Volgens mij is dat rondlopen alleen maar in multiplayerversieRSP schreef op 03 September 2003 @ 10:13:
Star Fox 2 ziet er nu al beter uit, als ze nou dat rondlopen ook nog weg halen en het volstoppen met heavy action arcade games met immens grote bosses, dan is 't een must have
Hmmm star fox 2 trekt mij ook niet echt, heb me redelijk vermaakt met het snes deel, maar lylat wars op de n64 kon me niet overtuigen in het weekend dat ik em gehuurd had.
F-zero vraagje aan de importeurs hierro, hoe is die extreme moeilijkheid waar de reviewers over spraken? Of zijn jullie nog niet zo heel ver in de singleplayer mode?
F-zero vraagje aan de importeurs hierro, hoe is die extreme moeilijkheid waar de reviewers over spraken? Of zijn jullie nog niet zo heel ver in de singleplayer mode?
10 second ninja DONE
haha ... ehm tja je hoeft niet ver te komen voordat het moeilijk wordt...Sagat schreef op 03 september 2003 @ 13:13:
Hmmm star fox 2 trekt mij ook niet echt, heb me redelijk vermaakt met het snes deel, maar lylat wars op de n64 kon me niet overtuigen in het weekend dat ik em gehuurd had.
ik had al een dikke tien minuten nodig om chapter 2 te halen, stuk of 6x moeten proberen voor t lukte...
en grandprix mode... eerste cup op novice en intermediate gaat nog als rookie
vanaf dan wordt het moeilijker, en de moeilijkheidsgraad loopt best snel op
maar ja een uitdaging mag natuurlijk wel want een game waar je zo doorheenfietst is ook niet leuk...
alleen hoop ik dat er wel cheats komen voor als het ECHT niet lukt...
weet iemand eigenlijk wanneer je nieuwe voertuigen krijgt?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
nou 6x proberen vind ik nog niet genoeg om controllers en stoelen te slopen, of deuken in een muur te creeëren
. Hoe vergelijkbaar is de moeilijkheid bijvoorbeeld met gran turisimo 3 drivers licenses....met concept is die moeilijkheid aanvaardbaar, maar van 3 vond ik die echt zeer TE pittig, en ik weet van een maat van me dat hij ondanks veel spelen ook nog niet alle gouden bekers heeft.
Over moeilijk gesproken...ik zit trouwens ook muurvast met rogue leader, de missie waarin je die star destroyer aanvalt in een euh b-wing? Iemand nog tips daarvoor? (antwoord uiteraard in spoilerblok, deze vraag lijkt me niks verklappend
Over moeilijk gesproken...ik zit trouwens ook muurvast met rogue leader, de missie waarin je die star destroyer aanvalt in een euh b-wing? Iemand nog tips daarvoor? (antwoord uiteraard in spoilerblok, deze vraag lijkt me niks verklappend
10 second ninja DONE
Wat dacht je van MK op de GBA, is er al iemand die daar bij alle cups 3 sterren heeft gehaald? Mij lukt het iig niet, op 50cc wel, maar op 100cc is het toch al snel 2 sterren het maximum haalbare in de mushroom, star en special cup.Sagat schreef op 03 september 2003 @ 14:21:
nou 6x proberen vind ik nog niet genoeg om controllers en stoelen te slopen, of deuken in een muur te creeëren. Hoe vergelijkbaar is de moeilijkheid bijvoorbeeld met gran turisimo 3 drivers licenses....met concept is die moeilijkheid aanvaardbaar, maar van 3 vond ik die echt zeer TE pittig, en ik weet van een maat van me dat hij ondanks veel spelen ook nog niet alle gouden bekers heeft.
Trouwens, 6x valt best mee, ik bedoel hoe vaak heb ik event 50 wel niet geprobeerd bij SSB:M, of de 15min. melee mode (daar wordt je dus echt gek van), kheb m nu gehaald met... 3 maal raden... juist, peach
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 15:36 ]
damn, ikaruga is echt een cool spel, ben net bij de eindbaas van lvl 3 gekomen. en echt chaos. het gaat allemaal zo snel en onoverzichtelijk dat ik vanmezelf niet eens begrijp hoe ik er door kom.
ik heb m bij de freerecord shop gehaald zodat ik m nog kan ruilen. i.v.m. de moeilijkheidsgraad en het gebrek aan levels. maar ik denk niet dat ik m nog ga ruilen. Ik zit nog steeds te trillen van de spanning van die eindbaas
ik heb m bij de freerecord shop gehaald zodat ik m nog kan ruilen. i.v.m. de moeilijkheidsgraad en het gebrek aan levels. maar ik denk niet dat ik m nog ga ruilen. Ik zit nog steeds te trillen van de spanning van die eindbaas
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Ow, wil je me nog meer pesten...D³ schreef op 02 September 2003 @ 19:06:
Rustig Jan
Mn eerste logo
[afbeelding]
Letters zijn geel
Heb alleen nog geen custom bolide om hem op te plakken
Naja, als jullie het niet hier in HGGCT posten... Dan kijk ik toch wel in de F-Zero draad
Ik baal wel als een stekker dat Nintendo het weer nodig vond om Europa zo achter te stellen... Weet iemand hoe het met Australië zit, komt ie daar ook later? Anders is het helemaal lamlendig...
6x is misschien niet veel , maar het is pas de 2e chapter... 2e level dus eigenlijk...Sagat schreef op 03 September 2003 @ 14:21:
nou 6x proberen vind ik nog niet genoeg om controllers en stoelen te slopen, of deuken in een muur te creeëren. Hoe vergelijkbaar is de moeilijkheid bijvoorbeeld met gran turisimo 3 drivers licenses....met concept is die moeilijkheid aanvaardbaar, maar van 3 vond ik die echt zeer TE pittig, en ik weet van een maat van me dat hij ondanks veel spelen ook nog niet alle gouden bekers heeft.
net het 3e level gehaald en daar was toch wel een 30x voor nodig... duurde ff voordat ik em doorhad...
Verwijderd
Gelukkig, ik dacht al dat het echt een slecht spel zou worden.nieuwe starfox 2 trailer: http://mediaviewer.ign.co...jects%2F481%2F481615.html
en het blijft IMO een bagger spel
Nu ik jou mening weet kan ik het met een gerust hart kopen
Bij alle SS-cups geen probleem hoor... (krijg je een nacht-titelscherm)Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 15:35:
[...]
Wat dacht je van MK op de GBA, is er al iemand die daar bij alle cups 3 sterren heeft gehaald? Mij lukt het iig niet, op 50cc wel, maar op 100cc is het toch al snel 2 sterren het maximum haalbare in de mushroom, star en special cup.
Bij de SNES-cups is een ander verhaal, dat acht ik echt onmogelijk (tenzij ik misschien precies weet welke tijden je moet halen). Bij de tweede cup haal ik nog niet eens 2 sterren... alleen met een cheat via de emulator ff 99 muntjes gehaald en toen kreeg ik er wel 2... maar nog geen 3...
Trouwens wacht ik met smart of F-Zero, lijkt me wel koel. Doet me denken aan die goeie ouwe tijd F-Zero X met z'n vieren.. Maar eerst heb ik het nog de nodige rappers die ik moet beuken in Def Jam Vendetta, oh ja OOT heb ik ook nog liggen... en nog een heleboel GBA-games... tjonge heb het maar druk
nou bleh. Cube aangesloten etc. Krijg ik zo'n error bij het opstarten. In een rood blokje in het japans. Is bij alle spellen zo. Iemand die weet wat het betekent?
Is een japanse cube modded voor US. Switchje stond op japans, nu op US
Is een japanse cube modded voor US. Switchje stond op japans, nu op US
[ Voor 21% gewijzigd door admiral866 op 03-09-2003 17:20 ]
heb je een japanse cube?admiral schreef op 03 September 2003 @ 17:15:
nou bleh. Cube aangesloten etc. Krijg ik zo'n error bij het opstarten. In een rood blokje in het japans. Is bij alle spellen zo. Iemand die weet wat het betekent?
zo niet, dan is er iets mis...
maar ik denk dat hij daar je memory card wil formatteren
mja mag ie wel doen, maar ik kan ook niets kiezen.
hmm "your xbox needs servicing"admiral schreef op 03 september 2003 @ 17:20:
mja mag ie wel doen, maar ik kan ook niets kiezen.
maar eh... heb je nou een JAP cube?
of heb je een modded JAP/US cube, dan moet je ff je switch op US zetten
had hierboven me bericht al ge-edit. 
"Is een japanse cube modded voor US. Switchje stond op japans, nu op US"
Maar denk dat ie de disc niet kan lezen ofzo. Als ik bij starten A ingedrukt houdt dan krijg je dat pre-boot schermpje/kubusje. Daar kan ie niet zien wat voor game erin zit, krijg een vraagteken.
Of hij blijft op een of andere manier toch in japanse mode staan. Kan iemand kijken of ie dan ook die error geeft en een vraagteken bij pre-boot kubusje met info over de game. ?
Maar denk dat ie de disc niet kan lezen ofzo. Als ik bij starten A ingedrukt houdt dan krijg je dat pre-boot schermpje/kubusje. Daar kan ie niet zien wat voor game erin zit, krijg een vraagteken.
Of hij blijft op een of andere manier toch in japanse mode staan. Kan iemand kijken of ie dan ook die error geeft en een vraagteken bij pre-boot kubusje met info over de game. ?
[ Voor 24% gewijzigd door admiral866 op 03-09-2003 17:28 ]
k zal ff checken...admiral schreef op 03 September 2003 @ 17:23:
had hierboven me bericht al ge-edit.
als ie bij mij op JAP staat geeft ie dezelfde kuren als bij jou...
dus je knopje is kapot denk ik...
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 03-09-2003 17:44 ]
Verwijderd
Mijn 1e post sinds zeeeerr lange tijd en gelijk ga ik mensen hier een hartaanval bezorgen
Ik heb net (ong 5 min geleden) Resident Evil voor het eerst uitgespeelt en deze heb ik gekocht op de dag dat ie uitkwam. Idd ja vorig jaar september. Nu misschien nog ff met Chris uitspelen en daarna ff Zelda uitgamen (mijn totale tijd was overigens niet zo slecht volgens mij, 10:50 voor de 1e keer).
Verwijderd
admiral, je cube zit vast in jap mode. Kan zijn dat je soldeer dingetje los is geraakt op die R5 ofzo of hoe dat ding ook heet. Is niet heel erg lastig te fixen. en anders freeloaden maar...
Best nette tijd, ik blijf erbij trouwens dat resident evil niet uit te spelen is op survival mode... maarja ik zei ook dat ikaruga niet te doen was met maar 3 continues en dat heb ik uiteindelijk zelf ook nog gehaald.Mijn 1e post sinds zeeeerr lange tijd en gelijk ga ik mensen hier een hartaanval bezorgen Ik heb net (ong 5 min geleden) Resident Evil voor het eerst uitgespeelt en deze heb ik gekocht op de dag dat ie uitkwam. Idd ja vorig jaar september. Nu misschien nog ff met Chris uitspelen en daarna ff Zelda uitgamen (mijn totale tijd was overigens niet zo slecht volgens mij, 10:50 voor de 1e keer).
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 17:55 ]
thanks, zal es ff solderen dan
Anders maar een freeloader. Heb ik dan minder problemen btw?
Als je van jap naar US met freeloader gaat vergeleken met PAL/EU naar US met freeloader?
Als je van jap naar US met freeloader gaat vergeleken met PAL/EU naar US met freeloader?
Verwijderd
Zowiezo minder problemen ja, hoeft niets aan tepassen qua hz gebeuren enzo. Dus erg veel problemen zal die freeloader er dan niet meeh ebben
Wat je natuurlijk wel hebt met een freeloader, is dat ie niet altijd zeker voor de volle 100% nieuwe spellen ondersteund, wat dus kan betekenen dat je hét spel waar je al 3 jaar op zit te wachten niet in combinatie met je Freeloader kan spelen...
Dat heb je natuurlijk niet bij een US/JAP cube met switch, maarja, dan vervalt weer je garantie, en je zit met soldeerwerk, maar dat is bij jou toch al gedaan.
Als je goed kan solderen, zou ik de switch maken, of laten maken, als je iemand kent die het goed kan, maar als je niet zo handig bent met zo'n ding, gewoon een freeloader kopen.
Dat heb je natuurlijk niet bij een US/JAP cube met switch, maarja, dan vervalt weer je garantie, en je zit met soldeerwerk, maar dat is bij jou toch al gedaan.
Als je goed kan solderen, zou ik de switch maken, of laten maken, als je iemand kent die het goed kan, maar als je niet zo handig bent met zo'n ding, gewoon een freeloader kopen.
Ik wil een mod dat mijn EU cube US games afspeelt, maar dat bestaat volgens mij alleen andersom...admiral schreef op 03 September 2003 @ 22:48:
mja ik ga van het weekend ff bezig dan
http://gamemod.bakaneko.com/gcmod.pdf
In de perfecte wereld bestaan er geen regio's meer, heeft iedereen PAL op 60Hz draaien, en hebben de duitsers/fransen/italianen eindelijk engels geleerd...
Dan hoeven we tenminste gvd niet 2 maanden te wachten op een versie waarvan de tijden niet te vergelijken zijn met de andere
Of dat de cube standaard een knop voor Jap/NTSC/PAL heeft, zou welVerwijderd schreef op 03 september 2003 @ 23:16:
[...]
Ik wil een mod dat mijn EU cube US games afspeelt, maar dat bestaat volgens mij alleen andersom...
In de perfecte wereld bestaan er geen regio's meer, heeft iedereen PAL op 60Hz draaien, en hebben de duitsers/fransen/italianen eindelijk engels geleerd...
Dan hoeven we tenminste gvd niet 2 maanden te wachten op een versie waarvan de tijden niet te vergelijken zijn met de andere
Ja doe maar.
Admiral, wellicht een extreem stomme opmerking maar heb je er wel een NTSC game inzitten?
Verder heb ik gisteren naast mijn nieuwe bed ook F-Zero GX binnen gekregen! Helaas maar eventjes kunnen spelen maar wat een enorm VETTE game. De snelheid was bij mij nog niet zo extreem (max van 1650 oid) maar al wel mijn eerste GrandPrix titel binnen.
En mochten er nog mensen twijfelen, hij werkt helemaal perfect (soepel met
graphics) met een Freeloader 1.06b!
Verder heb ik gisteren naast mijn nieuwe bed ook F-Zero GX binnen gekregen! Helaas maar eventjes kunnen spelen maar wat een enorm VETTE game. De snelheid was bij mij nog niet zo extreem (max van 1650 oid) maar al wel mijn eerste GrandPrix titel binnen.
En mochten er nog mensen twijfelen, hij werkt helemaal perfect (soepel met
[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 04-09-2003 08:38 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Hij heeft het spel via dvdboxoffice besteld dus het zal wel de NTSC versie zijn lijkt me.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
JA HET IS GEBEURT! 
GameCube outsold PS2, I repeat, GameCube outsold PS2!
It seems that sales of Tales of Symphonia have really helped the GameCube as it outsold the PS2. Charts are thanks to Media Create.
1.Nintendo Gameboy Advance SP- 42,600
2 Nintendo GameCube- 35,600
3 Playstation 2- 35,300
4 Nintendo Game Boy Advance- 12,100
5 Playstation- 960
6 Microsoft Xbox- 650
7 Wonderswan Crystal- 520
8 Wonderswan Color- 180
It's no surprise which game made it to number one is there really. Charts are thanks to Media Create.
1.Tales of Symphonia (GC)- Namco- 193,500
2. Sword of Mana (GBA)- ENIX, Square- 153,000 153,000
3.World Soccer Winning Eleven 7 (PS2)- Konami- 53,400 900,000
4. Winning Post 6 (PS2)- KOE- 33,900 33,900
5. Square Final Fantasy Crystal Chronicle (GC), ENIX, Square- 20,300 328,600
6. Pokemon Pokemon Pinball Ruby & Sapphire (GBA)- Nintendo- 19,400 170,247
7. Super Mario Advance 4 (GBA)- Nintendo- 17,200 334,000
8. Kirby's Air Ride (GC)- Nintendo- 16,500 278,500
9. Monster Farm 4 (PS2)- Temco- 15,600 143,400
10. On-the-spot Powerful Professional Baseball (PS2)- Konami- 10 14,900 452,100
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat is toch ook voor een groot deel te danken aan dat Tales of Symphonia Pack denk ik. Maar het blijft gaaf, hoe kort het ook mag duren.
Idd mag misschien niet voor lange duur zijn maar het is toch leuk voor een keertje.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die Japanners bijna allemaal blind voor een PS2 gaan, wat ik overgens ook niet snap van de rest van de wereld.
sst... hij heeft nu f-zero gxVerwijderd schreef op 04 september 2003 @ 10:56:
D3, ligt het aan mij of heb je de stats van het vorige topic maar overgeslagen![]()
Sweet! Erg goed nieuws, wellicht dat deze opleving eens wat langer doorzet. De afgelopen weken liep het al omhoog en dit is natuurlijk de 'schuld' van ToS.
Wat mij echter nog vrolijker stemt is dat er 650 xboxen werder verkocht! Op naar onder de 500 zou ik zeggen!
Yes finally!!!
De Cube rocks gewoon.
Zo simpel is het.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Dit is natuurlijk een korte overwinnen, goed nieuws trouwens, als ze elke week 1000 meer cubes verkopen dan ps2s dan zijn er ongeveer evenveel cubes als ps2s over 28 jaar. HOERA! 
hopelijk kan mario kart ook nog wat aan het getal doen, hoop het echt.
volgend jaar baten kaitos, die zal ook echt nog wel wat invloed hebben. Ik hoop nu wel dat de bestaande library van spellen in japan beter verkocht wordt nu, zodat spellen die het verdienen om veel verkocht te worden nu ook echt veel verkocht worden.
hopelijk kan mario kart ook nog wat aan het getal doen, hoop het echt.
volgend jaar baten kaitos, die zal ook echt nog wel wat invloed hebben. Ik hoop nu wel dat de bestaande library van spellen in japan beter verkocht wordt nu, zodat spellen die het verdienen om veel verkocht te worden nu ook echt veel verkocht worden.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 12:16 ]
Tales of Symphonia:
Wat is er eigenlijk verder bekend over deze game. Ze verwachten hem in 2004 in Europa. Maar is er al een Engels talige import versie beschikbaar?? Want deze game moet ik hebben. Maar ken helaas geen Jappans lezen.
Wat is er eigenlijk verder bekend over deze game. Ze verwachten hem in 2004 in Europa. Maar is er al een Engels talige import versie beschikbaar?? Want deze game moet ik hebben. Maar ken helaas geen Jappans lezen.
Don't Speak, Just Think
Het spel komt volgens IGN 1 april 2004 in de US uit.
Dus dat duurt nog wel even voordat er een engelstalige versie komt.
Als ie er komt dat is. Dat weet je nooit, alhoewel zo´n successvolle game wel zal overwaaaien naar Europa.schnumi schreef op 04 September 2003 @ 13:46:
Het spel komt volgens IGN 1 april 2004 in de US uit.Dus dat duurt nog wel even voordat er een engelstalige versie komt.
Leuk dat het voor de hardware charts in Japan een nummer 1 plaats heeft opgeleverd voor de cube.
Ik wil geen mieren onkuis bejegenen maar technically speaking heeft de Cube de 2e plaats achter de GBA SP...Goudstof schreef op 04 September 2003 @ 16:10:
[...]
Als ie er komt dat is. Dat weet je nooit, alhoewel zo´n successvolle game wel zal overwaaaien naar Europa.
Leuk dat het voor de hardware charts in Japan een nummer 1 plaats heeft opgeleverd voor de cube.
Wat zit er trouwens nog aan AAA titels in de pijplijn voor Japan?
offtopic:
Deddiekoel heeft vandaag weer internet besteld nadat hij had bedacht dat een ADSL lijn wel mee kan verhuizen. Tot zijn grote spijt moet hij wel bekennen dat heeft gekozen voor het "ADSL voor iedereen" pakket van Tiscali...
Deddiekoel heeft vandaag weer internet besteld nadat hij had bedacht dat een ADSL lijn wel mee kan verhuizen. Tot zijn grote spijt moet hij wel bekennen dat heeft gekozen voor het "ADSL voor iedereen" pakket van Tiscali...
[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 04-09-2003 16:16 ]
Tiscali?Deddiekoel schreef op 04 september 2003 @ 16:16:
[...]
Ik wil geen mieren onkuis bejegenen maar technically speaking heeft de Cube de 2e plaats achter de GBA SP...
Wat zit er trouwens nog aan AAA titels in de pijplijn voor Japan?
offtopic:

Neem het Zon pakket voor 50 euro, 1,5Mbit/s, 2x zo snel als pakketten van KPN die hetzelfde kosten...
Jammer eigenlijk dat ik dat niet heb, kheb gewoon standaard van Planet. Bevalt goed overigens.
Je hebt absoluut gelijk, maar het gaat er om dat er eindelijk een keer meer cubes verkocht zijn dan Plee Stations(met alle repect). En dat is mooi he.Deddiekoel schreef op 04 September 2003 @ 16:16:
[...]
Ik wil geen mieren onkuis bejegenen maar technically speaking heeft de Cube de 2e plaats achter de GBA SP...
Verwijderd
-Baten KaitosWat zit er trouwens nog aan AAA titels in de pijplijn voor Japan?
-Resident evil 4
-Mario Kart Double Dash
-The twin snakes, metal gear solid
ja en binnenkort komt mario party5 ook weer uit, die gaat ook echt veel verkopen in japan waarschijnlijk. Mario tennis zal uiteindelijk toch ook een keer uit moeten komen. Misschien dat zelfs dat donkey konga spel goed gaat verkopen daar, je weet maar nooit
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 17:10 ]
Yam's server is down dus vandaar.Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 10:56:
D3, ligt het aan mij of heb je de stats van het vorige topic maar overgeslagen![]()
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Te ruil: Animal Crossing (US) incl Mem. Card
Liefst tegen een spel als F-Zero GX of Mario Golf.
mail: dophemont apenstaartje zonnet punt nl
ps. als je wilt doe ik er ook nog een gratis Freeloader v1.04 gratis bij.
Liefst tegen een spel als F-Zero GX of Mario Golf.
mail: dophemont apenstaartje zonnet punt nl
ps. als je wilt doe ik er ook nog een gratis Freeloader v1.04 gratis bij.
[ Voor 21% gewijzigd door SD5k op 04-09-2003 20:25 ]
Skies of Arcadia: LegendsTdV schreef op 04 September 2003 @ 20:25:
Is er eigenlijk een steengoeie RPG momenteel? Of zitten die allemaal nog in de pijplijn?
Verwijderd
Thelema ik wil die AC wel maar je denkt toch serieus zelf niet dat iemand die gaat ruilen tegen mario golf of fzero he. Ik heb beiden spellen ook niet , maar al had ik ze, had ik ze nooit voor een jaar oud spel geruild..
Tsja misschien dat iemand dat spel had gekocht (F-zero/Mario golf) en het toch niks vond en hem misschien wel wil ruilen.
Phuseboxschnumi schreef op 04 September 2003 @ 20:28:
Tsja misschien dat iemand dat spel had gekocht (F-zero/Mario golf) en het toch niks vond en hem misschien wel wil ruilen.

Ja doe maar.
Wat had je dan in gedachten? Het is wel zo dat dit spel hier niet verkrijgbaar is. Ik ga het echt niet ruilen tegen een PAL spel van een jaar oud.Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 20:27:
Thelema ik wil die AC wel maar je denkt toch serieus zelf niet dat iemand die gaat ruilen tegen mario golf of fzero he. Ik heb beiden spellen ook niet , maar al had ik ze, had ik ze nooit voor een jaar oud spel geruild..
Ik heb eens in de winkel gekeken en zag daar een RGB-snoer van Nintendo á € 31,99. Nu zit ik op Bol.com te kijken en daar heb je al een RGB-snoer voor € 6,99. Best groot prijsverschil. Maar nu eigenlijk hetgeen ik mij afvraag.
Is er echt verschil in beeld als je de RGB-kabel gebruikt i.p.v. de SCART-kabel met 3 aansluitingen die er standaard bij zit? Kan er me niks bij voorstellen. Zijn er mensen die me duidelijke voordelen van zo een kabel kunnen geven?
Is er echt verschil in beeld als je de RGB-kabel gebruikt i.p.v. de SCART-kabel met 3 aansluitingen die er standaard bij zit? Kan er me niks bij voorstellen. Zijn er mensen die me duidelijke voordelen van zo een kabel kunnen geven?
Op een goeie tv zie je het verschil zeer goed (niet bij alle games even goed, maar zeker merkbaar). Ik vond het de 30 euro wel waard. Heb je een oude wazige tv dan is het zonde geld imho.
Ik heb een goede TV. Voorlopig althans, maar zou de goedkope van Bol.com hetzelfde doen als die van Nintendo?TAG_Speedy schreef op 04 September 2003 @ 21:47:
Op een goeie tv zie je het verschil zeer goed (niet bij alle games even goed, maar zeker merkbaar). Ik vond het de 30 euro wel waard. Heb je een oude wazige tv dan is het zonde geld imho.
Verwijderd
ik heb alleen maar import...Wat had je dan in gedachten? Het is wel zo dat dit spel hier niet verkrijgbaar is. Ik ga het echt niet ruilen tegen een PAL spel van een jaar oud.
mail me dan even wat je te ruil hebt:
dophemont apenstaartje zonnet punt nl
FF een voorbeeldje voor mensen die tweifelen over een RGB
Ik zag laatst op een feestje mensen Halo spelen met 2 Xdozen gelinkt met een hubje, beide op zon klein slaapkamer tv'tje, en dan 4 spelers per box.
De ene Xbox had een Advanced Scart kabel (hetzelfde als de RGB kabel voor de cube) en de ander niet. op die ZONDER was het beina onspeelbaal op zo'n klein tv'tje, terwijl die andere mooi scherp was, en alles glanste veel mooier.
Het ziet er allemaal wat minder dof uit!
f een voorbeeldje gepainshopt:
ZONDER RGB:

MET RGB:

Het enige probleem is, dat als je tv geen koptelefoon-out heeft, je niet meer die 2 dingetjes in je dolby setje kan doen
Ik zag laatst op een feestje mensen Halo spelen met 2 Xdozen gelinkt met een hubje, beide op zon klein slaapkamer tv'tje, en dan 4 spelers per box.
De ene Xbox had een Advanced Scart kabel (hetzelfde als de RGB kabel voor de cube) en de ander niet. op die ZONDER was het beina onspeelbaal op zo'n klein tv'tje, terwijl die andere mooi scherp was, en alles glanste veel mooier.
ZONDER RGB:

MET RGB:

Het enige probleem is, dat als je tv geen koptelefoon-out heeft, je niet meer die 2 dingetjes in je dolby setje kan doen
This space is occupied
Kijk dat was echt het laatste stukje om het geheel duidelijk te maken. Super!TheEvilCuber schreef op 04 September 2003 @ 22:18:
FF een voorbeeldje voor mensen die tweifelen over een RGB
ZONDER RGB:
[afbeelding]
MET RGB:
[afbeelding]
Het is dan ook sterk overdreven hoor.
Ik heb zelf ook een originele RGB kabel, en het verschil ten opzichte van de originele bijgeleverde kabel is dat de kleuren gewoon wat helderder zijn, het beeld iets scherper en dat je zo spellen op 60Hz kan spelen (dus ook US/JAP import)!
Ik heb zelf ook een originele RGB kabel, en het verschil ten opzichte van de originele bijgeleverde kabel is dat de kleuren gewoon wat helderder zijn, het beeld iets scherper en dat je zo spellen op 60Hz kan spelen (dus ook US/JAP import)!
hehehe, hij heeft wel gelijk, ik ben daar ook niet al te blij mee
Misschien heeft het meer effect op een pal cube ?? vanwege die beeldlijnen?Thelema schreef op 04 September 2003 @ 22:45:
Het is dan ook sterk overdreven hoor.
wnat ik zag echt zo'n verschrikkelijk groot verschil, toen er 2tv's naast elkaar stonden, dat ik meteen naar de winkel wilde rennen en een RGB kabel wilde kopen en mijn scart / tulp kabel in de fik wilde steken, want je ziet het zelfs op een klein t'v'tje (27cm)
Jammergenoeg zie je het minder snel als je niet 2 tv;s naast elkaar ziet maar het verschil is er zeker!
This space is occupied
Ik vind het niet grappig, en hij slaat (bijna) nergens op

[ Voor 7% gewijzigd door NvE op 04-09-2003 23:14 ]
Ja doe maar.
btje offtopic maar ik wil ff wat testenNvE schreef op 04 september 2003 @ 23:10:
[...]
Ik vind het niet grappig, en hij slaat (bijna) nergens op

ookniet leuk?
Mwa 2e is wel leuk.Glorix Jim schreef op 04 September 2003 @ 23:18:
[...]
btje offtopic maar ik wil ff wat testen
[afbeelding]
[afbeelding]
ookniet leuk?
Maar ik zie geen humor in iets, wat sommige mensen niet aanspreekt, zo onwijs te overdrijven en af te zeiken. Als het op een leuke manier in de maling wordt genomen ok, maar dit is gewoon te simpel..
Maar ik zal hier verder niet op ingaan in HGGCT, hier hebben we IRC voor
Ja doe maar.
Maarreeh... Ik neem aan dat zo'n "fancy" RGB kabel alleen nut heeft als je tv geen scart-connector heeft?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Nope daar heb je nog een scart ingang voor nodig geloof ikTwee Dee schreef op 05 September 2003 @ 01:26:
Maarreeh... Ik neem aan dat zo'n "fancy" RGB kabel alleen nut heeft als je tv geen scart-connector heeft?![]()
Als je dat niet hebt moet je weer een andere stekker hebben.
[edit]
Ik heb even voor je gezeocht, ik heb nu toch niks te doen

RF-Switch/Modulator
Als op je tv zowel een scart-aansluiting (een langwerpige, rechthoekige multi-pin aansluiting) als een AV-ingang (drie aansluitingen in de kleuren: rood, wit en geel) ontbreekt, dan is dit het snoer voor jou. Het stelt je in staat om je Nintendo GameCube rechtstreeks op de antenneaansluiting van je televisie aan te sluiten.

[ Voor 45% gewijzigd door NvE op 05-09-2003 09:04 ]
Ja doe maar.
Hier heb ik een rgb van nintendo original en 2 blaze rgb snoeren waarvan 1 met audio uit (die ik dagelijks gebruik) maar ik zie niet echt verschil in kwaliteit tussen nintendo en blaze. Misschien omdat mn tv een 55cm daewoo ding is.
Hmmm, ik zie hier nog steeds mensen die interesse hebben in AC. Ik heb de mijne ook nog steeds in de aanbieding staan (met memcard), voor elk aannemelijk bod. Er had al iemand gereageerd (tenminste ik moest mijn mail tjekken), maar ik heb niets in mijn mailbox(en) gevonden. Dus daarom nu wat meer duidelijkheid. Het adres (en ik weet eigenlijk niet waarom dit zo moet maar ja):
cvdnthillart at hotmail dot com
Daar kannik altijd bij en kommik vaak!
Verder rokt F-Zero nog steeds enorm hard al is de game wel enorm moeilijk. Ik zit nu echter ook uit te kijken naar True Crime
cvdnthillart at hotmail dot com
Daar kannik altijd bij en kommik vaak!
Verder rokt F-Zero nog steeds enorm hard al is de game wel enorm moeilijk. Ik zit nu echter ook uit te kijken naar True Crime
[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 05-09-2003 09:52 ]
Verwijderd
Ik vind hem grappig, iedereen zit zo ontzettend te zeiken dat je gba's nodig hebt om het multiplayer te kunnen spelen, maar al die zeurpieten verdienen om afgezeken en te worden! Ik ben juist onwijs nieuwsgierig hoe de interactie werkt als bepaalde mensen wel info op hun gba hebben en andere niet, of je dan ook tegen elkaar begint te roepen van `hee je moet nu dit doen`, `ik heb nu een potion op mijn kop nodig!', etc. Wees blij dat het een multiplayer spel is, ze hadden het ook een single player kunnen laten zijn.
Je moet een scart RGB ingang op je tv hebben, op een gewone ingang heeft het nog geen zin. Maar over het algemeen hebben de meeste recente tv's dat wel.Twee Dee schreef op 05 September 2003 @ 01:26:
Maarreeh... Ik neem aan dat zo'n "fancy" RGB kabel alleen nut heeft als je tv geen scart-connector heeft?![]()
Verwijderd
Vraagje over de gameboy player. Is het normaal dat in games als Metroid als je naar boven springt of beneden valt en het beeld verspringt dus in de hiigte, dat dat niet altijd even strak gaat als op GBA(SP)? Ik ben al blij dat ik de games nu ook op TV kan spelen, maar vroeg me af of dat gewoon hoort en een effect is van het feit dat het gewoon op een groter scherm afgebeeld wordt? Of moet het supervloeiend gaan zonder een happering op te merken?
Gistern Mario Deluxe gekocht, die liep ook tijdens het lopen niet supergoed, maar te doen .... maar da's een ouder spel en ook een GBC game. Wel leuk, heb ik eindelijk die SNES niet meer nodig, niet da'k hem wegdonder
.
Gistern Mario Deluxe gekocht, die liep ook tijdens het lopen niet supergoed, maar te doen .... maar da's een ouder spel en ook een GBC game. Wel leuk, heb ik eindelijk die SNES niet meer nodig, niet da'k hem wegdonder
Verwijderd
Daar heb ik in een eerder topic al een flash filmpje voor gemaakt om dat haperen te demonstreren:Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 10:46:
Gistern Mario Deluxe gekocht, die liep ook tijdens het lopen niet supergoed, maar te doen .... maar da's een ouder spel en ook een GBC game. Wel leuk, heb ik eindelijk die SNES niet meer nodig, niet da'k hem wegdonder.
http://www.sheeponfire.nl/experiments/flash/scale/
hij begint groot en als je er op klikt wort hij kleiner, dan lijkt het net of hij iets soepeler draait, maar dat komt inderdaad omdat hij in het zelfde tijdsbestek een kleinere afstand hoeft af te leggen.
Verwijderd
Nee zeker niet, maar ik vroeg het me af. Aangezien de grafische capaciteiten van de Cube groter zijn, maar het hele technische verhaal achter de Gameboy Player ken ik niet, ik ben al blij dat het kan. Mijn huisgenoot speelt op een GBA-SP, maar ik speel het liever zo.
BTW: ik zie nu al twee personen een import spel + mem card verkopen... Heb je per se voor import games een aparte memory card nodig?? Kan me vaag zoiets herinneren, maar is het dus niet mogelijk? -> mengen van EU en US savegames op een card...
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Bij animal crossing krijg je een memorycard, omdat het saven ervan een hele in beslag neemt! Daarnaast kan je geloof ik niet de save games van een JAP met een EU of US game op een memory card zetten.
Op een PAL cube (met freeloader) kun je lachend alle soorten saves door elkaar opslaan! Alleen werkt bijvoorbeeld een US save niet met een PAL game.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 12:18:
Bij animal crossing krijg je een memorycard, omdat het saven ervan een hele in beslag neemt! Daarnaast kan je geloof ik niet de save games van een JAP met een EU of US game op een memory card zetten.
De memcard van AC zat er idd ook gewoon bij!
ECHTE KILLER 7 INGAME SCREENS:

Een Fps dus

Een Fps dus
This space is occupied
Mooie rooie kruisjes!
(werkt niet)
(werkt niet)
... en oranje! :P
Als je eerst die pagina hebt bezocht, en daarna hier komt kun je ze wel zien. Andersom niet.TheEvilCuber schreef op 05 september 2003 @ 12:55:
wtf ik zie ze wel ???
een link dan maar: http://www.gf-data.de/gamefront-temp/00876.html
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Hmm, nou hopelijk wel een adventure FPS! Het blijft er gruwelijk teringhip uitzien!AudiRS4 schreef op 05 September 2003 @ 12:56:
[...]
Als je eerst die pagina hebt bezocht, en daarna hier komt kun je ze wel zien. Andersom niet.
ik vind het opzich wel jammer dat het een FPS is ... ik vond een 3th person beter passen in het geheel ..
This is the Way.
Ik ben ook altijd uitgegaan van een third person game. Maar wellicht is het wel een mengeling van genres (1 per personage).
Verwijderd
Gisteren bij gameshop Den Haag zag ik Skies of Arcadia. Zullen meesten die hem wilden hebben wel al hebben, maar ik had het nooit zien draaien. Niet mijn type spel overigens. Volgens mij is dit een game die ooit voor de N64 in ontwikkeling stond, althans, daar leek het grafisch op. Zag er nog redelijk uit hoor en ik vind dat soort graphics best leuk.
het is een dreamcast port.. met iets opgepoetste graphics en een betere framerateVerwijderd schreef op 05 September 2003 @ 13:24:
Gisteren bij gameshop Den Haag zag ik Skies of Arcadia. Zullen meesten die hem wilden hebben wel al hebben, maar ik had het nooit zien draaien. Niet mijn type spel overigens. Volgens mij is dit een game die ooit voor de N64 in ontwikkeling stond, althans, daar leek het grafisch op. Zag er nog redelijk uit hoor en ik vind dat soort graphics best leuk.
Verwijderd
Ah right, die kende ik niet, de console wel (qua naam), maaruh .... ik ben pas sinds vorige jaar begonnen met console games.
Geen JAP saves hoor, dan is hetDeddiekoel schreef op 05 September 2003 @ 12:27:
[...]
Op een PAL cube (met freeloader) kun je lachend alle soorten saves door elkaar opslaan! Alleen werkt bijvoorbeeld een US save niet met een PAL game.
De memcard van AC zat er idd ook gewoon bij!

Geen id hoe dat komt... Maar US/PAl saves kunnen wel doorelkaar, ik denk eigenlijk dat het komt doordat ze in Japan een heel ander alfabet hebben dan wij.
Verwijderd
Ja, maar het heet geen alfabet
. Ik gok dat die taal niets met Alfa, Beta etc te maken heeft.
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:33:
Daar heet het waarschijnlijk ook geen alfabet!
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:48:
Jawel, ze hebben zelfs meerdere alfabetten, namelijk kanji, hiragana en katakana.
Voor de duidelijkheid: geen alfabetVerwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:53:
Ja, maar het heet geen alfabet. Ik gok dat die taal niets met Alfa, Beta etc te maken heeft.
Omae wa mō shindeiru.
Bij mij zaai je alleen maar meer verwarringBloodKnight schreef op 05 september 2003 @ 15:46:
[...]
[...]
[...]
Voor de duidelijkheid: geen alfabet(zoals chinees overigens)
Naja, whatever, het komt omdat ze 30k tekens hebben die totaal niet lijken op ons alfabet, bij hun staat elk teken ook voor een lettergreep, bij ons voor een klank.
Verwijderd
Ze hebben eerst de chinese tekens(kanji) geadopteerd als schrijfmethode, later hebben ze hun eigen schrijfmethode ontwikkeld, de kana (hiragana en katakana). De kana zijn in principe geen op zichzelf staande tekens maar moeten worden gecombineerd om woorden te vormen. De kana bestaan uit een klinker met een medeklinker bijvoorbeeld ka ki ku ke ko, enz. De kana zie ik dan ook wel als een alfabet, de kanji niet aangezien een kanji teken al 3 dingen kan betekenen.
Die staan dus niet voor een lettergreep want dan was 50k een beetje overdreven, maar die kanji tekens hebben een betekenis op zich en als je ze combineerd kunnen ze weer een andere betekenis hebben. Het is voor de gemiddelde japanner voldoende om rond de 2000 Kanji tekens te kennen.
Maak van die 30k maar 50k!Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 15:56:
[...]
Bij mij zaai je alleen maar meer verwarring![]()
Naja, whatever, het komt omdat ze 30k tekens hebben die totaal niet lijken op ons alfabet, bij hun staat elk teken ook voor een lettergreep, bij ons voor een klank.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 16:06 . Reden: quote JanMaster ]
Helaas moet ik het tegendeel wederom beweren. Ik heb nl. mijn savegame van WE6:FE gewoon tussen mijn normale saves staan en die werken allemaal zonder problemen. Ik denk dat dergelijke problemen alleen ontstaan op een JAP/US modded Cube. Een PAL cube met FL maakt gewoon gebruik van de opslag manier van de PAL cube (is mijn theorie). Maar het kan dus zeker wel, iig met WE6:FE.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:23:
[...]
Geen JAP saves hoor, dan is het
Geen id hoe dat komt... Maar US/PAL saves kunnen wel doorelkaar, ik denk eigenlijk dat het komt doordat ze in Japan een heel ander alfabet hebben dan wij.
Dit topic is gesloten.