lol de ruimte in Eve is een harde leerschool. Zo ben ik er ook 's achter gekomen dat in 1.0 space je niet mag terugschieten, ook al wordt je aangevallen. Een of andere noob schoot op mijn Tristan met een Velator; dus ik dacht laat ik 'm effe een lesje leren. Boem dag noob
en daarna Boem dag Tristan. Zegt CONCORD doodleuk dat ik me met mijn eigen zaken moet bemoeien hehe.
Anoniem: 16462
Lekker dan van Concord 
Dit wist ik nog niet, ik dacht dat je mocht terugknallen als je aangevallen wordt!
Dit wist ik nog niet, ik dacht dat je mocht terugknallen als je aangevallen wordt!
Beetje oude reply misschien.. maar CC en student gaat prima samen.. daarom hebben banken zelfs vaak speciale studenten-kortingen op CC's 
Ik kreeg mijn Postbankcard voor een paar euro per jaar toen ik nog studeerde..
Anoniem: 91397
We zijn anti pirates, we vechten bij de jump inpoints door ernaartoe te warpen.Anoniem: 96292 schreef op 03 november 2003 @ 09:33:
Goh...bestaat er heuse echte PvP in Eve dan? Waarvoor je echt skill nodig hebt?
Wow.
99% van de socalled PvPers camped jumpin points, en blazen je op terwijl je PC nog staat te stampen op de environment. En als ik het over PvP heb, bedoel ik niet de trashtalk.
IDD, de pirates gebruiken veel lag effects... Daarom staan onze instellingen op minimaal, ikzelf test ook op chaos mijn settings.
(laatst daardoor nog exploit gevonden).
Het is gewoon aankloten momenteel in pvp omdat er zoveel fuckers zijn. Fair fight lijkt wel onmogelijk..
Maar onze corp gaat zich niet verlagen met dat soort shit.
Iemand enig idee waar hij nog te krijgen is?
Ik krijg overal te horen: uitverkocht, en moeilijk te bestellen. (en ik heb weinig zin nog > 2 weken te wachten)
Oja, kop-noord-holland (amsterdam-alkmaar) of online.
Ik krijg overal te horen: uitverkocht, en moeilijk te bestellen. (en ik heb weinig zin nog > 2 weken te wachten)
[ Voor 17% gewijzigd door zion op 04-11-2003 17:49 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
heb j al geprobeerd bij dynabite?! anders zouden zij hem nog voor je kunnen bestellen. beetje brak dat het spel in nederland zo slecht verkrijgbaar is,...zion schreef op 04 november 2003 @ 17:48:
Iemand enig idee waar hij nog te krijgen is?
traktor scratch!
Dan zou ik play.com nemen, daar laat je het vaak tegen een mindere prijs dan bol uit engeland komen.
Anoniem: 6441
maar daar is hij temporarily out of stock + de levering is bij mij in ieder geval minimaal een week. Dus dan zit je waarschijnlijk toch tegen die 2 weken grens van Zion aan. (hij is daar wel maar 17.99 pond dus duur is het niet
)
Anoniem: 45473
Dat mag ook wel. Dat hij toch aangevallen werd door concord zal wel een bug zijn.Anoniem: 16462 schreef op 04 november 2003 @ 12:24:
Lekker dan van Concord
Nope, je mag geen eigen rechter spelen, dus word jij ook afgestraffed.Anoniem: 45473 schreef op 05 november 2003 @ 00:51:
[...]
Dat mag ook wel. Dat hij toch aangevallen werd door concord zal wel een bug zijn.
Vreemd, want volgens mij mag je je altijd verdedigen (en dus terugschieten). Maar er is een bug geweest dat als je een secstatus van -10 had dat je alles kon uitvreten zonder dat concord ingreep (die reageerde op een daling van de secstatus, maar lager dan -10 kan niet). Tank CEO heeft er zelfs een (tijdelijke) ban voor gehad (hij ging door nadat een GM had gezegd dat dat niet de bedoeling wasAnoniem: 91397 schreef op 05 november 2003 @ 12:01:
[...]
Nope, je mag geen eigen rechter spelen, dus word jij ook afgestraffed.
Nee, je mag niet terug schieten in Empire space. Concord is de handhaver van de orde en die zijn ingesteld om op elk geweld te reageren, verdedigen of aanvallen.Elissen schreef op 05 november 2003 @ 12:53:
[...]
Vreemd, want volgens mij mag je je altijd verdedigen (en dus terugschieten). Maar er is een bug geweest dat als je een secstatus van -10 had dat je alles kon uitvreten zonder dat concord ingreep (die reageerde op een daling van de secstatus, maar lager dan -10 kan niet). Tank CEO heeft er zelfs een (tijdelijke) ban voor gehad (hij ging door nadat een GM had gezegd dat dat niet de bedoeling was).
Eerst zullen ze dus de aanvaller aanvallen en daarna jou. Dit is iets wat CCP ook verteld heeft ergens in een CSM chat.
Er was inderdaad een bug, en nu zijn er 4 nieuwe die ik ken en zou kunnen exploiten zoals biomass doet. Het is gewoon lame, en wat Tank CEO heeft gedaan doet hij volgens mij dagelijks nog. Ik ben nu met de devs in gesprek om deze exploits aan te tonen omdat ze zelf niets kunnen loggen... Maar ik heb ze herproduceerd.. Een geintje waar ik 150mil door kwijt ben geraakt. (scorp, perception implant en 50mil aan rare loot modules) Doordat Biomass mij een bsod, een ctd en freakbug modules gaf (modules gingen uit aan uit aan uit.)
Anoniem: 29819
Klopt, je mag geen eigen rechter spelen. Ik had naar aanleiding van het verlies van mijn Tristan een GM gevraagd en die bevestigde dat. Tja weten we dat ook weer.... beter een Tristan dan een Cruiser of BShip
goed. WTF is er nu weer aan de hand.. ben lekker aan t minen.. floating cargo container zit vol met 118K scoredite, maar nu update hij de inhoud niet meer! t probleem is dat ik m'n scor d'r ook niet meer uitkrijg.. btw, dit is niet de 1e x, laatst moest ik ook al 70K scor achterlaten, zonder dat iemand er iets uit die floating container kreeg.. Ik krijg hier echt een punthoofd van... 't kost mij tijd, het kost me geld, en het kost me m'n moeite.. Zit er echt over na te denken om deze game niet meer te spelen, want dit bederft echt alles...
traktor scratch!
Helaas door teleurstellende recruitment resultaten in de laatste twee maanden, wat betekend dat we niet groeiden als corporatie. Hebben we gisteren besloten om DreamCatchers Inc. te sluiten.
Als Tactical Anti Pirate unit is het noodzakelijk om grote getallen mensen te hebben die willen pvp'en, we hadden hiervan maar 5 mensen in totaal waarvan er 3 zondag vertrokken. Gezien ikzelf het niet meer trok om de corporatie alleen te trekken (had eerst 60 uur per week in de corp gestopt) heb ik besloten de assets te verdelen tussen de overige 6 actieve members die er nog over waren.. De rest kwam zo eens in de zoveel tijd inloggen of helemaal niet meer.
Kortom we hadden 9 active members die dagelijks 4+ uur speelden, en 11 spelers die eens in twee/drie dagen online kwamen. Niemand die ene reet deed, en geen tax betaalden.
Opzich best jammer omdat ik er 4 maanden in heb gestopped, en zo'n 500mil - 1000mil geinvesteerd. Maar ik heb leuke tijden gehad en hoop dat ik een nieuwe leuke corp kan vinden met erg veel members... Zat aan evolution te denken, maar die recruiten niet tenzij je uitgenodigd word. Xanadu recruit wel, maar wil 35% taxrate + 5mil dus dat is iets te veel van het goede.
Misschien dat ik het doe, misschien niet..
Ik zoek iig een 100+ corp die actief is tegen piracy. Iemand?
Als Tactical Anti Pirate unit is het noodzakelijk om grote getallen mensen te hebben die willen pvp'en, we hadden hiervan maar 5 mensen in totaal waarvan er 3 zondag vertrokken. Gezien ikzelf het niet meer trok om de corporatie alleen te trekken (had eerst 60 uur per week in de corp gestopt) heb ik besloten de assets te verdelen tussen de overige 6 actieve members die er nog over waren.. De rest kwam zo eens in de zoveel tijd inloggen of helemaal niet meer.
Kortom we hadden 9 active members die dagelijks 4+ uur speelden, en 11 spelers die eens in twee/drie dagen online kwamen. Niemand die ene reet deed, en geen tax betaalden.
Opzich best jammer omdat ik er 4 maanden in heb gestopped, en zo'n 500mil - 1000mil geinvesteerd. Maar ik heb leuke tijden gehad en hoop dat ik een nieuwe leuke corp kan vinden met erg veel members... Zat aan evolution te denken, maar die recruiten niet tenzij je uitgenodigd word. Xanadu recruit wel, maar wil 35% taxrate + 5mil dus dat is iets te veel van het goede.
Misschien dat ik het doe, misschien niet..
Ik zoek iig een 100+ corp die actief is tegen piracy. Iemand?
Anoniem: 96292
Jammer wb je corp.
Probeer SA corps es. Ik weet dat Omega Corp altijd aan 't recruiten is, en volgens mij will MASS ook nog wel mensen aannemen (tenminste, volgens de persoon die ik ken en in MASS zit). Of Everlasting Vendetta, die is ook zeker groot.
Over PvP gesproken...heb wat PvP gedaan een maand of 2 terug, ben gekapt na tig keer overhoop geknalt te zijn op jumpin points, en ben eigenlijk net weer begonnen te spelen...is er ueberhaupt wat meer te lezen over PvP tactics ergens? Waarschijnlijk houdt iedereen 't geheim...kan ik me ook wel voorstellen.
Probeer SA corps es. Ik weet dat Omega Corp altijd aan 't recruiten is, en volgens mij will MASS ook nog wel mensen aannemen (tenminste, volgens de persoon die ik ken en in MASS zit). Of Everlasting Vendetta, die is ook zeker groot.
Over PvP gesproken...heb wat PvP gedaan een maand of 2 terug, ben gekapt na tig keer overhoop geknalt te zijn op jumpin points, en ben eigenlijk net weer begonnen te spelen...is er ueberhaupt wat meer te lezen over PvP tactics ergens? Waarschijnlijk houdt iedereen 't geheim...kan ik me ook wel voorstellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 96292 op 10-11-2003 15:15 ]
* zion komt eraan, net EVE Online besteld, over paar dagen binnen
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Anoniem: 62696
Kerel, vindt je het zelf ook niet eens tijd om een baan te zoeken of naar school te gaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 10-11-2003 16:12 ]
Dream,
We kunnen nog wel Dutchies gebruiken
We hebben geen tax, geen "bruidsschat".
Zitek is een goed geregelde corp met flink wat Eurhoe's.
Iets van 35 actieve members (geen 100 sowwy)
.
Die "can" bug is hinderlijk (als je secure cans om je cargo in te stoppen in je schip zie je de inhoud niet, om dit op te lossen moet je ALLEEN mineralen of ore van 1 soort erin dumpen met shift, dan kiest hij automatisch het goede maximum aantal), er zit ook nog steeds een bug in member hangars, er zit een bug in attributes die het spel niet precies aangeeft, der zit een bug in het scrollen met een microsoft muis door je skills heen (crash).
Hopelijk worden deze allemaal opgelost in de nieuwe patch die eraan komt "soon" (tm).
Ook mobile refineries, stations moeten er nu echt een keer aankomen, onze corp is al maanden aan het voorbereiden voor dit gebeuren (skills, science etc).
We worden een beetje moe van het wachten..
Iemand al fanatiek bezig met implants (heb er nu 4) ?
Iets van 35 actieve members (geen 100 sowwy)
Die "can" bug is hinderlijk (als je secure cans om je cargo in te stoppen in je schip zie je de inhoud niet, om dit op te lossen moet je ALLEEN mineralen of ore van 1 soort erin dumpen met shift, dan kiest hij automatisch het goede maximum aantal), er zit ook nog steeds een bug in member hangars, er zit een bug in attributes die het spel niet precies aangeeft, der zit een bug in het scrollen met een microsoft muis door je skills heen (crash).
Hopelijk worden deze allemaal opgelost in de nieuwe patch die eraan komt "soon" (tm).
Ook mobile refineries, stations moeten er nu echt een keer aankomen, onze corp is al maanden aan het voorbereiden voor dit gebeuren (skills, science etc).
[ Voor 4% gewijzigd door Pete_Sampras op 10-11-2003 16:17 ]
Old school gamer met een lag en een traan.
Hehehe.. Ik heb een aantal corp members die ook van hun werk af spelenAnoniem: 62696 schreef op 10 november 2003 @ 16:10:
[...]
Kerel, vindt je het zelf ook niet eens tijd om een baan te zoeken of naar school te gaan?
Yep, d'r zitten nog wel een aantal vervelende bugs in het spel. Maar dat van die scrollen met een Microsoft muis, daar heb ik nou nog nooit last van gehad. Ik heb hier namelijk een Intellimouse Explorer 3.0 en als ik scroll dan krijg ik geen crashPete_Sampras schreef op 10 november 2003 @ 16:11:
Dream,
Iets van 35 actieve members (geen 100 sowwy).
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Ja ik schijn de enige de wezen met die bug ?
Echt vaag. Ik heb meerdere PC's staan met EVE en hij crasht 65% van de gevallen als ik mijn ms scroll wiel gebruik bij "skill browsing"..
Echt vaag
Echt vaag. Ik heb meerdere PC's staan met EVE en hij crasht 65% van de gevallen als ik mijn ms scroll wiel gebruik bij "skill browsing"..
Echt vaag

Datdanweerwel, kan je me adden in de beginpost ?
s4mp3r0r ingame
s4mp3r0r ingame
Ik keek vandaag op de postbanksite en daar stond dat ik minimaal een inkomen moest hebben van €650.... Nou dus echt niet als studentjeBosmonster schreef op 04 november 2003 @ 12:35:
Beetje oude reply misschien.. maar CC en student gaat prima samen.. daarom hebben banken zelfs vaak speciale studenten-kortingen op CC's
Moet je ook niet bij een gewone creditcard kijken, maar bij die voor studenten.
Zelfde hier. Scrollen in de charactersheet en voila, uw bureaubladPete_Sampras schreef op 10 november 2003 @ 17:05:
Ja ik schijn de enige de wezen met die bug ?
Echt vaag
Ik heb trouwens een Logitech muis.
Mooi, dan ben ik in iedere geval niet de enige
Pfff...vreemde bug hoor, want ik heb er hier echt geen last van. Vreemd. heel vreemdElissen schreef op 11 november 2003 @ 10:20:
[...]
Zelfde hier. Scrollen in de charactersheet en voila, uw bureaublad
Ik heb trouwens een Logitech muis.
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Zal vanavond ook weer eens inloggen. Heb de laatste 2 weken alleen me skills een beetje omhoog gewerkt, refining en drones op 5 nu.
Zullen er vanavond weer eens tevig tegenaan gaan met het minen
Zullen er vanavond weer eens tevig tegenaan gaan met het minen
Gisteren met zijn 2en ongeveer 70k omber en 18 k kernite gemined in 3 uur ... Niet echt super maar wel lekker genoeg 
In dit tempo komt die BS steeds dichterbij
Als iemand van jullie een perception implant wil verkopen voor een niet debiele prijs (8-10 mill max en / of de benedenstaande deal), dan houd ik me aanbevolen.
Ik wil dan best een uur samen met je minen waarbij de opbrengst voor jou is.
Ik vind dit een super effectief systeem. Ik mine nu samen met een corpm8 voor zijn BS, dan helpt hij mij in een BS (maar hij heeft dan wel 3 mining lasers meer om mij te helpen).
Ik wil echt die laatste implant hebben maar ik ga er echt geen 100 mill voor betalen ...
In dit tempo komt die BS steeds dichterbij
Als iemand van jullie een perception implant wil verkopen voor een niet debiele prijs (8-10 mill max en / of de benedenstaande deal), dan houd ik me aanbevolen.
Ik wil dan best een uur samen met je minen waarbij de opbrengst voor jou is.
Ik vind dit een super effectief systeem. Ik mine nu samen met een corpm8 voor zijn BS, dan helpt hij mij in een BS (maar hij heeft dan wel 3 mining lasers meer om mij te helpen).
Ik wil echt die laatste implant hebben maar ik ga er echt geen 100 mill voor betalen ...
over welke implant heb je het dan? de basic (3 pts), standard (4 pts) of de elite (7 pts
)
[ Voor 6% gewijzigd door CU2morO op 11-11-2003 17:02 ]
Basic's... De rest is nog niet ingame.
hmmmzz .. nice adventure tonight....
Ik en een corpm8 van mij gingen naar de dichtsbijzijnde 0.0 system ... om met zijn net nieuwe Moa beetje op NPC Pirates te oefenen. hij had er net een week hard voor gemined ... met een hoop hulp van mij 2 uur lang pirates weze killen (10 - 40K's)
onze cargo bijde vol .. en met een leuke avond achter de rug besloten we onze weg naar huis door te zetten .... op het moment dat ik uit m'n warp kwam bij de gate zat ik 2 apocs de gate campen, ik schreeuwde nog over de Corp Channel "GET OUT .... GET OUT NOW" ... maar hij probeerde het nog bij tot de gate te halen zodat ie kon jumpen , vanzelfsprekend moest ik (terwijl ik alweer in m'n away-warp zat) toekijken hoe zijn hardverdiende moa door 3 schoten werd verbrijzeld, waarna de ander het ook nog even leuk vond z'n Large Hybrid op z'n Pod te richten.... en em hiermee een wel heeel erg voorspoedige reis naar huis gaf ....
M'n corp m8 (nog best een nieuwb) was echt van slag gewoon. Ik vond het alleen heel lame dat ze niet even het fatsoen hadden te vragen om een paar millioentjes en em daarna laten gaan, ik bedoel, ookal kost die nieuwe moa maar 6 mill .. had net zo lief 10 mill betaald maar hem deze ervaring bespaard. Beetje jammer van de Pirates dus als je het mij vraagt, natuurlijk hebben ze geen regels om zich aan te houden, maar dit is gewoon pointless .... ze zijn eigenlijk ook nog dom ook ... er zat max 2 mill aan loot en equip. in ... dus als ze 10 mil hadden gevraagd hadden ze er ook nog is 8 mill meer aan verdiend.
Maargoed, moest het ff kwijt, was voor mij toch wel weer jammer einde van een leuke avond Eve
Ik en een corpm8 van mij gingen naar de dichtsbijzijnde 0.0 system ... om met zijn net nieuwe Moa beetje op NPC Pirates te oefenen. hij had er net een week hard voor gemined ... met een hoop hulp van mij 2 uur lang pirates weze killen (10 - 40K's)
onze cargo bijde vol .. en met een leuke avond achter de rug besloten we onze weg naar huis door te zetten .... op het moment dat ik uit m'n warp kwam bij de gate zat ik 2 apocs de gate campen, ik schreeuwde nog over de Corp Channel "GET OUT .... GET OUT NOW" ... maar hij probeerde het nog bij tot de gate te halen zodat ie kon jumpen , vanzelfsprekend moest ik (terwijl ik alweer in m'n away-warp zat) toekijken hoe zijn hardverdiende moa door 3 schoten werd verbrijzeld, waarna de ander het ook nog even leuk vond z'n Large Hybrid op z'n Pod te richten.... en em hiermee een wel heeel erg voorspoedige reis naar huis gaf ....

Maargoed, moest het ff kwijt, was voor mij toch wel weer jammer einde van een leuke avond Eve
... MMORPG Addict.
als dat gebeurd met mij word ik helemaal gek...
Heb 25 mill aan implants in me kop zitten
Geleerde les, eigenlijk altijd als je met cruisers bent lager dan 0.4 minstens een BS meenemen.
Ik volg mijn eigen raad ook nooit op maar dit is echt kut
Wat je nog zou kunnen doen :
je kan op je map checken hoeveel schepen er neergeschoten zijn / podkills in de laatste 24 uur.
Scheelt een hoop ellende.
Mijn offer van newb stuff is nog steeds geldig, ik heb een hoop troep die ik anders toch maar ga refinen, ik zit meestal in Vezila, Ronne, Assiad of ben onderweg tussen die drie
Hit me up, tweakers mogen elkaar best helpen
Ga zo 1616 Bistot in corp inruilen voor iets meer dan 20 mill.. Ow, the joys of hauling in 0.0
Als je een hauler bent en je wilt bistot oppen met bescherming deze zaterdag, let me know
Minstens wel hauler skills nodig dan.
Wat we doen is meestal het volgende :
onze corp en een paar losse gasten (of andere corp) minen in 0.0 voor bistot. De hauler krijgt bij ons meestal 50% van wat hij hault.
Ook als dit niet zo is valt er genoeg te verdienen
Klinkt dit aantrekkelijk en denk je dat je wilt helpen, msg me
Je kan natuurlijk ook stelen van ons maar dat lijkt me niet zo'n slim idee met al die BS's om je heen, hehe.
Bovendien, 50% van wat je hault is al diefstal
Heb 25 mill aan implants in me kop zitten

Geleerde les, eigenlijk altijd als je met cruisers bent lager dan 0.4 minstens een BS meenemen.
Ik volg mijn eigen raad ook nooit op maar dit is echt kut

Wat je nog zou kunnen doen :
je kan op je map checken hoeveel schepen er neergeschoten zijn / podkills in de laatste 24 uur.
Scheelt een hoop ellende.
Mijn offer van newb stuff is nog steeds geldig, ik heb een hoop troep die ik anders toch maar ga refinen, ik zit meestal in Vezila, Ronne, Assiad of ben onderweg tussen die drie
Hit me up, tweakers mogen elkaar best helpen
Ga zo 1616 Bistot in corp inruilen voor iets meer dan 20 mill.. Ow, the joys of hauling in 0.0
Als je een hauler bent en je wilt bistot oppen met bescherming deze zaterdag, let me know
Minstens wel hauler skills nodig dan.
Wat we doen is meestal het volgende :
onze corp en een paar losse gasten (of andere corp) minen in 0.0 voor bistot. De hauler krijgt bij ons meestal 50% van wat hij hault.
Ook als dit niet zo is valt er genoeg te verdienen
Klinkt dit aantrekkelijk en denk je dat je wilt helpen, msg me
Je kan natuurlijk ook stelen van ons maar dat lijkt me niet zo'n slim idee met al die BS's om je heen, hehe.
Bovendien, 50% van wat je hault is al diefstal
jah das allemaal achteraf .. normaal hou ik local ook indegaten in zo'n systeem .... maarjah ... je zult net zien nu niet, bedoel waren 5 gasten met dikke bounty daar .. had wel kunnen raden dat ze niet liev
zouden doen
[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 12-11-2003 09:26 ]
... MMORPG Addict.
wat is de naam van die gast ? dan geef ik em wat cadeau om em weer een beetje op weg te helpen
Ah das aardig van je
z'n ingame naam is "Argyle Vispari" en als iemand nog een spare Moa heeft die hij voor een vriende prijsje van de hand wil doen mag ie het zeggen
Mocht je mij nog ooit nodig hebben ingame : "Martinus Crimson"
... MMORPG Addict.
Heh,
Ik had mijn scorpion = 57 mil + 4x arbalest = 18mil + 2x proto = 14 mil + andere loot voor ongeveer 10mil = ongeveer 100mil verloren door een bug waardoor ik CTD...
Crash to desktop...
Kom terug, en constateer dat mijn 100mil schip opgeblazen is. Maar mijn pod nog heel is dus ik vlieg snel weg. Met mijn perception implant die ik voor 20mil gekocht had en mijn wilpower implant
Dus ik pak mijn nieuwe blackbird, ga erop uit. En knal 2 moa's af met mijn voormalig corp, jumpen er 6 battleships en hup .. Blue screen of death...
*beide biomass*
Kom terug,
weer hetzelfde verhaal maar nu gepod, met 30mil implants weg...
Ik heb nu een request ingediend om mijn items terug te krijgen vanwege de bugs... Ik heb ook al een workaround ervoor gemaakt... tot nu toe > Niets gehoord van CCP. En inmiddels begin ik pissed te worden.
(150mil gone).
Ik had mijn scorpion = 57 mil + 4x arbalest = 18mil + 2x proto = 14 mil + andere loot voor ongeveer 10mil = ongeveer 100mil verloren door een bug waardoor ik CTD...
Crash to desktop...
Kom terug, en constateer dat mijn 100mil schip opgeblazen is. Maar mijn pod nog heel is dus ik vlieg snel weg. Met mijn perception implant die ik voor 20mil gekocht had en mijn wilpower implant
Dus ik pak mijn nieuwe blackbird, ga erop uit. En knal 2 moa's af met mijn voormalig corp, jumpen er 6 battleships en hup .. Blue screen of death...
*beide biomass*
Kom terug,
weer hetzelfde verhaal maar nu gepod, met 30mil implants weg...
Ik heb nu een request ingediend om mijn items terug te krijgen vanwege de bugs... Ik heb ook al een workaround ervoor gemaakt... tot nu toe > Niets gehoord van CCP. En inmiddels begin ik pissed te worden.
(150mil gone).
ja verwacht maar niet dat je dat terug krijgt 
Ik stuur vanavond wel ff geld naar die gast .. Alle beetjes helpen
Ik stuur vanavond wel ff geld naar die gast .. Alle beetjes helpen
Ik heb de beta gespeeld een tijdje geleden. De graphics van het spel zijn echt uber machtig. Alleen de gameplay vond ik vrij saai. Het enige wat je kon doen om 'hoger op te komen' (in de beta) was het delven van miniralen en zo steeds betere uitrusting kopen, af en toe op een ander schip jagen. Maar thats it. Daarbij komt ook nog dat het delven van die mineralen vrij saai is. Undockt -> Warp naar mijn veld -> Vliegt naar de astroide toe -> Gaat mininen -> Warp terug naar station -> docken...en dat als maar achterelkaar. Vrij saai.
Maar de graphics zien er echt super mooi uit!
Maar de graphics zien er echt super mooi uit!
[ Voor 10% gewijzigd door commeric op 12-11-2003 22:18 . Reden: Beetje kromme zin ;) ]
Anoniem: 62696
uhmcommeric schreef op 12 november 2003 @ 17:24:
Maar de grafisch en het geil zien er echt super mooi uit!

pubertijdAnoniem: 62696 schreef op 12 november 2003 @ 17:30:
[...]
uhmwaren je gedachten even afgedwaald naar een ander onderwerp.
Anoniem: 23641
Zijn er hier Eve-members die een Apocalypse kunnen leveren voor een speciale (double-dutch) prijs? 1-Run BP mag ook.
even een vlug vraagje, ik wilde net wat items verkopen maar toen zei het programma dat ik de spullen moest repackegen of zoiets, weet iemand hoe dat moet? zie geen optie daarvoor
yup ... ga naar de repairshop... kijk of het te "repackagen" item in de lijst staat, zo niet, kies je voor "pick item" links in dat venster. Daarna kies je het item uit en klik je rechts onder in het scherm op "repackage" et voila.Anoniem: 6441 schreef op 13 november 2003 @ 18:00:
even een vlug vraagje, ik wilde net wat items verkopen maar toen zei het programma dat ik de spullen moest repackegen of zoiets, weet iemand hoe dat moet? zie geen optie daarvoor
Repackage is meestal nodig om te zorgen dat je modulen, ships en drones niet zomaar met damage kan verkopen. Je kunt iets alleen repackagen als er geen damage is.
[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 13-11-2003 18:49 ]
... MMORPG Addict.
Channel gemaakt :
Tweakers (ingame)..
Zie jullie daar ?
Tweakers (ingame)..
Zie jullie daar ?
gisteren naar een spawn punt (POI ; point of interest) gegaan in 0.4 space waar een stuk of 4/5 30 k rats 4/5 8k rats en 4/5 3-4 k rats zitten.
Lekker relaxt rathunting met een corpm8 niets aan de hand, hij gaat pleite, nog steeds niets aan de hand ik vlieg richting 4 30 k rats met mijn thorry, ik knal er een overhoop, wordt gescrambled, 3 gasten schieten continue raketten op me, schield op 20%, opeens spawnen er 2 andere 30 k rats achter me .. Ik de lul, nog geprobeerd om weg te warpen, kon niet gescrambled

Dus ik langzaam toezien hoe mijn schip opgeblazen werd
Al mijn named items weg

Ik terug in my bestower om mijn spullen op te halen, geen kans natuurlijk met al die rats. Ik zie een andere thorry naar binnen vliegen , die wordt ook opgeblazen op precies dezelfde manier, gelukkig ben ik niet de enige mongool, thorry nummer drie verschijnt, pakt al mijn spullen en.. Nu komt het.. Geeft me mijn spullen terug !!!
WTF.. Relaxt toch... Wel teveel items verloren maar een aantal named items in iedere geval terug....
Happy happy joy joy
Een van de tweakers gasten was er "live" bij toen het gebeurde lol....
Lekker relaxt rathunting met een corpm8 niets aan de hand, hij gaat pleite, nog steeds niets aan de hand ik vlieg richting 4 30 k rats met mijn thorry, ik knal er een overhoop, wordt gescrambled, 3 gasten schieten continue raketten op me, schield op 20%, opeens spawnen er 2 andere 30 k rats achter me .. Ik de lul, nog geprobeerd om weg te warpen, kon niet gescrambled
Dus ik langzaam toezien hoe mijn schip opgeblazen werd
Ik terug in my bestower om mijn spullen op te halen, geen kans natuurlijk met al die rats. Ik zie een andere thorry naar binnen vliegen , die wordt ook opgeblazen op precies dezelfde manier, gelukkig ben ik niet de enige mongool, thorry nummer drie verschijnt, pakt al mijn spullen en.. Nu komt het.. Geeft me mijn spullen terug !!!
WTF.. Relaxt toch... Wel teveel items verloren maar een aantal named items in iedere geval terug....
Happy happy joy joy
Een van de tweakers gasten was er "live" bij toen het gebeurde lol....
jah jah ... was er live bij
.... iig blij dat je je items weer terug hebt
En dit bewijst wel weer dat er naast die vervelende pirates ook nog aardige players in EVE zijn
[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 14-11-2003 13:04 ]
... MMORPG Addict.
Hoe ze het doen weet ik niet maargoed .... ineens geen patch dus, terwijl we wel een downtime hadden van 1 1/2 uur en er door meerdere devs werd gewaarschuwd voor een patch. Zelfs op Eve-i stond al een post met link en al. hieronder dan toch de patchnotes mocht ie toch nog komen dit weekend
PATCH TIME
At last .... justice
.... hoop nice features, waaronder een gaus(volume balkje) onder je (secure)container, je destination ook naar een coordinaat kunnen zetten i.p.v alleen naar een Solar System en een paar honderd bugfixxes
Patch Notes
Patch 1238 to 1246 addresses Improvements and bugfixes
- Type search engine added to market to make it quiker to go directly to the type you are looking for.
- Market path also added to market user interface to quickly go back to group or category from type
- Tab order fixed in various places
- Now autopilot stops at waypoints when asked to.
- You can now set name on containers at station
- multidrag drop now checks if the container is full
- Dragging too much to a container now gives you the option of a partial-move-popup
- Bookmarks in mini-browser should now work
- Type with picture has been added to refine/recycle quote window to reduce accidental refines of precious items
- Asset window no longer breaks after a jump/dock
- Corp member hangars work again
- You can now see you total number of skills at the top of the character sheet
- CTD involving 2 players using energy neutralizers or sensor dampeners on each other has been fixed
- Cargo containers are excluded from courier missions
- Column mismatch in market fixed
- The camera no longer gets stuck after mouse hover in listentry
- Pressing ALT now triggers "Show All" in bracket service
- Bilbords now have a Read news in their right-click menu
- Set Destination is now possible for none solarsystems bookmarks
- Settings are now saved when you quit the game
- Windows should no longer disapear after having been in a group
- Mapbrowser now correctly shows what you select, not only the current system
- The asset window no longer switches to the station view when docking
- You can now drag a lot to a container and if there isn?t enough space the move stops at the point of it filling up and you don?t have to cancell each item that failes due to it being full
- Cargo container model now correctly shows anchoring state with different coloring of blinking lights
- Containers in space now have a volumn gauge
PATCH TIME
At last .... justice
Patch Notes
Patch 1238 to 1246 addresses Improvements and bugfixes
- Type search engine added to market to make it quiker to go directly to the type you are looking for.
- Market path also added to market user interface to quickly go back to group or category from type
- Tab order fixed in various places
- Now autopilot stops at waypoints when asked to.
- You can now set name on containers at station
- multidrag drop now checks if the container is full
- Dragging too much to a container now gives you the option of a partial-move-popup
- Bookmarks in mini-browser should now work
- Type with picture has been added to refine/recycle quote window to reduce accidental refines of precious items
- Asset window no longer breaks after a jump/dock
- Corp member hangars work again
- You can now see you total number of skills at the top of the character sheet
- CTD involving 2 players using energy neutralizers or sensor dampeners on each other has been fixed
- Cargo containers are excluded from courier missions
- Column mismatch in market fixed
- The camera no longer gets stuck after mouse hover in listentry
- Pressing ALT now triggers "Show All" in bracket service
- Bilbords now have a Read news in their right-click menu
- Set Destination is now possible for none solarsystems bookmarks
- Settings are now saved when you quit the game
- Windows should no longer disapear after having been in a group
- Mapbrowser now correctly shows what you select, not only the current system
- The asset window no longer switches to the station view when docking
- You can now drag a lot to a container and if there isn?t enough space the move stops at the point of it filling up and you don?t have to cancell each item that failes due to it being full
- Cargo container model now correctly shows anchoring state with different coloring of blinking lights
- Containers in space now have a volumn gauge
[ Voor 11% gewijzigd door CRiMiNaL op 14-11-2003 13:47 ]
... MMORPG Addict.
PATCH
This time for real, heb em zelf .. en hij werkt prima.
zie Deze Link Voor een post van de Polaris gasten dat we em op T mogen gebruiken.
Hieronder de link :
Patch 1238 - 1246
This time for real, heb em zelf .. en hij werkt prima.
zie Deze Link Voor een post van de Polaris gasten dat we em op T mogen gebruiken.
Hieronder de link :
Patch 1238 - 1246
... MMORPG Addict.
Great ff gedowned, meteen proberen
woei... search engine in market! 's wel handig!
traktor scratch!
zekers wel ... en hij werkt zowaar ook nog prima
... MMORPG Addict.
ff een vraag, hoeveel missies moeten jullie gemiddeld doen voor je weer een implant krijgt?
Ik heb nu namelijk 46 missies gedaan en al 5 implants gekregen
best wel aardig van m'n agent
Ik heb nu namelijk 46 missies gedaan en al 5 implants gekregen
* CRiMiNaL wil opzich-best-wel-een-beetje-graag dezelfde agent die jij hebt
... MMORPG Addict.
als je al een implant hebt dan ligt het normaal tussen de 10-30 maar dit is wel erg veel...
Wat voor implants ?
En wat is de naam van die agent
Wat voor implants ?
En wat is de naam van die agent
[ Voor 16% gewijzigd door Pete_Sampras op 15-11-2003 10:37 ]
intel implants, het zou wel erg leuk zijn als het perception implants zouden zijn
ff een vraagje, ben nu die agent missions aan het doen, en moet nu 5 units van super conductors hebben. maareuh.. moeten die 75K isk per stuk kosten?!
ik heb t geld wel, maareuh, betaald de agent dit terug of niet?
ik heb t geld wel, maareuh, betaald de agent dit terug of niet?
traktor scratch!
Naar mijn ervaring geven ze dat geld niet terug, maar ik heb tot nu toe geen enkele missie gehad waar ik verlies op leed, wel dat ik maar 2.000 isk of zo verdiende maar ja geslaagde missie is geslaagde missie
vanaf hoeveel missies krijg je implants?! of is dat random?!
traktor scratch!
Als je superconductors moet leveren krijg je hoogst waarschijnlijk een implant van je agent..
je krijgt dat geld niet terug maar wel een implant die rond de 5 mil waard is
implant missies krijg je rond de 20-30 level 3 missies
edit:
leuk zit je net in een chat om 8 thorax + een paar andere cruisers te verkopen gaat eve gek doen
je krijgt dat geld niet terug maar wel een implant die rond de 5 mil waard is
implant missies krijg je rond de 20-30 level 3 missies
edit:
leuk zit je net in een chat om 8 thorax + een paar andere cruisers te verkopen gaat eve gek doen

[ Voor 20% gewijzigd door Ghostie|IA op 16-11-2003 21:58 ]
Implants meestal na de 30ste missie daarna om de 15 ong.
Na plus minus 250 missies krijg je of een BP of een shield booster die alles (geloof ik) +40 damage reduction geeft.
Maar kijk niet gek als je 400 + missies moet doen voordat je er een krijgt.
Het record is geloof ik 670 op dit moment.
Na plus minus 250 missies krijg je of een BP of een shield booster die alles (geloof ik) +40 damage reduction geeft.
Welk BP je krijgt verschilt per ras. Caldari krijgt een Shieldbooster Amp, Minmatar een Miner II, Amarr een explosive hardener en Gallente een Energized Adaptive Nano Membrane.Pete_Sampras schreef op 16 november 2003 @ 23:24:
Implants meestal na de 30ste missie daarna om de 15 ong.
Ik heb 390 missies voor de lvl3 agent moeten doen om een shieldbooster amp BP the krijgen. Dit is voor iedereen willekeurig en zit tussen de 250 en 500 missies.
Ik kreeg implants na 60 missies voor de lvl3 agent. Hierna ongeveer elke 15-25 missies.
hmm. ik ben pas net weer begonnen met lvl 1 agents.. hoeveel missies zijn dat ongeveer tot lvl 3 agents?
traktor scratch!
Ja zoiets, het is vooral afhankelijk van je geluk en een beetje van je social skill lvl.
echt TE veel gelukAnoniem: 45473 schreef op 17 november 2003 @ 19:39:
Ja zoiets, het is vooral afhankelijk van je geluk en een beetje van je social skill lvl.

... MMORPG Addict.
pff. de pest is, d'r is echt geen reet aan aan die missions.. 4 x achter elkaar ore kopen van de markt ... nou.. woei.. lvl 1 nog steeds, 30 gespeeld.. heb echt geen geduld om dit te doen want het is echt boring.
traktor scratch!
WTF! Krijg net een of andere dansende onderbroek! 
Anyway,
Agent missions sucken, maar iig kan je er 3 dingen mee krijgen:
Implants
Blueprints
en Services.
Voor die laatste doe ik het:
Als ik pirates kill, dan krijg ik security hits gezien sommige pirates positive rating hebben. Met een agent kan je je rating weer 0.0 maken.
Nog veel beter is een location services agent, waar ik al 1 maand in amarr mee bezig ben om te krijgen.
Ik heb 120 lvl 2 agents gedaan om een lvl 3 location services agent the krijgen in Domain region, maar die krijg ik maar niet... Ik heb nu 21 lvl 3 agents..
Ik wil alle regio's zodat ik bepaalde mensen kan gaan afknallen.
PS: GM's geven lost items due to bugs.. niet terug.
150mil bye bye.
Anyway,
Agent missions sucken, maar iig kan je er 3 dingen mee krijgen:
Implants
Blueprints
en Services.
Voor die laatste doe ik het:
Als ik pirates kill, dan krijg ik security hits gezien sommige pirates positive rating hebben. Met een agent kan je je rating weer 0.0 maken.
Nog veel beter is een location services agent, waar ik al 1 maand in amarr mee bezig ben om te krijgen.
Ik heb 120 lvl 2 agents gedaan om een lvl 3 location services agent the krijgen in Domain region, maar die krijg ik maar niet... Ik heb nu 21 lvl 3 agents..
Ik wil alle regio's zodat ik bepaalde mensen kan gaan afknallen.
PS: GM's geven lost items due to bugs.. niet terug.
Dream,
Dat zou wel handig zijn,
Kan je die services overal gebruiken of moet je in dat station zijn om die te gebruiken ?
Als het het eerste is dan wil ik je gaan gebruiken (uhm .. ew
) als prive detective voor onze corp, tegen betaling natuurlijk.
Dat zou wel handig zijn,
Kan je die services overal gebruiken of moet je in dat station zijn om die te gebruiken ?
Als het het eerste is dan wil ik je gaan gebruiken (uhm .. ew
Mensen, ik wil dit spel misschien ook gaan spelen, maar ik vind de prijs voor een demo (want dat is de cd die je koopt eigenlijk) nog een beetje aan de hoge kant. Daarom wil ik graag het volgende weten (ik kon hierover niet directs iets vinden, en jullie ervaringen zijn natuurlijk fijner om te horen):
- Is het spel makkelijk onder de knie te krijgen?? Of moet je eerst echt uren oefenen?
- Kun je nu nog enigzins een beetje meekomen met de top? Of wordt je elke 10 min (als n00b zijnde) kapot geknald?
- Zijn er veel botters/cheaters/lamers/assh0les in dit spel?? Hierdoor ben ik gestopt met Ragnarok Online, en ik wil eigenlijk niet nog een keer betalen voor zo'n zelfde "kouwe kermis".
- Is het spel echt 'oneindig'?? Of kom je na zoveel tijd in lege ruimte terecht waar niets meer te halen valt?
- En misschien wel het belangrijkst voor elke beginner: is er een tutorial die je kunt volgen in het spel of op internet kunt lezen? Of krijg je een boekje met basis uitleg bij de cd's? (dit mis ik een beetje op de site namelijk).
En wat is beter, bij play.com bestellen of in NL kopen (scheelt een hoop knaken
).
Alvast bedankt voor de moeite
- Is het spel makkelijk onder de knie te krijgen?? Of moet je eerst echt uren oefenen?
- Kun je nu nog enigzins een beetje meekomen met de top? Of wordt je elke 10 min (als n00b zijnde) kapot geknald?
- Zijn er veel botters/cheaters/lamers/assh0les in dit spel?? Hierdoor ben ik gestopt met Ragnarok Online, en ik wil eigenlijk niet nog een keer betalen voor zo'n zelfde "kouwe kermis".
- Is het spel echt 'oneindig'?? Of kom je na zoveel tijd in lege ruimte terecht waar niets meer te halen valt?
- En misschien wel het belangrijkst voor elke beginner: is er een tutorial die je kunt volgen in het spel of op internet kunt lezen? Of krijg je een boekje met basis uitleg bij de cd's? (dit mis ik een beetje op de site namelijk).
En wat is beter, bij play.com bestellen of in NL kopen (scheelt een hoop knaken

Ik wist niet dat er een demo was.. Maar antwoorden op je vragen. Je wordt niet gelijk neergeknald door een ervaren speler die al een half jaar speelt ofzo. Hij kan het wel doen, maar dan heeft hij concord in z'n nek hangen (politie), en hij krijgt er relatief weinig voor terug. De space bevat zo'n 5.000 stelsels (dacht ik), die elk een security rate hebben. Hoe lager, hoe gevaarlijker, hoe waardevoller de minebelts / pirates kunnen zijn. Echter niet slim om als n00b daar rond te vliegen, (alhoewel ff rondkijken lukt wel, maar met 1x miner I bistot minenFlamerX schreef op 19 november 2003 @ 23:59:
Mensen, ik wil dit spel misschien ook gaan spelen, maar ik vind de prijs voor een demo (want dat is de cd die je koopt eigenlijk) nog een beetje aan de hoge kant. Daarom wil ik graag het volgende weten (ik kon hierover niet directs iets vinden, en jullie ervaringen zijn natuurlijk fijner om te horen):
En wat is beter, bij play.com bestellen of in NL kopen (scheelt een hoop knaken).
traktor scratch!
Anoniem: 16462
Je betaalt niet voor een "demo". Je betaald voor een released gold versie met een maand (gratis) spelen. Je moet wel direct patches downloaden maar dat is met elke mmog.
EVE heeft een steep learning curve. Oftewel het is een van de moeilijkste spellen om in te komen. Dit moet je er voor over hebben. Je moet er best veel tijd insteken om er wat van te maken anders is het zonde van je tijd/geld.
Verder is het wel alleen maar de beste space mmorpg OOIT. Met de beste graphics voor zo'n spel OOIT. Het is enorm uitgebreidt, groter dan welk ander spel ik ooit heb gespeeld en dat zijn er toch veel
Cheats zijn er niet echt, wel exploiters. Gasten die op een lamme manier gebruik maken van glitches in het spel om zo hun voordeel te behalen maar dat zijn er niet veel ofzo. Bots zijn er niet.
EVE heeft een steep learning curve. Oftewel het is een van de moeilijkste spellen om in te komen. Dit moet je er voor over hebben. Je moet er best veel tijd insteken om er wat van te maken anders is het zonde van je tijd/geld.
Verder is het wel alleen maar de beste space mmorpg OOIT. Met de beste graphics voor zo'n spel OOIT. Het is enorm uitgebreidt, groter dan welk ander spel ik ooit heb gespeeld en dat zijn er toch veel
Cheats zijn er niet echt, wel exploiters. Gasten die op een lamme manier gebruik maken van glitches in het spel om zo hun voordeel te behalen maar dat zijn er niet veel ofzo. Bots zijn er niet.
Lamers heb je in elk spel. Maar zo te zien valt het wel mee bij Eve Online.
Ok, misschien was demo niet het juiste woord, maar tryware toch wel. Het maakt niet uit of het nu de volledige versie is, je betaald ervoor en je kunt het maar beperkt gebruiken dus is het niet de gewone versie zoals bijvoorbeeld C&C Generals.
Maar ik heb nu niet veel tijd om zo'n spel te gaan spelen. Ik w8 denk ik tot de kerstvakantie, als ik het ga spelen.
Ok, misschien was demo niet het juiste woord, maar tryware toch wel. Het maakt niet uit of het nu de volledige versie is, je betaald ervoor en je kunt het maar beperkt gebruiken dus is het niet de gewone versie zoals bijvoorbeeld C&C Generals.
Maar ik heb nu niet veel tijd om zo'n spel te gaan spelen. Ik w8 denk ik tot de kerstvakantie, als ik het ga spelen.
jup, met een uurtje per dag red je het niet
traktor scratch!
Dat d8 ik al, en dus w8 ik nog maar ff. Ik heb niet veel tijd per dag (wel meer dan 3 uur, maar zwaar verdeeld).
denk ... leuk amarr Awards Ceremony ga er ff naartoe, resultaat na een CTD kom ik er niet meer in.
gezellig zo Eve
... MMORPG Addict.
CTDCRiMiNaL schreef op 22 november 2003 @ 16:59:
denk ... leuk amarr Awards Ceremony ga er ff naartoe, resultaat na een CTD kom ik er niet meer in.gezellig zo Eve
Anoniem: 49857
CTD = Crash To DesktopFlamerX schreef op 22 november 2003 @ 18:22:
[...]
CTDIs er ergens een lijst met uitleg over afkortingen gebruikt in Eve?
Ligt er niet ergens in Amerika iets plat of zo ? Kan zowel met Earth and Beyond als met Eve niet online komen momenteel. Test-tooltje van e&b lijkt de connectie ergens bij New York te verliezen.Anoniem: 91397 schreef op 22 november 2003 @ 19:19:
Ik kan er nogsteeds niet in, wie meer?
[removed]
DEVS van eve hebben me net op de chat verteld dat ze veel meldingen van chello gebruikers hebben ontvangen dat ze geen verbinding kregen... beetje jammer weer.redwing schreef op 22 november 2003 @ 19:59:
[...]
Ligt er niet ergens in Amerika iets plat of zo ? Kan zowel met Earth and Beyond als met Eve niet online komen momenteel. Test-tooltje van e&b lijkt de connectie ergens bij New York te verliezen.
De Ceremoney heeft ervoor gezorgt dat heel Amarr flipte, zat er zelf ook en heb ongeveer een uur vastgezeten. Toen de ceremoney voorbij was kon ik weer verder.
Amarr system sloeg op tilt doordat er ineens veels teveel man naar binnen wilde, toen ik bij een jumpgate stond, waren er nog ongeveer 8 schepen achter me die ook naar binnen wilden.
CCP was er blijkbaar niet op voorbereid
Amarr system sloeg op tilt doordat er ineens veels teveel man naar binnen wilde, toen ik bij een jumpgate stond, waren er nog ongeveer 8 schepen achter me die ook naar binnen wilden.
CCP was er blijkbaar niet op voorbereid

neej zeker niet ... echt zielig .... 4 uur ovber gedaan om er te komen ... ben je er .... maken ze er een "private event" van ..... de 200 players die in Amarr waren werden zo pissed dat ze random op elkaar gingen shieten .....
..... Another black page in the CCP book
... MMORPG Addict.
Ben gisteravond nog ff voor de zekerheid naar mijn pa gegaan met mijn laptop, en hem daar aangesloten. Helaas heb ik daar precies hetzelfde probleem. (ikzelf heb inderdaad Chello, hij heeft ASDL van zonnet). Ligt dus iig niet alleen aan chello. Kan er vandaag trouwens nog steeds niet inAnoniem: 91397 schreef op 22 november 2003 @ 20:28:
[...]
DEVS van eve hebben me net op de chat verteld dat ze veel meldingen van chello gebruikers hebben ontvangen dat ze geen verbinding kregen... beetje jammer weer.
[ Voor 5% gewijzigd door redwing op 23-11-2003 09:08 ]
[removed]
Mjah, kweet niet of CCP daar zoveel aan kan doen, denk dat dat meer een routing probleem van chello is 
En ik vloog er ook tussen met m'n bestower, toen ineens een paar BS op elkaar gingen schieten tijdens die Amarr ceremony. Kan toch aardig tekeer gaan zo'n megathron
Kon gelukkig snel weg warpen.

En ik vloog er ook tussen met m'n bestower, toen ineens een paar BS op elkaar gingen schieten tijdens die Amarr ceremony. Kan toch aardig tekeer gaan zo'n megathron
kunnen jullie niet wat meer screenies posten?
ben zooooo nieuwsgierig hoe de BS` deruit zien enzo, en die battles en shit...
heb de beta gespeeld, maar heb geen tijd en geduld voor het hele spel.
than
than
Battle.net Spud#2543
Ik heb @home en heb geen probleem.redwing schreef op 23 november 2003 @ 08:42:
[...]
Ben gisteravond nog ff voor de zekerheid naar mijn pa gegaan met mijn laptop, en hem daar aangesloten. Helaas heb ik daar precies hetzelfde probleem. (ikzelf heb inderdaad Chello, hij heeft ASDL van zonnet). Ligt dus iig niet alleen aan chello. Kan er vandaag trouwens nog steeds niet in
Dit filmpje laat een beetje zien hoe battles gaan. Volgens mij is het wel wat versneld.TepelStreeltje schreef op 23 november 2003 @ 19:17:
kunnen jullie niet wat meer screenies posten?
than
Hmm, zal ik toch nog eens een keertje naar mijn pa gaan om daar via zijn aansluiting nog eens een tracert te doen. Als ik hier via chello nl. kijk kom ik via hun aorta ergens in New-york uit, maar verder vertikt ie het. Je zou dus inderdaad zeggen dat er ergens bij hun routing iets fout gaat
Moet voor de rest wel zeggen dat E&B me beter bevalt als Eve, alhoewel het wel heel leuk is dat er wel PvP in Eve zit, en Eve er stukken beter uit ziet
[removed]
wat onwijze vet!!!!Anoniem: 45473 schreef op 23 november 2003 @ 19:30:
[...]
Dit filmpje laat een beetje zien hoe battles gaan. Volgens mij is het wel wat versneld.
echt meesterlijk, maar bedoelde ook meer hoe de schepen zelf er uit zien, want dat ding waar die gozer in vliegt, wat is dat? vinnem ook niet mooi...
heb op de site wel aantal dingen gezien, maar ingame is dat toch weer anders.
maar tnx voor filmpie
Battle.net Spud#2543
Anoniem: 96292
Waar die gozer in vliegt, is een Scorpion. Heeft grootste hoeveelheid medium power slots van ieder battleship in het spel, en aangezien medium powerslots je slagkracht bepalen bij vooral PvP is het ook 1 van de populairste.
Beetje jammer, want heel Eve heeft of een Scorpion (8meds) of een Tempest (5 meds). Filmpje is inderdaad wat 'pumped up'.
NVA krijgt trwns wel whupass de laatste tijd...doet me denken aan de campaigng van CA in JK-FIX (yep, heb daar ook wat verloren
)
Beetje jammer, want heel Eve heeft of een Scorpion (8meds) of een Tempest (5 meds). Filmpje is inderdaad wat 'pumped up'.
NVA krijgt trwns wel whupass de laatste tijd...doet me denken aan de campaigng van CA in JK-FIX (yep, heb daar ook wat verloren
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 96292 op 23-11-2003 22:39 ]
Heb ook chello btw, vindt het wel vaag dat alleen chello klanten er last van zouden hebben.
EDIT:
Hmm hij lijkt het weer te doen \o/ toch wel rottig, hele dag aan trainings tijd kwijt omdat ik niet kon inloggen
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 6441 op 24-11-2003 04:52 ]
Ben op zoek naar een goede uitrusting voor het minen, en dan vooral voor bescherming tegen pirates. Ik mine met een Thorax samen met een maat van me die een rupture gebruikt. Ik kan een slot gebruiken voor een gun, maar welke ? We minen nog maar in 0.8 space, pirates zijn daar niet sterk, maar wel irritant.
Welke gun kan ik het beste gebruiken om ze weg te houden, en eventueel ook combat drones, kan er 8 tegelijk gebruiken op het moment, dus dat is ook geen probleem.
Welke gun kan ik het beste gebruiken om ze weg te houden, en eventueel ook combat drones, kan er 8 tegelijk gebruiken op het moment, dus dat is ook geen probleem.
Ik mine in 0.4 space en ik gebruik 3 of 4 heavy combat drones. Koop dus gewoon een stuk of 5 wasps / berzerkers / ogres en gebruik die als verdediging.
Verder zou ik 4 of 5 miner2's equippen
Verder zou ik 4 of 5 miner2's equippen
Dit topic is gesloten.