwsgierig gemaakt, waar gaat dit over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Lees die ene post boven die boven die van mij maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ligt hattrick ineens plat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo sta je 2-0 voor en zo verlies je met 3-2 :( wel 31* gehaald..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Match-engine heeft me vandaag weer flink in de steek gelaten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk dus een mooie 7-1 geworden. Niet slecht voor een eerste wedstrijd met vage taktiek. :)
Supporters zijn uitmate tevreden, sponsors tevreden, economie in de plus. Jammer alleen van die ene rode kaart :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
5 - 1 gewonnen. Vorige week tegen dezelfde nog 2 - 2 gelijk gespeeld. Ben wel tevreden zo.

Helaas regende het :?
Toen ik vandaag buiten op het terras zat had ik toch echt geen drupje gezien hoor.

[ Voor 38% gewijzigd door The Dolf op 14-09-2003 22:10 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-2 verloren met PIc tegen Vipers United .. niet slecht als je je bedenkt dat ik gewoon met 9 man speelde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GVD met 1-2 verloren...Kutwedstrijd weer en nu sta ik weer 2e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Al weer met 6-0 gewonnen (vorige week dus ook, tegen dezelfde tegenstander). Speel nu al een aantal wedstrijden PIC en dat levert wel wat op:
Teamgeest: Dolgelukkig - Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-2 gewonnen met pic en voor de verandering is 2-5-3 opstelling :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-3 gewonnen. 39 sterren behaald, weer nieuw record, op naar de 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
9worlds wint met 4-0 van FCP

murhahahahahaha >:) @ iedereen die geen 1 in had gevult bij de toto ;)

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
6-0 gewonnen, ben nu min of meer zeker van promotie, eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met deze ratings en een record aan het aantal sterren, namelijk 37.5!!!!

kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: outstanding
Right Side Defence: formidable
Central Defence: solid
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: formidable
Central Attack: solid
Left Side Attack: outstanding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb een heerlijke 6-2 (verloren) gespeeld..., hehe, de volgende 2 wedstrijden maar PIC'en, want dan win ik toch niet.

Maargoed, ik zie toch nog een lichter wolkje tussen het onweer, want misschien degradeer ik niet eens :Y)

[ Voor 56% gewijzigd door Paniohitus op 14-09-2003 22:29 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....................................keeper

Verdediger - verdediger - verdediger - verdediger
Naar het midden Normaal normaal aanvallen < let op

mid - mid - mid - mid
normaal normaal normaal normaal

--- aanvaller - aanvaller
normaal normaal

Dit is toch een 3 -5-2 opstelling?
hattrick geeft dit als een 4-4-2 opstelling al voor de 2 de keer.
Dat kan toch niet?
let op > mijn linksback krijgt alleen de opdracht op aanvallend te spelen, niet extra aanvaller ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
dit is een 4-4-2 opstelling met 3 centrale verdedigers. Als je 3-5-2 wil spelen met de verdediger i.p.v. naar het midden op extra middenvelder staan :).

Vandaag met 0-1 verloren, maar wel 3 spelers onder de zoden geschopt, nu in 3 wedstrijden al 6 blessures, daar baal ik best wel van. Gelukkig is het max. +3, maar het blijft ontzettend vervelend als je van je basiself er (nu) nog 5 moet missen :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:35:

VIER SPELERS Verdediger - verdediger - verdediger - verdediger

VIER SPELERSmid - mid - mid - mid

TWEE SPELERS --- aanvaller - aanvaller
normaal normaal

Dat kan toch niet?
let op > mijn linksback krijgt alleen de opdracht op aanvallend te spelen, niet extra aanvaller ofzo.
computers kunnen gewoon beter tellen dan wij ;)
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
8 - 1 gewonnen, en ook nog ge-PIC't. Gaat wel lekker dus. Mijn YP van vanochtend scoort een hattrick, hij kan slechter beginnen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als mijn tegenpartij niet genoeg spelers opstelt, en dus walkover krijgt, hoort mijn team toch een rating te krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 23:16:
als mijn tegenpartij niet genoeg spelers opstelt, en dus walkover krijgt, hoort mijn team toch een rating te krijgen? :?
Tuurlijk niet. Want je speelt immers niet.
De training gaat wel door (behalve voor de veroorzaker) om het eerlijk te houden (hoewel het niet echt realistisch is)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 22:35:

Verdediger - verdediger - verdediger - verdediger

mid - mid - mid - mid

--- aanvaller - aanvaller
normaal normaal

Dat kan toch niet?
uh ja dan is het toch 4-4-2? je zegt zelf al dat die linksback alleen op aanvallend staat, dus blijven het 4 verdedigers. Je spreekt jezelf tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
argh, doe ik net een bod op 1 speler, zie ik verderop een ander staan die zo afloopt en voor de helft vd prijs gaat waar ik hem voor op de transferlijst kan zetten, is me geld op |:( |:(

een bank zouden ze moeten hebben, zou erg fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou een 18 jarige speler met een value van over de 1000000 opbrengen op de transfermarkt?

Leo Widerhall (11042798)
18 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is calm and infamous.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality: Sverige
Assessed value: 854 000 Euro
Wage: 4 308 Euro/week including 20% Bonus
Owner: HARDTRANCE
Warnings: 1

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: excellent Passing: inadequate
Winger: passable Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: inadequate

Ik heb em echt ingekocht met de bedoeling om em straks weer door te verkopen. Hij zit dicht tegen formidable playmaking aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 14 September 2003 @ 23:34:
[...]

Tuurlijk niet. Want je speelt immers niet.
De training gaat wel door (behalve voor de veroorzaker) om het eerlijk te houden (hoewel het niet echt realistisch is)
tja, is de training opzich wel realistisch? ik heb altijd het idee dat spelers per se moeten spelen om training te krijgen een beetje raar gevonden, hoewel het wel een eerlijke manier is :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Inschatting Transfer Prijs door HAM

Een tijdje geleden heb ik beloofd iedereen die geen HAM had, maar wel gebruik wou maken van de Transferprijs Evaluation Database, dat die me even moest mailen. Natuurlijk was ik niet duidelijk genoeg dus hier ff een klein howto :)

Wat ik nodig heb van je zijn de spelersstats in het Engels.

dus zo:

Toine Lones (7783646)
49 years, inadequate form, healthy

A passable coach who aanvallend is ingesteld
A pleasant guy who is balanced and righteous.
Has formidable experience and poor leadership abilities.

Assessed value: 0 Euro
Wage: 500 Euro/week
Owner: Harlem Hattricks

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous

Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0

Als je je standaardtaal in het Nederlands hebt staan dan is het het het makkelijkste om naar je spelersscherm te gaan, kies een speler en kies ervoor zijn stats in het engels weer te geven (rechtsonderaan, pulldownmenu)

yared@valheru.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Jamal en Brainpower bedankt, jullie donatie is binnen en jullie tickets voor de tombola zijn gereserveerd!

Voor iedereen die nog niet heeft gedoneerd voor deze seizoenstombola en GoT Cup....

giro: 6378969
tnv: ebakker
te: zaanstad
mail: yared@valheru.nl

* yared

Elke euro is 1 ticket!

Trekking vindt plaats ergens na de Cup op een nog nader af te spreken lokatie.

De Prijzen

Welke twee hoofdprijzen er zeker te winnen vallen zijn een origineel Hattrick T-Shirt en een jaar supporter. De winnaar van de GoT Cup mag hieruit een keuze maken, de andere hoofdprijs word verloot onder de donateurs. Eveneens komt er wellicht nog 1 of 2 kleinere prijsjes, of een drankje op kosten van de federatie... ;)

Alvast bedankt aan onze huidige donateurs!*

Thije - Nobbe United
MetalMeijer - Bad Clusters
Grooviee -
Par_Martinozen -
Ronald_Koeman -
Crazy Horse - F.C. Paard
TheDolf -
Jamal - Knallers
Brainpower - F.C GoT
Yared - Harlem Hattricks

* yared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren mijn eerste match gespeeld in de 7e divisie... Ik stond 2e, en sta nu nog steeds 2 (doelsaldo is slechter). Maar wel met 4-0 gewonnen van "The Amazing Bitterballen" :? . Met een hattrick voor een verdediger.. Geweldig... :)
Ik hoop dat ik kan promoveren, maar ik moet nog 6 wedstrijden. Heb wel een gat van 7 punten met de nummer 3. En is het verstandig om meteen in het begin allerlei mensen aan te nemen om je team beter te maken? Ik heb nu 2 assitent coaches, keeperstrainer.
Wat is nog meer echt noodzaak?

Wat ik me nog wel afvroeg, kun je zien of een speler links/rechtsbenig is?

Ik gebruik als proggie Hattrick Polli. Wat gebruiken jullie? En is het freeware?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

* j_du_pee is 21 wedstrijden ongeslagen en heeft 21 overwinningen op rij :)

ik zie trouwens dat mijn sponsoren ineens 5K meer uitbetalen deze week (Y)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
j_du_pee schreef op 15 September 2003 @ 10:37:
* j_du_pee is 21 wedstrijden ongeslagen en heeft 21 overwinningen op rij :)

ik zie trouwens dat mijn sponsoren ineens 5K meer uitbetalen deze week (Y)
HT nieuwspagina lezen ;)

werd afgelopen week aangekondigd
2003-09-08 Economy adjustments
As announced in the HT 6.5 document, we are dedicated to keeping the economy in Hattrick under control. This means acting before things go wrong. Currently our various indicators are clearly indicating that the deflationary tendencies are far higher than the risk for too much inflation. Hence we have decided to raise the sponsor income parameters, taking effect from next week. Also, from next season, spectator income per sold ticket will be increased by 25%.

[ Voor 45% gewijzigd door yared op 15-09-2003 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Par_Martinos - Martinozen

Mijn stadion loopt momenteel over, en ik denk erover het te laten vergroten, maar heeft die 25% verhoging van het stadionkaartje, dat volgend seizoen ingaat, gevolgen voor de opkomst/bouwkosten o.i.d.? Of kan ik gewoon de stadioncalculator erop loslaten, en krijg ik gewoon een kwart meer per bezoeker?

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Par_Martinos schreef op 15 september 2003 @ 11:13:
[...]

Par_Martinos - Martinozen

Mijn stadion loopt momenteel over, en ik denk erover het te laten vergroten, maar heeft die 25% verhoging van het stadionkaartje, dat volgend seizoen ingaat, gevolgen voor de opkomst/bouwkosten o.i.d.? Of kan ik gewoon de stadioncalculator erop loslaten, en krijg ik gewoon een kwart meer per bezoeker?
Wat je ook doet... doe het GOED! oftewel, pak het alleen aan als je het groot aan kunt pakken.

Hij staat weer te koop, the man who couldn't lick it, staat alweer op de transferlijst.... belachelijk bedrag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Mystikal schreef op 15 September 2003 @ 10:32:
En is het verstandig om meteen in het begin allerlei mensen aan te nemen om je team beter te maken? Ik heb nu 2 assitent coaches, keeperstrainer.
Wat is nog meer echt noodzaak?

Wat ik me nog wel afvroeg, kun je zien of een speler links/rechtsbenig is?
Ik zal aanraden om in ieder geval een aantal woordvoerders aan te nemen. Deze zorgen voor een goede stemming onder de sponsoren en supporters. Verder 1 a physio's kan ook handig zijn, dan raken spelers minder snel geblesseerd. Je kunt een speler aan beide kanten van het veld opstellen wat alle spelers zijn tweebenig :)

Gisteren voor het eerst een solid middenveld gehaald op PIC. Deze keer wel eenvoudig gewonnen van de nummer 7 en er kwamen meer dan 33000 toeschouwers (ik had een fanclub van 1179), terwijl die ploeg aan een hopeloze reeks bezig is.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat de ts trouwens wel belachelijk snel achteruit gaat ik heb dit seizoen totaal al 7x gepict en 6x normal gespeeld en hij staat maar op content (gister ook gepict anders stond ie gewoon op kalm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Na mijn MOTS in ronde 4 (waardoor mijn ts gezakt was naar irritated) heb ik 4 keer op rij gePICt en nu staat mijn ts op delirious. Ik merk wel dat mijn ts steeds eerder in de week daalt, eerst was het pas op zondag, afgelopen week was het al op vrijdag :(

De GoT-Ratings zijn weer bijgewerkt. Helaas geen nieuwe leden deze week.

Er komt steeds minder beweging in de lijst, veel ploegen stijgen/dalen nog maar 1 plaats. Uitzondering zijn White Stripes van 10 naar 8, kiddy van 16 naar 14, Frizza van 16 naar 19 en SchlussTor van 28 naar 24.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 23:43

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik vind 25% extra volgend seizoen wel goed, da's zo'n 125k extra zou mijn stadion vol zitten en dat kan ik hard gebruiken want ik denk dat het salaris explosief gaat stijgen :p.

Gister met 3-1 gewonnen met PIC, wou natuurlijk mijn teamspirit erg hoog houden voor de bekerwedstrijd woensdag. Ik verwacht natuurlijk te gaan winnen. Ook erg veel sterren deze keer op het veld, waarvan mijn stermid 6.5*, maar daarentegen ziet de verdediging door slechte vorm er erg triest uit :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 15 September 2003 @ 10:25:
Jamal en Brainpower bedankt, jullie donatie is binnen en jullie tickets voor de tombola zijn gereserveerd!
Is dat van mij nog steeds niet binnen dan?

Gezocht!
Router

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.