Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Pro Evolution Soccer 3 is voor de PC en PS2 gereleased !

http://pc.ign.com/articles/435/435096p1.html

Wordt dit dan de ware Fifa killer waar alle PC Gamers al zo lang op wachten ?

de Japanse variant van PES3, Winning Eleven 7, krijgt alleen maar lovende kritieken en PES3 zou identiek zijn aan WE7.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/07/10/pes3/pes3_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/07/10/pes3/pes3_screen003.jpg

Met grote dank aan dicaprio voor onderstaande info:

De pes3 PC Demo is hier te downen:

http://www.gamershell.com/download_3907.shtml

Laat ik beginnen met een manual voor pes3, altijd handig voor beginnende spelers..

http://www.filefront.com/...sight/misc/pes3manual.zip

De eerste vraag van mensen die pes3 beginnen te spelen is vaak "hoe doe ik truukjes en gafe moves" voor het antwoord moet je ff op de volgende site kijken:

http://www.newstarsoccer.com/html/we7_master_class.htm

Patches,
Goed, zoals je hebt kunnen zien hebben teams in het spel geen officiele kits (shirts, broekjes enz) aan en kloppen veel van de namen van de spelers niet, hier is echter wat aan te doen.. Patchen die handel.
De meest up to date patch is de laatste van ene WOLF (dude die patches maakt voor de pc versie)
In deze patch zitten alle officiele kits, en echte namen.

quote: FEATURES:

- New option file with transfers, EVERYTHING UNLOCKED, correct formations, correct player and team names.

- New uniforms. Updated a lot of the uniforms to better versions. Collar fix included for those who need it.

- New flags. A new set of flags for the club sides that are easier to see.

- Updated boots. Clearer boots from Nike, Puma, Adidas.

- No double-badge problem.

hier kan je de patch downloaden:

http://www.filefront.com/...WolfFullMoonEvolution.zip

heb je geen zin om te patchen maar wil je wel echte namen dan is dat mogelijk doormiddel van een option file.. Je kunt deze option file vinden in je pes3 folder, meestal c/program files/konami/pes3/save/
het file'tje heeft de naam 'KONAMI-WIN32PES3OPT'
Download de volgende option file (wederom van WOLF) om echte namen te krijgen en vervang hem met je eigen option file. (lijkt me verstandig om wel een backup van je originele te maken)

http://www.filefront.com/...es/WolfFinalEvolution.rar

Verder heeft http://www.proevolutionline.com/ nog een ''superpatch'' maar die schijnt niet zo goed te zijn als die van WOLF.

Officiele patch van Konami:
Konami heeft een patch uitgebracht om gamespeed problemen op te lossen die veel mensen ondervinden met dit spel.
Ik moet er wel bij zeggen dat deze patch voor mensen problemen geeft dan oplost..

quote: **Official Patch Out Already!**
Here's what it does:

- Fixed so that the settings of "Setting.exe" will be reflected accordingly.
- Fixed the problem of game running too fast in the full screen mode.
- Fixed the problem of the game stopping when switching to "Window mode".
- Fixed the problem of the game stopping when only Spanish is installed, and when trying to change the language sound.
- Fixed the portions of the game stuttering during the match.
- Fixed the problem of changing the player call name, when there is only one language installed.
- Fixed so that the game can be played through the finals in a multi player mode.
- Fixed the shadow effect of the player on the pitch.
- Cleared the line when the game screen fades out (happened rarely)
- Fixed the problem of the schedule becoming incorrect after the 7th week of the 3rd season in the Master League mode.

official patch de downen via:

http://www.konamityo.com/we/en/pes3pc/pes3_patch1102.exe

Handige community links:

1 van de grootste PES community site die er is met een heel druk bezocht forum is Pesfan, hier post WOLF ook altijd zijn laatste patches en updates: http://www.pesfan.com

Een andere grote community site met veel nuttige info en ook een druk bezocht forum waar oa ook over het patchen van ps2 versie's word gesproken is PESinsight: http://pesinsight.com/

Een minder uitgebreide site maar wel een heel gaaf forum waar altijd wel het laatste patch nieuws is te vinden (meestal voor ps2) is Evo-Web, ook veel ps2 patch tutorials te vinden op het forum:
http://www.evo-web.co.uk

Een site waar veel tooltjes te vinden zijn voor het patchen van de pc versie en waar oa een tooltje te vinden is om met alle teams te spelen in de demo versie:
http://www.proevolutionline.com/

Een hele handige site waar alle echte namen zijn te vinden van de spelers en de echte namen van de teams is:
http://www.pes3stats.com

[ Voor 83% gewijzigd door kazuka op 07-12-2003 17:35 . Reden: update van dicaprio ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Wow, als dit dezelfde is als van de PS2 dan kan Fifa in de kast :)

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

ISS3 en WE7 zijn inderdaad niet met elkaar te vergelijken.
Er zitten ook andere programmeurs achter,de WE serie wordt gemaakt door KCET,en de iss serie door KCEO.
Ik zelf was ook zeer teleurgesteld in de pro evo2,zit nu alleen nog toch wachten op een engelse patch voor WE7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ku je nagaan, ik vond PES2 al goddelijk spelen op de PS2 :P Tis de enige reden dat ik nog een PS2 heb naast m'n Gamecube :D

Maar ISS3 is idd bagger vergeleken met de WE/Pro Evo serie :) ben echt heel benieuwd naar deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:52

Christiano007

Ich bin der champion

En mijn topic wordt gesloten omdat ''het niet volgens de regels was'' ...............

maargoed

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Man, dat wordt vet, ik heb ooit eens een spelletje uit die serie gespeeld op de PSX, was al stukken beter als FIFA, veel betere gameplay... toen nog geen echte namen en het zag er ook niet perfect uit maar het speelde wél perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Ik hoor nu al zolang over PES dat ik nu wel toch wel benieuwd begin te worden. November dus, ik ben nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

koop um mooi voor me ps2, heb pes1 en pes2 ook.. lijkt me maar nix om dat op me monitortje te gaan spelen, doe mij maar me grote breedbeeld tv en de perfecte ps2 controller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81871

dicaprio ik ben 100% met je eens. Met een multitapje derbij ;) En ben je dan uitgespeeld. Def Jam Vendetta d'r in pleuren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Anoniem: 1545 schreef op 26 August 2003 @ 00:52:
koop um mooi voor me ps2, heb pes1 en pes2 ook.. lijkt me maar nix om dat op me monitortje te gaan spelen, doe mij maar me grote breedbeeld tv en de perfecte ps2 controller. :)
Ik haal em ook zeker voor m'n PS2 maar er is nu wel eindelijk een grote concurrent op de PC voor Fifa. Hoe vaak hoorde je niet de roep om een PC variant van PES :D

Maar hij zal alleen slagen als ze er een goede port van maken en leuke multiplayer mogelijkheden, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:36
Wat meer concurrentie voor FIFA op de PC is natuurlijk nooit weg, al betwijfel ik dat deze poort (om hier maar even van te spreken) echt zal gaan lukken. Een console(sport)game maken is heel anders dan een PC spel maken. Daarom slaan ports die op de PC komen ook maar zelden aan, tenzij ze natuurlijk echt goed gepoort zijn zodat je niet merkt dat het oorspronkelijk een consolegame was.

Wat ik niet helemaal snap van de sportgames op de PC is dat die er gewoon bijna niet zijn. FIFA is elk jaar weer een groot succes, ook op de PC en om de concurrentie daarmee aan te gaan is natuurlijk wel moeilijk, maar op de PC is FIFA de enige concurrent op voetbalgamesgebied. Op de consoles heb je nog veel meer voetbalgames, dus waarom zou je daar de concurrentie wel mee aan willen gaan?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
Tja, ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe men FIFA speelt op de PC, voor voetbalspellen in het algemeen heb je IMHO een gamepad nodig. Blijkbaar valt dat voor Jan Publiek wel mee, dus zie ik geen reden waarom dat een belemmering moet zijn voor PES3. Wat wel een probleem is dat je een hele andere doelgroep moet overtuigen van het feit dat PES wel iets mindere graphics heeft en geen licentie maar toch op afstand het betere spel is. Op de PS2 begint dat eindelijk door te dringen, maar al die FIFA ukkies zullen PES in eerste instantie links laten liggen.

Ik twijfel een beetje welke ik ga halen, omdat het beter speelt op de PS2 maar er waarschijnlijk hele mooie mods gaan komen voor de PC versie... ook al zijn die mods uitwisselbaar, dan nog heb ik er niets aan zonder gechipte PS2... gelukkig zit er nu een transfer mode in het spel dus rosters kunnen eindelijk geupdate worden (jee, geen Ronaldo meer bij Inter :) ).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90397

Waarom overschatten PES spelers zichzelf altijd zo? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Zichzelf of hun spel? Ik overschat mezelf niet, wordt regelmatig verslagen door mijn buurjongen ;)

Wat het spel betreft, tja. Maradona was een goede voetballer, Nederland heeft twee WK finales gespeeld, Van Basten scoorde de mooiste goal in de finale van een eindtoernooi en PES is beter dan FIFA. Allemaal indiscutabel lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90397

Ik doelde meer op "FIFA ukkies" en "Jan Publiek" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Met Jan Publiek bedoelde ik eigenlijk het gros van de mensen dat 'een' voetbalspel van de plank trekt en ongëinformeerd dan maar FIFA neemt omdat Edgar Davids of Ruudje van N. op de doos staan.

En FIFA ukkies... mijn excuses, ik heb het gewoon niet zo op FIFA en de mensen die dat spel verafgoden alsof het Het Voetbalspel is (bestaan die eigenlijk nog?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

Dr. Strangelove schreef op 26 August 2003 @ 22:17:
Met Jan Publiek bedoelde ik eigenlijk het gros van de mensen dat 'een' voetbalspel van de plank trekt en ongëinformeerd dan maar FIFA neemt omdat Edgar Davids of Ruudje van N. op de doos staan.

En FIFA ukkies... mijn excuses, ik heb het gewoon niet zo op FIFA en de mensen die dat spel verafgoden alsof het Het Voetbalspel is (bestaan die eigenlijk nog?).
ik vind Fifa een prima spel en heb me er goed mee vermaakt.. ik ken PES niet, maar het zal zo ook zijn voor en nadelen hebben..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Goed nieuws !

De PS2 versie zal al 17 oktober in de winkel liggen ! De PC versie volgt echter pas in November. De hoes ziet er in elk geval al erg gaaf uit:

Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=36484

Collina rules :P

Bron: http://playstation2.insid...ntent.asp?ContentID=15149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
alleen hiervoor zou ik eigenlijk een ps2 willen...
maar hij is helaas wat te duur en de controllers zijn ook niet fijn

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Wat een gelul weer in dit topic :)

Ik hoop dat het een straight poort wordt ...mischien wat betere graphics en de controls aangepast ,maar maak er a.u.b geen pcgame van (of is het dan al een pcgame :) ?)

Ik heb altijd gamepads aan mijn pctje hangen en als je aan het spelen ben merk je het verschil echt niet meer en als ik onderuit wilhangen dan gooi ik hem wel over de tv-out .
al zit ik in mijn bureaustoel altijd nog het lekkerst .

Ik had btw altijd die thrustmaster dualpowers en die bevielen erg goed ,maar de logitech dual action die ik nu heb speelt nog iets fijner en is ook eigenlijk een ps(2) pad.

Dus wat mij betreft nog wat consolegames naar de pc al dat serieuze gedoe ben ik zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Phusebox schreef op 26 september 2003 @ 16:40:
alleen hiervoor zou ik eigenlijk een ps2 willen...
maar hij is helaas wat te duur en de controllers zijn ook niet fijn
Hij zou toch ook op de Cube uitkomen ? Of zou dat aleen WE7 zijn die alleen in japan uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Als de release gepland staat voor november 2003 is dat dan niet in de buurt van Fifa2004? Lijkt mij namelijk niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die hoes van PES3 rulezzz kei en KEIHARD zeg! (8> 8)

De game gaat ook heersen!

-edit-
Klinkt raar, maar de pes serie ownt gewoon.
ik kijk naar pes3 nog vele malen meer uit dan naar HL2

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 26-09-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Beide komen op 17oct uit, FIFA zou eerst 30oct uitkomen en PES3 werd gegokt op 11npv, toen Konami de officieële datum bekend maakte (17oct), veranderde de release datum van FIFA2004 ook meteen naar 17oct :P

Tja, beide zijn concurenten van elkaar, ik ga zelf eerst FIFA2004 kopen, vanwege de online mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
Anoniem: 50624 schreef op 26 September 2003 @ 23:48:
Beide komen op 17oct uit, FIFA zou eerst 30oct uitkomen en PES3 werd gegokt op 11npv, toen Konami de officieële datum bekend maakte (17oct), veranderde de release datum van FIFA2004 ook meteen naar 17oct :P

Tja, beide zijn concurenten van elkaar, ik ga zelf eerst FIFA2004 kopen, vanwege de online mogelijkheden.
Zo rond dezelfde week releasen. Dan hoop ik dat PES3 genoeg PC versies verkoopt anders zien we ze nooit meer terug op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Radical1980 schreef op 26 September 2003 @ 23:56:
[...]
Zo rond dezelfde week releasen. Dan hoop ik dat PES3 genoeg PC versies verkoopt anders zien we ze nooit meer terug op de PC.
Ik vind het ook echt een ps2 spel..
Pes3 moet je spelen op een big ass tv met de ps2 controllers en een hoop vrienden, bier, vreterij en je hebt een top avond.. lekker toernooien spelen.

zo gaat dat hier tenminste 1 keer in de week met pes2. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En kun je ook online met PES3 op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Christiano007 schreef op 20 October 2003 @ 16:57:
En kun je ook online met PES3 op de pc?
nee, volgens mij niet. :)
ik heb gehoord dat dat bij pes4 wel gaat gebeuren..
alleen dan mot je nog een jaar wachten ofzo :p

anyway, het spel is echt gaaaaaf, ik speel em nu al een paar dagen bijna non-stop! als je hem op het hoogste nivo zet heb je het gewoon zwaar moeilijk. je mag dan blij zijn als je 1 fantsoenlijke kans hebt gehad in de wedstrijd..
het gaat me nu steeds beter af trouwens.. deze versie van pes is zeer goed uitgebalanceerd. je moet de vrije man zoeken, je moet alles tactisch oplossen en vooral je fantasie gebruiken. het gafe aan dit deel is dat je kan uitvoeren wat in je hoofd zit. elke droom pass die in je hoofd zit kan je uitvoeren.. als je het maar op het goede moment doet, met de goede timing enz enz.

de spelers bewegen zeer realistisch, ze nemen bv niet op een standaart manier de bal aan, het is echt gaaf om te zien en om te 'voelen' hoe de bal onder controle genomen dient te worden onder moeilijke omstandigheden.

het scoren is ook weer moeilijker gemaakt, als je bv te gehaast schiet of er niet goed voor staat dan zal je zien dat je de bal niet goed raakt en de bal of gigantisch naast gaat of erg ver over, een dikke afzwaaier dus.

grafisch, de spelers zijn echt gaaf gemaakt, ze bewegen errug realistisch, de velden zijn psies goed. ze zien er mooi uit en hebben naar mijn gevoel het goede formaat. (je hebt voetbalspellen waar het veld te groot/te klein is, dat is hier niet het geval. het publiek is minder mooi gemaakt, ziet er dus niet echt gaaf uit, publiek ziet en een beetje uit als in pes2. maar dan intereseerd me geen bal, gameplay is veel belangerijker. zoals je van pes gewend bent hebben alle spelers weer hun eigen kwaliteiten en moet je ook van die kwaliteiten gebruik maken..

maar omg wat is dit spelletje weer verslavend!!! hoe beter je word hoe verslavender die is.. geen wedstrijd is hetzelfde en ut is altijd spannend.

Korea is ook best een geinig team om mee te spelen, ze zijn lekker gemotiveerd en vechten om elke bal, ze worden wel snel moe. het koreaanse publiek geeft je echt spirrit, ze gaan massaal gilllen als je in de aanval bent :p

nog wat leuke dingetjes:

-als je achter staat en in de laatste seconden van de wedstrijd een corner krijgt komt je keeper mee, ik kopte gister een bal met me keeper maar net over :p

-spelers doen net als in het echt hun handen omhoog als de bal over de lijn rolt, zovan wij hebben ingooi/corner oid.

-publiek is soms aan het treiteren door bij elke pass die een team geeft steeds 'holleee' te roepen. ;)

-voordeel regel ownt.

-keeper staat vaak best ver voor zijn doel als de bal niet op zijn helft is, dit om diepte pasen weg te rammen mochten die goed door komen.. als je de ruimte hebt en je ziet de keeper dus iets te ver voor zijn doel staan dan is het met een goede speler (bv zidane) en veel skills mogelijk om vanaf het middenveld die bal over hem heen te rammen ;) :D

verder kloppen de namen en het uiterlijk van nederland weer niet, dus dat moet je ff editten, maarjah dat vind ik ook wel weer leuk ;)

ik kan zo nog wel een tijdje door lullen, als je de pes serie gaaf vond dan is dit echt een topper..
echt een mega strak spel!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 20-10-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:48

jOzh

Sweet dude!

Ik neem aan dat dit over de PS2 versie gaat? Zoja dan is 't off-topic :P
Nee geintje, maar ik zit nogal te wachten op de PC versie aangezien de GameCube dit jaar overgeslagen wordt ;(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 20 October 2003 @ 21:10:
[...]

Ik neem aan dat dit over de PS2 versie gaat? Zoja dan is 't off-topic :P
(
mwa, dan was ut off-topic :p

maar pes3 moet je gewoon hebben als je van voetbal houd. :)
ik hoop dat de pc versie goed te spelen is. ik raad iig een controller/gamepad aan.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 20-10-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 1545 schreef op 20 oktober 2003 @ 21:12:
[...]

mwa, dan was ut off-topic :p

maar pes3 moet je gewoon hebben als je van voetbal houd. :)
Hmm, om nou een PS2 voor 1 spel aan te schaffen gaat me weer wat te ver. Bovendien heb ik Winning Eleven 6: FE nog als PES3 op de PC bagger blijkt te zijn.
ik hoop dat de pc versie goed te spelen is. ik raad iig een controller/gamepad aan.
Jep, denk ook dat PES3 met een keyboard niet echt lekker zal spelen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Leg mij uit waarom het niet lekker met een toetsenbord zou spelen (de grootste onzin die er bestaan in mijn ogen) :)

Maar ik wacht dus ook echt met smart op deze game voor op de pc, fifa 2004 is wel geinig en stukken beter dan zijn voorgangers, maar toch is het ''fifa'' gevoel niet weg te krijgen (oftewel, arcade achtig).

En nu hopen dat het een goede port wordt, zo ja dan kan nakatomi (of hoe die knakker heet) weer 50 euro op zijn rekening schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Christiano007 schreef op 20 oktober 2003 @ 21:27:
Leg mij uit waarom het niet lekker met een toetsenbord zou spelen (de grootste onzin die er bestaan in mijn ogen) :)
Nouja, voor mij zal het niet lekker spelen met een toetsenbord omdat ik ondertussen m'n GameCube controller gewend ben.
Vind Fifa ook klote met toetsenbord, vandaar =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Christiano007 schreef op 20 oktober 2003 @ 21:27:
omdat je anders buiten je 4 besturings toetsen nog 9 toetsen moet gebruiken en combinaties van die toetsen. tenminste zoveel knoppen gebruikt pes3 op de ps2.

ik zou trouwens niet weten hoe ze dat gaan aanpakken op het toetsenbord.. ben daar eig wel benieuwd naar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Die landen logo's op de borst zien er echt niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Christiano007 schreef op 21 oktober 2003 @ 20:31:
Die landen logo's op de borst zien er echt niet uit :D
nee idd, tis net een plakplaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

PES3 demo voor de pc komt die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Christiano007 schreef op 22 October 2003 @ 00:07:
PES3 demo voor de pc komt die nog?
Hij schijnt "uit" te zijn (de PC demo).

Als je de geruchten mag geloven is ie 217 mb en op enkele FTP's te downloaden.
Ik weet niet of het om een gelekte interne demo gaat of misschien zelfs een beta.

Op het moment download ik m. Als t wat is laat ik t wel ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
WAAAA wat is is ie gaaf!

Het gaat dus echt om de PC demo. De installer enzo ziet er vrij gelikt uit.
Controllers instellen gaat erg makkelijk (iets wat bij de FIFA serie op de PC me mateloos irriteerde). Je ziet wel dat het om een port gaat maar de menu's zien er goed uit.
Het is niet zo dat de pixels er vanaf druipen ofzo.
Ik vind de sfeer en het publiek in het spel wat statisch maar ach het speelt zo lekker.
Het lijkt echt op voetballen, ik heb nog niet alle controls door (de laatste Konami voetbalspellen die ik speelde waren PES1 en ISS Extreme) maar het voelt allemaal goed aan.

Dit is de link

De server kan vol zitten dan moet je t opnieuw proberen. Een download manager is aan te raden (217 mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op 22 October 2003 @ 20:16:
WAAAA wat is is ie gaaf!

Het gaat dus echt om de PC demo. De installer enzo ziet er vrij gelikt uit.
Controllers instellen gaat erg makkelijk (iets wat bij de FIFA serie op de PC me mateloos irriteerde). Je ziet wel dat het om een port gaat maar de menu's zien er goed uit.
Het is niet zo dat de pixels er vanaf druipen ofzo.
Ik vind de sfeer en het publiek in het spel wat statisch maar ach het speelt zo lekker.
Het lijkt echt op voetballen, ik heb nog niet alle controls door (de laatste Konami voetbalspellen die ik speelde waren PES1 en ISS Extreme) maar het voelt allemaal goed aan.

Dit is de link

De server kan vol zitten dan moet je t opnieuw proberen. Een download manager is aan te raden (217 mb).
strak jah, ik wist niet dat die demo al uit was.. thx

ik ga um ff downloaden. ik heb dit spel op ps2 en hij is zoooooo gaaf.
ik wil gewoon ff kijken hoe die op pc speelt.!!
ik wil hem ook op pc, omdat er snel patches zullen uitkomen, lijkt me wel tof om eens de masterleage singleplayer op pc te doen met strakke patches dan..
en met vrienden tegen elkaar gewoon lekker op de ps2. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 22-10-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

ZAMoRANo schreef op 22 October 2003 @ 20:16:
Dit is de link

Kaas, wat een klote server!! Damn he, ik wil em ik wil em ik wil em...

Enne, screenshots? ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Zit nu een password op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm password: test met login: test lukt niet?

Nou die server was zoeven anders lekker snel. 170 kb/s met chello kabel hier.
Ik heb het te druk met voetbal kijken/PES spelen om nog echt screenshots te maken.

Maar hier vast 1.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/PES3-1.jpg

En ik weet niet of dit al bekend was, maar hier even de system requirements:

Pro Evolution Soccer 3 DEMO version
Readme Version 1.0

System Requirements

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
Windows 98SE/ME/2000/XP
Intel Pentium III 800MHz or equivalent processor (Athlon/Duron/Celeron)
128 MB RAM
4X CD/DVD-ROM Drive
NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 8500 video card
DirectX 8.1 compatible sound card
DirectX 8.1 or higher (included on Disc 1)
5GB free hard disk space

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:
Windows 2000/XP
Intel Pentium IV 1.4GHz processor
256 MB RAM
8X CD/DVD-ROM Drive
NVIDIA GeForce 4, ATI Radeon 9600, or higher
5GB free hard disk space

SUPPORTED CHIPSETS:
NVIDIA - GeForce FX (5900, 5800, 5600, 5200), GeForce4, GeForce3
ATI - Radeon 9800, 9700, 9600, 9500, 9200, 9000, 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zag dit doelpunt op een forum staan... hmzzz die zit er lekker in.
ongeveer net zo scoorde ik vanmiddag met engeland 'Scholes'

http://www.danny18.pwp.blueyonder.co.uk/screamer1.mpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij staat ook op bittorrent.. nu zuigt dat torrent wel maja.
-edit-
'ow die torrrent schijnt niet meer te werken..

als je nog ff wacht kan je hem werkelijk overal downen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 22-10-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Hmm laat maar is dus een gelekte demo!

[ Voor 101% gewijzigd door henkyyyyyyy op 22-10-2003 23:04 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-05 10:10

Eijkb

Zo.

Iemand nog meer links naar demo´s (indien legaal)? Ben erg benieuwd namelijk. Vroeger altijd FIFA gespeeld op de PC maar toen kennis gemaakt met PES1 op de Playstation bij een vriend. Dag erna PS2 gekocht en PES :+ Nu dus zeer geinstresseerd in de PC versie van PES3! Speel nl. liever spellen op PC dan op console.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Helaas gaat het hier om een gelekte demo, dit lijkt me dus niet legaal...

Maar de game speelt wel heel erg lekker :+

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Nou ja, dan zet ik de PS2 maar weer aan.

Vind het een beetje moeilijk om te kiezen; het speelt sowieso lekkerder op de PS2 (gamepad, luie stoel, multiplay met wat vrienden), maar alle patches die ongetwijfeld gaan komen voor de PC versie maken die natuurlijk wel interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op 22 oktober 2003 @ 22:57:
Nou ja, dan zet ik de PS2 maar weer aan.

Vind het een beetje moeilijk om te kiezen; het speelt sowieso lekkerder op de PS2 (gamepad, luie stoel, multiplay met wat vrienden), maar alle patches die ongetwijfeld gaan komen voor de PC versie maken die natuurlijk wel interessant...
Nou dat kan ik ook met de PC.
Gamepads heb ik, luie stoel ook wel en multiplay kan ook makkelijk op 19" scherm of via TV out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Je moet er wel een goede grafische kaart voor nodig te hebben, maar iedereen vindt het een goede (lees: great) port

* Christiano007 is blij :)

[ Voor 8% gewijzigd door Christiano007 op 22-10-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35
Heeft iemand hier een link die het doet?? ik wil dit spel zooooo graag proberen... kijken of de poert nu wel geslaagd is (ISS 3 :()

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Meeste doen het niet meer of zijn helemaal vol (ftp's) :( helaas ff wachten nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
Christiano007 schreef op 23 oktober 2003 @ 00:12:
Meeste doen het niet meer of zijn helemaal vol (ftp's) :( helaas ff wachten nog
Ow 2 bad maar staat er mischien wat info in de .NFO of readme over welke videokaarten supported zijn ik draai hier namelijk op een radeon 7500 64 MB en ik zit'm een beetje te knijpen :S

ow lama ik zie net een page terug de NFo staan en daarin staat dat je minimaal een geforce 3 nodig hebt :/

[ Voor 19% gewijzigd door The_Thijs© op 23-10-2003 00:36 ]

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff voor mensen die nog nooit een PES/WE serie gespeeld hebben..

ik denk dat de eerste reactie zal zijn, wat een *** spel.
dat komt omdat je je eerste wedstrijd gaat verliezen :p
en waarschijnlijk teleurgesteld zal zijn door de gfx.
maar probeer het spel onder de knie te krijgen, geef niet na 3 potjes op.
je zal zien hoe meer je leert en hoe meer dingen je doorkrijgt zoals lobjes, hoge/middelhoge/lage voorzetten enz enz hoe verslavender het word.
dus gooi um niet na 3 potjes eraf, maar speel een tijdje.

bijna iedereens eerste reactie bij een PES spel is '*** spel'
maar na een tijdje ga je ervan houden.!!

dit zijn de controls voor de ps2 http://www.evo-web.co.uk/...ionsoccer3.controls.shtml
ben benieuwd hoe ik dat straks op me toestenbord mot gaan doen.. :)

* Anoniem: 1545 heeft geen controller bij zijn pc.

http://homepage.hispeed.ch/s.e.c./files/beckham-dragback.avi :D
http://homepage.hispeed.ch/s.e.c./files/gerrard-rocket.avi nice :)
http://homepage.hispeed.c...tipleflickandL1volley.avi whehe.. :p

laatste filmpje is in training mode de keeper mot zich schamen :p

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 23-10-2003 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 12-05 10:22
Zometeen de demo even proberen, ben erg benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Wat DiCaprio zegt over de gameplay van PES is inderdaad waar. Zoals eerder genoemd speelde ik vooral Fifa op de PC en maakte bij een vriend kennis met PES op de PS2. Eerste 5 potjes snapte ik er niets van en begreep dan ook niet waarom hij zo enthousiast was. 4 uur later maar besloten daar te blijven slapen zodat ik nog een paar uur verder kon spelen :+

Doorzetten dus! (<-Geldt natuurlijk alleen bij die mensen die de GamePlay op het eerste gezicht niets vinden he. Let op -> het is geen Fifa als in 'mijn passes komen toch wel aan' :p )
Sephiroth schreef op 23 October 2003 @ 08:33:
Zometeen de demo even proberen, ben erg benieuwd :+
Echt heel tof dat jij die demo effe gaat proberen, maar als je de topics boven je leest dan zie je dat er mensen vragen om linkjes. Waar heb jij die demo vandaan? Dat is de info waar we op zitten te wachten :+ niet op het feit ofdat jij het al dan niet kan spelen, nofi >:)

[ Voor 30% gewijzigd door Eijkb op 23-10-2003 08:44 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de PC is fifa nog steeds de beste game. PES, of eigenlijk Winning Eleven is voor de PS2 de beste game. Zelfs tussen Winning Eleven en PES zitten behoorlijke verschillen. WInning Eleven is de japanse uitgave van PES (komt altijd veel eerder uit). PES heeft nog wel eens last van slechte ports. Hiernaast heeft EAgames het alleenrecht op het gebruik van de fifa namen. De spelersnamen in de game zullen dus niet kloppen. Overigens is dat met enig patchwerk nog wel te verhelpen.

Voor de duidelijkheid: Winning eleven is niet exact hetzelfde als PES. Wanneer het blijkt dat PES voor de PC gewoon een port van de PS2 is, is de game gedoemd om te mislukken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 12-05 10:22
Eijkb schreef op 23 oktober 2003 @ 08:42:
maar als je de topics boven je leest dan zie je dat er mensen vragen om linkjes. Waar heb jij die demo vandaan? Dat is de info waar we op zitten te wachten :+ niet op het feit ofdat jij het al dan niet kan spelen, nofi >:)
Ik heb gewoon de ftp server die in het topic genoemd is gebruikt, alleen hebben denk ik veel mensen eroverheen gelezen dat je als user en password test moet gebruiken.

Ik heb de link dan maar even goed aangepast en hier is die dan :)
Link

Ik moet zeggen dat ik bij de gameplay van PES3 moet denken aan ISS, en dat bevalt me wel.
Zo'n soort gameplay vind ik altijd wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 22:16

Sebastiaan

....

linkje werkt inderdaad perfect zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb PES net ook even geprobeerd. Ik moet zeggen dat het best aardig speeld, alleen vind ik fifa 2004 toch iets beter aanvoelen. Het kan komen, doordat ik de fifa gameplay gewend ben, maar toch voelt fifa iets natuurlijker aan. De presentatie van PES daarentegen valt me 100% mee en die durf ik haast beter te noemen dan die van fifa. Vooral het publiek lijkt iets meer uit individuen te bestaan. De highlights in PES worden ook 10x mooier weergegeven dan in Fifa, met mooie slowmotion momenten af en toe en ondersteund door een leuk trance deuntje.

Wat wel beter kan aan de presentatie is het muziekje bij het opkomen van het veld. Dat vind ik dus echt 3x niets, zo'n goedkoop muziekje wanneer er volksliederen worden gespeeld. Op zo'n moment kun je veel beter supportersgezang laten horen, omdat dat de sfeer er toch iets beter inbrengt.

Tot slot hoop ik ook nog dat in de uiteindelijke versie de verwijzingen naar playstation knopjes verwijderd zijn. Want dat soort dingen geven het spel een onafgemaakte indruk.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Sephiroth schreef op 23 October 2003 @ 09:07:
[...]
Ik heb de link dan maar even goed aangepast en hier is die dan :)
Link
Bedankt!! Had hem met test ook al geprobeerd maar 0 op het request. Zal de drukte zijn. Strakx thuis nog maar eens proberen. In ieder geval bedankt voor de verificatie.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou ik heb hm even 5 minuten gespeeld, ziet er best goed uit op High settings.

En het spel ging de 1e keer zo waanzinnig snel dat ik alles wel op het hoogst moest zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
In het begin lijkt het nogal een simpel spel heb ik gemerkt.
Maar hoe vaker je speelt, hoe beter en natuurlijker het allemaal aan gaat voelen.
Ik kan het snelle combinatievoetbal wat ik graag speel gewoon niet goed uitvoeren met FIFA2004; het duurt te lang, off-the-ball is te beperkt.
Maar met PES3 kan het allemaal, ik speel nu op 3 sterren en het speelt gewoon fantastisch.

Ik was heel teleurgesteld met de demo van FIFA04, ik had echt iets groots verwacht van EA om lekker de concurrentie aan te gaan met PES3.
Maar nu ik de PES3 demo heb gespeeld betwijfel ik of ik FIFA04 ook nog wel koop.

Het enige wat PES3 zou kunnen schaden is dat het eventueel minder editable zou zijn dan FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb een hele wedstrijd gespeeld op het gemakkelijkste niveau, en zelfs dan wordt je soms spontaan weggetikt hehe, alleen de spelers voorbij gaan gaat nog wel gemakkelijk op easy.

Alleen het schieten lukt me voor geen meter, richt ik op doel en dan komt die bal gewoon haaks geschoten in het veld (als je me begrijpt) dus daar moet ik nog aan wennen.

Al met al een leuke game en zeker beter dan fifa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op 23 October 2003 @ 12:19:

Het enige wat PES3 zou kunnen schaden is dat het eventueel minder editable zou zijn dan FIFA.
maak je daar maar niet druk om, ik heb al screenshots gezien van de pc demo waar ze officiele shirts hadden. het blijkt met de demo al te werken.
voor de ps2 is het ook editable en het is dus op dezelfde manier ook voor de pc gelukt.

ik verwacht als het spel uit is voor de pc dan ook snel patches.. echte schoenen/shirts/broeken/reclameborden/bal/stadions/scheidrechters/namen enz enz. :)

voorbeeldje voor shirts is http://www.soccergaming.t...8bae1503b8&threadid=83206

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:49
argh klote heb ik m gedownload heeft mn ftp client em ASCII gedownload ipv binairy : ////
en is de server closed ; (((
iemand nog een andere URL ofzo? : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Net een paar potjes gespeeld en ja, het voelt als Pro Evolution Soccer. Knap gedaan, hoe vaak hebben we al niet gezien dat een console-to-pc port compleet was verneukt?

Enige probleem is nu de gamepad van m'n pc, die is niet zo fijn als m'n GameCube controller... Ik zit nu met een Gravis Gamepad Pro (vrij oud), iemand misschien een tip voor een stevige nieuwe? Is het trouwens mogelijk om een PlayStation controller op je pc aan te sluiten?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Error 550 - Sorry, the server is closed now :| :O ;(

Heb nog gezocht voor mirrors maar kan er zo 1,2,3 geen vinden.... Iemand van de mensen hier die hem 'effe' kan mirroren :p ??

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ow, dan was ik net op tijd dus...
Hij is ook te vinden op de verschillende p2p proggies, maar dan gaat 't niet echt snel natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 23-10-2003 14:08 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over ongeveer 3 uur is de demo hier http://www.fifala.com/fifaplus/ te downloaden.

en vanaf morgen op elke grote gamesite want dan komt dezelfde demo officieel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, de moeilijkheidsgraad valt me tot nog toe wel een beetje tegen. Heb nu een stuk of 5 wedstrijden gespeeld (op 3 sterretjes) en nog geen doelpunt tegen gehad.
Das in Winning Eleven 6 (GameCube versie) wel anders. Vooral het verdedigen is dus wat makkelijker heb ik het idee. Zelf scoren is gelukkig nog even lastig als altijd =P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 23 October 2003 @ 13:53:
Is het trouwens mogelijk om een PlayStation controller op je pc aan te sluiten?
volgens mij wel.
http://www.soccergaming.t...8bae1503b8&threadid=83309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:49
jezus heb m ook ff geinstalled snap niet wat hier nou zo geweldig aan is
de gfx zijn minder als fifa maja dat maakt niet zoveel uit, maar de t passing systeem is vrijwel tzelfde?!
een sliding is bijna altijd een overtreding zelfs al issie op de bal...
naja snap nog lang niet alle opties maar toch.. vindt t tot nu toe niets bijzonders wie weet komt t nog als ik t nog ooit ga spelen... : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 20:02

Infernis

Psychotic Weaboo

dubbelpost

[ Voor 93% gewijzigd door Infernis op 23-10-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
Ik heb hem nu (demo)... hijs echt super vet!1 maar er Zijn problemen (ik heb een P4 1,5 Ghz een Ati Radeon 7500 64 MB en 512 MB en zo'n ingebakken AC 97 audio ding)
als ik boven de 640X860 speel (high medium low maakt nie uit speelt ie in slowmotion zelfde als in ISS 3 :( en ik krijg tijdens de cut scenes grijze flikkeringen in beeld dus me helle beeld word gewoon een fractie van een seconde compleet grijs. En dan last but not least ik heb totaal geen geluid.
iemand met vergelijkbare problemen??? of weet je een oplossing post it here

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

The_Thijs© schreef op 23 October 2003 @ 18:27:
Ik heb hem nu (demo)... hijs echt super vet!1 maar er Zijn problemen (ik heb een P4 1,5 Ghz een Ati Radeon 7500 64 MB en 512 MB en zo'n ingebakken AC 97 audio ding)
als ik boven de 640X860 speel (high medium low maakt nie uit speelt ie in slowmotion zelfde als in ISS 3 :( en ik krijg tijdens de cut scenes grijze flikkeringen in beeld dus me helle beeld word gewoon een fractie van een seconde compleet grijs. En dan last but not least ik heb totaal geen geluid.
iemand met vergelijkbare problemen??? of weet je een oplossing post it here
ZAMoRANo schreef op 22 oktober 2003 @ 21:54:
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
Windows 98SE/ME/2000/XP
Intel Pentium III 800MHz or equivalent processor (Athlon/Duron/Celeron)
128 MB RAM
4X CD/DVD-ROM Drive
NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 8500 video card
5GB free hard disk space
Ik denk dat het hieraan ligt...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Voor de PC is fifa nog steeds de beste game. PES, of eigenlijk Winning Eleven is voor de PS2 de beste game. Zelfs tussen Winning Eleven en PES zitten behoorlijke verschillen. WInning Eleven is de japanse uitgave van PES (komt altijd veel eerder uit). PES heeft nog wel eens last van slechte ports. Hiernaast heeft EAgames het alleenrecht op het gebruik van de fifa namen. De spelersnamen in de game zullen dus niet kloppen. Overigens is dat met enig patchwerk nog wel te verhelpen.
JIJ vindt FIFA het beste, maar PS2 of PC, PES en WE worden door velen gezien als veel betere spellen dan FIFA. En behoorlijke verschillen tussen WE en PES, dat hangt af van de versie. PES3 is een port van WE7 met wat wijzigingen, maar the general feel is toch echt hetzelfde. Relatief gezien is het verschil tussen WE7 en PES3 miniem vergeleken met het verschil tussen FIFA en één van beide spellen.

Als je ooit een ISS/PES op de PS2 hebt gespeeld dan weet je dat alle namen, behalve die van stadions, in het spel aan te passen zijn zonder patches. Overigens verschijnen er ongetwijfeld fantastische patches dus is dit een non-issue.
Voor de duidelijkheid: Winning eleven is niet exact hetzelfde als PES. Wanneer het blijkt dat PES voor de PC gewoon een port van de PS2 is, is de game gedoemd om te mislukken.
Waarom zou dat zo zijn? PES3/WE7 is een superspel, waarom zou een port gedoemd zijn te mislukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 23 October 2003 @ 08:44:

Ik ben het totaal met Dr.Strangelove hierboven eens.

EA games heeft trouwens helemaal geen alleenrecht op het gebruik van FIFPro (ik neem aan dat je dat bedoelt) namen :?.
Ik weet niet waar je dat soort onzin vandaan haalt.
Als je de demo had geprobeerd had je al gezien dat er wel officiele namen in zitten. ;)

PES is idd niet exact hetzelfde als WE maar PES3 gebruikt dezelfde engine als WE7 met wat tweaks voor de westerse markt.
FIFA2004 is ook op alle platforms zo goed als (op menu's en CC op de PC na) hetzelfde, waarom zou een topspel op de PS2 dan ineens kansloos zijn op de PC.

Misschien kun je voortaan wat beter je feiten op een rijtje zetten voor je met "kritiek" komt.

En ik ben geen PES fanboy, ik hou gewoon van goede voetbalspellen. :7
Maar misschien is dat wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Kan iemand even vertellen wat die L1 en L2 enz. doen?

X = tackle?
Z = ?
C = schijnbeweging
Q = van speler veranderen
E = Sprinten
A = Schieten
D = Lange bal/sliding

Hoe kun je bijv. goed aanvallend koppen?
Hoe geef je de ballen minder hoog, of juist wel heel hoog met een lange bal enz enz.

Wie kan dat ff vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dr. Strangelove schreef op 23 oktober 2003 @ 19:07:
[...]

JIJ vindt FIFA het beste, maar PS2 of PC, PES en WE worden door velen gezien als veel betere spellen dan FIFA. En behoorlijke verschillen tussen WE en PES, dat hangt af van de versie. PES3 is een port van WE7 met wat wijzigingen, maar the general feel is toch echt hetzelfde. Relatief gezien is het verschil tussen WE7 en PES3 miniem vergeleken met het verschil tussen FIFA en één van beide spellen.
Dat is dus niet helemaal waar. Reviews etc zijn tot nu toe altijd lovender geweest over Fifa dan PES. WE voor de PC heeft voor zover ik weet nog nooit bestaan.
Waarom zou dat zo zijn? PES3/WE7 is een superspel, waarom zou een port gedoemd zijn te mislukken?
Omdat er toch nog wel wat klachten over PES op de PS2 staan. Zo stottert de game vrij regelmatig, zijn veel dingen nog niet echt helemaal soepel etc. Check ook het grote PSII topic part II hiervoor. In veel fora hoor je toch nog wel klachten hoor. De meeste mensen kiezen WE boven PES als ik de nieuwsgroepen, reviews, reacties en fora lees / hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PES3 heeft 92% en FIFA 2004 74% gekregen van het Officieële PS2 blad, morgen koop ik hem en zal ik de min/plus punten hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Is het mogelijk om een echte topic hierover te maken? Bedoel nieuwe.? Nu hebben we wat meer details? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 22:16

Sebastiaan

....

De controls staan letterlijk in de readme.txt

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
  Controls 

Default Keyboard Controls

UP                up arrow
DOWN              down arrow
LEFT                  left arrow
RIGHT             right arrow
LONG PASS             D
SHORT PASS        X
THROUGH PASS         W
SHOOT             A
CURSOR CHANGE     Q
DASH                  E
STRATEGY/ATT/DEF    Z
SPECIAL CONTROLS   C
PAUSE           space bar       
HELP*           F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Bor_de_Wollef schreef op 23 October 2003 @ 22:17:
Dat is dus niet helemaal waar. Reviews etc zijn tot nu toe altijd lovender geweest over Fifa dan PES. WE voor de PC heeft voor zover ik weet nog nooit bestaan.
Wat een onzin.
Gamerankingsscores van de laatste Fifa's en PES:

Fifa 2003 (PS2): 83.2%
PES 2: 92.6%

Fifa 2002 (PS2): 78.7%
PES: 91.6%

De PES/WE games staan algemeen bekend als de beste footie games. Face it.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Ik vind het iig weer een topspel...heb de eerste uurtjes even wat namen en gezichten aangepast (is nog leuk ook!) en daarna meteen met de league begonnen (op ***) maar zelfs met al mijn PES(2) ervaring win ik bijna niets :'( Het heeft me al bijna weer een controller gekost, dus is het weer een goed spel ;)

(ik heb het nu over de PS2 versie he)

Misschien dat EA eens wat meer moeite in de inhoud van FIFA gaat stoppen als PES ook naar PC komt. Zou geen verkeerde zaak zijn...sinds 1998: Road to the Worldcup is het alleen maar bergaf gegaan eigenlijk. Imho dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoals ik al zei, er word al een beetje aangekloot met die demo..
hier is de bal bv niet meer saai wil :P

Afbeeldingslocatie: http://fpfrance21.free.fr/Images/pes3edit/umbroball.JPG

http://www.soccergaming.t...c98f80f995&threadid=83409

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 24-10-2003 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 50624 schreef op 23 October 2003 @ 22:40:
PES3 heeft 92% en FIFA 2004 74% gekregen van het Officieële PS2 blad, morgen koop ik hem en zal ik de min/plus punten hier posten.
Klopt, maar dat is op de PS2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 22:57
Nou heb de demo gisteren gespeeld met mijn ps2 controller (usb thingamebob er tussen) en vind het wel aardig spelen. Alleen heb ik het gevoel dat de snelheid iets hoger ligt als mijn WE7 maar dat kan ook verbeelding zijn. Verder vind ik het toch een beetje forse systeemeisen. Mijn Radeon 8500 kan ik dus al weer in de prullebak gooien als ik dit spel zou willen spelen (draait alleen soepel als ik het speel op 640x480 met low detail). Ik ben een groot PES fan maar om nou 350 euro uit te geven om PES te spelen wordt me toch een tikkie te gortig. Ik houdt het voorlopig wel op WE7 op mijn PS2.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bor_de_Wollef schreef op 24 October 2003 @ 09:14:
[...]

Klopt, maar dat is op de PS2, net als die onzin post van jOzh. Het gaat hier om de PC versie guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Je geeft dus zelf toe dat WE/PES op de PS2 betere reviews krijgt. Op de PC is WE/PES nog nooit uitgekomen, we hebben nu pas een (illegale) demo, dus over welk reviews heb je het nou in vredesnaam?

En dat PES3 zo nu en dan een beetje stottert, denk je nou echt dat dat er niet uitgehaald wordt in een port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Als ze allebei rottig zijn om te spelen (FIFA Football 2004 en Pro Evolution Soccer 3) Waarom gaan ze dan niet samen een mooi voetbal spel maken? Zal we kick zijn nia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dr. Strangelove schreef op 24 October 2003 @ 09:18:
[...]

Je geeft dus zelf toe dat WE/PES op de PS2 betere reviews krijgt. Op de PC is WE/PES nog nooit uitgekomen, we hebben nu pas een (illegale) demo, dus over welk reviews heb je het nou in vredesnaam?

En dat PES3 zo nu en dan een beetje stottert, denk je nou echt dat dat er niet uitgehaald wordt in een port?
Nee, dat denk ik eigenlijk niet. De meeste ports die ik van de PS2 naar de PC heb zien komen zijn daadwerkelijk gewoon geport en niet getuned of ge-bugfixed. Het is niet zo nu en dan een beetje stotter, het is zo nu en dan veel stotter. Er zijn al diverse korte (p)reviews geweest van PES en de PES demo.

Nogmaals, PES / WE krijgt inderdaad op de PS2 veel betere cijfers dan fifa op hetzelfde platform, echter hebben we het hier over de PC versie (voor de laatste keer)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Bor_de_Wollef schreef op 24 October 2003 @ 09:35:
Nee, dat denk ik eigenlijk niet. De meeste ports die ik van de PS2 naar de PC heb zien komen zijn daadwerkelijk gewoon geport en niet getuned of ge-bugfixed. Het is niet zo nu en dan een beetje stotter, het is zo nu en dan veel stotter. Er zijn al diverse korte (p)reviews geweest van PES en de PES demo.

Nogmaals, PES / WE krijgt inderdaad op de PS2 veel betere cijfers dan fifa op hetzelfde platform, echter hebben we het hier over de PC versie (voor de laatste keer)..
Dan moet je dat voortaan wat duidelijker formuleren, je zegt namelijk eerst dat reviews lovender zijn over FIFA dan over PES.
En op de PC versie van Fifa is ook genoeg kritiek, maar omdat 't nou eenmaal de enige footie voor PC is moesten we 't maar accepteren. De pc-demo van PES is al beter dan een compleet Fifa spel IMO

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Chocovla schreef op 24 oktober 2003 @ 09:14:
Nou heb de demo gisteren gespeeld met mijn ps2 controller (usb thingamebob er tussen) en vind het wel aardig spelen.
Waar heb je dat USB thingamebob ding vandaan als ik vragen mag? En werkt die ook met een PS1 controller?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jOzh schreef op 24 October 2003 @ 09:44:
[...]

Dan moet je dat voortaan wat duidelijker formuleren, je zegt namelijk eerst dat reviews lovender zijn over FIFA dan over PES.
Dat is inderdaad precies wat ik zeg, en omdat dit topic NIET over de PS2 versie gaat lijkt het me duidelijk dat ik PES en Fifa op de PC bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 22:57
jOzh schreef op 24 October 2003 @ 13:44:
[...]

Waar heb je dat USB thingamebob ding vandaan als ik vragen mag? En werkt die ook met een PS1 controller?
Ik heb de adapter zelf besteld bij Lik-Sang maar ik kan me zo herinneren dat psxshop.nl ze ook verkoopt (vond alleen de prijs een tikkie te hoog ivm Lik-Sang). Ik gebruik er zelf op dit moment een PS One controller bij en daar heeft ie absoluut geen problemen mee. Even configureren in de settings en spelen maar.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PC Demo is officieël uit :)

Download inks via www.gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

PC demo van Pro Evolution Soccer 3 beschikbaar!
Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/19568

Mirrors
*Download 1
*Download 2
*Download 3

Denk dat ik um morgen binnenhaalt, moet nog eerst formatteren enzo. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 74065 op 24-10-2003 16:13 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.