[PC] Grand Theft Auto : Vice City [ deel 9 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 4.902 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

hoe ik het doe:
-ik loop die marker in
-kies een race
-press F of ENTER
-Kies een leuke auto
-rij naar de terminal (die probeer ik altijd), maar zie verder niks daar

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
AW_Bos schreef op 24 augustus 2004 @ 21:26:
idd, de auto bij het ziekenhuis de kade af rijden en vervolgens op het dak springen en flink schieten, alle agenten komme eran en vallen het water in.... :+.
he? waar bedoel je dan precies? Ik heb net nog even gekeken, en ik kon wel op het dak van een auto in het water staan, maar dan is er een hele hoge kade waardoor je niet echt meer kunt schieten :/

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

The Evil Brain schreef op 26 augustus 2004 @ 17:34:
[...]

he? waar bedoel je dan precies? Ik heb net nog even gekeken, en ik kon wel op het dak van een auto in het water staan, maar dan is er een hele hoge kade waardoor je niet echt meer kunt schieten :/
Wacht tot de agenten dichterbij komen of ga met granaten gooien ;)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op 26 augustus 2004 @ 16:56:
[...]

Nice ja, voor welke heb je um vervangen...
? waar heb je hem vandaan dat scootertje bedoel ik

[ Voor 13% gewijzigd door shameblaster op 28-08-2004 20:18 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:23

Chop2000

Vroem

http://www.gtagaming.com/ daar hek em vandaan, config is wel van mezelf :P met die config die er bijzit rijdt ie lang niet zo leuk ;)

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik baal er van dat ik weet dat het enige is wat ik nog moet doen voor 100%, is 4 jumps. ik heb echter alle jumps al vaak gedaan. alleen blijkbaar 4 niet hard genoeg. wel irritant dat je dus niet kunt zien of je een jump al ooit als unique gedaan hebt. of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees dat je inderdaad gewoon elke jump moet nagaan, wat vervelend is omdat het spel daar soms erg kieskeurig in is of het goed is of niet.

(Voorbeeld: bij een zeer vervelende jump moest ik op een muur springen, maar ik sprong er langsheen en kreeg toch de unique jump).

Of je moet opnieuw beginnen en dan alle jumps bijhouden (ook kijken of het goed in de stats staat), maar dat kost een redelijke hoeveelheid tijd (ik gok dat ik het spel als ik gamefaqs er bij houd wel in ~20 uur kan uitspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor GTA3 LC bestond een programmatje Mess with these peds waarmee je alle eigenschappen van de mensen in de stad aan kunt passen.

Weet er ook iemand of er zoiets voor GtA3 VC bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
offtopic:
Het is GTA3 en GTA Vice City hoor, en niet GTA3 LC en GTA VC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand GTA Vice City uitgespeelt?
Ik heb het spel opnieuw geinstaleerd maar blijkt al men saved games verloren zijn gegaan.Kan iemand Plz. zen uitegspeelde saved game naar men mail sturen.
Mijn documenten--> GTA Vice City Userfiles :)

Dit is men mail
xtahirx16@hotmail.com

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20:05
Omdat je het zo lief vraagt ;)
Het is niet 100%, maar wel alle missies, hidden packages, en nog wat meuk gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Omdat dit topic net gekickt is, bedenk ik mij ineens weer een vraag die al ik al lang heb: kun je in Vice City in bijv. de Maverick helikopter met een uzi opzij schieten? In enkele Vice City-filmpjes op de Rockstar-site wordt dit wel gedaan, maar het is mij nog nooit gelukt. Iemand anders wel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

The Evil Brain schreef op 27 oktober 2004 @ 16:31:
Omdat dit topic net gekickt is, bedenk ik mij ineens weer een vraag die al ik al lang heb: kun je in Vice City in bijv. de Maverick helikopter met een uzi opzij schieten? In enkele Vice City-filmpjes op de Rockstar-site wordt dit wel gedaan, maar het is mij nog nooit gelukt. Iemand anders wel? :?
Kan wel, maar het zuigt. Stel de "cinema" cameramode in (paar keer op c drukken) en de 1 en 2 zullen niet alleen je helicopter draaien, maar ook een driveby geven (oh, en je moet dan ook nog schieten terwijl je draait ja :P).

Maar je raakt op die manier niks omdat je schiet en draait tegelijkertijd..

[ Voor 9% gewijzigd door Mentalist op 27-10-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
W3ird_N3rd schreef op 27 oktober 2004 @ 16:44:
[...]

Kan wel, maar het zuigt. Stel de "cinema" cameramode in (paar keer op c drukken) en de 1 en 2 zullen niet alleen je helicopter draaien, maar ook een driveby geven (oh, en je moet dan ook nog schieten terwijl je draait ja :P).

Maar je raakt op die manier niks omdat je schiet en draait tegelijkertijd..
Ow ok, raar dat het in het filmpje wel kan dan 8)7 En je bedoelt volgens mij 'op v drukken' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

The Evil Brain schreef op 27 oktober 2004 @ 17:02:
[...]

Ow ok, raar dat het in het filmpje wel kan dan 8)7 En je bedoelt volgens mij 'op v drukken' ;)
Ik twijfelde al.. Ik heb dat ding zelf al sinds ik het installeerde op c ingesteld, de v gebruik ik al om zenuwachtig op te tikken tijdens het spelen for no reason at all, was nogal irritant dat ik daarmee 4x per seconde van camera wisselde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 09:18

tutterke

Klein maar tapper!

Heb nog eens VC geïnstalleerd (ik word gek van het feit dat er nog geen San Andreas is op de pc, dus doe ik het zo maar :)) alleen zit ik vast bij die 2 missies waar iedereen wel heeft vast gezeten (demolition man, en dildo dodo). Het is niet mijn gewoonte om cheats te gebruiken of weet ik veel wat, maar ik begin fuckin' gefrustreerd te geraken om het feit dat ik toch maar niet voorbij die 2 - volgens de meesten simpele - missies geraak.

Is er nog iemand die VC heeft staan, en die 2 missies wil uitspelen ? Ik ga ondertussen verder met het proberen :)

Hier is de savegame.

* tutterke hopeloos (slechte) gamer.. :'(

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zal dildo dodo wel ff voor je halen.
Hold on :)

Done, klik
Have fun :)

[ Voor 46% gewijzigd door SteAlthmAn op 12-11-2004 12:44 ]

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Welke missie is die ook al weer? :P

Demolition man heb ik trouwens nooit echt moeilijk gevonden :? Haalde hem toen de 2e keer :D

/me Mojo is sowieso wel goed in rijden en vliegen :D

Die met dat reclame vliegtuigje was wel klote trouwens..

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Die is simpel :P. Als je even oplet zie je dat er links van je (bij de "achterdeur" van de filmstudio, waar ook die truck oid staat, en dat zwembadje met dat schip erin) een Sparrow spawnt. Vervolgens moet je de tip om het hotel in al die trappen op te lopen gewoon negeren, en je heli op een soort uitstekend stuk van het hotel zetten (achter de palmbomen). Van hieruit kan je ook prima foto's nemen, vervolgens stap je weer in je sparrow en vlieg je rustig terug naar de filmstudio :z
Mojo schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 12:52:
Die met dat reclame vliegtuigje was wel klote trouwens..
Die was simpel 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 12-11-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:23:
[...]

Die is simpel :P. Als je even oplet zie je dat er links van je (bij de "achterdeur" van de filmstudio, waar ook die truck oid staat, en dat zwembadje met dat schip erin) een Sparrow spawnt. Vervolgens moet je de tip om het hotel in al die trappen op te lopen gewoon negeren, en je heli op een soort uitstekend stuk van het hotel zetten (achter de palmbomen). Van hieruit kan je ook prima foto's nemen, vervolgens stap je weer in je sparrow en vlieg je rustig terug naar de filmstudio :z

[...]

Die was simpel 8)7
dildo dodo is die met dat vliegtuigje, jij bedoeld recruitment drive marthas mugshot :P oid ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SteAlthmAn op 12-11-2004 19:42 ]

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dildo dodo is toch dat je met dat vliegtuigje van die pr0nfolders moet verspreiden? (door door die markers te vliegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

SteAlthmAn schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:41:
[...]

dildo dodo is die met dat vliegtuigje, jij bedoeld recruitment drive marthas mugshot :P oid ;)
Oeps :X

Die met het vliegtuigje is helemaal makkelijk. Wat kan daar moeilijk aan zijn? Gewoon zorgen dat je in de lucht blijft, ik had aan het einde van die missie nog een halfvolle tank..

[ Voor 20% gewijzigd door Mentalist op 12-11-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Probleem was nou net dat in de lucht blijven :P :X

Gebouwen enzo :X

Ik had bij martha's mugshot wel de heli achter het hotel gedropt, naar binnen gelopen en terug ;)

Ging ook goed :)

[ Voor 70% gewijzigd door Mojo op 12-11-2004 23:32 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haai guys
kheb een probleemje
Ik zit al vrij ver in het spel (al vrij veel gekocht enz.) maar er zijn twee missies die me niet lukken: dodo dildo (met dat vliegtuigje die flyers verspreiden) en demolition man (die missie waarbij je met zo een helicoptertje bommen moet plaatsen om een gebouw op te blazen)
Ik weet wat ik moet doen maar het lukt gewoon niet :(

zou iemand zo vriendelijk willen zijn om die missies voor mij uit te spelen >:)
je zou me er een grote dienst mee bewijzen
je kan men savegame vinden op http://users.skynet.be/cobra/GTAVCsf1.b

je zegt maar wat ik kan doen voor je :P

wil je me het bestand of de link ernaartoe doormailen naar wolf_bracke@skynet.be?

groeten
lupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

* Mentalist bezig (anders gaat iedereen tegelijk bezig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sry:d
opm: kvind het een vreemde manier van forum zijn: waarom niet voor elke vraag een topic starten ipv alles zomaar achter elkaar te zetten?

lupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:46:
haai guys
kheb een probleemje
Ik zit al vrij ver in het spel (al vrij veel gekocht enz.) maar er zijn twee missies die me niet lukken: dodo dildo (met dat vliegtuigje die flyers verspreiden) en demolition man (die missie waarbij je met zo een helicoptertje bommen moet plaatsen om een gebouw op te blazen)
Ik weet wat ik moet doen maar het lukt gewoon niet :(

zou iemand zo vriendelijk willen zijn om die missies voor mij uit te spelen >:)
je zou me er een grote dienst mee bewijzen
je kan men savegame vinden op http://users.skynet.be/cobra/GTAVCsf1.b
http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/GTAVCsf1.b
je zegt maar wat ik kan doen voor je :P
Je kan €50 op m'n rekening storten :7
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:11:
sry:d
opm: kvind het een vreemde manier van forum zijn: waarom niet voor elke vraag een topic starten ipv alles zomaar achter elkaar te zetten?

lupe
Omdat in geval van dit soort grote spellen met veel aanhangers je dan een hele shitload topics zou krijgen met heel veel hetzelfde, terwijl veel mensen ook maar een beetje willen kletsen over het spel. Met een topic als dit heb je alle aanhangers van een spel bij elkaar, en als je iets wil weten praat je hier direct tegen een boel mensen die er iets van weten :)

Met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif bovenaan een topic kan je trouwens ook binnen een topic berichten zoeken, dus dat je niets terug kan vinden is ook niet echt een excuus meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeerlijk:d
bedankt
bedankt
bedankt

wa is je rekening nr? :9

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik heb een vraagje, op de playstation kan je als je op iemand mikt met een pistool je L of R1 ingedrukt houden zodat je op diegene blijft mikken, kan dit met de pc ook?

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

fixxx schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:49:
Ik heb een vraagje, op de playstation kan je als je op iemand mikt met een pistool je L of R1 ingedrukt houden zodat je op diegene blijft mikken, kan dit met de pc ook?
Afaik niet, ik ben het iig nooit tegengekomen en speel VC al een poosje. Ik denk dat het eerder is omdat de controller van consoles vrij ruk is voor dit soort dingen. Ik heb nml. al wel eerder gehoord over 3D shooters die op consoles een (beperkte) auto-aim hadden. Omdat je met de controller gewoon niet goed kan mikken :X

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

mjah zoiets dacht ik al, moet ik mn sensitiviy maar even goed instellen :)

• DeRCT13
fixxx schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:49:
Moet je ff in je controls kijken: Zet je controls naar classic. Daarna ff kijken wat de controls zijn (weet ik niet uit mn hoofd) en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
vraagje:

weet iemand of je bij Grand Theft Auto: San Andreas of Vice City ook IN de auto kan zitten? (dus dat je dashbord etc ziet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Nu online
Je kan wel IN de auto zitten alleen dan zie je geen dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
weet iemand bij welk spel dat wél kan, wat lijkt op GTA (dus ook goede graphics/bestuurbaarheid etc)

dus dat je ook gewoon 'vrij' door de stad mag rijden en ook kan uitstappen en door de stad heen kan lopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

In Urban Chaos kan je wel door de stad lopen en rondrijden met voertuigen. Maar of daar dashboardview inzat.. Geen idee.

In Halo zat volgens mij wel dashboardview (Warthog), maar da's niet zo aards :P

Voor Vice City kan je wel een camerahack downloaden waarmee je het spel vanuit een andere hoek kan bekijken. In theorie zou je daarmee ook dashboardview moeten kunnen krijgen. Alleen had ik het ding eens gedownload en vond het er vrij gecompliceerd uitzien, heb er niks mee gedaan..

[ Voor 44% gewijzigd door Mentalist op 16-01-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
W3ird_N3rd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:46:
In Urban Chaos kan je wel door de stad lopen en rondrijden met voertuigen. Maar of daar dashboardview inzat.. Geen idee.

In Halo zat volgens mij wel dashboardview (Warthog), maar da's niet zo aards :P

Voor Vice City kan je wel een camerahack downloaden waarmee je het spel vanuit een andere hoek kan bekijken. In theorie zou je daarmee ook dashboardview moeten kunnen krijgen. Alleen had ik het ding eens gedownload en vond het er vrij gecompliceerd uitzien, heb er niks mee gedaan..
jammer dat er geen nieuw spel is waarmee zoiets kan....helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sorry voor de mega kick.

Maar ik kwam net een nieuwe mod tegen voor vice city. Long night
Het is een beetje het idee van de film 28 days later/dawn of the dead.
Je loopt rond in een vice city waar geen auto's meer rijden en ook geen mensen meer rondlopen alleen nog maar zombies.

Quote van de site:
-New Storyline
-Over 20 original full missions
-Over half a dozen playable characters
-New Radio Stations
-New Particle Effects
-Numerous weapon tweaks (including the ability to carry all heavy weapons simultaneously)
-New Gameplay elements (Zombies, plotlines, bomb dropping airplanes)
-New and improved zombie spawning system
-25 Unique Zombies
Afbeeldingslocatie: http://img286.echo.cx/img286/268/foto15bp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img280.echo.cx/img280/525/foto20ht.jpg

Ik heb hem net gedownload, maar je moet wel de patch versie downloaden. De gewone versie loopt namelijk vast bij de eerste missie. En de gepatchte versie crashed daar niet.
3 Mirror var de patch kun je vinden op http://www.mofunzone.com/...ice_city_long_night.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol die ga ik proberen. Kan nog net voordat San Andreas uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
't is wel behoorlijk frustrerend met al die zombies achter je aan. Maar goed ben bij missie 3 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de mod installed en hij loopt al vast meteen na het introfilmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Vreemd maar misschien kan je er iets over vinden op de page van long night. Bij mij liep hij goed, totdat je op een gegeven ogenblik bij een man komt en dan moet je kiezen uit yes or no. En toen crashte die. Maar nadat ik de gepatchte versie had geinstalleerd loopt ie als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:45:
Lol die ga ik proberen. Kan nog net voordat San Andreas uitkomt.
Idd, die was ik van plan te pre-orderen.. Nu kan dit nog wel even tussendoor :9

[edit]
Hmm, dat gaat idd niet werken.. Wel een andere mod tegengekomen die me wel leuk lijkt @ GTA complex..

[ Voor 19% gewijzigd door Mentalist op 19-05-2005 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

in afwachting van GTA:SA heb ik VC maar weer eens van stal gehaald, maar hij start niet op.

Ik krijg wel Rockstar games presents etc te zien, maar druk je dan op enter dan klapt tie terug naar windows en geeft deze mededeling:

Afbeeldingslocatie: http://img193.echo.cx/img193/5692/vc9jt.jpg

iemand hier een oplossing voor? Ik heb SP2 en heb er versie 1.1 opgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gooi die versie 1.1 er maar af dan.
Die moet je alleen gebruiken als je last hebt van poly corruption. Als dat niet het geval is, moet je de 1.1 versie er af halen, opnieuw installen en dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

no good, geen verschil, nog steeds dezelfde fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een probleem met gta vc als ik em opstart krijg ik zwart scherm en schiet ie weer op bureau blad en staat er er word een fouten logboek gemaakt.
ik heb gehoord als die fout kwam door de geluidskaart(dmx x-fire 1024) kan dat kloppen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb diezelfde kaart en zolang in in software mode de audio draait geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Ik mis een verhaaltje over de "frame rate limiter bug" in de startpost... het heeft mij namelijk dagen gekost om erachter te komen wat er verkeerd was...

Het verhaal is dat het water trager is als je frame rate limiter uit staat, ofwel snelheidmissies met boten of 'dodo dildo' met dat watervliegtuig, lukken gewoon niet. Echt een bug, je moet hem maar aanzetten en zien dat het dan wel werkt...

misschien kent iedereen deze al lang, maar ik heb vice city pas 2 weken :D 10 euro bij de bartsmit...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Modbreak:Reageer dan zelf ook niet :?

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 17-06-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 20:40

insanity-

Elite

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2003 @ 12:31:
Gezien de griezelig grote omvang van dit topic, vraag ik het misschien dubbel (heb het in deel 1 van dit topic ergens gezien, maar nog geen antwoord op gelezen):

De x-as van mn muis reageert als enige op de sensitivity-instelling...de y-as is krankzinnig snel...een fractie van een milimeter bewegen en *boem* ik kijk ineens 90 omhoog :S
Ik raak er 'n beetje aan gewend inmiddels, heb ook geen keuze, maar het zuigt enorm...iemand 'n idee waar dat aan ligt/ te fixen is?
Iemand hier ooit een oplossing voor gevonden? Deze vraag wordt in diverse topics gesteld maar nergens staat een oplossing bij. Ook een search op Google levert helaas niks op :(

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking geeft een subtiel schopje...

Volgens de stats zit ik op 44% van de game, en nu gebeurt er niks meer, geen verdachte telefoontjes, niks. Malibu Club heb ik al gekocht en de missies gedaan, net als die soldatenmissies. Ik vermoed dat de oplossing zit in de villa van Diaz. Die ligt allang weg te rotten en in zijn huis heb ik een paar missies gedaan. Cop Land ook al gedaan, maar in de guides wordt nog steeds aangegeven dat er twee andere missies zijn in huize Diaz/Vercetti en op de radar staat het huis met een C afgebeeld...

Waar moet je die missie Cap the Collector beginnen? Want ik heb het huis al van boven tot onder afgezocht maar ik kan niks vinden, iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Heb je al alle assets? Je moet alle assets hebben wil je cap the collector gaan spelen. Bovendien kom je met alleen de missies nooit tot 100%, maar zover was je al denk ik.

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Thanks for help, ik had inderdaad nog 1 property niet. Heb voor het gemak even Google met Afbeeldingen erbij gepakt, en toen was ie snel gevonden. Aan de bovenkant vd map waar je ooit eens die heli-missie met onboardgun had en al die poppetjes van het dak moest maaien en wat op moest halen met P.I.M.P.V.I.N.C.E. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Hm leuk dat ik dit topic weer 's zie :P Moet zeggen dat ik Vice City een leukere sfeer vindt hebben itt San Andreas. Misschien binnenkort weer eens uit de kast trekken.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TommyGun schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:34:
Hm leuk dat ik dit topic weer 's zie :P Moet zeggen dat ik Vice City een leukere sfeer vindt hebben itt San Andreas. Misschien binnenkort weer eens uit de kast trekken.
De sfeer is leuker maar het voelt wel ouder aan. De spellen draaien allemaal wel op dezelfde engine, maar je gaat toch de details van San Andreas missen als je het weer gaat spelen. (had hetzelfde gevoel toen ik GTA3 ging spelen na GTA Vice City trouwens).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
hahaha, jij moet op de "eerste hulp voor dode topics" gaan werken ;)

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Haha, toevallig zie ik dit topic net. Ben net weer begonnen met San Andreas en Vice City (ja, allebei tegelijk, leuk voor de afwisseling). Blijven toch 2 toppers he :)

(Heb overigens ook GTA1 en 2 geinstalleerd (gratis van Rockstar.com te downloaden))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:21:
[...]

De sfeer is leuker maar het voelt wel ouder aan. De spellen draaien allemaal wel op dezelfde engine, maar je gaat toch de details van San Andreas missen als je het weer gaat spelen. (had hetzelfde gevoel toen ik GTA3 ging spelen na GTA Vice City trouwens).
Ben ik met je eens, je mist inderdaad wat details en enkele van de features, maar de sfeer is toch fenomenaal in Vice City. _/-\o_
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste