Klopt inderdaad, de print ziet er flink anders uit, je zou er echter wel een paar interessante features bij kunnen bedenken als dat vage AF systeem wat op AI servo vast zit. Met de Fuji s602 hebben ze dat destijds op dpreview.com gedaan, iemand had van een poolse site de firmware gekregen, zitten hexediten ofzo en hij had een lijst gepost met features die hij toe zou kunnen voegen en daarachter hoe moeilijk het was. Dingen als bulb shutterspeed waren makkelijk, maar er waren ook grenzen natuurlijk. Wel erg interessant, maar niemand die het kon proberen, want hoe upload je firmware naar een cam die van de fabrikant niet eens firmware upgrades krijgt via internet?Floris schreef op 08 september 2003 @ 00:17:
Gaat je simpelweg niet lukken, hoe rot het ook mag klinken. Het design van de print is dermate anders dat al zou je een firmware kunnen hacken, je met de print niet uit de voeten kunt.
Helemaal mee eens.Daarnaast moet je dan ook de interne software aanpassen en een heel aantal van de dingen die nu on-cam zitten in het menu zien te krijgen... Nee volgens mij gaat het niet werken en als je het al aan de gang zou krijgen werkt het niet prettig.
Canon heeft de garantie in werelddelen verdeeld, zolang je in Europa bestelt (Duitsland, België, Frankrijk) zit je goed qua garantie. Uit Amerika of China ofzo, dat gaat fout.Tourniquet schreef op 08 september 2003 @ 00:26:
Levert bestellen in Duitsland nog problemen op met de Canon garantie? Ik mag toch hopen van niet, want Duitsland zit toch bij de EU?
Inderdaad, mensen zoals ik. Maar toch ga ik eerst m'n lenzenhandel op orde brengen. Zo'n 300D zie ik ook niet als vooruitgang t.o.v. m'n D30 eigenlijkTrouwens, de prijs van een 10D is bij Duitse webshops nu tot ongeveer €1400 gedaald. Ook best aantrekkelijk voor degenen die de 300D toch net te el-cheapo vinden!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards