[PC] Grand Theft Auto : Vice City [ deel 9 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.905 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 10:56:
Denk dat ik het ook maar weer eens ga spelen, in afwachting van... :).
Yup ... en dat duurt nog wel een tijdje..maar...zou toch begin volgend jaar op de console zo ver moeten zijn..... hopen dat ze een PC versie maken!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 15 april 2004 @ 12:01:
[...]

Yup ... en dat duurt nog wel een tijdje..maar...zou toch begin volgend jaar op de console zo ver moeten zijn..... hopen dat ze een PC versie maken!
Ja, ik heb ook geen PS2... maar ik ken gelukkig wat mensen die hem wel hebben, waarbij ik zou kunnen gaan spelen. :).

Nu moet ik alleen even goed gaan zoeken waar ik die savegame heb opgeslagen... vind hem wel. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 14 april 2004 @ 21:00:
ik ben er al achter wat mijn andere is, kwam bij nr7 op dezelfde lijst als jou.
en die kwam me erg onbekend voor, die dus gedaan en was er idd nog 1.
heb ze dus alle 2 nou >:)
maar ik ga nog voor je meezoeken :)

ben bij nr. 30 op diezelfde lijst maar nog niets kunnen vinden, ik moet er ff van tussen en zal vanaaf nog proberen.
aha, alvast bedankt voor de moeite zo ver! Je hebt hem zeker nog niet gevonden die ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calculon
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Iemand een idee waar ik een savegame kan vinden waar je de ambulance/politie/ taxi/brandweer missies al gedaan hebt, maar _geen_ gewone missies?

Ik ben het vroeger al ergens tegengekomen, maar ik vind het nergens meer terug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat hier vast al ergens, maar kan het niet vinden.

Hoe kom ik aan ammo voor de m4? ofzoiets heb het wapen tijdens een missie gekregen en het is echt super krachtig paar schoten en een voertuig ontploft maar nu kan ik er nergens ammo voor kopen.

Ook zoek ik dat militaire terein waar later de hunter te vinden moet zijn, ik kan het dus echt niet vinden hoe triest eigenlijk

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 15:21:

Hoe kom ik aan ammo voor de m4? ofzoiets heb het wapen tijdens een missie gekregen en het is echt super krachtig paar schoten en een voertuig ontploft maar nu kan ik er nergens ammo voor kopen.

Ook zoek ik dat militaire terein waar later de hunter te vinden moet zijn, ik kan het dus echt niet vinden hoe triest eigenlijk
Ammo voor de M4 kan je gewoon kopen bij ammunition op het eiland waar je pas later opkomt. Maar je kan dat pas kopen na de Rub-out missie (Diaz vermoorden).

Zal zo even proberen een filmpje te maken naar dat terrein :P

[ Voor 22% gewijzigd door Mentalist op 18-04-2004 16:04 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ammo voor de M4 kan je gewoon kopen bij ammunition op het eiland waar je pas later opkomt. Maar je kan dat pas kopen na de Rub-out missie (Diaz vermoorden).

Zal zo even proberen een filmpje te maken naar dat terrein :P
Ik bedoel dus niet de m4 zie ik net, maar het wapen dat er in je inventory uit ziet als een soort van assault rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:02:
[...]

Ik bedoel dus niet de m4 zie ik net, maar het wapen dat er in je inventory uit ziet als een soort van assault rifle.
Screenshot :?

Btw, filmpje airport - army :

http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/gtavc_airport-army.avi

Die flits in 't begin komt doordat m'n videokaart aan 't brakken is, zover ik nu kan zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op 18 april 2004 @ 16:06:
[...]

Screenshot :?

Btw, filmpje airport - army :

http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/gtavc_airport-army.avi

Die flits in 't begin komt doordat m'n videokaart aan 't brakken is, zover ik nu kan zien :/
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 07 april 2004 @ 18:51:
[...]

alles lukt mij ook behalve die missie. is de 2de keer al dat ik er vast zit :/

ps: als je hem makkelijk vind mag je hem best ff doen ;)
Hij is niet echt moeilijk, je moet er ff goed voor gaan zitten en beetje geconcentreerd blijven .. net als met die rc heli's missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 15:21:

in little haiti onder andere, in dat blok waar ook Aunti Poulets huis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:02:
[...]

als in que? maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt: dit wapen ligt ook op El Swanko Casa (zie kaart, kun je ook kopen dit huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Je bedoelt die M60? Die je krijgt in die Pnomh Penh '86 missie?

Mmmmh ammo daarvoor haal je bij die military gast.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

shuogg schreef op 18 april 2004 @ 19:28:

Phil.. En dat ding is niet gratis, en je moet daar sowieso eerst zijn missies voor doen, en om die te kunnen doen moet je alle Malibu missies gedaan hebben, en om die te doen moet je eerst de Malibu kopen, en om die te kopen moet je eerst dat huis van Diaz overnemen en die missie doen waarin je winkelruiten stuk moet schieten.

Zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
W3ird_N3rd schreef op 18 april 2004 @ 19:36:
[...]

Phil.. En dat ding is niet gratis, en je moet daar sowieso eerst zijn missies voor doen, en om die te kunnen doen moet je alle Malibu missies gedaan hebben, en om die te doen moet je eerst de Malibu kopen, en om die te kopen moet je eerst dat huis van Diaz overnemen en die missie doen waarin je winkelruiten stuk moet schieten.

Sounds about right :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat die gast de Ruger bedoelt. Die op de PS2 een oranje kleurtje heeft en op de PC een grijs kleurtje heeft :)

Je kan em kopen bij Ammunation, Washington Beach.

En hij ligt ook achter/bovenop El Swanko Casa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
shuogg schreef op 18 april 2004 @ 19:28:

+ in fort baxter, waar je weer eerst het uniform aan moet hebben. linkerwachttoren voor de m60.

@ melkboer: andersom ;)

[ Voor 10% gewijzigd door DeRCT13 op 18-04-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op 18 april 2004 @ 19:36:
[...]

Is idd de m60 die ik bedoelde. Dan ga ik dalijk de Malibu maar eens spelen. Ben nu eerst de hidden packages aan het doen. Die missie van die motorgang (met chaos meter) is trouwens echt moeilijk, zijn hier nog tips voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 09:18:
[...]

Is idd de m60 die ik bedoelde. Dan ga ik dalijk de Malibu maar eens spelen. Ben nu eerst de hidden packages aan het doen. Die missie van die motorgang (met chaos meter) is trouwens echt moeilijk, zijn hier nog tips voor ?
Uit de startpost :
Mess With The Man
Als je uit de motor club komt, ga je rechts af en met de bocht naar links zie je een trap naar boven. Ga er omhoog en schiet op alles wat er beweegt. Op de helikopter schieten is tot nu toe nog het beste wat je kan doen. Het gaat namelijk heel snel. En na ongeveer 1.40 is de missie voorbij, en moet je proberen met een voertuig in een Pay 'n Spray te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Daar zit ik nu ook.
Zodra ik daar boven sta, komen er hooguit 3 auto's langs, die ik wel kapot kan schieten, maar vervolgens is de tijd gewoon voorbij, voordat de chaosmeter vol zit. Alleen maar omdat er gewoon niets nieuws beschietbaar komt.
(en zodra ik dan de trap afloop, wordt ik overhoop gereden door tig agenten)

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Probeert U allen eens een vlammenwerper voor die missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Bzzje schreef op 19 april 2004 @ 16:19:
Daar zit ik nu ook.
Zodra ik daar boven sta, komen er hooguit 3 auto's langs, die ik wel kapot kan schieten, maar vervolgens is de tijd gewoon voorbij, voordat de chaosmeter vol zit. Alleen maar omdat er gewoon niets nieuws beschietbaar komt.
Gewoon op voetgangers en agentjes schieten.

Pass anders even een savegame, dan probeer ik wel een filmpje te maken (heb nu geen zin om helemaal naar die missie toe te moeten spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bzzje schreef op 19 april 2004 @ 16:19:
Daar zit ik nu ook.
Koop een M4, schiet wat agenten neer en wacht totdat je 3 sterren hebt.
Als het goed is komt er dan een politiehelicopter aan, pak je M4 en blijf de hele tijd op die heli schieten.

Je zult zien dat je meter bijna bij elk schot vult. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Voor de mensen die lol willen hebben: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~visser17/handling.cfg

Ik heb de bike en de infernus verbeterd :+

De infernus is nu zo afgesteld dat hij erg snel gaat uitbreken zeg maar, maar hij staat ook zo scherp afgesteld dat je na enige oefening hem recht kan trekken en zo toch die langste weg lekker kan slingeren :D

Enjoy :Y) P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
_/-\o_ Minigun _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/5COGBG2TFF5H/picserver.jpeg

[ Voor 45% gewijzigd door shuogg op 22-04-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Lees is ff de startpost door voor de regels van het plaatsen van plaatjes
Tip niet 1024*768 gaan plaatsen ivm lay out

[edit]
b]Resizen:[/b]
Plaatjes zijn heel erg leuk en daarom zie je ze voorbij vliegen alsof het niks is. Helaas wordt hierbij de layout erg vaak uitgerekt, vandaar dit stukje.

Hoe resize je nou een plaatje op GoT? Dat is eigenlijk heel simpel:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte,hoogte]LINK Plaatje[/][/]

Wat nóg makkelijker is is dit:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte]LINK Plaatje[/][/]

Als je alleen maar de breedte invult rekent de forumsoftware zelf de hoogte uit en is het nog makkelijker.
Hou de breedte onder de 600 pixels, zodat je de layout niet uitrekt. 600x450 of 400x300 is een mooie verhouding.

[ Voor 49% gewijzigd door shameblaster op 22-04-2004 15:42 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis nog steeds een unique jump !! :( :(

ik heb echt geen ideej hoe ik deze ooit moet gaan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05
Over mess with the man: zet een motor klaar op het dak, en bekijk van te voren hoe je naar een spray en pay komt. Volgens mij is langs de motorclub, weg blijven volgen tot net na de brug de makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Woei, ik kom er net achter dat wanneer je in een enforcer stapt je ook 100 armor krijgt. Van een ambulance kreeg je 20 health als ik me goed herinner, en van een squad car een shotgun. Weet iemand er nog meer, of is er ergens een overzichtje hiervan eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Taxi: $5 upon entering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat het wel al ergens staat geschreven, maar kan je eigenlijk die zeppelin die in de buurt van het stadium rondzweeft, naar beneden halen, of gaat dat niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje nep spel hoor :( Bij messing with the man haal ik die missie met gemak, heb daarna alleen met 5 sterren politie achter me aan, dus ook die nasty fbi :( Die kan ik ook nog makkelijk ontkomen, als ik maar ergens een auto kan pakken. Het probleem is dus dat als je 5 sterren politie achter je aan hebt, dat er gvd ffs geen auto's meer rijden, alleen maar politie en fbi :( Dat slaat toch nergens op. Dan is het onmogelijk om ze kwijt te raken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:39:
Beetje nep spel hoor :( Bij messing with the man haal ik die missie met gemak, heb daarna alleen met 5 sterren politie achter me aan, dus ook die nasty fbi :( Die kan ik ook nog makkelijk ontkomen, als ik maar ergens een auto kan pakken. Het probleem is dus dat als je 5 sterren politie achter je aan hebt, dat er gvd ffs geen auto's meer rijden, alleen maar politie en fbi :( Dat slaat toch nergens op. Dan is het onmogelijk om ze kwijt te raken. |:(
Dan zet je een motor klaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat snap ik wel, maar het gaat om het idee, dat al het verkeer, maar dan ook echt _alles_ verdwijnt als je veel politie achter je aan hebt. Dat is gewoon übernep en hoogst irritant. :) Anders moet je alles gaan plannen, dat kan bij deze missie nog wel, maar bij sommige moeilijkere missie is dat veel moeilijker om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ehm... welke missie is messing with the man ook alweer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je die chaosmeter moet vullen bij die bikers. maar het gaat me niet specifiek om deze missie, maar gewoon in het algemeen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Savegame van die missie O-) die wilkook doen, :P

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:48:
Dat je die chaosmeter moet vullen bij die bikers. maar het gaat me niet specifiek om deze missie, maar gewoon in het algemeen :)
Ahum dat is easy man :

Je koopt dat wrak huisje die daar in de buurt zit van die biker cafe en als je missie voltooid gewoon effe saven en dan boeit het niet wat er gebeurt want als je die save load dan heb je geen fbi of politie meer achter je aan 8) :Y)

Of denk ik te simpel nu :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:43:
Ja dat snap ik wel, maar het gaat om het idee, dat al het verkeer, maar dan ook echt _alles_ verdwijnt als je veel politie achter je aan hebt. Dat is gewoon übernep en hoogst irritant. :) Anders moet je alles gaan plannen, dat kan bij deze missie nog wel, maar bij sommige moeilijkere missie is dat veel moeilijker om te doen :)
Geparkeerde auto's staan er nog wel :z

B.v. : de infernus bij Vercetti Estate/Diaz' huis, de Voodoo bij die dikke vrouw en nog wel wat meer. En je kan zooi in de garage zetten.

En zeg nou zelf, ga jij nog rustig over straat rijden als er een leger door je woonwijk heendendert achter een misdadiger aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 22 april 2004 @ 20:57:
[...]

Ahum dat is easy man :

Je koopt dat wrak huisje die daar in de buurt zit van die biker cafe en als je missie voltooid gewoon effe saven en dan boeit het niet wat er gebeurt want als je die save load dan heb je geen fbi of politie meer achter je aan 8) :Y)

Of denk ik te simpel nu :?
Je hoeft niet te saven. Als je de missie hebt voltooid (lees: je centen hebt gekregen) kun je -tig keer doodgaan, het maakt helemaal niks uit.

Oplossing: Haal de missie, laat je neerschieten en ga verder met het verhaal :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 23:12:
[...]

Je hoeft niet te saven. Als je de missie hebt voltooid (lees: je centen hebt gekregen) kun je -tig keer doodgaan, het maakt helemaal niks uit.

Oplossing: Haal de missie, laat je neerschieten en ga verder met het verhaal :)
Nee want dan ben je al je gespaarde wapens kwijt :P en ik bedoelde meer opgepakt worden enzo ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
nero355 schreef op 22 april 2004 @ 23:18:
[...]

Nee want dan ben je al je gespaarde wapens kwijt :P en ik bedoelde meer opgepakt worden enzo ;)
Die wapens die gewoon overal te pakken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in het hele spel nog nooit opgepakt of doodgegaan ofzo :D Altijd als ik doodga of busted ben load ik opnieuw. Tja.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
tis toch niet zo moeilijk bij die missies? Als je 5 sterren hebt en geen auto, dan ga je ergens staan, schiet een keer op een politieauto, agenten stappen uit, jij schiet ze dood en stapt in de wagen en rijd weg, done.

Trouwens, bij de Malibu Club als je dan daaruit komt en je loopt zegmaar rechtdoor richting het Politiebureau, dan kom je na een tijdje bij een brug die naar rechts gaat, daarvoor heb je zo'n jump, waar je superver kan springen, hoe ver komen jullie daar met een motor?

[ Voor 42% gewijzigd door bluuuurgh op 23-04-2004 13:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

DaCoTa schreef op 22 april 2004 @ 17:06:
Over mess with the man: zet een motor klaar op het dak, en bekijk van te voren hoe je naar een spray en pay komt. Volgens mij is langs de motorclub, weg blijven volgen tot net na de brug de makkelijkste.
Deze missie kan nog veeeeeeel makkelijker:
Zorg dat je een uzi hebt met voldoende ammo (TIP: er ligt er eentje onder de trap tegenover het bikercafe). Spring op een van die bikes en rij richting het noorden.
Ga achter auto's rijden en schiet op de kofferbak. Per schot gaat je balkje een stukje omhoog. Je kunt een auto drie maal raken voordat hij bij de vierde keer ontploft. Niet laten ontploffen, maar de volgende auto opzoeken. Als je het een beetje subtiel doet (dwl opletten dat er geen politie in de buurt is), heb je de balk de kortste keren vol, terwijl je maar een of twee sterren hebt.

Piece of Cake :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Atlas schreef op 19 april 2004 @ 20:25:
Voor de mensen die lol willen hebben: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~visser17/handling.cfg

Ik heb de bike en de infernus verbeterd :+

De infernus is nu zo afgesteld dat hij erg snel gaat uitbreken zeg maar, maar hij staat ook zo scherp afgesteld dat je na enige oefening hem recht kan trekken en zo toch die langste weg lekker kan slingeren :D

Enjoy :Y) :P
Niemand die deze al heeft geprobeerd :'(

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Atlas schreef op 23 april 2004 @ 14:06:
[...]

Niemand die deze al heeft geprobeerd :'(
Wel (paar dagen terug al), maar wat hoort ie te doen? Ik merk er niks van eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluuuurgh schreef op 23 april 2004 @ 13:49:
tis toch niet zo moeilijk bij die missies? Als je 5 sterren hebt en geen auto, dan ga je ergens staan, schiet een keer op een politieauto, agenten stappen uit, jij schiet ze dood en stapt in de wagen en rijd weg, done.
Ja het enige probleem is dat je een politie auto niet kunt laten omspuiten ;) dat is juist zo handig na zo'n missie. Heb hem btw al lang gehaald. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op 23 april 2004 @ 14:03:
[...]

Deze missie kan nog veeeeeeel makkelijker:
Zorg dat je een uzi hebt met voldoende ammo (TIP: er ligt er eentje onder de trap tegenover het bikercafe). Spring op een van die bikes en rij richting het noorden.
Ga achter auto's rijden en schiet op de kofferbak. Per schot gaat je balkje een stukje omhoog. Je kunt een auto drie maal raken voordat hij bij de vierde keer ontploft. Niet laten ontploffen, maar de volgende auto opzoeken. Als je het een beetje subtiel doet (dwl opletten dat er geen politie in de buurt is), heb je de balk de kortste keren vol, terwijl je maar een of twee sterren hebt.

Piece of Cake :)
mm ik heb het denk ik nog makkelijker gedaan.. gewoon bij je huis (dat grote) ff paar x die gun halen die helemaal beneden in ligt, tot je genoeg kogels hebt dan met heli erheen en die op het dak parkeren tegenover dat bikercafe 1 of 2 gasten neerschieten en je hebt al politie achter je aan, later komt er een politie heli en als je die dan neerknalt is de missie al gehaald en dan moet je alleen nog ff naar je huis terug vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nou al 100 keer die heli neer geschoten maar ik krijg die meter echt niet vol.

Edit: Met de rocket launcher gaat het dus niet. Met de minigun is het een kwestie van heli lokken en die neer schiet en klaar.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 16:23:
Heb nou al 100 keer die heli neer geschoten maar ik krijg die meter echt niet vol.
Je moet die heli ook niet neerschieten. Gewoon op in blijven hakken met een M4 (ik dacht de M4, iig die zwaardere kruger zeg maar). Dan loopt je balkje zo vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 16:16:
[...]

mm ik heb het denk ik nog makkelijker gedaan.. gewoon bij je huis (dat grote) ff paar x die gun halen die helemaal beneden in ligt, tot je genoeg kogels hebt dan met heli erheen en die op het dak parkeren tegenover dat bikercafe 1 of 2 gasten neerschieten en je hebt al politie achter je aan, later komt er een politie heli en als je die dan neerknalt is de missie al gehaald en dan moet je alleen nog ff naar je huis terug vliegen.
He thnx die heli was ik helemaal vergeten dankzij dat ding heb ik de FBI namelijk overleefd :D Alleen erna had ik niet gesaved dus werd ik zeg maar bij dat wrak huisje geladen en was er geen FBi meer en zo :)

Wat ik dus heb gedaan :

Snel de trap op gerend naar dat huisje, gesaved, dan naar beneden springen richting die politie heli (lekker realistisch doen we effe joh 4 verdiepingen naar beneden :D ) dan met die heli naar mijn car dealership gevlogen (Sun Beam Cars ofzo ?? lang geleden :) ) en dan naar beneden die eene luxe sedan gepakt die er altijd staat en die effe laten overspuiten in die spray shop onder je sun beam business dingetje en WOEI!!! weg FBI 8) :P

Ja ik denk teveel soms in Games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 15:50:
[...]

Ja het enige probleem is dat je een politie auto niet kunt laten omspuiten ;) dat is juist zo handig na zo'n missie. Heb hem btw al lang gehaald. 8)
Tja ik vind het v eel leuker om gewoon op de vlucht te gaan voor de politie, dan 2 meter rijden en je auto laten omspuiten :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Ik ben aan een nieuwe savegame begonnen, met als doel zoveel mogelijk sidemissies (hidden packages, rampages, ambulance-missies, etc) te halen zonder de verhaallijn te starten (die roze waas in het hotel). Heb er inmiddels 6 uur opzitten, dit heb ik al gehaald:

- Find 100/100 Hidden Packages.
- Purchase all 7 normal properties.
- Complete all 3 Stadium missions: Hot Ring, Dirt Ring and Blood Ring.
- Complete the following 'Fun Toys'/RC missions: 'RC Bandit', 'RC Baron' en 'RC Raider'
- Complete the following side missions: 'Cone Crazy' and 'PCJ Playground'.
- Complete both Dirt Track missions: Trial by Dirt and Test Track.
- Drop off 100 or more people as a taxi driver.
- Get to and complete Vigilante mission level 12.
- Get to and complete Paramedic mission level 12.
- Get to and complete Pizza Boy mission 10.

De volgende missies krijg ik niet voor elkaar:

- Complete all 4 helicopter checkpoint missions. (die helicopters kan ik (nog) niet vinden op de bewuste plekken, is er een bepaalde volgorde? wanneer word deze missie getriggered?)
- Get to and complete Fire Fighter mission level 12. (als ik op het linker eiland een fire fighter missie start, dan wil hij mij op het rechter eiland hebben, maar daar kan ik niet komen met de brandweerauto :( ) Hoe kan ik een brandweerauto triggeren op het rechter eiland? ik weet dat het mogelijk is...

De volgende missies moet ik nog aan beginnen:

- Knock off 15/15 specific stores.
- Score 45 points or more in the Rifle Range bonus mini-game.
- Pass 35/35 Rampages.
- Complete 36/36 Unique Jumps.

P.S. Ik neem aan dat iedereen wel weet hoe je op de makkelijkste manier naar het linker eiland kan komen, namelijk met een motor via de filmstudio.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Goed bezig dude :) In 6 uur nog wel !! Good Job 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Nog ff gecontroleerd, ik was in de war met een andere savegame. maak daar 9 uur 25 minuten van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluuuurgh schreef op 01 mei 2004 @ 11:58:
[...]

Tja ik vind het v eel leuker om gewoon op de vlucht te gaan voor de politie, dan 2 meter rijden en je auto laten omspuiten :)
En kan je net dat geld besparen voor een nieuwe colt.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Ik heb een savegame gemaakt waarbij ik alle mogelijke side-missions gedaan heb VOORDAT ik begonnen ben aan de verhaallijn

- Complete the following 'Fun Toys'/RC missions: 'RC Bandit', 'RC Baron' en 'RC Raider'
- Get to and complete Fire Fighter mission level 12.
- Pass 35/35 Rampages.
- Complete 35/36 Unique Jumps.

http://www.piccadilly.nl/GTAVCsf8.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Dat heb ik al op GTA Forums gezien.. :+ en op Vice Unleashed, had je ook al een post gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Bij mijn handling.cfg heb ik de tank (Panzer) en de motor (PCJ600) en de Cheetah (straat- en FBI-auto) aangepast >:)

Ik moet zeggen dat de Cheetah heel vlug remt ;)
http://home.planet.nl/~dikke332/handling.cfg

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ronnie_T: hoe ben je op het tweede eiland gekomen?

Ik ben op het tweede eiland gekomen door met de motor in de filmstudio's te springen.

Vanuit daar de trap op (muur linksonderin vanaf je huidige standpunt na de stunt, dit is vervelend irritant).

Op de muur springen met de motor, vanuit daar over de muur gereden en daar op het laatst naar links gegaan en op de brug geland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 00:02:

Ik ben op het tweede eiland gekomen door met de motor in de filmstudio's te springen.

Vanuit daar de trap op (muur linksonderin vanaf je huidige standpunt na de stunt, dit is vervelend irritant).

Op de muur springen met de motor, vanuit daar over de muur gereden en daar op het laatst naar links gegaan en op de brug geland.
Op het 2de eiland komen was mij nog niet eerder gelukt (zonder missies), heb dit net geprobeerd en het lukte zowaar ook nog :o

Woei, kan je meteen bij de helicopter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
Ik speel deze game sinds deze week ook weer, en het blijft een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik wist helemaal niet dat in een saved game met wantedsterren deze verdwijnen als je het spel laadt (of dit moet alweer heel oud zijn, maar ja, ik wil de savegame op 0 dood en 0 arrestaties houden :P)?

Misschien is de saved game bug wel opgelost in een patch ofzo, maar ik patch mijn versie niet, hij draait mooi en stabiel (ik klop het snel af, stabiliteit is vaker een issue geweest met dit systeem :X). En dan hoef ik ook geen moeite te doen om een nocd te zoeken voor de gepatchte versie.

Kijk, dat een spel op het begin de cd controleert kan ik inkomen (ik heb het spel meteen origineel gekocht), maar doe dat _niet_ tijdens het spelen |:( (mijn dvd-rom trekt even 100%cpu bij het opspinnen)! Een nocd had ik er dan vlug op...

Het is trouwens een echte uitdaging om de eerste missie van de motorgang in de regen te doen, zo'n motor is dan helemaal niet meer te houden :+, dus heb ik maar gewacht tot het droog was :P. Verder heb ik de tegenstand ietwat verminderd door er een van zijn fiets af te slaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:02
Door al het nieuws rondom SA heb ik wel weer zin om VC te gaan spelen, alleen ik heb em al uitgespeeld, en het lijkt me doodsaai het nog eens helemaal te moeten doen. Iets er IETS van een modificatie of iets dergelijks dat de game weer "zo goed als nieuw" maakt, en waard om opnieuw te spelen? Iets met totaal andere missies? Of compleet nieuwe maps?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 16 mei 2004 @ 21:54:
Door al het nieuws rondom SA heb ik wel weer zin om VC te gaan spelen, alleen ik heb em al uitgespeeld, en het lijkt me doodsaai het nog eens helemaal te moeten doen. Iets er IETS van een modificatie of iets dergelijks dat de game weer "zo goed als nieuw" maakt, en waard om opnieuw te spelen? Iets met totaal andere missies? Of compleet nieuwe maps?
Multi Theft Auto misschien? Das MP-mod voor VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:02
ja die ken ik, maar MP is heel iets anders dan SP. Vind MP niet echt geweldig in gta (vooralsnog)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:51
Ronnie_T schreef op 07 mei 2004 @ 23:22:
Ik heb een savegame gemaakt waarbij ik alle mogelijke side-missions gedaan heb VOORDAT ik begonnen ben aan de verhaallijn

- Get to and complete Fire Fighter mission level 12.
- Pass 35/35 Rampages.
- Complete 35/36 Unique Jumps.

http://www.piccadilly.nl/GTAVCsf8.zip
Ruig :P . Dacht eerst dat je een 100%-savegame had, maar dit is weer eens wat anders. Komt er wel wat laat mee, want de populariteit is in de loop van de tijd wel flink gedaalt

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

[quote]Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 00:02:
[quote]

Verschillende manieren: http://www.vicecityunleas...x2.php?action=fast_island

Makkelijkste manier is via de filmstudio (Methode III b). Via de "PCJ 600"
en de "Packer"

[ Voor 7% gewijzigd door Ronnie_T op 17-05-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 14-09 23:58
Ik heb even een vraagje over de framerate instellingen van het spel. Je kan de limiter namelijk aan of uit zetten.
Als ik hem aanzet heb ik geen problemen kwa details, het gaat alleen niet zo super vloeiend als wanneer ik de framelimiter uitzet, alleen krijg ik dan texture problemen (ook met patch 1.1).

Nou vroeg ik me af of je niet handmatig (.ini bestand aanpassen ofzo) de maximale framerate bij de framlimiter kan verhogen, bijv. op 100 fp/s.
Weet iemand of dat kan en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

98% gehaaldf en ik heb geen flauw idee waar ik de andere 2% vandaan moet halen.

LAST MISSION PASSED: Keep your Friends Close...
DATE: 05/25/04
Criminal rating: Fixer (4952)
Percentage completed
98%

Rampages passed 35 out of 35
Hidden Packages found 100 out of 100
Unique Jumps completed 36 out of 36
Highest Vigilante Mission level 12
Passengers dropped off 100
Highest Paramedic Mission level 12
Fire Truck Mission level 12
Stores Knocked Off 15 out of 15
Assassination Contracts Completed 5 out of 5
Pizza's Delivered 55
'Ice Cream' Sold 56
Best Percentage of hits for Shooter 77
Fastest time on 'Alloy Wheels Of Steel' 1:48
Fastest time on 'The Driver' 2:07
Fastest time in Dirt Ring 15:10
Fastest time on RC Plane Race 2:26
Fastest time on RC Car Race 2:30
Fastest time on RC helicopter Pickup 7:43
Fastest time on 'Terminal Velocity' 0:57
Fastest time on 'Ocean Drive' 1:14
Fastest time on 'Border Run' 1:39
Fastest time on 'Capital Cruise' 1:50
Fastest time on 'Tour!' 2:28
Fastest time on 'V.C. Endurance' 4:41
Fastest time on Downtown Chopper Checkpoint 3:38
Fastest time on Ocean Beach Chopper Checkpoint 3:38
Fastest time on Vice Point Chopper Checkpoint 2:55
Fastest time on Little Haiti Chopper Checkpoint 2:51
Fastest time on 'PCJ Playground' 1:35
Fastest time on 'Trial By Dirt' 2:50
Fastest time on 'Test Track' 2:50
Fastest time for 'Cone Crazy' 0:38
Fastest time for Checkpoint Charlie 2:20
Highest score for Shooter 94
Number of drug deals made 51
Hotring Best Result 2
Fastest time in Hotring 3:59
Fastest lap time in Hotring 15.00
Longest time in bloodring (secs) 60
Property Owned 15

wat mis ik nog?

(p.s. in topicopening staat 12 winkels, dit moet 15 zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hot ring moet je iig een keer gewonnen hebben.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
Ik weet niet of het al een keer langs gekomen is (heb gctrl-f'ed) maar er is een mod voor Vice City uit waarmee je kan racen in Liberty City (GTAIII). Zal 'm 's proberen.

Vele mirrors naar 62.5mb grote mod & hier voor screenshots en informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirmPete schreef op 25 mei 2004 @ 22:49:
Hot ring moet je iig een keer gewonnen hebben.
tnx, 99% nu
nog 1 ding dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op 25 mei 2004 @ 23:13:
Ik weet niet of het al een keer langs gekomen is (heb gctrl-f'ed) maar er is een mod voor Vice City uit waarmee je kan racen in Liberty City (GTAIII). Zal 'm 's proberen.

Vele mirrors naar 62.5mb grote mod & hier voor screenshots en informatie.
ben de mod nu aan het downen lijkt me wel weer eens lache om in liberty city rond te rijden. ;)
offtopic:
100e post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Die ga ik ook 'ns proberen :).

Heb trouwens een bugje gevonden :P. Doe de laatste missie "Keep your friends close", maak Sonny dood en zorg dan dat je zelf doodgaat. Wanneer je dit doet is de missie mislukt, maar je krijgt wel 't eindfilmpje. Daarna kom je terug uit het ziekenhuis, en hoor je de muziek die bij de aftiteling hoort 8)7. En er is geen geluid, dat komt pas terug als je de missie opnieuw probeert te doen :P.

[ Voor 27% gewijzigd door Mentalist op 02-06-2004 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik speel VC ook weer sinds 2 weken, blijft idd een vet spel. Heb ook die Liberty City mod geprobeerd. 't is dan gewoon GTA3 met de VC engine oid 8)7 .

Heb nu gewoon weer Vice City geinstalleerd en ben weer bezig met het vervangen van auto's :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Heb ook die Liberty City mod geprobeerd. 't is dan gewoon GTA3 met de VC engine oid
Dat dan wel jah.. maar kan lekker door Liberty knallen met een motor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 23:23:
[...]

tnx, 99% nu
nog 1 ding dus
ik dacht dat je er nog iets was van een zeemeeuw doodschieten met de sniper rifle bij de vuurtoren ofzo. of een bad guy in het water laten belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Yup, Seagulls Sniped. Dan moet je met je sniperrifle die kleine zwarte puntjes die soms door de lucht vliegen kapotschieten.

[ Voor 15% gewijzigd door DeRCT13 op 03-06-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ondertussen al een programma waarmee je kan zien welke unique jump je nog mist ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

CyberDoX schreef op 02 juni 2004 @ 15:34:
Ik speel VC ook weer sinds 2 weken, blijft idd een vet spel. Heb ook die Liberty City mod geprobeerd. 't is dan gewoon GTA3 met de VC engine oid 8)7 .

Heb nu gewoon weer Vice City geinstalleerd en ben weer bezig met het vervangen van auto's :)
Ik vervang ook altijd auto's, ik ben nu weer bezig om de auto's die ik vervang zoveel mogelijk te laten lijken op de auto's uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu bezig vice city voor de derde keer uit te spelen, blijft een mooi spel :)

Graphics hoeven dus niet de mooiste te zijn met de nieuwste techieken, GAMEPLAY bewijst het maar weer eens dat dit een spel maakt :)

helaas dat san andreas eerst op de console komt :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna alle hidden packages gevonden op 1 na :( heb alle tutorials gebruikt (ook met foto's erbij, zelfs die ene in flash) ik ken m echt niet vinden. Moet je voor die laatste nog eerst alle stunts doen ofzo iets...? (alle normale missies heb ik wel gedaan natuurlijk :P) Ik draai m op PS2 en zit op 70% volgens de VC stats. Ik wil m na 1,5 wel eens een x uitspelen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De packages zouden allemaal beschikbaar moeten zijn als het tweede eiland geunlocked is. Ik zou niet weten welke je hebt gemist en welke niet, dus toch maar eens alles nagaan :P. Meestal doe ik de packages (en jumps, en andere dingen waar er meer van zijn en waar je door de war kan komen) in 1 run.

Ik heb trouwens het spel ruim een week geleden 100% uitgespeeld, niet wetende dat ik die 45 punten nog moest halen bij de shooting range (ik had bij de missie iets van 65 en ik dacht dat dat wel telde).
k dacht dat je er nog iets was van een zeemeeuw doodschieten met de sniper rifle bij de vuurtoren ofzo. of een bad guy in het water laten belanden.
Dan is het niet vereist voor de pc versie in ieder geval, want in mijn 100% savegame heb ik bij mijn weten echt geen seagulls gesniped.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Heeft er iemand een goede tip voor de missie Demolition Man? Moet je bijvoorbeeld van boven naar beneden werken of juist van beneden naar boven?
Ik vind dit echt een klote missie, of je helicopter ligt in puin terwijl je met de laatste bom bezig bent :( , of je komt net een paar seconden tekort voor de laatste bom :(.
Dus als iemand een goede tip heeft, laat maar horen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Laatst online: 10-09 16:46
Volgens mij staat dit al ergens in het topic, maar ik zou je in ieder geval aanraden om van beneden naar boven te werken. Zo bespaar je namelijk tijd omdat je minder ver hoeft te vliegen :).

Edit:
Hier dus:
gerbennn schreef op 28 januari 2004 @ 19:13:
het is de gemakkelijkst als je eerst de guards neermaait met je rotorbladen.
dan een bom oppakken (dan begint de tijd pas)
Daarna onderaan beginnen.

als je boven aan begint moet je:

3 verdiep. heen
3 verdiep. terug
2 verdiep. heen
2 verdiep. terug
1 verdiep. heen
1 verdiep. terug
0 verdiep. heen
______________+
12 verdiepingen vliegen

als je onderaan begint moet je:

0 verdiep. heen
0 verdiep. terug
1 verdiep. heen
1 verdiep. terug
2 verdiep. heen
2 verdiep. terug
3 verdiep. heen
_______________+
9 verdiepingen vliegen

[ Voor 66% gewijzigd door Loogie op 10-06-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
in de topicstart stond toch dat het handiger was om boven te beginnen? op zich klopt dit schema wel, maar ik vond zelf van boven naar beneden toch handiger :)

En hoe kun je de shooting range nog verder uitspelen dan als je de missie al gedaan hebt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hoe moet je die missie doen dat je bij v-rock begint en dat je met je limo hard moet blijven rijden omdat anders je wagen ontploft. je kan hem niet in de spray 'n go zetten want dan is ie te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

The Evil Brain schreef op 10 juni 2004 @ 16:16:
in de topicstart stond toch dat het handiger was om boven te beginnen? op zich klopt dit schema wel, maar ik vond zelf van boven naar beneden toch handiger :)

En hoe kun je de shooting range nog verder uitspelen dan als je de missie al gedaan hebt? :?
Door nogmaals naar de shooting Range te gaan, maar dan 45 of meer punten te gaan scoren in de Rifle Range bonus mini-game, dat is alleen het eerste gedeelte van de shooting-range missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Good Fella schreef op 10 juni 2004 @ 19:49:
Hoe moet je die missie doen dat je bij v-rock begint en dat je met je limo hard moet blijven rijden omdat anders je wagen ontploft. je kan hem niet in de spray 'n go zetten want dan is ie te langzaam.
Blijven rijden en zo min mogelijk vaart minderen.
Uit de 100% FAQ:
-----------------------------------
LOVE FIST MISSION 3: PUBLICITY TOUR

DIFFICULTY: 4/10

1. When the cut scenes have ended and you're back in control of
your vehicle, start accelerating down the road. You should only drive
quickly enough to keep the 'detonation meter' empty.

2. Simply tap X to drive at a nice steady speed. You can actually
go quite slowly without raising the blue bar. Follow the road east at
the end. You may need to accelerate hard after this bend to reduce
the meter again. Get out onto the main road and turn south, going as
leisurely as you can manage.

3. You need to stay alive for about 2 minutes. Going slowly, you
have about 2 minutes worth of straight road in front of you now, so
provided you don't hit anything you'll be okay. Keep your eyes out
for traffic, and keep your speed low for an easy win.

4. When detonation meter has vanished you're free to drive quickly
again, as long as you keep the car intact. Stop in the pink glow at
your final destination to complete the mission.

NOTE: You have now finished working for this employer. Proceed to the
strange blue and black symbol on your map in Little Havana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heeft iemand hier ook gezeik gehad met bootjes die niet hard konden varen?

Na de Fastest Boat moet je een competitie houden tegen andere boten, maar mijn boot lijkt steeds door iets afgeremd te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

PcManiaxx schreef op 11 juni 2004 @ 11:42:
Heeft iemand hier ook gezeik gehad met bootjes die niet hard konden varen?

Na de Fastest Boat moet je een competitie houden tegen andere boten, maar mijn boot lijkt steeds door iets afgeremd te worden :(
Dan vaar je dus tegen de golven in of zo, je moet met de golven mee varen, dan ga je al een stuk sneller. Heb er zelf nooit last van in ieder geval.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
mjah.. het weer maakt ook wel uit; als het hard stormt en regent gaat het veel moeilijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08
Ik had ff niks te doen en dacht ik ga Vice City ff spelen! Maar het probleem is dat mijn beeld rondjes blijft draaien, als ik de controls op classic zet dan is het wel over maar dan werkt me muis niet meer. Heeft iemand hier een oplossing voor? Verder nergens problemen met me muis ook niet in GTA3.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb je toevallig een (usb) gamepad/joystick aangesloten? Trek die uit je pc, en je beeld staat weer stil. Dat is bij mij iig wel het geval met m'n Logitech Wingman Rumblepad.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Blisterin_Bull schreef op 18 juni 2004 @ 19:51:
Heb je toevallig een (usb) gamepad/joystick aangesloten? Trek die uit je pc, en je beeld staat weer stil. Dat is bij mij iig wel het geval met m'n Logitech Wingman Rumblepad.
Lol ik heb een wireless rumblepad, dus zal dat ff proberen hij staat wel uit maar zal hem toch ff eruit trekken.

EDIT-- Heeft geholpen thx!

[ Voor 5% gewijzigd door Operations op 18-06-2004 20:01 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Nu heb ik weer dat ik na ongeveer 30 minuten spelen, de gesprekken die gevoerd worden niet meer hoor dat geluid is weg maar verder hoor ik alles nog. Heb al alle geluidsopties geprobeerd in het menu. Heb een audigy 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:28:
ben nu bezig vice city voor de derde keer uit te spelen, blijft een mooi spel :)

Graphics hoeven dus niet de mooiste te zijn met de nieuwste techieken, GAMEPLAY bewijst het maar weer eens dat dit een spel maakt :)

helaas dat san andreas eerst op de console komt :'(
Zowel Liberty City als Vice City kwamen eerst op console uit hoor... en later pas op de pc. Maar hoewel ze altijd zeggen "we brengen hem niet uit op pc" ... ze zijn softies voor de grote hoeveelheden fans die hem op de pc willen hebben!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
swampy schreef op 19 juni 2004 @ 11:34:
[...]

Zowel Liberty City als Vice City kwamen eerst op console uit hoor... en later pas op de pc. Maar hoewel ze altijd zeggen "we brengen hem niet uit op pc" ... ze zijn softies voor de grote hoeveelheden fans die hem op de pc willen hebben!
Eerder softies voor de centen van de PC fans :P

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste