Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.300 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Even voor de PC versie: Hier zit dus geen multiplayer mogelijkheid op ?

Aangezien je bij de PS2 variant wel bij controller select met meerdere spelers (tot 8 man) kan spelen, zou het mooi zijn als dit in de PC versie ook kan maar dan over internet :)

Wellicht nog in een toekomsitge Mod, hoewel dat wel moeilijk te maken is lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
vind het nog maar een raar spel :) reso stond eerst op 1024, toen liep het spel te snel, mannetjes vlogen over het veld, nu op 1152 werkt ie soms goed, niet te snel niet te langzaam maar soms heeft ie toch de neiging om iets sneller te gaan dan normaal :/

helaas gaat reso atm niet hoger dan 1152, waarom weet ik niet :)

voor de rest is het tof spel, jammer dat ik niet al die truukjes ken, mede omdat ik geen ps2 joy hebt maar een gravis gamepad pro. iemand hier die winkel in rdam weet met ps2-usb convertor?

Ook lukt het me vaak niet om een halve omhaal te maken, ze doen alleen een kopbal :/ dat sux :)

[ Voor 15% gewijzigd door A1ex op 21-11-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er nou niemand enig idee waarom het spel bij mij zelfs op 640*480 low graphics zo onwijs sloom loopt @ athlon 700, gf4 ti 4200 18mb, 256 mb ram ??

terwijl de demo het goed deed @ 800*600 medium graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een leuke 'patch' voor de pc versie..
echte kits en vlaggen.. :) http://www.soccergaming.t...4&perpage=15&pagenumber=1

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 16:38:
heeft er nou niemand enig idee waarom het spel bij mij zelfs op 640*480 low graphics zo onwijs sloom loopt @ athlon 700, gf4 ti 4200 18mb, 256 mb ram ??

terwijl de demo het goed deed @ 800*600 medium graphics
Heb je de recommended specs gezien? Dan weet je waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OFFICIAL fix patch van konami..

''- Fixed so that the settings of "Setting.exe" will be reflected accordingly.
- Fixed the problem of game running too fast in the full screen mode.
- Fixed the problem of the game stopping when switching to "Window mode".
- Fixed the problem of the game stopping when only Spanish is installed, and when trying to change the language sound.
- Fixed the portions of the game stuttering during the match.
- Fixed the problem of changing the player call name, when there is only one language installed.
- Fixed so that the game can be played through the finals in a multi player mode.
- Fixed the shadow effect of the player on the pitch.
- Cleared the line when the game screen fades out (happened rarely)
- Fixed the problem of the schedule becoming incorrect after the 7th week of the 3rd season in the Master League mode.''

-edit
ze hebben de url verandert, kzal ff kijken waar die nu staat...

aha, gevonden..
http://www.konamityo.com/we/en/pes3pc/pes3_patch1102.exe

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 16:47:
OFFICIAL fix patch van konami..

- Fixed so that the game can be played through the finals in a multi player mode.

[/qoute]

Over wat voor soort multiplayer hebben ze het hier nou ? Gewoon meer controllers of echt netwerk multiplay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

woei, die option file is idd best goed, hulde aan de maker _/-\o_

vanavond maar ff die patch installeren en maar hopen dat je dan ook online kunt spelen :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen die de pc versie heeft, download die kits en vlaggen 'patch', WOW, ik heb hem geinstaleerd... je weet niet wat je ziet! echt mega gaaf. de kits zijn nog vetter dan in fifa! ziet er echt geweldig uit!!!! echt heel mooi.
en al die vlaggen zijn gaaf.. lijkt geweldig als mensen ermee zwaaien in het stadion.
bij sommige teams kloppen de kraagjes van het shirt niet helemaal, maja als nog 10x beter dan het origineel.

ik meen het, het ziet er geweldig uit.. downloaden dus!
verplichte kost voor mensen met de pc versie

voor meer info kijk ff in dit topic!!
http://www.soccergaming.t...4&perpage=15&pagenumber=1

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10

Christiano007

Ich bin der champion

Iemand het spel al in de winkels gezien voor de pc?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 14:22
hm, ik heb nog steeds het probleem dat het menu niet reageert op wat ik doe, dan gaat ie weer 6 stappen omhoog, om vervolgens een minuut lang niet te reageren, bij iemand bekend? OF hoe je dat oplost? Bij de "demo" versie had ik dit ook al :{ Best vervelend, want nu ben ik dus verplicht fifa te spelen (en dat willen jullie me toch niet aan doen jongens? :+ )

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Maverick schreef op 21 november 2003 @ 19:10:
hm, ik heb nog steeds het probleem dat het menu niet reageert op wat ik doe, dan gaat ie weer 6 stappen omhoog, om vervolgens een minuut lang niet te reageren, bij iemand bekend? OF hoe je dat oplost? Bij de "demo" versie had ik dit ook al :{ Best vervelend, want nu ben ik dus verplicht fifa te spelen (en dat willen jullie me toch niet aan doen jongens? :+ )
V-sync uitzetten al geprobeert?
Dat werkte voor mij iig.

dicaprio: bedankt voor de linkjes, supér :>

[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 21-11-2003 19:30 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Toetsenbord werkt op de een of andere manier niet goed met PES3. Ik gebruik nu een gamepad en dan werkt alles perfect.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
LoneRanger schreef op 21 november 2003 @ 19:26:
[...]

V-sync uitzetten al geprobeert?
Dat werkte voor mij iig.

dicaprio: bedankt voor de linkjes, supér :>
Uitzetten? n0ouja, zal het eens proberen (moek weer reinstallen, had het er van frustratie al afgekeilt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:11
Overigens ben je met een paar uur editten ook al heel ver op de PS2 zonder X-drive.
Kan dat ook met een USB-toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ff wat screenshots die ik net heb gemaakt..
dit is dus met originele kits en vlaggen. :)

Afbeeldingslocatie: http://server4.uploadit.org/files/211103-titel.JPG

Afbeeldingslocatie: http://server4.uploadit.org/files/211103-liverpool.JPG

Afbeeldingslocatie: http://server4.uploadit.org/files/211103-brazil.JPG

Afbeeldingslocatie: http://server4.uploadit.org/files/211103-ajpsv.JPG

Afbeeldingslocatie: http://server4.uploadit.org/files/211103-arsenal.JPG

Afbeeldingslocatie: http://server4.uploadit.org/files/211103-portugal.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:07
Dat irritante probleem was bij mij opgelost door in window mode te spelen :).

Ohja, mij valt op dat als je traint schiet je veel preciezer dan in een wedstrijd zelf. In een wedstrijd hoef je de schietknop maar aan te raken en hij vliegt al over, in de training niet :?. Verder echt een überspel :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
wel raar dat in cup match alle namen goed staan, als ik dan ML start met bv feyenoord dat iedereen andere namen en hoofies hebbe :) ook met tegenpartij geloof ik.

met nieuwe patch loopt het spel wel beter nu, nu nog ps2>usb convertor in rdam vinden ik ben klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die patch werkt ook op de demo en icm met Teampick2 kan ik alle teams wel ff bekijken. Net ff een potje Brasil - Spanje gedaan zonder tijdslimiet, heel erg spannend op 3*.
Ik kwam vroeg achter maar toen ik eenmaal in de wedstrijd kwam ging het echt lekker. Bij 5-8 voor mij (Spanje) ben ik gestopt. De tenues zien er echt heel mooi uit iig. Kan niet wachten tot ik de Full heb en dan ML te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Wat me opvalt:

www.bartsmit.com
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0101428.jpg

DVD
Pro Evolution Soccer 3 Cdr
(verhaal over het spel)
Wat is het nou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Hmm de patch werkt niet op de cd-rip, althans niet bij mij.
Als ik die post hierboven lees word ik toch iets minder blij.

Pff ook nog eens met 2-4 veloren van PES-United.. wat zuigt dit spel zeg >:) ;)

Ik snap echt helemaal niets van die basis punten etc.
Moest maar eens wat uitleg gaan lezen.
Inmiddels sta ik al 1600 in de min :o [geloof dat ik iets verkeerd gedaan heb met een transfer]

Heeft tussendoor trainen met je ploeg zin?
Ik las iets in de trand dat ze elkaar beter konden vinden, hogere team-play skills.
Overigens vind ik het niet zo'n punt dat de namen van spelers en clubs niet of nauwlijks kloppen.
ML is immers ook fantasie.
Die shirts en vlaggen zijn trouwens wel heel fraai.
Valt me altijd op dat "de community" altijd veel mooiere shirts kan maken dan de developer.
[lees fifa, pes en cycling-manager]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 21 november 2003 @ 21:21:
Hmm de patch werkt niet op de cd-rip, althans niet bij mij.
Als ik die post hierboven lees word ik toch iets minder blij.

Pff ook nog eens met 2-4 veloren van PES-United.. wat zuigt dit spel zeg >:) ;)

Ik snap echt helemaal niets van die basis punten etc.
Moest maar eens wat uitleg gaan lezen.
Inmiddels sta ik al 1600 in de min :o [geloof dat ik iets verkeerd gedaan heb met een transfer]

Heeft tussendoor trainen met je ploeg zin?
Ik las iets in de trand dat ze elkaar beter konden vinden, hogere team-play skills.
Overigens vind ik het niet zo'n punt dat de namen van spelers en clubs niet of nauwlijks kloppen.
ML is immers ook fantasie.
Die shirts en vlaggen zijn trouwens wel heel fraai.
Valt me altijd op dat "de community" altijd veel mooiere shirts kan maken dan de developer.
welke patch werkt niet????
bedoel je die officiele van konami??? want die doet het idd niet met een rip.. :) dat gaat ie om je cd zeiken.. :p

die officiele shirts enzo die doen het overal op, rip of niet maakt niet uit.. is ook eig geen patch, naja een kleintje dan :p :)

anyway, van teamtraining wordt je team eg niet beter ofzo hoor.. is alleen om nieuwe opstellingen enz te testen/tweaken zodat je dat niet in wedstrijden hoeft te doen.. :)
als je een betere team play wilt krijgen moet je spelers kopen die al goede stats hebben bij team-play, verder iedereen mee laten doen in wedstrijden, dus ook af en toe ff wisselen ipv alleen maar met de starting 11 spelen. ;)
die namen van de clubs en spelers zijn heel makkelijk correct te krijgen, gewoon ff die option file downen. :)
ow jah, pas op dat je op het eind van het seizoen niet in de min staat, anders is het GAME OVER

have fun.!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 21:30:
[...]

welke patch werkt niet????
bedoel je die officiele van konami??? want die doet het idd niet met een rip.. :) dat gaat ie om je cd zeiken.. :p
Tja dat die niet zou werken vreesde ik al ;)
Geeft verder ook niet ik wacht wel op de originele. [als die op cd uitkomt]
die officiele shirts enzo die doen het overal op, rip of niet maakt niet uit.. is ook eig geen patch, naja een kleintje dan :p :)
Oh maar die doet het ook wel, vandaar dat ik zei dat die shirtjes en vlaggen er prima uitzagen. [bedankt nog voor de link]
anyway, van teamtraining wordt je team eg niet beter ofzo hoor.. is alleen om nieuwe opstellingen enz te testen/tweaken zodat je dat niet in wedstrijden hoeft te doen.. :)
als je een betere team play wilt krijgen moet je spelers kopen die al goede stats hebben bij team-play, verder iedereen mee laten doen in wedstrijden, dus ook af en toe ff wisselen ipv alleen maar met de starting 11 spelen. ;)
die namen van de clubs en spelers zijn heel makkelijk correct te krijgen, gewoon ff die option file downen. :)
Ah ja, ik had iets gelezen in het spel dat een speler moest wennen aan een team.
Dus dat je niet raar op moest kijken dat wanneer je een speler kocht dat zijn teamplay stats ineens lager waren als hij zich bij je had gevoegt.
Ik dacht dat training daarbij hielp maar dat gaat dus alleen via echte wedstrijden.
have fun.!
Dat had ik al met de demo, geen probleem dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK had ook zoiets met de demo en bij mij ging het weg met windows 98 ondersteuning aan te zetten (als je xp hebt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

wow, die kits zien er echt :9~ uit, krijg meteen weer zin om te spelen :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga volgende week mijn ps2 om laten bouwen.

Als ik al die VETTE patches zie die er voor we7 en ook al voor pes3 zijn op de ps2 word ik GEK.. er zijn echt schitterende patches out there.
en er komen alleen maar meer.!!

Ik weet wel dat ze ook op pc zullen komen, maar vind dat het spel toch het lekkerst speelt op de ps2. dan gaat ie nooit te snel/langzaam, speel ik hem op een heerlijk grote tv, en hang ik lekker achterover met me ps2 controller in mijn handen.
bij de patches die nu uit zijn heb je nog een option file nodig waar alle echte namen in staan, maar in de komende patches zitten alle echte namen in het spel en natuurlijk gelijk de laatste transfers.
verder ziet het er helemaal anders uit, dus een andere title screen enzo, verder zit er vette muziek in die patches, ook als je het veld op loopt. als je cl speelt hoor je bv dat cl deuntje als je het veld op komt.
ook het intro filmje is anders, je ziet dan gewoon allemaal echte beelden onder het genot van heerlijke muziek natuurlijk.!

er komen straks ook patches waar je het EK2004 kan spelen met de nieuwe kits voor dat tournooi enz enz enz

zo kan ik nog wel ff doorgaan.
krijg morgen ook we7 van iemand dus ik ben er klaar voor! :D

hier wat screens van een pes3 ps2 patch..

Afbeeldingslocatie: http://server3.uploadit.org/files/111103-DCP_0565.JPG
Afbeeldingslocatie: http://server3.uploadit.org/files/111103-DCP_0558.JPG
Afbeeldingslocatie: http://server3.uploadit.org/files/111103-DCP_0562.JPG
Afbeeldingslocatie: http://server3.uploadit.org/files/111103-DCP_0545.JPG

er schijnt morgen ook een patch uit te komen voor de pc versie, tenminste dat melden ze op http://www.proevolutionline.com/ :)
LoneRanger schreef op 21 november 2003 @ 21:21:

idd, das zeker waar.
kijk hier maar es, dan zie je al die kits. echt heel mooi gemaakt.
http://www.freeforumzone....ggi.aspx?f=4567&idd=38097
niet voor 56k modem geschikt!!!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik heb hem nu ook voor de ps2 en pc en moet zeggen dat ik hem ook liever op de pc speel, ook al is het beeld kwalitatief wat minder. Het is idd gewoon lekkerder om relaxed (of niet :P) op de bank te zitten met je vrienden naast je ipv in je bureau-stoel achter je monitor (alhoewel ik een 19" flatscreen monitor heb die dient als tv op m'n kamertje >:) :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Aargh, voor de patch draaide ie gewoon lekker maar na de patch (de officiele van Konami dus) is het hier ook slomo wat de klok slaat :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
amahusu schreef op 22 november 2003 @ 12:03:
ik heb hem nu ook voor de ps2 en pc en moet zeggen dat ik hem ook liever op de pc speel, ook al is het beeld kwalitatief wat minder.
Ik neem aan dat je bedoelt liever op je ps2 ? :P

Maar is het grafisch verschil dan zo hoog tussen de 2 versies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

jOzh schreef op 22 november 2003 @ 12:24:
Aargh, voor de patch draaide ie gewoon lekker maar na de patch (de officiele van Konami dus) is het hier ook slomo wat de klok slaat :/
...en na het installeren van nieuwe ATI drivers krijg ik bij het opstarten een zwart scherm. Gaat lekker hier :'(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 22 november 2003 @ 12:32:
[...]

Maar is het grafisch verschil dan zo hoog tussen de 2 versies ?
het beeld is minder scherp op de ps2 versie dan op de pc, maar ergens vind ik het mooier :? heel raar, maar het is net alsof het op de pc versie TE scherp is.
zal wel komen omdat ik pes gewend ben op de ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn slidings worden steeds beter :P, ik weet nu goed te timen, zodat ik een vrije trap tegen of zelfs een gele/rode kaart weet te ontduiken :P

Net even NL-SCO gespeeld, maar het leek meer op SCO-NL :P, kreeg een aantal zeer goede kansen, 4x op de paal/lat zelfs :X, uiteindelijk gewonnen door penalty's :Y

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Waar kan ik de optie vinden om V-sync te togglen? Kan het nergens vinden...

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 22 november 2003 @ 12:51:
[...]

...en na het installeren van nieuwe ATI drivers krijg ik bij het opstarten een zwart scherm. Gaat lekker hier :'(
het spel wil dus niet meer starten??

gooi die cafe file uit je data folder van pes 3 eens weg (en backup hem) als het goed is werkt ie dan, alleen hebbie geen intro filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 14:53:
[...]

het spel wil dus niet meer starten??

gooi die cafe file uit je data folder van pes 3 eens weg (en backup hem) als het goed is werkt ie dan, alleen hebbie geen intro filmpje.
Jep, dat had ik inderdaad gedaan. Dus ik kom nu wel weer in het spel maar ik krijg em niet meer soepel lopend zeg maar. Zelfs met m'n oorspronkelijke video-drivers, zonder patch of kits of wat dan ook wil ie niet meer (terwijl dat nog wel goed ging voor ik die kl*te Konami patch probeerde :/ )

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 22 november 2003 @ 14:58:
[...]

Jep, dat had ik inderdaad gedaan. Dus ik kom nu wel weer in het spel maar ik krijg em niet meer soepel lopend zeg maar. Zelfs met m'n oorspronkelijke video-drivers, zonder patch of kits of wat dan ook wil ie niet meer (terwijl dat nog wel goed ging voor ik die kl*te Konami patch probeerde :/ )
nou, ik zou zeggen, installeer pes3 opnieuw en zet die kl*te patch er niet meer op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 12:58:
Mijn slidings worden steeds beter :P, ik weet nu goed te timen, zodat ik een vrije trap tegen of zelfs een gele/rode kaart weet te ontduiken :P

Net even NL-SCO gespeeld, maar het leek meer op SCO-NL :P, kreeg een aantal zeer goede kansen, 4x op de paal/lat zelfs :X, uiteindelijk gewonnen door penalty's :Y
Ik heb ook de grootste moeite met verdedigen. Ik ren altijd achter de aanvaller aan en als ik een mannetje kies wat voor hem staat rent de speler me vaak zo voorbij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 15:33:
[...]

nou, ik zou zeggen, installeer pes3 opnieuw en zet die kl*te patch er niet meer op. ;)
Ja, dat heb ik natuurlijk ook gedaan (eerst nog even m'n ati drivers geupdate naar Catalyst 3.9) maar ik krijg PES nu ineens niet meer vloeiend. Reinstallen van m'n oude video drivers hielp ook niet.
Oftewel, nu kan ik gaan wachten op een patch van Konami die wel werkt... ;(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
nou eindelijk dat menu-probleem opgelost, bedankt jongens _o_

nu eindelijk eens goed kunnen spelen, wel vreemd dat ajax museumplein heet, maar de meeste spelers wel de goede naam hebben :? iig, wat me opvalt is dat het een beetje aan virtua striker doet denken, heel erg arcade dus, nu kan dat ook aan het feit liggen dat ik op zijn makkelijkst heb gespeeld, maar twas toch wel appart. Is dat op andere niveaus beter? Iemand nog tips boor patches of updsates? (niet die originele nemen dus zie ik hiet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 22 november 2003 @ 16:03:
Iemand nog tips boor patches of updsates? (niet die originele nemen dus zie ik hiet :P )
echte spelersnamen en clubnamen:
http://people.freenet.de/gerard19/KONAMI-WIN32PES3OPT.rar

echte kits en vlaggen:
http://www.soccergaming.t...4&perpage=15&pagenumber=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Die namen patch is perfect, alleen die van die kits die klopt niet, dies maar een halve mb oid :?
is het btw mogelijk om hoofden te editten? Want de spelers lijken werkelijk nergens naar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 22 november 2003 @ 16:45:
[...]

alleen die van die kits die klopt niet, dies maar een halve mb oid :?
die van die kits klopt wel hoor. hier kan je die downen http://www.filefront.com/...sight/patches/TheWolf.rar
is ongeveer 50 mb.
hij doet ut, hier een screenshot die ik net gemaakt heb. :)

Afbeeldingslocatie: http://server4.uploadit.org/files/221103-owen.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
heb het door, ik deed save link as, dan krijg je het html bestand als rar oid. Nu gaak em downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Jaaaa ik heb hm (officieel) voor de pc.
45 euro bij e-plaza in enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d.hagenaars/pes3.png

Werkt :) alleen de ajax tenues zijn niet helemaal perfect.
Weet iemand hoe de hoofden te editten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op 22 november 2003 @ 17:43:
Jaaaa ik heb hm (officieel) voor de pc.
45 euro bij e-plaza in enschede.
Kheb hem net ook gehaald, maar met patch loopt ie nog even klote als zonder. Beetje jammer dit, blijf gewoon slowdown houden met amper spelers om m'n scherm.. Zit eraan te denken om hem maar weer terug te brengen, hier word ik niet echt vrolijk van.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou bij mij doet hij het wel normaal, alleen zo'n rare ''refresh'' in het midden van het scherm steeds.

Waar moet ik die naam file plaatsen voor de echte namen?

[ Voor 25% gewijzigd door Christiano007 op 22-11-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik heb em sinds vandaag ook officieel, alles werkt perfect, met en zonder patch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Christiano007 schreef op 22 november 2003 @ 19:52:
Nou bij mij doet hij het wel normaal, alleen zo'n rare ''refresh'' in het midden van het scherm steeds.

Waar moet ik die naam file plaatsen voor de echte namen?
De originele laten vervangen, die heet exact hetzelfde, moet je ff zoeken, weet het niet uit m'n hoofd.

Wat zijn trouwens goede PES community sites? Voor fifia ken ik er zat, maar voor pes geeneen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
http://www.fifasoccer.info/

Rare url voor een pes-site >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Maverick schreef op 22 november 2003 @ 20:32:
[...]

De originele laten vervangen, die heet exact hetzelfde, moet je ff zoeken, weet het niet uit m'n hoofd.
Lamaar heb hm al :)

[ Voor 15% gewijzigd door Christiano007 op 22-11-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
[...]

Wat zijn trouwens goede PES community sites? Voor fifia ken ik er zat, maar voor pes geeneen
http://www.soccergaming.com en het forum op http://www.soccergaming.tv

Verder speciaal voor PES PC is er http://www.proevolutionline.com en ja ook socceraccess gaat zich met PES bemoeien op http://pes.socceraccess.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik check ook altijd www.pesfan.com, daar staan voornamelijk ps2 related topics, maar sinds de release van pes3 op de pc begint het daar ook wel te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Ligt het aan mij, of is het ONMOGELIJK om een speler goed lijkend te maken :? Ik ben een half uur bezig geweest aan van der vaart, maar hij lijkt nog steeds nergens naar :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb al een paar gezichten (van nistelrooij, cocu, vd meijden) zo even tussendoor gezien die sprekend leken op de echte tijdens een eigen speler maken, dus het zal wel mogelijk zijn (!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Christiano007 schreef op 22 november 2003 @ 23:12:
Ik heb al een paar gezichten (van nistelrooij, cocu, vd meijden) zo even tussendoor gezien die sprekend leken op de echte tijdens een eigen speler maken, dus het zal wel mogelijk zijn (!?)
die ben ik idd tegengekomen, maar zelf 1 maken lukt me niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evo-web heeft een gaaf forum, met veel patches, patchnews enz.

http://www.evo-web.co.uk/

http://www.pesfan.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik krijg die patch maar niet geinstalleerd.

Als ik met AFSExplorer het volgende probeer te doen
- Click Command in the top menu row. Select 'Import Folder'.
dan komt die AFSExplorer telkens met de volgende foutmelding
Cannot import over a sub-afs file. Extract it first and load it afterwards
Heeft iemand dit probleem ook al gehad of weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en da's precies dezelfde melding die ik krijg!
heb ook al vanalles geprobeerd, de namenlijst heb ik wel voorlekaar gekregen, de kits lukt maar niet.
anyone?? ook op andere sites die boven genoemd worden niets kunnen vinden dat hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackazz schreef op 23 november 2003 @ 13:26:
[...]

Ik krijg die patch maar niet geinstalleerd.

Als ik met AFSExplorer het volgende probeer te doen

[...]

dan komt die AFSExplorer telkens met de volgende foutmelding

[...]

Heeft iemand dit probleem ook al gehad of weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Volg stap voor stap de readme die in de rar file zit.
als je het exact zo doet moet ie het doen..

die kits dir moet je ff op c:/[150pl_auto_uni.afs] neerzetten, anders kan die de bin files niet vinden als je ze wilt toevoegen in de afs.

En gebruik het progje die in de rar zir "AFSExtract7_1_3_BETA4.exe" om het spel te patchen, niet AFSExplorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 15:54:
[...]

Volg stap voor stap de readme die in de rar file zit.
als je het exact zo doet moet ie het doen..

die kits dir moet je ff op c:/[150pl_auto_uni.afs] neerzetten, anders kan die de bin files niet vinden als je ze wilt toevoegen in de afs.

En gebruik het progje die in de rar zir "AFSExtract7_1_3_BETA4.exe" om het spel te patchen, niet AFSExplorer.
thnx.. hiermee ist ut me gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackazz schreef op 23 november 2003 @ 17:46:
[...]

thnx.. hiermee ist ut me gelukt.
np :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Die AFSExtract7_1_3_BETA4.exe werkt niet eens bij mij.

Component 'MSCOMCTL.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid

dat dll bestandje mistie niet want dat heb ik er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicaprio thx, het werkt!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op 23 november 2003 @ 19:19:
Die AFSExtract7_1_3_BETA4.exe werkt niet eens bij mij.

Component 'MSCOMCTL.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid

dat dll bestandje mistie niet want dat heb ik er wel bij.
download dit bestand, installeer het en je prob is opgelost.!! :)
http://www.spywareinfo.co...ools/missingfilesetup.exe

-edit
voor de mensen die nog een option file zoeken (echte namen), die oude link werkt niet meer, dit is de nieuwe.. :) have fun.
http://people.freenet.de/gerard19/Optionfile_by_Gerard.zip

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 20:16:
[...]

voor de mensen die nog een option file zoeken (echte namen), die oude link werkt niet meer, dit is de nieuwe.. :) have fun.
http://people.freenet.de/gerard19/Optionfile_by_Gerard.zip
Zitten in die option file ook de transfers bijgewerkt voor dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, er is een nieuwe patch uit van WOLF!!

mensen die de oude patch al hebben weten dat er nog veel foutjes in zitten, vooral bij de kragen van sommige kits..
voor de mensen die denken, HUH patch??? het gaat hier om een patch voor de pc versie waardoor je echte shirts met reclame enzo krijgt en echte vlaggen van de teams.

ff een quote over de nieuwe patch van The WOLF:
This latest pack updates some of the uniforms which were not of the higest quality on the first pack, corrects 99% of the collar issues and also adds the uniforms for the few teams that were missing the official sponsor logos. The flags are in there also but unchanged. I kept those in so you don't have to d/l both patches to get everything.

Please follow the instructions in the .txt file in the .rar.

Remember to extract the flag files and the uniform folder to the C: drive otherwise AFS Extract will not be able to access the files becasue of the folder length being too long.
zoals je ziet zijn die problemen voor 99% opgelost.. :)

hier de link..
http://www.filefront.com/.../patches/WolfKitPack2.rar

Have FUN!

btw, echt gaaf dat mensen zoals The WOLF en al die andere mensen die zich bezighouden met patches ed voor de pes/we community er zoveel tijd en moeite in steken om ons meer plezier aan het spelletje te geven.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

yeah!

woei, kan niet wachten tot ik thuis ben om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ben nog steeds sterk en heb hem niet gedownload...Hij zal wel in de loop van de week binnenkomenn hoop ik.. Tot die tijd ben ik ff zoet met NFS:U

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vin het knap hoor van je ;)
Toen ik hoorde dattie te downloaden was ben ik meteen begonnen, heb zoooooooo lang op dit spel gewacht.

Balen alleen dat me pc um niet goed aankan |:(

Gelukkig soon upgraden @ hcc en daarna koop ik um ook cker origineel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 22 november 2003 @ 14:58:
[...]

Mijn versie loopt nu heerlijk, eerst met patch liep ie klote. Toen de originele .exe van de DVD erop gezet en het werkt nu heerlijk. Geen idee waardoor het komt maar ik ben tevreden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Even wat anders, ik heb mijn exemplaar besteld bij play.com. Hij is nog niet binnen, maar ik heb ook niet zo veel tijd. Wat mij echter meer zorgen baarde is dat het een DVD-ROM is ipv een normale CD ROM. Ik heb dus geen DVD speler in mijn pc zitten. Dat is op zich wel op te lossen omdat mijn vriendin die wel heeft, dus ik gebruik die wel even.

Is er iets mogelijk, waardoor je na een full install de cd niet meer nodig hebt? Dat zou mijn oplossing zijn van dit probleem.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

yep, er zijn no-cd patches voor te vinden, voor zowel het origineel als de gepatchede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Het duurt ongeveer een week voordat ie binnen is na verzending door Play.com

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

heb hem zojuist gehaald bij frs :)
nu eerst het "menu-probleem" maar ff op zien te lossen, kan ik tenminste full screen spelen :P
zo niet, dan upgrade ik speciaal voor dit spel mn videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 24 november 2003 @ 10:03:
Ben nog steeds sterk en heb hem niet gedownload...Hij zal wel in de loop van de week binnenkomenn hoop ik.. Tot die tijd ben ik ff zoet met NFS:U
Pak mijn hand maar beet dat staan we samen sterk ,want ik probeer ook vol te houden en speel ook maar nfs en cod natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wat ik me afvraag: waarom kan de pc supersimpel de bal van me afpakken, terwijl ik andersom secondenlang sta te duelleren met de ellebogen als de tegenstander de bal heeft... (en het in 90% van de gevallen überhaupt niet eens lukt om 'm af te pakken) :(

Daar ergerde ik me bij FIFA ook zo aan.. en ik erger me er ook aan dat de scheidsrechters nooit hebben gehoord van "de bal spelen" bij een sliding....

Ik dacht eerst dat dit spel gewoon perfect was, maar als je een tijd lang speelt ga je je toch ergeren aan bepaalde dingen. Niettemin nog steeds 10 keer zo goed als FIFA overigens..

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 24-11-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op 24 november 2003 @ 20:55:
Wat ik me afvraag: waarom kan de pc supersimpel de bal van me afpakken, terwijl ik andersom secondenlang sta te duelleren met de ellebogen als de tegenstander de bal heeft... (en het in 90% van de gevallen überhaupt niet eens lukt om 'm af te pakken) :(

Daar ergerde ik me bij FIFA ook zo aan.. en ik erger me er ook aan dat de scheidsrechters nooit hebben gehoord van "de bal spelen" bij een sliding....

Ik dacht eerst dat dit spel gewoon perfect was, maar als je een tijd lang speelt ga je je toch ergeren aan bepaalde dingen. Niettemin nog steeds 10 keer zo goed als FIFA overigens..
De perfecte spel bestaat niet, anders valt er geen brood meer te verdienen ;)

In het begin was ik ook altijd druk bezig met op knopjes te drukken om de bal terug te krijgen, maar dat heeft dus weinig baat. Nu probeer ik gewoon te anticiperen en ga steeds tussen de man met bal en de vrije man staan. Zo kan hij de bal niet kwijt en het mooie van PES3 is: Hij zal hem dan ook nooit spelen. :P
Vervolgens stuur je er een manneke op af en probeer hem gewoon de pas af te snijden, meestal krijg je de bal dan wel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 21:05:
[...]

De perfecte spel bestaat niet, anders valt er geen brood meer te verdienen ;)

In het begin was ik ook altijd druk bezig met op knopjes te drukken om de bal terug te krijgen, maar dat heeft dus weinig baat. Nu probeer ik gewoon te anticiperen en ga steeds tussen de man met bal en de vrije man staan. Zo kan hij de bal niet kwijt en het mooie van PES3 is: Hij zal hem dan ook nooit spelen. :P
Vervolgens stuur je er een manneke op af en probeer hem gewoon de pas af te snijden, meestal krijg je de bal dan wel mee. :)
Dat doe ik inderdaad ook als ze de bal rond aan het spelen zijn, maar als er een mannetje van hun doorgebroken is, lukt het me dus absoluut niet om de bal af te pakken. Ik kan hem wel vertragen, terwijl ik samen met hem gezellig elleboogstoten uit sta te wisselen, en ik gebruik dan de X en soms R1 erbij om te sprinten. Echter, als ik doorgebroken ben zitten ze me binnen no-time op de hielen, en kan ik beter maar direct schieten anders nemen ze de bal gewoon uit m'n bezit zonder slag of stoot of sliding. Soms lukt dat schieten ook niet eens, omdat de bal dan tijdens het uithalen voor een schot gewoon wordt afgepakt. :)

Vrij frustrerend, de enige manier om dan te scoren is snelle korte combinaties.. dat is natuurlijk ook leuk, maar het zou fijn zijn als ik in m'n uppie alleen op goal ook kans van slagen zou hebben. :)

Ik ben er in iedet geval wel achter dat je niet veel moet rennen, want dan speel je de bal constant te ver voor je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm het lukt mij vrij aardig om met een balvaardige speler een solo richting doel te maken. Maar als je in t strafschopgebied komt wordt het wel al lastig.

Je moet gewoon rustig blijven en kijken wat de tegenstander wil gaan doen, je moet niet altijd de snelste weg naar de goal nemen. En probeer je speler tussen dee tegenstander en de bal te houden. Een mannetje aan je linkerkant passeren is makkelijker als je de bal aan je rechtervoet hebt. (Ik speel op 3*** trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hier idd een groot probleem om de bal be bemachtigen, het komt er meestal op neer dat ik ze maar laat schieten, een corner krijg, en DAN PAS de bal kan heroveren, of na een vrije trap omdat ik em neer maai, maar nooit in een duel. Wat trouwens geweldig is aan dit spel zijn de breedte pases die je kunt geven, echt geweldig _o_

Wat me btw niet lukt is om een voorzet zacht te geven, als ik vanaf de vleugels een voorzet geef, dan vliegt ie bijna altijd aan de andere kant over de zijlijn :{

[ Voor 21% gewijzigd door Maverick op 24-11-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ZAMoRANo schreef op 24 november 2003 @ 21:28:
Hmm het lukt mij vrij aardig om met een balvaardige speler een solo richting doel te maken. Maar als je in t strafschopgebied komt wordt het wel al lastig.

Je moet gewoon rustig blijven en kijken wat de tegenstander wil gaan doen, je moet niet altijd de snelste weg naar de goal nemen. En probeer je speler tussen dee tegenstander en de bal te houden. Een mannetje aan je linkerkant passeren is makkelijker als je de bal aan je rechtervoet hebt. (Ik speel op 3*** trouwens).
Ik speel ook op 3 sterren.. en ik neem ook lang niet altijd de snelste weg naar de goal, maar tenzij ik met Brazilië speel heb ik toch relatief veel problemen om de bal vast te houden.

Het is ook wel lomp dat de tegenstander precies weet wanneer je een tackle in gaat zetten... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Maverick schreef op 24 november 2003 @ 22:43:

Wat me btw niet lukt is om een voorzet zacht te geven, als ik vanaf de vleugels een voorzet geef, dan vliegt ie bijna altijd aan de andere kant over de zijlijn :{
Dat probleem heb ik ook... in de manual staat dat je 1 keer kort moet drukken om de bal bij de verste speler te krijgen bij een voorzet, en 2 keer om de bal bij de dichtstbijzijnde te krijgen. Gebruik daarbij R2 om de bal een hogere curve te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
en kan ik beter maar direct schieten anders nemen ze de bal gewoon uit m'n bezit zonder slag of stoot of sliding.
Kappen en draaien :)

Serieus, wat goed werkt is opeens van richting veranderen, dat stuurt ze als ze op volle snelheid achter je aan lopen altijd het bos in. De L1 knop erbij nemen waardoor je erg sterk aan de bal bent (maar langzaam), positioneren, een tikje (nooit meer dan een tikje) op vierkantje en juichen :)

De voorzet is idd moeilijk. 1 keer rondje is lange voorzet (voorbij de tweede paal), 2 keer is bij de eerste paal en 3 keer is over de grond. Overigens kan je ook L2+rondje doen, dat kan i.t.t. alleen rondje overal op het veld, de bal wordt dan in het strafschopgebied van de tegenstander gespeeld (voor zover mogelijk, vanaf je eigen strafschopgebied lukt het natuurlijk niet).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
he bah, kunnen ze niet gewoon kort == kort, en lang == lang doen :? Wat vervelend, nouja, morgen maar proberen, en welke knop moet ik op de pc gebruiken om sterk aan de bal te zijn, want R/L/1/2 zit er bij mij niet op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het mooiste is gewoon dat wanneer je langs de vleugel rent met de bal [drijven toch] zie je de tegenstander aankomen, even iets inhouden en dan op het juiste moment versnellen en er langs.

Hoe zit het trouwens precies met schieten?
Ik begrijp dat je beter schiet wanneer je dribbelt dan wanneer je drijft en ook dat de bal goed voor je voeten moet liggen.
Maar heeft het ook nog zin om mee of tegen te sturen om effect mee te geven of b.v. de bal te drukken?

Grappig feitje, m'n tweede poging in D2 ben ik geeindigt met 2 punten [3 sterren] maar ik zit wel overtuigend in de beker finale. :)
In de beker ben ik ongeslagen, 2 gelijk spelletjes.

De opbouw in nivo's is trouwens simpel maar goed.
1 ster kun je doen en laten wat je wilt.
2 sterren, zelfde nivo [ongeveer] als 3 sterren alleen rent de cpu niet.
3 sterren, vrij pittig.
4 en 5 sterren durf ik niet aan :P

Het commentaar is vrij eenzijdig maar geeft toch vaak aan waar het aan schort.

Het management gedeelte is trouwens ook vrij pittig en dan metname transfers.
Huren en of ruilen is me nog nooit gelukt.
Vaak is er ook nog het dilemma van stel dat het voorstel niet geaccepteerd wordt aan het begin van het seizoen, dan zijn er weinig opties het lopende seizoen.
Als je dan meerdere voorstellen doet aan meedere spelers heb je kans dat ze allemaal accepteren en je je budget overschrijd.

Toppie spell, soms heb ik zo'n wedstrijd en die is dan saai en vervelend en niets wil.
Dan denk ik daar gaat mijn verslaving.
Maar dan ineens heb je weer een wedstrijd met zoveel leuke/apparte dingen.

Ga hem deze week maar even kopen, kan het boekje goed gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Maverick schreef op 25 november 2003 @ 00:05:
he bah, kunnen ze niet gewoon kort == kort, en lang == lang doen :? Wat vervelend, nouja, morgen maar proberen, en welke knop moet ik op de pc gebruiken om sterk aan de bal te zijn, want R/L/1/2 zit er bij mij niet op :+
R1 = E
L1 = Q
R2 = C
L2 = Z

Tja, niet handig,.. I know :)

Ik vind het bar ingewikkeld in de 300 verschillende moves/schoten/etc uit te voeren op het toetsenbord... :)

Tijd voor een gamepad dus! Wellicht de Logitech Dual Action? Ik geloof dat ie namelijk vrijwel hetzelfde is als zo'n PS2 gamepad. Zo'n analoge stick lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met slowdown problemen onder XP attentie! :P

Ik kwam dit net tegen op de evo web forums :
go into pes settings and set game in windowed mode with resolution set same as your desktop the start game

bring up windows task manager and click on pro evo

right click on pes.exe and set priority to real time

it really works tried on 2 pcs one with radeon pro 9000 one with mx440 128mb both running athlon xp 2400

enjoy

to get full screen just maximise your window
Heb het net getest en het draait als een zonnetje, geen slowdowns meer, zelfs niet met 21 man op het scherm! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 00:54:

[...]

Heb het net getest en het draait als een zonnetje, geen slowdowns meer, zelfs niet met 21 man op het scherm! :D
Wat bij mij helpt is gewoon een aantal keren switchen tussen windowed en full screen dmv alt+enter, en dan na een paar keer loopt het gewoon soepel. Niks resolutie veranderen. :)

Althans, op 1280x1024 zijn de replays nog steeds slowmotion, maar het spelen zelf gaat lekker vlot.. heerlijk.

Oja, en ik heb ook last van een lijn die soms door het scherm loopt.. lijkt een soort scanline ofzo :(

[ Voor 18% gewijzigd door gday op 25-11-2003 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

zo zeg, na mijn pc opnieuw geinstalleerd te hebben en de dvd erin gedaan, installeren en spelen.
heel mooi gedaan alles.
1280 x 1024 loopt super soepel.

alleen !!, hoe kan je hard schieten ?
ik speel met een een creative cobra gamepad met 10 buttons is dit voldoende ?
of heb je noodzakelijk om lekker te ballen van die duimsticks nodig die de ps2 ook heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:07
Echt een fantastisch spel. Ik speel nog maar op 2 sterren om een beetje alles te leren. Alleen ik win nooit kopduels :?. Ook al sta ik voor de tegenstander, nog mis ik de bal?

ohja ff snel filmpje gemaakt :P klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 00:54:

Dude, als dit werkt ben je voor het aankomend jaar m'n personal hero!
Vanavond gelijk even proberen =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
knarfyboy schreef op 25 november 2003 @ 11:01:
Echt een fantastisch spel. Ik speel nog maar op 2 sterren om een beetje alles te leren. Alleen ik win nooit kopduels :?. Ook al sta ik voor de tegenstander, nog mis ik de bal?

ik dacht dat je filmpje had gemaakt van je probleem met het winnen van kopduels, blijkbaar niet :p Misschien gebruik je de verkeerde button :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

gday schreef op 25 november 2003 @ 01:16:

*knip*

Oja, en ik heb ook last van een lijn die soms door het scherm loopt.. lijkt een soort scanline ofzo :(
Daar heb ik ook last van, maar ik geloof niet in elke wedstrijd. Het valt soms gewoon niet op, en lastig is het ook niet echt, maar mooi staat het niet. Het is dan een (denkbeeldige) lijn die langzaam naar boven loopt over het scherm. Boven de lijn is het spel iets meer naar links (of rechts) weergegeven, dan eronder, waardoor soms dus mannetjes naast hun schoenen lopen (dat is dan wel weer realistisch ;)) ofzo. Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing?

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thirdeye schreef op 25 november 2003 @ 12:50:
[...]

Daar heb ik ook last van, maar ik geloof niet in elke wedstrijd. Het valt soms gewoon niet op, en lastig is het ook niet echt, maar mooi staat het niet. Het is dan een (denkbeeldige) lijn die langzaam naar boven loopt over het scherm. Boven de lijn is het spel iets meer naar links (of rechts) weergegeven, dan eronder, waardoor soms dus mannetjes naast hun schoenen lopen (dat is dan wel weer realistisch ;)) ofzo. Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing?
VSync aanzetten bij je videokaart opties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thirdeye schreef op 25 november 2003 @ 12:50:
[...]

Heb hetzelfde probleem, maar wel een oplossing. Dan heb je een ander venster openstaan in windows. Bijvoorbeeld als ik dumeter zichtbaar op de desktop heb, dan gebeurt het. Dus minimaliseer alle vensters, winamp e.d. Zodat het enige wat je ziet je bureaublad is en start dan PES op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

knarfyboy schreef op 25 november 2003 @ 11:01:

Leuk. :) Hoe heb je dat filmpje gemaakt eigenlijk, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op 25 november 2003 @ 14:59:
[...]

Leuk. :) Hoe heb je dat filmpje gemaakt eigenlijk, als ik vragen mag?
ik neem aan met FRAPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dan ga ik dat eens bekijken :).. heb me nooit beziggehouden met die capture-programmaatjes.. maar het lijkt me wel cool om zulke filmpjes te hebben van PES3. :)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.