Ja doe maar.
Jammer dat ik net ff geen geld heb.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Sorry, m'n iPod moet voor. Maar F-Zero GX laat ik zeker niet schieten! Lijkt me 'n geweldig spel, vooral omdat ik zó fan was van F-Zero X op de N64.
Moet alleen nog effe aan die story mode gaan werken, tot nu toe alleen nog maar GP's gedaan.
This is the Way.
F0GX.HIValicious schreef op 22 september 2003 @ 18:56:
van? SCII?
[ Voor 20% gewijzigd door GZ op 22-09-2003 18:57 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
En wat betekend IMO en IMHO??
edit:
in my opinion, maybe??
[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 22-09-2003 19:32 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
mario kart: dubbel dash
kirby race game (ofzo.. toch
welke nog ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Helemaal goed, en de H staat voor humble =)Vanitas schreef op 22 September 2003 @ 19:31:
[...]
En wat betekend IMO en IMHO??
edit:
in my opinion, maybe??
Grab shell dude!
maargoed, ik krijg als het goed is morgen Soul Calibur 2 (US) binnen.. heb ik geruild tegen Splinter Cell plus 10euro bijbetalen.
Starfox ArmadaYohann!s schreef op 22 September 2003 @ 19:35:
eej, wie kan mij de spellen opnoemen die minimaal 8players gaan ondersteunen ?
mario kart: dubbel dash
kirby race game (ofzo.. toch)
welke nog ?
1080: avalanche

ik had hem eerder uitgespeeld op iets van 4 uur en toen besloot ik het eens over te doen maar dan in record tempo.. Peace of cake, maar een stuk of 4 continue's gebruikt. Dat miste pn03 dus, diepgang het is gewoon lopen en schieten en soms een beetje dansen rond een paar kogels.. Wie heeft er nog een echte uitdaging in dit spel gevonden?
This is the Way.
Op normal had ik em ook op 2.15 uit
This space is occupied
Geheel offtopic, maar hoe stel jij je dit voor? Vrede of een stukje cake? Misschien "piece of cake"...Leejow(saait) schreef op 22 September 2003 @ 20:48:
...Peace of cake...
Zijn er al mensen die Soul Calibur 2 (ja, inderdaad, ik kan echt niet wachten) in een NL winkel (Geen import) gespot hebben?
die zijn altijd heel snel.
maar ze hebben maar 1 winkel in NL.
Hengeloooo
http://www.gameshoptwente.nl/
(verder niks interessants maargoed, misschien TEL nummer ofzo)
[ Voor 28% gewijzigd door BrbZrk op 22-09-2003 22:29 ]
Weet iemand of FRS een beetje snel is/of dat ze eerder verzenden als ie al wordt verkocht?
Ja doe maar.
Anoniem: 24869
Sorry I reageer bijna nooit, vind het leuker om al die berichtjes te lezenHIValicious schreef op 22 September 2003 @ 18:51:
ik weet niet of SCII mij wel gaat boeien want tenslotte is het een fighter en dat gaat tog niet zo heel lang mee.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 22-09-2003 23:13 ]
Vaker posten dan!Anoniem: 24869 schreef op 22 september 2003 @ 23:11:
[...]
Sorry I reageer bijna nooit, vind het leuker om al die berichtjes te lezenMaar dat fighter games nooit lang mee gaan is een beetje onzin. Ik speel nog steeds regelmatig SC op de DC, die begint mij nog steeds niet te vervelen. Ok 1 speler kan na een tijdje saai worden, maar met vrienden is dit zeker tof
Speel tevens ook nog vaak oude street fighter games. Ik denk tevens dat fighter games het langst mee gaan.
En ik denk ook niet dan SC II gaat vervelen hoor, en anders kun je hem toch weer verkopen
Ja doe maar.
Hier een berichtje van blakez, vanuit een internet cafe in Cristobal! Ik ben nu al 8 weken aan het varen in het Caribisch gebied en ´t bevalt me prima! Alleen is ´t wel kut dat ik niet kan gamecuben, maarja.. Ik las dat soul caliber 2 ook al uit is ofzo? Ik moet nog 4 maanden stage lopen en dan kan ik weer terug naar Nederland.. Dat zal me duur komen te staan als ik ineens al die gamecube games moet kopen, die in de tussen tijd zijn uitgekomen!
Wie gaat er nu op stage als de GameCube zijn beste seizoen gaat beleven....blakez schreef op 23 September 2003 @ 00:39:
He gasten!
Hier een berichtje van blakez, vanuit een internet cafe in Cristobal! Ik ben nu al 8 weken aan het varen in het Caribisch gebied en ´t bevalt me prima! Alleen is ´t wel kut dat ik niet kan gamecuben, maarja.. Ik las dat soul caliber 2 ook al uit is ofzo? Ik moet nog 4 maanden stage lopen en dan kan ik weer terug naar Nederland.. Dat zal me duur komen te staan als ik ineens al die gamecube games moet kopen, die in de tussen tijd zijn uitgekomen!Of valt het wel mee met de games? Afijn, kga verder.. Ik kom in Curacao weer online denk ik.. Groeten aan iedereen! Mzzzl!!
Soul calibur is nog net niet uit... bijna wel, en dat is op mijn verjaardag...
toen was het in de tijd van resident evil, mario sunshine...
Anoniem: 25156
Anoniem: 19137
Eerst maar een dvd-brandertje besteld. De spellen (PAL) waar "iedereen" op wacht komen toch pas in November uit.
[/off-topic]
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 23-09-2003 11:12 ]
Als je die pre-order met dat gratis boek hebt genomen krijg je het spel op de dag van de release thuisgestuurd.Anoniem: 25156 schreef op 23 September 2003 @ 10:41:
Bel ik net ff de FRS om te vragen of ze SC 2 al binnen hebben, hebben ze alleen de PS2 versie binnen![]()
![]()
![]()
Grab shell dude!
hehe, weet je gelijk waar dat "don't blink just drive" op slaatjOzh schreef op 23 september 2003 @ 11:22:
Zo hee, F-Zero is niet echt een spel voor lens-dragers zeg. Na 15 minuten heb ik al last van droge ogen!
Ik hoop dat mijn Simpsons dit weekend binnenkomt!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 60967
Ik heb dit bij wel meer spellen gehad, vooral tijdens het spelen van counterstrike werd ik gek na een minuutje of 10. gewoon zelf geforceerd knipperen, dan komt alles goed.
sjongejonge wat een niveau weer...Thelema schreef op 23 September 2003 @ 11:24:
[...]
hehe, weet je gelijk waar dat "don't blink just drive" op slaat
Ben erg benieuwd naar dit spel, vergeet niet te laten weten hoe ie is!!Deddiekoel schreef op 23 September 2003 @ 12:15:
Ik hoop dat mijn Simpsons dit weekend binnenkomt!
Gelukkig zijn het niet van die lange races, dat scheelt dan weer. Maar vanochtend even 6 laps van race 5 van de eerste cup (ben nog niet helemaal thuis in de namen van de races =) ) tegen m'n broertje gedaan en toen had ik er na afloop wel last van. Wel een goeie tip van het knipperen tijdens een boost, dat ga ik maar eens proberen =)Anoniem: 60967 schreef op 23 september 2003 @ 12:20:
Hey jozh, ik weet waar je het over hebt. Heb er ook zelf heel erg last van. Dat komt omdat je tijdens het spelen van fzero je ogen dwingt heel lang open te houden en daardoor heel droog worden. Je moet proberen tijdens elke boost even te knipperen, works for me![]()
Ik heb dit bij wel meer spellen gehad, vooral tijdens het spelen van counterstrike werd ik gek na een minuutje of 10. gewoon zelf geforceerd knipperen, dan komt alles goed.
Grab shell dude!
hehehe domme fout, misschien iets te snel uitgetieptThePriest schreef op 22 September 2003 @ 21:57:
[...]
Geheel offtopic, maar hoe stel jij je dit voor? Vrede of een stukje cake? Misschien "piece of cake"...
Zijn er al mensen die Soul Calibur 2 (ja, inderdaad, ik kan echt niet wachten) in een NL winkel (Geen import) gespot hebben?
Misschien is dat brandertje in november wel ineens ontopicAnoniem: 19137 schreef op 23 September 2003 @ 11:12:
[off-topic]
Eerst maar een dvd-brandertje besteld. De spellen (PAL) waar "iedereen" op wacht komen toch pas in November uit.
[/off-topic]
ik moet nog overmaken aan gc-shop .. misschien vrijdag binnen .. (hopelijk) .. nou ja .. we zien wel =)
btw. SC2 kan je onwijs lvl uppen met single player.. en als je lvl 99 wil zijn moet je d8 ik 99miljoen exp hebben
(zijn wel freaks die al lvl 98 hebben .. dat is ook al ontzettend veel werk
Als we het weten zijn we versleten
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Congratz dude. En neem er nog een paarGolbeZeromus schreef op 23 September 2003 @ 16:25:
Wisten jullie dat Nintendo vandaag haar 114e verjaardag viert? 23-09-1889 opgericht. Wisten dat ik vandaag ook mijn verjaardag vier? Ik dus ben geboren, precies 90 jaar na Nintendo. Ik daar dus waarschijnlijk mijn Nintendo fanboyisme vandaan heb. Ik begin te raaskallen na een paar biertjesHee mazzel he.
Grab shell dude!
GeficiteerdGolbeZeromus schreef op 23 September 2003 @ 16:25:
Wisten jullie dat Nintendo vandaag haar 114e verjaardag viert? 23-09-1889 opgericht. Wisten dat ik vandaag ook mijn verjaardag vier? Ik dus ben geboren, precies 90 jaar na Nintendo. Ik daar dus waarschijnlijk mijn Nintendo fanboyisme vandaan heb. Ik begin te raaskallen na een paar biertjesHee mazzel he.
Dat jullie beide nog vele jaren mee moge gaan
Ja doe maar.
Mijn pc deed een beetje raar dus er moest weer een nieuw moederbord in enz.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Gefeliciteerd en hopen dat je ook de 114 haaltGolbeZeromus schreef op 23 September 2003 @ 16:25:
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Wel grappig dat je percies op dezelfde datum jarig bent.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
voor de GBA: F-zero maximum velocity & castlevania...
wie wilt die kopen/ruilen voor een gamecube spel ofzo ???
graag mail naar yohannis@zeelandnet.nl ... als dit niet mag.. zeg het dan ff... thnx
Ik hoop niet dat het spel zelf ook zo is

Zo, aangezien SCII er bijna is, is het weer tijd om jullie op te vrolijke met veel pics :

Voor de overige 32 plaatjes, kan je hier terecht.
Woei, GZ is op dezelfde dag als nintendo jarig
Mag eigelijk niet neeYohann!s schreef op 23 september 2003 @ 20:07:
kweet niet of ik dit zo mag posten (maar doe het toch maar)
voor de GBA: F-zero maximum velocity & castlevania...
wie wilt die kopen/ruilen voor een gamecube spel ofzo ???
graag mail naar yohannis@zeelandnet.nl ... als dit niet mag.. zeg het dan ff... thnx
Ja doe maar.
moet ie dan weg ? of .. ?
Ik ben trouwens op zoek naar een Spice of Emerald controller, iemand enig idee waar ik die in NL kan krijgen??
[ Voor 40% gewijzigd door SD5k op 23-09-2003 21:21 ]
Bijv bij F-zero en SC II heb ik bij mijn tv linksonderin en rechtsonderin een klein zwart balkje langs de rand. Dit heb ik bijv bij Zelda en Metroid Prime niet.
Misschien toch maar eens bij de winkel langsgaan.
bij foregames.nl (tilburg) en ik bij mijn lokale gameshop hebben ze een spice controller die wil ik wel voor je kopen en opsturen enz (in sittard)
This is the Way.
Komt misschien door een magneet ofzo? Heb je vaak bij beeldbuizenschnumi schreef op 23 September 2003 @ 21:48:
Trouwens ik heb nu met bepaalde games last van een "trekkend" beeld.
Bijv bij F-zero en SC II heb ik bij mijn tv linksonderin en rechtsonderin een klein zwart balkje langs de rand. Dit heb ik bijv bij Zelda en Metroid Prime niet.
Misschien toch maar eens bij de winkel langsgaan.
Dan zou het met alle spellen + tv moeten zijnSwitch schreef op 23 September 2003 @ 22:14:
[...]
Komt misschien door een magneet ofzo? Heb je vaak bij beeldbuizen
Ja doe maar.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Je kan het proberen maar ik denk niet dat het gaat lukkenKaMiKaZe schreef op 23 September 2003 @ 22:40:
Mijn lieve neefje van 5 heeft geprobeerd de mini cd van Rogue Squadron 2 op te eten. Er staan iig flink wat tandafdrukken in. Is het zinvol om het spel terug te sturen naar de distributeur en te vragen (eventueel tegen een kleine bijbetaling) voor een nieuw cd-tje

Bij PC-software betaal je voor licentie/cd-key, met gc niet

Ja doe maar.
Voor de mensen hier die SC2 al hebben (schnumi en Elroy ofzo?): hoe speelt hij? Is het ECHT een topper? Vergeleken met Mortal Kombat: DA? Vertel! Ik ga morgen 's langs de FRS ofzo...
Anoniem: 75298
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 23-09-2003 23:44 ]
waar heb jij het over?Anoniem: 75298 schreef op 23 September 2003 @ 23:08:
welke angst is enger ww3 of nintendo fait?
This space is occupied
Ik koop die game nog niet voor 10 Euro. Ik vind het echt een slechte game. Maar ieder zijn eigen game natuurlijk.Glitch schreef op 23 september 2003 @ 21:10:
2ehands Enter The Matrix aangeschaft voor 27,50 en hij bevalt me prima, vooral door de cutscenes
Ik heb laatst Rogue Leader gekocht voor 25 Euro, speelt wel leuk en mooie graphics.
Anoniem: 51765
Hij speelt geweldig soepel en ziet er heel goed uit. Vergelijken met MK:DA? geloof mij, als je Soul Calibur hebt denk je niet meer aan Mortal KombatThePriest schreef op 23 September 2003 @ 23:06:
Ik zie net online dat Nedgame en Dimension Plus nu al Soul Calibur 2 voor de Cube hebben.
Voor de mensen hier die SC2 al hebben (schnumi en Elroy ofzo?): hoe speelt hij? Is het ECHT een topper? Vergeleken met Mortal Kombat: DA? Vertel! Ik ga morgen 's langs de FRS ofzo...
Na veel denken heb ik hem door!
zijn vraag is :
"wat vrezen jullie meer Wereld Oorlog 3 of het failliet gaan van Nintendo?"
Ja doe maar.
Ik kies toch voor het failliet gaan van nintendo... waarom... we hebben het goed, en dat kan altijd beter. Een ww3 is uiteraard niet leuk, maar jah... Na een oorlog gaat het sowieso slecht met de wereldeconomie... dus ook met nintendo, dat is dubbelop... dusAnoniem: 75298 schreef op 23 September 2003 @ 23:08:
welke angst is enger ww3 of nintendo failliet ?
En jah al die doden enz. enz. zelf loop ik die kans dan ook dood te gaan dus, en als dat gebeurt... jah jammer...:/
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 75298
dat is niet waar na ww2 was amerika het rijkse land ter wereld.ReCreator schreef op 24 september 2003 @ 00:05:
[...]
Na een oorlog gaat het sowieso slecht met de wereldeconomie...
Sja en de rest was een zooitje waar ze aan mee konden gaan betalen...Anoniem: 75298 schreef op 24 September 2003 @ 00:12:
[...]
dat is niet waar na ww2 was amerika het rijkse land ter wereld.
maar jah... de hele vraag ww3 en failliet nintendo kan ik niet echt plaatsen
Ik denk dat weinig mensen het verband kunnen vinden (ook in dit topic)...
wel leuk geprobeert van je hoor
Tijd voor een schone lij? deel 35 (jubileum?)
Nee, een speciale Soul Calibur II editie...ReCreator schreef op 24 September 2003 @ 00:19:
Tijd voor een schone lij? deel 35 (jubileum?)
Dat ligt aan de topicstarter
Geen probleem voor mij... morgen maar us kijken of mn favo gamesshop
em al heeft... want die had golden sun 2 vorige week ook een dag te vroeg in de winkel liggen.. En anders vraag ik of ik em al mag.... (Handig als een oude vriend van je een Gamesshop heeft)...
SC2 here we come
Anoniem: 5577
[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 24-09-2003 13:24 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ze zijn erg goed, leuk verzonnenGrote Smurf schreef op 24 September 2003 @ 12:27:
Ik heb wat zelda comics gevonden: klik hier voor meer comics.
Deze twee vond ik zelf erg leuk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga zo dalijk aan Link beginnen.
(Voldo ziet er egt wel brak uit)
Het is egt een van de mooiste games ooit en speelt ook super lekker
Ik heb net verkocht
Super Smash Bros. : Melee voor € 20
Wario Ware Inc voor € 20
A Link To The Past voor € 15
netjes tog?
BTW Ik heb ook Medal Of Honour gespot voor € 30
[ Voor 84% gewijzigd door NoTimeRemains op 24-09-2003 17:36 ]
This is the Way.
paper plan highscore van mijn broertje : 209 !
maar dit topic moet dicht, kan een andere open
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Weet ik maar ik heb een flasher en daar kan ik alle games opzetten dus ...yamAUchi schreef op 24 September 2003 @ 17:33:
wario ware ruled de pan uit =)
paper plan highscore van mijn broertje : 209 !
maar dit topic moet dicht, kan een andere open
This is the Way.
http://www.nintendo.com/n...ticles.jsp?articleID=9014
misschien toch te maken met het vernieuwende item wat er aan ziet te komen, de grote onthulling waar ze het over hebben... 99 dollar is nog altijd maar 90 euro ofzow... das toch te gek zo'n verlaging... misschien willen ze de hele voorraad eruit hebben voor een cube 2
Idd MK:DA is niks vergeleken met SC II.Anoniem: 51765 schreef op 23 September 2003 @ 23:51:
[...]
Hij speelt geweldig soepel en ziet er heel goed uit. Vergelijken met MK:DA? geloof mij, als je Soul Calibur hebt denk je niet meer aan Mortal Kombat
Ik vind het echt 100% beter en het boeit me ook langer.
Ow dan ga ik em morgen toch maar halen.. mn neef had em al.. ga zo een kijkje nemen...schnumi schreef op 24 September 2003 @ 19:20:
[...]
Idd MK:DA is niks vergeleken met SC II.
Ik vind het echt 100% beter en het boeit me ook langer.
MK:DA boeide mij al best wel.. en als dit beter is.. dan koop ik em

This is the Way.
OMG wat haat ik dat mannetjeschnumi schreef op 24 september 2003 @ 21:43:
Trouwens ik weet niet of er nog fans zijn (dacht Golbe ofzo?) van spongebob maar hier een paar nieuwe screens.![]()

Ja doe maar.
maargoed mocht het toch een goede game zijn dan "ben ik er klaar voor
LOL

*offtopic*
haha... maar geef mij maar ed,edd&eddy das pas gaaf
*ontopic*
wanneer word nieuwe deel geopend ?
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 24-09-2003 22:46 ]
*offtopic*Yohann!s schreef op 24 September 2003 @ 22:46:
[...]
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha
als ik zo sponsbob zie staan schiet ik al in de lach
![]()
*offtopic*
haha... maar geef mij maar ed,edd&eddy das pas gaaf
*ontopic*
wanneer word nieuwe deel geopend ?
Nee, ook geen fan van... ChinChan die is nou leuk
*ontopic*
Dit zag ik al aankomen
NvE schreef op 21 September 2003 @ 18:53:
Is er al iemand die zich met het volgende deel bezig houdt? Anders krijgen we weer een copy/past startpost
Ja doe maar.
denk dat ze de prijzen weer erop proberen te zetten ofzo ?
Anoniem: 86074
De moves zijn niet moeilijk uit je controller te toveren (de dooddoener van elk beat 'm up, zoals mk 3

Maar voor de rest toppie! Ik ben nu maar eens begonnen om me in 1 karakter te verdiepen, de enige manier om op hogere moeilijksgraden wat goed te winnen, easy is om eens het spel gewoon af te tasten
Anoniem: 60967
Anders krijgen we een boze M@nic
Ik maak het iig niet, daar kan ik nix van.
En we moeten de tradie wel hoog houden met de mooiste start-posts van elk topic op GoT.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Practice mode? Daar worden alle toetsencombinaties wel uitgelegd, met demonstratie erbijIk mis wel een tutorial mode ofzo
Dan moet je de startknop in practice maar eens indrukken, dan zie je wel welke optie ik bedoel. Staan alle moves in, als je die kiest zie je je karakter hem voordoen.
En dan heb je nog weapon mastery mode, daar wordt ook kort wat uitgelegd over horizontal en vertical attacks
Nieuw deeltje, tja , ik heb er nu geen tijd voor en een copy paste actie vind ik ook zo simpel staan
Kan het helaas niet doen zit nu op stage en moet eigenlijk druk met iets anders bezig zijn
Leef je uit, en pls vertel me wat ik aan de topicstart kan veranderen ...
Ja doe maar.
Dit topic is gesloten.