Het Grote Gamecube topic deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.721 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:15
GolbeZeromus schreef op 31 August 2003 @ 20:06:
[...]
[...]

Nou, dat zal denk ik wel meevallen. F-Zero X kan ik wel aardig (Alleen de Joker Cup kan ik niet op Master halen). Als je goed kan Mario Kart 64'en betekent dat niet automatisch dat je ook goed kunt Mario Karten op de SNES, toch? :) Als ik tevens een goede tijd heb zal ik die vooralsnog niet kunnen bewijzen, aangezien mijn camera kapot is :(. Niet om jullie te onderschatten, maar van Phusebox verwacht ik de meeste tegenstand wat F-Zero betreft. Maar misschien heeft een van jullie F-Zero n00bs (nu kan ik het nog zeggen :P ) wel verborgen F-Zero talent. :)

[...]
waar baseer je die inschatting op dat ik goed zal zijn in F-Zero GX?
ik hoop wel dat ik genoeg tijd heb om er goed in te worden?

(de enige spellen waarvan ik kan zeggen dat ik er 'master' in was, was de eerste Extreme G op de N64, en GP1 t/m 3 op de PC... voor zover ik er nu over nadenk... racegames zijn wel mijn sterke punt ja)

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 31-08-2003 23:01 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Kijk, dat bedoel ik. :P Ik ken jou beter dan dat jij jezelf kent.

Nou had ik net een verhaal in mijn hoofd om te typen, maar ik ben het vergeten :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:47

Leejow(saait)

Blater

Damn wat baal ik zeg ik heb me cube in de steek gelaten. Ik ga denk ik wat nieuwe games kopen want ik heb zoveel vrije tijd te besteden!
ik zit er aan te denken om gewoon een paar el cheapo games te kopen zodat ik wel iets te doen heb
ik dacht aan: Mario sunshine (nee vergeef me die heb ik niet)
F12002? Die hard, eternal darkness

oh ja, een van mijn controllers heeft de geest begeven, hij is al ouder dan een jaar dus de garantie is vervallen er zit namelijk maar 12 maanden op, is het duur om hem te laten repareren of heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ikzelf heb Mario en Eternal Darkness ook .... beide steengoeie games. Ik had laatst zelf ook mazzel, Super Monkey ball 2 voor 29.95 bij Dixons, toch maar niet laten liggen. VELE malen beter dan SMB1 en de party-games zijn beter uitgewerkt .... op Monkey Target na, die is nu iets te makkelijk en minder boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Leejow(saait) schreef op 31 augustus 2003 @ 23:19:
Damn wat baal ik zeg ik heb me cube in de steek gelaten. Ik ga denk ik wat nieuwe games kopen want ik heb zoveel vrije tijd te besteden!
ik zit er aan te denken om gewoon een paar el cheapo games te kopen zodat ik wel iets te doen heb

oh ja, een van mijn controllers heeft de geest begeven, hij is al ouder dan een jaar dus de garantie is vervallen er zit namelijk maar 12 maanden op, is het duur om hem te laten repareren of heeft iemand hier ervaring mee?
wat je ook doet: skip f1 2002... bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Leejow(saait) schreef op 31 augustus 2003 @ 23:19:

Ik ben juist trots op je :)
Kut spel :r

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pfff dat gezeik elke keer weer hehe..
SMS is echt een vet spel waar ik me echt dagen mee heb vermaakt !! B) :Y)
Binnenkort maar weer eens spelen btw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

SMS doet echt idd.. echt een topgame.. alleen heb ik hem te snel uitgespeeld (lekkerlijk 12/7 gespeeld :|) dus ik het er niet zo veel van kunnen genieten.
NVE onderbouw eens waarom je hem kut vind ?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Dat wilde ik dus even tikken, hoeveel knaken ik ondertussen in mijn Gc heb zitten.

Sorry, ik ga niet een hele lijst maken met wat ik allemaal heb, maar totale kosten bedragen.... €1429,50. WTF !!?? En dan te bedenken wat er allemaal nog bijkomt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber schreef op 31 August 2003 @ 23:40:
SMS doet echt idd.. echt een topgame.. alleen heb ik hem te snel uitgespeeld (lekkerlijk 12/7 gespeeld :|) dus ik het er niet zo veel van kunnen genieten.
NVE onderbouw eens waarom je hem kut vind ?
Ik vind hem niet lekker spelen, stomme watertank :X Dat heeft voor mij veel verpest, verder ben ik ook niet echt zo`n van van die harige loodgieter :Z

Maar dit mijn mening en die moeten jullie maar met een korreltje zout nemen ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

No prob. hehe * Ken. neemt mening met een korreltje zout.
Wel vreemd/apart (call it what you will).. Die watertank heeft voor mij echt veel aan het spel toegevoegd..

Oww ik wilde btw ook even melden dat ik jaloers ben op de F0 bezitters ;(
Mijn tijd komt nog wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Topicstarter
Mijne ook >:)
Nu de concurrentie van D³, Phuse, en Golbe0Mus wegvalt, heb ik zowat het rijk alleen, leerde de MK competitie mij >:)
Maar goed, goed zijn in MK wil nog niet zeggen dat je goed bent in F0 natuurlijk :)
Ik vind het wel raar dat F0 hier pas 21 oktober komt, 2 maanden na de US versie pas ;( Naja, 3 weken tot SCII te gaan, daar vermaak ik me wel mee denk ik, wat waren het ook al weer, 300 wapens in de Weapon Master mode :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 31 August 2003 @ 23:46:
Dat wilde ik dus even tikken, hoeveel knaken ik ondertussen in mijn Gc heb zitten.

Sorry, ik ga niet een hele lijst maken met wat ik allemaal heb, maar totale kosten bedragen.... €1429,50. WTF !!?? En dan te bedenken wat er allemaal nog bijkomt.
zit hier aan de 2000 euro... niet gezond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil er geeneens over nadenken .... dan mijn Xbox en PS2 erbij .... man .... ik had rijk kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 86074 schreef op 01 September 2003 @ 08:35:
Ik wil er geeneens over nadenken .... dan mijn Xbox en PS2 erbij .... man .... ik had rijk kunnen zijn :)
slik... ja ik heb de rest van mijn consoles ook nog niet geteld... ach ja
je moet toch een hobby hebben he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03

jOzh

Sweet dude!

Haha, heb ik iedereen bewust gemaakt hoeveel geld ze al richting Nintendo gegooid hebben? :P
Ik zit overigens ook al aan de € 1250 (minimaal)...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Ja daarom snap ik niet waarom mensen zeggen dat het slecht gaat met nintendo! :P Wat ik me afvraag is of xbox/ps2 bezitters (gemiddeld) minder aan hun console uitgeven, helemaal aangezien ze vrij eenvoudig spellen kunnen kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Anoniem: 34169 schreef op 01 September 2003 @ 08:22:
Mijne ook >:)
Nu de concurrentie van D³, Phuse, en Golbe0Mus wegvalt, heb ik zowat het rijk alleen, leerde de MK competitie mij >:)
Maar goed, goed zijn in MK wil nog niet zeggen dat je goed bent in F0 natuurlijk :)
Ik vind het wel raar dat F0 hier pas 21 oktober komt, 2 maanden na de US versie pas ;( Naja, 3 weken tot SCII te gaan, daar vermaak ik me wel mee denk ik, wat waren het ook al weer, 300 wapens in de Weapon Master mode :? :D
Nou het enige race spel waar ik in roeleerde was Wacky Wheels. Man, ik stond op al die banen zo'n beetje nummer 1. Ik kon toen ook extreem scherp schieten met die egeltjes. Maar goed dat is al heel lang geleden. Ik ga voor de FZero PAL versie, dus hellaas kan ik niet meedoen in de competitie, tegen die tijd maar een aparte competie op zetten voor de PAL. SCII is ook wel leuk denk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht trouwens dat 50 of 60 Hz geen verschil in FPS gaf hoor .... alleen pure beeldkwaliteit (scherper en iets rustiger/mooier beeld), niet sneller. Ikke geen hardware expert, maar dat heb ik wel vaak horen zeggen. Zou dus voor de PAL versie's geen verschil moeten maken. Maar voor evt. competities is het wel handig een PAL en NTSC competitie te hebben. Ik ga het ook wel proberen, geen held in dit soort games hoor, maar veel oefenen gok ik .... reactiesnelheid, banen uit je hoofd leren ..... maar vooral de 4-player mode is belangrijk voor mij, helaas (maar ach, dat moet dan maar) moet ik me door een story mode worstelen .... maar dat kan ook best leuk zijn, als ik alle banen maar unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
voorbereidingen al getroffen:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f0c.jpg
NaamCourseTijd
1  
2  
3  
4  
5  

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ja binnenkort komt ie ook binnen hier, dus dan wordt het oefenen geblazen. Ik vind het nog steeds jammer dat niemand mee heeft gedaan met ikaruga scores :) Such a great game.
Het spel komt wel binnen als ik op vakantie ben, das een beetje jammer, maar ik zal wel een beetje op de hoogte blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht nog steeds to Ikaruga goedkoper wordt of dat ik hem voor 30 Euro op marktplaats zie .... lijkt me een leuk spel, maar ik geef alleen 60 Euro aan games die ik echt MOET hebben op dag 1, de rest wacht ik mee. Zeg ik niet mee dat het slecht is .... alleen 5 levels las ik .... ja wel moeilijk, I know .... maar toch maar weinig. Als ik hem heb ga ik zeker voor de hoge scores proberen, net als F-Zero. Ik vraag me af, bij F-Zero, kun je dan bij alle moeilijkheidsgraden even hard, of ga je per niveau harder? Ik denk even aan Quantum Redshift die ik speel op de Xbox waar je per level sneller gaat .... en goed ook trouwens. Maar F-zero veegt dat spel van tafel .... maar op zich is het een leuk spel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij ikaruga gaat het er helemaal niet om hoeveel levels er zijn, de meeste die het spel hebben zien toch niet veel verder dan level 3. Het gaat erom wat je hoogste score kan zijn met een aantal continues. Ik heb level 1 al zo vaak gedaan, en nog zijn er manieren om extra chains te krijgen daar die ik nog niet onder de knie heb en misschien ook wel nooit onder de knie zal krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik had een keer 17 chains ofzo, toen heb ik me snel afgetrokken, want meer zal ik natuurlijk nooit halen :)

haha, nee, je moet echt ff doorhebben hoe het werkt en dan wordt het idd hard jezelf verbeteren... ik vind het iig een fantastisch spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967 schreef op 01 September 2003 @ 11:50:
Bij ikaruga gaat het er helemaal niet om hoeveel levels er zijn, de meeste die het spel hebben zien toch niet veel verder dan level 3. Het gaat erom wat je hoogste score kan zijn met een aantal continues. Ik heb level 1 al zo vaak gedaan, en nog zijn er manieren om extra chains te krijgen daar die ik nog niet onder de knie heb en misschien ook wel nooit onder de knie zal krijgen
Dat snap ik best .... toch geef ik 30 Euro aan zo'n spel, geen 60 Euro. Puur persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k had een keer 17 chains ofzo, toen heb ik me snel afgetrokken, want meer zal ik natuurlijk nooit halen

haha, nee, je moet echt ff doorhebben hoe het werkt en dan wordt het idd hard jezelf verbeteren... ik vind het iig een fantastisch spel!
17 , en daarmee moet je beginnen hehe. Steeds beter en beter! ja het is inderdaad fantastisch. Ik heb alleen even problemen met weer chainen, ben 7 weken weggeweest ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je maar niet 7 weken bezig bent met die andere bezigheid die daar genoemd wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:43

NoTimeRemains

I know

hahaha ... jullie zijn maf ...

ik heb Ikaragu ook maar ik vind uhm super de 60 E iig wel waard alleen ik ben niet goed. Maar ik ga me dalijk ff een Hori padje kopen en dan wordt ik beter ... mark my words ... :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
daFubar schreef op 01 September 2003 @ 12:02:
ik had een keer 17 chains ofzo, toen heb ik me snel afgetrokken, want meer zal ik natuurlijk nooit halen :)

You sick person ;) >:)

Zo ik heb er weer een gamepje bij: Time Splitters 2
Echt super fun, veel mini game en die Mapmaker.
Alleen is het op sommige stukken wel wat lastig, maar dat is dan juist de uitdaging.
Ik zit nu net in episode 3 Notre nog wat (in die kerk) alleen gaan steeds een van die Maidens dood.

Hij was 40 euro bij Nedgame, en daar hadden ze er nog genoeg (voor de liefhebbers).

Weet iemand BTW wanneer SSX 3 uitkomt, ik ben nu helemaal verslingerd aan Tricky dus deel 3 zal ook wel leuk zijn. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Vanitas op 01-09-2003 13:04 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je maar niet 7 weken bezig bent met die andere bezigheid die daar genoemd wordt .
Hehe nee hoor, ben naar amerika geweest. Waar trouwens soul calibur 2 echt hard gehyped werd, niet normaal. Voor de rest viel het met de aanbiedingen wel mee daar eigenlijk, niets meegenomen eigenlijk :)

timesplitters2 is geweldig. ben nog steeds met sommige missies bezig op hard. Best wel lastig. Nog maar niet gesproken over die challenges en leagues, pff

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 01-09-2003 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gewijzigde layout F-Zero Compo

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f0c.jpg
F-Zero GX NTSC Competitie
Naam:Course:Tijd:Bewijs:
1 NonamePort Town59:59.995link
2 NonamePort Town59:59.996link
3 NonamePort Town59:59.997link
4 NonamePort Town59:59.998link
5 NonamePort Town59:59.999link

(C) Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mooie competitie lay-out Phuse :9

Maak ook zo'n pic maar dan met PAL, anders is het zo lullig voor ons PAL gamers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 34169 schreef op 01 September 2003 @ 15:31:
Mooie competitie lay-out Phuse :9

Maak ook zo'n pic maar dan met PAL, anders is het zo lullig voor ons PAL gamers :P
thanks
ja maar de PAL release duurt nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:35
Zo net ff Viewtiful Joe besteld :D Oeh ik heb zin in dat spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo net ff Viewtiful Joe besteld Oeh ik heb zin in dat spel!
Ja ik ook onwijs veel zin, alleen nu even geen geld, nog op vakantie binnenkort. En als ik dan nog kijk wat er allemaal aan zit te komen, jank. (soul calibur en mario golf heb ik al laten schieten)

Rebel strike,
Viewtiful Joe,
Mario Kart,
The Twin snakes

vergeet ik nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Phusebox schreef op 01 September 2003 @ 15:32:
[...]

thanks
ja maar de PAL release duurt nog ff
Helaas wel :'(
Anoniem: 60967 schreef op 01 September 2003 @ 16:11:
[...]
Ja ik ook onwijs veel zin, alleen nu even geen geld, nog op vakantie binnenkort. En als ik dan nog kijk wat er allemaal aan zit te komen, jank. (soul calibur en mario golf heb ik al laten schieten)

Rebel strike,
Viewtiful Joe,
Mario Kart,
The Twin snakes

vergeet ik nog wat?
Ja, SC II ;)
Persoonlijk zou ik die wel verkiezen boven Viewtiful Joe, maar dat is natuurlijk persoonlijk. En F-Zero natuurlijk, maar daar heb je de US versie al van bestelt dacht ik.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 01-09-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ben es benieuwd wanneer de eerste f-zero's gaan binnendruppelen onder de tweakers...

naar aanleiding van een aantal zeer slechte ervaringen met de post en andere "pakket-bezorgende-dienstverleners", denk ik dat het bij mij wel eens als laatste aan zou kunnen komen... volgende week maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 10:35
Anoniem: 60967 schreef op 01 september 2003 @ 16:11:
[...]

Rebel strike,
Viewtiful Joe,
Mario Kart,
The Twin snakes

vergeet ik nog wat?
Volgende 2 spellen die ik ga bestellen zijn SC2 en MarioGolf :)
Mario Kart lijkt mij niet echt zoveel aan en over F-Zero heb ik ook mn twijfels.
Twin Snakes lijkt mij heel erg koel om te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eek admiral is ook al zo'n F-Zero X veteraan. Dat wordt stevige concurrentie. Ik wil geen laatste worden hoor :P ds, kan ik op je rekenen? ;)

Check dit: F-Zero GX @ 4000km/u (stream) :o
Ja maar...ik heb het vorige topic al het officiële ;) F0GX competitie affiche gepost:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/f0/f0_compo_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/f0/f0_compo_02.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/f0/ani.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/f0/f0_compo_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/f0/f0_compo_05.jpg
:'(
Phusebox schreef op 01 September 2003 @ 17:09:
ben es benieuwd wanneer de eerste f-zero's gaan binnendruppelen onder de tweakers...
Ik gok op morgen *duimt*

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij duurt het nog wel even, heb 'm pas besteld. Ik ben trouwens ook een F-Zero X vet.

heb de snes en n64 versie redelijk grijs gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D³ schreef op 01 September 2003 @ 17:36:
Eek admiral is ook al zo'n F-Zero X veteraan. Dat wordt stevige concurrentie. Ik wil geen laatste worden hoor :P ds, kan ik op je rekenen? ;)

Check dit: F-Zero GX @ 4000km/u (stream) :o

[...]
Ja maar...ik heb het vorige topic al het officiële ;) F0GX competitie affiche gepost:

[...]
Ik gok op morgen *duimt*
toon volledige bericht
die stream doet het bij mij niet...
hmm die van mij was eigenlijk universeel ontwerp, en bij elke course kan ik een andere background pic plaatsen
dus een comp. voor porttown en een voor greenlands enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Phusebox schreef op 01 September 2003 @ 18:48:
[...]

hmm die van mij was eigenlijk universeel ontwerp, en bij elke course kan ik een andere background pic plaatsen
dus een comp. voor porttown en een voor greenlands enz.
Maak even een poll, welke er mag blijven >:)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NvE schreef op 01 September 2003 @ 19:01:
[...]

Maak even een poll, welke er mag blijven >:)
ja maar die van mij moet nog ge-adjust worden voor meerdere tracks... momento... (misschien ook iets meer dan een momento)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Phusebox schreef op 01 September 2003 @ 19:02:
[...]

ja maar die van mij moet nog ge-adjust worden voor meerdere tracks... momento... (misschien ook iets meer dan een momento)
D³ moet ook nog een kans hebben om zijn design te "promoten" :P

[ Voor 5% gewijzigd door NvE op 01-09-2003 19:09 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik kan niet editten :X

[ Voor 90% gewijzigd door NvE op 01-09-2003 19:09 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kijk zoiets had ik in gedachte, maar dan mooier...
natuurlijk mag D3 zijn design nog promoten, maar misschien is het wel een idee als we onze forces combinen... net zoals sega en nintendo, wel toepasselijk bij deze game...

d3 heb je msn?

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f0c-mutecity.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f0c-porttown.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f0c-greenplant.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 31 augustus 2003 @ 20:06:
[...]
Nou, dat zal denk ik wel meevallen. F-Zero X kan ik wel aardig (Alleen de Joker Cup kan ik niet op Master halen). Als je goed kan Mario Kart 64'en betekent dat niet automatisch dat je ook goed kunt Mario Karten op de SNES, toch? :) Als ik tevens een goede tijd heb zal ik die vooralsnog niet kunnen bewijzen, aangezien mijn camera kapot is :(. Niet om jullie te onderschatten, maar van Phusebox verwacht ik de meeste tegenstand wat F-Zero betreft. Maar misschien heeft een van jullie F-Zero n00bs (nu kan ik het nog zeggen :P ) wel verborgen F-Zero talent. :)
bwah heb ook jaren evaring met de Snes versie. :P

maar niet met de N64 versie dus dat zal wel even wennen worden. :)

edit: hoop trouwens dat Admiral morgen/overmorgen F-zero GX binnenkrijgt zodat hij hem dan snel naar mij kan opsturen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 01-09-2003 19:39 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mensen kom op he wel even stemmen op Link ( www.gamefaqs.com )

Hij staat achter tegen cloud strife. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Voor Deddiekoel straks: Unlock item 'Sounds of Big Blue' :)

Meteen ook http://www.fzerocentral.com ontdekt.
Anoniem: 60967 schreef op 01 September 2003 @ 17:41:
Bij mij duurt het nog wel even, heb 'm pas besteld. Ik ben trouwens ook een F-Zero X vet.
w00t u doet ook mee? Wordt steeds drukker :)

Lijstje van de coureurs tot nu toe:

admiral (21)
(22)
Deddiekoel (25)
ds (19)
GolbeZeromus (23)
Phusebox (23)
schnumi (18)
-vliegtuig- (20)

Mis ik nog iemand?
Phusebox schreef op 01 september 2003 @ 18:48:
Heb je WMP9? Stream werkt nog gewoon.
Mja wel geïnstalleerd geloof ik, gebruik het alleen nooit :)

Die verschillende banners is een leuk idee. Denk dat het beter is om een apart topic voor de competitie te maken (net zoals de MKSC compo) zodat de PALlers niet helemaal gek van ons worden. Stel ik voor dat mijn pic als topic opening wordt gebruikt en die van jou voor de ranglijsten. Heb ik dat ding tenminste niet helemaal voor niks gemaakt :)
schnumi schreef op 01 September 2003 @ 19:53:
Trouwens mensen kom op he wel even stemmen op Link ( www.gamefaqs.com )
Bah, Mario ligt er al uit. Mario > * :(

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry D³, ik moet eerlijk zeggen dat ik die van Phuse mooier vind, maar dat komt gewoon omdat ik die art van C. Falcon spuuglelijk vind. Ik vind de final boxart (te vinden op IGN) ook echt, echt lelijk. Veel te druk etc.
BTW, die van jou is zo ingewikkeld, met 5 verschillende pics... :P

edit:
Net ff op Link gestemd, niet dat ie nog gaat winnen maar het is de moeite waard :P
Waarschijnlijk wordt het Sepiroth vs. Cloud... Maarja, semi finals is natuurlijk niet heel slecht :)

edit 2:
D³ schreef op 01 September 2003 @ 20:02:
[...]
w00t u doet ook mee? Wordt steeds drukker :)

Lijstje van de coureurs tot nu toe:

admiral (21)
(22)
Deddiekoel (25)
ds (19)
GolbeZeromus (23)
Phusebox (23)
schnumi (18)
-vliegtuig- (20)

Mis ik nog iemand?
toon volledige bericht
Woont in van die gasten niet in Amstelveen/Amsterdam, want ik vind het wel erg zuur dat ik anders nog 2 maanden moet wachten :(
Dus, heb je US F-Zero, en woon je in A'dam/A'veen, post het hier, dan kom ik je stalken >:) :P
[...]
Heb je WMP9? Stream werkt nog gewoon.
Hier ook. Wel oerlelijk trouwens, 1/2 frame/s :/ Niet echt goed te zien wat er nou precies gebeurd, maar het is wel geinig, 3600+km/h.
[...]
Mja wel geïnstalleerd geloof ik, gebruik het alleen nooit :)
ICQ? Trillian?
Die verschillende banners is een leuk idee. Denk dat het beter is om een apart topic voor de competitie te maken (net zoals de MKSC compo) zodat de PALlers niet helemaal gek van ons worden. Stel ik voor dat mijn pic als topic opening wordt gebruikt en die van jou voor de ranglijsten. Heb ik dat ding tenminste niet helemaal voor niks gemaakt :)
Wel zo verstandig, anders zeur ik net zo lang een mod aan z'n kop tot jullie allemaal een ban hebben tot 21 oktober :+
Een eigen topic is trouwens ook wel zo overzichtelijk, anders staat alles door mekaar, ziet er niet uit.

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 01-09-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 11:47

Leejow(saait)

Blater

Ik heb vanmiddag P.N. 03 gekocht en het spel is beter dan ik verwachtte
next: Pikmin 2, MK:DD en vewtifull joe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

;( ik ben de jongste in de competitie. :P Ach we zullen zien ik heb er iniedergeval zin in. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34

SD5k

>4&X

Ik heb vandaag Mortal Kombat: Deadly Alliance geruild tegen Animal Crossing met AC Mem Card.. Zijn er eigenlijk nog mensen die Animal Crossing spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Dit screenshotje zou een ingame shot zijn van Killer 7, het gerucht gaat dat het een light-gun game wordt. Laten we hopen van niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.famitsu.com/game/coming/2003/08/28/h-104_15619_04.jpg.jpg

En dan nog een paar heerlijke shotjes van de intro van Tales of Symphonia:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1457813.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1457793.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1457763.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1457693.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door SD5k op 01-09-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 28-04 15:53

admiral866

The King Personality Disorder

hier het filmpje van de stream in wmv. Is beetje sucky als je em streamed / schokkerig moet kijken.
www.flevolan.nl/fzero_drift01.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 19:29
Thelema schreef op 01 September 2003 @ 22:30:
Dit screenshotje zou een ingame shot zijn van Killer 7, het gerucht gaat dat het een light-gun game wordt. Laten we hopen van niet.
[afbeelding]

En dan nog een paar heerlijke shotjes van de intro van Tales of Symphonia:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan niks zien ;)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:43

NoTimeRemains

I know

ik vind het eigenlijk helemaal nix die racegames: MK:DD,F0X,KAR ...

probeer mij eens te convincen ...;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
admiral schreef op 01 September 2003 @ 22:46:
hier het filmpje van de stream in wmv. Is beetje sucky als je em streamed / schokkerig moet kijken.
www.flevolan.nl/fzero_drift01.wmv
ok hij gaat wel hard, maar die baan is ook super-easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80686

http://www.gameqube.nl/article.php?id=1586

Daar dan de screens van de heerlijke intro van ToS :P 200.000 keer over de toonbank op de 1e dag... ik ben zeer benieuwd naar de hardware sales :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Bedankt D³! Ik hoop ook dat vandaag F-0 binnenkomt. Ik wil me bij deze ook graag officieel aanmelden als coureur voor de competitie. Alleen heb ik niet de digitale middelen om bewijs te leveren van mijn tijden... Behalve als je replays kunt saven. Dan kan ik een replay bijv. aan Phuse sturen die er dan hopelijk voor mij een fotootje van wil maken (mocht ik ooit iets presteren in de game).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 02 September 2003 @ 09:03:
[...]

Bedankt D³! Ik hoop ook dat vandaag F-0 binnenkomt. Ik wil me bij deze ook graag officieel aanmelden als coureur voor de competitie. Alleen heb ik niet de digitale middelen om bewijs te leveren van mijn tijden... Behalve als je replays kunt saven. Dan kan ik een replay bijv. aan Phuse sturen die er dan hopelijk voor mij een fotootje van wil maken (mocht ik ooit iets presteren in de game).
ik ben d'r bang voor dat f-zero vandaag niet binnenkomt... ik ben al blij als ik em vrijdag heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

lol Tales of Symphonia gewoon 2 keer, op één en op plaats drie :) ik hoop echt dat die game naar europa komt of anders naar australië of amerika dan importeer ik hem wel gewoon

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

D³ schreef op 01 september 2003 @ 17:36:
Gezien mijn achtergrond qua racegames mjah dan kan ik wel zeggen: "You can count on me!" ;)

Verder denk ik niet dat ik echt serieus ga meedoen aan de compo (waar haal ik in hemelsnaam de tijd vandaan?). Ik ga eerst genieten van de story mode en daarna zie ik wel verder. Bovendien ben ik op dit moment helemaal verslaafd aan Skies of Arcadia.
Er zwerft op internet ook een filmpje rond dat je kan vliegen met de juiste onderdelen (heel licht schip maar supersnel.. Een minuut lang zweef je dan door de lucht 8)7.. Heb het filmpje alleen nog nergens kunnen vinden :o

Imo vind ik die van d3 mooier maar die gif has to go! Daar wordt het te druk van. Verder is het concept van Phuse erg goed maar volgens mij komen jullie er wel uit. (d3 als opening en phuse voor de stats lijkt een goede oplossing).
Ik gok op morgen *duimt*
Meh.. ik ben al blij als die deze week binnenkomt :o. Jullie krijgen hem wel deze week dus niet zo zeuren, stelletje kleine kinderen!
Anoniem: 34169 schreef op 01 september 2003 @ 20:06:
Net ff op Link gestemd, niet dat ie nog gaat winnen maar het is de moeite waard :P
Waarschijnlijk wordt het Sepiroth vs. Cloud... Maarja, semi finals is natuurlijk niet heel slecht :)
En link ligt d'r uit.. Mjah, wat wil je met al die FF fans op gamefaqs. Vorig jaar kon Link nog net winnen (eerste plaats) maar nu.. Nu is de finale tussen cloud en sephiroth.. omg, just like in the game!!!11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Heb ook voor Cloud gestemd...
Ondanks dat Link zeker ruled, er komt geen spel in de buurt van FFVII naar mijn mening :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
D³ schreef op 31 August 2003 @ 22:43:
Overigens werkt F-Zero GX US versie prima met Freeloader 1.06B, weet niet of dat hier al bevestigd was.
Even nog wat zout op een slak leggen. Werkt F-0 GX alleen met de 1.06B of ook met de 1.06b?

De 1.06B is de meest recente versie en daarmee werkt bijvoorbeeld RE Zero (PAL->JAP meen ik) wel, wat niet het geval is met de 1.06b...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Heb net Viewtifull Joe gepre-ordered bij DVDBO, kost daar maar $52,95, das ongeveer €35!!! Damn, dat zijn nog eens prijzen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Deddiekoel schreef op 02 September 2003 @ 12:15:
[...]

Even nog wat zout op een slak leggen. Werkt F-0 GX alleen met de 1.06B of ook met de 1.06b?

De 1.06B is de meest recente versie en daarmee werkt bijvoorbeeld RE Zero (PAL->JAP meen ik) wel, wat niet het geval is met de 1.06b...
Volgens mij zit je er nogal naast..

RE Zero werkt wel degelijk op de 1.06b, hij werkte niet helemaal goed op de 1.04

er zit dus gewoon geen verschil tussen 1.06b en 1.06B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
F-Zero GX in da house... pics volgen!!! woot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 02 september 2003 @ 14:47:
F-Zero GX in da house... pics volgen!!! woot...
Inclusief je eerste impressie graag :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Vrrrrrrrrrrrroooooooooooooeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmm. Vrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmm.

Ik heb er al helemaal zin in. denk dat ik niet hoef te vertellen welk spel ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, ik doe maar ff niet mee ;P

trouwens, als dat killer-7 wel een lightgun game is, dan ben ik daarvoor .. hop 2 guns erbij, en dan hopen op een point blank compilatie cd en parteeyeen ! =)

btw. d3/ds, yamauchi.selwerd.nl is even down (al 2 weken ofzo .. maar duurt nog 2 weken eer die weer op komt, soz voor overlast) (zit met afgebrande kamer boven me, en had waterschade, en nou komen die hoeren verbouwers maar niet en zit ik met 1 tafel / 1 pc / 1 tv in me kamer te w8en op ze .. grrrr

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

yamAUchi schreef op 02 September 2003 @ 15:02:
hehe, ik doe maar ff niet mee ;P

trouwens, als dat killer-7 wel een lightgun game is, dan ben ik daarvoor .. hop 2 guns erbij, en dan hopen op een point blank compilatie cd en parteeyeen ! =)

btw. d3/ds, yamauchi.selwerd.nl is even down (al 2 weken ofzo .. maar duurt nog 2 weken eer die weer op komt, soz voor overlast) (zit met afgebrande kamer boven me, en had waterschade, en nou komen die hoeren verbouwers maar niet en zit ik met 1 tafel / 1 pc / 1 tv in me kamer te w8en op ze .. grrrr
We misten je al :>

Phusebox vertel meer :9~

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f01.jpg
ff snel dan wat pics... de doos en het boekje

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f02.jpg
snel het spel erin

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f03.jpg
en spelen maar

ow ps: eerste impressie... waaah kwijl... vette graphics, snelheid op de eerste 5 banen valt erg mee... controls zijn fijn
geen slowdown bij 2 player mode... en nu ga ik verder spelen

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Raar dat er frans op het hoesje staat.

/edit: ofja, Canadese versie natuurlijk 8)7

Ik heb het spel overgens nog niet binnen, ook vorige week pas besteld.

[ Voor 71% gewijzigd door SD5k op 02-09-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Dat is idd vaag en erg lelijk :r

En phuse nu snel een paar tijden neerzetten dan ben je nummer 1 :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Thelema schreef op 02 September 2003 @ 13:55:
[...]
Volgens mij zit je er nogal naast..

RE Zero werkt wel degelijk op de 1.06b, hij werkte niet helemaal goed op de 1.04

er zit dus gewoon geen verschil tussen 1.06b en 1.06B
Het ging ook om de omgekeerde wereld. De PAL versie van RE:0 speelt niet op een JAP cube meende ik en met de 1.06B wel.

Jammer dat Phuse niet kan bevestigen of F-0 idd werkt met de FL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thelema schreef op 02 September 2003 @ 15:23:
Raar dat er frans op het hoesje staat.

/edit: ofja, Canadese versie natuurlijk 8)7

Ik heb het spel overgens nog niet binnen, ook vorige week pas besteld.
canadese spellen (dvdboxoffice) zijn altijd engels/frans... helaas, maar ja ik kijk toch nooit in het boekje/op t doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Nou wat zei ik gisteren? Begin DVDBO al aardig door te krijgen :P *speelt F0GX*

Phuse: misschien handig om in je tabellen extra kolommen te maken voor lap time en max speed?
Anoniem: 23844 schreef op 02 September 2003 @ 11:02:
Gezien mijn achtergrond qua racegames mjah dan kan ik wel zeggen: "You can count on me!" ;)
Maar je rijdt wel weer taxi, is weer een voordeeltje ;)
Er zwerft op internet ook een filmpje rond dat je kan vliegen met de juiste onderdelen (heel licht schip maar supersnel.. Een minuut lang zweef je dan door de lucht 8)7.. Heb het filmpje alleen nog nergens kunnen vinden :o
LOL :D Doet met denken aan Stunts voor de PC. Kent iemand dat nog? Heeel oud alweer, zaten ook wat bugs in dat je richting de stratosfeer kon vliegen, erg leuk ;)
Deddiekoel schreef op 02 September 2003 @ 12:15:
Meen zelf gelezen te hebben dat ie met 1.04 werkt!
yamAUchi schreef op 02 september 2003 @ 15:02:
No probs, ik miste je wel hoor :> Sterkte toegewenst iig!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Zeg D3, is mijn exemplaar er ook al :9 ?
daFubar schreef op 02 September 2003 @ 16:08:
[...]

lijkt me wel he

o en golbe, ik kom natuurlijk wel ff naar 't ambach fietsen als jij hem hebt he ;)

maak je maar geen zorgen hoor, ik mag vast niet van mijn vriendin
Sorry, was het woord 'mijn' vergeten. En mn deur staat altijd open. En anders neem je je vriendin toch gewoon mee :? :P

[ Voor 92% gewijzigd door GZ op 02-09-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
lijkt me wel he

jezus, ik kan echt niet lezen!!!

o en golbe, ik kom natuurlijk wel ff naar 't ambach fietsen als jij hem hebt he ;)

maak je maar geen zorgen hoor, ik mag vast niet van mijn vriendin

[ Voor 50% gewijzigd door Fubaruba op 02-09-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/f0c-mutecity.jpg
F-Zero GX NTSC Competitie
Naam:
Course:
Total time: [lap]Max speed:Bewijs:
1 PhuseboxTwist Road1:12.783 [22.420]? km/hlink
2 NonamePort Town99:99.99599:99.996link
3 NonamePort Town99:99.99599:99.997link
4 NonamePort Town99:99.99599:99.998link
5 NonamePort Town99:99.99599:99.999link

zoiets?
ps. tijd was mijn eerste tijd die ik neerzette...

maar misschien kan ik beter een complete site hiervoor maken?
want eigenlijk moet je ook nog erbij zetten welke "bak" je gebruikt en custom en tuned bakken zijn natuurlijk off limits

maar dan kan je ook weer een custom/tuned bakken compo maken...
kijken wie de snelste bak bouwt

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hey, zouten jullie eens heel snel op met die compo, jullie bevuilen het hele HGGCT!!! ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WHOAHAHAHAHA

F-0 = HGGCT (net als Zelda en Metroid dat ook al waren)

Maar ik baal wel als mijn F-Zero er nog niet is....want ik heb morgen grotendeels vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Net ff gepracticed, laatste 2 circuits van ehhh de middelste cup zijn best woei :9 1 door een lange slingerende pijp met overal obstakels, hobbels, boosts en 1 in Mute City met enorme jumps en gaten waar je er zo af ligt. 'Retired' :X :P De greenplant circuits vallen me een beetje tegen kwa graphics, overal popup :/
GolbeZeromus schreef op 02 September 2003 @ 15:49:
Zeg D3, is mijn exemplaar er ook al :9 ?
Nee die was een dag later verzonden, zal er morgen wel zijn dan :)
*houdt exemplaar achter om GZ uit compo te weren*
Perfecto!
maar misschien kan ik beter een complete site hiervoor maken?
Kun je doen, maar iig wel ook een topic hier om te babbelen!
maar dan kan je ook weer een custom/tuned bakken compo maken...
kijken wie de snelste bak bouwt
Oe de mogelijkheden.. *kwijlt*

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

In de startpost staan de cubepartie pics (http://cubeparty.cheatcn.info/), maar wat is username + pass :? Verder staat Z:TWW 2e bij hotgames :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Phuse, nog een keer zo'n streek en dan krijg je met mij te maken :(
Jij ook, D³, ik wordt gek raaaah!!! Maak die site, topic whatever en blijf hier uit de buurt me je F-Zero, ik kan niet meer wachten argghh en het duurt nog 7 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Rustig Jan :P

Mn eerste logo :Y)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/f0_emblem.jpg
Letters zijn geel

Heb alleen nog geen custom bolide om hem op te plakken :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn hoop dat admiral hem ook gauw binnenkrijgt want ik heb donderdag net een vrije dag en dat kan dan mooi van pas komen!! _/-\o_

btw D³ op welke dag was die van jou verzonden en op wat voor manier? :)

[ Voor 24% gewijzigd door schnumi op 02-09-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hopelijk heb ik morgen eindelijk tijd om te spelen... ben vandaag niet verder gekomen dan 1 chapter, en 1 grandprix championship (alle races gewonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 19:29
Anoniem: 34169 schreef op 02 September 2003 @ 17:37:
Phuse, nog een keer zo'n streek en dan krijg je met mij te maken :(
Jij ook, D³, ik wordt gek raaaah!!! Maak die site, topic whatever en blijf hier uit de buurt me je F-Zero, ik kan niet meer wachten argghh en het duurt nog 7 weken :(
En een competitie maakt het spel alleen maar mooier, tenminste dat vind ik :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Pics van mn eerste custom car, in het rood/wit/blauw en met logo :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/f0_customcar1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/f0_customcar2.jpg
schnumi schreef op 02 September 2003 @ 20:12:
btw D³ op welke dag was die van jou verzonden en op wat voor manier? :)
Woensdag de 27e, free shipping.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D³ schreef op 02 September 2003 @ 23:16:
Pics van mn eerste custom car, in het rood/wit/blauw en met logo :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]
Woensdag de 27e, free shipping.
maar eh hoe krijg je die custom car?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Phusebox schreef op 02 September 2003 @ 23:26:
maar eh hoe krijg je die custom car?
Parts kopen in de shop en dan in elkaar zetten in de garage.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Zo! Net ff een flink robbertje Metroid Prime achter de rug, en EINDELIJK ook dat *#@#*-beest op het eind verslagen. Nu eindelijk, na 3 maanden, heb ik dat spel ook uitgespeeld.

Mission stats:
24:17 en 73% (ja, dat is langzaam). :P

[ Voor 4% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 03-09-2003 00:00 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
GolbeZeromus schreef op 02 september 2003 @ 14:52:
Vrrrrrrrrrrrroooooooooooooeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmm. Vrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmm.

Ik heb er al helemaal zin in. denk dat ik niet hoef te vertellen welk spel ik bedoel :P
Mario Kart? ;)
Big Mutha Truckers ?? :P
Ik heb echt geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

wanneer komt fzero hier dan uit?

btw .. gister die hard vendetta gekocht voor 15 euro .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 40554 schreef op 03 september 2003 @ 08:50:
wanneer komt fzero hier dan uit?

btw .. gister die hard vendetta gekocht voor 15 euro .. :)
31.10.2003

voor alle f-zero gx-ers:

Het Grote F-Zero GX Topic

nieuwe starfox 2 trailer: http://mediaviewer.ign.co...jects%2F481%2F481615.html

en het blijft IMO een bagger spel

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 03-09-2003 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

Star Fox 2 ziet er nu al beter uit, als ze nou dat rondlopen ook nog weg halen en het volstoppen met heavy action arcade games met immens grote bosses, dan is 't een must have ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Star Fox zie ik nou niet meer echt naar uit...
Geeft verder ook niet, er komen al teveel topspellen uit binnenkort, kan het lang niet allemaal betalen :P

Edit: Net filmpje gezien, wordt toch wel erg nostalgisch naar Lilat Wars... Toen die samen met de rumble pack werd geintroduceert... Daar heb ik nog eens menig uur aan verslonden :)

Zal hem toch wel kopen denk ik, al is het alleen maar omdat het zo'n verdomd sfeerfol spel is.

hrumpf. teveel mooie spellen, te weinig tijd, te weinig geld... Er komt echt een mooi game-jaar aan nu _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Ecco op 03-09-2003 12:09 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.