Ik heb nu mn 2e seizoen achter de rug en na dat ik in mn 1e seizoen kampioen werd in DIV2 ben ik nu ook kampioen in DIV1 geworden 
Ging eigenlijk heel makkelijk ondanks dat ik nog niet echt veel goede spelers had (***). Ik had 14 pt voorsprong op de nummer 2, Valencia, de enige ploeg waar ik van verloor (1-0 uit).
Helaas werd Guti net geen topscorer dus die punten liep ik mis maar met bijna 50.000 punten kon ik aardig inkopen doen
Ik kreeg ook 6000+ credits voor een spits die ik vrijwel nooit gebruikte (Bonazzoli).
Het elftal aan het eind van seizoen 2:
-----------Cesar------------
-----Sala-----Helguera---
Salgado----------R.Carlos
------------------------------
----Maresca---Munitis----
Santana-----Guti---Solari
----------Bazzani----------
Het elftal aan het begin van seizoen 3:
----------Casillas-----------
-----Pavon---Helguera---
----Beckham---Guti-------
Figo-----Ronaldo---Solari
1e Westrijd meteen 2 doelpunten van Ronaldo, volgens mij gaat ie er veel maken dit seizoen. Ook voor t eerst WEFA CL spelen (met Juventus, Arsenal en Dinamo Kiev).
Ging eigenlijk heel makkelijk ondanks dat ik nog niet echt veel goede spelers had (***). Ik had 14 pt voorsprong op de nummer 2, Valencia, de enige ploeg waar ik van verloor (1-0 uit).
Helaas werd Guti net geen topscorer dus die punten liep ik mis maar met bijna 50.000 punten kon ik aardig inkopen doen
Ik kreeg ook 6000+ credits voor een spits die ik vrijwel nooit gebruikte (Bonazzoli).
Het elftal aan het eind van seizoen 2:
-----------Cesar------------
-----Sala-----Helguera---
----Maresca---Munitis----
Santana-----Guti---Solari
Het elftal aan het begin van seizoen 3:
----------Casillas-----------
-----Pavon---Helguera---
----Beckham---Guti-------
Figo-----Ronaldo---Solari
1e Westrijd meteen 2 doelpunten van Ronaldo, volgens mij gaat ie er veel maken dit seizoen. Ook voor t eerst WEFA CL spelen (met Juventus, Arsenal en Dinamo Kiev).