http://www.tvgids.nl/alleprogrammas12.htmlvan 1.00 tot 2.00 uitgezonden dus voor de late kijkers toch leuk om te weten.
01:00 Battlefield: Battle for Caen
:x
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas12.htmlvan 1.00 tot 2.00 uitgezonden dus voor de late kijkers toch leuk om te weten.
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=762105&tab=1Hidde schreef op 12 september 2003 @ 23:32:
[...]
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas12.html
01:00 Battlefield: Battle for Caen
:x
[ Voor 45% gewijzigd door NvE op 13-09-2003 00:08 ]
Ja doe maar.
Eerste helft ging over het ontstaan vd vg markt in Amerika en een leuk stuk over de home brew scene in Groot-Brittanië (ontstaan van Codemasters). Zo Japan minded was het niet, zelfs het stukje over Nintendo ging over hoe ze het op de Westerse markt deden.Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 22:19:
Overigens ook de docu gezien, geheel toevallig.
Wat opviel was dat de historie of gaming een zeer behoorlijke nintendo gedeelte kent.
En dus erg Japan-minded beeld liet zien.
Jammer dat europa weinig werd besproken want opzich een redelijk apparte markt.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
[ Voor 12% gewijzigd door Crashman op 13-09-2003 00:44 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Door schnumi - Friday 11 July 2003 20:44Trouwens mensen ik ben nu IGN insider dus als je een keer een filmpje ofzo wil zien en je hebt webspace dan wil ik hem wel uploaden.
Ja doe maar.
This is the Way.
10 second ninja DONE
ja waar ik moet ik hem naar uploaden dan?NvE schreef op 13 September 2003 @ 02:48:
Hier Staat :
[...]
Door schnumi - Friday 11 July 2003 20:44
http://insider.ign.com/teasers/433/433962.html* NvE kijkt Schnumi liev aan
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Het concept van Ridge Racer is helemaal omgegooid, dus of de oude fans deze gaan kopen weet ik zo net nog niet. Het lijkt meer op een GT kloon imho.Sagat schreef op 13 September 2003 @ 09:20:
hmmmmm net het filmpje van ridge race bekeken, ben niet echt onder de indruk. Ik heb deze game reeks ook amper gespeeld en heb er eigenlijk ook geen enkele binding mee.
Maar goed omdat ik al f-zero en mariokart ga kopen (zoals de meeste hier?) vraag ik me af of er dan nog ruimte over blijft voor ridge racer. Het voordeel is dat rr natuurlijk wel wat realistischer is dan die andere games....maar zal als deze game uitkomt burn out 2 niet een stuk goedkoper zijn? Ik vrees dat deze game echt alleen maar door de die hard ridge racer fans zal worden gekocht ( en hebben die geen playstation?)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind het anders erg jammer. Als het nou in de stijl van RR Type 4 was geweest had ik hem zeker weten gekocht. Ik hou helemaal niet van arcaderacers (ben een echte simracer), maar als ze compleet fictief zijn, dus zonder echt bestaande circuits en auto's kunnen ze nog best wel eens leuk zijn. (F-Zero, Mariokart etc.)schnumi schreef op 13 September 2003 @ 11:00:
Yep en dat vind ik juist weer goed. Vooral voor de cube aangezien die geen realistische racer heeft. En de nieuwe ridge racer word meer realistisch met ook gewone auto's net zoals GT en dat kan de cube wel gebruiken.
Ik kan me eigenlijk geen racer met bestaande auto's voor de Cube bedenken ?schnumi schreef op 13 September 2003 @ 11:26:
hehe goed dat je dan eindelijk eens wat post.![]()
Maar ik bedoel arcade racers heeft de cube genoeg. Het is tijd voor de wat meer realistische racers met realistische wagens.
En tuurlijk komt het rijgedrag niet overeens zoals op de PC maar het is iniedergeval wat anders en niet weer een arcaderacer.
yep klopt helemaal. Dat zijn beide cell shaded racers. En tsja je hebt wel NFS:HP2 maar dat is ook arcade en niet goed.AudiRS4 schreef op 13 September 2003 @ 11:33:
[...]
Ik kan me eigenlijk geen racer met bestaande auto's voor de Cube bedenken ?
Auto Modelista en die GT cell shaded racer zijn nog niet uit toch ? Zie ik er dan één over het hoofd ?
This space is occupied
Maar realistische racers zijn nou juist gewoon niet mogelijk op consoles, omdat ze gemaakt worden om met een controller te spelen. (er zijn wel stuurtjes maar daarmee rijdt het vaak alleen maar slechter)schnumi schreef op 13 september 2003 @ 11:26:
hehe goed dat je dan eindelijk eens wat post.![]()
Maar ik bedoel arcade racers heeft de cube genoeg. Het is tijd voor de wat meer realistische racers met realistische wagens.
En tuurlijk komt het rijgedrag niet overeens zoals op de PC maar het is iniedergeval wat anders en niet weer een arcaderacer.
Het mooise zou zijn als we zo'n arcadestand konden kopen net als bij F335 Challenge bijvoorbeeld. En dan het geheel op een draaistand die reageert op de bewegingen van je wagen. Dan heb je tenminste g-krachten en wordt het echt leukkNarf schreef op 13 September 2003 @ 11:44:
[...]
Maar realistische racers zijn nou juist gewoon niet mogelijk op consoles, omdat ze gemaakt worden om met een controller te spelen. (er zijn wel stuurtjes maar daarmee rijdt het vaak alleen maar slechter)
TheEvilCuber schreef op 13 september 2003 @ 11:41:
Need for speed heeft een hele berg bestaande auto's en IK vind em best lekker spelen. vin dhem imo langer leuk, als Super mario sunshine.
Het spel is idd geen topper.Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 11:48:
[...]
wat een kutspel vond ik dat
Sorry, maar hij speelde gewoon niet op de CubeNu was SMS niet het beste spel, maar ik heb me daar toch heel wat uren mee vermaakt
Verwijderd
Verwijderd
Het is ook voornamelijk bedoelt voor plasma's en projectoren.Tsja wel leuk maar ik denk dat de EU gamers toch liever een 16x9 feature erin zouden hebben.
Aangezien er hier haast geen tv's zijn die progressive scan supporten.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 14:41 ]
Beeld wordt in 1 keer weergegeven ipv links naar rechts, boven naar beneden.. geloof ikStarTAC schreef op 13 september 2003 @ 15:19:
offtopic:
n00b-vraag: Wat is progressive scan, en wat kan je ermee?
[ Voor 14% gewijzigd door NvE op 13-09-2003 15:24 ]
Ja doe maar.
[ Voor 4% gewijzigd door yamAUchi op 13-09-2003 16:14 ]
Sorry, ik was al aan het kruisje gewend geraakt en hem vergetenyamAUchi schreef op 13 September 2003 @ 16:09:
hey NvE .. wil je even heel snel je eigen webruimte voor dat icon gaan gebruiken ? .. of het gewoon vragen aan mij of je via mij mag usen .. en ik weet ook niet of je het aan d3 gevraagd hebt, maar dat is zijn zaak ..
=\
Ja doe maar.
mmm valt nog mee. Maar wat is het aandeel van zulke tv's in de EU? misschien 3% ofzo.
Verwijderd
En maakt dat wat uit dan? Je kunt nu genieten met een dvdspeler en een Panasonic Q ,zat mogelijkheden.schnumi schreef op 13 September 2003 @ 16:44:
[...]
mmm valt nog mee. Maar wat is het aandeel van zulke tv's in de EU? misschien 3% ofzo.
In Amerika zit het bijna op elke nieuwe TV maar dat soort dingen worden hier nog nauwelijks ondersteund.
Verwijderd
De door jou gelinkte tv is ntsc progressive, als je veel Pal materiaal hebt dan is het helaas pindakaas.En maakt dat wat uit dan? Je kunt nu genieten met een dvdspeler en een Panasonic Q ,zat mogelijkheden.
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 18:18 ]
Nee maakt mij niks uit.Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 17:48:
[...]
En maakt dat wat uit dan? Je kunt nu genieten met een dvdspeler en een Panasonic Q ,zat mogelijkheden.
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 21:44 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Leuk, maar dit soort post zijn hier niet echt gewenstKaMiKaZe schreef op 13 September 2003 @ 23:20:
gamecube weggegeven aan m'n neefje en nichtje die hebben er meer plezier van dan ik.
vond hem een beetje saai
[ Voor 14% gewijzigd door NvE op 14-09-2003 01:06 ]
Ja doe maar.
Wat wil je daar nou over wetenHidde schreef op 14 September 2003 @ 01:57:
Ja net gezien, erg leuk hoor.
Jammer dat ze niet iets over de hedendaagse games vertellen...
Ja doe maar.
ik zag twee beren fout parkeren....
10 second ninja DONE
[ Voor 24% gewijzigd door Liegebeest op 14-09-2003 09:25 ]
Liege, liege, liegebeest!
/me had over de edit heen gelezen...cailin_coilleach schreef op 14 September 2003 @ 09:24:
Zeg eens: hoe zit dat met games registeren in je Nintendo VIP profiel?? Wanneer ik meer dan een PIN per dag probeer te registreren pakt ie alleen de eerste code, en de rest van de games wilie niet accepterenDe codes rekent ie gewoon goed en hij zegt ook dat ik ze heb geregistreerd, maar ze verschijnen niet in mijn profiel en ik kan de code steeds opnieuw invullen...
Weirdage ...
EDIT:
Wow... snelste edit ooit... Laat maarIk heb'm al... Je mag dus niet meteen terug klikken naar het scherm waar je je pin in moet vullen... je moet eerst de hele reeks met schermen doorlopen
Ikke is een beetje dommig...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 09:28 ]
[ Voor 87% gewijzigd door BrbZrk op 15-09-2003 00:22 ]
Mijn aandacht heb je hoorBrbZrk schreef op 14 september 2003 @ 20:10:
DAG JONGENS SORRY DAT IK MIJN CAPSLOCK AAN HEB STAAN, KWOU FF JULLIE AANDACHT..![]()
IK BEN NIEUW HIER ZOALS JE OOK AAN MIJN POST COUNT KUNT ZIEN...
BINNENKORT ZAL IK HIER POSTEN WELKE SPELLEN/CONSOLES IK ALLEMAAL BEZIT ETC.. WAT INFO...
LEUK HIER TE ZIJN.
IK ZOCHT ALLANG NAAR EEN FORUM WAAR ER VOLWASSEN WERD "GEDISCUSSEERD"
OVER NINTENDO.
dusz. BIG HELLO!! im READY![]()
BrbZrk
Ja doe maar.
Je WILT gewoon niet serieus worden genomen he? Doe toch normaal man, dit soort posts hebben echt totaal geen nut als je niets te melden hebt.BrbZrk schreef op 14 september 2003 @ 20:10:
DAG JONGENS SORRY DAT IK MIJN CAPSLOCK AAN HEB STAAN, KWOU FF JULLIE AANDACHT..![]()
IK BEN NIEUW HIER ZOALS JE OOK AAN MIJN POST COUNT KUNT ZIEN...
BINNENKORT ZAL IK HIER POSTEN WELKE SPELLEN/CONSOLES IK ALLEMAAL BEZIT ETC.. WAT INFO...
LEUK HIER TE ZIJN.
IK ZOCHT ALLANG NAAR EEN FORUM WAAR ER VOLWASSEN WERD "GEDISCUSSEERD"
OVER NINTENDO.
dusz. BIG HELLO!! im READY![]()
BrbZrk
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is't niet gewoon zo dat je een ethernet modem hebt en daar een gewone UTP/netwerkkabel in stopt en dan de zooi aan elkaar hangt?spaceboy schreef op 14 september 2003 @ 20:12:
[...]
Ontopic: zijn er mensen hier die al een kabel hebben om meerdere Cubes te koppelen? Of is Mario Kart pas het eerste spel die 4+ spelers ondersteunt? Zo ja, waar haal je zo'n kabel?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 13:35 ]
Nee, waar heb je het over?Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 21:28:
voel je die vibe?
die url lukt niet nee...
Ja doe maar.
Verwijderd
ik heb het gefixed ga naar http://www.undergroundhiphop.com/audio/detail.asp?ID=5310 druk dan op listen nowNvE schreef op 14 September 2003 @ 21:53:
[...]
die url lukt niet nee...
Ik krijg iets om te downloaden (13579727706126825.ram). Maar wat moet ik met .ram?
Precies het zelfde hoorVerwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:16:
[...]
ik heb het gefixed ga naar http://www.undergroundhiphop.com/audio/detail.asp?ID=5310 druk dan op listen now
Ja doe maar.
Verwijderd
This space is occupied
Verwijderd
tis voor je real playerNvE schreef op 14 september 2003 @ 22:22:
[...]
Precies het zelfde hoorIk kan ut ook niet open met wmp of winamp
(ik doe waarschijnlijk iets gigantisch fout
)
kdenk dat ie TIJDELIJK exclusive zal zijn voor de xbox, ala splinter cellVerwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:51:
Vorig topic werd er toch beweerd dat StarCraft: Ghost niet op de cube zou worden gereleased? Ik kwam net op nintendo.com en daar stond hij op de frontpage: http://www.nintendo.com/g...page_main.jsp?gameId=1581
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door jOzh op 15-09-2003 17:48 ]
Grab shell dude!
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 17:54 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ja dat zou ik wel willen maar op hun site staat:
Also, 80sTees will not mark any package as a gift as we are required to sign that the value we mark for custom's is true
Dat vond ik dus ook, vandaar dat ik niet zeker weet of deze IA wel doorgaat uiteindelijk...28 euro voor een shirt wat daar $18 kostDas ook wat veel...
Hmm, ja misschien doe ik dat wel bij de uiteindelijke IA (mocht die er komen)misschien kan je de verzendkosten beter verwerken in de kosten van de aangetekende zending, is ook wat makkelijker aanpassen
[ Voor 19% gewijzigd door jOzh op 15-09-2003 18:05 ]
Grab shell dude!
Wat voor blad? US?ReCreator schreef op 15 September 2003 @ 18:01:
Hmmz ik heb hier een blad liggen daar staan ook wat leuke aankondigingen en screens in (plus dvd met demo's) een kleine greep van spellen die mij wel kewl lijken:
- XG:GA (Xtreme G 4)
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- The Italian Job
Verder nog kewle demos van FF:CG, Metal Gear Solid Twin Snekes, Spyhunter 2, enz...
vooral XG:GA lijkt me vet! omdat XG3 ook zwaar vet was!
This is the Way.
Engels blad... Cube Magazine, wel bekend bij vele onder ons denk ik...
kwam van mij af. Ging over een gerucht wat ook op ign de ronde deed dat SC:Ghost wel eens een Xbox exclusive zou gaan kunnen worden.Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:51:
Vorig topic werd er toch beweerd dat StarCraft: Ghost niet op de cube zou worden gereleased? Ik kwam net op nintendo.com en daar stond hij op de frontpage: http://www.nintendo.com/g...page_main.jsp?gameId=1581
This is the Way.
Zitten 2 discs bij.... 1 dvd (digital video disc) voor in de dvd speler.HIValicious schreef op 15 September 2003 @ 19:08:
maar dvd met demo?
dus er zijn cube demos?
* ReCreator wordt gek!
This is the Way.
wat moeten ze daarvoor dan uitbrengen ? .. je kan toch gewoon in een hubje/switchje met 16 poorten (of 2 hub's/switches) en dan los ?Thelema schreef op 14 september 2003 @ 20:25:
Volgens mij heeft Nintendo ook al gezegt dat dat zo is. Gewoon UTP dus. Alleen denk ik dat ze iets gaan uitbrengen voor die 16 spelers modus.
Even wachten hoor: Er zit een AR bij? Bij een blad van hoogstens €10,-?ReCreator schreef op 15 september 2003 @ 19:38:
[...]
Zitten 2 discs bij.... 1 dvd (digital video disc) voor in de dvd speler.
En een Action Replay disc... moet je gebruiken ala freeloader...
disc erin... cheat laden, orgineel erin...
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
nice wou em eigenlijk wel hebben dus thanks 4 the IA. Hopelijk kan het wat goedkoper. $100 !?jOzh schreef op 15 September 2003 @ 17:29:
Goed, ik heb @ laupro toch maar wat in elkaar gedraaid voor de Retro Nintendo shirts, maar het is nog maar de vraag of het uiteindelijk door gaat. De shipping costs zijn niet misselijk en er moeten natuurlijk ook nog douanerechten betaald worden.
Anyway, dit is de link: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=389 (let op, het is in eerste instantie een animocheck!)
[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 15-09-2003 23:42 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En ik begon al te denken dat ik de enige was die dat blad hadEngels blad... Cube Magazine, wel bekend bij vele onder ons denk ik...
Probeerde net die filmpjes te rippen van dvd, maar het omzetten lukt niet echt...
achja...
Liege, liege, liegebeest!
Maar dat ene spel waarvoor de freeloader functie werkt is wel Winning Eleven 6! Ik denk dat een hoop mensen die niet van importeren houden deze game stiekem toch best zouden willen hebben. op deze manier hoef je geen hele Freeloader aan te schaffen en kun je wel van het beste voetbalspel op de Cube genieten!Thelema schreef op 15 September 2003 @ 20:39:
De action replay functie werkt bij slechts 4 (lang eerder uitgebrachte) spellen en die freeloader werkt bij slechts 1 (hier nog niet uitgebracht) spel. Gewoon reclame dus, maar beter dan niks.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
This is the Way.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
This is the Way.
ik wil m wel ruilen tegen prime,rajackar schreef op 16 September 2003 @ 16:35:
He lui,
Ik heb weer een game te ruil.
Dit maal is het Baldurs gate, dark alliance. Ik doe em weg omdat het niet echt mijn soort game is. Misschien dat iemand anders het leuker vindt. Het liefst ruil ik tegen RE3 (of metroid prima maar zo stom is niemand denk ik). Ook heb ik nog steeds enter the matrix te ruil.
offtopic:
Thelema, is het niet een beetje vroeg voor een wacken 2004 icon?
rajackar baalt nog steeds dat ie er in 2003 niet bij kon zijn
[ Voor 10% gewijzigd door inXs op 16-09-2003 19:14 ]
superB
[ Voor 38% gewijzigd door Capibara op 16-09-2003 19:17 ]
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Ik heb deze spellen nog te ruil:rajackar schreef op 16 September 2003 @ 16:35:
He lui,
Ik heb weer een game te ruil.
Dit maal is het Baldurs gate, dark alliance. Ik doe em weg omdat het niet echt mijn soort game is. Misschien dat iemand anders het leuker vindt. Het liefst ruil ik tegen RE3 (of metroid prima maar zo stom is niemand denk ik). Ook heb ik nog steeds enter the matrix te ruil.
offtopic:
Thelema, is het niet een beetje vroeg voor een wacken 2004 icon?
rajackar baalt nog steeds dat ie er in 2003 niet bij kon zijn
This is the Way.
[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 16-09-2003 20:59 ]
Wil je snelheid, koop F-ZeroReCreator schreef op 16 September 2003 @ 20:59:
Ik weet niet of deze eerder gepost zijn maar ik vind het de moeite wel waard
XGRA!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mpeg filmpje 1 (5.4 Mb)
Mpeg filmpje 2 (5.2 Mb)
Mpeg filmpje 3 (5.6 Mb)
Mpeg filmpje 4 (5.1 Mb)
Misschien allemaal niet mega supermooie graphics, (Mogelijk zijn dit ook de PS2 screens, zodat het niet tegenvalt voor andere consoles, ben geen anti PS2 maar kijk naar feiten) maar wel SNEL!! en absoluut een must have voor mij... Ik ben nog altijd in voor een potje XG3, want dat spel was ook al master!!
Voor degene die meer willen zien! veel screens enz... http://www.extremeg.com/
Doe ik ook
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
FIFA Football 2004 (EA) 30 oktoberPhusebox schreef op 16 September 2003 @ 22:55:
wanneer komt Fifa2004 eigenlijk voor de cube?
Ja doe maar.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq