Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.295 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL :P, het speelt voor geen ene meter op mijn PC :P, ik had em eers in 1280*1024 gezet met alles op high, ging zo taag met aftrappen, leek wel een rerun in slomo :P

Straks maar ff op 640*480 met alles op laag :P, wat ik ook wel vreemd vind is dat de PS2 knoppen weergegeven worden en dan hij heel vaag reageerd op toetsen als je die indrukt.

Edit: Hmm, zelf in 640*480 met detail op laag gaat het nog fout, echt gigantische framedrops soms, vooral bij het doelgebied als er veel gastjes rondlopen...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:02

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 17:16:
Edit: Hmm, zelf in 640*480 met detail op laag gaat het nog fout, echt gigantische framedrops soms, vooral bij het doelgebied als er veel gastjes rondlopen...
Jup, ligt aan je videokaart. Zie de miminum system requirements eerder in dit topic.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 24 oktober 2003 @ 17:36:
[...]

Jup, ligt aan je videokaart. Zie de miminum system requirements eerder in dit topic.
Ah, idd, zie dat je minstens een GF3/R8500 nodig hebt, ik heb een laptop met integrated GFX die qua snelhied in de buurt ban de GF2 komt.

Ach jah, was om alleen ff te proberen :), ga zo naar MM om de PS2 versie te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:21

Christiano007

Ich bin der champion

Kan iemand vertellen hoe je nou goed aanvallend moet koppen?
En hoe je omhaals moet doen.
En de technische truuks, alleen de schaar lukt me en daar kom ik geen hond mee voorbij...

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Christiano007 schreef op 24 October 2003 @ 18:55:
En de technische truuks, alleen de schaar lukt me en daar kom ik geen hond mee voorbij...
Verkeerde topic, jij zoekt deze: Fifa 2004

Beetje flauw misschien, maar voor technische trucks zit je bij PES verkeerd. Omhaals komen maar heeel sporadisch voor (maar mocht het je een keer lukken ermee te scoren is de kick enorm =) Er is iig geen 'standaard' knop voor, it's al about timing.

Hebben meerdere mensen het probleem dat ze constant hun gamepad opnieuw moet configureren in PES als je de demo opnieuw opstart? Wordt er een beetje gek van eigenlijk. De resolutie staat ook standaard op 640x480...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nou net het mooie van PES :) alles hangt af van timing en positie, net zoals in het echte voetbal...er is geen knop om een omhaal te doen, zo werkt PES niet. Als je de juiste afstand hebt, op een goede positie staat en op het juiste moment de tegengestelde richting indrukt en op de schietknop ramt KAN je een omhaal maken. Een wedstrijd winnen met 10 omhalen kun je wel shaken.

Technische truuks idem dito: als je bijvoorbeeld met een aanvaller de bal over een verdediger wilt liften, om de verdediger wilt rennen om de bal weer op te vangen en te scoren moet je dat helemaal zelf doen...een hoge bal op de borst opvangen (autmatisch) vervolgens de passknop en de richtingtoets waar je de bal heen wil spelen zelf indrukken, op het goede moment, en niet te lang...daarna draaien en de verdediger voorbijkomen om op te vangen...niks geen knop voor dat soort gein, techniek moet je trainen!

ps. er zijn wel wat standaardtruukjes te doen met knoppen combinaties, maar die gebruik ik zelf nooit, je kan alles zelf, als je maar oefent. Met Robben vier man voorbijgaan kan ook, alleen is het niet makkelijk...en dat is realistisch, niet elke speler kan wat Robben kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jOzh schreef op 24 oktober 2003 @ 19:05:
[...]

Beetje flauw misschien, maar voor technische trucks zit je bij PES verkeerd. Omhaals komen maar heeel sporadisch voor (maar mocht het je een keer lukken ermee te scoren is de kick enorm =) Er is iig geen 'standaard' knop voor, it's al about timing.

Hebben meerdere mensen het probleem dat ze constant hun gamepad opnieuw moet configureren in PES als je de demo opnieuw opstart? Wordt er een beetje gek van eigenlijk. De resolutie staat ook standaard op 640x480...
Moet je gewoon eens eerst de settings instellen denk ik.

Start > Programs > Konami > PES3Demo > Setting

Ik had t zo gedaan en het blijft elke keer gewoon zo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kan iemand mij vertellen hoe ik een echt korte pass kan geven. de knop voor korte pass helpt niet echt, want dan doet ie een behoorlijke harde pass over de grond en vaak nog de verkeerde kant op ook.
wat doe ik verkeerd?

voor de rest echt top, het realisme vooral met de doelpunten _/-\o_ is een verademing vergeleken met fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

ZAMoRANo schreef op 24 oktober 2003 @ 19:09:
Moet je gewoon eens eerst de settings instellen denk ik.

Start > Programs > Konami > PES3Demo > Setting

Ik had t zo gedaan en het blijft elke keer gewoon zo staan.
Werkt bij mij niet helaas =(
Ik moet constant eerst naar de options om de reso te veranderen, keyboard te wisselen naar gamepad en dan de knoppen van m'n gamepad veranderen. Niet echt prettig...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op 24 oktober 2003 @ 19:10:
kan iemand mij vertellen hoe ik een echt korte pass kan geven. de knop voor korte pass helpt niet echt, want dan doet ie een behoorlijke harde pass over de grond en vaak nog de verkeerde kant op ook.
wat doe ik verkeerd?

voor de rest echt top, het realisme vooral met de doelpunten _/-\o_ is een verademing vergeleken met fifa
Uhm een korte pass is toch altijd gericht naar een medespeler hoor :? als die ver weg staat zal ie een lange pass geven ja...hard over de grond, strak ingespeeld. Als je pech hebt komt er een tegenstander tussen, dus risico heeft het wel. De enige manier om een echt korte pass te geven is als iemand dichtbij staat, of op de PS2 versie met de tweede analoge stick, geen idee hoe ze dat in de PC versie hebben gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan bij PES3 vrij technisch te werk gaan, ik zeg nu ff welke knop ik gebruik op de ps2, de knop waar je mee moet oefenen (ik ben er inmiddels mega behendig in) is R2 voor schijn bewegings... je kan daar een hoop mee geloof mij.
en een vrij simpel truukje om de keeper te dollen is een fake shot.. op ps2 is dat vierkantje en dan gelijk xje drukken ;)

gebruik ook veel de radar.. ik kijk om de paar seconden op de radar, als je hem goed gebruikt kan je altijd de vrije man vinden en beeldschone diepte pasen geven :)

maar je kan mega behendig worden in dollen, moet je wel de goede spelers ervoor hebben..

ik heb trouwens nog een vraagje, wel camera positie gebruiken jullie bij het spelen??

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

jOzh schreef op 24 oktober 2003 @ 19:05:
[...]

...
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel bijv. met aanvallend koppen, hoe doe ik dat met welke knop zo dat ik ook eens een aanvallende kopbal win van een verdediger :)

Maar zoals welke knopcombinatie heb je nodig voor een (zoals genoemd) fake schot enz.? Moet je dan eerst de schotknop doen en dan de r2 of andersom enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op 24 October 2003 @ 19:29:
[...]

Maar zoals welke knopcombinatie heb je nodig voor een (zoals genoemd) fake schot enz.? Moet je dan eerst de schotknop doen en dan de r2 of andersom enz.
fake shot is eerst de schot knop en dan gelijk de paas knop.
in ps2 term, eerst vierkantje dan snel xje ;)
en voor de bewegingen met de R2 knop is het een kweste van, R2 indrukken en dan draaien enz.. je kan er een hoop mee, beetje lastig om dat uit te leggen.

dit soort dingen doe je dus met R2, als je het onder controle hebt.. :)
http://homepage.hispeed.ch/s.e.c./files/beckham-dragback.avi

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op 24 October 2003 @ 19:29:
[...]

Zo bedoel ik het niet, ik bedoel bijv. met aanvallend koppen, hoe doe ik dat met welke knop zo dat ik ook eens een aanvallende kopbal win van een verdediger :)

Een fakeshot doe je door gewoon te schieten, je ziet dan de powerbalk oplopen, vervolgens druk je meteen op de normale passknop, en dan verdwijnt de powerbalk weer. De speler maakt dan wel een schijnbeweging alsof ie wil gaan schieten -> keeper duikt naar de grond -> omspelen of lobben >:)

Aanvallend koppen doe je gewoon met de schietknop, maar de hele tijd maar op die knop rammen schiet niet op, beter wachten tot de bal er bijna is en dan pas drukken. Goeie timing is alles bij PES...zoals een verdediger onder de bal doorgaat als ie te vroeg springt in Real Life(tm) voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het spel PES 3 voor de PC (demo)

Maar als ik het spel opstart dan krijg ik altijd een zwart scherm te zien. Dan doe ik Alt+Tab om terug naar mijn desktop te gaan, en klik vervolgens weer op het spel. Dan krijg ik weer beeld. En als er een strafschop tegenkrijg/krijg/overtreding/ingooi/hoekschoep, dan moet ik weer Alt+Tab doen.

Hieronder een screenshot van rare grafics.

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL42/1558935/2981086/36438883.jpg

Oja mijn specs kun je zien in mijn signature...

Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Timing is idd een vette pro t.o.v. fifa.
Ik heb gister m'n eerste ervaringen opgedaan met PeS en dat viel me een beetje tegen.
Alleen die snelheid al, dacht dat je minstens 5 redbull en een portie xtc naar binnen moest werken alvorens dat een beetje bij te kunnen houden.
Inmiddels lukt het me al aardig op 2 sterren.
Oefening baart zeker kunst.
Als je voorzetten geeft die iets te lang zijn zie je je target wat terug lopen en dan moet je dus op het goede moment koppen om niet onder de bal door te gaan.
M'n eerste kop doelpunt heb ik inmiddels gemaakt in de lange hoek en onberijkbaar voor Kahn.
Wat ik wel vervelend vind, en dat heeft fifa ook, is dat de computer bepaald welk mannetje je bent en vaak is dat niet eens de logische keus.
Nog een pro t.ov. fifa is hoe de bal en het net reageren bij een doelpunt.
Ik kan zo nog wel even doorgaan maar dan vertel ik vast niet veel nieuws ;)

Oh en ik ben ook nog steeds heel positief over fifa2004.
Eindelijk luxe op het gebied van voetbal spellen.

Paar minpuntjes van PES tov fifa:
-Ik kan geen mannetje[s] diep sturen. [tot nu toe]
-Set pieces. [heel sterk in fifa ]
-Graphics. [tja het oog wil ook wat]
-Te snel. [als je kijkt naar de realiteit]
-Keeper die met een sierlijke duik een veel te lange pass uit de lucht plukt. [niemand in de buurt en net binnen de 16, maar ze zijn wel beter dan in 2004[understatement]]

Let wel ik heb dit demo sinds gisteravond en in totaal zo'n 4 uurtjes gespeeld.
Oh en ik speel met keys dus ik kan niet alle mogelijkheden benutten maar dat heb ik ook met fifa 2004.
[voor kerst wil ik dus ook een derde hand B) ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 24 October 2003 @ 20:06:
Timing is idd een vette pro t.o.v. fifa.
Ik heb gister m'n eerste ervaringen opgedaan met PeS en dat viel me een beetje tegen.
Alleen die snelheid al, dacht dat je minstens 5 redbull en een portie xtc naar binnen moest werken alvorens dat een beetje bij te kunnen houden.
Ik begin standaard op drie sterren en ik vind hem traag :)
Je kan steekpasjes geven, je kan inderdaad niet zelf een persoon diepsturen, maar een bal door of achter de verdediging leggen kan wel degelijk. De speler zal dan zelf diep gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 24 October 2003 @ 20:06:

je kan een mannetje diep sturen door L1 ingedrukt houden en dan pasen, het mannetje waarmee je de paas gaf gaat diep.
(+ bovenstaande- als je op driehoekje drukt vlak voordat de bal aankomt bij de ontvanger maak je een 1-2tje)

je kan idd niet zomaar mannetjes diep sturen, wat je wel kan doen is met de opstelling klooien en bepaalde loop patronen aanpassen, waardoor spelers zelf diep gaan. :)

dit is ook een handige site.. http://www.evo-web.co.uk/...ionsoccer3.controls.shtml

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Sinds ik weet hoe je die L1 moest gebruiken maak ik echt toffe doelpunten.

Bal (schot perongeluk) over 40 meter, owen die hem in de lucht (rond 20 meter van doel) doortikt óver de verdediging (2 man) en heskey die hm erin schiet snoeihard zowat dwars door kahn in de 16.

Ik kreeg er spontaan een stijve knots van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zojuist voor €49 gescoord bij MediaMarkt Arena :D

Die PC demo was ik zo van onder de indruk, dat ik hem moest hebben, ook al speelt hij op mijn PC voor geen ene meter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Christiano007 schreef op 24 October 2003 @ 20:50:
Sinds ik weet hoe je die L1 moest gebruiken maak ik echt toffe doelpunten.

Bal (schot perongeluk) over 40 meter, owen die hem in de lucht (rond 20 meter van doel) doortikt óver de verdediging (2 man) en heskey die hm erin schiet snoeihard zowat dwars door kahn in de 16.

Ik kreeg er spontaan een stijve knots van ;)
Schaam je er niet voor, had ik ook met m'n eerste kop doelpunt :P

Ik heb aardig wat gelezen en het valt gewoon op dat diehard fifa fans negatief doen over pes en andersom.
Zover ik beide demo's heb gespeeld denk ik dat wanneer je beide games de kans geeft je zelf de winnaar bent.
Ook las ik dat je de snelheid in Pes kon aanpassen, morgen maar eens zoeken dan.
[tips waar te zoeken zijn welkom]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 20:59:
Heb hem zojuist voor €49 gescoord bij MediaMarkt Arena :D
Ik denk dat je in de war bent met een ander spel... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het natuurlijk over de PS2 versie ;) Want zoals ik schreef loopt het op mijn pc voor geen ene meter :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 24 October 2003 @ 21:05:
[...]

[tips waar te zoeken zijn welkom]
je kan op 1 van de soccergames forums gaan kijken..

http://www.issextreme.com/forums/
http://www.soccergaming.tv/
http://www.evo-web.co.uk/

er zijn er zat van :)

-edit-
OMG, ik scoorde net het mafste doelpunt ooit uit mijn pes carriere.. echt een onvoorstelbaar doelpunt... ik liep met backham richting de achterlijn, ik wil voorzetten, maar de bal zwaait af richting doel, daar knalt de bal via de kruising heeeel maf omhoog, de bal komt het strafschopgebied in, owen maakt een omhaal, keeper raakt hem nog aan maar hij zit er wel in... OMG OMG wat ziet die goal er gaaf uit in de replay.. WOW :D

wel gescoord op de ps2. maar ik kon het niet laten om ff te melden... hij's zo mooi. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op 24 oktober 2003 @ 19:29:
[...]

hier staan een heleboel schijnbewegingen, uitleg + filmpje.. http://www.newstarsoccer.com/html/we7_master_class.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Heb hem gedownload en viel me in het begin toch een beetje tegen, kwam geen enkele keer in de buurt van de keeper. Toen maar ff de sterren wat minder gezet en daarna werd het steeds leuker. Eerst maar eens een beetje feeling krijgen met het spel.

Na een begin met het toestenbord, gelijk maar ff me Thrustmaster uit het stof gehaald. Dat is echt een verademing, dit spel moet gewoon met de gamepad. _/-\o_

Net ff op de link gekeken uit de laatste post van de vorige pagina en na die filmpies wil ik alleen maar meer. Dat wil ik ook kunnen, wat ziet dat er gaaf uit.

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 25-10-2003 16:27 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwuhaha, over blunders gesproken http://www.btinternet.com/~terry.cm/miss.avi :D

-edit-
is iemand dit al gelukt? http://www.issextreme.com...hp?id=84&show=719&goal=37
de bal vanaf het middenveld over die keeper rossen omdat ie te ver voor zijn doel staat..
ik heb um al wel op de lat gekregen.. :D

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 25 October 2003 @ 16:26:
Heb hem gedownload en viel me in het begin toch een beetje tegen, kwam geen enkele keer in de buurt van de keeper. Toen maar ff de sterren wat minder gezet en daarna werd het steeds leuker. Eerst maar eens een beetje feeling krijgen met het spel.
Nou zelf ik, met al mijn PES ervaring heb er die wedstijden tussenzitten hoor :/ ik ben toch maar eens aan de training challenges begonnen, daar leer je stiekem best veel van, en ik *meen* gelezen te hebben dat je spelers er ook beter door worden maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Heb hem nu ff, en ik vind het steeds leuker worden :)
Je begint de timing steeds meer door te krijgen, en dan word het leuk, daarstraks m'n 1e kopbal in doel gewerkt. 8)

Vond alleen de controls wel wat wennen (nog steeds trouwens) en ik ken ze ook nog niet allemaal geloof ik. Maar dat komt nog wel. Verder speelt dit ivm FIFA2kx een heel stuk soepeler, alles lijkt gewoon smoother/normaler te gaan.

Toppie

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand er al achter hoe je kunt verhelpen dat je iedere keer je resolutie
ingame moet veranderen. Hij onthoudt mijn instellingen dus niet zeg maar, knoppen-configuratie ook niet.

Errug naar allemaal, iemand....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 17:39:
Is iemand er al achter hoe je kunt verhelpen dat je iedere keer je resolutie
ingame moet veranderen. Hij onthoudt mijn instellingen dus niet zeg maar, knoppen-configuratie ook niet.

Errug naar allemaal, iemand....?
misschien is dit de oplossing?
http://www.soccergaming.t...89f1b2e752&threadid=83609

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is dit de oplossing?
http://www.soccergaming.t...52&threadid=83609[/quote]

U r the man ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hoe kan het toch elke keer dat als ik op doel schiet de bal huizenhoog over gaat??Is daar een oplossing voor??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

we moeten niet al te overdrijven.
de delen kloppen geeneens :S
en het komt mij wat houterig over, het spelt komt arcadeachtig over, de demo dan.

ik wacht op de volledige versie en dan op de xbox.

ik vind fifa 2004 dichter bij de werkelijkheid komen als ik eerlijk moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 25 October 2003 @ 20:50:
Hoe kan het toch elke keer dat als ik op doel schiet de bal huizenhoog over gaat??Is daar een oplossing voor??
eerst goed gaan staan voor je schiet, als je bv te scheef er voor staat is het moeilijker schieten net als irl, je moet ook een beetje met je passen uitkomen. verder moet je de schotmeter niet te ver op laten lopen...

hangt er ook een beetje vanaf met wie je schiet trouwens, de 1 kan beter schieten dan de ander.
wederom, oefening baard kunst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
2x naar voren tappen en dan schieten, als t goed is maak je dan een hard vlak schot.
Heel goed om vanaf afstand te schieten, maar je moet wel de ruimte voor je hebben om goed aan te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op 25 October 2003 @ 20:50:
we moeten niet al te overdrijven.
de delen kloppen geeneens :S
en het komt mij wat houterig over, het spelt komt arcadeachtig over, de demo dan.

ik wacht op de volledige versie en dan op de xbox.

ik vind fifa 2004 dichter bij de werkelijkheid komen als ik eerlijk moet zijn.
wat bedoel je met de delen kloppen niet?? :?

ieder zijn eigen mening, :) maar ik vind dat pes3 veeeeeel dichter bij de werkelijkheid komt dan fifa.

voor de mensen die op patches hopen, goed nieuws.. ff een quote.
Fantastic news is (in the demo at least), the file structure on the PC version of PES3 is identical to that on the PS2. This means kits can be inserted exactly the same way, which means no need for a whole new set of kits to be created as they all use the same templates. Even better, it means no more discs used on edited games, they go on your hard drive :).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede snelle download link.

http://gamesurf.tiscali.i...22410103/TIPO_PAGINA/demo

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 21:21:
[...]

wat bedoel je met de delen kloppen niet?? :?

ieder zijn eigen mening, :) maar ik vind dat pes3 veeeeeel dichter bij de werkelijkheid komt dan fifa.

voor de mensen die op patches hopen, goed nieuws.. ff een quote.

[...]
ik bedoel de doelen, kloppen die verhoudingen wel.
ik heb de feeling nog niet met pes3, maar ga zeker het origineel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op 25 October 2003 @ 23:59:
[...]

ik bedoel de doelen, kloppen die verhoudingen wel.
ik heb de feeling nog niet met pes3, maar ga zeker het origineel spelen.
mwah, ik vind van wel, ik heb niet het idee dat ze te groot/klein zijn oid.
wat vind je mis met die doelen dan? vind je ze te groot? of juist te klein? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij even in het algemeen gezegd is de opmerking dat FIFA dichter bij de werkelijkheid komt complete flauwekul. Hiermee bedoel ik niet dat FIFA een meukspel is en dat je een complete idioot bent als je die leuker vind, ieder zijn eigen mening. Maar feit is dat PES veel dichter een realistische voetbalbenadering heeft dan FIFA. Geen standaardknopjes voor het omspelen van tegenstanders, geen makkelijke manier om een omhaal te maken, nauwelijks standaard hoeken om vanuit te scoren (hoewel dat ook bij FIFA sterk is verbeterd in de laatste 2 versies).

Het valt mij iig nu ook weer op bij PES3 dat ik het moeilijk vind omdat sommige dingen me niet (of niet makkelijk) lukken, maar als ik meer als voetballer ga denken dat het beter gaat. Niet zinloos met 1 persoon achter de tegenstander aanrennen als ie de bal heeft bijvoorbeeld maar met de mannetjes-wissel knop zelf zonedekking toepassen...werkt veel beter :) ik scoor nog niet superveel, maar de 0 houden gaat me al stukken beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wat me trouwens wel opviel is dat de namen van het Duitse team niet kloppen met de werkelijkheid. Best vreemd om dat toch Duitsland in de Demo te stoppen.

Nog even terugkomend op het schieten. Die schotmeter loopt heel snel op, lijkt net of ik alleen maar op volle kracht kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 00:11:
[...]

mwah, ik vind van wel, ik heb niet het idee dat ze te groot/klein zijn oid.
wat vind je mis met die doelen dan? vind je ze te groot? of juist te klein? :?
de verhouding zellf en de verhouding met het veld, volgens mij zijn de doelen te hoog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 26 October 2003 @ 09:48:
Nog even terugkomend op het schieten. Die schotmeter loopt heel snel op, lijkt net of ik alleen maar op volle kracht kan schieten.
Je moet ook mikken met de pijltjestoets als je op schieten drukt he, daarmee selecteer je de schiethoek en hoogte, de pijltjesknoppen naar beneden drukken helpt wel wat :)

Nog even over dat realistische, FIFA wordt met elk jaar realistischer, terwijl PES zich vooral richt op fun.

En dat lees je ook vaak terug in reviews, omdat FIFA een echte simulatie probeert te zijn is de fun er gewoon niet zo goed aanwezig als in PES, het is wel leuk dat FIFA zo real is, maar games speel je voor je plezier, het moet wel leuk zijn natuurlijk :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
En hoe ga ik dat doen dan met die pijltjestoetsen :? :?

Dan heb ik volgens mij een hand te kort. Gebruik mijn rechterduim om met mijn analoge stick te moven en mijn linkerduim om de toetsen te bedienen. Wijsvingers voor de L en R knoppen. Hoe doe ik dan alsnog de pijltjes???

Nee ik ben duidelijk geen consoleman en gebruik sinds tijden weer eens een gamepad :+ :+

Begin wel een lichte vorm van verslaving te krijgen merk ik al... :7

[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 26-10-2003 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 26 October 2003 @ 11:03:
Ja en hoe ga ik dat doen dan met die pijltjestoetsen :? :?

Dan heb ik volgens mij een hand te kort. Gebruik mijn rechterduim om met mijn analoge stick te moven en mijn linkerduim om de toetsen te bedienen. Wijsvingers voor de L en R knoppen. Hoe doe ik dan alsnog de pijltjes???

Nee ik ben duidelijk geen consoleman en gebruik sinds tijden weer eens een gamepad :+ :+

Begin wel een lichte vorm van verslaving te krijgen merk ik al... :7
Euh, ik ging er even van uit dat je alleen met toetsenbord werkte :P, de stick die je gebruikt om te lopen moet je gebruiken voor het mikken, druk eerst op de schietknop en op het moment dat je schiet moet je mikken met de stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zoek nog een goede gamepad voor PES3, alleen ik wil wel zo'n 1 net als de playstation, dus echt 4 richtknoppen en niet die bullshit dingen ertussen waardoor je vaker schuin loopt dan naar rechts bijv. (had ik altijd vaak).

Zit nu te denken aan een converter + standaard ps gamepad.

Maar wat is nu het verschil tussen de playstation 1 controller en de PS2 controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 10:42:
[...]
Nog even over dat realistische, FIFA wordt met elk jaar realistischer, terwijl PES zich vooral richt op fun.
Vreemd :? ik moet dan wat gemist hebben...ik heb FIFA nooit realistisch gevonden...flink oefenen en je wint op world class van elk team met 12-0 door 12 omhalen. Dat was bij FIFA2000 tenminste zo...het is maar wat je realistisch vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
@Bush, beetje verwarring, np ;)

Heb het in het begin proberen te spelen met het toetsenbord, maar dat ging dus echt niet.. Dus uit de kast mijn stoffige gamepad gepakt en sindsdien gaat alles stukken beter. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Ik snap niet helemaal hoe de bal kan afpakken van de tegenstander. Je kan het met D doen, je maakt dan een vrij agressieve sliding maar vaak tackle je dan je tegenstander en krijg je geel of zelfs rood. Soms heb ik ook dat ik gewoon loop naar de tegenstander toe en heb ik opeens de bal. Maar als ik dit express wil doen, merk je dat dit heel moeilijk is omdat de tegenstander je de hele tijd ontwijkt.
Is er niet een manier dat je wat makkelijker de bal kan afpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 11:19:
[...]

Vreemd :? ik moet dan wat gemist hebben...ik heb FIFA nooit realistisch gevonden...flink oefenen en je wint op world class van elk team met 12-0 door 12 omhalen. Dat was bij FIFA2000 tenminste zo...het is maar wat je realistisch vind :)
Nou ja, EA probeert het realistisch te maken, of dat uiteindelijk zo is is een heel andere vraag ;)

Maar Konami gaat met PES dus niet expres de realistische toer op, zij richten zich meer op Arcade fun, terwijl EA met FIFA de simulatie kant op wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Grappenmaker .... :d

maargoed.

Voor de mensen die een hele wedstrijd uren wilt voetballen :)
http://www.soccergaming.t...f9576ac916&threadid=83927

Timestopper dus kun je oneindig lang doorgaan.

Zal wel een andere komen waarbij wél tijd in zit (20 min. een wedstrijd ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hoe je vrij makkelijk de bal kan afpakken is door een tweede mannetje rugdekking te geven, zodra de tegenstander daar dan komt is ie de bal kwijt.

Net het mooiste doelpunt uit mijn prille PES3 carriere gemaakt. Lange bal naar voren vanuit de verdediging, Duitse keeper komt eruit en kopt de bal buiten de 16 naar Owen die op een meter of 45 de bal in een keer uit de lucht neemt het doel in. :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33
Hmm bij mij reageren de controles heel vaag in het menu, soms gebeurt er nix en andere keer schiet de selectie 10 blokjes verder.

Ook is het zo dat in het midden van het veld alles een stuk slomer gaat dan aan de buitenkant, qua lopen etc.
Misschien trekt m'n pc het niet maar ik vind het alles behalve schokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Christiano007 schreef op 26 October 2003 @ 11:16:
Ik zoek nog een goede gamepad voor PES3, alleen ik wil wel zo'n 1 net als de playstation, dus echt 4 richtknoppen en niet die bullshit dingen ertussen waardoor je vaker schuin loopt dan naar rechts bijv. (had ik altijd vaak).

Zit nu te denken aan een converter + standaard ps gamepad.

Maar wat is nu het verschil tussen de playstation 1 controller en de PS2 controller?
ik heb hier een héél goede gamepad: Thrustmaster DUAL ANALOG; heeft evenveel knoppies als een playstation of playstation II gamepad en werkt echt wel perfect voor Pro Evolution Soccer III demo. Je kan de knoppen identiek instellen als bij de playstation.

linkje: http://www.thrustmaster.n...cts/d_prd.php?p=T39&fam=5
er bestaat ook nog draadloze versie of versie met force feedback. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Zotn_Dré schreef op 26 October 2003 @ 12:36:
[...]

ik heb hier een héél goede gamepad: Thrustmaster DUAL ANALOG; heeft evenveel knoppies als een playstation of playstation II gamepad en werkt echt wel perfect voor Pro Evolution Soccer III demo. Je kan de knoppen identiek instellen als bij de playstation.

linkje: http://www.thrustmaster.n...cts/d_prd.php?p=T39&fam=5
er bestaat ook nog draadloze versie of versie met force feedback. (8>
Ja die heb ik al eens bekeken, maar ook daar zit zo'n 8-way D-pad op ipv 4-way.
Maar deze werkt dus wel goed als ik niet op rechts druk dat ik ook schuin ga omdat ik 1 mm tever bovenop die rechtse knop druk? (als je me begrijp:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Christiano007 schreef op 26 October 2003 @ 13:01:
[...]

Maar deze werkt dus wel goed als ik niet op rechts druk dat ik ook schuin ga omdat ik 1 mm tever bovenop die rechtse knop druk? (als je me begrijp:) )
ja maar ik heb gelukkig de oude versie (van Guillemot toen nog), die heeft nog zo'n goed oude richtingstoets. :) . Ik wist niet dat die "nieuwe" ook zo'n klote richtingstoets hebben. Spijtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:37

ko9

Postov schreef op 26 October 2003 @ 12:04:
Hmm bij mij reageren de controles heel vaag in het menu, soms gebeurt er nix en andere keer schiet de selectie 10 blokjes verder.

Ook is het zo dat in het midden van het veld alles een stuk slomer gaat dan aan de buitenkant, qua lopen etc.
dat vreemde in de menu's heb ik ook jah, mar als ik hem van full screen afhaal is dat over :?
en ook als ik tijdens de wedstrijd naar het menu ga (spatie) doet ie het gewoon goed als ie wel full screen is...
tijdens het spelen reageren de controls gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 11:50:
[...]

Nou ja, EA probeert het realistisch te maken, of dat uiteindelijk zo is is een heel andere vraag ;)

Maar Konami gaat met PES dus niet expres de realistische toer op, zij richten zich meer op Arcade fun, terwijl EA met FIFA de simulatie kant op wil.
volgens mij is het net andersom.. maja wie ben ik.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Postov schreef op 26 October 2003 @ 12:04:

Dat heb ik ook als ik het met me toetsenbord bestuur, maar als ik het met me gamepad doe gaat het wel goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op 26 October 2003 @ 13:01:
[...]

Kk ga in ieder geval voor deze; http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

Met het toetsenbord spelen bevalt me voor geen meter, zeker niet als ik de cube contoller in WE6FE gewend ben. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je in de files van die demo kijkt blijken daar gewoon alle teams in te staan incl de kits enz enz. :? het enige wat blijkt te missen is het commentaar.
er zijn nu dus mensen bezig om te proberen die demo "wat aan te passen" ;) zodat je gewoon de full versie hebt zonder commentaar..

als dit lukt zou dat echt ongelofelijk zijn.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 19:18:
als je in de files van die demo kijkt blijken daar gewoon alle teams in te staan incl de kits enz enz. :? het enige wat blijkt te missen is het commentaar.
er zijn nu dus mensen bezig om te proberen die demo "wat aan te passen" ;) zodat je gewoon de full versie hebt zonder commentaar..

als dit lukt zou dat echt ongelofelijk zijn.!
Ja dit heb ik ook gelezen maar de kans is groot dat alleen de .exe de complete database bevat. Maar dan moet de rest (textures van shirts, gezichten, stadions, models, enz.) er ook zijn en dat lijkt me sterk voor iets meer dan 200 MB ;)

En daar komt bij, als je dit spel goed vind moet je het gewoon kopen. Want als PES3 voor PC geen succes wordt, gaat Konami weinig zin hebben om PES4 ooit naar de PC te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 26 oktober 2003 @ 19:28:
[...]

Ja dit heb ik ook gelezen maar de kans is groot dat alleen de .exe de complete database bevat. Maar dan moet de rest (textures van shirts, gezichten, stadions, models, enz.) er ook zijn en dat lijkt me sterk voor iets meer dan 200 MB ;)
die textures zitten er dus wel in..

Afbeeldingslocatie: http://www.soccergaming.tv/attachment.php?s=01afbe4fb6b0549d23a576f7dfabd289&postid=885753

zie ook http://www.soccergaming.t...f7dfabd289&threadid=83985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie dat ook al opgevallen . Kijk naar de schaduw van de spelers.. Die hebben blijkbaar geen armen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook es in die afs file van pes3 aan ut kijken, moet zeggen dat ik tot nu toe errug veel originele textures uit het complete spel ben tegengekomen... maar ik kijk nog ff verder om te kijken of er ook stadions inzitten...

wel errug vaag dat dat er allemaal in zit..kon wel een beta wezen waar ze een demo van hebben gemaakt oid. :?

zo ben ik bv alle shirts al tegengekomen die je kan kiezen in edit mode in het originele spel.

-edit-
hahaha, lol. er zit ook japans gelul in :D grappig om te horen.
verder zitten denk ik alle shirts enzo erin want die ben ik nu zo'n beetje allemaal tegengekomen. inc scheidsrechters pakkies enzo.
en er zitten ad boards bij die niet eens in het spel zitten, oa 1 van nike, 1 van juvestore.com, of zitten die in we7?.
alle gezichten zitten er ook in...
trainingen zitten erin, althans die lessen.

naja, ik ga nu naar bedje :Z het enige wat ik nog mis zijn alle stadions, het commentaar en de intro-film..
voor de rest zit zo'n beetje alles in die demo files..

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titel aangepast, want PS2 spelers willen ook hun zegje kwijt over PES3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat tricks:
360 turn
to do a 360 turn simply rotate the right analog stick clockwise 360 degrees

Tricks and Moves with the right-analog stick
Multi Stepovers Push right stick twice in the direction you are going.

Single Stepover Push the right stick twice in the opposite direction to which you are going.

"The Flick" Push the right stick up and then down.

Shot fakes If you are running from left to right, with a right-footed player, pushing the stick twice down will result in a shot fake with the outside of the players boot.

In the same situation, pushing the right stick twice up will perform a shot fake with the inside of the players boot.

The Del Piero Special Shot!
The Del Piero Special Shot can only be performed using the great Italian himself.

When facing with your left hand side to the goal, run just outside the box going up -> down, press L1 and while keeping L1 pressed, shoot with [ ] . Del Piero will then try shoot with the inside of his right foot, executing a superb lob/shot hopefully towards the far top corner of the net!

The Single and Double Shot Feint!
The Single Shot feint is mostly used to fool defenders and/or the keeper as you are about to shoot. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you have released, press X , to effectively cancel the shot and perform the feint.

The Double Shot feint can be even more confusing for opponents. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] X , to perform the double feint.

The Triple shot feint!
The Triple shot feint is similar to the Double shot. It is performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] [ ] X to execute the triple feint.

Flick over player
This seams to work best when on the attack, but as you are running towards goal at normal pace (finger off R1) as the defender approaches pull down on the right analouge stick and then push it right up, causing you to chip the ball in the air over the defender, then hold R1 and run like hell onto the ball, shoot and GOALLLL!

Sidesteps and Dragbacks!
The Sidestep allows you to run sideways with the ball, and is executed by holding R2 and tapping the d-pad to the side.

The Sidestep feint allows the player to pretend to run in one direction, but actually go another, after the sidestep has been executed. It is performed by pressing R1 + R2 while sidestepping , then press the d-pad diagonally forwards.

The Dragback allows the player to drag the ball backwards after sidestepping. When sidestepping, simply press the d-pad in the backwards direction.

Super Dummy (met aanname iemand passeren)
Hold R1 and R2 , then press direction!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 360 truck is wel leuk maar imho meer voor de sier.. grappig is trouwens wel als je hem met wat slechtere spelers doet dan trappen ze vaak in hun eigen schijnbeweging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn originele file van de ps2 versie es in mijn cd gepleurd en die ook es geopend... het grappige is dat het precies overeenkomt met de demo.. dus die demo moet compleet speelbaar zijn.. het enige wat mist in die demo is volgens mij een zootje sounds. commentaar dus. en wat tribune geluiden. liedjes van publiek enzo. en stadions.

voor de rest zit alles in die demo files.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ik ben samen met een kameraad bezig in de master league op 3 ***, is toch wel stuk moeilijker als in je eentje, omdat je niet zelf je aanval kan opzetten maar echt samen moet overleggen, dat levert soms erg frustrerende momenten op, met name in de verdediging :P maar ook de meest mooie aanvallen ! Als we elkaar zonder iets te zeggen begrijpen kun je de meest mooie combinaties en goals maken, en dat is toch wel zo vet he ! :D

Je ziet je kameraad diep gaan met een spits, jij ontwijkt met een schijnbeweging op het middenveld je opponent en met een slidende hoge steek pass zet je je kameraad vrij voor de goal die vervolgens verwoestend uithaalt met een volley, dan is het echt feest in de woonkamer ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik speel sinds het uitkomen van deze demo ook voor het eerst PES en ik moet zeggen dat het toch wel heel wat anders is dan de FIFA reeks..

het voelt eerst heel onwennig aan (logisch na jaren FIFA ervaring). Maar als je een paar wedstrijden hebt gespeeld dan krijg je het gevoel een beetje te pakken. En dan is het zeker duidelijk dat deel veel beter is dan FIFA. Tenminste dat vind ik

Ik heb wel het gevoel dat ik nog maar eeen heel klein deel van de mogelijkheden gebruik. Tenopzichte van FIFA is dit ook heel anders want daar had ik na een paar potjes al het gevoel dat ik wel wist hoe de meeste mogelijkheden in elkaar staken.

Weet iemand misschien nog een paar moves hoe je de keeper mooi voorbij kan spelen? Is het bijvoorbeeld om een lobje over de keeper heen te doen?
Het "schijn schot" heb ik nu goed onder de knie en ik moet zeggen dat die mooi werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

Jackazz schreef op 27 October 2003 @ 18:07:
Ik speel sinds het uitkomen van deze demo ook voor het eerst PES en ik moet zeggen dat het toch wel heel wat anders is dan de FIFA reeks..

het voelt eerst heel onwennig aan (logisch na jaren FIFA ervaring). Maar als je een paar wedstrijden hebt gespeeld dan krijg je het gevoel een beetje te pakken. En dan is het zeker duidelijk dat deel veel beter is dan FIFA. Tenminste dat vind ik

Ik heb wel het gevoel dat ik nog maar eeen heel klein deel van de mogelijkheden gebruik. Tenopzichte van FIFA is dit ook heel anders want daar had ik na een paar potjes al het gevoel dat ik wel wist hoe de meeste mogelijkheden in elkaar staken.

Weet iemand misschien nog een paar moves hoe je de keeper mooi voorbij kan spelen? Is het bijvoorbeeld om een lobje over de keeper heen te doen?
Het "schijn schot" heb ik nu goed onder de knie en ik moet zeggen dat die mooi werkt.
Ik begin pes ook beter te vinden. Het speelt gewoon stukken beter dan fifa, sorry EA :p

Lob over keeper gaat zeker, heb het al gedaan. Je mag alleen niet te hard schieten.

Mijn favoriete manier van scoren is langs de flanken aanvallen en voorzetten om zo binnen te koppen, zijn de mooiste imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackazz schreef op 27 October 2003 @ 18:07:
Is het bijvoorbeeld om een lobje over de keeper heen te doen?
jah is mogelijk... houd L1 ingedrukt de druk dan op schieten. :) hoe langer je op schieten drukt, dus hoe voller je meter word des te verder/hoger je lob gaat. dus druk hem niet te lang in als je 1vs1 voor de keeper staat anders vliegt de bal huizenhoog over.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Aangezien ik de FIFA 2004 demo niet zo bijzonder vond wou ik eens PES3 uit gaan proberen, maar als ik het spel op wil starten komt er gewoon helemaal niks. Ik hoor m'n hardeschijf kraken, maar daar blijft het bij, ik krijg dus niet even een venstertje die dan gelijk afsluit oid, gewoon he-le-maal niks.

Demo heb ik er al een paar keer eraf gehad, verschillende videokaartdrivers geprobeerd en ook de instellingen veranderen van de demo zelf hielpen niet.

Wat me opvalt is dat als ik PES3 opstart er maar héél erg weinig geheugen in gebruik wordt genomen, namelijk altijd maar 68 kB, dat lijkt me een beetje erg weinig :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook lobben dan wel stiften door middel van gewoon te schieten en dan op R1 te drukken, dus als je balk aan het vollopen is. Heerlijk om er een keeper mee voor schut te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hoe vaker je het speelt hoe mooiere moves je kan uithalen. Het is echt een kwestie van uitproberen.. Dat is bij FIFA toch heel anders, daar ging het bijna vanzelf.

Was altijd een FIFA aanhanger, maar sinds dit weekend ben ik om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Macer schreef op 27 October 2003 @ 20:07:
Hoe vaker je het speelt hoe mooiere moves je kan uithalen. Het is echt een kwestie van uitproberen.. Dat is bij FIFA toch heel anders, daar ging het bijna vanzelf.

Was altijd een FIFA aanhanger, maar sinds dit weekend ben ik om.
Dat gevoel heb ik ook..
Vandaar dat ik de demo van PES ook veel langer al speel dan de demo van FIFA

Dit komt natuurlijk ook omdat ik PES nog niet ken maar er zit gewoon meer uitdaging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een handige site voor de pes3 pc mensen... hier komen ook de patches enzo op te staan als die klaar zijn.. http://www.proevolutionline.com/
er staan al wat kleine patches op voor de demo :)

check shirtjes hier :) http://www.pesinsight.com/editing/kits.shtml

en geloof me de pes/we community kan VETTE patches maken.. ik heb net een gepatchde we6 gespeeld op ps2. omg wat was dat vet, alle officiele club shirts, reclame borden enz. ook een vet filmpje aan het begin en vette publieks geluiden..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Deze link kwam ik tegen op soccergaming.tv

PES vs FIFA

Erg grappig..

edit.. Met dit filetje kan je die afschuwelijke vlaggetjes van de shirts afhalen.

http://www.fifaonline.it/flag_4030.flg.zip

[ Voor 23% gewijzigd door M@cer op 28-10-2003 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik heb dus gisteren de demo van PES3 gedownload voor de PC.

Helemaal toppie..... dacht ik. Alles werkt prima, echter wanneer ik ga spelen loopt het hele spel laat maar zeggen in slowmotion 8)7

Erugggg irritant.
Het kan niet aan mn pc liggen, ik heb nl. ook gelezen dat andere hier last van hebben met betere specs dan ik :/

Iemand ander hier ook last van? en heeft iemand hier een oplossing voor??

Grote dank!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Misschien is het hier al eerder gezegd of gevraagd, maar ik kon het niet zo snel vinden in dit topic:

Is het in PES3 voor de PS2 en PC nu eindelijk WEL mogelijk om met z'n 2en in 1 team tegelijk te spelen als je een toernooi speelt?
Bij PES2 kon je wel cooperative een exhibition match spelen, maar geen toernooi. Zit dat in deze versie wel ingebakken of niet?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Op internet lees ik over meerdere mensen die last hebben dat het spel traag loopt, maar niemand heeft een oplossing hiervoor....

Dmn |:(

Verders zie ie er cool uit... echter is de gameplay gewoon TE TRAAG :(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Zosas schreef op 28 oktober 2003 @ 15:05:
Op internet lees ik over meerdere mensen die last hebben dat het spel traag loopt, maar niemand heeft een oplossing hiervoor....

Dmn |:(

Verders zie ie er cool uit... echter is de gameplay gewoon TE TRAAG :(
Bullshit wat je zegt, want als je goed gezocht had kwam je ook wel op het forum http://www.soccergaming.t...338be5415b8f8d&forumid=39 daar waar ze al 100 keer de oplossing hebben gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
bij mij liep het spel eerst ook traag/in slow-motion. Toen heb ik de resolutie terug gezet naar 1024x768 en nu loopt hij goed. (res. stond op 1280x1024). Misschien dat dit bij meer mensen helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bullshit wat je zegt, want als je goed gezocht had kwam je ook wel op het forum http://www.soccergaming.t...e5415b8f8d&forumid=39 daar waar ze al 100 keer de oplossing hebben gepost.
Je bedoelt het aanpassen van je beeldscherm instellingen wat de helft weer tegen spreekt? :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33
lol het spel heeft geen fps limiter of hoe je et ook moet zeggen. Heb je bij bepaalde oude dos games en emulators, als je et op een snelle pc speelt gaat het spel met 500% gamespeed lopen omdat je veels te veel fps hebt.

Ik speelde namelijk in 1280x1024 met high detail en was echt net slow motion, maar niet schokkerig. Daarna op 640x480 met low detail ineens supersnel. Dis gewoon een fout geloof ik, enige oplossing, detail zo instellen dat ie voor je gevoel goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
DenMan schreef op 28 October 2003 @ 10:09:
Misschien is het hier al eerder gezegd of gevraagd, maar ik kon het niet zo snel vinden in dit topic:

Is het in PES3 voor de PS2 en PC nu eindelijk WEL mogelijk om met z'n 2en in 1 team tegelijk te spelen als je een toernooi speelt?
Bij PES2 kon je wel cooperative een exhibition match spelen, maar geen toernooi. Zit dat in deze versie wel ingebakken of niet?
Ja, dat kan in PES3, dat kon in PES2 en ook al in PES1 hoor :P

Wanneer je bijv. de master league speelt in PES2 kun je bij controller select gewoon met de 2e controller je team kiezen, zelfde geldt voor PES1 en PES3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postov schreef op 28 October 2003 @ 16:02:
lol het spel heeft geen fps limiter of hoe je et ook moet zeggen. Heb je bij bepaalde oude dos games en emulators, als je et op een snelle pc speelt gaat het spel met 500% gamespeed lopen omdat je veels te veel fps hebt.

Ik speelde namelijk in 1280x1024 met high detail en was echt net slow motion, maar niet schokkerig. Daarna op 640x480 met low detail ineens supersnel. Dis gewoon een fout geloof ik, enige oplossing, detail zo instellen dat ie voor je gevoel goed loopt.
tis een demo, misschien is dat verholpen in de full release. al betwijfel ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 00:10
nou vooruit, dan was niet bepaald tevreden over de fifa04 demo, dus ga nu deze demo maar ff proberen. Zal wel vertellen hoe het me bevalt.

nounou, heb nog geen wedstrijd kunnen spelen als ik in het menu op een knop druk, dan reageert ie de ene keer helemaal niet, en de andere keer wel 30keer :{

Meer mensen die hier last van hebben? Dit is namelijk niet te doen.

[ Voor 46% gewijzigd door Maverick op 28-10-2003 20:05 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Paar potjes volhouden Maverick. In het begin dacht ik ook, wat is dit... Maar al snel zul je zien dat dit toch wel beter is dan Fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Macer schreef op 28 October 2003 @ 20:06:
Paar potjes volhouden Maverick. In het begin dacht ik ook, wat is dit... Maar al snel zul je zien dat dit toch wel beter is dan Fifa
Maverick schreef op 28 October 2003 @ 19:55:
nounou, heb nog geen wedstrijd kunnen spelen als ik in het menu op een knop druk, dan reageert ie de ene keer helemaal niet, en de andere keer wel 30keer :{
Probeer het nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Toen ik mijn bericht tikte stond dat er nog niet.. never mind..

Ik had dat probleem ook, met mijn gamepad was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Maverick schreef op 28 October 2003 @ 19:55:
nou vooruit, dan was niet bepaald tevreden over de fifa04 demo, dus ga nu deze demo maar ff proberen. Zal wel vertellen hoe het me bevalt.

Meer mensen die hier last van hebben? Dit is namelijk niet te doen.
Had ik ook, waarschijnlijk heb je de demo niet helemaal compleet geinstalleerd, als je um geunzippt hem en je gaat naar die map kan je um al spelen, maar je moet um nog verder installen, in die map staat namelijk ook een map met de setup-bestanden. Als het goed is, zijn de menu-problemen dan opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
nee, ik heb de installer WEL gedraait.

bij het ingame menu doet ie wel normaal (jaja, heb kunnen spelen) Maar het hoofdmenu incl. onderdelen doet zo irritant.

Het spelen is wel apart, de controls zijn natuurlijk ff wennen, maar voor de rest valt het wel mee. kirtiek:
- Zo goed als iedere sliding is een gele kaart, of iig een overtreding.
- Schieten is echt mateloos irritant, tis bijna altijd een pisboog.
- Ik ken de controls niet eens, en de tegenstander heeft 8 (per wedstrijd)vrije schoppen aan de rand van de 16 gekregen, toch lukt het hem in 3 potjes tijd niet om te scoren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Maverick schreef op 28 October 2003 @ 21:09:
kirtiek:
- Zo goed als iedere sliding is een gele kaart, of iig een overtreding.
Probeer ze van de bal af te zetten door mee te lopen, en dan met X de bal weg te tikken, en niet met D een lompe overtreding in te zetten ;)
Maar ben het met je eens dat er te snel gefloten word, als je al op de grond ligt, en tegenstander loopt tegen je aan dan is het al haast een overtreding.
- Schieten is echt mateloos irritant, tis bijna altijd een pisboog.
Kwestie van oefenen :)
- Ik ken de controls niet eens, en de tegenstander heeft 8 (per wedstrijd)vrije schoppen aan de rand van de 16 gekregen, toch lukt het hem in 3 potjes tijd niet om te scoren.)
Niveau wat hoger zetten ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
niveau hoger? Ben ik soms vergeten te vermelden dat het mij dus ook niet lukte om te scoren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 28 oktober 2003 @ 21:09:

- schieten is echt mateloos irritant, tis bijna altijd een pisboog.
Iemand hier een tip voor, zelfde probleem hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Morgen waarschijnlijk de Blabla joy 5 converter binnen (4 ps controllers op de pc), nu nog een gamepad halen en daarna zullen we het eens optimaal beleven.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.