Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.297 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb de demo nu ook een paar keer gespeeld en ik moet toch echt zeggen dat ik naar de fifa kant aan het vallen ben. Een paar dingen die me zoal irriteren aan pes:

de passing: ogenschijnlijk de meest simpele passes gaan mis, doordat de passende speler de bal gewoon verkeerd inspeeld. Je wilt bijvoorbeeld de bal in de voet spelen van een speler die met de rug naar de verdediger staat, wanneer je dan op de pass knop drukt, wordt de bal 9 van de 10 keer zo in de voet van een verdediger gespeeld. Ook bij andere passes ben je de bal zo weer kwijt, omdat de bal gewoon verkeerd wordt ingespeeld.

verdedigen: Zoals gezegd, elke sliding is zo'n beetje een overtreding. Erg zonde als je een doorgebroken speler met een goede sliding nog net de bal af zou kunnen pakken. Ook het dekken van de aanvallers vind ik persoonlijk erg slecht. Als de spits van de tegenstander aangespeeld wordt is er vaak geen verdediger te bekennen, daardoor kan die spit zo doorlopen het strafschopgebied in, waar hij pas de eerste verdediger tegenkomt. Daarnaast vind ik het ook jammer dat het vrijwel onmogelijk is om wanneer je de bal voorin kwijtraakt de verdedigers op te jagen, om zo de bal nog te veroveren.

Corners: Corners lijken niet echt te verdedigen, je hebt geluk als jij de bal kopt, pech als de tegenstander de bal kopt.

Wat ik trouwens wel een pluspunt van PES vindt is de vrijheid waarmee je spelers rondlopen. Bij fifa lijken de spelers vast te zitten aan de bal, terwijl je bij PES veel meer los van de bal bent.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op 28 oktober 2003 @ 23:45:

de passing: ogenschijnlijk de meest simpele passes gaan mis, doordat de passende speler de bal gewoon verkeerd inspeeld. Je wilt bijvoorbeeld de bal in de voet spelen van een speler die met de rug naar de verdediger staat, wanneer je dan op de pass knop drukt, wordt de bal 9 van de 10 keer zo in de voet van een verdediger gespeeld. Ook bij andere passes ben je de bal zo weer kwijt, omdat de bal gewoon verkeerd wordt ingespeeld.
Huh? daar heb ik absoluut geen last van, ik vind juist dat je erg veel controle over je passes hebt.. je zegt 9 vd 10 keer.. klinkt alsof je steeds per ongeluk diepte passes aan het geven bent. :?
verdedigen: Zoals gezegd, elke sliding is zo'n beetje een overtreding. Erg zonde als je een doorgebroken speler met een goede sliding nog net de bal af zou kunnen pakken.
ik vond dat ook toen ik pes3 voor het eerst speelde. ook omdat ik pes2 gewend was, maar nu vind ik het perfect. wij spelen veel tegenelkaar hier in huis en het is zeer frustie als de scheids niet fluit als er een kleine overtreding op je begaan word (kunnen hele oorlogen door ontstaan :P ). oefening baard ook met dit nieuwe sliding systeem kunts.. toen ik pes3 voor het eerst speelde maakte ik ook veel fouten en kreeg ik veel kaarten, maar dat val nu mee. ik beheers de sliding nu aardig goed en weet psies wanneer het wel en niet kan. als je de sliding maar psies op de bal maakt, dan kan je keiharde slidings maken en er gewoon mee weg komen.. mocht je eerst de bal raken en ook lichtelijk de man dan fluit de scheids soms en krijg je geen kaart. maar verdedigen word dus iets moeijlijker, echt gaaf imho, want ik begin er al aardig goed in te worden :)
Als de spits van de tegenstander aangespeeld wordt is er vaak geen verdediger te bekennen, daardoor kan die spit zo doorlopen het strafschopgebied in
dat is dan jouw fout!!! dan beheers jij het spel nog niet goed, moest je hem maar afdekken. heeft nix met de kwaliteit van het spel te maken. de computer ai is gewoon veel slimmer dan die van fifa en zal dus de vrije man opzoeken. jij moet zorgen dat ie niet vrij staat, lukt dat je niet met de huidige opstelling dat moet je die aanpassen..
het is bij dit voetbal spel zo dat je rekening moet houden met je opstelling, je moet dus gaten ook afdekken door er tussen te gaan staan, en soms 2 man op iemand afsturen om hem in te sluiten enz enz.
Daarnaast vind ik het ook jammer dat het vrijwel onmogelijk is om wanneer je de bal voorin kwijtraakt de verdedigers op te jagen, om zo de bal nog te veroveren.
dat kan dus wel, als jij xje en vierkantje tegelijk indrukt ga je jagen, xje is voor het mannetje die jij bent en met vierkantje helpt het dichstbijzijnde mannetje je mee. let wel op dat je dan een gat kan laten vallen.
Corners: Corners lijken niet echt te verdedigen, je hebt geluk als jij de bal kopt, pech als de tegenstander de bal kopt.
corners zijn idd moeilijk te verdidigen.. ben ik het mee eens.. maar ook daar word ik steeds beter in, je kan namelijk met een mannetje alvast naar een wat jij denkt "zwakke plek" lopen voordat de corner genomen is, tenzij die hem snel neemt.. en probeer altijd voor je man te komen..

als je er goed in wilt worden vereist het gewoon veel uurtjes spelen. en stel wel alle controls ff in, want je zult zien dat je ze op den duur allemaal nodig hebt. neem het liefst een gamepad. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Kijk, wij denken pcies hetzelfde over het spel dicaprio :)
Het draait allemaal om timing en goed positiespel bij PES3, er wordt gewoon erg goed na het echte voetbal gekeken en dat hebben ze bijna perfect om kunnen zetten in dit geniale voetbalspel.

Geloof me, ook is was eerst erg kritisch op PES3 en vondt het zelfs minder als PES2 maar na 4 a 5 potjes sloeg dat helemaal om !

Mijn advies: volhouden en blijven oefenen, dan zul je zien dat dit spel zoveel meer voetbal feeling heeft als welke Fifa dan ook, echt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Zou een PS2 controller beter werken dan een Thrustmaster Dual Action?? Heb nog steeds het gevoel dat ik een hoop fouten maakt omdat de controller niet doet wat ik wil (of zou het andersom zijn :? )

Zo is het schieten op halve kracht zo goed als onmogelijk, en vliegen bijna alle ballen huizenhoog over.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

verdedigen: Zoals gezegd, elke sliding is zo'n beetje een overtreding. Erg zonde als je een doorgebroken speler met een goede sliding nog net de bal af zou kunnen pakken. Ook het dekken van de aanvallers vind ik persoonlijk erg slecht. Als de spits van de tegenstander aangespeeld wordt is er vaak geen verdediger te bekennen, daardoor kan die spit zo doorlopen het strafschopgebied in, waar hij pas de eerste verdediger tegenkomt. Daarnaast vind ik het ook jammer dat het vrijwel onmogelijk is om wanneer je de bal voorin kwijtraakt de verdedigers op te jagen, om zo de bal nog te veroveren.
Dit is een welbekende reactie van mensen die PES voor het eerst spelen, al sinds ik ISS Pro op de PSX speel. 'Het is te moeilijk.' Variant hierop is 'het is slecht geprogrammeerd'. Antwoord op beide opmerkingen is simpel:

Practice :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Regel 1 van voetbal... Naar de bal TOEkomen.... :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Kijk hier kan ik dus wat mee. Het klopt ook wel dat ik (nog) niet zo goed ben in het spel. Maar wat mij gewoon opviel iig met passing is dat wanneer ik op de radar onderin een mannetje goed vrij zie lopen voor een dieptepass, mijn speler de bal dan gewoon aan de verkeerde kant de bal diep geeft, waardoor hij onderschept wordt.

In het verdedigen zal ik wel wat beter moeten worden, maar van mijn medespelers verwacht ik toch ook wel dat ze een beetje opletten. Soms ben ik bezig om de afspeelmogelijkheden af te dekken van een aanvallende speler en dan kan die speler ineens de bal kwijt bij een helemaal vrij lopende andere speler, die door niets of niemand wordt achtervolgd/gedekt. Dit is natuurlijk vrij goed van de aanvallende AI, maar ik vind toch dat de verdedigende AI hier een beetje tekortschiet.

Verder vind ik het wel een harstikke leuk spel om te doen, dus ik ga gewoon Fifa en PES spelen. Ik moet alleen nog een keuze gaan maken welke van de 2 ik ga kopen en ik denk toch dat dat Fifa gaat worden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Speel nog maar een paar potjes PES (probeer het eerst eens op 1 ster, zodat je de moves wat onder de knie krijgt).. Ik denk dat je mening misschien wel omslaat. Het begint echt een verslaving te worden na een paar dagen.

Er zijn een heel veel moves, te vinden op (link van een eerdere pagina)

Controls PES3

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Smoonshine schreef op 29 October 2003 @ 10:31:
[...]

Kijk hier kan ik dus wat mee. Het klopt ook wel dat ik (nog) niet zo goed ben in het spel. Maar wat mij gewoon opviel iig met passing is dat wanneer ik op de radar onderin een mannetje goed vrij zie lopen voor een dieptepass, mijn speler de bal dan gewoon aan de verkeerde kant de bal diep geeft, waardoor hij onderschept wordt.

In het verdedigen zal ik wel wat beter moeten worden, maar van mijn medespelers verwacht ik toch ook wel dat ze een beetje opletten. Soms ben ik bezig om de afspeelmogelijkheden af te dekken van een aanvallende speler en dan kan die speler ineens de bal kwijt bij een helemaal vrij lopende andere speler, die door niets of niemand wordt achtervolgd/gedekt. Dit is natuurlijk vrij goed van de aanvallende AI, maar ik vind toch dat de verdedigende AI hier een beetje tekortschiet.

Verder vind ik het wel een harstikke leuk spel om te doen, dus ik ga gewoon Fifa en PES spelen. Ik moet alleen nog een keuze gaan maken welke van de 2 ik ga kopen en ik denk toch dat dat Fifa gaat worden.
Lol en dan met 26-1 winnen van de computer, zie fifa topic. Je moet gewoon ff doorzetten en lekker rommelen met je defence en ook ook bepaalde spelers markeren enzo. Echt zodra het je lukt wil je niet meer anders dan PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op 29 October 2003 @ 10:31:
[...]

Verder vind ik het wel een harstikke leuk spel om te doen, dus ik ga gewoon Fifa en PES spelen.
je moet idd nog beter worden in verdedigen ;)
je kan de radar ook gebruiken bij het verdedigen he, je ziet ook welke spelers er van de tegenpartij vrij lopen. ik kan het ook omdraaien natuurlijk.. zet hem es op 5 sterren en vertel een hoeveel doelputen jij scoort.. kan je es testen hoe slecht de ai van de verdedigers is ;)

jij bent de eerste van wie ik hoor dat de ai van de verdediging niet zo goed is, het is namelijk imho bijna perfect! en je moet er natuurlijk wel zelf wat voor doen, er zitten niet voor nix zoveel opties in de besturing laat staan alle formation settings die in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Christiano007

Ich bin der champion

Heb de converter (zie topic over welke gamepad jij gebruikt) en een playstation 1 standaard gamepad gekocht, werkt toppie

En dat voor samen 50 euro ofzo (incl. verzendkosten/rembours)

Koop daar maar eens een betere pad voor ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Christiano007 schreef op 29 oktober 2003 @ 14:20:
Heb de converter (zie topic over welke gamepad jij gebruikt) en een playstation 1 standaard gamepad gekocht, werkt toppie

En dat voor samen 50 euro ofzo (incl. verzendkosten/rembours)

Koop daar maar eens een betere pad voor ;)
K heb ooit een Thrustmaster Dual Analog gekocht voor ong. 20 € incl. verzendkosten enzo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

ZAMoRANo schreef op 29 October 2003 @ 14:31:
[...]

K heb ooit een Thrustmaster Dual Analog gekocht voor ong. 20 € incl. verzendkosten enzo. :D
Mijn gamepad was maar €19,50 incl loopkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woow wat een prachtige game is dit!! ben nooit zown fan van voetbalgames(lees fifagames) geweest, behalve fifa international soccer :)

Ik heb pes3 voor de ps2 gekocht en alles klopt gewoon in het spel! super gewoon!
ben begonnen met de trainingen om de controls een beetje onder de knie te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 15:08:
woow wat een prachtige game is dit!! ben nooit zown fan van voetbalgames(lees fifagames) geweest, behalve fifa international soccer :)

Ik heb pes3 voor de ps2 gekocht en alles klopt gewoon in het spel! super gewoon!
ben begonnen met de trainingen om de controls een beetje onder de knie te krijgen..
Ik ook ja, ik speelde PES (1) op de PS2 altijd met de D-pad, niet met de analoge stick...in PES3 is dat bijna niet te doen, die tweede dribbel oefening bijvoorbeeld doe je met de analoge stick veel en veel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 29 October 2003 @ 14:31:
[...]

Bevalt ie een beetje met PES3? Heb namelijk gisteren dezelfde gamepad besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 17:54:
[...]

Bevalt ie een beetje met PES3? Heb namelijk gisteren dezelfde gamepad besteld. :)
Ja fantastisch. De controls zijn heel goed in te stellen en ik heb m zo ingesteld als een standaard PS2 gamepad. Ook is de feeling van de gamepad gewoon heel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de mensen die graag een handleiding van het spel willen...
hier de engelse handleiding. :)
http://www.pesfan.streamlinenet.co.uk/PES3.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 29 October 2003 @ 18:59:
[...]

Ja fantastisch. De controls zijn heel goed in te stellen en ik heb m zo ingesteld als een standaard PS2 gamepad. Ook is de feeling van de gamepad gewoon heel lekker.
Ahh thanks, geen miskoop gedaan dus. :)

Zat net de nieuwste VI(Voetbal Internationa) door te bladeren en zag daar een pagina-grote advertentie voor PES 3 staan. Daarop was te zien dat de PC versie enkel op DVD wordt uitgebracht. Slimme zet imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik speel FIFA al sinds de '98 serie., maar PES speelt wel heel erg lekker. Waar ik toch moeite mee heb is de afwerking. Soms krijg je met een kleine tik op je keyboard een strak schot op doel terwijl een andere keer de bal het stadion uit wordt getrapt.
Bal afpakken is ook nog wat lastig, maak alleen maar grove tackles en die gaan meestal meer op de man dan op de bal.
Wel een lekker spel...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb nu weer eens een potje met 3 sterren gedaan, en dát valt tegen als je geen gamepad gewend bent..jezus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Calitomnication schreef op 29 October 2003 @ 19:14:
Ik speel FIFA al sinds de '98 serie., maar PES speelt wel heel erg lekker. Waar ik toch moeite mee heb is de afwerking. Soms krijg je met een kleine tik op je keyboard een strak schot op doel terwijl een andere keer de bal het stadion uit wordt getrapt.
Bal afpakken is ook nog wat lastig, maak alleen maar grove tackles en die gaan meestal meer op de man dan op de bal.
Wel een lekker spel...
Schoten zijn idd niet makkelijk maar het wordt er al makkelijker op als de bal voor de speler z'n sterke voet ligt.
Nu gok ik een beetje maar volgens mij maakt het ook nog uit welke richting je ingedrukt hebt
Kopen daarintegen is nog stukken interesanter.
Ik sta net helemaal vrij voor de keep te wachten op een voorzet, kop ik hem toch heel zwakjes in zijn handen. [baal]
Kijkend naar de replay bleek mijn timing compleet mis, voorzet was trouwens ook niet perfect.
Mannetje liep naar achter terwijl hij [te vroeg] sprong en raakte de bal toen hij alweer naar beneden kwam.

Overigens grove tackles ben je niet echt nodig, hou gewoon de korte-pass knop in en dan gaat het bijna als vanzelf.
Vaak krijg je dan nog hulp van team-genoten.

Zaterdag eindelijk met een contoler spelen ipv keyboard. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Het spel oogt zeer mooi. De gameplay is wederom aanzienlijk verbeterd en ook weer een stuk beter dan die van FIFA.

Als verloopt vrij realistisch! Schieten gaat niet zo makkelijk als je denkt, wat ik dus een plus punt vind. Ook schieten van uit aparte posities en lichaamshouding resulteert weer in een andere beweging en type schot.

Wat betreft de demo is hij vrij gaar. Spel verloopt van gewoon tempo naar slowmotion, heel vaak duurt het een aantal seconden voordat de speler reageert op de knoppen die je hebt ingedrukt, hetgeen vaak resulteert dat de bal al over de achterlijn/zijlijn wordt gelopen |:( errrug irritant.

Het spel kopen? Ik denk het niet. Mijn pc-tje thuis (p3 866Mhz met 572mb geheugen en Radeon 8500le 64mb) heeft blijkbaar moeite al met de demo en ik verwijt de hierboven genoemde problemen eerder aan mn pc dan aan de demo......
(mits mensen met betere specs ook deze problemen hebben??)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hier met Athlon XP 2800+, 512MB DDR en Radeon 9800Pro geen enkel probleem :+

Heb hem net besteld bij Play.com voor £17.99 (€ 26,50)... Zonder verzendkosten.

[ Voor 36% gewijzigd door M@cer op 30-10-2003 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:30

Mystikal

It never hurts to help!

Hoezit met het met de controllers.
Iemand het al gespeeld met een MS Sidewinder Gamepad?
Want ik heb vorig jaar een nieuwe gamepad gekocht voor fifa 2003. (maar door
een heel irritante bug was de gamepad niet te configureren |:( .
En nee, ik wil niet op het key-board spelen :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Overigens grove tackles ben je niet echt nodig, hou gewoon de korte-pass knop in en dan gaat het bijna als vanzelf.
Vaak krijg je dan nog hulp van team-genoten.
Dat gebeurt niet vanzelf. door vierkantje in te drukken komt er een medespeler helpen de man van de bal te krijgen.

Overigens is de tegenstander vaak zeer sterk aan de bal in PES3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Mystikal schreef op 30 oktober 2003 @ 09:30:
Hoezit met het met de controllers.
Iemand het al gespeeld met een MS Sidewinder Gamepad?
Want ik heb vorig jaar een nieuwe gamepad gekocht voor fifa 2003. (maar door
een heel irritante bug was de gamepad niet te configureren |:( .
En nee, ik wil niet op het key-board spelen :)
Ik heb een MS Sidewinder Gamepad. Daarmee heb ik ook probleemloos Fifa 2003 gespeeld. Nu ook PES3. Je hebt genoeg knoppen, en je kunt ze allemaal configureren zoals je wilt. Enige nadeel is dat er een 8-punts-druktoets op zit, in plaats van een analoge.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een gamepad die ongeveer hetzelfde is (liefst 6 knoppen ipv de 4 die op een ps-controller zitten op die plek, en een l en r) en dus geen minijoystick, maar een analoge druktoets. Bestaat dat eigenlijk? Weet iemand dat?

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Het spel heeft een week delay (?) , dus komt nu pas uit op de 14e.

Bah nog langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

thirdeye schreef op 30 oktober 2003 @ 10:37:
[...]

Ik heb een MS Sidewinder Gamepad. Daarmee heb ik ook probleemloos Fifa 2003 gespeeld. Nu ook PES3. Je hebt genoeg knoppen, en je kunt ze allemaal configureren zoals je wilt. Enige nadeel is dat er een 8-punts-druktoets op zit, in plaats van een analoge.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een gamepad die ongeveer hetzelfde is (liefst 6 knoppen ipv de 4 die op een ps-controller zitten op die plek, en een l en r) en dus geen minijoystick, maar een analoge druktoets. Bestaat dat eigenlijk? Weet iemand dat?
Bij Fifa2003 kon je de knoppen configureren? Nou, dat lukt bij mij niet hoor. Je kon instellen wat je wilde, maar als de wedstrijd eenmaal begon, had hij geen enkele instelling onthouden....

Enige nadeel is dat er een 8-punts-druktoets op zit, in plaats van een analoge.

Dat begrijp ik niet helemaal... :?

En dat geldt eigenlijk ook voor je hele 2e alinea.... :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hij heeft geen sticky op zijn gamepad... En hij zoekt nu een gamepad met sticky en 6 knoppen in plaats van 4 knoppen (zoals bij de meeste) aan de rechterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Macer schreef op 30 oktober 2003 @ 12:31:
Hij heeft geen sticky op zijn gamepad... En hij zoekt nu een gamepad met sticky en 6 knoppen in plaats van 4 knoppen (zoals bij de meeste) aan de rechterkant
Okay, ik dacht even dat je voor PES3 een gamepad met 2 sticky's nodig had.
En dat zou ik klote vinden, want ik heb vorig jaar speciaal een nieuwe gamepad gekocht voor fifa2003.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
2 is wel makkelijker, aangezien je deze wel kan instellen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz demo gedownd maar ik vind al die driehoekjes en rondjes maar irri, is er geen mogelijkheid dit gewoon uit te zetten ofzo. Speel met keyboard en heb geen controller, dus vind dit zeer vervelend, maakt het spel onbestuurbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye

thirdeye

tool

Macer schreef op 30 oktober 2003 @ 12:31:
Ja inderdaad... maar dan dus dat dat geen sticky is, maar gewoon eruitziet als de druktoets die ik dus al heb (maar dan dus analoog is ipv digitaal). Het lijkt me dat die er toch wel moeten zijn (niet dat ik er een ben tegengekomen ooit hoor :))..

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Macer schreef op 30 oktober 2003 @ 08:23:
Hier met Athlon XP 2800+, 512MB DDR en Radeon 9800Pro geen enkel probleem :+
Dat zou d'r eens bij moeten komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Inderdaad, zou wel bizar zijn :)

Ben nu aan het orienteren voor een nieuwe systeem. Wordt denk ik een AMD (zeker met oog op kosten)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Ik heb onlangs m'n geforce 2 kaart vervangen door een ati radeon 9600 met de gedachte "ach, ik game toch amper meer op m'n pc". Heb ik nu alweer een beetje spijt van, had toch beter voor een 9800 kunnen gaan... Vooral bij herhalingen is het slo-mo time...

[edit]
en dan bedoel ik niet door Konami bedoelde slo-mo :P

[ Voor 16% gewijzigd door jOzh op 30-10-2003 16:43 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dat zou niet aan je 9600 moeten liggen hoor, dat is nog steeds een van de snelste kaarten, dus die zou het makkelijk aan moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ik kan de demo niet downloaden (isdn :( ) maar ben wel van plan PES3 te kopen. Ik heb d'r zo'n zin in! Ik denk dat ie 't hier wel aardig doen als ik m'n specs zo bekijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zijn een paar dingen die ik toch niet helemaal snap... Hoe die je effect in een schot? En hoe doe je meerdere schijbewegingen? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
jOzh schreef op 30 oktober 2003 @ 16:42:
Ik heb onlangs m'n geforce 2 kaart vervangen door een ati radeon 9600 met de gedachte "ach, ik game toch amper meer op m'n pc". Heb ik nu alweer een beetje spijt van, had toch beter voor een 9800 kunnen gaan... Vooral bij herhalingen is het slo-mo time...

[edit]
en dan bedoel ik niet door Konami bedoelde slo-mo :P
nou, de 9600 pro is een prima kaart hoor! Zoals ik al zei ben ik aan het orienteren voor een nieuwe systeem, 90% kans dat de grafische kaar een Radeon 9600 pro wordt :9~

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35

Pubbert

random gestoord

De demo doet superraar, het menu, net alsof mijn keyboard supergevoelig ingesteld staat, en ingame is het zo dat een geselecteerde speler als een gek naar de rechterkant rent, ook als hij de bal krijgt.

Lijkt er btj op dat een game controller zit te kutten, maar dat is niet zo, kheb er geeneens 1 geinstalleerd.

Lijkt me ook btje rechtstreekse poort :{ écht zo'n PS2 menu

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ja ok, die 9600 is idd een prima kaart, en ik weet ook wel dat m'n cpu de bottleneck is (Athlon 1400) maar aangezien ik niet van plan ben m'n cpu en mobo binnenkort te vervangen had ik misschien beter voor de 9800 kunnen gaan als compensatie :)

Nog steeds geen nieuws over een expander voor de demo? Die paar minuten die je mag spelen vin'k echt te kort. En die patch die ervoor zorgt dat de tijd op 0 blijft staan is ook niet optimaal...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik denk dat je videokaat dan een overkill is in vergelijking met je andere specs.
Een upgrade kit (ander mobo en proc) is nog minder dan een 9800 pro :)

Voor zo'n 250 eurotjes moet je m volgens mij al kunnen opgraden maar een AMD2500+ (effe uit het hoofd hoor, dus hang me er niet aan op :X )

Ik zelf speel met een PIII 866 Mhz en een Radeon 8500Le 64mb... bij mij loopt het gewoon klote, echter is dit te wijten aan mn processor dan aan mn videokaart.... :(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zosas schreef op 31 oktober 2003 @ 10:17:

Voor zo'n 250 eurotjes moet je m volgens mij al kunnen opgraden maar een AMD2500+ (effe uit het hoofd hoor, dus hang me er niet aan op :X )
Tadaa: Pricewatch

Asus A7n8x deluxe : € 109
AMD XP 2700+ boxed : € 132

en voila, voor 250 eurotjes heb je dit al... :)

Verder vind ik de demo nog niet eens zo verkeerd, speel het met een thrustmaster dual analog gamepad, moet zeggen dat ik het beter vind dan een fifa wat gameplay betreft..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Upgraden kan nog wel goedkoper ook, rond de 200 Euro heb je aardig wat..

Probeer nu de 2 sterren onder de knie te krijgen maar het blijft nog steeds lastig. Normaal gesproken lukt de 0 houden wel, maar scoren begint iets onmogelijks te worden (gisteravond werd het op een gegeven moment echt een obsesie)..

Naar welk land gaat jullie voorkeur uit om mee te spelen? Engeland speelt wat mij betreft het lekkerst. Gisteren met Italië gespeeld, maar heb het gevoel dat Engeland meer als een team speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Spanje speelt ook lekker!

Joaquin op rechtshalf, hangende rechtsbuiten
Tristan diepe spis
Raul zwervend om Tristan heen......

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht altijd de Fifa games omdat ik geen PS2 had. Had eerst een PSX en nu een x-box en een dikke PC. Dus ik denk dat ik nu maar over ga stappen op PES. Ook omdat Fifa dit jaar NOG meer tegenvalt en omdat PES strax ook naar de x-box gaat komen.

Greetz Sjarrel / BAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zosas schreef op 31 oktober 2003 @ 11:27:
Spanje speelt ook lekker!

Joaquin op rechtshalf, hangende rechtsbuiten
Tristan diepe spis
Raul zwervend om Tristan heen......
De Spaanse selectie is niet helemaal compleet helaas. vooral Reyes (LWM), Fernando Torres (SC) en Etxeberria (RWM) ontbreken vind ik.

Meestal speel ik zo:

---------------Casillas------------------
--------Puyol---------Helguera-------
Salgado-------------------Raul Bravo
------------------------------------------
-------Albelda--------Baraja----------
-------------------------------------------
---------------Valeron------------------
Joaquin------------------------Vicente
-----------------Raul--------------------

alternatief is Valeron ipv Baraja en Raul ipv Valeron en dan Tristan in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met de master league bezig op **** sterren..
en dat is MOEILIJK, elke wedstrijd is gewoon mega spannend, het is iedere wedstrijd een strijd. ik sta 4e in de competitie. heb nog maar 1 speler gekocht SAS van turkije. voor de rest zorg ik eerst dat ik het eerste jaar een beetje door kom. een beetje met nieuwe formations aan het expirimenteren enzo.
en ik heb 1 jeugd talentje binnen gehaald, die ben ik aan het trainen, over een paar seizoenen moet dat mijn topper worden. :)
maar met die lullige begin spelers is het echt moeilijk, opzich wel gaaf..!! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 15:01:
Ik ben met de master league bezig op **** sterren..
en dat is MOEILIJK, elke wedstrijd is gewoon mega spannend, het is iedere wedstrijd een strijd. ik sta 4e in de competitie. heb nog maar 1 speler gekocht SAS van turkije. voor de rest zorg ik eerst dat ik het eerste jaar een beetje door kom. een beetje met nieuwe formations aan het expirimenteren enzo.
maar met die lullige begin spelers is het echt moeilijk, opzich wel gaaf..!! :D
Jep, die beginspelers zijn echt belabberd :P Ik ben bezig op *** sterren, vind ik al lastig zat !

Heb al wel Aghahowa gekocht, Foxe en 2 koreanen; Lee (niet die van psv) en song (ja, die van feyenoord). 4 relatief betaalbare spelers met behoorlijke stats. Het eerste seizoen wil ik eigenlijk nog niet eens promoveren, wil eerst een fatsoenlijke selectie zodat ik niet in de problemen kom in de 1e divisie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
In PES2 was het zo dat de spelers van de club waarmee je speelde Free Agents waren. M.a.w. als je met Real speelt, dan kan je Figo, Zidane, Raul, Ronaldo en Beckham voor weinig krijgen :)

Het trainen van spelers leek een manier om de ideale speler te krijgen in PES2, maar na een aantal wedstrijden kon hij niet meer getraind worden. Dat was niet genoeg om er een superspits van te maken, maar een superverdediger was wel mogelijk. En die vent dan voor veel verpatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom "jullie" [pes-lovers] dit zo'n goddelijke game vinden.
Het zit em in zoveel details oftewel hoe vaker je speelt hoe leuker die wordt.
Net sinds lange tijd weer eens gewonnen, 1-0 met Duitsland van Spanje op 3 sterren met het toetsenbord. [maandag heb ik een controller yay]
Het belangrijkste is je fifa-speelstijl zien kwijt te raken en rustig opbouwen en zoeken naar de vrije man. [automatische piloot uit dus]
Maar echt, heerlijke details, de bal werd van dichtbij ingekopt en Kahn kan de bal maar half stoppen.
De bal rolt richting de doellijn, Kahn draait zich om en springt ob de bal die precies op de doellijn licht.
Raul schiet van +/- 18 meter de bal huizenhoog over het doel en stort zich ten aarde.
Wat ook super is is dat wanneer je speler sneller is je ook daadwerkelijk je tegenstander eruit kunt rennen.
In fifa was je zonder bal altijd sneller en kon je zelfs je tegenstander nog weer inhalen na een sliding.
Net nog even een nieuw intro muziekje d'r in gestopt [we will rock you] en een zwart-witte bal.
Metname die bal is heerlijk om mee te spelen, ziet er echter uit en je kunt ook beter de effecten zien.

Conclusie: Pes ga ik kopen en fifa "proberen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net dan toch maar een keer PES geprobeerd (als Die-Hard Fifa-fan wou ik er eigenlijk niet aan) en ik moet zeggen dat het me redelijk bevallen is.

Natuurlijk zijn de controls anders en dat is even wennen, maar na een paar games wou het wel vlotten en kon ik het op niveau 3 (sterren) proberen. Ik moet zeggen dat het eerste pluspunt (voor PES) gelijk al is dat de doelmannen ook echt keepers zijn en geen clowns die met name theater lopen te maken en alles doen behalve het tegenhouden van ballen (FIFA :p). Daarnaast is de gameplay ook een stuk aangenamer, het voetbalt minder statisch en het doet veel vrijer aan.

Daarentegen zijn er natuurlijk ook pluspunten voor FIFA, maar die liggen met name op het grafische vlak. Zo worden bij PES broekjes etc. niet smerig en zijn de shirts niet om aan te zien (met name het logo/embleem bij de landen). Het veld bevat geen smerige plekken en het stadion... daar wil ik het niet eens over hebben. De gezichten van spelers lijken nog niet eens van een 100 meter op de echte spelers (bij fifa is de gelijkenis bij sterspelers treffend en bij mindere goden valt het ook al tegen).

Conclusie; ze moeten gaan samenwerken (EA en KONAMI) en een voetbalgame maken met het uiterlijk van FIFA (opties en grafische gedeelte) en de gameplay/voetbal van PES...

p.s. ik snap nu wel waarom iedereen het altijd heeft over PES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
hehehe :P

Bij de demo staat Kahn altijd vrij ver voor z'n doel.
Net met Beckham vanaf de middenlijn een schot over de keerper _/-\o_

:+

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 31 oktober 2003 @ 18:39:

Het trainen van spelers leek een manier om de ideale speler te krijgen in PES2, maar na een aantal wedstrijden kon hij niet meer getraind worden. Dat was niet genoeg om er een superspits van te maken, maar een superverdediger was wel mogelijk. En die vent dan voor veel verpatsen :)
je kan in PES3 een jeugd talent een contract aanbieden (zoiets als in pes2), het salaris ligt extreem laag voor zo'n speler en als je um een contract geeft kan hij bij het begin ook vrijwel niets.. je moet hem dus groot maken..
door middel van wedstrijden winnen en hem mee te laten spelen krijg je punten, die punten kan je vervolgens in zijn stats zetten.

ik heb 1 zo'n talentje een contract gegeven, ik laat hem altijd het laatste kwartiertje meespelen als ik voor sta natuurlijk :p op die manier krijg ik steeds veel punten voor hem. ik heb hem inmiddels op een paar punten al goed getraind en hij kan al makkelijk meekomen in mijn ploeg.. zijn speed heb ik getraind staat nu op (96) zijn shot power, zij stamina enz enz.. tis nog net geen topper, maar nog een wedstrijd of 10 en hij is 1 van de sterspelers in mijn team..

en als ie eenmaal goed is en veel scoort (heb een spits talent) dan krijg ik vanzelf een goed aanbod en verkoop ik hem.. van dat geld koop ik zelf weer een topper. en vervolgens ga ik weer zo'n talent opleiden.. :)
master league in pes3 rulezzzzzzzzz
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 13:48:
Het veld bevat geen smerige plekken . De gezichten van spelers lijken nog niet eens van een 100 meter op de echte spelers
in de full game (tenminste op ps2) bevatten sommige velden wel smerige plekken hoor.
en over die spelers.. my god, Ronaldinho lijkt er bv sprekend op!! zelfde geld voor Ronaldo, Davids, Henry, scholes enz enz... de helft van de spelers in PES3 lijken er psies op.. en tja ook een boel natuurlijk niet echt.
je kan ook editten he, zo lijkt het nederlands elftal nergens op, maar de echte gezichten zitten wel in het spel. na enig editten lijken de spelers van het ned elftal er psies op, op een paar na. :)

-edit-
pas wel op met je gamepads, er zijn in dit huis dankzij pes1,2,3 al 3 ps2 gamepads naar de klote gegaan... als het spannend word wil je nog wel es extreem hard op de knoppen douwen, of je gamepad door de kamer smijten.. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
@ !k vl!eg, op www.proevolutionline.com vind je een patch om de emblemen te verwijderen. Verder zijn er al verschillende nieuwe shirts te vinden op het internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik heb em eergister gekocht voor de ps2, kon niet wachten op de pc uitvoering :P

Konami bevestigd nog maar eens de beste footie game ever te hebben :)

De challenge mode in de training is echt super, waanzinnig leuke toevoeging aan het toch al (bijna) perfecte spel.

Ben nu bezig met AS Roma op ****, sta ongeslagen eerste en heb inmiddels al Henry gekocht :P (btw, wel geinig dat je "rood" kan staan met transfers ;))

Enige minpunt vind ik eigenlijk dat ze nog steeds geen volledige licentie hebben voor clubs/namen, zodat b.v. Manchester United in het spel Trad Brick heet :(. Ik hoop dat er in de pc versie patches voor zijn, want het blijft irritant.

btw, heeft iemand al alle namen van oranje veranderd? Want de meeste heb ik nu al wel aangepast, maar sommige blijven een raadsel voor me.

[ Voor 50% gewijzigd door amahusu op 02-11-2003 01:44 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 02 november 2003 @ 01:40:

Ben nu bezig met AS Roma op ****, sta ongeslagen eerste en heb inmiddels al Henry gekocht :P (btw, wel geinig dat je "rood" kan staan met transfers ;))

Enige minpunt vind ik eigenlijk dat ze nog steeds geen volledige licentie hebben voor clubs/namen, zodat b.v. Manchester United in het spel Trad Brick heet :(. Ik hoop dat er in de pc versie patches voor zijn, want het blijft irritant.

btw, heeft iemand al alle namen van oranje veranderd? Want de meeste heb ik nu al wel aangepast, maar sommige blijven een raadsel voor me.
eeey, ik ben ook bezig met AS Roma op 4 ****. ik heb in de verdediging Song als versterking, geovanni als middenvelder, en ook nog Sas als aanvallende middenvelder, in de spits heb ik een koreaan staan (nog geen 200 punten loon) :p
verder heb ik nog een zelf opgeleide jeugd speler in de spits, die is best goed geworden :) maar ik ga hem denk ik wel verkopen, ik wil een nog iets betere afmaker. :) ik doe rustig aan, ben lekker aan het sparen. heb inmiddels iets meer dan 14000 punten. :)
ik ben aan Song gekomen door hem te ruilen voor een zwaar gebleseerde knakker hahaha, lukte ook nog. :)

wel grappig dat je zegt dat je in het rood kan staan, maar pas er maar mee op!! want als je 10000 in het rood staat is het game over, en als je aan het eind van een competitie ronde in het rood staat, ook al is het maar 1 punt is het ook game over.! :)

och en over die namen maak ik me niet druk, kan je allemaal editten, club namen ook. ik heb ze allemaal al ge-edit, de club namen dan!
voor namen kijk hier ff, http://www.pes3.tk/ :)

hier nog wat faces voor het ned elftal..

Edwin van der Sar: Skin 1, Face 130
Japp Stam: Skin 1, Face 131
Frank de Boer: Skin 1, Face 134
Giovanni van Bronkhorst: Skin 3, Face 29
Phillip Cocu: Skin 1, Face 132
Edgar Davids: Skin 4, Face 15
Clarence Seedorf: Skin 4, Face 9
Boudewein Zenden: Skin 1, Face 129
Patrick Kluivert: Skin 4, Face 16
Rudd van Nistelrooy: Skin 1, Face 136
Jimmy Floyd Hasselbaink: Skin 4, Face 5
Pierre van Hooijdonk: Skin 3, Face 30
Roy Makkay: Skin 1, Face 137
Marc Overmars: Skin 1, Face 133

for Ruud van Nistelrooy, change the colour of his stubble to 8, it makes it more noticable and realistic.

ow ja, en nog wat.. die scheids die op de hoes staat, collina..
die heet is het spel 'Heinrich Hausen' vraag me niet waarom???
maar kies die scheids maar es.. lijkt er bijna psies op :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

cool! tnx voor die site :)

Ik speel nu btw 3-4-3, met een 2 DMF's en 2 OMF's. Werkt echt perfect tegen de COM, krijg nu bijna nooit een goal tegen en scoor altijd wel minstens 1 goal elke wedstrijd.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 02 november 2003 @ 11:40:
cool! tnx voor die site :)

Ik speel nu btw 3-4-3, met een 2 DMF's en 2 OMF's. Werkt echt perfect tegen de COM, krijg nu bijna nooit een goal tegen en scoor altijd wel minstens 1 goal elke wedstrijd.
ik speel 4-4-2, helemaal op mijn wensen aangepast uiteraard.. heeft me heel wat wedstrijdjes gekost om de opstelling te perfectioneren. maar hij draait nu aardig.
maar elke speler heeft zijn eigen kwaliteiten, dus zodra ik weer een nieuwe speler koop zal ik de formation weer een beetje 'tweaken' zodat ik zijn kwaliteiten volop kan benutten. :)

-edit-
heb trouwens verloren van Lazio in de cup vannacht. het was de spannenste ML wedstrijd die ik tot nu toe heb gespeeld. de thuiswedstrijd was 0 - 0 geworden, maar de return verloor ik dus..

ik opende de score in de 5e minuut, maar daarna werd ik me toch een potje onder druk gezet, maar echt kansen kreeg Lazio niet, ik brak nog uit dmv een countertje maar ik schoot de bal via de keeper op de lat. :(
iets later krijgt Lazio een vrije bal, snoeihard ik de kruising. :( 1 - 1 op dat moment sta ik nog in de volgende ronde omdat mijn uit doelpunt voor 2 geld. in belessure tijd breekt lopez door, een snijdende diepte pass door mijn verdediging. ik met song erachter aan, Lopez dolt mijn keeper uit maar voordat ie in leeg doel schoot kon ik hem nog net met Song neerschoppen :p song krijgt rood en de bal ligt op de stip, strafschop :(
strafschop word genomen, bal op de paal (ik juichen) maar via de paal komt ie terug bij WEER die lopez die hem snoeihard inschiet.. doelpunt! :( 2 - 1 voor Lazio en ik lag eruit. :'(

maar het was zo spannend.. echt gaaf.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Leuk detail,in een kopduel kan een speler ook een elleboog krijgen :P
Gevolg:speler ligt kermend op de grond en vervolgens speelt hij de hele wedstrijd met een hoofdverband :Y)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:02:
maar het was zo spannend.. echt gaaf.
Dit komt echt zooo bekend voor, zelfs na uren en uren spelen blijft het een moeilijk spel. En je komt steeds weer nieuwe en verassende dingen tegen.
Bij elk doelpunt denk je "ja, zo zou het bij een 'echte' wedstrijd ook kunnen gebeuren", tenminste das bij mij zo =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Van de week International League gespeeld... erg spannend, maar what's new? Dat is het al sinds ik dit spel (ISS Pro 98).

Niets mooier dan twee wedstrijden voor het einde eerste staan tegen de nummer twee moeten... Frankrijk dat op 2 punten achter me staat. Verlies maakt het dus extreem spannend.

59 minuten weinig kansen, ik vind het wel best zo (gelijkspel werkt in mijn voordeel). Dan een vrije trap van Henry... vanaf 30 meter in de kruising!!! :( Alles op de aanval gooien en 10 minuten tikt Davids de 1-1 binnen! Nog nooit zo blij geweest met een gelijkspel.

Ben nu serieus aan het editten... tranfer mode en team strategy mode unlocked, dus alle transfers aan het uitvoeren, kost veel tijd. Daarnaast de vele namen die nog niet kloppen, gezichten etc. M.n. de team strategy mode is leuk, beginopstellingen aanpassen.

Ik ben ook voor het eerst in ISS begonnen met het zelfstandig aanpassen van stats. De stats van b.v. Ajax en veel andere spelers die bij kleinere clubs spelen staan totaal niet in verhouding tot die van de grote namen. Op deze manier kan ik met Ajax ook spelen tegen mijn buurjochie die alleen maar met AC Milan wil spelen (omdat Shevchenko daar zit...).

[ Voor 5% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-11-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ik kan echt niet wachten tot PES3 in de winkels ligt! Wat voor controller raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 02 november 2003 @ 18:13:

Ben nu serieus aan het editten... tranfer mode en team strategy mode unlocked, dus alle transfers aan het uitvoeren, kost veel tijd. Daarnaast de vele namen die nog niet kloppen, gezichten etc. M.n. de team strategy mode is leuk, beginopstellingen aanpassen.
Ik heb al een hooooop namen ge-edit, verder alle club namen aangepast.
maar als je alles wilt doen pffff das een berg werk, tenminste als je ook de starting line ups en strategy's wilt editten.
ik ga van de week zo'n x-port scoren, en dan een option file van het net downen.
als er echt strakke patches uitkomen laat ik me ps2 ombouwen om die patches te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

YouKnow schreef op 02 november 2003 @ 18:21:
Ik kan echt niet wachten tot PES3 in de winkels ligt! Wat voor controller raden jullie aan?
Ikzelf heb laatst een Thrustmaster Firestorm Dual Power 3 gekocht, speelt lekker! Heeft overigens zo'n beetje dezelfde lay-out wat knoppen betreft als de PS2 controller, met nog 2 knoppen extra aan de achterkant.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kez schreef op 02 november 2003 @ 16:48:
Gevolg:speler ligt kermend op de grond en vervolgens speelt hij de hele wedstrijd met een hoofdverband :Y)
nog een leuk detail, als aanvaller krijg je soms te maken met hands in het strafschop gebied van de tegenstander, het viel me steeds op dat alleen de aanvaller steeds ervoor gestraft werd. tot vanmiddag... EINDELIJK maar toch (ik dacht dat het niet mogelijk was) kreeg ik een strafschop voor een hands bal van een verdediger. :) inneens werd er gefloten, toen kwam er een slomotion replay waar je duidelijk zag dat de verdediger hands maakte, en toen ging de bal dus op de stip!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hehe, dat hands is idd wel geinig ja :p

mischien btw wel leuk om eens een toernooitje te houden met gotters ;)

Er is vrijdag een in schiedam een PES3 compo gestart dat duurt tot december, waarbij je 3000 euro kan winnen :9~ Helaas was ik te laat met inschrijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 02 november 2003 @ 18:46:
hehe, dat hands is idd wel geinig ja :p

mischien btw wel leuk om eens een toernooitje te houden met gotters ;)

Er is vrijdag een in schiedam een PES3 compo gestart dat duurt tot december, waarbij je 3000 euro kan winnen :9~ Helaas was ik te laat met inschrijven :'(
wij hebben hier minstens 2x per week een toernooi thuis.. van 6 man dan he, niet een echt groot toernooi dus maar wel elke keer spannend en een hoop lol.

maar er zijn volgens mij nie echt veel got'ers die pes3 spelen.. fifa schijnt nogal populair te zijn, vraag me niet waarom trouwens.. :X
maar zodra pes3 full op de pc uitkomt zullen velen de alli illigali versie downen en zien hoe strak die eig is... en vervolgens de full game kopen (mag ik hopen)
ik denk niet dat er veel fifa fans overblijven eig.
en als er dan wat meer got'ers pes verslaafd zijn en wat geoefend hebben is zo'n toernooitje wel gaaf jah. :)
zolang ik maar met een ps2 controller kan spelen vind ik alles best ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10
Spam spam spam euh dicaprio als je nog een xport hebben wilt die van mij is eventueel nog in de aanbieding... gebruik em zelf toch bijna nooit. Wat PES3 voor de pc betreft ben toch benieuwd of hij hier in NL nou op 7 of op 14 november uitkomt.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocovla schreef op 03 november 2003 @ 10:15:
Spam spam spam euh dicaprio als je nog een xport hebben wilt die van mij is eventueel nog in de aanbieding... gebruik em zelf toch bijna nooit. Wat PES3 voor de pc betreft ben toch benieuwd of hij hier in NL nou op 7 of op 14 november uitkomt.
toppie, :) thx
heb wel belangstelling... mail adress?

en ik geloof dat ie de 14 in de winkel ligt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankzij Chocovla heb ik nu een x-port, straks een option file downen en dan met de echte namen spelen, echte vlaggen enzzz..
hij woonde lekker dichtbij, kon um met de auto haluhh :P

big thx to Chocovla :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wat is die x-port?? Is dat speciaal voor de PS2 versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 03 november 2003 @ 22:28:
Wat is die x-port?? Is dat speciaal voor de PS2 versie??
Afbeeldingslocatie: http://uk.codejunkies.com/images/GB_product_images/xport_packshot_large.jpg
is voor ps2.. voor meer info zie www.codejunkies.com

-edit-
w00t, ik heb net die nieuwste option file van http://www.pesfan.com erop staan... GAAAF, alle namen kloppen nu, de laatste transfers zitten erin. shirtjes zien er nog toffer uit... en dit alles zonder patch, maar dit is dus gewoon allemaal te editten, alleen is het nu voor mij gedaan zeg maar :p wat moet daar een werk in gezeten hebben zeg!! pffff. er zitten nog wel wat foutjes in, maar op dat forum worden die besproken.. en versie 4 van die option file moet zo goed als fout vrij worden.. maar dit is al een HELE verbetering op dit toch al top spel...
ben blij dat ik die xport nu heb zeg..

maargoed, ff een quote van pesfan.. om deze option file gaat het dus..
99% Complete PES3 Roster List, All player names and team names corrected where there is no official license.

Corrected Kits for both National and club teams
Improved Flags
Transfers uptodate as of 16/10/03
Corrected Club team formations
Corrected Club team squad numbers
Corrected club team starting 11's
Euro, world, American, Australasian and Konami cups won.
League competition won
Player transfer mode unlocked
Team Modification mode unlocked
This file has been created by Tricky, ERG 1008, Dukeguy, Cityfan and Greenboy with the help of the www.pesfan.com regulars

There are cups unlocked, but no ML cups unlocked.

This option file contains 164 created players, and whilst there stats have been accurately created using CM4, there appearances and in some cases positions will be incorrect.

Please help us correct this for the next update by posting any errors you find in the editing section.

This file requires that you have an x-port to use. Download, unzip and send to your PS2 memory card. Remember to backup your own options file before use.
als je pes3 op ps2 hebt en een xport MOET je die gewoon downen..!!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

maakt het wat uit welke X-port je hebt?

Afbeeldingslocatie: http://www.gameland-helmond.nl/gamelandshop/pictures/212321b.jpg

Kan ik alleen hier in de buurt vinden :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En 1 of andere site heeft de demo ''gecracked''

Afbeeldingslocatie: http://www.fifala.com/phpwebgallery/galleries/ProEvolutionSoccer/faces/rivaldo-pes3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifala.com/phpwebgallery/galleries/ProEvolutionSoccer/faces/ronaldinho-pes3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifala.com/phpwebgallery/galleries/ProEvolutionSoccer/faces/ronaldo-pes3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye

thirdeye

tool

Is het dus zo dat als je een analoge stick op je gamepad hebt, je in alle directies kunt lopen en dus beter kunt mikken, en DUS een voordeel hebt tov een 8-punts-druktoets? Want dan moet ik er toch maar een gaan aanschaffen... Zeker omdat ik zie dat mijn schoten vaak precies diagonaal of rechtdoor (naast) gaan...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kez schreef op 04 november 2003 @ 06:44:
maakt het wat uit welke X-port je hebt?

[afbeelding]

Kan ik alleen hier in de buurt vinden :)
die heb ik ook, x-port v2 :)
Christiano007 schreef op 04 november 2003 @ 10:28:
En 1 of andere site heeft de demo ''gecracked''

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
wel grappig, ik weet nog dat iemand een paar reply's terug zei dat de gezichten niet echt leken op de echte spelers...
hmzz
Kez schreef op 02 november 2003 @ 16:48:
Ik heb nu al heeeeeel veel potjes pes3 erop zitten, maar heb dit nog steeds niet gezien... dat vind ik zo strak, het gebeurd in het echt ook niet zo vaak.. het moet gewoon per ongeluk gebeuren en dan krijg je het. heerlijk is dat..

verder zag ik gister weer iets wat me nog niet eerder was gebeurt.. ik schopte iemand van achter neer en dacht dat ik een kaart ging krijgen.. jah hoor, het filmpje begon, ik zag mijn speler lopen, maar hij begon met zijn fingertje nee te schudden zovan ik deed niks, en ik zag geen scheids.. (inneens hoor ik de verslaggever, ow, he does not even get a card oid roepen..
ik was BLIJ, want het was in de ML en ik kon niet nog een kaart gebruiken.. :)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik wil ook de volledige versie... Heb nu inmiddels denk ik al 100 wedstrijden gespeeld in de demo op de pc (als het er niet meer zijn :) ) en elke wedstrijd is weer spannend van begin tot eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er inmiddels achter dat ik niet meteen met de League had moeten beginnen :) veel te frustrerend nog. Ik heb gisteren daarom maar even wat interlands gespeeld met Nederland (een EKtje op ***) en nog gewonnen ook. Je moet niet vragen hoe, tevreden was ik zeker niet maar goed...wel gewonnen. Blijkt maar weer dat Dick gewoon Kluivert en Makaay in de spits moet zetten, die deden het erg goed. Makaay loopt veel beter de ruimte in dan van Nistelgoal. En ik begin de truukjes nu een beetje door te hebben, feint shot is erg leuk maar de rest gebruik ik nauwelijks...ik heb geen tijd voor sidesteps of leuke 360 draai bewegingen.

De mooiste goal van het toernooi (van Kluivert) was dan ook helemaal handmatig door 4 verdedigers gesoleerd...kippevel krijg ik dan als dat lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 04 november 2003 @ 14:56:
Ik wil ook de volledige versie... Heb nu inmiddels denk ik al 100 wedstrijden gespeeld in de demo op de pc (als het er niet meer zijn :) ) en elke wedstrijd is weer spannend van begin tot eind.
wow, en dat met 4 teams.. wat zal je genieten als je de full version hebt en aan de ML gaat beginnen..
het spel is mega verslavend, ik begin er eruit te zien als een zombie als dit zo door gaat.. (tot half 5 snacht's spelen :p ) ik zit nu ff zonder werk dus ik kan het maken, al is het niet echt goed voor de gezondheid. maar me kameraad bv heeft wel werk, die zit soms ook tot half 5/half 6 bij ons te spelen en dan moet die de volgende dag om 7 uur er weer uit :D

het is echt kicke dat je na vele vele wedstrijden nog steeds allerlij details ontdekt in het spel.!!
iedere wedstrijd is weer compleet anders en er gebeuren soms de meest waanzinnige dingen, zoals bal onderkant lat schieten, de bal komt via de keeper zijn hoofd weer terug het strafschop gebied in, keeper ligt nog op de grond, mijn spits krijg de bal, schiet, maar psies op de keeper zijn voeten waardoor de bal heel lullig langs de doellijn rolt maar er net niet ingaat... heeeeerlijk gewoon.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Macer schreef op 04 november 2003 @ 14:56:
Ah ik herken dat, nog een potje en dan pitten..not!
Alleen heb ik nog steeds geen controller binnen.

Een vaag dingetje, volgens mij werkt de voordeel regel niet of niet goed.
Als je een overtreding maakt zien je zo'n geel blokje in beeld toch?
Normaal hield ik dan in en "liet" het bezit aan de tegenpartij.
Gister deed ik dat dus een keer niet maar er werd niet gefloten?
Dat heb ik dus vaker geprobeerd en volgens mij werkt het dus niet.
Klopt dat of betekend het blokje totaal iets anders?

Wat iemand anders, ik meen dicaprio, al zei, de ene keer hou je makkelijk stand terwijl je de volgende partij tegen dezelfde tegenstander ineens overklast word.
Zo kreeg ik tegen Spanje, doorgaans mijn makkelijkste tegenstander, ineens 3 doelpunten waarvan 2 hele mooie tegen en zelf geen enkele kans.
Gister trouwens ook voor het eerst iemand met brancard van het veld gedragen zien worden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 04 november 2003 @ 22:37:
[...]

Een vaag dingetje, volgens mij werkt de voordeel regel niet of niet goed.
Als je een overtreding maakt zien je zo'n geel blokje in beeld toch?
Normaal hield ik dan in en "liet" het bezit aan de tegenpartij.
Gister deed ik dat dus een keer niet maar er werd niet gefloten?
Dat heb ik dus vaker geprobeerd en volgens mij werkt het dus niet.
Klopt dat of betekend het blokje totaal iets anders?
dat gele blokje wat je in beeld ziet betekend dat de scheidsrechter de voordeelregel heeft toegepast..
dus als je zo'n geel blokje ziet is de voordeelregel al toegepast en moet je gewoon verder spelen, wel is het zo dat de scheidsrechter soms op wat onhandige momenten de voordeelregel toepast, soms heb ik liever een vrije bal.

toch vind ik het een enorme vooruitgang, heb al heel wat doelpuntjes gescoord waar ik nog net kon doorgaan nadat iemand een overtreding op me had gemaakt en de scheids dus voordeel gaf.
soms maakt de scheids een foute beslissing en past ie de regel toe terwijl het niet echt in mijn voordeel werkt. maar over het algemeen past ie hem goed toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Als ik dan toch een nadeel moet verzinnen aan dit geweldige spel, dan noem ik de lange laadtijden :(

Met name voor het laden van de wedstrijd, dit ging bij PES2 echt veel sneller !
En ook het opstarten vh spel zelf duurt lang, voordat het intro filpmje eindelijk begint.

Overigens, weet niet of meer mensen dit hebben maar telkens als ik het spel opstart krijg ik een venster te zien dat hij de taal vh spel aan veranderen is...

Waarom doet ie dat elke keer ? Ik wil gewoon standaard engels en dat krijg ik dan ook te zien maar waarom komt ie dan telkens met dit venster bij het opstarten ?

Nog een ander iets, met wat voor formation spelen jullie in de Master League ?
Mij bevalt 3-4-3 erg goed, met 2 DMF's en 2 OMF's, zo krijgt de tegenstander op het middenveld weinig ruimte en onderschep ik veel ballen. Nadeel is alleen dat het veld niet erg breed wordt gehouden, er gaat veel door het centrum...

Edit: ik heb het hier dus over de PS2 versie :P

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 05-11-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
NEEEEEEEEEE!!!!!!!!! PES3 voor de pc is weer een week uitgesteld.. We moeten nu tot 21 november wachten... Net gelezen op www.play.com, waar ik hem afgelopen week voor een hele lage prijs heb besteld.. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Wat een naaistreek, eerst al een week extra wachten, en dan is het bijna zover en dan wéér een week...

* Christiano007 houdt daar niet van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
klopt die prijs op play.com???
das net 27 euro, daar heb je hier in NL amper een budget game voor :?

Hmmz, tempting :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Macer schreef op 05 november 2003 @ 19:42:
NEEEEEEEEEE!!!!!!!!! PES3 voor de pc is weer een week uitgesteld.. We moeten nu tot 21 november wachten... Net gelezen op www.play.com, waar ik hem afgelopen week voor een hele lage prijs heb besteld.. :( :( :(
Fucking hell, ik word die demo eigenlijk een beetje zat... Ik wil de MASTER LEAGUE!!!!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ja die klopt... Ze berekenen ook nog eens geen verzendkosten, dus extreem goedkoop. Nog nooit wat bij ze besteld, maar als het goed is krijgt een collega een dezer dagen NBA Live op de PS2 binnen (ook aardig goedkoper).. Enige nadeel is dat je wel een credit card nodig hebt.

edit... Nou is mijn gamepad ook nog naar zijn grootje toe.. Ik had al verschillende mensen gehoord dat PES wel een paar gamepads zou kosten en zo blijkt dus ook. :(

[ Voor 24% gewijzigd door M@cer op 05-11-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Play.com is een erg degelijk bedrijf, al een stuk of 8 dvd's besteld, en allemaal netjes en goed verpakt geleverd.

Ik denk dat ik zo nog maar eens een bestelling ga plaatsen, voor een bepaald voetbalspel wel te verstaan. Fifa ga ik wel een keer "proberen"

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt bij PES3 de mogelijkheid player settings daar staat crsr speed s-auto, je kan dit verhogen en verlagen, op manual en fix zetten. GK crs on/of staat er ook onder. Ik weet in godsnaam niet wat ze met deze instellingen bedoelen en wat voor invloed dit heeft tijdens het spelen. Wie zou mij dit kunnen vertellen

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ik ben er nog niet helemaal uit wat voor controller ik zou moeten kopen. Wat raden jullie absoluut aan en af voor een redelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga voor de Logitech Dual Action ...die is al te vinden tussen de 20 en 30 euro en lijkt veel op een ps2 controller en is ook nog is zeer fijn .

Ik ben er iig meer tevreden mee dan mijn 2 thrustmasters ook al heeft deze geen dual shock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
De analoge stick van mijn Thrustmaster heeft het na een weekje fanatiek spelen al begeven, dus ik denk dat ik ook maar eens voor de logitech ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 05 november 2003 @ 14:24:

Nog een ander iets, met wat voor formation spelen jullie in de Master League ?
Mij bevalt 3-4-3 erg goed, met 2 DMF's en 2 OMF's, zo krijgt de tegenstander op het middenveld weinig ruimte en onderschep ik veel ballen. Nadeel is alleen dat het veld niet erg breed wordt gehouden, er gaat veel door het centrum...

Edit: ik heb het hier dus over de PS2 versie :P
Ik ben nu behoorlijk ver in de master-league, ik speel nu in de 1e divisie en sta daar op een 2e plaats.. ik heb een leuk team inelkaar gezet, nog lang niet klaar maar het begint nu behoorlijk te lopen..
ik speel nu met een zelf inelkaar geflanste 4-2-4 opstelling, behoorlijk aanvallend dus. heeft me wel behoorlijk wat tijd/trainingen/tweaks gekost om de opstelling te hebben zoals ie nu is. ik heb nog een goede rechts back nodig en een betere DM, 1 die ook een goede pass in huis heeft maar ook in aanvallend opzicht een beetje mee kan komen.. een harde werker dus.
ik moet zowiese nog een zooi spelers kopen want 3 kwart van me wissel bank bestaat nog uit van die beginspelers. :p
ook moet is de buitenspel val nog verbeteren, want die wil nog wel es fout gaan, mede door andere instructies die ik bepaalde spelers heb gegeven, dus daar valt ook nog wel het 1 en andere aan te verbeteren.. is speel eerst maar ff verder zonder buitenspel val, tot dat het met mijn formation beter werkt.. :)

maarrrrr, ik heb nog zo veel plannen.. :D heerlijk is dat, je kan werkelijk alles qua formation maken wat je maar in je kop hebt..

dat is ook een reden waarom pes zo rulezzzz, geen ander voetbal spel is daarin zo uitgebreid..!!!

anywayz... ik ga weer verder spelen, helemaal na het zien van de CL wedstrijden van vanavond.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 21:49:
je hebt bij PES3 de mogelijkheid player settings daar staat crsr speed s-auto, je kan dit verhogen en verlagen, op manual en fix zetten. GK crs on/of staat er ook onder. Ik weet in godsnaam niet wat ze met deze instellingen bedoelen en wat voor invloed dit heeft tijdens het spelen. Wie zou mij dit kunnen vertellen

alvast bedankt
crs snelheid, hoe hoger de sneller je [automatisch] wisselt van mannetje.
Manual wissel je dus alleen zelf.
Fix wil zeggen dat je maar 1 mannetje, door jou te bepalen,bestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Na het spelen van de demo ben ik maar tot de conclusie gekomen dat ik het spel niet ga kopen. Niet omdat ik het een shit spel vind, verre van. Ik vind het een van de beste footies ooit! Maar het spel (lees de DEMO) draait gewoon voor geen meter op mn pc.

Telkens die slo-motions, buttons waar pas na een paar seconden op gereageerd wordt etc.... Het risico wil ik dus niet nemen dat ik straks 17 (pond ;) ) armer ben en met een spel zit opgescheept die niet draait.....

specs:
P3 866Mhz
576 MB sdram
Hercules 8500 64mb
:(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Zosas schreef op 06 november 2003 @ 08:27:
Na het spelen van de demo ben ik maar tot de conclusie gekomen dat ik het spel niet ga kopen. Niet omdat ik het een shit spel vind, verre van. Ik vind het een van de beste footies ooit! Maar het spel (lees de DEMO) draait gewoon voor geen meter op mn pc.

Telkens die slo-motions, buttons waar pas na een paar seconden op gereageerd wordt etc.... Het risico wil ik dus niet nemen dat ik straks 17 (pond ;) ) armer ben en met een spel zit opgescheept die niet draait.....

specs:
P3 866Mhz
576 MB sdram
Hercules 8500 64mb
:(
Ja bekent verhaal, ik heb pas mijn pc weer even tegen de loep gehouden en er het nodige aan ge=upgrade want ik kreeg met de meeste spellen problemen.
Ben van 1Ghz naar 3Ghz gegaan met een radeon 9700 pro en 1024Mb intern.
Nu kan ik er weer even tegen aan, triest maar je ontkomt er soms niet aan.

[ontopic]
Waanzinnig spel, echt bij verre de beste footie die ik ooit gespeeld heb.
Niks minder dan lof over dit spel en het is fijn om te zien dat EA nu echt concurrentie heeft. Dit kan de kwaliteit van de toekomstige footies alleen maar een impuls geven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Tja, ik zou ook heel graag mn pc-tje willen update, maar ik heb net een huis gekocht en tja, het spaarpotje is niet meer zo gevuld... helaas

Maareeh, leuk systeempie by the way! :9~

wijze woorden

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.