[PC] EVE Online Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.408 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

No problems at all nu. Maar inderdaad, de downtimes zijn niet leuk meer.. gisteravond ook een restart van WEL 20 MINUTEN! aargh! was ik net m'n ore's aan het haulen :(

ps, iemand al implants gevonden?

[ Voor 14% gewijzigd door Erikie op 22-09-2003 00:48 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ziet er naar uit dat het nu weer goed loopt. Ik kon Hulm niet meer in, het newbie system voor minmatar.
Vond het niet zo erg, het dwong me tenminste om andere systems te verkennen :p

Na de cluster restart gisteren avond ziet het er naar uit dat het weer goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

pff. het is nu 1 en al ellende.. zit in een systeem waar de stenen veel te groot zijn en er gelijk inwarpt wanneer je ernaartoe warpt.. daarna knal je er met 100km/sec uit, en mag je t opnieuw proberen.. beetje irri. maarja.. misschien is dat opgelost na de 2 uur durende downtime die geplanned staat voor vandaag.. veel ctd's ook vandaag.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Implants heb ik nog niet gevonden. Ik weet ook niet of je die KAN vinden hoor. Ik weet wel dat level 3 agents ze je soms als beloning kunnen geven. Maar een level 3 agent krijgen duurt erg lang. Dan moet je vele missies doen voor eerst lvl1 en later lvl2 agents.
Heb wel gehoord dat er implants voor 75miljoen over de toonbank gingen in trade channel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

75 MIL ?! OMG.. ik dacht rond de 8 mil.. en dacht eerlijk gezegd dat ik er 1 gezien had van 800K isk.. maar dat was de 1e dag na de release van die implants.. echter heb ik m nooit meer gezien (ben ook niet echt zeker of ik hem daadwerkelijk voor 800K isk heb gezien).

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45473

Anoniem: 16462 schreef op 22 September 2003 @ 11:09:
Implants heb ik nog niet gevonden. Ik weet ook niet of je die KAN vinden hoor. Ik weet wel dat level 3 agents ze je soms als beloning kunnen geven. Maar een level 3 agent krijgen duurt erg lang. Dan moet je vele missies doen voor eerst lvl1 en later lvl2 agents.
Heb wel gehoord dat er implants voor 75miljoen over de toonbank gingen in trade channel. :p
75 is een beetje overdreven. Ze kosten ongeveer 8-15mil.
De enige manier om eraan te komen is van lvl3 agents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat iedereen die niet in de fountain alliance zit Kos (kill on sight) is
Dat was eerst, nu hangen ze overal rond(helaas).
Nog steeds, omdat dat een van de weinige goede camp plekken zijn waar veel mensen langs komen.
Dus jij vliegt, met Autopilot aan door de Venal, ik wens je veel sucess.
Dat heeft niets met de autopilot te maken.
Je ziet toch niet in je huidige local channel wie er in het volgende systeem voor de gate ligt of wel ? DAAROM moet je dus weten waar wie is, en hoe ze werken. Even wakker blijven aub.
En hoe zouden zij dan kunnen weten dat jij er wel bent?
Als je een profit van max 500k per run wilt maken wel ja, maar we hebben het hier over traden schat, met andere woorden, we hadden het hier over het feit hoe je mogelijk 20mil per trade kunt halen.
Robotics was altijd goed, geen idee of dat nu anders is. Ik heb al een tijdje niet meer getrade.
Fountain, Stain en Venal zijn DE ideale plekken om te traden, alles wat je haalt is er nooit duur en je vindt altijd wel een demand(zelfs een demand voor construction bricks ooit gezien(or I tend to believe)).
Kan wel zijn maar de fountain alliance, stain alliance en de venal alliance schieten op iedereen niet in de alliance. Geen ideale plek om te traden lijkt me.
BTW, waarom zouden mensen met een negatieve security status niet in Empire space kunnen komen. Zelfs als je wanted bent kun je vrolijk rond fladderen, je moet alleen zorgen dat je security rating niet onder de -5.0 komt anders ben je inderdaad een flying duck(or goose, dunno).
Nee, omdat de sentry guns op ze gaan schieten als hun sec status laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Gisteren weer een paar uurtjes gespeeld, nou ja gespeeld, flink gemined, heb nu een klein beetje spending cash :)

Enige probleempje wat ik heb is dat als ik drones wil bekijken in het koop scherm dat mijn computer hangt :( Maar dat heb ik al vaker gehad ook als ik info van een andere speler opvraag of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90226

Topicstarter
Anoniem: 45473 schreef op 22 September 2003 @ 12:07:
[...]
75 is een beetje overdreven. Ze kosten ongeveer 8-15mil.
De enige manier om eraan te komen is van lvl3 agents.
Een opmerking die WEER eens niet klopt.

Je zegt dat ze 8-15mil kosten, maar dat je ze alleen van Agents kun krijgen, beetje dubbel nietwaar ?

Dus;

Ten eerste zijn implants ook verkrijgbaar op de market(zie Accesoires).

En ten tweede kosten ze hoeveel een speler ervoor wil hebben, de prijs voor +3 implants ligt rond de 15-20mil, alles daarboven is een stuk duurder, heb ze al van +6 op 60mil gezien.

Ook hier kan ik trouwens weer enkele screenshots van posten, helaas is op het moment Tranq down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 45473 schreef op 22 September 2003 @ 12:32:
[...]
Omdat iedereen die niet in de fountain alliance zit Kos (kill on sight) is
Und ? Er vliegen dagelijks mensen rond in de Fountain/Venal die niet in een van de alliances zitten hoor.
[...]
Nog steeds, omdat dat een van de weinige goede camp plekken zijn waar veel mensen langs komen.

[...]
Dat heeft niets met de autopilot te maken.
Tuurlijk heeft dat wel met Autopilot te maken, in Venal heb je meerdere manieren om in een systeem te komen - goed vaak is dit om, maar je ziet wel minder PC pirates.

Pirates hangen ALTIJD en standaard op dezelfde plekken, als je die plekken weet kun je er makkelijk omheen.
[...]
En hoe zouden zij dan kunnen weten dat jij er wel bent?
Dat weten zij toch ook niet !(ik wil bijna zeggen idioot) Pirates campen gewoon net zo lang een Gate todat er iemand langs komt.
[...]
Robotics was altijd goed, geen idee of dat nu anders is. Ik heb al een tijdje niet meer getrade.
Zoals ik al zei is Robotics een leuke grapje in Empire space, daarbuiten is het vrijwel niets waard.
[...]
Kan wel zijn maar de fountain alliance, stain alliance en de venal alliance schieten op iedereen niet in de alliance. Geen ideale plek om te traden lijkt me.
Ten eerste ligt de Venal alliance uit elkaar(even bij blijven aub) en er is dus totaal geen alliance meer in de Venal(awhhh helaas).

[/quote]
[...]
Nee, omdat de sentry guns op ze gaan schieten als hun sec status laag is.[/quote]
Als huh security status onder de -5.0 is ja, teminste dat is up to 0.8, in 1.0 weet ik het niet.

Maar goed, Klendau, weer vraag ik je dus om een beetje te zoeken naar je antwoorden ze schijnen nogal ondergrond te zijn.

Ik gaat vanavond even traden in de Venal en dan maar ik wel wat screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor de geintereseerde weer wat uit de dev-blog van EVE.
Territorial Owernship of Corps

Security drops for attacking players were removed from non-Empire space a long time ago when corporations were not able to fight spies bookmarking areas around them to plan attacks. Pirates have because of this been growing their security status and are starting to hide behind their security status as criminals. As player owned bases will be introduced this will continue being a problem where players would not be able to defend systems around their bases when spies are about to keep them hidden from full force attack groups, to counter this problem we have decided that we will be looking into allowing corporations to truly control solar systems around their bases by building up their territory. By controlling solar systems corporations would be able to attack any non corporate members with out CONCORD considering it as a crime, as the players will be warned entering these systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Is er een corporation die nog mensen aanneemt ? Ik ben op zoek naar een serieuze corp. Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.

Ook liefst nederlandse members natuurlijk :)
Ik heb zelf 200.000 skill points, nog niet veel, speel ook nog maar net 2 weekjes ;)

Maar waar kan je in godsnaam goede corporations zoeken, want ik word af en toe wel eens gespammed met corps die wille dat ik join, maar die vertrouw ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nimmolon schreef op 22 September 2003 @ 15:24:
Is er een corporation die nog mensen aanneemt ? Ik ben op zoek naar een serieuze corp. Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.

Ook liefst nederlandse members natuurlijk :)
Ik heb zelf 200.000 skill points, nog niet veel, speel ook nog maar net 2 weekjes ;)

Maar waar kan je in godsnaam goede corporations zoeken, want ik word af en toe wel eens gespammed met corps die wille dat ik join, maar die vertrouw ik niet.
Join de channel PRI in-game, of op IRC irc.stratics.com // #PRI

Een corporation met een aardige kluit aan Nederlandse spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, begint een beetje een zinloze discussie te worden. Traden doe ik zelf nooit, dus daar zul je wel gelijk in hebben.
Ik zou anderen hier alleen niet aanraden om naar fountain, stain of venal te gaan. We zijn in fountain niet actief op zoek naar mensen die er niet horen, maar als we toevallig iemand vinden word hij wel aangevallen. Dit gebeurd ook in stain.
Ten eerste ligt de Venal alliance uit elkaar(even bij blijven aub) en er is dus totaal geen alliance meer in de Venal(awhhh helaas).
op dit moment vechten TTI/M3G4 met de NVA om venal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 45473 schreef op 22 September 2003 @ 19:11:
[...]
Mja, begint een beetje een zinloze discussie te worden. Traden doe ik zelf nooit, dus daar zul je wel gelijk in hebben.
Als je dat niet doet, waarom ga je dan de discussie aan :), en voor andere is onze dicussie wel leerzaam geweest hoor dus zo zinloos was hij niet ;).
[...]
op dit moment vechten TTI/M3G4 met de NVA om venal...
Och TTI valt toch uit elkaar, die kunnen d'r eigen nergens meer vertonen - wat wel jammer is, maar dan nog, hadden ze maar geen pirates moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 90226 schreef op 23 september 2003 @ 09:53:
Och TTI valt toch uit elkaar, die kunnen d'r eigen nergens meer vertonen - wat wel jammer is, maar dan nog, hadden ze maar geen pirates moeten worden.
Eigenlijk wel vreemd dat ze zijn gaan piraten, in de beta en begin van release waren ze een grote en redelijk successvolle trading/mining corp.
Zou het door de alliance met m0o gekomen zijn ofzo?

Ach, zolang ik niks met TTI te maken heb maakt het me ook niet zo veel uit eigenlijk ;)
De corp waar ik in zit [Mercatoris] zit aan de andere kant van de universe, in Khanid, en het bevalt er wel goed. De CFS alliance die hier de boel een beetje in de gaten houd is een "vriendelijke" alliance, iedereen mag hier koomen enzo zolang je maar niet gaan PK'en enzo :)
Ik zou zelf absoluut niet in een alliance als de stain/venal alliance willen zitten...

[ Voor 34% gewijzigd door StarLite op 23-09-2003 12:39 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
StarLite schreef op 23 september 2003 @ 12:35:
[...]

Eigenlijk wel vreemd dat ze zijn gaan piraten, in de beta en begin van release waren ze een grote en redelijk successvolle trading/mining corp.
Dat zal wel DOOR het minen gekomen zijn, elke dag minen heeft ook zo zijn nadelen(saaiheid alom). Pirate spelen wil iedereen toch, en zeg niet dat het niet zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( Hij doet het niet meer, hij was vast gelopen toen ik een jump wilde maken door een stargate en als ik hem nu opstart dan zegt hij getting characters maar blijft hij op 1/6 of zo steken met de balk :(

Iemand dit ooit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 90226 schreef op 23 september 2003 @ 16:33:
[...]

Dat zal wel DOOR het minen gekomen zijn, elke dag minen heeft ook zo zijn nadelen(saaiheid alom). Pirate spelen wil iedereen toch, en zeg niet dat het niet zo is :)
lol :P

0.0 Bistot minen is allebehalve saai ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
vraagje: als je implants hebt gekocht, en je gaat dood, (podkill), ben je ze dan kwijt? ook al heb je nog zon goede kloon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Anoniem: 6441 schreef op 23 september 2003 @ 16:52:
:( Hij doet het niet meer, hij was vast gelopen toen ik een jump wilde maken door een stargate en als ik hem nu opstart dan zegt hij getting characters maar blijft hij op 1/6 of zo steken met de balk :(

Iemand dit ooit meegemaakt?
Maak een ingame petition, zeg dat je caracter stuck zit. Je krijg dan (bij mij tenminste) een snel antwoord, en je caracter zal in een ander stelsel geplaatst worden. Dan kan je weer verder spelen. Kijk wel uit dat je niet terug gaat naar het vorige stelsel waar je vast bent komen te zitten. Pas als de eerst volgende downtime is geweest, kan het weer veilig zijn.

Dat is mijn ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hoe kan ik een in-game petition maken als ik niet in-game kom? (of is dat heeel noob omdat te vragen :D )

Maar ik vindt het spel toch al vrij hangerig, als ik bv drone's wil bekijken dan hangt het spel, wil ik een bepaald schip bekijken het spel hangt. Is niet echt bevoorderlijk voor je speel stijl :)

Heb ik trouwens ook nog ff een noob vraagje, als je een skill koopt op een ander station dan het station waar je op dat moment bent, moet je dan die skill gewoon gaan halen bij het station waar het te koop stond? Of staan net gekochte skills ergens anders en niet gewoon bij je charactersheet?

Die petition kun je doen met een van je andere characters. Let wel op dat je in de petition de goeie naam invult van degene die stuck zit :)
Al dat hangen is niet helemaal oke hoor. Misschien moet je eens de cache directory leeghalen (alles eruit deleten behalve je prefs.ini ofzoiets)
Inderdaad, als je een skill koopt op de market, dan moet je m wel ophalen bij het desbetreffende station. Geld voor alles trouwens. Je kunt zien waar je moet zijn door in je wallet bij transactions te kijken.

Ja maar ik heb geen andere characters en ik kan ook geen nieuwe aanmaken :) Maar heb het al gevonden op het messageboard wat ik moet doen, heb ik gedaan en nu maar hopen dat het goed komt.

Dat cache directory leeg gooien, bedoel je dan echt ALLES behalve de prefs.ini? want dat is 54 mb in total (over de andere directory's in de EVE/cache directory :)

Bedankt voor het antwoorden van de andere vraag dat wel, had het wel verwacht was ook op weg om mijn skill op te halen en toen liep hij onderweg vast :(

Topicstarter
Ik heb nu tevens ook een uitleg geven in de FIPO over hoe het stuck probleem opgelost kan worden, zorg voortaan dat mensen dat lezen.

Herhalingen zijn niet meer nodig dus.

• nimmolon
Is het trouwens niet verstandig om als eerste de learning skill(s) te leren ? En op een zo hoog mogelijk lvl te brengen. Aangezien dit je caracter flink versterkt ? En de leertijden van andere skills ook nog eens verkort ?

Mmm ff een update van mijn kleine probleempjes, de cache leeg gooien heeft inderdaad geholpen met mijn vast zittend character, maar blijkbaar helpt het ook als ik bijna alles uit mijn taskbar uitzet (dus Steam, Pop-up killer, DAP, Daemon en Winamp) dus blijkbaar is 1 van die dingen ook een boosdoener bij mij.

Het enige probleem wat ik nu heb is als ik op esc druk dat het beeld zwart wordt en mijn monitor op standby springt en ik moet resetten :(

Topicstarter
nimmolon schreef op 24 September 2003 @ 09:07:
Is het trouwens niet verstandig om als eerste de learning skill(s) te leren ? En op een zo hoog mogelijk lvl te brengen. Aangezien dit je caracter flink versterkt ? En de leertijden van andere skills ook nog eens verkort ?
Learning skills zijn de meest belangrijke skills in EVE, ze verkorten je training time aanzienelijk.

Mijn persoonlijk mening, 3 of 4 is genoeg. Alle 6 de skills boosten naar 5 ben je +/- een maand mee bezig en het scheelt vaak maar een dag of een uur.

Even tussen twee haakjes, ik zei 6 skills, tot voorkort waren dat er 5(de charisma boost was ABSOLUUT niet belangrijk), maar nudat Agents implants 'laten vallen' is het ineens een stuk aantrekkelijker geworden. De kans dat je een item krijgt is namelijk een modifier van je charisma + jou xp + agent level.

StarLite schreef op 23 September 2003 @ 12:35:
[...]

Ze waren zelf niet echt pirates, maar waren wel geallieerd met een aantal pirate corps (venal alliance), waar ze zich achter verscholen nadat ze weggejaagd werden uit empire space. Tot evolution/xanadu naar venal kwamen :)

• CU2morO
learning skills? daar heb ik nog niet van gehoord. gaat dit dan sneller? ik heb een char met 7 int en 14mem, maar toch gaat trainen voor mijn gevoel erg langzaam (8 dagen voor level 5 mining)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42
Ik heb voor de zekerheid toch maar als doel gesteld al mijn learning skills eerst tot lvl 5 te trainen voor ik de rest doe (had al aardig wat skills hoog staan). Ik moet er nu nog 2 van lvl 4 naar 5. Oftewel nog 2 weekjes en ik heb alle 6 de learning skills op lvl 5 :*)

Ondertussen lekker doorminen met m'n MOA natuurlijk, zodat ik ook nog wat verdien tijdens het trainen. Wat zijn sommige ore soorten in waarde gedaald trouwens!! niet normaal zeg... :/

Join het GoT Pulse-Team!

Ik zou de learning skills in het begin niet hoger trainen dan lvl4. Vooral de skill Learning niet, omdat deze skill het minst effect heeft op de trainingtijd. Charisma zou ik in het begin helemaal niet trainen, want er zijn maar een paar skills die dat nodig hebben. Het helpt ook als je agentmissions doet.
Zelf ben ik ze wel naar lvl5 aan het trainen (behalve learning en empathy).

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 45473 op 25-09-2003 00:41 ]

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CU2morO schreef op 23 September 2003 @ 22:16:
vraagje: als je implants hebt gekocht, en je gaat dood, (podkill), ben je ze dan kwijt? ook al heb je nog zon goede kloon?
Ja, na een pod-death raak je al je implants kwijt.

\o/

\o/ heb mijn drivers terug gedraaid naar catalyst 2.5 en nou lijkt hij het gewoon goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 6441 schreef op 25 september 2003 @ 21:40:
\o/ heb mijn drivers terug gedraaid naar catalyst 2.5 en nou lijkt hij het gewoon goed te doen :)
woei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Bistot minen is inderdaad kool :)

Wie zat er in de CFS alliance ?
Daar zitten wij namelijk ook in.

Om politieke redenen zijn wij nu KOS met CA (waaronder Sinister).

Exp nu op 1.2 mil paar bestowertjes gekocht en op strategische plaatsen geplaats hier en daar (eentje bij Omber / Kernite mining system, eentje bij Gehi voor 0.0 space).

Implants gaan inderdaad via level 3 agents, voordel van een grote corp is dat ik de meeste implants via corp kan krijgen onder de 10 mil :)

Nog geen BS omdat ik eerst me skills allemaal op 4 wil hebben.
Het heeft geen zin om alle skils op 5 te zetten behalve als je al van te voren weet dat je meer dan een jaar gaat spelen .. Zoals al eerder gezegd. Iemand heeft me dit met een rekensom laten zien.
Bepaalde skills moeten gewoon op 5 .. zoals gunnery, nodig om large lasers te gebruiken.

Maar idd eerst learning skills doen : learning (-2% training tijd nodig per skill), Spatial awareness, Empathy, analitical mind. etc...

Eerste BS wordt een APOC, iemand al plannen voor zijn BS ? :)

Skills :
http://www.zitek-corp.com...ges/uploads/eveskills.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Pete_Sampras op 30-09-2003 12:54 ]

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

pff.. redelijk ziek die screenshot.. dan ben je volgens mij echt 2 jaar bezig

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
het spel is pas 3 maanden uit toch? dat kan dan nooit? :D

maar hoe zit het met de titans? zijn die eigenlijk al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Die screenshot is van "Armageddon day". Dat was de laatste dag van de beta waar iedereen ALLE skills had met (vrijwel) alles level 5. En je kreeg 2 miljard isk in je wallet :)
Er staan ook skills tussen die je normaal nooit zult tegenkomen, zoals de polaris skill.

Een dev heeft wel eens verteld dat het 1,5 jaar zou duren om alle skills die er zijn te trainen naar level 5... en ze zijn nu bezig om meer skills te introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Maar betekend dat dat er nu wel of geen titans verkrijgbaar zijn op dit moment? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee die zijn op het moment niet verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Is een screenshot uit de beta, laatse dag armageddon dag.
Iedereen kreeg ALLE skills, een paar miljard op de bank en de markten werden overspoeld met alle equipment. 8)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
StarLite schreef op 30 September 2003 @ 22:27:
[...]Is een screenshot uit de beta, laatse dag armageddon dag.
Iedereen kreeg ALLE skills, een paar miljard op de bank en de markten werden overspoeld met alle equipment. 8)
En maar laggen die dag he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Pete_Sampras schreef op 30 September 2003 @ 12:18:

Wie zat er in de CFS alliance ?
Daar zitten wij namelijk ook in.

Exp nu op 1.2 mil paar bestowertjes gekocht en op strategische plaatsen geplaats hier en daar (eentje bij Omber / Kernite mining system, eentje bij Gehi voor 0.0 space).

Implants gaan inderdaad via level 3 agents, voordel van een grote corp is dat ik de meeste implants via corp kan krijgen onder de 10 mil :)

Nog geen BS omdat ik eerst me skills allemaal op 4 wil hebben.
Het heeft geen zin om alle skils op 5 te zetten behalve als je al van te voren weet dat je meer dan een jaar gaat spelen .. Zoals al eerder gezegd. Iemand heeft me dit met een rekensom laten zien.
Bepaalde skills moeten gewoon op 5 .. zoals gunnery, nodig om large lasers te gebruiken.

Maar idd eerst learning skills doen : learning (-2% training tijd nodig per skill), Spatial awareness, Empathy, analitical mind. etc...

Skills :
http://www.zitek-corp.com...ges/uploads/eveskills.gif
12 in mijn corp, ikzelf heb 1 scorp en een apoc. Volgende word raven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje wezen bounty hunten:

2x Biomass tot 85%
1x Paladin of red skull gepod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 91397 schreef op 01 October 2003 @ 02:53:
Beetje wezen bounty hunten:

2x Biomass tot 85%
1x Paladin of red skull gepod.
total bounty ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

datdanweerwel.. dit waren niet mijn skills hoor....

Ik gebruik deze als referentie als mensen willen weten welke skills er zo'n beetje allemaal zijn (ikzelf dus ook; is inmiddels dus al weer heel erg veranderd).
:P

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CU2morO schreef op 30 September 2003 @ 15:39:maar hoe zit het met de titans? zijn die eigenlijk al beschikbaar?
Ik verwacht het niet binnen ~8 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pete_Sampras schreef op 30 September 2003 @ 12:18:
Tijdje geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb, hopelijk fixen ze de babyroid bug snel.
Wij ook. Eindelijk weer wat te doen na de war in venal :)
Heb sinds 2 maand een armageddon, misschien neem ik er binnenkort een apoc bij. Ik heb liever een raven, maar het duurt me te lang om de caldari skills te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ok, ik heb het nu ook een weekje gespeeld en ik moet zeggen dat het inderdaad een zeer uitgebreid spel is. Ik zit nu voorlopig in Todaki en de buursystemen aangezien bij todaki alle skills te koop zijn. beetje lekker minen met een gang van 4 personen.
Op zich vielen mij een paar dingen op die wel anders kunnen. Neem nou de shields bijvoorbeeld, als ik aan het minen ben in 1.0 space hoef ik echt geen shields hoor, waarom kan ik die stroom/cpu power dan niet rerouten naar bijv. een extra miner?
Ook long range sensors zouden handig zijn, die bijv. warp trajectories berekend en zodoende al 30 sec van te voren een 'enemy incoming' melding krijgt.
maw: het mag allemaal een kleine beetje meer zoals star trek, maar das dan mijn persoonlijke mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

nimmolon schreef op 30 September 2003 @ 22:36:
[...]
En maar laggen die dag he ;)
En niet alleen DIE dag :X
Servers laggen er nog steeds van heb ik soms het idee :|

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

woei.. ik heb in een stelsel echt dikke scordite astroids gevonden met een radius van 236426.3 meter ofzo.. da's echt groot.. Als je naar zo'n belt warpt, vlieg je er gelijk weer uit met 800km/s.. nou.. Ik dus snel zo'n steen gebookmarked, en daarna 1200km met m'n warp drive er weer heen vliegen.. duurde bij elkaar zo'n half uur ofzo, maar nu heb ik wel lekker 15 stenen scor van 200K per steen voor mezelf :)

//edit -plaatje erbij

Afbeeldingslocatie: http://www.zhca.nl/prive/astroid.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Erikie op 02-10-2003 10:44 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Ik zag net een soort van uithangbord waarin Isk werd geboden voor informatie over Dreamcatchers inc.

Hebbie wat illegaals gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

lol Erikie ... nice de System-name vervaagd .. :)
Ben nu 2 weken bezig zit inmiddels alweer een dikke week MOA ... wat me toch wel al een goede prestatie lijkt. ik beleef opzich veel lol aan het spel ... maar het is al aan het afnemen.
Vooral het minen is nu ech NO FUN ..... binnen 2 dagen minen wij met onze corp (6 pers) heel een system uit ... das gewoon NIET LEUK .... dus ik hoop dat ze met dat "deep core mining" snel komen ... :)
als je me zoekt ingame : Martinus Crimson

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:07
System name vervagen is uit de tijd joh, probeer 's CTRL + F9 ............
D'r gaat een wereld voor je open :)

btw.. Groeten uit Stain

[ Voor 16% gewijzigd door Spinner op 06-10-2003 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

Mensen blijf je verhaaltjes/avontuurtjes hier posten. Dan kunnen de mensen die dit spel misschien willen kopen zien hoe geweldig het allemaal is.
En ik vind het gewoon leuk om af en toe te lezen! :)
En nee ik ga het (iig voorlopig) niet kopen; ik wil dat kleine beetje sociaal leven dat ik heb nog houden :p
Dus vertel wat leuks! :o

[ Voor 6% gewijzigd door Aseslno op 07-10-2003 12:09 ]

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Spinner schreef op 06 October 2003 @ 09:21:
System name vervagen is uit de tijd joh, probeer 's CTRL + F9 ............
D'r gaat een wereld voor je open :)

btw.. Groeten uit Stain
jas die ken ik :) leuk als je in een battle zit :P .. brrrr.. maareuh, anders kon ik niet overtuigen hoeveel scor zo'n steentje bezit.. btw, ging gisteren weer naar die plek, was opeens die belt 200km verplaatst (naar voor).. Beeeest wel vaag.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu: Raven, scorpion (al 1tje kwijt geraakt in Biomass hunting.), Apocalypse.

Volgende word tempest, dan hou ik op.

Onze activiteiten worden nu meer en meer gefocused op Pirate hunting, het is alleen erg moeilijk om er het nodige geld voor te vinden.

Avondje vechten met biomass koste me laatst 100mil door een bug/rare feature/stoned/moe situatie.

Scorp kwijt 55mil , 3x Arbalest = 15m --- 70mil + 2x proto gauss = 14 mil = 84mil + 16+ mil aan midslot en EW gear.

Kwijt geraakt door het volgende.

Vecht tegen Tank CEO, en zijn 7 andere buddies jumpen binnen.
Ik word gelocked en het volgende ontstaat:

Shield valt uit als eerste, dus ik zet de booster weer aan.
2 arbalest vallen uit, dus ik zet ze weer aan..

Check mijn cap.. 80% cap.

Dus denk hmmm..

20 % shield over.

Mijn warp scrambler deactiveerd... (raar)

Behoud lock...

Her activeer alle systemen: heb een shield van 40%.

Nu vallen alle modules uit, en schakel ze weer in.

Dit was al te laat, mijn armor zat op 30% en hull iets hoger. Hierna wou ik mijn schip opblazen, gezien mijn ensurance bugged was en ik het schip niet kon verzekeren, zodat BIOMASS mijn items niet kreeg.

Echter kreeg ik kleine lagspike waardoor mijn opdracht niet kon worden uitgevoerd.

Snel nog weg kunnen warpen.

Dag erna >

Biomass mining ops neergehaald: 1 moa + 1 Dominix down. Revenge = sweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Nice, ik ben mss van plan om een maandje uit te proberen, maar waar kan ik de game halen? ik kon hem bij mij in de buurt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
dynabite heeft hem wel, kan je hem later bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik loop nu full time stage en daarnaast nog een bijbaan en een vriendin. Ik heb @%$^# geen tijd meer voor EVE :(
Nu heb ik maar een skill aangezet die 30 dagen duurt (surgical strike 5) en heb een hoop items op sell orders gezet. Ik moet eens even goed gaan nadenken wat ik ga doen:
- Rustig zo door laten gaan en af en toe even spelen (maar wel dokken elke maand vanzelfsprekend)
- M'n account bevriezen (als dat uberhaupt kan)
- M'n account verpatsen op E-bay ofzo
- Kappen

Ik vind het best klote dat ik niet meer veel kan spelen omdat het gewoon een super kicken game is... maja real life gaat voor natuurlijk! Iig heb ik wel de tijd om op de stage alle info en forums enzo te lezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
volgens mij is het niet mogelijk/toegestaan een account te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CU2morO schreef op 17 October 2003 @ 15:30:
volgens mij is het niet toegestaan een account te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 24-06 17:04
Mogelijk is het wel (aangezien je de complete client kan downloaden en dan alleen nog een login nodig hebt) maar je account staat wel op je naam. Dus ik weet niet wat er zou gebeuren als de koper zich erg misdraagt, aangezien je volgens de eula je account niet mag verkopen.

Maar het gebeurd wel meer, het verkopen of sharen van accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand het spel recent nog aangeschaft? :)

(probeert zieltjes te winnen).

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zieltjes voor het spel of zieltjes voor je corp? :) Zit namelijk op het moment in een corp dat niet echt werkt voor mij (veel usa) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Moet je ff naar channel #pri komen ;)

Bijna alleen maar nederlanders in dus dat speelt wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441 schreef op 22 October 2003 @ 09:54:
Zieltjes voor het spel of zieltjes voor je corp? :) Zit namelijk op het moment in een corp dat niet echt werkt voor mij (veel usa) :)
Jep, voor mijn Corp DreamCatchers Inc.

We zijn 24 man corp die anti pirate is en compleet european.

We proberen de 40 members te halen in de komende twee weken om een betere concurentie positie aan te gaan op het anti pirate vlak.

Ik ben vanavond online. rond 7-8 uur op characters:

DREAMWORKS of Leih Fahl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt leuk DreamCatchers, heb je in-game al berichtje gestuurd, weet je mijn naam ook al, zal waarschijnlijk wel rond 7-8 on-line komen om ff te kletsen er over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) Cool.

Ik msg je vanavond als ik thuis kom van mijn werk. Als je van PvP houd en pirates haat, ben je in principe bij ons aan het goede adres. :)

(en we hebben 6 nl'ers in de corp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is erg stil hier, iemand nog wat te vertellen? Wat meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29819

Zozo DreamCatchers... in welke regio zijn jullie actief? Mijn huidige Corp staat op het punt om te worden opgeheven vanwege inactiviteit; op het moment nog maar 4 actief van de 20 (ooit 40+).

Het Eve-leven op het moment is nogal saai. CCP moet snel wat gaan doen anders verliezen ze meer en meer spelers imho (de reden dat onze Corp in mekaar valt).

Mocht iemand me willen contacteren mijn Eve-name is Will McBlack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Damn, ben echt onder de indruk van dit spel en mogelijkheden,.... En zou het vanmiddag kopen.... tot ik het volgende las

first month free, after that its 12dollars a month ,.. blablablabla

Sorry, dan gaat het van mij echt over..... Wil best 100euro betalen voor het spel, maar om constant elke maand weer te betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Laatst online: 13-06-2022
zo gaat dat bij elke mmo game :)

Die servers onderhouden, update enz. kost ook geld, en trekken ook data verkeer, en niet zo'n klein beetje ook >:)
En gameupdates ontwikkelen gebeurt ook niet gratis dacht ik :)

Vandaar dat je daar voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
niet alle mmorpg ,... speel namelijk wel Ultima Online,.... maar niet op OSI

vind het alleen zo jammer, dit lijkt me een goed spel, maar als student kan ik het geld ergens anders beter voor gebruiken,.. dan maar weer terug naar HL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Loadichus schreef op 23 October 2003 @ 13:42:
Damn, ben echt onder de indruk van dit spel en mogelijkheden,.... En zou het vanmiddag kopen.... tot ik het volgende las

first month free, after that its 12dollars a month ,.. blablablabla

Sorry, dan gaat het van mij echt over..... Wil best 100euro betalen voor het spel, maar om constant elke maand weer te betalen :(
Je kunt ook meteen voor 5 maand betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekijk het van de zonnige kant... met de huidige Euro-dollar wisselkoers kost het maar 10 Euro per maand, da's toch al heel anders dan 13 dollar! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 24-06 17:04
volgens mij is het 11.65 (dat staat teminste op het creditcard afschrift)

Maar ik vind het het geld zeker waard, veel vermaak, mits je natuurlijk in een gezellige corp zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Nou misschien probeer ik het wel ,.... maar ff een vraagje over de betaling dan. Als student zijnde beschik ik niet over een creditcard [zou ook niet goedkomen] kan ik dan nog wel een maandelijkse betaling doen ?

Ik zou graag willen weten hoe andere mensen die dit spel spelen en geen creditcard hebben, dit [probleem] hebben opgelost

[ Voor 5% gewijzigd door Loadichus op 24-10-2003 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Je kan bij de rabobank voor bijna niks een creditcard aanvragen (iets van 7 euro per kwartaal ofzo) en anders kan je via internetbankieren PayByCash gebruiken.

PayByCash is wel iets duurder dan wanneer je het per creditcard doet maar een goed alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29819 schreef op 23 October 2003 @ 11:27:
Zozo DreamCatchers... in welke regio zijn jullie actief? Mijn huidige Corp staat op het punt om te worden opgeheven vanwege inactiviteit; op het moment nog maar 4 actief van de 20 (ooit 40+).

Het Eve-leven op het moment is nogal saai. CCP moet snel wat gaan doen anders verliezen ze meer en meer spelers imho (de reden dat onze Corp in mekaar valt).

Mocht iemand me willen contacteren mijn Eve-name is Will McBlack.
Mail send

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ghostie schreef op 24 October 2003 @ 19:52:
Je kan bij de rabobank voor bijna niks een creditcard aanvragen (iets van 7 euro per kwartaal ofzo) en anders kan je via internetbankieren PayByCash gebruiken.

PayByCash is wel iets duurder dan wanneer je het per creditcard doet maar een goed alternatief
Creditcard & Student gaat denk ik niet samen,... is het niet mogelijk om gewoon via internet bankieren, geld te storten op een rekening ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Loadichus schreef op 27 oktober 2003 @ 10:14:
[...]

Creditcard & Student gaat denk ik niet samen,... is het niet mogelijk om gewoon via internet bankieren, geld te storten op een rekening ??
Creditcard & Student gaat wel samen (ben zelf ook nog student) maar je kan met PayByCash gewoon geld storten op een rekening nummer en zij regelen de rest dan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren zijn we met 6 man op pad gegaan richting Curse regions.

Huis van onze vijanden CHOAM, hun "leider" is simpel gezegd een klootzak te noemen, een moraal ridder van het eerste uur. Daarnaast is Curse alliance een pirate alliance in mijn ogen, gefinancieerd door verschillende mining corporaties die Sinister, Crosiars hebben betrokken.

Corporaties die financieel afhankelijk zijn van deze regio en hierdoor eigenlijk gedwongen zijn deze piraten financieel en met mankracht te voorzien.

Onze corporatie is tegen deze groepen, tegen piracy om verschillende redenen:

1. Er zijn al ongeveer 600 piraten. (biomass, crusaders, spaceinvaders hebben al 150-200man).
2. Het is leuk om ze aan te vallen.
3. Over het algemeen zijn het irritante koters.

Kortom we zijn op weg gegaan naar Curse om wat mensen te bashen..

Na een half uur haakte een van onze members af want hij moest eten.. :{
5 over.

Nadat we aangekomen waren had een ander constante ctd's... hij haakte dus ook af..
4 over..

Na een uurtje jagen op mensen die continue bezig waren met wegrennen kregen we een vloot achter ons aan.

1 licht beschadigd..

6 battleships tegen onze cruisertjes (we gaan onze bs's niet voor curse op het spel zetten. :D)

Kortom gerend.

Toen gingen we aanvallen, hadden we een lock en warpscramble... bleek die gast niet CA te zijn... :(
Overnieuw...
Weer 20 gasten achterna gezeten...

Na 5 uur jagen resultaat:

1 beschadigde thorax,
1 gevangen non ca member maar niet vernietigd...
Een legertje battleships die achter ons aan zat. :P

Vanavond weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL Dream :p

Ik heb aso weinig tijd atm maar ALS ik online kom dan ga ik (Jean) wel weer een keer mee pirate hunten. Een thoraxje erbij kan nooit kwaad toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie (mad darkness, xivix, jij) zijn amper meer online man, dat terwijl het zo leuk is 8).

We hebben sinds kort een alliance, en jagen dagelijks pirates.. (laatst 2 moa's van Biomass gekilled, zelf gekilled voor de eerste keer ever, door mijn eerste bsod ever...)

Thoraxjes gaan soms mee om backup te geven met shield emmision en drones 8)

Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We jagen niet altijd pirates btw. :(

Geld is zeeeeer belangrijk als je een bb per dag en een 6.2mil skillpoint clone per dag verliest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja het probleem is dat ik aan het afstuderen ben (40 uur per week) en daarnaast nog 15 uur per week een bijbaan heb. Als ik thuis ben dan moet ik nog de was doen, eten, opruimen enz :(
Het beetje vrije tijd dat ik heb ga ik dan liever iets in real life doen dan eve'n...hoe leuk eve ook is. Daarom zou ik ook het liefst mijn account 5 maanden bevriezen maar ik weet niet of dat eigenlijk wel kan. Moet ik nog uitzoeken of weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ik geloof dat de gegevens gewoon opgeslagen blijven.. Ik kan eigenlijk ook niet meer zo vaak spelen, zelfde reden als jij. Maar ik keek vandaag ff onder account management, en ik zie dat die bobo's zomaar nog een x een maand hebben afgeschreven :(.. hmm.. 'cancel subscription' is toch nog ergens goed voor :P

nouja, even kijken of ik deze maand aan eve kom. 't schiet niet meer echt op.. Ik vlieg nog steeds in mijn cruisertje (ghehe, ben zelfs effe de naam vergeten), en maar 10 mil isk.. afgelopen maand heb ik alleen maar mijn skills lopen trainen.. (gunnery op lvl 5, en ik heb nieteens een BS :D)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond weer een jacht 8)

Nog 3 uurtjes tot ik weer online ben, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

damn Dream, moet je mij toch is vertellen welke corp jij zit .... zit nu wel ong 6 uur per dag on-line (3 weken vrij) maar in mijn corp is bar weinig te beleven. We zijn met een stille hunt op Posix bezig die nog steeds in aunenen zit .... maar voor de rest ...BOOORRRIIING ...

maargoed, ik hoor het nog wel .. (ingame: Martinus Crimson)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DreamCatchers Inc. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nou zie ik wat negatieve reacties langskomen dat het saai word enzo, maar ik heb eigenlijk net besloten dit spel te gaan kopen (mooi op tijd he :P)

Kom ik dan niet een doodbloedend universum binnen?
Anoniem: 91397 schreef op 22 oktober 2003 @ 11:14:
Jep, voor mijn Corp DreamCatchers Inc.

We zijn 24 man corp die anti pirate is en compleet european.

We proberen de 40 members te halen in de komende twee weken om een betere concurentie positie aan te gaan op het anti pirate vlak.

Ik ben vanavond online. rond 7-8 uur op characters:

DREAMWORKS of Leih Fahl.
Tja, als ik het zo hoor kost piratehunting nogal wat, is dan niet echt handig nieuwe players te gaan recruiteren, die hebben geen cash.

Maarre, zodra ik online ben zal ik contact met je/jullie opzoeken :)

[ Voor 62% gewijzigd door zion op 30-10-2003 00:00 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eve is wat je er zelf van maakt. Als je alleen op asteroiden zit te hakken of alleen agent-missions doet, of alleen maar op NPC piraten jacht bent, wordt het natuurlijk saai, maar ja dat geldt imho voor alle spellen. PvP piraten jacht lijkt me inderdaad wat minder snel vervelend, maar hier geldt, vindt ze maar en pin ze vast (nog moeilijk op het moment, maar daar zou verandering in gaan moeten komen!).

Ik zelf mix alle mogelijkheden en het is me vanaf mei (launch-date) nog nooit in me opgekomen Eve saai te noemen. ;)

Just go buy it! You'll love it :>

Oh en Dream? Ik heb je Eve-mail gekregen, maar ik heb besloten om me voorlopig bij Harbinger Heavy Industries aan te sluiten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zion schreef op 29 oktober 2003 @ 23:53:
Nou zie ik wat negatieve reacties langskomen dat het saai word enzo, maar ik heb eigenlijk net besloten dit spel te gaan kopen (mooi op tijd he :P)

Kom ik dan niet een doodbloedend universum binnen?

[...]
Tja, als ik het zo hoor kost piratehunting nogal wat, is dan niet echt handig nieuwe players te gaan recruiteren, die hebben geen cash.

Maarre, zodra ik online ben zal ik contact met je/jullie opzoeken :)
Frigates zijn ook welkom, ze krijgen alleen vaak een ondersteunende rol of scout rol... Kortom ze worden een belt in gestuurd om met zijn allen er naartoe te warpen.

Hierdoor krijgen ze actie en leveren ze een enorme bijdrage aan de succesen.

We gebruiken allemaal als battleship pilots cruisers, je verliest er 200k mee aan modules en de volgende dag heb je weer een nieuwe. Je hebt plezier en je bent dagelijks bezig met pirate hunts.

Natuurlijk gaan we ooit onze battleships gebruiken, maar we hebben net een nieuwe alliance die Die Screaming Alliance heet (DSA) en waar we de andere corp op dit moment aan het inleiden zijn in PvP. Ik heb niet een raven + scorp gekocht voor niets 8)

Onze corporaties is momenteel bezig met het verbeteren van de corp kwaliteit in hunts, we verliezen gevechten sneller, we missen af en toe wat vuurkracht maar ook tricks and tips.. Nu hebben we voldoende info om ons beter te specialiseren, maar wat ontbreekt is nog een Ventrilo team speak server (xs4all ventrilo's mogen niet worden gebruikt voor EvE.)

Hard bezig daar een oplossing voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96292

Goh...bestaat er heuse echte PvP in Eve dan? Waarvoor je echt skill nodig hebt?

Wow.

99% van de socalled PvPers camped jumpin points, en blazen je op terwijl je PC nog staat te stampen op de environment. En als ik het over PvP heb, bedoel ik niet de trashtalk.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 96292 op 03-11-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tripps, ik kan je niet meer dan gelijk geven. So-called pirats die de Jump-In 'feature' gebruiken zijn gewoon watjes en lamers of misschien }:O -en, geen ander woord voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hmm.. ik dacht, laat ik es maar ff makkelijk geld verdienen door een convoi aan te vallen.. nou , leuk ik met m'n thorax en 2 x railgun (en goeie skills) 6 convoi schepen aangevallen.. looten en weer terug..

had ik niet moeten doen !

1 x hit van 600 van zo'n sentury guns.. Ik probeerde te warpen, en er stond ook al 'warping' in m'n venster dus dacht ik, ik red t wel.. niet dus.. binnen 20 schoten van die sentury guns, en ik kon alles bijeen schrapen..

Ik dus gedocked met m'n eitje, wil ik m'n overige stuff gaan looten met m'n bestower.. BOEM.. bijna dag bestower.. kon nog net optijd docken, maar hij's wel redelijk stuk nu.. gelukkig heb ik ook nog een paar iterons, maarja, die zijn ook weer niet zo heel erg goed. Ik daarna met zo'n klein scheepje (van 9000, hoe heten die dingen ookalweer), boem.. dag scheepje.. nou. ik daarna met een iteron naar buiten en gelijk naar een stargate warpen, en weer terug warpen naar m'n cargo containers .. Gelukkig was zat m'n mwd en railguns er nog in + battle drones etc. maargoed.. toch weer zonde.

alleen nu is de vraag.

wanneer mag ik weer naar huis?! dat station was toch eigenlijk wel m'n huisbasis ..
'k durf alleen niet meer te docken :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Erikie schreef op 03 november 2003 @ 20:33:
hmm.. ik dacht, laat ik es maar ff makkelijk geld verdienen door een convoi aan te vallen.. nou , leuk ik met m'n thorax en 2 x railgun (en goeie skills) 6 convoi schepen aangevallen.. looten en weer terug..

had ik niet moeten doen !

1 x hit van 600 van zo'n sentury guns.. Ik probeerde te warpen, en er stond ook al 'warping' in m'n venster dus dacht ik, ik red t wel.. niet dus.. binnen 20 schoten van die sentury guns, en ik kon alles bijeen schrapen..

Ik dus gedocked met m'n eitje, wil ik m'n overige stuff gaan looten met m'n bestower.. BOEM.. bijna dag bestower.. kon nog net optijd docken, maar hij's wel redelijk stuk nu.. gelukkig heb ik ook nog een paar iterons, maarja, die zijn ook weer niet zo heel erg goed. Ik daarna met zo'n klein scheepje (van 9000, hoe heten die dingen ookalweer), boem.. dag scheepje.. nou. ik daarna met een iteron naar buiten en gelijk naar een stargate warpen, en weer terug warpen naar m'n cargo containers .. Gelukkig was zat m'n mwd en railguns er nog in + battle drones etc. maargoed.. toch weer zonde.

alleen nu is de vraag.

wanneer mag ik weer naar huis?! dat station was toch eigenlijk wel m'n huisbasis ..
'k durf alleen niet meer te docken :)
Na +_ 10 minuten na de aanval ben je weer veilig.
Als je je spul hebt kunnen looten, kun je ook weer gewoon veilig docken.
Tip voor de volgende keer : Zorg dat je ALTIJD 70KM van de sentries vandaan blijft voordat je begint te schieten :)

\o/

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.