Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

MarcoZ20 schreef op 04 december 2003 @ 16:31:
bij mij lijkt het net alsof het spel vertraagd loopt en dan soms loopt hij ineens heel snel. Ik heb al cat3.7 geinstalleerd (had eerst een oudere versie), maar hij blijft zo lopen. Wat kan het probleem zijn?

systeem: AMD XP2700
1024mb 333Mhz geheugen
radeon 9700pro

Die trainingen zijn trouwens soms echt moeilijk. Ik ben nu bij "attack" op 5*, maar het lukt me niet om met 2 aanvallers tegen 2 verdedigers 3x te scoren. Campbell is moeilijk te passeren
REFRESH rate waarop het spel draait, zet die eens op 60 hz en kijk wat er gebeurd, ik had dit ook.
ik speelde op 60 goed.
ik zette het op 100 en merkte ook versnellingen en dan weer langzaam.
terugzetten op 60
en probleem opgelost
je speelt dus wel met een refresh rate van 60, dus ik speel niet te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
ok ik zal eens proberen of dat helpt

edit:
ik heb net gekeken, maar ik mijn monitor stond al op 60hertz in het spel......en hij blijft langzaam spelen

[ Voor 63% gewijzigd door MarcoZ20 op 05-12-2003 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

MarcoZ20 schreef op 05 december 2003 @ 01:21:
ok ik zal eens proberen of dat helpt

edit:
ik heb net gekeken, maar ik mijn monitor stond al op 60hertz in het spel......en hij blijft langzaam spelen
hmm
das balen, ik zelf heb een nvidia kaart, dus met je radeon weet ik niet snel een oplossing.
welk os heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in tegen stelling tot de andere lijkt het bij mij net offie te snel loopt :S

Ik heb een athlon 2800 + , gf 4 ti4200 128 mb, 512mb ram pc3200

Misschien ligt het aan mij hoor en ben ik het niet gewent maar ivm fifa vind ik het gewoon veel sneller gaan. Je kan niet ff rustig rondspelen achterin vind ik.

Zoals ik zeg misschien ligt dit ook wel aan mij hoor.

Meer mensen dit??

*edit* mensen zeiden tegen me dat ik moest proberen om m'n refresh rate op 60 hz te zetten (die op 80 stond), maar dit hielp ook niet :/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Crash-Override schreef op 04 december 2003 @ 15:39:
[...]

lol, is ook wel weer zo ;) (ik voetbal zelf ook)
maar teveel realisme is ook niet 'goed'

ik bedoel: in het echt doe je het op gevoel, dan weet je hoe je een bal moet raken om em de kruising in te jagen :P
in een game: als je dan totaal niet ziet wat er gebeurd, dan wordt het damn lastig :P

[...]

hoe groter de afstand, des te harder je moet schieten ;)
ennuh, overdrijven kan ook :P

tis gewoon zo dat die meter zich te snel vult, daar doelde ik op :)
ik weet ook wel dat ik dat ding niet tot over de helft moet vullen om fatsoenlijk te schieten :P
Weetje wat het is, als je met de bal rent en je wilt schieten dan knalt de meter meteen vol, wil je vanuit een draai schieten dan al helemaal...
En als je hem met een halfe omhaal uit de lucht wilt halen dan staat hij eigelijk meteen al vol.
schiet je uit stilstand, dan kan je gerust de meter volgen en optijd los laten.
Probeer in het echt de bal maar is rustig vanuit de lucht het doel in te trappen, al schop je heel sacht dan gaat die bal met een enorme vaart naar het doel toe.

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is mijn chipped ps2 binnen..
straks maar ff pes3 patchen en we7 met die brazil patch.

Heb net al ff een gepatchde WE6 "wendetta club edition" gespeeld..
Ook heel gaaf..

/me gaat zich wel vermaken de komende tijd. ;)

btw, Japans commentaar rulez.. GOOOOOOOOOOOOOAALLLLLL :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
weet iemand hoe dat zit met dingen kopen voor PEs's?? Ik heb er een hoop, maar kan niets kopen in de shop :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Is het wellicht handig dat de TS de startpost uitbreidt met de nuttige links en weetjes voor PES? Je zoekt je nu de rim-ram naar bijvoorbeeld een wolf-pack ofzo :?

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
ratsja schreef op 05 december 2003 @ 10:12:
[...]

hmm
das balen, ik zelf heb een nvidia kaart, dus met je radeon weet ik niet snel een oplossing.
welk os heb je ?
Windows XP Prof. SP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen er eigenlijk ook nieuwe jeugdspelers bij?????Anders zou het wel zonde zijn want ik vind het trainen van jeugdspelers best wel een leukte optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 19:32:
Komen er eigenlijk ook nieuwe jeugdspelers bij?????Anders zou het wel zonde zijn want ik vind het trainen van jeugdspelers best wel een leukte optie
bedoel je of er nieuwe bij komen als je alle jeugdspelers al onder contract hebt staan of had staan???

zo ja, geen idee eig.. heb ze nog nooit allemaal gebruikt.
maar denk het niet.

offtopic:
die ge-patchte versie van we6 (wendetta club edition) is gaaf! zo kan je oa CL, uefa cup, intertoto, spelen en de ML is de italiaanse serie A. heel mooi gemaakt allemaal..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Il Ljama schreef op 05 december 2003 @ 18:28:
Is het wellicht handig dat de TS de startpost uitbreidt met de nuttige links en weetjes voor PES? Je zoekt je nu de rim-ram naar bijvoorbeeld een wolf-pack ofzo :?
Hmm, zou ik best willen doen maar ik denk dat dicaprio daarvoor de juiste man is, hij weet er tenslotte meer van dan ik :D

dicaprio, interesse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo sinds gisteren weer online ,maar niet echt gemist met dit spel :)

toch ff een vraag ...weet iemand een manier om mijn masterteam vanaf het begin te veranderen met compleet andere namen ?

Vind het namelijk leuker als ik ze gewoon bekende namen kan geven van mensen in mijn omgeving en dan langzaam toppers erbij kopen :)

Nu zegt het me niks wie er op rechts staat enz.
Ik wil ze dus alleen van naam veranderen en niet van sterkte enz
In de editor heb ik al geprobeert te wijzigen ,maar dan edit je een echt team inplaats van jou team ....ow en de teamnaam zou ik willen wijzigen .

anny tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 00:24:
Zo sinds gisteren weer online ,maar niet echt gemist met dit spel :)

toch ff een vraag ...weet iemand een manier om mijn masterteam vanaf het begin te veranderen met compleet andere namen ?

Vind het namelijk leuker als ik ze gewoon bekende namen kan geven van mensen in mijn omgeving en dan langzaam toppers erbij kopen :)

Nu zegt het me niks wie er op rechts staat enz.
Ik wil ze dus alleen van naam veranderen en niet van sterkte enz
In de editor heb ik al geprobeert te wijzigen ,maar dan edit je een echt team inplaats van jou team ....ow en de teamnaam zou ik willen wijzigen .

anny tips ?
Als ik me niet vergis moet je eerst genoeg pes verdienen om dat in de shop te kunnen unlocken.
Een andere optie is aan de slag gaan met de afsexplorer.

http://www.fifasoccer.inf...id=2&title=AFS%20Explorer

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
this is what I do:
I open the extracted bmp from the afs explorer, any face.
I open it in photoshop. first I convert it to grayscale, because the file from the game is indexed. I modify it, using a picture, or whatever i want to do to modify it and then I converted again to indexed and click ok with the default options for converting. At last I save it as BMP 8 bit.
I open WEMODCENTER and load a afs file (data_e.afs) and when its reeady I load a texture (bmp i modifyed). Then in the file toolbar I click on import-export button. After that all the files in the afs appears. I go to the file I want to modify and click on import.
That's it.

here's a proof... It's not finished, but its nice I think...
BYE!
Afbeeldingslocatie: http://www.soccergaming.tv/attachment.php?s=&postid=971229
Zodra ik photshop in handen heb ga ik het proberen :)

http://www.soccergaming.t...&postid=972143#post972143

Ik heb het voor elkaar gekregen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Maverick op 07-12-2003 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
iemand enig idee hoe ik een speler bij een team krijg? Ik probeer vanalles, ook met free transfer, en dan ziek hem bij mijn team, maar als ik hem dan wil editten dan staat ie er weer niet meer tussen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 05 december 2003 @ 21:54:
[...]

Hmm, zou ik best willen doen maar ik denk dat dicaprio daarvoor de juiste man is, hij weet er tenslotte meer van dan ik :D

dicaprio, interesse ?
Voor deel2 wil ik best de startpost maken. maar heb nu ff niet alle tijd daarvoor.
van de week denk ik wel.
Maar als je de volgende links alvast ff in je openingspost gooit zijn we al een stuk verder en hoeven mensen zich geen ''rim ram'' te zoeken naar bv de WOLF pack oid.

De pes3 PC Demo is hier te downen:

http://www.gamershell.com/download_3907.shtml

Laat ik beginnen met een manual voor pes3, altijd handig voor beginnende spelers.. :)

http://www.filefront.com/...sight/misc/pes3manual.zip

De eerste vraag van mensen die pes3 beginnen te spelen is vaak "hoe doe ik truukjes en gafe moves" voor het antwoord moet je ff op de volgende site kijken:

http://www.newstarsoccer.com/html/we7_master_class.htm

Patches,
Goed, zoals je hebt kunnen zien hebben teams in het spel geen officiele kits (shirts, broekjes enz) aan en kloppen veel van de namen van de spelers niet, hier is echter wat aan te doen.. Patchen die handel.
De meest up to date patch is de laatste van ene WOLF (dude die patches maakt voor de pc versie)
In deze patch zitten alle officiele kits, en echte namen.
FEATURES:

- New option file with transfers, EVERYTHING UNLOCKED, correct formations, correct player and team names.

- New uniforms. Updated a lot of the uniforms to better versions. Collar fix included for those who need it.

- New flags. A new set of flags for the club sides that are easier to see.

- Updated boots. Clearer boots from Nike, Puma, Adidas.

- No double-badge problem.
hier kan je de patch downloaden:

http://www.filefront.com/...WolfFullMoonEvolution.zip

heb je geen zin om te patchen maar wil je wel echte namen dan is dat mogelijk doormiddel van een option file.. Je kunt deze option file vinden in je pes3 folder, meestal c/program files/konami/pes3/save/
het file'tje heeft de naam 'KONAMI-WIN32PES3OPT'
Download de volgende option file (wederom van WOLF) om echte namen te krijgen en vervang hem met je eigen option file. (lijkt me verstandig om wel een backup van je originele te maken)

http://www.filefront.com/...es/WolfFinalEvolution.rar

Verder heeft http://www.proevolutionline.com/ nog een ''superpatch'' maar die schijnt niet zo goed te zijn als die van WOLF.

Officiele patch van Konami:
Konami heeft een patch uitgebracht om gamespeed problemen op te lossen die veel mensen ondervinden met dit spel.
Ik moet er wel bij zeggen dat deze patch voor mensen problemen geeft dan oplost..
**Official Patch Out Already!**
Here's what it does:

- Fixed so that the settings of "Setting.exe" will be reflected accordingly.
- Fixed the problem of game running too fast in the full screen mode.
- Fixed the problem of the game stopping when switching to "Window mode".
- Fixed the problem of the game stopping when only Spanish is installed, and when trying to change the language sound.
- Fixed the portions of the game stuttering during the match.
- Fixed the problem of changing the player call name, when there is only one language installed.
- Fixed so that the game can be played through the finals in a multi player mode.
- Fixed the shadow effect of the player on the pitch.
- Cleared the line when the game screen fades out (happened rarely)
- Fixed the problem of the schedule becoming incorrect after the 7th week of the 3rd season in the Master League mode.
official patch de downen via:

http://www.konamityo.com/we/en/pes3pc/pes3_patch1102.exe

Handige community links:

1 van de grootste PES community site die er is met een heel druk bezocht forum is Pesfan, hier post WOLF ook altijd zijn laatste patches en updates: http://www.pesfan.com

Een andere grote community site met veel nuttige info en ook een druk bezocht forum waar oa ook over het patchen van ps2 versie's word gesproken is PESinsight: http://pesinsight.com/

Een minder uitgebreide site maar wel een heel gaaf forum waar altijd wel het laatste patch nieuws is te vinden (meestal voor ps2) is Evo-Web, ook veel ps2 patch tutorials te vinden op het forum:
http://www.evo-web.co.uk

Een site waar veel tooltjes te vinden zijn voor het patchen van de pc versie en waar oa een tooltje te vinden is om met alle teams te spelen in de demo versie:
http://www.proevolutionline.com/

Een hele handige site waar alle echte namen zijn te vinden van de spelers en de echte namen van de teams is:
http://www.pes3stats.com

Ik hoop dat ik hier ff genoeg info heb gepost voor nu..
have fun..

-edit, zag net deze kit op http://www.proevolutionline.com/ staan.. vond um wel errug gaaf, daarom post ik hem ff. het gaat om classic Holland..

Afbeeldingslocatie: http://www.fifasoccer.info/images/hollandclassic.jpg

deze zag ik op evo-web, hij is wel mooier maar heeft geen wit kraagje, en heeft oranje broek.. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.wefe.com.ar/we7/holland_classic_88_by_d4lt0n.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey zou iemand ffkes naar dit topic willen kijken:

Pro Evolution Soccer - install - werkt niet!

ty:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ik heb de startpost aangepast met de info van dicaprio, waarvoor hulde ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct Player Names & Transfers

- Overwrite the old pes3.exe with the new one.
- Delete your option file (you'll lose your PES and any changes you have made but it's worth it
for correct squads.
- Start the game as normal. All player names & squads will now be correct.

Ik snap er niks van ....welke nieuwe exe bedoelen ze ...ik heb hier de orginele installatie em ik zie in die wolfmap veel files staan ,maar geen exe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 17:41:
Correct Player Names & Transfers

- Overwrite the old pes3.exe with the new one.
- Delete your option file (you'll lose your PES and any changes you have made but it's worth it
for correct squads.

Ik snap er niks van ....welke nieuwe exe bedoelen ze ...ik heb hier de orginele installatie em ik zie in die wolfmap veel files staan ,maar geen exe ?
ik neem aan dat je het over die patch van WOLF hebt?
zo jah, ff een quote van WOLF..
antwoord op deze vraag..

''Hey Wolfie, you're talking about replacing the pes3.exe file to have the transfers up to date, but it seems it's not included in the zip.

Thanks.''
Sorry, just ignore that bit. Forgot to edit that line out from when I was first using the editor. The option file is enough by itself.
:)
dus vergeet die exe, sla dat stukkie over.. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dan blijft alleen dit over :)

for correct squads.

dat kan niks veranderen ...ik zoek het nog ff uit iig bedankt voor de reactie dat lost al wat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 18:36:
lol dan blijft alleen dit over :)

for correct squads.

dat kan niks veranderen ...ik zoek het nog ff uit iig bedankt voor de reactie dat lost al wat op
je moet gewoon de option file vervangen met die van jouw..
zit er geen option file in die rar dan down je deze ff http://www.filefront.com/...es/WolfFinalEvolution.rar daar zit een option file in, vervang die met je originele en je hebt echte spelersnamen...

-edit, zie net dat ie niet meer op de server staat, vaag want 2 uur geleden stond ie er nog op.. :? naja..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Misschien een hele gekke vraag, maar ik stel hem toch :P

Ik heb die wolf patch geinstalleerd, en dat ging allemaal goed, spelernamen zijn aangepast, maar toch houd ik een probleem.
Als ik een masterleague start, kies daar ajax, dan heb ik nog steeds fictieve namen. Hoort dit zo, of doe ik iets verkeerd?
Zou het wel zo leuk vinden om gewoon de echte namen te hebben, dat vind ik toch iets meer sfeer hebben...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedAddict schreef op 07 december 2003 @ 19:42:
Misschien een hele gekke vraag, maar ik stel hem toch :P

Ik heb die wolf patch geinstalleerd, en dat ging allemaal goed, spelernamen zijn aangepast, maar toch houd ik een probleem.
Als ik een masterleague start, kies daar ajax, dan heb ik nog steeds fictieve namen. Hoort dit zo, of doe ik iets verkeerd?
Zou het wel zo leuk vinden om gewoon de echte namen te hebben, dat vind ik toch iets meer sfeer hebben...
Dat is nu net de masterleague ....je begint met een onbekend team en langzaam bouw je het uit tot een topteam .

dus ook al zou je de namen veranderen dan is van der vaart ineens een zwak mannetje :)

wel zou ik graag de namen van het startteam veranderen in namen van mensen in mijn omgeving ,,,dat is altijd leuk en dan heb je iets meer met het team dan nu

edit : die patch is me btw wel gelukt nu ...
tnx voor de reacties

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Ah kijk, dan heb ik niks gezegt :)

Bedankt

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Afbeeldingslocatie: http://www.plokk.com/files/wesley.JPG

mijn eerste poging om een speler na te maken :) Tis nog niet perfect, maar al spelende leert men nietwaar ;) Ben nu bezig met heitinga

Alleen iets op dat hara verzinnen, de haarstijlen vind ik wat pauper :{

[ Voor 18% gewijzigd door Maverick op 07-12-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 19:48:
[...]

edit : die patch is me btw wel gelukt nu ...
mooi zo. :)

Anyway, ik ben nu een patch aan het downloaden voor de PES3 ps2 versie, zit een hoop in zoals, echte reclame borden, aangepaste stadions, Collina in beeld bij voordeelregel ipv dat gele geval, echte supporters liederen, echte schoenen, allemaal nieuwe muziek enz enz enz enz. :)

Ik heb al een hele gafe gepatchde we7 :) de 'brazil' patch heb ik gebruikt, echt enorm gafe patch, heerlijke muziek zit erin, bijna alle braziliaanste teams, hele mooie menu's en natuurlijk alle echte namen enz enz, maar MEGA proffesioneel gemaakt, ziet er enorm goed uit allemaal.
En het speelt echt heerlijk weg op me grote tv, gewoon zwaar verslavend :D
het is dat ik af en toe ook andere dingen te doen heb, maar anders was ik niet meer achter de ps2 weg te slaan :D
En het is iedere keer weer een feest om die Japanse commentator te horen krijsen, GOOOOOOAAALLLLL :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zeker leuk al die patches ,maar ik kan me zo ergeren aan het niet kunnen verdedigen .

Ik heb namelijk nog veel moeite op 3 sterren en nu lukte het eindelijk in mijn poul krijg ik weer een penalty tegen door een beetje duwen ....frustratie :)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 23:23:
[...]

Is zeker leuk al die patches ,maar ik kan me zo ergeren aan het niet kunnen verdedigen .

Ik heb namelijk nog veel moeite op 3 sterren en nu lukte het eindelijk in mijn poul krijg ik weer een penalty tegen door een beetje duwen ....frustratie :)!!
Is zeer leuk al die patches :) ik heb nu al 2 (straks 3) gepatchde versies op ps2 ze zijn aller 3 en anders :) en dan moeten de patches van WeDoIt en Wendetta nog komen.. :9 :9

Gewoon blijven oefenen, je word vanzelf wel behendiger in het verdedigen. :)
gebruik ook vierkantje (ingedrukt houden) af en toe bij het verdedigen, dan komt het dichtsbijzijnde mannetje je meehelpen.. :) exirimenteer daar mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff ik heb me net echt in moeten houden om pes niet als gooigeval te gebruiken ..

Damn het is gewoon niet leuk meer ik kom nergens meer ik verlies alles met 1-0 of speel gelijk .

en alles wat ik doe is fout in de ogen van de schIJTs of het nu een tackle op de bal is of dat ik naast iemand loop .
Waar is die tijd dat ik rulde met pes op de ps1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hetgene wat mij frustreert bij pes3 heeft ook te maken met het verdedigen, ik speel btw ook op 3 sterren.

Spits van hun rent met bal richting mijn doel, ondertussen wordt ie belaagd door een regen van elleboogstoten van 2 van mijn verdedigers. De spits rent gewoon door, maar zowaar, hij komt een 3e verdediger tegen! Die tikt de bal weg, lijkt het. Maar.... hij tikt de bal tegen de benen van de spits, waardoor de bal weer terugkomt en de benen van die 3e verdediger raakt. Die struikelt, waardoor de spits de bal weer krijgt en netjes in kan schieten... :(
Dus, wat doe ik meestal om dat soort dingen te voorkomen? Als een spits gaat rennen, gaat ie neer! >:) En dan maar hopen dat de scheids een beetje lief is. :P

Overigens ben ik maar iets van speelstijl gewijzigd: Ipv rennen met spitsen en vleugels tot ze dood neervallen, bouw ik de aanval rustig op. En zowaar, omdat ze niet rennen, kunnen spelers verdedigers uitkappen, en de bal weer passen naar een vrijstaande speler. En op die manier wordt de verdediging van de tegenpartij een aantal keer per wedstrijd helemaal zoek gespeeld.
En das dus ook weer een reden tot frustratie. Daar waar ik 4/5 goede kansen weet te creeeren, met bloed, zweet en tranen, loopt de tegenstander gewoon met 1 spits naar mijn doel, laat de verdediger struikelen en schiet netjes binnen. :(
Maar goed, het gaat steeds beter. En vandaag komt eindelijk mn gamepad binnen.

Hebben jullie trouwens ook al vage transfers gezien? Bij mij speel Aston Villa met Raul en Walter Samuel in de gelederen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Klasse dicaprio & Kazuka _/-o_ ; precies wat ik zocht!

[ Voor 5% gewijzigd door Il Ljama op 08-12-2003 08:51 ]

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik mijn pc eindelijk heb geupgrade en m'n snelheid probleem is gefixt kan ik eindelijk normaal spelen.

En ik moet zeggen dat het tot nu toe vrij lastig is...
Ik speel op 3 sterren en meestal verlies of win ik net met 1-0 ofzo.
Het scoren gaat nog niet echt soepel omdat ik gewoon weinig kansen krijg.

Je moet echt oppassen dat je niet telang en teveel sprint want de bal springt zo van je voet naar de tegenstander. Ook draai ik vaak de verkeerde kant op waardoor ik ook de bal verlies.

Kortom... Ik heb nog aardig wat te oefenen dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Laatst online: 15-04 15:43
Ik ben ook bekeerd! Speelde voorheen altijd Fifa, had weinig keus nml. Maar na het "proberen" van Fifa 2004 werd ik compleet gek. In mijn ogen was Fifa 2003 nog wel te spelen, althans ik vermaakte mij er wel mee op een regenachtige zondagmiddag. Fifa 2004 is daarentegen 1 groot drama. Kon Fifa het voorheen nog altijd goed maken met de graphics, deze keer is het nog beroerder dan 2003 en dan niet eens de gameplay noemende.

Maar gelukkig dankzij PES3 weer plezier gekregen in het spelletje.........wat een game! Waarschijnlijk aan het einde van de week mijn gamepad nog eens erbij (Logitech Dual Action) en we kunnen er weer volop tegenaan.........

Kortom in 1 woord topgame............

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Ik heb nog steeds het probleem dat het spel langzaam loopt, ook na nieuwe drivers geinstalleerd te hebben en het spel op 60H gespeeld te hebben. Iemand nog enig idee wat het kan zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op 08 december 2003 @ 22:27:
Ik heb nog steeds het probleem dat het spel langzaam loopt, ook na nieuwe drivers geinstalleerd te hebben en het spel op 60H gespeeld te hebben. Iemand nog enig idee wat het kan zijn??
vsync uit zetten.
Virusscanner en andere achtergrond progjes uitzetten,
op een zo'n laag mogelijke resolutie spelen.

Anders weet ik ut ook niet? :? sowwy.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nu al met me 3e seizoen bezig, 1e op 2*, 2+3e op 3*. Toch vind ik het nog errug lastig met 3*, en ik heb geen idee waarom, misschien verkeerde strategy ofzo, 4-3-3 atm. Soms gaat scoren supermakkelijk, en soms krijg ik 'm er nooit in :/
Maarja dit houd het spel tenminste leuk om beter te worden, met fifa was het bv 1 a 2 dagen spelen en je kon het, nu ben ik al tijdje aan het kloten :)

Btw, wel jammer dat dit topic beetje aan het doodgaan is :)

ps: ik hoorde iets van een soort brazil patch voor op de ps2, zal zoiets ook komen voor pc? lijkt me wel lachen, ipv alleen maar .eu wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Sinds ik de Forceware 52.70 heb geinstalleerd heb ik totaal geen problemen meer met PES.
Dus geen geklooi meer met v-sync, reso en windowed etc.
Enige probleempje nog is dat na een wedstrijdje of 8 het commentaar gaat stotteren. :X

Enige nadeel met forceware is da'k m'n tabblad voor de g-force kwijt ben zodat ik geen AA etc kan aanpassen.

Problemen die ik had:
-op sommige plaatsen van het veld ging het soms zomaar in slomo.
-linker analoog reageerde na 1 wedstrijd niet meer optimaal.

meuk: nVidia ForceWare 52.70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A1ex schreef op 09 december 2003 @ 00:48:

ps: ik hoorde iets van een soort brazil patch voor op de ps2, zal zoiets ook komen voor pc? lijkt me wel lachen, ipv alleen maar .eu wedstrijden :)
Ik heb gelezen op een ander forum dat ze de Brazil patch misschien ook uit gaan brengen voor de pc versie. :)

ff een quote van iemand van het webrazil team..
We are studying making a version for pes3 and pes3 pc, so I'll pass the feedback on kits to our designers....
dus zeker is het nog niet.
De patch is echt mega mooi gemaakt, ik speel hem iedere dag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Hey,

Just to let everybody know, version 1.0 of my option file will be ready by the weekend. It will feature:

- 100% player/team names corrected.
- Latest starting formations for every team.
- New players added to the game which have previously been missing as they were not included in the original version.
- New players with authentic stats from CM4.
- All transfers up to current date.
- Nothing unlocked.
- Southampton & Stuttgart instead of PES Utd & WE Utd.
- 0 PES so you can build up yourself from scratch.
- No changes to free, default or hidden players (other than correct names)
- Correct squad numbers.
- No messing around with existing players stats to turn them into "supermen".

With regard to transfers I have done the following:
- If the player did not previously exist and they have played for any of the teams starting line-ups this season I have created them.
- If a player has moved to a club outside of the game they have been removed.
- If a player is on loan they have been removed but remain in the .exe file so they can be added easily if they return from loan.
- If a player has retired they have been removed.
- Players who are unattached have been removed but remain in the .exe for easy insertion again if they sign for a club in the game. (Di Canio for instance has been added to the FREE players list like Rivaldo for the moment).
:) Wolf 1.0 kan haast niet wachten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 09 december 2003 @ 15:29:
[...]

:) Wolf 1.0 kan haast niet wachten :Y)
ziet er idd goed uit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Moet je om iedere keer die WOLF patch te installeren eerst de oude installeren of kan je er ook gewoon over heen installeren.

Want volgens mij moet je toch als je WolfFinalEvolution.rar hebt geinstalleerd toch al de correcte namen hebben?

Die heb ik dan in ieder geval nog niet. Chivu speelt bv nog bij Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Proevoltionline Superpatch 2.0 is gereleased!!!

Updated 2003-04 rosters (added: Stuttgart, Brugge and Partizan)
Updated kits
Updated referee kits
Updated flags
Updated boots
Updated Champions League adboards

Download deze via http://www.proevolutionline.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmm, ligt het aan mij of zorgt ptach 2.0 voor rare bugs?
opeens 3 spelers die hand in hand over het veld lopen......
vreemd. ook vind ik Aron Winter nog steeds bij Ajax terug. Best leuk hoor, goeie speler, maar niet meer in huidige selectie.. maar weer wachten op de volgende patch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
ik wacht nog wel ff met al die patches, strax gebeurt er wat met me savegames :) en zolang het spel goed loopt heb ik niks te klagen, ook al zijn alle teams niet 100% compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:16:
hahaha, dat meen je niet.. LOL :D
wel een lachwekkende bug dan. :+

ik heb geen idee of die patch bugs oplevert, ik speel alleen nog maar de ps2 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, als je aan het verdedigen bent, komt er niemand langs :*)
maar in de aanval mis je nog wel eens een mannetje... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:16:
vreemd. ook vind ik Aron Winter nog steeds bij Ajax terug. Best leuk hoor, goeie speler, maar niet meer in huidige selectie.. maar weer wachten op de volgende patch :'(
Laat me raden, je speelde tegen Feyenoord? Hand in hand, kameraden. :P

Ook leuk, heb ik eindelijk m'n Logitech Dual Action gamepad binnen, werkt ie niet goed. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik kom maar niet uit die 2e divisie :(
In seizoen 3 was ik zo dichtbij de playoff's.
Laatste pot verloor ik met 1-0 in blessuretijd terwijl ik aan een 0-0 genoeg had.

Maarjah, we blijven hopen.
Inmiddels een talentje aan het trainen tot top-spits.
Ik had al een verdedigende middenvelder getraind die aan het eind van het seizoen gelijk een aanbod kreeg van Real!
Keepers trainen is echt niet te doen, je krijgt maar 16 puntjes als ze wat minuutjes hebben gespeeld.

Goals maken lukt me gewoon niet meer, m'n finger kleeft teveel aan de ren-button waardoor het schot veels te onzuiver wordt. B)

Het is al genoeg gezegt maar wat een game is dit zeg!
Vroeger dacht ik 's avonds even een potje fifa en dat was het dan wel.
Met PES moet ik mezelf wegslepen na 5 wedstrijden omdat ik ook nog moet slapen :)
Het management gedeelte is prima verzorgt, je ziet teams zich versterken en een team dat promoveerd komt niet degradeerd niet gelijk weer het jaar daarop.
D'r zitten nog maar 3 teams in mijn divisie die er ook inzaten in seizoen 1.

Verwijderd

Ik ben een nieuwe ML begonnen in WE7 (japanse broer van pes3)
WE7 is iets moeilijker dan PES3, de verdediging lijkt slimmer te spelen en verdedigers zijn gewoon sterker dan bij PES3 is mij opgevallen, zo is het vele malen moeilijker om een kopbal te scoren, iets wat ik bij PES3 vrij makkelijk vond. bij WE7 moet je echt een voorzet zien te geven die PSIES op maat is en je moet een goede kopkans krijgen, als je tussen 2 verdedigers in staat kun je het wel vergeten, bij PES3 kreeg ik het nog wel es voor elkaar om hem dan er alsnog in te koppen. Verder moet je nog meer naar je opstelling spelen en goed HEEL goed rondspelen anders word het um niet. :p
Klinkt gek, maar WE7 is NOG moeilijker dan PES3.
Een beetje voor gaan zetten als je geen kopsterke spitsen hebt tegen bv een italiaanse ploeg is echt tijdverspilling want je kopt er geen 1 in dan, of je moet mazzel hebben met een klutsbal oid. ;)

Ik sta nu met mun teampje (Inter Milan)1 na laatste in de 2e divisie op 4*.
Heb nog maar 2 spelers gekocht/geruild te weten KAKA en Cafu :)
Verder zitten er veel braziliaanse clubs in mijn divisie omdat ik de WE7 WeBrazil patch speel. maar das wel leuk.
Ik begin nu steeds wat beterz te worden, zo heb ik net 2 wedstrijden achter elkaar gewonnen, wel allerbij maar met 1-0, maar toch :)
Het seizoen is bijna afgelopen, maar echt veel geld voor nieuwe aankopen heb ik niet, ik ga dus een speler opleiden en ik hoop nog een goede ruil voor elkaar te krijgen.

Verder ben ik ook nog bezig met een ML team in PES3 (Lazio), ik heb daar al een aardig mooi team opgebouwd en sta dan ook bovenaan in de 1e divisie :)
ik moet alleen nog een goede rechtsbuiten hebben en nog een goede 2e OMF
Want nu is me OMF wel es moe of gebleseerd en dan moet ik daar iemand neerzetten die zich niet helemaal thuis voelt op die positie ;)
AC Milan is trouwens een lastige tegenstander, staat ook 2e op 1 puntje achter mijn team, kon er vanmiddag maar net van winnen, ik had dikke mazzel want Maldini maakte een eigen doelpunt :X

Maar zoals je al zei is dit spelletje (PES3/WE7) zwaar verslavend als je lekker aan het ML spelen bent. :)

Verwijderd

Ik heb geweldig nieuws voor de mensen die PES3 op de pc spelen.!
ik zat net ff op het Forum van WeDoIT te kijken (WeDoIT maakt HELE STRAKKE patches) en zag dat ze de patch waar iedereen op zit te wachten namelijk "WEdoIT UEF-A Champions" ook voor de PC versie gaan uitbrengen!

WeDoIT staat bekend om de schitterende patches die zij uitbrengen, ze zitten super proffesioneel in elkaar en zien er GEWELDIG uit, daar zijn WOLF zijn patches peanuts bij ;)
Patch WE7:

WEdoIT 100% Traduttiva --> Out Now

WEdoIT Road 2 UEF-A ---> Out Now

WEdoIT UEF-A Champions (ITA) ---> ?/12/2003

WEdoIT UEF-A Champions (ENG) ---> ?/12/2003

Patch PES3 (solo versione PC):

WEdoIT UEF-A Champions (ITA) ---> ?/01/2004

WEdoIT UEF-A Champions (ENG) ---> ?/01/2004
Duurt nog wel een maandje, maar dan hebbie ook wat :)
tenzij ''solo versione PC'' niet voor pc betekend :+ ;)
dan is het goed nieuws voor de PES3 ps2 bezitters ;) LoL

bron: WeDoIT forum
http://www.freeforumzone....ggi.aspx?f=4567&idd=33991

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 01:53 ]

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik ben nu al een seizoenetje of 5 bezig met lazio roma, laatste 2 seizoenen in div 1. Heb al een heel aardig team opgebouwd en sta nu ongeslagen eerste met 34 doelpunten voor en 8 tegen, natuurlijk op 5*. Ik durf bijna te zeggen dat ik 5* nu ook wel helemaal onder de knie heb. Alles draait om een goede opstelling, zodra je mannetjes goed staan, kun je bijna niet meer verliezen imo. Natuurlijk moet je dan ook nog de goede spelers op alle plekke hebben staan, maar na 5 seizoenen had ik al aardig wat geld gespaard om goede spelers te kopen :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

The Wolf - Evolution 1.0 Option File Afbeeldingslocatie: http://digilander.libero.it/ppm5/Rh4ps0dY/immagini/emoticons/nod.gif
Features:
- Correct player/team names.
- The majority of the transfers I could find on the web (some website have conflicting information).
- Starting line ups (mostly taken from the latest games although again there is conflicting information on some websites as to the correct starting line-ups)
- Created about 50 players who were not previously in the game but there are still more to be created somewhere down the line. All player stats taken from CM4. I haven't messed around with call names.
- Moved good players like "Di Canio" to the 'free' players section rather than removing them from the game altogether.
- PES Utd are now Southampton.
- WE Utd are now Stuttgart.

Some teams have been a pain in the ass as there is so much conflicting transfer info and starting line up info so if I've got your favorite teams line up wrong, I apologize, it won't take you two minutes to change it.

Remember that you need to remove everything from the 'save' folder in the Pro Evolution Soccer 3 folder for this option file to take effect.

(Please make a back up of your old option file and saved games just in case you don't like my changes.)
"http://www.filefront.com/r.b/page__file_info/_clear__page,filepath/_filepath__/soccergaming/sgfiles/pesinsight/patches/WolfEvolution 1_0_Option File.rar"

:) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 14:28 ]

• Maverick
nou, van persie en de keeper van feijenoord ( kan ff niet op zijn naam komen, gast zat eerst bij psv :X ) Lodewijks zitten bij ajax, boutpatch imho :{

[ Voor 7% gewijzigd door Maverick op 11-12-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Speel ik gisteravond ff ML. Na 4 wedstrijden bovenaan (speel nog op 2*, kom uit het Fifa kamp vandaar). Dus denk ik ff een aantal spelers aan te trekken.... Na onderhandelingen willen er wel 3 komen, ben ik ineens game over!!! IK d8 dat je gewoon met een schuld kon doorspelen??? Had iets van -16000 ofzo...

Kan iemand mij dit uitleggen hoe dit precies geregeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
PietPrecies schreef op 12 december 2003 @ 08:45:
Speel ik gisteravond ff ML. Na 4 wedstrijden bovenaan (speel nog op 2*, kom uit het Fifa kamp vandaar). Dus denk ik ff een aantal spelers aan te trekken.... Na onderhandelingen willen er wel 3 komen, ben ik ineens game over!!! IK d8 dat je gewoon met een schuld kon doorspelen??? Had iets van -16000 ofzo...

Kan iemand mij dit uitleggen hoe dit precies geregeld is?
Volgens mij staat er ergens bij de informatie over de ML dat je maar maximaal -15000 schuld mag hebben en dat het anders gelijk game over is.

Als je aan het eind van een seizoen in de - staat is het volgens mij sowieso game over.

Ik weet dit ook niet helemaal zeker. Ik kom namelijk ook van het FIFA kamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Klopt helemaal.
Daarnaast moet je minimaal 15 spelers onder contract hebben aan het begin v/h seizoen.
Het best kun je opzoek gaan naar spelers van wie het contract eindigt aan het eind v/h seizoen.
In dat geval betaal je geen transfer som en hoef je alleen maar te onderhandelen over het loon.
Dit kan pas vanaf negotiation round 8 [uit m'n hoofd].
Je krijgt dan een berichtje dat spelers die je dan aantrekt pas na het einde v/h seizoen bij je team komen.

Eigen jeugd spelers is natuurlijk nog goedkoper en die kun je nog vormen naar wat je nodig bent.
Ik heb momenteel 2 basis-spelers die ik zelf getraint heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wat ik niet snap is: hoe zit het nou met spelers die niet bij een club zitten?
Want je moet voor die spelers ook een aanschafprijs betalen, toch? Of betaal ik continu veel te veel voor mijn spelers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 12 december 2003 @ 10:38:
Wat ik niet snap is: hoe zit het nou met spelers die niet bij een club zitten?
Want je moet voor die spelers ook een aanschafprijs betalen, toch? Of betaal ik continu veel te veel voor mijn spelers? :P
jep, daar moet je ook een transfersom voor betalen, die zitten bij een virtuele club zeg maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

komt ie nu wel of niet op de XBOX ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 13:03:
[...]

jep, daar moet je ook een transfersom voor betalen, die zitten bij een virtuele club zeg maar. :)
Beetje vaag, maar goed. :)

Wel humor is dat ik mijn elftal al redelijk heb kunnen uitbouwen volgens de Real Madrid methode. Voor spitsen is er altijd wel een plekkie. :+
Zo heb ik inmiddels Ilie, Ortega, Vieri en Shevchenko in de basis staan en Salas op de bank. Middenveld met Riquelme en Doni lijkt me ook wel aardig bezet, Bolano zit ook nog op de bank. Verdediging bestaat uit Sagnol, Lucio, Campbell en Wome. :)
Zit in mijn derde seizoen inmiddels.
Overigens kwamen Vieri en Shevchenko gratis. Hoop alleen maar dat ik het niet een beetje overdone heb met de salarissen. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Gaius op 12-12-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op 12 december 2003 @ 13:44:
komt ie nu wel of niet op de XBOX ?
Volgens mij NIET.
http://www.soccergaming.com/db/news/show.php?NID=320
http://www.thunderbolt.be/news/viewnews.php?nid=433

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
LoneRanger schreef op 12 december 2003 @ 10:27:
Klopt helemaal.
Daarnaast moet je minimaal 15 spelers onder contract hebben aan het begin v/h seizoen.
Het best kun je opzoek gaan naar spelers van wie het contract eindigt aan het eind v/h seizoen.
In dat geval betaal je geen transfer som en hoef je alleen maar te onderhandelen over het loon.
Dit kan pas vanaf negotiation round 8 [uit m'n hoofd].
Je krijgt dan een berichtje dat spelers die je dan aantrekt pas na het einde v/h seizoen bij je team komen.

Eigen jeugd spelers is natuurlijk nog goedkoper en die kun je nog vormen naar wat je nodig bent.
Ik heb momenteel 2 basis-spelers die ik zelf getraint heb.
Hoe kan je iemand van uit je eigen jeugd kiezen bij PES?

Ik zie bij ML namelijk nergens een optie.

Vast een n00b vraag ma ik ben dan ook nog een n00b in PES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jackazz schreef op 12 december 2003 @ 15:50:
[...]

Hoe kan je iemand van uit je eigen jeugd kiezen bij PES?

Ik zie bij ML namelijk nergens een optie.

Vast een n00b vraag ma ik ben dan ook nog een n00b in PES :)
Als je gaat zoeken naar spelers, moet je zoeken op club, en dan heet het 1-na laatste blokje "growth", dat zijn de jeugdspelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

maakt het veel uit met welke merk/type gamepad je speelt? Ik speel PES pas sinds kort en heb een gamepad van Piranha (de Extreme) bij een spel gekregen :P . Is dit wat of raden jullie aan wat anders te proberen? Heb tot PES geen spellen gespeeld waarbij je een gamepad nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Il Ljama schreef op 13 december 2003 @ 14:33:
maakt het veel uit met welke merk/type gamepad je speelt? Ik speel PES pas sinds kort en heb een gamepad van Piranha (de Extreme) bij een spel gekregen :P . Is dit wat of raden jullie aan wat anders te proberen? Heb tot PES geen spellen gespeeld waarbij je een gamepad nodig had.
Ik speel het op ps2, dus met een ps2 constroller. ik moet zeggen dat het met die controller uber heerlijk speelt.. ik heb gelezen dat je die controller ook op de 1 of andere manier aan de PC kunt hangen.. hoe weet is niet :? maar ik denk dat er weinig/geen controllers zijn die lekkerder spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 23:57:
[...]

Ik speel het op ps2, dus met een ps2 constroller. ik moet zeggen dat het met die controller uber heerlijk speelt.. ik heb gelezen dat je die controller ook op de 1 of andere manier aan de PC kunt hangen.. hoe weet is niet :? maar ik denk dat er weinig/geen controllers zijn die lekkerder spelen. :)
Er zijn idd lui die voor de PS2 controller gaan en een aparte USB-converter kopen. Vind dat alleen een beetje zonde van het geld; nieuwe controller en nog eens zo'n converter.
Heeft hier iemand anders toevallig de Piranha Extreme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik weet niet of deze vraag al is langs gekomen, maar de demo van PES3 loopt bij mij vast op het Konami logo. Iemand een oplossing?

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Speel het spel sindskort met een Logitech Dual Action..............Moet zeggen dat deze lekker speelt en precies dezelfde functies en uiterlijk heeft als een ps2 controller.
Heb hem voor 35 euri gekocht en is het geld meer dan waard........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Omg wat is dit spel verslavend (zeker nu ik de Master League een beetje onder de knie heb :P).
Ik speel met Arsenal en heb 2 jongens van 17 jaar gekocht. De 1 is nu m'n vaste laatste man en de andere speler is nu een geweldige spits :D.

Hier zijn nog wat mooie doelpunten die ik gemaakt heb ;).

- Ibsen (17 jarige speler) knalt hem in kruising
- Geweldig schot
- Van Nistelrooij in actie ;)
- Mooie lob van Van der Vaart

(XViD codec nodig!)

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 15-12-2003 17:23 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietPrecies schreef op 15 december 2003 @ 11:00:
Speel het spel sindskort met een Logitech Dual Action..............Moet zeggen dat deze lekker speelt en precies dezelfde functies en uiterlijk heeft als een ps2 controller.
Heb hem voor 35 euri gekocht en is het geld meer dan waard........
Hij speelt nog lekkerder als je hem voor 25 euro koopt :p

nee erg flauw want het is zeker zijn geld waard dat 10tje doet er dan niet toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Vrij aardig, maar blijven oefenen :P
Zal binnenkort mijn wereld goal ff uploaden, ben m'n pass een beetje kwijt 8)7
Misschien een leuk idee voor iemand met teveel vrije tijd om een top 10 bij te houden van mooiste goals?

Ben inmiddels in m'n 6e seizoen in de 2e divisie.
Vreemd genoeg haal ik prima resultaten tijdens de oefen campagne tegen grote clubs en dan krijg ik vaak gelijk een 4-0 om de oren in de eerste wedstrijd in de competitie.

Dit seizoen gaat iets beter, domineer de eerste wedstrijd en krijg zowaar een penalty.
Tja die gaat naast.. *zucht*
Nog geen minuut later krijg ik een tegengoal :(
Oh wacht, alleen op de keeper af.. zacht tikje in de hoek...*bal rolt*.... *bal rolt*..
PAAL!
Wat een frustratie!
Nieuwe kans.. 20 meter.. shot... LAT!

Echt, ik scoor zo makkelijk in pre-season wedstrijdjes.. 8)7

M'n enige prijs tot dusver is de beker, en wel in m'n eerste seizoen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe officiele patch van konami..

This Pes3_1301patch.exe will update to version 1.30.100, even if you have already used the Pes3_1102.exe patch.

Patch Name: 1.30.1 patch
Platform: PC
File Name : pes3_patch1301.exe
Size: 10.1 MB

NOTE:
- Fixed so that the game speed will not be slowed down on certain graphic cards. Please change the Display option's Quality to "Low" to activate.
- Reduced the stuttering of the game.
- Fixed the problem of the stadiums textures, and names of the players on the back of the uniform, which were displayed incorrectly.
- Fixed the problem of the game crashing by changing certain edit player's hairstyle.
- Reduced the problem of the game crashing after the display of the Konami logo sequence in some cases,.

http://www.konamityo.com/we/en/pes3pc/pes3_patch1301.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm, niets voor mij, hij draait hier al goed, heb liever een update voor de replay functie, die niet echt lekker is imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Nou, ben benieuwd of dit mijn problemen gaat verhelpen
* jOzh keeps his fingers crossed...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het enige probleempje dat ik heb is dat het geluid wat raar gaat doen na een uurtje spelen.
Dat is niet zo'n probleem, even het spel opnieuw opstarten.
Dat het spel vertraagt heb ik geen last meer van na het updaten van drivers.

Mensen die problemen hebben en een Nforce bordje plus G-force hebben gewoon even de laatste forceware installeren.
Werkt prima voor mij. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 16 december 2003 @ 18:49:
Nou, ben benieuwd of dit mijn problemen gaat verhelpen
* jOzh keeps his fingers crossed...
Het horten en stoten is bij mij wel weg, maar nu loopt het spel altijd weird. Net niet vloeiend zeg maar. Heb gewoon de .exe teruggegooid, dan maar met een kleine (maar annoying) stutter spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat kan deze game frustreren zeg !!!

sorry moest even ik kom net uit een harde reset anders had ik heel de pc het raam uitgegooit .

IK speel ML op 3 sterren (want 2 is echt te makkelijk :( ) en ik kan echt bijna niet winnen .

Ook al ben ik de betere het is gewoon een probleem om door de defence te komen want ze hebben elk balletje wat ze maar aanraken en als ik al voor het doel komt is het of een slap schot of geblokt of keihard over ....ow ja freakin hands!! niet te vergeten 8)7

Maar nu even srieus ....heeft er iemand op de pc echt het gevoel elk schot te kunnen lossen wat ze in gedachten hebben ,want ik bedacht me dat de ps2-controller zoiets had als hoe harder of sneller je drukt en dat zit niet op mijn logitech ?

of praat ik poep nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 23:36:

sorry moest even ik kom net uit een harde reset anders had ik heel de pc het raam uitgegooit .

IK speel ML op 3 sterren (want 2 is echt te makkelijk :( ) en ik kan echt bijna niet winnen .

Ook al ben ik de betere het is gewoon een probleem om door de defence te komen want ze hebben elk balletje wat ze maar aanraken en als ik al voor het doel komt is het of een slap schot of geblokt of keihard over ....ow ja freakin hands!! niet te vergeten 8)7

Maar nu even srieus ....heeft er iemand op de pc echt het gevoel elk schot te kunnen lossen wat ze in gedachten hebben ,want ik bedacht me dat de ps2-controller zoiets had als hoe harder of sneller je drukt en dat zit niet op mijn logitech ?

of praat ik poep nu ?
Bij ML is het belangrijk dat je eerst jeugdspelers koopt en die altijd opstelt waardoor je ze kan trainen. Belangrijk is in het begin veel bij teamwork ,balance en voor de aanvallers ook nog agression doen e.d. anders liggen ze bij ieder tikje al op de grond of de bal verliezen ze heel snel. Je moet wat later aandacht schenken aan top speed enzo.

En dan gedeelte met die controller is volgens mij onzin. Ik speel met een playstation controller aan mijn pc en die doet precies hetzelfde als op de PS2. Ik had eerst de dual action van logitech en die deed het ook goed. Waarschijnlijk ligt het aan de aantal punten die je spitsen voor accuracy van schoten hebben e.d.

Eerste seizoen blijf je toch wel hangen in div 2, 2e zou het mogelijk zijn om te promoveren. Gewoon jeugdspelers kopen en trainen, worden ze vanzelf goed en in het 2e seizoen ga je al veel makkelijker scoren. 3 sterren is trouwens goed om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Klopt het dat ik een ge-chipte versie van de ps2 moet hebben om PES3 te kunnen patchen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een legale hebt natuurlijk niet he...

Weet iemand btw of met deze 2de patch je weer gewoon replay's kan zien??
Ik had die 1ste update geinstalleerd en sinds dien zie ik bij de higlights alleen nog maar allemaal vlakken met kleuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50
TheJackal schreef op 17 december 2003 @ 01:25:
[...]

Bij ML is het belangrijk dat je eerst jeugdspelers koopt en die altijd opstelt waardoor je ze kan trainen. Belangrijk is in het begin veel bij teamwork ,balance en voor de aanvallers ook nog agression doen e.d. anders liggen ze bij ieder tikje al op de grond of de bal verliezen ze heel snel. Je moet wat later aandacht schenken aan top speed enzo.

Eerste seizoen blijf je toch wel hangen in div 2, 2e zou het mogelijk zijn om te promoveren. Gewoon jeugdspelers kopen en trainen, worden ze vanzelf goed en in het 2e seizoen ga je al veel makkelijker scoren. 3 sterren is trouwens goed om te beginnen.
Hmm ben nu ook bezig met ML op 3* en opzich gaat het redelijk. 2 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Ben begonnen door eerst spits Saha (64xx pts) van Fullham te kopen, met de gedachte hoe verzwak ik me tegenstander en maak ik mijn team beter :o Daarnaast heb ik nog een andere dure aankoop gedaan, verdediger P Anderson (63xx pts) kon er ook net vanaf. Met veel mazzel heb ik 2 bankspelers verkocht, Mocca en Vornander allebij voor 4xxx pts per speler. Als laatst heb ik nu een keeper gekocht.Keeper Rustu is vrij goedkoop en erg goede stats, wilde al komen voor 44xx pts dus die ook maar gehaald. Volgende aankoop moet Makelele worden zodat ik op iedere positie een goede speler heb. Tot aan het bijna einde van het seizoen kun je dus in de schuld staan (let op niet meer dan -16000!), dus in het begin een beetje investeren en dan je meeste partijtjes winnen zodat je snel inloopt op je schulden. Sta nu nog maar 2260 in de min, ik verwacht die binnen 4 wedstrijden helemaal weg te werken dus.

Formatie tip, begin met 5-3-2 of een 3-5-2 opstelling zodat je in het begin wat veiliger zit.

Nog een tip, ja ben gul vandaag :+ BlIJF VAN DE SPRINT KNOP AF! serieus, steeds als je gaat rennen loop je vroeg of laat tegen een tegenspeler op en dan is je bal weg. Probeer al tikkende naar voren te komen, hiervoor kun je heel goed je radar gebruiken.

@ hieronder, max -16000 zie ook mijn verhaal

[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 17-12-2003 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoeveel of hoelang kan je in de min staan bij de Masterleague? Weet iemand dat? :?

Me team:

Ivanov

Valery Thuram Pavon

Guti Helgueara

Beckham Nakata R. Carlos

Castolo Raul

Nog niet helemaal top maar goed 8) Ik wil nog Zidane, Ronaldo, Nedved, Casilisas, Nesta umm dan is het wel een top team 8)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 23:36:

of praat ik poep nu ?
Ik weet niet, ik speel ook ML op 3 sterren en zo moeilijk vind ik t niet. Ik speel met Real Madrid 4-2-3-1 met ene Bazzani in de spits die t vrij redelijk deed. De AI teams scoorden wel meer dan ik maar ze kregen er ook veel meer tegen.

Ik sloot het seizoen (winnend) af met een doelsaldo van 15-4 over 14 wedstrijden (7x winst en 7x gelijk) De playoffs won ik ook met 2 x winst en 1x gelijkspel.
Daarnaast won ik ook de beker.

De kunst is om geduldig op te bouwen zodat het middenveld goed kan bijsluiten bij je spits(en).
Bazzani is bijv. een grote sterke spits die echt als aanspeelpunt gebruikt kan worden, ook speel ik veel via de flanken, voorzetten naar Bazzani of naar de 2e paal en dan terugkoppen en op doel schieten zijn erg effectief.

Ik heb iig wel het idee dat ik mijn ideeen om kan zetten naar goeie kansen.

Onderhand heb ik vrij redelijk ingekocht.
Elftal nu:

-------------Bazzani--------------

Solari--------Guti------Santana

----Marchionni---Cozza---------

R.Carlos----------------Salgado

-------Helguera--Sala-----------

-------------Maresca-------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op 17 december 2003 @ 07:38:
Klopt het dat ik een ge-chipte versie van de ps2 moet hebben om PES3 te kunnen patchen?
Yep. want je moet eerst je dvd rippen, vervolgens gooi je er een patch overheen en dan brand je hem op cd..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 14:48 ]

Verwijderd

WOLF Christmas Evolution (pc)
Wolf Christmas Evolution - Features:

- Correct player/team names.
- Most squad formations correct from lastest games (a few exceptions I'm sure but easy to edit yourself).
- The majority of correct transfers to 12/15/03.
- 65 new players created from CM4 stats.
- Southampton (correct players and stats) replace PES United.
- VfB Stuttgart (correct players and stats) replace WE United.
- Official uniforms including goalkeeper kits plus latest collar fix.
- Updated (clearer image) shoes including Nike, Puma and Adidas.
- New flags (sharper image on big flags).
- New Champions league ad boards including fully rotating goalline adboards.
- New referee uniforms - FIFA and UEFA.
- Stadium name update file.
- Beautiful updated stadiums for:
- Stamford Bridge
- Old Trafford
- Highbury
- Delle Alpi
- Anfield
- Amsterdam Arena
- Bayern Stadium
- Special option files with real players in the Master League instead of default players for:
- Manchester United
- Liverpool
- Arsenal
- Real Madrid
- Tottenham
- AC Milan
- WEditor and AFS Extract to imprt files and edit your own PES3.exe file.
- Very latest release of Riva Tuner to safely overclock your video card if you are struggling to get a good performance.

Happy Christmas!
The Wolf
http://www.filefront.com/...olfChristmasEvolution.rar

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 01:25 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Hmz, nadat ik dat christmas pack had geïnstalleerd, start mijn hele PES 3 niet meer op :/

uhm...

• Jackazz
Heb ik geen last van.
Heb hem ook gewoon geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik er tevreden over ben.

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
Is die beter als de laatste superpatch??

• LoneRanger
  • Niet online
WoooHooo!!
4 goals in 1 wedstrijd net!
Ik tikte Monace d'r helemaal uit via de counter.

Morgen alweer seizoen 8 en ik zit nog steeds in div 2 :)
Alweer ruim 150 wedstrijdjes x 20 minuten gespeeld, da's meer dan 50 uur.
Dat zijn dus alleen de officiele wedstrijden >:)
Inmiddels alweer 3 supersterren opgeleid.
Wat een mega-game is dit. _/-\o_

Leuk trouwens dat ik niet de enige ben die mezelf versterkt door anderen te verzwakken.
Ik heb dus ook o.a. Saha gekocht omdat die [bijna] altijd tegen mij scoorde.

Die patches/packs, 't zal wel leuk zijn maar daar heb ik [nog] geen behoefte aan.

Verwijderd

LoneRanger schreef op 18 december 2003 @ 21:39:
WoooHooo!!
4 goals in 1 wedstrijd net!
Ik tikte Monace d'r helemaal uit via de counter.

Morgen alweer seizoen 8 en ik zit nog steeds in div 2 :)
Alweer ruim 150 wedstrijdjes x 20 minuten gespeeld, da's meer dan 50 uur.
Dat zijn dus alleen de officiele wedstrijden >:)
Inmiddels alweer 3 supersterren opgeleid.
Wat een mega-game is dit. _/-\o_

Leuk trouwens dat ik niet de enige ben die mezelf versterkt door anderen te verzwakken.
Ik heb dus ook o.a. Saha gekocht omdat die [bijna] altijd tegen mij scoorde.

Die patches/packs, 't zal wel leuk zijn maar daar heb ik [nog] geen behoefte aan.
Saha scoorde ook altijd tegen mij, maar sta ondertss al na veele seizoenen in div 1, voorlaatste plaats..

prachtig game idd, maar wel zoeken naar een perfecte tacktiek en formatie..

spel komt pas echt tot zijn uiting met 2.
mijne maat met zijn ML team en ik met het mijne tegen elkaar, zijn echt super wedstrijden.

reacties zijn soms alsof je naar een echt match aan het kijken bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 23:22:
[...]

Saha scoorde ook altijd tegen mij, maar sta ondertss al na veele seizoenen in div 1, voorlaatste plaats..

prachtig game idd, maar wel zoeken naar een perfecte tacktiek en formatie..

spel komt pas echt tot zijn uiting met 2.
mijne maat met zijn ML team en ik met het mijne tegen elkaar, zijn echt super wedstrijden.

reacties zijn soms alsof je naar een echt match aan het kijken bent 8)7
Das ook het mooie aan deze game, het is net echt voetbal. Heb wedstrijden dan tik ik een hele ploeg helemaal van het veld. Ik sta dan echt te glunderen en doe ik vaak een vreude dansje. De volgende match kun je soms vernederd worden, dan loop ik echt te vloeken en te tieren omdat geen enkele bal goed lijkt aan te komen, zou zo bij de harde kern van Ado terecht kunnen 8)7

Iedere wedstrijd moet ik geconcentreerd spelen en juiste acties bepalen. Merk wel dat bepaalde spelers wel op de juiste positie moeten worden gezet. Kijk naar het sterkste been van de speler en zet deze dan ook op het veld op die plaats. Dus een rechts-poot op rechts. Zul je zien dat ie de bal eerder onder controle heeft en dus makkelijker aan zijn tegenstander voorbij komt. Tja.. zijn van die dingen waar je achter komt als je soms genadeloos op je bek gaat tegen die superploegen :+

Wat ik trouwens een zeer goede speler vind en niet duur is, is Hakan Sas. Ben absoluut geen liefhebber van turks voetbal maar die gozer is supergoed voor wat ie me gekost heeft! Mendieta is ook een mooie aankoop samen met Overmars. Beide spelers kunnen worden ingezet als resp. links en rechts-half. Snelle jongens met veel techniek en niet duur.

Op dit moment probeer ik een kopsterkte spits te zoeken, zodat ik met voorzetten van Mendieta en Overmars de ballen kan intikken. Saha mijn spits kan niet goed koppen O-) Ik denk zelf aan Kohler van Dordmund of Kovacevic van Real Sociedad (score 99 voor header) als volgende aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 19 december 2003 @ 01:20:
[...]

Op dit moment probeer ik een kopsterkte spits te zoeken, zodat ik met voorzetten van Mendieta en Overmars de ballen kan intikken..
Maniero, kan vet goed koppen en kost haast niets. speelt bij dat ploegje waar R.Baggio ook speelt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Miki schreef op 19 december 2003 @ 01:20:
[...]

Op dit moment probeer ik een kopsterkte spits te zoeken, zodat ik met voorzetten van Mendieta en Overmars de ballen kan intikken. Saha mijn spits kan niet goed koppen O-) Ik denk zelf aan Kohler van Dordmund of Kovacevic van Real Sociedad (score 99 voor header) als volgende aankoop.
Ik zou voor Koller gaan, die gast wint elk kopduel altijd tegen mij. Die gast is zo enorm groot. Bovendien heb ik hem in het spel ook een aantal technische acties over de grond zien maken (onrealistisch, maar wel handig als je'm koopt)...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 01:55:
[...]

Maniero, kan vet goed koppen en kost haast niets. speelt bij dat ploegje waar R.Baggio ook speelt.. ;)
Mja, bij Brescia spelen wel meer van dat soort types. Die Tare is groter dan mijn verdedigers, best wel vervelend bij corners en counters. :P

Ook lekker, ik had eerst Salas en Ilie (aanradertje) in de spits en het liep als een trein op ***, toen kon ik transfervrij Vieri en Shevchenko krijgen. Mooi, super elftal heb ik nu, maar voetballend gezien draait het voor geen meter meer. Maar goed, aangezien ik meestal wel de 0 kan houden, hoeft maar 1 van mijn aanvallers een goed moment te hebben en de winst is meestal binnen, maar het speelt zo frustrerend. :)
Naja, oefening baart kunst. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 19 december 2003 @ 12:41:
[...]

Mja, bij Brescia spelen wel meer van dat soort types. Die Tare is groter dan mijn verdedigers, best wel vervelend bij corners en counters. :P

Ook lekker, ik had eerst Salas en Ilie (aanradertje) in de spits en het liep als een trein op ***, toen kon ik transfervrij Vieri en Shevchenko krijgen. Mooi, super elftal heb ik nu, maar voetballend gezien draait het voor geen meter meer. Maar goed, aangezien ik meestal wel de 0 kan houden, hoeft maar 1 van mijn aanvallers een goed moment te hebben en de winst is meestal binnen, maar het speelt zo frustrerend. :)
Naja, oefening baart kunst. (8>
Komt dat Vieri en shevchenko compleet andere spelers zijn, Vieri is een grote sterke spits, een echte killer, kan SNOEIHARD schieten met dodelijke precisie, als je wil gaan dollen en mooi doen heb je niks aan Vieri. Schevchenko is een snelle jelle die zo'n beetje alles kan, hij is alleen niet zo super sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 14:12:
[...]

Komt dat Vieri en shevchenko compleet andere spelers zijn, Vieri is een grote sterke spits, een echte killer, kan SNOEIHARD schieten met dodelijke precisie, als je wil gaan dollen en mooi doen heb je niks aan Vieri. Schevchenko is een snelle jelle die zo'n beetje alles kan, hij is alleen niet zo super sterk.
Jawel, maar 1) ze behoren beiden tot de beste spitsen in het spel en 2) ze zijn vergelijkbaar met Ilie (Vieri) en Salas (Shevchenko). Hetgene wat er voornamelijk is veranderd is het middenveld (puur op de aanval gericht nu :P ) en de manier van spelen. Ofwel: oefening baart kunst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 02 december 2003 @ 18:17:
help

Ik wil graag de spelers van ajax laten lijken, dus ben ik aant proberen om de gezichten erin te krijgen, niet dmv de face editor, maar gewoon de bitmaps. Alles gaat redelijk, alleen als ik het gezicht dat ik gemaakt heb (bijv blank nr 128) wil laten zien, dan crasht me game. Heeft er hier iemand ervaring met het texture editten?
Moet je dit zien... :D
http://forum.aceboard.net...=816&cat=13513&login=3954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
tja, wel leuk, maar reuze onoverzichtelijk, en totaal onbegrijpbaar in het frans :{

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.