Het Grote Gamecube topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.978 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
van 1.00 tot 2.00 uitgezonden dus voor de late kijkers toch leuk om te weten.
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas12.html

01:00 Battlefield: Battle for Caen

:x

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ja doe maar.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 22:19:
Overigens ook de docu gezien, geheel toevallig.
Wat opviel was dat de historie of gaming een zeer behoorlijke nintendo gedeelte kent.
En dus erg Japan-minded beeld liet zien.
Jammer dat europa weinig werd besproken want opzich een redelijk apparte markt.
Eerste helft ging over het ontstaan vd vg markt in Amerika en een leuk stuk over de home brew scene in Groot-Brittanië (ontstaan van Codemasters). Zo Japan minded was het niet, zelfs het stukje over Nintendo ging over hoe ze het op de Westerse markt deden.

Klopt wel dat er veel ontbrak, maar ja met 45 minuten kun je niet zo gek veel.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ja dat filmpje .. hehe dat is echt geweldig =)

jappen zijn ook zo lekker lomp af en toe =0)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Erg veel spellen die ik zag heb ik veel gespeeld :O heb zelfs nog een atari2600 hier staan! Met pitfall, Space Invaders, Missile Command e.d. Ook de C64 kwam ff langs, heb ik ook hier staan :D, met spellen als BMX, en Jet Bike Simulator van Codemasters...ERG vette game toen (nog steeds wel ;D)

Jammergenoeg heb ik mijn NES ooit een keer verkocht, maar mijn oude gameboy die ik ooit eens heb gewonnen met een prijsvraag heb ik nog steeds :D.

Mooie tijden waren dat :) *snif*

[ Voor 12% gewijzigd door Crashman op 13-09-2003 00:44 ]

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Hier Staat :
Trouwens mensen ik ben nu IGN insider dus als je een keer een filmpje ofzo wil zien en je hebt webspace dan wil ik hem wel uploaden. :)
Door schnumi - Friday 11 July 2003 20:44

http://insider.ign.com/teasers/433/433962.html O-) * NvE kijkt Schnumi liev aan :>

Ja doe maar.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:49

NoTimeRemains

I know

wil je uhm volledig hebbe?

er zitten nogal wat fotovergelijkingen in

Boxks komt als 1ste
dan Kjoeb
en Seestion

This is the Way.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

hmmmmm net het filmpje van ridge race bekeken, ben niet echt onder de indruk. Ik heb deze game reeks ook amper gespeeld en heb er eigenlijk ook geen enkele binding mee.
Maar goed omdat ik al f-zero en mariokart ga kopen (zoals de meeste hier?) vraag ik me af of er dan nog ruimte over blijft voor ridge racer. Het voordeel is dat rr natuurlijk wel wat realistischer is dan die andere games....maar zal als deze game uitkomt burn out 2 niet een stuk goedkoper zijn? Ik vrees dat deze game echt alleen maar door de die hard ridge racer fans zal worden gekocht ( en hebben die geen playstation? ;) )

10 second ninja DONE

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NvE schreef op 13 September 2003 @ 02:48:
Hier Staat :

[...]

Door schnumi - Friday 11 July 2003 20:44

http://insider.ign.com/teasers/433/433962.html O-) * NvE kijkt Schnumi liev aan :>
ja waar ik moet ik hem naar uploaden dan? :)

mail me anders even met je fpt + pass etc dan kan ik uploaden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47

Wom

Sagat schreef op 13 September 2003 @ 09:20:
hmmmmm net het filmpje van ridge race bekeken, ben niet echt onder de indruk. Ik heb deze game reeks ook amper gespeeld en heb er eigenlijk ook geen enkele binding mee.
Maar goed omdat ik al f-zero en mariokart ga kopen (zoals de meeste hier?) vraag ik me af of er dan nog ruimte over blijft voor ridge racer. Het voordeel is dat rr natuurlijk wel wat realistischer is dan die andere games....maar zal als deze game uitkomt burn out 2 niet een stuk goedkoper zijn? Ik vrees dat deze game echt alleen maar door de die hard ridge racer fans zal worden gekocht ( en hebben die geen playstation? ;) )
Het concept van Ridge Racer is helemaal omgegooid, dus of de oude fans deze gaan kopen weet ik zo net nog niet. Het lijkt meer op een GT kloon imho.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep en dat vind ik juist weer goed. Vooral voor de cube aangezien die geen realistische racer heeft. En de nieuwe ridge racer word meer realistisch met ook gewone auto's net zoals GT en dat kan de cube wel gebruiken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
schnumi schreef op 13 September 2003 @ 11:00:
Yep en dat vind ik juist weer goed. Vooral voor de cube aangezien die geen realistische racer heeft. En de nieuwe ridge racer word meer realistisch met ook gewone auto's net zoals GT en dat kan de cube wel gebruiken. :)
Ik vind het anders erg jammer. Als het nou in de stijl van RR Type 4 was geweest had ik hem zeker weten gekocht. Ik hou helemaal niet van arcaderacers (ben een echte simracer), maar als ze compleet fictief zijn, dus zonder echt bestaande circuits en auto's kunnen ze nog best wel eens leuk zijn. (F-Zero, Mariokart etc.)
RR behoorde ook altijd tot die categorie. Dat spel had echt een fantastische sfeer, ook voor een groot deel dankzij de muziek trouwens. Maar nu gaan ze met Ridge Racer ook al de Gran Turismo, Sega GT, Gotham Racer etc. etc. kant op. Wannabe console-racesims, er zitten wel echt bestaande carmodels in maar het rijgedrag komt niet eens in de buurt :O
Ik heb altijd zoiets van; maak een racespel of zo realistisch mogelijk (GPL) , of maak het dan ook compleet fictief/arcade. Alles wat er tussenin zit kan wat mij betreft meteen de prullenbak in.

BTW dit is volgens mij pas m'n eerste post in dit topic hoewel ik al een aantal maanden een cube heb en dit topic dagelijks doorlees 8)7

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hehe goed dat je dan eindelijk eens wat post. :)

Maar ik bedoel arcade racers heeft de cube genoeg. Het is tijd voor de wat meer realistische racers met realistische wagens.

En tuurlijk komt het rijgedrag niet overeens zoals op de PC maar het is iniedergeval wat anders en niet weer een arcaderacer. :)

• Wom

Wom

schnumi schreef op 13 September 2003 @ 11:26:

Maar ik bedoel arcade racers heeft de cube genoeg. Het is tijd voor de wat meer realistische racers met realistische wagens.

En tuurlijk komt het rijgedrag niet overeens zoals op de PC maar het is iniedergeval wat anders en niet weer een arcaderacer. :)
Ik kan me eigenlijk geen racer met bestaande auto's voor de Cube bedenken ?
Auto Modelista en die GT cell shaded racer zijn nog niet uit toch ? Zie ik er dan één over het hoofd ?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 13 September 2003 @ 11:33:
[...]

Ik kan me eigenlijk geen racer met bestaande auto's voor de Cube bedenken ?
Auto Modelista en die GT cell shaded racer zijn nog niet uit toch ? Zie ik er dan één over het hoofd ?
yep klopt helemaal. Dat zijn beide cell shaded racers. En tsja je hebt wel NFS:HP2 maar dat is ook arcade en niet goed.

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Need for speed heeft een hele berg bestaande auto's en IK vind em best lekker spelen. vin dhem imo langer leuk, als Super mario sunshine.

This space is occupied

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
schnumi schreef op 13 september 2003 @ 11:26:

Maar realistische racers zijn nou juist gewoon niet mogelijk op consoles, omdat ze gemaakt worden om met een controller te spelen. (er zijn wel stuurtjes maar daarmee rijdt het vaak alleen maar slechter)

• Wom

Wom

kNarf schreef op 13 September 2003 @ 11:44:
[...]

Maar realistische racers zijn nou juist gewoon niet mogelijk op consoles, omdat ze gemaakt worden om met een controller te spelen. (er zijn wel stuurtjes maar daarmee rijdt het vaak alleen maar slechter)
Het mooise zou zijn als we zo'n arcadestand konden kopen net als bij F335 Challenge bijvoorbeeld. En dan het geheel op een draaistand die reageert op de bewegingen van je wagen. Dan heb je tenminste g-krachten en wordt het echt leuk ;)

Maargoed, ik ben al blij met het trillen van een controller atm :+

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 13 september 2003 @ 11:41:
Need for speed heeft een hele berg bestaande auto's en IK vind em best lekker spelen. vin dhem imo langer leuk, als Super mario sunshine.
:r wat een kutspel vond ik dat :r
Sorry, maar hij speelde gewoon niet op de Cube :) Nu was SMS niet het beste spel, maar ik heb me daar toch heel wat uren mee vermaakt :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 11:48:
[...]
:r wat een kutspel vond ik dat :r
Sorry, maar hij speelde gewoon niet op de Cube :) Nu was SMS niet het beste spel, maar ik heb me daar toch heel wat uren mee vermaakt :)
Het spel is idd geen topper.

Maar ik wil gewoon een:

- iets realistische racer
- met bestaande auto's

En dat krijgt de cube nu en dat kan de cube ook goed gebruiken aangezien er nog niet zo'n racer is voor de cube.

Verwijderd

Een update voor Metal Gear Solid : The twin snakes (weet niet of dit al eerder vermeld is) :

"Though Denis Dyack in our interview said that Twin Snakes would not feature a progressive scan mode, he later on our message boards corrected himself. He wrote: "I checked and yes we are [featuring progressive scan mode in Twin Snakes]. We are not supporting 16x9 widescreen."

Bron : N-query @ign.com

_/-\o_

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja wel leuk maar ik denk dat de EU gamers toch liever een 16x9 feature erin zouden hebben.

Aangezien er hier haast geen tv's zijn die progressive scan supporten.

Verwijderd

Tsja wel leuk maar ik denk dat de EU gamers toch liever een 16x9 feature erin zouden hebben.

Aangezien er hier haast geen tv's zijn die progressive scan supporten.
Het is ook voornamelijk bedoelt voor plasma's en projectoren.
Afgezien van dat lijkt het me uitzonderlijk dat projectoren en plasma's progressive via rgb zullen accepteren.

Simon

Verwijderd

Mag ik jullie dan wijzen op deze ''TV''
http://www.toshiba.de/con...v/Atrium32ZD26P/print.htm
Progressive scan en component-in
Te koop bij jullie welbekende media markt.

Deze setup met een speaker set van logitech de z-680 en een Panasonic Q draait bij mij thuis .
Kan je er iets bijvoorstellen?
F-Zero met Progressive scan en component-in en Dolby prologic II

jammie :9~

Foto's cumming soon.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 14:41 ]

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
offtopic:
n00b-vraag: Wat is progressive scan, en wat kan je ermee?

iRacing Profiel

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

StarTAC schreef op 13 september 2003 @ 15:19:
offtopic:
n00b-vraag: Wat is progressive scan, en wat kan je ermee?
Beeld wordt in 1 keer weergegeven ipv links naar rechts, boven naar beneden.. geloof ik :)

http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/search.php staat erginds in dit topic of vorige :)

[ Voor 14% gewijzigd door NvE op 13-09-2003 15:24 ]

Ja doe maar.

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
En het effect is dan dat je beeld 'sneller' wordt opgebouwd, en daardoor smoother lijkt?

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik zou het nie weten ,maar dat het er gewoon goed er uit ziet is voor mij een feit.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja en het kost ook een heleboel euro's en zoveel heb ik daar niet voor over. Hoeveel kost die TV wel niet?

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hey NvE .. wil je even heel snel je eigen webruimte voor dat icon gaan gebruiken ? .. of het gewoon vragen aan mij of je via mij mag usen .. en ik weet ook niet of je het aan d3 gevraagd hebt, maar dat is zijn zaak ..

edit: ok thnx =X

[ Voor 4% gewijzigd door yamAUchi op 13-09-2003 16:14 ]

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

yamAUchi schreef op 13 September 2003 @ 16:09:
hey NvE .. wil je even heel snel je eigen webruimte voor dat icon gaan gebruiken ? .. of het gewoon vragen aan mij of je via mij mag usen .. en ik weet ook niet of je het aan d3 gevraagd hebt, maar dat is zijn zaak ..

=\
Sorry, ik was al aan het kruisje gewend geraakt en hem vergeten :/ Ik zal er nu voor zorgen :) Sorry voor het ongemak..

Ja doe maar.

Verwijderd

1766 euro

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mmm valt nog mee. Maar wat is het aandeel van zulke tv's in de EU? misschien 3% ofzo.

In Amerika zit het bijna op elke nieuwe TV maar dat soort dingen worden hier nog nauwelijks ondersteund.

Verwijderd

schnumi schreef op 13 September 2003 @ 16:44:
[...]

mmm valt nog mee. Maar wat is het aandeel van zulke tv's in de EU? misschien 3% ofzo.

In Amerika zit het bijna op elke nieuwe TV maar dat soort dingen worden hier nog nauwelijks ondersteund.
En maakt dat wat uit dan? Je kunt nu genieten met een dvdspeler en een Panasonic Q ,zat mogelijkheden.

Verwijderd

En maakt dat wat uit dan? Je kunt nu genieten met een dvdspeler en een Panasonic Q ,zat mogelijkheden.
De door jou gelinkte tv is ntsc progressive, als je veel Pal materiaal hebt dan is het helaas pindakaas.
Bovendien het interlaced-signaal op de meeste Pal-tv's is van eenzelfde hoge kwaliteit.progressive tov interlaced is zeer minimaal op tv dit komt door de kwalitatief goeie interlacers in tv's.

Verwijderd

en laat ik nou heel veel ntsc games-dvd´s hebben.
sja ,moet je maar de specs lezen bij deze tv
en wat betreft de rest ,amen

Iemand nog een potje f-zero

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 18:18 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 17:48:
[...]

Nee maakt mij niks uit. :)

Ik zeg alleen maar dat het maar voor weinig mensen nut heeft in de EU. Ik denk dat 99% van de mensen liever een 16x9 optie erin had gehad simpelweg omdat dat hier wel handig is aangezien veel mensen hier breedbeeld tv's hebben.

Verwijderd

Yep ,inderdaad als je ziet hoeveel titles toch wel die mogelijkheid hebben ,waarvoor dan met deze niet?
Ben nu met Denis Dyack aan the phone! hee dennis why the hell...blabla...6 dutch guy's @ tweakers....blablabla.......widescreen....... :+

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 21:44 ]

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
gamecube weggegeven aan m'n neefje en nichtje die hebben er meer plezier van dan ik.
vond hem een beetje saai :Z

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

KaMiKaZe schreef op 13 September 2003 @ 23:20:
gamecube weggegeven aan m'n neefje en nichtje die hebben er meer plezier van dan ik.
vond hem een beetje saai :Z
Leuk, maar dit soort post zijn hier niet echt gewenst :)
edit:
Die docu over de geschiedenis van games is er weer :)

[ Voor 14% gewijzigd door NvE op 14-09-2003 01:06 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ja net gezien, erg leuk hoor. :)
Jammer dat ze niet iets over de hedendaagse games vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Hidde schreef op 14 September 2003 @ 01:57:
Ja net gezien, erg leuk hoor. :)
Jammer dat ze niet iets over de hedendaagse games vertellen...
Wat wil je daar nou over weten :P

Btw ik heb weleens een docu over agressie en games gezien, waar ze bijna alleen over cs sproken. Was ook wel leuk :9

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Kheb het net ook op discovery gezien en vond het best boeiend, miyamoto op z'n gitaar ruled \o/ :D Wat ik wel jammer vond is dat ze het sega/snes tijdperk niet meegenomen hebben. Heb discovery ook maar een mailtje gestuurd of er nog een vervolg komt :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

hmmm nadat ik gisteren mijn ridge racer post gedaan had ging ik is kijken op gamers (ik wil eigenlijk elk nieuwtje van die site toch op zijn minst even snel gezien hebben, en ben daardoor momenteel helemaal pas bij het nieuws van afgelopen zaterdag 8)7) en daar zag ik dus idd een preview van het spel. Ok beschouw mijn vorige comentaar op deze game dus maar als niet beschreven *schaam schaam*
Wanneer het een goede gt cloon (dare i say it, gt beater? 8)) wordt dan gaat deze game natuurlijk brilliant goed verkopen.

En super realistische driving games zoals live for speed horen thuis op de pc, niet op de cube. Ik denk dat deze game niet eens bij de driving games hoort en meer een sim is. Mensen die driving games leuk vinden zijn imho een veel grotere groep dan de simmers, met als gevolg veel arcade racers en semi realistische games als gt.

En Kamikaze, waarom vond je de cube zo saai dat je hem hebt weggeven? Welke games had je etc etc....op zich vind ik deze posts zeker relevant, mits goed onderbouwd.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:55
Zeg eens: hoe zit dat met games registeren in je Nintendo VIP profiel?? Wanneer ik meer dan een PIN per dag probeer te registreren pakt ie alleen de eerste code, en de rest van de games wilie niet accepteren :( De codes rekent ie gewoon goed en hij zegt ook dat ik ze heb geregistreerd, maar ze verschijnen niet in mijn profiel en ik kan de code steeds opnieuw invullen...

Weirdage ... :/

EDIT:
Wow... snelste edit ooit... Laat maar :p Ik heb'm al... Je mag dus niet meteen terug klikken naar het scherm waar je je pin in moet vullen... je moet eerst de hele reeks met schermen doorlopen |:( Ikke is een beetje dommig...

[ Voor 24% gewijzigd door Liegebeest op 14-09-2003 09:25 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
cailin_coilleach schreef op 14 September 2003 @ 09:24:
Zeg eens: hoe zit dat met games registeren in je Nintendo VIP profiel?? Wanneer ik meer dan een PIN per dag probeer te registreren pakt ie alleen de eerste code, en de rest van de games wilie niet accepteren :( De codes rekent ie gewoon goed en hij zegt ook dat ik ze heb geregistreerd, maar ze verschijnen niet in mijn profiel en ik kan de code steeds opnieuw invullen...

Weirdage ... :/

EDIT:
Wow... snelste edit ooit... Laat maar :p Ik heb'm al... Je mag dus niet meteen terug klikken naar het scherm waar je je pin in moet vullen... je moet eerst de hele reeks met schermen doorlopen |:( Ikke is een beetje dommig...
/me had over de edit heen gelezen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
nou leuk spaceboy...

kdacht ik doe ff een intro hoezo geen nut?
door zo te antwoorden hebben mensen nu weer
wat meer dom tekst om doorheen te scrollen :P

whatever.. ,

BrbZrk

[ Voor 87% gewijzigd door BrbZrk op 15-09-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

BrbZrk schreef op 14 september 2003 @ 20:10:
DAG JONGENS SORRY DAT IK MIJN CAPSLOCK AAN HEB STAAN, KWOU FF JULLIE AANDACHT.. :)

IK BEN NIEUW HIER ZOALS JE OOK AAN MIJN POST COUNT KUNT ZIEN...
BINNENKORT ZAL IK HIER POSTEN WELKE SPELLEN/CONSOLES IK ALLEMAAL BEZIT ETC.. WAT INFO...

LEUK HIER TE ZIJN.
IK ZOCHT ALLANG NAAR EEN FORUM WAAR ER VOLWASSEN WERD "GEDISCUSSEERD"
OVER NINTENDO.

dusz. BIG HELLO!! im READY :9~

BrbZrk
Mijn aandacht heb je hoor ;)

Iig welkom :)

Je kan ook Hier met ons lullen :+
Ja, ff lekker spammen :+

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

BrbZrk schreef op 14 september 2003 @ 20:10:
DAG JONGENS SORRY DAT IK MIJN CAPSLOCK AAN HEB STAAN, KWOU FF JULLIE AANDACHT.. :)

IK BEN NIEUW HIER ZOALS JE OOK AAN MIJN POST COUNT KUNT ZIEN...
BINNENKORT ZAL IK HIER POSTEN WELKE SPELLEN/CONSOLES IK ALLEMAAL BEZIT ETC.. WAT INFO...

LEUK HIER TE ZIJN.
IK ZOCHT ALLANG NAAR EEN FORUM WAAR ER VOLWASSEN WERD "GEDISCUSSEERD"
OVER NINTENDO.

dusz. BIG HELLO!! im READY :9~

BrbZrk
Je WILT gewoon niet serieus worden genomen he? Doe toch normaal man, dit soort posts hebben echt totaal geen nut als je niets te melden hebt.

Ontopic: zijn er mensen hier die al een kabel hebben om meerdere Cubes te koppelen? Of is Mario Kart pas het eerste spel die 4+ spelers ondersteunt? Zo ja, waar haal je zo'n kabel?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Voortaan hoef je niet te schreeuwen hoor we hadden je heus wel opgemerkt. :)

En af en toe is het niet echt volwassen maarja zoals ik zeg af en toe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
spaceboy schreef op 14 september 2003 @ 20:12:
[...]

Ontopic: zijn er mensen hier die al een kabel hebben om meerdere Cubes te koppelen? Of is Mario Kart pas het eerste spel die 4+ spelers ondersteunt? Zo ja, waar haal je zo'n kabel?
Is't niet gewoon zo dat je een ethernet modem hebt en daar een gewone UTP/netwerkkabel in stopt en dan de zooi aan elkaar hangt?
Lijkt mij wel zo logisch iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Volgens mij heeft Nintendo ook al gezegt dat dat zo is. Gewoon UTP dus. Alleen denk ik dat ze iets gaan uitbrengen voor die 16 spelers modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een rpg zou kunnen regiseren ofzo of gewoon wat kunnen regelen in een soort zelda game zou ik het spel zo een beetje laten lopen
zeg maar in die sfeer van The Legend of Zelda: A Link to the Past je weet toch in het begin van het spel wanneer je vader of oom sterft en jij de battle aan moet gaan en je in de regen loopt. of net als in die film de never ending story waar artreyu door blijft strijden wanneer net zn paard is gestorven..
iets in die sfeer met veel bomen en bos en dan met dit nummer (niet helemaal hetzelfde maar in die sfeer)op de achtergrond, echt zo nummer dat je bijna wil opgeven maar toch doorgaat, die shit moet je in een goede game hebben:
ga naar http://www.undergroundhiphop.com/audio/detail.asp?ID=5310 druk dan op listen now

voel je die vibe?

edit deze beat is ook vet op de achtergrond van zon soort spel:

http://www.undergroundhiphop.com/audio/detail.asp?ID=3861

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nee, waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 14 september 2003 @ 21:34:
[...]

Nee, waar heb je het over?
lukte die url niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

die url lukt niet nee...
Ik krijg iets om te downloaden (13579727706126825.ram). Maar wat moet ik met .ram?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 14 September 2003 @ 21:53:
[...]

die url lukt niet nee...
Ik krijg iets om te downloaden (13579727706126825.ram). Maar wat moet ik met .ram?
ik heb het gefixed ga naar http://www.undergroundhiphop.com/audio/detail.asp?ID=5310 druk dan op listen now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Realmedia?
edit te laat :P

[ Voor 46% gewijzigd door Collaborator op 14-09-2003 22:19 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Precies het zelfde hoor :? Ik kan ut ook niet open met wmp of winamp :? (ik doe waarschijnlijk iets gigantisch fout :P )

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig topic werd er toch beweerd dat StarCraft: Ghost niet op de cube zou worden gereleased? Ik kwam net op nintendo.com en daar stond hij op de frontpage: http://www.nintendo.com/g...page_main.jsp?gameId=1581

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

iemand zei dat de cube dat soort graphics niet aankon, iets wat dus echt totale onzin is :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 14 september 2003 @ 22:22:
[...]

Precies het zelfde hoor :? Ik kan ut ook niet open met wmp of winamp :? (ik doe waarschijnlijk iets gigantisch fout :P )
tis voor je real player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:51:
Vorig topic werd er toch beweerd dat StarCraft: Ghost niet op de cube zou worden gereleased? Ik kwam net op nintendo.com en daar stond hij op de frontpage: http://www.nintendo.com/g...page_main.jsp?gameId=1581
kdenk dat ie TIJDELIJK exclusive zal zijn voor de xbox, ala splinter cell
ALS die überhaupt exclusive wordt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Nou ik denk het niet. Je gaat geen reclame maken voor een game die eerst "exclusive" op een andere console komt. Dan lijkt mij niet zo slim. Je zou dan pas reclame gaan maken als hij bij jou op de console komt.

Ha, nog even en dan komt SC II. Die ga ik denk ik maar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Zoooo, ik ben weer bijgelezen. Ik hoop dat Tiscalie me snel aansluit want dit is ook geen porem.

Ik hunker ondertussen wel naar weer een epische game met een goed verhaal. F-Zero is wel leuk maar ook enorm moeilijk waardoor ik er niet steeds naar terug kom (al heb ik wel eindelijk mijn deuntje vrij gespeeld). Helaas zit er in mijn wishlist nog maar weinig die aan een dergelijk criterium voldoet. Star Wars kan dat hebben (al kennik dat verhaal natuurlijk al) en verder hebbik veel arcade games op mijn lijstje staan. Misschien als True Crime doet wat het beloofd dat ik weer blij kan zijn ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Goed, ik heb @ laupro toch maar wat in elkaar gedraaid voor de Retro Nintendo shirts, maar het is nog maar de vraag of het uiteindelijk door gaat. De shipping costs zijn niet misselijk en er moeten natuurlijk ook nog douanerechten betaald worden.
Anyway, dit is de link: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=389 (let op, het is in eerste instantie een animocheck!)

[ Voor 8% gewijzigd door jOzh op 15-09-2003 17:48 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tsss... Je laat het natuurlijk als gift versturen :P

28 euro voor een shirt wat daar $18 kost :? Das ook wat veel... Maar count me in, misschien kan je de verzendkosten beter verwerken in de kosten van de aangetekende zending, is ook wat makkelijker aanpassen.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmmz ik heb hier een blad liggen daar staan ook wat leuke aankondigingen en screens in (plus dvd met demo's :P) een kleine greep van spellen die mij wel kewl lijken:
- XG:GA (Xtreme G 4)
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- The Italian Job

Verder nog kewle demos van FF:CG, Metal Gear Solid Twin Snekes, Spyhunter 2, enz...

vooral XG:GA lijkt me vet! omdat XG3 ook zwaar vet was! :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 17:52:
tsss... Je laat het natuurlijk als gift versturen :P
Ja dat zou ik wel willen maar op hun site staat:
Also, 80sTees will not mark any package as a gift as we are required to sign that the value we mark for custom's is true
28 euro voor een shirt wat daar $18 kost :? Das ook wat veel...
Dat vond ik dus ook, vandaar dat ik niet zeker weet of deze IA wel doorgaat uiteindelijk...
misschien kan je de verzendkosten beter verwerken in de kosten van de aangetekende zending, is ook wat makkelijker aanpassen
Hmm, ja misschien doe ik dat wel bij de uiteindelijke IA (mocht die er komen)

[ Voor 19% gewijzigd door jOzh op 15-09-2003 18:05 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ReCreator schreef op 15 September 2003 @ 18:01:
Hmmz ik heb hier een blad liggen daar staan ook wat leuke aankondigingen en screens in (plus dvd met demo's :P) een kleine greep van spellen die mij wel kewl lijken:
- XG:GA (Xtreme G 4)
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- The Italian Job

Verder nog kewle demos van FF:CG, Metal Gear Solid Twin Snekes, Spyhunter 2, enz...

vooral XG:GA lijkt me vet! omdat XG3 ook zwaar vet was! :)
Wat voor blad? US?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Engels blad... Cube Magazine, wel bekend bij vele onder ons denk ik...
Probeerde net die filmpjes te rippen van dvd, maar het omzetten lukt niet echt...
achja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:51:
kwam van mij af. Ging over een gerucht wat ook op ign de ronde deed dat SC:Ghost wel eens een Xbox exclusive zou gaan kunnen worden. :)

Was dus niet definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

maar dvd met demo?

dus er zijn cube demos?

* NoTimeRemains wordt gek!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

HIValicious schreef op 15 September 2003 @ 19:08:
maar dvd met demo?

dus er zijn cube demos?

* ReCreator wordt gek!
Zitten 2 discs bij.... 1 dvd (digital video disc) voor in de dvd speler.
En een Action Replay disc... moet je gebruiken ala freeloader...
disc erin... cheat laden, orgineel erin... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

en op die AR zitten demos op?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het niet, althans in de winkel zag ik niets over speelbare demos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Thelema schreef op 14 september 2003 @ 20:25:
Volgens mij heeft Nintendo ook al gezegt dat dat zo is. Gewoon UTP dus. Alleen denk ik dat ze iets gaan uitbrengen voor die 16 spelers modus.
wat moeten ze daarvoor dan uitbrengen ? .. je kan toch gewoon in een hubje/switchje met 16 poorten (of 2 hub's/switches) en dan los ?

nou ja .. we zullen wel zien =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
ReCreator schreef op 15 september 2003 @ 19:38:
[...]

Zitten 2 discs bij.... 1 dvd (digital video disc) voor in de dvd speler.
En een Action Replay disc... moet je gebruiken ala freeloader...
disc erin... cheat laden, orgineel erin... :)
Even wachten hoor: Er zit een AR bij? Bij een blad van hoogstens €10,-?
Dat ding kost in de winkel €40,- :?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het is een AR met codes voor 1 (zegge: èèn) spel, dus je hebt er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De action replay functie werkt bij slechts 4 (lang eerder uitgebrachte) spellen en die freeloader werkt bij slechts 1 (hier nog niet uitgebracht) spel. Gewoon reclame dus, maar beter dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand welke online-gameshop zoals dvdboxoffice players choice games (us) verkoopt, naar aanleiding van dit artikel op ign: http://cube.ign.com/articles/437/437340p1.html?fromint=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 19:11

admiral866

The King Personality Disorder

jOzh schreef op 15 September 2003 @ 17:29:
Goed, ik heb @ laupro toch maar wat in elkaar gedraaid voor de Retro Nintendo shirts, maar het is nog maar de vraag of het uiteindelijk door gaat. De shipping costs zijn niet misselijk en er moeten natuurlijk ook nog douanerechten betaald worden.
Anyway, dit is de link: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=389 (let op, het is in eerste instantie een animocheck!)
nice wou em eigenlijk wel hebben dus thanks 4 the IA. Hopelijk kan het wat goedkoper. $100 !?
c'mon wat denken hun wel :P

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 15-09-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
het voordeligste is in groepen van 8 te bestellen bij dat 80stees.com

dan kost het nl. 2,25 $ per t-shirt...
kom je op 19.95+2.25 = 22.20 $ = 19,68 euro

komt er btw bij en invoerrecht: 19.68 * 1.122 * 1.19 = 26.28 euro

dus dan kost elke shirt dik 26 euro incl verzenden naar nederland incl btw en douanerecht

enige wat er dan nog bijkomt is verzendkosten naar de persoon thuis

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Laatst online: 21:55
Engels blad... Cube Magazine, wel bekend bij vele onder ons denk ik...
Probeerde net die filmpjes te rippen van dvd, maar het omzetten lukt niet echt...
achja...
En ik begon al te denken dat ik de enige was die dat blad had :p
Doorgaans lees ik alleen de Games (TM) (toevallig ook van Paragon Publishing, net als Cube Mag.), maar aangezien er een DVDtje met filmpjes bij zat heb ik'm toch maar gehaald...

Voor de duidelijkheid: met "demo's" worden filmpjes bedoelt en dus _geen_ playable demos. Zo'n disc is er wel ooit geweest bij een US magazine (waar oa Viewtiful Joe op stond).

Maar goed: het feit dat het FF:cc filmpje op de DVD stond was voor mij genoeg. Tevens is mijn interesse nu gewekt voor TMN-Turtles (de eerste cel shaded game waar de graphics me _echt_ aanspreken), ESP/ionage en MGS:tTS.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Thelema schreef op 15 September 2003 @ 20:39:
De action replay functie werkt bij slechts 4 (lang eerder uitgebrachte) spellen en die freeloader werkt bij slechts 1 (hier nog niet uitgebracht) spel. Gewoon reclame dus, maar beter dan niks.
Maar dat ene spel waarvoor de freeloader functie werkt is wel Winning Eleven 6! Ik denk dat een hoop mensen die niet van importeren houden deze game stiekem toch best zouden willen hebben. op deze manier hoef je geen hele Freeloader aan te schaffen en kun je wel van het beste voetbalspel op de Cube genieten!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Dus even voor de duidelijk voor in de toekomst :

Een demo is iets waarbij je een stukje van het spel kan _spelen_(!)
Een filmpje is iets wat je alleen maar kan _bekijken_(!)

* NoTimeRemains grrrr mumble @#$%@

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

He lui,

Ik heb weer een game te ruil.
Dit maal is het Baldurs gate, dark alliance. Ik doe em weg omdat het niet echt mijn soort game is. Misschien dat iemand anders het leuker vindt. Het liefst ruil ik tegen RE3 (of metroid prima maar zo stom is niemand denk ik ;)). Ook heb ik nog steeds enter the matrix te ruil.

offtopic:
Thelema, is het niet een beetje vroeg voor een wacken 2004 icon?
rajackar baalt nog steeds dat ie er in 2003 niet bij kon zijn

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik heb Smash bros voor jullie te koop te ruil i don't care

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

rajackar schreef op 16 September 2003 @ 16:35:
He lui,

Dit maal is het Baldurs gate, dark alliance. Ik doe em weg omdat het niet echt mijn soort game is. Misschien dat iemand anders het leuker vindt. Het liefst ruil ik tegen RE3 (of metroid prima maar zo stom is niemand denk ik ;)). Ook heb ik nog steeds enter the matrix te ruil.

offtopic:
ik wil m wel ruilen tegen prime,

oeps een of andere sukkel heeft ingelogd op mn pc. dus nu klopt t mail adres niet.
ik reageer zo ff onder de goede

[ Voor 10% gewijzigd door inXs op 16-09-2003 19:14 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
dit is mijn eigen account kan je naar mn msn acount sturen?

[ Voor 38% gewijzigd door Capibara op 16-09-2003 19:17 ]

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens loopt best wel goed zo te zien met de bestellingen van de shirts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

rajackar schreef op 16 September 2003 @ 16:35:
He lui,

offtopic:
Ik heb deze spellen nog te ruil:
-Resident Evil
-Waverace

offtopic:
Ik zie geen probleem :) ik heb mn kaart voor Wacken 2004 al een maand geleden besteld. Overgens was het geweldig afgelopen jaar.. net als 2002 en 2001
Ben je er ooit al eens geweest? Zoniet, gewoon gaan, is het mecca voor de metalfan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

offtopic:
Ik zou wel een Zelda en Know your roots shirt willen hebben, die Nintendo sweater ook wel maar die vind ik toch wel erg prijzig.

Volgende week Soul Caliber II :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik weet niet of deze eerder gepost zijn maar ik vind het de moeite wel waard

XGRA!

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeg.com/screens/images/jul/jul03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeg.com/screens/images/jul/jul13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeg.com/screens/images/jul/jul21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeg.com/screens/images/jul/jul25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeg.com/screens/images/jul/jul37.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeg.com/screens/images/jun/26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeg.com/screens/images/jun/32.jpg

Mpeg filmpje 1 (5.4 Mb)
Mpeg filmpje 2 (5.2 Mb)
Mpeg filmpje 3 (5.6 Mb)
Mpeg filmpje 4 (5.1 Mb)

Misschien allemaal niet mega supermooie graphics, (Mogelijk zijn dit ook de PS2 screens, zodat het niet tegenvalt voor andere consoles, ben geen anti PS2 maar kijk naar feiten :) ) maar wel SNEL!! en absoluut een must have voor mij... Ik ben nog altijd in voor een potje XG3, want dat spel was ook al master!!

Voor degene die meer willen zien! veel screens enz... http://www.extremeg.com/

[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 16-09-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReCreator schreef op 16 September 2003 @ 20:59:
Ik weet niet of deze eerder gepost zijn maar ik vind het de moeite wel waard

XGRA!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mpeg filmpje 1 (5.4 Mb)
Mpeg filmpje 2 (5.2 Mb)
Mpeg filmpje 3 (5.6 Mb)
Mpeg filmpje 4 (5.1 Mb)

Misschien allemaal niet mega supermooie graphics, (Mogelijk zijn dit ook de PS2 screens, zodat het niet tegenvalt voor andere consoles, ben geen anti PS2 maar kijk naar feiten :) ) maar wel SNEL!! en absoluut een must have voor mij... Ik ben nog altijd in voor een potje XG3, want dat spel was ook al master!!

Voor degene die meer willen zien! veel screens enz... http://www.extremeg.com/
Wil je snelheid, koop F-Zero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 22:23:
[...]
Wil je snelheid, koop F-Zero ;)
Doe ik ook :) Maar XG is voor mij altijd al al als zeer vermakelijk beschouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
wanneer komt Fifa2004 eigenlijk voor de cube?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Phusebox schreef op 16 September 2003 @ 22:55:
wanneer komt Fifa2004 eigenlijk voor de cube?
FIFA Football 2004 (EA) 30 oktober

Volgens : http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9161

Ja doe maar.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.