Eindelijk een Fifa killer ? (PES3 voor PC/PS2) *

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.304 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nu mn 2e seizoen achter de rug en na dat ik in mn 1e seizoen kampioen werd in DIV2 ben ik nu ook kampioen in DIV1 geworden :7

Ging eigenlijk heel makkelijk ondanks dat ik nog niet echt veel goede spelers had (***). Ik had 14 pt voorsprong op de nummer 2, Valencia, de enige ploeg waar ik van verloor (1-0 uit).
Helaas werd Guti net geen topscorer dus die punten liep ik mis maar met bijna 50.000 punten kon ik aardig inkopen doen :)
Ik kreeg ook 6000+ credits voor een spits die ik vrijwel nooit gebruikte (Bonazzoli).

Het elftal aan het eind van seizoen 2:

-----------Cesar------------
-----Sala-----Helguera---
Salgado----------R.Carlos
------------------------------
----Maresca---Munitis----
Santana-----Guti---Solari
----------Bazzani----------

Het elftal aan het begin van seizoen 3:

----------Casillas-----------
-----Pavon---Helguera---
Salgado----------R.Carlos
----Beckham---Guti-------
Figo-----Ronaldo---Solari
----------Bazzani----------

1e Westrijd meteen 2 doelpunten van Ronaldo, volgens mij gaat ie er veel maken dit seizoen. Ook voor t eerst WEFA CL spelen (met Juventus, Arsenal en Dinamo Kiev). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 01 januari 2004 @ 21:16:
Sterker nog, ik vind online spelen tegen mensen die ik niet persoonlijk ken maar k u t. En mensen die je wel persoonlijk kent kun je natuurlijk altijd uitnodigen om een potje te spelen. Tis bovendien nog leuker ook, met z'n 2-en op 1 apparaat. :)
Ik heb net de hele avond tegen een kameraad zitten spelen, tegen elkaar op de ps2. hij is net naar huis, vanaf 20.00 tot net zitten spelen. Geweldig leuk, super spannende wedstrijden. hij speelt pes ook al vanaf het begin net als mij, dus we zij goed aan elkaar gewaagd, we hebben steeds enorm spannende wedstrijden en soms enorme scheld partijen op de scheidsrechter hahaha. maar echt zeer vermakelijk, vooral met lekkers op tafel en een kratje bier erbij..
heb me vanavond weer prima vermaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

kan je ook de niet jonge spelers trainen, zodat ze beter worden, of is daar de training mode voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie nu nog twijfelt tussen fifa en pes en een cc heeft moet maar eens op play gaan kijken daar is hij nu nog maar 16 euro ofzo

Ik ga na een weekje rust maar weer eens beginnen kijken of ik nu rustig kan blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

klopt het dat je de ene youth speler langer kan trainen !! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:07
Kan je bij corners zeggen welke aanvaller waar moet staan? Castolo staan namelijk altijd in het midden dus met de best kop mogelijkheid maar hij is het kleinst Njorge is groter die wil ik daar eigenlijk hebben kan dat?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
enige oplossing lijkt mij dan Castolo de corners te laten nemen. Bij mij staan/stonden ze meestal verschillend. Soms Huylens, soms castollo, soms minanda

Maar ik quote mezelf maar even:
ik snap (na de challenge training) nog steeds niet hoe ik nou een vrije trap op het doel goed kan plaatsen. Ik snap die omschrijving niet...

Wanneer moet je nu welke pijltjes indrukken/ R1 of R2? Voor, tijdens, na het drukken op de schiet-toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

TheGeneral schreef op 03 januari 2004 @ 21:57:
Kan je bij corners zeggen welke aanvaller waar moet staan? Castolo staan namelijk altijd in het midden dus met de best kop mogelijkheid maar hij is het kleinst Njorge is groter die wil ik daar eigenlijk hebben kan dat?
kzou nie weten hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar bij mij staat vanaf het begin ongeveer 9 v/d 10 keer Vornander op de penaltystip bij corners. En die kopt ze er zeer regelmatig in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

na 4 seizoenen kreeg ik zomaar game over
ik had 800 punten in de min ? :S

hoe kan dit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
Je mag aan het eind van het seizoen niet in de min staan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ratsja schreef op 04 januari 2004 @ 17:33:
na 4 seizoenen kreeg ik zomaar game over
ik had 800 punten in de min ? :S

hoe kan dit !!!
Als je de link legt tussen de 1e 2 dingen die je zegt geef je het antwoord zelf al. 8)7

Dat salaris begint wel flink op te lopen als je goede (dure) spelers aantrekt zeg.
Het is heel belangrijk dat je zo lang mogelijk mee doet in de beker en europees. Aangezien je daar veel extra geld kunt winnen zonder extra salaris te hoeven betalen.

Het enige puntje van ergernis is af en toe de scheidsrechter. Af en toe krijg je voor een schouderduw al geel of voor een blok-tackle al rood. En als ik dan neergehaald word fluit ie helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij selecteerd pes gewoon automagisch de kopsterke[re] spelers om in de 16 te staan.
Bij mij staat b.v. Overmars helemaal op de middenlijn samen met een andere kleine middenvelder die niet goed kan koppen.
Overmars, rechtsmidden, neemt dan de plek in van Virotta, rechtsback, die alle corners en vrije trappen neemt vanwegen zijn fabelachtige traptechniek.
Vornander, toen ik die nog had, ging bij mij ook altijd mee naar voren.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

ZAMoRANo schreef op 04 januari 2004 @ 18:04:
[...]

Het enige puntje van ergernis is af en toe de scheidsrechter. Af en toe krijg je voor een schouderduw al geel of voor een blok-tackle al rood. En als ik dan neergehaald word fluit ie helemaal niet.
Dit begint me ook de keel uit te hangen. Heb nu al drie keer gehad dat ik binnen 5 minuten voor een lullige overtreding rood kreeg. Dit gaat soms echt nergens over. Tja en het is geen Fifa waar je met 10 man je potje nog simpel wint ;)

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Il Ljama schreef op 05 januari 2004 @ 08:59:
[...]

Dit begint me ook de keel uit te hangen. Heb nu al drie keer gehad dat ik binnen 5 minuten voor een lullige overtreding rood kreeg. Dit gaat soms echt nergens over. Tja en het is geen Fifa waar je met 10 man je potje nog simpel wint ;)
Soms wel. :P
Ik kreeg rood tegen Man City, die gingen direct vol op de aanval. 2 Counters later had ik de einduitslag vast staan op 3-0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Het moeilijkst op 3 sterren blijf ik toch het scoren vinden, ik krijg gewoon heel weinig scoor kansen elke keer als ik met(ilie, saha cisse of overmars in de aanval) probeer te schieten dan wordt het schot geblokt. Ik scoort echt alleen maar af en toe uit voorzetten en ook dat heel weining 1 van de 10 gaat op doel/keeper en daar gaat er ook maar weer weinig van in het doel. Iemand tips hoe ik wel combinerend bij het doel kan komen en dan echt op goal kan schieten?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Thufir_Hawat schreef op 05 januari 2004 @ 09:18:
[...]

Soms wel. :P
Ik kreeg rood tegen Man City, die gingen direct vol op de aanval. 2 Counters later had ik de einduitslag vast staan op 3-0. :)
Had t ook gister. Het stond 0-0 en ik kreeg 2 x rood tegen Arsenal in de WEFA CL.
Ik was al door naar de volgende ronde maar ik wilde toch winnen. En dat lukte ook nog; 0 - 2 met 9 man tegen 11 :9

Ik heb de pouleronde van de CL overleefd zonder ook maar 1 doelpunt tegen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer paar nieuwe spelers gekocht voor nieuw seizoen 8)

Casillas

Thuram Helguera Pavon

Nedved Veron

Beckham Roberto Carlos
Zidane (eindelijk!!)

Guti Raul

Op de bank not Nakata en Vd Vaart..
Zoek nog een top spits naast Raul.. Volgens mij gaat dit mij veel salaris kosten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 11:21:
Weer paar nieuwe spelers gekocht voor nieuw seizoen 8)

Casillas

Thuram Helguera Pavon

Nedved Veron

Beckham Roberto Carlos
Zidane (eindelijk!!)

Guti Raul

Op de bank not Nakata en Vd Vaart..
Zoek nog een top spits naast Raul.. Volgens mij gaat dit mij veel salaris kosten :|
Zidane lukt me ook maar niet om te krijgen. Ik heb wel net Walter Samuel aangetrokken, goede verdediger is dat. Ook Raul heb ik nu samen met Ronaldo in de spits lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik had net Henry bij de verzameling gehaald. Toen savede ik per-ongeluk een andere save-game er overheen. |:( :+

Ach, het was toch al tijd voor een nieuwe, heb alleen niet zoveel zin in ballen met die rukspelers die je in het begin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een format, het was echt nodig, loopt alles weer als een zonnetje, behalve de AFS-extracter.... ik krijg de volgende foutmelding als ik hem wil openen:

Component 'MSCOMCTL.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid.

Met andere woorden: krijg de mooie patches niet meer geinstalleerd....
Weet 1 van jullie hoe ik die ocx file alsnog goed krijg?

Het gaat om de 7_1_3Beta versie, de WEditor geeft zelfde foutmelding....
De 1.2 versie start wel, maar daar kan ik maar 1 bestandje per keer invoegen, dat is dus geen doen met de ruim 600 kits.... of doe ik daar wat fout?

Google helpt ook niet, tig (dezelfde) versies van het net geplukt, allemaal met dezelfde foutmelding. Hoe krijg ik die foutmelding weg?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 17:12 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Scroll ff naar boven of doe ff CTRL-F en dan missingfilesetup.exe, dan is je probleem opgelost! Maarre welke patches installeer jij allemaal dan? de meeste geven alleen maar problemen bij mij.(Dan spring PES terug naar windows enzo) Die van Konami doe ik ook niet
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 13:35:
Na een format, het was echt nodig, loopt alles weer als een zonnetje, behalve de AFS-extracter.... ik krijg de volgende foutmelding als ik hem wil openen:

Component 'MSCOMCTL.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid.

Met andere woorden: krijg de mooie patches niet meer geinstalleerd....
Weet 1 van jullie hoe ik die ocx file alsnog goed krijg?

Het gaat om de 7_1_3Beta versie, de WEditor geeft zelfde foutmelding....
De 1.2 versie start wel, maar daar kan ik maar 1 bestandje per keer invoegen, dat is dus geen doen met de ruim 600 kits.... of doe ik daar wat fout?

Google helpt ook niet, tig (dezelfde) versies van het net geplukt, allemaal met dezelfde foutmelding. Hoe krijg ik die foutmelding weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik ga al weer m'n 15e seizoen in en na lijfsbehoud [10e] vorig seizoen mik ik nu op een top 6.
Een prima begin door Celtic met 2-0 te verslaan dankzij 2 treffers van [jawel] Henkie Larson.
Ik heb echt 6 top-spitsen nu voor maar 2 plaatsen. [o.a Ilie, Beschastnic, Larson en Nunu Gomez]
Larson, Gomez, scholl, Deisler en Onopko zijn nieuw dit seizoen.

'T is leuk om te zien dat de cpu-teams prima reageren met hun aankoopbeleid.
Ik kocht Larson bij Celtic weg en Celtic trekt Saha aan.
Zal straks eens kijken wat Fulham voor Saha heeft gehaald.

Het nadeel trouwens van zoveel spitsen hebben is dat je moeilijk topscorder wordt.
Als het lekker loopt laat ik een spits staan maar als het dan weer wat minder gaat probeer ik andere spitsen/combinaties uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op 05 januari 2004 @ 19:09:
Ik ga al weer m'n 15e seizoen in en na lijfsbehoud [10e] vorig seizoen mik ik nu op een top 6.
Een prima begin door Celtic met 2-0 te verslaan dankzij 2 treffers van [jawel] Henkie Larson.
Ik heb echt 6 top-spitsen nu voor maar 2 plaatsen. [o.a Ilie, Beschastnic, Larson en Nunu Gomez]
Larson, Gomez, scholl, Deisler en Onopko zijn nieuw dit seizoen.

'T is leuk om te zien dat de cpu-teams prima reageren met hun aankoopbeleid.
Ik kocht Larson bij Celtic weg en Celtic trekt Saha aan.
Zal straks eens kijken wat Fulham voor Saha heeft gehaald.

Het nadeel trouwens van zoveel spitsen hebben is dat je moeilijk topscorder wordt.
Als het lekker loopt laat ik een spits staan maar als het dan weer wat minder gaat probeer ik andere spitsen/combinaties uit.
Jeetje 15e seizoen alweer. Ik zit in de 3e en ik vind dat ik al veel gespeeld heb :9
Hoe oud is Larsson bijv. inmiddels wel niet? Gaat ie op zn 50e ook nog dezelfde stats hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 05 januari 2004 @ 19:17:
[...]

Jeetje 15e seizoen alweer. Ik zit in de 3e en ik vind dat ik al veel gespeeld heb :9
Hoe oud is Larsson bijv. inmiddels wel niet? Gaat ie op zn 50e ook nog dezelfde stats hebben?
Tja de meesten lopen niet zo snel meer maar Larson is op z'n 46ste nog steeds heel gevaarlijk. B)
Spelers worden niet ouder in dit spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op 05 januari 2004 @ 19:23:
[...]

Tja de meesten lopen niet zo snel meer maar Larson is op z'n 46ste nog steeds heel gevaarlijk. B)
Spelers worden niet ouder in dit spel. ;)
Dat dacht ik al ;), word lache als je spelers straks gewoon 80 zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheGeneral schreef op 05 januari 2004 @ 18:46:
Scroll ff naar boven of doe ff CTRL-F en dan missingfilesetup.exe, dan is je probleem opgelost! Maarre welke patches installeer jij allemaal dan? de meeste geven alleen maar problemen bij mij.(Dan spring PES terug naar windows enzo) Die van Konami doe ik ook niet

[...]
:o :o :o schaamschaamschaam. en ik denken dat ik dit draadje een beetje aan het volgen was de laatste maanden...

maar: alles werkt weer!! _/-\o_
door de konami patch kan ik m'n controller gebruiken, en door de andere patches van bv Wolf heb je mooie logo's, tenues en vlaggen, stadions, reclameborden, ballen, en ga maar door.. als je ze niet gebruikt, mis je het ook niet, maar als je eenmaal iets hebt gezien, wil je niet meer anders!!

TheGeneral: bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie toevallig of PES controllers van Sytec ondersteunt ?
want ik heb net zon ding besteld , alleen voor dit goddelijke spel :)
anders cancel ik m nog B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wat een gruwelijk zeikspel kan dit zijn zeg.
Net, ik sta 1-0 achter, ik krijg een corner.
Vanuit de rebound, krijg ik een schot op doel, wordt gestopt, maar uit die rebound loop ik er tegen aan met een speler, die de bal over de doellijn loopt. Maar nee, die wordt van achter neergehaald. DE BAL LAG AL IN HET DOEL, maar nee, dan krijg ik geen voordeel.....
Resultaat, rode kaart voor de tegenstander + penalty voor mij. En ja hoor, die neukkeeper stopt 'm... :(
Resultaat, ik verlies met 1-0 omdat die #$^%#&^# scheids dat doelpunt niet gewoon telt.... :( :(

Zucht, voorlopig gaat ie weer aan de kant, even genoeg frustraties opgebouwd.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Thufir_Hawat schreef op 05 januari 2004 @ 21:27:
Wat een gruwelijk zeikspel kan dit zijn zeg.
Net, ik sta 1-0 achter, ik krijg een corner.
Vanuit de rebound, krijg ik een schot op doel, wordt gestopt, maar uit die rebound loop ik er tegen aan met een speler, die de bal over de doellijn loopt. Maar nee, die wordt van achter neergehaald. DE BAL LAG AL IN HET DOEL, maar nee, dan krijg ik geen voordeel.....
Resultaat, rode kaart voor de tegenstander + penalty voor mij. En ja hoor, die neukkeeper stopt 'm... :(
Resultaat, ik verlies met 1-0 omdat die #$^%#&^# scheids dat doelpunt niet gewoon telt.... :( :(

Zucht, voorlopig gaat ie weer aan de kant, even genoeg frustraties opgebouwd.... :P
hehehe ja ik ken dat soort momenten maarja waarschijnlijk was t echt geen doelpunt anders had de virtuele scheids m wel goedgekeurd.

Ik ben wat van systeem aan het veranderen aangezien ik het idee heb dat mijn verdediging toch veel te sterk is en er best een mannetje af kan (Doelsaldo van 27-2 na 15 wedstrijden).

Dus nu heb ik Roberto Carlos naar voren geschoven en ben ik 3-2-3-2 gaan spelen.
Bazzani speelt nu naast Ronaldo in de spits met Raul daarachter. Figo op rechts en R. Carlos op links. En dat speelt echt lekker nu. Ik heb de afgelopen 3 wedstrijden 9 doelpunten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik speel nog steeds een 4-4-2 variatie met een aanvallende en een verdedigende middenvelder.
Linker en rechter middenvelders als halve vleugel-spitsen.
Ik zit er aan te denken een verdediger in te ruilen tegen een spits en dan achterin met 2 CB's en een sweeper te gaan spelen.
Da's dus ook mijn B-varriatie voor wanneer ik achter sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

ZAMoRANo schreef op 04 januari 2004 @ 18:04:
[...]
Ben ik het wel mee eens. De kunst is je spel hierdoor niet te laten beinvloeden.
Een ander minpuntje zijn in mijn ogen de keepers. Die duiken niet overtuigend naar een hoek maar meer naar achteren dan opzij. Dit is al erg genoeg maar wordt nog erger door het feit dat de keepers zich niet strekken.

Verder een topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vet spel maar die mode dat je spelers kan kopen is wel zwaar vaag. Ik bedoel de normale mode zoals cup ofzow win ik met 5 sterren en 2 vingers in mn neus echt te simpel gewoon als je een weekje hebt gespeeld. Nu doe ik dus die mode dat je spelers moet kopen etc. dan krijg je allemaal menuutjes waar ik zowie zo al geen reed van snap en het ergste is je krijgt spelers die nog geen deukje in een pakje boter kunnen slaan. Ik verlies echt alles, nu hoor ik jullie al zeggen dan speel je toch op 4 sterren? Dan win ik die wedstrijden wel en koop ik allemaal top spelers en is t simpel, eigenlijk is t begin dus t moeilijkst. Echt die gasten kunnen gewoon niet schieten of kopen als ik met een topland speel is bijna elke kop kans een goal maar met die k*t spelers vliegen de ballen alle kanten op behalve het goal :( :( Uit frustratie heb ik mn hele toetsenbord in stukkies geramd:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 02:19:
Wel vet spel maar die mode dat je spelers kan kopen is wel zwaar vaag. Ik bedoel de normale mode zoals cup ofzow win ik met 5 sterren en 2 vingers in mn neus echt te simpel gewoon als je een weekje hebt gespeeld. Nu doe ik dus die mode dat je spelers moet kopen etc. dan krijg je allemaal menuutjes waar ik zowie zo al geen reed van snap en het ergste is je krijgt spelers die nog geen deukje in een pakje boter kunnen slaan. Ik verlies echt alles, nu hoor ik jullie al zeggen dan speel je toch op 4 sterren? Dan win ik die wedstrijden wel en koop ik allemaal top spelers en is t simpel, eigenlijk is t begin dus t moeilijkst. Echt die gasten kunnen gewoon niet schieten of kopen als ik met een topland speel is bijna elke kop kans een goal maar met die k*t spelers vliegen de ballen alle kanten op behalve het goal :( :( Uit frustratie heb ik mn hele toetsenbord in stukkies geramd:( :(
Dit deel is idd het moeilijks; met slechte spelers uit 2e divisie zien te promoveren en zoveel mogelijk punten pakken voor goede spelers ;) Moet je je echt doorheen bijten hoor, wordt daarna alleen maar makkelijker mits je de juiste spelers koopt en niet teveel (failliet :r )

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Beetje vaag dat jullie de Master League op 4 sterren met gemak spelen, terwijl ik (en vrienden in de omgeving) met 2 sterren al moeite hebben. Op de PlayStation2 wel te verstaan.

Zou het zijn dat de PC versie makkelijker is ? ....

Binnenkort mij tot nu toe nog onverslagen opstelling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Neuh, als je op 2 sterren al moeite hebt, ben je gewoon slecht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb m ook een keertje geprobeerd op *** op de PS2 en ik merk weinig verschil eigenlijk.

Nu ben ik *** wel een beetje ontgroeid. Ik win bijna alle wedstrijden nu wel vrij makkelijk.
Vanavond eens proberen op 4 of 5 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 06 januari 2004 @ 11:25:
en dat is nog zacht uitgedrukt ;)

En voor de mensen die PES3 te makkelijk vinden het volgende:

Koop een omgebouwde ps2 en speel WE7, die is moeilijker.
de comp maakt kansen gewoon af op 5 sterren, kans tegen is 90% doelpunt tegen! ze verdedigen nog beter, keepers zijn beter, koppen is moeilijker enz..
veel plezier :p :)

Kost wel wat, maar dan hebbie ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me daarnet Pro Evolution Soccer 3 gekocht, heb het geinstalleerd enzo.. Als ik het spel opstart kom ik 1st op een wit scherm met 2 afbeeldingen, daar blijft dat scherm hangen en begint het imens te flikkeren!! Na een tijdje hoor ik ook muziek spelen maar ik ziet nog altijd op het flikkerend scherm. Iemand dit nog voorgehad, wat kan het probleem zijn??

Specs :

Abit BE7
P4 2.53Ghz @ 3.011Ghz
768MB ddram pc2700
Geforce4 440MX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wat je kunt proberen:
Ergens in je PES3 directory (of een sub-dir daarvan, waarschijnlijk \dat) staat een bestand cafe.nogiets. Das de intro, die kun je gewoon wissen, moest ik ook doen, anders startte het spel niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Kan iemand me vertellen wanneer een youth player geen youth player meer is? Ik heb er eentje en die is best al wel goed maar ineens kan ik hem niet meer trainen onder Promising players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
TheGeneral schreef op 06 januari 2004 @ 17:37:
Kan iemand me vertellen wanneer een youth player geen youth player meer is? Ik heb er eentje en die is best al wel goed maar ineens kan ik hem niet meer trainen onder Promising players.
Dan is ie dus geen youth player meer :P

Gaat soms best wel snel ja, dat je hem niet meer kan 'upgraden' zeg maar.
Ik had de DMF Mausappant gekocht en liet hem elke wedstrijd de hele tijd spelen, won ook bijna alles terwijl hij meedeed maar ik kon hem na +- 10 wedstrijden niet meer beter maken, nu is het nog altijd een hele matige speler, heb er dus niks aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Thufir_Hawat schreef op 06 januari 2004 @ 11:25:
Tuurlijk, 1v1 slacht ik je hoor... En als je geen nuttige info heb dan shut the fvck up !

En naast dit alles is PES3 een game die je op de PS2 moet spelen en niet op kut PC bakkies !!!

[ Voor 16% gewijzigd door AvanCade op 07-01-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Laatst online: 15-04 15:43
Vind van niet...........op de pc speelt ie ook fijn (indien men gebruik maakt van een gamepad).

Maarre ik las laatst dat Pro Evolution Soccer 2 in Japan was gereleased voor de Cube???
Iemand meer info hierover?

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
AvanCade schreef op 07 januari 2004 @ 09:50:
[...]

Tuurlijk, 1v1 slacht ik je hoor... En als je geen nuttige info heb dan shut the fvck up !

En naast dit alles is PES3 een game die je op de PS2 moet spelen en niet op kut PC bakkies !!!
Niet zo snel op je tenen getrapt zijn joh. Hij zet er toch een smiley achter ;)

En PES3 is op de PC toch echt minstens even leuk als op de PS2.
Groot scherm of via TV-Out en gewoon een aantal gamepads eraan hangen.
Editten en patchen is ook tien x makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:04
PES 3 speelt echt zo lekker en zoooo verslavend. Elke keer als ik weer ff een half uurtje over heb, zit ik er weer 8ter.

Net weer een masterleaque begonnen met Museumplein, ;)

Tis op *** en de eerste 3 wedstrijden alweer gewonnen, gaat lekker, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

AvanCade schreef op 07 januari 2004 @ 09:50:
[...]

Nutteloze flame :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 20:34
PietPrecies schreef op 07 januari 2004 @ 10:10:
Vind van niet...........op de pc speelt ie ook fijn (indien men gebruik maakt van een gamepad).
je bedoelt dus dat je niet met toetsenbord overweg kunt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Voor de mensen die het interessant vinden, hier me nog onverslagen opstelling

---------------Lemon------------------------
-----------------------------------------------
---chivu--campbell--stam--Canavaro--
---------Huygens---------Celnili-----------
--------------------Espimas-----------------
---------Giggs----Scholes----Veron------

Ben nog niet zo ver met de masterleague, dus me hele bank zit ook nog vol met masterleaguespelers.

Hoewel ik aan het eind van dit seizoen de volgende krijg:
- Van der Sar
- Kahn
- Barthezz
- Illie
- Veira
- Hakan Suker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
nutteloze post :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nou, ik vind toch dat hij gelijk heeft. PES3 moet je niet op kut pc bakkies spelen, PES3 moet je spelen op een goede pc.

Aardig elftal heb je trouwens, AvanCade. Alleen zou ik Giggs op links zetten, Scholes achter de spitsen en Veron, tja, das toch een middenvelder? But hey, tis jouw spelletje. Maar ik kan wel begrijpen dat je moeite hebt, zo zonder fatsoenlijke echte spits. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:04
Dan zou ik Chivu ook naar de linkerkant verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op 08 januari 2004 @ 09:49:

Ben nog niet zo ver met de masterleague, dus me hele bank zit ook nog vol met masterleaguespelers.

- Van der Sar
- Kahn
- Barthezz
- Illie
- Veira
- Hakan Suker
Vreemde opstelling.. Cannavaro en Chivu van plaats wisselen.. Huygens dat is toch een spits?? Veron linkerspits? Scholes in de spits? Espimas achter de spits? Maar ja je wint wel dus zal wel goed spelen :P En waarom koop je 3 keepers??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Jammer dat we geen internet potje tegen em kunnen spelen om hem van z'n 'onverslagenheid' te ontdoen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Mijn opstelling :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
                      Carini

Arce            Luizao           Harte         

Vonel             Darit

Aimar                               Recoba

Ancuna

Saviola                     Denpo

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
AvanCade schreef op 08 januari 2004 @ 09:49:

- Van der Sar
- Kahn
- Barthezz
- Illie
- Veira
- Hakan Suker
Met zo'n elftal kan ik me bijna voorstellen dat je moeite hebt op **. :D

Je hebt 4 keepers, waarvan er 3 hele goeie op de bank zitten. Je hebt geen spitsen(op het veld), er staan 3 middenvelders in de spits. En volgens mij draai je links en rechts overal zo'n beetje om.

Als je nou bijv. dit doet:

Kahn
Campbell Stam Cannavaro Chivu
Vieira Scholes
Veron Giggs
Hakan Sukur Ilie

Nee maar als je er onverslagen mee bent en er zo lekker mee speelt moet je t natuurlijk zelf weten maar ik vind t een vreemde opstelling.

[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 08-01-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kez schreef op 08 januari 2004 @ 16:29:
Mijn opstelling :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
                      Carini

Arce            Luizao           Harte         

Vonel             Darit

Aimar                               Recoba

Ancuna

Saviola                     Denpo
nice :)

Goede OMF die Acuna, die gast rulezz.. kan ook fijne vrije ballen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

PietPrecies schreef op 07 januari 2004 @ 10:10:
Maarre ik las laatst dat Pro Evolution Soccer 2 in Japan was gereleased voor de Cube???
Iemand meer info hierover?
Zo ongeveer. In Japan heet de PES serie Winning Eleven en de versie die op de Cube is gereleased is Winning Eleven 6: Final Evolution. Aangezien PES 3 op m'n pc niet lekker draait speel ik nog steeds (dagelijks) WE6:FE op m'n cube, speelt super maar je moet wel een vertaling van internet plukken (gamefaqs) om het allemaal een beetje te begrijpen.

Verder zijn alle namen in het Japans, je kunt ze zelf editten (wat een kloteklus is), maar zelf heb ik een savegame van iemand anders gedownload. Hier heb je alleen wel weer een USB memory card voor nodig...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Ja, die vrije trappen dat lukt me echt niet alles gaat hoog over heeft iemand daar nog een paar tips over? Dat met de r1/r2 knoppen lukt me ook niet echt nog
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 01:25:
[...]

nice :)

Goede OMF die Acuna, die gast rulezz.. kan ook fijne vrije ballen nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Operations op 09-01-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
                    Buffon

Nesta    Hyypia 
Stam                                Cannavaro

Vieira
Aimar                               Giggs
                  Ronaldo

Schevchencko   Kluivert

Ben nog bezig met een goede linksbenige spits zodat Sch. op rechts kan en kluivers... weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Kan iemand me vertellen wat je met L2/L2 en R2/R1 bij corners kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Joss schreef op 09 januari 2004 @ 13:39:
Ben nog bezig met een goede linksbenige spits zodat Sch. op rechts kan en kluivers... weg
Rivaldo. Al je problemen in 1 klap opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

TheGeneral schreef op 09 januari 2004 @ 15:04:
Kan iemand me vertellen wat je met L2/L2 en R2/R1 bij corners kunt doen?
L1/2 weet ik niet, maar met R1/2 kun je resp. een strakke bal voorgeven of een bal in een boogje (dus die is langer in de lucht)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

wat ik mij afvraag wat doet L1 dribbel en L2 dribbel, wat is het verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Woepie, net m'n eerste vrije trap gescoord. :P
Van net 5 meter voorbij de middellijn, hoge bal die de keeper door z'n klauwen liet glippen :+
Vlak daarna nog een lobje over de keeper heen gescoord. En toch krijgt ie nog een 5.5... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
                Canizares

Onopko
                   Virota        Hakan Ünsal
Trabelsi

Scholl

Overmars                           Olembe
                       Deisler

Larsson      Nunu-Gomez

Bank:
Ilie
Sebrennikov
Beschastnykh
Abdullah
Martyn
Bertoto
[en nog wat spul dat 3 a 4 invalbeurten per seizoen heeft]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Eindelijk is het mentaal uitputtende 1e seizoen afgelopen. :P
Gelijk maar 2 toppers gehaald: Rivaldo en Fabio Cannavaro.

Ook heb ik v/d Vaart aangepast naar een speler die m.i. meer in de buurt komt van de werkelijkheid, hoewel hij nu misschien een beetje te goed is geworden. Ach, cheaten kun je het eigenlijk niet noemen, je moet er toch voor betalen. En of je nu v/d Vaart haalt of Nedved, dat maakt nu ook niet zoveel meer uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

heb ik een keer een mooi team, met eigen kweek alles loopt goed, veel gewonnen.
moet ik mijn laatste wedstrijd spelen, klapt die er ineens uit ?
help, waar ligt dit aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nu ook de CL gewonnen van Inter, lastige tegenstander is dat. 1-1 na 90 minuten en na de 1e blessuretijd 1-3 (3x Bazzani). Div1 + Beker had ik ook al dus weer flink wat centen om spelers te kopen :)

Is het nou ook zo dat je als je succesvol bent, makkelijker spelers aan kunt trekken?
Ik had veel moeite om Nesta en Zidane aan te trekken maar toen ik de treble won haalde ik ze zo binnen.

Mijn opstelling is nu bijna compleet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
                      Casillas
                        (Cesar)
     Nesta            Helguera           Samuel         
    (Salgado)        (Pavon)           (R. Carlos)                                       

Beckham            Zidane
            (Maresca)          (Guti)

Figo                Raul             R. Carlos
(M. Zamorano)        (Solari)             (Reyes)

Ronaldo              Vieri            
         (Fernando Torres)    (Bazzani)

Ik wil nog een extra centrale middenvelder als wisselspeler voor Beckham en misschien een reserve keeper.

[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 11-01-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

hebben jullie de officiele konami patch ook geinstalleerd, zo ja.
deze eerst en dan de WOLF patch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk ligt dit aan mij..maar ik kan die bestanden waar jullie allemaal naar verwijzen niet vinden op filefront. Ik zie alleen maar de 2 officiële patches van Konami staan. Directe links werken ook niet, dan kom ik gewoon op de startpagina van filefront. Leuk en aardig maar ik wil die FullMoon, maar waar ik ook kijk, ze linken allemaal naar filfront..en daar kan ik em dus niet vinden.

iemand die een mirror heeft van de meest recente grote patch van Wolf? Of weet hoe ik ze alsnog van filefront afkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 10:23:
waarschijnlijk ligt dit aan mij..maar ik kan die bestanden waar jullie allemaal naar verwijzen niet vinden op filefront. Ik zie alleen maar de 2 officiële patches van Konami staan. Directe links werken ook niet, dan kom ik gewoon op de startpagina van filefront. Leuk en aardig maar ik wil die FullMoon, maar waar ik ook kijk, ze linken allemaal naar filfront..en daar kan ik em dus niet vinden.

iemand die een mirror heeft van de meest recente grote patch van Wolf? Of weet hoe ik ze alsnog van filefront afkrijg?
er is iets mist met filefront ofzo...
maar via deze link mot ie het doen..
de laatste en nieuwste wolf patch..

http://start.download.fil...dacae99215d46c68ee4a059cb

zie ook http://files.filefront.com/1726925 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dank u hartelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle goede spelers bij mekaar.
Maar ik verlies altijd in de laatste minuut? :r
Dat is op de stand 3 , 4 ,5 sterren.

Weet iemand waar ik dat effe kan uitzetten??
Dat zal nl een stuk relaxer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ach, als ik 1 doelpunt voorsta in de laatste minuut en er breekt er 1tje door m'n verdediging heen gaat ie neer ook! >:)
Maar als je pas verliest in de laatste minuut op 5 sterren, waarom kun je dan niet winnen op 3 sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 20:36:
Ik heb alle goede spelers bij mekaar.
Maar ik verlies altijd in de laatste minuut? :r
Dat is op de stand 3 , 4 ,5 sterren.

Weet iemand waar ik dat effe kan uitzetten??
Dat zal nl een stuk relaxer zijn.
Je speelt zeker vaak tegen Duitsers ;)

Denk toch dat dat het realisme is van het spel. Je kan niet gewoon ff de tijd uitspelen en zult goed je best moeten doen om in balbezit te blijven. Ik ging voorheen vaak de voorsprong verdedigen (en had hetzelfde als jij), maar ga nu juist vaak voor de 2-0 en dat werkt beter (net echt denk ik zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga altijd voor zoveel mogelijk goals.. Gewoon door aanvallen ook al staat het
2-0!! Beetje veel risco maar goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ga zelfs met 4-0 nog vol op de aanval.
Kan je misschien je spits topscorer maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Thufir_Hawat schreef op 09 januari 2004 @ 17:18:
Woepie, net m'n eerste vrije trap gescoord. :P
Van net 5 meter voorbij de middellijn, hoge bal die de keeper door z'n klauwen liet glippen :+
Vlak daarna nog een lobje over de keeper heen gescoord. En toch krijgt ie nog een 5.5... :?
Ik had gisteren een prachtig doelpunt met frank de boer vanaf 20 meter. Ik schoot hem in de kruising. Mijn eerste doelpunt via een vrije trap :).
Wel verrot dat ik zo enthousiast was dat ik vergeet de replay te saven :( :'(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het is sowieso wel jammer dat je alleen replays van doelpunten kunt saven.
D'r zijn zoveel momenten die niet tot een doelpunt leiden maar wel waard om later eens terug te kijken.

Oh ik ben inmiddels in seizoen 16 aanbeland, Zidane [ik was naar hem opzoek] speelt bij Blackburn Rovers en Nesta heeft zijn geluk gevonden in Rotterdam.
Arsenal en Manchester hebben een moeilijk seizoen achter de rug, Arsenal moest zelfs play-offs spelen.

Ik eindig dus zelf altijd ergens tussen plaats 8 en 11.
[tja na een lange dag werken enzo kan ik me niet altijd evengoed concentreren]
Meestal heb ik dan ook zo'n 8+ spelers die scoren en dus nooit een top-scorer.
Komt mischien ook wel omdat ik alleen groene-, gele- en rode pijlen laat spelen.
Hooguit in nood iemand met een blauwe [vorm] pijl.

Ilie heb ik ingeruilt tegen Chiesa.
Ik heb er met Chiesa inmiddels 5 inliggen in 6 duels en dat is in mijn team een grote prestatie.
Eens kijken of blackburn Overmars wil hebben in ruil voor Zidane [en een zak vol PES'] B)
Of was Zidane nu linksbenig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

LoneRanger schreef op 14 januari 2004 @ 22:17:
Het is sowieso wel jammer dat je alleen replays van doelpunten kunt saven.
D'r zijn zoveel momenten die niet tot een doelpunt leiden maar wel waard om later eens terug te kijken.
Ik kan ook replays van niet-doelpunten saven hoor. Helaas zijn die acties niet zo lang, maar het kan wel. Heb bijvoorbeeld een enorme poeier op de lat ertussen staan. Alleen begint mijn geheugentje vol te raken :(.
En Zidane is rechtsbenig...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik het spel uit. :(

IK vond het toch een beetje te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Laatst op het pesfan forum dan een mooie tip gelezen, voor als je het zelfs op 5 * te makkelijk vind:

Speel zelf als China met de vorm op minimaal tegen Brazilie Classic met de vorm op maximaal. >:)

offtopic:
Wie maakt er straks een deel2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij een probleempje..ik zit nu in week 24 van de master league en ik heb nog geen 1 keer spelers kunnen kopen! Ik ben altijd buiten de 'negotiation period' doe ik wat fout ofzo? Ik heb bijna alles gewonnen en iets van 30000 punten... is et een optie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 20:22:
Ik heb volgens mij een probleempje..ik zit nu in week 24 van de master league en ik heb nog geen 1 keer spelers kunnen kopen! Ik ben altijd buiten de 'negotiation period' doe ik wat fout ofzo? Ik heb bijna alles gewonnen en iets van 30000 punten... is et een optie ofzo?
Er staat gewoon in het spel zelf wanneer je negotiation periods hebt.
Kijk maar ns bij Team managment > Negotiations > About Negotiations.

In wk24 moet je die al gehad hebben (13-15 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Net een (bijna) buitenspel doelpunt gescoord:

Ik pass de bal naar mijn spits, die op dat moment buitenspel staat,
pass gaat via een verdediger, maar komt toch netjes aan bij de spits,
geen fluitje, want pass kwam blijkbaar van de verdediger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 15 januari 2004 @ 20:40:
[...]

Er staat gewoon in het spel zelf wanneer je negotiation periods hebt.
Kijk maar ns bij Team managment > Negotiations > About Negotiations.

In wk24 moet je die al gehad hebben (13-15 geloof ik)
Dat heb ik dus al gelezen..vandaar ook mijn vraag..ik kan niets doen :s 'We're currently out of the negotiation period' blijft er staan als ik ook maar iets wil doen ..

Ha, ok ik heb nu een negotiation period gehad 2 speleres gekocht. Je moet trouwens wel verdomd veel geld meer neerleggen voordat ze et doen valt me op.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah, mijn ervaring is, hoe beter je speelt (en hoe hoger in de ranglijst) hoe eerder ze komen.
En ja, de 1 komt wat sneller dan de ander. Het is net het echte leven ;)

Het wordt wel moeilijker om topscorer te worden als je een wereldvoorhoede hebt trouwens. De doelpunten worden meer verdeelt, je moet echt af en toe nog een keer overspelen om een ander in scoringspositie te krijgen. Denk dat ik maar es wat spelers ga afstoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Wie is de beste speler om vrije trappen me te nemen? Ik scoor namelijk nooit uit me vrije trappen.(Als ik ze direct neem dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
TheGeneral schreef op 19 januari 2004 @ 21:47:
Wie is de beste speler om vrije trappen me te nemen? Ik scoor namelijk nooit uit me vrije trappen.(Als ik ze direct neem dan he)
Tja, ik heb Virota, Zidane en Scholl voor vrije trappen en schiet regelmatig op de lat, net naast/over of op de vuisten van de keeper.
Sinds het begin van seizoen 17 [alweer] heb ik ene Roberto Carlos.
Daar wil het tot nog toe helemaal niet lukken.
Aangezien je een totaal ander camera standpunt hebt met hem is het wennen hoe te richten.

Gebruik R2 [drukken] plus links/rechtsboven op je d-pad of R1[scheppen] plus links/rechts beneden.
Afhankelijk van hoeveel effect-skills ze hebben plus hoe hard je gaat schiten bepaald hoe je moet richten.

Mijn spitsen-duo {piliniak-Chiesa} zijn afgelopen seizoen samen tweede geworden in de topscoorders list met 12 doelpunten. [elk]
Piliniak, eigen kweek, is een soort Kezmann, staat altijd op de juiste plaats.
Chiesa heeft een geweldig schot en scoord regelmatig van buiten de zestien.
Mehmet Scholl is een prima spelmaker, 3 doelpunten en 6 assists. {Deissler als stand-in]
Links Roberto-Carlos en rechts [iets meer centraal] Zidane.
Petipa [eigen kweek] Controlerende middenvelder en 4 prima verdedigers.
[o.a. Ayala, Onopko, Virota en Unsal]
Kahn of Frey op doel.

Heerlik spel :7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:00
Nou, ik krijg het niet voor elkaar om te winnen op 3* op 2* droog ik iedereen af, dus dat was neit leuk meer, maar sinds ik in de masterleague overgeschakeld ben op 3* heb ik niet 1 goal meer gescoord, iemand tips voor mij?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Na een systemupgrade kan ik nu eindelijk ook genieten van PES 3, ben direct aan een masterleague begonnen (na alle uniformpatches uiteraard) en heb na 3 wedstrijden 4 punten (op ***). Mag niet klagen dus. Hopelijk krijg ik Acuna er binnenkort bij (op advies van een heleboel mensen hier).

Moet zeggen dat PES wel een stuk makkelijker is dan z'n Japanse broer Winning Eleven, ben nu al maanden WE6 aan het spelen, ben daar nu bezig met een masterleague op **** maar het is echt erg pittig (en frustrerend =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Maverick schreef op 24 januari 2004 @ 16:39:
Nou, ik krijg het niet voor elkaar om te winnen op 3* op 2* droog ik iedereen af, dus dat was neit leuk meer, maar sinds ik in de masterleague overgeschakeld ben op 3* heb ik niet 1 goal meer gescoord, iemand tips voor mij?
Begin met rustig opbouwen en niet rennen. Of gewoon wel rennen langs de flank en een voorzet geven. :P
Met welk team speel je? Of, als je ML speelt, welke spelers?

Net trouwens m'n seizoen bij Barca afgemaakt: Rivaldo zowel topscoorder (20) en topassister ( 8 ). Fowler en Kewell gehaald, en direct weer verkocht. :+ Dus in de plaats van die 2 heb ik nu Crespo en Henry in de spits hobbelen.
Dus nu is ie zo:

-------------------v/d Sar----------------

--Puyol--Nesta--Samuel--Silvestre--

-----------------J Zanetti-----------------

--Rui Costa------------------v/d Vaart (opgekrikt :P )

-------------------Rivaldo-----------------

-----------Crespo-------Henry-----------

Voor volgend seizoen heb ik Ronaldo geplanned, dan is toch gratis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

Ik heb blijkbaar aan het begin van mn masterleague aangezet dat ik ook "historische spelers" kan kopen :P Na vier seizoenen op 3* heb ik nu de volgende opstelling:

--------------Schumacher (v/d Sar)----------------

----Nesta--------Beckenbauer-------Koeman----

-------------------Roberto Carlos---------------------

-George Best-----------------------------Overmars-

------------Maradona-----------Gullit-----------------

-----------Van Basten-------Pele (Cruyff)-----------

Wordt inmiddels wel erg makkelijk om te winnen op 3* :P
misschien binnenkort maar overschakelen naar 5*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES3. Is dat iets op PC? Of is het net zo brak als ISS? dus met die domme x, vierkant, rondje en driehoek icoontjes onderaan je scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:00
Thufir_Hawat schreef op 24 januari 2004 @ 20:45:
[...]

Begin met rustig opbouwen en niet rennen. Of gewoon wel rennen langs de flank en een voorzet geven. :P
Met welk team speel je? Of, als je ML speelt, welke spelers?
Masterleague, ik heb overmars en ximelex op de flanken, die zijn goed genoeg, ik krijg ook wel kansen, alleen ze gaan er bijna niet in. :{
Mischien mis ik een goede spits? Nu is dat Barota.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel weer eens zin in een voetbalspel op de pc ne zit dus aan PES3 te denken. Ik ben na een paar FIFA versies lichtelijk allergisch geworden voor EA voetbalgames, dus op zich lijkt PES3 me wel wat. Ik heb de demo geprobeerd en vind het allemaal knap lastig maar daardoor ook wel realistisch.

Er is echter 1 ding wat me een beetje tegenhoudt...: dat geschuif en gerommel met spelers... Is het ook mogelijk plezier te hebben (en ook echt wat verder te komen) met de standaard opstellingen? Ik wil gewoon lekker voetbal spelen en niet gaan rommelen met aankopen en versterkingen en trainen van de jeugd. Als ik dit topic zo doorlees lijkt het soms wel een management game, en daaar heb ik een bloedhekel aan.

Dus: is PES3 ook goed te doen zonder je te bekommeren over opstellingen en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 13:44:
Ik heb ook wel weer eens zin in een voetbalspel op de pc ne zit dus aan PES3 te denken. Ik ben na een paar FIFA versies lichtelijk allergisch geworden voor EA voetbalgames, dus op zich lijkt PES3 me wel wat. Ik heb de demo geprobeerd en vind het allemaal knap lastig maar daardoor ook wel realistisch.

Er is echter 1 ding wat me een beetje tegenhoudt...: dat geschuif en gerommel met spelers... Is het ook mogelijk plezier te hebben (en ook echt wat verder te komen) met de standaard opstellingen? Ik wil gewoon lekker voetbal spelen en niet gaan rommelen met aankopen en versterkingen en trainen van de jeugd. Als ik dit topic zo doorlees lijkt het soms wel een management game, en daaar heb ik een bloedhekel aan.

Ja is prima te doen. Transfers enzo zijn alleen in de Masterleague van belang.
Je kan altijd een toernooi of wat dan ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 13:44:

Geen probleem. Je zult op een gegeven moment zelf wel doorhebben welke tactiek je prefereert. Of je liever met of zonder vleugels speelt bijvoorbeeld. Dat kun je manueel heel precies instellen, maar je kunt ook gewoon van 4-4-2 naar 4-3-3 switchen of wat je maar wilt. En ook zonder alles aan te passen kun je winnen als je veel oefent. Dus ook voor jou is het te doen :)

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n 11-tal nu wel redelijk staan, alle posities bijna dubbel bezet met alle toppers (2 seizoenen blijven hangen op niveau en dus punten gespaard :-))

Maar ik heb toch sterk het gevoel dat m'n verdedigers vaak zwakker zijn dan de aanvallers van de tegenstanders, en dat alleen dankzij dubbele verdediging de aanval is te stoppen, of met overtredingen.

Hebben jullie nog goeie verdedigers in de aanbieding?? Roberto Carlos is toch meer een goeie linksbuiten; Cannavaro is prettig, Nesta ook oke, maar Arce & Harte beginnen kuren te vertonen naarmate het niveau stijgt... Keane, toch een middenvelder doet het vaak beter, net als Davids op de linksback...

Zijn er nog stiekeme voordeeltjes te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Walter Samuel? Hoewel dat niet echt een aanbieding is. :P
Zelf heb ik op rechts een tijd gespeeld met Sagnol, ging prima, maar ik speelde toen met een 3-4-3, dus het was meer een rechtercentrale verdediger.
Linksback wellicht de good-ol' Lizarazu?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.