@ recman : Die 180 dagen had ik idd ook gezien in boekje, alleen niet over de procedure, geloof ik, of ik heb er overheen gekeken

Zometeen ff goed zoeken.
@ [KGB]Beria : Thnx, had gister wel ff gezocht op google naar Omega drivers, maar vond toen niet echt de goede
@ Iedereen : Omdat ik dus nog met brakke systeem cd zit, probeer ik nu via de backup systeem cd te installeren, alleen ik weet niet of dit nu bij mij traag gaat dan het zou moeten, ivm brakke systeem cd, en daar dus een kopie van, het drukken op OK knoppen verliep niet echt soepel, en de % balk en Time Elapsed lopen ook niet in 1x mooi door.
Ben nu ongeveer op 50% van de restore en 9 minuten bezig, is dit normale tijd, of heeft het toch met mijn systeem cd te maken?
Snelle edit: Post net geplaatst, en de laatste 50% gingen ineens snel ofzo.. 12 minuten dacht ik dat er stond toen de restore op 100% was.
Als deze restore nu goed verloopt, durf ik tenminste eigen partities te maken, anders zou ik weer ergens een WIn XP cd vandaan moeten halen, en daar heb ik geen zin in.
[
Voor 8% gewijzigd door
Nakebod op 12-10-2003 11:52
]