Het Grote Gamecube topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.976 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 08 September 2003 @ 20:27:
[...]

Blijft voorlopig de laatste Rare game voor een Nintendo console natuurlijk. Mensen met een Xbox moeten nog maar afwachten of de invloed van Rare zo groot gaat zijn als voor Nintendo bij de N64.
Yep weet ik. :) Het is geen gigantische topper. Kwa graphics is het een van de betere games maar kwa spel is het niet zo super. Gevechten zijn saai en de starwing elementen zijn er te weinig en te kort.

Maar toch is het wel een leuk spel om te hebben. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 08 September 2003 @ 12:55:
[...]

Bij hun cube games staat namelijk heel specifiek dat de games alleen maar op britse cubes werken (PAL: Will play on UK GameCube only).

[...]
Dat staat er meer voor de Amerikanen denk ik hoor. Mijn Metroid Prime is volgens mij ook Brits. Zit alleen maar Engelse handleiding bij en zaten geen sterren bij. Werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Niet te negatief allemaal, de grootste fout aan wat er is gebeurt met die sterrencatalogus is dat Nintendo het gewoon heeft gehyped. Vervolg is dat iedereen de servers gaat bestormen en de zooi in de soep loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij dikke bullshit, als er daadwerkelijk 35 mensen zijn die die GB Player hebben gekregen vreet ik m'n adapter op.

Tis gewoon een hele, hele trieste actie. De site is toch al zo sloom als de pest, gaan ze het zo ontzettend hypen met een timer en shit en dat er allemaal leipe stuff inkomt, nemen ze niet eens ff de moeite om extra servercapaciteit te nemen, al was het maar voor 1 of 2 dagen.

Nu is alles jammerlijk op, ik krijg trouwens al heel lang zo'n "under construction" melding, kben er nooit ingekomen.
Welke games waren het trouwens, kan nog wel wat leuks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij alleen de zelda bonus disk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 08 september 2003 @ 19:18:
en ik wil godverdomme een gb player: en ben al sinds 15 uur bezig

en nu zijn ze op... argh... echt ik ga nintendo nu al helemaal boycotten... dat ze maar fijn oprotten met hun zooi, en ik zal iedereen afraden een gamecube te kopen...
Treurige lamer.
Het zijn spulletjes die je krijgt door te sparen for fuck sake.
Wie het eerst komt die het eerst maalt en ik neem aan dat je een cube koopt voor de games en niet voor de sterretje.
Houding van een kneiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HGCT Search updated.
HGCT Movies updated. (1000+ movies!)

Stats volgend topic weer.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 22:01:
[...]

Treurige lamer.
Wie het eerst komt die het eerst maalt en ik neem aan dat je een cube koopt voor de games en niet voor de sterretje.
Houding van een kneiter.
Ahum :? Dit is pas lame. Belofte maakt schuld. Dat was vroeger zo en nu ook. En wat nou voor fuck sake? Ja ik krijg die sterren door die sterren te sparen --> Hoe krijg ik die? Juist, door games (=$$$ voor Nintendown) te kopen. Hoef ik opzich niets voor terug, maar als ze gaan zeggen dat je gratis spullen krijgt, wat IMO niet direct bijdraagt aan de verkoop van games maar wél aan het imago en de fanbase, dan moeten ze het ook doen.
Jouw icon getuigt trouwens ook heel erg van de houding van een "kneiter"... Ook al kan ik het niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 22:20:
[...]
Ahum :? Dit is pas lame. Belofte maakt schuld. Dat was vroeger zo en nu ook. En wat nou voor fuck sake? Ja ik krijg die sterren door die sterren te sparen --> Hoe krijg ik die? Juist, door games (=$$$ voor Nintendown) te kopen. Hoef ik opzich niets voor terug, maar als ze gaan zeggen dat je gratis spullen krijgt, wat IMO niet direct bijdraagt aan de verkoop van games maar wél aan het imago en de fanbase, dan moeten ze het ook doen.
Jouw icon getuigt trouwens ook heel erg van de houding van een "kneiter"... Ook al kan ik het niet meer zien.
Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat een kneiter is maar goed.
Om op je gebrabbel terug te komen is het logisch dat Nintendo niet iedereen te vriend kan houden met hun giften vanuit de sterrencatalogus.
Het staat los van beloften maak schuld, het is een actie van wie het eerst komt die het eerst maalt en helaas zullen sommige teleurgesteld zijn maarja slechts onvolwassen meisjes kunnen daar niet mee om gaan.
Je moet je realiseren dat nintendo niet iedereen kan voorzien van gb players etc en ik zie ook nergens op die site staan dat iedereen met 5000 sterren recht heeft op bijvoorbeeld een gb player.
Naïef te denken dat het wel zo is.
Grow up en gedraag je eens in je leven NIET als een typische Nederlander van alles wat gratis is moet iedereen kunnen profiteren, met je reactie bewijs je weer eens hoe dom typisch Nederlands je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Je snapt denk ik niet dat misschien maar 0.1% van alle mensen iets hebben kunnen "kopen" met hun sterrren.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 22:01:
[...]

Treurige lamer.
Houding van een kneiter.
lame zijn de mensen die hier nooit komen en dan opeens hun :O opentrekken...
als ik 2000+ euro's uitgeef aan nintendo shit mag ik wel verwachtten dat ik er iets voor terugkrijg, en niet zo'n domme actie waarbij sommige mensen die toevallig wel op de site kwamen iets krijgen en de rest niet...

als microsoft gratis spellen geeft bij een LIVE! pakket o.i.d. zeggen ze toch ook niet: ja 20 pakketten voor heel nederland!

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 22:56 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 08 september 2003 @ 22:43:
Je snapt denk ik niet dat misschien maar 0.1% van alle mensen iets hebben kunnen "kopen" met hun sterrren.
Ik neem aan dat je reageert op mijn bericht, maar het feit dat niet iedereen de kans heeft gehad om iets te kopen is iets wat geldt voor IEDEREEN.
De site was voor iedereen slecht bereikbaar dus een zuiver geval van diegene
die het geluk heeft om er door te komen die slaagt.
Het enige wat je nintendo kan verwijten is dat ze deze sterrencatalogus hebben geintroduceerd maar aangezien iedereen er aan meedoet....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 08 September 2003 @ 22:56:
[...]

lame zijn de mensen die hier nooit komen en dan opeens hun :O opentrekken...
Wellicht moet je eens gaan nadenken over kwaliteit ipv kwantiteit.
Feit dat jij hier wat vaker iets dumpt wil niet zeggen dat je het gelijk aan je zijde hebt.
Het staat mij vrij hier te reageren, en gezien je flauwe reactie heb ik waarschijnlijk een punt.
als ik 2000+ euro's uitgeef aan nintendo shit mag ik wel verwachtten dat ik er iets voor terugkrijg, en niet zo'n domme actie waarbij sommige mensen die toevallig wel op de site kwamen iets krijgen en de rest niet...

als microsoft gratis spellen geeft bij een LIVE! pakket o.i.d. zeggen ze toch ook niet: ja 20 pakketten voor heel nederland!
Totaal onzinnige vergelijking, het was reeds bekend dat nintendo zo nu en dan wat weggeeft via de sterrencatalogus, althans deddiekoel heeft me verteld dat er ooit wat wavebirds via de catalogus beschikbaar waren.
Dus je had kunnen weten dat je er snel bij moet zijn.
Het domme van je redenatie is omdat je geld uitgeeft aan nintendo-spullen, je ergens recht op heb.
Dat heb je dus niet en dat is duidelijk.
Het is een actie van nintendo en het is te prijzen dat ze IETS doen, jij denkt dat je dan bepaalde priveleges hebt.
Naief en dom te noemen, lees de voorwaarde eens op de site als die weer bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 23:04:
[...]

Wellicht moet je eens gaan nadenken over kwaliteit ipv kwantiteit.
Feit dat jij hier wat vaker iets dumpt wil niet zeggen dat je het gelijk aan je zijde hebt.
Het staat mij vrij hier te reageren, en gezien je flauwe reactie heb ik waarschijnlijk een punt.
gezien je flauwe reactie heb ik waarschijnlijk een punt.
[...]

Totaal onzinnige vergelijking, het was reeds bekend dat nintendo zo nu en dan wat weggeeft via de sterrencatalogus, althans deddiekoel heeft me verteld dat er ooit wat wavebirds via de catalogus beschikbaar waren.
Dus je had kunnen weten dat je er snel bij moet zijn.
Het domme van je redenatie is omdat je geld uitgeeft aan nintendo-spullen, je ergens recht op heb.
Dat heb je dus niet en dat is duidelijk.
Het is een actie van nintendo en het is te prijzen dat ze IETS doen, jij denkt dat je dan bepaalde priveleges hebt.
Naief en dom te noemen, lees de voorwaarde eens op de site als die weer bereikbaar is.
ik was er snel bij, al sinds 9 uur 's ochtends dus dat slaat al nergens op

ok ik heb misschien nergens recht op maar ik mag wel iets verwachten, zeker als ze aankondigen iets voor de goede "klanten" iets te doen... en dan niet zoiets want dat slaat nergens op
als ze nou zeggen we geven 20 gamecubes weg voor 1000 punten dan zeg ik ok, 20 is een redelijk aantal

maar 20 gb players van 5000 punten is belachelijk, maak er eens 250 van en dan komen ze in de buurt...

verder ga ik hier niet op in, zeker niet met iemand die normaal niks te zeggen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezien je flauwe reactie heb ik waarschijnlijk een punt.
De kracht van het vervallen in herhaling werkt niet in je voordeel.
ik was er snel bij, al sinds 9 uur 's ochtends dus dat slaat al nergens op

ok ik heb misschien nergens recht op maar ik mag wel iets verwachten, zeker als ze aankondigen iets voor de goede "klanten" iets te doen... en dan niet zoiets want dat slaat nergens op
als ze nou zeggen we geven 20 gamecubes weg voor 1000 punten dan zeg ik ok, 20 is een redelijk aantal

maar 20 gb players van 5000 punten is belachelijk, maak er eens 250 van en dan komen ze in de buurt...
Het ging erom dat iedereen moeite had om te connecten dus de situatie is redelijk gelijk te noemen voor iedereen.
En bovendien wat jij redelijk vindt is nogal subjectief te noemen, de 20gb players is hetgeen waar je het maar mee moet doen voor iets wat gratis en voor niets is.
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, om nog maar eens een spreekwoord erbij te halen.
verder ga ik hier niet op in, zeker niet met iemand die normaal niks te zeggen heeft
Als je de discussie niet aan kan dan moet je hem ook niet voeren. Dan moet je blij met je sterretjes gaan spelen en de echt stevige discussies overlaten aan de grote mensen. Kleutertjes zoals jij kunnen waarschijnlijk vanwege hun tere zieltje niet tegen kritiek.
Ach gut, droog maar vlug je traantjes en ga fijn dromen over de sterretjes..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 23:19:
[...]

De kracht van het vervallen in herhaling werkt niet in je voordeel.

[...]

Het ging erom dat iedereen moeite had om te connecten dus de situatie is redelijk gelijk te noemen voor iedereen.
En bovendien wat jij redelijk vindt is nogal subjectief te noemen, de 20gb players is hetgeen waar je het maar mee moet doen voor iets wat gratis en voor niets is.
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, om nog maar eens een spreekwoord erbij te halen.

[...]

Als je de discussie niet aan kan dan moet je hem ook niet voeren. Dan moet je blij met je sterretjes gaan spelen en de echt stevige discussies overlaten aan de grote mensen. Kleutertjes zoals jij kunnen waarschijnlijk vanwege hun tere zieltje niet tegen kritiek.
Ach gut, droog maar vlug je traantjes en ga fijn dromen over de sterretjes..... :)
iets wat ik niet had moeten zeggen maar wat in een opwelling van emoties naar buiten kwam

onderstaand geflame ga ik niet meer op in.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 08 September 2003 @ 23:21:
[...]

kleine nerds hebben grote mondjes achter hun 1337 pc-tjes
Correcte typering voor iemand die boos is omdat zijn sterretjes niet ingewisseld konden worden.
Zo boos dat hij al zijn schoolvriendjes moest waarschuwen dat ze geen nintendo moesten gaan kopen....boehoe-boehoe....
Afgezien van die lame-poep die je hier deponeert ben je ook nog eens een klein kleutertje zonder speeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Aangezien M@NIC ff aan het slapen is ofzo kom ik hier maar ff de mod uithangen :P

Phusebox.. ff kappen, ga lekker via MSN of ICQ of wat dan ook lekker ruzieen

Simonsscj.. Je zit Phusebox wel express een beetje te irriteren met kinderachtige opmerkingen. Hou daar alsjeblieft even mee op en ga via MSN of ICQ maar lekker ruzieen

Verder A.U.B niet nog meer dit topic vervuilen met off-topic onzin :)

/wannabemodmodus :P

edit: Elroy, jij kon toch Resident Evil zo super snel uitspelen (<2 uur oid?)
mischien is het een idee om mee te doen met de competitie's van www.Cubezone.nl want daar houden ze oa. een Resident Evil compo.. ff een screeny sturen :9

[ Voor 22% gewijzigd door Collaborator op 08-09-2003 23:39 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, dit sterrengedoe wordt door Nintendo toch als test gezien voor Japan en VS? Nou, hopelijk leren ze hier iets van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 23:55:
Trouwens, dit sterrengedoe wordt door Nintendo toch als test gezien voor Japan en VS? Nou, hopelijk leren ze hier iets van ;)
Jah, dat het een leuk idee is, maar dat ze het beter niet kunnen doen.

Iedereen heeft altijd wel wat te zeiken; mensen "pikken" codes uit de winkels (hoewel ze door de mand vallen zodra degene die het spel heeft gekocht aan de bel trekt), de echt leuke dingen zijn "te duur", er is te weinig...

Natuurlijk is het gewoon dom dat die site het niet trok, en ik mag hopen dat ze daar wat aan gaan doen (de site is wel vaker gruwelijk langzaam).

Ze hebben trouwens de hele community maar op Under Construction gezet, da's wel zo slim met de huidige problemen.. anders wordt het daar veel erger (sommige mensen daar kunnen hun mening namelijk nog veel *ahem* subtieler ventileren dan wat hier af en toe over de tafel vliegt).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ame zijn de mensen die hier nooit komen en dan opeens hun opentrekken...
Wat je gekregen hebt voor die 2000+ euro? een top console met top spellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
TheEvilCuber schreef op 08 September 2003 @ 23:35:

edit: Elroy, jij kon toch Resident Evil zo super snel uitspelen (<2 uur oid?)
mischien is het een idee om mee te doen met de competitie's van www.Cubezone.nl want daar houden ze oa. een Resident Evil compo.. ff een screeny sturen :9
Hé, tnx voor de link.
Ik heb mijn score ingestuurd, maar sneller dan 2 uur ben ik ook alweer niet :P
Mijn snelste tijd was 2,5 uur :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kvind die sterren ook alleen maar mooi megenomen. Tis niet alsof ik die spellen niet had gekocht als ik er geen sterren voor kreeg :)

Maar nu even leuker nieuws: Ik heb Ikaruga uitgespeeld eindelijk! :)
ok, ok, ok, op easy, maar wel netjes binnen de continues :)

edit:

Wow, lees dit: ( http://cube.ign.com/articles/437/437159p1.html )
[...]

Titled Atsumare!! Made in Wario in Japan, this game emphasizes multiplayer gaming through various new modes One, which was mentioned on IGN Cube last week, is called "Listen to the Doctor." This mode requires that you follow the instructions of a doctor who'll tell you, among other things, to squat while playing. Your fellow players can push buttons to rate your performance. In the end, the player with highest rating wins.

Another multiplayer mode is themed similarly, only this time onlooking players press buttons to pump up an on-screen balloon. When the balloon fills up and is about to burst, the game selects another player to continue. The person to finish a set of mini games first in this mode wins.

Finally, there's the standard split-screen mode of play in which four players play mini games in their individual screens. The magazine reveals little details on this mode aside from showing one screen of characters dancing around and another screen with a simpler-looking black and white game.

A single player mode will be included as well, although Nintendo has taken the time to include all new arrangements of the games. This won't be just a direct port of the single player mode from the Game Boy Advance.

[...]
Klinkt leuk :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
de nintendo site is weer online maar de sterrencatalogus is weer "under construction"
laten we hopen dat ze het juiste doen en iedereen de kans geven om iets te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 02:58:
Kvind die sterren ook alleen maar mooi megenomen. Tis niet alsof ik die spellen niet had gekocht als ik er geen sterren voor kreeg :)

Maar nu even leuker nieuws: Ik heb Ikaruga uitgespeeld eindelijk! :)
ok, ok, ok, op easy, maar wel netjes binnen de continues :)

edit:

Wow, lees dit: ( http://cube.ign.com/articles/437/437159p1.html )

[...]
Klinkt leuk :)
Klinkt typisch Japans. De rest van de wereld kennende zal iedereen de grootste concurrent gewoon een ultiem lage rating geven, en voor de rest... Spugen tijdens het gamen, nou nee :X

Nintendo is idd weer online maar ik zie mooi weer 3 sterren bij de timer.
RAAAARRRRRRRRRR!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

"to squat while playing." betekent "kniebuigingen maken onder het spelen" en niet spugen onder het spelen :) :+

Hopelijk ben je hiermee wat gerustgesteld!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 08:17:
[...]
Klinkt typisch Japans. De rest van de wereld kennende zal iedereen de grootste concurrent gewoon een ultiem lage rating geven, en voor de rest... Spugen tijdens het gamen, nou nee :X

Nintendo is idd weer online maar ik zie mooi weer 3 sterren bij de timer.
RAAAARRRRRRRRRR!!!!
squatting is idd geen spugen, en heb je Wario Ware voor de gba wel eens gedaan? Die was ongeveer net zo vreemd, kreeg in de hele wereld hoge ratings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 00:11:
[...]
Wat je gekregen hebt voor die 2000+ euro? een top console met top spellen..
Spijker-kop, compleet mee eens.
I rest my case. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 23:26:
[...]

Correcte typering voor iemand die boos is omdat zijn sterretjes niet ingewisseld konden worden.
Zo boos dat hij al zijn schoolvriendjes moest waarschuwen dat ze geen nintendo moesten gaan kopen....boehoe-boehoe....
Afgezien van die lame-poep die je hier deponeert ben je ook nog eens een klein kleutertje zonder speeltje :)
En hoe oud ben jij dat jij zulke posts neerzet? Nofi maar na alles wat ik hier gelezen over die nintendosite ben jij toch echt begonnen met het flamen naar andere mensen toe.

btw mensen.. ik heb Ikaruga gekocht (naja ik heb Dead to Rights (die op no1 stond in de FRS lijst voor de GC!) ingeruild voor Ikaruga). En het spel is echt tof!
De moeilijkheidsgraad valt in principe nog best mee, het wordt alleen moeilijk als je die chains gaat maken (of een poging doet :))
Nou over een paar dagen hoogst waarschijnlijk Viewtiful Joe binnen.. oeh ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 16:58:
wow die The twin snake screens, very very nice.

Deddiekoel, ik heb nog geen reactie gehad van je op mijn mail..
Ik heb momenteel thuis geen internet meer waardoor ik nogal langzaam kan reageren. vandaag is de telefoonlijn aangesloten en ik hoop dat Tiscalie op zal schieten met zijn ADSL!
Maar ik heb net mijn mail getjekt en wel reacties gehad maar ik weet niet of jij daartussen zat? Ik heb wel bij iedereen gereageerd...

Verder baal ik wel dat ik 105 sterren tekort kom voor de GB player. Maar ik ga wel 21 dagen inloggen op de site. Dan zal de catalogus het wel weer doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 09-09-2003 10:35 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 09 september 2003 @ 10:15:
[...]

En hoe oud ben jij dat jij zulke posts neerzet? Nofi maar na alles wat ik hier gelezen over die nintendosite ben jij toch echt begonnen met het flamen naar andere mensen toe.
Je moet beter leren lezen, die posting was naar aanleiding van het ge-emmer over die sterrencatalogus.
Die linkin park figuur heeft het geheel beeindigd, volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Glorix Jim schreef op 09 September 2003 @ 10:15:
[...]

Waarschijnlijk omdat hij het gezeik over die site zat was. Kan ik me iets bij voorstellen, paar pagina's vol met "Aargh, de Nintendo site is nog steeds down!"

Bij dit soort acties geldt op=op. Dat die site het niet trekt, das idd vervelend maar mijn god, aan de reacties te zien is het net alsof de wereld vergaat...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Wanneer komt The Simpsons: Hit & Run eigenlijk in Nederland uit? Ik ben best benieuwd naar dat spel...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

StarTAC schreef op 09 september 2003 @ 11:01:
Wanneer komt The Simpsons: Hit & Run eigenlijk in Nederland uit? Ik ben best benieuwd naar dat spel...
Releasedatum : [USA] 16 september (Xbox/PS2/NGC) 11 november (PC)
[EUR] 7 november (Xbox/PS2/NGC) 21 november (PC)

Uit : [rml][ PC/XBOX/PS2/NGC] The Simpsons: Hit And Run[/rml]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 08-09 10:26
jOzh schreef op 09 September 2003 @ 10:41:
[...]

Waarschijnlijk omdat hij het gezeik over die site zat was. Kan ik me iets bij voorstellen, paar pagina's vol met "Aargh, de Nintendo site is nog steeds down!"

Bij dit soort acties geldt op=op. Dat die site het niet trekt, das idd vervelend maar mijn god, aan de reacties te zien is het net alsof de wereld vergaat...
Dat snap ik :) Ik vond t zelf ook btje irri maar dan kan ie t toch wel wat beter/netter/leuker/volwassener neerzetten dan dit :
Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 22:01:
[...]

Treurige lamer
Het zijn spulletjes die je krijgt door te sparen for fuck sake
Houding van een kneiter.
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 22:34:
[...]

Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat een kneiter is maar goed.
Om op je gebrabbel terug te komen is het logisch dat Nintendo niet iedereen te vriend kan houden met hun giften vanuit de sterrencatalogus.
Het staat los van beloften maak schuld, het is een actie van wie het eerst komt die het eerst maalt en helaas zullen sommige teleurgesteld zijn maarja slechts onvolwassen meisjes kunnen daar niet mee om gaan.
Je moet je realiseren dat nintendo niet iedereen kan voorzien van gb players etc en ik zie ook nergens op die site staan dat iedereen met 5000 sterren recht heeft op bijvoorbeeld een gb player.
Naïef te denken dat het wel zo is.
Grow up en gedraag je eens in je leven NIET als een typische Nederlander van alles wat gratis is moet iedereen kunnen profiteren, met je reactie bewijs je weer eens hoe dom typisch Nederlands je bent
En zo kan ik nog wel even doorgaan :) Discussies zijn leuk maar niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Dicht, als ik het aan tijd heb verwijderd ik alle onzin wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Nou ik verwijderd alles toch maar niet, want op de enkele flames na staat er toch wel wat zinvolle replies tussen.
We doen het gewoon zo: De eerst volgende die over de streep gaat en/of deze disscussie op deze manier doorzet krijgt een niet-vriendelijk mailtje van me.
Misschiem mag die zelfs wel een paar dagen over zijn fout na denken. ;)

Anyway, kappen met dit gezeik en laat elkaar in z'n waarde.
TheEvilCuber schreef op 08 September 2003 @ 23:35:
Aangezien M@NIC ff aan het slapen is ofzo kom ik hier maar ff de mod uithangen :P
* M@NIC doet dit in zijn vrije tijd.
Ik heb meer te doen dan rotzooi opruimen van mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
Verwacht dus niet van mij dat ik 24uur per dag klaar sta op te helpen.
Overigens ben ik niet de enige SP mod, The Will en White Dust zijn er ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze waren volgens mij nog niet gepost:

Wazige scans van Wario Ware:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/wariogcn_030908_pic9.jpg

Ziet er weer als vanuit supermelig uit! Ik hoop wel dat ze dit spel voor bijvoorbeeld 40 euro verkopen, want het blijven minigames, ook al zijn het er veel.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee of "tales of Symphonia " erg goed zal zijn maar ik heb final fantasy crystal al 2 dagen binnen en wow dit is echt perfect, Wel een beetje moeite met Japans maar de rest gaat prima vette gameplay en prachtige sfeer, dit spel moet je zeker niet missen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Vertel eens meer.. heb je alleen de singlplayer gespeeld? kan je experience points halen in de SP? heb je al de GBA ling (moeten) gebruiken? Het lijkt me een cool spel, maar wat ik tot nu toe gehoord heb was niet positief (MOET GBA gebruiken, geen exp. point in SP enz enz)

@ M@NIC,
Mijn opmerking was niet direct tegen jou gericht hoor, maar ik verwachtte ondertussen wel dat er een modje had ingegrepen, en nam jou toevallig als voorbeeld. Dus toen nam ik het heft zelf maar in handen :P
Volgende keer zal ik een andere mod proberen te contacten, of gewoon af te wachten. :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

w00t !

dat wario ware voor de gc ziet er cool uit !

en lamsh .. als ik met mijn supervloeiende heupwiegende bewegingen omhoog/omlaag/rechts/links/handjes de lucht in/ bezig ben, dan ga jij dus zeker wel op een knopje drukken ! (en wel op de A van Awesome, en niet op de B van BOOOOH =P)

als jij speelt natuurlijk alleen maar op de B knop.. want dat gaat er echt niet uitzien ;P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 09 September 2003 @ 14:44:
w00t !

dat wario ware voor de gc ziet er cool uit !

en lamsh .. als ik met mijn supervloeiende heupwiegende bewegingen omhoog/omlaag/rechts/links/handjes de lucht in/ bezig ben, dan ga jij dus zeker wel op een knopje drukken ! (en wel op de A van Awesome, en niet op de B van BOOOOH =P)

als jij speelt natuurlijk alleen maar op de B knop.. want dat gaat er echt niet uitzien ;P
Dat zullen we nog wel eens zien! Als ik mijn haren heen en weer schud drukken jullie allemaal op de X van eXcellent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ja.. krijg ik allemaal haren in mijn gezicht, en dan moet ik dus wel spugen tijdens het gamen ..

pjuch pjuch ;)

nee nee .. op de Z van Zelden Zo Zlecht geZien ;P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He gezellig..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 09 September 2003 @ 14:50:
ja.. krijg ik allemaal haren in mijn gezicht, en dan moet ik dus wel spugen tijdens het gamen ..

pjuch pjuch ;)

nee nee .. op de Z van Zelden Zo Zlecht geZien ;P
Of de L van Levensgevaarlijk! haha!
ok ik hou al op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 09 September 2003 @ 14:29:
Vertel eens meer.. heb je alleen de singlplayer gespeeld? kan je experience points halen in de SP? heb je al de GBA ling (moeten) gebruiken? Het lijkt me een cool spel, maar wat ik tot nu toe gehoord heb was niet positief (MOET GBA gebruiken, geen exp. point in SP enz enz)

@ M@NIC,
Mijn opmerking was niet direct tegen jou gericht hoor, maar ik verwachtte ondertussen wel dat er een modje had ingegrepen, en nam jou toevallig als voorbeeld. Dus toen nam ik het heft zelf maar in handen :P
Volgende keer zal ik een andere mod proberen te contacten, of gewoon af te wachten. :)
Ik had ook al een topicreport gemaakt... Maarja zoals M@NIC zegt mods hebben ook wel wat beters te doen dan hier de rotzooi op ruimen.
OK, behalve Hlpdsk misschien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 13:19

admiral866

The King Personality Disorder

jaaaaaa...
Eindelijk doet m'n cube het weer. Ik had dus een japanse cube omgebouwd met een switchje, voor het kiezen van regio, die vast stond in japanse mode.

Hij staat nu in US mode vast, zonder switchje want japans gebruik ik toch nooit.
Was wel ff beetje eng :P

Eerst de cube losgemaakt door zacht gesmolten pennen om de nintendo schroeven heen hard te laten worden. Vervolgens de schroeven eruit draaien. Gelukkig gebruiken ze binnenin niet van die aparte schroeven, anders had het me heel wat pennen gekost :P

Het koelelement ging wel lastig los, maar na een poosje schuiven en trekken plopte die ook van z'n plaats. Goed nu lag ie helemaal open.

Op zich kon ik niets vreemds vinden, alleen dat er een andere mod-methode gebruikt is dan het bruggen van de r6 puntjes.
Aangezien ik niets vreemds kon vinden heb ik gewoon de draadjes losgeknipt en de mod gedaan die onder andere op ign en gamemod staat.

Moest eerst nog wel een paar dagen wachten, want mijn soldeerbout was gewoon te lomp voor dit werk. Dus vanavond eindelijk iemand die een kleine kon regelen :)
Na veel kutten kwam er eindelijk een drupje tin tussen de R6 puntjes. Nog even met de loep nakijken. Nou het kon wel eens goed gebeurt zijn.

Noodzakelijk schroefjes vast en aandoen. ..
Hmmm geen disc? Volgens de cube zat er dus geen disk in :/
MAAR, er was nu wel een engels talig menu. Wat dus betekent dat het doel van de mod wat dat betreft gelukt is :)

Toen weer helemaal uitelkaar gehaald. En vervolgens wel alle schroefjes er in gedraaid, behalve de buitenste. En weer aangesloten.
En jawel, hij doet het weer :D

Snel F-zero, coul calibur en time splitters , die ondertussen waren binngekomen, proberen !

[ Voor 6% gewijzigd door admiral866 op 09-09-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

admiral schreef op 09 September 2003 @ 21:42:
jaaaaaa...
Eindelijk doet m'n cube het weer. Ik had dus een japanse cube omgebouwd met een switchje, voor het kiezen van regio, die vast stond in japanse mode.

Hij staat nu in US mode vast, zonder switchje want japans gebruik ik toch nooit.
Was wel ff beetje eng :P

Eerst de cube losgemaakt door zacht gesmolten pennen om de nintendo schroeven heen hard te laten worden. Vervolgens de schroeven eruit draaien. Gelukkig gebruiken ze binnenin niet van die aparte schroeven, anders had het me heel wat pennen gekost :P

Het koelelement ging wel lastig los, maar na een poosje schuiven en trekken plopte die ook van z'n plaats. Goed nu lag ie helemaal open.

Op zich kon ik niets vreemds vinden, alleen dat er een andere mod-methode gebruikt is dan het bruggen van de r6 puntjes.
Aangezien ik niets vreemds kon vinden heb ik gewoon de draadjes losgeknipt en de mod gedaan die onder andere op ign en gamemod staat.

Moest eerst nog wel een paar dagen wachten, want mijn soldeerbout was gewoon te lomp voor dit werk. Dus vanavond eindelijk iemand die een kleine kon regelen :)
Na veel kutten kwam er eindelijk een drupje tin tussen de R6 puntjes. Nog even met de loep nakijken. Nou het kon wel eens goed gebeurt zijn.

Noodzakelijk schroefjes vast en aandoen. ..
Hmmm geen disc? Volgens de cube zat er dus geen disk in :/
MAAR, er was nu wel een engels talig menu. Wat dus betekent dat het doel van de mod wat dat betreft gelukt is :)

Toen weer helemaal uitelkaar gehaald. En vervolgens wel alle schroefjes er in gedraaid, behalve de buitenste. En weer aangesloten.
En jawel, hij doet het weer :D

Snel F-zero, coul calibur en time splitters , die ondertussen waren binngekomen, proberen !
Wat een lef ! :P _O_

Ik zou het niet durven :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NvE schreef op 09 september 2003 @ 21:48:
[...]

Wat een lef ! :P _O_

Ik zou het niet durven :P
Het enige verschil met het unlocken van de multiplier van je AMD, is het feit dat je hier wat meer moeite moet doen om het ding open te maken. Zo moeilijk is het solderen nou ook weer niet, maar ik zou het ook niet doen, ik ben wat dat betreft echt lomp. Nee, ik doe slim, ik laat het m'n pa doen :D

edit:
Wel mooi gedaan trouwens admiral, bovenstaande is geen minachting voor je mod ofzo ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

tip:

koop een speciale schroevendraaier :)
ja ik weet het die dingen zijn superduur, ik heb zo'n miezerig opzetstukje voor 25 pleuro (echt aso) bij psxshop ofzo vandaan gehaald.

maar het werkt wel, als ik binnenkort m'n twee metallic 80mm fans binnen heb kan ik m'n cube eindelijk 's wat stiller maken

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 22:20:
[...]
Het enige verschil met het unlocken van de multiplier van je AMD, is het feit dat je hier wat meer moeite moet doen om het ding open te maken. Zo moeilijk is het solderen nou ook weer niet, maar ik zou het ook niet doen, ik ben wat dat betreft echt lomp. Nee, ik doe slim, ik laat het m'n pa doen :D

edit:
Wel mooi gedaan trouwens admiral, bovenstaande is geen minachting voor je mod ofzo ;)
Voor een paar euro heb je een nieuwe AMD ...

Maar iedere cube is uniek, zo mooi, zo sterk, zo zo ... *uhum* Je begrijpt het wel ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 13:19

admiral866

The King Personality Disorder

hehe thanks.
Maarja het was meer een kwestie van dood of reanimeren zeg maar :P
Ik bedoel in japanse mode heb ik er vrij weinig aan.
Digital-DNA schreef op 09 September 2003 @ 22:26:
tip:

koop een speciale schroevendraaier :)
ja ik weet het die dingen zijn superduur, ik heb zo'n miezerig opzetstukje voor 25 pleuro (echt aso) bij psxshop ofzo vandaan gehaald.

maar het werkt wel, als ik binnenkort m'n twee metallic 80mm fans binnen heb kan ik m'n cube eindelijk 's wat stiller maken
Ja, maar om nu 25 euro uit te geven of 5 pennen te verprutsen. En daarbij had ik ook nog moeten wachten op die gamebit. Maar idd zo'n ding is op zich wel handig, maar om bovenstaande redenen heb ik niet zo'n ding gekocht.

Oh en nog dit. Ik heb ook m'n eigen gamebit proberen te modden, half gelukt. Nog een beetje bijveilen en hij moet het ook wel doen.
Gewoon een brede schroevendraaier uitveilen :) Was ik ook wel ff zoet mee.
Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/schroevendraaier1.gif
en
Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/schroevendraaier2.gif

grappig huh? :P
Was best lastig, want ik had nooit zo'n schroef gezien, en moest dus maar beetje op de test in dat vrij diepe gat porren. Op een gegeven momen bewoog er wel iets, maar het ging me gewoon te moeizaam. En dus deed ik de balpennen truuk :) Had ik eerst niet gedaan want ik was bang dat er harde stukken plastic juist de boel zouden vaster zouden maken.

[ Voor 105% gewijzigd door admiral866 op 09-09-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb speciaal voor phuse de belangrijke dingen bold gemaakt :P :
De vraag naar onze vernieuwde Sterrencatalogus was erg groot. Zo groot, dat onze site er technische problemen door ondervond. Als jullie geprobeerd hebben om de nieuwe items uit de Sterrencatalogus te bemachtingen, dan werden jullie verwelkomd door erg lange laadtijden.

We willen dat iedereen toegang heeft tot de sterrencatalogus en niet alleen de personen met een snelle internetverbinding. We hebben daarom besloten om de vernieuwde Sterrencatalogus pas online te zetten als we het probleem hebben opgelost.

Als het je wel is gelukt om je sterren in te ruilen voor een item uit de Sterrencatalogus, dan hoef je je geen zorgen te maken. Iedereen die een bevestigings-e-mail heeft ontvangen, zal zijn cadeau toegestuurd krijgen. Als het je niet is gelukt hoef je je ook geen zorgen te maken, als de vernieuwde Sterrencatalogus eenmaal online is, dan zal deze elke week worden aangevuld met nieuwe items. Er zullen in totaal meer dan 800 nieuwe itemsworden toegevoegd, dus je hebt nog genoeg kansen om je sterren in te ruilen.

We willen hiermee onze excuses aanbieden aan iedereen die afgelopen maandag heeft geprobeerd om de vernieuwde Sterrencatalogus te bekijken. Het spijt ons dat het voor velen van jullie niet mogelijk was om één van de nieuwe items te bemachtingen. We verzekeren je dat je niet lang meer hoeft te wachten. We zullen je ruim van tevoren laten weten wanneer de nieuwe Sterrencatalogus online zal gaan.
Wel zo netjes en het komt vast goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DOH! maken ze weer dezelfde fout:
We zullen je ruim van tevoren laten ewten wanneer je de nieuwe Sterrencatalogus online zal gaan |:(
Een ezel stoot zich zelfs niet 2 keer op dezelfde steen.
Maar wel beter dan het wekelijks word gevuld!

This space is occupied

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Heeft iemand hier een fimpje van p.n.03? Via de serach kom ik aan maar aan een dode link :(

Ja doe maar.

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:43
Hier zijn wat filpjes te vinden van PN 03http://www.gamespot.com/gamecube/action/pn03/media.html

[ Voor 5% gewijzigd door Grote Smurf op 10-09-2003 07:24 ]

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
TheEvilCuber schreef op 09 September 2003 @ 23:48:
DOH! maken ze weer dezelfde fout:

[...]

Een ezel stoot zich zelfs niet 2 keer op dezelfde steen.
Maar wel beter dan het wekelijks word gevuld!
Ja al doende leert men, deze keer zullen ze wel wat server-backup hebben. Ze hadden het natuurlijk in eerste instantie aan kunnen zien komen, maar ja, Nintendo heh O+

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Verwijderd

Hebben jullie nou je zin ;) ?
De vraag naar onze vernieuwde Sterrencatalogus was erg groot. Zo groot, dat onze site er technische problemen door ondervond. Als jullie geprobeerd hebben om de nieuwe items uit de Sterrencatalogus te bemachtingen, dan werden jullie verwelkomd door erg lange laadtijden.

We willen dat iedereen toegang heeft tot de sterrencatalogus en niet alleen de personen met een snelle internetverbinding. We hebben daarom besloten om de vernieuwde Sterrencatalogus pas online te zetten als we het probleem hebben opgelost.

Als het je wel is gelukt om je sterren in te ruilen voor een item uit de Sterrencatalogus, dan hoef je je geen zorgen te maken. Iedereen die een bevestigings-e-mail heeft ontvangen, zal zijn cadeau toegestuurd krijgen. Als het je niet is gelukt hoef je je ook geen zorgen te maken, als de vernieuwde Sterrencatalogus eenmaal online is, dan zal deze elke week worden aangevuld met nieuwe items. Er zullen in totaal meer dan 800 nieuwe items worden toegevoegd, dus je hebt nog genoeg kansen om je sterren in te ruilen.

We willen hiermee onze excuses aanbieden aan iedereen die afgelopen maandag heeft geprobeerd om de vernieuwde Sterrencatalogus te bekijken. Het spijt ons dat het voor velen van jullie niet mogelijk was om één van de nieuwe items te bemachtingen. We verzekeren je dat je niet lang meer hoeft te wachten. We zullen je ruim van tevoren laten weten wanneer de nieuwe Sterrencatalogus online zal gaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 08:28:
Hebben jullie nou je zin ;) ?

[...]
Psst kijk eens ongeveer drie posts naar boven! :P

Ik denk trouwens dat ze een servertje erbij plaatsen, zoiets overkomt ze heus niet nog een keer.

• Deddiekoel
Jammer hoe het is gelopen met de sterrencatalogus. Maar nu hebbik nog wel even de tijd om mijn 100 ontbrekende punten te regelen. Ik hoef nog maar 20 dagen in te loggen en ik ben er!
Ik denk echter dat ik eerder Wave Race (oid) in de player's choice zal nemen. Ik neem aan dat daar nog steeds 250 sterren bij zitten?

Verwijderd

Ik heb ze gemaild dat ik het teleurstellend vond wat voor tshirts ze in de catalogus hadden. Ik heb gevraagd of ze ook stijlvolle shirts gingen toevoegen zodat je geen wandelend reclame bord bent.

Afbeeldingslocatie: http://www.80stees.com/images/products/zelda_t-shirt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.80stees.com/images/products/nintendo_roots_t-shirt.jpg

bijvoorbeeld.
Ik heb ook gezegd dat gamecube eigenaren met veel sterren meestal ouder zijn dat 18 en hun "roots" dus al bij de NES / SNES liggen. Ik zou het wel vet vinden om Nintendo shirts te hebben zolang er maar geen NINTENDO GAMECUBE BUY IT NOW op staat, of het een kopie is van de hoes van het spel. :D

En niet allemaal gelijk die shirts hierboven gaan bestellen!! :P

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Wow, dat 2e T-shirt is wel gaaf! Staat er ook nog iets op de achterkant? :P

Grab shell dude!

Verwijderd

Nee, deze shirts heb ik ook in amerika gezien. Ze hadden ook een felgroene met een paddestoel erop waarop onderstond: 1UP, best coole dingen. Ook 1 met een oldschool logo van duckhunt en metroid, met enorme pixels :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 08:30:
[...]

Psst kijk eens ongeveer drie posts naar boven! :P

Ik denk trouwens dat ze een servertje erbij plaatsen, zoiets overkomt ze heus niet nog een keer.
het was nog vroeg :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 09:55:
Nee, deze shirts heb ik ook in amerika gezien. Ze hadden ook een felgroene met een paddestoel erop waarop onderstond: 1UP, best coole dingen. Ook 1 met een oldschool logo van duckhunt en metroid, met enorme pixels :)
Ja kijk en als ik dat voor sterren kan inruilen ben ik vet blij, of teringhippe stickers, sleutelhanger, buttons, etc.!

• SD5k

SD5k

>4&X

stickers, sleutelhangers en buttons?? daar kan je mij nou niet bepaald blij mee maken.

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Nee stickers een sleutelhanger e.d. is leuk om sterren aan op te maken die je over hebt, een RGB-kabel of zulk soort randapparatuur moeten ze beschikbaar maken. Dat soort dingen vindt ik duur en is een sterrenkorting ofzo welkom.

PS: Misschien is dat ook wel beschikbaar maar ik heb nog niet mogen koekeloeren in de catalogus.

Verwijderd

Ik snap wel dat de hardware duur is, maar het liefste heb ik toch unieke en stijlvolle Nintendo dingen die je niet bij de dixons kan kopen. Dat zou voor mij pas echt toegevoegde waarde geven aan de sterren catalogus, want als je 5000 sterren bij elkaar kan sparen kan je ook wel een RGB kabel kopen voor €30,-.

Verwijderd

Ik snap wel dat de hardware duur is, maar het liefste heb ik toch unieke en stijlvolle Nintendo dingen die je niet bij de dixons kan kopen. Dat zou voor mij pas echt toegevoegde waarde geven aan de sterren catalogus, want als je 5000 sterren bij elkaar kan sparen kan je ook wel een RGB kabel kopen voor €30,-.
P'cies.
Die orginele dingen die je niet in de winkel kan krijgen zijn echt iets voor de veelkopende fans.
Bedoel voor 5000 sterren een date met de Vanessa Z. Schneider look-a-like.... daar stimuleer je de sales mee! :9~

• Deddiekoel
Ik kan me hier ook erg goed in vinden. Hoewel ik dingen als een GB player ook erg koel vind (is niet iets wat ik 123 zelf zou kopen) zijn unieke dingen eigenlijk veel leuker.
Daarom vind ik de Zelda Bonusdisc ook een leuk idee. Als ze nu een N64 classics disc erop zetten wordt het pas echt leuk!

• Elroy
Waren er hier niet wat gasten die P.N.03 al gespeeld hadden, want IGN kraakt het helemaal af. Hier de conclusie :

P.N.03 Review
Presentation 6.0 Has style, slick menus and options, but everything is sub-standard.
Graphics 6.0Vanessa looks good. Lots of animation.
Textures repeat. Rooms repeat. Texture seams. Framerate dips.
Sometimes-poor animations. Jaggies. Progressive scan support.
Sound 6.0 Good music. It just repeats so often you grow to hate it.
Sound effects get the job done. DPLII support.
Gameplay 4.0 The game requires you to be quick and agile,
but the design and horrible control scheme don't allow it. Frustration ensues.
Lasting Appeal 3.0You'll be lucky to stick with the game as it
serves you up the same looking room and enemy 20 times over.
OVERALL 5.3

Mario Kart: Pre-Order Bonus Official :
The offer gives customers who reserve an advanced copy of Mario Kart: Double Dash!! for Nintendo GameCube a chance to test drive a bonus preview disc loaded with movies and demos of upcoming Nintendo GameCube titles. The special offer is effective immediately at select retailers
Ohja, nog effe: SC2 is verslavend goed spel :>
Hier nog effe de meest verkocht SC2 per console :
GameCube: 245,000 units sold in the US
Xbox: 205,000 units sold in the US
PS2: 200,000 units sold in the US

[ Voor 6% gewijzigd door Elroy op 10-09-2003 14:06 ]

Specs Computer

Verwijderd

Topicstarter
Elroy schreef op 10 September 2003 @ 13:50:
Waren er hier niet wat gasten die P.N.03 al gespeeld hadden, want IGN kraakt het helemaal af. Hier de conclusie :

P.N.03 Review
Presentation 6.0 Has style, slick menus and options, but everything is sub-standard.
Graphics 6.0Vanessa looks good. Lots of animation.
Textures repeat. Rooms repeat. Texture seams. Framerate dips.
Sometimes-poor animations. Jaggies. Progressive scan support.
Sound 6.0 Good music. It just repeats so often you grow to hate it.
Sound effects get the job done. DPLII support.
Gameplay 4.0 The game requires you to be quick and agile,
but the design and horrible control scheme don't allow it. Frustration ensues.
Lasting Appeal 3.0You'll be lucky to stick with the game as it
serves you up the same looking room and enemy 20 times over.
OVERALL 5.3
Hmmm, teleurstellend, van IGN had ik beter verwacht.
Het is duidelijk dat ze het niet spelen zoals het moet, of beter, het spel niet beoordelen als wat het is.
Het is geen shooter, het is old school maar dan niet top-down zoals Ikaruga. Jammer jammer, slechte beurt IGN!
Mario Kart: Pre-Order Bonus Official :

[...]

[...]
Jam, hopen dat we die hier ook krijgen... Zal wel weer niet trouwens.
Jammie ook @ cijfers SCII :*)

• Deddiekoel
Elroy schreef op 10 September 2003 @ 13:50:

GameCube: 245,000 units sold in the US
Xbox: 205,000 units sold in the US
PS2: 200,000 units sold in the US
Heel goed om te zien dat SCII op de Cube het beste verkoopt. Ik had toch wel verwacht dat de PS2 het hardst zou gaan. Maar die zijn natuurlijk al verwent met goede fighters. Ook op de Xbox hebben ze DOA3 al.
Desondanks SC2 is toch wel van uitoznderlijke kwaliteit, dus ik had niet verwacht dat de GC versie zoveel beter zou verkopen --> Goed nieuws...

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47

Wom

Deddiekoel schreef op 10 september 2003 @ 15:24:
[...]

Heel goed om te zien dat SCII op de Cube het beste verkoopt. Ik had toch wel verwacht dat de PS2 het hardst zou gaan. Maar die zijn natuurlijk al verwent met goede fighters. Ook op de Xbox hebben ze DOA3 al.
Desondanks SC2 is toch wel van uitoznderlijke kwaliteit, dus ik had niet verwacht dat de GC versie zoveel beter zou verkopen --> Goed nieuws...
Vechten met Link is toch een aantrekkingskracht denk ik. Ik bedoel, de meeste mensen met een NGC hebben ook Zelda, en tja, dan is het wel een leuke afwisseling.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

AudiRS4 schreef op 10 September 2003 @ 16:10:
[...]

Vechten met Link is toch een aantrekkingskracht denk ik. Ik bedoel, de meeste mensen met een NGC hebben ook Zelda, en tja, dan is het wel een leuke afwisseling.
Ik vraag me af of vechten met Link wel zo leuk is. Hij is de enige die kan schieten (boemerang en pijl-en-boog) dus multiplayer wordt dan lame.
Verder vind ik heb maar traag vechten, op de filmpjes die ik heb gezien dan :). Ondanks dat alles ga ik toch mt hem als eerste Weapon Master mode uitspelen _O_

Ja doe maar.

• SD5k

SD5k

>4&X

Denk dat dat niet helemaal klopt, ik geloof dat het Elroy was die zei dat Link juist NIET sterker was dan het "gemiddelde".

• Elroy
Ik heb nu effe een paar dagen non-stop SC2 gespeeld en toch speel ik het meeste met link 8)7
Link is niet de slechtste speler, maar als je op normale modes speel (met master sword) dan maakt hij niet echt veel damage. Maar als je bij "weapon master" het wapen "Megaton Hammer" hebt dan kan je serieus hard meppen :P.

De pijlen en bommen die je kan schieten/gooien hebben niet echt veel nut.
Bij de pijl en boog moet je eerst de boog pakken en dan ook nog de pijl "laden", wat veel tijd kost, dus je hebt tijd genoeg om zo'n pijl te ontwijken of link een klap te geven.
Tenzij je iemand uit de lucht kan schieten, maar dat is wel moeilijk :P

Ik moet wel toegeven dat link een groot voordeel heeft als je in kleine ruimtes zit, want dan kan je gemakkelijk de tegenstander uit het veld meppen. :)
Hoe lang doe je er over om weapon master mode uit te spelen met 1 persoon?
Ik heb zelf weapon master nog niet helemaal uitgespeeld.
Ik heb er denk ik al 15 a 20 uur over gedaan.
Weapon master kan je trouwens spelen met welke speler je maar wilt.
Kan je de volgende level niet halen, dan kan je gewoon switchen van speler/wapen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Elroy op 10-09-2003 22:14 ]

Specs Computer

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Elroy schreef op 10 september 2003 @ 21:31:
Ik heb nu effe een paar dagen non-stop SC2 gespeeld en toch speel ik het meeste met link 8)7
Link is niet de slechtste speler, maar als je op normale modes speel (met master sword) dan maakt hij niet echt veel damage. Maar als je bij "weapon master" het wapen "Megaton Hammer" hebt dan kan je serieus hard meppen :P.

De pijlen en bommen die je kan schieten/gooien hebben niet echt veel nut.
Bij de pijl en boog moet je eerst de boog pakken en dan ook nog de pijl "laden", wat veel tijd kost, dus je hebt tijd genoeg om zo'n pijl te ontwijken of link een klap te geven.
Tenzij je iemand uit de lucht kan schieten, maar dat is wel moeilijk :P

Ik moet wel toegeven dat link een groot voordeel heeft als je in kleine ruimtes zit, want dan kan je gemakkelijk de tegenstander uit het veld meppen. :)
Hoe lang doe je er over om weapon master mode uit te spelen met 1 persoon?

// edit //
Ik heb zelf weapon master nog niet helemaal uitgespeeld.
Ik heb er denk ik al 15 a 20 uur over gedaan.
Weapon master kan je trouwens spelen met welke speler je maar wilt.
Kan je de volgende level niet halen, dan kan je gewoon switchen van speler/wapen
Heb je dat ook alle wapen van alle mannetje of hoe zit dat precies?

[ Voor 21% gewijzigd door NvE op 10-09-2003 22:34 ]

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
Damn, dus dik 20 uur per character :9~
Hoeveel characters zijn er dan eigenlijk, want dat staat dus wel garant voor vele dagen spelplezier :D Mijn record qua gamen is nu Perfect Dark, heb de multilplayer daarvan de laatste keer dat ik keek 3 dagen en 15 uur gedaan, en daar kun je dan dus ook nog de singleplayer bij optellen...
Het enige spel wat daar nog een beetje bij in de buurt komt is SSB:M. Tijd om een nieuw record te zetten dacht ik zo :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn ben ook weg van SC II. 8) _/-\o_

Zeer vet vechtspel zeker het beste op de cube. Link is idd leuk vooral met megaton hammer. >:)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:32
Nee, deze shirts heb ik ook in amerika gezien. Ze hadden ook een felgroene met een paddestoel erop waarop onderstond: 1UP, best coole dingen. Ook 1 met een oldschool logo van duckhunt en metroid, met enorme pixels
Die klinken erg cool :)

Ik weet niet meer hoe die webshop heet, GameSkins ofzo, maar als je via Penny Arcade naar een TShirt shop gaat hebben ze daar ook eentje met daarop de sprite van Daisy met daaronder "but our princess is in another castle..." :D Die's erg gaaf

Liege, liege, liegebeest!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik vind dat Tshirt van Know your roots erg gaaf. 8)

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 11 September 2003 @ 10:34:
Ik vind dat Tshirt van Know your roots erg gaaf. 8)
IA? =)

Grab shell dude!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mmmm best interessant idd. :) Als er nog meer geintereseerden zijn.

• BloodKnight
  • Laatst online: 15:05
Over 2 weken heb ik SC2 ook..
Kan ik mijn Cube eindelijk weer eens aan zetten (hij staat al maanden uit :X )

Omae wa mō shindeiru.

• Phusebox
dit wordt een vette game:

Metal Arms: Glitch in the System

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/metalarms_090903_08.JPG

Verwijderd

Kheb de E3 demo gespeeld van de week, is best leuk idd.

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er gaar uit... Beetje fur fighters maar dan anders. Ofzo.
Lijkt me niks, shooters hoef ik niet.

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Jammer dat Max Payne 2 NIET op de cube zal veschijnen op 3 december. :/
Heeft Rockstar wat tegen de cube of zo? Dan maar spelen op de PC

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
DOEN DOEN DOEN!!!!11

* Fubaruba is van de partij!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Goudstof schreef op 11 September 2003 @ 15:13:
Jammer dat Max Payne 2 NIET op de cube zal veschijnen op 3 december. :/
Heeft Rockstar wat tegen de cube of zo? Dan maar spelen op de PC
Ja. Zullen ze wel weer met de smoes komen dat de cube te weinig memory heeft ofzo. :/ (daardoor kwam Max Payne ook niet op de cube uit).

Jaja zie maar RS III....

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 11-09-2003 15:34 ]

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Waarom zou je in godsnaam Max Payne op de cube willen? Hij hoort daar helemaal niet :)

Ja doe maar.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NvE schreef op 11 September 2003 @ 15:42:
Waarom zou je in godsnaam Max Payne op de cube willen? Hij hoort daar helemaal niet :)
Ja maar zo'n game is altijd leuk om erbij te hebben.

Max Payne 2 zal op de PS2/Xbox denk ik best goed verkopen en zo'n soort game kan de cube ook gebruiken.

• Deddiekoel
Ik denk dat het wel eens goed zou kunnen zijn als de Cube zich positioneerd als iedeale compagnon van de PC. De PC is momenteel echt wel het grootste gameplatform maar de originaliteit is er erg ver te zoeken. De meest populaire genres erop zijn nog steeds de FPS en RTS games. Maar de Cube heeft juist die games die op een PC niet goed overkomen.
Dus je speelt je FPS, RTS en MMORPG games op je PC en je party games en platformers op je Cube. Lijkt mij een winning deal!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 11 september 2003 @ 15:18:
[...]

DOEN DOEN DOEN!!!!11

* jOzh is van de partij!
Ok, zitten we op 3 man nu (and counting)
En niet allemaal gelijk die shirts hierboven gaan bestellen!! :P
Sorry sheeponfire =P

[ Voor 21% gewijzigd door jOzh op 11-09-2003 15:57 ]

Grab shell dude!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

De cube had toch speciaal geheugen die met een klein beetje moeite veel beter/sneller was dan die van de andere?

maarja moeite doen bij een port is er tegenwoordig niet meer bij (was er ook eigenlijk niet) :\

This space is occupied

• Elroy
Ik wil ook wel zo'n shirt.
Alleen vind ik dat shirt met zelda beter ;)

Specs Computer

Verwijderd

Ik heb die shirts dus ook naar Nintendo gestuurd en gezegd dat ik denk dat de Nintendo fanbase daar dus wel op zit te wachten. (ipv een wit lelijk shitney sport shirt)

Ik vind hem net niet mooi genoeg, ik weet het niet... Voor sterren wel voor 20 dollar niet...

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 11 September 2003 @ 15:58:
De cube had toch speciaal geheugen die met een klein beetje moeite veel beter/sneller was dan die van de andere?

maarja moeite doen bij een port is er tegenwoordig niet meer bij (was er ook eigenlijk niet) :\
Ja de cube heeft het snelste geheugen van de 3 consoles. (T1-RAM). Dit geheugen heeft een hele kleine toegangstijd (latency). Alleen heeft de cube ook het minste geheugen

(24mb met 16mb videogeheugen. PS2 dacht ik 30mb + 2 mb videogeheugen en Xbox 64mb shared volgens mij).

[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 11-09-2003 16:05 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.