Verdorie! Wat een verhaal! Ik word er zo weer helemaal ingezogen! Misschien toch maar ook een exemplaar kopen...
nouja, toen ik gisteren m'n thorax kwijt raakte freakte ik helemaal
was ook straal m'n drones vergeten + 8 harvester drones
wheheee.. en m'n capacitor was leeg, m'n guns vergeten te laden
wat een stress
.. toen ik m'n schip kwijt was is t me ongeveer 8 x gelukt om m'n loot op te rapen uit de belt met een velatortje
dingen zijn wel leuk
traktor scratch!
Anoniem: 91397
Gisteren hadden T REX, ik en nog een andere corp member lol in een 0.0 system, met mijn 3.4 mil skillpoints ben ik de sterkste van het stel maar alle 3 hadden een bs.
T REX op een gegeven moment: mate, can you give me a hand?
Dus ik daar naartoe...
100den cargo containers (enorme lag) en een spawn van 5 ravangers en 1 juggernaut...
Hij had een chain gemaakt, ofwel ervoor gezorgd dat zodra een pirate gekilled is, de volgende al weer spawned. Dus ik geef opdracht om naar ze toe te bewegen, gezien je ze dan sneller en makkelijker end.
Op een gegeven moment zaten we beiden zonder cap, hij op 80% structure en ik op 90% armor... Andere corp member geroepen, op een gegeven moment zat hij ook in de problemen, toen kwam er nog iemand van de corp op local en hebben we met 4 battleships de chain gestopped:
1 bs 50% hull
2 bs 89% hull en 50% armor
3 bs 80% armor
4 bs compleet.
Was me de ervaring wel.. We hadden 2 apoc, 1 domi en 1 tempest nodig om de chain te stoppen.
T REX op een gegeven moment: mate, can you give me a hand?
Dus ik daar naartoe...
100den cargo containers (enorme lag) en een spawn van 5 ravangers en 1 juggernaut...
Hij had een chain gemaakt, ofwel ervoor gezorgd dat zodra een pirate gekilled is, de volgende al weer spawned. Dus ik geef opdracht om naar ze toe te bewegen, gezien je ze dan sneller en makkelijker end.
Op een gegeven moment zaten we beiden zonder cap, hij op 80% structure en ik op 90% armor... Andere corp member geroepen, op een gegeven moment zat hij ook in de problemen, toen kwam er nog iemand van de corp op local en hebben we met 4 battleships de chain gestopped:
1 bs 50% hull
2 bs 89% hull en 50% armor
3 bs 80% armor
4 bs compleet.
Was me de ervaring wel.. We hadden 2 apoc, 1 domi en 1 tempest nodig om de chain te stoppen.
NPC Pirates moet je NIMMER te nooit niet onderschatten(vooral niet in .2 .1 of een .0 systeem). Voor je het weet staat je capacitor op 1%, kun je niet meer schieten, niet meer warpen, niet meer je shieldbooster aanzetten.
Ach ja, we zijn allemaal wel eens wat kwijt geraakt. toch ?
Ach ja, we zijn allemaal wel eens wat kwijt geraakt. toch ?
Anoniem: 45473
Als het je lukt om bijna gedood te worden door npc pirates in een battleship (helemaal met z'n vieren), moet je toch eens naar je setup kijken.
Toen ik nog een maller had, maakte ik chains en die kregen mijn shield meestal niet lager dan 50%. Nu ik een armageddon heb is het helemaal makkelijk, ik zit gewoon op 50km en schiet ze neer voordat ze dichtbij kunnen komen
Toen ik nog een maller had, maakte ik chains en die kregen mijn shield meestal niet lager dan 50%. Nu ik een armageddon heb is het helemaal makkelijk, ik zit gewoon op 50km en schiet ze neer voordat ze dichtbij kunnen komen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 45473 op 04-09-2003 22:23 ]
in 0.0 systems overleef ik nog net 2 20k pirates.. maar als ze met z'n 4en aan komen wandelen dan moe'k maken da'k weg kom
te veel rockets
... binnen 2 minuten is dan m'n schield aan flarden, maarja.. 2 20k pirates ook
..
echter ff iets anders. Welke gotter is er actief aan 't traden? dus dan bdoel ik elke markt afgaan prijzen noteren verkopen.. sjeezs heej, kost echt ontiegelijk veel tijd om iets leuks te vinden waar je een beetje winst uit haalt. De highways staan allemaal files en momenteel veel lag, dus da's niet echt tof om daar te traden. van 0.0 sys naar een veilige constalation is ook vrij link (nouja, 3x afterburner moet lukken). maar ik heb t er niet voor over.. maar soms hoor je iemand gillen dat ie weer 5 mil winst heeft gemaakt.. nou.. roep maar!
echter ff iets anders. Welke gotter is er actief aan 't traden? dus dan bdoel ik elke markt afgaan prijzen noteren verkopen.. sjeezs heej, kost echt ontiegelijk veel tijd om iets leuks te vinden waar je een beetje winst uit haalt. De highways staan allemaal files en momenteel veel lag, dus da's niet echt tof om daar te traden. van 0.0 sys naar een veilige constalation is ook vrij link (nouja, 3x afterburner moet lukken). maar ik heb t er niet voor over.. maar soms hoor je iemand gillen dat ie weer 5 mil winst heeft gemaakt.. nou.. roep maar!
traktor scratch!
Zou het spel vandaag binnen moeten krijgen, dus zet mij ook maar op die lijst 
ff het weekend gebruiken om een beetje te wennen
ff het weekend gebruiken om een beetje te wennen
Setup = 80 mil aan guns op mijn ship en 60 mil aan guns op de andere apocAnoniem: 45473 schreef op 04 september 2003 @ 22:23:
Als het je lukt om bijna gedood te worden door npc pirates in een battleship (helemaal met z'n vieren), moet je toch eens naar je setup kijken.
Shield hardeners thermal etc. med shieldboosters (beste)
Extruded's en 20% cap rechargers.
Opzich allemaal redelijk goed uitgerust voor het behandelen van chains, maar deze chain was zo erg en zo snel dat je niet kon winnen.
stain alliance ownz j00
woei, ik heb al 20.000 isk, ik 00n !!!!
Btw, wat is het beste schip om te kopen nadat je begint ? Ik ben gestart bij de minmatar. Zoek namelijk een manier om wat sneller te minen ? Zijn mining drones daar goed voor of is dat geld verspilling ?

Btw, wat is het beste schip om te kopen nadat je begint ? Ik ben gestart bij de minmatar. Zoek namelijk een manier om wat sneller te minen ? Zijn mining drones daar goed voor of is dat geld verspilling ?
Mining drones hebben voor en nadelen.nimmolon schreef op 06 september 2003 @ 16:52:
woei, ik heb al 20.000 isk, ik 00n !!!!![]()
Voordelen:
- Je mining snelheid wordt vaak verdubbelt(als niet verdriedubbelt)
Nadelen:
- Ze hebben VEEL aandacht nodig
- Pirates vallen altijd eerst drones aan en dan pas miners
- Pas met Harvesters(beste mining drone) zul je het echt merken
en dan heb ik het nog niet eens over de skills gehad
Als nieuw schip raad ik je een probe aan.
Probe heeft idd veel cargo ruimte.
Ok, heb hem gekocht. Nu op naar die mining drones
Ok, heb hem gekocht. Nu op naar die mining drones
Vandaag Eve besteld bij BOL.com
Ik heb de complete Beta gespeeld. en toen echt gemerkt dat EVE niet een spel was het was een "way of life"
Ik kan nog als de dag van gisteren herrinneren dat de servers vanuit zweden naar Londen werden verplaatst, en iedereen hier met SMART zat te wachten om aan de gang te gaan.
Tijdens de beta heb ik geen nacht fatsoenlijk geslapen:
Ik had samen met een gozer uit de USA "StarFire corp" opgericht, en we waren dag en nacht bezig om te zorgen dat alles een beetje op poten kwam, ondanks de in die tijd nog VELE bugs in het spel bleven we allemaal spelen, het was gewoon TE verslavend om te stoppen .. na de 1e Player-wipe stopte een groot aantal van de vaste spelers ermee, het voelde gewoon echt zwaar klote om iets waar je 3 maanden al je energie en tijd ingestopt had zomaar te zien verdwijnen. Ik trok me toen ook terug als CEO, en stak meer tijd in mijn RL , want dat was ook ECHT wel nodig, toen EVE gold ging zag ik het niet zitten om 60$ te betalen voor een spel wat echt HEEEL VEEL potentie had maar waar verschrikkelijk veel bugs in zaten. Tot ik vandaag via een klasgenoot weer wat screenshot's te zien kreeg.
Ik weet niet hoe snel ik naar bol.com ben gegaan en EVE heb besteld.
We zien wel wat die 1e maand met me weet te doen, mischien kan het me overhalen dat het nu wel 60$ per 6 mnd waard is.
Ik heb de complete Beta gespeeld. en toen echt gemerkt dat EVE niet een spel was het was een "way of life"
Ik kan nog als de dag van gisteren herrinneren dat de servers vanuit zweden naar Londen werden verplaatst, en iedereen hier met SMART zat te wachten om aan de gang te gaan.
Tijdens de beta heb ik geen nacht fatsoenlijk geslapen:
Ik had samen met een gozer uit de USA "StarFire corp" opgericht, en we waren dag en nacht bezig om te zorgen dat alles een beetje op poten kwam, ondanks de in die tijd nog VELE bugs in het spel bleven we allemaal spelen, het was gewoon TE verslavend om te stoppen .. na de 1e Player-wipe stopte een groot aantal van de vaste spelers ermee, het voelde gewoon echt zwaar klote om iets waar je 3 maanden al je energie en tijd ingestopt had zomaar te zien verdwijnen. Ik trok me toen ook terug als CEO, en stak meer tijd in mijn RL , want dat was ook ECHT wel nodig, toen EVE gold ging zag ik het niet zitten om 60$ te betalen voor een spel wat echt HEEEL VEEL potentie had maar waar verschrikkelijk veel bugs in zaten. Tot ik vandaag via een klasgenoot weer wat screenshot's te zien kreeg.
Ik weet niet hoe snel ik naar bol.com ben gegaan en EVE heb besteld.
We zien wel wat die 1e maand met me weet te doen, mischien kan het me overhalen dat het nu wel 60$ per 6 mnd waard is.
... MMORPG Addict.
Ghuhaaa, ik woon in Amsterdam... dacht ooh EVE online kan ik wel ergens vinden in een winkel. Maar bij Dynabyte was het uitverkocht....
15 winkels en 3 uur later vond ik EINDELIJK eve..... met een prijskaartje.. van JAWEL 75 EURO!
Stelletje afzetters.
Heb het nu maar nu maar in de preorder staan bij dynabyte... hopelijk komt het een beetje snel binnen.
15 winkels en 3 uur later vond ik EINDELIJK eve..... met een prijskaartje.. van JAWEL 75 EURO!
Heb het nu maar nu maar in de preorder staan bij dynabyte... hopelijk komt het een beetje snel binnen.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
MaridiaAnoniem: 20531 schreef op 08 September 2003 @ 14:02:
Nimmolon wat is je nickname in eve ?
hmm, ik heb m hier gehaald bji dynabite rotterdam.. daar hadden ze gelukkig nog 4 exemplaren liggen! echter, t 1e exemplaar wat ik kreeg deed de cd-key het niet. Dus ik terug rennen naar de winkel, en hebben we een 2e exemplaar geprobeerd.. die konden we ook niet registerensHELL schreef op 08 September 2003 @ 18:25:
Ghuhaaa, ik woon in Amsterdam... dacht ooh EVE online kan ik wel ergens vinden in een winkel. Maar bij Dynabyte was het uitverkocht....
15 winkels en 3 uur later vond ik EINDELIJK eve..... met een prijskaartje.. van JAWEL 75 EURO!Stelletje afzetters.
traktor scratch!
Even een vraagje, vlieg je altijd door planeten heen (transparant) of is dit alleen als je aan 't warpen bent?
Ik vlieg ook gewoon door m'n space station heen als ik aan het docken ben. Heb het nog niet gehad dat ik door een planeet moest warpen
bah ... is dat nog steeds zo ...
... in de beta ookal ... die planeten is niet zo erg .. maar stations ..
... MMORPG Addict.
Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoudt om dat spel te kopen. Het ziet er fantastisch uit, maar ik vind het zelf ook een erg negatief punt dat je dwars door dingen heen gaat... Gaat toch een stukje ´realisme´ verloren.
Als dat het enige is
Ik stoor me er niet zo aan
En ja, het ziet er fantastisch uit, en ik zou me er juist aan ergeren als ik elke keer om me station heen moest vliegen om te kunnen warpen. Aangezien sommige schepen niet al te snel zijn als ze niet warpen.
Ik stoor me er niet zo aan
En ja, het ziet er fantastisch uit, en ik zou me er juist aan ergeren als ik elke keer om me station heen moest vliegen om te kunnen warpen. Aangezien sommige schepen niet al te snel zijn als ze niet warpen.
Het is ook normaal dat als je warped door dingen heen gaat, omdat je door materie heen beweegt..nimmolon schreef op 09 September 2003 @ 08:53:
Ik vlieg ook gewoon door m'n space station heen als ik aan het docken ben. Heb het nog niet gehad dat ik door een planeet moest warpen
vliegen daarintegen zouden ze wat realistischer moeten maken, maar je kan nu al niet door riods heen, en in volgende patch gaan ze een aantal dingen aanpassen.
dat kan niet ... iig ... ik speel het nu nog niet ... (wel besteld) maar in de beta was het al redelijk zeker dat dat niet ging gebeuren ... just 1 skill @ a time ..nimmolon schreef op 09 September 2003 @ 11:36:
btw, hoe/wanneer krijg je de mogelijkheid om meerdere skills tegelijk te trainen ?
... MMORPG Addict.
Sinds beta is het ook niet meer mogelijk om op meer dan 1 character te trainen.CRiMiNaL schreef op 09 September 2003 @ 13:59:
[...]
dat kan niet ... iig ... ik speel het nu nog niet ... (wel besteld) maar in de beta was het al redelijk zeker dat dat niet ging gebeuren ... just 1 skill @ a time ..

Het zal nooit(zeg nooit nooit zeggen sommige dan) meer mogelijk zijn om meerdere skills tegelijk te trainen.nimmolon schreef op 09 september 2003 @ 11:36:
btw, hoe/wanneer krijg je de mogelijkheid om meerdere skills tegelijk te trainen ?
Dit weerhoudt mensen ervan om
a) een Massa skill productie op te zetten en binnen 1 week in een BS te vliegen.
b) een alternate 'skill' character te maken waar alleen maar op getrained wordt.
Houdt het spel langer leuk en boeint, het wachten is soms HEEL vervelend dat geef ik toe - Ik ben aan het trainen voor de Gallante Industrial 5 dat duurde me 37 dagen en enkele uren, natuurlijk schrik je dan even maar het plezier dat ik over 30 dagen meemaak is des te groter
disclaimer: mensen die houden van snel 'beter' te worden(snel veel XP halen dus) raad ik dus niet aan om EVE te gaan spelen, ga maar Diablo spelen ofzo.
Ook het vliegen door planeten en stations zal blijven, het is gewoon bijzonder makkelijk en bijna niemand stoort zich eraan.
Zijn er trouwens ook nog mensen die hier op Chaos(test server) spelen ?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 90226 op 09-09-2003 17:06 ]
Zeg, zou jij niet wat aan je training skills doen? want 37 dagen ! pfooe.. bji mij komt t op de 28 dagen uit en zoo bijzonder is die mark V ook weer nietAnoniem: 90226 schreef op 09 September 2003 @ 17:03:
Houdt het spel langer leuk en boeint, het wachten is soms HEEL vervelend dat geef ik toe - Ik ben aan het trainen voor de Gallante Industrial 5 dat duurde me 37 dagen en enkele uren, natuurlijk schrik je dan even maar het plezier dat ik over 30 dagen meemaak is des te groter.
traktor scratch!
zeg doe is niet zo OOC, een industrial is niet niks. ik zou er zelf ook heeeeeel veel lol aan beleven.Erikie schreef op 09 september 2003 @ 20:03:
[...]
Zeg, zou jij niet wat aan je training skills doen? want 37 dagen ! pfooe.. bji mij komt t op de 28 dagen uit en zoo bijzonder is die mark V ook weer niet
... MMORPG Addict.
Anoniem: 29819
De Mark V is de beste Hauler in de game. Tuurlijk de Beslower kan zich er mee vergelijken maar Shields, Armor en Hull maken ook wel wat uit, vooral als je ermee door 0.0 space reist.
Een tijd terug dacht mOO te testen hoe sterk mijn Mark III was en die kwam er heelhuids uit, in een Bestower had ik mooi in een 'ei' gezeten of was ik gepod-killed.
Gallente all the way!
Een tijd terug dacht mOO te testen hoe sterk mijn Mark III was en die kwam er heelhuids uit, in een Bestower had ik mooi in een 'ei' gezeten of was ik gepod-killed.
Gallente all the way!
Bijzonder storend zal je bedoelen? En een kwestie van luie programmeurs volgens mij. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om daar rekening mee te houden. Lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld dat wanneer ik undock ik niet 180 graden kan draaien en dwars door een station heenvlieg.Anoniem: 90226 schreef op 09 september 2003 @ 17:03:
[...]
Ook het vliegen door planeten en stations zal blijven, het is gewoon bijzonder makkelijk en bijna niemand stoort zich eraan.
Zijn er trouwens ook nog mensen die hier op Chaos(test server) spelen ?
heh, ik dacht dat ik het ergens gelezen had dat iemand meerdere skills tegelijk aanzette als hij voor een langere tijd niet speelde. HAd ik het verkeerd gelezenAnoniem: 90226 schreef op 09 September 2003 @ 17:03:
[...]Het zal nooit(zeg nooit nooit zeggen sommige dan) meer mogelijk zijn om meerdere skills tegelijk te trainen.
disclaimer: mensen die houden van snel 'beter' te worden(snel veel XP halen dus) raad ik dus niet aan om EVE te gaan spelen, ga maar Diablo spelen ofzo.
ennuh, Diablo werd zeer snel saai.
Ik heb al mijn learning skills op 3, dat leek mij voldoende - en zo bijzonder is de mark V WEL!, zoals al werdt gezegd is het de beste hauler uit de game.Erikie schreef op 09 September 2003 @ 20:03:
[...]
Zeg, zou jij niet wat aan je training skills doen? want 37 dagen ! pfooe.. bji mij komt t op de 28 dagen uit en zoo bijzonder is die mark V ook weer niet
Met de cargo expanders die ik nu heb kan ik mijn cargo naar rond de 17.000 boosten, en met ab's en mdw's toch nog meer als 1000 m/s gaan
En storend zou het niet zijn als je met een snelheid van 110m/s eerst om een station heen moet vliegen om bij de dock te komen. Docken duurt nu al lang in een hauler als je 'mazzel' hebt.keldon schreef op 10 September 2003 @ 10:21:
[...]
Bijzonder storend zal je bedoelen? En een kwestie van luie programmeurs volgens mij. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om daar rekening mee te houden. Lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld dat wanneer ik undock ik niet 180 graden kan draaien en dwars door een station heenvlieg.
Zoals al eerder is gezegd in het topic hebben ze het uit punt van gemak zo gedaan, en makkelijk is het zeker.
Anders moeten ze ook planets bijvoorbeeld solid maken, leuk als je door een planet heen warped.
Als het je niet aanstaat ga dan iets anders doen ?
Ik bedacht me aan het begin van de game dat het trainen van alle skills naar level 5, alleen maar voordelig is als je de komende jaar of misschien 2 jaar nog wel wilt spelen, Ik heb daarom paar training skills op level 5 gebracht.
ok.. iteron mark V is idd the best, nooit ontkent , en nog vrij goedkoop ook (1.1 mil dacht ik). maareuh.. 28 dagen trainen.. pfoe. doe ik wel als ik 28 dagen geen zin meer heb om eve te spelen ofzo, en niet iedereen vind t leuk om te haulen of traden.. echter zou ik m ook graag willen besturen, maaruh.. duurt zo lang
traktor scratch!
Binnenkort komen er Cyberimplants, die krijgen ook skills bonussen e.d. kan leuk wordenErikie schreef op 10 September 2003 @ 23:48:
ok.. iteron mark V is idd the best, nooit ontkent , en nog vrij goedkoop ook (1.1 mil dacht ik). maareuh.. 28 dagen trainen.. pfoe. doe ik wel als ik 28 dagen geen zin meer heb om eve te spelen ofzo, en niet iedereen vind t leuk om te haulen of traden.. echter zou ik m ook graag willen besturen, maaruh.. duurt zo lang
cyberimplants?! hmm, komt me wel bekend voor , maar wat moet ik me daarbij voorstellen?! gwoon een skill uploaden in je implant en gaan met die banaan?
traktor scratch!
Neen, het worden items die je(met behulp van een skill) kunt inbrengen.Erikie schreef op 11 September 2003 @ 15:10:
cyberimplants?! hmm, komt me wel bekend voor , maar wat moet ik me daarbij voorstellen?! gwoon een skill uploaden in je implant en gaan met die banaan?
Denk daarbij bijvoorbeeld aan:
- één of meerdere ogen
- hersenen
e.d.
Het voordeel dat je hierbij behaalt is dat sommige bonussen hebben zoals bijvoorbeeld:
- extra attributes(+1/+2 perception bijvoorbeeld)
- een nieuw skill level(+1/+2 op Gallente Battleship bijvoorbeeld).
Een nadeel zal wel worden dat deze dingen ONTZETTEND duur gaan worden, de laatste geruchten zijn dat ze ter prijzen van een battleship over de toonbank zullen gaan.
Begin alvast maar met sparen dus.
En als je doodgaat verlies je je implant
dit heb je natuurlijk altijd bij schaarse producten, maar als ik het goed begrepen heb, gaat CCP eerst kijken wat de uitwerking is van de implants .. alvorens de markt te besproeien met implants.Anoniem: 90226 schreef op 11 september 2003 @ 16:47:
[...]
Een nadeel zal wel worden dat deze dingen ONTZETTEND duur gaan worden, de laatste geruchten zijn dat ze ter prijzen van een battleship over de toonbank zullen gaan.
Begin alvast maar met sparen dus.
... MMORPG Addict.
Als ik vragen mag, hoe gaat het vechten precies in zijn werk bij EVE-online? Ik heb namelijk gehoord dat je ook als piraat kan gaan spelen, of juist op piraten kan gaan jagen, maar dat het vechten op zich nogal saai is, en dat het meer op equipement neerkomt dan op skills.
Tis natuurlijk logisch dat iemand met een veel sterker, duurder en geavanceerder schip in het voordeel is, maar als ik het goed heb gehoord, was het echt een kwestie van klikken en afwachten wat er gebeurd.
Tis natuurlijk logisch dat iemand met een veel sterker, duurder en geavanceerder schip in het voordeel is, maar als ik het goed heb gehoord, was het echt een kwestie van klikken en afwachten wat er gebeurd.
En zo is het!
absoluut niet mee eens, je hebt het gevecht compleet zelf in de hand, het enigste wat je mist is de besturing van je schip want je moet op een target klikken en zeggen dat ie em moet "volgen" maar die tijd die je normaal daarvoor gebruikt heb je zeker nodig voor alle andere dingen bijv: het reloaden van wapens ... het boosten van je shield .. het switchen van targets, het afschieten van rockets of smartbombs, het gebruiken van een webbie, repair module .. en verschillende andere mogelijkheden. Persoonlijk vond ik de battles in Eve een van de boeiendste dingen in het spel.Aseslno schreef op 11 September 2003 @ 19:58:
Als ik vragen mag, hoe gaat het vechten precies in zijn werk bij EVE-online? Ik heb namelijk gehoord dat je ook als piraat kan gaan spelen, of juist op piraten kan gaan jagen, maar dat het vechten op zich nogal saai is, en dat het meer op equipement neerkomt dan op skills.
[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 11-09-2003 20:14 ]
... MMORPG Addict.
Leuk antwoord, maar niet het hele antwoord op zijn vraag.CRiMiNaL schreef op 11 September 2003 @ 20:11:
[...]
absoluut niet mee eens, je hebt het gevecht compleet zelf in de hand, het enigste wat je mist is de besturing van je schip want je moet op een target klikken en zeggen dat ie em moet "volgen" maar die tijd die je normaal daarvoor gebruikt heb je zeker nodig voor alle andere dingen bijv: het reloaden van wapens ... het boosten van je shield .. het switchen van targets, het afschieten van rockets of smartbombs, het gebruiken van een webbie, repair module .. en verschillende andere mogelijkheden. Persoonlijk vond ik de battles in Eve een van de boeiendste dingen in het spel.
Combat in EVE is heel simpel.Aseslno schreef op 11 September 2003 @ 19:58:
Wat je ten eerste moet weten is dat elk character een security status kan hebben(negatief of positief). Postieve security status krijg je als je iets goeds doet(wat een cliché he?, en anders om voor de negatieve status)
Je komt dus een encounter tegen, zijnde het een PC of NPC, en die besluit jou aan te vallen of anders om.
Je locked de target zodat je wapens(mits je die hebt) heb kunnen beschieten. Diegene die dat het eerste doet lokt een AOA(Act Of Agression) uit en die krijgt een nieuwe security status van de volgende keuze.
- Postief als de ander een NEGATIEVE status heeft onder de -1.00
- Negatief als een ander een security status heeft beven de -1.00
Daarna komt het erop neer hoe wendbaar en snel je schip is, en hoeveel extra's zoals shield boosters(die langzaam je shield terug brengen op normaal niveau), afterburners(snelheid/wendbaarheid) e.d.
Daarbij komen skills ook een heel eind kijken, voor elk punt dat je in een skill stopt krijg je niet alleen de mogelijkheid om nieuwe items/equipment te gebruiken maar komt er ook een aantal % bij op bijvoorbeeld damage, defence, energy output e.d.
Een skill in Medium Hybrid Gunnery levert je bijvoorbeeld 5% extra Hybrid turret damage op. Nu lijkt 5% niet veel, maar als je dat maal 5 doel(maximum level van een skill) komt je toch uit op 25%.
Dit geldt ook voor dingen zoals Capacitor power(je energie output die je nodig hebt op wapens af te schieten, te vliegen en dergelijke).
Alle + bonussen die je dus op je Capacitor hebt zijn altijd welkom, gezien je zonder Capacitor letterlijk nergens komt of bent.
Het is dus een combinatie van skills en equipment, maar natuurlijk telt wel de voetnoot dat diegene met het grootste wapen wel vaker wint.
De reden dat je het schip niet direct bestuurt, is volgens mij dat je niet de piloot van een schip bent, maar de bevelhebber. Jij geeft dus commando's aan de piloot, aan de tactical officer, e.d., en diegene in kwestie bepaalt dan hoe dit uitgevoerd wordt. ofzo
Anoniem: 68777
ik heb het ook een maandje of 1,5 gespeeld maar het spel werd mij een beetje te saai... misschien zat ik bij de verkeerde corp of wat dan ook, maar het werd mij een beetje te langdradig. Zit nu dus met een spel van 45 euro opgescheept
Dat klopt inderdaad, de schepen hebben ook crew sizes en dergelijke.Scientist schreef op 12 September 2003 @ 02:05:
De reden dat je het schip niet direct bestuurt, is volgens mij dat je niet de piloot van een schip bent, maar de bevelhebber. Jij geeft dus commando's aan de piloot, aan de tactical officer, e.d., en diegene in kwestie bepaalt dan hoe dit uitgevoerd wordt. ofzo
Ieder spel is wat je er zelf van maakt, ook EVE dus.Anoniem: 68777 schreef op 12 September 2003 @ 10:24:
ik heb het ook een maandje of 1,5 gespeeld maar het spel werd mij een beetje te saai... misschien zat ik bij de verkeerde corp of wat dan ook, maar het werd mij een beetje te langdradig. Zit nu dus met een spel van 45 euro opgescheept
En die skills zijn dus eigenschappen van je character die je eerst gehaald moet hebben. Dus je eigen echte skills zijn dan minder relevant?Het is dus een combinatie van skills en equipment, maar natuurlijk telt wel de voetnoot dat diegene met het grootste wapen wel vaker wint.
Of zie ik dat verkeerd?
En zo is het!
minder relevant wel ... maar je moet ze wel hebben, ik bedoel een beetje gezonde combat tactic mistaat je in geen enkel gevecht.
... MMORPG Addict.
OMG hoe lang doet play.com over leveringen? heb donderdag of vrijdag besteld, op de site stond dat het op voorraad was en dat het binnen 24 uur geleverd zou worden, nu nog steeds nix binnen gehad.
uhm play zit in engeland he, is dus internationale post, kan wel een weekje duren hoor.
Anoniem: 6441
Play duurt bij mij meestal tussen de 5 en de 10 dagen, hangt er ook een beetje van de selektvracht af
Maar ik zit er ook op de wachten heb hem daar woensdag of zo besteld, (25 euro is nie duur
) dus wil ook spelen
Ik bestel persoonlijk AL mijn DVD's bij play.com en ik heb het altijd woensdag op de mat(maadag bestellen).
Kan natuurlijk ook anders, hangt denk ik van de drukte af ?
Kan natuurlijk ook anders, hangt denk ik van de drukte af ?
Bijna mijn Frigate op lvl 4, lol. Duurde ff.
Zometeen als ik wat geld heb maar eens gaan kijken voor die cruiser skills

Hee dat is ook toevallig, ik ben om 10 voor 4 vandaag klaar.. kan ik eindelijk m'n cruiser skill beginnen (Had em al gekocht.. )nimmolon schreef op 16 September 2003 @ 21:52:
Bijna mijn Frigate op lvl 4, lol. Duurde ff.
Nee ik heb hem nog nietCU2morO schreef op 16 September 2003 @ 21:00:
maverick: heb je hem ondertussen al?
ik heb em eindelijk binnen ... net op de "patchday" de downtime is nu extended tot 16:00 CET ...
.... 'k hoop niet dat ze em nog langer extenden
... MMORPG Addict.
Anoniem: 20531
Juppie... had binnen 2 min een crash
ff me resolutie aangepast. En was al me instellingen kwijt.
Moet nog even minen voor ik Cruiser skill kan kopen, ondertussen maar even de andere skills omhoog helpen
[ Voor 1% gewijzigd door nimmolon op 17-09-2003 22:40 . Reden: typo ]
maverick -> zodra je hem hebt, bedwing jezelf tot het direct installen en post het hier ff, dan weet ik dat ik nog 2 dagen moet wachten
\o/ Ik heb hem binnenCU2morO schreef op 17 September 2003 @ 23:42:
maverick -> zodra je hem hebt, bedwing jezelf tot het direct installen en post het hier ff, dan weet ik dat ik nog 2 dagen moet wachten
Nu nog wachten tot dat ik klaar ben met werken
Iemand onder tussen nog tips voor een beginnner? Of dingen waar ik voor moet opletten
Anoniem: 16462
tip: Join zsm een corporation. Dan kun je vanalles vragen en krijg je hulp van je corpgenoten. Verder, kom naar chat channel dutch. Oja wat denk ik slim is, is om zsm een frigate met grote cargohold te kopen en er miner 1's (te koop op de markt) op te zetten. Of liever nog betere minng lasers die je corp genoten misschien voor je hebben. En dan maar minen. Ga omber minen in 1.0 of 0.9 of 0.8 systems, da's veilig en de cash is wel ok die je ermee kan verdienen.
Wat ik me nu af vraag is hoe het met het handelen zit.
Zelf heb ik dit spel niet, maar ik heb wel de beta 7 gespeeld. en toen was er vrijwel geen geld te verdienen met het inkopen van spullen op het ene station en het verkopen op een ander station.
Hoe zit dat nu? is daar ondertussen verandering in gekomen (wat volgens mij wel de bedoeling was dat dat zou veranderen). Of is dat nog steeds zo?
Zelf heb ik dit spel niet, maar ik heb wel de beta 7 gespeeld. en toen was er vrijwel geen geld te verdienen met het inkopen van spullen op het ene station en het verkopen op een ander station.
Hoe zit dat nu? is daar ondertussen verandering in gekomen (wat volgens mij wel de bedoeling was dat dat zou veranderen). Of is dat nog steeds zo?
Cruiser skill is iig binnen 
btw zanac, thx for the tips, maaruh wat zijn betrouwbare corps ??? Ik wil er best 1 joinen, maar ik ken er geen
btw zanac, thx for the tips, maaruh wat zijn betrouwbare corps ??? Ik wil er best 1 joinen, maar ik ken er geen

Ik trade voor ongeveer 20 mil profit per run, goed er zitten continue pirates achter me aan, en ik doe er misschien een uur over.InfInIte_Dutch schreef op 18 September 2003 @ 16:16:
Wat ik me nu af vraag is hoe het met het handelen zit.
Maar wel 20 mil
zeg datdanweerwel. . zou je misschien een tipje kunnen geven
?!
traktor scratch!
Kan ik wel jaErikie schreef op 19 september 2003 @ 02:37:
zeg datdanweerwel. . zou je misschien een tipje kunnen geven?!
Fountain / 0.0 systemen, daar trade ik altijd - alleen daar heb je een degelijke kennis van die systemen van nodig die je eigenlijk alleen maar met trial/error geleerd krijgt.
De belangrijkste dingen:
- weten welke pirate factions er zitten, SL, TTY e.d.
- NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT autopilot aan, das instant death zeg maar gezien pirates rond de autopilot routes campen.
- zorgen dat ze niet weten dat je er bent, want dan ben je de zak.
maar goed, items die je kunt traden.
- datasheets(heel erg woei soms)
- depleted uranium, mits je een goeie supply kunt vinden ERG lucratief.
Schepen die ik aanraad om mee te traden, een Bestower.
Het ding is gewoon te grof voor de tijd aan skills die je erin moet steken(max 30 uur).
Snelheden op mijn bestower
- 1350 m/s met OD's(31.5%) en 4 AB's(35.6%) en alle navigation skills op 4
- 550 m/s met AB's(35.6%) en 4 Cargo Expanders(basic).
En dan maar gaan met die banaan, ik kan je echt geen routes gaan uitleggen want die zijn er niet.
Je moet gewoon weten waar je wat kunt halen, een waar ze dat willen.
Als je langs mo0 kunt komen is de fountain erg leuk, maar dat lukt alleen de meest ervaren spelers.
hmm.. klinkt eng
ps, ben nu pas voor m'n amarr industrial ship aan het trainen. eigenlijk nooit echt gedaan omdat ik een iteron mark V wilde besturen, maar dat idee heb ik ff van de baan geschoven
. ps, kun je geen MWD's op je bessie mounten?! (misschien wel 2 ? ). want dan moet t makkelijk te doen zijn lijkt mij. 'k had net toevallig spiced wine ofzo kunnen traden met een winst van 200K, dus dat vond ik al veel.. maarja, 20 Mil per traderun is natuurlijk heel erg mooi, maar dan zou je dus ook al een dikke portemonaie moeten hebben
.
ps, spelen die mo0 gasten ook 's nachts (dus tussen 4 - 8 uur in de ochtend ?! ) .
ennuh, wat ecm spul op een bestower helpt dat ook tijdens zo'n gate attack?
ps, spelen die mo0 gasten ook 's nachts (dus tussen 4 - 8 uur in de ochtend ?! ) .
ennuh, wat ecm spul op een bestower helpt dat ook tijdens zo'n gate attack?
[ Voor 8% gewijzigd door Erikie op 19-09-2003 07:51 ]
traktor scratch!
nop, je bent immers ook geen piloot van een schip, meer een bevelhebberAnoniem: 58898 schreef op 19 september 2003 @ 08:45:
kan je in dit spel ook in de cockpit van een spaceship zitten?
traktor scratch!
Erikie: Een microwarpdrive op een bestower is mogelijk, maar dan moet je wel items fitten die de powergrid van het schip vergroten en flink ook. Twee fitten is onmogelijk volgens mij. Veel te weinig powergrid.
ECM spul erop zou ik niet doen. Als je gelocked wordt ben je toch wel de zak als de pirates een beetje professioneel bezig zijn. Kun je beter je slots gebruiken voor dingen zoals afterburners.
Arnout109: Er zijn veel mensen die dit spel niet gaan spelen omdat ze een descent-achtige of freelancer stijl verwachten. Dat je in de cockpit zit en dogfights kan doen. Zo is EVE nooit bedoeld dus dat zit er echt niet in.
ECM spul erop zou ik niet doen. Als je gelocked wordt ben je toch wel de zak als de pirates een beetje professioneel bezig zijn. Kun je beter je slots gebruiken voor dingen zoals afterburners.
Arnout109: Er zijn veel mensen die dit spel niet gaan spelen omdat ze een descent-achtige of freelancer stijl verwachten. Dat je in de cockpit zit en dogfights kan doen. Zo is EVE nooit bedoeld dus dat zit er echt niet in.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 16462 op 19-09-2003 11:51 ]
1 MDW is mogelijk, als je 4 Powercore's erop plakt van +11% en HEEL VEEL engineering related skills hebt.
2 is helaas nog onmogelijk, misschien met level 2/3 tech.
Een Iteron mark 5 is helemaal niet zo goed als je denkt, ook ik wou enkele dagen geleden een Iteron mark 5 gaan vliegen maar dat heb ik ook maar van de baan geschoven. Waarom ?
- De bestower heeft maar max 30 uur training tijd nodig, en heeft, met Amarr industrial op 2 meer base cargo als een Iteron mark 5.
- Een Iteron mark 5 heeft wel 5/5 slots, maar NOOIT genoeg power om ze allemaal goed te kunnen gebruiken, beetje onze dus.
- Een bestower is wendbaarder(je zou het niet zeggen maar toch) dan een Iteron mark 5.
reden genoeg om voor een bestower te kiezen.
2 is helaas nog onmogelijk, misschien met level 2/3 tech.
Een Iteron mark 5 is helemaal niet zo goed als je denkt, ook ik wou enkele dagen geleden een Iteron mark 5 gaan vliegen maar dat heb ik ook maar van de baan geschoven. Waarom ?
- De bestower heeft maar max 30 uur training tijd nodig, en heeft, met Amarr industrial op 2 meer base cargo als een Iteron mark 5.
- Een Iteron mark 5 heeft wel 5/5 slots, maar NOOIT genoeg power om ze allemaal goed te kunnen gebruiken, beetje onze dus.
- Een bestower is wendbaarder(je zou het niet zeggen maar toch) dan een Iteron mark 5.
reden genoeg om voor een bestower te kiezen.
Iteron 5 is niet relaxt. Duurt veel te lang om die skills te krijgen, is te duur en heeft niet eens zoveel extra ruimte.
Je kan standaard je cargo space uitbreiden met zowel cargo expanders en cargo containers IN je cargo space. Zo kan je dus 3 huge containers in je badger vervoeren (2 18% expanders). Winst 900 Cargo space. Totaal is nu ongeveer 5400 cargo space.
Als er nog NL noobs zijn die wat nodig hebben : ik heb genoeg troep rondliggen : rond de 20 miner 1's ondertussen onder andere.
Msg me ingame (s4mp3r0r) of kom langs in Assiad.
Schepen nu :
Thorax, Badger II.
700 k aan skills.
Corp:
www.zitek-corp.com
Je kan standaard je cargo space uitbreiden met zowel cargo expanders en cargo containers IN je cargo space. Zo kan je dus 3 huge containers in je badger vervoeren (2 18% expanders). Winst 900 Cargo space. Totaal is nu ongeveer 5400 cargo space.
Als er nog NL noobs zijn die wat nodig hebben : ik heb genoeg troep rondliggen : rond de 20 miner 1's ondertussen onder andere.
Msg me ingame (s4mp3r0r) of kom langs in Assiad.
Schepen nu :
Thorax, Badger II.
700 k aan skills.
Corp:
www.zitek-corp.com
[ Voor 4% gewijzigd door Pete_Sampras op 19-09-2003 14:48 ]
Old school gamer met een lag en een traan.
Fountain? Tenzij je in de FA zit zou ik er maar niet naar toe gaan.Anoniem: 90226 schreef op 19 September 2003 @ 04:04:
[...]
Kan ik wel ja
Fountain / 0.0 systemen, daar trade ik altijd - alleen daar heb je een degelijke kennis van die systemen van nodig die je eigenlijk alleen maar met trial/error geleerd krijgt
m0o/sinister campt bijna altijd in FD-MLJ en PF-236.- weten welke pirate factions er zitten, SL, TTY e.d.
onzin- NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT autopilot aan, das instant death zeg maar gezien pirates rond de autopilot routes campen
Meestal zien ze je snel in local channel- zorgen dat ze niet weten dat je er bent, want dan ben je de zak.
Robotics is meestal ook heel goedmaar goed, items die je kunt traden....
Nogmaals, ga niet naar fountainAls je langs mo0 kunt komen is de fountain erg leuk, maar dat lukt alleen de meest ervaren spelers
Als je pirates wilt vermijden moet je gewoon in empire space blijven. De meesten hebben een negatief security status, waardoor ze empire space niet binnen kunnen
Je kunt er 1 fitten als je engineering lvl 4 en 4 reactor control units (+10%) hebtErikie schreef op 19 September 2003 @ 07:46:
... ps, kun je geen MWD's op je bessie mounten?! (misschien wel 2 ? ). want dan moet t makkelijk te doen zijn lijkt mij.
ohnee, ik denk dat ik ook een probleem heb. Ik heb het spel eindelijk binnen en met success installed, maar bij het registeren vraag ie om betaal methode (CreditCard/PayByCash.com/Game Time Card). ik ben 17 en heb dus geen credit card. ik heb met iemand die ik ken (en ook eve doet) dat hij voor me zou betalen met credit card en ik via bank hem zou betalen, maar hier moet ik een CC nummer invullen of 1 van de andere 2 kiezen. Weet iemand hoe ik nu het beste te werk kan gaan om zo snel mogelijk te kunnen eve-en?
edit: ik heb toch 1 maand gratis?
edit: ik heb toch 1 maand gratis?

[ Voor 4% gewijzigd door CU2morO op 19-09-2003 20:04 ]
Bel hem op en vraag z'n CC nummer je kan nog annuleren voordat ze de eerste keer afschrijven (na de eerste maand).
mja, maar ik denk niet dat ie zo maar ff ze CC geeft heh?
zelfde probleem hier 
maandag ff een CC aanvragen

maandag ff een CC aanvragen
Hmzz, is dat PayByCash niet iets dan, dat is toch zoiets al paypal?
quote van paybycash.com
No Credit Card? No Problem!
PayByCash™ offers the most comprehensive suite of alternate payment options available anywhere.
PayByCash systems service customers from around the world, spanning the bridge between Internet merchants and those who do not have or do not wish to use credit cards for Internet purchases. We offer consumers the ability to pay via Virtual Check (check submitted via World Wide Web), Bank/Wire Transfer, Check-by-FAX, Direct Debit, Western Union®, PayPal, Splash Plastic, Paymate, payENKRYPT, Certa-Pay, hyperWALLET, Cyphermint's PayCash System™, Citibank's "C2it" service, Cash, or Money Order and many other easy options! We accept payments in many currencies with options that are tailored to each customer's home country.
[ Voor 90% gewijzigd door StarLite op 19-09-2003 23:20 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
afaik is dat niet in nederland. of het had ontzettende wachttijden. het werkte iig niet d8 ik
Je kan met EVE toch ook gewoon met PayPal betalen of niet? Ik hoor hier alleen maar goede verhalen over. Het is echt een uiterst betrouwbare manier om over internet mee te betalen. Als je niet kiest voor een CC (wat ik trouwens goed kan begrijpen, want een CC moet je toch mee oppassen - als je er niet mee kan omgaan geef je veel te veel geld uit-) dan is PayPal de beste oplossing lijkt mijStarLite schreef op 19 september 2003 @ 22:31:
Hmzz, is dat PayByCash niet iets dan, dat is toch zoiets al paypal?
[...]
hmm, jullie hebben me overgehaald toch eens die PayByCash te gebruiken en het werkte nog ook
ik maak nu gewoon geld over naar een nederlandse ABN amro die van PayByCash is, en zij maken het over naar EVE/CCP. Ook hoefde ik niet te wachten op confirmatie, ik kon plots inloggen (waarschijnlijk kon ik dat altijd al
). maar ik heb 40,- betaald voor 3 maanden, dus de eerste 4 maanden zitten jullie met mij opgescheept. de eerst impressie van het spel is geweldig, zelfs lichteffecten om een stilstaand plaatje te maken voor je avatar en verder zijn de menu's en opties ook erg uitgebreid (als je freelancer kloon verwacht is dit wel ff wat meer
, vooral omdat alles player based is. niets wordt volgens formules berekend, gewoon iedereen doet zijn ding

Wat is je ingame naam btw?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
username: CU2morO
character name: Cindy Goodwill (dont ask, om 0200 gaat me creativiteit omlaag)
character name: Cindy Goodwill (dont ask, om 0200 gaat me creativiteit omlaag)
lol, kan je een porno sterren corp oprichten 
Maaruh, datdanweerwel, kan je even de eerste post updaten met spelers ^^, volgens mij zijn er wel een aantal bij gekomen :x
Maaruh, datdanweerwel, kan je even de eerste post updaten met spelers ^^, volgens mij zijn er wel een aantal bij gekomen :x
jup.. mijn ingame naam is erikie .. hoe kan het ook anders
.. eigenlijk moeten we een keer een GoT corp oprichten!
traktor scratch!
Goed even op Klendau reageren, die blijkbaar alleen maar onbeargumenteerde posts kan maken.
In Empire space blijven is allemaal mooi en aardig, maar dan moet je maar gaan minen, zoals ik al ze hebben we het hier over traden met profit.
BTW, waarom zouden mensen met een negatieve security status niet in Empire space kunnen komen. Zelfs als je wanted bent kun je vrolijk rond fladderen, je moet alleen zorgen dat je security rating niet onder de -5.0 komt anders ben je inderdaad een flying duck(or goose, dunno).
Mocht Klendau besluiten hier nogmaals op in te gaan dan vraag ik hem dit met argumenten te doen, mocht hij het niet geloven kan ik best wel een aantal screenshots toveren.
* Anoniem: 90226 hails the almighty Empire trader Klendauwtf ?
Fountain dus, en waarom niet.Anoniem: 45473 schreef op 19 September 2003 @ 19:13:
[...]
Fountain? Tenzij je in de FA zit zou ik er maar niet naar toe gaan.
Dat was eerst, nu hangen ze overal rond(helaas).[...]
m0o/sinister campt bijna altijd in FD-MLJ en PF-236.
Dus jij vliegt, met Autopilot aan door de Venal, ik wens je veel sucess.[...]
onzin
Je ziet toch niet in je huidige local channel wie er in het volgende systeem voor de gate ligt of wel ? DAAROM moet je dus weten waar wie is, en hoe ze werken. Even wakker blijven aub.[...]
Meestal zien ze je snel in local channel
Als je een profit van max 500k per run wilt maken wel ja, maar we hebben het hier over traden schat, met andere woorden, we hadden het hier over het feit hoe je mogelijk 20mil per trade kunt halen.[...]
Robotics is meestal ook heel goed
Fountain, Stain en Venal zijn DE ideale plekken om te traden, alles wat je haalt is er nooit duur en je vindt altijd wel een demand(zelfs een demand voor construction bricks ooit gezien(or I tend to believe)).[...]
Nogmaals, ga niet naar fountain(Stain en venal trouwens ook niet)
Als je pirates wilt vermijden moet je gewoon in empire space blijven. De meesten hebben een negatief security status, waardoor ze empire space niet binnen kunnen
In Empire space blijven is allemaal mooi en aardig, maar dan moet je maar gaan minen, zoals ik al ze hebben we het hier over traden met profit.
BTW, waarom zouden mensen met een negatieve security status niet in Empire space kunnen komen. Zelfs als je wanted bent kun je vrolijk rond fladderen, je moet alleen zorgen dat je security rating niet onder de -5.0 komt anders ben je inderdaad een flying duck(or goose, dunno).
Mocht Klendau besluiten hier nogmaals op in te gaan dan vraag ik hem dit met argumenten te doen, mocht hij het niet geloven kan ik best wel een aantal screenshots toveren.
* Anoniem: 90226 hails the almighty Empire trader Klendauwtf ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 90226 op 20-09-2003 21:02 ]
Dan hebben we geloof ik liever 4 AB's en cargo expanders, geneog speed(mocht je het goed doen) en meer cargo.Anoniem: 45473 schreef op 19 September 2003 @ 19:16:
[...]
Je kunt er 1 fitten als je engineering lvl 4 en 4 reactor control units (+10%) hebt
hmm. naja, ik denk dat trade runs van 20M per trade erg sporadisch voorkomen maar runs van 1 mil per keer is wel netjes. . toevallig had ik van de week een excel sheet proberen te maken van alle producten, prijzen en stations (per region dan), maar heel veel regions hanteren de zelfde prijs.. tenzij je naar 0.0 regions gaat, maar da's ENG!
traktor scratch!
mijn maximum ooit was 31 mil, en dat is een tijd geleden - normale runs pak ik een profit van +/- 10 mil, en dat varieert dan van 10 jumps retour tot 100+ jumps heen(en dan nog terug).Erikie schreef op 20 september 2003 @ 21:46:
hmm. naja, ik denk dat trade runs van 20M per trade erg sporadisch voorkomen maar runs van 1 mil per keer is wel netjes. . toevallig had ik van de week een excel sheet proberen te maken van alle producten, prijzen en stations (per region dan), maar heel veel regions hanteren de zelfde prijs.. tenzij je naar 0.0 regions gaat, maar da's ENG!
In 0.0 kun je heel leuk traden.
Oh ja mijn naam in game is: Masonius, die gebruik ik altijd als Maverick-X in gebruik is of als het - niet mag
Ben nog niet echt bezig, begin het wel een beetje door te krijgen zit al in een corp maar heb in het weekend nooit tijd om te spelen
Dus vanaf maandag er flink tegen aan want het ziet er in ieder geval zeer mooi uit
Screenshots mogen altijd wel, dan kan ik voor mezelf rechtvaardigen dat ik nog een jaar moet sparen voor een eve-compatible computerAnoniem: 90226 schreef op 20 september 2003 @ 20:59:... een aantal screenshots toveren
[ Voor 14% gewijzigd door |orion op 21-09-2003 12:01 . Reden: quote gerepareerd ]
ik krijg op dit moment geen verbinding met de server Tranquillity. bij jullie ook?
edit: staat er onder met grote letters scheduled downtime
edit: staat er onder met grote letters scheduled downtime

[ Voor 30% gewijzigd door CU2morO op 21-09-2003 13:35 ]
Ik krijg wel verbinding, maar daarna blijft het een mooi zwart scherm
ff kijken hoe ik dit weer fix

Anoniem: 49857
Keb EVE sinds Vrijdag in huis na een week wachten ( moest speciaal besteld worden bij Dynabyte )
Afgelopen Dinsdag een CC aangevraagt maar dat kan ook nog wel een paar dagen duren.
Spel op m'n HD en gepatched tot 1217 en kan dus nog niet spelen .
Geduld is een schone zaak heb ik me laten vertellen ...... yea right
Afgelopen Dinsdag een CC aangevraagt maar dat kan ook nog wel een paar dagen duren.
Spel op m'n HD en gepatched tot 1217 en kan dus nog niet spelen .
Geduld is een schone zaak heb ik me laten vertellen ...... yea right
Flink wat server probleempjes op het moment in eve 
Paar systems waar je stuck raakt en ze hebben last van een server probleem mbt de load op de server die te hoog zou zijn.
Paar systems waar je stuck raakt en ze hebben last van een server probleem mbt de load op de server die te hoog zou zijn.
Dit topic is gesloten.