Acer Travelmate 80x topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
Nakebod schreef op 11 October 2003 @ 21:39:
Waarom leverd acer eigenlijk een Win XP Pro licentie voor 1-2 cpu mee, er zijn toch geen dual cpu laptops? Of is dit voor de P4 HT laptops ofzo?
Viel me namelijk op :P

Owja RS_003, de link van de omega drivers in startpost klopt niet, bestand bestaat niet meer.
Vreemd.

Vorige week nog die link gebruikt.

Ik zal wel zo even gaan kijken of ik het kan editen :)

edit:
post 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 16:31
Logisch dat die niet werkt, er zijn nieuwere uit op basis van de Catalyst 3.8 set, en ook nieuwe op basis van gelekte post-3.8 code :)

3.8 set : http://downloads.driverhe.../rad_w2kxp_omega_2487.exe
leaked : http://downloads.driverhe.../rad_w2kxp_omega_2496.exe

[ Voor 55% gewijzigd door LosserNL op 12-10-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

@ recman : Die 180 dagen had ik idd ook gezien in boekje, alleen niet over de procedure, geloof ik, of ik heb er overheen gekeken :) Zometeen ff goed zoeken.

@ [KGB]Beria : Thnx, had gister wel ff gezocht op google naar Omega drivers, maar vond toen niet echt de goede :)

@ Iedereen : Omdat ik dus nog met brakke systeem cd zit, probeer ik nu via de backup systeem cd te installeren, alleen ik weet niet of dit nu bij mij traag gaat dan het zou moeten, ivm brakke systeem cd, en daar dus een kopie van, het drukken op OK knoppen verliep niet echt soepel, en de % balk en Time Elapsed lopen ook niet in 1x mooi door.
Ben nu ongeveer op 50% van de restore en 9 minuten bezig, is dit normale tijd, of heeft het toch met mijn systeem cd te maken?
Snelle edit: Post net geplaatst, en de laatste 50% gingen ineens snel ofzo.. 12 minuten dacht ik dat er stond toen de restore op 100% was.

Als deze restore nu goed verloopt, durf ik tenminste eigen partities te maken, anders zou ik weer ergens een WIn XP cd vandaan moeten halen, en daar heb ik geen zin in.

[ Voor 8% gewijzigd door Nakebod op 12-10-2003 11:52 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
LosserNL schreef op 12 October 2003 @ 10:16:
Logisch dat die niet werkt, er zijn nieuwere uit op basis van de Catalyst 3.8 set, en ook nieuwe op basis van gelekte post-3.8 code :)

3.8 set : http://downloads.driverhe.../rad_w2kxp_omega_2487.exe
leaked : http://downloads.driverhe.../rad_w2kxp_omega_2496.exe
Ik heb de post ge-update.

Maar de link van de 3.8 werkt wel heeeeeel erg traag.

Als je een ander kan vinden, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Hmz kan niet echt andere URL's voor die set vinden...

ALs we het toch over de startpost hebben, zet dan gelijk even de 4A12 bios erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Laatst online: 12-06 17:00
Afgelopen vrijdag een Acer TravelMate 803LMib (centrino 1.6, DVD-RW) gekocht. Geweldig notebook. Ik ben absoluut heel erg tevreden ermee. Mooi design, lekker snel.
Het enige minpunt vind ik het AZERTY toetsenbord.... dat ding is echt een ramp. Heb ondertussen al een QWERTY besteld want dit ga ik niet lang uithouden.

Gisteren ruim 5 uur op gewerkt, beetje internetten, installeren van programma's en een beetje mailen. Batterijduur is dus ook prima te noemen.
Ik heb van geen enkel hiervoor genoemd probleem last, dus dat is mazzel hebben dan.

Toppertje, ik raad em iedereen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58225

Schmoove schreef op 12 October 2003 @ 13:46:
Afgelopen vrijdag een Acer TravelMate 803LMib (centrino 1.6, DVD-RW) gekocht. Geweldig notebook. Ik ben absoluut heel erg tevreden ermee. Mooi design, lekker snel.
Het enige minpunt vind ik het AZERTY toetsenbord.... dat ding is echt een ramp. Heb ondertussen al een QWERTY besteld want dit ga ik niet lang uithouden.

Gisteren ruim 5 uur op gewerkt, beetje internetten, installeren van programma's en een beetje mailen. Batterijduur is dus ook prima te noemen.
Ik heb van geen enkel hiervoor genoemd probleem last, dus dat is mazzel hebben dan.

Toppertje, ik raad em iedereen aan.
schmoove, zou ik toevallig dat Acer AZERTY toetsenbord kunnen krijgen?
ik heb een 800LCI, maar dat past toch.
ik heb een qwerty en wil een azerty!

laat iets weten: virus3000@virus3000.net

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 58225 op 12-10-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 19:02

HJR

Klevende muisknop,

Ik heb mijn laptop als RMA op laten halen, omdat ik een klevende linker muisknop had. Ik heb hem terug gekregen en het euvel was verholpen, voor ongeveer een dag of 3. Nu heb ik dus weer een klevende muisknop. Het rare is dat hij dus alleen "kleeft" als ik hem net aanzet en hij dus koud is. Als ik een paar keer heb gedrukt, gaat het goed.

Ik heb het idee dat ze bij Acer en geen ene hol aan hebben gedaan, maar ik heb eigenlijk geen zin om hem weer op te gaan sturen. Wat denken jullie dat dit is. Een kapotte dipswitch onder de muistoets?

Moet ik hem weer op gaan sturen? Ben ik de enige met dit probleem, want ik begin het nu wel heel vervelend te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 13-06 15:16
Ja, ik heb het ook zeer irritant.
Na een paar klikken is dat kleverige klikgeluid + het kleven zelf weg.

De knop reageert in het begin ook helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:50
Idd. ik heb er ook last van. Maar ik vind het niet zo erg. Ik gebruik voornamelijk een externe muis. Daarnaast kan ik em niet een week of een paar weken missen en ik heb niet echt veel vertrouwen in Acer servicedienst. Als ik die verhalen hierzo lees....

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
HJR schreef op 12 oktober 2003 @ 21:56:
Klevende muisknop,

Ik heb mijn laptop als RMA op laten halen, omdat ik een klevende linker muisknop had. Ik heb hem terug gekregen en het euvel was verholpen, voor ongeveer een dag of 3. Nu heb ik dus weer een klevende muisknop. Het rare is dat hij dus alleen "kleeft" als ik hem net aanzet en hij dus koud is. Als ik een paar keer heb gedrukt, gaat het goed.

Ik heb het idee dat ze bij Acer en geen ene hol aan hebben gedaan, maar ik heb eigenlijk geen zin om hem weer op te gaan sturen. Wat denken jullie dat dit is. Een kapotte dipswitch onder de muistoets?

Moet ik hem weer op gaan sturen? Ben ik de enige met dit probleem, want ik begin het nu wel heel vervelend te vinden....
Ik heb het ook.

Heel vervelend.

We kunnen als we genoeg mensen vinden met deze klacht een gezamelijke email sturen naar acer en vragen om enige vergoeding ofzo iets.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

En wederom is er nog steeds geen oplossing voor mijn probleem :(

Als ik mijn usb muis in windows aansluit dan wordt hij niet automatisch gevonden.
Ik moet eerst rebooten voordat dit werkt, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2024
Al andere muis geprobeerd?
Ik heb hetzelfde probleem, had dat ook op vorige laptop maar als ik daar een andere muis op aansluitte werkte die wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84496

Anoniem: 25735 schreef op 13 October 2003 @ 12:02:

Als ik mijn usb muis in windows aansluit dan wordt hij niet automatisch gevonden.
Werken andere USB apparaten wel?

Anders ff kijken naar Eigenschappen van "Deze Computer"
Hardware, device manager,rechtermuisknop PC Naam en dan Scan For hardware changes.

Als je plug and play niet meer werkt en je firewire wel dan kan je Xp opnieuw installeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Laatst online: 16-04 19:02

HJR

RS_003 schreef op 13 October 2003 @ 11:11:
[...]

Ik heb het ook.

Heel vervelend.

We kunnen als we genoeg mensen vinden met deze klacht een gezamelijke email sturen naar acer en vragen om enige vergoeding ofzo iets.

:(
Ik heb weer een RMA aan laten maken en morgen laat ik hem weer ophalen. Ik vind gewoon dat tie het moet doen. Ik heb er genoeg voor moeten betalen. :(

Als meer mensen er last van hebben, krijg ik het vermoeden dat het euvel niet opgelost gaat worden... Even een mooi briefje dichten dat ik perse wil dat de touchpad wordt vervangen. Ik houd je op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
HJR schreef op 13 October 2003 @ 13:39:
[...]

Ik heb weer een RMA aan laten maken en morgen laat ik hem weer ophalen. Ik vind gewoon dat tie het moet doen. Ik heb er genoeg voor moeten betalen. :(

Als meer mensen er last van hebben, krijg ik het vermoeden dat het euvel niet opgelost gaat worden... Even een mooi briefje dichten dat ik perse wil dat de touchpad wordt vervangen. Ik houd je op de hoogte...
Ja doe dat.

En als ze je bij toeval bellen mag je zeggen dat er meer mensen last van hebben.

Ik kan hem nu niet missen ivm mijn ICT opleiding.

Maar zodra ik even zonder kan gaat deze voor nu de 5e keer rma ...

Zucht.

Iedereen kan me een zeur vinden, maar als ik ergens bijna 3400 gulden voor betaal wil ik dat het WERKT !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Vind niet echt dat je zeurt, jij hebt bepaalde dingen gehad waar ik em ook voor rma zou sturen.
Touchpad bijvoorbeeld, op dit moment gebruik ik niet anders, ik wil zo min mogelijk externe spullen meeslepen :)
Enigste waar ik mijn laptop voor terug kan sturen, is 1 zwart pixeltje, maar dat vind ik de moeite niet waard, zie hem toch niet tijdens normaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Tuurlijk zeur je niet (al zijn er mensen die daar anders over denken Q...), Acer is ervoor verantwoordelijk. Al blijf ik het maf vinden dat zo'n bedrijf niet gewoon metteen goede spullen er in stopt. Toetsenborden waar de letters afschuren, touchpads en muisknoppen die het niet meer doen etc (problemen waar de meeste mensen last van hebben). Het zijn van die basic onderdelen.
Het kost ze enorm veel geld, als ze nou metteen iets goeds erin stoppen... O-) Maar nee, als oplossing gaan ze (of hebben ze) voor nieuwe kopers de garantietermijn verkort. Het is op zich wel een oplossing, maar uiteindelijk zullen mensen dan toch naar andere merken gaan kijken die wel / betere kwaliteit leveren.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82586

Als we toch weer bezig zijn de probelemen te bespreken:

In de omlijsting van het beeldscherm van mijn TM 800 zitten 2 scheurtjes van beide +/- 1 cm. De reden daarvoor is dat ik 2 keer (NIET HARD!) tegen de deur gestoten ben met mijn lappie.
Kan ik dit ding naar Acer opsturen en zeggen dat die scheurtjes gekomen zijn toen ik mijn laptop gewoon dichtdeed en dat hun dus een te zwak scherm hebben geleverd?
Doet Acer hier wat aan/hoe duur en hoe lang ben ik hem dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben bezig met linux installeren (RedHat 9.1) Iemand enig idee welke beeldscherminstelling ik moet nemen zodat ik de resolutie 1400*1024 kan kiezen.
Ik heb hier allerlei merken staan waaruit ik kan kiezen. Neem aan dat het een Acer scherm zal zijn maarja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Anoniem: 25735 schreef op 13 October 2003 @ 12:02:

hier hetzelfde probleem
niet alleen met muis, maar met alle usb-apparaten...

firewire apparaten doen het wel plug&play...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
GVD, in belgie NOPES winkels nog te vinden waar ze de 800LCi hebben....
Plz............. kan echt niemand mij helpen???? bedankt!!!!!!!!!!!11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooooody schreef op 13 oktober 2003 @ 15:44:
[...]

hier hetzelfde probleem
niet alleen met muis, maar met alle usb-apparaten...

firewire apparaten doen het wel plug&play...
Ik moet er dan wel bijzeggen dat ik geen gebruik maak van de pre-install.
ik heb alle drivers orgineel geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21874

Aike schreef op 11 October 2003 @ 12:23:
[...]

Werkt dat een beetje en klinkt het dan nog ? Ik hoor namelijk goed verschil tussen de onboard van m'n vaders Inspiron 8100 en de 64 bits onboard van m'n desktop. Negatief voor de Dell uiteraard. De dell heeft dan ook geen echte line out maar alleen een koptelefoonuitgang die voor line out speelt. Heeft de Acer wel een echte line out ?
zeer goed geluid. Gewoon via koptelefoon aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er meer mensen met problemen met het touchpad? Als ik ergens met me vinger 'tip' dan verschuift de cursor gewoon ergens anders heen. Al vaak div. drivers uitgebrobeert. En de scroll button doet het ook niet meer :(

Iemand een oplossing?

btw: Mijn ati stikkertje gaat slijten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-06 20:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Dat van die touchpad heb ik ook weleens. Gebeurt @ random. Ik geloof dat het weleens is opgelost toen ik er een muis aanhing en daarna er weer uithaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de omlijsting van het beeldscherm van mijn TM 800 zitten 2 scheurtjes van beide +/- 1 cm. De reden daarvoor is dat ik 2 keer (NIET HARD!) tegen de deur gestoten ben met mijn lappie.
Kan ik dit ding naar Acer opsturen en zeggen dat die scheurtjes gekomen zijn toen ik mijn laptop gewoon dichtdeed en dat hun dus een te zwak scherm hebben geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Anoniem: 82586 schreef op 13 October 2003 @ 17:09:
Ja volgens mij kun je hem gewoon op laten halen en is ie binnen een week weer terug.
Anoniem: 21874 schreef op 13 October 2003 @ 16:14:
[...]

zeer goed geluid. Gewoon via koptelefoon aansluiting.
Dank je, dan kan ie mooi aan m'n stereo als ik thuis ben :)

Maar eigenlijk wordt ik een beetje huiverig om een Acer te kopen als ik alle verhalen over steeds terugkomende kuren zo lees.... Dan betaal ik geloof ik liever 200 euro voor een Dell 500m, mensen die me aanraden om een Dell te kopen vanwege betere kwaliteit ?

Mijn idee over Dell laptops is dat de service soms brak is, maar als je geholpen word gebeurd het ook goed. En de laptops zijn duur maar van hoge kwaliteit.

[ Voor 33% gewijzigd door Aike op 13-10-2003 17:44 ]

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 00:06

Speedpete

was barman

Aike schreef op 13 oktober 2003 @ 17:43:

Maar eigenlijk wordt ik een beetje huiverig om een Acer te kopen als ik alle verhalen over steeds terugkomende kuren zo lees.... Dan betaal ik geloof ik liever 200 euro voor een Dell 500m, mensen die me aanraden om een Dell te kopen vanwege betere kwaliteit ?

Mijn idee over Dell laptops is dat de service soms brak is, maar als je geholpen word gebeurd het ook goed. En de laptops zijn duur maar van hoge kwaliteit.
Waarom zou de kwaliteit van Acer lager zijn dan Dell? Ik heb zelf slechte ervaringen met Dell die de kwaliteit niet ten goede komen... Het zijn vaak individuele gevallen met meerdere problemen, de problemen die velen hebben zijn vaak kinderziekten die erkend zijn.

Dat is met elk merk zo. Als we 4 topics hadden over de Dell 500m, dan zou je ook denken 'waarom heeft dat ding zoveel problemen?'. (ik val volgens mij weer eens in herhaling). Zo wordt bij de 500m ook een kant van de laptop warm bij de armsteun, en zijn er mensen met geluids- en wifiproblemen (ff gekeken in discussiegroepen)...

Da's overigens ook de reden waarom er in de startpost een poll is over problemen.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:17
Anoniem: 21874 schreef op 13 October 2003 @ 16:48:

Ja dat had ik ook... De ATi stikker slijt als enige bij ,ik heb hem er inmiddels maar afgehaald. De andere 2 stickers zijn wel goed nog.

Ergste vind ik dat mijn adapter het begeven heeft :{
Net nu ik mijn laptop het meest ndog heb.... (Uni, thuis, Stage, en op lokatie :{ )

Duurt 1 week ongeveer zeiden ze :( Net voor 17.00 nog het pakketje kunnen versturen. Morgen maar een bellen naar een aantal winkels, om te kijken of ze er 1 op voorraad hebben :{ (PC snel iig niet)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Ik weet niet of ze dit soort dingen doen, maar je kunt het proberen. Ik denk echter wel dat je laptop daar 1 tot 3 weken is.

Ik heb net mijn adapter opgestuurd en iemand van acer gesproken. Laptops gaan op volgorde binnenkomst, omdat ze soms bewerkelijk zijn.

Mijn Adapter gaat waarschijnlijk er ff tussen door, omdat dat makkelijk kan, aldus die meneer aan de lijn. Daar ik 1 week moet wachten, lijkt het mij dat je de laptop wel 2 tot 3 weken kwijt kunt zijn, maar je kunt ze gewoon bellen en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stiffener schreef op 13 October 2003 @ 21:03:
[...]

Ik weet niet of ze dit soort dingen doen, maar je kunt het proberen. Ik denk echter wel dat je laptop daar 1 tot 3 weken is.

Ik heb net mijn adapter opgestuurd en iemand van acer gesproken. Laptops gaan op volgorde binnenkomst, omdat ze soms bewerkelijk zijn.

Mijn Adapter gaat waarschijnlijk er ff tussen door, omdat dat makkelijk kan, aldus die meneer aan de lijn. Daar ik 1 week moet wachten, lijkt het mij dat je de laptop wel 2 tot 3 weken kwijt kunt zijn, maar je kunt ze gewoon bellen en vragen.
Okey dank je,

heb je toevallig even het telefoonnummer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Heb nu alweer enkele dagen dit wonder schone ding!!
Gaaf man internetten op de bank!

Alleen 1 negatief ding!!

DIE PIEP DIE JE HOORT ALS JE BEZIG BENT!! (hij gaat weg als je tikt op je toetsenbord, maar zodra je niks doet komt ie weer )

Hij is hoog en ja dat hoor ik heel goed.

Hij is er alleen als die aanstaat maar niet als die aanstaat dus ga er maar van uit dat het geen kwaad kan.

Is verder die nieuwste bios 4a12 aan te bevelen?? of is er weinig veranderd ten opzichte van de 4a11 die ik nu heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
frederick schreef op 13 October 2003 @ 15:47:
GVD, in belgie NOPES winkels nog te vinden waar ze de 800LCi hebben....
Plz............. kan echt niemand mij helpen???? bedankt!!!!!!!!!!!11
Probeer www.exell.be eens, ik heb daar mijn 803LMib gehaald. Ik denk dat ze dat ding zo voor je kunnen bestellen.

Sterker nog, hij is daar zelfs in de aanbieding:
http://www2.exell.com/Exe...D&-token.sku=LX.T2506.031

Ik weet toevallig dat ze em bij exell in Leuven op voorraad hebben. Ik zag em staan toen ik mijn 803LMib op ging halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Schmoove op 13-10-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Zijn er meer mensen met problemen met het touchpad? Als ik ergens met me vinger 'tip' dan verschuift de cursor gewoon ergens anders heen. Al vaak div. drivers uitgebrobeert. En de scroll button doet het ook niet meer :(

Iemand een oplossing?

Die touchpad is gewoon kut. Maar het ligt niet aan de hardware maar aan de software van synaptics, want de touchpad blijft gewoon goed reageren. Op het moment dat scrollen niet werkt gaat het scroll gedeelte over in de gewone muisfuncties.

Kortom, fingers crossed voor een nieuwe versie van synaptics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
Gebruik me 803LMib nu een paar dagen en ben er erg tevreden over. Ik heb van eerder genoemde problemen helemaal geen last. Alles werkt naar behoren. Er zijn toch een aantal dingen die ik minder vind:

1) De speakers zijn niet echt geweldig..... zeg maar gewoon matig. Heb ze beter gezien/gehoord in andere notebooks. Vind het niet zo heel erg, maar toch jammer.

2) Het scherm is geweldig, prachtig scherp en lekkere resolutie. Echter ze adverteren met 16,7 miljoen kleuren. Laat je niks wijs maken..... dit is zuiver gelul. Ik zie hier toch echt banding en een beetje dithering die ik op mijn CRT niet waar kan nemen. Dit scherm kan absoluut GEEN 16,7 miljoen kleuren TEGELIJK weergeven. Ik weet niet of er uberhaupt schermen zijn die het wel kunnen trouwens.
Het is niet erg, maar beetje misleidende advertentie technieken.

3) Het volume wordt softwarematig geregeld. Persoonlijk heb ik liever een draaiwieltje aan de zijkant ofzo..... is een stuk makkelijker. Ook vind ik het max volume een beetje matig, maar goed het is ook geen ghettoblaster natuurlijk.

Natuurlijk heb ik ook genoeg goede punten:
1) Mooi design, ziet er fraai uit, is licht en lekker plat

2) Snel, zowel in 2d als in 3d. De meeste games draaien er prima op

3) Hele goede batterijduur. Ik haal makkelijk 5 tot bijna 6 uur op 1 batterij. Dit is een beetje msnen, internetten en wat gebruik van office en dergelijke.

4) Hij is muisstil, echt heerlijk is dat.... je hoort het hele apparaat gewoon niet.

5) De recovery cd valt me 200% mee. Het is gewoon een kale XP installatie met de drivers geinstalleerd en wat Acer utilities (oh en PowerDVD). Lekker basic en prima als uitgangspunt.
Een totale install vanaf scratch vond ik niet echt nodig, dit is prima.

6) Touchpad werkt fijner dan ik dacht.... begin er al aardig aan te wennen. Veel beter dan die blauwe clitoris die ik op mijn oude Toshiba had.

7) De toets aanslag van het keyboard is ook erg prettig. De lichte kromming vind ik persoonlijk ook wel heel erk prettig. Jammer dat ik een AZERTY keyboard heb, want dat is echt een nachtmerrie.... gelukkig is een QWERTY al in bestelling, dus dat is binnenkort opgelost.

Een aanrader deze laptop. De 803LMib is wat prijzig, maar zeker de centen waard. Ik denk dat ik nog veel plezier ga beleven aan dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een snel vraagje:

Is het toetsenbord er makkelijk uit te halen, en zo ja: Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93566

Stiffener schreef op 13 oktober 2003 @ 21:00:
[...]

Ja dat had ik ook... De ATi stikker slijt als enige bij ,ik heb hem er inmiddels maar afgehaald. De andere 2 stickers zijn wel goed nog.
Over laptop stikkers gesproken, weet iemand waar ik leuke stikkers kan kopen voor op de laptop (casebadges)? Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Stiffener schreef op 13 oktober 2003 @ 21:00:
[...]

Mijn ati-stickertje is nog perfect. Hing na het eerste uur laptoppen al aan me pols en zit nu op m'n (officiële :P) Office XP Pro doosje :)
Anoniem: 82586 schreef op 13 oktober 2003 @ 22:52:
Nog een snel vraagje:

Is het toetsenbord er makkelijk uit te halen, en zo ja: Hoe?
-TFT geheel naar achter vouwen
-Plaatje met functieknoppen verwijderen
-Op de onderkant de 2 schroeven met bijschrijft 'K' losdraaien
-Op de bovenkant de 3 schroeven die het toetsenbord vasthouden losschroeven
-Klemmetje met connector omhoog halen
-Klaar :)

Voor installeren doe je alles andersom :P Kijk ook ff in de manual die ergens hier in het topic staat (weet niet waar en heb url niet)... is de 'Service Guide' die je moet hebben.
Anoniem: 93566 schreef op 13 oktober 2003 @ 22:53:
[...]

Over laptop stikkers gesproken, weet iemand waar ik leuke stikkers kan kopen voor op de laptop (casebadges)? Bedankt
Aan centrino badges is zo ver ik weet niet te komen.. indien wel: laat het me weten...

Heb, omdat ik dacht dat er een plastic laagje op zat, een hoekje beschadigd...

Ik zag trouwens vanmiddag een 661lci en een Aspire 1700... Het gedeelte met Bluetooth en wifi knopjes is op de 661 niet glimmend, vond ik net iets mooier :) En van die Aspire 1700... tja... wist dat ie groot was, maar ZO groot :/

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is trouwens het verschil tussen de TM 661 en TM 800? Ze zijn er bijna hetzelfde uit...alleen minder scherm en videokaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Die email notificatie is vet handig, jammer dat je maar 1 account kan checken, dus ik wil ff de software updaten, misschien dat het daarin wel kan.

Heb gelijk de laungmanager, notebook manager en chipset drivers geupdate.
Maar na het updaten van de notebook manager ziet hij bij System Info geen waardes meer,
de bootoptions staan de Fast boot en Auto-dirr uitgevinkt, en de bootvolgorde bestaat alleen uit meerdere keren removable device.
Ook ken ik de lcd brightness niet instellen, invilink geeft me wlan niet weer.

En in de launghmanager, zegt ie dat bluethoot niet bestaat.

Ben ik iets vergeten te installeren/updaten waarom dit niet werkt ofzo?

Laat het grootste gedeelte maar zitten, uninstall en herinstall van de notebook manager heeft iets geholpen, echter het probleem van mijn niet bestaande bluethoot in de launchmanager heb ik nog.
Terwijl ik nu het ledje constant zie knipperen.
Ik had wel de bttray uit opstarten weggegooid, nu weer terug gezet, maar kan zijn dat die snelkoppeling extra opties had, misschien dat iemand die kan geven?

[ Voor 24% gewijzigd door Nakebod op 14-10-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Nakebod schreef op 13 October 2003 @ 23:52:
Die email notificatie is vet handig, jammer dat je maar 1 account kan checken, dus ik wil ff de software updaten, misschien dat het daarin wel kan.

Heb gelijk de laungmanager, notebook manager en chipset drivers geupdate.
Maar na het updaten van de notebook manager ziet hij bij System Info geen waardes meer,
de bootoptions staan de Fast boot en Auto-dirr uitgevinkt, en de bootvolgorde bestaat alleen uit meerdere keren removable device.
Ook ken ik de lcd brightness niet instellen, invilink geeft me wlan niet weer.

Laat het grootste gedeelte maar zitten, uninstall en herinstall van de notebook manager heeft iets geholpen, echter het probleem van mijn niet bestaande bluethoot in de launchmanager heb ik nog.
Terwijl ik nu het ledje constant zie knipperen.
Ik had wel de bttray uit opstarten weggegooid, nu weer terug gezet, maar kan zijn dat die snelkoppeling extra opties had, misschien dat iemand die kan geven?
Bij mij geen extra opties...
Anoniem: 93566 schreef op 13 October 2003 @ 23:27:
Wat is trouwens het verschil tussen de TM 661 en TM 800? Ze zijn er bijna hetzelfde uit...alleen minder scherm en videokaart...
Scherm is gelijk, 661 moet het doen met geïntegreerde intel-vga en de 661 heeft voorop een memorycard-reader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 661 is ook veel goedkoper...als het verschil alleen maar een videokaart is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87050

Iemand een oplossing?
Ja ik (nee, geen oplossing maar de problemen dus ;) ). Ik heb vanaf het begin niet kunnen werken met dat touchpad, hoe geduldig ik ook ben, ik vind het gewoon een onding. Nou heb ik hiervoor nooit eerder een touchpad gehad, dus ik weet niet of het aan de Acer ligt of aan mijzelf. Ik heb er in ieder geval maar zo'n Logitech draadloze trackball bijgekocht en dat werkt geweldig. Maar met het touchpad alleen kan ik gewoon niet overweg.
Hihi, ik moet ook heel erg oppassen dat-ie niet teveel slijt. Heb er zelfs aan gedacht om er misschien maar een stukje plakband overheen te plakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87050

Hangt er een beetje vanaf of ze hier meelezen of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 12-06 12:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Anoniem: 21874 schreef op 13 oktober 2003 @ 16:48:

Iemand een oplossing?

Touchpad heb ik geen problemen mee, ik gebruik die ook niet zoveel, ik heb er normaal een Logitech optical muis aanhangen.

Mijn ATI stickertje is ook al aan 't slijten :( En het plastic laagje wat op het Windows XP stickertje zit is ook al bijna een keer losgekomen, maar die zit nu wel weer vast.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Anoniem: 82586 schreef op 13 oktober 2003 @ 21:39:
[...]

Okey dank je,

heb je toevallig even het telefoonnummer? :)
Acer Support Afdeling: 073-645 96 70

wel je serie nummer van je laptop bij de hand hebben, want daar vragen ze als 1e om ;) Staat op de onderkant en begint met LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Hoe kan ik nu die piep wegkrijgen??

Speedstep werkt niet.

en ik erger me best wel aan zo'n hoge piep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Schmoove schreef op 13 October 2003 @ 22:41:
3) Het volume wordt softwarematig geregeld. Persoonlijk heb ik liever een draaiwieltje aan de zijkant ofzo..... is een stuk makkelijker. Ook vind ik het max volume een beetje matig, maar goed het is ook geen ghettoblaster natuurlijk.
Het geluid kan nog een heel stuk harder >:) . Ga naar 'start'--> 'configuratiescherm'--> 'geluiden en audioapparaten' Dan klikken op luidsprekervolume bij luidsprekerinstellingen. Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bert20 schreef op 14 October 2003 @ 10:33:
Hoe kan ik nu die piep wegkrijgen??

Speedstep werkt niet.

en ik erger me best wel aan zo'n hoge piep
Bij mij heeft het te maken met bluetooth aan/uit. Als ik bluetooth uitzet krijg ik die irritante piep. En anders drivers/bios updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Idd als je bleutooth aanzet is die idd zachter. Maar is er nog wel.

Afgelopen nacht geluisterd als die uitstond. En zelfs toen kwam er nog zacht gepiep/geluid uit als je je oor bij de harde schijf houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CAP-Team schreef op 14 October 2003 @ 09:59:
[...]
Mijn ATI stickertje is ook al aan 't slijten :( En het plastic laagje wat op het Windows XP stickertje zit is ook al bijna een keer losgekomen, maar die zit nu wel weer vast.
Grappig dat iedereen hier zo "stikkertjesgeil" is ;) . Bij mij kwamen bijna alle stickertjes er gelukkig snel en zonder nare lijmresten eraf.

Ik heb alleen nog één stickertje van ome Bill wat er niet vanaf will en ik wil natuurlijk niet de notebook beschadigen. Iemand nog tips om dat stickertje 'designed for windows XP/2000' er vanaf te halen?

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
edit:
Foutje: dubbelpost --- bijna deel 5 :z

[ Voor 156% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2003 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66424

Nakebod schreef op 13 October 2003 @ 23:52:

Dit was al eerder te vinden in deze topic ;) :

Voor het inschakelen van Bluetooth in de Launch Manager: kijk in het register op deze plek:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Quanta\QtZgAcer\Settings\Bluetooth

Daar staat een waarde met de naam 'Bluetooth Device Exist', deze moet als waarde '1' hebben ipv '0'.

Graag gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 22:17

Tubbietje

Illegaal!

Ik weet niet of het antwoord al gegeven is, maar is er een mogelijkheid om de knopjes van bluetooth en wireless lan te disablen :?

Het komt gewoon zovaak voor dat ik perongeluk die knopjes indruk en tada... weg verbinding :(

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand hier al een lijstje met linux drivers?
Ik ben begonnen met linux maar ik heb net met veel pijn en moeite een driver geinstalleerd blijkt die niet te werken. En nu vraag ik me af of ik wel de goeie heb.

Dus hebben jullie nog links voor linux drivers voor de 803 lcib?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Anoniem: 66424 schreef op 14 October 2003 @ 11:16:
[...]

Dit was al eerder te vinden in deze topic ;) :

Voor het inschakelen van Bluetooth in de Launch Manager: kijk in het register op deze plek:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Quanta\QtZgAcer\Settings\Bluetooth

Daar staat een waarde met de naam 'Bluetooth Device Exist', deze moet als waarde '1' hebben ipv '0'.

Graag gedaan :P
Lol, tnx m8 :)
Lees al vanaf deel 2 dit topic, en deel 1 ook globaal doorgenomen, maar heb laptop pas een paar dagen nu, en dan vallen dat soort software dingen minder op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Mja, nog paar posts en dan komt deel 5 al weer.

Ik zelf dacht dat we nooit deel 4 vol zouden krijgen :D

Nja verwacht een compleet nieuwe lay-out :) ( tenminste als ik mijn ubl nog goed ken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87050 schreef op 14 October 2003 @ 00:40:
[...]

Ja ik (nee, geen oplossing maar de problemen dus ;) ). Ik heb vanaf het begin niet kunnen werken met dat touchpad, hoe geduldig ik ook ben, ik vind het gewoon een onding. Nou heb ik hiervoor nooit eerder een touchpad gehad, dus ik weet niet of het aan de Acer ligt of aan mijzelf. Ik heb er in ieder geval maar zo'n Logitech draadloze trackball bijgekocht en dat werkt geweldig. Maar met het touchpad alleen kan ik gewoon niet overweg.

[...]

Hihi, ik moet ook heel erg oppassen dat-ie niet teveel slijt. Heb er zelfs aan gedacht om er misschien maar een stukje plakband overheen te plakken ;)
Allemaal klagen bij acer: WIJ WILLEN EEN NIEUWE ATI STICKER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aike schreef op 13 oktober 2003 @ 17:43:
[...]

Ja volgens mij kun je hem gewoon op laten halen en is ie binnen een week weer terug.

[...]

Dank je, dan kan ie mooi aan m'n stereo als ik thuis ben :)

Niet doen. Dit probleem had ik ook. Ik heb hem gewoon gekocht. Geen 1 probleem. Gewoon nieuwste revisie. TIP: Bestel hem bij Salland Aut. daar heb ik hem ook weg en meer die allemaal geen problemen hebben. Acers die bij PC SNEl weg komen zijn stuk voor stuk STUK!. Hoe zou dat nou komen :P

Gewoon kopen bij Salland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb em ook bij PC Snel gekocht. En ik heb afgezien van de 'normale problemen' (jeetje nooit gedacht dat te schrijven) nergens last van. Maar dat er zoveel problemen zijn met die van PC snel is volgens mij omdat zij veruit de meeste hebben verkocht.

Toch blijf ik erbij dat de Dell's een heel stukje steviger in elkaar zitten en dan gebruik ik als vergelijkingsmateriaal een 500m (vandaag gezien in real-life, toch ook wel mooi) en een 8200. Tuurlijk heeft ie ook nadelen (de 500m) dan t.o.v. de acer meerprijs voor bluetooth, zoiezo een stukje duurder, geen snelle grafische kaart en lagere res. Qua prijs kwaliteit verhouding is de Acer gewoon erg scherp.

[off topic] Ik zit nu net een beetje te surfen op de vernieuwde Dell site (ziet er best strak uit) en die nieuwe 8600 met specs :9~; breedbeeldscherm 1680 x 1050, tot 128 mb grafische kaart, tot 1,7 ghz pentium M, DVD-RW, 80 GB hd, bluetooth... voor maar € 2850,- >:) [/off topic]

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Anoniem: 21874 schreef op 14 October 2003 @ 17:16:
[...]
Niet doen. Dit probleem had ik ook. Ik heb hem gewoon gekocht. Geen 1 probleem. Gewoon nieuwste revisie. TIP: Bestel hem bij Salland Aut. daar heb ik hem ook weg en meer die allemaal geen problemen hebben. Acers die bij PC SNEl weg komen zijn stuk voor stuk STUK!. Hoe zou dat nou komen :P

Gewoon kopen bij Salland.
Beetje overdreven lijkt me... Mijn laptop is nog helemaal in orde.... en komt ook bij PC snel vandaan.

Alleen mijn adapter is naar de kloten... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80518

Is de acer 803 eingelijk ook verkrijgbaar zonder software, ik heb namelijk al het besturingsysteem ( 15 euro kostende studenten licentie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Volgens mij niet, zijn zeg maar "kant en klaar" pakketten, alles in 1 doos, en klaar voor gebruik.
Bij Jewel laptops kan dat iig wel, en vast nog wel meer merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80518

zou wel heel stom van ze zijn dan, lijkt mij wel bijna 100 euro te schelen, als alle software weg gelaten wordt. kan je toch leuke dingen voor doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat betwijfel ik, want het is een speciale Acer licentie enzo. Zoals eerder genoemd kun je het serienummer ook niet gebruiken voor een gewone Win XP install. Die zullen ze vast voor minder dan € 100,- hebben.

Het is ook wel makkelijk. Hij is meteen kant en klaar en daarnaast is het zoiezo wel een van de goedkoopste notebooks.

[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 15-10-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Even een vraagje... klopt het dat er binnenkort leverproblemen komen met de TM800? of was dat alleen in België? of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
Heb m namelijk besteld via PC prive en dat wil niet echt opschieten.... :(

Laat maar...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 15-10-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Anoniem: 80518 schreef op 15 oktober 2003 @ 10:25:
Is de acer 803 eingelijk ook verkrijgbaar zonder software, ik heb namelijk al het besturingsysteem ( 15 euro kostende studenten licentie ;)
Dat had ik ook al nagevraagd maar bij de laptopper is hij niet zonder OS te krijgen. Zal voor de andere zaken ook wel zo zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58225

Hoe zit dat nu eigenlijk met de garantie van die laptop?
ik heb hem dus al, moet ik nu enkel dat ding opsturen (dat kaartje) naar italië of hoe zit dat?

hoe weten ze vanaf wanneer die garantie in is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Anoniem: 58225 schreef op 15 oktober 2003 @ 19:03:
Hoe zit dat nu eigenlijk met de garantie van die laptop?
ik heb hem dus al, moet ik nu enkel dat ding opsturen (dat kaartje) naar italië of hoe zit dat?

hoe weten ze vanaf wanneer die garantie in is gegaan?
Voor de garantie hoef je alleen een aankoopbon te hebben. Je hoeft niets op te sturen. Volgens Acer:
Registratie van uw notebook is niet nodig om gebruik te kunnen maken van
onze standaard fabrieksgarantie (2 jaar carry in met het eerste jaar
internationale reizigers garantie). Om gebruik te kunnen van onze standaard
fabrieksgarantie heeft u slechts de aankoopfactuur nodig en het serienummer
van uw notebook (zie onderklant notebook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Even één kleine opmerking, die garantie is nu dus 1 jaar: Warranty 1 year send-in with International Travellers Warranty. Zie ook:
http://www.acer.nl/acereu...=3&ctx1=NL&crc=2395635145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

w-k-pieters schreef op 16 oktober 2003 @ 09:31:
Even één kleine opmerking, die garantie is nu dus 1 jaar: Warranty 1 year send-in with International Travellers Warranty. Zie ook:
http://www.acer.nl/acereu...=3&ctx1=NL&crc=2395635145
De internationale garantie is 1 jaar, de huis, tuin en keuken garantie 2 jaar. Dat komt omdat de pagina met specificaties overgenomen is van de US-site.

Als je het pdf-bestand van de site haalt, de folder dus, dan staat daar netjes in:
GARANTIE 2 jaar*, inclusief 1 jaar internationale dekking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Nou ik moet zeggen dat de garantie werkt...

Mijn complimenten aan Acer klantenservice.
Mijn adapter was kapot gegaan... (vraag me niet hoe zoe iets kan, maar het kan kennelijk :{ )
Ding is van LiteOn gemaakt voor Acer (beide namen staan erop) Maandag om 17.00 afgeleverd bij postkantoor op advies van Acer opgestuurd naar hen. Net om 10.00 stond er een man van DHL voor de deur met een pakje... :9 Met de nieuwe Adapter. Deze is trouwens van Delta Electronics. (wel hebben beiden dezelfde output natuurlijk ;) ) Op deze staat niet de naam van Acer.

Maandag 17.00 - donderdag 10.00.... Aardig netjes moet ik zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Loft op 16-10-2003 10:38 . Reden: extra. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:27

Stewie!

Keen must die!

Kan sneller, ze hebben nu dus 2 dagen nodig gehad om je een nieuwe te sturen en de oude te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
DaMorpheus schreef op 16 October 2003 @ 10:37:
Kan sneller, ze hebben nu dus 2 dagen nodig gehad om je een nieuwe te sturen en de oude te bekijken
Ja kan idd sneller. Maar gezien op de drukte die ze schijnbaar hebben, en op sommige berichten hier dat het wel 2 weken kon duren (laptop dan) was ik het ergste gaan vrezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Stiffener schreef op 16 October 2003 @ 10:27:
Nou ik moet zeggen dat de garantie werkt...

Mijn complimenten aan Acer klantenservice.
Mijn adapter was kapot gegaan... (vraag me niet hoe zoe iets kan, maar het kan kennelijk :{ )
Ding is van LiteOn gemaakt voor Acer (beide namen staan erop) Maandag om 17.00 afgeleverd bij postkantoor op advies van Acer opgestuurd naar hen. Net om 10.00 stond er een man van DHL voor de deur met een pakje... :9 Met de nieuwe Adapter. Deze is trouwens van Delta Electronics. (wel hebben beiden dezelfde output natuurlijk ;) ) Op deze staat niet de naam van Acer.

Maandag 17.00 - donderdag 10.00.... Aardig netjes moet ik zeggen.
Heb jij de 803 of de 800?? Ik heb nl. strandaard een Delta-adapter en ik vraag me eigenlijk af of dit per laptop verschilt, per type, of per winkel...

offtopic:
RS_003, ben je al begonnen aan een nieuwe startpost voor draadje deel 5?? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Speedpete op 16-10-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Speedpete schreef op 16 oktober 2003 @ 09:52:
[...]

De internationale garantie is 1 jaar, de huis, tuin en keuken garantie 2 jaar. Dat komt omdat de pagina met specificaties overgenomen is van de US-site.

Als je het pdf-bestand van de site haalt, de folder dus, dan staat daar netjes in:

[...]
Je hebt gelijk, nu ik wakker ben :O , herinner ik me dat dat ook het (Europese) consumentenrecht is. Dus dat je minimaal 2 jaar garantie hebt (ook al zeggen fabrikanten 1 jaar), maar je hebt gelijk Acer geeft sowiezo nog 2 jaar.

edit:
ik ben de prijslijst aan het doorkijken en de 660 serie met XP home is duurder dan XP prof, maf :?

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Speedpete schreef op 16 October 2003 @ 12:29:
[...]

Heb jij de 803 of de 800?? Ik heb nl. strandaard een Delta-adapter en ik vraag me eigenlijk af of dit per laptop verschilt, per type, of per winkel...

offtopic:
Ik heb een een TM 800LCi.
Wat ik weet is dat het per type laptop ERG verschilt..... met name de output (bij ons 19 Volt en 3,95 Ampere)
Volgens mijn zijn de 803 en de 800 qua structuur gelijk, alleen verschilt de processor. Ik neem aan dat het niet per winkel verschilt, omdat alles in 1 doos zat. Lijkt me ook niet handig voor Acer, omdat per winkel verschillend aan te leveren...

Maar ik heb de 800 dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb een 800 (nieuwe revisie) en een Delta adapter. Misschien hangt het af van de revisie? Welke hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Speedpete schreef op 16 October 2003 @ 12:29:
[...]

offtopic:
Nee, begin morgen er aan.

Was vandaag heel de dag compu's bouwen en zelf een mobo'tje + xp 2000 Thorton gekocht ( nu @ 2 ghz air en straks @ 2.4 / 2.5 ghz watercooled :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 22:17

Tubbietje

Illegaal!

Tarod schreef op 14 October 2003 @ 15:12:
Ik weet niet of het antwoord al gegeven is, maar is er een mogelijkheid om de knopjes van bluetooth en wireless lan te disablen :?

Het komt gewoon zovaak voor dat ik perongeluk die knopjes indruk en tada... weg verbinding :(
Heeft niemand een oplossing voor dit :?

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 17:45

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Mijn 800LCi is nu bijna een half jaar oud en het Acer embleem op het deksel begint behoorlijk los te laten. De bovenkant is uberhaupt erg slapjes (je kunt het zonder moeite indrukken). Ik wil niet zeuren om zo'n kleinigheidje en dat ding te RMAen, maar een laptop (vooral dure) mogen toch wel wat robuster zijn vind ik.

Hebben meer mensen hier last van?

Trouwens, XP meldt regelmatig dat er geen wireless network connection aanwezig is (zo'n geel ballonnetje), en dat terwijl ik de wireless adapter uit heb staan. Vaag.

Verder ben ik heel blij met het ding (pracht techniek en retesnel met Seti@home)!

[ Voor 4% gewijzigd door styno op 17-10-2003 15:25 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Tarod schreef op 17 oktober 2003 @ 14:00:
[...]

Heeft niemand een oplossing voor dit :?
Ik denk dat weinig mensen er last van hebben. Ik zelf ook niet, en ik laptop nogal veel in m'n bed, waarbij de knopjes dus tegen me zwaargespierde :P buispieren komen, en ook dan druk ik ze niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow, net iets vreemds met mijn laptop.
Beeld ging helemaal naar 640x480 of in die buurt met allemaal strepen op beeld in 8 kleuren ofzo.
Ik resette hem en toen wou hij niet meer aan bleef hij hangen.
Na een paar keer aan en uit te zetten komt hij weer verder.

WTF is dit? iemand al eerder gehad?

PS. wat ik er wel bij moet zeggen is dat ik dit volgens mij heb na een redhat installatie. Denk dat dat toeval is maar zo veel verstand van linux heb ik niet.
En ja ik weet zeker dat ik hem goed heb geinstalleerd ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 17-10-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In_The_Aire krijgt maandag EINDELIJK zn TM800 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heb nu vakantie... maandag de hele dag thuis om m met liefde aan te pakken van de bezorger ;)
Ik zal mijn bevindingen posten in dit topic (of deel 5 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had nog een vraagje over het PCMCIA slot van de Acer TM800...
Volgens de specificaties is er 1 PCMCIA slot. Blijft die gewoon vrij? Of maakt de smartcardreader ofzo daar ook gebruik van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Nee die is gewoon vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi :D compact flash readertje bestellen :)
en waarschijnlijk de linksys 11mbit router/AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Nouw jongens, het ziet er naar uit dat ik morgen weer 4 uur bezig ben met het updaten van de startpost, want ik ben niet tevreden met de huidige lay-out

Ook zal ik gaan kijken of ik alles beter kan indexeren.

Enzz enzzz.

Gewoon niet zoveel posten tot morgen ;) want vandaag heb ik echt geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Voor mij maandag een TM 803lmib, hij zou eigenlijk vandaag al komen en dat kwam goed uit, want ik ben dit weekend thuis. Maar morgenavond zit ik weer voor twee weken in Den Helder, dus ik moet even zien te regelen dat 'ie zsm die kant uit gaat komen.

Wachten dus... :(

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

@ RS_003, ik zal proberen niet teveel te posten in dit topic :P
Misschien een idee voor in nieuwe topic: Extra poll over wie er last heeft van de "plaktoetsen".
Want geloof dat redelijk wat mensen daar last van hebben, ben wel eens benieuwd naar aantallen.

En iemand een idee of er "accu ruimte opvul klepjes" te krijgen zijn, voor als ik me accu eruit heb, voor de mediabay zijn ze er wel, want die krijg je er ook bij, maar voor de accu? Kan nu ook niet in de prijslijst van acer kijken, heb geen Excel geinstalleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Nakebod schreef op 18 October 2003 @ 18:27:
@ RS_003, ik zal proberen niet teveel te posten in dit topic :P
Misschien een idee voor in nieuwe topic: Extra poll over wie er last heeft van de "plaktoetsen".
Want geloof dat redelijk wat mensen daar last van hebben, ben wel eens benieuwd naar aantallen.

En iemand een idee of er "accu ruimte opvul klepjes" te krijgen zijn, voor als ik me accu eruit heb, voor de mediabay zijn ze er wel, want die krijg je er ook bij, maar voor de accu? Kan nu ook niet in de prijslijst van acer kijken, heb geen Excel geinstalleerd :P
Dat gebeurt zeker :)

En dan begin ik morgen met het nieuwe topic.

Ze zouden me bijna een modje moeten maken, voor al dat werk :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Styno schreef op 17 October 2003 @ 15:24:
Mijn 800LCi is nu bijna een half jaar oud.

Verder ben ik heel blij met het ding (pracht techniek en retesnel met Seti@home)!
Draai jij Seti@Home op je laptop ? Respect ! Ik wil er namelijk Folding op draaien maar vreesde een beetje voor de stabieliteit en de warmte maar dat gaat goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

RS_003 schreef op 18 October 2003 @ 19:51:
[...]

Ze zouden me bijna een modje moeten maken, voor al dat werk :+ 8)
Voor een nieuw op te richten LEM-forum zeker?

Laptops En Mobiliteit staat het voor...

zou zeker niet misstaan aangezien in mijn ogen laptops meer en meer desktops vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Speedpete schreef op 18 October 2003 @ 23:20:
[...]

Voor een nieuw op te richten LEM-forum zeker?

Laptops En Mobiliteit staat het voor...

zou zeker niet misstaan aangezien in mijn ogen laptops meer en meer desktops vervangen...
Helemaal gelijk ja :Y)

/me Echt serieus, een modje leest dit als hij het topic sluit dus ik maak het ff rood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13638

Heeft iemand een mirror van die drivers van de tm 80x? de ori site werkt niet helemaal meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 17:45

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Aike schreef op 18 October 2003 @ 20:49:
Draai jij Seti@Home op je laptop ? Respect ! Ik wil er namelijk Folding op draaien maar vreesde een beetje voor de stabieliteit en de warmte maar dat gaat goed ?
Ja hoor, 's nachts staat hij wel eens Seti te draaien. Geen enkel probleem met stabiliteit 'what so ever'. Hij is nog NOOIT gecrashed. Wel staat de ventilator dan vrijwel continue aan.

Het vreemde is dat de laptop met Seti aan koeler aanvoelt dan zonder (het warme linker-hand-steun probleem). Ik hoop dat Acer de volgende keer een warmte gestuurde fan gebruikt...

De Pentium M 1.3 is ongeveer een 1.5 tot 2 keer zo snel als m'n Pentium 4 2.0 Ghz op het werk. Niet slecht zou ik zeggen. Ik wil wel een Pentium M 1.6 GHz desktop PC!!!

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Zow bijna klaar :)

Verwachts iets heeeeel anders dan de vorige topics :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

Geef je het wel ff door in mijn topic wanneer je hem echt geopend hebt, kan ik namelijk aanpassen in mijn openingpost.

Ben wel benieuwd wat deel 5 gaat opleveren ...

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
FongWan schreef op 19 October 2003 @ 19:46:
Geef je het wel ff door in mijn topic wanneer je hem echt geopend hebt, kan ik namelijk aanpassen in mijn openingpost.

Ben wel benieuwd wat deel 5 gaat opleveren ...
Heeeel veel werk voor mij :P

Hij is bijna klaar.

Ik post hem vanavond nog, maar de ftp links naar de acer site zullen niet allemaal werken, als ik dat ook nog een moet chekken ben ik totaal 8 uur bezig geweest met dat topic, en daar heb ik ff nu geen zin in want morgen heb ik weer school ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.