Het kan persoonlijke voorkeur zijn dat je voor gallente industrial gaat maar ik zou voor de Amarr industrial gaan (Bestower). Je moet dan wel eerst Amarr frigate kopen en leren maar dan krijg je er wel een hele goeie indy voor terug..stokkie schreef op 09 december 2003 @ 11:40:
Woei, heb gisteravond laat mijn Imicus gekocht voor 40k. Skills om ermee te vliegen waren 2 uur later gereed, extra mining laser erop en gaan!![]()
Nu sparen voor Gallente industrial skills en een industrial ship. Zal nog wel ff duren.
Misschien maar es een corp. zoeken ofso
wat is je ingame name?Anoniem: 99431 schreef op 09 december 2003 @ 11:29:
[...]
als je dingen nodig hebt, bpc's etc, just let me know, we hebben alles
traktor scratch!
Waarschijnlijk WOU diegene het wel hebben, maar hda hij niet genoeg geld om het allemaal te kopen. In dat geval krijg je je ore terug en word de buy-order verwijderd.Anoniem: 6441 schreef op 09 december 2003 @ 02:36:
GrrrNet ff uurtje zitten minen, +- 60.000k pyroxes bij elkaar gemined wil ik het verkopen druk op quick sell, ah mooi iemand wil het hebben. Ik zeg okee verkoop maar en hop ik krijg de minerals weer terug
Is niet leuk van die fake quick sell orders
Je kan trouwens beter eerst je Pyro refinen en de minerals verkopen IPV de ore.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
hangt van je refine skill af, als je nog geen refine skill hebt, of erg laag, kan het beter zijn om het te verkopen, zeker in het geval van lage oresStarLite schreef op 09 december 2003 @ 11:52:
[...]
Waarschijnlijk WOU diegene het wel hebben, maar hda hij niet genoeg geld om het allemaal te kopen. In dat geval krijg je je ore terug en word de buy-order verwijderd.
Je kan trouwens beter eerst je Pyro refinen en de minerals verkopen IPV de ore.
... MMORPG Addict.
Anoniem: 99431
Micksey, ben vanavond weer online, maar kan via irc altijd de informatie voor je halen die je nodig hebt. CGI IRC is zo een fijne uitvinding hehe
cgi irc? bedoel je irc in je ingame browser?! dat zou wel phat zijn
anyway, server / channel?!
traktor scratch!
hehe nee zit via http op irc, rest is blocked door opdrachtgever
maaruh ben vanavond op stratics, nick themicks
maaruh ben vanavond op stratics, nick themicks
Dat is idd een goed punt.Ghostie schreef op 09 december 2003 @ 11:42:
[...]
Het kan persoonlijke voorkeur zijn dat je voor gallente industrial gaat maar ik zou voor de Amarr industrial gaan (Bestower). Je moet dan wel eerst Amarr frigate kopen en leren maar dan krijg je er wel een hele goeie indy voor terug..
Altijd handig dergelijke tips.
Maar door een Amarr frigate te kopen krijg ik frigate skill om te leren erbij? Zelfde voor industrial?
Want dan hoef ik de skill nl. niet te kopen, scheelt weer berg geld...
Nee je moet zelf de skill kopen (400k dacht ik voor industrial en 140k ofzo voor frigate?)stokkie schreef op 09 december 2003 @ 15:12:
[...]
Dat is idd een goed punt.
Altijd handig dergelijke tips.
Maar door een Amarr frigate te kopen krijg ik frigate skill om te leren erbij? Zelfde voor industrial?
Want dan hoef ik de skill nl. niet te kopen, scheelt weer berg geld...
bestower is imo beste industrial die er is, lekker goedkoop, veel cargo, zooi expanders erop, paar burners en mwd en gaan met die banaan
dikke 1000 m/s met bestower is geinig
je wilt er toch niet over nadenken hoe lang het duurt voor er eentje met 7800 cargo gestopt is als die moet remmen
je wilt er toch niet over nadenken hoe lang het duurt voor er eentje met 7800 cargo gestopt is als die moet remmen
Eve Online besteld, en morgen creditcard ophalen
Loadichus, je kan ook via de bank betalen
zo handig hehe
<== eind vd maand nieuwe pc erbij, dus ook maar 2e account voor Eve
<== eind vd maand nieuwe pc erbij, dus ook maar 2e account voor Eve
Paar burners EN mwd nog wel?Anoniem: 99431 schreef op 09 december 2003 @ 15:43:
bestower is imo beste industrial die er is, lekker goedkoop, veel cargo, zooi expanders erop, paar burners en mwd en gaan met die banaandikke 1000 m/s met bestower is geinig
via bank ?? gimme info ... credit card nog niet opgehaaldAnoniem: 99431 schreef op 09 december 2003 @ 15:54:
Loadichus, je kan ook via de bank betalenzo handig hehe
[ Voor 59% gewijzigd door Loadichus op 09-12-2003 15:57 ]
PayByCash, dan kan je gewoon via telebankieren of gewoon geld overmaken op een bepaald banknummer. Hierbij vermeld je dan je PayByCash nummer en dan regelen zij de rest met CCP..
Dan kan je ook direct spelen
Dan kan je ook direct spelen
LET OPAnoniem: 99431 schreef op 09 december 2003 @ 16:04:
zoals Ghostie heeft gezegd
Betaling gaat ook rete snel
je betaald wel aanzienlijk meer via PaybyCash, die gasten doen het ook niet gratis.
aangezien er nog een mogelijkheid is om direct via Paypal te betalen.
... MMORPG Addict.
zo te horen zit er meer voordeel aan bij een creditcard ,....
Niet alleen dat het goedkoper is, maar als je ooit een DVD via play.com wilt kopen, of als je op vakantie gaat met de auto (tolwegen) is een CC ook zeer makkelijkLoadichus schreef op 09 december 2003 @ 16:14:
zo te horen zit er meer voordeel aan bij een creditcard ,....
Natuurlijk zijn er veel meer voordelen (en nadelen, waaronder de kosten voor de kaart, maar zelfs voor een pinpas betaal je, dus...), maar om die nu allemaal op te moeten noemen
voor pay by cash moet je ook extra betalen, kan die kosten net zo goed opwegen tegen over een creditcard, waar ik later ook nog wat meer aan heb.
ik hoop alleen dat ik voor het weekend het spel heb
ik hoop alleen dat ik voor het weekend het spel heb
Je had het spel niet hoeven kopen
Je kan het tegenwoordig ook downloaden en gelijk een key erbij kopen..
Mischien is het wel goed voor een deeltje 2, want heel veel info uit de startpost is nu al out of date....Ghostie schreef op 10 december 2003 @ 09:47:
Je had het spel niet hoeven kopenJe kan het tegenwoordig ook downloaden en gelijk een key erbij kopen..
wat denken jullie ervan ?
... MMORPG Addict.
Geef toch de voorkeur aan een cd'tje ,... zo is het ook nog tastbaarGhostie schreef op 10 december 2003 @ 09:47:
Je had het spel niet hoeven kopenJe kan het tegenwoordig ook downloaden en gelijk een key erbij kopen..
Ik zeg okeCRiMiNaL schreef op 10 december 2003 @ 10:35:
[...]
Mischien is het wel goed voor een deeltje 2, want heel veel info uit de startpost is nu al out of date....
wat denken jullie ervan ?
[ Voor 4% gewijzigd door Loadichus op 10-12-2003 10:41 ]
Anoniem: 6441
Ik zou het ook wel handig vinden een up to date start post en recente playerlijst, maar wie wil dat maken
+ de modjes moeten het natuurlijk goed keuren he
ik wil er best wel tijd insteken, maar dat duurt dan nog wel eventjes voordat die af is.
Ga eerst even een mod'je vragen of hij dit goedkeurt.
... MMORPG Addict.
Hebben GoT members een eigen corp? Of is die spelerlijst gewoon de mensen van GoT die het spelen? Dan kun je mij er ook bij zetten
(ingame nick: Reiisha)
Ik speel dit spel al sinds november vorig jaar (beta 2 ja
), en nog steeds zogt het voor problemen op mn uni......
Ik speel dit spel al sinds november vorig jaar (beta 2 ja
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
lol, ik heb net hetzelfde gedaan (net is +/- 45 min geleden)CRiMiNaL schreef op 10 december 2003 @ 14:59:
ik wil er best wel tijd insteken, maar dat duurt dan nog wel eventjes voordat die af is.
lol, wie doet het dan nu ?FlamerX schreef op 10 december 2003 @ 15:41:
[...]
lol, ik heb net hetzelfde gedaan (net is +/- 45 min geleden)
... MMORPG Addict.
Geen idee, even afwachten wat de modjes ervan zeggen denk ik. Ik heb al een startpost gemaakt (in notepad), alleen de GoT spelers moet ik nog ff toevoegen (en wat links). Misschien kun jij ook een startpost maken alvast (ik geef jouw meer kans aangezien jij het spel ook daadwerkelijk speelt nu en ik alleen wil gaan spelen binnenkort).
Hier verder: [rml][ PC] EVE Online deel 2[/rml]
There is no magic.
Dit topic is gesloten.