PSN: DutchTrickle PVoutput
In stock en dan opslaan in de master league dan blijven ze. Of effe in de data manager opslaan, de filestructuur is wat dat betreft net zo wazig als op de ps2 (dus kopieren van stok naar data manager en daar de save actie uitvoeren.)Maverick schreef op 25 november 2003 @ 15:46:
hm, iedere keer zijn de opstellingen die ik in STOCK heb staan wegdie moet ie toch juist bewaren?
"Better ask questions before you shoot"
Master leagueChocovla schreef op 25 november 2003 @ 15:54:
[...]
In stock en dan opslaan in de master league dan blijven ze. Of effe in de data manager opslaan, de filestructuur is wat dat betreft net zo wazig als op de ps2 (dus kopieren van stok naar data manager en daar de save actie uitvoeren.)
Data Manager
Verwijderd
Vanavond gauw die trick proberen met real-time en hopen dattie hier dan ook eindelijk soepel loopt.
Die Logitech Dual action is btw echt aan te raden.
Speelde eerst met andere logitech ook met 2 analoge sticks maar deze is precies ps2 controller en aangezien de button configuration daarop is gebasseerd is dat echt vet handig!
Speelt vet goed!
Heeft geen zin, ook vsync aanzetten heeft me geen zak opgeleverd.Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 13:03:
[...]
Heb hetzelfde probleem, maar wel een oplossing. Dan heb je een ander venster openstaan in windows. Bijvoorbeeld als ik dumeter zichtbaar op de desktop heb, dan gebeurt het. Dus minimaliseer alle vensters, winamp e.d. Zodat het enige wat je ziet je bureaublad is en start dan PES op.
Scanline is kut maar ik kan er mee leven
Ter land, ter zee en in de kroeg
je moet je opstelling eerst opslaan als formatie met je datamanager en daarna zou ie het moeten doen als je "stock current formation" doetMaverick schreef op 25 november 2003 @ 15:46:
hm, iedere keer zijn de opstellingen die ik in STOCK heb staan wegdie moet ie toch juist bewaren?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
meer echte schoenuhhh!!!!The Wolf - Shoes Pack for PC PES3
Ok, with some help I've got together some new shoe designs for the PC version of PES3.
This small pack will overwrite the old generic shoes in the game (except for the nicely designed Adidas ones) with Nikes, Pumas and some new Adidas ones too.
Very easy to install. Get it here:
http://www.filefront.com/...patches/WolfShoesPack.rar
ff een screenshot die ik net gemaakt heb van nike schoen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 16:34 ]
Idd met fraps en dan beetje bewerkt.
Dit soort moment krijg je m als je m op 1 ster zet
http://pes3.mine.nu:1337/movie/lol.avi
Ohja, en strax ff die schoenen downloaden.
[ Voor 45% gewijzigd door knarfyboy op 25-11-2003 16:31 ]
jep, wolf 0wnzVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 16:12:
er is een The WOLF shoepack uit!!!!
[...]
meer echte schoenuhhh!!!!
ff een screenshot die ik net gemaakt heb van nike schoen.
[afbeelding]
hij is nu ook al bezig met een 100% complete option file, zou eind van deze week klaar moeten zijn
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
check deze adidas dan..amahusu schreef op 25 november 2003 @ 16:49:
[...]
jep, wolf 0wnz![]()
hij is nu ook al bezig met een 100% complete option file, zou eind van deze week klaar moeten zijn
of zat die adidas er al in, heb nooit zo ingezoomd op die schoenen eig.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 16:55 ]
Verwijderd
Volgens mij zat die er standaard al in.Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 16:53:
[...]
check deze adidas dan..
of zat die adidas er al in, heb nooit zo ingezoomd op die schoenen eig.
[afbeelding]
Bah, net door Real Madrid met penalties in de kwartfinale van een cup uitgeschakeld..
Verwijderd
dacht um al eerder vaag gezien te hebben..Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 16:56:
[...]
Volgens mij zat die er standaard al in.
Bah, net door Real Madrid met penalties in de kwartfinale van een cup uitgeschakeld..Dacht wel veilig te zijn met een 3-1 winst thuis en bij rust 1-1, niet dus.
tja das lullig, real is goed in pes, ik speel ML op 5* en heb ook een keer tegen real in een europa-cup game gespeeld... die wedstrijd was ZWAAR moeilijk. geloof dat ik net gewonnen had. op de ps2 trouwens.
Bij mij werkt het helaas nietVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 00:54:
Mensen met slowdown problemen onder XP attentie!
Ik kwam dit net tegen op de evo web forums :
[...]
Heb het net getest en het draait als een zonnetje, geen slowdowns meer, zelfs niet met 21 man op het scherm!
Heb het geprobeerd met en zonder update, maakt geen verschil. Bij allebei last van schokken...
Grab shell dude!
hopen dat Konami binnenkort een patch hiervoor uitbrengt
Heb je geprobeerd om een aantal malen te switchen tussen full screen en windowed mode mbv alt+enter? Bij mij werkt dat prima namelijk.jOzh schreef op 25 november 2003 @ 18:42:
[...]
Bij mij werkt het helaas niet![]()
Heb het geprobeerd met en zonder update, maakt geen verschil. Bij allebei last van schokken...
ingen vill veta var du köpt din tröja
bron: PESfan.com forumOk I have read a lot threads concerning this but I've found the solution thats works. Infact my version runs almost to fast now.
Try the dxdiag solution and the drivers update solution first if that doesn't work try this below.
This applies to XP only Ok. See deadrockstar's thread for non XP ( http://www.pesfan.com/bulletin/show...&threadid=19373 )
1. Run the game in windows mode at the same resolution as your desktop I recomment 1024 x 768.
2. After the game has loaded bring up the task manager. To do this drag the pes3 window out of the way. Right click on windows toolbar (bottom) and bring up task manager
3. Look for pes3.exe in the task manager
4. Right click and set the priority to 'Real Time'
5. Drag your pes window back and hey presto it will run fast now without slow down.
There are a few problems still though the sound will stutter slightly. Also Every time you change resolution you need to reset the priority back to 'Realtime' so keep checking back to see if the priority has changed.
Also you can only play in window mode but thats not a problem if you make the equal you just get a bar across the top.
Make Sure you close all unnecessary apps down and close any apps in you taskbar (bottom right). Putting an app into realtime makes it very greedy and others apps wont like that!
- Ik loop zo soms over volledig het veld achter 1 persoon aan, met constant die zwaar irritante "duw & trek" animatie tot ik op m'n bek val, ofwel de tegenstander, en dan krijgen ze altijd vrije trap. En als ik dan eens een duwtje krijg bij het aanvallen en ik ga onderuit, is er nix gebeurt en spelen ze lekker door... krijg werkelijk het ******* ervan
- Bij het stealen lopen ze er eerst voorbij, pas dan gaan ze er achter aan hollen, ook zwaar irri.
- Als het mij dan eens lukt om te stealen, krijgt de bal zo een harde tik dat hij weer in de voeten van een tegenspeler terecht komt. Alsof ze weten waar de bal gaat komen.
- Mijn spelers intercepten bijna nooit, terwijl de cpu dit constant doet. Ze hebben altijd een verdediger op iedere man staan. Bij mij is dit niet het geval, en staan ze er altijd op een paar meter afstand.
- waarom kan je tackelen? Is iedere keer gegarandeerd vrije trap/geel/rood. Ook al lijkt het dat je mooi op de bal getackeld hebt.
dit zijn punten die het spelen voor mij echt niet meer aangenaam maken.
enige tips?
dit is op 2 **, 1 is te gemakkelijk
[ Voor 12% gewijzigd door Infernis op 25-11-2003 20:22 ]
achter een speler aan hollen met die duw en trek animaties is zeker irritant, daarom stop ik dan met erachter aan rennen en pak ik een mannetje waarnaar tegenstander toe rent.
het is even oefenen, maar als je het eenmaal door hebt gaat het vanzelf
zo zijn er soms momenten dat ik graag wil overschakelen naar andere spelers om zo de bal the onderscheppen, maar gaat dus niet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Oh ja Maverick my bad speel het spel al sinds iss pro evolution op de psx (naja de emulator om precies te zijn), dan vergeet je nog wel eens dat niet iedereen dit spel al jaren speelt
"Better ask questions before you shoot"
Thanks, het was bij mij echter uitzetten
Prying open my Third Eye
Verder zit ik me elke wedstrijd steeds meer te ergeren aan PES3
Andersom breekt de pc 1 keer uit, en ik ren het halve veld over zonder dat ik hem ook maar enigszins kan bedreigen, behalve door hem neer te maaien met als resultaat wellicht een rode kaart.
WAAROM TOCH
Ik heb ook altijd 2 keer zoveel kansen nodig om te scoren dan de computer.. keepers blinken altijd uit ofzo.

* gday raakt gefrustreerd
Oja, en ik vraag me ook steeds vaker af waarom ik zo vaak val bij een kopduel, en de tegenstander niet. Kan ie weer fijn gewoon de bal oppikken en doorlopen
[ Voor 11% gewijzigd door gday op 26-11-2003 00:48 . Reden: grrrrrrr ]
En als je op bepaald niveau moeite hebt, zet 'm dan een lager en oefen
Ik speel op *** .. en veel wedstrijden win ik wel op zich hoor, maar wedstrijden tussen bepaalde teams kan ik gewoon NOOIT winnen. Als ik met Arsenal tegen Inter Milaan speel, krijg ik vrijwel altijd in de eerste 15 minuten 1 goal tegen, en vervolgens wordt er niet meer gescoord, ondanks dat ik kans na kans na kans krijg.. en Toldo houdt alles maar steeds netjes uit het doel, of de bal wordt van de lijn weggewerkt, of ik schiet tegen de lat.. al dat soort dingen. Nu alweer voor de 5e keer op rij, maar ik blijf doorgaan tot ik verdorie een keer win.A1ex schreef op 26 november 2003 @ 00:50:
gday, op welk niveau speel je dan, ** of ***.
En als je op bepaald niveau moeite hebt, zet 'm dan een lager en oefen
Waar ik me dus vooral aan erger, is dat de gameplay eigenlijk niet zo perfect is als ik tijdens de eerste dagen dacht. Vooral dat de PC de bal simpel afpakt, en dat ik daarvoor OF een sliding moet inzetten OF een half veld lang al rennend elleboogstoten moet gaan uitdelen..... en het uiteindelijk in 90% van de gevallen niet eens lukt om af te pakken.
[ Voor 18% gewijzigd door gday op 26-11-2003 01:19 . Reden: grrrr ]
Het irritante is dat je op een gegeven moment steeds in je achterhoofd houdt: "Oh, als een verdediger bij mij in de buurt komt, ben ik de bal geheid kwijt." Daardoor ga je zenuwachtig spelen, en ga je van veel te ver schieten, of speel je de bal direct maar weer weg als er een tegenstander in de buurt komt, en dan belandt ie uiteraard bij een andere tegenstander.
Het is een verloren missie om in de buurt van het doel te komen, want ik kan nooit dichtbij genoeg komen om een schot van betekenis te kunnen lossen. Alles moet via de zijkanten, en rushes bij een counter zijn uiteraard helemaal uitgesloten. Kan ik net zo goed de bal over de zijlijn stampen.
* gday gaat even z'n frustraties botvieren op een boksbal
[ Voor 28% gewijzigd door gday op 26-11-2003 01:49 ]
Verwijderd
Nee, het punt waar ik wel een beetje moe van wordt is dat op de een of andere manier de computer zo ontzettend veel mensen in de zestien meter krijgt. Ze hebben daar echt 98 van de 100 keer een muur aan spelers staan, daardoor wordt je gedwongen om voortdurend over de flanken aan te vallen.
Met een counter word ik bovendien moe van het mee lopen van mijn eigen spelers, ze lopen naast, of net iets achter me maar ho maar dat ze de diepte op zoeken. Daardoor moet je in gaan houden en is het gevaar uit de counter. Wellicht moet ik hiervoor beter gebruik maken van de tactiekwisselingen, daar heb ik nog onvoldoende mee gespeeld.
Probeer te denken als dat je een echte voetbalwedstrijd speelt en kijk goed hoe de aanval van de tegenstander loopt. Op een gegeven moment kun je al van tevoren zien hoe de tegenpartij gaat aanvallen en kun je je verdedigers daarvoor goed positioneren. Ik ren ook bijna nooit achter een tegenstander aan, ik zorg dat de tegenstander de bal niet kwijt kan! Dek dus de spelers waar de tegenstander de bal naar toe zou kunnen spelen. Op een gegeven moment komt de tegenstander met een foute pass of kun je makkelijk met een verdediger naar de tegenstander toe komen om de bal af te pakken
Geloof me, ik had het in het begin ook moeilijk met verdedigen maar het gaat me nu behoorlijk goed af ! Ik zie nu van tevoern al hoe de tegenstander gaat aanvallen, ze willen bij mij opvallend vaak via de flanken dus die gebieden dek ik gewoon goed af. Zelf gebruik ik een 4-2-1-3 opstelling, vier verdedigers op rij en 2 centrale defensive midfielders. Dat werkt erg goed bij mij.
Voor wat betreft het aanvallen en de drukte in de 16 van de tegenstander;
Doe veel onverwachte dingen en varieer erg veel, hier kan de cpu moeilijk op anticiperen. Ik gebruik ook veel de flanken maar soms werkt het ook goed om de bal zachtjes met een boogbal in de 16 te gooien, regelmatig valt de bal dan voor de voeten van mijn aanvallers
Het is een beetje te vergelijken met het Engelsie Premiership voetbal, kick and rush, hoog tempo, zo vaak mogelijk proberen te schieten, veel onverwachte patronen in je spel proberen te krijgen, dan komt het vanzelf goed
[ Voor 1% gewijzigd door kazuka op 26-11-2003 11:44 . Reden: formation klopte niet ]
Verwijderd
waar zie jij "real-time" staan bij opties van de .exe file want ik zie het cht niet hooramahusu schreef op 25 november 2003 @ 20:05:
misschien een oplossing voor die slowdown probs:
[...]
bron: PESfan.com forum
Dan moet je inspelen op wat dit team anders doet dan de tegenstanders waar je wel van wint en je tactiek hierop aanpassen.
Trouwens, kopduels vind ik iets te makkelijk juist bij PES3, gewoon de desgewenste knop al een paar keer indrukken als de bal er aan komt en ik win 9/10x het kopduel (op ***).
CTRL-ALT-DEL > Taakbeheer > Processen > rechtermuisklik op de .exe > Prioriteit > Real TimeVerwijderd schreef op 26 november 2003 @ 11:37:
[...]
waar zie jij "real-time" staan bij opties van de .exe file want ik zie het cht niet hoor
Verwijderd
Nu zie ik um welZAMoRANo schreef op 26 november 2003 @ 12:16:
Als je nooit wint van dezelfde ploeg doe je gewoon elke keer hetzelfde fout.
Dan moet je inspelen op wat dit team anders doet dan de tegenstanders waar je wel van wint en je tactiek hierop aanpassen.
Trouwens, kopduels vind ik iets te makkelijk juist bij PES3, gewoon de desgewenste knop al een paar keer indrukken als de bal er aan komt en ik win 9/10x het kopduel (op ***).
[...]
CTRL-ALT-DEL > Taakbeheer > Processen > rechtermuisklik op de .exe > Prioriteit > Real Time
Zeker moe gister avond

Kan wachten tot vrijdag als ik me pc ga upgraden @ HCC.
Kan ik eindelijk fatsoenlijk spelen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 13:13 ]
Verwijderd
ghehehe, ergens moest ik ff lachen dat je moeite hebt met 2*Infernis schreef op 25 november 2003 @ 20:19:
iemand tips bij het verdedigen/stelen van de bal?
- Ik loop zo soms over volledig het veld achter 1 persoon aan, met constant die zwaar irritante "duw & trek" animatie tot ik op m'n bek val, ofwel de tegenstander, en dan krijgen ze altijd vrije trap. En als ik dan eens een duwtje krijg bij het aanvallen en ik ga onderuit, is er nix gebeurt en spelen ze lekker door... krijg werkelijk het ******* ervan![]()
- Bij het stealen lopen ze er eerst voorbij, pas dan gaan ze er achter aan hollen, ook zwaar irri.
- Als het mij dan eens lukt om te stealen, krijgt de bal zo een harde tik dat hij weer in de voeten van een tegenspeler terecht komt. Alsof ze weten waar de bal gaat komen.
- Mijn spelers intercepten bijna nooit, terwijl de cpu dit constant doet. Ze hebben altijd een verdediger op iedere man staan. Bij mij is dit niet het geval, en staan ze er altijd op een paar meter afstand.
- waarom kan je tackelen? Is iedere keer gegarandeerd vrije trap/geel/rood. Ook al lijkt het dat je mooi op de bal getackeld hebt.
dit zijn punten die het spelen voor mij echt niet meer aangenaam maken.
enige tips?
dit is op 2 **, 1 is te gemakkelijk
Maar anyway, blijven oefenen!
het eerste punt wat je noemt, het achter een mannetje aan lopen om de bal te pakken en dan vallen, kijk, als verdediger ben je al te laat als je ACHTER een mannetje aan moet hollen, tenzij je R.Carlos heet, die is zo snel die komt wel weer bij. dus probeer als je verdedigt de bal van voren af te pakken niet van achteren (net als in het echt)
2e punt snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt
3e punt is een kwestie van hoe hard de bal van je voet afstuitert en hoe je um afgepakt hebt, heb je dat met vierkant of xje of met een sliding gedaan..
4e punt, dan zetten ze je verdedigend onder druk, dan kan jij ook. houd xje ingedrukt tijden het verdedigen en vierkantje ook.. (tip: als je vierkanje ingedrukt houd tijdens het verdedigen komt er een extra mannetje je helpen) expirimenteer daar mee want het kan je een gat in je verdediging opleveren... als je het eenmaal beheerst kan je 10X beter verdedigen.
wat ik vaak doe met vierkantje is, ik laat een teammate de computer opjagen en met het mannetje die ik ben ga ik dan vrije mensen van het comp team afdekken, en als ik een kans zie om snel die bal te pakken als de comp niet weet waar die heen moet passen dan is de bal van mij
je moet wel veel oefenen voor die tactiek, je moet veel radar kijken en psies weten met wie je de comp opjaagd en wie jij bent..
dat geld zeker voor 5* waar ik op speel. daar is de comp niet gek, als ze even niet meer weten wat ze moeten doen gaan ze gewoon ff achterin rond spelen..
en zo hoort het. is toch gaaf, beter dan dat makkie fifa nivo.
5e punt tackelen.. nou dat is een kwestie van oefenen en timen, ik krijg haast nooit een kaart.
succes..!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 13:56 ]
Erg leuk ja, en dat werkt ook. Edoch, mij gaat het erom dat de cpu makkelijk de bal af kan pakken als je in de buurt komt van een tegenstander bij bijv. een counter, en dat je dat andersom niet kunt. Het maakt me niet uit dat je in zo'n situatie eigenlijk verdedigend gezien al steekjes hebt laten vallen... het gaat mij erom dat de cpu dingen kan die jij zelf niet voor elkaar krijgt: de bal van je voeten wegslurpen met magneetvoetjes.kazuka schreef op 26 november 2003 @ 09:36:
Verdedigen vind ik makkelijker als aanvallen in dit spel. De truc is om je verdedigers goed te positioneren en een goede formation te kiezen waarbij je genoeg mensen achter de bal hebt bij een aanval van de tegenpartij...
Probeer te denken als dat je een echte voetbalwedstrijd speelt en kijk goed hoe de aanval van de tegenstander loopt. Op een gegeven moment kun je al van tevoren zien hoe de tegenpartij gaat aanvallen en kun je je verdedigers daarvoor goed positioneren. Ik ren ook bijna nooit achter een tegenstander aan, ik zorg dat de tegenstander de bal niet kwijt kan! Dek dus de spelers waar de tegenstander de bal naar toe zou kunnen spelen. Op een gegeven moment komt de tegenstander met een foute pass of kun je makkelijk met een verdediger naar de tegenstander toe komen om de bal af te pakken
Nou, ik krijg gewoon 2 keer zoveel kansen steeds, maar de keeper blinkt uit, de bal komt 20 keer tegen de lat/paal en wordt vaak van de lijn gered. Dan kun je toch niet zeggen dat ik erg slecht speel, althans qua aanval. Verdediging kan misschien beter ja, want ze hebben niet erg veel kansen nodig.ZAMoRANo schreef op 26 november 2003 @ 12:16:
Als je nooit wint van dezelfde ploeg doe je gewoon elke keer hetzelfde fout.
Verwijderd
Haha ja, zo kun je het ook stellen natuurlijk.Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 16:55:
als je 20 keer de lat en paal raakt ben je niet slecht nee maar moet je toch iets nauwkeuriger schieten
Ik heb dat namelijk, en ik vermoed dat ik die gewenning moet kwijt zien te raken.
Bij mij werkt dat absoluut niet... is er iemand hier die daar gebruik van maakt, of probeert te maken?
Verwijderd
Hahaha, natuurlijk kan dat niet vanaf ELK gedeelte in het veld.. er zijn maar weinig spelers die een bal vanaf hun eigen strafschopgebied in het strafschopgebied van de tegenpartij weten te knallen, dan moet je hard kunnen pegelen.gday schreef op 26 november 2003 @ 17:49:
Overigens, ik zie in de manual dat je in staat moet zijn om van elk gedeelte van het veld de bal in het strafschopgebied te rossen, dmv L1 en dan X.
Bij mij werkt dat absoluut niet... is er iemand hier die daar gebruik van maakt, of probeert te maken?
en bedoel je niet L1 + rondje want dat werk namelijk wel.
Verwijderd
Spel wil maar nie vloeiend lopen
Goed dat ik me pc vrijdag ga upgraden
Verwijderd
maar ik blijf sterk
Verwijderd

master leage gaat wel lkerrrrrr
Verwijderd
http://www.newstarsoccer.com/html/we7_master_class.htmVerwijderd schreef op 27 november 2003 @ 23:51:
kan iemand mij vertellen hoe je truucjes doet, ik kom namelijk niet verder als een zijwaartje dribbel of een schaar
Ik heb voor het eerst seizoen 2 gehaald op 3 sterren.Maverick schreef op 28 november 2003 @ 16:08:
jezus, *** is wel een stuk pittiger dan ** hoor, moet nog ff flink oefenen.
Maarliefst 14 punten behaald in het eerste seizoen waar mijn record stond op 4 punten.
'T is net alsof je 's morgens wakker wordt en ineens veel beter kunt timen en dribbelen ofzo
Ik was net van plan terug te gaan naar 2 sterren toen ik ineens zomaar overtuigend met 3-0 won van Monaco.
Echt nipt dit keer, stond op -1700 en kreeg echt in de allerlaatse ronde nog een bod van 3000 pes op 1 van mijn spelers.
Barotta was trouwens mijn topscorer ondanks dat ik hem niet veel liet spelen.
Mannetje is bij mij altijd/vaak uit vorm.
Laat ik afsluiten met een lichtelijk stomme vraag
Volgens mij lees ik er overheen ofzo?
Tenminste, ik neem niet aan dat je gewoon een speler onder een bepaalde leeftijd moet kopen toch?
Only fools are enslaved by time and space.
Ja heeft ff geduurd maar ik heb m vandaag binnen.Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:00:
heeft iemand dat spel al binnen via play.com ...ik ben het wachten zat vooral omdat je er echt overal aan kan komen..
maar ik blijf sterk
Ach ja k had toch geen tijd de rest van de week, nu lekker veel spelen in t weekend
Verwijderd
LoneRanger schreef op 28 november 2003 @ 18:00:
Laat ik afsluiten met een lichtelijk stomme vraag, hoe kom ik aan jeugd spelers?
Volgens mij lees ik er overheen ofzo?
Tenminste, ik neem niet aan dat je gewoon een speler onder een bepaalde leeftijd moet kopen toch?
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 01:19:
simpel... je koopt een youth player, en die moet je dus ''trainen''
het werkt als volgt.. je geeft een youth player een contract en je krijgt na elke wedstrijd die je gespeelt hebt 10 punten om die bij zijn stats te verdelen, dat verdelen van die punten doe je bij "training promising players"
maarrrr 10 punten is wel errug weinig.. wat je moet doen is je youth speler het laatste kwartierje van de wedstrijd laten meespelen.. dan krijg je veel meer punten. als je hem elke wedstrijd ff laat meespelen krijg je zo'n 40 punten per wedstrijd om te verdelen. je moet hem dus wedstrijd ervaring geven zeg maar.
verdeel de punten bij de stats die voor jouw speler belangerijk zijn. als je bv een spits hebt, dan voer je zijn stats bv op bij speed/dribbel/shot power/stamina/ enz enz enz, voor een sterretje bij zijn stats, een special abbility dus ''betaal'' je 30 punten.. voor een spits geef je hem bv een sterretje voor 1 - 1 scoring oid.
je kan hem geloof ik 1 seizoen lang punten geven... na dat seizoen moet jij de punten dus zo verdeelt hebben dat jij van dat talentje een goede speler hebt gemaakt..![]()
ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb.
je moet dus geen spelers kopen met een bepaalde leeftijd, maar echt een speler uit het menu'tje "growth player"
-edit
nieuws van the WOLF... (voor de pc versie)
bron: pesfan.comThe Wolf - PC PES3 Evolution 0.1 Released
The .rar file is available now at:
Lomungtungs FTP server in the PES3Patch (PC Version)/The Wolf folder, called "TheWolf-Evolution0_1".
Filefront at:
"http://www.filefront.com/r.b/page__file_info/_clear__page,filepath/_filepath__/soccergaming/sgfiles/pesinsight/patches/TheWolf-Evolution0_1.rar"
Features:
- All team names have been corrected.
- PES United are now Boca Juniors.
- WE United are now Stuttgart.
- All player names have been corrected.
- Transfers have been carried out. Where a new player (i.e. one that has to be created) is needed
to transfer into a team, they have not been created yet (coming in version 2).
- Squad numbers are not yet correct for all teams.
- Up to date formations have not been corrected (coming in version 0.2)
- The Boca Juniors & Stuttgart teams do not have the correct uniforms, faces and attributes
yet (coming in version 0.2)
- Call names for the teams have not been updated as I will have to do this every time
I release a new version so it's easier until the final version just to leave them at default.
- If you can, try and use this 0.1 patch with my last kits, flags & shoes patch to
get the most out of the game.
I will start work on version 2 immediately. I need feedback and help with starting line-ups for
the teams, spelling mistakes and any other corrections that are needed.
Enjoy - The Wolf
thekonamiwolf@hotmail.com
http://www.pesfan.com/bul...ead.php?s=&threadid=19851
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 23:09 ]
versie 0.1:PC PES3 Evolution 0.15 - Features
- Corrected the squad numbers for the English Premiere League teams.
- Corrected a number of spelling mistakes.
- Converted Boca Juniors to Southampton to fit into the European league properly and also because I have more people to help me with the Southampton team.
- Corrected player attributes for Southampton players (from CM4 data) but faces still need realism.
- Released a few players that were no longer at their real life teams.
- Updated a number of latest transfers.
- Corrected latest starting formations for all German teams, Inter Milan, Barcelona, Real Madrid, Deportivo, Man. Utd., Finland, Chelsea, Juventus, FC Porto, Arsenal, Liverpool, Benfica, Spurs, Denmark, Man. City, Monaco, Lyon.
- Corrected player attributes for Stuttgart players (from CM4 data) but faces still need realism.
- Created Wayne Bridges for Chelsea.
ik heb ff een mirrortje gemaakt, want die andere was beetje traag- All team names have been corrected.
- PES United are now Boca Juniors.
- Transfers have been carried out. Where a new player (i.e. one that has to be created) is needed
to transfer into a team, they have not been created yet (coming in version 2).
- Squad numbers are not yet correct for all teams.
- Up to date formations have not been corrected (coming in version 0.2)
- The Boca Juniors & Stuttgart teams do not have the correct uniforms, faces and attributes
yet (coming in version 0.2)
- Call names for the teams have not been updated as I will have to do this every time
I release a new version so it's easier until the final version just to leave them at default.
- If you can, try and use this 0.1 patch with my last kits, flags & shoes patch to
get the most out of the game.
http://student.hro.nl/0758578/files/wolf_patches/
[ Voor 31% gewijzigd door amahusu op 29-11-2003 11:49 ]
uhm...
Verwijderd
ga naar http://www.evo-web.co.uk en schrijf je in bij dat forum..Smoonshine schreef op 29 november 2003 @ 12:52:
Wel jammer dat ze in die kit packs niet de shirtjes hebben gedaan van de teams die nu nog oude shirtjes hebben. Weet iemand misschien hoe ik mijn eigen shirtjes in het spel kan stoppen?
Daar staan genoeg tutorials en als je ergens niet uit komt zijn de mensen daar erg behulpzaam.
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Oh jawel hoor.TheGeneral schreef op 29 november 2003 @ 18:17:
Kan iemand me helpen met het nemen van vrije trappen? ik weet niet hoe dat werkt, ik schiet of in de muur of hoog over/naast. bij fifa kan je richten maar dat kan hier niet echt volgens mij toch?
combi van r1/r2 en richtings-pijlen.
loop de trainingen eens door, daar wordt echt alles uitgelegt.
DiCaprio> waar precies kan ik die jeugd-spelers vinden?
Ik heb wel een optie gevonden waar ik ze kan trainen maar niet waar ik ze kan inlijven.
Of kan dat alleen aan het begin van het seizoen ofzo?
Aquire youthplayer.. waar
Only fools are enslaved by time and space.
Transfers en rosters zijn nagenoeg perfect.
Maar de Teamnamen zijn niet altijd goed (West Ham en Aston Villa omgewisseld).
En het ergste; de gezichten zijn vaak zo geedit dat ze niet meer lijken (Cocu, Raul bijv.)
Verwijderd
ga naar negotiations, kies apply, kies "select by team" druk 2x R1, dan zie je 3 vlaggetjes, de middelste is 'Growth' kies hier een speler uit.!LoneRanger schreef op 29 november 2003 @ 20:09:
[...]
DiCaprio> waar precies kan ik die jeugd-spelers vinden?
Ik heb wel een optie gevonden waar ik ze kan trainen maar niet waar ik ze kan inlijven.
Of kan dat alleen aan het begin van het seizoen ofzo?
Aquire youthplayer.. waar![]()
hier een screenshot ervan, net genomen..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 03:47 ]
Verwijderd
"Features:
16 brazilian teams(São Paulo, Santos, Palmeiras, Corinthians, Botafogo, Fluminense, Vasco, Flamengo, Atlético-MG, Atlético-PR, Cruzeiro, Coritiba, Internacional, Grêmio, Goiás, São Caetano)
Boca Juniors and River Plate (Arg.)
European clubs
Lokomotiv and Benfica(which had been out on WeBrasil 1.0 , sorry tugas )
Edited Stadiums(some of them, brazilian)
Callnames for brazilian teams
Up-to-date rosters (the max we could...but there's always a mem. card)
Kaka, Rivaldo and Alex on Brazil National Squad
Added new music
Real Uniforms, with sponsors and fixed collars
New intro video
"
verder weet ik dat er nog echte reclame borden inzitten bv en nog een heleboel meer...
hier wat sceens..

lijkt me wel gaaf om een soort braziliaanse competitie te spelen.
anyway, dit soort patches zullen ook nog wel voor pes3 pc verschijnen..
voor pes3 ps2 is er al een patch uit, Maar de komende weken zullen de eerste grote patches uitkomen..
helemaal voor we7, daar is het wachten op de Wendetta patch en de WeDoIt patch
maar die WeBrasil 1.0FE patch lijkt me ook wel leuk.. ik zal um van de week es spelen.. krijg dinsdag als het goed is me omgebouwde ps2.
als je meer wilt weten over patches en dergelijke lijkt het me handig om es te kijken op de forums van http://www.evo-web.co.uk/ daar staat altijd wel het laatste nieuws, tutorials, enz, enz...
voor de mensen die benieuwd zijn naar de pes3 patch die er al is voor de ps2 zal ik hier ff een quote neerkwakken met de inhoud van deze patch.. meer info en download adressen kan je vinden op het evo-web forum...
Naam van de patch is JB22.11.03pes3 'MONSTER'
CONTENTS of jb22.11.03pes3.ppf
1) Ads – which vary for stadiums.
2)Millenium stadium (Cardiff) (day only) and Goodison Park (Everton) (night/fine)
3)New stadium choice pic (by Montel) modified by myself to show names.
4)New title screen – kids & adults will love it alike.
5)Imported Old Trafford (by Montel)
6)Highbury by Waterloo
7)Dr.XRAY WE7 STADIUM PROJECT Pack 1 and 2 includes-
ANFIELD,Santiago Bernabeu (originally Porto Folio),Stamford Bridge(Chelsea),Anoeta (Real Sociedad),Ali Sami Yen (Galatasaray)
8)Juventus and Milan (night) stadia
9)Versace dress wearing Cup presenting ladies- Lucy Liu/ Liz Hurley faces by Open dresses by me.
10)Fernando&Polter-correct names of clubs
11)Music-queen ending/championship won and champions league on entry to pitch.
12)My music choice –done by Music Maestro Jimmy G force MC extraordinaire – includes- Mas que Nada (extended) ,Badly Drawn Boy-Once around the block(title), Stone Roses-Fools Gold(edit menu), and Robbie/Elvis including mixed in Match of the day commentary (replays) –if you don’t like it import your own (don’t moan about it)
13) RicKs_WE7_MUSIC - Queens of the stone age –menu2
14)Boots- Working Jogi's PES3 boots.
15) Solidus chants v6.1 and the new v9 main patch over them (for thoroughness)-
including my 3 personal choice of Man Utd, Liverpool, Barcelona call names.
16) New over.afs from Pesfanv4.xps altered to show new kits with updated transfers and new badges on kits (not duplicate after update patch)
17)Fixed stadia names to be correct ie no more Trad brick-need update 'jb22to27update.rar'.
18.) Danrell 's Stadiums=
Sapporo Dome
San Siro - AC Milan + Inter Milan ( day only)
Kashima Soccer Stadium - Deportivo L.C. + Valencia(day and night)
Amsterdam Arena - Ajax
Olympiastadiom - Bayern Munich
Stade Louis II - Monaco
La Bombonera - Newcastle ( day) + Tottenham Hotspur (night rain)
Bloemfontein Rugby Stadium- Fulham (day) + Leeds (night)
Nacional de Santiago - Parma(day) + Chievo (night )
Nagai Stadium -Leverkusen (day) + Dortmund (night )
19)New ref’s kits-from some ref patch by ZtingerViperRefereeKitsV2
20)Collina pops up for advantage- not yellow on black background man.
21)New stadium ‘Nou Camp’ by Mhut.
22)Champions League star - Old Trafford (by Montel) now has Champions League star shadow when playing at night/fine weather.
23) ALL the kits I could find with fixed collars and numbers as best as my weary eyes could see.
(Still no new kits for- Senegal, Costa Rica, Jamaica (away),Equador, Peru, Iran, Cl.Brazil, Cl.Germany, Cl.Italy, Cl.Netherlands, Sp. Moskow)
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 03:48 ]
Verwijderd
http://www.filefront.com/...es/WolfFinalEvolution.rarFeatures:
- All team names have been corrected.
- Transfers have been carried out. Where a new player (i.e. one that has to be created) is needed to transfer into a team, they have not been created yet.
- PES United are now Southampton.
- Corrected the squad numbers for the English Premiere League teams.
- Corrected player attributes for Southampton players (from CM4 data) but faces still need realism.
- Corrected player attributes for Stuttgart players (from CM4 data) but faces still need realism.
- Created Wayne Bridges for Chelsea but face needs realism.
- Corrected latest starting formations for all German teams, Inter Milan, Barcelona, Real Madrid, Deportivo, Man. Utd., Finland, Chelsea, Juventus, FC Porto, Arsenal, Liverpool, Benfica, Spurs, Denmark, Man. City, Monaco, Lyon.
Ziet er imho goed uit zo:

v/d Vaart etc. zitten en natuurlijk niet in
Verwijderd
De ''De Boertjes" zitten er ook in..Redje schreef op 01 december 2003 @ 22:05:
Heb even met de ingame player editer lopen prutsen, maar van veel NL elftal spelers zit er een gezicht in de game. Alleen default staat hij op de verkeerde
Ziet er imho goed uit zo:
[afbeelding]
v/d Vaart etc. zitten en natuurlijk niet in
Van Nistelrooij ook..
Here are some of the faces:
Van Der Sar: 130
Stam: 131
F. de Boer: 134
Cocu: 132
Davids: 15 [Sunglasses: 1, Colour: 2]
Seedorf: 9?
Kluivert: 16
Van Nistelrooy: 136
Hasselbaink: 5
Van Hooijdonk: 30?
Makaay: 137
Overmars: 133
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 22:42 ]
show me the way, ik krijg het niet voor elkaarZAMoRANo schreef op 01 december 2003 @ 23:12:
vd Vaart is redelijk goed te maken met de face builder.
Van Bommel = 139
Hasselbaink = 14
Kaap schreef op 02 december 2003 @ 06:58:
Zit hier eigenlijk HCE in? Zo nee dan is het niet de moeite waard om hem te kopen IMO.
ahum....
Nee, de HCE zit er niet in, dus eigenlijk is het niet de moeite om dit spel te kopen
Uiteraard zullen er vast wel options file komen voor de HCE, waardoor het wel de moeite waard is om misschien te overwegen het spel eventueel stiekem toch wel aan te gaan schaffen
De rest van het spel doet er verder niet toe, we doen het hier echt voor de HCE
Deze link doet het niet meer. Kan iemand deze option-file ff mirorren?Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 21:28:
The wolf option file voor PC.!
[...]
http://www.filefront.com/...es/WolfFinalEvolution.rar
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Tweede wedstrijd werd het weer 0-0...
Derde wedstrijd, Ortega kapt verdediger uit, geeft voorzet, Salas kopt netjes in (6e minuut). In de 88e minuut neemt Ortega de bal aan, verdediger mist een tackle, de volgende verdediger wordt simpel voorbij gelopen. In toen was het 1 tegen 1 met de keeper.
Al met al gaat het redelijk, maar de computer scoort maar niet.
Na in de poule alledrie de wedstrijden gewonnen te hebben kwam ik tegen het verrassende Zwitserland uit in de kwartfinale. Na een ontzettend stom eigen doelpunt (bal over de keeper heen koppen zonder een aanvaller in de buurt) moest ik flink aan de bak.
In de laatste 20 min. werd het alsnog 1-3.
Toen wachtte Tsjechie in de halve finale. Sterk begin van de Tsjechen, toch kwam ik via 2 counters op 2-0.
het werd nog even spannend na de 2-1 maar na de rust kon ik echt domineren en werd het snel 4-1 door mooie goals van Fernando Torres en Raúl. Een late goal van Nedved bracht de eindstand op 4-2.
In de finale kwam ik Frankrijk tegen wat Nederland uitschakelde in de 1/2 finale.
Frankrijk was in begin enorm sterk maar ik wist goed te verdedigen en kwam niet in de problemen. 2 mooi uitgespeelde aanvallen brachten mij op een 2-0 voorsprong. Rechtsbuiten Mauro Zamorano (dat ben ik
Trezeguet scoorde nog maar het mocht niet baten, 3-1 winst voor mij.
Ik ga vanavond op **** proberen. Echt schitterend spel.
Verwijderd
doet ut nog gewoon... bij mij tenminste.Il Ljama schreef op 02 december 2003 @ 07:29:
[...]
Deze link doet het niet meer. Kan iemand deze option-file ff mirorren?
http://www.filefront.com/...b9b7efd83c62/_output.html
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 15:47 ]
en wat ik me nog afvraag, wat voor moves kan je doen en met welke buttons.
want L3 wat kan je daarmee ?
het spel is zeker super !
Ik wil graag de spelers van ajax laten lijken, dus ben ik aant proberen om de gezichten erin te krijgen, niet dmv de face editor, maar gewoon de bitmaps. Alles gaat redelijk, alleen als ik het gezicht dat ik gemaakt heb (bijv blank nr 128) wil laten zien, dan crasht me game. Heeft er hier iemand ervaring met het texture editten?
Verwijderd
Ik kan je daar geen antwoord op geven, heb me daar nog niet echt in verdiept.Maverick schreef op 02 december 2003 @ 18:17:
help
Ik wil graag de spelers van ajax laten lijken, dus ben ik aant proberen om de gezichten erin te krijgen, niet dmv de face editor, maar gewoon de bitmaps. Alles gaat redelijk, alleen als ik het gezicht dat ik gemaakt heb (bijv blank nr 128) wil laten zien, dan crasht me game. Heeft er hier iemand ervaring met het texture editten?
Ik denk dat je deze vraag beter op het forum van http://www.evo-web.co.uk/ kan voorleggen aangezien daar een groot deel van de patching/edit community zit.
de patch is 51 MB en ziet er zo op t 1e gezicht erg gelikt uit.
ThanksVerwijderd schreef op 02 december 2003 @ 15:40:
[...]
doet ut nog gewoon... bij mij tenminste.
http://www.filefront.com/...b9b7efd83c62/_output.html
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Verwijderd
ziet er inderdaad strak uit. teams zijn redelijk up to date, hoewel er nog wel een paar schoonheidsfoutjes inzitten, maar die zullen met een volgende patch wel verholpen worden.ZAMoRANo schreef op 02 december 2003 @ 19:20:
ProEvolutionline heeft een superpatch uitgebracht met updates voor de kits, flags, boots en updated rosters.
de patch is 51 MB en ziet er zo op t 1e gezicht erg gelikt uit.
Bijvoorbeeld het feit dat Eindhoven verkeerd gespeld is, hoewel dat natuurlijk ook een "bewussie" geweest kan zijn...
en het spel wordt alleen maar leuker naarmate je het vaker speelt, hoewel de niveauverschillen soms erg groot zijn.
pluspunten:
+ vlotte gameplay
+ het lopen met de spelers voelt goed aan
+ graphics zijn in orde
+ veel trainingsopties
+ veel speelmogelijkheden
minpunten:
- het schietsysteem is waardeloos, bij het minste geringste naai je die bal mega hoog over of langs (zowel met controller als keyboard)
- de keepers duiken af en toe best vaag
- passeerbewegingen moeilijk onder de knie te krijgen
- geen precisie bij het nemen van directe vrije trappen, je ziet niet goed wat je doet
- het commentaar is nogal matig
- ik mis de 'restart' optie tijdens wedstrijden evenals het 'wel/geen rode/gele' kaarten in het hoofdoptie menu
plus/min puntjes:
/ de console achtige menu's
/ niet allemaal officiele namen
/ optie scherm met betrekking tot instellingen van de gameplay is ietwat matig/beperkt
vooral het schietsysteem weerhoudt mij ervan om deze game vaker te spelen
want je hebt zo'n balk:
1
| ------------------------------ |
en als je deze tot zover vult
1
| ------------ |
schiet je em al ver over

Verwijderd
Ik ben het grotendeels met je eens hoor zelfs dat van die schietbalk.Crash-Override schreef op 03 december 2003 @ 15:13:
nadat ik sinds de release van de PC versie verspreid over de dagen wat cup's en vriendschappelijke wedstrijden heb afgewerkt ben ik tot deze mening gekomen:
pluspunten:
+ vlotte gameplay
+ graphics zijn in orde
+ veel trainingsopties
minpunten:
- het schietsysteem is waardeloos, bij het minste geringste naai je die bal mega hoog over of langs (zowel met controller als keyboard)
- geen precisie bij het nemen van directe vrije trappen, je ziet niet goed wat je doet
- ik mis de 'restart' optie tijdens wedstrijden evenals het 'wel/geen rode/gele' kaarten in het hoofdoptie menu
plus/min puntjes:
/ optie scherm met betrekking tot instellingen van de gameplay is ietwat matig/beperkt
want je hebt zo'n balk:
code:
1 ------------------------------
code:
1 ------------
schiet je em al ver over
Alleen denk ik toch dat je wat vaker moet spelen want ik ben ondertussen allang gewent aan die schietbalk. Gewoon oefenen dus. Dit geldt ook voor de passeerbeweging alhoewel dit wel weer releastisch is. Kijk maar eens naar het echte voetbal ook hier worden de meeste doelpunten/kansen gecreeerd dmv positie spel.
Dat is dus belangrijker dan het uitspelen van een man.
Maaar je hebt gelijk... het is lastig
Maar dan blijft het tenminste lang leuk...wat als alles in 1 keer zou lukken ?
Als je zomaar als volleerde David Beckham een vrije trap in de kruising kan krullen is er toch niks meer aan? Gewoon oefenen dus.
Die schietbalk wen je ook heel snel aan. Beheersing is heel belangrijk.
Vergeet vooral wat je deed bij FIFA
dan kan ik net zo goed zelf op een grasmat gaan staan met een bal
ewel => is het dat niet wat de bedoeling is bij een soccergame?Crash-Override schreef op 03 december 2003 @ 18:35:
mjah, maar om nu alles op gevoel te gaan doen is ook weer zoiets,

Hier zeg je het allemaal

Heb me deze game ook overigens aangeschaft en ben er zéér tevreden mee. Eindelijk kan ik terug wat relaxed op training balletjes gaan trappen
Heb wel nog vraagje over patch die staat op www.proevolutionline.com.
Heb die proevolutisp_1.rar gedownload & correct geïmporteerd in de game, maar als ik de game speel in trainingsmode is de outfit v d spelers helemaal f#cked up => er zijn overal spikkels op shirtjes, broekjes & sokken. Als ik de game terug installeer dan is het terug normaal maar dan mis ik wel die schitterende patch en BTW die spikkels zijn er niet als ik in normale modus (bv. friendly speel) dus met de gewone outfit; iemand een ID
Ja zeg wat wil je dan?Crash-Override schreef op 03 december 2003 @ 18:35:
mjah, maar om nu alles op gevoel te gaan doen is ook weer zoiets,
Ik weet niet hoor maar ik wil juist het gevoel hebben dat ik daar echt op het veld sta, echt moeite moet doen om bepaalde dingen te kunnen in een wedstrijd.
Als je wil dat alles vanzelf gaat en lekker genieten van 10x per wedstrijd diezelfde "wereldgoal" maken moet je lekker FI......, naja je weet wel, gaan spelen
Probeer het zo te zien:
Fifa is een voetbalspel
PES3 is een voetbalsim
sim-pel
Verwijderd
weet iemand welke file ik moet vervangen om het commentaar weer oke te krijgen?
Met Redondo kan ik nog wel leven, maar om weer met Museumplein te moeten spelen.....
enige wat raar is, is dat de keepers kopballen niet hebben, je kopt over of naast, maar in het doel is het raak, gewoon vak langs de keeper.Crash-Override schreef op 03 december 2003 @ 15:13:
nadat ik sinds de release van de PC versie verspreid over de dagen wat cup's en vriendschappelijke wedstrijden heb afgewerkt ben ik tot deze mening gekomen:
pluspunten:
+ vlotte gameplay
+ graphics zijn in orde
+ veel trainingsopties
minpunten:
plus/min puntjes:
want je hebt zo'n balk:
code:
code:
1 ------------
schiet je em al ver over
en dat schieten, dat valt best mee.
beter timen
Verwijderd
Ik snap niet helemaal wat je nu mis vind met dat schiet systeem.?Crash-Override schreef op 03 december 2003 @ 15:13:
want je hebt zo'n balk:
code:
code:
1 ------------
schiet je em al ver over
tuurlijk knal je de bal vet over als je van 10 meter afstand tot het doel schiet met een halve balk vol of meer... een halve balk vol of meer is bedoelt voor vrije ballen, zoals bv de vrije bal van R.Carlos van 38 meter en en dan doe je het ism L1 om de bal te drukken.. ook kan je met een half volle balk of meer bv de keeper verassen als ie te ver voor zijn doel staat, je kan dan bv de bal vanaf het middenveld over hem heen schieten al is dat wel heel errug moeilijk (heb 1 keer de lat geraakt.) jah in training mode is het wel us gelukt, dan kan je ut lekker vaan proberen
Als je dus maar een paar meter van het doel staat en je drukt die meter te lang in dan schiet ie over, DUHHH.
Het is gewoon een kwestie van oefenen en het gevoel te pakken zien te krijgen, als je dat eenmaal hebt plaats je de bal zo'n beetje psies waar je wilt met schoten.
En hou natuurlijk rekening met welke voet je gaat schieten links/rechts. als je met een linkspoter met rechts gaat schieten dan krijg je 80% kans ook een dikke afzwaaier of een heel zwak schot.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 15:21 ]
Verwijderd
download link:FEATURES:
- New option file with transfers, EVERYTHING UNLOCKED, correct formations, correct player and team names.
- New uniforms. Updated a lot of the uniforms to better versions. Collar fix included for those who need it.
- New flags. A new set of flags for the club sides that are easier to see.
- Updated boots. Clearer boots from Nike, Puma, Adidas.
- No double-badge problem
http://www.filefront.com/...WolfFullMoonEvolution.zip
bron: http://www.pesfan.com/bul...ead.php?s=&threadid=20414
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 15:34 ]
lol, is ook wel weer zoZAMoRANo schreef op 03 december 2003 @ 19:59:
[...]
Ja zeg wat wil je dan?
Ik weet niet hoor maar ik wil juist het gevoel hebben dat ik daar echt op het veld sta, echt moeite moet doen om bepaalde dingen te kunnen in een wedstrijd.
Als je wil dat alles vanzelf gaat en lekker genieten van 10x per wedstrijd diezelfde "wereldgoal" maken moet je lekker FI......, naja je weet wel, gaan spelen
maar teveel realisme is ook niet 'goed'
ik bedoel: in het echt doe je het op gevoel, dan weet je hoe je een bal moet raken om em de kruising in te jagen
in een game: als je dan totaal niet ziet wat er gebeurd, dan wordt het damn lastig
hoe groter de afstand, des te harder je moet schietenVerwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:15:
[...]
Ik snap niet helemaal wat je nu mis vind met dat schiet systeem.?
tuurlijk knal je de bal vet over als je van 10 meter afstand tot het doel schiet met een halve balk vol of meer... een halve balk vol of meer is bedoelt voor vrije ballen, zoals bv de vrije bal van R.Carlos van 38 meter en en dan doe je het ism L1 om de bal te drukken.. ook kan je met een half volle balk of meer bv de keeper verassen als ie te ver voor zijn doel staat, je kan dan bv de bal vanaf het middenveld over hem heen schieten al is dat wel heel errug moeilijk (heb 1 keer de lat geraakt.) jah in training mode is het wel us gelukt, dan kan je ut lekker vaan proberen
Als je dus maar een paar meter van het doel staat en je drukt die meter te lang in dan schiet ie over, DUHHH.
Het is gewoon een kwestie van oefenen en het gevoel te pakken zien te krijgen, als je dat eenmaal hebt plaats je de bal zo'n beetje psies waar je wilt met schoten.
En hou natuurlijk rekening met welke voet je gaat schieten links/rechts. als je met een linkspoter met rechts gaat schieten dan krijg je 80% kans ook een dikke afzwaaier of een heel zwak schot.
ennuh, overdrijven kan ook
tis gewoon zo dat die meter zich te snel vult, daar doelde ik op
ik weet ook wel dat ik dat ding niet tot over de helft moet vullen om fatsoenlijk te schieten
Verwijderd
Crash-Override schreef op 04 december 2003 @ 15:39:
[...]
hoe groter de afstand, des te harder je moet schieten
ennuh, overdrijven kan ook
tis gewoon zo dat die meter zich te snel vult, daar doelde ik op
ik weet ook wel dat ik dat ding niet tot over de helft moet vullen om fatsoenlijk te schieten
Ik vond die leuke tekening van die balkjes juist wat overdreven
anyway, gewoon oefenen.. en anders kan je nog altijd FIFA spelen, lekker elke bal in de kruising schieten en elke wedstrijd met 10 - 0 winnen.
Die GEWELDIGE keepers van FIFA laten um toch wel door..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 15:49 ]
Iemand deze al getest?Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:33:
The Wolf - Full Moon Evolution Pack (pc)
[...]
download link:
http://www.filefront.com/...WolfFullMoonEvolution.zip
bron: http://www.pesfan.com/bul...ead.php?s=&threadid=20414
Verwijderd
Zo ziet Kahn er al een stukkie beter uit.
bron: http://www.evo-web.co.uk/forums/viewtopic.php?t=15980
Oeh, met zo'n harses mag je beter wel even tussen haakjes plaatsenVerwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:26:
Er zijn mensen bezig met gezichten van spelers te veranderen/patchen.
[afbeelding]
Grab shell dude!
systeem: AMD XP2700
1024mb 333Mhz geheugen
radeon 9700pro
Die trainingen zijn trouwens soms echt moeilijk. Ik ben nu bij "attack" op 5*, maar het lukt me niet om met 2 aanvallers tegen 2 verdedigers 3x te scoren. Campbell is moeilijk te passeren
"Eindelijk een Fifa killer ?" dat is toch geen vraag? het is een feit, PES was altijd al beter..
alleen jammer dat de massa kiest voor gelikte graphics en brakke gameplay. Dusja, fifa zal altijd bovenaan staan hoe goed PES ook mag zijn.
eej, mijn topic, das mooi eindelijk hebben er mensen gereageerdVerwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:26:
Er zijn mensen bezig met gezichten van spelers te veranderen/patchen.
[afbeelding]
in die fullmoon patch ontbreekt opnieuw mitea (oa)

Verwijderd
ik had al een vaag vermoeden dat het jouw topic was..Maverick schreef op 04 december 2003 @ 16:50:
[...]
eej, mijn topic, das mooi eindelijk hebben er mensen gereageerd
alleen hebben ze nog steeds niet duidelijk uitgelegd waarom die bij jouw crashed..

kahn
face in 150 auto face
ballack
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 16:59 ]
Verwijderd
En niet te vergeten dat het spel pas dit jaar voor de pc uit kwam, daarvoor was het er alleen voor ps2, en dan moet je een gemodde ps2 hebben om een gepatchte versie te kunnen spelen, vandaar dat de community wat kleiner is. maar dat komt wel goed denk ik.Maverick schreef op 04 december 2003 @ 16:59:
nee idd, der zijn er ook meerdere die het niet voor elkaar krijgen zie ik nu, alleen jammer dat ze daar nu pas mee komen. was bij fifa wel anders, daar vlogen de gezichten/ballen/stadions/adboards je om de oren, bij pes is het allemaal wat minder. zijn maar een paar editors. en het editten vergt allemaal wat meer moeite, achja, je moet er wat voor over hebben he
Kits en addboards zijn er overigens best veel op dit moment, gezichten is nieuw, dus zal nog wel ff duren.
hier staat al best veel spul..
http://www.evo-web.co.uk/forums/viewtopic.php?t=10281
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 17:09 ]
ik heb altijd met veel plezier de FIFA reeks gespeeld, maar 2003 en 2004 waren een grote domperVerwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:44:
[...]
Ik vond die leuke tekening van die balkjes juist wat overdreven
anyway, gewoon oefenen.. en anders kan je nog altijd FIFA spelen, lekker elke bal in de kruising schieten en elke wedstrijd met 10 - 0 winnen.
Die GEWELDIGE keepers van FIFA laten um toch wel door..
ennuh, dat tekeningetje, dat was gewoon ter indicatie en verduidelijking
Verwijderd
heb je je oude option file nog?amahusu schreef op 04 december 2003 @ 17:55:
die full moon patch van wolf is niet zo goed vinnik, hij heeft veel spelers doorelkaar gegooit. Mijn ML team bv heeft ineens allerlei andere spelers in de basis, die ik nooit heb gekocht
zo ja, moet je die weer terug zetten..
Dit topic is gesloten.