[PC] Grand Theft Auto : Vice City [ deel 9 ]

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.895 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screen11.jpg
Grand Theft Auto : Vice City
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/blank.gif

Voorwoord

Tja. Eigenlijk hoef ik er niks van te zeggen want iedereen van ons kent het spel van top tot teen. Ik heb eindelijk het verhaallijn weten uit te kunnen spelen, terwijl er nog veel onder ons die nog steeds bezig zijn om de missies te kunnen halen. Heb je een probleem met een missie? Misschien staat de missie die je moet doen hieronder uitgeschreven hoe je het het beste kan doen...
Ik wens jullie nog HEEL veel plezier met dit TOP! game en heb je vragen kun je altijd hier wezen...

Minimum Hardware
CPU800 MHz Pentium III/AMD Athlon or 1.2GHz Celeron/AMD Duron
Memory
128 MB of RAM
CD/DVD8 speed CD / DVD drive
Harddisk915 MB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card doesn't support DX Texture Compression)
Video32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
SoundSound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
OtherKeyboard & Mouse
Recommended Hardware
CPUIntel Pentium IV or AMD Athlon XP processor
Memory
256(+) MB of RAM
CD/DVD16 speed CD / DVD drive
Harddisk1.55 GB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card doesn't support DX Texture Compression)
Video64(+) MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
SoundDirectX 9.0 compatible sound card with surround sound
OtherGamepad (USB or Joystick Port)
Keyboard & Mouse

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenC02.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screen02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screen08.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screen05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screen03.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenD06.jpg

[table border=1 width=30][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#ED0F30"]Overige Topics[/td]
[/tr][tr][td]
Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic
GTA: Vice City (pc) Deel 2
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 3[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 4[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 5[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 6[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 7[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 8[/rml]
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/blank.gif[/][/]

[td align=center bgcolor="#ED0F30"]Sites die je helpen![/td]
[/tr][tr][td]• http://www.vicecityunleas...action=news_main&session=
Vice City PC
Rockstar
GTA-Vice.com
GTAVice.com
GTA Vice City Soundtracks

Waar kan ik mods downloaden, en waar?
GTA Gaming - Mods
De Nederlandse GTA:VC mod
GTA:VC Mods Topic

[td align=center bgcolor="#E4EAF2"]Meest gestelde vragen[/td]
[/tr][tr][td]
Heeft Vice City nou wel of geen multiplayer?
Deze vraag is al heel wat keertjes gesteld en nog steeds denken mensen dat dit er in zal zitten, maar nog even voor de duidelijkheid: Vice City bevat geen multiplayer. Misschien dat er in de toekomst een multiplayer mod zal komen, maar tot die tijd zal je het spel dus niet online of via netwerk kunnen spelen.

Is Vice City voor de PC al uit?
Yup, hij ligt nu al een aantal maanden in de winkels. Bij Free Record Shop, Dixons, Music Store, Intertoys, Toys Rus, Bart Smit en vele anderen die software verkopen.
Heb je misschien een kaart van Vice City?
Hier staat een mooie kaartje met aardig wat erop en eraan in Flash. Deze map kan ook wel van pas komen, want hier staan de namen van bepaalde plekken er ook bij.

[afbeelding]
Een mooi kaartje

Ik zoek een auto, maar ik kan 'm nergens vinden?
Op de ijst van alle auto's uit GTA:VC zul je ze denk ik wel kunnen vinden.

Ik zit vast! Wat moet ik doen?
Het is natuurlijk erg verleidelijk om even snel een post te plaatsen in dit topic, omdat je vastzit, maar toch zien we liever dat je zelf even wat moeite doet. Zoek bijvoorbeeld eerst even op 'Vice City Walkthrough' bij Google, of kijk eens bij GameFAQs.com. Kom je er nog niet uit? Leg dan zo duidelijk mogelijk uit waar je zit en wat je hoort te doen. Een screenshot zou ook wel makkelijk zijn als je het niet zo goed kan uitleggen.

Waar worden de savegames opgeslagen?
Als het goed is zouden die in je documenten map moeten staan onder de naam 'GTA Vice City User Files'.

Hoe zorg ik ervoor dat andere mensen gebruik kunnen maken van mijn savegame?
Dat is simpel, het enige wat je nodig hebt is een programma waarmee je kan uploaden, wat webspace en klaar. Een programma waarmee je kan uploaden is LeechFTP. Installeer dit programmatje en start 'm op. Vul hierna de benodigde gegevens in zoals password en username om op je webspace te komen. Sleep vervolgens de savegame bestand van links naar rechts en je geeft andere mensen de downloadlink en klaar.

Om zelf een savegame te gebruiken van anderen hoef je het bestandje alleen maar te kopiëren naar je savegamemap.

Waarom kan ik sommige gebouwen nog niet kopen?
Er zijn gebouwen die je vanaf het begin af aan al kan kopen, maar voor sommige gebouwen moet je eerst een opdracht doen voordat je bent toegestaan om ze te kopen. Dat is zo gedaan omdat je met sommige gebouwen geld kan verdienen en het niet echt leuk is als je van begin af aan al duizenden dollars verdient. Shakedown is zo'n missie waarna je gebouwen wel kunt kopen.

Hoe maak ik een wheelie/stoppie?
Wheelie: Sta eerst stil, geef daarna vol gas. Druk daarna op Numpad 6 om je gewicht naar achteren te verplaatsen, en houdt deze knop ingedrukt. Als je eenmaal in de wheelie positie zit, geef dan kleine beetjes gas door kort op W te drukken, zodat van je niet van je motor af te dondert. Als je het goed doet komt er onderin "your wheelie was ... feet long!" lang te staan.
Stoppie: Lijkt op een wheelie, maar dan andsersom Zorg dat je op hoge snelheid racet, en druk dan op S + spatie (handrem) om te remmen, en tegelijkertijd op 9 om je gewicht naar voren te gooien. Je komt dan tot stilstand terwijl je op je voorwiel balanceert.

[afbeelding]
Dit is dus een stoppie

Het beste kan je op plekken oefenen waar niet al te veel verkeer is en waar je niet zo snel tegen dingen aanrijdt. Meestal is een doodlopende weg wel een mooi stukje.

Het verhaal stopte ineens, maar het is alsof het een open einde is, klopt dat?
Toen je begon aan de missie "Shakedown", hoorde je Tommy zeggen dat hij de stad wilde overnemen. Toen je de missie uitspeelde, kon je vanaf dat moment ook stripclubs, filmsets en nog veel meer kopen.
Als je zo een 'property' heb gekocht, unlock je ook nog wat daarbij behorende missies. Als je alle verhaal missies hebt uitgespeeld, dan komt er een oude 'vriend' naar Vice City...

Die muziek is natuurlijk wel leuk en aardig, maar ik heb toch liever m'n eigen muziek. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Dat is niet zo moeilijk. Het enige wat je eigenlijk hoef te doen is om je MP3's (of snelkoppelingen er naartoe) die je in je radiostation wilt hebben kopiëren naar de MP3 map in je Vice City map. Om in het spel je eigen radiostation te krijgen moet je gewoon even de zenders doorlopen totdat je bij MP3 Player komt.

Soms komen textures niet of veel te laat tevoorschijn waardoor het beeld niet klopt, is daar iets aan te doen?
Als je bij Options Frame Limiter aanzet zul je dit minder tegenkomen, helaas is het dan niet helemaal verholpen. Misschien dat de Vice City 1.1 Patch meer succes heeft, aangezien deze speciaal is gemaakt voor grafische problemen. Als je geen problemen hebt heb je ook geen reden om deze patch te gebruiken.

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.

Hé die muziek is leuk! Kan ik die ook in MP3 krijgen?
Yup, dat kan je zelfs helemaal zelf doen. Alles wat je er voor nodig hebt is dit programmatje. Of deze kan natuurlijk ook, je kan zelf kijken welke je beter vindt.

Heb je misschien wat cheats?
Hier staat een leuk lijstje met cheats. Al is het niet aan te raden om je game te saven als je gebruik maakt van cheats. Zoals het spel zelf ook aan zal geven is er kans op beschadiging van je savegame waardoor er een aantal dingen kunnen ontbreken. Zo kan het gebeuren dat je ineens geen gebouwen meer kan kopen.
Als je een trainer wilt kan je hier terecht.

En dan ook misschien wat trainers of savegames?
Op de site van Remi kan je vrijwel alles vinden wat je nodig hebt, cheats, trainers, savegames, er staat van alles.

Resizen:
Plaatjes zijn heel erg leuk en daarom zie je ze voorbij vliegen alsof het niks is. Helaas wordt hierbij de layout erg vaak uitgerekt, vandaar dit stukje.

Hoe resize je nou een plaatje op GoT? Dat is eigenlijk heel simpel:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte,hoogte]LINK Plaatje[/][/]

Wat nóg makkelijker is is dit:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte]LINK Plaatje[/][/]

Als je alleen maar de breedte invult rekent de forumsoftware zelf de hoogte uit en is het nog makkelijker.
Hou de breedte onder de 600 pixels, zodat je de layout niet uitrekt. 600x450 of 400x300 is een mooie verhouding.

Filmpje maken:
Ook een filmpje maken is niet zo moeilijk. Het enige wat je als extra eigenlijk nodig hebt is het programma Fraps. Tijdens het spelen zet je dit programma aan en erna kan je een leuk stukje uitknippen en uploaden. Met de Fraps FAQ kan je er zelf wel uitkomen hoe alles moet, hoop ik.
Even een DivX compressie er overheen doen is trouwens ook wel zo aardig, hiermee kan je ook mensen met een mindere verbinding mee laten genieten.

Een handig programma om filmpjes te bewerken en te comprimeren is Virtual Dub. Hiermee kan je stukjes uitknippen en opslaan als vrijwel elk gewenst bestand met een heleboel compressie mogelijkheden.

Replays opslaan:
In plaats van het maken van een filmpje is het ook mogelijk om de replays op te slaan. Om een replay te bekijken in het spel druk je op f1, het opslaan gebeurt met f2 en het bekijken met f3. De replay wordt opgeslagen in de "Gta Vice City User Files" oid directory onder mijn documenten. Deze replay kan je gezipt op het internet zetten; om hem te bekijken kan hij in dezelfde map als waar hij instond, worden uitgepakt.
Een voordeel hiervan is dat de bestandsgrootte redelijk klein blijft voor 30 seconden beeld (zo'n 800k, niet ingepakt), in plaats van de 4 MB of meer.

Hoe moeten de volgende missies?

The Driver
Blijf rustig achter je tegenstander rijden, en probeer niet naast hem te rijden, wnt 1 tik van je tegenstander zorgt ervoor dat je begint te spinnen. Blijf achter hem rijden en zie je naderhand de race dat hij tegen iemand opknalt en je de leiding kan overnemen. Rij dan rustig maar wel snel genoeg de race uit.

Pole Position
Ga helemaal achterin de Pole Position een kamer binnen en dan zie je dat er een vrouw voor je gaat dansen. Na ongeveer $600 kan je op je rechter shift toets drukken en dan heb je de Pole Position Accet gedaan.

Mess With The Man
Als je uit de motor club komt, ga je rechts af en met de bocht naar links zie je een trap naar boven. Ga er omhoog en schiet op alles wat er beweegt. Op de helikopter schieten is tot nu toe nog het beste wat je kan doen. Het gaat namelijk heel snel. En na ongeveer 1.40 is de missie voorbij, en moet je proberen met een voertuig in een Pay 'n Spray te komen.

No Escape?
Voor je de politie bureau ingaat, zet dan een snelle voertuig voor de ingang, of nog liever een helikopter, zodat je weg kan vliegen. Ga naar binnen en loop de kleedkamer binnen om een politie pak aan te trekken zodat de politie niet op je begint te schieten. Ga naar boven en pak de Security Card uit een van de hokken. Ga dan weer 1 trap naar beneden en haal Cam Jones uit de gevangenis. Loop snel met hem het gebouw uit en loop je naar je auto/helikopter, en vlieg naar zijn huis toe.

Demolition Man
Dit is de missie dat je met een RC Helicoptertje bommen moet vervoeren en plaatsen in een bouwwerk. Deze missie doe je als volgt. Voordat je je eerst bom oppakt, vlieg eerst naar de constructie toe en maak de mannetjes in het gebouw dood, door middel van je rotorbladen. Als ze dood zijn, pak je je eerste bom op en die plaats je op de bovenste verdieping. Je begint dus boven en gaat elke keer 1 verdieping lager, en dan hou je echt een dikke minuut over.

Wat kan je eraan doen, om een corrupt save game te voorkomen
Als je een missie gedaan hebt, save je het onder een andere slot, zijn al je slotten vol dan gooi je die over de oudste slot die gesaved is, en als je een corrupt save game melding krijg dan open je de ene laatste game die je gesaved hebt. En je ziet je kunt daarna gewoon weer lekker verder.

Waar vind je een politie outfit?
De politie outfit is te vinden in het politiebureau in Downtown, nadat je die missie hebt gedaan waarin je Cam Jones uit de gevangenis moet halen. Deze missie hoort bij de Malibu, dus die moet je wel eerst kopen :) Het politie pakje ligt in het politiebureau, de eerste 'deur' links, net voor de douches. Ook ligt daar een gummyknuppel.

Waar vind ik de Apache (Hunter)?
De Apache (hij heet Hunter in VC) kan je als je de storyline hebt uitgespeeld op de Army Base halen. Om deze te halen zonder neergeschoten te worden is het aanbevolen om een politiepakje te halen (zoals uitgelegd hierboven) en dan daar heen te gaan met een helikopter. De Army Base zit (als je op de map kijkt) boven de meest noordelijke landingsbaan. Een andere manier om de Apache te pakken is lopend, namelijk;

• Ga de legerbasis in.
• Ga naar links, en ga de trap op dat lange lage gebouw op
• Loop naar de tegenovergestelde hoek van dat gebouw de trap weer af
• Nu zie je de apache al staan als je onderaan de trap naar links kijkt.
• Loop naar rechts, als je met je gezicht naar de apache staat.
• Loop door het gat in het hek dat je tegenkomt, en loop terug naar de apache.

Je krijgt een hunter op de basis voor alle HPs of alle storyline missies.
Je krijgt een hunter op het helipad voor alle HPs en alle storyline missies.

Missies van brandweer, politie, etc
Politie : Je moet 12 Missies 8er elkaar tegelijk doen om het te completen. JMet deze opdracht kan je zowel een Poltitie auto, Tank of de Hunter gebruiken.
Brandweer : Je moet 12 Missies 8er elkaar tegelijk doen om het te completen.
PizzaBoy : Je moet 10 Levels 8er elkaar tegelijk doen om het te completen:
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10 = 55 Pizza's bezorgen.
Ambulance : Je moet 12 Levels 8er elkaar tegelijk doen om het te completen:
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12 = 78 Slachtoffers vervoeren.
Taxi : Je moet 100 Fares halen om de Taxi missies te vervoeren. Je hoeft het niet alle 100 8er elkaar te doen. Je kunt ook gewoon stoppen en later mee verder gaan, waar je bent gebleven.
IceCream : Je moet met een Ijswagen 50 "ijsjes" verkopen aan mensen, Maar let op: Elk ijs wat je verkoopt, komen er wel meer Politie op je af.
Tip : Verkoop je "ijsjes" op de onderste brug zonder leuningen. Daar komt geen Politie en van die Gang members op je af :Y)
Winkels beroven : Je moet 12 winkels beroven en dat doe je als volgt. Loop zonder wapen in je handen de winkel binnen. Haal opeen een wapen voor de knakker (1tje die in 1 kogel iemand fataal maakt) en richt hem op zijn hoofd. Je ziet dat ie geld geeft, Als je denkt dat ie genoeg geld heeft gegeven, schiet je de verkoper dood. En dan heb je de roof gepleegd..

Suggesties/opmerkingen/verbeteringen/etcetera voor de FAQ kan je in dit topic plaatsen of mailen naar mij

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 20:38 . Reden: Meer info & Screenshots ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Az...en hier ben ik...welcumm allemaal!

@The Will,

Melde me alleen maar..aangezien ik en de TS aan het overlopen waren :p

Maar content komt eraan hoor, haha....ben net weer opnieuw begonnen en heb die jean pierre ( franse agent ) al weer gezellig voor zijn knar geknalt...wordt nog leuke allemaal :g

[ Voor 78% gewijzigd door swampy op 14-08-2003 20:53 ]

There is no place like ::1

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:31
De volgende keer graag eerst het topic afmaken, voordat je op submit ramt. Het heeft geen haast hoor, topics kunnen best iets meer dan 1000 posts hebben. Volgende keer gaat zo'n topic gewoon dicht.

En swampy, zulk soort replies zijn totaal nutteloos, en dus ook niet gewenst.

There is no magic.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

lol @ startpost

Waar kan ik autos downloaden
http://www.gta-vice.com/files/zip/GXTEditor-v1.zip

Lol.. ik dat site met auto's?? :P'

Btw.. valt er nog over dit spel te prate :X :?

[ Voor 19% gewijzigd door R-B op 14-08-2003 21:15 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

R-B schreef op 14 August 2003 @ 21:15:
lol @ startpost

Waar kan ik autos downloaden
http://www.gta-vice.com/files/zip/GXTEditor-v1.zip

Lol.. ik dat site met auto's?? :P'

Btw.. valt er nog over dit spel te prate :X :?
Tja...zowat alles is al langsgeweest..maar ...denk dat we met actie shots of andere dingen best ver kunnen komen :-), screenshots zijn leuk!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:10
aan het eind van het vorige topic stond een vraag over de missie "Sir Yes Sir" (die tank die je moet stelen)

je moet gewoon wachten een een beetje uit de buurt blijven totdat ze bij de donut shop stoppen (bij het politiebureau verderop) en pak die tank. knal de auto voor je kapot en rij door...

Sim-pel

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Hey kan iemand me helpen met de Dildo Dodo Missie ik heb hem nu al werkelijk 26 keer geprobeerd maar het is echt een kl*te vliegtuig bovendien hangen die checkpoints veel te laag waardoor ik altijd te pletter vlieg!!!!

ttp://www.geocities.com/calvin4t5/GTAVCsf6.zip

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:34

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

iemand dat scheepswrak al zien liggen??
ligt in het water naast het laatste gebouw waar je vanaf springt in de g-spotlight missie SPOILER!(daar ligt ook een hp)

en het meest rare was nog wel, toen ik daarboven neer stortte met mijn hli (hele stomme actie :X :P ) re-spawnde ik niet bij een zieken huis, maar bij het stadion, met al me wapens en bodyarmour etc nog intact :? echt heel wasigh. ik heb d'r nog nergens iets over gelezen op internet, terwijl ik toch een flink lijstje easter-eggs heb gezien in het spel (bijv. man met blok beton aan zijn voeten in het water)

We've got that ring of confidence

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Yup, ik ben ook wel eens bij het Hyman Stadium respawned, alle wapens+armor intact, maar ik klaag er niet over, waarom zou ik :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een normale vraag over het topicje van me!!

Hoe kan ik de screenshots clickable Maken??? Tnx :o

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 22:13:
Ik heb ff een normale vraag over het topicje van me!!

Hoe kan ik de screenshots clickable Maken??? Tnx :o
[img=w,h,1] url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding [/img]

Aldus de FAQ tenminste.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Ferdo schreef op 14 augustus 2003 @ 22:21:
[...]

[img=w,h,1] url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding [/img]

Aldus de FAQ tenminste.
Ahhhhhh. ik heb het eindelijk.. tnx en wat missen jullie nog aan het topic?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 23:10 ]

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 22:26:
[...]

Kan je het aub ongeveer voordoen hoe en wat je bedoeld zoals deze?

[afbeelding]
Bedankt..
Uitleg in mijn vorige post klopte niet. Sorry. Maar je bedoelt zoiets?:
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenC02.jpg

(klik op het icoontje met dat oog, rechtsboven deze post voor de gebruikte code)

[ Voor 8% gewijzigd door Ferdo op 14-08-2003 22:32 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

In de topic start staat dat er misschien nog een multiplayer mod voor komt, maar die is er toch al?

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 23:29:
In de topic start staat dat er misschien nog een multiplayer mod voor komt, maar die is er toch al?
ja, maar verre van final of stabiel speelbaar voor zover ik weet :)

• Yukkie
  • Laatst online: 11-09 10:34

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

leuke easter eggs (1e en laatste heb ik nog niet gezien)
--Now This Is What I Call A Easter Egg
Rockstar has put a real Easter Egg in the game. It is a chocolate egg and
says Happy Easter on it. To get to it, go the helipad at the VCN (Vice City
News) building. The building on the right has a hallow wall so you can go
through it. You have to jump in the closest window on the corner to get
inside the hallow point. Thanks to DaruniaX

--Scarface's Chainsaw Scene Re-enactment
First, go to the Pay N Spray in Ocean Beach. It is a 2-story stucco building
with stairs on 4 sides. Check the rooms on the second floor. You can't see
the room from the street, just check all the doors, and you will see a 2-
roomed apartment. When you enter, it should say Apartment 3C. Go inside and
look in the bathroom for the scene.

--Submarine
To see the submarine, go get your GTA Vice City map that came with your game.
You need to drive to grid 5A and you should see it. Thanks to ROA and
Killazilla3.

--3 Sunken Ships
Somewhere between grid A5 & A6 near the very top of the map, there is a
sunken ship. It looks like the ship that you blew up in the "Bomb The Base"
mission in GTA3. It says Libertine Lines or something along the lines of that
on the side of it. There is another sunken ship by that bridge by the Vice
City News building. Look under the bridge and there is a brown sunken boat.
There is yet another one on the south side of the map. Just go east from the
Boatyard and it is somewhere between the 2 islands. Thanks to Killazilla3,
ROA, and Skull6987.

--Jimmy Hoffa
For those of you who don't know who Jimmy Hoffa is, here is a little insight.
Hoffa was the powerful and controversial leader of the Teamsters Union from
1957 to 1971. Often alleged to have ties to organized crime, Hoffa was
finally convicted of fraud and jury tampering in 1964 and served four years
in prison before President Nixon commuted his sentence. In 1975, while trying
to regain power in the union, Hoffa disappeared from a restaurant parking lot
in Bloomfield Hills, Michigan. He was widely assumed to have been killed by
the Mafia. His body was never found, and in 1983 he was declared legally
dead. In September of 2001, news reports claimed that DNA tests by the FBI
had tied Hoffa to a car driven by his associate Charles O'Brien the day Hoffa
disappeared suggesting that charges might still be brought in the case.
Now, on to the easter egg. Many believed Hoffa to be thrown in a cement mixer
and mixed in with an architectural structure. Well, to see Jimmy Hoffa mixed
inside a bridge, go get the Sea Skimmer from its fixed location if you have
the film studio missions done otherwise you can't do this. Once you get it,
go north to the bridge. Now, try to fly under it. Since the Sea Skimmer is
too big, you will go through the bridge a bit. Now, there will be a body
inside the bridge. That's a cool easter egg along with the guy in the cement
shoes.
uit een faq komt dit van game faq's

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
die kende ik allang, alleen heb ik die laatste niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Champy2004

Misschien handig om naar de 1.2 gxt editor te wijzen ipv de 1.0 die gxt's corrupt wegsaved.

Probeer dit zelf maar :
Gebruik de 1.0 en verander een willekeurige string.
Start een nieuwe game en speel The Party en Back Alley Brawl.
Het zal crashen zo gauw je met lance in de infernus stapt en weg aan het rijden bent. (oa)

Gebruik de 1.2 en probeer het nogmaals
Crash verdwenen.

Ook wederom verkeerde hunter info.
Je krijgt een hunter op de basis voor alle HPs of alle storyline missies.
Je krijgt een hunter op het helipad voor alle HPs en alle storyline missies.

Ter uwer informatie ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Ik heb het volgende probleem momenteel:

Ik heb een bom weggegooid met een detonator, ik krijg dus gelijk na het gooien zo'n detonator in mijn handen(kastje met een lange antenne). als ik actie druk maakt ie de beweging dat ie dat ding indrukt maar er gebeurt niks. ik kan ook niet naar andere wapens overschakelen waardoor ik dus nu al een half uur zit rond te lopen met een detonator en kan dus geen missies doen.

heeft iemand een oplossing hiervoor? wat voor knoppencombinatie moet ik gebruiken om dat ding te detoneren of tenminste de afstandbediening uit mijn hand te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
gewoon op de knop die je altijd gebruikt om te vuren...

[ Voor 2% gewijzigd door DeRCT13 op 15-08-2003 16:25 . Reden: typo :x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met Hidden Packages aan het zoeken en heb er nu 99 van de 100.. Hoe kon ik de Packages laten ophelderen? Dankje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

ook leuk. Een zwembad op Starfisf Island heeft de vorm van het Rockstar logo. :D

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

had ent nog wat leuks beleeft. Ik jat een golfcaddy van iemand en rij ermee weg. Stapt die huurder er weer terug in terwijl ik rij zie ik alles wat die gast ziet? Dus ik zit in izjn lichaam! Maf he :D

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote kans dat deze vraag al eens voorbij is gekomen, maar het is een beetje lastig om 8 complete topics te gaan doorzoeken, dus hier komt toch mijn vraag:

Weet iemand na welke missies je de 2e en 4e telefoon missies kunt spelen?

Van de 1e weet ik dat die vrijkomt na de missie "Jury Fury", van de 3e weet ik dat die vrijkomt na de missie "The Fastest Boat", en van de 5e weet ik dat deze vrij komt na "The Shootist". De 2e en 4e weet ik dus nog niet. Bij voorbaat dank.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, Ik speel zins kort Vice City ben nu al aardig ver in 2 dagen gekomen (denk ik) ik heb Diaz zijn huis in mij bezit en daarnet nog 2 andere huizen gekocht. Maar me vraag is nu, Hoe weet je waar die bepaalde huizen staan? ook nadat je ze gekocht hebt?? Want volgens mij moet ik toch nog bepaalde dingen kunnen kopen waardoor ik ook geld verdien. Zoals de Malibu maar die kost weer 120.000 waarvan ik 12000 heb :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 22:35:
Vraagje, Ik speel zins kort Vice City ben nu al aardig ver in 2 dagen gekomen (denk ik) ik heb Diaz zijn huis in mij bezit en daarnet nog 2 andere huizen gekocht. Maar me vraag is nu, Hoe weet je waar die bepaalde huizen staan? ook nadat je ze gekocht hebt?? Want volgens mij moet ik toch nog bepaalde dingen kunnen kopen waardoor ik ook geld verdien. Zoals de Malibu maar die kost weer 120.000 waarvan ik 12000 heb :-(
Yup je moet eerst de missie doen in je Vercetti huis, dat je de winkelcentrum ruiten moet kapot maken.. daarna pas kan je Malibu club. Film Studio, Sunshine Autoroom, Printer Factory, Cherry Pop Up, Boatyard en Pole Position kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe weet ik waar die dingen zijn. Want ze staan niet op de radar. En zijn er geen goedkopere dingen die ik kan kopen waardoor ik geld kan verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Yup je moet eerst de missie doen in je Vercetti huis, dat je de winkelcentrum ruiten moet kapot maken.. daarna pas kan je Malibu club. Film Studio, Sunshine Autoroom, Printer Factory, Cherry Pop Up, Boatyard en Pole Position kopen
Krijg je automatisch geld dan, of hoe zit dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je moet wel eerst de goedkoopste nemen en dat is boatyard en ff demissie ervan doen!! Als je Diaz hebt vermoord krijg je $50000 waarom niet ff Sunshine auto;s kopen en de missies er van doen.. Dan krijg je $9000 p/d. En je Vercetti Estate levert ook $5000 dus je bent er zo.

En welke huizen je kan kopen, dat zie je aan een taperecorder voor de deur,. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Laatst online: 11-09 14:17
Als je de huizen al bezit staan ze op de kaart aangegeven door zo'n bandje. Dit staat overal waar je kunt save'n.
Als je ze nog niet hebt gekocht staat er op Internet vast wel ergens een map waar ze wel op staan.

[edit]
Hmmm, toch eens leren om eerst te refreshen voordat ik wat type.

[ Voor 18% gewijzigd door maikel op 17-08-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:10
verder, als je snel geld wilt verdienen, koop Sunshine Auto's en ga de laatste race doen, kost je 10.000 om je in te schrijven en als je wint krijg je 40.000.

zorg wel dat je goed kunt rijden of pas de handling van de auto wat aan

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Zo moeilijk zijn die race's niet hoor :P zo gewonne :) ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
gewoon een granaat er tussen gooien :P, boem alle 3 de auto's dood, en je kunt op je dooie gemak winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 23:15:
Je moet wel eerst de goedkoopste nemen en dat is boatyard en ff demissie ervan doen!! Als je Diaz hebt vermoord krijg je $50000 waarom niet ff Sunshine auto;s kopen en de missies er van doen.. Dan krijg je $9000 p/d. En je Vercetti Estate levert ook $5000 dus je bent er zo.

En welke huizen je kan kopen, dat zie je aan een taperecorder voor de deur,. |:(
tjsa, ben nu al vrij ver .. heb ook al alle telefoon missies gedaan en die bikerclub gedoe. Maar al me geld is zowat op :-( misschien komt et doordat ik teveel wapens koop M4 enz :-) dus die sunshine auto's is de goedkoopste gebouw dat je kan kopen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 11:49:
[...]

tjsa, ben nu al vrij ver .. heb ook al alle telefoon missies gedaan en die bikerclub gedoe. Maar al me geld is zowat op :-( misschien komt et doordat ik teveel wapens koop M4 enz :-) dus die sunshine auto's is de goedkoopste gebouw dat je kan kopen he?
Wapens KOPEN?

Goh nooit echt gedaan...heb gewoon eerst pakketjes gejaagd waardoor ik altijd een basis set aan wapens heb :-)

En een prive helicopter
En een water helicopter
En ( helaas nog geen politie pakje ) een tank
En een hunter...noem maar op, pakketjes regelen alles voor je!

[ Voor 16% gewijzigd door swampy op 18-08-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 11:49:
[...]

Nee dat is Boatyard. Maar je krijgt er teweinig voor elke dag.. Dus je kan misschien het beste Sunshine cars kopen en de laatste straat race doen wat iemand al vertelde hierboven mij. Kost inschrijving van $10000 maar je kan er $40000 weer winnen. Dus das best aardig als je het doet.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 20:56:
Ik ben nu bezig met Hidden Packages aan het zoeken en heb er nu 99 van de 100.. Hoe kon ik de Packages laten ophelderen? Dankje :+
op http://www.vicecitymods.de/ is een tool
die kan in je savegames kijken
en dan laatie zien welke packs je nog moet op een map

http://www.vicecitymods.d...pl?file=GTApackages_v0.2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Weet iemand waarom mijn Vice City niet aan de gang te krijgen is ?

Ik krijg een foutmelding: "Cannot find 640x480 video mode" en verder komt ie niet. Deze melding krijg ik direct na het icoontje op het desktop te hebben aangeklikt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

ViNyL schreef op 18 August 2003 @ 15:26:
Weet iemand waarom mijn Vice City niet aan de gang te krijgen is ?

Ik krijg een foutmelding: "Cannot find 640x480 video mode" en verder komt ie niet. Deze melding krijg ik direct na het icoontje op het desktop te hebben aangeklikt........
Probleem met videokaart/drivers.

Zimpel :-), en om dat op te lossen valt natuurlijk buiten de game zelf!

Heb je de 1.1 patch al ge-installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Larry4 schreef op 18 August 2003 @ 15:21:
[...]

op http://www.vicecitymods.de/ is een tool
die kan in je savegames kijken
en dan laatie zien welke packs je nog moet op een map

http://www.vicecitymods.d...pl?file=GTApackages_v0.2a
Ik moet nu uitgaan om dat bestandje in mijn Vice City Files moet stoppen? Of in de Vice City map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu FF bezig met die auto's zoeken maar ik weet niet wat voor een auto de Stallion is en waar ik die kan vinden, kan iemand hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm tooltje werkt lekker, natuurlijk blijft het zoeken ( tja het is niet zoals die site die screenshots had van de plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 16:02:
Ik ben nu FF bezig met die auto's zoeken maar ik weet niet wat voor een auto de Stallion is en waar ik die kan vinden, kan iemand hier meer over vertellen?
Alstublieft

http://www.vicecityunleas...eID=Stallion.jpg&session=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EEY zou iemand me kunnen vertellen waar ik missies kan halen. Ik wou daarnet weer spelen maar ik kan nergens meer vinden waar ik een missie kan halen. :S :S Lijkt me raar als ik dat spel in 2a3 dagen al heb uitgespeelt. Was bezig met de Cuba missies geloof ik, Die bij die cafe zitten. Welke komt daarna ??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..........?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:05
koop enkele huisjes en je krijgt missies (sunsine auto's, boatyard, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus het echte verhaal is dus opgehouden? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Laatst online: 11-09 14:17
Ik denk het niet. Dat merk je wel.
Kun je ook bij het huis van Diaz geen missies meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 15:55:
[...]

Ik moet nu uitgaan om dat bestandje in mijn Vice City Files moet stoppen? Of in de Vice City map?
gewoon start dat programma
en zoek je laatste savegame op
en dan laat het programma een kaart zien met waar jouw Hidden pakjes nog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk geen zaak voor de topicstarter om de start bij te houden en de fouten eruit te halen? In het vorige topic is al meermalen voorbij gekomen dat er foutieve informatie verstrekt wordt, en dat is nu nog steeds zo... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmoet zeggen dat dit spel vrij kort is. Dacht dat dit spel me wel voor minstens 2 weken bezig zou houden .. na 4 dagen en ik heb het nu al zowat uitgespeelt op wat kleine missies na .. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Laatst online: 01-09 13:53
kheb een probleempje, na het online zetten van mijn savegame, heeft iemand dus een missie voor mij gespeeld. kheb em toen weer in de gta map gedaan
alles werkte totdat ik bij de missies was van auntie poulet; dan loopt ie steeds vast en knal ik uit gtavc. nadat ik t nogmaals probeerde en ook een aantal missies in verschillende volgordes heb gespeeld, knalt ie er steeds uit op t zelfde moment, nadat ik de missies van auntie poulet heb doorlopen en weer bij de cubans aan de slag kan...weet iemand hier iets meer over

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 13:20:
kmoet zeggen dat dit spel vrij kort is. Dacht dat dit spel me wel voor minstens 2 weken bezig zou houden .. na 4 dagen en ik heb het nu al zowat uitgespeelt op wat kleine missies na .. :-(
Toch maar ff beter zoeken knul, je hebt em nog lang niet uitgespeeld, lees dit topic maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 13:20:
Kort? HA! Het verhaal heb je misschien uitgespeeld, maar heb je alle gebouwen gekocht? All die missies gedaan? Alle jumps en hidden packages....oftewel...heb je echt wel genoten van het spel!

Humor genoeg in het spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 16:25:
[...]

Toch maar ff beter zoeken knul, je hebt em nog lang niet uitgespeeld, lees dit topic maar even.
laat ik maar ff vertelen wat ik nog moet doen

Sunshine Car Showroom
- Car delivery (ben ik nu mee bezig)

Interglobal Films, Inc
- Recruitment Drive
- Dildo Dodo
- Martha's Mug Shot
- G-Spotlight

Printing Works
- Spilling the Beans
- Hit the Courier

The Malibu Club
- No Escape?
- The Shootist
- The Driver
- The Job

maar ja, dit is dus niet die verhaal lijn. Dit zijn min of meer aparte missies. Die ik eerst pas kan spelen wanneer ik genoeg geld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de missie Keep Your Friends Close gedaan maar ik heb nog geen hunter gekregen :? Dit is toch de laatste missie en die hoor ik nu dus toch te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
hunter staat dan op militaire basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

daar staat hij dus niet!

edit:
verkeerder login :o
moest van robbinh zijn :+

[ Voor 55% gewijzigd door Ad Hox op 19-08-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik irriteer me dat ik veel moeite heb moeten doen om al die wagens te zoeken van sunshine auto's te zoeken :-@ ... Wat een gedoe zeg om aan geld te komen voor die gebouwen ... heb nu wel dankzij die races alle gebouwen kunnen kopen :-)

owja, die helicopters zijn op de pc echt vet slecht te besturen zeg :-@ Telkens als ik Num 9 druk om vooruit te vliegen, vlieg ik gewoon zowat naar de grond toe, ook al druk ik W om omhoog te gaan. Iemand een idee?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 16:37:
[...]

Sunshine Car Showroom

Interglobal Films, Inc
- Recruitment Drive
- Dildo Dodo
- Martha's Mug Shot
- G-Spotlight

Printing Works
- Spilling the Beans
- Hit the Courier

The Malibu Club
- No Escape?
- The Shootist
- The Driver
- The Job

maar ja, dit is dus niet die verhaal lijn. Dit zijn min of meer aparte missies. Die ik eerst pas kan spelen wanneer ik genoeg geld heb
Oef... ik zie nu wel dak nog redelijk veel moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

is er niet ergens een Real GTA: VC mod ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 22:09:
ik irriteer me dat ik veel moeite heb moeten doen om al die wagens te zoeken van sunshine auto's te zoeken :-@ ... Wat een gedoe zeg om aan geld te komen voor die gebouwen ... heb nu wel dankzij die races alle gebouwen kunnen kopen :-)

owja, die helicopters zijn op de pc echt vet slecht te besturen zeg :-@ Telkens als ik Num 9 druk om vooruit te vliegen, vlieg ik gewoon zowat naar de grond toe, ook al druk ik W om omhoog te gaan. Iemand een idee?
niet de hele tijd Num 9 inhouden, maar een beetje intikken.
K vind t op de PS2 inderdaad een stuk fijner werken dan op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 16:37:
[...]

Sunshine Car Showroom

Interglobal Films, Inc
- Recruitment Drive
- Dildo Dodo
- Martha's Mug Shot
- G-Spotlight

Printing Works
- Spilling the Beans
- Hit the Courier

The Malibu Club
- No Escape?
- The Shootist
- The Driver
- The Job

dat is nog wel de verhaal lijn, want de verhaallijn eindigt pas bij de credits, die je op ong. 50% krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, ben weer ff blij heb alles gekocht en speel nu eerst maar ff The malibu Club :-) daarna komt de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

I want to play.. Grr.. moet ff wachte op nieuwe mobo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Good Fella schreef op 19 augustus 2003 @ 23:41:
is er niet ergens een Real GTA: VC mod ofzo?
Daar wordt aan gewerkt ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 20:03:
Grote kans dat deze vraag al eens voorbij is gekomen, maar het is een beetje lastig om 8 complete topics te gaan doorzoeken, dus hier komt toch mijn vraag:

Weet iemand na welke missies je de 2e en 4e telefoon missies kunt spelen?

Van de 1e weet ik dat die vrijkomt na de missie "Jury Fury", van de 3e weet ik dat die vrijkomt na de missie "The Fastest Boat", en van de 5e weet ik dat deze vrij komt na "The Shootist". De 2e en 4e weet ik dus nog niet. Bij voorbaat dank.
De 1e komt pas na het spelen van "Fury Fury" : "Road Kill"
De 2e komt pas na het spelen van "Demolition Man!" : "Waste The Wife"
De 3e komt pas na het spelen van "The Fastest Boat" : "Autocide"
De 4e komt pas na het spelen van "All Hands on Deck" : "Check Out @ The Check In"

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Pendaco schreef op 20 augustus 2003 @ 00:08:
[...]

niet de hele tijd Num 9 inhouden, maar een beetje intikken.
K vind t op de PS2 inderdaad een stuk fijner werken dan op de pc
NUM 9 en NUM 6 afwisselen voor meer snelheid. Ronddraaien is ook leuk (met NUM 5 geloof ik). Als je snel vooruit wilt komen is het ook handig om bijvoorbeeld LINKS-BENEDEN te gaan en dan weer RECHTS-OMHOOG.

Succes!

Verwijderd

:D verhaal uitgespeelt (credits gezien) :D heeft me 4 dagen geduurt (kort spelletje) geloof dat het spel nog ietsjes verder gaat, kga nu ff kijke

• Gulli
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

gaar, ik zit nu op 94% en ik moet naar mijn weten alleen nog 2 unique jumps en 1 hidden package. Ik heb alle missies, sub-missies, rampages, checkpointraces, stadion-races, ambulance zooi (ambulance, politie, brandweer, taxi, pizza, ijs) allemaal gedaan. Ik weet echt niet wat ik in die laatste 6% nog allemaal moet doen :/

Connaisseur des femmes

Verwijderd

Gulli schreef op 21 augustus 2003 @ 14:56:
gaar, ik zit nu op 94% en ik moet naar mijn weten alleen nog 2 unique jumps en 1 hidden package. Ik heb alle missies, sub-missies, rampages, checkpointraces, stadion-races, ambulance zooi (ambulance, politie, brandweer, taxi, pizza, ijs) allemaal gedaan. Ik weet echt niet wat ik in die laatste 6% nog allemaal moet doen :/
jah kvind het ook maar onzin om al die hidden packages te vinden hoor, ga ik ook niet aan beginnen heb zowat alles gedaan .. dus ik beschouw het als uitgespeelt :D

• don_appie
don_appie schreef op 19 August 2003 @ 15:37:
kheb een probleempje, na het online zetten van mijn savegame, heeft iemand dus een missie voor mij gespeeld. kheb em toen weer in de gta map gedaan
alles werkte totdat ik bij de missies was van auntie poulet; dan loopt ie steeds vast en knal ik uit gtavc. nadat ik t nogmaals probeerde en ook een aantal missies in verschillende volgordes heb gespeeld, knalt ie er steeds uit op t zelfde moment, nadat ik de missies van auntie poulet heb doorlopen en weer bij de cubans aan de slag kan...weet iemand hier iets meer over
anybody??

Verwijderd

vaag, misschien als je het spel gedowload hebt :-) wat je waarschijnlijk niet gedaan zal hebben kan het zijn dat 1 bestandje ofzo corrupt is geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 17:23:
vaag, misschien als je het spel gedowload hebt :-) wat je waarschijnlijk niet gedaan zal hebben kan het zijn dat 1 bestandje ofzo corrupt is geworden
game is origineel en ook gewoon in de winkel gekocht...

ik vond het inderdaad ook heel vaag. wat zou ik eraan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:
al gelukt :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Reïnstall?
Specs?
Heb je geen oudere versie van de save?
@ de Ice Factory gesaved?
Mods installed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
weet iemand welke auto's ik bij de sunshine garage moet afleveren, wat ik ook breng, het wordt niet geaccepteerd(not this model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er hangt een lijstje naast de garage.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik hang net lui op de bank, denk ik, laat ik Scarface eens gaan kijken. Die heb ik nog liggen en die heb ik nog nooit gezien en dat zou tijd worden...

Ik val val de ene verbazing in de andere! Al die gave liedjes uit Vice City zitten in die film! En zoveel overeenkomsten... :)
Overeenkomsten met andere gangsterfilms en Miami Vice zag ik natuurlijk wel, maar deze niet. Echt cool man... :)

Ik ga Vice City nog maar eens spelen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
En die Flashback 95.6 zender uit GTA3, heeft ook liedjes uit Scarface..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 23 augustus 2003 @ 16:32:
En die Flashback 95.6 zender uit GTA3, heeft ook liedjes uit Scarface..
die zender heeft alleen maar liedjes uit die film. geen andere liedjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Vraagje;

Ik moet nu 50 "ijsjes" verkopen met mn whopee kar, maar
op een of andere manier lukt het me niet om de bel te
laten rinkelen. In elke andere auto kan ik met SHIFT normaal
toeteren, maar in de ijsco-kar lukt het niet en kan ik dus ook
niks verkopen. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
1 maal kort op shift duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Verwijderd schreef op 23 augustus 2003 @ 16:43:
[...]

die zender heeft alleen maar liedjes uit die film. geen andere liedjes!
stom |:(
vergeef me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Volgens mij wordt ik blind...

Ik heb 99 packages en als ik via de tool kijk waar de laatste packet ligt krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/tb_buter/packet2.jpg

Dat duidt dus op het dat gele huis op Prawn Island. Kijk ik naar een hidden packages FAQ lees ik:

45. Across from the green house from #44 there is a yellow house (this one is
part of a mission). Go in and get upstairs. Go around to the east balcony and
walk off the edge. Don't jump, you will overshoot. This one may take a few
tries. Basically you want to fall into the room below. Once inside the package
is obvious.

Maar ik kan hem niet vinden! Zelfs met een heli kijkende naar de oostkant kan ik geen "room below" zien waar ik eventueel in zou kunnen vallen.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/tb_buter/packet1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Dus gewoon met de ijscokar ergens heenrijden, stil gaan staan en 1x kort op SHIFT drukken? Want dit heb ik namelijk al 100x geprobeerd, maar zonder succes...
Je hoeft niet op een of andere manier "te parkeren" of zo? Of achter in het busje te gaan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17
GoldieLox schreef op 24 augustus 2003 @ 11:48:
[...]

Dus gewoon met de ijscokar ergens heenrijden, stil gaan staan en 1x kort op SHIFT drukken? Want dit heb ik namelijk al 100x geprobeerd, maar zonder succes...
Je hoeft niet op een of andere manier "te parkeren" of zo? Of achter in het busje te gaan staan?
Gewoon proberen, echt heel kort SHIFT "tappen" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
Barca schreef op 24 augustus 2003 @ 11:39:
Volgens mij wordt ik blind...

Ik heb 99 packages en als ik via de tool kijk waar de laatste packet ligt krijg ik dit:

[afbeelding]

Dat duidt dus op het dat gele huis op Prawn Island. Kijk ik naar een hidden packages FAQ lees ik:

45. Across from the green house from #44 there is a yellow house (this one is
part of a mission). Go in and get upstairs. Go around to the east balcony and
walk off the edge. Don't jump, you will overshoot. This one may take a few
tries. Basically you want to fall into the room below. Once inside the package
is obvious.

Maar ik kan hem niet vinden! Zelfs met een heli kijkende naar de oostkant kan ik geen "room below" zien waar ik eventueel in zou kunnen vallen.

[afbeelding]
dit pakje zit in een huis dat binnenin half ingestort is, 1 vd kamers binnenin is moeilijk bereikbaar, daar zit het pakje dat je zoekt, je kan eraan geraken door trap op te gaan, recht over het gat staan, aanloopje nemen en springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

lord-evil schreef op 24 August 2003 @ 12:02:
[...]
dit pakje zit in een huis dat binnenin half ingestort is, 1 vd kamers binnenin is moeilijk bereikbaar, daar zit het pakje dat je zoekt, je kan eraan geraken door trap op te gaan, recht over het gat staan, aanloopje nemen en springen
Uhm ja ik zie dus gewoon die kamer over het hoofd ofzo. :?
Dit is dat huis:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/tb_buter/packet3.jpg
Waar moet ik vanaf dit punt heen lopen? :?

Ik kan wel op het balkon komen daarzo achter dat gat maar wat dan? :?

Edit: ARGH ik heb hem al. WoW die zat echt goed verstopt. :+ Thanks!

[ Voor 14% gewijzigd door Barca op 24-08-2003 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barca schreef op 24 August 2003 @ 12:09:
[...]

Dit is dat huis:
[afbeelding]

Zie plaatje: Draai naar rechts dan zie je een opening in een klein kamertje. Daar moet je in sprngen en zie je de package in een hoek liggen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Barca schreef op 24 augustus 2003 @ 12:09:
[...]

Dit is dat huis:
[afbeelding]

Kamertje zit volgens mij nu recht onder je :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Ik heb zojuist alle auto's gejat en afgeleverd bij de garage, die missie ook weer volbracht. Ik was zo lekker bezig, ik heb al mijn garages eens even lekker gevuld met voertuigen.

Mansion:
Blista Compact
PCJ 600

(en natuurlijk de Infernus en Admiral/Stretch die op de oprit staan)

Car dealer:
Comet
Cheetah
Stinger
Angel (motor)
Sanchez (motor)
Cabbie
Hunter

(en natuurlijk de auto's die je krijgt als beloning voor het stelen van
alle auto's)

Villa op 1e eiland:

Sentinel XS

Yeah dudes, I own cars all round town.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Sunshine Autos:
Alle garages: FBI Ranchers

Mansion:
FBI Ranchers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

GoldieLox schreef op 24 augustus 2003 @ 18:37:
Ik heb zojuist alle auto's gejat en afgeleverd bij de garage, die missie ook weer volbracht. Ik was zo lekker bezig, ik heb al mijn garages eens even lekker gevuld met voertuigen.

Mansion:
Blista Compact
PCJ 600

(en natuurlijk de Infernus en Admiral/Stretch die op de oprit staan)

Car dealer:
Comet
Cheetah
Stinger
Angel (motor)
Sanchez (motor)
Cabbie
Hunter

(en natuurlijk de auto's die je krijgt als beloning voor het stelen van
alle auto's)

Villa op 1e eiland:

Sentinel XS

Yeah dudes, I own cars all round town.... :)
Beetje weinig bij sunshine auto's. Je kunt namelijk 16 auto's/motors parkeren. :9 Beetje passen en meten en het lukt wel :). Geldt tevens ook voor je mansion, kunnen er 4 in :P

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 25-08-2003 20:35 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
DeRCT13 schreef op 24 August 2003 @ 19:45:
Sunshine Autos:
Alle garages: FBI Ranchers

Mansion:
FBI Ranchers :P
Hoe kom je in hemelsnaam aan FBI Ranchers? (Zonder te cheaten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
DeRCT13 schreef op 22 augustus 2003 @ 21:54:
Reïnstall?
Specs?
Heb je geen oudere versie van de save?
@ de Ice Factory gesaved?
Mods installed?
twas denk ik die licht mod...na een reinstall deed ie t weer

iig bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
GRMBL :( Zit ik net de paramedic missions te doen, ben ik in level 11, rijd ik een van de laatsten dood :( kan ik wéér opnieuw beginnen :'(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
GoldieLox schreef op 25 August 2003 @ 11:15:
[...]

well, beetje kutten totdat je een 5 sterren wanted level hebt, zoek een plekje waar je mooi kunt schuilen, schiet de agenten dood, (eventueel met sniper rifle) en maak dat je weg komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

GoldieLox schreef op 25 August 2003 @ 11:15:
[...]

Dat is me ook pas een keer gelukt, toen haalde ik net de sprayshop, maar was hij "too hot" om over te spuiten. Een normale garage haalde ik helaas niet meer :(

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

GoldieLox schreef op 25 augustus 2003 @ 11:15:
[...]

Ken je dat politie bureau net na die ene brug, ACHTER het bureau staat dus zo'n FBI Rancer geparkeerd.

Een andere car die de FBI graag gebruikt ( misschien bedoel je die ) is in de buurt van het stadion, in een of andere achtersteeg!

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste