[PC] Grand Theft Auto : Vice City [ deel 9 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.903 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Kheb nu een klein probleempje, kheb heli missie gedaan dat je al die gastjes moet schieten, en vervolgens de geld case pakken.
Maar hij hapert nu in missies als ze schieten :'( bijvoorbeeld die missie die ernaar kwam dat je die tank moest stelen (zeer leuke missie :*) ) nadat de soldaten gingen schieten haperde die,
Ik had de soldaten allemaal dood en het liep weer goed 8)7
Specs:
Xp 1800+
Gf 3 ti200 128mb
256 mb ddr

Cons:::BB4E

Verwijderd

Topicstarter
Misschien toch je videokaart upgraden. Had ik namelijk ook met mijn GForce 4 MX440. Nu heb ik een Radeon 9600Pro en geen problemen meer.

Met die missie van die soldaten. Je bedoelde zeker "Sir yes sir" :)

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
lijkt me eerder geheugen probleem, 256MB is niet bepaald veel.

specs desktop | specs laptop

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 12:14:
Misschien toch je videokaart upgraden. Had ik namelijk ook met mijn GForce 4 MX440. Nu heb ik een Radeon 9600Pro en geen problemen meer.

Met die missie van die soldaten. Je bedoelde zeker "Sir yes sir" :)
Die ja, egt toffe missie, kheb eerst met taxi de linker rij soldaten doodgereden,
Vervolgens een truck gepakt en de overgebleven soldaten gedood, toen schoten ze truck kapot, ik ben toen achter die soort van garages gelopen, en met mn machine geweer de trucks van ze kapot gemaakt.
Het mannetje op de tank omgelegd en de tank gejat.
:D en in de garage box geplant.

Ik heb net mijn drivers geupdate naar: 53.03, maar hij hapert nog steeds wel iets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
shameblaster schreef op 26 februari 2004 @ 12:50:
[...]

Die ja, egt toffe missie, kheb eerst met taxi de linker rij soldaten doodgereden,
Vervolgens een truck gepakt en de overgebleven soldaten gedood, toen schoten ze truck kapot, ik ben toen achter die soort van garages gelopen, en met mn machine geweer de trucks van ze kapot gemaakt.

Ik heb net mijn drivers geupdate naar: 53.03, maar hij hapert nog steeds wel iets :'(
Je kon ook gewoon wachten tot die gast uit de tank stapte om een donut te halen en dan de tank pakken en wegrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik heb een Apache staan bij Sunshine Auto's. Is de enige garage waar je het ding een beetje goed in- en uit kan krijgen. Airwolf Theme in de MP3 map, super :9

Ga dan altijd lekker mot zoeken in Little Haiti (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

shameblaster schreef op 26 februari 2004 @ 12:50:
[...]

Moeilijk doen :?

Ik heb m'n Cheatah (die bij Cortez staat) voor de tank gezet (dan gaat een soldaatje die Cheatah ook verplaatsen :D), maar zolang die Cheatah voor de tank staat kan die tank niet rijden. Instappen en wegwezen met die tank dan, die soldaatjes kunnen schieten wat ze willen, een tank is toch onverwoestbaar :+ (tenzij ie op z'n kop komt te liggen)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
W3ird_N3rd schreef op 04 maart 2004 @ 05:39:
[...]

Ik heb m'n Cheatah (die bij Cortez staat) voor de tank gezet (dan gaat een soldaatje die Cheatah ook verplaatsen :D), maar zolang die Cheatah voor de tank staat kan die tank niet rijden. Instappen en wegwezen met die tank dan, die soldaatjes kunnen schieten wat ze willen, een tank is toch onverwoestbaar :+ (tenzij ie op z'n kop komt te liggen)
moeilijk doen :?

Gewoon wachten tot ze een paar donuts gaan halen, dan stap je in en rij je weg...... :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zosas schreef op 04 maart 2004 @ 07:58:
[...]

moeilijk doen :?

Gewoon wachten tot ze een paar donuts gaan halen, dan stap je in en rij je weg...... :P

Gewoon de bestuurder doodsnipen, instappen en wegwezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Net behoorlijk dikke lol met de cap the collectors missie (waarin je mafia op sanchez bikes moet killen). Ik ga rijden met een flatbed, zie na een tijdje rijden de mafia op hun bike bij de malibu staan.. *ram*, dood 8)7 (en dat ziet er lomp uit, een hele flatbed tegen een sanchez :P). Dan pak ik een Infernus, kom de mafia tegen op de brug.. In tegengestelde richting >:). *ram*, ventjes vliegen het water in :D

Dat is nog best een makkelijke missie eigenlijk. De missie die ik ervoor deed, cabmageddon (al die taxi's op dat lege terrein waar je 1min moet blijven leven). Ik rij met m'n taxi de bombshop in, haast _al_ die andere taxi's rijden achter me aan de bombshop in.. Wanneer de bom in m'n wagen geladen is stap ik uit, ren de bombshop uit, druk op de knop en *boem* 8)7

Ik had dit moeten capturen, was toch wel mooi, al die taxi's in een keer weg :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 08-03-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Oke, eerste post hier in dit topic...

Ik heb nu alle missies gedaan (denk ik :? )
ik heb een hoop dingen gekocht, discotheek, auto showroom, drukkerij, taxi centrale en nog wat geloof ik..

De laatste missie was de bankoverval, die ik met succes heb behaald...
Alleen word ik nog wat gebeld over een of andere sonny, maar verder gebeurt er neits :/

Wat kan ik nog doen??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

FragNeck schreef op 08 maart 2004 @ 21:31:
Oke, eerste post hier in dit topic...

Ik heb nu alle missies gedaan (denk ik :? )
ik heb een hoop dingen gekocht, discotheek, auto showroom, drukkerij, taxi centrale en nog wat geloof ik..

De laatste missie was de bankoverval, die ik met succes heb behaald...
Alleen word ik nog wat gebeld over een of andere sonny, maar verder gebeurt er neits :/

Wat kan ik nog doen??
Je moet een aantal sidemissies compleet hebben. Printshop, malibu (heb je al gedaan), Kaufman cabs en nog een paar. Daarna krijg je een telefoontje dat je naar de printshop terug moet komen, waar je nog 1 missie moet doen. Daarna krijg je een telefoontje van Lance om weer naar Vercetti Estate (je huis) te komen, waar de laatste missie volgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
W3ird_N3rd schreef op 08 maart 2004 @ 21:36:
[...]

Je moet een aantal sidemissies compleet hebben. Printshop, malibu (heb je al gedaan), Kaufman cabs en nog een paar. Daarna krijg je een telefoontje dat je naar de printshop terug moet komen, waar je nog 1 missie moet doen. Daarna krijg je een telefoontje van Lance om weer naar Vercetti Estate (je huis) te komen, waar de laatste missie volgt :)
Tja, vond het verloop nogal raar...
De printshop had ik ineens later in het spel, lance die was pissed op me, en ineens was ie daar weer?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herinner me dat er een programma was voor GTA 3 om te zien welke unique jumps je nog niet gedaan hebt. Is er ook zo'n programma voor Vice City? Ik heb t zo 1, 2, 3 nog niet kunnen vinden en dan hoef ik ook niet elke jump opnieuw te doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand me kunnen helpen waar de helicopter voor de missie Downtown chopper nou precies staat??? ik heb echt de hele tijd lopen zoeken maar geen enkele helicopter in downtown laat deze missie gebeuren als ik er in ga 8)7

dit staat op gamefaqs.com
CHOPPER MISSION 4: DOWNTOWN

Location: This helicopter is parked on the raised path that runs
around the tall skyscraper you entered to get Hidden Package #62 and
drove around to complete the final film studio mission.
en zelfs http://www.oddweb.net/gta4/gta4/default.asp heeft me niet kunnen helpen :?

Wie kan me helpen met mssn een duidelijke screenshot ofzo?? of super goede beschrijving ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 00:39:
zou iemand me kunnen helpen waar de helicopter voor de missie Downtown chopper nou precies staat??? ik heb echt de hele tijd lopen zoeken maar geen enkele helicopter in downtown laat deze missie gebeuren als ik er in ga 8)7

dit staat op gamefaqs.com

[...]

en zelfs http://www.oddweb.net/gta4/gta4/default.asp heeft me niet kunnen helpen :?

Wie kan me helpen met mssn een duidelijke screenshot ofzo?? of super goede beschrijving ofzo :D
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/pics/downtownchopper1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/pics/downtownchopper2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/pics/downtownchopper3.jpg

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Moet je zien wat er onderaan dit plaatje staat :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

johannesmvp2 schreef op 20 maart 2004 @ 08:28:
LoL, zet het dan door de map heen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
johannesmvp2 schreef op 20 maart 2004 @ 08:28:
Dat staat er echt al héél lang, ik was het van plan om te vervangen (of ik had het zelfs al gedaan volgens mij), maar BMWM3 had toen een copy/paste gedaan uit een ander GTA:VC topic van mij en daar stond die link nog in :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar staat bij mij dus geen helicopter!! :? :?

Kijk maar
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/heere/geencopter.jpg

Hoe moet ik deze missie dan doen :| ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die voortuigen worden niet altijd gespawnt, zoals op de mansion staat er bij mij ook niet altijd die helikupter
ask ut dan toch wil hebben dan safe ik even en ga ik er weer kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 17:29:
[...]

Kijk maar
[afbeelding]

Even een virtuele meter of honderd weglopen/rijden/vliegen en terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 17:29:
[...]

Kijk maar
[afbeelding]

Je moet aan de andere kant van de stad zijn. :)

Namelijk vlak bij je hotelkamertje... ergens in die buurt moet die chopper te vinden zijn. Ik geloof dat het zelfs op hetzelfde dak is waar je ook naar toe kan 'stunten' met je motor. Je neemt dan een aanloop via dat steegje, over de trap en je maakt een sprong. Check dat dak maar :)

edit: is dat een andere chopper dan? :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 17:50:
[...]

Je moet aan de andere kant van de stad zijn. :)

Namelijk vlak bij je hotelkamertje... ergens in die buurt moet die chopper te vinden zijn. Ik geloof dat het zelfs op hetzelfde dak is waar je ook naar toe kan 'stunten' met je motor. Je neemt dan een aanloop via dat steegje, over de trap en je maakt een sprong. Check dat dak maar :)

edit: is dat een andere chopper dan? :/
Da's Ocean Beach chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor je je de missie van de Downtown Chopper te kunnen beginnnen. Moet je eerst nog de missies doen om de Chopper vrij te kunnen spelen.

Dat was bij mij in ieder het geval. Toen stond er dat ik de Chopper kon bereiken op die-en-die plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zit wat in, das die van de filmstudio waar je foto's moet nemen van candy suxxx gehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik vroeg me af, ik heb hier de soundtrack van de pc versie van vice city, dus die 7 radio stations. VET COOL.

Alleen, ik ken dus veel van die nummers niet bij naam, is er een manier om daar achter te komen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gladiool schreef op 21 maart 2004 @ 19:13:
Ik vroeg me af, ik heb hier de soundtrack van de pc versie van vice city, dus die 7 radio stations. VET COOL.

Alleen, ik ken dus veel van die nummers niet bij naam, is er een manier om daar achter te komen?
De echte GTA Vice City Soundtrack Box kopen in de winkel is een optie. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 19:33:
[...]

De echte GTA Vice City Soundtrack Box kopen in de winkel is een optie. :Y)
En het kijken naar de tracklist van de manual die bij het spel kwam wat ik aanneem dat je legaal hebt (ik wel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je wilt kan ik de hele tracklist wel voor je kopieren of fotograferen ;) Geen probleem hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 00:31:
Als je wilt kan ik de hele tracklist wel voor je kopieren of fotograferen ;) Geen probleem hoor :)
JAA! :) als je zou willen, graag.

Ik heb dat hele spel nooit gespeeld maar de radio zenders staan hier op het netwerk, ik vind het allemaal zulke goeie 80's nummers :)

oja mocht je het dus doen mail dan even naar gladiool31 AT hotmail.com. spanx.

[ Voor 11% gewijzigd door maratropa op 22-03-2004 01:04 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

gladiool schreef op 22 maart 2004 @ 00:39:
[...]

Ik heb dat hele spel nooit gespeeld maar de radio zenders staan hier op het netwerk, ik vind het allemaal zulke goeie 80's nummers :)
Umm je bedoelt ZULKE foute nummers dat het weer leuk word, zoals het hele spel GTA: VC gewoon zo FOUT is... rose en lichtgroen en..yuck!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gladiool schreef op 22 maart 2004 @ 00:39:
[...]

oja mocht je het dus doen mail dan even naar gladiool31 AT hotmail.com. spanx.
Komt helemaal goed. Morgen schiet ik wel foto's. En mail ik hem naar je adress. Slaapse Folks :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
De playlist staat ook gewoon op www.vicecityradio.com :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag.

Kan ik zonder een missie gespeeld te hebben, gelijk bij het 2e eiland komen? Of moet je eerst de missie van Diaz spelen dat je dat koffertje moet ophalen met LVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 20:26:
Ik heb een vraag.

Kan ik zonder een missie gespeeld te hebben, gelijk bij het 2e eiland komen? Of moet je eerst de missie van Diaz spelen dat je dat koffertje moet ophalen met LVD?
Ik heb ergens 'ns iets gelezen dat je een ambulance tegen 't hek bij de filmstudio kan zetten en op een boom springen oid..

Als je wil cheaten is 't makkelijk : seaways intypen en het water inrijden (niet met een motor, dat probeerde ik de eerste keer nog :+) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 22-03-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt :) Ga het in de nacht even uitproberen. Want wil voor iemand even alle 100HP's halen en dan saven. (Alleen de packages die ik kan halen). Dus niet op daken en waar je niet bij kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:21:
Ok bedankt :) Ga het in de nacht even uitproberen. Want wil voor iemand even alle 100HP's halen en dan saven. (Alleen de packages die ik kan halen). Dus niet op daken en waar je niet bij kan :)
Volgens mij was er al een savegame ter download beschikbaar met alle HP's en verder niks ;)

En als je cheat (seaways) kan je savegame stuk gaan :)

[edit]
http://gta4.remialleenopdewereld.nl/ > Savegames, daar staat ie :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mentalist op 22-03-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt W3ird-N3rd :P Aan jou heb ik nog iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien helpen?
Ik kan het nergens vinden, maar ik kan dus niet uit gta komen met ctrl alt delete of escape of startmenu.
Kon ik eerder wel met windows xp dus.
Maar net nieuwe harde schijf en heb dus alles opnieuw geinstalleerd.
Ik heb het probleem dus in gta vice city en vooral met mta is het irritant na elke crash moet ik windows opnieuw opstarten.
Ik heb het dus ook zonder crash, bv. alt-tab om naar andere appicatie te springen werkt ook niet, dan loopt alles vast.
Ik heb het probleem alleen met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 20:53:
Kan iemand me misschien helpen?
Ik kan het nergens vinden, maar ik kan dus niet uit gta komen met ctrl alt delete of escape of startmenu.
Kon ik eerder wel met windows xp dus.
Maar net nieuwe harde schijf en heb dus alles opnieuw geinstalleerd.
Ik heb het probleem dus in gta vice city en vooral met mta is het irritant na elke crash moet ik windows opnieuw opstarten.
Ik heb het dus ook zonder crash, bv. alt-tab om naar andere appicatie te springen werkt ook niet, dan loopt alles vast.
Ik heb het probleem alleen met dit spel.
Had ik ook altijd met GTA:vice city. Met andere spellen lukt het over het algemeen wel. Ik denk niet dat er echt een oplossing voor is. Misschien een patch ofzo, maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd. Ging altijd zo van: ALT-TAB: Aargh.. kut |:( Op een gegeven moment leer je dat wel af :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:21:
Nee man, moet je zelf zoeken. VInd ik altijd erg kewl om zelf te doen :) Jammer is alleen dat er na 3 keer niets meer aan is :P

* Brent wacht op San Andreas :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon dus een week geleden gewoon met escape uit mta komen als ie was vastgelopen.
En toen kon ik dus ook nog steeds switchen met alt-tab.
Na reinstall van windows dus niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 20:26:
Ik heb een vraag.

't Zal je inmiddels wel gelukt zijn, maar goed.

Ga naar de brug van Vice point naar Prawn Island, (de meest noordelijke brug)
Spring op een onderdoorvarend (scrabbble 3* bonus) bootje. En vaar naar het andere grote eiland. Laat je niet ontmoedigen door 600,000 keer naast het bootje te springen, heb ik ook gedaan. Catamarans zijn het makkelijkst. Anders ff de andere kant op kijken (of ff verderop lopen) zodat grotere bootjes verschijnen.

* FirmPete heeft gta-vc dag één gekocht dat ie uit kwam en zelf ontdekt.
Na mij hebben nog heel veel mensen deze truc ondekt, maar goed [subsub]Voor mij ook[/subsub]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad. Het is me al lang gelukt :) Maar toch hartelijk dank :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
hehe, heb vc laatst weer opnieuw gespeeld. Wilde een "op weg naar 100% zonder missies" save game maken. Maar dat gaat dus niet.

Was wel een aardig end op weg, maar helicopter verschijnt pas later in het spel. En als je brandweer of police op het tweede eiland begint dan moet je terug naar eiland 1. Dus project was jammerlijk mislukt.

Zit met smart te wachten op San Andreas.... Nog maar één jaar voor ie op de pc uitkomt. Ik ga m'n vriendin maar overtuigen dat we dringend een blauwe dvd speler moeten hebben (Lees PS2) Maar ik vrees dat ze gaat protesteren zodra ik GT SA in de DVD speler stop....

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

FirmPete schreef op 06 april 2004 @ 02:03:
hehe, heb vc laatst weer opnieuw gespeeld. Wilde een "op weg naar 100% zonder missies" save game maken. Maar dat gaat dus niet.

Was wel een aardig end op weg, maar helicopter verschijnt pas later in het spel. En als je brandweer of police op het tweede eiland begint dan moet je terug naar eiland 1. Dus project was jammerlijk mislukt.

Zit met smart te wachten op San Andreas.... Nog maar één jaar voor ie op de pc uitkomt. Ik ga m'n vriendin maar overtuigen dat we dringend een blauwe dvd speler moeten hebben (Lees PS2) Maar ik vrees dat ze gaat protesteren zodra ik GT SA in de DVD speler stop....
Yeah2 San Andreas.. maar ons pc minnend volk kan nog lang wachten..helaas...nu ja..iets om naar uit te zien!

Ik blijf Vice City spelen...gewoon omdat het zo vreselijk lekker spel is :-)

[ Voor 6% gewijzigd door swampy op 06-04-2004 02:11 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:34
ik heb een klein probleempje :+

ik heb mijn handling.dat (of iig dat ene bestandje waar je acc. dec, topspeed, etc kan aanpassen een beetje mishandelt :+

wie heeft hem voor mij? _/-\o_

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
sukkel :P

ik heb hier wel een handling.cfg voor je: rechtsklikken -> Doel Opslaan als...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik speel Vice city nog steeds en speel het al zooooo lang, maar echt zat wordt ik het niet t.o.v andere games :*)

Ik speel sinds kort GTA:VC MTA (multi theft auto)
Zeer leuke online mod voor GTA! Alleen beetje vreemd dat als je iemand 10x neerknalt met shotgun hij vrolijk verder huppelt en vervolgens met zijn flammewerper je in de fik steekt en je het gevecht alsnog verliest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

gisteren weer eens begonnen :)
blijft leuk.
klein vraagje, heeft er iemand van jullie nog een carlist?
die gene in de SP doet het niet meer.
en via google krijg ik alleen maar auto cheats :/

[ Voor 64% gewijzigd door Gekkenhuis op 07-04-2004 15:26 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

zou iemand voor mij de Dildo Dodo missie kunnen doen?
heb hem de vorige keer wel gehaald maar lukt mij nou dus echt niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Maikeltje schreef op 07 april 2004 @ 17:00:
Hmm, wat moest je ook weer doen voor die missie.. Dat vliegtuigje?

Misschien handig als je je savegame dan even post 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Met dat vliegtuigje die folders door de stad heen gooien :X

KLIK Savegame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 07 april 2004 @ 17:00:
Ik snap niet dat mensen die missie moeilijk vinden ...net als die race missie in mafia..ik vind ze allemaal niet moeilijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 18:34:
[...]

Ik snap niet dat mensen die missie moeilijk vinden ...net als die race missie in mafia..ik vind ze allemaal niet moeilijk :?
alles lukt mij ook behalve die missie. is de 2de keer al dat ik er vast zit :/

ps: als je hem makkelijk vind mag je hem best ff doen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Gekkenhuis op 07-04-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Maikeltje schreef op 07 april 2004 @ 18:51:
[...]

alles lukt mij ook behalve die missie. is de 2de keer al dat ik er vast zit :/

ps: als je hem makkelijk vind mag je hem best ff doen ;)
http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/GTAVCsf1.b

3 kwart fuel over, achteroverleunend :z

Daarna komt geloof ik Martha's mug shot.. Die zou ook heel moeilijk zijn, tot ik pas zag dat er gewoon een helicopter naast je neus staat en je pics kan nemen vanaf een of ander afdak van dat hotel, dan vlieg je zo in 1x weer terug naar de filmstudio.. Damn, wat heb ik nog veel moeite gedaan voor die missie met PCJ600's enzo.. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Mentalist op 07-04-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

W3ird_N3rd schreef op 07 april 2004 @ 18:56:
[...]

http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/GTAVCsf1.b

3 kwart fuel over, achteroverleunend :z

Daarna komt geloof ik Martha's mug shot.. Die zou ook heel moeilijk zijn, tot ik pas zag dat er gewoon een helicopter naast je neus staat en je pics kan nemen vanaf een of ander afdak van dat hotel, dan vlieg je zo in 1x weer terug naar de filmstudio.. Damn, wat heb ik nog veel moeite gedaan voor die missie met PCJ600's enzo.. :P
die missie is wel stoer! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
die kan je ook gewoon met een helikopter doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

The Evil Brain schreef op 08 april 2004 @ 17:38:
die kan je ook gewoon met een helikopter doen >:)
Euhm, ja, dat zeg ik toch :?

Die helicopter word zelfs voor je gespawned als je naar links kijkt (ik dacht links..). Die kan je zo pakken en de missie mee doen. Dan is 't een eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
o ja, sry, ik dacht dat je het had over die missie waarin je die spotlight moet draaien, waarvoor je eerst al die stunts moet doen over daken enzo. Want die kan dus óók met een heli. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

The Evil Brain schreef op 08 april 2004 @ 20:11:
o ja, sry, ik dacht dat je het had over die missie waarin je die spotlight moet draaien, waarvoor je eerst al die stunts moet doen over daken enzo. Want die kan dus óók met een heli. :)
Kan die ook met de heli?

Dat heb ik eens geprobeerd, maar toen was er gewoon geen "paars rondje" waar je in kon lopen. Nu race ik trouwens redelijk makkelijk over die daken heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op 08 april 2004 @ 21:13:
[...]

Kan die ook met de heli?

Dat heb ik eens geprobeerd, maar toen was er gewoon geen "paars rondje" waar je in kon lopen. Nu race ik trouwens redelijk makkelijk over die daken heen..
Je kan gewoon die hele missie met een heli doen, eerste paar met PCJ natuurlijk, voor in die lift etc. Daarna half landen in die "roze rondjes'.

Je mist dan overgens wel heel veel unique stunts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 00:02:
[...]

Je kan gewoon die hele missie met een heli doen, eerste paar met PCJ natuurlijk, voor in die lift etc. Daarna half landen in die "roze rondjes'.

Hmm, idd. Heb net die missie nu wel erg snel gedaan :o

Er is trouwens ooit in de HK een filmpje gepost van een auto die geheel aan gort werd geschoten met een minigun oid..

Hier een (slecht) wannabe-filmpje (überbrakke kwaliteit, sorry :+) : http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/gtavc_gun.avi :+ (1,17MB, Mp3/DivX3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
[...]
...
Da's wel zo, maar als je voor 100% gaat kan je ze beter later doen. Tenzij je tijdens een missie Unique Jumps wil afvinken:)

Ik begon die missie met PJ600 en nadat ik van een gebouw aflazerder haalde ik een heli op.

Handige kaartjes staan op ViceCityUnleashed Packages, Jumps, alles eigenlijk

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldme schreef op 15 augustus 2003 @ 10:46:
Ik heb het volgende probleem momenteel:

Ik heb een bom weggegooid met een detonator, ik krijg dus gelijk na het gooien zo'n detonator in mijn handen(kastje met een lange antenne). als ik actie druk maakt ie de beweging dat ie dat ding indrukt maar er gebeurt niks. ik kan ook niet naar andere wapens overschakelen waardoor ik dus nu al een half uur zit rond te lopen met een detonator en kan dus geen missies doen.

heeft iemand een oplossing hiervoor? wat voor knoppencombinatie moet ik gebruiken om dat ding te detoneren of tenminste de afstandbediening uit mijn hand te krijgen.
Je staat te ver van de granaat af, probeer er iets dichterbij te gaan staan, en je zult zien dat het lukt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
W3ird_N3rd schreef op 09 april 2004 @ 02:05:
[...]

Hmm, idd. Heb net die missie nu wel erg snel gedaan :o

Er is trouwens ooit in de HK een filmpje gepost van een auto die geheel aan gort werd geschoten met een minigun oid..

Hier een (slecht) wannabe-filmpje (überbrakke kwaliteit, sorry :+) : http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/gtavc_gun.avi :+ (1,17MB, Mp3/DivX3)
Dat is de all-proof Admiral van Diaz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
[...]

hmm, toch maar een keer met motor doen dan :) Maar als ik de missie zélf met motor gedaan zou hebben, was ik waarschijnlijk alleen maar gefrustreerd en boos geworden enzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm.. ik heb een probleempje.. ik wil net unique jumps gaan halen alleen zie ik dat
"Unique Jumps completed 34 out of 36 "
:|
Is er enige manier om te weten welke 2 ik nog mis zonder ze allemaal opnieuw te hoeven doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 17:50:
hmmm.. ik heb een probleempje.. ik wil net unique jumps gaan halen alleen zie ik dat
"Unique Jumps completed 34 out of 36 "
:|
Is er enige manier om te weten welke 2 ik nog mis zonder ze allemaal opnieuw te hoeven doen?
zo moet ik dus nog 1 package, ga die maar eens zoeken 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 16:46
Je bedoelt zonder cheaten? Nee, dan niet. Er bestaan geloof ikwel maps en mods (?) die een soort lichtjes boven alle nog niet gehaalde rampages/uj's maakt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Loogie op 10-04-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies zoiets herinner ik me namelijk ook van gta3! weet iemand waar je dat kan krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Da Loogie schreef op 10 april 2004 @ 18:21:
[...]

Je bedoelt zonder cheaten? Nee, dan niet. Er bestaan geloof ikwel maps en mods (?) die een soort lichtjes boven alle nog niet gehaalde rampages/uj's maakt. :)
ook packages?
sorry maar dan ga ik maar ff cheaten voor die ene package.
ben al 3 dagen bezig om die te vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 16:46
Ja, ook packages. Ik moet bekennen dat ik die de tweede keer ook gebruikt heb. Die dingen zijn heel goed te vinden via Google (ed), en de alom bekende GTA-sites. :*)

edit:
Da Loogie mompelt iets over "hidden+packages+vice+northern+lights...."

[ Voor 47% gewijzigd door Loogie op 10-04-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Da Loogie schreef op 10 april 2004 @ 18:35:
Ja, ook packages. Ik moet bekennen dat ik die de tweede keer ook gebruikt heb. Die dingen zijn heel goed te vinden via Google (ed), en de alom bekende GTA-sites. :*)
nog een bepaalde benaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik altijd doe als ik de HP's, UJ's, Rampages ga beginnen. Om de 3 kaarten uit te printen met waar ze allemaal staan. Heb jeer 1 gevonden, Dan kras je ze weg... Heel handige tip dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via google heb ik geen unique jumps finder :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Voor wie wil : http://www.gouranga.com/nf-cheats-gtavc.htm ;)

Zie dit Topic voor het eerst sorry als het dubbel is kom niet zo veel in Spielerij gedeelte van GoT :+ GTA:VC net niet voltooid had 9 packages tekort en 2 jumps zonder maps !!! 8) B)

Ben ook niet van plan om het ooit nog te halen.............

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

nero355 schreef op 10 april 2004 @ 21:50:
Voor wie wil : http://www.gouranga.com/nf-cheats-gtavc.htm ;)

Zie dit Topic voor het eerst sorry als het dubbel is kom niet zo veel in Spielerij gedeelte van GoT :+ GTA:VC net niet voltooid had 9 packages tekort en 2 jumps zonder maps !!! 8) B)

Ben ook niet van plan om het ooit nog te halen.............
Als je 100% haalt krijg je wel een bonus hoor :P

Of dat shirtje en 3 domme bodyguards de moeite waard zijn is wat anders :X

[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 10-04-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

W3ird_N3rd schreef op 10 april 2004 @ 22:17:
[...]

Als je 100% haalt krijg je wel een bonus hoor :P

Of dat shirtje en 3 domme bodyguards de moeite waard zijn is wat anders :X
Vergeet de makkelijker ophaalbare Apache niet :P :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

nero355 schreef op 10 april 2004 @ 22:32:
[...]

Vergeet de makkelijker ophaalbare Apache niet :P :+
Dat ding op het helipad? Die krijg je toch ook al voor alle hidden packages + verhaallijn dacht ik?

De heli op de legerbasis is trouwens ook makkelijk op te halen, gewoon eerst een politiepakje aantrekken. Is iets langer rijden, maar verder geen enkele moeite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

W3ird_N3rd schreef op 10 april 2004 @ 22:40:
[...]

Dat ding op het helipad? Die krijg je toch ook al voor alle hidden packages + verhaallijn dacht ik?

De heli op de legerbasis is trouwens ook makkelijk op te halen, gewoon eerst een politiepakje aantrekken. Is iets langer rijden, maar verder geen enkele moeite..
Dat weet ik ook wel :P Dacht dat je het ook over de packages had OOPS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar er is dus geen unique jump finder ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Voor zo ver ik weet niet: ga anders zelf eens kloten met VB ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
VC Lights. Nog niet geprobeerd, maar ga ik zeker doen (zit op 96).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op 11 april 2004 @ 18:51:
VC Lights. Nog niet geprobeerd, maar ga ik zeker doen (zit op 96).
maar die is niet voor unique jumps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 21:09:
Wat ik altijd doe als ik de HP's, UJ's, Rampages ga beginnen. Om de 3 kaarten uit te printen met waar ze allemaal staan. Heb jeer 1 gevonden, Dan kras je ze weg... Heel handige tip dus ;)
heb ik dus gedaan, maar mis er nog 1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

zit nou weer met 3 unique jumpa die ik niet heb :X
ben de lijst al 3x doorgelopen maar kom er totaal niet achter welke

2 jcross: anders ff savegame ruilen? kunnen we voor elkaar zoeken ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Gekkenhuis op 12-04-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 12 april 2004 @ 16:23:
zit nou weer met 3 unique jumpa die ik niet heb :X
ben de lijst al 3x doorgelopen maar kom er totaal niet achter welke

2 jcross: anders ff savegame ruilen? kunnen we voor elkaar zoeken ;)
huh.. hoe kon je eerst 1 unique jump niet hebben en nu 3 er niet hebben :D ?

weet je niet meer welke 2 dat waren die je eerst erbij had gehaald?

maar je idee is opzich een goed idee, ik wil t wel proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 23:32:
[...]

hehe het zijn er inmiddels 2, had verkeerd gekeken 8)7

hier heb je de mijne: KLIK

als je die van jou dan ook ff kan posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UJ _kunnen_ niet worden weeggegeven dmv zaken zoals de hidden packages enzo worden weergegeven omdat de UJ's geen gebruik maken van ingame icoontjes.

[Volgens mij dan he...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 23:32:
[...]

komt je savegame nog een keertje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey.. ja maar t is nu zo lekker weer dat ik nu ff niet aan t doen ben

als je wilt kan ik vast me save game posten, ik ga vanavond waarschijnlijk ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:26:
heey.. ja maar t is nu zo lekker weer dat ik nu ff niet aan t doen ben

als je wilt kan ik vast me save game posten, ik ga vanavond waarschijnlijk ff proberen
ja post maar, dan ga ik vanavond ook wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik vraag me nog immer af of dit ooit de bedoeling is geweest (omdat deze scene steeds weer verschilt), maar ik vind 'm nog altijd wel grappig zo :P

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/pics/gtavc_surrounded.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 14 april 2004 @ 17:10:
[...]

ja post maar, dan ga ik vanavond ook wel proberen.
http://home.wanadoo.nl/heere/GTAVCsf4.b

veel succes ik ben nu ff jouwe aan t kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mist in ieder geval jump 29 van de website http://gtajunkies.nexenservices.com/maps/gta-vc/index.php

de laatste jump die je mist moet ik nog vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik ga beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik ben er al achter wat mijn andere is, kwam bij nr7 op dezelfde lijst als jou.
en die kwam me erg onbekend voor, die dus gedaan en was er idd nog 1.
heb ze dus alle 2 nou >:)
maar ik ga nog voor je meezoeken :)

ben bij nr. 30 op diezelfde lijst maar nog niets kunnen vinden, ik moet er ff van tussen en zal vanaaf nog proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Gekkenhuis op 14-04-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik het ook maar weer eens ga spelen, in afwachting van... :).
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste