Het Grote Gamecube topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.974 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Woei, ik heb vandaag Soul Calibur II binnen gekregen.
Het pakje was deze keer veel dikker dan eerst, dus ik dacht echt van huh.
Na het openen van het pakje bleek er een vet t-shirt van Soul Calibur II in te zitten. :> Impressie van het spel geef ik straks wel. :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn dan krijgt admiral hem denk ik morgen binnen. :) Dus moet ik tot maandag wachten. ;(

Ach ja dan maar F-zero spelen. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
is de cube gehackt?
http://modchipguy.com/GameCube/

zegt dat de cube regio vrij is te maken met een chip?
en je zou er kennelijk ook gekopieerde games mee kunnen spelen...
dit was toch bullshit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
DarkChylde schreef op 05 September 2003 @ 16:34:
is de cube gehackt?
http://modchipguy.com/GameCube/

zegt dat de cube regio vrij is te maken met een chip?
en je zou er kennelijk ook gekopieerde games mee kunnen spelen...
dit was toch bullshit :?
Wat ik eruit haal is dat de 'normale' mod voor JAP cubes zodat ze ook US games kunnen afspelen. Heeft iig geen effect voor PAL cubes.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Elroy schreef op 05 September 2003 @ 16:26:
Woei, ik heb vandaag Soul Calibur II binnen gekregen.
Het pakje was deze keer veel dikker dan eerst, dus ik dacht echt van huh.
Na het openen van het pakje bleek er een vet t-shirt van Soul Calibur II in te zitten. :> Impressie van het spel geef ik straks wel. :)
PAL? of ben je gewoon laat met de US version? want die is toch al een paar weken uit?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
TheEvilCuber schreef op 05 September 2003 @ 16:56:
[...]

PAL? of ben je gewoon laat met de US version? want die is toch al een paar weken uit?
dacht 2 dagen later als f-zero pas uitgekomen hoor...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 29 August 2003 @ 20:49:
Vraagje:

Hoe kan ik het best mn Cube op de monitor van mn pc aansluiten?? Met zo'n VGA Box, want ik heb ook al dingen gehoord over kabels waarmee je je cube direct op je monitor kan aansluiten?
En wat zijn jullie ervaringen wat betreft de beeldkwaliteit??
hey check dit :

net nieuw: http://www.gamespot.com/ps/news/screens_6074629.html?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 05 september 2003 @ 17:28:
[...]

dacht 2 dagen later als f-zero pas uitgekomen hoor...
huh? ik had de ps2 versie al ruim een week geleden in de winkel gespeeld (US versie) en NEE het was GEEN demo.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release was 27 augustus, dus als ze prioritymail hadden, kunnen ze hem in 3 dagen hebben gehad en dat was vorige zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nah het was een kopietje en die zijn er wel wat eerder te vinden ;) (was het net ff vergeten) maar ik ging ervanuit dat ie er al lang was in US

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Check dit dan een gast die z'n SNES wil verkopen voor $15.000 (Australische Dollars, dat dan weer wel).
http://tinyurl.com/m6un
Die gast is gek =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hier trouwens wel een cool stukje uit het MGS interview van IGN. :)
IGNcube: More technical stuff - again. Sorry. Please confirm exactly what you're doing? Bump-mapping, shine-mapping, dirt-mapping, lighting effects, shadowing effects, etc.

Denis: We have a unified lighting pipeline which means that we have a hardware light that lights dynamically the background and the characters at the same time. That's the technology they were talking about for the new Doom title. We also have some pre-lit stuff. So when the character goes into some darker areas he'll get dark, but at the same time as the camera moves around you'll see lighting effects on the background as well. In our opinion, it looks pretty nice. Bump-map, shine-map, yadda, yadda, yadda - we do it. I don't think there's anything we don't do, that I'm aware of.
Dezelfe techniek als Doom III dus. 8) Verder word er ook gezegt dat het zeker op 60fps gaat draaien en het spel support sowieso DPL II, progressive scan waarschijnlijk ook maar 16x9 wist hij nog niet.
IGNcube: You know, to follow up on that, there are definitely gamers out there under the impression that Twin Snakes is just a straight port of the original MGS. What would you say to those with this opinion of the game?

Denis: Well, where to start? On the immediate level you're going to see the difference in graphics between the original and what we're doing now. We're taking the multiple texture layers on the GameCube as an example - you know, bump-mapping, shine-mapping, all that stuff. The character polygon models are very, very high now actually. The framerate is running at 60 frames per second. The sound is all the GameCube can do - it sounds great. And that's some of it on a technical level. On a content level, there are tremendous amounts of differences. All of the polygon demos are being totally redone. As a matter of fact, there is significantly more footage. And it looks fantastic. You'll see some of this and you'll get a good idea of where it's being taken. My guess is that Metal Gear fans - even if it was a straight port with these new cinemas - would want to see it. But one of the biggest enhancements is the ability to do all of the things you could do in Metal Gear Solid 2 in the Metal Gear Solid 1 world. And in order to do this the environments change. So you have lockers in places they weren't before; you have railings you can hang on and you couldn't do that before. There are all of these different things that you have to do and allow the player to do and this makes the game totally different. Say you take the cargo docks as an example. You can now knock out a guard and throw him in a locker. So there are all sorts of different ways to finish a level. The boss fights are changed - enhanced. I could go on and on. There is a lot. Everything is changing.

Though people will see the spirit of Metal Gear Solid 1, it's virtually a new game beside that.
En de AI is ook drastisch verbeterd. Wel grappig om te lezen trouwens dat Miyamoto ervoor gezorgt heeft dat ze het spel mochten gaan maken. :)
IGNcube: Thanks for chatting with us, Denis. Can you start by telling readers how Silicon Knights became involved with the Metal Gear franchise and this project?

Denis Dyack: It's an interesting story. I was actually in Kyoto when Eternal Darkness was finished and had been out, and I was visiting with Miyamoto-san, Iwata-san, Ashita-san, Yamata-san, Tanabe-san, and all the guys we work with on videogames. And we were talking about some of the games we were going to do and we started planning and doing stuff - the usual, which I can't talk about, sorry [laughs]. I can't talk about specifically what those are, but I can talk about the other parts. I was there for about a week, I think, and one of the days I sat down [at the NCL cafeteria] and was eating and all of a sudden Miyamoto-san and Iwata-san sat down beside me and I was sort of like, "Hmm. What's going on?"

Miyamoto-san and Iwata-san started talking and [Miyamoto] looked at me and said: "So, Denis, would you like to do Metal Gear Solid?"

I just looked at him and asked, "Pardon?"

Miyamoto said: "Well, I've been talking with Kojima-san [the creator of Metal Gear] and we really want to bring a Metal Gear Solid to GameCube. Kojima-san really would like to do it but his team is busy and they really don't have a lot of experience with the GameCube. So they're looking for a solid team that can work with them on this title to ensure that it's of high quality and that it'll get done for the Cube. We think you're perfect for it."

So I said yes.

The next day Kojima-san and a group from Konami took the bullet train down and we had a big meeting where all of the presidents were there and it was really interesting. We all sort of talked about it lightly and saw if everyone meshed, and we did so we started the project right there. One week later we flew to Tokyo and to Konami where Kojima-san's group develops games and we spent a week talking to them and seeing how the game's put together and decided upon a globally strategy, and we started when we got back home. So that's how it happened.

[ Voor 71% gewijzigd door schnumi op 05-09-2003 20:01 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En nu wat minder nieuws. Eidos stopt met het supporten van de Gamecube. :/ Ze zien er geen heil meer in.
It looks as though another publisher is set to end support for Nintendo's GameCube console. Publisher Eidos Interactive yesterday revealed that due to a decrease in profitability it would not continue to develop for Nintendo's system.
The company's chief executive Mike McGarvey said that versions of big games would continue to be released for PlayStation 2, Xbox and PC.

"The GameCube is a declining business," said McGarvey, who added that traditionally Eidos has not invested heavily in Nintendo systems. "If other companies follow us, [Nintendo] will have a hard battle to fight."

Eidos recently released a port of Hitman 2: Silent Assassin for GameCube
Betekent dat dan ook geen Timesplitters 3 meer of is Free Radical een apart bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

schnumi schreef op 05 September 2003 @ 20:04:
En nu wat minder nieuws. Eidos stopt met het supporten van de Gamecube. :/ Ze zien er geen heil meer in.

[...]

Betekent dat dan ook geen Timesplitters 3 meer of is Free Radical een apart bedrijf?
Free Radical is gister los van Eidos gegaan. Eidos gaat ook zo goed al failliet volgens de laatste berichten.
Uitgever Eidos verder in de problemen
Nadat gisteren bekend werd dat ontwikkelaar Sports Interactive breekt met uitgever Eidos, wil nu ook ontwikkelaar Free Radical Design niet verder.

Door Rogier Voet 5 sep 2003, 9:06 uur

De Engelse uitgever Eidos raakt steeds dieper in de problemen. Zo werd gisteren bekend dat ontwikkelaar Sports Interactive hun Championship Manager voortaan aan een andere uitgever gunnen. Er komt nog een update waarin het huidige seizoen verwerkt is en dan gaan beide partijen uiteen.

Maar dat is nog niet alles, want ook ontwikkelaar Free Radical Design, makers van TimeSplitters 2, wil niet met Eidos verder. Het werkt aan TimeSplitters 3, maar zoekt daarvoor een nieuwe uitgever. Eidos bezit niet de naam of andere onderdelen van het spel, dus verliest gewoon een succesvolle titel.

En dan is ook de toekomst van een ander boegbeeld van Eidos onzeker, aangezien het Deense IO Interactive voor hun Freedom Fighters samenwerking heeft gezocht met concurrent Electronic Arts. Het derde deel uit de Hitman-serie zal nog onder de vlag van Eidos uitkomen, maar van een eventueel vierde deel is dat onzeker.

Toch ziet het komende jaar er voor Eidos nog steeds niet slecht uit, want games als Commandos 3: Destination Berlin, Backyard Wrestling, Championship Manager Season 03/04, Legacy of Kain: Defiance, Deus Ex: Invisible War en Hitman 3: Contracts worden allemaal voor de volgende zomer verwacht en vormen een verzameling waar menig concurrerend uitgever jaloers op zou zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 05 September 2003 @ 20:05:
[...]

Free Radical is gister los van Eidos gegaan. Eidos gaat ook zo goed al failliet volgens de laatste berichten.

[...]
woepie goed nieuws dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:54

Wom

schnumi schreef op 05 september 2003 @ 20:17:
[...]

woepie goed nieuws dan. :)
Niet als je Eidos heet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 05-09-2003 20:27 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Toch zou ik nu graag eidos heten:
Toch ziet het komende jaar er voor Eidos nog steeds niet slecht uit, want games als Commandos 3: Destination Berlin, Backyard Wrestling, Championship Manager Season 03/04, Legacy of Kain: Defiance, Deus Ex: Invisible War en Hitman 3: Contracts worden allemaal voor de volgende zomer verwacht en vormen een verzameling waar menig concurrerend uitgever jaloers op zou zijn.
Word deze Legacy of Kain nogsteeds door Sillicon Knights gemaakt?
Want de PSX game Soul Reaver was voor mij echt meer dan een game, echt een ervaring (de sfeer + verhaal + voice acting_/-\O_) en toevallig vond ik hun laatste game ook super (Eternal darkness met prescies dezelfde punten als de bovenstaande game)

ben trouwens nogsteeds opzoek naar soul reaver 2 op de pc :| maar die heb ik tot nu toe alleen in 1 pc winkel gevonden voor 50 euro (Amsterdam) en dat is nopu net iets te veel want die game is al best wel oud :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

de zoveelste vga-box, zou deze wat beter beeld geven? (hopelijk wel)

Als ik nou een NTSC-cube had gekocht had ik zeker wel deze aangeschaft:
http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/gc/vgacable.htm

dan heb je true VGA, alleen niet voor pal-cubes :(

PAL-spellen ondersteunen zoiezo geen Progressive Scan dus die werken zoiezo niet met dit ding, vraag me echt af of het niet mogelijk is om er via freeloader NTSC-spellen met progressive scan mee op te starten. 't is me te duur om even te proberen.

Zijn er wel mensen die op een pal-cube progressive scan output hebben weten te krijgen met een NTSC-spel?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Digital-DNA schreef op 05 September 2003 @ 20:46:
[...]

de zoveelste vga-box, zou deze wat beter beeld geven? (hopelijk wel)

Als ik nou een NTSC-cube had gekocht had ik zeker wel deze aangeschaft:
http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/gc/vgacable.htm

dan heb je true VGA, alleen niet voor pal-cubes :(

PAL-spellen ondersteunen zoiezo geen Progressive Scan dus die werken zoiezo niet met dit ding, vraag me echt af of het niet mogelijk is om er via freeloader NTSC-spellen met progressive scan mee op te starten. 't is me te duur om even te proberen.

Zijn er wel mensen die op een pal-cube progressive scan output hebben weten te krijgen met een NTSC-spel?
Ik zie overgens geen audio aansluitingen op die kabel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2-1.jpg
Impressie van het spel Soul Calibur II

Nou laten we maar beginnen met de box :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2doos1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2doos2.jpg
Inclusief I-Ninja spam :)
Zelf vind ik de voorkant van de box niet echt mooi, maarja...
Bonusje van DvdBox :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2shirt.jpg

Het spel zelf

Om te beginnen, was ik erg onder de indruk van het intro.
Ik verwachte eigenlijk helemaal geen intro, maar die kwam toch :>
Het spel bevat veel opties zodat je je niet snel verveeld :)
Het spel ondersteund DPLII en 16:9. Ik heb tot nu toe nog niet echt super surround effecten gehoort, maar misschien komt dat nog :)

Grafisch is het spel best wel goed. Veel andere reviews zeggen dat de graphics niet top zijn, maar ik vind het wel meevallen.
Ok, behalve als je in een nieuw level gaat en je ziet het vechtgebied nog van afstand, dan denk je bij jezelf, mmm dat kan wel wat anti-alliasing gebruiken.
Maar zodra je gaat spelen merk je niks van die jaggies. :>
De special effects zien er helemaal top uit :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2-2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2-7.jpg

De besturing is aardig makkelijk onder controle te krijgen.
Je kan dit ook naar eigen keuze instellen, volgens mij.
Daar zit natuurlijk ook een nadeel aan. Bij weapon quest moet je allemaal opdrachten uitvoeren net zoals in mortel kombat, zoals dat je een gast op een bepaalde manier moet neerslaan (aanwijzingen staan op het scherm), de aanwijzing is dan zo van "A' van attack en b van block ofzo. Dan moet je wel weten welke knoppen dat zijn 8)7

Als je slecht bent krijg je gewoon dit :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2-3.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2-4.jpg

Verder kan je echt veel achtgrond informatie krijgen van spelers, eind-filmpjes bekijken en de spelers in 3d bekijken. Link is trouwens een leuke speler om mee te spelen, maar andere spelers zijn meestal beter (dus blijf niet alleen bij link hangen). Er is echt zoveel over dit spel te vertellen, maar ik houd nu op.
De rest kunnen jullie kijken als je zelf het spel hebt :)
Nog wat extra images :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2-5.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2-6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/SC2/sc2-8.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

woot ziet er lekker uit. :9~

Hopelijk krijgt admiral hem morgen binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nou ik wil die game ook :( maar ik heb geen geld. en ik kan P.N.03 nog maar tot de 12e van deze maand ruilen (bij de frs,ik hbe en uitgespeeld)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ben nu wel hard aan het twijfelen tussen SC2 en F-Zero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wat is nou ook alweer dat Progressive Scan :? Want F-Zero GX heeft dat ook, maar wat het nou is :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

/\/\
Progressive Scan (Sony) (Canon noemt het ‘Kader-’ of ‘Framefunctie’)

Het volledige videobeeld wordt in één keer opgetekend op de band. Normaal wordt van elk videobeeld eerst alle oneven, en daarna alle even lijnen opgetekend.
bron : http://www.videofilmer.nl/documenten/woorden.htm#letter:nop

Moeilijk zeg, 5 sec google gebruiken :/

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja, ok maar wat is het effect daarvan? is het nog rustiger? mooier?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het wel rustiger van worden. Eigenlijk kijk je normaal elke keermaar een half beeld, maar zo snel achter elkaar dat je er geen last van hebt. Is met progressive scan dus een heel beeld de hele tijd. Je ziet dat halve beeld goed als je een foto van de tv maakt, is vaak de onderste of bovenste helft niet duidelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber schreef op 05 September 2003 @ 23:41:
Ja, ok maar wat is het effect daarvan? is het nog rustiger? mooier?
Kweenie, kan me ook net schelen ;) Ik wilde alleen maar laten zie dat google wel handig is :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze is voor yam:

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/spongespbb/10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Nou mensen ik heb vanmiddag het spel Dead to Rights gekocht bij de FRS.
Enige wat ik er van kan zeggen is dat me vies tegenvalt.. de gameplay is wel bijzonder eentonig, de graphics zijn niet wat ik gewend ben van mn cubepje.
Op zich is het best grappig om even te spelen maar lang heeft me niet kunnen boeien eigenlijk.

Ik snap niet dat dit spel een 8 heeft kunnen krijgen op IGN. Ik denk dat ik dit spel maar ga inruilen voor Ikagura van de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 23:57:
Zal het wel rustiger van worden. Eigenlijk kijk je normaal elke keermaar een half beeld, maar zo snel achter elkaar dat je er geen last van hebt. Is met progressive scan dus een heel beeld de hele tijd. Je ziet dat halve beeld goed als je een foto van de tv maakt, is vaak de onderste of bovenste helft niet duidelijk op.
Half beeld houdt in de (on)even lijnen, dus niet de bovenste of onderste helft van je scherm hoor :). Bij snel bewegend beeld krijg je daardoor dus last van jaggies.

Feitelijk wordt je verticale resolutie verdubbelt en heb je minder trillingen met progressive scan, heb het eigenlijk nog nooit in werking gezien (omdat ik geen tv heb die dat ondersteunt en PAL-games ondersteunen het ook niet :( ), ben eigenlijk best wel benieuwd naar het verschil. Komt er denk ik op neer dat het beeld wat scherper en soepeler is. Daarom wil ik 'm ook zo graag rechtstreeks op m'n monitor aansluiten (werkt namelijk alleen maar progressive scan) via zo'n speciale kabel, heb je namelijk perfect beeld. Maar goed de PAL-gebruikers zijn weer 's in het nadeel :(, net als met de late releases etc.

Maar wij hebben tenminst wel standaard RGB en dat hebben die Amerikanen weer niet :), zij hebben altijd composiet-kwaliteit (tenzij ze een hele dure kabel kopen, wij zijn met <7 euro al klaar :) )

Zit trouwens te twijfelen of ik F0 zou importeren of niet, 't lijkt me namelijk vet irritant dat als ik dat op wil starten dat ik dan iedere keer eerst het spel uit de cube moet halen (nog van de vorige keer dat je het gespeeld hebt), zo'n freeloader er in moet stoppen en dan weer dat spel erin, iedere keer, of werkt dat niet zo? 'k wil gewoon knop indrukken klaar.
(was namelijk ook altijd al te lui om een cdrom in m'n computer te gooien dus speelde ik altijd spellen die helemaal op m'n harde schijf stonden)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat meer MGS info:
MGS: The Twin Snakes will come on two discs
Dyack said he didn't look to Capcom's Resident Evil remake for inspiration when making Twin Snakes
He also said that as far as he's concerned nobody makes survival horror games better than Capcom
In Twin Snakes boss fights, players can now shoot foes in first-person mode
When asked about future collaborations between Nintendo, Konami and Silicon Knights, Dyack said that these were highly likely: "There's nothing I can say officially. But this is meant to be more than a one-shot deal."
All of the voice work in the game has been completely re-recorded, every piece of dialogue - and by the same actors from the original game
No VR missions; Dyack said that SK would have liked to include these, but that there simply isn't enough time
En natuurlijk mogen de nieuwe pics niet ontbreken :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x26.jpg

F-zero heb ik ook binnen, nu alleen nog een extra memory card kopen :o Helemaal niet meer aan gedacht (doh1 |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

W0000000T!! The Twin Snakes word gewoon elke week 10x mooier!!
alleen jammer dat er geen VR missions zijn :( die vond ik altijd zo vet :)
Sniper Wolf ziet er ook weer goed uit :)

edit:
trouwens ik zat denken, ik kan P.N.03 nog to volgende vrijdag ruilen (FRS) en dan is Soul Calibour 2 er nog niet, maar als ik hem nou ruil voor een CD bon van 50 euro (game kostte 54) kan ik van die bon later weer SC2 halen!

of niet?

[ Voor 41% gewijzigd door Collaborator op 06-09-2003 10:40 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] The Twin Snakes uitgesteld?

Het ziet er naar uit dat Metal Gear Solid: The Twin Snakes dit jaar niet meer in Amerika zal verschijnen...

Diverse retailers melden dat Konami heeft besloten om Metal Gear Solid: The Twin Snakes uit te stellen. De game zou in Amerika op 19 november aanstaande verschijnen, maar volgens de spelletjesverkopers wijkt Konami nu uit naar een 'lente 2004' release in Amerika. Volgens de retailers maakt Konami het uitstel volgende week officieel bekend.

Dit heeft, als het gerucht waar is, uiteraard ook gevolgen voor de Europese datum. Hoe erg die gevolgen zullen zijn, is nog niet te zeggen.

We houden je op de hoogte!
Laten we het hopen misschien gaan ze er alsnog VR missions in doen? want de game ziet er op deze screens al errug AF uit!
of misschien willen ze hem NOG mooier maken (ala Snake Eater)?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 06 September 2003 @ 11:21:
[...]

Laten we het hopen misschien gaan ze er alsnog VR missions in doen? want de game ziet er op deze screens al errug AF uit!
of misschien willen ze hem NOG mooier maken (ala Snake Eater)?
NOG mooier... Of NOG meer spelverpestende functies (game in 1st person spelen)... Maar goed, de VR missions erbij zou wel cool zijn. Alhoewel ik me wel afvraag waarom de game op 2 discs moet als er geen VR missions bijzitten :? Ik bedoel, een cube DVD heeft toch 1,59 GB beschikbaar? En MGS stond toch maar op 2 CD's :? Ik snap het niet helemaal...
Ik heb goeie hoop dat als er 2 discs zijn, er ook VR missions zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

De filmpjes in de game nemen ook heel wat ruimte in hé! :D
en ja dat first person schieten, tja ik weet het niet, het word wel heel makkelijk zo, maar ik heb MGS2 nog niet gespeeld dus ik weet niet hoe het de gameplay beinvloed.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
TheEvilCuber schreef op 06 september 2003 @ 10:32:
trouwens ik zat denken, ik kan P.N.03 nog to volgende vrijdag ruilen (FRS) en dan is Soul Calibour 2 er nog niet, maar als ik hem nou ruil voor een CD bon van 50 euro (game kostte 54) kan ik van die bon later weer SC2 halen!

of niet?
Ik wist niet dat FRS zo flexibel was met ruilen van goederen. Ik kan me herinneren dat ik een keer een video wilde ruilen, nou dat ging met pijn en moete, ik kon alleen ruilen als er een 'defectje' ergens zat, dus heb ik dat er maar bij verzonnen.
Verder moet je bij ruilen ook je gegevens invullen op een formuliertje, maar dat kun je natuurlijk uit je duimpje zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Lol FRS is juist zo flexibel als ik weet niet wat, binnen 14 dagen ruilen zonder reden of vragen. zolang er maar geen krassen opzitten!
En ik kan het weten! (heb al zon 20 keer een game geruild daar ;)

EDIT: MGS TTT boxart :
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x27.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Collaborator op 06-09-2003 11:45 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 06 September 2003 @ 11:43:
Lol FRS is juist zo flexibel als ik weet niet wat, binnen 14 dagen ruilen zonder reden of vragen. zolang er maar geen krassen opzitten!
En ik kan het weten! (heb al zon 20 keer een game geruild daar ;)
Ook met games :?
Damn, als ik dat had geweten! Ik koop voortaan al m'n games daar, als het dan niks blijkt kan je het altijd nog terugbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Mijn ervaring is dat je bij de FRS wel goed kan ruilen, maar niet dat ik zomaar even een CD-bon krijg.

Misschien mag elk FRS filiaal zelf bepalen hoe ze omgaan met klanten die willen ruilen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

In heel Amsterdam mag ik altijd zo ruilen en ik heb nog nooit vragen gehad..

gewoon de anders game/dvd/cd kiezen die je wil en hoppa:
Hallo, ik wil deze graag ruilen voor deze..

scan scan.. piep piep
Alstublieft (je krijgt een bonnetje met "ruiling" erop)

Dit werkt met alle games/cd;s en films alleen niet met hardware.

En met mijn CJP of Free ID krijg je 10% korting (dus 60 euro word 54 euro) en dan heb je zon Free ID er in een keer uit (kost 5 euro) en je cjp in 2 keer (kost 10 euro)
Ik haal dus al mijn games daar, meestal eerst een PC game, kopen kopieren en ruilen voor een cube game ofzo.
vandaag of morgen ff naar de stad en proberen een platen (:? of is het cd) -bon te krijgen want daarvan mag je ook games halen, en zon bon is gewoon ook een product wat je bij ze koopt :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 12-09 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 11:29:
[...]
Alhoewel ik me wel afvraag waarom de game op 2 discs moet als er geen VR missions bijzitten :? Ik bedoel, een cube DVD heeft toch 1,59 GB beschikbaar? En MGS stond toch maar op 2 CD's :? Ik snap het niet helemaal...
Ik heb goeie hoop dat als er 2 discs zijn, er ook VR missions zijn.
MGS voor de PSX staat op 2 CD's. Maar voor de Cube versie is er
1 - Nieuw artwork (models, textures, dus alles wat je niet). Dat neemt dus meer ruimte in.
2 - Opnieuw opgenomen stemmen (gelukkig wel door dezelfde acteurs!). Ook deze zullen van hogere kwaliteit zijn, en nemen dus ook meer ruimte in.

Ow, en in MGS zitten nagenoeg GEEN fillm stukjes, dat is allemaal in-game animatie. Alleen als je Hal ontmoet zie je een fstukje film, na je eerste bossfight zie je een stukje film, en na de aftiteling van het spel zie je een stukje film, de rest is allemaal in-game.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 06 September 2003 @ 11:38:
De filmpjes in de game nemen ook heel wat ruimte in hé! :D
Die zijn allemaal ingame recorded demos, dus die zullen niet veel ruimte in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

oeps :P d8 eigenlijk al zoiets, maar ik had zoiets gehoord over MGsubstance , dat ie daarom op dvd kwam (PC en Xbox)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 07:07

admiral866

The King Personality Disorder

Zo net weer ff wat georderd :)

• 1 of: Mario Party 5 @ $70.95ea. $70.95
Product Number: 90040020 Product Type: Nintendo Gamecube

• 1 of: Final Fantasy: Crystal Chronicles @ $70.95ea. $70.95
Product Number: 90036484 Product Type: Nintendo Gamecube

• 1 of: Mario Golf @ $71.95ea. $71.95
Product Number: 90036294 Product Type: Nintendo Gamecube

• 1 of: Metal Gear Solid: Twin Snakes @ $60.95ea. $60.95
Product Number: 90042126 Product Type: Nintendo Gamecube

Nu nog m'n cube fixen / solderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Yeah!

* rajackar heeft tijdens de vakantie een Gbasp gekocht :)

Nu kan ik eindelijk die verschrikkelijk gave connectivity gaan testen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou doe maar niet want als je daar aan begonnen bent kom je nooit meer achter je cube vandaan! :D Ach ik denk dat spellen als FFCC en 4 Swords de eerste spellen zullen zijn die echt leuk gebruik maken van deze feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

GVD MGS:TTS wordt idd met de week mooier.

Ik heb deze _nog_ niet gepreordert maar dat ga ik vandaag maar eens doen denk ik dan zo he :)
wat een brute game ...

ik heb ook de nieuwe f-zero gespeeld IK (IMHO dus) vind er toch maar weinig aan helaas ... wel mooi ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow die The twin snake screens, very very nice.

Deddiekoel, ik heb nog geen reactie gehad van je op mijn mail..

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=376375

Gratis Strategy Guide bij Soul Calibur 2 (Op = Op)

Heb ik ook een wat nieus te melden :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 06 September 2003 @ 19:31:

tis maar wat je nieuws noemt wat het staat er al een paar weken :O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 19:37:
[...]

tis maar wat je nieuws noemt wat het staat er al een paar weken :O :P
Moet je het nou gelijk verpesten voor mij :/

:P

Weet iemand
de verzendkosten voor FRS, ik kan het niet zo snel vinden op die trage kut site :/

Laat maar :+

[ Voor 4% gewijzigd door NvE op 06-09-2003 19:52 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwin_090503_x02.jpg

bij dat plaatje vroeg ik me toch even af wat er allemaal ging gebeuren in de remake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja ik ook, maar als je deel 1 kent weet je dat het heel anders ging, en is wat het lijkt

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NvE schreef op 06 September 2003 @ 19:31:

Kun je pre-orders ook terugbrengen naar de winkel :?
Want als ik er geen ruk aan vind... Dan heb ik niks aan zo'n strategy guide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 20:12:
[...]
Kun je pre-orders ook terugbrengen naar de winkel :?
Want als ik er geen ruk aan vind... Dan heb ik niks aan zo'n strategy guide :P
Geen ruk aan vinden kan natuurlijk niet met SCII :P
Ik heb ergens gelezen dat als een spel niet bevalt dat je het dan terug kan sturen :)
Ik kijk nu even...

[Edit]
6. Ruilen en herroepingsrecht

6.1 De Koper is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Reclamering terzake van gebreken in de producten dient schriftelijk en zo spoedig mogelijk te geschieden doch uiterlijk binnen 14 dagen na terpostbezorging ofwel - bij niet zichtbare gebreken - binnen 21 dagen nadat de gebreken redelijkerwijs konden worden geconstateerd. De Koper krijgt, naar keuze, gewoon zijn geld terug of een tegoed bon.

6.2 De kosten voor het terugzenden van het product zijn voor rekening van de consument-Koper.

6.3 Vorderingen en verweren, gegrond op feiten die de stelling zouden kunnen rechtvaardigen, dat het afgeleverde product niet aan de overeenkomst beantwoordt, verjaren door verloop van 1 jaar na ontvangst door de koper.

6.4 Beantwoordt het afgeleverde niet aan de overeenkomst dan is Free Internet Shop ter harer keuze slechts gehouden tot aflevering van het ontbrekende, herstel van het afgeleverde product of vervanging van het afgeleverde product.
Bron : http://www.freerecordshop.../Leveringsvoorwaarden.asp

[ Voor 60% gewijzigd door NvE op 06-09-2003 20:24 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 19:56:
[afbeelding]

bij dat plaatje vroeg ik me toch even af wat er allemaal ging gebeuren in de remake :P
Niet dat het van mij hoeft maar Nintendo doet erg zijn best om een wat "volwassener" imago krijgen! :D

Ik heb net Ikaruga gekocht! Eerst eigenlijk Monkeyball Zwei, maar toen ze even een multiplayer potje Ikaruga deden in de winkel was ik _/-\o_ en heb ik binnen 5 minuten dus Monkeyball 2 geruild tegen Ikaruga! :+

Trouwens snake zijn schaamhaar zit wel erg hoog op zijn buik hoor! :o

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 20:22:
[...]

Niet dat het van mij hoeft maar Nintendo doet erg zijn best om een wat "volwassener" imago krijgen! :D

Ik heb net Ikaruga gekocht! Eerst eigenlijk Monkeyball Zwei, maar toen ze even een multiplayer potje Ikaruga deden in de winkel was ik _/-\o_ en heb ik binnen 5 minuten dus Monkeyball 2 geruild tegen Ikaruga! :+

Trouwens snake zijn schaamhaar zit wel erg hoog op zijn buik hoor! :o
Dat is smeer ofzo, het zit namelijk ook op z`n arm :+

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

dat zijn wonden ;)

en SMB2 tegen Ikaruga |:( omg (imho dan he)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar SMB 2 heb ik al heel veel gespeeld en kan ik als het echt moet lenen van iemand. Zoals gezegd kan ik 1 altijd nog spelen als ik een anti WNF bui heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Zijn er nog mensen die toevallig een nieuwe game willen gaan kopen deze week?

Ik moet toevallig nog een game ruilen maar ik kan nu niks leuks vinden, dus ik kan hem nog ruilen voor elke game die er nu is.
dus als iemand een game wil haal ik die en dan heb je em voor 47 euro ipv 60! :P

van dat geld kan ik later weer wat anders kopen en jij ben stukken goedkoper uit!
B)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber schreef op 06 September 2003 @ 22:36:
Zijn er nog mensen die toevallig een nieuwe game willen gaan kopen deze week?

Ik moet toevallig nog een game ruilen maar ik kan nu niks leuks vinden, dus ik kan hem nog ruilen voor elke game die er nu is.
dus als iemand een game wil haal ik die en dan heb je em voor 47 euro ipv 60! :P

van dat geld kan ik later weer wat anders kopen en jij ben stukken goedkoper uit!
B)
Je lijkt wel een TellSell reclame man :P

Maar ik ben nu wel aan het denken :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
De screens van MGS:TTS zien er echt super geil uit. :9~ :9~

Is het eigenlijk zeker dat deze game voor een verlaagde prijs verkocht gaat worden??
Maar ik vind hem ook wel de volledige prijs waard iig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NvE schreef op 06 September 2003 @ 20:21:
[...]

Geen ruk aan vinden kan natuurlijk niet met SCII :P
Ik heb ergens gelezen dat als een spel niet bevalt dat je het dan terug kan sturen :)
Ik kijk nu even...

[Edit]

[...]

Bron : http://www.freerecordshop.../Leveringsvoorwaarden.asp
Dus niet naar de winkel... Hmmm, dat wordt dus import uitproberen, ik heb/had het namelijk niet zo op (3D) fighters, maar Soul Calibur is dan wel weer heel erg goed. Ik ga deel 1 maar eens van m'n spindel plukken en afstoffen, is die dreamcast toch nog ergens goed voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Voor sommigen misschien wel interessant.:
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/newsletter/20030904/images/nl/images/17_17.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/newsletter/20030904/images/nl/images/18_18.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/newsletter/20030904/images/nl/images/22_22.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/newsletter/20030904/images/nl/images/23_23.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/newsletter/20030904/images/nl/images/27_27.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/newsletter/20030904/images/nl/images/28_28.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door admiral866 op 06-09-2003 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik know, enik hoop zeer dat er een gameboy player/GC modem tussen zal zitten.. ik zit maandag toch bijna de hele dacht office te doew op schooll en dan ik meteen ff checken of ik mijn punten nog ergens aan kan uitgeven :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Duh... Dat staat er al 2 weken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 23:47:
Duh... Dat staat er al 2 weken :?
oh achja, ik kreeg em net in de mail :P
En ik houd dat verder niet zo bij aangezien ik een ntsc cube heb. Nouja hij ligt nu uitelkaar :P
Hopelijk doet ie het morgen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens heeft iemand nog een paar spellen in de aanbieding ofzo (US dan).

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar burnout 2 maar iets anders mag ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Metroid Prime naamplaatje voor op je Cube zal wel goedkoop worden... die zijn snel weg.
Ik w8 nog, eerst veel meer sparen, dan pas iets kopen.
Ik ga niet iets kleins kopen, maar sparen en iets groots kopen bij Nintendo.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Een game ofzo, pokemon ruby of sappie voor de gba :D aan het aantal pnten dat ik heb zal het niet liggen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Player Choice spellen zouden er tovh in komen? Zou wel fijn zijn :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 07 September 2003 @ 14:23:
Player Choice spellen zouden er tovh in komen? Zou wel fijn zijn :)
Met of zonder sterren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ga maar buiten in de zandbak spelen als jullie je vervelen :/

edit:
Onzin posts verwijderd, notes geplaats en topic weer open.
Mocht iemand hier reacties op hebben, MAILEN!

[ Voor 50% gewijzigd door M@NIC op 07-09-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.cube-europe.com/review.php?rid=90
Mijn Def Jam review, voor geinteresseerden.
Heb nog nooit echt vaak worstelspellen gespeeld, maar kvind deze best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def Jam Vendetta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

OMG mensen ik zit NU PSO online te spelen er is gewoon iemand van level 101 me alles uit te leggen! _/-\O_ echt super vriendlijk is iedereen.
moet alleen nog ff een toetstenbord halen (25 euro) dan kan ik normaal praten want je ben echt gehandicapt zonder...

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 07 September 2003 @ 19:35:
OMG mensen ik zit NU PSO online te spelen er is gewoon iemand van level 101 me alles uit te leggen! _/-\O_ echt super vriendlijk is iedereen.
moet alleen nog ff een toetstenbord halen (25 euro) dan kan ik normaal praten want je ben echt gehandicapt zonder...
Ik ga dit jaar ook nog 1 maand online, moet ik wel ergens iemand vinden met een CC ;)

p.s. Ik had me save game per ongeluk verwijderd, dus kan opnieuw beginnen (dus 80 uur voor nix online gespeeld in 3 weken :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 18:58:
Def Jam Vendetta
Wat ik er over kan zeggen (vergeleken met de vele andere worstelspellen die ik al gespeeld heb):

Zeker leuk spel, leuke sfeer, 'k vond het worstelen zelf vrij standaard. Vooral veel sneller dan wat ik gewend ben van de meeste worstelgames (waarbij je echt een uur een match kon uithouden met z'n vieren).

wat ik mis:

-de stoere intro's
-wapens zoals klapstoelen of dingen waarmee je kunt gooien
-kan geen ventje designen
-beetje weinig modes
-iedere player moet z'n eigen careermode uitgespeeld hebben wil je een bekende rapper kunnen kiezen bij multiplayer (echt vaag)

De achtergrondmuziek is gewoon een rap-instrumental die de hele tijd wordt herhaald, geeneens een playlist :(. Als je tegen DMX vecht hoor je bijvoorbeeld wel zijn muziek :).

Een echt arcade worstelspel naar mijn idee. 't mist wel een beetje de uitgebreidheid die ik gewend ben, maar als je van hip-hop houdt (zoals m'n maat) en lekker wilt raggen is dit echt wel aan te raden :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb dit spel in de winkel nog geen 5seconden gespeeld omdat ik me dood ergerde aan die rappers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Thelema schreef op 07 September 2003 @ 21:13:
Ik heb dit spel in de winkel nog geen 5seconden gespeeld omdat ik me dood ergerde aan die rappers.
Tsja als je niet van rap houd dan is lijkt me dit spel al heel gauw irritant. Ik zelf vind zowel worstelen als rap wel ok, maar ook niet meer dan dat, dus ga ik hem niet kopen. Hij lag wel te huur (uiteraard voor ps2 :( ) dus misschien nog wel is uitproberen.

Ik heb eigenlijk de volgende vraag, weet een van jullie misschien iets over het platinum gaan van lotr:the two towers (ea versie) voor de cube? Voor de ps2 is ie al fijn 30 euro en voor dat bedrag is het ook wel een aardige aankoop voor mij, maar is heb liever die iets fijnere gfx en vooral de snellere laadtijden van de cube versie. (bij bartje smit alwaar de ps2 uitvoering voor 30 lag wilde ze voor de cube versie dus gewoon het dubbelle)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Alle EA spellen voor de cube zijn toch overal 29, waaronder die? ik heb hemn in ieder geval wel veel voor die prijs gezien

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Sagat schreef op 07 September 2003 @ 23:31:

Ik heb eigenlijk de volgende vraag, weet een van jullie misschien iets over het platinum gaan van lotr:the two towers (ea versie) voor de cube? Voor de ps2 is ie al fijn 30 euro en voor dat bedrag is het ook wel een aardige aankoop voor mij, maar is heb liever die iets fijnere gfx en vooral de snellere laadtijden van de cube versie. (bij bartje smit alwaar de ps2 uitvoering voor 30 lag wilde ze voor de cube versie dus gewoon het dubbelle)
Geloof me, bij dit spel wil je langen laadtijden :X Ik had hem (voor ps2) in 4 uur uit.
Waarom denk je dat ie The Two Hours genoemd wordt?

Maar ik denk dat dat ook rond de 30 euro wordt hoor :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Schop + een nieuwtje:
4 nieuwe Player’s Choice titels

08-09-2003 | Rick van der Knaap

In de VS zal Nintendo binnenkort weer met 4 nieuwe Player’s Choice titels op de markt komen.

De Amerikanen mogen maar weer van geluk spreken, zij zullen binnenkort namelijk voor een lage prijs erg goede games kunnen gaan spelen. Dit keer gaat het namelijk niet om de eerste de beste afdankertjes van Nintendo. Nintendo zal namelijk deze 4 games omtoveren in Player’s Choice titels en dus verkopen zo rond de helft van de normale prijs:

-Animal Crossing
-Metroid Prime
-Super Mario Sunshine
-Star Fox Adventures

Zeker niet de slechtste games die er verkrijgbaar zijn. Of deze games ook als Player’s Choice versie verkrijgbaar zullen zijn in Europa is helaas nog niet bekend gemaakt, maar dit lijkt ons natuurlijk wel waarschijnlijk. De exacte datum voor de Amerikaanse release van deze 4 games is nog niet bekend, we verwachten binnenkort meer informatie van Nintendo.
w00007!!! kan ik misschien Animal Crossing goedkoop importeren :D _/-\O_ want die wil ik echt graag :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle vier spellen nog niet en voor €33.50/stuk denk ik dat ik ze maar gelijk allemaal koop! :) En ja ik heb Metroid Prime en Super Mario Sunshine al wel (uit)gespeeld, voordat ik een zondaar wordt genoemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Als het goed is komt om 3 uur de nieuwe catalogus online :) Kijken wat ze hebben...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 18:58:
Def Jam Vendetta
Opzicht klinkt deze game goed, EA Big is een betrouwbaar developer als het om arcade sports gaat.
En er is nog geen goeie worstel game voor de cube, ook al komt deze maand wrestlemania XIX uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 08 september 2003 @ 10:11:
Schop + een nieuwtje:

[...]

w00007!!! kan ik misschien Animal Crossing goedkoop importeren :D _/-\O_ want die wil ik echt graag :9~
kijk dat is nog eens nieuws waar we wat aan hebben , maar ik betwijfel of die hier ook snel gaan komen , dus dat wordt weer een credit card lenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

TheEvilCuber schreef op 07 september 2003 @ 23:36:
Alle EA spellen voor de cube zijn toch overal 29, waaronder die? ik heb hemn in ieder geval wel veel voor die prijs gezien
Euh ja? Ik heb deze ea titel iig helaas niet gezien voor die prijs, ik kom in A'foort voornamelijk bij next level en e-plaza. Bij nedgame is ie trouwens ook gewoon nog 54 euro, en zelfs bij play.com nog 35 pond wat 51 euro is. Iemand daar wel is besteld? Bij hun cube games staat namelijk heel specifiek dat de games alleen maar op britse cubes werken (PAL: Will play on UK GameCube only).

NvE schreef gisteren ofzo:
Geloof me, bij dit spel wil je langen laadtijden Ik had hem (voor ps2) in 4 uur uit.
Waarom denk je dat ie The Two Hours genoemd wordt?
Maar ik denk dat dat ook rond de 30 euro wordt hoor
Heh die 'ere' titel kende ik nog niet. Op wat voor moeilijkheidsgraad heb je hem uitgespeelt dan? Want tot nu toe vind ik hem op normal niet echt makkelijk (ok ok, ik zit nu dus ff te internetten omdat ik net 3 keer inelkaar gerost ben door die [CENSUUR] cave troll). Anyways zoals ik al eerder zei voor 30 euro vinnik het wel een grappig spelletje, zeker omdat ik de films ook zeer waardeer. En met verschillende characters en moves zit er nog wel wat replay value in ook lijkt me.

ok op naar poging 4........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

kan iemand even kijken hoelaat die nieuwe sterrencatlogus online gaat.. ik kan die timer op de Nintendo Site niet zien, omdat we hier opschool niet flash hebben en mogen installeren (heb nu office les |:(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

kan iemand even kijken hoelaat die nieuwe sterrencatlogus online gaat.. ik kan die timer op de Nintendo Site niet zien, omdat we hier opschool niet flash hebben en mogen installeren (heb nu office les
01 uur 18 min 45 sec.
Sagat schreef op 08 september 2003 @ 12:55:

NvE schreef gisteren ofzo:
[...]

Heh die 'ere' titel kende ik nog niet. Op wat voor moeilijkheidsgraad heb je hem uitgespeelt dan? Want tot nu toe vind ik hem op normal niet echt makkelijk (ok ok, ik zit nu dus ff te internetten omdat ik net 3 keer inelkaar gerost ben door die [CENSUUR] cave troll). Anyways zoals ik al eerder zei voor 30 euro vinnik het wel een grappig spelletje, zeker omdat ik de films ook zeer waardeer. En met verschillende characters en moves zit er nog wel wat replay value in ook lijkt me.

ok op naar poging 4........
Ik speelde op normal ofzow. Ik wil ook niet zeggen dat ie makkelijk is, alleen kort :P

[ Voor 14% gewijzigd door NvE op 08-09-2003 13:43 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 08 September 2003 @ 13:32:
kan iemand even kijken hoelaat die nieuwe sterrencatlogus online gaat.. ik kan die timer op de Nintendo Site niet zien, omdat we hier opschool niet flash hebben en mogen installeren (heb nu office les |:(
GolbeZeromus schreef op 08 September 2003 @ 11:24:
Als het goed is komt om 3 uur de nieuwe catalogus online :) Kijken wat ze hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lekker druk op de nintendo site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
joy
Afbeeldingslocatie: http://renkers.com/pi/nin.jpg

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ga natuurlijk weer niks krijgen omdat ik hier niet op de site kom... aaragh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

staat ien ou gewoon stil op 0?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staan nu alleen sterretjes ipv de tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
krijg alleen : could not connect to remote server....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou ik voor 4500 punten zo'n ster kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 15:02:
zou ik voor 4500 punten zo'n ster kunnen krijgen :)
zo'n ster als in Animal Crossing... hehe
met mario muziekje en knipperlichtjes

wie zet de nintendo server nou ook in Denemarken neer... djeeze :D

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 15:04 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.