[PC] EVE Online Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.393 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Als ik snel door dit draadje lees dan haal ik eruit dat je dus kan kopen een "gold edition" waar je 1 maand gratis spelen bij krijgt maar ook dat er dus wel versies zijn te downloaden maar daarvoor moet je gelijk dokken voor het spelen?

Zo ja waar haal ik dat dan? Zo nee... ben alweer weg ;)

Groet,

Een Freelancer fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Padme schreef op 30 november 2003 @ 21:25:
Als ik snel door dit draadje lees dan haal ik eruit dat je dus kan kopen een "gold edition" waar je 1 maand gratis spelen bij krijgt maar ook dat er dus wel versies zijn te downloaden maar daarvoor moet je gelijk dokken voor het spelen?

Zo ja waar haal ik dat dan? Zo nee... ben alweer weg ;)

Groet,

Een Freelancer fan :)
Nope.
Je KAN patchen vanaf een beta versie, maar je moet nog steeds een activation code hebben om je login te kunnen aanmaken en daarvoor moet je het spel kopen in de winkel.
Je kan dus niet zonder het spel in de winkel te halen spelen...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45

Erikie

www.erikie.nl

nimmolon schreef op 30 november 2003 @ 19:31:
Kan je er mij niet een paar verkopen dan :D

Voor een zacht prijsje ;)
join voor de gein ff de trade chat.. komen ze als warme broodjes voorbij :) (en miners II )

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
En dan kost ie in de winkel... ? (sorry als ik stomme vragen stel maar iemand heeft mij ooit verteld dat die niet bestaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

circa 50 euro oid.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Maar bij www.play.com is hij goedkoper :) Moet je wel een weekje anderhalf wachten totdat hij binnen is.

http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=123018

Omgerekend 26.14 in euro's volgens gwk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Dan zal ik daar eens kijken... scheelt toch wel aardig qua prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52896

Gister nog ff 3 screenshots gemaakt van een paar leuke torpedos:

http://www.xgn.nl/evescreen/torpedo1.jpg
http://www.xgn.nl/evescreen/torpedo2.jpg
http://www.xgn.nl/evescreen/torpedo3.jpg

Ik vind het op dit moment niet echt meer waard om harvester mining drones te kopen ze zijn nu iets van 400k per stuk terwijl die gene die ik nu heb voor 95k per stuk heb gekocht... gelukkig heb ik nog een paar reserver als deze worden opgeblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Im bored stiff, iemand... vertel je ervaringen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98672

Ik ben net met eve-online begonnen, na een tijdje met een alt van mijn huisgenoot gespeeld te hebben.

Het trainen van learning skills kost veel tijd in het begin, maar ik geloof dat het zeker wel de moeite is... Totdat ik die skills op lvl 4 heb, ben ik agent missies aan het doen :O

Als je het spel wil kopen, dan is www.comcol.nl een goede plek, 29 euro, en ik had het spel na 2 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Ik speel het niet meer helaas, geen tijd meer voor :|

Ik wil van mijn account af (inclusief een heftig character met bs en veel cash). Geinteresseerden kunnen me mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462 schreef op 01 december 2003 @ 15:22:
Ik speel het niet meer helaas, geen tijd meer voor :|

Ik wil van mijn account af (inclusief een heftig character met bs en veel cash). Geinteresseerden kunnen me mailen :)
Ik, ik jean! :D

Ik heb een research character nodig waarmee ik ook nog kan haulen e.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 01-12-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Hmmm, mijn stats houden mijn cashflow niet bij :P

Paar keer opnieuw begonnen, maar heb nou eindelijk een character wat bevalt, maar zaterdag even flink wezen minen zodat ik eindelijk mijn cruiser kon kopen en dan moet ik nu gewoon blijven wachten totdat mijn stats up to it zijn.... :'(

Ah well, dan nog maar 2 daagjes minen, kan ik mijn cruiser tenminste nog fatsoenlijk equippen ook (o nee, dan moet ik wéér op mijn stats wachten :()

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Tja en dan maar ff een corp piccy, hij was eerst beter todat er een mongool in een aaphok met een MWD iedereen uit positie gooide :/

Afbeeldingslocatie: http://www.locc.net/PP2G/family_small.jpg

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

lees wel dit voordat je een account verkoopt

Ik heb zelf ook een account overgenomen, je kan CCP mailen zoals hierboven beschreven.

Daarna moet je alle account info veranderen, geen gevaar dat iemand je CC info overneemt alleen de laatste 4 cijfers zijn zichtbaar.

Have fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister weer lekker wezen minen in 0.0 space met mijn corp. Met totaal 4 personen zijn we bezig geweest en na 3 uur hadden we per persoon iets van 20miljoen aan zydrine en megacyte binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
en had je het binnen die 3 uur ook weer in empire space? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het was 4 jumps van een station en daar heb ik toevallig een koper zitten :) dus het was niet eens nodig om het naar empire space te brengen en refining doe ik zelf op 5/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
hm zoveel bistot/crokite 4 jumps van een station vandaan komt niet echt vaak meer voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel als je weet waar je moet zoeken :) had 1 astroid belt met daarin ongeveer 10k crokite totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minen sucks, farmen roeleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eve site is veranderd :) ziet er nu goed uit. En je kan nu een account online kopen en de client gewoon downloaden het is ongeveer 20dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 52896 schreef op 03 december 2003 @ 12:09:
eve site is veranderd :) ziet er nu goed uit. En je kan nu een account online kopen en de client gewoon downloaden het is ongeveer 20dollar
Dat maakt het wel aantrekkelijk :)

Het is jammer dat ik eigenlijk geen tijd heb voor dit soort spellen, maar ik ben toch wel benieuwd hoe het is geworden na de beta. De beta was bijna onspeelbaar: veel lag, veel GUI errors/bugs, spel liep vast als je op een pirate ging schieten. Maar zoals ik hoor/lees moet het toch een leuk spel geworden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er idd erg goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

kan de startposter even deze link erin zetten over skills ??

http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=42051

Erg handig, cker als je net begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52896 schreef op 03 december 2003 @ 12:09:
Mmm dat maakt het toch wel aantrekkelijk om er nog een account bij te nemen, zou in iedergeval verschrikkelijk handig zijn om er een hauler bij te kunnen maken, ben niet zo'n corp mens zeker niet mijn vreemde on-line uren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
Anoniem: 6441 schreef op 03 december 2003 @ 16:22:
[...]

Mmm dat maakt het toch wel aantrekkelijk om er nog een account bij te nemen, zou in iedergeval verschrikkelijk handig zijn om er een hauler bij te kunnen maken, ben niet zo'n corp mens zeker niet mijn vreemde on-line uren :)
Maar krijg je bij de CD versie wel een handleiding of zoiets?? Er wordt zoveel verwezen naar wapens, schepen, etc. en op de site zelf staat hier bar weinig over. Mocht je bij de cd ook niets krijgen, of een pdf ofzo, dan ga ik ook online kopen denk ik (scheelt weer geld & bezorgtijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je het spel in het hoesje koopt krijg je ook een 80 pagina boekje er bij met uitleg, maar je kunt het meeste wel vrij makkelijk vragen in je begin systeem/corp , dus het is niet echt nodig, ik heb het niet echt gebruikt. Meeste spelers die in de begin systemen zijn helpen graag dus je kunt ze van alles vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Anoniem: 6441 schreef op 03 december 2003 @ 17:07:
Als je het spel in het hoesje koopt krijg je ook een 80 pagina boekje er bij met uitleg, maar je kunt het meeste wel vrij makkelijk vragen in je begin systeem/corp , dus het is niet echt nodig, ik heb het niet echt gebruikt. Meeste spelers die in de begin systemen zijn helpen graag dus je kunt ze van alles vragen :)
Dus de uitleg in het boekje is de extra 5-25 euro (afhankelijk van waar je hem koopt) niet waard? Een cd branden kan ik zelf ook, en hoesjes verzamelen alleen maar stof ;)

Ik las verder wel iets interessants: affiliates. Worden deze al gebruikt door iemand hier?? Ok, 1 iemand wordt er maar beter van, maar je zou een systeem kunnen bedenken waarmee je de bonus die je krijgt weer verdeeld dus zodat iedereen er beter van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
hmmz dat je hem nu online kan kopen is wel interresant. hoewel ik nog steeds twijfel.
Ik heb de laatste beta (7) gespeeld. toen was het eigelijk alleen maar minnen, minen en bijna niets anders... :/
Ik volg al sinds het einde van de beta dit topic, dus ik heb nog wel interesse in het spel.
Ik heb alleen door mn stage weinig tijd, maar die duurt nog ongeveer 45 dagen dus daarna heb ik wel meer tijd denk ik. :)
FlamerX schreef op 03 december 2003 @ 17:42:
[...]

Dus de uitleg in het boekje is de extra 5-25 euro (afhankelijk van waar je hem koopt) niet waard? Een cd branden kan ik zelf ook, en hoesjes verzamelen alleen maar stof ;)

Ik las verder wel iets interessants: affiliates. Worden deze al gebruikt door iemand hier?? Ok, 1 iemand wordt er maar beter van, maar je zou een systeem kunnen bedenken waarmee je de bonus die je krijgt weer verdeeld dus zodat iedereen er beter van word.
Heb het net ff bekeken, maar je wordt er beide beter van hoor :) zelf krijg je 10 exta gratis dagen, en die ander krijgt 7 dollar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
InfInIte_Dutch schreef op 03 december 2003 @ 17:53:Heb het net ff bekeken, maar je wordt er beide beter van hoor :) zelf krijg je 10 exta gratis dagen, en die ander krijgt 7 dollar. :)
Ja, dat zag ik, maar ze hebben net weer de boel veranderd. De FAQ is flink ingekort (3 dingen over), en ze hebben een agreement geplaatst. Kan nu alleen nog maar de $7 zien, niets meer over 10 extra dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

nieuwe site is echt zwaar ok, moet zeggen dat dit soort dingen me dan weer meevallen.

Ook dat het nu mogelijk is on-line een account aan te schaffen, iets waar menig EVE-Speler al heeeeel lang over zeurt, wijst erop dat ze toch wel luisteren naar ons.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geloof dat ze gestopt zijn met die huidige uitgever en naar een andere zijn gegaan, die het wel toestaat om het spel ook online te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Voor beginnende spelers hier even een overzicht van de verschillen tussen de races en hun class.

The career list zal nog volgen.

Overzicht Skills Rassen
Amarr
AmarrIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:734610
Amarr FrigateLiberal Holders31
Small Energy TurretWealthy Commoners13
EngineeringReligious Reclaimers4
Ni-KunniIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:58764
Amarr FrigateFree Merchants4
Small Energy TurretBorder Runners13
TradeNavy Veterans4
Caldari
DeteisIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:76575
Caldari FrigateMerchandisers4
Small Hybrid TurretScientists31
EngineeringTube Child4
CivireIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:56946
Caldari FrigateEntrepreneurs4
Small Hybrid TurretMercenaries4
Missile Turret OpsDissenters22
Gallente
GallenteIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:68844
Gallente FrigateActivists4
Small Hybrid TurretMiners4
DroneImmigrants22
IntakiIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:86376
Gallente FrigateArtists22
Small Hybrid TurretDiplomat4
ElectronicsReborn4
Minmatar
SabiestorIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:76566
Minmatar FrigateTinkerers4
Small Projectile TurretTraders4
MechanicRebels31
BrutorIntChaPerMemWill
Skills:Bloodline:46947
Minmatar FrigateWorkers4
Small Projectile TurretTribal Traditionalists13
NavigationSlave Child22

Ter duidelijkheid, de cijfers die achter de bloodline staan, krijg je dus bij je base class points. (e.g. een Minmatar Brutor met bloodline Worker zou dus 8 mem krijgen (4 base + 4 van bloodline brutor)

Deze skillpoints zijn heel belangrijk want ze bepalen hoe snel je iets kan trainen, dat is voor verschillende richtingen een andere skill. Over het algemeen wordt een beetje aangenomen dat dit de belangrijkheid is, voor een gemiddelde EVE'r:

Perception
Willpower
Memory
Intelligence
Charisma

Edit: Speciaal voor Pete zijn nu zelfs de Civire aantrekkelijk gemaakt ;) (Stiekem een van de sterkste Characters ook nog, Een Caldari Civire Mercenary, een bijna onverslaanbare 9 Per 10 Will combo, Alleen de Minmatar Brutor Slave Child met Per 11 Will 9 is daar net zo goed in ;))

Momenteel is onze corp ook nog aan het recruiten, semi-mining (ook Rat-Eradication >:)), en over het algemeen highly profitable vanwege grote mining meetings in < 0.5 space. Met genoeg vuurkracht om daar comfortabel te kunnen minen, interesse? Gus Corp, HQ @ Oursulaert (ours)

Laatste tip dan: Indien je geen zin heb om je er heel goed in in te lezen, en je gewoon lekker snel beter schepen wil kunnen besturen raad ik je de volgende career aan:

Operations > Command > Captain Training.

Dit heeft zeker ook zijn minpunten, maar die wegen zeker in het begin niet op tegen de pluspunten, namelijk beginnen met Frigate lvl 4, Spaceship Command lvl 2, wat maakt dat je (indien je genoeg cash weet te verdienen) na 1 dag in een cruiser kan stappen. IMHO niks zo vervelend als moeten wachten op een beter schip omdat je gewoon een flutpiloot bent :P

Zoals gezegd niet zaligmakend, want wil je geen career waarin je risico loopt neergemaaid te worden dan zal dit zeker niet de combo zijn die voor jou het beste is.

[ Voor 32% gewijzigd door zion op 04-12-2003 23:47 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Dit is heerlijk duidelijk, dank voor de post :)
Vaak zie je online allerlei onduidelijke versies maar deze is top :)

Kun je alleen Civire nog ff editten ?

Datdanweerwel : kun je dit in de beginpost zetten ?

Of zullen we een Eve online 2 topic beginnen (aangezien datdanweerwel een tijdje er niet geweest is) ??
Als dat gebeurt graag het aantal spelers updaten en deze lijst erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
Ik zit met een probleem, ik wil een Micro Warp Drive op mijn cargo ship zetten. het gaat om een Caldari Badger 2 met maar 30 powergrid en er is 50 powergrid nodig.
Als ik alle modules e.d. uit zet heb ik 34 powergrid (4 meer dus door mijn skills) maar ik heb geen idee welke skill dit is. voor zover ik kan zien gaan ze allemaal om of cpu of capacitor. de enige die mogelijk voor powergrid kan dienen is de basic 'engineering' waar bij attributes een +5% staat bij een batterij met bliksem (capacitor) en een +5% bij een bruin schildje, is dit de powergrid? deze heb ik namelijk al op level 3 en 3x5% van 30 is 4,5 :) Met 2 (ik dacht) power grid diagnostics (van die atomium tekens) krijg ik hem nu op 41. Maar hoe krijg ik hem ooit naar de 50? welke skills moet ik daar voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45473

CU2morO schreef op 04 december 2003 @ 15:52:
Ik zit met een probleem, ik wil een Micro Warp Drive op mijn cargo ship zetten. het gaat om een Caldari Badger 2 met maar 30 powergrid en er is 50 powergrid nodig.
Als ik alle modules e.d. uit zet heb ik 34 powergrid (4 meer dus door mijn skills) maar ik heb geen idee welke skill dit is.
Engineering
Maar hoe krijg ik hem ooit naar de 50? welke skills moet ik daar voor hebben?
Je kunt geen mwd op een badger mk2 fitten. De badger heeft te weinig powergrid en low slots. Het kan wel op een bestower of een Iteron mk5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
bestower heeft ook 30 powergrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ff ander vraagje,

hoe doe je een gang warp?! :) geen idee hoe dat moet!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Erikie schreef op 05 december 2003 @ 03:39:
ff ander vraagje,

hoe doe je een gang warp?! :) geen idee hoe dat moet!
Dan moet je gang leader zijn en als je dan rechtsklikt op een (bv) astreroid-belt-icoontje in space dan kun je bij gang kiezen voor gangwarp. Is echt SUPERstoer. Alleen werkt het alleen op icons die je in space kan zien, tenminste laatste keer dat ik het deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Om een MWD op een industrial te zetten, probeer het eens met Reactor Control 1's, deze zijn low slot en geven +10% powergrid (Power Diagnostic 1 geeft dacht ik 5%). Nog nooit zo'n snelle indy gezien :)

Edit: als je de ALT-toets ingedrukt houd krijg je iconen/markeringen van alles in het systeem te zien. Het kan zijn dat dit pas is toegevoegd in een van de optionele patches (1246 of 1253).

[ Voor 35% gewijzigd door Elissen op 05-12-2003 14:29 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.bankize.com/eve/og_skillstree.html

Ik kwam deze link net op de officiele eve-online forums tegen, ziet er aardig goed uit. En je kan een beschrijving van de skills bekijken en wat je er voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ondanks dat ik eigenlijk niet zoveel extra tijd over heb, kon ik de verleiding niet weerstaan.

Ik heb na mijn post op 3 december het spel gelijk gedownload en een paar uurtjes later een account aangemaakt. Voor 16 Euro kan je geen miskoop doen eigenlijk, want als het spel voor 16 Euro in de winkel had gelegen, dan had ik hem ook gehaald :)

Tijdens het downloaden heb ik een aantal EVE sites doorgenomen (EVE-Online.com, EVE-i.com en het helaas wat magere EVE-Online.nl)

Ik besloot dat ik een Caldari wilde worden die qua skillpoints zich focuste op memory en intelligence. Geen handige attributes als je combat skills wilt trainen, maar met behulp van "Learning" skills moet het straks toch allemaal wel goed komen. Toen alles geregeld was ben ik redelijk actief gaan spelen en inmiddels ben ik de eigenaar van een Bantam en een Merlin en 230k ISK (=geld). Helaas moet ik nog 24 uur wachten voordat ik de skill heb om die Merlin te besturen :)

Het is in ieder geval al een heel stuk beter geworden dan het einde van de laatste beta: Geen lag, geen overdreven gelaad, geen extreem geheugengebruik (dankzij memory leaks) en een automatische piloot die de langere afstanden wat dragelijker maakt.

Voor de liefhebbers, een kleine greep uit mijn 117 EVE screenshots:
EVE Online
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17213/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17214/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17215/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17216/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17217/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17218/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17219/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17220/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17221/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17272/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17273/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17274/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17275/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17276/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17277/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17278/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17279/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17281/thumb.jpg

Zijn er meer mensen die net zijn begonnen met spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je nog een corp zoekt waar je wat kan leren en in teamverband wilt spelen convo dan ff met "PreTender"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ik ken het idee, ik heb de beta ook gespeeld en ben 2 a 3 maanden geleden pas begonnen omdat de beta best tegenviel, maar nu ben ik echt blij dat ik het speel, vooral met de komst van Castor (TL2) worden het gezellige feestdagen. :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45473

CU2morO schreef op 04 december 2003 @ 16:09:
bestower heeft ook 30 powergrid
Ja, maar heeft ook 4 low slots. Dus met 4 reactor control units (+10%) en engineering lvl4 heb je genoeg powergrid voor een mwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
In een bestower wil je graag zo veel mogelijk Cargo Expanders stoppen om te haulen lijkt me. Is even aankijken wat je wil hebben, snel haulen met minder cargo space. Langzamer haulen met veel Cargo space.

Maar alsnog, een snelle hauler is natuurlijk makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben altijd al een behoorlijk fan geweest van space games en een tijdje geleden was mijn oog al gevallen op EVE.
Echter heb ik toen gekozen om Planetside te gaan spelen waar ik nu inmiddels mijn account voor opgezegd heb.

Nou zag ik gisteravond de film Wing Commander en kreeg gelijk weer zin in een mooie space game en aangezien X-2 uitgesteld was dacht ik gelijk weer aan EVE.

Nou ben ik zeker op de hoogte dat je in EVE niet zomaar ff inspringt vanwege de vele mogelijkheden maar toen ik dit topic weer las met de mogelijkheid om EVE te downen heb ik het ook gelijk maar gedaan ( nu bezig)

Weet eigenlijk veels te weinig van EVE verder maar dat ga ik nu zeker verder uitvinden tijdens de download.

Zal ook dit topic zeker in de gaten houden want er zitten hier flink wat kenners zag ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ik maak nu eindelijk binnen een uur (inclusief hauling) precies 1.2 mill winst per uur! Eindelijk genoeg skills om voor een bs-je te gaan.. heb nu binnen 2 dagen 10 mill bij elkaar gemined, dus ik denk da'k binnen 2 weekjes wel een leuke bs bij elkaar kan minen. alleen weetik nog niet welke.. Ik heb bs-skills voor amarr EN gallente. megathron of apoc dus.. wat raden jullie me aan?! specs zijn ongvereer t zelfde, en probeer pvp nog te vermijden (nog geen ervaring met ecm spul).

ps, 0.0 systems valt easily te overleven met een cruiser (thorax), zolang je maar explosion dampers bij je hebt (en shield boosters en mwd), zijn t/m 3 x 30K pirates makelijk te overleven. (met 8 battledrones / 3 x railgun 250mm). Alleen tegenwoordig komt er niet zo veel interessante loot uit de npc pirates :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

als ik jou was, zou ik voor een apoc gaan, mega's beginnen te vallen als bosjes, in PVP that is. "k weet niet maar player pritates hebben het ineens op mega's, denk omdat ze iets zwakkere shield hebben. Hier een stukje wat ik gister opving in 0.0 :
------------------------------------------------------------

Channelname: Local
Listener: Martinus Crimson
Session started: 2003.12.06 19:50:24

------------------------------------------------------------

[ 2003.12.06 20:39:54 ] CAMM > hi all
[ 2003.12.06 21:04:32 ] limpy bint > omg lag!!
[ 2003.12.06 21:32:33 ] Gonzo > and no losses to us?
[ 2003.12.06 21:32:40 ] Gonzo > oh
[ 2003.12.06 21:32:43 ] WarMechJH > plus 1 megathron
[ 2003.12.06 21:32:43 ] Gonzo > and amegathon
[ 2003.12.06 21:32:55 ] Gonzo > cool, so 4 BS kills,and no losses
[ 2003.12.06 21:33:00 ] Gonzo > doing pretty shite today arentyou
[ 2003.12.06 21:33:00 ] WarMechJH > yup
[ 2003.12.06 21:33:04 ] hupa > yip and a megathron, scorp, indy, thorax and kestrel
Hou die 3 namen maar goed in de gaten, ze zijn van space invaders. En vriendelijk zijn ze absoluut niet. Ik had het geluk dat ze met BlackBird de boel probeerde te jammen, en ik sprong met een Raven. Toen ze me niet konden jammen en ik al m'n launchers (met EMP torpedoes "Mjolnir") Kozen ze eieren voor hun geld.

[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 07-12-2003 12:18 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hmm

apocmega
raceamarrgallente
cpu500550
power1500012000
cargo675675
armor48004250
structure42504800
shield39753975
speed110115
cap48004500
hi/m/l8/4/78/4/7
drones15002500
turret87
missle22

wel veel verschil dus. Maar de mega gaat voor minimaal 60Mil over de toonbank. Maar als je genoeg shield skill hebt zou je t gemakkelijk kunnen overleven tov een apoc. Hoe duur is een apoc via de trade channel?!

wow- raven heeft zelfs 6 missle launcher points.

[ Voor 3% gewijzigd door Erikie op 07-12-2003 13:05 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96292

Meeste mensen fitten een mega gewoon niet goed. Maak gebruik van de ship bonus (hybrid dmg) en fit accordingly.

Als je een zooi neutron blasters erop kwakt, moet je up close en dat betekent armor upgrades. Te weinig medslots for shield upgrades/tanking (en bovendien is dat een Caldari specialty), dus de lowslots:

- 1600mm plates
- Energized nano adaptives (15% resist to all armor dmg types) of specialized types wanneer je weet wat je tegenstander afvuurt (lasers? Dan EM resist en thermal resist. Hybrids? Dan kinetic resist en thermal resist. Projectiles zijn het lastigst...alle dmg types zijn mogelijk met varierende ammo).
- Cap relays, powerdiags

Je hebt geen weapon mods nodig in de lowslots omdat je die dmg bonus toch al krijgt (ship bonus).

Medslots:
- Shield booster (om niet al te veel kwijt te raken wanneer je begint met up close) of een struct repairer als je 't geen hol uitmaakt.
- Armor repairer
- Warp scrambler (rare -2strength, 7500m range...je zit toch up close met de blasters) of nog een armor repairer of zo als je een wingman hebt. Of een shield hardener in combinatie met een shieldbooster voor overbruggen van de afstand).
- MWD (tsja...erg lame, maja..wat wil je anders...je moet upclose..de 1600mm platings reduceren je topspeed ook nog eens).

Deze strategy verrast mening PvP'er. Iedereen verwacht toch dat je tachs hebt. Bovendien is iedereen gefocused op shield tanking omdat ze zo weinig mogelijk armor dmg willen hebben (is niet l33t). Bwahahaha.

Bovendien zorgt een armor tanking strat voor behoorlijk wat adrenaline. >:)

Amarr ships zijn overigens nog veel beter afgericht voor armor tanking, dus wellicht een experiment waard.

Ik snap ook echt niet waarom mensen lasers gebruiken op non-Amarr ships. Je komt geheid in de cap troubles ('tis wel zo dat large hybrids een beetje screwed zijn op dit moment, esp. de 425mm turrets....een fix wordt soon(tm) verwacht).

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 96292 op 07-12-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond wordt er geprobeerd een record aantal van 10.000 ingelogde users te hebben. Het oude record staat op 6301 en nu zijn er ongeveer 5180 online. Als iedereen enthousiast meedoet (of log desnoods alleen in), dan zijn we zo over die 6301 heen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-12-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

10.000 halen ze nooit .. zal me ook verbazen als ze de 6.000 halen :)
maargoed .. laten we wachten tot 21:00 eve time .. dan is het in america ook (na)middag, dus dan zal het aantal wel pieken.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5500 is nu al gehaald :) en gaat nog steeds omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

5592 is het geworden. Zei het al zelfs de 6000 word moeilijk, geen record dus.

Lijkt me ook zeker te wijten aan CCP, die pas 1 dag ervoor het aangaf op het nieuws, en dat ook nog in het weekend.

[ Voor 44% gewijzigd door CRiMiNaL op 07-12-2003 23:14 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgende keer beter :) zullen vast wel wat meer spelers komen omdat het spel nu ook downloadbaar is en proberen we het over 2maanden nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hmm.. nouja, ok. ik ben d'r uit.. Ik ga toch maar voor de apoc. duurt wel ff voordat ik ammarr bs lvl 2 heb (ben nu nog met cruiser bezig) dus nog 6 dagen oid :). Maar nu het lastige. Als ik een 1run bpc apoc kan vinden, kan ik met m'n corp gaan minen voor een apoc. Echter, waar vind ik dat soort stuff?! op de trade channel valt niet veel te vinden, en op eve-i ook niet echt. Dus stel dat ik m niet vind kan ik dan beter door gaan met minen?! (moet nog 77.5 mill :) )

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ze komen regelmatig voorbij op het Trade channel hoor.. Zag er gister nog 1tje met ME10 te koop staan..

Je moet gewoon ff een tijdje wachten maar ze zijn er zeker wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 96292 schreef op 07 december 2003 @ 13:03:
Meeste mensen fitten een mega gewoon niet goed. Maak gebruik van de ship bonus (hybrid dmg) en fit accordingly.

Als je een zooi neutron blasters erop kwakt, moet je up close en dat betekent armor upgrades. Te weinig medslots for shield upgrades/tanking (en bovendien is dat een Caldari specialty), dus de lowslots:
Je "Verrast" de NME er wel mee idd, maar echt NIEMAND gebruikt neutron blasters als main gun op een bship.
NPC pirate hunten is niet goed mogelijk met zo'n setup aangezien je op afstand van die lui moet blijven zonder veel damage te incasseren. Als je ook nog een MWD hebt, moet je na 1 spawn al repareren omdat je armor damage oploopt
De beste guns op een Megathron is IMHO 425mm Railguns [de zwaarste hybrid guns].

Tis een leuke "andere" strat, maar het lijkt mij niet erg effectief in de meeste gevallen.
Als pirate zou het best kunnen werken trouwens, je zit toch bij zon gate te wachten en alles wat binnen komt gewarpt zit toch close-by, met 2 warp scramblers en webbify kun je best snel lui neer knallen :D

Gister met mijn corp wezen minen in 0.0 space.
2 bships miners
1 bship verdediging
2 indy haulers
In 3-4 uur zo'n 15 giant cans gevult met bistot [41 mil waard aan bist]
Ging best lekker :)

[ Voor 10% gewijzigd door StarLite op 08-12-2003 10:36 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Erikie schreef op 08 december 2003 @ 09:23:
hmm.. nouja, ok. ik ben d'r uit.. Ik ga toch maar voor de apoc. duurt wel ff voordat ik ammarr bs lvl 2 heb (ben nu nog met cruiser bezig) dus nog 6 dagen oid :). Maar nu het lastige. Als ik een 1run bpc apoc kan vinden, kan ik met m'n corp gaan minen voor een apoc. Echter, waar vind ik dat soort stuff?! op de trade channel valt niet veel te vinden, en op eve-i ook niet echt. Dus stel dat ik m niet vind kan ik dan beter door gaan met minen?! (moet nog 77.5 mill :) )
Vergis je niet in het minen voor een Apoc, weet niet hoe groot en sterk je corp is, maar wat hierboven staat heb je minimaal nodig om een beetje succesvol bistot (=megacyte & zydrine) te minen

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb eindelijk EVE binnen, en heb gister hardcore zitten minen. Kleine 160k isk opgestreken, en ga (zodra mijn skills hoog genoeg zijn) een Imicus Frigate halen. Dan Industrial skills kopen en upgraden en dan voor een industrial sparen.

Ben Intaki btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grrr :( Net ff uurtje zitten minen, +- 60.000k pyroxes bij elkaar gemined wil ik het verkopen druk op quick sell, ah mooi iemand wil het hebben. Ik zeg okee verkoop maar en hop ik krijg de minerals weer terug :?

Is niet leuk van die fake quick sell orders :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

raad je af pyrox te mininen, je kunt beter plag doen. In pyrox zit nogal veel nocx en dat spul is aan de straat stenen niet meer te slijten.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99431

hey hey mensen

ben eindelijk terug in Eve , een kleine 4 weken nu, en het voelt weer goed.

weer lekker bezig, 1.5mil sp :) en een beetje centjes hehehe

blifjt een waanzinnige game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ik zou zeggen ga bistot minen ;)

Je kan natuurlijk altijd een .1-.4 system opzoeken en daar hemorphite/hedbergite/jaspet etc gaan minen. Meestal is het in die systems erg rustig en kan je op je gemak een hele belt schoonvegen van de 'zeldzamere' ores tot omber/kernite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erikie schreef op 08 december 2003 @ 09:23:
als je dingen nodig hebt, bpc's etc, just let me know, we hebben alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Woei, heb gisteravond laat mijn Imicus gekocht voor 40k. Skills om ermee te vliegen waren 2 uur later gereed, extra mining laser erop en gaan! :D :D
Nu sparen voor Gallente industrial skills en een industrial ship. Zal nog wel ff duren.

Misschien maar es een corp. zoeken ofso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
stokkie schreef op 09 december 2003 @ 11:40:
Woei, heb gisteravond laat mijn Imicus gekocht voor 40k. Skills om ermee te vliegen waren 2 uur later gereed, extra mining laser erop en gaan! :D :D
Nu sparen voor Gallente industrial skills en een industrial ship. Zal nog wel ff duren.

Misschien maar es een corp. zoeken ofso ;)
Het kan persoonlijke voorkeur zijn dat je voor gallente industrial gaat maar ik zou voor de Amarr industrial gaan (Bestower). Je moet dan wel eerst Amarr frigate kopen en leren maar dan krijg je er wel een hele goeie indy voor terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Anoniem: 99431 schreef op 09 december 2003 @ 11:29:
[...]

als je dingen nodig hebt, bpc's etc, just let me know, we hebben alles :)
wat is je ingame name?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 6441 schreef op 09 december 2003 @ 02:36:
Grrr :( Net ff uurtje zitten minen, +- 60.000k pyroxes bij elkaar gemined wil ik het verkopen druk op quick sell, ah mooi iemand wil het hebben. Ik zeg okee verkoop maar en hop ik krijg de minerals weer terug :?

Is niet leuk van die fake quick sell orders :|
Waarschijnlijk WOU diegene het wel hebben, maar hda hij niet genoeg geld om het allemaal te kopen. In dat geval krijg je je ore terug en word de buy-order verwijderd.
Je kan trouwens beter eerst je Pyro refinen en de minerals verkopen IPV de ore. :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

StarLite schreef op 09 december 2003 @ 11:52:
[...]

Waarschijnlijk WOU diegene het wel hebben, maar hda hij niet genoeg geld om het allemaal te kopen. In dat geval krijg je je ore terug en word de buy-order verwijderd.
Je kan trouwens beter eerst je Pyro refinen en de minerals verkopen IPV de ore. :)
hangt van je refine skill af, als je nog geen refine skill hebt, of erg laag, kan het beter zijn om het te verkopen, zeker in het geval van lage ores

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erikie schreef op 09 december 2003 @ 11:43:
[...]

wat is je ingame name?
Micksey, ben vanavond weer online, maar kan via irc altijd de informatie voor je halen die je nodig hebt. CGI IRC is zo een fijne uitvinding hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

cgi irc? bedoel je irc in je ingame browser?! dat zou wel phat zijn :) anyway, server / channel?!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe nee zit via http op irc, rest is blocked door opdrachtgever

maaruh ben vanavond op stratics, nick themicks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Ghostie schreef op 09 december 2003 @ 11:42:
[...]

Het kan persoonlijke voorkeur zijn dat je voor gallente industrial gaat maar ik zou voor de Amarr industrial gaan (Bestower). Je moet dan wel eerst Amarr frigate kopen en leren maar dan krijg je er wel een hele goeie indy voor terug..
Dat is idd een goed punt. :)
Altijd handig dergelijke tips.

Maar door een Amarr frigate te kopen krijg ik frigate skill om te leren erbij? Zelfde voor industrial?
Want dan hoef ik de skill nl. niet te kopen, scheelt weer berg geld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
stokkie schreef op 09 december 2003 @ 15:12:
[...]

Dat is idd een goed punt. :)
Altijd handig dergelijke tips.

Maar door een Amarr frigate te kopen krijg ik frigate skill om te leren erbij? Zelfde voor industrial?
Want dan hoef ik de skill nl. niet te kopen, scheelt weer berg geld... ;)
Nee je moet zelf de skill kopen (400k dacht ik voor industrial en 140k ofzo voor frigate?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bestower is imo beste industrial die er is, lekker goedkoop, veel cargo, zooi expanders erop, paar burners en mwd en gaan met die banaan :P dikke 1000 m/s met bestower is geinig

je wilt er toch niet over nadenken hoe lang het duurt voor er eentje met 7800 cargo gestopt is als die moet remmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Eve Online besteld, en morgen creditcard ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loadichus, je kan ook via de bank betalen :) zo handig hehe

<== eind vd maand nieuwe pc erbij, dus ook maar 2e account voor Eve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Anoniem: 99431 schreef op 09 december 2003 @ 15:43:
bestower is imo beste industrial die er is, lekker goedkoop, veel cargo, zooi expanders erop, paar burners en mwd en gaan met die banaan :P dikke 1000 m/s met bestower is geinig

je wilt er toch niet over nadenken hoe lang het duurt voor er eentje met 7800 cargo gestopt is als die moet remmen :(
Paar burners EN mwd nog wel? :o Je moet al een aantal low slots opofferen om een MWD er op te krijgen aangezien deze nogal powergrid vragen (en je hebt maar 30 om te beginnen zonder skills)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Anoniem: 99431 schreef op 09 december 2003 @ 15:54:
Loadichus, je kan ook via de bank betalen :) zo handig hehe
via bank ?? gimme info ... credit card nog niet opgehaald

[ Voor 59% gewijzigd door Loadichus op 09-12-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
PayByCash, dan kan je gewoon via telebankieren of gewoon geld overmaken op een bepaald banknummer. Hierbij vermeld je dan je PayByCash nummer en dan regelen zij de rest met CCP..

Dan kan je ook direct spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoals Ghostie heeft gezegd :)

Betaling gaat ook rete snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 99431 schreef op 09 december 2003 @ 16:04:
zoals Ghostie heeft gezegd :)

Betaling gaat ook rete snel
LET OP
je betaald wel aanzienlijk meer via PaybyCash, die gasten doen het ook niet gratis.
aangezien er nog een mogelijkheid is om direct via Paypal te betalen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar daar moet je dan weer een CC voor hebben welke ook geld kost per maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
zo te horen zit er meer voordeel aan bij een creditcard ,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Loadichus schreef op 09 december 2003 @ 16:14:
zo te horen zit er meer voordeel aan bij een creditcard ,....
Niet alleen dat het goedkoper is, maar als je ooit een DVD via play.com wilt kopen, of als je op vakantie gaat met de auto (tolwegen) is een CC ook zeer makkelijk ;)
Natuurlijk zijn er veel meer voordelen (en nadelen, waaronder de kosten voor de kaart, maar zelfs voor een pinpas betaal je, dus...), maar om die nu allemaal op te moeten noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
voor pay by cash moet je ook extra betalen, kan die kosten net zo goed opwegen tegen over een creditcard, waar ik later ook nog wat meer aan heb.

ik hoop alleen dat ik voor het weekend het spel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Je had het spel niet hoeven kopen :) Je kan het tegenwoordig ook downloaden en gelijk een key erbij kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ghostie schreef op 10 december 2003 @ 09:47:
Je had het spel niet hoeven kopen :) Je kan het tegenwoordig ook downloaden en gelijk een key erbij kopen..
Mischien is het wel goed voor een deeltje 2, want heel veel info uit de startpost is nu al out of date....

wat denken jullie ervan ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ghostie schreef op 10 december 2003 @ 09:47:
Geef toch de voorkeur aan een cd'tje ,... zo is het ook nog tastbaar
CRiMiNaL schreef op 10 december 2003 @ 10:35:
[...]

Mischien is het wel goed voor een deeltje 2, want heel veel info uit de startpost is nu al out of date....

wat denken jullie ervan ?
Ik zeg oke :P ,... kunnen meteen wat extra links worden toegevoegd, en alle spelers worden opgenomen in de startpost.

[ Voor 4% gewijzigd door Loadichus op 10-12-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou het ook wel handig vinden een up to date start post en recente playerlijst, maar wie wil dat maken :) + de modjes moeten het natuurlijk goed keuren he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ik wil er best wel tijd insteken, maar dat duurt dan nog wel eventjes voordat die af is.
Ga eerst even een mod'je vragen of hij dit goedkeurt.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 07:08
Hebben GoT members een eigen corp? Of is die spelerlijst gewoon de mensen van GoT die het spelen? Dan kun je mij er ook bij zetten :) (ingame nick: Reiisha)

Ik speel dit spel al sinds november vorig jaar (beta 2 ja :D), en nog steeds zogt het voor problemen op mn uni...... :P

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
CRiMiNaL schreef op 10 december 2003 @ 14:59:
ik wil er best wel tijd insteken, maar dat duurt dan nog wel eventjes voordat die af is.
Ga eerst even een mod'je vragen of hij dit goedkeurt.
lol, ik heb net hetzelfde gedaan (net is +/- 45 min geleden) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

FlamerX schreef op 10 december 2003 @ 15:41:
[...]

lol, ik heb net hetzelfde gedaan (net is +/- 45 min geleden) :+
lol, wie doet het dan nu ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
CRiMiNaL schreef op 10 december 2003 @ 16:15:
[...]

lol, wie doet het dan nu ?
Geen idee, even afwachten wat de modjes ervan zeggen denk ik. Ik heb al een startpost gemaakt (in notepad), alleen de GoT spelers moet ik nog ff toevoegen (en wat links). Misschien kun jij ook een startpost maken alvast (ik geef jouw meer kans aangezien jij het spel ook daadwerkelijk speelt nu en ik alleen wil gaan spelen binnenkort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:55
Wat mij betreft kan je posten FlamerX, gooi ik deze zo wel op slot. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:55

There is no magic.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.