Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.298 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Zosas schreef op 06 november 2003 @ 09:15:
Tja, ik zou ook heel graag mn pc-tje willen update, maar ik heb net een huis gekocht en tja, het spaarpotje is niet meer zo gevuld... helaas

Maareeh, leuk systeempie by the way! :9~
Haha ja tis nu echt een killertje geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb FIFA en ben er heel tevreden over!! En PES nee dankje, heb de demo gespeeld en is heeeeel traag en schokkerig... Ligt niet aan mijn systeem hoor :z (spec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 09:32:
heb FIFA en ben er heel tevreden over!! En PES nee dankje, heb de demo gespeeld en is heeeeel traag en schokkerig... Ligt niet aan mijn systeem hoor :z (spec).
Kan je je argumenten misschien onderbouwen, hebben we wat meer aan dan dit nutteloze geblaat :X

Pes schokkerig :?
Ik heb daar geen last van, dus dan moet het mogelijk zijn zonder schokken de demo te spelen ;)

Ik ben zelf heel erg benieuwd in de final-release van PES, vooral omdat de gameplay geheel anders is dan fifa, en dat spreekt me zeker wel aan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ja een Geforce MX verklaard een hoop.... :) Dit spel zou voor mij een reden zijn om mijn pc te upgraden (indien financieel mogelijk natuurlijk)..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op 06 november 2003 @ 09:15:
Tja, ik zou ook heel graag mn pc-tje willen update, maar ik heb net een huis gekocht en tja, het spaarpotje is niet meer zo gevuld... helaas

Maareeh, leuk systeempie by the way! :9~
ik weet niet hoeveel er nog in je spaarpotje zit? ;)

maar misschien kan je ergens goedkoop een 2e hands ps2 op de kop tikken..
op de ps2 speelt ie ook heel lekker hoor ;) :)

heb vannacht trouwens nog Ronaldinho en Veron gekocht voor mijn ML team, allerbij een contract voor 5 jaar. :) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
ik weet niet hoeveel er nog in je spaarpotje zit?

maar misschien kan je ergens goedkoop een 2e hands ps2 op de kop tikken..
op de ps2 speelt ie ook heel lekker hoor

heb vannacht trouwens nog Ronaldinho en Veron gekocht voor mijn ML team, allerbij een contract voor 5 jaar.
hehehe, mn vriendin al blij dat de PS1 in de doos op zolder staat 8)

Overigens zijn 2e hands PS2 nog best duur (rond de 180) terwijl een nieuwe 200 kost....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb net de demo geinstalleerd. Loopt prima op 1024x768! Ik verwachtte allemaal schokkerige ellende (had ik in een blad gelezen) maar het loopt perfect.

Maar eh... wat een controls zeg... Ik heb wat link gevolgd uit dit topic, maar hallo hé, wat een boel mogelijkheden en combinaties! Dat kost me weken om uit te zoeken! Ik heb in ieder geval wel door dat het niet gaat lukken met m'n Logitech Wingman gamepad... Veeeeeeel te weinig knoppen.
Maar ja, ik speel het ook nog steeds als FIFA 200x... Ik loop alleen maar achter de tegenstander aan en kan 'm alleen maar omver trappen (het regent rode kaarten...). Maar ik wil het wel leren want er zit volgens mij meer in als in EA's FIFA reeks (alhoewel ik ben gestopt bij FIFA 2002: toen had ik het wel gezien met die kant en klare animaties waardoor je pas trapt als 'ie klaar is met z'n kunstje.)

Heeft iemand nog een paar basic tips voor een pure PES newbie? Hoe kan je het beste te werk gaan in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:24:
Heeft iemand nog een paar basic tips voor een pure PES newbie? Hoe kan je het beste te werk gaan in het begin?
Vergeet alles wat je met FIFA deed en denk alsof je een echte voetbalwedstrijd speelt ;)

Een tip van een mede-ex-FIFA- en huidig PES-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff.. Hm, tja, makkelijker gezegd dan gedaan... Ik speel nu op 1 ster sterkte (anders lukt nooit iets) maar ik schiet bevoorbeeld ALTIJD over het doel... Hoe kan je je schot laag houden? En zijn er nog meer manieren om een bal af te pakken zonder je tegenspeler onderuit te schoppen en een kaart te krijgen...? En truukjes krijg ik ook niet, maar dat zal wel komen omdat ik met die Logitech Wingman speel... Maar ja, om nou een gamepad te kopen alleen maar om deze demo goed te kunnen uit proberen... Mischien toch maar ff met het keyboard aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Schieten moet je rustig doen en niet de knop te lang indrukken.

Probeer als je m te lang indrukt meteen op Pass (X) te drukken als je loslaat, dan maakt ie een schijnbeweging.

Bal afpakken kun je beter met (X) doen, met Vierkantje haal je evt. een extra verdediger erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie, ik heb net de cup gewonnen in de 1e dividisie... het was een MEGA MEGA spannende Finale tegen B.muchen. OMG wat ik wat af lopen schelden in die finale..
ik miste kans na kans, B.Munchen kreeg een paar counter kansjes.. en wat gebeurt er, in de 85e min knalt Elber de 1-0 binnen, na een knullige verdedigings fout. nou, ik was behoorlijk somber, nog maar 5 minutjes en die zijn bij het spelletje zo om! in de blesure tijd ros ik die bal nog maar eens naar voren, de bal komt via een hoofd van een Munchen verdediger psies voor de voeten van Leonardo (rechter vleugel spits van mij) en die knalt um binnenkant paal binnen.. ik JUCHEN en SCHREEUWEN niet normaal meer..
extra tijd volgt, gebeurd niet veel in de twee extra tijd helftjes, ik kreeg nog 2 kleine kansjes, maar Kahn bleek een goede keeper. :p
panels dus.. omg, daar heb ik al zo'n hekel aan. maar gelukkig hield ik er 1 tegen en miste Elber hehehe, huizenhoog over.. dus ik gewonnen.. yoooooooooo.

zowiezo europees voetbal volgend seizoen, ik sta ook 2e in de competitie, reuze spannend, zit heel dicht tegen elkaar aan met nog 3 wedstrijden te spelen..
heb weer lekker wat centjes door me cup overwinning, dus ik wacht alweer met smart op het nagotiations seizoen. :) :)

reden dat ik zo blij ben is ook omdat ik "cheat prevention save" aan heb staan, dus na elke wedstrijd word er automatisch ge-saved.
dat vind ik veel leuker, het lijkt me niks om snel te loaden als je verloren hebt om het nog es te proberen. en ik moet goed kijken wat ik koop, hoe duur enz enz, want failliet is failliet. :)
zo hou ik het leuk, spannend. en raak je nooit uitgespeeld, net als pes2.
maar ik save zelf ook nog eens, want ik heb nooit gekeken of ie het eig wel saved :D
staat er wel. :p

Just love it.. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 22:14:
joepie, ik heb net de cup gewonnen in de 1e dividisie... [knip]enthousiast geblaat[/knip]

Just love it.. :)
LOL
Lekker enthousiast verhaal! Ik krijg er zo ook wel zin in! :) Ik zou er haast toch maar een goede PS2-like controller voor gaan kopen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops.... Reply i.p.v. edit... |:(
ZAMoRANo schreef op 06 november 2003 @ 21:44:
Schieten moet je rustig doen en niet de knop te lang indrukken.

Probeer als je m te lang indrukt meteen op Pass (X) te drukken als je loslaat, dan maakt ie een schijnbeweging.

Bal afpakken kun je beter met (X) doen, met Vierkantje haal je evt. een extra verdediger erbij.
'k Heb net weer een tijdje gespeeld, maar zelfs als ik die schietknop maar NET ff snel aanraak, rammen ze de bal steeds over het doel... :?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Net als jullie allemaal zo'n beetje, ben ik lyrisch over dit spel. Ik speel zelf de Fifa-reeks regelmatig op de PC, maar dat kon me nooit lang boeien, dus vaak deed ik het niet. Toen de demo van PES 3 uitkwam, wilde ik het toch maar eens proberen. Ik had in de loop der jaren uit reviews vernomen dat die footie toch wel erg goed zou zijn.
Alhoewel ik in het begin erg moest wennen aan het schietgebeuren en de slidings die meteen geel opleverden, voelde het meteen lekker aan. Natuurlijk waren de meeste controls wel even wennen, maar nu ik het spel echt vaak heb gedaan (hooked), merk ik pas echt wat een gaaf spel het is. en dat is dan de demo. Het is heerlijk om een pegel van 30 meter alleen al op de lat te zien belanden, omdat die schoten zo vaak te zacht zijn of over gaan. Realisme heet dat geloof ik :). Ik ben helemaal verslaafd.

Maar nu mijn vraag: Er zijn natuurlijk ook minpunten in dit spel, waar ik jullie niet veel over hoor. Wat vinden jullie irritant, wat zou verbeterd mogen worden? Ik begin zelf natuurlijk...

- Inworp: je moet natuurlijk gewoon met je mannetje tussen de ingooier en de ontvanger in kunnen staan. Ik erger me hier enorm aan.
- Schieten: geweldig systeem als je langer speelt, lekker lastig onder de knie te krijgen. Echter, waarom op de lage niveaus niet een makkelijker systeem, zodat je kan oefenen. Bijvoorbeeld, laat de schietbalk twee keer zo langzaam vollopen op 1 ster, dan kun je goed de feeling krijgen. Of stop dat in een training-mode, altijd handig. Aan de andere kant ook wel logisch dat het zo is, want dat maakt het moeilijker in dus leuker op de lange termijn voor velen.
- Slidings: jammer dat bijna elke sliding wordt afgefloten. Ook als je duidelijk voor de bal gaat, die ook raakt, maar je tegenstander schampt, wordt er afgefloten. Helaas is dat niet echt realistisch.
- Sprinten: jammer dat je, als je sprint, echt nauwelijks voorbij je tegenstander kunt komen. Topspelers kunnen ook in een sprint een mannetje voorbij spelen.
- Controls: het is allemaal erg pc-onvriendelijk, iedereen moet gaan denken in Xje, vierkantje, driehoekje en rondje. Hopelijk is dit met de eindversie verholpen.
- Corners: aanvallende corners gaan perfect, verdedigende corners niet. Heb niet het gevoel dat je er veel aan kunt doen als de bal binnen komt vliegen... Kan ook aan mijn onervarenheid liggen.

Concluderend: dat schieten hoeft niet per se veranderd te worden van mij, de rest (en vooral de inworp en controls) mogen meteen aangepast worden. Maar ach ja, ook het spel in zijn huidige staat krijgt van mij minstens een 9... :)

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thirdeye schreef op 07 november 2003 @ 11:25:
blabla
Maar nu mijn vraag: Er zijn natuurlijk ook minpunten in dit spel, waar ik jullie niet veel over hoor. Wat vinden jullie irritant, wat zou verbeterd mogen worden? Ik begin zelf natuurlijk...

- Inworp: je moet natuurlijk gewoon met je mannetje tussen de ingooier en de ontvanger in kunnen staan. Ik erger me hier enorm aan.
geen echte voetballer zeker ;) als je er tussen in gaat staan weet je toch niet wat het mannetje die de bal toe geworpen krijgt, doet ;)
- Schieten: geweldig systeem als je langer speelt, lekker lastig onder de knie te krijgen. Echter, waarom op de lage niveaus niet een makkelijker systeem, zodat je kan oefenen. Bijvoorbeeld, laat de schietbalk twee keer zo langzaam vollopen op 1 ster, dan kun je goed de feeling krijgen. Of stop dat in een training-mode, altijd handig. Aan de andere kant ook wel logisch dat het zo is, want dat maakt het moeilijker in dus leuker op de lange termijn voor velen.
Ikzelf speelde hiervoor altijd Fifa |:(, en toen ik met PES begon heb ik eerst de training volledig uitgespeeld voordat ik wedstrijden ging doen, dan leer je het het spel heel geleidelijk en dat maakt t allemaal wat makkelijker ;)
- Slidings: jammer dat bijna elke sliding wordt afgefloten. Ook als je duidelijk voor de bal gaat, die ook raakt, maar je tegenstander schampt, wordt er afgefloten. Helaas is dat niet echt realistisch.
Bij 'echt' voetbal glijden de spelers toch ook niet alsmaar over het veld.. Je moet een sliding als laatst middel gebruiken om een aanvaller af te stoppen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye

thirdeye

tool

geen echte voetballer zeker als je er tussen in gaat staan weet je toch niet wat het mannetje die de bal toe geworpen krijgt, doet
- klopt, maar bij het spel wel. Ik erger me aan de beperkte bewegings-vrijheid... Natuurlijk ben je dan eerder de lul, zeker bij echt voetbal, maar hier moet je er gewoon tussen kunnen gaan staan om de bal weg te koppen oid. Je moet gewoon de mogelijkheid bieden, daar gaat het me om :)

Ikzelf speelde hiervoor altijd Fifa , en toen ik met PES begon heb ik eerst de training volledig uitgespeeld voordat ik wedstrijden ging doen, dan leer je het het spel heel geleidelijk en dat maakt t allemaal wat makkelijker.
- Dat geloof ik meteen, maar dat zit in de demo natuurlijk niet...

Bij 'echt' voetbal glijden de spelers toch ook niet alsmaar over het veld.. Je moet een sliding als laatst middel gebruiken om een aanvaller af te stoppen.
- Heb je gelijk in, het moet niet a la fifa dat je constant gaat sliden, maar een goed geplaatste sliding moet niet een overtreding opleveren, dat is onzin natuurlijk. In het echte voetbal wordt niet zo snel gefloten, dat bedoel ik ermee...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gewoon zorgt dat je een sliding iets voor de aanvaller doet dan blokkeer je gewoon de bal en dan werkt het perfect en nooit een overtreding bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye

thirdeye

tool

Vraagje aan iedereen met een analoge stick op zijn gamepad die die gebruikt om mee te lopen:

Kun je 360 graden lopen, of gewoon de standaard acht richtingen? Ik heb namelijk net een nieuwe gamepad met 2 analoge sticks erop, maar kan nog steeds maar 8 kanten oplopen, terwijl het analoge gedeelte bij een replay wel lijkt te werken...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Christiano007

Ich bin der champion

En nog een klein vraagje van mij, die R3 knop wat doet die behalve zo'n ''zidane'' move?
Als je hm indrukt kun je hard passen, maar wat is het precies..dieptebal of vrij passen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, kan het kloppen dat je moet schieten door dubbel te klikken...? Eerste klik bepaalt dat je wilt schieten en de tweede klik bepaald de sterkte van het schot? Ik klikte per ongeluk twee keer op 'schiet' en had meteen een doelpunt. Als ik niet dubbelklik loopt de hele balk vol en schiet ik dus over...

Zo ja... waarom staat dat &@*(#^$ niet in het readme file...?

Ik begin nu op niveau sterretje 1 het al leuk te vinden! Je hebt voor je gevoel meer controle op het spel. En er komen ook al wat leuke omhalen en kopballe tevoorschijn. En dat met m'n brakke Wingman Gamepad. Misschien moet ik morgen toch maar ff kijken naar een PS2 look alike controller... (Tips anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thirdeye schreef op 07 november 2003 @ 11:25:

- Sprinten: jammer dat je, als je sprint, echt nauwelijks voorbij je tegenstander kunt komen. Topspelers kunnen ook in een sprint een mannetje voorbij spelen.
-dat schieten kan je toch gewoon oefenen in de free training.. ik heb schieten nu goed onder de knie.. maar je moet ook met meer factoren rekening houden. met welk been schiet je? wat niet alle spelers zijn rechts/links, kom je goed uit met je passen, sta je er goed voor...

-over die slidings... ook daar geld oefening baard kunst.. ik heb in me afgelopen ML seizoen maar 1 keer rood gehad en terecht want ik schopte een doorgebroken speler neer. 1 speler is geschorst door gele kaarten maar in totaal heb ik niet veel kaarten gehad. en ik speel best hard, je moet je slidings gewoon goed timen.
ik vind het perfect zo.

-sprinten.. in de full game zitten genoeg spelers die verdedigers eruit kunnen lopen, dan moet je wel een snelle hebben.. maar okocha of babangida of Henry sprinten menig verdediger er uit! laat staan Pele :P dat is formule 1 auto.

-edit
ow jah, corners...
probeer voor je man te komen, en druk pas op de kop knop :p als de bal er is, anders spring je te vroeg/te laat en verlies je het kopduel. verder kan je ook met 3hoekje de keeper naar de bal toe laten gaan, die stompt um dan weg of vangt hem gewoon... heeeeel soms zit ie mis, maar dat is het risico dat je loopt...

met bovenstaande minpuntjes ben ik het dus niet eens..!

maar ik heb wel een paar minpuntjes..

-er lopen geen scheidsrechters/lijnrechters in het spel op het veld tijdens het spelen. (aan de andere kant kunnen ze het geheugen dat die paar mannetjes vreten beter aan de gameplay besteden)

-commentaar gaat vervelen na een tijdje, maar zet hem op spaans commentaar en je kan weer een tijd vooruit :p

-en natuurlijk kon het publiek mooier, en echte licenties zouden leuk zijn. maar eig is dat bijzaak.

voor de rest.. hmmmz vind ik um bijna perfect. hoe meer je speelt hoe meer je ontdekt dat bijna alles oplosbaar is door skills :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37
Leuk te zien dat de PC gebruikers nu ook inzien wat wij PSX en PS2 gamers al jaren weten: dat ISS/PES de vloer aanveegt met FIFA :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye

thirdeye

tool

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 01:32:
[...]

-dat schieten kan je toch gewoon oefenen in de free training.. ik heb schieten nu goed onder de knie.. maar je moet ook met meer factoren rekening houden. met welk been schiet je? wat niet alle spelers zijn rechts/links, kom je goed uit met je passen, sta je er goed voor...
okee, maar training zit niet in de demo, vandaar dat het nu nog lastig is. Ik weet dat het een kwestie van oefenen is, ik zou er alleen de optie in hebben gestopt om het iets makkelijker te kunnen (zodat je kunt kiezen, nu ligt de drempel voor beginners enorm hoog, waardoor die misschien eerder zullen afvallen "wat een kutspel alles gaat huizenhoog over")

-over die slidings... ook daar geld oefening baard kunst.. ik heb in me afgelopen ML seizoen maar 1 keer rood gehad en terecht want ik schopte een doorgebroken speler neer. 1 speler is geschorst door gele kaarten maar in totaal heb ik niet veel kaarten gehad. en ik speel best hard, je moet je slidings gewoon goed timen.
ik vind het perfect zo.
dat was dus mijn gebrek aan ervaring :)

-sprinten.. in de full game zitten genoeg spelers die verdedigers eruit kunnen lopen, dan moet je wel een snelle hebben.. maar okocha of babangida of Henry sprinten menig verdediger er uit! laat staan Pele :P dat is formule 1 auto.
weet ik, maar met de bal aan je voet loop je echt niet zomaar langs de verdediger... zonder bal is het een stuk makkelijker

-edit
ow jah, corners...
probeer voor je man te komen, en druk pas op de kop knop :p als de bal er is, anders spring je te vroeg/te laat en verlies je het kopduel. verder kan je ook met 3hoekje de keeper naar de bal toe laten gaan, die stompt um dan weg of vangt hem gewoon... heeeeel soms zit ie mis, maar dat is het risico dat je loopt...
dat van die keeper is een goede tip. Ik zie het doelgebied echter te laat bij een corner, om nog tijd te hebben om voor de man te komen, dat is wel een beetje jammer, maar ja, zal ook wel ervaring zijn

met bovenstaande minpuntjes ben ik het dus niet eens..!

maar ik heb wel een paar minpuntjes..

-er lopen geen scheidsrechters/lijnrechters in het spel op het veld tijdens het spelen. (aan de andere kant kunnen ze het geheugen dat die paar mannetjes vreten beter aan de gameplay besteden)
tis wel goed zo, zoals je zegt. Liever gameplay dan dit soort details

-commentaar gaat vervelen na een tijdje, maar zet hem op spaans commentaar en je kan weer een tijd vooruit :p
hehehe :D (demo heeft geen commentaar, maar met elk spel gaat commentaar op een gegeven moment vervelen)

-en natuurlijk kon het publiek mooier, en echte licenties zouden leuk zijn. maar eig is dat bijzaak.
licenties heb ik aan gedacht om erbij te schrijven, maar als er zo snel patchen in de scene uitkomen, maakt me dat niet veel meer uit. Publiek is wel een beetje jammer. Wat meer kleur alleen al was leuk geweest

voor de rest.. hmmmz vind ik um bijna perfect. hoe meer je speelt hoe meer je ontdekt dat bijna alles oplosbaar is door skills :)
dat hoop ik dan maar
Iemand nog een antwoord op deze vraag:
Kun je 360 graden lopen, of gewoon de standaard acht richtingen? Ik heb namelijk net een nieuwe gamepad met 2 analoge sticks erop, maar kan nog steeds maar 8 kanten oplopen, terwijl het analoge gedeelte bij een replay wel lijkt te werken (maar in het veld dus niet)...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 09:32:
Ik vind het ten eerste al knap dat je tevreden kan zijn met fifa ,want ik heb ook de hele versie (niet eerlijk deze x ) en ik vind er echt niks aan ...imho nog slechter dan 2003 en dat ik de pesdemo liever speel (ook nog is op maar 640x480 anders schokt het op mijn toch redelijke systeem ) zegt mij al genoeg .

De Gameplay is gewoon subliem en je blijft mooie momenten meemaken .
Als hij niety op de pc zou uitkomen had ik er een ps2 voor gekocht .

genoeg gezegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES traag en schokkerig? :X

Ik vind FIFA juist trag spelen, bovendien is de comp niet echt snugger :P, ik heb deel 1&2 nooit gespeeld dus ik zat gigantisch te twijfelen, ook omdat ik zoveel negatiefs over FIFA had gelezen, ben blij dat ik voor PES gekozen heb, voor mij geen FIFA meer :) Enigste verandering die ik wens is online, kloppende namen enzo vind ik niet super belangrijk, zolang er maar wel een optie in blijft om deze zelf aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
WOEI!

Speel ik me daar toch een slechte wedstrijd met Spanje tegen Duitsland.
Echt geen enkele doelpoging aan beide kanten.
In de laatste minuut geef ik een pass op Valeron, die kapt mooi z'n tegenstander uit en net buiten de zestien, een metertje van de achterlijn, geef ik een voorzet.
Kijkend welke speler daar vrij staat zie ik de bal via de binnenkant van de paal het doel in gaan :o :9~ :9
Ik weet niet of ik nou blij of verbaasd was :?
Leek een beetje op die goal van van Basten tegen rusland.
Jammer dat het niet zo bedoeld was, anders was ik wel heel l33t B)
Zo'n goal scoor je alleen maar met het toetsenbord ;)

p.s. Fifa? wa's dat? >:)

[ Voor 4% gewijzigd door LoneRanger op 08-11-2003 11:22 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Ik vind het echt onwijs cool om vrije trappen te nemen in de challenger mode met spelers zoals beckham en mihaloijvic, die de bal op hun eigen manier trappen, maakt het echt een stuk leuker :)

weet iemand nog meer spelers die duidelijk een eigen stijl hebben in PES3?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Trouwens voor mensen die de Nederlandse versie willen bestellen, bij www.dvdzone2.com is ie 32,49... (nog wel pre-order)

[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 08-11-2003 12:27 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 08 november 2003 @ 11:21:

Zo'n goal scoor je alleen maar met het toetsenbord ;)
Waarom zou je zo'n goal niet met een gamepad scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies wat een vage opmerking maar zal wel meer joking zijn (dat hoop ik tenminste :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Met dat keyboard wilde ik even extra aangeven hoeveel geluk dat doelpunt wel niet was.
Plus het feit dat ik een beetje baal van het feit nog geen controller binnen te hebben.

Ik zou het niet durven hier te verklaren dat het beter speelt met keyboard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde dat je pannaas en andere vette tricks kan maken met r2 :)
maar mij lukt dat niet :?
kan iemand me het uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 08 november 2003 @ 11:26:
Ik vind het echt onwijs cool om vrije trappen te nemen in de challenger mode met spelers zoals beckham en mihaloijvic, die de bal op hun eigen manier trappen, maakt het echt een stuk leuker :)

weet iemand nog meer spelers die duidelijk een eigen stijl hebben in PES3?
ja cker! wat d8 je van roberto carlos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 31 oktober 2003 @ 15:07:
[...]

Jep, die beginspelers zijn echt belabberd :P Ik ben bezig op *** sterren, vind ik al lastig zat !

Heb al wel Aghahowa gekocht, Foxe en 2 koreanen; Lee (niet die van psv) en song (ja, die van feyenoord). 4 relatief betaalbare spelers met behoorlijke stats. Het eerste seizoen wil ik eigenlijk nog niet eens promoveren, wil eerst een fatsoenlijke selectie zodat ik niet in de problemen kom in de 1e divisie :)
hey de master leage is helemaal niet zo lastig op het moeilijkste niveau als je maar een goede opstelling hebt [ ik speel 4 3 3 en heb nedved en babangida gekocht ]
en je moet cker niet bang zijn dat je in de 1ste divisie alles gaat verliezen want ik won mijn eerste wedstrijd in de 1ste divisie met 4-0 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 08 november 2003 @ 12:27:
Trouwens voor mensen die de Nederlandse versie willen bestellen, bij www.dvdzone2.com is ie 32,49... (nog wel pre-order)
Oh? Hoe duur (of goedkoop) is dat spel gewoon in de winkel? Ook zo goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat je nou precies voor trucjes kan met de r2 knop? het enige wat ik ermee kan is deze:
dit soort dingen doe je dus met R2, als je het onder controle hebt..
http://homepage.hispeed.ch/s.e.c./files/beckham-dragback.avi
maar ik hoorde dat je er pannaas en andere vette tricks mee kan, weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Ik ben van plan om een X-port te bestellen, toch wel handig voor updates en patches voor PES3 op de ps2 :)

Op play.com kwam ik er een tegen voor 18 pond, maar daar staat bij:
Region PAL: Will play on UK Playstation2 only
ik dacht dat PAL voor heel europa gold :?

of als iemand nog 1 te koop heeft.. :*D

[ Voor 10% gewijzigd door amahusu op 08-11-2003 18:16 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
reken maar op minimaal 44 euro normaal gesproken voor de PC versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Macer schreef op 08 november 2003 @ 20:00:
reken maar op minimaal 44 euro normaal gesproken voor de PC versie..
pc versie?

die heb ik toch niet nodig als ik een ps2 heb met pes3 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

hoe werkt dat nou precies met die "youth spelers" en "training promising players" in de ML :?
op de één of andere manier gebeurt daar vrij weinig mee bij mij :?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 08 november 2003 @ 18:15:
Ik ben van plan om een X-port te bestellen, toch wel handig voor updates en patches voor PES3 op de ps2 :)

Op play.com kwam ik er een tegen voor 18 pond, maar daar staat bij:

[...]

ik dacht dat PAL voor heel europa gold :?

of als iemand nog 1 te koop heeft.. :*D
Werkt gewoon, een UK PS2 is precies hetzeflde als een NL PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen met een x-port voor ps2.. de nieuwe v4 option file is uit!!!
ik ga hem zo op mijn mem card smijten.. maar ik dacht ik meld het hier nog ff...

ff een quote..
100% Complete PES3 Roster List, All player names and team names corrected where there is no official license.

Upto date transfers (as of the october 2003)
Corrected player names
Corrected Club Team names
Corrected Starting 11’s
Corrected formations
Corrected squad numbers
Improved Kits
Improved club flags
Duplicate players removed
Corrected Dutch and German Appearances
Corrected Footwear
This file has been created by Tricky, ERG 1008, Dukeguy and Greenboy with the help of the www.pesfan.com regulars

This version has no teams or cups unlocked.

This option file contains 164 created players, and whilst there stats have been accurately created using CM4, there appearances and in some cases positions will be incorrect.

Please help us correct this for the next update by posting any errors you find in the editing section.

This file requires that you have an x-port to use. Download, unzip and send to your PS2 memory card. Remember to backup your own options file before use.
bron www.pesfan.com

-edit-
ik heb die option file er al een tijdje opstaan nu en ik moet zeggen dat het er goed uitziet.. ik ben nog geen foute naam tegen gekomen... de schoenen zien er wat beter uit, zo lopen bepaalde spelers nu met schoenen die ze in het eggie ook aan hebben.. de vlaggen zien er echt heel goed uit!
en de laatste transfers zijn uitgevoerd, wat echt gaaf is.
wat ook wel tof is is dat de starting 11 van elk team nu kloppen en ook nog eens de formation die ze spelen.. geeft wel wat extra's. ik vond dat dat al goed in elkaar stak bij pes3 maar het kon dus nog iets beter...

al met al is pes3 door die v4 file meer up to date dan fifa2004 :D :p
Kez schreef op 08 november 2003 @ 22:43:
hoe werkt dat nou precies met die "youth spelers" en "training promising players" in de ML :?
op de één of andere manier gebeurt daar vrij weinig mee bij mij :?
simpel... je koopt een youth player, en die moet je dus ''trainen''

het werkt als volgt.. je geeft een youth player een contract en je krijgt na elke wedstrijd die je gespeelt hebt 10 punten om die bij zijn stats te verdelen, dat verdelen van die punten doe je bij "training promising players"

maarrrr 10 punten is wel errug weinig.. wat je moet doen is je youth speler het laatste kwartierje van de wedstrijd laten meespelen.. dan krijg je veel meer punten. als je hem elke wedstrijd ff laat meespelen krijg je zo'n 40 punten per wedstrijd om te verdelen. je moet hem dus wedstrijd ervaring geven zeg maar.

verdeel de punten bij de stats die voor jouw speler belangerijk zijn. als je bv een spits hebt, dan voer je zijn stats bv op bij speed/dribbel/shot power/stamina/ enz enz enz, voor een sterretje bij zijn stats, een special abbility dus ''betaal'' je 30 punten.. voor een spits geef je hem bv een sterretje voor 1 - 1 scoring oid.

je kan hem geloof ik 1 seizoen lang punten geven... na dat seizoen moet jij de punten dus zo verdeelt hebben dat jij van dat talentje een goede speler hebt gemaakt.. :) :)

ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps!!!

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Zijn er trouwens veel PES3 spelers (op de ps2) uit de buurt van rotterdam? Ik heb wel zin in een tournooitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 09 november 2003 @ 15:03:
Zijn er trouwens veel PES3 spelers (op de ps2) uit de buurt van rotterdam? Ik heb wel zin in een tournooitje :P
ik woon daar echt lichtjaren vandaan...

kwoon helemaal in ut noorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37
Ik doe het updaten zelf... ongeveer 2/3 van de rosters nu geupdate, waarbij ik echter niet de nieuwe spelers toevoeg, die zijn toch niet echt interessant.

Wel wat vreemde dingen gezien:

- Het lukt me niet een gecreeërde speler in een club op te nemen.
- Spelers die verwijderd worden uit de club (switchen met non-registered), blijven in de ML spelersoverzichten gewoon onder contract bij die club.
- Goedkope spelers halen is er niet meer bij in de ML, alle spelers, ook degene die niet bij een club zitten kosten nu transferpunten (was bij PES 2 niet).
- Aan Classic teams kan je geen spelers toevoegen (mijn pa heeft wat helden uit zijn jonge jaren gecreeërd, maar die kan ik alleen aan nationale teams toevoegen, niet aan Classic Netherlands).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Kan nu eindelijk een beetje uit de voeten met de gamepad op 3 sterren en domineer wedstrijden meestal wel, maar kom alleen niet/amper tot (schot)kansen. Elke bal die ik probeer te schieten is zacht zwak of gewoon bagger :) , mooiste kans was nog wel een diepe bal van achterin op ronaldo en die neemt hm in 1 keer rand 16 en de bal gaat nét linksonder naast de paal :( .

* Christiano007 gaat weer verder oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 4e seizoen ML op 5* zit er op.. heb alles gewonnen.. de competitie, de dv1 cup en de "champions league" :p de laatste was het lastigs, ik moest in de finale tegen Real Madrid.. oei oei die waren gevaarlijk!!! ik won de wedstrijd met 2 - 1 en een heleboel geluk :D

maar OMG wat heb ik een geluk gehad, heb veel wedstrijden met de hakken over de sloot gewonnen hahaha. ik ben bang dat ik volgend seizoen niet zo'n mazzel heb. :p de paal en lat waren mijn grootste vrienden, en niet te vergeten mijn keeper, Toldo.

na dat alles gewonnen te hebben had ik bijna 50.000 pes punten te besteden, heb natuurlijk weer lekker in zitten kopen. nieuw in mijn team zijn oa Bergkamp, R.Baggio, Maldini, Dudek (als reservekeeper), davids. en ik had al een hele zooi toppers :D

anyway, ik ben nog steeds bezig mijn formation perfect te krijgen. ik probeer een goed lopende 3 - 3 - 4 te krijgen, lekker aanvallend :) , alleen heb ik soms nog wat probs op het middenveld... ik moet er dus nog wat aan sleutelen om het perfect te krijgen, maar het loopt steeds beter.

maar je kan met deze opstelling gewoon heerlijk rond gaan spelen op de tegenstander zijn helft. je sluit ze zegmaar op daar. tis alleen oppassen voor countertjes. :) ik heb goede dribbelaartjes voorin, de zijn wat minder in koppen, maar dat geeft niet want met zoveel spitsen los je het met geduld wel voetballend op. ik heb vandaag echt wonderschone doelpunten gescoord.

Ik ga ze trouwens naar Pesfan opsturen, kan je nog leuke prijzen mee winnen ook! :)

ik en mijn broertje zijn ook nog bezig met een ML op 4* die doen we samen.. alleen wil dat team niet echt lopen.. gewoon mega verkeerd ingekocht.. dus dat team laat ik maar verder aan mijn broertje over. :p

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 01:19:

simpel... je koopt een youth player, en die moet je dus ''trainen''

het werkt als volgt.. je geeft een youth player een contract en je krijgt na elke wedstrijd die je gespeelt hebt 10 punten om die bij zijn stats te verdelen, dat verdelen van die punten doe je bij "training promising players"

maarrrr 10 punten is wel errug weinig.. wat je moet doen is je youth speler het laatste kwartierje van de wedstrijd laten meespelen.. dan krijg je veel meer punten. als je hem elke wedstrijd ff laat meespelen krijg je zo'n 40 punten per wedstrijd om te verdelen. je moet hem dus wedstrijd ervaring geven zeg maar.

verdeel de punten bij de stats die voor jouw speler belangerijk zijn. als je bv een spits hebt, dan voer je zijn stats bv op bij speed/dribbel/shot power/stamina/ enz enz enz, voor een sterretje bij zijn stats, een special abbility dus ''betaal'' je 30 punten.. voor een spits geef je hem bv een sterretje voor 1 - 1 scoring oid.

je kan hem geloof ik 1 seizoen lang punten geven... na dat seizoen moet jij de punten dus zo verdeelt hebben dat jij van dat talentje een goede speler hebt gemaakt.. :) :)

ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb. :)
Maar kan ik ergens aan zien dat het een youth player is?
Ik heb nu een kereltje van 17 gekocht waar ik geen transfersom voor heb hoeven te betalen.
In-game komt er te staan dat ik youth players in de "youth player section" moet kopen maar die zie ik nergens :?

volgens mij kijk er ik ergens flink langs :X :+

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Kez schreef op 10 november 2003 @ 07:15:
[...]

Maar kan ik ergens aan zien dat het een youth player is?
Ik heb nu een kereltje van 17 gekocht waar ik geen transfersom voor heb hoeven te betalen.
In-game komt er te staan dat ik youth players in de "youth player section" moet kopen maar die zie ik nergens :?

volgens mij kijk er ik ergens flink langs :X :+
Als je naar het Negotiations menu gaat, dan naar negotiate en dan met R1 scrollt nar het 3e veld kun je kiezen tussen; created players, youth players en other :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ahhh,nu heb ik het gevonden :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye

thirdeye

tool

Weet iemand of je met de PC demo met een analoge gamepad 360 graden kunt lopen? Dat wil bij mij nog niet lukken namelijk, maar ik weet dus niet of het kan...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het spel al uit?...pc en ps2 kamen tog tergelijk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 18:14:
is het spel al uit?...pc en ps2 kamen tog tergelijk? 8)7
Nee, hij is @$*%#@ nog steeds niet uit :( Ik geloof dat ie nu pas de 21e uit komt, hij heeft wat vertraging opgelopen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de controls precies voor je toetsenbord, want in het menu kom ik er niet helemaal uit. Passen, schieten en sliden lukt wel, maar sprinten, tackelen en acties niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 20:36:
Wat zijn de controls precies voor je toetsenbord, want in het menu kom ik er niet helemaal uit. Passen, schieten en sliden lukt wel, maar sprinten, tackelen en acties niet.
Moet je zelf een beetje instellen.
Pen en papier en noteren wat de symbolen doen en daar letters aan hangen :)
Oei, je kunt nu ook met het echte Brazilie, frankrijk en Argentinie spelen!
Faces & stats & truckjes 8)
www.fifasoccer.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, ik scoorde net een vette vrije bal met Bergkamp..

afstand 31 meter, recht voor het doel. De bal vloog van de ene paal tegen de andere het doel in. :D
keeper stond erbij en keek ernaar >:) (ook nieuw, want meestal probeert de keeper het iig altijd)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

is het trouwens al bekend of (online)multiplay mogelijk zal zijn op de pc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 11 november 2003 @ 14:02:
is het trouwens al bekend of (online)multiplay mogelijk zal zijn op de pc versie?
volgens mij is dat niet mogelijk..

gewoon vrienden thuis uitnodigen om tegen elkaar te spelen.. is toch veel gezelliger. ;) (soms in de heetst van de stijd wel wat grimmig) >:)

anyway dit is mijn huidige Ml team.. na heel wat spelers weer weg gedaan te hebben waar ik niet tevreden over was. en weer wat nieuwe erbij gehaald. :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
                  Canizares

Thuram      Cambell     Maldini

Nedved        
                            Davids

Clarence Acuna

Ronaldinho                              Leonardo
            Bergkamp
                            Chiesa

het is een zelf gemaakte 3-3-4 opstelling. :)
en hij loopt nu fantastisch. scoor vele doelpunten.!

Nedved, davids zijn allerbij DMF
Clarence acuna is mijn OMF (hij is echt GOED!)
Ronaldinho = RWF Leonardo=LWF
Bergkamp en Chiesa zijn CF

En ik heb natuurlijk bepaalde spelers zone's gegeven, andere wat defensief ingesteld enz enz, ander zou het een gatenkaas zijn achterin.. :) Nedved speelt DMF omdat ie het ook kan, maar vooral vanwege zijn goede lange pass. dat is heel handig met 4 spitsen :)

mijn wisselbank. :)

Cafu
Saha
Roberto Baggio
Denilson
Tomasson
Tudor
Mihajlovic
Wome
Dudek.
en nog een paar van die beginner spelers, waaronder valeny :)
Dit is mijn ML team tot nu toe..

wie van jullie heeft ook al een leuk ML team bij elkaar geraapt??
lijkt me wel leuk om te zien...
Ik heb deze opstelling ook al op ander forum gepost, kunnen leuke discussies van ontstaan. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik begon een aardig team te krijgen na seizoen 2 in de ML, zie ik ineens aan het begin van seizoen 3 dat ik -21000 sta :? Terwijl ik helemaal niets in de negotiation had staan en zo'n 5000 in de + stond, echt vaag, want het is meteen game-over en ik heb anticheat aanstaan. Kan ik gvd weer helemaal opnieuw beginnen :'( Daar gaat m'n sociale leven nogmaals ;)

maarre, nog meer mensen deze bug gehad?

[ Voor 4% gewijzigd door amahusu op 11-11-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me allemaal leuk en aardig die PES3-demo voor de PC.

Maar het draait heel slecht en daarmee bedoel ik dat het spel heel slecht reageert op wat ik toets, vaak blijft n toets hangen (ofzoiets) en dan rent alles de verkeerde kant op...

Heeft iemand anders hier ook last van?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Probeer het eens met een gamepad... Wereld van verschil en een must have voor PES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 11 november 2003 @ 15:27:
ik begon een aardig team te krijgen na seizoen 2 in de ML, zie ik ineens aan het begin van seizoen 3 dat ik -21000 sta :? Terwijl ik helemaal niets in de negotiation had staan en zo'n 5000 in de + stond, echt vaag, want het is meteen game-over en ik heb anticheat aanstaan. Kan ik gvd weer helemaal opnieuw beginnen :'( Daar gaat m'n sociale leven nogmaals ;)

maarre, nog meer mensen deze bug gehad?
Misschien heb je in het midden van het seizoen een paar aankopen gedaan?? het geld gaat er dan pas aan het eind van het seizoen af, en dan zal dus ook de speler pas komen. en als je dan niet goed gerekend hebt of het vergeten was ben je game over.

is het dat niet, dan heb ik er geen last van gehad.. ;)

Maarrrrr ik heb net toch wel zoiets DOMS gedaan.. ik begon een nieuwe ML met AC Milan, na de eerste wedstrijd save ik um, en wat doe ik................................. yep, ik save hem over me oude ML heen omdat ik zo gewend was om daar te saven.. ik ben dus alles kwijt.. 8)7 :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

http://www.soccergaming.t...33472b05e6&threadid=86804

Patch voor de demo om ELK team te kiezen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 11 november 2003 @ 15:47:
Probeer het eens met een gamepad... Wereld van verschil en een must have voor PES
Het spel reageert niet op mn Firestorm Dual Power 2

Enig idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ik heb het al opgelost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

De lengte van het trainen van youth players verschilt dat keer op keer :?
Ben nog niet halverwege het seizoen en ik kan m'n speler al niet meer trainen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kez schreef op 12 november 2003 @ 19:18:
De lengte van het trainen van youth players verschilt dat keer op keer :?
Ben nog niet halverwege het seizoen en ik kan m'n speler al niet meer trainen :{
geen idee eig??

misschien kan je hem een bepaald aantal wedstrijden trainen. ik heb er 1 opgeleid in div2, maar hij is niet de speler geworden waar ik op had gehoopt :p
speel je misschien in div1??? want daar speel je een keer zoveel wedstrijden..

anders weet ik het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een link van PES3 demo geven aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivmeister > Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 22:50:
Kan iemand mij een link van PES3 demo geven aub?
http://www.gamershell.com...ml?q=pro+evolution+soccer

ook gelijk die patch downen, want die werkt.. heb um net ff geprobeert.

dan kan je met ronaldo enz enz spelen. met iedereen duz :p
en voor de mierenneukers, speel een potje AC.Milan vs Lazio en je hebt ook nog echte shirtjes ook. of feyenoord vs Roma bv :)

wel vaag trouwens, je kan met de allstar teams spelen.. die ben ik nog niet tegengekomen op de ps2 versie. ik heb bijna alles gewonnen wat er maar te winnen valt.. zal vast 1 of andere vage manier zijn om ze te unlocken. :)

ik blijf um btw wel lekker op mijn ps2 spelen, ik heb geen gamepad bij mun pc...
ik wil um wel voor pc hebben, want hij draait goed bij mij, en waarschijnlijk komen er vette patches uit voor pc.. dus lijkt me wel leuk om ook ff ml op pc te spelen. alleen is mijn monitor niet echt groot. :p

edit-

hmzz, ik was weer laat :p

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 00:22 ]

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 22:48:
[...]
geen idee eig??

misschien kan je hem een bepaald aantal wedstrijden trainen. ik heb er 1 opgeleid in div2, maar hij is niet de speler geworden waar ik op had gehoopt :p
speel je misschien in div1??? want daar speel je een keer zoveel wedstrijden..

anders weet ik het ook niet..
Ik speel idd in div.1 :)
Maar ik heb m'n speler niet eens fatsoenlijke waardes kunnen geven :?

maakt eigenlijk niet uit,was namelijk een spits en door 1x te vlug op een knop te duwen was ik zo'n 30.000 punten kwijt en 3 spitsen rijker :X :P

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Voor de ps2 gebruikers met een xport v2 onder ons: Welke option file gebruiken jullie?

Heeft iemand deze al geprobeerd?

http://temp.pesinsight.co....php?p=46815&postcount=73

Verwijderd

Onderduikkip schreef op 13 november 2003 @ 10:31:
Voor de ps2 gebruikers met een xport v2 onder ons: Welke option file gebruiken jullie?

Heeft iemand deze al geprobeerd?

http://temp.pesinsight.co....php?p=46815&postcount=73
ik gebruik pes3 v4. die is zo goed als perfect! :)

http://www.pesfan.com/bulletin/index.html

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Ja v4 is redelijk goed. In mijn vorige post zie je dat je daar en reeds geupdate v4 file kunt downloaden. Ik heb hem alleen nog niet geprobeerd. Ik krijg echter de shirts van ajax (thuis) maar niet goed. In v4 heeft het shirt namelijk een volledig witte rug met een rood? nr erop. Echt lelijk. Weet iemand hoe ik hem naar wat beters kan veranderen.

Verwijderd

Onderduikkip schreef op 13 november 2003 @ 14:54:
Ja v4 is redelijk goed. In mijn vorige post zie je dat je daar en reeds geupdate v4 file kunt downloaden. Ik heb hem alleen nog niet geprobeerd. Ik krijg echter de shirts van ajax (thuis) maar niet goed. In v4 heeft het shirt namelijk een volledig witte rug met een rood? nr erop. Echt lelijk. Weet iemand hoe ik hem naar wat beters kan veranderen.
Die verbeterde versie van de v4 versie bevatten echte kleine details die verbeterd zijn, wat uiterlijken van een paar vage spelers en wat shoenen van een paar spelers en nog wat mierenneukers dingetjes. daarvoor ga ik niet de al zeer goede originele v4 vervangen. :)

over die ajax shirts, dat heb ik ook. ik snap ook niet waarom ze dat verandert hebben :? was goed jah.

ik zal ff kijken hoe je dat verandert.. waarschijnlijk kan je hem gewoon weer op default zetten maar dat weet ik niet... ik zal zo ff kijken. :)

Verwijderd

oke, om die ajax strip weer wat leuker te krijgen in V4 moet je gewoon weer de default strip kiezen. hebbie weer streepjes op voorkant er rug.

ga naar -edit mode, vervolgens naar -edit team, daar kies je ajax, vervolgens kies je strip, dan 1e strip en dan kies je default strip
ow, en kies bij -1e strip ook ff -name on strip, en zet die ook weer op default, anders zit je met zwarte rugnummers opgescheept. :)

ziet er stukken beter uit ingame. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 16:32 ]

• Gaius
  • Niet online
Sinds ik PES1 gespeeld heb op de playstation vind ik het jammer dat ie nooit op de pc verschenen was. Dus dat ie nou eindelijk komt is helemaal geweldig, tis simpelweg met afstand het beste voetbalspel. :)

Dus net maar besteld bij play, als ie binnenkomt ga ik wel kijken voor een mooie controller, die logitech een paar pagina's terug leek me wel erg mooi.
Ondertussen hou ik me maar bezig met de demo. 8)

Wat wel vaag is aan die demo is dat het eerst perfect liep, ook de menu's, maar nu heb ik dus ook dat irritante in de menu's. Soms negeert ie mn knopje en de volgende keer knalt ie gelijk 5 opties door.

• M@cer
Heb de logitech nu een week en hij bevalt erg goed.. Was wel ff wennen na de trustmaster, maar de logitech is wat mij betreft wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 13 november 2003 @ 20:10:
Heb de logitech nu een week en hij bevalt erg goed.. Was wel ff wennen na de trustmaster, maar de logitech is wat mij betreft wel beter.
ik zag, ik geloof in een Intertoys foldertje??? ook een gamepad voor de pc staan. hij leek aardig op een ps2 gamepad, knoppen op psies dezelfde plek, ook 2 van die "analoge" knuppeltjes erop. hij was in de aanbieding van 29.95 voor 9.95

heb trouwens geen idee van wel merk die was. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooh tnx voor de tip ,want zelfs de prijs klinkt als de logitech dus ik hoop het :)

Ik kijk morgen wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 19:52:
wooh tnx voor de tip ,want zelfs de prijs klinkt als de logitech dus ik hoop het :)

Ik kijk morgen wel even
update : laat maar ik denk dat het dezelfde is die bij bart smit van 29zoveel voor 9zoveel is en die is nooit zo duur geweest dat weet ik zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Macer schreef op 13 november 2003 @ 20:10:
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7042803F.gif

Want dan ga ik morgen ff bij de Dixons langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep dat is hem ik heb hem al 100 x aangeraden dus dat doe ik niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 23:47:
yep dat is hem ik heb hem al 100 x aangeraden dus dat doe ik niet meer :)
Ik ben een hele zooi winkels langs gereden voor dat ding (makro/media markt/dixons/V&D/lokale gamesshop) maar ik kon em nergens vinden. Toen ben ik maar voor een Thrustmaster Firestorm Dual Power 3 (damn, lijkt wel de naam van een spaceshuttle ofzo...) gegaan, werkt ook perfect :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Mijne komt bij Dynabyte vandaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij wat tips geven over aanvallen bij PES3, want ik bak er nog niet veel van.
Op de lage niveaus loop je iedereen zo voorbij maar nu lukt dat niet meer :).

Wie helpt me op weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 18:52:
Kan iemand mij wat tips geven over aanvallen bij PES3, want ik bak er nog niet veel van.
Op de lage niveaus loop je iedereen zo voorbij maar nu lukt dat niet meer :).

Wie helpt me op weg?
maak gebruik van de vleugels en snij naar binnen :P

ik speel nu met 3 verdedigers, 2 verdedigende middenvelders, 1 aanvallende middenvelder, 2 vleugelspitsen en 2 diepe spitsen. Waarbij ik de vleugelspitsen vaak naar binnen laat snijden (en natuurlijk voor laat geven). Werkt erg goed tegen de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 15 november 2003 @ 00:12:
[...]

Ik ben een hele zooi winkels langs gereden voor dat ding (makro/media markt/dixons/V&D/lokale gamesshop) maar ik kon em nergens vinden. Toen ben ik maar voor een Thrustmaster Firestorm Dual Power 3 (damn, lijkt wel de naam van een spaceshuttle ofzo...) gegaan, werkt ook perfect :)
die heb ik ook ,maar mijne slijtte veel te snel hopen dat jij het niet krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 15 november 2003 @ 23:16:
[...]

maak gebruik van de vleugels en snij naar binnen :P

ik speel nu met 3 verdedigers, 2 verdedigende middenvelders, 1 aanvallende middenvelder, 2 vleugelspitsen en 2 diepe spitsen. Waarbij ik de vleugelspitsen vaak naar binnen laat snijden (en natuurlijk voor laat geven). Werkt erg goed tegen de pc :)
Wat ik ook probeer, ik creëer helemaal geen kansen...
Ik heb net 10 potjes gespeeld waarvan 8x 0-0 en 2x 1-0 verloren en welgeteld 1 bal op de lat.
Ik ben de bal ook redelijk snel kwijt als ik m heb, iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 20:30:

die heb ik ook ,maar mijne slijtte veel te snel hopen dat jij het niet krijgt
Ehm, slijtte te snel? Zou je misschien kunnen aangeven waar ie sleet? Als het bijvoorbeeld bij de analoge sticks was vind ik het niet zo'n probleem, die ga ik waarschijnlijk toch niet zoveel gebruiken...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 21:04:
[...]

Wat ik ook probeer, ik creëer helemaal geen kansen...
Ik heb net 10 potjes gespeeld waarvan 8x 0-0 en 2x 1-0 verloren en welgeteld 1 bal op de lat.
Ik ben de bal ook redelijk snel kwijt als ik m heb, iemand nog tips?
tsja, gewoon veel trainen en routines voor jezelf creeren. Ik heb bv bepaalde passing-patronen om m'n spitsen te bereiken, zonder dat de tegenstander er tussen zit. Dus veel spelen en formaties proberen en op een gegeven moment voelt een formatie goed aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 16 november 2003 @ 21:50:
[...]

tsja, gewoon veel trainen en routines voor jezelf creeren. Ik heb bv bepaalde passing-patronen om m'n spitsen te bereiken, zonder dat de tegenstander er tussen zit. Dus veel spelen en formaties proberen en op een gegeven moment voelt een formatie goed aan :)
Ja dat kan allemaal wel zo zijn, maar ik heb nu ongeveer 40 potjes gespeeld op t 3e niveau en welgeteld NUL doelpunten gemaakt.... En dan heb ik het wel gehad eigenlijk met dit spelletje, want zo moeilijk moet het toch niet zijn!!!
Op het 2e niveau scoor ik er toch altijd wel 2 in n wedstrijd, maar nu kom ik niet eens in de buurt....
Kan iemand misschien n print-screen van zijn (geniale) opstelling maken, kan ik daar n beetje mee oefenen.
Want PES3 speelt heel fijn, alleen ik begin nu wel n beetje gefrustreerd te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

lol dan ben je gewoon zo slecht :D

Maar ik krijg ook amper (schot)kansen op 3 sterren en heb vaak genoeg dat ik er 0 in krijg. Maar 40 wedstrijden...... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op 17 november 2003 @ 00:18:
lol dan ben je gewoon zo slecht :D

Maar ik krijg ook amper (schot)kansen op 3 sterren en heb vaak genoeg dat ik er 0 in krijg. Maar 40 wedstrijden...... :D
Kun je nagaan dat er 2 niveau's boven zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 23:39:
[...]

Ja dat kan allemaal wel zo zijn, maar ik heb nu ongeveer 40 potjes gespeeld op t 3e niveau en welgeteld NUL doelpunten gemaakt.... En dan heb ik het wel gehad eigenlijk met dit spelletje, want zo moeilijk moet het toch niet zijn!!!
Op het 2e niveau scoor ik er toch altijd wel 2 in n wedstrijd, maar nu kom ik niet eens in de buurt....
Kan iemand misschien n print-screen van zijn (geniale) opstelling maken, kan ik daar n beetje mee oefenen.
Want PES3 speelt heel fijn, alleen ik begin nu wel n beetje gefrustreerd te raken...
Je moet gewoon geduld hebben, balletje rondspelen. Alvast bedenken wat je gaat doen als je de huidige pass nog niet eens voltooid hebt zeg maar.

Je bent zeker een FIFA-speler he? Ik had ook moeite met scoren in t begin, maar je moet gewoon al je oude routines naast je neerleggen en gaan doen en denken als bij echt voetbal.

De makkelijkste manier om kansen te creeeren is via de flanken, zorg dat je daar spelers neerzet met wat snelheid en die een actie kunnen maken.

En misschien moet je het eerst nog ff op niveau 2 proberen, als je daar makkelijk scoort kun je verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Vooral via je buitenspelers de achterlijn proberen te halen en dan voorgeven. Varieer tussen hoog en laag. Veel rondspelen en vooral in de aanval weinig de sprintknop gebruiken (R1), want dan ben je zo de bal kwijt. Vooral alles wat je normaal bij FIFA wel doet niet doen bij PES.

Ik begin normaal altijd met 1 a 2 potjes op 2 sterren en ga daarna weer op 3 sterren verder. Heb nu inmiddels al 5 of 6 potjes gewonnen op 3 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

1 woord: doorzetten

Ik had het bij WE 6 ook, was fifa gewend en dat is wel ff andere koek vergeleken met dit. Naarmate je meer speelt wordt je vanzelf beter en vind je ook de speelwijze waarop jij wel veel scoort en mee kan doen met de cpu teams.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

...
LOL, dat ligt echt niet aan het spelletje, maar aan jezelf.
ik heb net voor de gein es tegen 2 sterretjes gaan spelen, ik won met 16 - 0.. de spelers bewegen een beetje op 2 sterren maar daar is ook alles mee gezegd.
wedstrijden op 3 sterretjes win ik over het algemeen wel, dan krijg ik van die uitslagen als 3-0, 4-1 enzo,ligt er ook een beetje aan met wie ik speel natuurlijk, af en toe speel ik gelijk en soms als de bal er gewoon niet in wil verlies ik wel eens van 3* ik moet wel zeggen dat de stap van 2* naar 3* best groot is voor iemand die dit spel nog nooit heeft gespeeld. 1* en 2* is zeg maar fifa nivo/ai

4 sterren is een heel ander verhaal.. die zijn gewoon best goed. mijn eerste ML speelde ik op 4 sterren. :) 5 sterren is ongeveer hetzelfde als 4 sterren alleen speelt de comp in ML iets slimmer, ze houden de bal iets beter in de ploeg en maken kansen vaker af.

maar je moet gewoon blijven oefenen, ik bedoel als je 40 potjes op 3* hebt gespeeld en 0 keer hebt gescoord dan doe je iets niet goed. als ik jouw was zou ik eerst maar es op 1* leren schieten (want daar bewegen de tegenstanders niet). en een goede opstelling om mee te beginnen tegen 3* is 4-3-3 dan heb je 4 aanvallers. namelijk 1 omf en 3 spitsen. :)

have fun.

heb trouwens gister weer zo'n leuk detail ontdekt in het spel.
als het vies weer is, regen dus of kou, dan spelen ze met lange mouwen. maarrrrr net als in het eggie had Roy Keane zijn mouwen opgestrookt en had dus blote onder armpjes. :D :D

Afbeeldingslocatie: http://www.foot4you.com/roy_keane/images/roy_keane9.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 13:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.