Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Resident evil heb ik uiteraard al, en met iemand die dat weg wil ruilen wil ik helemal niks te maken hebbenThelema schreef op 16 September 2003 @ 20:34:
[...]
Ik heb deze spellen nog te ruil:
-Resident Evil
-Waverace
offtopic:
Ik zie geen probleemik heb mn kaart voor Wacken 2004 al een maand geleden besteld. Overgens was het geweldig afgelopen jaar.. net als 2002 en 2001
Ben je er ooit al eens geweest? Zoniet, gewoon gaan, is het mecca voor de metalfan.
Ben er vorig jaar geweest. vanaf 1996 4 x dynamo, maar dat verhaal is bekend. Hoop volgend jaar weer op wacken te staan. (SLAAAYOOOORRR
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Kheb wel interesse in Wave Race. Te ruil:Thelema schreef op 16 September 2003 @ 20:34:
[...]
Ik heb deze spellen nog te ruil:
-Resident Evil
-Waverace
SMB1
Eternal Darkness
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 09:57 ]
rajackar schreef op 17 September 2003 @ 09:53:
offtopic:
Ben er vorig jaar geweest. vanaf 1996 4 x dynamo, maar dat verhaal is bekend. Hoop volgend jaar weer op wacken te staan. (SLAAAYOOOORRR)
Slayer zoog op Wacken
The Simpsons: Hit & Run Review @ IGN (8.0)
[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 17-09-2003 11:12 ]
Verwijderd
Lightbikes bedoel je. Maar buiten het design van de voertuigen heeft het kwa gameplay helemaal niks gemeen. Lightbikes is meer een puzzelspelTarin schreef op 16 september 2003 @ 23:35:
XG vind ik verdraaid veel lijken op dat oude spel waarbij je elkaar af moet snijden, wat ze in Tron (1) erg mooi hebben verbeeld.
Hehe, ik ben gisteren begonnen met de Dreamcast versie van het spel. Ik weet niet of de versies veel van elkaar verschillen, maar om het eerste level door te komen heb ik al een aantal keer het continue-scherm mogen zienVerwijderd schreef op 17 September 2003 @ 07:04:
Mozes wat is dat Ikaruga moeilijk zeg. Word ik oud of zo? Mijn reactievermogen is helemaal k**. Wel erg kickuh, gaat wel 80 jaar duren voor ik een poging waag wat scores te verbeteren gok ik. Ik vind het beter spelen op vertikale stand trouwens.
Ik heb hem toch maar besteld. Voor een kleine 41 euro vond ik het wel de moeite om Springfield te kunnen onderzoeken. Alleen blijf ik het jammer vinden dat de game niet cell-shaded is...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Wacht maar op level 2. Daar ging is snel door mijn continues heen.JC schreef op 17 September 2003 @ 12:41:
[...]
Hehe, ik ben gisteren begonnen met de Dreamcast versie van het spel. Ik weet niet of de versies veel van elkaar verschillen, maar om het eerste level door te komen heb ik al een aantal keer het continue-scherm mogen zien
Je moet ook wel de levels uit je hoofd kennen om iets beter te worden gok ik. Bepaalde stralen laad je jezelf op, maar blijf je op die plek, heb je een seconde later een andere polariteit voor je donder
Vooral de stukken waar je tussen stralen door moet gaan om stukjes van de andere polariteit op te pakken zijn pitting. Ik richt me dan vooral daarop en het schieten hoop ik dat het goed gaat. Ik weet niet op je die baas van level 1 nog op een bepaald punt moet raken of zo, maar ik beweeg russen die stralen door en schiet om de zoveel tijd even snel een rocket af.
Spelen hem met twee spelers trouwens, enerzijds makkelijker, anderzijds moeilijker. Ik zit steeds naar de verkeerde aircraft te kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 13:14 ]
Verwijderd
Thelema schreef op 17 september 2003 @ 11:04:
[...]
offtopic:
Slayer zoog op WackenAlleen Raining Blood was gaaf, zelfs tijdens Angel of Death was het (ondanks sloten bier) fucking saai.
The Simpsons: Hit & Run Review @ IGN (8.0)
Laatste off topic reactie:
U heeft nog een hoop te leren, maar dat mag op die leeftijd
Ik ken een hoop mensen die er waren en het schijnt erg goed geweest te zijn. Misschien toch iets te veel sloten bier?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Edit: lees net dat Viewtiful Joe een week eerder zou gaan uitkomen. Niet groot nieuws, maar toch
[ Voor 21% gewijzigd door JC op 17-09-2003 16:10 ]
NIET groot nieuws??? NIET GROOT NIEUWS????JC schreef op 17 september 2003 @ 16:09:
Oh ja, iedereen al gezien dat er 50 sterren plus een Pokemon wallpaper te verdienen zijn op de NintendoVIP site. Misschien wel handig om de laatste punten voor de nieuwe goodies bij elkaar te sprokkelen
Edit: lees net dat Viewtiful Joe een week eerder zou gaan uitkomen. Niet groot nieuws, maar toch
dit is MEESTERNIEUWS!!!
Maar blijven mooie aanbiedingen...
Verwijderd
Rare master of delays strikes again! Jammer voor de mensen die er op zaten te wachten.One of the biggest reasons why Rareware fans brought Xboxs has gone down the drain.
When it was first announced that Rareware had been sold to Microsoft fans were shocked in large. Many hardcore Rareware fans brought an Xbox to get all of Rareware's new games.
One game that really had people excited was the then unseen Perfect Dark Zero. Fans even went to such lengths as to buy an Xbox for the game.
A video featuring Joanna Dark in a more anime look was shown last year and fans have been eagerly waiting for news since, and today they have had some bad news.
It seems one of the most anticipated games for the Xbox wont in fact come out on the Xbox. It has a release year of 2006, and will appear on Microsoft's next console.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Waar?JC schreef op 17 September 2003 @ 16:09:
Oh ja, iedereen al gezien dat er 50 sterren plus een Pokemon wallpaper te verdienen zijn op de NintendoVIP site. Misschien wel handig om de laatste punten voor de nieuwe goodies bij elkaar te sprokkelen
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
rajackar schreef op 17 September 2003 @ 15:28:
offtopic:
Laatste off topic reactie:
U heeft nog een hoop te leren, maar dat mag op die leeftijd
Ik ken een hoop mensen die er waren en het schijnt erg goed geweest te zijn. Misschien toch iets te veel sloten bier?
Ik heb ze 2x eerder geziek, en beide keren waren beter. Ook op mijn leeftijd kan je al iets hebben dat lijkt op smaak
Te ruil:
Tom Clancy's SPLINTER CELL
Het liefst zou ik iets als P.N.03, Ikaruga of SMB2 in ruil hebben.
mail: dophemont apenstaartje yahoo punt com
Gerucht doet de ronde dat de game goed op weg was, maar dat Microsoft de kwaliteit niet aan Halo niveau vond voldoen, en dus kon Rare back to lab.schnumi schreef op 17 September 2003 @ 20:01:
Trouwens lees net dit op cube-europe.
[...]
Rare master of delays strikes again! Jammer voor de mensen die er op zaten te wachten.
Maakt je wel benieuwd naar de andere Rare games.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
is het US versie of PAL?Thelema schreef op 17 September 2003 @ 20:31:
[...]
offtopic:
Ik heb ze 2x eerder geziek, en beide keren waren beter. Ook op mijn leeftijd kan je al iets hebben dat lijkt op smaakmaargoed, verder was het geslaagd natuurlijk.
Te ruil:
Tom Clancy's SPLINTER CELL
Het liefst zou ik iets als P.N.03, Ikaruga of SMB2 in ruil hebben.
mail: dophemont apenstaartje yahoo punt com
Mmm idd Kameo lijkt me nog wel grappig maar ik weet niet of Rare nu nog echt de topper is die het was tijdens de N64 periode.AudiRS4 schreef op 17 September 2003 @ 20:34:
[...]
Gerucht doet de ronde dat de game goed op weg was, maar dat Microsoft de kwaliteit niet aan Halo niveau vond voldoen, en dus kon Rare back to lab.
Maakt je wel benieuwd naar de andere Rare games.
[ Voor 32% gewijzigd door schnumi op 17-09-2003 20:59 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
PAL, mail me als je interesse heb (op bovenstaande mail dan)
edit: als je US hebt wil ik er wel een gratis 1.04 freeloader bijdoen (die perfect werkt met Splinter Cell)
[ Voor 22% gewijzigd door SD5k op 17-09-2003 21:04 ]
Rare kon die topper worden omdat zij de enige waren die constante kwaliteit afleverde terwijl andere developers behalve Nintendo zelf niet echt een bijdrage aan de N64 gamelist hebben gebracht die velen van jullie zullen herinneren.schnumi schreef op 17 September 2003 @ 20:58:
[...]
is het US versie of PAL?
[...]
Mmm idd Kameo lijkt me nog wel grappig maar ik weet niet of Rare nu nog echt de topper is die het was tijdens de N64 periode.
Maar na het zien van de laatste screens van Kameo (X03) durf ik bijna wel te zeggen dat de kwaliteit die ze op de N64 lieten zien gewaarborgd is
Nee sorry anders moet ik telkens met die freeloader aan de gang.Thelema schreef op 17 September 2003 @ 21:01:
[...]
PAL, mail me als je interesse heb (op bovenstaande mail dan)
Kameo ziet er idd goed uit maar Rare moet nu aan meerdere titels tegelijk werken en dat deden ze bij Nintendo niet. Nintendo liet ze ook erg veel speelruimte kwa tijd enz en dat zal MS ze ook wel geven in het begin maar als het te lang gaat duren dan word het ook wel anders ben ik bang.AudiRS4 schreef op 17 september 2003 @ 21:03:
[...]
Rare kon die topper worden omdat zij de enige waren die constante kwaliteit afleverde terwijl andere developers behalve Nintendo zelf niet echt een bijdrage aan de N64 gamelist hebben gebracht die velen van jullie zullen herinneren.
Maar na het zien van de laatste screens van Kameo (X03) durf ik bijna wel te zeggen dat de kwaliteit die ze op de N64 lieten zien gewaarborgd is
[ Voor 62% gewijzigd door schnumi op 17-09-2003 21:05 ]
MS richt zich met het Xbox project op de lange termijn. En ik denk ook niet dat ze Rare gekocht hebben om snel te cashen (Hadden ze Take2 wel overgenomenschnumi schreef op 17 september 2003 @ 21:04:
[...]
Nee sorry anders moet ik telkens met die freeloader aan de gang.
[...]
Kameo ziet er idd goed uit maar Rare moet nu aan meerdere titels tegelijk werken en dat deden ze bij Nintendo niet. Nintendo liet ze ook erg veel speelruimte kwa tijd enz en dat zal MS ze ook wel geven in het begin maar als het te lang gaat duren dan word het ook wel anders ben ik bang.
Grabbed By The Ghoulies en Conker zijn naar mijn idee echter wel met tijdsdruk geplanned, bij de andere titels is dat naar mijn idee veel minder. Maargoed, de tijd zal het uitwijzen want binnenkort is Grapped..... aan de beurt
Ik ben er nog nooit in geslaagd om erin te komen, er staat altijd "Binnenkort beschrikbaar" of zoiets.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
WaarJC schreef op 17 September 2003 @ 16:09:
Al gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 21:22 ]
NoA Official Mario Golf Tournament!
F-Zero GX Global Championchip!
Splinter Cell: Pandora Tomorrow Trailer
[ Voor 77% gewijzigd door SD5k op 17-09-2003 21:39 ]
In het onderdeel "Start" op de NintendoVIP site staat een Pokemon banner met het woord enquete *klik*

[ Voor 92% gewijzigd door NvE op 18-09-2003 09:37 ]
Ja doe maar.
[ Voor 3% gewijzigd door JC op 18-09-2003 09:34 ]
Dus ik zou er heen gaan voordat ze alle prijzen weer gaan verhogen zoals bij de andere filialen.
Hmmm, dat kan best, maar in de meeste winkels ligt ie voor 60. Maar dat maakt niet uit want ik wilde hem toch al een tijdje hebben.Thelema schreef op 18 September 2003 @ 11:58:
Een gameboy player kost toch standaart 50euro?
Ik heb trouwens ook eindelijk ikaruga, helaas wel de japanse dc versie. Tot nu toe nog niets gezien wat de huidige 60 euro prijs rechtvaardigt, maar ja ik ben met zeer veel moeite net door level 1 heen gekomen. En ik kan gewoon niet zo goed tegen mijn verlies en dan is 5 seconden spelen en dan af niet echt tof

Trouwens over die shirts.....bij lik sang hadden ze ook wel geinige. Bijvoorbeeld het beroemde evolutie plaatje van aap naar onze huidige homo sapiens, maar dan dus op het einde iemand die op een arcade kast speelt...euh nou ja als je hem ziet dan is ie wel grappig...toch?
http://www.lik-sang.com/l...7fb9bf2feea582fc6050fc95e
10 second ninja DONE
Als je gaat registeren, mag ik jou dan lid maken
Ja doe maar.
Verwijderd
Planeten bewegen, sterren niet. Zowieso, een bol kan niet lopen, of je moet er pootje onder proppen. Dus of sterren ver kunnen lopen of niet, ze kunnen helemaal niet lopen.Sagat schreef op 18 September 2003 @ 15:35:
Kunnen die sterren ook verlopen?
Oh jawel, maar erg lang hoor, langer dan een mensenleven :)!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 16:09 ]
tis hier geen HK hoor
wel leuke reactie
De sterren kunnen inderdaad niet verlopen, dus je kan rustig wachten tot er vette dingen in de catalogus komen
This space is occupied
Verwijderd
Maaruh, ze doen er wel weer erg lang over bij Nintendo. Zoals gewoonlijk duurt alles weer langer, daarnaast is die site vaak niet vooruit te branden. Maar ja, een beetje geduld op zijn tijd is ook niet verkeerd.
ik heb de voorwaarden gelezen (op nintendo.nl) en er staat dat ze t RECHT hebben om je sterren na een jaar van registratie te wissen...
Verwijderd
mario kart wordt uber, oladiejeeh ! oladiejooh ! =)
nintendo luistert naar me ! woopdiefuckin'doop !
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Komt hiervandaan:yamAUchi schreef op 18 September 2003 @ 18:54:
[185112] <Lamsh> yam: Then there is the all-new co-op mode. Nintendo, thankfully, has granted the wishes of Mario Kart fans abroad. You can play Grand Prix in multiplayer form.
mario kart wordt uber, oladiejeeh ! oladiejooh ! =)
nintendo luistert naar me ! woopdiefuckin'doop !
http://cube.ign.com/articles/450/450395p1.html
vooral op de 2e page staan erg leuke dingen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 19:18 ]
Heb je wel een Cube Party voor nodig om dat voor elkaar te krijgen
Check dit dan:
Lijkt me vrij irritant als je met 1 of andere prutser zit opgescheeptThe way it works is fairly simple. Two players to a kart: one steers and the other tosses items. For the power slide, you both have to work together. While the player in the driver's seat activates the slide with L or R, it's up to the player in the back seat to rock the stick back and forth, thus earning the boost. If you want to switch seats you have to verbally agree to hit the Z-button at the same time. In multiplayer mode, you can imagine that the more people you get to play co-op, the louder the experience becomes. It's a mode we're really looking forward to exploiting -- especially over a LAN.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Natuurlijk kan je ook PC dingen gebruiken (switch, UTP kabels)
Je kunt zelfs 8 cubes linken toch? Met 8 karts/16 man heb je dus een allemaal een eigen schermThelema schreef op 18 September 2003 @ 20:41:
Ik snap nog eigenlijk niet hoe ze die 16 spelersmodus voor elkaar gaan krijgen, dan heb je toch echt 4 cubes nodig, en ik heb nog niks gehoord over een aparaat om 4 cubes te linken. Of moet je daar dan iets van PC hardware voor gebruiken?
Denk niet dat ik 8 cubes / 8 TVs ooit zal meemaken maar goed
*hoopt op goedwerkende LAN hack*
f.k.a D³
gaat wel iedereen een broadbandadapter kosten (60 euro) maar die moet je toch hebben
ok ok .. 8 tv's misschien niet, maar als je een beamer hebt, dan hebben 4 (
hubje er tussen .. en gaan met die banaan .. ow ik heb zin in yAmLAN =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Bij Dixons zijn de BB-adapers 35euroyamAUchi schreef op 18 september 2003 @ 21:53:
d3 .. jewel .. dat gaan we wel meemaken
gaat wel iedereen een broadbandadapter kosten (60 euro) maar die moet je toch hebben
ok ok .. 8 tv's misschien niet, maar als je een beamer hebt, dan hebben 4 (mensen al een groter scherm dan de tv voor zichzelf, dan heb je nog maar 4 andere tv's nodig .. en in totaal maar 5 van die adapters =)
hubje er tussen .. en gaan met die banaan .. ow ik heb zin in yAmLAN =)
En of sterren kunnen lopen, je wil niet weten hoeven sterren bij mij een afgrond in gedoken zijn voor dat een zekere besnorde loodgieter hem kon pakken. Tssss some pplVerwijderd schreef op 18 September 2003 @ 16:05:
[...]
Planeten bewegen, sterren niet. Zowieso, een bol kan niet lopen, of je moet er pootje onder proppen. Dus of sterren ver kunnen lopen of niet, ze kunnen helemaal niet lopen.
Ik zal is ff kijken hoeveel nintendo vip sterren catalogus sterren ik nu daadwerkelijk heb. (voor je het wet krijg je een of andere filosophische qoute voor je kiezen over hoe sterren aan de hemel staan *bibber*)
10 second ninja DONE
Grab shell dude!
Verwijderd
Kan je deze nog omzetten naar de nederlande site??
Ik heb namelijk gehoord dat ze de producten uit de sterrencatalogus niet naar nederland versturen.
Wat ik bedoel te zeggen: "GOD DAMN! MP Heerscht!"
Eehm, game of the year???rajackar schreef op 19 september 2003 @ 10:26:
Ik weet dat Metroid Prime niet heel veel aandacht heeft gekregen en dat is jammer.
Grab shell dude!
Hoe kom je erbij dat MP weinig aandacht heeft gekregen. Eind maart was het hele HGGCT in het teken van die game. D³ is er nog steeds niet van hersteld!rajackar schreef op 19 September 2003 @ 10:26:
Ik weet dat Metroid Prime niet heel veel aandacht heeft gekregen en dat is jammer. Bijna niemand kent het spel. Ik heb toch de moeite genomen om hier een schijfje van te bemachtigen en ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen.
Maar ik ga nu eerst verder met Golden Sun 2!! Gister gekocht, het langverwachte vervolg..
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Misschien ook ff gaan checken.
Druk druk druk
* rajackar zwaait evenDeddiekoel schreef op 19 September 2003 @ 10:56:
* Deddiekoel voelt zich op zijn beurt weer opgelaten. Maar sinds maar zijn er zoveel nieuwe gezichten gekomen dat het ook moeilijk bij te houden is...
Ik was diegene die alleen maar over Resident Evil kan praten weet je nog
Verwijderd
wat een enorm vet spel...
heb vannacht al weer veel te weinig slaap gehad
Alleen de framerate zakt soms iets maar Nintendo heeft belooft dat het spel 60fps all the time gaat zijn als het af is.
jaja, das wel wat anders dan Resident Evil hehrajackar schreef op 19 september 2003 @ 10:26:
Ik weet dat Metroid Prime niet heel veel aandacht heeft gekregen en dat is jammer. Bijna niemand kent het spel. Ik heb toch de moeite genomen om hier een schijfje van te bemachtigen en ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen.
1080 wordt gewoon geweldig, daar was ik al vanaf het begin van overtuigdschnumi schreef op 19 september 2003 @ 12:03:
Trouwens er is ook weer een vernieuwde impressie van 1080: avalanche en zo te horen word het een zeer vet spel.De snelheid is nu stukken beter als de E3 build en er zit ook licensed music in het spel.
![]()
Alleen de framerate zakt soms iets maar Nintendo heeft belooft dat het spel 60fps all the time gaat zijn als het af is.
[ Voor 38% gewijzigd door SD5k op 19-09-2003 12:05 ]
Misschien moet ik er wat meer tijd in steken ofzo
Kga nog wel een keer proberen verder te komen.
//MP dus
[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 19-09-2003 12:06 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Geen framerate problemen meer zoals in SSX tricky (port).
Trouwens wat ook vet is aan 1080 is dat bijv je kleren wapperen in de wind en ook als je valt dat je dan onder het sneeuw zit en dat er weer afwaait als je weer gaat boarden.
1080 klinkt echt super. Tricky was leuk, maar toch net even een beetje te over the top voor mij. Vooral die vage course in Japan waar je constant aan het zweven was vond ik vervelend.schnumi schreef op 19 September 2003 @ 12:10:
Trouwens wat ook vet is aan 1080 is dat bijv je kleren wapperen in de wind en ook als je valt dat je dan onder het sneeuw zit en dat er weer afwaait als je weer gaat boarden.
Grab shell dude!
Het is mij bij SSX Tricky niet opgevallen dat schokkend of langzamer gaat.schnumi schreef op 19 september 2003 @ 12:10:
trouwens zit net ook de eerste movies van de Cube build SSX3 versie te kijken en damn het loopt als een zonnetje.
Geen framerate problemen meer zoals in SSX tricky (port).Ook ziet het er zeer lekker uit.
Het is trouwens wel een heel vet spel, alleen kan je aardig snel alle levels halen.
SSX 3 ga ik wel halen iig.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nou dan moet je nog maar eens goed kijken naar een spel wat altijd 60fps loopt en dan weer SSX Tricky spelen.Vanitas schreef op 19 September 2003 @ 12:51:
[...]
Het is mij bij SSX Tricky niet opgevallen dat schokkend of langzamer gaat.
Het is trouwens wel een heel vet spel, alleen kan je aardig snel alle levels halen.
SSX 3 ga ik wel halen iig.
Er zit zeker slowdown in maar dat komt meer omdat het een port was.
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Hier kan ik me volledig bij aansluiten.rajackar schreef op 19 September 2003 @ 10:26:
MP is naar mijn menig met ruime voorsprong het beste spel voor de cube
Zal dan ook als MPII uitkomt niet de moeite te nemen hem te pre-orderen, maar meteen spullen inpakken en in een tentje gaan bivakkeren in Texas, voor de deur van Retro.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Poll: Welke is beter?
• Metroid Prime
• Legend of Zelda: The Wind Waker
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 15:34 ]
Ja doe maar.
Verwijderd
Dat bedoel ik ook hoor, wat je een beter spel vindt. Niet op een objectieve review manier, gewoon egoistische eigen meningen wil ik zienNvE schreef op 19 September 2003 @ 15:44:
Ik heb op Zelda gestemdNiet omdat het een beter spel is (dat laat ik in het midden), maar ik heb met Zelda meer plezier gehad
Verwijderd
Verwijderd
terwijl ik Metroid Prime ondertussen al bijna 2x heb uitgespeeld + nog 5 games ofzo

Gek genoed heb ik the Master Quest ook al bijna uitgespeeld (moet nog 3 temples (zit in water temple)
Metroid Ownage
het zou trouwens kunnen dat ik Metroid Leuker vind omdat ik echt een hekel heb aan die oude tijden (ridders >tot nu)
Ik hou meer van games die zich lekker in de toekomst afspelen
This space is occupied
Precies wat ik met MP hadTheEvilCuber schreef op 19 september 2003 @ 17:48:
Ik heb Metroid Prime Gestemd.. vind het eigenlijk maar raar dat zoveel mensen nog voor TWW stemmen, heb die game maar 2 dagen echt gespeeld tot ik triforce stukjes moest gaan halen (na temple of gods) en vind het nu echt geen moer meer aan. het het spel dan ook niet echt meer aangeraakt (alleen om connectivity te testen)
Zelda had gewoon niet genoeg gameplay. De dungeons waren ongelovelijk mooi, maar er waren er simpelweg te weinig van en ze waren te kort.
Duidelijk op het laatst nog het een en ander weggehaald zelfs. Als je naar die Jabun moet en je komt bij dat eiland dat helemaal verwoest is? Dat hoorde overduidelijk een dungeon.
Ondanks dat het spel echt heel gaaf was vond ik het jammer dat je soms minutenlang moet zeilen, en om dit nog erger te maken (!) kon je niet eens ff weg om koffie te zetten, dan werd je uit je bootje gemept.
Metroid daarentegen is van begin tot eind pure magie geweest. Enige twee minpuntjes die mij persoonlijk opvielen waren ten eerste: Het standaard steriotype Vuurlevel en Ijslevel. Das mij net een tikkie te makkelijk. Zien we strax in Metroid II een wind en een waterlever
Talon Overworld en de Chozo Ruins waren wel ongelovelijk mooi daarintegen. Ook de Phazon Mines had wel een zekere charme.
Ten tweede was het soms een beetje minder dat er geen centraal verbindingspunt was zoals bij Fusion, zodat je soms heel vaak hetzelfde stuk moest backtracken. Een paar keer is leuk maar na verloop van tijd doe je niet eens je best meer. Lava? Boeiuh. Het was veel mooier de eerste keer dat je een kamer binnenkwam en je kende hem nog niet; voorzichtig met scanner aan naar binnen, goed om je heenkijken... Ik zat constant op het puntje van mn stoel. Wat dat betreft was het misschien jammer dat vijanden respawnen; maar anders was het wel heeel makkelijk geweest.
Maar goed, deze 2 punten zijn echt meer een kwestie van smaak.
Voor mij is en blijft Metroid Prime de grote winnaar
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
MP kon me gewoon niet echt boeien, ik begon al nattigheid te voelen bij het "traininglevel", en ja hoor, daarna werd het alleen maar erger.
Ik vond het spel onduidelijk, saai en aan de controls kon ik niet wennen. In het ijslevel ben ik er toen definitief mee gestopt.
• beter
• leuker
• mooier
• origineler
• moeilijker
• sfeervoller
• uitdagender
• innovatiever
• indrukwekkender
dan ZTWW. Lijkt me duidelijk dus
Kwam dit stukje tegen in een Miyamoto interview, heb mijn afkeer van RPGs niet van een vreemde
Miyamoto: I personally have a fundamental dislike of the RPG system. But there are so many people who do like it and there are certain types of games for which that system is perfectly suited. I think that with an RPG you are completely bound hand and foot, and can't move. But gradually you become able to move your hands and legs.... you become slightly untied. And in the end, you feel powerful. So what you get out of an RPG is a feeling of happiness. But I don't think they're something that's fundamentally fun to play. With a game like that, anyone can become really good at it. WIth Mario though, if you're not good at it, you may never get good.

Willekeurig leuk Shiggy plaatje
Ik stel voor het weekend van 14nov (= PAL release toch?) meteen een yAmLANyamAUchi schreef op 18 september 2003 @ 21:53:
ow ik heb zin in yAmLAN =)
Nog niet helemaal nee, maar het gaat al een stuk beter hoor!Deddiekoel schreef op 19 september 2003 @ 10:37:
Hoe kom je erbij dat MP weinig aandacht heeft gekregen. Eind maart was het hele HGGCT in het teken van die game. D³ is er nog steeds niet van hersteld!
Mag ik mee?Ecco schreef op 19 September 2003 @ 13:35:
Zal dan ook als MPII uitkomt niet de moeite te nemen hem te pre-orderen, maar meteen spullen inpakken en in een tentje gaan bivakkeren in Texas, voor de deur van Retro.
Bolwerk van goede developers daar in Texas. Retro Studios, id Software, Ion Storm Austin
f.k.a D³
M'n huidige favorieten zijn tochwel F-Zero GX en Animal Crossing.
[ Voor 13% gewijzigd door SD5k op 19-09-2003 20:35 ]
Verwijderd
Kvind trouwens het backtracken in Prime prima te doen. Door alle upgrades (nieuwe wapens, visors, grapple beam) ga je lekker snel door gebieden heen die eerst tijd kostten, en je krijgt ook echt het gevoel dat je de weg leert kennen op een vreemde planeet zo.
Verder is het lava en ice level idd niet heel erg origineel, maar horen wel heel erg bij de Metroid serie. Toen Metroid ermee begon was het wat minder afgezaagd, 't geeft zo wel lekker retro (hahaha) gevoel vind ik.
Verwijderd
Het is niet omdat ik het een veel beter spel vind dan MP, maar gewoon de sfeer en nostalgie alleen al bij het introfilmpje doen mij een traantje wegplinken
jammer dat er geen optie is om ze allebei aan te kruizen
Het draait dan misschien niet konstant op 60 fps, maar het gaat nooit zo langzaam dat het storend, of opvallend is.schnumi schreef op 19 September 2003 @ 13:08:
[...]
Nou dan moet je nog maar eens goed kijken naar een spel wat altijd 60fps loopt en dan weer SSX Tricky spelen.
Er zit zeker slowdown in maar dat komt meer omdat het een port was.
Zelda is een goede game, maar het is te simpel en sommige stukken vallen in herhaling (8 triforce deeltjes zoeken)
MP is zeer goed opgebouwd en je krijgt helemaal het gevoel dat je echt "daar bent".
Dat had ik niet echt met zelda.
Het speelt wel verder heel soepel enzo, maar de ervaring is toch gewoon minder "spannend" dan MP
Don't get me wrong, zelda is goed, maar er zijn veel punten waar nog verbetering voor nodig is.
Verwijderd
Ook zie ik niet echt spellen meer verschijnen voor de gamecube die mij echt nog aanspreken. Als (een beetje) shooter-fan zie ik heerlijke games bij de PS2 en Xbox. Vooral dat voice-command lijkt me erg gaaf allemaal.
De PS2 spreekt me dan nog het meest aan, alleen ben ik bang dat de graphics zullen tegen vallen.
Wat zal ik doen, toch wel klote om als nintendo-fan (kep alleen de snes niet
Ik heb niet echt het geld voor een PS2/Xbox naast me gamecube (ben aan het sparen voor een mooie brommer
Ik heb 'n beetje hetzelfde "probleem", al zie ik genoeg zon door de wolken (Soul Calibur, Mario Kart). Heb wel geld voor een PS2 maar dat vind ik echt een foute investering, ik wacht een jaartje op de PS3 of wat dan ook, die komt naast de Cube (en misschien wel naast de Cube2).Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 09:46:
Ik heb nu al 2 dikke maanden niet meer achter mijn gamecube gezeten en zit erover te denken om hem te ruilen voor een PS2/Xbox. Als nintendo-fan klinkt het misschien raar en misschien zelfs veraaiend, maar ik vind de gamecube toch een beetje kiddy.
Ook zie ik niet echt spellen meer verschijnen voor de gamecube die mij echt nog aanspreken. Als (een beetje) shooter-fan zie ik heerlijke games bij de PS2 en Xbox. Vooral dat voice-command lijkt me erg gaaf allemaal.
De PS2 spreekt me dan nog het meest aan, alleen ben ik bang dat de graphics zullen tegen vallen.
Wat zal ik doen, toch wel klote om als nintendo-fan (kep alleen de snes niet, hoe kan ik me dan eigenlijk een nintendo-fan noemen, maar dat terzijde) me gamecube uit mijn collectie te zien verdwijnen. Maar ik denk dat een nieuwe console toch wat vernieuwender zal zijn voor mij. Want de 11 spellen die ik heb ben ik nu toch echt wel op uitgekeken.
Ik heb niet echt het geld voor een PS2/Xbox naast me gamecube (ben aan het sparen voor een mooie brommer).
Verder heb ik op MP gestemd. Die game heeft mij gewoon helemaal niet teleurgesteld en hoewel ik ook enorm veel plezier heb gehad met TWW merkte ik wel heel goed dat die game afgekapt was. Iets wat ik totaal niet gewend ben van Nintendo. Dus als Nintendo deze engine neemt en alle ontwikkeltijd in het verhaal (wat in in TWW ook super vind BTW) en de spelwereld met lekker veel verschillende dungeons dan zal ik wellicht de volgende keer Zelda verkiezen boven MP2!
Dit topic is gesloten.