Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ìk moet zeggen dat het op 3 sterren nog wel tegen valt.

Op 2 sterren scoorde ik heel vaak in de ML ma met 3 sterren lukt het me gewoon echt niet. En om alle wedstrijden de 0 te houden is ook geen eitje.

Heeft iemand misschien tips voor een "beginnende PES" speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
t valt mij idd ook nog steeds zwaar op 3* Maar ik ging daarnet ff voor de gein een potje spelen op 5* en wat denk je, ik won met 1-0 :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jackazz schreef op 20 december 2003 @ 14:54:
Ìk moet zeggen dat het op 3 sterren nog wel tegen valt.

Op 2 sterren scoorde ik heel vaak in de ML ma met 3 sterren lukt het me gewoon echt niet. En om alle wedstrijden de 0 te houden is ook geen eitje.

Heeft iemand misschien tips voor een "beginnende PES" speler.
In het begin kostte me het ook wat moeite te scoren in de ML op *** maar je moet gewoon een goede opstelling hebben die past bij je speelstijl en dan gewoon zoeken waar de ruimte ligt bij de tegenstander en die uitbuiten.

Ik ben na seizoen 1 gepromoveerd naar Div1 en nu gaat het scoren al beter. 5 doelpunten in 2 wedstrijden (10 min.). 2-3 gewonnen in de derby tegen Atlético en daarna WE Utd. van de mat gespeeld; 2-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn logitech wingman Rumblepad valt steeds uit.
Tenminste het linker pookje werkt na een paar games niet meer. :(

Het enigste wat dan nog helpt is de computer opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Soms heb je wel eens van die voorzetten die compleet de verkeerde kant opgaan.
Soms heb je wel eens keepers die ook de compleet verkeerde kant opgaan. :+

Maar nog begrijp ik niet hoe onderstaant balletje derin kon gaan. Maar ach, der zitten wel meer keeperbugjes in. Ik heb al eens gehad dat de keeper de bal gewoon niet op wilde pakken. Tja, dan schiet ik 'm er toch in. :P
Filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha cool doelpunt ...ik had het pas ook met een potje tegen mijn broer ..speelt hij zachtjes terug zo tussen de benen van zijn keeper door :)

momenten om van je stoel af te vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 17:38:
haha cool doelpunt ...ik had het pas ook met een potje tegen mijn broer ..speelt hij zachtjes terug zo tussen de benen van zijn keeper door :)

momenten om van je stoel af te vallen ;)
Jups, vroegah een keer PES (1) een keertje tegen mn moeder gespeeld. Wel eens tegen iemand gespeeld die alleen maar het tackle en het schietknopje kent? Das nie leuk. :P
Maar goed, iedere keer dat ze de bal kreeg direct op doel schieten, vanaf de middellijn of daarvoor dus. Gaat die kutbal der nog een keer in ook. :( :+

Toch is het een heerlijk spelletje, net nog valencia helemaal zoekgetikt. 60% Balbezit, hun hebben 1 keer op het doel geschoten, maar dankzij Shevchenko, Rivaldo en 2x Vieri werd het helemaal een leuk potje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
http://members.home.nl/d.hagenaars/pesfout.avi

tja, verdedigen gaat niet altijd vlekkeloos :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaaf spel dit ik heb het nu ook sinds eergisteren :) Maar ik had even gezocht naar die patches voor de juiste namen e.d. maar het is zo'n gedoe :S ...heeft iemand misschien zo'n dergelijke WOLF patch in de vorm van een exe. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Volgens mij zijn die patches er niet in de vorm van een .exe file

Je moet ze volgens mij helemaal handmatig extracten met AFS Extract ofzo.

Veel werk opzich maar ik vind het zekers de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Thufir_Hawat schreef op 21 december 2003 @ 17:04:
Soms heb je wel eens van die voorzetten die compleet de verkeerde kant opgaan.
Soms heb je wel eens keepers die ook de compleet verkeerde kant opgaan. :+

Maar nog begrijp ik niet hoe onderstaant balletje derin kon gaan. Maar ach, der zitten wel meer keeperbugjes in. Ik heb al eens gehad dat de keeper de bal gewoon niet op wilde pakken. Tja, dan schiet ik 'm er toch in. :P
Filmpje
ik heb ook weleens zo'n goal gescoord, die van mij is iets mooier :P

http://student.hro.nl/0758578/reiziger_fluke1.avi

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Mijn eerste goal in PES3 was identiek daaraan, alleen vanaf de linkerkant, ook met Reiziger :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Heeft iemand toevallig PES3 op een soortgelijk systeem al gespeeld (full version). Ik wil namelijk weten of mijn pc het gaat trekken of dat ik alleen maar slo-mo shit heb enzo.

P3 866Mhz
576mb sdram
Hercules 8500le 64mb

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik draai m heel goed op een
AMD Athlon 900
512mb sdram
Geforce 3 4400 TI 128 mb

Dat werkt goed voor mij, zonder patch.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

HEEEEEEEEEEEEEEEELP

ik heb nu de laatste patch geinstalleerd, alles werkt, alles klopt.
maar alleen in master league, kloppen de namen van de spelers van de clubteams niet.
maar in Exebithion klopt het wel en ook in de editor in het spel zelf.

waar kan dit aan liggen, wie kan me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

In Master league heb je nooit de goede namen. Tenminste niet van het team waar je zelf mee speelt. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Herinstalleer anders
de wolf file een keer, misschien helpt dat voor je.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

ow nee, maar dan weet ik voldoende, wel jammer dan dat die namen niet kloppen.

trouwens weet iemand wat de volgende iconen betekenen.

achter de spelersnamen als je je opstelling maakt, staat er een groen balkje (vol of minder vol) achter de speler, daaronder nog iets met donkerbruin.
wat is dit, tevens vroeg ik me af wat die pijltjes achter de speler betekenen, deze hebben een bepaalde kleur en wijzen een kant op.
En in de wedstrijd heeft een speler de bal en onderin het beeld zie je dan een balk met een bepaalde kleur erin.

wie weet dit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

ratsja schreef op 24 december 2003 @ 09:46:
HEEEEEEEEEEEEEEEELP

ik heb nu de laatste patch geinstalleerd, alles werkt, alles klopt.
maar alleen in master league, kloppen de namen van de spelers van de clubteams niet.
maar in Exebithion klopt het wel en ook in de editor in het spel zelf.

waar kan dit aan liggen, wie kan me helpen.
Wat bedoel je precies met goede namen? Je begint in de masterleague immers met 'no-no's tot je beter wordt en je goede spelers kan kopen

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Il Ljama schreef op 24 december 2003 @ 10:12:
[...]

Wat bedoel je precies met goede namen? Je begint in de masterleague immers met 'no-no's tot je beter wordt en je goede spelers kan kopen
Ik kies bijvoorbeeld ajax, maar die heeft geen echte namen in de masteleague, de andere teams wel.

Als ik een oefenpotje speel in exebhition dan is ajax wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

ratsja schreef op 24 december 2003 @ 10:25:
[...]

Ik kies bijvoorbeeld ajax, maar die heeft geen echte namen in de masteleague, de andere teams wel.

Als ik een oefenpotje speel in exebhition dan is ajax wel goed.
Dat is juist normaal. Je begint met slechte voetballers in divisie 2 en door te winnen krijg je punten, kun je betere spelers kopen etc.. Je bent speler/manager van je team die je vanaf nul moet op proberen te bouwen tot topteam door winnen/juiste spelers te kopen.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Il Ljama schreef op 24 december 2003 @ 10:50:
[...]

Dat is juist normaal. Je begint met slechte voetballers in divisie 2 en door te winnen krijg je punten, kun je betere spelers kopen etc.. Je bent speler/manager van je team die je vanaf nul moet op proberen te bouwen tot topteam door winnen/juiste spelers te kopen.
Net als bij de vorige PES... :P. Daar begon je ook met een groep onbekende en kocht ik als eerste altijd babangida... snel en kan flink scoren 8)

trouwens nog meer mensen ervaring met zo'n soort systeem en pes3?
P3 866Mhz
576mb sdram
Hercules 8500le 64mb

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Op mijn systeem is het onspeelbaar:
AMD Athlon 1400
512MB sdram
ATI Radeon 9600 pro

En met onspeelbaar bedoel ik dat het stottert als een gek. Het stomme is, voor ik die eerste patch had geinstalleerd draaide ie super op 1024x768 met alles op high. Echt lekker geprogrammeerd dit spel... :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

erm, originele exe erop zetten en probleem opgelost?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

amahusu schreef op 24 december 2003 @ 11:18:
erm, originele exe erop zetten en probleem opgelost?
Na het installeren van die patch ben ik eerst met de drivers van m'n videokaart aan de slag gegaan (geen verbetering), daarna heb ik het hele spel opnieuw geinstalleerd (dus zonder patch) en het probleem was er nog steeds. Ook V-Sync geprobeerd, maar zelfs op 640x480 en alles op low stottert ie nog...

Heb de hoop nu al opgegeven, ik hou het wel bij Winning Eleven 6: FE op m'n cube.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ratsja schreef op 24 december 2003 @ 10:05:
ow nee, maar dan weet ik voldoende, wel jammer dan dat die namen niet kloppen.

trouwens weet iemand wat de volgende iconen betekenen.

achter de spelersnamen als je je opstelling maakt, staat er een groen balkje (vol of minder vol) achter de speler, daaronder nog iets met donkerbruin.
wat is dit, tevens vroeg ik me af wat die pijltjes achter de speler betekenen, deze hebben een bepaalde kleur en wijzen een kant op.
En in de wedstrijd heeft een speler de bal en onderin het beeld zie je dan een balk met een bepaalde kleur erin.

wie weet dit. :D
De pijlen, omhoog [rood] is topvorm en omlaag [grijs?] is totaal uit vorm.
Dit heeft dus ook weldegelijk uitwerking op een speler.
Zo reageerd hij iets trager, is de bal controle minder etc.
Spelers die uit vorm zijn moet je gewoon 5 minuten voor tijd in laten vallen dan gaat het vaak langzaam weer omhoog.
Ik krijg trouwens het idee dat spelers vaak uitvorm raken wanneer jij ze zelf slecht laat presteren dmv verkeerde passes en balverlies b.v.

Groene balk heeft te maken met hoe fit de speler is, hoe meer groen hoe beter.

De bruine balk is teamplay ofwel hoe goed die speler zijn medespeler weet te vinden.

Die kleuren onder een naam tijdens de wedstrijd heeft volgens mijn te maken met hoe goed desbetreffende speler in de wedstrijd zit.
Rood: heel goed
Geel: prima
Groen: ok
blauw: slecht
grijs: bedroefend.

Voldoende info zo? B)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

LoneRanger schreef op 24 december 2003 @ 16:28:
[...]

De pijlen, omhoog [rood] is topvorm en omlaag [grijs?] is totaal uit vorm.
Dit heeft dus ook weldegelijk uitwerking op een speler.
Zo reageerd hij iets trager, is de bal controle minder etc.
Spelers die uit vorm zijn moet je gewoon 5 minuten voor tijd in laten vallen dan gaat het vaak langzaam weer omhoog.
Ik krijg trouwens het idee dat spelers vaak uitvorm raken wanneer jij ze zelf slecht laat presteren dmv verkeerde passes en balverlies b.v.

Groene balk heeft te maken met hoe fit de speler is, hoe meer groen hoe beter.

De bruine balk is teamplay ofwel hoe goed die speler zijn medespeler weet te vinden.

Die kleuren onder een naam tijdens de wedstrijd heeft volgens mijn te maken met hoe goed desbetreffende speler in de wedstrijd zit.

Voldoende info zo? B)
ja genoeg info, harstikke bedankt, want die dingen wist ik niet precies en nu ik het antwoord heb kan ik het toepassen om beslissende wedstrijden te winnen, want elke game is anders en daarom "ineens" lastig en nu kan ik alles zelf beter sturen.
D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Je merkt het ook echt als een speler niet in vorm is, traag[er] reageren, minder precies passen.
Vaak gooi ik belangrijke "blauwe" spelers er de laatste minuten in en probeer ze aan te spelen en wat simpele passes te geven. [vertrouwen kweken zeg maar]
Probeer gewoon je selectie zo samen te stellen dat je elke positie dubbel bezet hebt.

Maargoed, wie ben ik om advies te geven?
Ik zit nog steeds in divisie 2, al 10 seizoenen 8)7
Heb ook niet echt toppers in mijn team, die zijn me te duur :P [of ze willen gewoon niet]
Ik leid gewoon mijn spelers op en af en toe verkoop ik er 1.
4 spelers uit mijn basis zijn eigen kweek, 2 heb ik er verkocht.
25.000 pes op de bank.

Heerlijk dit spel.

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

LoneRanger schreef op 24 december 2003 @ 16:28:
Deze balkjes kun je zelf aanpassen (spit de tactics opties maar eens door) dus het zal niet met vorm of iets dergelijks te maken hebben.

Het houdt in hoe ver naar voren geschoven je team speelt. De kleuren kan ik je zo niet zeggen maar de meest aanvallende stand is die met dat 'pijltje' zeg maar. Standaard staat deze optie op automatisch, vandaar dat de kleuren constant veranderen, bij mij staat ie eigenlijk constant op de op een na aanvallendste stand.

Grab shell dude!

• Jackazz
Een n00b vraag: Als je in de ML een speler op "release" zet geef je dan aan dat je hem wilt verkopen?

Volgens mij wel. ma weet het niet zeker

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
Jackazz schreef op 25 december 2003 @ 11:19:
Een n00b vraag: Als je in de ML een speler op "release" zet geef je dan aan dat je hem wilt verkopen?

Het beste wat je kan doen is, spelers die je wilt verkopen op de release-list te zetten. Voor de vijfde onderhandelings-ronde kun je de meeste spelers verkopen voor ongeveer 4300 punten met uitzondering van Minanda en Castollo, die zijn namelijk duurder. Daarna moet je opletten, want de meeste spelers hebben 1 jarig contract en het is lullig om die gratis cashcows te verliezen. Probeer de laatste twee genoemden zo snel mogelijk te verkopen of te ruilen voor betere spelers. Zelf heb ik Minanda geruild voor Vladimir BESTCHASTNYKH van Fenerbahce. Erg balvaardige spits die je dus voor een klein meer bedrag al kunt krijgen. Daarnaast is de turkse keeper Rustu iets van 4460 punten een "must have" gezien zijn stats en zijn prijs. Micheal Balack, (Balotz zonder edit werk) is ook een zeer goede aankoop voor op het middenveld.
Onthoud wel dat je 9 van de 10 keer het eerste en ook tweede seizoen moet doorkomen, of te wel vernederd worden door de computer :'( Je zult merken dat je later met een goed opgebouwd team dan opeens alle wedstrijden wel gaat winnen waardoor je naar de hoogste divisie promoveerd

Verwijderd

Jackazz schreef op 25 december 2003 @ 11:19:

Dan geef je aan dattie weg mag...

Ik probeer nu die wolf pack te installeren maar de uniforms zijn me wel gelukt nu maar als ik de rest wil doen (shoes etc.) geeftie steeds aan : "Not Enough Room! Please Rebuild AFS File with more reserved space!

Maar als ik dan bv in AFSExtract naar Command --> 'Modified Reserved Space' ga dan kan ik het daar niet groter maken en als ik rebuild doe blijftie even groot :S :(

Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen ??

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
Die ML is op 3 sterren echt super #%$^. Ik loop echt aleen maar achter de feiten aan en verlies bijna altijd (weer door zo'n kopbal waar je gewoon niet bij komt ja ik time goed) en ik vind het op 2 sterren weer te simpel...
Tips anyone?? :X

daag

• Miki
The_Thijs© schreef op 25 december 2003 @ 14:02:
Die ML is op 3 sterren echt super #%$^. Ik loop echt aleen maar achter de feiten aan en verlies bijna altijd (weer door zo'n kopbal waar je gewoon niet bij komt ja ik time goed) en ik vind het op 2 sterren weer te simpel...
Zie mijn verhaal van hierboven.... O-) eerste 2 seizoenen schop je het zo ie zo niet ver! Tis gewoon eerst geld proberen te krijgen en je team beetje bij beetje op te bouwen.

In real-life zou een club als Volendam ook niet in een keer bovenin kunnen staan. Bij ML precies hetzelfde, je krijgt een stel kneuzen waarmee je het mee moet doen.

• Jackazz
ik ben eerst jeugd spelers aan het opleiden zodat die een beetje vaak scoren..

Na een paar seizoenen kan ik van iedereen ongeveer wel winnen alleen ik krijg heel vaak nog van die klote doelpunten tegen

ik had trouwens hetzelfde probleem.. want op 2 sterren loop je er gewoon tussen door..
Op 3 sterren moet je de eerste paar seizoenen gewoon verdedigend voetballen en hopen dat je een paar wedstrijden kan winnen

[ Voor 35% gewijzigd door Jackazz op 25-12-2003 14:53 ]

• Miki
Jackazz schreef op 25 december 2003 @ 14:52:
ik ben eerst jeugd spelers aan het opleiden zodat die een beetje vaak scoren..

Na een paar seizoenen kan ik van iedereen ongeveer wel winnen alleen ik krijg heel vaak nog van die klote doelpunten tegen

ik had trouwens hetzelfde probleem.. want op 2 sterren loop je er gewoon tussen door..
Op 3 sterren moet je de eerste paar seizoenen gewoon verdedigend voetballen en hopen dat je een paar wedstrijden kan winnen
Probeer is wat spelers te verkopen en wat betere spelers er voor terug te krijgen. Minanda en Costollo brengen heel wat op, samen goed voor een kleine 12000 punten. Denk dat je minimaal een goeie spits voor moet kunnen krijgen en een goede verdediger denk ik ook wel.

Verwijderd

Miki schreef op 25 december 2003 @ 14:14:
[...]

Zie mijn verhaal van hierboven.... O-) eerste 2 seizoenen schop je het zo ie zo niet ver! Tis gewoon eerst geld proberen te krijgen en je team beetje bij beetje op te bouwen.

In real-life zou een club als Volendam ook niet in een keer bovenin kunnen staan. Bij ML precies hetzelfde, je krijgt een stel kneuzen waarmee je het mee moet doen.
Heb eigenlijk weinig problemen in het eerste seizoen van de ML (4 sterren). Scoor eigenlijk elke wedstrijd wel, win ook de meeste potjes. Nog geen nieuwe spelers gekocht trouwens, gewoon de standaard wanvoetballers. :)

• Gaius
  • Niet online
The_Thijs© schreef op 25 december 2003 @ 14:02:
Blijven oefenen. :Y)
Paar weken geleden kon ik net aan winnen op 2 sterren, nu slacht ik met mijn ML team vrijwel ieder team af op 3 sterren. Mja, tis ook makkelijker met Vieri, Fowler, Shevchenko, Claudio Lopez en Rivaldo in je team, maar dat terzijde. :P
Maar je kunt al direct Salas en Ortega halen bijvoorbeeld, zijn toch goede spelers. Beetje prijzig mischien, maar als je genoeg punten pakt is dat geen probleem, die gasten verdienen zichzelf weer terug.
Ik werk altijd maar volgens het principe: zonder doelpunten win je nix, dus eerst maar een paar goede spitsen halen. :)

• Zamorano
  • Niet online
Miki schreef op 25 december 2003 @ 14:14:
[...]

Hmm kweet niet hoor maar ik vind het op *** nou ook weer niet zo lastig met die "kneuzen". Kijk als je systeem maar goed is kun je gewoon goed meespelen met de rest ookal zijn je spelers niet echt denderend.

Ik won in mn 1e seizoen meteen de dubbel in Div2 en promoveerde direct door ook de Play-off poule te winnen. In mn 2e seizoen sta ik ruim 1e in Div1 met wat leuke aankopen.

• Miki
ZAMoRANo schreef op 25 december 2003 @ 16:54:
[...]

Hmm kweet niet hoor maar ik vind het op *** nou ook weer niet zo lastig met die "kneuzen". Kijk als je systeem maar goed is kun je gewoon goed meespelen met de rest ookal zijn je spelers niet echt denderend.

Ik won in mn 1e seizoen meteen de dubbel in Div2 en promoveerde direct door ook de Play-off poule te winnen. In mn 2e seizoen sta ik ruim 1e in Div1 met wat leuke aankopen.
Petje af :7 Mij lukt het niet hoor. Ben benieuwd welke doelpunten taktiek je gebruikt. Voorzetten vanaf de achterlijn zijn kansloos, verdedigers koppen um altijd weg. Verdedigers uitspelen lukt redelijk maar vaak genoeg is er rugdekking en word de bal afgepakt. Zelf probeer ik vaak alleen in het 16 meter gebied kruislings te schieten op doel wat meestal lukt. Word ik teveel geblokt dan probeer ik de bal terug te spelen (ergens bij de penalty stip) dan hoop ik dat mijn aanvallende midden-velder aangesloten is om de bal erin te rammen. Andere kansen lukken niet echt.

Speel 3-5-2 met Barcelona

Gk - Rustu
CBT - Puyol - Marquez - Sorin
DMF - Cocu - Balack
SMF - Luis Enrique - Moreus (youth palyer)
OMF - Ronaldinho
CF - Di Vaio - Besnytsky of iets wat er op lijkt (een rus, goede stats)

• Zamorano
  • Niet online
Miki schreef op 25 december 2003 @ 17:21:
[...]

Petje af :7 Mij lukt het niet hoor. Ben benieuwd welke doelpunten taktiek je gebruikt. Voorzetten vanaf de achterlijn zijn kansloos, verdedigers koppen um altijd weg. Verdedigers uitspelen lukt redelijk maar vaak genoeg is er rugdekking en word de bal afgepakt. Zelf probeer ik vaak alleen in het 16 meter gebied kruislings te schieten op doel wat meestal lukt. Word ik teveel geblokt dan probeer ik de bal terug te spelen (ergens bij de penalty stip) dan hoop ik dat mijn aanvallende midden-velder aangesloten is om de bal erin te rammen. Andere kansen lukken niet echt.

Speel 3-5-2 met Barcelona

Gk - Rustu
CBT - Puyol - Marquez - Sorin
DMF - Cocu - Balack
SMF - Luis Enrique - Moreus (youth palyer)
OMF - Ronaldinho
CF - Di Vaio - Besnytsky of iets wat er op lijkt (een rus, goede stats)
Bestchastnykh? Goeie spits ja.

Tja Barcelona he, kansloos die catalanen ;)

Ik scoor idd wel regelmatig uit voorzetten met mijn kopsterke spits Bazzani (zo'n kneus zeg maar). De achterlijn halen is meestal wel gevaarlijk bij mij, zolang je een redelijk kopsterke spits hebt (Di Vaio is dat wel) en er een aantal mensen bijsluiten voor het geval de bal weggekopt wordt.

Maar verder heb ik niet echt een vast scoorpatroon, gewoon lekker combineren en versnellen als er ergens een opening verschijnt. Verder goed pressing spelen.
Ik speel 4-2-3-1 met Real trouwens.

• Miki
ZAMoRANo schreef op 25 december 2003 @ 17:32:
[...]

Bestchastnykh? Goeie spits ja.

Tja Barcelona he, kansloos die catalanen ;)

Ik scoor idd wel regelmatig uit voorzetten met mijn kopsterke spits Bazzani (zo'n kneus zeg maar). De achterlijn halen is meestal wel gevaarlijk bij mij, zolang je een redelijk kopsterke spits hebt (Di Vaio is dat wel) en er een aantal mensen bijsluiten voor het geval de bal weggekopt wordt.

Maar verder heb ik niet echt een vast scoorpatroon, gewoon lekker combineren en versnellen als er ergens een opening verschijnt. Verder goed pressing spelen.
Ik speel 4-2-3-1 met Real trouwens.
Real :X ja sorry als halve spanjaard en halve catalaan, nou ja ibizaan (spreken ook catalaans ;) )

• Zamorano
  • Niet online
Miki schreef op 25 december 2003 @ 21:35:
[...]

Real :X ja sorry als halve spanjaard en halve catalaan, nou ja ibizaan (spreken ook catalaans ;) )
lol ach ja ik zal eens aardig zijn en niks over barça zeggen. :P
Ook halve Spanjaard hier maar van huis uit een echte madridista. Ik spreek ook wel catalaans trouwens, heb er nog een tijdje op school gezeten. :7

• Miki
Het gaat trouwens wel aardig hier, het spelen dan. Echt veel goals vallen er niet, maar 1 á 2 per wedstrijd haal ik wel. Merk dat je nu met de betere spelers wel de trough-pass kunt gebruiken (drie hoekje). Spelers lopen beter vrij _/-\o_
Net gewonnen van Manchester city met 3-0, 3x Di Vaio. Blijkbaar speel ik beter na wat Sangre de Torro (wijn) te hebben gedronken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
als ik aan het onderhandelen ben, en ze bieden op een van mijn spelers, wat moet ik dan doen als ik ze wil laten gaan? Ik kan de condities niet veranderen, moeten ze persee op de negot. list staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:07
Als ik op een schone PES3 installatie de christmas patch zet van wolf dan start me PES niet op, iemand enige idee?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Maverick schreef op 26 december 2003 @ 17:33:
als ik aan het onderhandelen ben, en ze bieden op een van mijn spelers, wat moet ik dan doen als ik ze wil laten gaan? Ik kan de condities niet veranderen, moeten ze persee op de negot. list staan :?
Tja dat is een klein minpuntje, je kunt alleen acepteren of niet acepteren.
Je kunt niet onderhandelen wanneer er een bod op een van jou spelers wordt gedaan.
Ook het feit dat je je bod op een speler niet kunt verhogen, dus niet kunt onderhandelen, is jammer.
Aan de andere kant is het "simpel" te verklaren dat desbetreffende speler een ander aanbod heeft geacepteerd. [in het geval van een free-agent]
Een speler die een doorlopend contract heeft kun je vaak in een volgende ronde wel weer een nieuw bod op uitbrengen.

Oh ik heb inmiddels Overmars en die Rus met die moeilijke naam aangetrokken en sta 2e na 6 wedstrijden in de 2e divisie. [1 keer gelijk, 1 keer verloren]
Verder nog een Turk [ben z'n naam even kwijt] en 2 nieuwe doelmannen, Martyn en ehm een goede Italiaanse doelman.
Bij beide aankopen m'n vorige doelmannen ingeruild, Karelse en Bosnich.

[net zwaar getafeld dus ben ik die namen even kwijt *burp*] O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm, maar als ik dus wil accepteren, wat doen ik dan? Want ik ben nog niet 1 speler kwijtgeraakt :?

Heb btw Beackham en Stam aangeschaft in de zomerstop, ben namelijk nara de 1e divisie gepromoveerd, had in me eerste seizoen slechts 1 tegentreffer, geen enkele wedstrijd verloren, komen die twee erbij, verlies ik meteen de eerste oefenwedstrijd :{ De andere twee speelde ik gelijk, ben nog niet aan het seizoen begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja het transfersysteem is geen CM4 maargoed, het is een leuke bijkomstigheid dat je iig wat moet onderhandelen en niet zomaar elke speler kan aanschaffen.
k ben al een tijdje in onderhandeling met Zizou maar hij wil maar hij komt niet zomaar.
Roberto Carlos kwam wel snel, die is echt goed als linksbuiten trouwens.
Miki schreef op 25 december 2003 @ 22:20:
Blijkbaar speel ik beter na wat Sangre de Torro (wijn) te hebben gedronken :P
Ik zou zeggen stuur een paar flessen richting Camp Nou, misschien halen ze nog Uefa Cup als het echt werkt :D
(sorry kon het toch echt niet laten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie eigenlijk patches zoals die van wolf of die superpatch 2.0. Ben namelijk van plan om één van die 2 te gebruiken, weet alleen niet of ze goed zijn. Iemand van jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Maverick schreef op 26 december 2003 @ 22:17:
hm, maar als ik dus wil accepteren, wat doen ik dan? Want ik ben nog niet 1 speler kwijtgeraakt :?

Heb btw Beackham en Stam aangeschaft in de zomerstop, ben namelijk nara de 1e divisie gepromoveerd, had in me eerste seizoen slechts 1 tegentreffer, geen enkele wedstrijd verloren, komen die twee erbij, verlies ik meteen de eerste oefenwedstrijd :{ De andere twee speelde ik gelijk, ben nog niet aan het seizoen begonnen.
Moet je Campbell, Sagnol en Roberto Carlos kopen, wedden dat ze op dat trio gaan bieden? :P

Wel weer een leuke feature: Spelers via free agenst halen en direct weer verpatsen, zowel met Claudio Lopez (12k) en Rooney (11k) gelukt. En voor degene die dit cheaten vinden: Ajax 95' en AC Milan.

Overigens had ik ook Beckham gehaald, maar die gozer valt tegen. Traag en dat beetje wat z'n passing beter is compenseert dat niet. Scholes/Dyer/Ortega/Riquelme om er maar een paar te noemen kun je imho beter opstellen.

Overigens wordt ik helemaal schijtziek van het koppen: Ik kop (met Vieri) en die pokkebal gaat er niet in, hun koppen 7x in 3 wedstrijden en ik heb 7 tegendoelpunten. :(
Ook mogen ballen wel iets vaker via binnenkant paal danwel onderkant lat het doel in knallen ipv telkens weer het veld in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin dit spel steeds meer te haten en als dat zo blijft gaat het de kast in ook :(

Ik speel nu echt al een tijd ....soms zwaar verdedigend dan weer zwaar aanvallen met alle mogelijke opstellingen ,maar het lukt gewoon niet .

2 sterren win ik zo met 8-2 of 3-0 ,maar 3 sterren speel ik bijna altijd gelijk of ik velies met 1-0.
Ook al ben ik de hele partij sterker en heb ik kans na kans dan ineens wijkt mijn hele verdediging en schieten ze er weer 1 in en dat is nog erger als ik net gescoort heb.

Ik vind dit echt een zware teleurstelling omdat er zo van voor je plezier een spelletje doen weinig overblijft :'(
IK kijk over een tijdje wel weer een keertje maar nu ben ik het ff zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik vanmorgen toch balen :( :( , alles ging zo lekker, stond 2e en 1-0 voor tegen nummer 3, crasht m'n hd :( r.i.p. Ibm.
HD eruit gehaald opnieuw opgestart en tuurlijk wist ik dat ik door die crash de wedstrijd verloren had.
Daarna geen partij meer gewonnen.
Gewoon het seizoen uitgespeeld, Sonck [niet wesley] en Ilie toegevoed aan mijn selectie.
Dit seizoen moet het lukken, 8 uit 4 en 8-1 [doelsaldo] :P
Tja tegen PES-United schijn ik altijd gelijk te moeten spelen :X

warmonger: sorry kerel dat het niet wil lukken, ik ken het gevoel.
De beste tacktieken is 2 goede vleugels en een kopsterke spits.
Blijf gewoon combineren tot je een mannetje vrij kunt zetten voor de goal.
Tot zo'n 3 seizoenen geleden was ik blij met 5 doelpunten per seizoen, nu knal/kop ik er zeker 1 in per wedstrijd.
Leer je spelers kennen, of ze rechts of linksbenig zijn, dit is erg belangrijk.
Je knalt heel snel naast of over met je verkeerde been.
Als ik overmars op lrechts heb laat ik hem voorgeven, staat hij op links kap ik naar binnen en waag ik een schot. [2 keer succesvol].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Ik heb net ff me windows en pes opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik geen geluid tijdens het spel. Ik hoor wel het begin muziekje maar dan als jij "Pro Evolution soccer" moet zeggen hoor ik niks meer.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 20:16:
[...]
download dit bestand, installeer het en je prob is opgelost.!! :)
http://www.spywareinfo.co...ools/missingfilesetup.exe
met deze heb je al mn problemen opgelost :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 21:40:
[...]

met deze heb je al mn problemen opgelost :Y)
Mmmm, bij mij helpt dit niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 17:01:
Ik begin dit spel steeds meer te haten en als dat zo blijft gaat het de kast in ook :(

Ik speel nu echt al een tijd ....soms zwaar verdedigend dan weer zwaar aanvallen met alle mogelijke opstellingen ,maar het lukt gewoon niet .

2 sterren win ik zo met 8-2 of 3-0 ,maar 3 sterren speel ik bijna altijd gelijk of ik velies met 1-0.
Ook al ben ik de hele partij sterker en heb ik kans na kans dan ineens wijkt mijn hele verdediging en schieten ze er weer 1 in en dat is nog erger als ik net gescoort heb.

Ik vind dit echt een zware teleurstelling omdat er zo van voor je plezier een spelletje doen weinig overblijft :'(
IK kijk over een tijdje wel weer een keertje maar nu ben ik het ff zat
Zucht ik herken mijzelf hier heel erg in !! Zwaar irritant dat je voelt dat je ieder moment kan gaan scoren met de kansjes die je krijgt en dan pats krijg je hem juist tegen :r :r
En het plezier gaat er idd erg snel vanaf zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 23:49:
[...]

Zucht ik herken mijzelf hier heel erg in !! Zwaar irritant dat je voelt dat je ieder moment kan gaan scoren met de kansjes die je krijgt en dan pats krijg je hem juist tegen :r :r
En het plezier gaat er idd erg snel vanaf zo :(
Anders ik wel. Gewoon zelf 4 open kansen om zeep helpen en in stoppage time een goal tegen krijgen :( . Maar ja, t'is dus eigenlijk net echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin net aan dit spel, na lang aandringen van mijn broertje, FIFA 2004 is een complete mislukking dus ik dacht laat ik dit eens proberen.

Tot nu toe zeer positief, het voelt lekker het speelt lekker :)

Wel eem beetje aan de controls wennen dus ik speel nog twee sterren, ga zo aan de league beginnen. Iemand nog onmisbare tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Welke drivers gebruiken de mensen met een Radeon kaart hier?(en meldt ook even welke radeon kaart je hebt aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Radeon 9500 non pro @ 9700 pro en ik gebruik catalyst 3.9

Ik vind het trouwens een geweldig spel _/-\o_

Ik zit nou in mijn derde seizoen op 3 sterren. Ik speel inmiddels in division 1 en ik heb me geplaatst voor de WEFA Championship.

In mijn eerste seizoen werd ik kampioen van Division 2. In mijn tweede seizoen eindigde ik als 6e en mocht ik dus deelnemen aan de WEFA. De kwalificatie hiervoor verliep heel soepel. 14 punten en 9 goals voor 2 tegen. Dit verraste mij enorm omdat ik altijd moeite had met scoren. Ook sta ik na 3 wedstrijden bovenaan in division 1. 3 x gewonnen en 8 goals voor en 1 tegen. Dit terwijl ik vorig seizoen slecht 20 goals heb gemaakt in 26 wedstrijden.

De spelers die ik tot nu toe heb aangetrokken zijn: Van de Vaart, Kluivert, Bazzani en Mendietta. Vooral Van de Vaart is goed. Deze speelt bij mij als man achter de spitsen kluivert en Bazzani. Mendietta is erg sterk als linker middenvelder. Hij is erg snel en balvast.

Ik speel in een 4-4-2 met een ruit op het middelveld.

Ik heb van de week nog weer eens even fifa 2003 gespeeld, maar dat ging voor geen meter meer. Wat gaat dat spel traag nu na een tijdje intensief PES3.

Ik zoek eigenlijk nog iemand voor op rechts. Hij moet snel en balvast zijn en niet te duur. Iemand suggesties?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik zoek eigenlijk nog iemand voor op rechts. Hij moet snel en balvast zijn en niet te duur. Iemand suggesties?
Dyer is een goeie. :)

Woei, net kompleet weggetikt door Manchester City, maar de eindstand was 2-0 in mijn voordeel. De Italiaanse manier van spelen gaat steeds beter. :P
Net ook Vieri ingeruild voor Ronaldo, 2 oefenwedstrijdjes, hij heeft al 4x gescoord.
Shevchenko gaat er ook uit, Owen komt ervoor terug, puur om m'n elftal wat Engelser te maken, ik speel tenslotte met een Engelse club. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Hier mijn huidige formatie :)

beetje vreemd, maar zeer effectief dankzij mijn ZEER getalenteerde linksbuiten :+

Afbeeldingslocatie: http://independence.servers.dynasoft.nl/~crew/maverick/formation.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 14:46:

Ik speel in een 4-4-2 met een ruit op het middelveld.

Dat was de tip die ik nodig had, 4-4-2 met een ruit op het middenveld, gaat nu steeds beter in de nieuwe league pas 1x verloren 1x gelijk en 3x gewonnuh en voor de beker 1x gelijk en 1x gewonnuh :)

Spits voor rechtsbuiten KALOU misschien ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Ik krijg het spel nu op 3 sterren eindelijk een beetje onder de knie.

Na eerst een ML gestart te zijn met Ajax en naar 5 seizoenen nog in de 2de divisie te hebben gezetten, ben ik laatst overnieuw begonnen met Feyenoord op 3 sterren.

Na 3 seizoenen is dit me resultaat: 2 x de beker 2de divisie gewonnen.
en na het derde seizoen gepromoveerd na de 1de divisie.

Mijn tactiek was om aan het begin een aantal jeugdspelers op te leiden zodat die erg goeie spelers worden. Eerste seizoen heb je der nog niet zoveel maar het tweede en derde seizoen hebben de jeugdspelers heel veel van de doelpunten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hoe krijg ik in hemelsnaam jeugdspelers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Maverick schreef op 28 december 2003 @ 22:54:
hoe krijg ik in hemelsnaam jeugdspelers :?
Onder Negotiations, en dan naar Search bij team dan naar 3/3 tabblad met L1/R1 en dan het tweede icoontje GROWTH(eerste heet EDIT)

[ Voor 11% gewijzigd door Operations op 28-12-2003 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW, ik heb net een omhaal ala 'van Basten' gescoord met Kezman :D
Beetje een wegdraaiende voorzet kwam achter de man, Kezman draait zich om en maakt een omhaal die de kruising in vliegt, bal was niet eens zo hard, een beetje met een boogje, maar wel goed geplaatst en onhoudbaar voor Lodewijks. :)
Ik was PSV en speelde tegen Feyenoord :)
Maar wat een vette goal zeg! :9

was trouwens wel in WE7, de japanse versie van PES3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Nog een tip voor een paar goeie en ook betaalbare spelers:

Delacrez, SB
Doni, OMF
Babangida, WF
Lee Chun-So, WF
Song, SB
Carini, GK

Deze spelen allemaal in mijn basisopstelling, die behoorlijk aanvallend is ingesteld:

een 4-1-2-3 formatie, met ver opkomende backs die zo makkelijk 1 van de wingers kan bereiken, 2 centrale verdedigers, waarvan er 1 regelmatig mee naar voren komt (tot middenveld) en de ander achterin blijft en de offside trap in de gaten houdt :) Dan heb ik 1 DMF, die veel tegenaanvallen moet onderscheppen en de bal zo snel mogelijk bij de aanval moet brengen, hiervoor heb ik 2 OMF's waarvan er 1 wat verder terugzakt om aanspeelbaar t zijn voor de DMF en verdediging en de ander speelt echt vlak achter mijn snelle en beweeglijke CF.

Deze tactiek werkt echt heerlijk voor mij, kansen creeren gaad erg goed en ik heb 't echt aan mezelft te wijten als ik verlies, alleen goed opletten bij een snelle counter, dan wil ik nog wel es wat weinig man achterin hebben :P

Mijn opstelling:

------------------Carini-------------------------

Song------Simic-------Ayala-------Delacrez

------------------Bistan-------------------------

------------Bermar-----Doni-------------------

Lee-----------Anecasillia---------Babangida

Ik wil nu beginnen met het trainen van wat youth players, om later ook een sterke bank te krijgen. moet allen nog wel van die bagger beginspelers afkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm, ok, die jeugd lukt me nu ook, nog 1 ding.

Ik heb nu een bod gekregen op eens speler, FIJN denk ik, weg ermee, hoe zorg ik er nu voor dat ze hem kopen? Want hij laat het altijd failen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Maverick schreef op 29 december 2003 @ 00:23:

Ik heb nu een bod gekregen op eens speler, FIJN denk ik, weg ermee, hoe zorg ik er nu voor dat ze hem kopen? Want hij laat het altijd failen :{
Management->negotiations->negotiations out.
Selecteer de speler en druk op de knop en nu krijg je 3 opties, accept, don't accept [standaard] en cancel.
Als je niks doet dan accepteer je automatisch de transfer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe met 442 aanvallend lukt het nu al aardig ....net op tijd anders had ik het schijfje leren vliegen .

Nu maar hopen dat het geen 1 dag is ;)

Wel een hoop dingetjes die me ergeren ....spelers als kluivert die geen bal bij zich kunnen houden en als je over wilt spelen schieten ze soms plom de bal over de zijlijn (en ne die kant druk ik niet op ) .

Wat is volgen jullie btw de beste optie om je pass op te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Maverick schreef op 29 december 2003 @ 00:23:

Je moet ook niet vergeten om de experience points aan de jeugdspelers toe te kennen. De eerste keer dat ik namelijk ML deed was ik dat helemaal vergeten en had ik helemaal niks aan de jeugdspelers.

Dit doe je trouwens via: Team management -> Training promising players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 11:52:
Wel een hoop dingetjes die me ergeren ....spelers als kluivert die geen bal bij zich kunnen houden ....
Tja daar ergeren de barça fans zich in het echt ook enorm aan hoor dus dat ligt niet aan jou ;)

Het is idd wel een spel waar je je aan kunt ergeren maar je moet gewoon ff door de zure appel heenbijten en blijven oefenen. Dan is het echt een geweldig spel.

Als je moeite hebt met scoren kun je t best even de training mode gebruiken.
De 1-2tjes zijn nuttig of een gewone practice tegen alleen de keeper, kan je lekker je afwerking oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm ok, transers lopen nu lekker, en ik heb ook een jeugdspeler aangetrokken, hoe vaak moet ik em nu trainen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Je kan hem na elke wedstrijd trainen. Afhankelijk van hoe lang hij speelt en wat het resultaat van de wedstrijd is krijgt hij meer of minder punten. Overigens zit er een bug in het spel waardoor spelers achterin en keepers veel minder punten krijgen dan spitsen m.a.w. als je een goede defender wil trainen zal je hem minimaal op het middenveld moeten laten spelen tot hij niet meer hoger kan (varieert van 15 tot 30 wedstrijden).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 11:52:
Pfoe met 442 aanvallend lukt het nu al aardig ....net op tijd anders had ik het schijfje leren vliegen .

Nu maar hopen dat het geen 1 dag is ;)

Wel een hoop dingetjes die me ergeren ....spelers als kluivert die geen bal bij zich kunnen houden en als je over wilt spelen schieten ze soms plom de bal over de zijlijn (en ne die kant druk ik niet op ) .

Wat is volgen jullie btw de beste optie om je pass op te zetten ?
Geen enkele speler kan de bal echt goed bij zich houden denk ik. 1 Keer verkeerd kappen en je bent de bal kwijt, erg lastig. Het is dan ook best wel zinloos om te proberen om met 1 speler 4 man voorbij te komen, lukt toch niet. Soms heb je wel eens geluk en kun je een tijd lang met 1 speler zoeken naar een opening in hun verdediging, maar meestal tikken ze gewoon de bal van je voeten.

En daarmee komen we aan het opzetten van een aanval :P , wat je kunt doen is het proberen vast te houden van de bal, totdat er een verdediger (of 2) naar je toe komt en dan afspelen naar de vrije man (werkt goed) of gewoon als een bezetene zo snel mogelijk de bal laten rond gaan. Erg mooi als het lukt, maar meestal tik ik de bal na 3/4 keer zo in de voetjes van de verdediger :P. Nog een methode is gewoon zo snel mogelijk met een flankspeler de achterlijn halen en de bal voorzetten. Typisch is dat Vieri (volgens attributen een zeer goede kopper) ze meestal op de keeper kopt, of naast, terwijl Shearer ze netjes achter de keeper legt. Probleem is alleen dat Shearer voor de rest een waardeloze voetballer is :+ , maar ook dat komt mooi uit, want: Als de wedstrijd begint is Vieri handig, balvaste spits, kan goed passen en heeft een goed schot. Zodra je 1-0 voorstaat en het einde van de wedstrijd nadert gaat de tegenstander steeds meer aanvallen, waardoor je steeds makkelijker via de vleugels de achterlijn kan halen. In dat stadium Shearer inbrengen en je loopt (als het ff meezit) vrij makkelijk uit naar 3-0.
Ik speel trouwens 3-4-3, met een ruit op het middenveld, met 2 spitsen lukte het me niet echt om veel kansen te creeren, wat met 3 spitsen wel lukt.

Laatst had ik nog wel een mooie aktie van Ronaldo, met 1 beweging 2 verdedigers voor lul zetten en netjes de bal intikken, het kan dus toch. 8)
Kreeg gister trouwens ook nog een penalty mee wegens hands in het strafschopgebied. :D

Had ik ook nog een vraagje: Hoe maak je een 1-2'tje? Ik weet het, het staat in de handleiding, maar het lukt gewoon niet. Als ik doe wat er in de handleiding staat dan maakt ie een andere aktie, namelijk dat de speler die de bal afspeelt een loopaktie maakt, als ik vervolgens terug wil passen, gaat de bal naar een andere speler. :?

[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 29-12-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Thufir_Hawat schreef op 29 december 2003 @ 16:31:
[...]

<knip>

Had ik ook nog een vraagje: Hoe maak je een 1-2'tje? Ik weet het, het staat in de handleiding, maar het lukt gewoon niet. Als ik doe wat er in de handleiding staat dan maakt ie een andere aktie, namelijk dat de speler die de bal afspeelt een loopaktie maakt, als ik vervolgens terug wil passen, gaat de bal naar een andere speler. :?
L1 + Pass + direct pass/lang/diep achter elkaar indrukken. Dan krijg je em direct terug.

Ik heb net een PS2 gekocht speciaal voor dit spel :X :D Het is echt zo vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zul je ook net zien, spel draait bij mij zeer stabiel, nooit lock-ups of wat dan ook. En dan win je een keer met 5-0 met een mooie hattrick van Ronaldo, knalt ie bij het verlaten van de wedstrijd terug naar de desktop. :( :(

Miekol, bedankt, ik zal het nog eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
2 tips, tjizuku [werder bremen] en Abdulah [uhm?].
Tjizuku is een Overmars, SMF [r], iets minder snel maar zeer balvast en goedkoper.
Abdulah is voor de linker vleugel maar kan ook SB spelen, snel en aardig balvast.
Vooral die laatste is zeer in trek bij andere clubs dus als je hem kunt krijgen als free-agent, zeker proberen.

Leuk trouwens, ben in m'n tig'ste seizoen en dan is het grappig om eens te kijken wie waar speelt.
Ono en Bosvelt zijn te bewonderen in de ArenA :P en Bergkamp is een vaste waarde bij Barca.
Real heeft echt nobodies in de verdediging :?

Oh en dit seizoen ga ik echt de playoffs halen!
1 keer lullig verloren na 7 wedstrijden.
Vorig seizoen kwam ik 1 puntje tekort.

Even m'n team een beetje uitleggen.
Ik heb 4 goede verdedigers en een koreaan en een Japanner [waarom verdienen die zo weinig?] als stand-in's.
Keepers, Canizares en Martyn.
Rechts op de vleugel Overmars of Tjizuku, Links Saha of Abdulah.
Spitsen: Bestjaschtnick [of hoe spel je dat], Piliniak [eigen kweek], Ilie [ook een tip] en Angel. [dies tond dus per ongeluk een half seizoen op doel :? ]
Centraal aanvallend een Rus [naam ff kwijt],Petipa [eigen kweek] en Juhino.
Centraal verdedigend Hugo [eigen kweek]

Verotta is ook een tip trouwens, prima verdediger en SMF met 96 op freekick accuration.
Hij is rechtsbenig en heeft een superstrakke corner in z'n voeten.

Dan heb ik verder nog Van Gogh [eigen kweek], een grote kopsterke spits met een prima schot die tevens ook goed uit de voeten kan op het middenveld.

Ik speel dus met Herta BSC en vreemd genoeg zonder shirt-sponsor.
Expres natuurlijk, lekker ieder seizoen het tenue aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Zat al enige tijd te overwegen mijn ML-team te laten voor wat het was, en opnieuw te beginnen. Had een seizoen of 6 gespeeld, waarin ik 1 keer de champions league had gewonnen, en 2 of 3 kampioen in div 1 (waarvan 1 x op 4, andere keren op 3 sterren). Ik had dit basisteam:
G: Casillas (Buffon net met een Bosman-transfer aangetrokken)
DL: Roberto Carlos
CD: Nesta, Maldini
DR: Zanetti/Thuram (twijfelgeval)
MC: Zidane
AMC: Bergkamp
RM: Figo
LM: Rivaldo
FC: Henry, Vieri
Met als reserves nog Ljungberg, Aghahowa, Sforza, Salihamidzic en Veron. Lekker teampje, maargoed. Ik ging dus nog maar even naar de transfer-markt, om echt het ultieme team te krijgen inclusief dubbele bezetting. Niet nadenkend heb ik toen teveel ingekocht (iedereen wilde ineens komen), waardoor ik bankroet was :(. Echt balen. Had ik net, na 4 jaren trekken, Cannavaro aangetrokken (voor 2500 salarypoints ipv 900 die hij heeft ongeveer) en Buffon, en was ik bezig met Totti, Raul, Shevchenko, Ayala en nog een of twee spelertjes... Zucht, dom, niet goed gekeken en gerekend.
Maargoed, nu ben ik toch maar opnieuw begonnen :). Lekker is dat. Heb inmiddels alleen Tessem en Aghahowa voor in de aanval, en Piliniak en een keepertje uit de jeugd aangetrokken, en ik zie wel hoe het dit seizoen uitpakt. Verwacht er nog niet veel van eerlijk gezegd :D.

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
miekol schreef op 29 december 2003 @ 18:12:
[...]

lucky bastard! Het zou voor mij ook een reden zijn om een PS2 te kopen. Maarja heb net een huis gekocht, mn pc is ook aan vernieuwing toe (volgend jaar) en dan houdt het een keer op :(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky basterd je hebt net een huis gekocht en dat is mij nog niet gelukt :) ...u cant have it al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 09:36
Heb net WolfFullMoonEvolution gedownload, maar krijg bij het opstarten van AFSExtract de volgende melding: "Component 'mscomctl.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid". Het bestand is goed gedownload volgens mij. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ??

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Swinnio schreef op 30 december 2003 @ 12:46:
Heb net WolfFullMoonEvolution gedownload, maar krijg bij het opstarten van AFSExtract de volgende melding: "Component 'mscomctl.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid". Het bestand is goed gedownload volgens mij. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ??
Volges mij moest je dan de VB6 Runtimes downloaden, ofnie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miekol schreef op 29 december 2003 @ 18:12:
[...]
L1 + Pass + direct pass/lang/diep achter elkaar indrukken. Dan krijg je em direct terug.

hebbie een omgebouwde gekocht?? doen namelijk veel mensen tegenwoordig.

zo ja, dan kan je hem gaan patchen, hebbie ook echte shirts enz enz enz.
en je moet we7 es proberen ;)
Swinnio schreef op 30 december 2003 @ 12:46:
http://www.spywareinfo.co...ools/missingfilesetup.exe

downloaden en installeren..

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 15:05:
[...]

hebbie een omgebouwde gekocht?? doen namelijk veel mensen tegenwoordig.

zo ja, dan kan je hem gaan patchen, hebbie ook echte shirts enz enz enz.
en je moet we7 es proberen ;)
Dan moet je toch ook een xport hebben, of mis ik nu wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 30 december 2003 @ 15:16:
[...]

Dan moet je toch ook een xport hebben, of mis ik nu wat?
nee, met een xport kan je saved games van het internet downloaden en op je mem card zetten, dus je kan dan een aangepaste option file downloaden en dan op je mem card zetten zodat je echte namen hebt, dan heeft iemand anders dus voor jouw in edit-mode al het werk voor jouw gedaan.

Maar wil je echte shirts, andere muziek, andere stadions, andere bal, echte schoenen enz enz dan moet je het spel gaan patchen, omdat je deze dingen niet in edit-mode dus zegmaar ingame kan kiezen..

Wat je dus moet doen is het spel patchen, dat houd in dat je een rip van de dvd moet maken zodat ie op een cd past, vervolgens patch je het spel en brand je hem op cd. en hoppa, het spel is inneens 10x mooier.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 15:23:
[...]

nee, met een xport kan je saved games van het internet downloaden en op je mem card zetten, dus je kan dan een aangepaste option file downloaden en dan op je mem card zetten zodat je echte namen hebt, dan heeft iemand anders dus voor jouw in edit-mode al het werk voor jouw gedaan.

Maar wil je echte shirts, andere muziek, andere stadions, andere bal, echte schoenen enz enz dan moet je het spel gaan patchen, omdat je deze dingen niet in edit-mode dus zegmaar ingame kan kiezen..

Wat je dus moet doen is het spel patchen, dat houd in dat je een rip van de dvd moet maken zodat ie op een cd past, vervolgens patch je het spel en brand je hem op cd. en hoppa, het spel is inneens 10x mooier.. :)
Klinkt zeer vetjes :> , heb denk ik lopen slapen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Wat is eigenlijk het verschil tussen de cd n de dvd editie?

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waterlelie schreef op 30 december 2003 @ 15:56:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de cd n de dvd editie?
is er een cd versie van pes3 dan??

als die er zal zijn dan is het verschil dat je bij de dvd versie 4 talen kan kiezen, bij de cd maar 1.
we7 is een cd versie, die is niet op dvd. is dus ook maar in 1 taal, japans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

pc- cd versie van pes3 heb ik installed nu, ik kon kiezen uit 5 talen: spaans frans duits engels en italiaans

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op 29 december 2003 @ 22:13:
2 tips, tjizuku [werder bremen] en Abdulah [uhm?].
Tjizuku is een Overmars, SMF [r], iets minder snel maar zeer balvast en goedkoper.
Abdulah is voor de linker vleugel maar kan ook SB spelen, snel en aardig balvast.
Vooral die laatste is zeer in trek bij andere clubs dus als je hem kunt krijgen als free-agent, zeker proberen.
Tjizuku heb ik ook via de search gevonden, aardige speler met een goede voorzet. Ook een nieuwe spits gevonden, Chevanton, een uruguayaan die een goede allrounder is qua stats. Heeft een aardig schot, soms wil er nog wel eens een verdwaald balletje inwaaien. Beetje een verwaande kwast wel... wou de eerste 7x dat ik een bod deed niet komen! :P
Ook Song aangetrokken een goedkope maar kundige back. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Tja, ik zit nu in m'n 7e seizoen bij Fulham en laat ik het zo zeggen, Chelski zou jaloers zijn. :+

Het draaide niet helemaal lekker dus werden Giggs, Totti, Owen en Larsson gehaald. Dit ter aanvulling op de selectie waar al spelers als Beckham, Rivaldo, Ronaldo, Scholes, Fowler, Shearer, Roy Keane en Cambell bij zitten. :P
1 Probleem, zelfs als ik win kost het me nog punten. Toch maar weer een paar spelers verkopen straks. :)

Tot nog toe speel ik zo:

--------------------Carini------------------

--G Neville--Campbell--R Ferdinand--

----------------Roy Keane----------------

--Beckham-----------------------Giggs--

-------------------Rivaldo-----------------

-----Owen----Ronaldo----Fowler------

Met Ronaldo heb ik eindelijk een spits die topscorer kan worden, met Vieri en Shevchenko lukte dat maar niet. Terwijl het wel al lukte met Ilie (15 goals) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 30 december 2003 @ 20:16:

Tot nog toe speel ik zo:

Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Thufir_Hawat schreef op 30 december 2003 @ 20:16:
Tja, ik zit nu in m'n 7e seizoen bij Fulham en laat ik het zo zeggen, Chelski zou jaloers zijn. :+

Het draaide niet helemaal lekker dus werden Giggs, Totti, Owen en Larsson gehaald. Dit ter aanvulling op de selectie waar al spelers als Beckham, Rivaldo, Ronaldo, Scholes, Fowler, Shearer, Roy Keane en Cambell bij zitten. :P
1 Probleem, zelfs als ik win kost het me nog punten. Toch maar weer een paar spelers verkopen straks. :)

Tot nog toe speel ik zo:

Met Ronaldo heb ik eindelijk een spits die topscorer kan worden, met Vieri en Shevchenko lukte dat maar niet. Terwijl het wel al lukte met Ilie (15 goals) :X
Mooi team idd. Alleen Gary Neville is een beetje een vreemde eend in de bijt.
En ik mis Roberto Carlos nog, die is echt geweldig.
Wel vreemd dat je met Vieri en Shevchenko geen topscorer kunt worden trouwens.

Ik sta bovenaan de topscorerslijst met Guti (geen geweldenaar in de spits) die als schaduwspits speelt (11 goals uit 17 wedstrijden).

Met Assists staan mijn 2 spelers bovenaan Santana (RWF) en Bazzani (de diepe spits die als aanspeelpunt fungeert) met 6.

2e Seizoen nu (1e seizoen in de 1e Div)

17 Gespeeld - 41Pt - 12W - 5D - 0L - 23GF - 8GA

9 punten voor op Valencia en Atlético. :9
op *** btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mooi team idd. Alleen Gary Neville is een beetje een vreemde eend in de bijt.
En ik mis Roberto Carlos nog, die is echt geweldig.
Wel vreemd dat je met Vieri en Shevchenko geen topscorer kunt worden trouwens.
Neville is Engels en hij is goed genoeg. Ik heb altijd de rare gewoonte bij dit soort spellen om zo veel mogelijk spelers in het team te laten spelen die dezelfde nationaliteit hebben als de club. :P
Roberto Carlos had ik wel trouwens, maar die heb ik weer verkocht, waarom weet ik niet meer. :+

Overigens is Shevchenko wel herhaaldelijk topscorer geweest van die wefa champions geval, net als Vieri, alleen niet in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
ik snap (na de challenge training) nog steeds niet hoe ik nou een vrije trap op het doel goed kan plaatsen. Ik snap die omschrijving niet...

Wanneer moet je nu welke pijltjes indrukken/ R1 of R2? Voor, tijdens, na het drukken op de schiet-toets?
Hel me, plz :P

Voorderest echt dik beter dan FIFA, super spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobaphatt
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 18:36

bobaphatt

omelet DU fromage!

wie brengt er nou een spel uit dat je niet online kan spelen tegenwoordig, dat is echt achterlijk, vooral sportspeelen moet je online kunne spelen.
PES3 is idd stukken beter dan fifa, maarja, ik kan het niet online spelen, dus speel a;lsnog alleen maar fifa, met alle iritaties van dien....

is er niet een superpatch die online spelen mogelijk maakt ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bobaphatt schreef op 01 januari 2004 @ 20:33:
wie brengt er nou een spel uit dat je niet online kan spelen tegenwoordig, dat is echt achterlijk, vooral sportspeelen moet je online kunne spelen.
PES3 is idd stukken beter dan fifa, maarja, ik kan het niet online spelen, dus speel a;lsnog alleen maar fifa, met alle iritaties van dien....

is er niet een superpatch die online spelen mogelijk maakt ofzo???
Ja moet dat?

Het was leuk geweest als het er in zat maar ik vermaak me prima met "offline" spelen, ik mis die functionaliteit echt niet.
En je kan, als je meerdere gamepads op je pc aansluit ook gewoon tegen/met elkaar spelen. Is ook heel vermakelijk.
Consoles missen al jaren online gameplay, dat begint nu pas mondjesmaat op te komen. Dat heeft de verkoop ook nooit echt gehinderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Sterker nog, ik vind online spelen tegen mensen die ik niet persoonlijk ken maar k u t. En mensen die je wel persoonlijk kent kun je natuurlijk altijd uitnodigen om een potje te spelen. Tis bovendien nog leuker ook, met z'n 2-en op 1 apparaat. :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.