Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 14 november 2003 @ 20:51:
[...]

Deze?
[afbeelding]

Want dan ga ik morgen ff bij de Dixons langs.
Dit is dus de Logitech, als ik het goed gevolgd heb... Heeft 'ie nou precies evenveel knoppen (met dezelfde werking!) als een PS2 gamepad of missen er nog een paar...?

Edit:
Okay, 'k heb het ff opgezocht: 't is dus de Logitech® Dual Action(TM) Gamepad en hij kost ongeveer 30 euro. Ik kan alleen niet achterhalen of 'ie nou ook vier knoppen achterop heeft (L1, L2, R1, R2). En dan nog een winkel vinden die 'm heeft...

Edit 2:
Hij heeft dus dubbele knoppen (zie hier.

Zo, nu heb ik m'n eigen vraag helemaal overbodig gemaakt... ;) In plaats dat ik eerst ff verder zoek voordat ik wat vraag! Tsssss... schande! :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik speel nu zo:

code:
1
2
3
4
5
6
7
   GK
RB CBT CBT LB
     DMF

CMF
RWF      LWF
   CF  CF

waarbij:

RB & LB - Pijltjes naar voor en schuin naar achter (richting centrum dus) en def. op high
CBT's - Pijltjes naar achter en def. op high
DMF - Pijltje naar achter en voren en def. op high
CMF - Pijltje naar achter en voren en def. op normal
RWF's - Pijltje naar voren en schuin naar voren (richting centrumspitsen) en def op low
CF's - Pijltje naar voren en def. op low

Als je wat aanvallender wilt spelen kun je je cmf ook een omf maken en wat verder naar voren zetten.

Op deze manier hou je altijd 3 man achterin en komt de cmf de ballen halen achterin waarna je lekker naar voren kan dribbelen en de ballen naar je wingers kan spelen (die bijna altijd vrij staan, of iig ruimte hebben om een bal aan te nemen) of gewoon door het midden gaan en een 1-2tje aangaan met een CF.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Voor de ps2 pes bezitters onders ons: welke gezichtsnummers staan bij jullie ingesteld bij ajax en psv? En dan natuurlijk niet de standaard nrs maar de nrs waardoor de gezichten het meest lijken op de echte spelers. Ik zal later op de avond zelf een lijstje hier neerplanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik zag net dat deze uit is op de illegale kanalen en ik zag dat het een DVD wordt. Een spel dat groter is als 4GB en dan een voetbal spel. Zit hier soms nog meer bij dan ala season manager ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:29

ko9

Kaap schreef op 17 november 2003 @ 17:24:
Ik zag net dat deze uit is op de illegale kanalen en ik zag dat het een DVD wordt. Een spel dat groter is als 4GB en dan een voetbal spel. Zit hier soms nog meer bij dan ala season manager ofzo?
hijs niet groter dan 4 gig hor.
om precies te zijn: 57 x 50 mb = 2,85 gb.

Lijkt me alleen maar positief, omdat er nu (hopelijk) minder mensen de moeite nemen om het spel te downloaden. Daardoor zullen meer mensen hem kopen, en komt er misschien ook nog wel een vervolgversie voor de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kaap schreef op 17 november 2003 @ 17:24:
Hmm ik had zo langzamerhand better een ps2 met pes3 kunnen kopen.
Dat ik een controler moest kopen ok maar nu ook nog een dvd-drive?
Loopt dan al aardig tegen/over de 100 euro. [inclusief het spel dan]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

LoneRanger schreef op 17 november 2003 @ 17:49:
[...]

Hmm ik had zo langzamerhand better een ps2 met pes3 kunnen kopen.
Dat ik een controler moest kopen ok maar nu ook nog een dvd-drive?
Loopt dan al aardig tegen/over de 100 euro. [inclusief het spel dan]
misschien doe jezelf een plezier met het kopen van een dvd drive ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

amahusu schreef op 17 november 2003 @ 18:02:
misschien doe jezelf een plezier met het kopen van een dvd drive ;)
Mwoah, zoveel spellen komen d'r nou ook weer niet uit op DVD... Ik vind 't zelf eigenlijk een beetje overdreven maar goed, Konami zal heus wel geprobeerd hebben om 't wat te comprimeren. Blijkbaar niet gelukt dus.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Nu zit ik in met een dilemma... Zal ik het spel downloaden of gewoon nog braaf een weekje wachten tot ik de DVD binnen krijg.. De DVD rip is inmiddels ook al uit op de minder legale manier..

Ga toch maar sterk zijn en wacht nog braaf een weekje... :(

edit. Hij is nog niet verstuurd bij play.com, maar dat zal nu toch wel snel gebeuren..

[ Voor 16% gewijzigd door M@cer op 17-11-2003 20:21 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:45

Christiano007

Ich bin der champion

Ik ga hm zeker downloaden, want ik wil hm gewoon zo snel mogelijk :)
En uiteraard ga ik dit spel kopen, ik heb met de demo al zoveel plezier gehad en dan vindt ik het het geld waard.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is idd wel groot jah, terwijl bijna alles in de demo zat. behalve wat stadions en het geluid... :) :)
maar wat wil je, en zit in 4 talen commentaar in :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik zie nu ook dat er een cd-rip is van 704mb.
Dat geeft dan weer hoop. >:)

edit:

Hij komt dus gewoon uit op cd-rom.
Net even gekeken bij de FRS.
50 Euro.
Release datum: 28 november :?

[ Voor 47% gewijzigd door LoneRanger op 17-11-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 17 november 2003 @ 20:38:
yep... die ga ik ff proberen...
ik heb hem origineel op mijn ps2. ik ga hem natuurlijk niet 2x kopen.
ik zie dit als back-up. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zou hem niet bij FRS kopen, heb het al een paar keer gezegd maar bij play.com en dvdzone2.com zijn ze 26 en 30 euro.. Het enige nadeel is dat een cc nodig is.

Bij play.com gelukkig nog steeds 21 november..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

LoneRanger schreef op 17 november 2003 @ 20:38:
Maar hoe kan dat , zo'n kleine rip van een dvd terwijl er al een dvd rip was ? (of was dat gewoon een iso? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagjes, zit de NL competitie erin? En het Nederlands elftal? Hoe zijn de management mogelijkheden? Want ik zoek een combinatie van lekkere gameplay, gecombineerd met *redelijk* uitgebreid management, zoals SWOS dat vroeger was. :9

Dat was een ubercool spel, FC Groningen uitbouwen tot sterrenteam met veredelde amateurvoetballer uit de 3e divisie van Wales in de spits, die dan pijlsnel in waarde steeg :D

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Macer schreef op 17 november 2003 @ 21:04:
Zou hem niet bij FRS kopen, heb het al een paar keer gezegd maar bij play.com en dvdzone2.com zijn ze 26 en 30 euro.. Het enige nadeel is dat een cc nodig is.

Bij play.com gelukkig nog steeds 21 november..
Leuk, die release datum van 21 november, maar:

Versturen ze hem op 21 november?
Of:

Zorgen ze ervoor dat je 'm op 21 november binnenhebt?

Als ie pas op de 21e daar de deur uitgaat zal het niet echt veel tijd schelen met de release hier, denk ik. Maar ach, iedere dag is er 1. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Hmm, da's op zich wel gunstig dat ie nu al niet officieel te verkrijgen is. Als ik hem dan over een paar weken koop, dan zijn waarschijnlijk de eerste updates al verkrijgbaar :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb play.com getest met wat dvd,s en dat duurde ruim een week.

Maarja ik heb hem daar al zo lang in pre-order staan dat ik rustig blijf wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanavond Claudio Lopez weten te scoren voor me ML team.
Ik speel met Lazio, en hij speelt daar in ut eggie ook.

Ik had net een aanvallende speler die links was nodig.. hij kan zowel als diepe spits maar ook op de vleugel uit de voeten.. :)

ben wel blij met me nieuwe aankoopje :p
hij heeft er in zijn debuut wedstrijd gelijk maar 2 in geknald :)

(ik ben trouwens al met me 3e ML bezig)

1e heb ik perongeluk overheen gesaved
2e is nix geworden, verkeerd in gekocht. (speelt me broertje nu mee :p
3e is Lazio, ben ik nu mee bezig, en gaat lekkerrrrr op 5*****

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ben nu met m'n 5e seizoen met chelsea, heb al een aardig teampie :P

dit seizoen nedved en recoba gekocht en kewell free transfer :*)

btw, doni is echt m'n held, die gast heb ik als eerste gekocht 4 seizoenen geleden en hij speelt nu nog in de basis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 18 november 2003 @ 01:52:

btw, doni is echt m'n held, die gast heb ik als eerste gekocht 4 seizoenen geleden en hij speelt nu nog in de basis :)
Mijn held is Clarence Acuna, hij is mijn OMF opnieuw in mijn nieuwe ML team. ik had um ook in mijn vorige teams.. hij is echt geweldig. hij staat ALTIJD vrij, hij bied zich altijd goed aan, hij staat altijd op de goede plek op het juiste moment, zijn passes zijn fantastisch, hij helpt mee verdedigen, en hij kan GEWELDIGE vrije ballen nemen.ik heb al een heleboel op zijn plek geprobeert waaronder Nedved, Rui Costa, Veron, maar niemand doet het op OMF zo goed als hij..
serieus, als hij niet in de basis staat door bv een blessure of als ie echt moe is dan draait me team gelijk minder soepel.. :) :)
hij is ook nog eens bijna topscoorder van mun teampje :)

zeer goede speler!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel niet zovaak ben nu playoff games aan het spelen voor ik ga zo promoten hoho!! Ben trouwens Real Madrid... Heb wat transfers gedaan.. Snap het nog niet helemaal.. volgens mij staat er dat ze komen maar ik zie ze niet in mijn opstelling... Komen ze dan volgend seizoen? Omdat ik nu nog playoffs speel ofzo? Gaat om Helguara. Pavon en Raul :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 11:06:
Ik speel niet zovaak ben nu playoff games aan het spelen voor ik ga zo promoten hoho!! Ben trouwens Real Madrid... Heb wat transfers gedaan.. Snap het nog niet helemaal.. volgens mij staat er dat ze komen maar ik zie ze niet in mijn opstelling... Komen ze dan volgend seizoen? Omdat ik nu nog playoffs speel ofzo? Gaat om Helguara. Pavon en Raul :o
heb je die transfers laat in het seizoen gedaan? dan komen die spelers idd pas aan het begin van het nieuwe seizoen.
die playoffs zijn soms best zwaar.. ik ben een keer 3e geworden in die playoffs, toen mocht ik dus opnieuw een jaartje 2e divisie spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo (figuurlijk :P ) grijs gespeeld, en zo'n Logitech gamepad lijkt me ook wel handig. Op Amerikaanse sites zie ik em voor $16-$20 staan, op Pricewatch voor 20-30 euro, en bij Dixons ook voor 30 euro. Op de site van Dynabyte staat ie volgens mij niet. Weet iemand misschien nog een andere (bekende/locale) winkel waar ie goedkoper is dan bij Dixons? Het is natuurlijk wel binnenkort Sinterklaas, maar 30 euro is niet niks ;). Bij voorbaat dank :) !

Edit: Misschien helpt dit mensen die ook nog op zoek zijn : http://www.kieskeurig.nl/...AND+dual&%5Bresults%5D=50

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

vandaag pes3 full dvd version voor de pc in handen gekregen en het is echt zo verdomd mooi! Alles wat de ps2 versie ook heeft alleen dan nog gedetailleerder :9~

Ook maar meteen een ps2-usb converter erbij gekocht zodat ik met m'n ps2 joypad kan spelen op m'n pc :)

ik zal zo es proberen een leuk ingame filmpje te maken van een mooi doelpunt :P
Hier iig een screenie in 1024x768

Afbeeldingslocatie: http://student.hro.nl/0758578/pes3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door amahusu op 18-11-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Ben met het tweede seizoen bezig, eerste ging het inkopen niet lekker, alleen maar Saribia (?) en Moreira (van Lens) kunnen kopen, daarnaast drie jeugdtalenten. Piliniak is een redelijke CF geworden (rond de 45 punten gemiddeld per wedstrijd), maar Raimondi (DMF, slechts 15-25 punten per wedstrijd) viel wat tegen en Goya (GK, 10-15 punten per wedstrijd) is een totale mislukking.

Later in het eerste seizoen kwam ik redelijk los, maar de inhaalrace was slechts voldoende voor een vierde plaats. Wel met geluk door de eerste ronde van de cup gekomen, vervolgens op strafschoppen door in de halve finales en de finale overtuigend gewonnen :)

Dat gaf me blijkbaar wat aanzien, want in het off-season heb ik grof ingekocht, een aantal goedkope Koreanen, Galasek, Trabelsi (ik speel met Ajax :) ), Foxe, Vogel, Beschastnykh, Doni (sinds PES 1 al een must-have voor beginnende ML teams), Simao, een vage Finse DMF en de duurste tot nu toe, Silvestre (ongelooflijk dat hij uberhaupt kwam van Man Utd, maar ik bood ook veel).

Nu al 14 wedstrijden op rij gewonnen, al 9 geen goal tegen (totaal 2 tegen). Moreira is de superspits, Beschastnykh valt tot nu toe erg tegen.

Die ML (zit er sinds Pro Evolution Soccer op de PSX in) is werkelijk weer erg veel verbeterd. Mijn tip: Babangida, altijd onderdeel van mijn ML team, die kerel is vanaf de eerste wedstrijd tot je XXde seizoen een vitaal onderdeel van je team. Nog steeds de snelste speler van het spel als ik het goed heb.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Dr. Strangelove schreef op 18 november 2003 @ 18:30:
...

Die ML (zit er sinds Pro Evolution Soccer op de PSX in) is werkelijk weer erg veel verbeterd. Mijn tip: Babangida, altijd onderdeel van mijn ML team, die kerel is vanaf de eerste wedstrijd tot je XXde seizoen een vitaal onderdeel van je team. Nog steeds de snelste speler van het spel als ik het goed heb.
vergeet roberto carlos en owen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 18 november 2003 @ 18:34:
[...]

vergeet roberto carlos en owen niet ;)
en niet te vergeten Pele. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
vraagje: hoe zit het met de namen van de spelers? :)
zijn er veel 'verzonnen' namen?
want ik zag bijvoorbeeld in de demo dat Duitsland niet de echte namen gebruikte, en Engeland weer wel
ik neem aan dat ze niet alle benodigde licensies hebben ofzo?

ik ken PES eigenlijk pas sinds dat het uitkomt voor de PC, dus vandaar deze vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

net ff snel een goaltje gecaptured, maar op de een of andere manier is het filmpje niet gecentered als ik em wil exporteren met een codec :?

ik speel op 1024x768 en heb in fraps framerate op 10 staan, iemand suggesties?

scholes goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 18 november 2003 @ 18:46:
vraagje: hoe zit het met de namen van de spelers? :)
zijn er veel 'verzonnen' namen?
want ik zag bijvoorbeeld in de demo dat Duitsland niet de echte namen gebruikte, en Engeland weer wel
ik neem aan dat ze niet alle benodigde licensies hebben ofzo?

ik ken PES eigenlijk pas sinds dat het uitkomt voor de PC, dus vandaar deze vraag :)
veel spelers hebben niet de echte namen, maar er zit een edit-mode in het spel waar je werkelijk alles kan aanpassen, dus je kan ook echte namen invoeren. :)
hier staan de echte namen btw. http://www.pes3.tk/

als je daar geen zin in hebt moet je gewoon ff wachten, het zal niet kang meer duren voordat de eerste patches uit zullen komen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ah, klinkt interessant :)
is in de gaten houden dan, want fifa2004 viel nogal tegen :(

[edit]
damn, dat zijn wel erg weinig goede licenties ;(
dan zou je nog best veel moeten editten, maar tis mischien wel de moeite waard
hopelijk komt er snel een volledige naam patch :)

[ Voor 53% gewijzigd door Crash op 18-11-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 18 november 2003 @ 19:05:
ah, klinkt interessant :)
is in de gaten houden dan, want fifa2004 viel nogal tegen :(

[edit]
damn, dat zijn wel erg weinig goede licenties ;(
dan zou je nog best veel moeten editten, maar tis mischien wel de moeite waard
hopelijk komt er snel een volledige naam patch :)
Ik denk wel dat de naam "patch" er snel aankomt. op de ps2 is er een option file waar alle namen kloppen. dan hebben anderen het editting werk zeg maar voor je gedaan, en gebruik je hun instelling. het is dus eig geen patch.. ik denk dat zoiets op de pc versie ook wel snel zal komen..

ik wil de pc versie juist om de echte patches, zoals alle officiele kits, reclame borden, ander muziek, commentaar enz enz.. :)
die komen ook wel voor de ps2, alleen dan moet je je ps2 ombouwen, iets waar ik nog over nadenk. :)

maar voor die namen voor de pc versie moet je deze website in de gaten houden. http://www.proevolutionline.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Christiano007 schreef op 17 november 2003 @ 21:25:
[...]

Maar hoe kan dat , zo'n kleine rip van een dvd terwijl er al een dvd rip was ? (of was dat gewoon een iso? )
Het verschil tussen de dvd en de cd-rip is dat er bij de cd-rip alleen Engels commentaar zit.

Nou vraag ik mij dan weer af dat wanneer je de cd-rom versie koopt of je dan dus ook alleen maar Engels commentaar hebt ofdat er nog 2 extra cd's bij zitten met de andere talen.
Niet zo'n hele belangrijke vraag, ik denk even hardop ;)

[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 18-11-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 16 november 2003 @ 21:17:
[...]

Ehm, slijtte te snel? Zou je misschien kunnen aangeven waar ie sleet? Als het bijvoorbeeld bij de analoge sticks was vind ik het niet zo'n probleem, die ga ik waarschijnlijk toch niet zoveel gebruiken...
nee juist die digitale (ronde vlak ) slijt snel ...bij de dualstorm 1 en 2 was dat nog gewoon een kruisje zoals bij de ps1 ,maar nu hebben die sukkels het rond gemaakt en dat vind ik niet lekker aanvoelen en dat slijt snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
vergeet roberto carlos en owen niet
Ik vind het knap als je die in je eerste seizoen meteen kan kopen ;)

Babangida daarentegen is een free agent, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Heb het net even zitten spelen, maar het gaat echt veel te snel :(. De spelers rennen als bezetene over het veld :). En het menu is nou ook niet echt geweldig te bedienen, voelt wel heel erg aan als een console spel. Ze hadden op z'n minst de muis kunnen activeren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

amahusu schreef op 18 november 2003 @ 17:24:
<knip>
Ook maar meteen een ps2-usb converter erbij gekocht zodat ik met m'n ps2 joypad kan spelen op m'n pc :)
<knip>
Werkt dat een beetje? Wat kost dat precies en waar kan je zoiets kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03
Wacht nog met smart op Play tot zij het opsturen heb tot die tijd de "trial versie" . Zie onderstaande screenie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~apathuis/nlsc.jpg

En nou hopen dat het morgen net zo gaat :+

En inderdaad nepnamen heb ze nog niet aangepast en goals van Van Nistelrooy, Van der Meyde en komt ie : Seedorf :o

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
zimmy schreef op 18 november 2003 @ 20:07:
Heb het net even zitten spelen, maar het gaat echt veel te snel :(. De spelers rennen als bezetene over het veld :). En het menu is nou ook niet echt geweldig te bedienen, voelt wel heel erg aan als een console spel. Ze hadden op z'n minst de muis kunnen activeren !
Maak je geen zorgen over de snelheid.
Ik was gewend aan fifa op slow, het went allemaal snel.
Kwa snelheid is het meer arcade dan fifa maar kwa gamplay is het ook nog eens meer simulatie dan fifa.

Ik speelde fifa altijd op slow omdat ik rustig wilde opbouwen, lekker passen enzo.
Toen ik pes voor het eerst speelde dacht ik echt dat je eerst 4 blikjes redbull moest drinken om het te kunnen spelen.
Echt, een beetje volhouden, eerst een beetje aan de controls wennen op 1 ster en voor je het weet ben je gewend.
Pes is arcade en simulatie waar fifa de arcade vergeten is.
Heerlijk gewoon dat er zoiets bestaat als een kluts of een te lange pass met een sliding toch te kunnen afronden zonder dat het voorgeprogrameerd overkomt.
Ik stond ook altijd sceptisch tegenover die pes-lovers die altijd fifa afkraakten bij een nieuwe fifa maar ze hebben echt gelijk.
Zo gelijk zelfs dat ik fifa 2004 niet eens gedowned heb om te proberen.
En dan heb ik het alleen nog maar over de demo van pes.
Fifa afkraken zal ik nooit doen, ik heb het er gewoon niet meer over.
Pes moet je niet proberen, pes moet je ervaren _/-\o_
Je kunt "gewoon" op snelheid langs je tegenstander.

Enig nadeel?
Buitenspel klopt niet.
Als je recht opzij past geeft hij toch buitenspel?
En op 1 lijn geeft hij ook vaak buitenspel.
[kan natuurlijk zo zijn dat ik het anders [wil] zie[n] ] ;)

Op Gamekings zeiden ze trouwens dat je voor beleving [gameplay] pes moest spelen en voor ambiance fifa2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 18 november 2003 @ 20:38:
[...]

Enig nadeel?
Buitenspel klopt niet.
Als je recht opzij past geeft hij toch buitenspel?
En op 1 lijn geeft hij ook vaak buitenspel.
[kan natuurlijk zo zijn dat ik het anders [wil] zie[n] ] ;)
huh? nooit last van gehad..
al die keren dat ie buitenspel gaf was het ook buitenspel in de replay.

ik heb een paar dagen geleden een maf doelpunt gescoord, ik schoot van afstand op het doel, keeper hield hem tegen waarna er een hoop gepruts in het strafschop gebied ontstond, schieten schieten en nog es schieten maar er zat steeds een been voor en de keeper zat me dwars, het laatse prutsschot in de drukte kwam via de keeper zijn hand zachtjes tegen de paal, naast die paal stond een mannetje van mij die ff buiten het veld stond (vraag me niet wat ie daar deed) hij rent terug het veld in en schiet met een sliding die bal erin. het was dus geen buitenspel omdat ie niet in het veld stond. heel maf!

/me speelt de ps2 versie. :?

-edit

ik heb net de full pc versie van pes3 gespeeld/bekeken.
en er is goed nieuws voor de mensen die echte namen willen. :)
hij slaat namelijk alles op in een option file, net als op de ps2.
dus het wachten is even op een option-file met de echte namen, de file is te vinden in de save dir van het spel onder de naam 'KONAMI-WIN32PES3OPT'
:)

verder kan je kiezen welke taal je geinstalleerd wilt hebben. als je dus alleen engels kiest zet ie het op je hd.
als je gaat spelen heb je de cd of dvd dus niet meer nodig. :)
het spel is met 1 gekozen taal op je hd 630 mb groot. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Ik speel 'm nu op 1280x960 en dan is de snelheid veel beter. Bij een lagere resolutie gaat het echt veel te snel. De beentjes bewogen alsof ze op ijs aan het rennen waren. Erg fraai spel :). Scoren is veel moeilijker dan bij Fifa, maar de voldoening is veel groter ! Zelfs leuk om nog 5x de replay te bekijken. Bij Fifa klikte ik die gelijk weg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die het probleem heeft dat er nogal wat schokkerigheid komt als de bal in de "doelmond" komt? Vooral als er aardig wat spelers staan is dit heel erg goed te merken en heel erg irritant. In de demo had ik hier totaal geen last van. Heb bijna alles al geprobeerd maar ook op de lagere resoluties is er nog steeds dat probleem, ook blijven de tussenfilmpjes zich in slow motion afspelen. Toch voldoe ik ruim aan de gestelde systeemeisen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 23:09:
Ben ik de enige die het probleem heeft dat er nogal wat schokkerigheid komt als de bal in de "doelmond" komt? Vooral als er aardig wat spelers staan is dit heel erg goed te merken en heel erg irritant. In de demo had ik hier totaal geen last van. Heb bijna alles al geprobeerd maar ook op de lagere resoluties is er nog steeds dat probleem, ook blijven de tussenfilmpjes zich in slow motion afspelen. Toch voldoe ik ruim aan de gestelde systeemeisen. :?
geen last van gehad, alles loopt hier prima. Misschien staat in de readme wat nuttige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 18 november 2003 @ 23:15:
[...]

geen last van gehad, alles loopt hier prima. Misschien staat in de readme wat nuttige info.
Ik weiger om lager te gaan dan 800x600 met mijn systeem, lekker staaltje wanprogrammeren weer... :(

Ik koop dit spel dan ook niet totdat dit gefixed is want ik kan amper normaal verdedigen met die schokken. :r

Waar kan ik V-Sync trouwens aan/uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in hoge resoluties gaat ie te sloom, in lagere gaat ie weer te snel. :D
ik denk dat ik dit spel niet echt vaak op pc ga spelen.

het gekke is dat ie bij oefenwedstrijdjes wel 'lekker' loopt, maar als ik bv cup-mode (konami cup)speel met juventus dan gaat ie gewoon is slomotion. :?
ook al zet ik um in 640*480 :D
ik mag gewoon niet de cup spelen op pc :)
in de niet cup wedstrijden heb ik geen last van slow-motion.

vage shit. :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel draait perfect.
1280*1024
Gaat absoluut niet te snel en van vertragingen heb ik geen last.
Speel speelt zoveel fijner dan Fifa2004... gelukkig kan ik nu ook het WE:FE gevoel krijgen op de pc wat ik op de gamecube ook had.
Top voetbal, eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 23:56:
in hoge resoluties gaat ie te sloom, in lagere gaat ie weer te snel. :D
ik denk dat ik dit spel niet echt vaak op pc ga spelen.

het gekke is dat ie bij oefenwedstrijdjes wel 'lekker' loopt, maar als ik bv cup-mode (konami cup)speel met juventus dan gaat ie gewoon is slomotion. :?
ook al zet ik um in 640*480 :D
ik mag gewoon niet de cup spelen op pc :)
in de niet cup wedstrijden heb ik geen last van slow-motion.

vage shit. :p
Driver update schijnt dat te verhelpen las ik net.

Wel grappig, ik was net ook aan de konami cup begonnen met Juve. :) Net 2-1 verloren van Arsenal.. :( (door een stutter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 00:06:
[...]

Driver update schijnt dat te verhelpen las ik net.

Wel grappig, ik was net ook aan de konami cup begonnen met Juve. :) Net 2-1 verloren van Arsenal.. :( (door een stutter)
ik heb de nieuwste drivers. :)

anyway, wat voor 'stutter' bedoel je.
heb je last van een soort overlay van beelden??

dat had ik namelijk wel, ik heb vsync normaal altijd uit staan..
dus ik dacht laat ik het es aanzetten, en jah hoor. hij liep daarna 'perfect'.
hoe vsync aan/uitzetten..? ik doe dat hiermee. ;)

http://download.guru3d.co...db.php?action=file&id=362

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik had in de demo problemen met de ATI Catalyst 3.9 drivers.. Slowmotion en rare beelden. Nadat ik 3.7 er weer had opgezet was alles opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Zo, gisteren gepromoveerd, en nu heb ik ruim 41.000 in de tas. En ik ben al tevreden met mijn onbekende doch zeer goed spelende team: alle 14 westrijden in de league gewonnen, 35 voor, 4 tegen. In de cup één keer gelijk, en in de play-offs één keer gelijk. Weing ruimte voor verbetering, maar het niveau gaat natuurlijk wel omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ik heb ook zo nu en dan slowmotion effecten
ik dacht dat het bij het spel hoorde :X :+
maar das dus niet zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Crash-Override schreef op 19 november 2003 @ 12:25:
ik heb ook zo nu en dan slowmotion effecten
ik dacht dat het bij het spel hoorde :X :+
maar das dus niet zo? :P
Jij hebt dus de bullit time mode nog aanstaan.
Zet die eens uit in het verborgen optie scherm onder opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mijn pre-order bij play.com heeft nu de status "Packing" gekregen. :D
Jay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Ik hoop dat ze een patch maken voor de pc versie waarmee je online kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Christiano007 schreef op 19 november 2003 @ 12:35:
[...]

Jij hebt dus de bullit time mode nog aanstaan.
Zet die eens uit in het verborgen optie scherm onder opties.
ff serieus :P
meen je dat? of ligt het idd aan drivers/v-sync ofzo?

vond het namelijk wel wat hebben, met slow-motion het strafschopgebied inwandelen en die bal in de kruising jagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 19 november 2003 @ 13:45:
[...]

ff serieus :P
meen je dat? of ligt het idd aan drivers/v-sync ofzo?

vond het namelijk wel wat hebben, met slow-motion het strafschopgebied inwandelen en die bal in de kruising jagen :)
LOL :D
het hoort niet zo dat je inneens slomo gaat in het strafschop gebied..
het ligt of aan je drivers, of je systeem kan het niet aan. :)

vergeet niet dat pes3 ge-port is. het is eig een ps2 spel.

-edit
je kan kijken wat er gebeurt als je je monitor op 60 hertz zet. ik heb gelezen op een ander forum dat dat soms hielp.. lijkt me sterk maar je kan het proberen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op 19 november 2003 @ 13:04:
Ik hoop dat ze een patch maken voor de pc versie waarmee je online kan spelen :)
hmm ja dat zou inderdaad erg fijn zijn ;)

speel nu elke zaterdagavond voor 't stappen met vrienden PES3 op de PS2, errug vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 13:56:
[...]

LOL :D
het hoort niet zo dat je inneens slomo gaat in het strafschop gebied..
het ligt of aan je drivers, of je systeem kan het niet aan. :)

vergeet niet dat pes3 ge-port is. het is eig een ps2 spel.

-edit
je kan kijken wat er gebeurt als je je monitor op 60 hertz zet. ik heb gelezen op een ander forum dat dat soms hielp.. lijkt me sterk maar je kan het proberen. :)
heej, je weet maar nooit he :P
zou het anders wel een zwaar vette feature vinden :+

mijn systeem kan het wel aan, daar twijfel ik niet aan ;) (check hieronder me specs maar)

verder staat mijn refreshrate gelocked op 85Hz, maar ik zal eens met v-sync gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:11
Is het mogelijk om met de PS2 versie de namen aan te passen met een toetsenbord (een toetsenbord in de USB-poort van je PS2 ;) ), want ik typ namelijk iets sneller met een toetsenbord als met een controller. Zou echt heel masterlijk zijn. Verder:

_/-\o_ PES 3 iZ THa BoMB!! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door ArieR op 19-11-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
probleempje is inmiddels opgelost, v-sync aangezet
nu heb ik geen matrix-style voetbal meer :'( :+

wat ik wel zwaar minder vind aan dit spel:
je ramt die bal veel te snel over
ik heb me button op me gamepad nauwelijks ingedrukt en die bal vliegt hoog over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Klopt ja, het schieten heb ik ook nog niet echt onder de knie. Ik heb al wel door dat je speler automatisch probeert te stiften als je recht op de keeper schiet. Maar hoe ik nou echt een pegel aflever op doel, daar ben ik nog niet achter

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 19 november 2003 @ 15:07:

wat ik wel zwaar minder vind aan dit spel:
je ramt die bal veel te snel over
ik heb me button op me gamepad nauwelijks ingedrukt en die bal vliegt hoog over :(
kwestie van oefenen. en rekening houden met wie je schiet. is ie links/rechts enz.

advies: ga de free training in, daar kan je lekker vrij oefenen op schoten. en nog veel meer. corners enz enz.
voor truukjes enzo ff hier kijken..
http://www.newstarsoccer.com/html/we7_master_class.htm

dit soort dingen zijn wel stoer, die beheers ik inmiddels ook redelijk. je hebt er niet veel aan in een wedstrijd maar toch is het fun.
http://download.worldcupm...tipleflickandL1volley.avi

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

woei, tnx voor die site, die kende ik nog niet :P

sommige truukjes zijn best bruikbaar tijdens een wedstrijd om bv een keeper uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan trouwens op http://www.proevolutionline.com/
al heel wat zooi downen om je game mooier te maken zoals:
echte reclameborden
een paar echte kits
andere ballen
andere intro muziek. :)

anyway ik verwacht binnen een paar weken de eerste grote patches wel. :)
het is natuurlijk ook leuk om aan te passen wat je zelf leuk vind.

ik ga er zo es mee aan de gang. heb ik ff wat te doen to de wedstrijd van het ned elftal begint.

ik heb net ook geprobeert om die v4 option file van de ps2 versie :p voor de pc versie te gebruiken, alleen dat werkte niet DUHHH. de game vloog eruit als je een wedstrijd wou beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:22:
[...]

kwestie van oefenen. en rekening houden met wie je schiet. is ie links/rechts enz.

advies: ga de free training in, daar kan je lekker vrij oefenen op schoten. en nog veel meer. corners enz enz.
voor truukjes enzo ff hier kijken..
http://www.newstarsoccer.com/html/we7_master_class.htm

dit soort dingen zijn wel stoer, die beheers ik inmiddels ook redelijk. je hebt er niet veel aan in een wedstrijd maar toch is het fun.
http://download.worldcupm...tipleflickandL1volley.avi
thx voor de tip, zal er eens naar kijken en het een en ander uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag weer een dag naar de m*llem**r :)

Wat een game zeg! Ik heb vandaag zo'n 6 uurtjes achter deze game gezeten, waanzinnig. Na een uurtje wennen aan de controls, ging het echt superlekker.
Ook gaaf hoe iedereen zichzelf wilt vrijlopen. :P

Ik ga nog ff verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 00:12:
[...]

ik heb de nieuwste drivers. :)

anyway, wat voor 'stutter' bedoel je.
heb je last van een soort overlay van beelden??

dat had ik namelijk wel, ik heb vsync normaal altijd uit staan..
dus ik dacht laat ik het es aanzetten, en jah hoor. hij liep daarna 'perfect'.
hoe vsync aan/uitzetten..? ik doe dat hiermee. ;)

http://download.guru3d.co...db.php?action=file&id=362
Met Stutter bedoel ik een serie schokken die me mateloos irriteren tijdens het spelen, en vooral als er meerdere spelers op het scherm staan. Ook heb ik met de tussenfilmpjes en replays last van slow motion.. alleen op 640x480 is dit verholpen maar dat ziet er weer niet uit. Zelfs als ik de laatste detonator eropzet blijft dit probleem aanhouden. Dit vergalt echt veel voor mij, op de consoles heb je hier geen last van..

Bedankt voor de link btw, vsync staat nu ook hier aan :)

Verwijderd

Heb net Nederland-Schotland ff nagespeeld :p :)
Ik speelde op 5* en de einduitslag was 3-0
Toch best een magere score aangezien het in de echte Arena vanavond 6-0
is geworden ;)
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:56:
[...]
Met Stutter bedoel ik een serie schokken die me mateloos irriteren tijdens het spelen, en vooral als er meerdere spelers op het scherm staan. Ook heb ik met de tussenfilmpjes en replays last van slow motion.. alleen op 640x480 is dit verholpen maar dat ziet er weer niet uit. Zelfs als ik de laatste detonator eropzet blijft dit probleem aanhouden. Dit vergalt echt veel voor mij, op de consoles heb je hier geen last van..

Bedankt voor de link btw, vsync staat nu ook hier aan :)
vaag, dat met die slomo's in tussenfilmpjes heb ik wel een beetje, maar van die schokken heb ik geen last..
maar ik moet wel toegeven dat ik hem verder ook haast niet speel op pc, ik ben een beetje met kits aan het kloten enzo. maar ik ga hem pas echt spelen op pc als er leuke patches komen.
ik beleef nu veel plezier aan ps2 versie. :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 02:31 ]

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik speel em op 1024x768 op high met een Athlon 1400, 512 mb ram en een radeon 9600 en hij draait hetzelfde als de demo. Tijdens het spelen goed, in replays trekt ie het net niet. Maar daar kan ik wel mee leven :)

Grab shell dude!

• Zamorano
  • Niet online
Mijn order bij Play.com staat niet meer open, dat wil zeggen dat ie verstuurd is :)
Kan echt niet wachten om de full (PC versie) te spelen, ook weer een beetje editten enzo.

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

ZAMoRANo schreef op 20 november 2003 @ 11:25:
Mijn order bij Play.com staat niet meer open, dat wil zeggen dat ie verstuurd is :)
Kan echt niet wachten om de full (PC versie) te spelen, ook weer een beetje editten enzo.
Over dat editten gesproken, ik was gister de namen van 'onze' 11 aan het invoeren maar daar moest je wel de controller voor gebruiken :? Het toetsenbord wordt op de een of andere manier niet echt goed herkend in PES3, beetje jammer... Zo gaat het editten alsnog ongelooflijk veel tijd kosten, dan wacht ik toch maar even op een option file ofzo.

Grab shell dude!

• LoneRanger
  • Niet online
Is het erg dat ik die puntentelling nog niet snap?
Het aantal pes-punten enzo.
Ben vandaag begonnen met Cataluna en sta stijf onderaan met 3 punten.
Thuis in de beker verloren met 2-1 van WLW [Fullham]..
MAAR.. na een sinderende pot net gewonnen met 3-1.
Tevens mijn eerste overwinning. >:)

Wat een superspel dit zeg.
Dat openings filmpje...
_/-\o_ Konami _/-\o_

Ik heb trouwens geen enkel probleem, alles loopt super soepel zelfs met AA waar het demo schijnbaar problemen mee had.
Oh en een paar posts naar boven schijnen de problemen opgelost te zijn me het aanzetten van v-sync terwijl het bij mij juist hielp v-sync uit te zetten.

Verwijderd

Waardeloos. FIFA2004 werkt niet met mijn gameport gamepad, en PES3 heeft weinig licenties en NEPNAMEN!!! OMG!! Er zal dan wel een fanmade namepatch voor zijn maar dit vind ik gewoon nergens op slaan, alleen al op basis daarvan skip ik dit spel.

Met de stortvloed van games van vandaag de dag heb ik de vrijheid om me aan te stellen als een verwend jong, ja. 8)

Ik zal je sterker nog vertellen, ik ga een USB gamepad halen alleen voor FIFA2004. Een spel wat outofthebox aan komt kakken met namen als Clarense Seenonk is mijn aandacht niet waard. :r

Ego dixi (8>

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 18:04:
Waardeloos. FIFA2004 werkt niet met mijn gameport gamepad, en PES3 heeft weinig licenties en NEPNAMEN!!! OMG!! Er zal dan wel een fanmade namepatch voor zijn maar dit vind ik gewoon nergens op slaan, alleen al op basis daarvan skip ik dit spel.

Met de stortvloed van games van vandaag de dag heb ik de vrijheid om me aan te stellen als een verwend jong, ja. 8)

Ik zal je sterker nog vertellen, ik ga een USB gamepad halen alleen voor FIFA2004. Een spel wat outofthebox aan komt kakken met namen als Clarense Seenonk is mijn aandacht niet waard. :r

Ego dixi (8>
Your loss :Y)

Grab shell dude!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ego dixi (8>
Koop dan versie 2003 voor een prikkie. Fifa 2004 is wat mij betreft de meest waardeloze voetbalgame van de laatste jaren. Wat me trouwens wel opvalt bij PES is dat de namen van de spelers zelf vaak wel kloppen, maar dat de clubnamen alleen niet kloppen.

Toch heeft de full version PES me nog niet kunnen overtuigen van een aankoop en heb ik nu eerst Broken Sword 3 aangeschaft. Misschien dat PES in de toekomst nog voor een aankoop in aanmerking komt, maar op het moment mis ik eigenlijk een beetje de voetbalsfeer in PES. Het spelen van het spel komt dicht in de buurt van voetbal, maar de sfeer eromheen vind ik nog niet je van het. Ook vind ik dat konami de moeite had kunnen nemen om die PS2 icoontjes e.d eruit te halen.

uhm...

• Zamorano
  • Niet online

Ego dixi (8>
Nee een gamepad+FIFA2004 kopen voor max. 1 week speelplezier is slim! ;)
Want echte namen op je scherm is veel belangrijker dan plezier hebben in je spel.

Daarna ga je het gedwongen met frisse tegenzin spelen omdat je toch graag een beetje waar voor je geld wilt hebben. pff nou liever jij dan ik :7

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ach laat hem, hij weet niet beter.

Ik heb discovery hier in enschede eens een telefoontje gepleegt, en die knakker zei zelf dat het wel in januari pas kon wezen 8)7

Hij vroeg mij of ik de release datum wilde weten, ik zeg 21 november en hij is al 2 dagen op het internet verkrijgbaar daarop reageerde hij met " }) ooh, nou ALS hij zou binnenkomen dan was het zaterdag ongeveer''

maar dat kon hij niet met zekerheid zeggen.

• M@cer
Over een week is het hele nepnamen verhaal opgelost, dan is zijn ongetwijfeld de eerste patches binnen...

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 20:32
jullie hebben het steeds over sterren voor de moeilijkheidsgraad, maar ik kan deze nergens vinden. Ik wil het namelijk wat makkelijker zetten, kan 1 van jullie ff zeggen waar ik dit kan verstellen?

Ook heb ik vaak dat me knoppen niet goed reageren, bijvoorbeeld in het menu. Dan reageert ie soms niet goed en soms gaat ie in 1x 10 stappen naar beneden :? Ik hoop dat iemand mij hiermee ff kan helpen..

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Gaius
  • Niet online
Vlak voor je de wedstrijd gaat beginnen (1 scherm ervoor geloof ik) kun je de moeilijkheidsgraad instellen. :)

[smilie overkill]
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~mjzwetsloot/PLAATJESMAP/pes3.JPG :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)
[/smilie overkill]

Hij komt eraan. :9~
Nu snel een usb-verloop stekker kopen + ps2 controller. Of toch een gewone usb-gamepad? :)

• Zamorano
  • Niet online
Thufir_Hawat schreef op 20 november 2003 @ 21:30:
Vlak voor je de wedstrijd gaat beginnen (1 scherm ervoor geloof ik) kun je de moeilijkheidsgraad instellen. :)

[smilie overkill]
[afbeelding] :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)
[/smilie overkill]

Hij komt eraan. :9~
Nu snel een usb-verloop stekker kopen + ps2 controller. Of toch een gewone usb-gamepad? :)
JAAAAA gaaf he? Bij mij ook.
Ik hoop dat ie morgen al komt en dat er iemand thuis is. Maar overmorgen is ook goed, iig ff wat spelen in het weekend.

• Dr. Strangelove
Ik zal je sterker nog vertellen, ik ga een USB gamepad halen alleen voor FIFA2004. Een spel wat outofthebox aan komt kakken met namen als Clarense Seenonk is mijn aandacht niet waard.
Jij bent erg dom bezig :)

Over een paar weken zijn er patches voor PES beschikbaar die er voor gaan zorgen dat het spel niet alleen qua gameplay (waar het toch uiteindelijk om gaat) mijlen beter is dan FIFA maar ook qua presentatie.

Overigens ben je met een paar uur editten ook al heel ver op de PS2 zonder X-drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het blijft sneu voor de mensen die nog steeds zich zitten te ergeren aan fifa omdat ze niet de moeite nemen voor zo,n uitgewerkte game als deze .

Maarja dat is hun probleem :)

Mijne is vandaag verzonden bij play.com dus nu nog maar ff met de demo spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echte namen voor de pc versie, download dan deze http://people.freenet.de/gerard19/KONAMI-WIN32PES3OPT.rar option file ff.
het is nog niet allemaal perfect enzo heb ik gelezen, maar het is een begin.

ik heb hem zelf trouwens nog niet geprobeert :)

'copy tKONAMI-WIN32PES3OPT file to your konami / pro evolution seoccer 3 / save/ KONAMI-WIN32PES3OPT/ folder'

anyway, ik ga nu lekkah slapen.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja ik wil het best een kans geven maar de kans is groot dat dit jullie het ophemelen alleen maar om de gevestigde orde te irriteren... Ik wacht wel op een deel 2 met een startpost met linkjes en een overzicht van de pro's en cons t.o.v. FIFA2004.

En jammer dat die patch nog niet 'perfect' is. Ik wil gewoon geen gezeik en gewoon de juiste namen. Zelfs van de derde divisie van Wales. De laatste keer dat ik een voetbalspel met nepnamen zag was 1995 op de 386, was een Duits spel genaamd "Kicker".

Dit hoef je toch niet te verwachten van een spel van tientallen euri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zou toch maar lekker FIFA gaan spelen als ik jou was.. Dat is lekker realistisch, als je CL haalt zit je bij 3 clubs uit hetzelfde land in de poule..

Voor de PS2 is dit spel al een tijdje uit en zijn al verschillende patches op het internet te vinden zodat alles wordt geupdate. Je moet bij PES ook niet verwachten dat je de derde divisie van Wales kan spelen, want dan zal je ook bedrogen uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 04:15:
Nou ja ik wil het best een kans geven maar de kans is groot dat dit jullie het ophemelen alleen maar om de gevestigde orde te irriteren... Ik wacht wel op een deel 2 met een startpost met linkjes en een overzicht van de pro's en cons t.o.v. FIFA2004.

En jammer dat die patch nog niet 'perfect' is. Ik wil gewoon geen gezeik en gewoon de juiste namen. Zelfs van de derde divisie van Wales. De laatste keer dat ik een voetbalspel met nepnamen zag was 1995 op de 386, was een Duits spel genaamd "Kicker".

Zelf weten, ik heb jaren lang FIFA gespeeld en ik ben die spellen gewoon spuugzat.
PES3 is echt een verademing, eindelijk een alternatief. Niks ophemelen, dat laat ik wel aan EA over.

IMHO zie je alles in een heel vreemd perspectief als je PES3 hierom laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 04:15:

Precies mij zelfde gedachte toen ik PES voor het eerst speelde; wat is dit voor B-spel ?! Geen echte namen van spelers en clubs, wat ziet het er simpel uit zeg !

Maar na 5 potjes dacht ik er wel ff anders over :) Hier zit zoooo veel meer voetbalgevoel in als in ieder ander voetbalspel !

PES3 is nog velen malen sterker dan PES1 naar mijn mening, en dat niet alle namen kloppen vind ik echt de minste zorg, ik neem nog niet eens de moeite om die patches te installeren, vindt het wel goed zo.

Dit is voor mij een van de weinige spellen die tientallen euri waard is, puur vanwege de geniale gameplay. Fifa is voor mij persoonlijk echt een commercieel ongeinspireerd zootje geworden.

Je mist echt wat als je nooit es een paar seizoenen Master League zult spelen, je gaat echt verslaafd raken aan dat spel, geloof me !

Geef dit spel een kans en ik durf te wedden dat je nooit meer een Fifa zult aanraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO ik heb um ook. De demo liep hier goed op 800*600 medium graphics.

Maar als ik nu de volledige speel dan gaatie onwijs sloom op de zelfde instelling.
Zelfs als ik um op 640*480, low graphics zet gaat niet beter lopen :S

Ik heb een athlon 700, gf 4 ti4200 128 mb, 256 ram.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Moet ik soms de snelheid sneller zetten of nieuwe drivers downe ??

Hoop dat iemand me kan helpen.

p.s. de logitech dual gamepad ofzo is echt ideaal voor dit spel (die ps2 controller)
Vooral om dat de configuratie op ps2 controller is gebasseerd...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet waar het aan licht..........aan het geluid daarom gaat allles in slow motion. Ik heb me geluid disabled en nu loopt ie als een trein. nog wel lage resolutie maarja ik heb dan ook maar 600 mhz met een geforce4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nu moet ik het geluid ermaar zelf bij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serieus??

Net ff post doorgelezen en lees dat meerdere mensen last hebben van dat 'schokkerige'. Zo te lezen moet ik nieuwe videokaart drivers proberen/ v sync aanzetten (?)/geluid uit (?) :/

Maar hopen dat dit werkt want wil spelen :'(

En snel sparen voor upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 11:23:
Ik weet waar het aan licht..........aan het geluid daarom gaat allles in slow motion. Ik heb me geluid disabled en nu loopt ie als een trein. nog wel lage resolutie maarja ik heb dan ook maar 600 mhz met een geforce4
Als je onboard sound hebt zou het logisch zijn dat je CPU het niet meer trekt, ook omdat het al niet echt een snelheidsmonster is.
Als je een PCI soundcard hebt kan het zijn dat ie ergens een IRQ mee deelt (Videokaart?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zal best kunnen ja, maar ik denk dat het door een groot gedeelte komt door het commentaar, dat trekt nogal veel van de computer denk, want in de demo deed ie het perfect, dus ga nu ff alleen het commentaar uitdoen ff kijken of dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dus v-sync ofzo aanzet zou het dus ook soepeler moeten lopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de nationale teams, kun je ook andere spelers oproepen?
Bijvoorbeeld in de demo klopt de Spaanse selectie niet helemaal, die wil ik kunnen wijzigen. Kun je dan spelers toevoegen/verwijderen van je selectie of moet je dan echt serieus gaan editten?
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 11:55:
Ja dat zal best kunnen ja, maar ik denk dat het door een groot gedeelte komt door het commentaar, dat trekt nogal veel van de computer denk, want in de demo deed ie het perfect, dus ga nu ff alleen het commentaar uitdoen ff kijken of dat helpt
Ja en dat kan dus als oorzaak hebben dat er iets niet helemaal in orde is met je geluidskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 11:59:
als ik dus v-sync ofzo aanzet zou het dus ook soepeler moeten lopen ??
toen ik v-sync uit had staan had ik af en toe van die wazige flikkeringen, toen ik v-sync aan had gezet had ik daar geen last meer van. ik heb v-sync dus niet aangezet vanwege de snelheid waarmee het spel draait. lijkt me trouwens ook sterk dat de game sneller gaat lopen met v-sync aan. :)

verder heb ik net ff deze option file voor de pc geprobeert http://people.freenet.de/gerard19/KONAMI-WIN32PES3OPT.rar en ik moet zeggen dat het al een behoorlijke verbetering is. club teams hebben echte namen, en ff snel 2 wedstrijdjes gespeeld, ajax heeft iig echte namen.
ik zou hem gewoon ff gebruiken tot er een andere komt. vergeet niet je originele option file ff te backuppen zodat mocht er iets fout gaan je je originele nog hebt. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 13:39 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.