En de site trekt het niet (doet hij al niet eens zonder een speciale aktie) en hij is nog niet eens online, want je ziet inderdaad alleen een paar sterren.
Ik heb um al 2 uur aanstaanPhusebox schreef op 08 September 2003 @ 15:05:
en weer een goed geregelde, goed geplande actie van nintendo...
jeeeej!!!
vind t wel weer zwaar bagger dat de site bij jullie het wel doet..
Hier kom je gelijk bij de catalogus
[ Voor 17% gewijzigd door NvE op 08-09-2003 15:08 ]
Ja doe maar.
ik al sinds 9 uur vanochtend!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Tjongejonge gebruiken ze xboxen voor de hosting ofzo omdat die zo lekker goedkoop zijn?!
Stel dat er nu 50.000 mensen tegelijkertijd op refresh aan het drukken zijn, dat zou geen enkele server lekker vinden. Oh en hij doet het alweer, maar nog geen nieuwe catalogus!
het leuke is: alle sites van nintendo in europa staan op 1 server.... LOL!!!
hoezo cheap-ass gierige policy
hoezo cheap-ass gierige policy
Lekker traag die NintedoVIP... 
Zat er wel dik in. Dan maar eff wachten

Zat er wel dik in. Dan maar eff wachten

Verwijderd
Nou dat zou nog wel kunnen, mits de site goed geprogrammeerd is en het een hele goede bak is natuurlijk. Volgens mij stond de orginele, oude catalogus trouwens hier:
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars/index.html
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars/index.html
Ik bedenkt me net dat ik mezelf ooit op de engelse site van nintendo heb geregistreerd inplaatst van de nederlandse versie. Denken jullie dat dit problemen zal geven met de sterren catalogus omdat het natuurlijk het verkeerde land is.
Helemaal plat die nintendo.nl site! lol 
Die site ging al verrekt langzaam!
Die site ging al verrekt langzaam!
Als we nou een paar uurtjes goed blijven doordrammen gaan ze misschien in de toekomst er iets aan doen
Dit schiet natuurlijk niet op
Ja doe maar.
nou als je hebt opgegeven dat je in engeland woont dan heb je inderdaad een probleemGrote Smurf schreef op 08 September 2003 @ 15:12:
Ik bedenkt me net dat ik mezelf ooit op de engelse site van nintendo heb geregistreerd inplaatst van de nederlandse versie. Denken jullie dat dit problemen zal geven met de sterren catalogus omdat het natuurlijk het verkeerde land is.
verhuizen doet nintendo je account nl. niet... en versturen naar andere landen dan waar je geregistreerd staat ook niet
Ik heb gelukkig wel Nederland in gevuld, maar kan alleen inloggen op de engelse site. Hier zit ik opzich niet zo mee, als ze maar wel naar me huus verzenden.Phusebox schreef op 08 September 2003 @ 15:14:
[...]
nou als je hebt opgegeven dat je in engeland woont dan heb je inderdaad een probleem
verhuizen doet nintendo je account nl. niet... en versturen naar andere landen dan waar je geregistreerd staat ook niet
LOL@Phuse. Zou best wel eens kunnen 
BTW, het GC-topic gaat ineens heel hard
BTW, het GC-topic gaat ineens heel hard
[ Voor 50% gewijzigd door JC op 08-09-2003 15:21 ]
slimme actie van nintendo:
zometeen om 16 uur komt de site online:
HELAAS IS ALLES AL UITVERKOCHT
Hehe, dat zit er dik in jaPhusebox schreef op 08 September 2003 @ 15:19:
slimme actie van nintendo:
ik zag twee beren fout parkeren....
eigenlijk moeten we met zijn allen naar Nintendo Nederland gaan bellen en klagen...
uhuh en dan ga jij er met de coole spullen van door... dacht het niet heTarin schreef op 08 September 2003 @ 15:23:
[afbeelding]
Whieee!
Maar goed, wat zitten we allemaal flauw op die site te wachten? Die is er vanavond/morgen wel weer hoor.. je zou ook kunnen gaan cuben, 's veel interessanter.
[ Voor 73% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 15:25 ]
Ik lach me kapot hier. Zie het al voor me: "Gamecubers united leggen Nintendo sites plat"
Je plaatje werkt nu ook nie meer... Komt zeker van de nintendo siteTarin schreef op 08 september 2003 @ 15:23:
[afbeelding]
Whieee!
Maar goed, wat zitten we allemaal flauw op die site te wachten? Die is er vanavond/morgen wel weer hoor.. je zou ook kunnen gaan cuben, 's veel interessanter.
[ Voor 71% gewijzigd door Grote Smurf op 08-09-2003 15:29 ]
Ja, op zich heb je wel een punt. Aan de andere kant weet je niet welke goodies er zijn te krijgen en hoeveel er daarvan in voorraad zijn (zoals de GBA en Wavebird een tijdje geleden). Duss......Tarin schreef op 08 September 2003 @ 15:23:
[afbeelding]
Whieee!
Och, ik kijk vanavond wel weer.. ik moet zometeen toch werken (en eerst koken).JC schreef op 08 September 2003 @ 15:27:
[...]
Ja, op zich heb je wel een punt. Aan de andere kant weet je niet welke goodies er zijn te krijgen en hoeveel er daarvan in voorraad zijn (zoals de GBA en Wavebird een tijdje geleden). Duss......
Ik verwacht niet dat de spullen zo vreselijk hard zullen gaan, zelfs die WB's en GBA's hebben minstens een week op de site gestaan; bovendien zullen ze wel weer ~6000 sterren zijn, en die heb ik toch niet.
offtopic:
Oude 9v-LEGO-Technic-motortjes moet je niet te dicht in de buurt van je beeldkanon houden. Zit een magneetje in. (die nieuwere geven geen kleurig effect overigens).
Oude 9v-LEGO-Technic-motortjes moet je niet te dicht in de buurt van je beeldkanon houden. Zit een magneetje in. (die nieuwere geven geen kleurig effect overigens).
[ Voor 14% gewijzigd door Tarin op 08-09-2003 15:32 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
hmm mijn hele internet is ervan plat gegaan?... strange..
Lol, toen de site nog goed was had ik tijd van me comp even na 15 uur gezet, stond er ook 3 sterren.
Moet dus nog geupdate worden, zijn ze nu aan het doen ofzo?
Moet dus nog geupdate worden, zijn ze nu aan het doen ofzo?
aangezien ik toch niks te doen had tijdens het wachten:

en inmiddels een uur na de launch... hehe, maar goed dat nintendo geen spaceshuttles bouwt
LOL 
Ik zit er al in hoor, echt zwaar vet!!
Alleen echt duur, nauwelijks leuke dingen voor 3500!
Verwijderd
ik kom er nog niet inHidde schreef op 08 September 2003 @ 16:04:
LOL
sure... ik krijg gewoon nog de sterrenHidde schreef op 08 September 2003 @ 16:04:
LOL
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 16:09 ]
Verwijderd
Er zijn best mensen die er al in zitten hoor, deze mensen waren er op tijd bij 
Ik ben net al zo ver gekomen dat ik de startpagina van nintendo.nl te zien kreeg (het zij na een aantal minuten, maar toch).
Ik ga denk ik die directe link eens proberen.
Ik ben net al zo ver gekomen dat ik de startpagina van nintendo.nl te zien kreeg (het zij na een aantal minuten, maar toch).
Ik ga denk ik die directe link eens proberen.
onzin want ik ben al anderhalf uur bezig... en heb de site al sinds vanmorgen negen uur openstaan en regelmatig gerefreshed
en het zou al helemaal onzin zijn als ze er een paar in lieten en daarna weer het "under construction" scherm terug zouden zetten...
en het zou al helemaal onzin zijn als ze er een paar in lieten en daarna weer het "under construction" scherm terug zouden zetten...
[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 16:25 ]
Verwijderd
Sterker nog, als ik via de terminal server op onze webserver naar Nintendo.nl ga kijken werkt het meteen 
Ook de sterrencatalogus (ik krijg ipv die count-down-teller drie sterren te zien)
Onze webserver staat in Ede en 'hier' is in Kaatsheuvel, waar het dus nog steeds niet werkt.....
Ook de sterrencatalogus (ik krijg ipv die count-down-teller drie sterren te zien)
Onze webserver staat in Ede en 'hier' is in Kaatsheuvel, waar het dus nog steeds niet werkt.....
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 16:30 ]
ja werkt het dan? het ging er hier om dat je in de NIEUWE catalogus zit en niet dat je drie sterren ziet... die zie ik al anderhalf uurVerwijderd schreef op 08 September 2003 @ 16:28:
Sterker nog, als ik via de terminal server op onze webserver naar Nintendo.nl ga kijken werkt het meteen
Ook de sterrencatalogus (ik krijg ipv die count-down-teller drie sterren te zien)/
Verwijderd
Nee, maar ik hoef op de webserver niet eens te wachten, ik type in en krijg meteen te zien.
Hier in Kaatsheuvel is nintendo.nl niet eens berijkbaar, laat staan de catalogus (oud of nieuw)
Hier in Kaatsheuvel is nintendo.nl niet eens berijkbaar, laat staan de catalogus (oud of nieuw)
denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren met die nieuwe catalogus... mensen die die site moeten updaten zullen ook wel om 5 uur kappen
andere europese sites hebben ook nog geen nieuwe catalogus... zoals frankrijk, duitsland, engeland, belgie...
andere europese sites hebben ook nog geen nieuwe catalogus... zoals frankrijk, duitsland, engeland, belgie...
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 16:48 ]
Verwijderd
die nintendo site is altijd laat met dingen...
de dingen (wallpapers/ walkthrougs enz.) die je bij games krijgt zijn er vaak ook pas een paar dagen na de release...
de dingen (wallpapers/ walkthrougs enz.) die je bij games krijgt zijn er vaak ook pas een paar dagen na de release...
tja maar dan moeten ze niet zeggen dat de site vandaag om 15 uur online gaat...
typisch nintendelay...
de engelse site heb ik net even gezien:
zelda bonusdisc: 3000 sterren
tshirts 1200 sterren
gb player: 5000 sterren
typisch nintendelay...
de engelse site heb ik net even gezien:
zelda bonusdisc: 3000 sterren
tshirts 1200 sterren
gb player: 5000 sterren
[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 16:56 ]
Damn, het gaat gewoon nog steeds als stront door een trechter, gelukkig maar want nu zijn niet alle goodies al weg
kun je er wel in dan?Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 16:55:
Damn, het gaat gewoon nog steeds als stront door een trechter, gelukkig maar want nu zijn niet alle goodies al weg
ik krijg echt niks op de nederlandse site: nog steeds die knipperende sterren
Verwijderd
Dan moet er grondig wat veranderen, een beetje verantwoordlijkheidsgevoel mag wel! Ik weet nog dat een paar jaar geleden een launch van een site niet helemaal soepel verliep en we zijn toen tot 23 uur doorgegaan om dingen te regelen.Phusebox schreef op 08 September 2003 @ 16:44:mensen die die site moeten updaten zullen ook wel om 5 uur kappen
Was trouwens niet onze fout dat het misging toen!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 17:05 ]
Verwijderd
wheee zelfs met mijn 8 Mbit adsl lijn loopt de nintendo site voor geen gvd-de meter.
En dat terwijl ping tijden naar nintendo.nl toch gemiddeld 40 ms zijn.
Maargoed ik heb nauwelijks sterren, en weet mijn login+ww niet eens meer (meen dat ik wel 300 sterren had
) en aangezien intendo kennende iets fatsoenlijks je zo 4000+ sterren kost doe ik al geen moeite meer.
En dat terwijl ping tijden naar nintendo.nl toch gemiddeld 40 ms zijn.
Maargoed ik heb nauwelijks sterren, en weet mijn login+ww niet eens meer (meen dat ik wel 300 sterren had
Nee, ik kan nog niet eens inloggenPhusebox schreef op 08 September 2003 @ 16:59:
[...]
kun je er wel in dan?
ik krijg echt niks op de nederlandse site: nog steeds die knipperende sterren

Maar ik bedoelde dus dat ik er compleet niet meer aan gedacht had, en hier ff keek, en dacht "Shhiiiiiit!", maar dat bleek dus mee te vallen
Hier nog steeds niks, leuke time-outs dat wel.
aaargh waarom kom ik er niet in, en 200 sterren te weinig voor een game...Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 17:16:
Lang leve nintendo the money machien
gc game: 5500 sterren
gba game 5000
gba sp 10 000
en wie heeft er nou 10.000 sterrren... echt ziek
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 17:18 ]
Verwijderd
Ok de t-shirts zijn lelijk, niet eens van nintendo zelf...
Nou nu even in een half uur de game pagina downloaden. 
Ik ga denk toch maar voor de opstrijksjablonen en screensavers...
Ik ga denk toch maar voor de opstrijksjablonen en screensavers...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 17:25 ]
Verwijderd
jezus is nintendo gek ofzo 3/4 wat erin staat kan geen normaal men bij elkaar sparen en sheeponfire heeft echt gelijk, god damn wat zijn die t-shirts lelijk , thnx nintendo voor het lekker maken voor niks
sigh
net heel r'dam rondgelopen om skies of arcadia te vinden. Geen enkele winkel had het... Dat wordt bestellen bij dimplus helaas
net heel r'dam rondgelopen om skies of arcadia te vinden. Geen enkele winkel had het... Dat wordt bestellen bij dimplus helaas
Als we het weten zijn we versleten
gameboyplayer gekozen: moest adres bevestigen, site doet het niet meer... grrr...
Verwijderd
de site is gwoon te traag.... het duurt een paar minuten en de catalogus is nog niet geopent
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 17:37 ]
Verwijderd
Maar vast geen platinum, hetzelfde met WaveBird ... koop ik er eentje, en een paar dagen later zie ik bij lik-sang een platinumTheEvilCuber schreef op 06 September 2003 @ 23:47:
Ik know, enik hoop zeer dat er een gameboy player/GC modem tussen zal zitten..
egt dikke onzin dat die pagina zo langzaam is ...
fijn die fanbase support ...
fijn die fanbase support ...
This is the Way.
bedankt nintendo... ik had zostraks een gb player geselecteerd en adres bevestigen deed wazig
en nu zie ik dat mijn sterren niet zijn afgeboekt en gb player is op natuurlijk
bedankt nintendo, voor de zoveelste keer veraarscht!! klote bedrijf
en nu zie ik dat mijn sterren niet zijn afgeboekt en gb player is op natuurlijk
bedankt nintendo, voor de zoveelste keer veraarscht!! klote bedrijf
Ik had oorspronkelijk op de Engelse site geregd. Heb toen een mailtje naar hun support ding gestuurd; nooit meer wat van gehoord.Phusebox schreef op 08 September 2003 @ 15:14:
[...]
nou als je hebt opgegeven dat je in engeland woont dan heb je inderdaad een probleem
Een week later bleek mn account gewoon verhuist te zijn naar de Nederlandse site
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Phusebox.. hoeveel sterren kost die gameboy player?
This space is occupied
5000, maar er waren er een uur geleden nog maar 9... jeeej nintendoTheEvilCuber schreef op 08 September 2003 @ 18:10:
Phusebox.. hoeveel sterren kost die gameboy player?
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 18:11 ]
Kan iemand even een direkte link naar de sterren catalogus hier neerzetten?
lol kom totaal niet op de nintendo site.
Probeer het later nog wel eens.
Heb nog wat sterren over van mijn PAL tijd eens kijken of ik daar nog wat leuks voor kan halen.
Heb nog wat sterren over van mijn PAL tijd eens kijken of ik daar nog wat leuks voor kan halen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars_d/index.htmlHidde schreef op 08 September 2003 @ 18:18:
Kan iemand even een direkte link naar de sterren catalogus hier neerzetten?
Ja doe maar.
lol nu staat er weer: Under construction.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Erg onprofi allemaal, dit hadden ze kunnwen zien aankomen. Ga er trouwens maar vanuit dat spellen/hardware niet een eenmalig aanbod is, maar bijvoorbeeld maandelijk wordt aangevuld.
Verwijderd
Nee maar ze hebben nu aangekondigd dat het om een upgrade gaat, en ze hem voortaan beter zullen vullen.
Hmmzz.... Die Zelda bonus disc zie ik wel zitten 
* Liegebeest rekent uit hoe veel punten hij te weinig heeft...
Aniway.... Hier werkt het ook voor geen meter... Zit dan wel in dial-up hell, maar ja...
EDIT:
Oh hemel wat een aarstaart.... Moet je m'n pings naar die webserver zien... Aan hun kant zit _echt_ iets fout
* Liegebeest rekent uit hoe veel punten hij te weinig heeft...
Aniway.... Hier werkt het ook voor geen meter... Zit dan wel in dial-up hell, maar ja...
EDIT:
Oh hemel wat een aarstaart.... Moet je m'n pings naar die webserver zien... Aan hun kant zit _echt_ iets fout

64 bytes from www.nintendo-europe.com (194.192.82.235): icmp_seq=4 ttl=246 time=5059 ms
64 bytes from www.nintendo-europe.com (194.192.82.235): icmp_seq=5 ttl=246 time=4079 ms
--- www.nintendo-europe.com ping statistics ---
8 packets transmitted, 5 received, 37% loss, time 28169ms
rtt min/avg/max/mdev = 4079.755/4621.726/5059.811/352.786 ms, pipe 5
[ Voor 54% gewijzigd door Liegebeest op 08-09-2003 18:59 ]
Liege, liege, liegebeest!
argh de derde keer nu dat het verzendscherm om mijn bestelling te bevestigen me in de steek laat... en nu zijn ze op
FUCK NINTENDO...
FUCK NINTENDO...
Verwijderd
Stuur een mailtje op een normale toon
en zeg wat er gebeurd is en ze regelen zo nieuwe voor je.
Ze kunnen trouwens altijd nog zeggen dat het een DOS attack was door xbox fans!
Ze kunnen trouwens altijd nog zeggen dat het een DOS attack was door xbox fans!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 19:06 ]
IDD FUCK NINTENDO
Kut servers dat ze hebben, ze zien Europa weer als niks!
Kut servers dat ze hebben, ze zien Europa weer als niks!

[ Voor 95% gewijzigd door Hidde op 08-09-2003 19:07 ]
lijkt me sterk... nintendo kennende
Verwijderd
kan iemand ff zeggen wat ze allemaal hebben en voor welke prijs?
bij mij duurt het al 5 minuten en ik zit er nog niet in
bij mij duurt het al 5 minuten en ik zit er nog niet in
never mind, je kunt toch niks bestellen... om een of andere reden raakt wel alles op... maar de verzendpagina heeft al 3x geweigerd mijn bestelling te versturen
gb player; op
zelda bonusdisc: 3000
mario poster: 2500
metroid prime deksel: 1300
lelijke tshirts: 1200
gb player; op
zelda bonusdisc: 3000
mario poster: 2500
metroid prime deksel: 1300
lelijke tshirts: 1200
en ik wil godverdomme een gb player: en ben al sinds 15 uur bezig
en nu zijn ze op... argh... echt ik ga nintendo nu al helemaal boycotten... dat ze maar fijn oprotten met hun zooi, en ik zal iedereen afraden een gamecube te kopen...
en nu zijn ze op... argh... echt ik ga nintendo nu al helemaal boycotten... dat ze maar fijn oprotten met hun zooi, en ik zal iedereen afraden een gamecube te kopen...
Verwijderd
wat een kutzooi. Julli krijgen nog een overzicht. ik krijg nog gesloten wegens verbouwing.
Ik begrijp er weinig meer van????
Ik begrijp er weinig meer van????
Verwijderd
AHAHAHAAHAH stelletje lolbroeken ...................daar bij dvdboxoffice
krijg een mailtje dat Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike pending[verwacht] is.
Heb de bestelling 24 augustus geplaatst..........nog 15 dagen.
Zo hou je de spanning er wel in ..............tis net de Nintendown site........
Moet wel zeggen dat de "prijzen" bij dvdboxoffice een stuk aantrekkelijker zijn bij dvdbox.
krijg een mailtje dat Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike pending[verwacht] is.
Heb de bestelling 24 augustus geplaatst..........nog 15 dagen.
Zo hou je de spanning er wel in ..............tis net de Nintendown site........
Moet wel zeggen dat de "prijzen" bij dvdboxoffice een stuk aantrekkelijker zijn bij dvdbox.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 19:36 ]
Nu is ie helemaal down en under construction maar wel op snelheid.
Ik begin dat gezeur nu een beetje zat te worden
We weten nu wel dat die site het (nog steeds) niet goed doet.
We weten nu wel dat die site het (nog steeds) niet goed doet.
Ja doe maar.
Verwijderd
Het is geen gezeur, nintendo had dit al veel eeerder aan kunnen zien komen , ze zaten zelf iedereen lekker te maken met aankondigingn, dan kunnen ze extreem veel data verkeer verwachten , en hadden ze wel ff een factor 100X zoveel op vooraad mogen zetten in hun catalogus.
Ik bedoel 25-30 gba players voor mischien wel 50.000 of meer man.
Fuck nintendo bigtime

Ontopic: Eindelijk starfox adventures uitgespeeld (jaaaaaa lach maar hoor
)
Beetje zwakke en voorspelbare eindbaas maar verder machtig mooi spel.
update op nintendo site: krijg enkel nog een under construction scherm , denk dat ze helemaal overdonderd zijn door hun eigen "succes" toch maar eens een klachten mailtje sturen dat dit toch echt triest is.
Ik bedoel 25-30 gba players voor mischien wel 50.000 of meer man.
Fuck nintendo bigtime

Ontopic: Eindelijk starfox adventures uitgespeeld (jaaaaaa lach maar hoor
Beetje zwakke en voorspelbare eindbaas maar verder machtig mooi spel.
update op nintendo site: krijg enkel nog een under construction scherm , denk dat ze helemaal overdonderd zijn door hun eigen "succes" toch maar eens een klachten mailtje sturen dat dit toch echt triest is.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 20:19 ]
Idd ik denk dat Nintendo het echt wel voor elkaar had willen hebben maarja.
Ik wil trouwens toch nog een keer SFA hebben voor mijn US cube. IK vind het toch iets hebben dat spel.
Kom op mensen nu is nintendo weer *****. Tuurlijk is het niet slim om te zeggen van om die tijd gaat de site weer open etc want zo creeër je alleen maar meer hits.
Ze hadden beter een mailtje kunnen sturen na het heropenen van de site. Het gaat uiteindelijk toch gewoon om de games of niet?
Ik wil trouwens toch nog een keer SFA hebben voor mijn US cube. IK vind het toch iets hebben dat spel.
Kom op mensen nu is nintendo weer *****. Tuurlijk is het niet slim om te zeggen van om die tijd gaat de site weer open etc want zo creeër je alleen maar meer hits.
Ze hadden beter een mailtje kunnen sturen na het heropenen van de site. Het gaat uiteindelijk toch gewoon om de games of niet?
[ Voor 88% gewijzigd door schnumi op 08-09-2003 20:27 ]
Blijft voorlopig de laatste Rare game voor een Nintendo console natuurlijk. Mensen met een Xbox moeten nog maar afwachten of de invloed van Rare zo groot gaat zijn als voor Nintendo bij de N64.schnumi schreef op 08 september 2003 @ 20:18:
Idd ik denk dat Nintendo het echt wel voor elkaar had willen hebben maarja.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Nou dat was leuk lezen zeg. Kijk 1 dag niet naar het forum, gelijk 5 pagina's erbij met gezeur over de Nintendo site die het nog niet doet. Beetje zeuren is te begrijpen maar om elke 5 minuten een berichtje te plaatsen met "hij doet het nog steeds niet!!" lijkt me toch ietwat overdreven 
Hier trouwens mensen die veel Worms hebben gespeeld vroeger? Kheb net vanmiddag testversie van Worms3d gespeeld, is erg leuk. Speelt redelijk hetzelfde als de oude 2d versies, en dat is positief
hier een paar filmpjes: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5349
Hier trouwens mensen die veel Worms hebben gespeeld vroeger? Kheb net vanmiddag testversie van Worms3d gespeeld, is erg leuk. Speelt redelijk hetzelfde als de oude 2d versies, en dat is positief
hier een paar filmpjes: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5349
mooi zo goed om te horen.
Lijkt mij ook een lachuh multiplayer spel.
Dit topic is gesloten.