Het Grote Gamecube topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.979 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:55

Tarin

Just plain weird.

XG vind ik verdraaid veel lijken op dat oude spel waarbij je elkaar af moet snijden, wat ze in Tron (1) erg mooi hebben verbeeld.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Mozes wat is dat Ikaruga moeilijk zeg. Word ik oud of zo? Mijn reactievermogen is helemaal k**. Wel erg kickuh, gaat wel 80 jaar duren voor ik een poging waag wat scores te verbeteren gok ik. Ik vind het beter spelen op vertikale stand trouwens.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Thelema schreef op 16 September 2003 @ 20:34:
[...]

Ik heb deze spellen nog te ruil:
-Resident Evil
-Waverace
Resident evil heb ik uiteraard al, en met iemand die dat weg wil ruilen wil ik helemal niks te maken hebben >:)
offtopic:
Ik zie geen probleem :) ik heb mn kaart voor Wacken 2004 al een maand geleden besteld. Overgens was het geweldig afgelopen jaar.. net als 2002 en 2001
Ben je er ooit al eens geweest? Zoniet, gewoon gaan, is het mecca voor de metalfan.
offtopic:
Ben er vorig jaar geweest. vanaf 1996 4 x dynamo, maar dat verhaal is bekend. Hoop volgend jaar weer op wacken te staan. (SLAAAYOOOORRR ;))

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Topicstarter
Thelema schreef op 16 September 2003 @ 20:34:
[...]

Ik heb deze spellen nog te ruil:
-Resident Evil
-Waverace
Kheb wel interesse in Wave Race. Te ruil:
SMB1
Eternal Darkness

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 09:57 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

rajackar schreef op 17 September 2003 @ 09:53:
offtopic:
Ben er vorig jaar geweest. vanaf 1996 4 x dynamo, maar dat verhaal is bekend. Hoop volgend jaar weer op wacken te staan. (SLAAAYOOOORRR ;))
offtopic:
Slayer zoog op Wacken ;) Alleen Raining Blood was gaaf, zelfs tijdens Angel of Death was het (ondanks sloten bier) fucking saai.

The Simpsons: Hit & Run Review @ IGN (8.0)

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 17-09-2003 11:12 ]

Verwijderd

hmmm dat spel lijkt me best wel leuk, hopen dat ie snel wat in prijs zakt <40 euro dan koop ik hem wel. :P

• SD5k

SD5k

>4&X

Tarin schreef op 16 september 2003 @ 23:35:
XG vind ik verdraaid veel lijken op dat oude spel waarbij je elkaar af moet snijden, wat ze in Tron (1) erg mooi hebben verbeeld.
Lightbikes bedoel je. Maar buiten het design van de voertuigen heeft het kwa gameplay helemaal niks gemeen. Lightbikes is meer een puzzelspel

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 07:04:
Mozes wat is dat Ikaruga moeilijk zeg. Word ik oud of zo? Mijn reactievermogen is helemaal k**. Wel erg kickuh, gaat wel 80 jaar duren voor ik een poging waag wat scores te verbeteren gok ik. Ik vind het beter spelen op vertikale stand trouwens.
Hehe, ik ben gisteren begonnen met de Dreamcast versie van het spel. Ik weet niet of de versies veel van elkaar verschillen, maar om het eerste level door te komen heb ik al een aantal keer het continue-scherm mogen zien ;)

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb hem toch maar besteld. Voor een kleine 41 euro vond ik het wel de moeite om Springfield te kunnen onderzoeken. Alleen blijf ik het jammer vinden dat de game niet cell-shaded is...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

JC schreef op 17 September 2003 @ 12:41:
[...]

Hehe, ik ben gisteren begonnen met de Dreamcast versie van het spel. Ik weet niet of de versies veel van elkaar verschillen, maar om het eerste level door te komen heb ik al een aantal keer het continue-scherm mogen zien ;)
Wacht maar op level 2. Daar ging is snel door mijn continues heen.

Je moet ook wel de levels uit je hoofd kennen om iets beter te worden gok ik. Bepaalde stralen laad je jezelf op, maar blijf je op die plek, heb je een seconde later een andere polariteit voor je donder :).

Vooral de stukken waar je tussen stralen door moet gaan om stukjes van de andere polariteit op te pakken zijn pitting. Ik richt me dan vooral daarop en het schieten hoop ik dat het goed gaat. Ik weet niet op je die baas van level 1 nog op een bepaald punt moet raken of zo, maar ik beweeg russen die stralen door en schiet om de zoveel tijd even snel een rocket af.

Spelen hem met twee spelers trouwens, enerzijds makkelijker, anderzijds moeilijker. Ik zit steeds naar de verkeerde aircraft te kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 13:14 ]

• JC

JC

- minimalistic -

Ja, die polariteit is goed bedacht maar in het begin echt verrekte lastig. Maar goed, in zekere zin krijg je wel waar voor je geld; sommige spellen zijn redelijk eenvoudig uit te spelen :)

Verwijderd

Ja tegenwoordig maken ze helaas niet veel ouderwets moeilijk spellen meer. Natuurlijk is er een verschil tussen moeilijk en onmogelijk. Het moment dat ik echt beter begin te worden is als ik niet meer nadenk over welke knop ik moet indruk, moet doen etc .... gewoon alleen mijn blijk op het scherm en bepaalde stukken moet je echt alleen naar je aircraft kijken, de rest moet automatisch gaan. Da's ff oefenen :)!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Thelema schreef op 17 september 2003 @ 11:04:
[...]

offtopic:
Slayer zoog op Wacken ;) Alleen Raining Blood was gaaf, zelfs tijdens Angel of Death was het (ondanks sloten bier) fucking saai.

The Simpsons: Hit & Run Review @ IGN (8.0)
offtopic:
Laatste off topic reactie:

U heeft nog een hoop te leren, maar dat mag op die leeftijd ;)
Ik ken een hoop mensen die er waren en het schijnt erg goed geweest te zijn. Misschien toch iets te veel sloten bier?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• JC

JC

- minimalistic -

Oh ja, iedereen al gezien dat er 50 sterren plus een Pokemon wallpaper te verdienen zijn op de NintendoVIP site. Misschien wel handig om de laatste punten voor de nieuwe goodies bij elkaar te sprokkelen :)

Edit: lees net dat Viewtiful Joe een week eerder zou gaan uitkomen. Niet groot nieuws, maar toch ;)

[ Voor 21% gewijzigd door JC op 17-09-2003 16:10 ]

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
JC schreef op 17 september 2003 @ 16:09:
Oh ja, iedereen al gezien dat er 50 sterren plus een Pokemon wallpaper te verdienen zijn op de NintendoVIP site. Misschien wel handig om de laatste punten voor de nieuwe goodies bij elkaar te sprokkelen :)

Edit: lees net dat Viewtiful Joe een week eerder zou gaan uitkomen. Niet groot nieuws, maar toch ;)
NIET groot nieuws??? NIET GROOT NIEUWS????
dit is MEESTERNIEUWS!!!

:) niet groot, wel fijn...

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Zag vandaag bij Intertoys Rogue Leader voor 25 euro en Star Fox Adventures voor 30 (en nog wel meer aanbiedingen trouwens maar alleen deze 2 interesseerden me) Zat nog te twijfelen of ik er eentje mee zou nemen maar toch maar niet gedaan.. heb vorige week ook al Luigi's Mansion en SSBM gekocht. Maar misschien kunnen jullie me nog op andere gedachten brengen? :) Rogue Leader ziet er wel super uit maar is die niet een beetje saai? Het blijft alleen maar wat vliegen en schieten, dan lijkt de opvolger me leuker, daar kun je ook in rondlopen. En Star Fox.. ach ik heb Zelda en SMS ook al
Maar blijven mooie aanbiedingen...

Verwijderd

ik zie dat de ps2 officeel op 16 septembber online gaat hoe zit dat met de gc en welke spellen gaan woren gesupport?

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens lees net dit op cube-europe.
One of the biggest reasons why Rareware fans brought Xboxs has gone down the drain.
When it was first announced that Rareware had been sold to Microsoft fans were shocked in large. Many hardcore Rareware fans brought an Xbox to get all of Rareware's new games.

One game that really had people excited was the then unseen Perfect Dark Zero. Fans even went to such lengths as to buy an Xbox for the game.

A video featuring Joanna Dark in a more anime look was shown last year and fans have been eagerly waiting for news since, and today they have had some bad news.

It seems one of the most anticipated games for the Xbox wont in fact come out on the Xbox. It has a release year of 2006, and will appear on Microsoft's next console.
Rare master of delays strikes again! Jammer voor de mensen die er op zaten te wachten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

JC schreef op 17 September 2003 @ 16:09:
Waar?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• SD5k

SD5k

>4&X

rajackar schreef op 17 September 2003 @ 15:28:
offtopic:
Laatste off topic reactie:

U heeft nog een hoop te leren, maar dat mag op die leeftijd ;)
Ik ken een hoop mensen die er waren en het schijnt erg goed geweest te zijn. Misschien toch iets te veel sloten bier?
offtopic:
Ik heb ze 2x eerder geziek, en beide keren waren beter. Ook op mijn leeftijd kan je al iets hebben dat lijkt op smaak ;) maargoed, verder was het geslaagd natuurlijk.

Te ruil:
Tom Clancy's SPLINTER CELL

Het liefst zou ik iets als P.N.03, Ikaruga of SMB2 in ruil hebben.
mail: dophemont apenstaartje yahoo punt com

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

schnumi schreef op 17 September 2003 @ 20:01:
Trouwens lees net dit op cube-europe.

[...]

Rare master of delays strikes again! Jammer voor de mensen die er op zaten te wachten.
Gerucht doet de ronde dat de game goed op weg was, maar dat Microsoft de kwaliteit niet aan Halo niveau vond voldoen, en dus kon Rare back to lab.

Maakt je wel benieuwd naar de andere Rare games.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thelema schreef op 17 September 2003 @ 20:31:
[...]

offtopic:
Ik heb ze 2x eerder geziek, en beide keren waren beter. Ook op mijn leeftijd kan je al iets hebben dat lijkt op smaak ;) maargoed, verder was het geslaagd natuurlijk.

Te ruil:
Tom Clancy's SPLINTER CELL

Het liefst zou ik iets als P.N.03, Ikaruga of SMB2 in ruil hebben.
mail: dophemont apenstaartje yahoo punt com
is het US versie of PAL?
AudiRS4 schreef op 17 September 2003 @ 20:34:
[...]

Gerucht doet de ronde dat de game goed op weg was, maar dat Microsoft de kwaliteit niet aan Halo niveau vond voldoen, en dus kon Rare back to lab.

Maakt je wel benieuwd naar de andere Rare games.
Mmm idd Kameo lijkt me nog wel grappig maar ik weet niet of Rare nu nog echt de topper is die het was tijdens de N64 periode.

[ Voor 32% gewijzigd door schnumi op 17-09-2003 20:59 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 17 September 2003 @ 20:58:
[...]

is het US versie of PAL?
PAL, mail me als je interesse heb (op bovenstaande mail dan)

edit: als je US hebt wil ik er wel een gratis 1.04 freeloader bijdoen (die perfect werkt met Splinter Cell)

[ Voor 22% gewijzigd door SD5k op 17-09-2003 21:04 ]

• Wom
  • Nu online

Wom

schnumi schreef op 17 September 2003 @ 20:58:
[...]

is het US versie of PAL?

[...]

Mmm idd Kameo lijkt me nog wel grappig maar ik weet niet of Rare nu nog echt de topper is die het was tijdens de N64 periode.
Rare kon die topper worden omdat zij de enige waren die constante kwaliteit afleverde terwijl andere developers behalve Nintendo zelf niet echt een bijdrage aan de N64 gamelist hebben gebracht die velen van jullie zullen herinneren.

Maar na het zien van de laatste screens van Kameo (X03) durf ik bijna wel te zeggen dat de kwaliteit die ze op de N64 lieten zien gewaarborgd is :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thelema schreef op 17 September 2003 @ 21:01:
[...]

PAL, mail me als je interesse heb (op bovenstaande mail dan)
Nee sorry anders moet ik telkens met die freeloader aan de gang. :)
AudiRS4 schreef op 17 september 2003 @ 21:03:
[...]

Rare kon die topper worden omdat zij de enige waren die constante kwaliteit afleverde terwijl andere developers behalve Nintendo zelf niet echt een bijdrage aan de N64 gamelist hebben gebracht die velen van jullie zullen herinneren.

Maar na het zien van de laatste screens van Kameo (X03) durf ik bijna wel te zeggen dat de kwaliteit die ze op de N64 lieten zien gewaarborgd is :)
Kameo ziet er idd goed uit maar Rare moet nu aan meerdere titels tegelijk werken en dat deden ze bij Nintendo niet. Nintendo liet ze ook erg veel speelruimte kwa tijd enz en dat zal MS ze ook wel geven in het begin maar als het te lang gaat duren dan word het ook wel anders ben ik bang.

[ Voor 62% gewijzigd door schnumi op 17-09-2003 21:05 ]

• Wom
  • Nu online

Wom

schnumi schreef op 17 september 2003 @ 21:04:
[...]

Nee sorry anders moet ik telkens met die freeloader aan de gang. :)

[...]

Kameo ziet er idd goed uit maar Rare moet nu aan meerdere titels tegelijk werken en dat deden ze bij Nintendo niet. Nintendo liet ze ook erg veel speelruimte kwa tijd enz en dat zal MS ze ook wel geven in het begin maar als het te lang gaat duren dan word het ook wel anders ben ik bang.
MS richt zich met het Xbox project op de lange termijn. En ik denk ook niet dat ze Rare gekocht hebben om snel te cashen (Hadden ze Take2 wel overgenomen ;)).

Grabbed By The Ghoulies en Conker zijn naar mijn idee echter wel met tijdsdruk geplanned, bij de andere titels is dat naar mijn idee veel minder. Maargoed, de tijd zal het uitwijzen want binnenkort is Grapped..... aan de beurt :)

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Weet iemand of de Sterren site nog een keer open gaat?? :?

Ik ben er nog nooit in geslaagd om erin te komen, er staat altijd "Binnenkort beschrikbaar" of zoiets. :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

JC schreef op 17 September 2003 @ 16:09:
Waar :?

edit:
Al gevonden ;) f*cking reclame banners

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 21:22 ]

• SD5k

SD5k

>4&X

Viewtiful Joe is in Europa vervroegd naar 24okt.

NoA Official Mario Golf Tournament!

F-Zero GX Global Championchip!

Splinter Cell: Pandora Tomorrow Trailer

[ Voor 77% gewijzigd door SD5k op 17-09-2003 21:39 ]

• JC

JC

- minimalistic -

In het onderdeel "Start" op de NintendoVIP site staat een Pokemon banner met het woord enquete *klik* :)

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Sorry :X

[ Voor 92% gewijzigd door NvE op 18-09-2003 09:37 ]

Ja doe maar.

• JC

JC

- minimalistic -

Ik gaf antwoord op de post van Spaceboy, niet op die van CybErvee :P

[ Voor 3% gewijzigd door JC op 18-09-2003 09:34 ]

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 13:15
Vandaag is de Mediamarkt in Utrecht opengegaan. Ze hebben geen spectaculaire aanbiedingen voor de cube, maar zijn op zich best goedkoop. 50 euro voor de meeste spellen, 30 voor controllers en ik heb zelf een Gameboy Player gehaald voor 50.
Dus ik zou er heen gaan voordat ze alle prijzen weer gaan verhogen zoals bij de andere filialen.

• SD5k

SD5k

>4&X

Een gameboy player kost toch standaart 50euro?

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 13:15
Thelema schreef op 18 September 2003 @ 11:58:
Een gameboy player kost toch standaart 50euro?
Hmmm, dat kan best, maar in de meeste winkels ligt ie voor 60. Maar dat maakt niet uit want ik wilde hem toch al een tijdje hebben.

• Deddiekoel
Ik zit nog steeds braaf mijn sterren te sparen voor de GB player. Maar ik twijfel nu toch weer wel. Als die Zelda collection idd er komt is de kans best aanwezig dat deze ook in de sterrencatalogus zal komen. Ik heb dan liever dat soort unieke dingen dan een apparaat dat iedereen zomaar kan kopen. Twijfels alom dus!

• JC

JC

- minimalistic -

Wat kost een GBPlayer in de sterrencatalogus? Heb helaas nooit de kans gehad om in de nieuwe catalogus te kijken. Wat (voor interessants) zou ik kunnen kopen voor 4000 sterren?

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

5000 Punten dacht ik :)

Ja doe maar.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Kunnen die sterren ook verlopen? Ik vond zelf de eerste generatie zut zoals achtergrondjes of zelf print posters echt totaal oninterresant. Maar een gbplayer vind ik wel weer leuk. Als die regelmatig opnieuw toegevoegd gaan worden ga ik met toch ook maar is registreren.

Ik heb trouwens ook eindelijk ikaruga, helaas wel de japanse dc versie. Tot nu toe nog niets gezien wat de huidige 60 euro prijs rechtvaardigt, maar ja ik ben met zeer veel moeite net door level 1 heen gekomen. En ik kan gewoon niet zo goed tegen mijn verlies en dan is 5 seconden spelen en dan af niet echt tof |:(

Trouwens over die shirts.....bij lik sang hadden ze ook wel geinige. Bijvoorbeeld het beroemde evolutie plaatje van aap naar onze huidige homo sapiens, maar dan dus op het einde iemand die op een arcade kast speelt...euh nou ja als je hem ziet dan is ie wel grappig...toch? B) Ik heb dus alleen geen enkel idee wat die dingen nou kosten inc transport en douane rip off praktijken.

http://www.lik-sang.com/l...7fb9bf2feea582fc6050fc95e

10 second ninja DONE

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Op sterren zit geen houdbaarheiddatum :)

Als je gaat registeren, mag ik jou dan lid maken :> Wil meer ounten hebben >:)

Ja doe maar.

Verwijderd

Sagat schreef op 18 September 2003 @ 15:35:
Kunnen die sterren ook verlopen?
Planeten bewegen, sterren niet. Zowieso, een bol kan niet lopen, of je moet er pootje onder proppen. Dus of sterren ver kunnen lopen of niet, ze kunnen helemaal niet lopen.
NvE schreef op 18 September 2003 @ 15:42:
Op sterren zit geen houdbaarheiddatum :)
Oh jawel, maar erg lang hoor, langer dan een mensenleven :)!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 16:09 ]

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

:?

tis hier geen HK hoor :?
wel leuke reactie :)
De sterren kunnen inderdaad niet verlopen, dus je kan rustig wachten tot er vette dingen in de catalogus komen :)

This space is occupied

Verwijderd

Geen slanke dingen?

Maaruh, ze doen er wel weer erg lang over bij Nintendo. Zoals gewoonlijk duurt alles weer langer, daarnaast is die site vaak niet vooruit te branden. Maar ja, een beetje geduld op zijn tijd is ook niet verkeerd.

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
denken jullie dat de sterren niet kunnen verlopen? .. :)

ik heb de voorwaarden gelezen (op nintendo.nl) en er staat dat ze t RECHT hebben om je sterren na een jaar van registratie te wissen... :p maargoed, hebben ze zover ik t weet nog niet gedaan omdat t dan helemaaaal onmogelijk wordt om fatsoenlijk te sparen

Verwijderd

Ok, dan moeten zij ff naar mijn website gaan. Ik heb daar namelijk op staan dat ik het recht heb de hele boel daar te komen verbouwen als ze aan mijn sterren zitten. Honkbalknuppel en kettingzaag zijn al aangeschaft.

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

[185112] <Lamsh> yam: Then there is the all-new co-op mode. Nintendo, thankfully, has granted the wishes of Mario Kart fans abroad. You can play Grand Prix in multiplayer form.

mario kart wordt uber, oladiejeeh ! oladiejooh ! =)

nintendo luistert naar me ! woopdiefuckin'doop !

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Verwijderd

yamAUchi schreef op 18 September 2003 @ 18:54:
[185112] <Lamsh> yam: Then there is the all-new co-op mode. Nintendo, thankfully, has granted the wishes of Mario Kart fans abroad. You can play Grand Prix in multiplayer form.

mario kart wordt uber, oladiejeeh ! oladiejooh ! =)

nintendo luistert naar me ! woopdiefuckin'doop !
Komt hiervandaan:
http://cube.ign.com/articles/450/450395p1.html

vooral op de 2e page staan erg leuke dingen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 19:18 ]

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Holy hell, 16-player co-op Grand Prix?!

BEST GAME EVER!!!

Heb je wel een Cube Party voor nodig om dat voor elkaar te krijgen :)

Check dit dan:
The way it works is fairly simple. Two players to a kart: one steers and the other tosses items. For the power slide, you both have to work together. While the player in the driver's seat activates the slide with L or R, it's up to the player in the back seat to rock the stick back and forth, thus earning the boost. If you want to switch seats you have to verbally agree to hit the Z-button at the same time. In multiplayer mode, you can imagine that the more people you get to play co-op, the louder the experience becomes. It's a mode we're really looking forward to exploiting -- especially over a LAN.
Lijkt me vrij irritant als je met 1 of andere prutser zit opgescheept :+ Wel een goede MKDD partner uitkiezen dus ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik snap nog eigenlijk niet hoe ze die 16 spelersmodus voor elkaar gaan krijgen, dan heb je toch echt 4 cubes nodig, en ik heb nog niks gehoord over een aparaat om 4 cubes te linken. Of moet je daar dan iets van PC hardware voor gebruiken?

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Nintendo zal wel met setjes komen, vergelijkbaar met link mode van de GBA, iedereen 1 snoertje, waarbij je steeds meer kan aansluiten.
Natuurlijk kan je ook PC dingen gebruiken (switch, UTP kabels)

• SD5k

SD5k

>4&X

Als ze dat maar niet te duur maken dan.. Er heef eigenlijk ook nog bijna niemand een Broadband Adapter heh.

• Dyxtra
  • Niet online
Thelema schreef op 18 September 2003 @ 20:41:
Ik snap nog eigenlijk niet hoe ze die 16 spelersmodus voor elkaar gaan krijgen, dan heb je toch echt 4 cubes nodig, en ik heb nog niks gehoord over een aparaat om 4 cubes te linken. Of moet je daar dan iets van PC hardware voor gebruiken?
Je kunt zelfs 8 cubes linken toch? Met 8 karts/16 man heb je dus een allemaal een eigen scherm :9

Denk niet dat ik 8 cubes / 8 TVs ooit zal meemaken maar goed ;)

*hoopt op goedwerkende LAN hack*

f.k.a D³

• SD5k

SD5k

>4&X

Dat klinkt wel geweldig, als het echt zover is en het werkt allemaal goed moeten we echt ns een GoT HGGT LAN organiseren.

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

d3 .. jewel .. dat gaan we wel meemaken ;)

gaat wel iedereen een broadbandadapter kosten (60 euro) maar die moet je toch hebben ;)

ok ok .. 8 tv's misschien niet, maar als je een beamer hebt, dan hebben 4 (8) mensen al een groter scherm dan de tv voor zichzelf, dan heb je nog maar 4 andere tv's nodig .. en in totaal maar 5 van die adapters =)

hubje er tussen .. en gaan met die banaan .. ow ik heb zin in yAmLAN =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• SD5k

SD5k

>4&X

yamAUchi schreef op 18 september 2003 @ 21:53:
d3 .. jewel .. dat gaan we wel meemaken ;)

gaat wel iedereen een broadbandadapter kosten (60 euro) maar die moet je toch hebben ;)

ok ok .. 8 tv's misschien niet, maar als je een beamer hebt, dan hebben 4 (8) mensen al een groter scherm dan de tv voor zichzelf, dan heb je nog maar 4 andere tv's nodig .. en in totaal maar 5 van die adapters =)

hubje er tussen .. en gaan met die banaan .. ow ik heb zin in yAmLAN =)
Bij Dixons zijn de BB-adapers 35euro

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Thelema schreef op 18 September 2003 @ 22:13:
[...]

Bij Dixons zijn de BB-adapers 35euro
Dat is een aantrekkelijke prijs :P

Maar ik heb zo`n ding (voorals nog ) toch niet nodig :)

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, maken we er geen HK van :)
16 spelers GP :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 16:05:
[...]

Planeten bewegen, sterren niet. Zowieso, een bol kan niet lopen, of je moet er pootje onder proppen. Dus of sterren ver kunnen lopen of niet, ze kunnen helemaal niet lopen.
En of sterren kunnen lopen, je wil niet weten hoeven sterren bij mij een afgrond in gedoken zijn voor dat een zekere besnorde loodgieter hem kon pakken. Tssss some ppl :P

Ik zal is ff kijken hoeveel nintendo vip sterren catalogus sterren ik nu daadwerkelijk heb. (voor je het wet krijg je een of andere filosophische qoute voor je kiezen over hoe sterren aan de hemel staan *bibber*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Aangezien laupro z'n systeem nogal gewijzigd heeft, hier even de nieuwe site voor de IA van de retroshirts: http://www.inkoopacties.net/ia/2gftgfw2

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me sterren geregistreerd bij de engelse site van nintendo.
Kan je deze nog omzetten naar de nederlande site??
Ik heb namelijk gehoord dat ze de producten uit de sterrencatalogus niet naar nederland versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik weet dat Metroid Prime niet heel veel aandacht heeft gekregen en dat is jammer. Bijna niemand kent het spel. Ik heb toch de moeite genomen om hier een schijfje van te bemachtigen en ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen.

Wat ik bedoel te zeggen: "GOD DAMN! MP Heerscht!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

rajackar schreef op 19 september 2003 @ 10:26:
Ik weet dat Metroid Prime niet heel veel aandacht heeft gekregen en dat is jammer.
Eehm, game of the year???

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
rajackar schreef op 19 September 2003 @ 10:26:
Ik weet dat Metroid Prime niet heel veel aandacht heeft gekregen en dat is jammer. Bijna niemand kent het spel. Ik heb toch de moeite genomen om hier een schijfje van te bemachtigen en ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen.

Hoe kom je erbij dat MP weinig aandacht heeft gekregen. Eind maart was het hele HGGCT in het teken van die game. D³ is er nog steeds niet van hersteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

* rajackar rajackar voelt zich erg onbegrepen en zal nooit meer flauwe slechte grappen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Haha, jah ik denk dat bijna iedereen een kopietje van dat spel heeft. Maar verder heb je gelijk.. Het spel is mega vet.. ik moet hem ook eens een keer uitspelen... :P
Maar ik ga nu eerst verder met Golden Sun 2!! Gister gekocht, het langverwachte vervolg..

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Golden sun is GBA toch?
Misschien ook ff gaan checken.
Druk druk druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
* Deddiekoel voelt zich op zijn beurt weer opgelaten. Maar sinds maar zijn er zoveel nieuwe gezichten gekomen dat het ook moeilijk bij te houden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op 19 September 2003 @ 10:56:
* Deddiekoel voelt zich op zijn beurt weer opgelaten. Maar sinds maar zijn er zoveel nieuwe gezichten gekomen dat het ook moeilijk bij te houden is...
* rajackar zwaait even

Ik was diegene die alleen maar over Resident Evil kan praten weet je nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren PN03 binnen... _/-\o_
wat een enorm vet spel...

heb vannacht al weer veel te weinig slaap gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens er is ook weer een vernieuwde impressie van 1080: avalanche en zo te horen word het een zeer vet spel. 8) De snelheid is nu stukken beter als de E3 build en er zit ook licensed music in het spel. :)

Alleen de framerate zakt soms iets maar Nintendo heeft belooft dat het spel 60fps all the time gaat zijn als het af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

rajackar schreef op 19 september 2003 @ 10:26:

jaja, das wel wat anders dan Resident Evil heh ;)
schnumi schreef op 19 september 2003 @ 12:03:
Trouwens er is ook weer een vernieuwde impressie van 1080: avalanche en zo te horen word het een zeer vet spel. 8) De snelheid is nu stukken beter als de E3 build en er zit ook licensed music in het spel. :)

Alleen de framerate zakt soms iets maar Nintendo heeft belooft dat het spel 60fps all the time gaat zijn als het af is.
1080 wordt gewoon geweldig, daar was ik al vanaf het begin van overtuigd

[ Voor 38% gewijzigd door SD5k op 19-09-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ben ik de enige die het eik niet je-van-het vindt? :P
Misschien moet ik er wat meer tijd in steken ofzo :?
Kga nog wel een keer proberen verder te komen.
//MP dus ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 19-09-2003 12:06 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens zit net ook de eerste movies van de Cube build SSX3 versie te kijken en damn het loopt als een zonnetje.

Geen framerate problemen meer zoals in SSX tricky (port). :) Ook ziet het er zeer lekker uit.

Trouwens wat ook vet is aan 1080 is dat bijv je kleren wapperen in de wind en ook als je valt dat je dan onder het sneeuw zit en dat er weer afwaait als je weer gaat boarden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 19 September 2003 @ 12:10:
Trouwens wat ook vet is aan 1080 is dat bijv je kleren wapperen in de wind en ook als je valt dat je dan onder het sneeuw zit en dat er weer afwaait als je weer gaat boarden. 8)
1080 klinkt echt super. Tricky was leuk, maar toch net even een beetje te over the top voor mij. Vooral die vage course in Japan waar je constant aan het zweven was vond ik vervelend.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
schnumi schreef op 19 september 2003 @ 12:10:
trouwens zit net ook de eerste movies van de Cube build SSX3 versie te kijken en damn het loopt als een zonnetje.

Geen framerate problemen meer zoals in SSX tricky (port). :) Ook ziet het er zeer lekker uit.

Het is mij bij SSX Tricky niet opgevallen dat schokkend of langzamer gaat.

Het is trouwens wel een heel vet spel, alleen kan je aardig snel alle levels halen.
SSX 3 ga ik wel halen iig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vanitas schreef op 19 September 2003 @ 12:51:
[...]

Het is mij bij SSX Tricky niet opgevallen dat schokkend of langzamer gaat.

Het is trouwens wel een heel vet spel, alleen kan je aardig snel alle levels halen.
SSX 3 ga ik wel halen iig.
Nou dan moet je nog maar eens goed kijken naar een spel wat altijd 60fps loopt en dan weer SSX Tricky spelen.

Er zit zeker slowdown in maar dat komt meer omdat het een port was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
ik zit zelf ook uit te kijken naar 1080, maar nou heb ik een keer ergens gelezen dat er op de pistes npc's skien en boarden. maar ik heb het in nog geeneen screenshot gezien en ik ook meer nergens gelezen. was het gewoon een roddel, want t zou wel heel vet zijn :)

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb wel ergens een filmpje waarin je npc boarders ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
rajackar schreef op 19 September 2003 @ 10:26:
Hier kan ik me volledig bij aansluiten.
MP is naar mijn menig met ruime voorsprong het beste spel voor de cube _/-\o_ en alleen dit spel al maakte de cube het geld meer dan waard.

Zal dan ook als MPII uitkomt niet de moeite te nemen hem te pre-orderen, maar meteen spullen inpakken en in een tentje gaan bivakkeren in Texas, voor de deur van Retro.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we het toch over Prime hebben, kben eigenlijk wel benieuwd naar de meningen hier. We hebben nu een paar maanden gehad om Wind Waker en Prime goed te spelen, welke vind men beter? In de meeste bladen kregen ze hetzelfde cijfer om ruzie met lezers te voorkomen. Ben benieuwd wat iedereen er hier van vindt

Poll: Welke is beter?
Metroid Prime
Legend of Zelda: The Wind Waker
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4108&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb op Zelda gestemd :) Niet omdat het een beter spel is (dat laat ik in het midden), maar ik heb met Zelda meer plezier gehad :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 19 September 2003 @ 15:44:
Ik heb op Zelda gestemd :) Niet omdat het een beter spel is (dat laat ik in het midden), maar ik heb met Zelda meer plezier gehad :)
Dat bedoel ik ook hoor, wat je een beter spel vindt. Niet op een objectieve review manier, gewoon egoistische eigen meningen wil ik zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Zelda gestemt, Metroid Prime begon echt veel belovend maar bij dat sneeuw gedeelte ben ik definitief in slaap gevallen. Heb ook maar iets van 3 uur speeltijd volgens m'n savegame. Zelda heeft me praktisch van begin tot eind weten te boeien en is ook een van de weinige games die ik nog heb uitgespeeld het afgelopen jaar (iig een die langer dan 2 dagen duurt ;)).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid vind ik leuker, de reden dat ik niet op Zelda gestemd heb is het zeilgedeelte, dat begon te vervelen. Geef mij maar iets meer dungeons en bosses en het spel was veel beter geweest, maar da's mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Prime gestemd. Kvond Zelda helemaal geweldig in de dungeons, khad er alleen wat meer willen zien. Prime vond ik zelfs tijdens het backtracken als ik items zocht leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb Metroid Prime Gestemd.. vind het eigenlijk maar raar dat zoveel mensen nog voor TWW stemmen, heb die game maar 2 dagen echt gespeeld tot ik triforce stukjes moest gaan halen (na temple of gods) en vind het nu echt geen moer meer aan. het het spel dan ook niet echt meer aangeraakt (alleen om connectivity te testen :P)
terwijl ik Metroid Prime ondertussen al bijna 2x heb uitgespeeld + nog 5 games ofzo |:(
Gek genoed heb ik the Master Quest ook al bijna uitgespeeld (moet nog 3 temples (zit in water temple)

Metroid Ownage :D _/-\O_

het zou trouwens kunnen dat ik Metroid Leuker vind omdat ik echt een hekel heb aan die oude tijden (ridders >tot nu)
Ik hou meer van games die zich lekker in de toekomst afspelen :P kan je je fantasie lekker loslaten omdat je niet aan feiten gebonden bent :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
TheEvilCuber schreef op 19 september 2003 @ 17:48:
Ik heb Metroid Prime Gestemd.. vind het eigenlijk maar raar dat zoveel mensen nog voor TWW stemmen, heb die game maar 2 dagen echt gespeeld tot ik triforce stukjes moest gaan halen (na temple of gods) en vind het nu echt geen moer meer aan. het het spel dan ook niet echt meer aangeraakt (alleen om connectivity te testen :P)
Precies wat ik met MP had :Y)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Heb toch echt meteen voor MP gekozen.
Zelda had gewoon niet genoeg gameplay. De dungeons waren ongelovelijk mooi, maar er waren er simpelweg te weinig van en ze waren te kort.
Duidelijk op het laatst nog het een en ander weggehaald zelfs. Als je naar die Jabun moet en je komt bij dat eiland dat helemaal verwoest is? Dat hoorde overduidelijk een dungeon.
Ondanks dat het spel echt heel gaaf was vond ik het jammer dat je soms minutenlang moet zeilen, en om dit nog erger te maken (!) kon je niet eens ff weg om koffie te zetten, dan werd je uit je bootje gemept.

Metroid daarentegen is van begin tot eind pure magie geweest. Enige twee minpuntjes die mij persoonlijk opvielen waren ten eerste: Het standaard steriotype Vuurlevel en Ijslevel. Das mij net een tikkie te makkelijk. Zien we strax in Metroid II een wind en een waterlever :P
Talon Overworld en de Chozo Ruins waren wel ongelovelijk mooi daarintegen. Ook de Phazon Mines had wel een zekere charme.
Ten tweede was het soms een beetje minder dat er geen centraal verbindingspunt was zoals bij Fusion, zodat je soms heel vaak hetzelfde stuk moest backtracken. Een paar keer is leuk maar na verloop van tijd doe je niet eens je best meer. Lava? Boeiuh. Het was veel mooier de eerste keer dat je een kamer binnenkwam en je kende hem nog niet; voorzichtig met scanner aan naar binnen, goed om je heenkijken... Ik zat constant op het puntje van mn stoel. Wat dat betreft was het misschien jammer dat vijanden respawnen; maar anders was het wel heeel makkelijk geweest.
Maar goed, deze 2 punten zijn echt meer een kwestie van smaak.

Voor mij is en blijft Metroid Prime de grote winnaar _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelda.
MP kon me gewoon niet echt boeien, ik begon al nattigheid te voelen bij het "traininglevel", en ja hoor, daarna werd het alleen maar erger.
Ik vond het spel onduidelijk, saai en aan de controls kon ik niet wennen. In het ijslevel ben ik er toen definitief mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MP is

• beter
• leuker
• mooier
• origineler
• moeilijker
• sfeervoller
• uitdagender
• innovatiever
• indrukwekkender

dan ZTWW. Lijkt me duidelijk dus ;)

Kwam dit stukje tegen in een Miyamoto interview, heb mijn afkeer van RPGs niet van een vreemde :+
Miyamoto: I personally have a fundamental dislike of the RPG system. But there are so many people who do like it and there are certain types of games for which that system is perfectly suited. I think that with an RPG you are completely bound hand and foot, and can't move. But gradually you become able to move your hands and legs.... you become slightly untied. And in the end, you feel powerful. So what you get out of an RPG is a feeling of happiness. But I don't think they're something that's fundamentally fun to play. With a game like that, anyone can become really good at it. WIth Mario though, if you're not good at it, you may never get good.
Afbeeldingslocatie: http://www.famitsu.com/game/news/2003/09/14/h-103_16067_03.jpg.jpg
Willekeurig leuk Shiggy plaatje
Ik stel voor het weekend van 14nov (= PAL release toch?) meteen een yAmLAN :Y)
Deddiekoel schreef op 19 september 2003 @ 10:37:
Hoe kom je erbij dat MP weinig aandacht heeft gekregen. Eind maart was het hele HGGCT in het teken van die game. D³ is er nog steeds niet van hersteld!
Nog niet helemaal nee, maar het gaat al een stuk beter hoor! :*)
Ecco schreef op 19 September 2003 @ 13:35:
Zal dan ook als MPII uitkomt niet de moeite te nemen hem te pre-orderen, maar meteen spullen inpakken en in een tentje gaan bivakkeren in Texas, voor de deur van Retro.
Mag ik mee? :P

Bolwerk van goede developers daar in Texas. Retro Studios, id Software, Ion Storm Austin _/-\o_

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Vind ze beiden geweldige spellen, MP heb ik niet meer aangeraakt sinds ik hem heb uitgespeeld. En bij Zelda ben ik ondertussen aan mn 2e keer begonnen. Maar als ik toch moeten kiezen ga ik toch voor Zelda, alleen is de eindbaas wel fucking makkelijk.

M'n huidige favorieten zijn tochwel F-Zero GX en Animal Crossing.

[ Voor 13% gewijzigd door SD5k op 19-09-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk dat het zo goed opgaat :)

Kvind trouwens het backtracken in Prime prima te doen. Door alle upgrades (nieuwe wapens, visors, grapple beam) ga je lekker snel door gebieden heen die eerst tijd kostten, en je krijgt ook echt het gevoel dat je de weg leert kennen op een vreemde planeet zo.

Verder is het lava en ice level idd niet heel erg origineel, maar horen wel heel erg bij de Metroid serie. Toen Metroid ermee begon was het wat minder afgezaagd, 't geeft zo wel lekker retro (hahaha) gevoel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Metroid Prime vond ik beter. Zelda was ook niet verkeerd en wellicht iets meer diepgang, maar de "kick" om te spelen bij was voor mij bij MP groter. Al moet ik zeggen dat ik geen spijt heb van de uren die ik in Zelda heb gestoken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda, zeker weten :)

Het is niet omdat ik het een veel beter spel vind dan MP, maar gewoon de sfeer en nostalgie alleen al bij het introfilmpje doen mij een traantje wegplinken :)

jammer dat er geen optie is om ze allebei aan te kruizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Zelda is aan het winnen !

:+

--

Nu niet meer :/

[ Voor 29% gewijzigd door NvE op 20-09-2003 10:18 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
schnumi schreef op 19 September 2003 @ 13:08:
[...]

Nou dan moet je nog maar eens goed kijken naar een spel wat altijd 60fps loopt en dan weer SSX Tricky spelen.

Er zit zeker slowdown in maar dat komt meer omdat het een port was. :)
Het draait dan misschien niet konstant op 60 fps, maar het gaat nooit zo langzaam dat het storend, of opvallend is.

• Vanitas
Ik had voor MP gekozen.

Zelda is een goede game, maar het is te simpel en sommige stukken vallen in herhaling (8 triforce deeltjes zoeken)
MP is zeer goed opgebouwd en je krijgt helemaal het gevoel dat je echt "daar bent".

Dat had ik niet echt met zelda.
Het speelt wel verder heel soepel enzo, maar de ervaring is toch gewoon minder "spannend" dan MP

Don't get me wrong, zelda is goed, maar er zijn veel punten waar nog verbetering voor nodig is.

Verwijderd

Ik heb nu al 2 dikke maanden niet meer achter mijn gamecube gezeten en zit erover te denken om hem te ruilen voor een PS2/Xbox. Als nintendo-fan klinkt het misschien raar en misschien zelfs veraaiend, maar ik vind de gamecube toch een beetje kiddy.

Ook zie ik niet echt spellen meer verschijnen voor de gamecube die mij echt nog aanspreken. Als (een beetje) shooter-fan zie ik heerlijke games bij de PS2 en Xbox. Vooral dat voice-command lijkt me erg gaaf allemaal.

De PS2 spreekt me dan nog het meest aan, alleen ben ik bang dat de graphics zullen tegen vallen.

Wat zal ik doen, toch wel klote om als nintendo-fan (kep alleen de snes niet :P, hoe kan ik me dan eigenlijk een nintendo-fan noemen, maar dat terzijde) me gamecube uit mijn collectie te zien verdwijnen. Maar ik denk dat een nieuwe console toch wat vernieuwender zal zijn voor mij. Want de 11 spellen die ik heb ben ik nu toch echt wel op uitgekeken.

Ik heb niet echt het geld voor een PS2/Xbox naast me gamecube (ben aan het sparen voor een mooie brommer :+).

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 09:46:
Ik heb nu al 2 dikke maanden niet meer achter mijn gamecube gezeten en zit erover te denken om hem te ruilen voor een PS2/Xbox. Als nintendo-fan klinkt het misschien raar en misschien zelfs veraaiend, maar ik vind de gamecube toch een beetje kiddy.

Ook zie ik niet echt spellen meer verschijnen voor de gamecube die mij echt nog aanspreken. Als (een beetje) shooter-fan zie ik heerlijke games bij de PS2 en Xbox. Vooral dat voice-command lijkt me erg gaaf allemaal.

De PS2 spreekt me dan nog het meest aan, alleen ben ik bang dat de graphics zullen tegen vallen.

Wat zal ik doen, toch wel klote om als nintendo-fan (kep alleen de snes niet :P, hoe kan ik me dan eigenlijk een nintendo-fan noemen, maar dat terzijde) me gamecube uit mijn collectie te zien verdwijnen. Maar ik denk dat een nieuwe console toch wat vernieuwender zal zijn voor mij. Want de 11 spellen die ik heb ben ik nu toch echt wel op uitgekeken.

Ik heb niet echt het geld voor een PS2/Xbox naast me gamecube (ben aan het sparen voor een mooie brommer :+).
Ik heb 'n beetje hetzelfde "probleem", al zie ik genoeg zon door de wolken (Soul Calibur, Mario Kart). Heb wel geld voor een PS2 maar dat vind ik echt een foute investering, ik wacht een jaartje op de PS3 of wat dan ook, die komt naast de Cube (en misschien wel naast de Cube2). :)

• Deddiekoel
Mocht iemand zijn Cube serieus willen verkopen dan heb ik wel interesse. Op mijn oude studentenhuis missen ze mijn Cube enorm. Het lijkt mij ook wel lachen om een Cube zo dicht in de buurt te hebben als Mario Kart uitkomt ;)

Verder heb ik op MP gestemd. Die game heeft mij gewoon helemaal niet teleurgesteld en hoewel ik ook enorm veel plezier heb gehad met TWW merkte ik wel heel goed dat die game afgekapt was. Iets wat ik totaal niet gewend ben van Nintendo. Dus als Nintendo deze engine neemt en alle ontwikkeltijd in het verhaal (wat in in TWW ook super vind BTW) en de spelwereld met lekker veel verschillende dungeons dan zal ik wellicht de volgende keer Zelda verkiezen boven MP2!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.