Het Grote Gamecube topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.977 views sinds 30-01-2008

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

ach, 640 k is genoeg ;)

ps. een IA voor die shirts is geen slecht idee.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
* Glitch is ook geinteresseerd in een shirt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.80stees.com/images/products/nintendo_hooded_sweatshirt.jpg

Ook erg vet!

[ Voor 52% gewijzigd door Glitch op 11-09-2003 16:56 ]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

GVD dat shirt van "Know our roots" is egt super phat ...

IA Actie :)

En die 2de is ook bink ...

This is the Way.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
ik heb liever een shirt met een megadrive controller...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

dat know your roots tshirt is wel erg ok :D
count me in bij een evnt. inkoopactie \o/

ik zag twee beren fout parkeren....

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 11 september 2003 @ 17:09:
wat! scheer je weg. ;) :Y)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG waarom heb ik het laten zien, ben altijd zo zeikerd met "unieke" kleding, nu loopt half nederland binnenkort met dat shirt. :P

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GROOT NIEUWS!! :P

Lees dit net op gamer.nl!
Als aankomende kerstactie komt Nintendo met een nieuw Gamecube pakket welke naast een Gamecube met controller, tevens een Zelda bonusdisc zal bevatten. Deze bonusdisc zal de games Legend of Zelda, Zelda II: Adventure of Link, Ocarina of Time, Majora's Mask en een documentaire over de gehele Zelda franchise bevatten. Of deze games ook verbeterde graphics zullen kennen danwel extra opties en mogelijkheden, of een verbeterde/aangepaste gameplay is nog niet bekend.

Of Nintendo met nog meer packs op de markt komt rond kerst en of we deze Zelda bonusdisc ook apart kunnen verkrijgen is tevens nog niet bekend gemaakt. Voor al diegenen die nog geen Cube hebben, maar wel een grote interesse in de Zelda serie is dit echter alleen maar goed nieuws.
Het enigste minpunt: waar is Zelda:LTTP??

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 11 september 2003 @ 18:13:

[...]

Op je GBA, anders verkopen ze die natuurlijk niet meer =P

Over de IA, ik wil die best organiseren, maar niet op Laupro, daar gaat me gewoon te veel tijd inzitten. Met de IA voor de USB-memcards heb ik ook nog even naar Laupro gekeken maar ik vond het nogal ingewikkeld allemaal (ben sowieso niet zo handig met websites). Toen dus gewoon een topic hier geopend, maar dat mag nu echt niet meer toch?
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 17:18:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG waarom heb ik het laten zien, ben altijd zo zeikerd met "unieke" kleding, nu loopt half nederland binnenkort met dat shirt. :P
Ah joh, alleen de echte Nintendo die-hards =)

[ Voor 21% gewijzigd door jOzh op 11-09-2003 18:21 ]

Grab shell dude!

Verwijderd

als er een IA komt, zet het dan ook ff in het retro consoles topic ;)

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

IA`s mogen niet @ GoT. Gewoon op laupro doen of zelf een site/forum maken :)

Ja doe maar.

Verwijderd

Glitch schreef op 11 September 2003 @ 16:43:
* Glitch is ook geinteresseerd in een shirt :)

[afbeelding]

Ook erg vet!
Die wil ik ook :)

Verwijderd

Me 2!!! :D

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47

Wom

schnumi schreef op 11 September 2003 @ 15:45:
[...]

Ja maar zo'n game is altijd leuk om erbij te hebben.

Max Payne 2 zal op de PS2/Xbox denk ik best goed verkopen en zo'n soort game kan de cube ook gebruiken.
In de USA staat Max Payne zelfs in de top 10 van best verkochte Xbox spellen. Blijkbaar zijn veel Amerikanen daar niet geinteresseerd in PC games.

De PS2 versie was overigens zowat onspeelbaar, maar dat terzijde.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 11 September 2003 @ 19:11:
[...]

In de USA staat Max Payne zelfs in de top 10 van best verkochte Xbox spellen. Blijkbaar zijn veel Amerikanen daar niet geinteresseerd in PC games.

De PS2 versie was overigens zowat onspeelbaar, maar dat terzijde.
Ja dat weet ik de PS2 versie was zeer slecht.

Verwijderd

schnumi schreef op 11 September 2003 @ 18:13:

[...]

Goed dat wordt dus met de kerst dagen mijn cube verpatsen en dat pack gaan kopen :P

Verwijderd

jOzh schreef op 11 september 2003 @ 18:18:
[...]

Ah joh, alleen de echte Nintendo die-hards =)
Dan is het goed, dat zijn er tegenwoordig niet meer zoveel. :X

Die trui is ook wel mooi, alleen dat logo met die controller op de zijkant is IMO lelijk.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 20:25:
[...]

Dan is het goed, dat zijn er tegenwoordig niet meer zoveel. :X

Die trui is ook wel mooi, alleen dat logo met die controller op de zijkant is IMO lelijk.
Ja idd die controller vind ik ook niet alles. Hadden ze beter een NES/Snes controller op kunnen doen in plaats van de N64 controller. Was het wat meer "retro" geweest.

Verwijderd

N64 is nou net de enige console van nintendo die ik niet meer in huis heb... Geruild voor een megadrive met 25 spellen! :)

Verwijderd

Topicstarter
/me bied cube te koop aan en gaat me kerst dat pakket halen...

Tenzijn Nintendo natuurlijk slim is en m ook in de Catalogus zet :)

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Phusebox schreef op 11 September 2003 @ 17:09:
_/-\o_
Maar misschien is de Mastersytem controller toch net iets meer retro, hij is iig een stuk vierkanter :p toen kon je nog normaal gamen met alleen een D-pad en 2 buttons *zucht die goeie oude tijd 8)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

volgens mij is de NES controller toch wel iets vierkanter :) als het dan toch daarom gaat

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DarK_M schreef op 11 september 2003 @ 22:11:
Maar misschien is de Mastersytem controller toch net iets meer retro, hij is iig een stuk vierkanter :p toen kon je nog normaal gamen met alleen een D-pad en 2 buttons *zucht die goeie oude tijd 8)
Pah, TWEE knoppen?

Afbeeldingslocatie: http://lsp.hjem.wanadoo.dk/images/Pictures/Thearcade.jpg

1 knop en daar deed je het maar mee! :Y)

* Dyxtra heeft nog wel eens nachtmerries van 10KM lang als een bezetene de stick heen en weer rossen in Decathlon ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Dat zijn mijn "roots" helemaal niet :P Mijn eerste console was een playstation :)

Ja doe maar.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

nep-gamer :P

This space is occupied

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 11 September 2003 @ 22:35:
[...]
Pah, TWEE knoppen?

[afbeelding]

* SD5k heeft nog wel eens nachtmerries van 10KM lang als een bezetene de stick heen en weer rossen in Decathlon ;)
Mijn Atari 2600 sticks waren toch een stuk vierkanter..

heb overgens ook 3 van die dingen versleten bij een olympics spel

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Vrees niet :) Ik heb nog Aladin + boel andere spellen gespeeld op mijn (geleende) snes _O_ :P

Ja doe maar.

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Thelema schreef op 11 september 2003 @ 22:27:
volgens mij is de NES controller toch wel iets vierkanter :) als het dan toch daarom gaat
Afbeeldingslocatie: http://www2.odn.ne.jp/~caf05310/famicom/hardimg/sgcont7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dreamcliff.com/personal/daniel/jump/sales/nes.jpg

Volgens mij komen die dingen gewoon uit dezelfde fabriek :p

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

hhhhmz die master systeem controller heeft zo te zien geen start en select knop.......is daardoor meer primitiever en dus meer retro? :)
Ik heb trouwens die joystick waggle spellen nooit veel gespeeld (1 keer een middag fanatiek tegen mijn neef, letterlijk het vel van mijn hand of gesleten.... en daarna NOOIT meer gedaan)

on topic, gister zowel f-zero als mariokart gereserveerd, ben er nog steeds niet uit of ik nou de ps2 of cube versie van sc wil. Then again de keuze is op dit moment erg makkelijk aangezien mijn ps2 momenteel een componenten bouwpakket is.........

10 second ninja DONE

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
D³ schreef op 11 september 2003 @ 22:35:
[...]
Pah, TWEE knoppen?

[afbeelding]

* RareGast heeft nog wel eens nachtmerries van 10KM lang als een bezetene de stick heen en weer rossen in Decathlon ;)
_/-\o_ _/-\o_
Respect... Die controller is ook mijn roots.... Aan 1 knop heb je gewoon genoegd!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

die 10km decathlon was gewoon een marathon, weet niet meer precies hoe lang dat duurde, maar je was idd een eeuwigheid bezig met heen en weer halen .. stamina van het spelfiguur ? .. nee ! je eigen stamina .. hijg hijg, _eindelijk_ de finish !, hijg, hijg, half uur daarna nog aan het hijgen ;)

wat nou geen conditie krijgen van spelletjes spelen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:04

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

yamAUchi schreef op 11 september 2003 @ 23:47:

wat nou geen conditie krijgen van spelletjes spelen =)
Eerder RSI... ook al was dat toen nog niet zo 'in'... :)

[ Voor 10% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 11-09-2003 23:54 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Sagat schreef op 11 september 2003 @ 23:45:
on topic, gister zowel f-zero als mariokart gereserveerd, ben er nog steeds niet uit of ik nou de ps2 of cube versie van sc wil. Then again de keuze is op dit moment erg makkelijk aangezien mijn ps2 momenteel een componenten bouwpakket is.........
Cube versie natuurlijk, dan heb je Link :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

wel leuk om te zien dat iedereen zich door een paar shirts weer helemaal achter nintendo schaart :)

Wario Ware lijkt me btw helemaal niks. Heb em op de GBA gekocht en heel erg snel weer terug gebracht. Sufheid ten top en ik herkende een hoop dingen in die screens dus de cube versie lijkt me niet echt leuker of zo.

Tweede miskoop was Super bust a move all stars (had m'n vriendin gekocht). Daar is dus echt geen reet aan. Ze hebben de challenge mode eruit gehaald en de gameplay wil op de een of andere manier niet echt. Die is dus ook terug gegaan.

En over retro controllers gesrpoken:

Afbeeldingslocatie: http://www.y2krunch.com/petebuilt/videogames/joysticks/26atstick.gif

En hier kan niemand overheen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.memm.de/gameselect/pics/vcsz-cx78.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door rajackar op 12-09-2003 09:46 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige minpunt van die nieuwe Zelda Bonus Disc is volgens mij dat de mensen die een Cube hebben en Zelda ook al hebben, zich .... BEHOORLIJK GENAAID voelen. Ik heb zowieso eventje een mailtje naar Nintendo NL gestuurd, zal niet veel indruk maken, maar je kunt het maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
misschien komt die bonusdisc wel in de sterren catalogus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 09:48:
Het enige minpunt van die nieuwe Zelda Bonus Disc is volgens mij dat de mensen die een Cube hebben en Zelda ook al hebben, zich .... BEHOORLIJK GENAAID voelen.
Oh die komt heus wel in de sterrencatalogus hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
als ik zo'n ding thuis had staan, speelde ik misschien wat meer f-zero:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/fzeromon_030910_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 09:51:
[...]

Oh die komt heus wel in de sterrencatalogus hoor! :)
Ik hoop het, ik hou mijn punten nog wel eventjes binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... Ik zou er niet op rekenen, Nintendo kennende. Ik wacht nog ff af wat er allemaal inkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Goed, heb toch nog maar even naar Laupro gekeken (toch rustig op m'n werk =P ), maar ik snap die html-tags dus niet helemaal :o. Als ik hier een plaatje wil invoegen doe ik [ img ] plaatje [ /img ] maar daar werkt het blijkbaar anders. Misschien dat iemand deze i'net stumper even in de goeie richting kan helpen?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik wil op zich wel helpen... misschien dat ik het snap :) hehe
ik heb alleen overdag weinig tijd, omdat ik dan op mijn werk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Phusebox schreef op 12 September 2003 @ 09:56:

[afbeelding]
Mooi stoeltje ( ;) ), zal alleen wel heel erg duur zijn, al die al ooit tekoop wordt aangeboden.
Maar veel geld doet wonderen. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 12 September 2003 @ 10:36:
ik wil op zich wel helpen... misschien dat ik het snap :) hehe
ik heb alleen overdag weinig tijd, omdat ik dan op mijn werk zit.
Hmm, nou in principe heb ik nu alle producten erin gezet, alleen het toevoegen van html tags wil dus niet helemaal (wil het toch een beetje aankleden met een Nintendo logo'tje hier en een plaatje daar).

Maar goed, ik moet toch eerst nog even met die shop mailen, misschien kunnen we nog korting regelen als we meer bestellen. Ik zag ook dat sommige shirts out of stock waren, moet natuurlijk wel weten hoe snel ze weer nieuwe stock verwachten...
Zal nog wel even moeten wachten, ben dit weekend sowieso niet thuis...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 12 September 2003 @ 09:56:

[afbeelding]
Denk maar niet dat je daarmee snellere tijden neerzet hoor! :D Misschien komt hij ook wel in de sterrencatalogus, voor 1.000.000.000 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 10:12:
Hmmm... Ik zou er niet op rekenen, Nintendo kennende. Ik wacht nog ff af wat er allemaal inkomt.
Wat een gezijk op nintendo zeg!

Je hebt die vorige bonus disc toch GRATIS gekregen.
Wees eens een keer blij met wat je krijgt in plaats van te zijken over wat anderen GRATIS krijgen.
Heb je liever dat nintendo net als capcom alles voor 40 euro in de winkel legt?

Ik ben dat gezijk echt zo verschrikkelijk zat. Het lijkt wel of nintendo alleen maar meer commentaar krijgt door zo'n bonus disc.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige commentaar wat mensen geven is dat ze graag willen dat die bonus disc ook los verkocht gaat worden.
Ik Ga zelf ook enorm zeiken als mocht blijken dat nintendo de domme zet maakt om die disc alleen te bundelen met een nieuwe cube.

Tot die tijd hoor je mij niet zeuren , eerst maar eens rustig wachten op wat nintendo rond decmber gaat zeggen/doen, gokwerk schiet je toch niks mee op.

samenvattend : relax man :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 11:07:
Het enige commentaar wat mensen geven is dat ze graag willen dat die bonus disc ook los verkocht gaat worden.
Ik Ga zelf ook enorm zeiken als mocht blijken dat nintendo de domme zet maakt om die disc alleen te bundelen met een nieuwe cube.

Tot die tijd hoor je mij niet zeuren , eerst maar eens rustig wachten op wat nintendo rond decmber gaat zeggen/doen, gokwerk schiet je toch niks mee op.

samenvattend : relax man :P ;)
En wat is daar zo dom aan dan? daar trekken ze juist kopers mee aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik zou dat ding ook wel willen hebben maar ik vind het in toenemende mate storen dat bepaalde mensen als kleine kinderen aan het zeuren zijn over wat iemand anders wel krijgt en zij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar wij zijn degene waardoor Nintendo niet failliet gaat en wij hebben het verdiend om alles gratis te krijgen, want ja hee kom zeg nou zelf he! ;)

Krijg je iets voor niets, wees blij, krijg je niets en je wilt het, koop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ziet wat er op die disc staat, dan vind ik dat dat ook om een of andere reden voor de mensen die een Cube en Zelda al hebben beschikbaar moet komen. Of het dom is of niet, waarom zouden we niet de mogelijkheid mogen krijgen die disc aan te schaffen?

Ennuh, rajackar, dat jij er gek van wordt, kan ik niet over wakker liggen. Het commentaar is terecht. Ik wacht het ook af zoals de rest. Die punten die je maakt zijn een beetje goedkoop hoor, als er nu geen volledige oude games om stonden dan maakte het me niet uit, maar er staan 4 games op, games die iedere Zelda fan wel op zijn/haar Cube wil spelen. Beetje onzin, gezien het feit dat menig Cubefan ze wil hebben, het zijn geen demootjes of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dat weet ik. Maar mijn punt is dat iedereen zich gedraagt alsof ze er recht op hebben.
En nogmaals ik zou dat ding ook ERG GRAAG willen hebben.
Maar het is geen reden om boos te worden als je het niet krijgt.
Ik begin me af te vragen of die bonus acties niet een negatief effect hebben omdat veel mensen zo hebberig reageren terwijl nintendo dacht mensen blij te maken door iets weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik snap overgens niet waarom iedereen al de conclusie trekt dat omdat die disc gratis bij een Gamecube zit hij dan NIET los te kopen of te sparen met sterren is. Wacht eerst maar ns af voordat je met commentaar komt.

Overgens vind ik het jammer dat 'A link to the past' niet op die disc staat, wat ook wel begrijpelijk is.

Verder vind ik dat ze Four Swords moeten schrappen als losse GC release, en deze disc voor 60euro de winkel in moeten gooien:
-Legend of Zelda
-Zelda II: Adventure of Link
-A Link to the Past
-Four Swords
-Ocarina of Time
-Majora's Mask
-Documentaire

dat lijkt me in ieder geval wel wat

[ Voor 33% gewijzigd door SD5k op 12-09-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Lttp hebben we pas voor de GBA aangeschaft. lekker ouderwets gamen.
Wel leuk dat ze de zwaardkreten van TWW erin gebruikt hebben al vermoed ik dat niet iedereen dat met me eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 12 September 2003 @ 11:35:
dat weet ik. Maar mijn punt is dat iedereen zich gedraagt alsof ze er recht op hebben.
En nogmaals ik zou dat ding ook ERG GRAAG willen hebben.
Maar het is geen reden om boos te worden als je het niet krijgt.
Ik begin me af te vragen of die bonus acties niet een negatief effect hebben omdat veel mensen zo hebberig reageren terwijl nintendo dacht mensen blij te maken door iets weg te geven.
Ik hoef het ook niet te 'krijgen', ik ga er echt wel voor dokken :). Hebberig is een groot woord, maar het is meer dan 'iets' weggeven. Zoals ik al zei, het komt door wat erop staat. Voor mijzelf het voornaamste is die andere N64 game, aangezien ik die nog wil spelen. De controler van de N64 vind ik zelf bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 12 September 2003 @ 11:36:
Ik snap overgens niet waarom iedereen al de conclusie trekt dat omdat die disc gratis bij een Gamecube zit hij dan NIET los te kopen of te sparen met sterren is. Wacht eerst maar ns af voordat je met commentaar komt.

Verder vind ik dat ze Four Swords moeten schrappen als losse GC release, en deze disc voor 60euro de winkel in moeten gooien:
Ten eerste trekt niet iedereen conclusie's maar vragen ze het zich alleen maar af. Ten tweede, Four Swords hoeft niet geschrapt te worden, maar deze bonus disc kan er gewoon bijgeschoven worden. Mogen ze van mij Die Cube met beide GCN Zelda's verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezijk op nintendo zeg!

Je hebt die vorige bonus disc toch GRATIS gekregen.
Wees eens een keer blij met wat je krijgt in plaats van te zijken over wat anderen GRATIS krijgen.
Heb je liever dat nintendo net als capcom alles voor 40 euro in de winkel legt?

Ik ben dat gezijk echt zo verschrikkelijk zat. Het lijkt wel of nintendo alleen maar meer commentaar krijgt door zo'n bonus disc.
Blijkbaar, vergeet echter niet dat het slechts een paar figuren zijn die zich zo aanstellen.
Het forum zou verrijkt kunnen worden met een ignore-button, kan je die jankende meisjes als een soort van kill-filter persoonlijke bannen.
Maar ik begrijp heel goed dat je het zat bent, een paar dagen geleden p'cies hetzelfde verhaal.
Anyways gewoon voorbij laten gaan is het devies. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 12:13:
[...]
Het forum zou verrijkt kunnen worden met een ignore-button, kan je die jankende meisjes als een soort van kill-filter persoonlijke bannen.
Nu flame je weer, zo vraag je om verkeerde offtopic reacties, zeg gewoon dat het jou niet uitmaakt en vooral waarom. Nu zeg je alleen dat degene die het wel uitmaakt jankende meisjes zijn, dat komt de sfeer niet echt ten goede. :|

Ik ga er dus vanuit dat die disc ook te krijgen is voor mensen die al een cube hebben en vreemd genoeg geen tweede (derde voor phuse :P) willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach en mocht die disc echt alleen maar in dat combo pack zitten dan verpats ik rond de kerstdagen mijn cube wel en koop ik die set er wel voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu flame je weer, zo vraag je om verkeerde offtopic reacties, zeg gewoon dat het jou niet uitmaakt en vooral waarom. Nu zeg je alleen dat degene die het wel uitmaakt jankende meisjes zijn, dat komt de sfeer niet echt ten goede. :|
Ik flame helemaal niet, ik zeg alleen dat sommige hier zich op die manier profileren.
En jankende meisjes kan je niet echt als gemeen bedoelen, hooguit iets met een vette knipoog.
Dat ik hier iemand wat harder heb aangepakt is nu niet de reden om elke reply van mijn kant als een flame te zien als er wat hardere woorden dan normaal vallen.
Het is niet zo dat ik de enige ben die zich stoort aan het overdreven gedoe rondom sterrencatalogussen en bonus-disc's.
Dat zou een bijzaak moeten zijn maar sommige maken er een hoofdzaak van, het is toch Games&discussies?
Nou laten we het eindelijk eens over games hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
Phusebox schreef op 08 September 2003 @ 16:52:
tja maar dan moeten ze niet zeggen dat de site vandaag om 15 uur online gaat...
typisch nintendelay...

de engelse site heb ik net even gezien:

zelda bonusdisc: 3000 sterren
tshirts 1200 sterren
gb player: 5000 sterren
aangezien men er weer zo van overtuigd is dat de bonus disc alleen bij een nieuwe cube zit, heb ik maar ff opgezocht wat phuse maandag op de engelse site had gevonden. Zou het niet logisch zijn dat wij dezelfde kans krijgen?

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 13:32:
[...]

Ik flame helemaal niet, ik zeg alleen dat sommige hier zich op die manier profileren.
En jankende meisjes kan je niet echt als gemeen bedoelen, hooguit iets met een vette knipoog.
Zet de knipoog er dan bij, ik heb eens serieus iemand (jongen) aan het :'( gekregen door een ;) te vergeten in een mailtje, dat geeft wel aan hoe belangrijk het is je geschreven text te voorzien van de nodige :) :( ;) |:( 8)7 :X :| :/ :O O+ emoticons. Jij ziet het als een grappige opmerking, iemand anders als een belediging. Ik heb er zelf geen last van, maar je zag hoe het vorige keer liep en je opmerkingen als aanval werden ervaren. Maar genoeg de geluld ik ga maar weer eens werken. Of toch nog mara een potje cuben.. hmm moelijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 13:47:
[...]

Zet de knipoog er dan bij, ik heb eens serieus iemand (jongen) aan het :'( gekregen door een ;) te vergeten in een mailtje, dat geeft wel aan hoe belangrijk het is je geschreven text te voorzien van de nodige :) :( ;) |:( 8)7 :X :| :/ :O O+ emoticons. Jij ziet het als een grappige opmerking, iemand anders als een belediging. Ik heb er zelf geen last van, maar je zag hoe het vorige keer liep en je opmerkingen als aanval werden ervaren. Maar genoeg de geluld ik ga maar weer eens werken. Of toch nog mara een potje cuben.. hmm moelijk.. :P
tja of hij het nou grappig vindt of niet, het is niet gepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, om nog maar even terug te komen op die Zelda bonusdisc, vergeet niet dat het nog steeds een gerucht is (Ja, ik weet dat cube-europe en gamers.nl je laten geloven dat het waar is.. Beide sites hebben in mijn ogen ook geen 'credibility'..).

Welke doelgroep probeert Nintendo hiermee te bereiken?

• De casual gamer? Dacht het niet.
• Ouders? Nope..
• Opa en Oma? Neeej...
• De Nintendo fan? Sommige wel, sommige niet..
• De die-hard Zelda fan? Ja die wel!

Maargoed, waarschijnlijk heeft elke Zelda fan al een gamecube in huis inclusief de wind waker. Nintendo snijdt zichzelf behoorlijk in de vingers mocht dit waar tenzij ze proberen om elke Nintendo fan twee gamecubes aan te smeren. Ook heb ik ooit iets gelezen over documentaries en dat Nintendo daar nooit aan zal beginnen (classified oid), maargoed dat was nog in het Yamauchi tijdperk, kan zijn dat Iwata hier een andere mening over heeft.

Mocht deze bundel er wel komen dan moet die gamecube natuurlijk wel een goudkleur hebben anders hoeft het van mij niet. Anyway, ik geloof het niet. Laat ze die cd maar als bonusdisc bij Wind Waker 2 instoppen, dan ben ik ook tevreden ;).

Op deze manier is ELKE zelda iig wel speelbaar op de gamecube icm de gameboyplayer. Wel lache eigenlijk :D :)

Overigens gaan er ook geruchten rond van een Megaton 2.0!

vertaald vanuit het frans (jeux-france.com)
Its during a commercial event that nintendo has talked about a future big announcement that would take place in the month of october. That announcement aim to present a new product that would be available before the end of the year. From that point, we can dream at a certain mario128 or something more "consequent?", even if we have strong doubts, rendez-vous in the next month.
HYPEUH!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Elk jaar is er weer een grote aankondeging, en alleen vorig jaar bleek het echt iets te zijn (GBAsp _/-\O_) maar dit jaar verwacht ik echt niks en ga ik er echt niet eens over beginnen..
de enige megaton waar ik het ove ga hebben is het wapen van link in Soul calibour 2 :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
HJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAJAJAJAJAAAAAAAA MEGATON!!!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he bah niet weer die onzinnige hype he.
Nintendo moet eens wat betere marketing in handen nemen, hype's zijn best als je er ook maar iets voor terug krijgt, en bij nintendo is het altijd maar de vraag of je er echt wat voor terug krijgt.

/me wacht wel rustig af en geeft niet toe aan een mogelijke hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 14:30:
...(Ja, ik weet dat cube-europe en gamers.nl je laten geloven dat het waar is.. Beide sites hebben in mijn ogen ook geen 'credibility'..).

[...]
Nou zeg :P

Kweet niet wie dat nieuws bij c-e gepost had, maar kzal ff aan Tim vragen of het ook bij Nintendo gevraagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
JAWEL MAN! KOM OP!!! MEGATOOOOoooooOOOOooOOOooOOONNNNnnn!!!!111

hypen is zo onwijs lekker...

* Fubaruba hoopt dat mensen na gaan denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kunnen we hier geen tshirt van maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/nintendown.jpg

(C) Phusebox 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Een N64/Snes/nes_2_GC converter?

Al je oude games op je cube spelen.... :D
Moeten ze wel nog wat spellen gaan verkopen, want ik wil nog wel wat NES/SNES games...
:D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ah Phusebox die site is allang weer goed, dus niet meer zeuren hoor ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 12 September 2003 @ 15:22:
kunnen we hier geen tshirt van maken:

[afbeelding]

(C) Phusebox 2003
ten eerste brakke soep en ten tweede, jij blijft maar janken op dat server gedoe.
get a life man! stop met huilen en neem je vriendin een keer ofzo... misschien kan jantje dan weer een beetje lachen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 12 September 2003 @ 15:25:
ah Phusebox die site is allang weer goed, dus niet meer zeuren hoor ;)
ligt er maar aan wat je goed noemt de site is noge retetraag... hehe maar goed, was ook niet 100% serieus bedoelt...
daFubar schreef op 12 September 2003 @ 15:27:
[...]

ten eerste brakke soep en ten tweede, jij blijft maar janken op dat server gedoe.
get a life man! stop met huilen en neem je vriendin een keer ofzo... misschien kan jantje dan weer een beetje lachen...
en jij blijft maar janken over het feit dat ik zou janken, ik bedoel als we zo gaan beginnen met zulke onzinnige replies, triest

de nintendo site is gewoon traag en zal dat ook waarschijnlijk altijd blijven en dat vind ik maar beschamend voor zo'n groot bedrijf

bovendien moeten mensen het niet altijd zo megaserieus nemen

en brakke soep slaat nergens op, maar op zulks amateuristisch commentaar zal ik verder niet ingaan

[ Voor 64% gewijzigd door Phusebox op 12-09-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 12 september 2003 @ 14:42:
Elk jaar is er weer een grote aankondeging, en alleen vorig jaar bleek het echt iets te zijn (GBAsp _/-\O_) maar dit jaar verwacht ik echt niks en ga ik er echt niet eens over beginnen..
de enige megaton waar ik het ove ga hebben is het wapen van link in Soul calibour 2 :D
Umm.. nee. Die megaton was een grote teleurstelling. Dat was namelijk Naruto voor de GC, een japans anime vechtspel. De GBASP was aangekondigd na deze aankondiging ergens in maart toch? Anyway, de SP had er niks mee te maken :+.
Sorry schat :>
Kweet niet wie dat nieuws bij c-e gepost had, maar kzal ff aan Tim vragen of het ook bij Nintendo gevraagd is.
Doe dat, ik vind dit imo een slechte vorm van journalistiek. Op de eerste regel na (inclusief typo's) en dat kleine stukje op het einde is het letterlijk gekopieerd van GA forums. Maargoed, kopieer het dan letterlijk van de echte bron. Staat al een stuk professioneler. :)

Thank you :P
daFubar schreef op 12 september 2003 @ 15:27:
[...]

LOL _/-\o_. Soms he, dan zijn er er van die momenten dan dan.. Naja, vul zelf maar aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens wel een beetje lief en on-topic blijven anders gaat maniac de boel weer helemaal schoon vegen wat ie helemaal niet wil doen.
En het topic wordt er ook niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Waar is de Nintendo fan sfeer hier?
Iedereen loopt op mekaar te zeiken... hmmz was 5 delen geleden wel anders ;)
Kom op.. je eigen leven doorkomen is moeilijk zat.. ook nog die van een ander willen
beinvloeden kunnen we er niet bij hebben... (nu heel even dan :P )

Maar goed.. nintendo talk plz... de server is idd wel traag, maar de site is volgens mij ook zwaar... want de kwaliteit vind ik best hoog... En het aantal bezoekers zal ook wel niet te weinig zijn.

Hmmz ik zit ook met een dilemma... ik moet 5 games kopen maar heb er geen geld voor.
Golden Sun 2, Advanced Wars 2, Mario Kart, F-Zero en Soul Calibur 2... gelukkig niet allemaal teelijk, maar redelijk snel achter mekaar :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

ReCreator schreef op 12 September 2003 @ 15:36:
Waar is de Nintedo fan sfeer hier?
Iedereen loopt op mekaar te zeiken... hmmz was 5 delen geleden wel anders ;)
Kom op.. je eigen leven doorkomen is moeilijk zat.. ook nog die van een ander willen
beinvloeden kunnen we er niet bij hebben... (nu heel even dan :P )

Maar goed.. nintendo talk plz... de server is idd wel traag, maar de site is volgens mij ook zwaar... want de kwaliteit vind ik best hoog... En het aantal bezoekers zal ook wel niet te weinig zijn.

Hmmz ik zit ook met een dilemma... ik moet 5 games kopen maar heb er geen geld voor.
Golden Sun 2, Advanced Wars 2, Mario Kart, F-Zero en Soul Calibur 2... gelukkig niet allemaal teelijk, maar redelijk snel achter mekaar :(...
Koop een flash card ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nee inderdaad omdat sommige mensen op elke post belachelijk moeten reageren omdat ze denken dat ze opeens stand-up comedian zijn geworden, en ze wel eens zoiets willen zeggen omdat ze toch veilig achter hun computertje zitten

van mij mag het gamecube topic dicht want een aantal mensen verziekt het hier toch omdat ze menen lollig te zijn, en ze nintendo als heilig beschouwen en ieder kritiekpunt richting nintendo (gerechtvaardigd of niet) wordt afgedaan als onzin...

er zijn er vast hier een paar die thuis liggen te geilen op hun heilige kubus en 's nachts met een controller onder hun kussen slapen, maar ga dat geloof dan ergens anders tentoonspreiden en doe niet alsof nintendo nooit iets fout kan doen

nu gaat er natuurlijk gezegd worden dat ik altijd maar alles afkraak, wat onzin is; zo heb ik f-zero niet afgekraakt alleen gezegd dat ik er niet goed genoeg in ben en het daarom niet meer speel, maar als ik zeg dat ik f-zero niet meer wil spelen dan ben ik al een ketter en zou men mij het liefst vervolgen zoals dat in de middeleeuwen gebeurde...

sommige mensen moeten die kleppen eens van hun ogen afdoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

NvE schreef op 12 September 2003 @ 15:37:
[...]

Koop een flash card ;)
Jah idd had ik al eerder moeten doen... :)

Maar deze 2 wil ik orgineel...
En de 3 GC games ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 12 September 2003 @ 15:39:
nee inderdaad omdat sommige mensen op elke post belachelijk moeten reageren omdat ze denken dat ze opeens stand-up comedian zijn geworden, en ze wel eens zoiets willen zeggen omdat ze toch veilig achter hun computertje zitten

van mij mag het gamecube topic dicht want een aantal mensen verziekt het hier toch omdat ze menen lollig te zijn, en ze nintendo als heilig beschouwen en ieder kritiekpunt richting nintendo (gerechtvaardigd of niet) wordt afgedaan als onzin...

er zijn er vast hier een paar die thuis liggen te geilen op hun heilige kubus en 's nachts met een controller onder hun kussen slapen, maar ga dat geloof dan ergens anders tentoonspreiden en doe niet alsof nintendo nooit iets fout kan doen

nu gaat er natuurlijk gezegd worden dat ik altijd maar alles afkraak, wat onzin is; zo heb ik f-zero niet afgekraakt alleen gezegd dat ik er niet goed genoeg in ben en het daarom niet meer speel, maar als ik zeg dat ik f-zero niet meer wil spelen dan ben ik al een ketter en zou men mij het liefst vervolgen zoals dat in de middeleeuwen gebeurde...

zullen we deze discussie dan maar een keer op een gc party verder houden?
komt de sfeer van het topic ten goede en dan kun je ook meteen zien dat ik niet alleen reageer omdat ik "veilig" achter mijn pc'tje zit. ik vind het alleen een beetje ver fietsen naar... waar woon je ook al weer? tilburg ofzo was het toch?

en die brakke soep ging over de w, die je (uiteraard) van de n hebt gemaakt, maar hij is een beetje brak aan de randjes onderaan... snapt u? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbeter het milieu begin bij jezelf.
In een redelijke korte tijd krijg je het weer eens op je bord.
Nu kan je melden dat het aan de fan-boys ligt maar ik vrees toch dat je eens grondig naar je eigen manier van communiceren moet kijken.
Het topic hoeft helemaal niet dicht omdat jij in een korte tijd vreemde reacties aan trekt.

Anyways op een party lijkt me dit een vreselijk verkeerd topic, praat over games daarvoor is het topic bestemd en niet over de crap-server van nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 16:44:
[...]

Verbeter het milieu begin bij jezelf.
In een redelijke korte tijd krijg je het weer eens op je bord.
Nu kan je melden dat het aan de fan-boys ligt maar ik vrees toch dat je eens grondig naar je eigen manier van communiceren moet kijken.
Het topic hoeft helemaal niet dicht omdat jij in een korte tijd vreemde reacties aan trekt.

Anyways op een party lijkt me dit een vreselijk verkeerd topic, praat over games daarvoor is het topic bestemd en niet over de crap-server van nintendo.
Ik probeer Phusebox nu niet te verdedigen ofzo, maar:
Waarom kom jij hier steeds Phusebox tegenspreken of afzeiken zodra hij zijn mening geeft, verder heb ik namelijk nog geen nuttige post van je kunnen bespeuren!

en nu even ontopic:
R: Racing Evolution Trailer (4mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Omfg, Mario Kart wordt steeds vetter!!
Kijk er echt naar uit, ik ga echt wat lans organiseren! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zag ineens Mario op Discovery langskomen, blijkt dat er net een docu 'The story of computer games' begint. Misschien leuk om te kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Dyxtra op 12-09-2003 21:06 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ja idd d3 .. was hem ook aan het kijken (nu reclame) dus kwam het even melden =)

dus nu op discovery .. (d8 dat ie een uur duurde ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me kijkt ook :P

eerste gedeelte gemist.. oh crap het begint weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

* NvE kijkt ook :)

Erg leuke docu :)

Van die mario geluiden krijg ik een erg fijn gevoel in mijn buik :P

[ Voor 68% gewijzigd door NvE op 12-09-2003 21:45 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Moet ik op school een verslag maken over de revolutie van video games, komt er zoiets op discovery. Must be my lucky day :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Deze docu heerscht!

David Crane met Pitfall en Decathlon kwam ook nog voorbij :P
Miyamoto met zn gitaar :), eerste schets van Donkey Kong. SMB1 _/-\o_ Zelda _/-\o_

Straks vast Alexej Pajitnov (ofzo) met Tetris.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
gvd gemist!
Wordt het nog es herhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

damn ik ook. :( hoop dat het nog een keer herhaald word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zelfs nog een Nederlander bij de Tetris deal betrokken ook, wie had dat gedacht.
Die Robert Stein was aardig zuur :D

Van mij had die docu best nog een uur mogen duren. En het liefst met zoveel mogelijk Nintendo opgehemel en Miyamoto actie :P
Hidde schreef op 12 september 2003 @ 22:00:
gvd gemist!
Wordt het nog es herhaald?
Discovery kennende, waarschijnlijk wel ;)

Nog Godfather II op TV ook, ik val met de neus in de boter.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep heb effe gekeken en het word vannacht alweer :P van 1.00 tot 2.00 uitgezonden dus voor de late kijkers toch leuk om te weten. :)

of je video instellen kan ook. :)

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 12-09-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Ik probeer Phusebox nu niet te verdedigen ofzo, maar:
Waarom kom jij hier steeds Phusebox tegenspreken of afzeiken zodra hij zijn mening geeft, verder heb ik namelijk nog geen nuttige post van je kunnen bespeuren!
*geeuw*

Overigens leuke trailer, fijn dat er toch nog over games gesproken kan worden.
De insteek van dit forum namelijk :)

Overigens ook de docu gezien, geheel toevallig.
Wat opviel was dat de historie of gaming een zeer behoorlijke nintendo gedeelte kent.
En dus erg Japan-minded beeld liet zien.
Jammer dat europa weinig werd besproken want opzich een redelijk apparte markt.
Kwam colecovision of intellivision aanbod? volgens mij had de eerste de primeur met donkey kong in nederland bijvoorbeeld.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Modbreak:
Goed, dit is gericht tegen een aantal die de sfeer hier proberen te verzieken, als jullie zo door gaan, volgen er zeker maat regelen, hou het gezellig en respecteer een ander z'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, kreeg ook kippenvel van mario/zelda liedje =)

best lomp ;)

en ze lieten die ene zelda commercial zien, waar ze zo ontzettend leip dansen in zelda-pakjes =)

en aan het einde een glimps van een kirby commercial, waar je 2 grote bikers in hele kleine strakke kirby (\o/) shirts ziet spelen, en dat moeder binnenkomt (zoiets) .. echt geweldig =)

kirby ruled de hardcore scene !

(edit : ga maar is met de koelkast rijden in kirby's air ride, ! =)

[ Voor 9% gewijzigd door yamAUchi op 12-09-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het een zeer interessante docu. Had niet verwacht dat ze een blok bijna volledig aan Nintendo gingen wijden. Ook wel interessant hoe Activision en Codemasters zijn ontstaan.

Wat ik alleen wel miste is HOE de videogame industrie inelkaar is gestort en HOE Nintendo ervoor heeft gezorgd dat het weer tot leven kwam. Twee minpuntjes dus. Maar Miyamoto op gitaar maakte dat weer helemaal goed :). Geweldige man, die miyamoto.. En Hiroshi Yamauchi kunnen de Amerikanen niet uitspreken zo te horen. Heb me doodgelachten toen ze die naam zeiden :o.

Het stukje over de console voor de eerste Atari, the brown box, was zeer interessant. Je kan ook wel zien dat Atari die gejat heeft, beide consoles hebben zeer veel overeenkomsten qua uiterlijk (misschien door die patenten?).

Wel slim van die Atari dudes om flink te bluffen over hun 25 000 consoles :P. Ze konden maar 25 000 consoles in een maand (?) maken, zeggen ze doodleuk 75 000. Vervolgens wil dat bedrijf er 150 000. LOL! Ge-wel-dig! Jammer van die overname though :/. (en dan te bedenken dat Nintendo ooit de NES wou uitbrengen onder Atari's naam) Gelukkig is dat nooit gebeurd :o.

Maargoed, iedereen die zich een gamer noemt die moet deze docu bekijken!

edit:
Yam, dit filmpje toevallig? Heb hem maar ff upgeload. Is inderdaad hilarisch! En ja, die Link is een vrouw :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:31
Ow neeeeej, dat had ik ook willen zien. En UPC heeft bij ons net discovery uit het standaard pakket gehaald :'(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.