[PC] Grand Theft Auto : Vice City [ deel 9 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 4.903 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 19 juni 2004 @ 11:43:
[...]

Eerder softies voor de centen van de PC fans :P
NoOu dat zal nog tegenvallen denk ik. 90% van de pc gamers download alles toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
En van de console gamers kopieert niemand het :/

Denk dat er zat mensen zijn die GTA 3 gekocht hebben anders was VC nooit op de PC uitgekomen.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

shuogg schreef op 19 juni 2004 @ 11:43:
[...]

Eerder softies voor de centen van de PC fans :P
Elk bedrijft heeft in zijn kern de functionaliteit om winst te maken.

En ja, we weten al dat er veel ge-kopieerd wordt, zolang je geen online serial check inbouwt weet je gewoon dat er cracks voor je software komen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een savegame waar de missie demolition man al gedaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

swampy schreef op 19 juni 2004 @ 13:57:
[...]

Elk bedrijft heeft in zijn kern de functionaliteit om winst te maken.

En ja, we weten al dat er veel ge-kopieerd wordt, zolang je geen online serial check inbouwt weet je gewoon dat er cracks voor je software komen!
1. Is te omzeilen.
2. Niet iedereen heeft internet, werkt niet echt dus.. Zijn ook mensen die een nieuwe Dell doos kopen terwijl ze geen enkele vorm van een internetverbinding hebben, kopen een nieuw spel en dan zal je op je neus staan te kijken..
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 12:48:
Iemand een savegame waar de missie demolition man al gedaan is?
Nee. Die doen we niet meer, die is te makkelijk 8)7

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

W3ird_N3rd schreef op 25 juni 2004 @ 12:53:

[...]

Nee. Die doen we niet meer, die is te makkelijk 8)7
die missie kan idd echt niet meer :X

post je savegame maar en ik zal die missie wel doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gekkenhuis op 25-06-2004 13:02 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, de meeste missies zijn wel in 1x te doen, uitzonderingen zijn "Driver", de missie met de vuilnisbelt (de vuilnistruck verschijnt soms niet) en heel soms haal ik de Demolition man niet.

Niet dat ik zeg dat ik goed kan vliegen met de heli, maar ik kan dat redelijk genoeg om de missie te halen :P (maar omdat Maikeltje dat aangeboden heeft, laat ik hem dat maar doen).

offtopic:
En toch vind ik een cd-beveiliging die je dwingt om een nocd te downloaden, niet een goede zaak (spel hing om de 20 minuten, te wachten tot de cd weer gelezen was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Da Loogie schreef op 10 juni 2004 @ 14:20:
Volgens mij staat dit al ergens in het topic, maar ik zou je in ieder geval aanraden om van beneden naar boven te werken. Zo bespaar je namelijk tijd omdat je minder ver hoeft te vliegen :).

Edit:
Hier dus:

[...]
Het lijkt volgens mij dat je minder tijd nodig hebt, maar ging de tijd niet pas lopen als je de eerste bom gedropt hebt? ( dan kan je namelijk beter eerst de langst af te leggen route vliegen , en dat is dan toch naar de 3 de etage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbennn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 17:42
makkie schreef op 25 juni 2004 @ 23:44:
[...]

Het lijkt volgens mij dat je minder tijd nodig hebt, maar ging de tijd niet pas lopen als je de eerste bom gedropt hebt? ( dan kan je namelijk beter eerst de langst af te leggen route vliegen , en dat is dan toch naar de 3 de etage.
de tijd gaat pas lopen als je je eerste bom op pakt. het handigste is dus om eerst alle guards neer te maaien met je rotorbladen. dan de bom te pakken. en dan van beneden naar boven werken.

Of het de derde verdieping is of de vierde weet ik zo niet. maar het maakt niks uit.
ook als de derde verdieping het hoogst is is het nog steeds sneller om van beneden naar boven te werken

[ Voor 17% gewijzigd door gerbennn op 26-06-2004 18:20 ]

</signature>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vergeet niet dat je na de eerste draai (na de eerste trap), zo omhoog kan vliegen (IIRC).

En laat ik maar eens een random plaatje posten :P

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/gtavc1s.JPG
Barbecue time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb dit spel nu ook sinds een paar dagen, heb helaas niet de tijd om alles heel erg rustig te bekijken en al die side missions te doen.
Waar het mij eigenlijk vooral om gaat is het uitspelen van de verhaallijn.

Nou ben ik zo iemand die al snel iets vervelend vindt als ik een missie een aantal keren opnieuw moet doen dus heb ik ff gezocht naar cheats.
Gevonden dus ook maar net zoals al in de startpost staat krijg je toch de melding dat je een bepaalde missie beter niet kunt saven omdat je cheats gebruikt hebt.

Nou is mijn vraag dus eigenlijk, kan dit nou echt kwaad voor de verhaallijn of valt dit wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
voor de verhaalllijn niet, voor je save wel (je krijgt een lagere criminal rating)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Sipio schreef op 27 juni 2004 @ 10:39:
Nou is mijn vraag dus eigenlijk, kan dit nou echt kwaad voor de verhaallijn of valt dit wel mee?
Nou, het kan dat je b.v. een savegame opeens niet meer kan inladen, of dat je geen gebouwen meer kan kopen. Dat lijkt me lastig aangezien je b.v. de Malibu club en Printworks toch echt zal moeten kopen om verder te kunnen.. En aan een savegame die je niet meer kan inladen heb je ook niks..

Ik kan je trouwens aanraden om wanneer een missie niet in 3x wil lukken zonder vooruitgang er een nachtje over te slapen, werkt beter dan cheats :).

Ik ben trouwens de verhaallijn van GTA3 nu aan het doen, ondertussen al aangekomen bij Donald Love.. Ik vroeg me al af waar ik die naam van kende.

[spoiler]
GTA:VC speelt zich af vóór GTA3. In GTA:VC moet je voor dezelfde man waarvoor je ook demolition man (Avery) moest doen ook een andere missie (TWO BIT HIT) doen waarin je herrie moest trappen bij een stel gangs :
AVERY: Tommy, this is Donald Love. Donald, this here is Tommy Vercetti,
AVERY: the latest gunslinger to come to these parts.
DONALD: Yeh...uh...
AVERY: Donald, you just shut up and listen, and you might learn something.
AVERY: Now, nothing brings down real estate prices
AVERY: quicker than a good old-fashioned gang war
AVERY: 'cept maybe a disaster, like a biblical plague or something,
AVERY: but, that may be going too far in this case.
AVERY: You getting this down, you four-eyed prick?
AVERY: Now recently a Haitian gang lord died.
In GTA3 is Donald wat ouder geworden en krijg je van hem bijna precies dezelfde opdracht, in zo goed als dezelfde bewoordingen 8)7. Alleen moet je dan Kenji vermoorden :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'search' gebruikt, niet gevonden, dan maar hier proberen:
Ik heb het Hyman Condo-complex gekocht ('noordpunt' van het westerse eiland) .... flinke prijs, maar de moeite waard: 3 grote garages en op het dak een helipad met je eigen helikopter!!! Het lullige is dat mijn kopter pleite is! Toen ik hem net kocht stond ie daar keurig- 1 rondje gevlogen en weer keurig geparkeerd op de helipad- maar daarna nooit meer gezien!!!
Iemand een idee hoe ik em terugkrijg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
ehm... heb je de PC of de PS2-versie? Bij de PC-versie zou de heli er (bijna) altijd moeten staan, bij de PS2-versie is 't normaal dat de heli er alleen soms staat (althans, bij een vriend van mij ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:59

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 08:21:
'search' gebruikt, niet gevonden, dan maar hier proberen:
Ik heb het Hyman Condo-complex gekocht ('noordpunt' van het westerse eiland) .... flinke prijs, maar de moeite waard: 3 grote garages en op het dak een helipad met je eigen helikopter!!! Het lullige is dat mijn kopter pleite is! Toen ik hem net kocht stond ie daar keurig- 1 rondje gevlogen en weer keurig geparkeerd op de helipad- maar daarna nooit meer gezien!!!
Iemand een idee hoe ik em terugkrijg???
wat dacht jij dan? dat je voor dat miezerige bedrag een eigen helikopter krijgt? :P

haal je toch een bij je Vercetti Mansion of die van VCN of even de apache?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop gewoon de hideout(skumole shack) voor 1000. Dan pak je gewoon de politiehelikopter die in het gebouw ernaast staat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvilBrain- PC .... heb em nog steeds maar 1 keer gezien

InitialG- ja, dat dacht ik, wegens deze info:
"Hyman Condo
Cost: $14,000
About: Three massive garages and a helipad—complete with helicopter. Skip the small fries and save for this one".
En bij mijn Vmansion staat ook al niks :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 22:31:
EvilBrain- PC .... heb em nog steeds maar 1 keer gezien

InitialG- ja, dat dacht ik, wegens deze info:
"Hyman Condo
Cost: $14,000
About: Three massive garages and a helipad—complete with helicopter. Skip the small fries and save for this one".
En bij mijn Vmansion staat ook al niks :-(
Vreemd, zou je anders de saved game online willen zetten, zodat er gekeken kan worden of anderen er ook last van hebben met de betreffende saved game?

Dan weet je of het aan de saved game of iets anders ligt. Heb je niet toevallig mods die iets deden met main.scm geinstalleerd?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Rtukkers,

Nope, geen mods, cheats enz.

Ik wil de file wel naar je toe sturen, maar heb even geen online storage mogelijkheden.

Net bedacht waar het misschien aan kan liggen: ik wil die heli zo graag om te oefenen met vliegen...ik vind die besturing namelijk zwaar zuigen, ben er nog niet aan gewend.
Ik heb dan ook de Avery mission met die RC helicopter nog niet gedaan.
Misschien 'mag' je pas heli's vliegen nadat je deze proeve van bekwaamheid hebt afgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Er staan genoeg andere helicopters in VC om mee te oefenen.

1. Bovenop Vincetti estate
2. Pilotiehelicopter vlakbij de hideout
3. Helicopterproef globaal tussen het grote warenhuis en het daarbij dichtsbijzijnde politiebureau
4. Apache op de militaire basis vlakbij het vliegveld (weet ik niet zeker of ie er al staat voordat je de eindmissie hebt gehaald, bovendien moet je of in politieuniform of in militaire kleding naar binnen wandelen)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Heb je al gekeken bij het VCN-gebouw? Vanaf filmstudio over brug naar Downtown, na de brug direct rechts (in gebouw dus), daar zit een deur waardoor je op het dak kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Tuurlijk kan ik oefenen met mijn VercettieMansion heli, maar het gaat me om het principe: ik koop een gebouw MET heli, dan wil ik die gvd gebruiken ook :-)

Anders is de koop een rip-off, en als er iemand rip-offs pleegt in ViceCity, dan ben IK dat: Tomtiedom Vercetti !!! en niet een of andere low-life makelaar...knuppel in zijn nek, dat kan ie krijgen

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitroglycerine schreef op 29 juni 2004 @ 11:10:
bovendien moet je of in politieuniform of in militaire kleding naar binnen wandelen)
Waar kun je die halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
in het grote politiebureau in Washington Beach, na een bepaalde missie van Vercetti. Maar staat dat niet ook in de TS? :?

ow... militaire kleding kun je trouwens niet aankomen (toch?)

[ Voor 22% gewijzigd door The Evil Brain op 29-06-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 29 juni 2004 @ 11:57:
in het grote politiebureau in Washington Beach, na een bepaalde missie van Vercetti. Maar staat dat niet ook in de TS? :?

ow... militaire kleding kun je trouwens niet aankomen (toch?)
Ja staat in de OP. Heb het wel eerst gelezen maar ik heb het over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Ach ja, ik vergiste me even. Ik heb thuis een VC mod ooit gedownd die je wel in staat stelt om een militair uniform aan te trekken. Onderin de eerste wachttoren rechts als je het terrein op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Kick :)

Ff gefrapst, en beetje bewerkt en tadaa

http://www.flashin.nl/mp3/flashin-wallride.avi

*D

edit: idd, sorry moet nu werken :)

[ Voor 17% gewijzigd door flashin op 04-07-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
"Kan de pagina niet vinden" :/

nou ben ik wel benieuwd :)

ok, nu wel dus.

coole move! :P

[ Voor 33% gewijzigd door The Evil Brain op 04-07-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ik kan met geen mogelijkheid een kaart vinden, zelfs niet via de links in de openings post. Grrr

edit: je moet dus gewoon beter lezen bij die dode link melding! |:(

[ Voor 67% gewijzigd door |sWORDs| op 04-07-2004 16:52 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
The Evil Brain schreef op 04 juli 2004 @ 13:26:
"Kan de pagina niet vinden" :/

nou ben ik wel benieuwd :)

ok, nu wel dus.

coole move! :P
Thnx, is gewoon een beetje rommelen in handling.cfg :+
De handling van die rancher is niet echt goed te noemen, de snelheid wel (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik ben opzoek naar een manier om zonder de verhaallijn te spelen op het tweede eiland te komen. Is iemand dat al gelukt, of is het echt onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 23:58
Je kan toch gewoon met een bootje er heen varen, die op een paar plaatsen aan een steigertje liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 05:48
FallenAngel666 schreef op 13 juli 2004 @ 20:25:
Ik ben opzoek naar een manier om zonder de verhaallijn te spelen op het tweede eiland te komen. Is iemand dat al gelukt, of is het echt onmogelijk?
op de brug gaan staan, en op een bootje springen dat voorbij vaart is een manier. er is er nog een geloof ik, maar die ken ik niet uit m'n hoofd.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

FallenAngel666 schreef op 13 juli 2004 @ 20:25:
Met cheat : "seaways" en gewoon het water inrijden.

Zonder cheat : PCJ 600 pakken en de filmstudio inspringen, in de filmstudio kan je in een hoek een trapje oprijden en moet je precies _op_ de muur landen van de filmstudio (erg moeilijk :(). Dan kun je over de muur zo naar de brug rijden en spring je zo de weg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
dimitio schreef op 13 juli 2004 @ 21:46:
Je kan toch gewoon met een bootje er heen varen, die op een paar plaatsen aan een steigertje liggen :)
Nee die liggen er dus nog niet :)

Ik ga dat van de brug af jumpen en met die motor eens proberen!
Er wordt natuurlijk niet gecheat he! :P
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FallenAngel666 schreef op 13 juli 2004 @ 23:43:
[...]

Nee die liggen er dus nog niet :)

Ik ga dat van de brug af jumpen en met die motor eens proberen!
Er wordt natuurlijk niet gecheat he! :P
Bedankt! :)
Doe voorzichtig he? ;) Anders stijgt je 'Fishes Fed' (Oftewel het aantal keren dat je verdronken bent) teller in je statistieken. En dit zou natuurlijk niet mooi staan, als je alles wilt behalen zonder te cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 23:48:
[...]

Doe voorzichtig he? ;) Anders stijgt je 'Fishes Fed' (Oftewel het aantal keren dat je verdronken bent) teller in je statistieken. En dit zou natuurlijk niet mooi staan, als je alles wilt behalen zonder te cheaten.
Steeds wanneer ik doodga laad ik altijd de laatste savegame weer. In de stats ben ik dus nooit doodgegaan ;)

Dat is dus wel een tip als je gaat springen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 13-07-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op 13 juli 2004 @ 23:51:
[...]

Steeds wanneer ik doodga laad ik altijd de laatste savegame weer. In de stats ben ik dus nooit doodgegaan ;)

Dat is dus wel een tip als je gaat springen :P
;) Dit zal ik eens onthouden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Hahaha gelukt om via de motor op het andere eiland te komen, na 5 keer proberen welliswaar :P
Tof dit! Ben nu met die politiehelicopter bootjes aan't kapen. Er precies boven sturen en dan uit de heli jumpen op de onderliggende boot. En natuurlijk van zo hoog mogelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Het lukt mij om van vanaf het vliegveld over middelste eiland en over het golf eiland te springen naar het andere eiland 8)

Als iemand me zegt hoe ik een filmpje kan opnemen neem ik hem wel ff op :P

Okeej fraps gevonden, * Atlas gaat ff stunten :+

[ Voor 11% gewijzigd door Atlas op 14-07-2004 00:46 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Atlas schreef op 14 juli 2004 @ 00:40:
Het lukt mij om van vanaf het vliegveld over middelste eiland en over het golf eiland te springen naar het andere eiland 8)

Hahahaha!
Heb je de settings een beetje getweaked? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Net VC weer opnieuw geinstallt (stond Liberty City mod op), en weer een nieuw bugje ontdekt 8)

Iig nieuw voor mij. Ik weet niet of ie al bekend was :P

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/pics/vc_tommyclone_thumb.jpg
Clickable!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Atlas schreef op 14 juli 2004 @ 00:40:

Filmpie lukt niet :|
Ik vlieg langer dan 30 seonden :X :X :X

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
dan neem je er 2 op :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das en raar plaatje,maar van welke missie is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 19:17:
das en raar plaatje,maar van welke missie is dat ?
De laatste missie, het is het filmpje waarin Tommy aan Ken verteld dat er geen up north meer is.

De verwachting van de makers is natuurlijk dat je Sonny van bovenaf de trap doodschiet.. Maar ik ben met m'n PCJ 600 naar beneden gereden en heb Sonny daar afgemaakt. En dan blijf je daar dus gewoon staan in het filmpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort speel iki GTA online via MTA :)
maar nu zit ik met een probleem.
Altijd als Vice City crashed dan blijf ik altijd een echo geluid over houden
Dus als ik een MP3 of zo afspeel heb ik dus altijd echo
En dat kan alleen opgelost worden als ik me PC reboot, aangezien ik best vaak MTA speel wil het dus nog wel 's vaak vast lopen en dan moet ik steeds rebooten :X
waar ik dus niet zo een zin in heb.
Nieuwe drivers voor me geluidskaart helpen ook niet...
iemand anders mischien een oplossing?

Oh ja ik heb een Soundblaste Live! 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

@ hierboven:
Staat er geen proces nog aan in je task-manager.
Ik heb ditzelfde ook met UT. Er blijft dan gewoon het process UnrealTournament.exe draaien. Dus kijk es of er dan gtavc.exe, of vc.exe oid raait en kill die dan ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is opgelost :).
Ik had nog 's andere drivers voor me geluidskaart gedownload, en nue heb ik meer last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
als er nog iemand met z'n packages/rampages zit...
kheb dit programmaatje gebruikt. heel erg handig!!!
*savegame laad je met 'o'
van www.gtacrime.nl
http://www.gtacrime.nl/do....php?zip=GTApackages_0.2a
:*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halleee,

Ik Heb GTA VC redelijk uitgespeeld geloof ik, ben nog wat random gebouwtjes aan t kopen, allemaal save plekken e.d. Ik hoorde dat je bij die showroom auto's moest verzamelen etc. Waar kan ik die lijst vinden ofzo? Als ik naar die spot ga in die garage krijg ik een race kaart te zien ofzo? Moet ik een race houden? Kom daar niet echt verder, hehe.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 14:53:
Halleee,

Ik Heb GTA VC redelijk uitgespeeld geloof ik, ben nog wat random gebouwtjes aan t kopen, allemaal save plekken e.d. Ik hoorde dat je bij die showroom auto's moest verzamelen etc. Waar kan ik die lijst vinden ofzo? Als ik naar die spot ga in die garage krijg ik een race kaart te zien ofzo? Moet ik een race houden? Kom daar niet echt verder, hehe.

gr.
In de muur naast de racekaart zit een garagedeur (naast de weg omhoog). Naast de garagedeur hangt een bordje met namen van auto's, die moet je de garage inrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 14:53:
Halleee,

gr.
rechts van die kaart is een garage, rechts van die garage hangt een kaart met de benodige auto's, die parkeer je in de garage en ze worden weg gestreept. Waren volgensmij 5 lijstjes... krijg je ook telkens dus een auto in die showroom erbij :)
poeh, lang geleden dat ik dit gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat het spel merkbaar slechter loopt in de regen (het gevoel dat de muispijl "uit de bocht vliegt") met aa en af aan op 1600x1200 op het volgende systeem?

• AMD xp2000+, 133 (266) MHz fsb
• 1 GB pc 2700 ddr
• ATi radeon 9700pro
• epox 8k9a, agp op 4x, fw uit
• wd 80 GB 8MB cache

Zonder aa en af loopt het spel wel goed behalve bij het uitgaan van een pay en spray (vooral met de bumpercam) dan schokt hij wat.

Ligt het nu echt aan mijn radeon of ergens anders aan? Mijn systeem zou het toch moeten kunnen trekken met aa en af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Er is volgens mij een v1.1 patch die issues met ATi kaarten zou fixen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blisterin_Bull schreef op 19 juli 2004 @ 16:03:
Er is volgens mij een v1.1 patch die issues met ATi kaarten zou fixen.
This fix is an UN-SUPPORTED update that corrects polygon corruption that has
been noticed on certain video cards and PC combinations.

This is the only change that has been made from your original version of Grand
Theft Auto: Vice City.

*** Users who DO NOT have this corruption NEED NOT apply this patch ***
Alleen polygon corrupty. Het staat er zelfs onder dat de patch niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb ooit eens ergens op het net gelezen dat je een soort cruise control kon gebruiken, een bepaalde toetsaanslag zou je snelheid vastzetten, om zo relaxed te kunnen cruisen.
Kan ik dus niet meer vinden, en redefine keys levert ook niets op.
Is dat alleen voor console dan of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Ja, maar hoe?
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed :7
Edit: Ja, wel van Cruise Control, maar niet in VC

[ Voor 30% gewijzigd door masser120 op 19-07-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 13-09 22:36
probleempje:

VC deed net nogal moeilijk met opstarten (knalde een paar keer naar de desktop) en nu vindt hij de savegames niet meer, terwijl ze nog wel in de folder staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze staan dus wel in "<mijn documenten>\gta vice city user files"?

<mijn documenten> de locatie van de map mijn documenten voor de betreffende gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 13-09 22:36
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 22:09:
Ze staan dus wel in "<mijn documenten>\gta vice city user files"?

<mijn documenten> de locatie van de map mijn documenten voor de betreffende gebruiker.
Yup, da's het vreemde.
Ik heb ook nog geprobeerd een oudere backup van die files er over heen te schrijven, maar de savegame slots blijven leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer reinstallen dit heb ik weleens gehad bij een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hey guys...

Ik zit met een probleempje hier..
Ben bezig met die 3 "eigen" missies vanuit Diaz' optrekje.. Heb net de Bar Brawl gedaan Het is de Bar Brawl dus, en nu moet ik dat security zaakje wat Lance verknalde ff oplossen. Geen probleem, je rijdt gewoon die twee bewakers overhoop, en je loopt het trapje op om met de eigenaar te praten. En dan loopt de game hier vast. Iedere keer weer, al een paar keer geprobeerd.
Ja, ik speel met een mod. De Ultimate Vice City mod. Kan me bijna niet voorstellen dat het daar aan ligt, want de hele game werkt verder perfect!
Zou iemand me een pleziertje willen doen en ff mijn save laden, en dat stukkie ff doen? Hier staat de save :*)

Doe dan ook meteen even die kut mission Demolition Man voor me als je wilt O-)

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 26-07-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

UltraSub schreef op 26 juli 2004 @ 12:23:
Hey guys...

Ik zit met een probleempje hier..
Ben bezig met die 3 "eigen" missies vanuit Diaz' optrekje.. Heb net de Bar Brawl gedaan Het is de Bar Brawl dus, en nu moet ik dat security zaakje wat Lance verknalde ff oplossen. Geen probleem, je rijdt gewoon die twee bewakers overhoop, en je loopt het trapje op om met de eigenaar te praten. En dan loopt de game hier vast. Iedere keer weer, al een paar keer geprobeerd.
Ja, ik speel met een mod. De Ultimate Vice City mod. Kan me bijna niet voorstellen dat het daar aan ligt, want de hele game werkt verder perfect!
Zou iemand me een pleziertje willen doen en ff mijn save laden, en dat stukkie ff doen? Hier staat de save :*)

Doe dan ook meteen even die kut mission Demolition Man voor me als je wilt O-)
http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/GTAVCsf5.b

Bar brawl gedaan.. En Demolition Man daar begin ik niet meer aan :+.

En geen één puntje health of armor verloren tijdens Bar brawl *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
W3ird_N3rd schreef op 26 juli 2004 @ 13:08:
[...]

Thanks man!!

Iemand die zich nog geroepen voelt om dat gebouwtje ffkes op te blazen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op 26 juli 2004 @ 13:31:
[...]

Thanks man!!

Iemand die zich nog geroepen voelt om dat gebouwtje ffkes op te blazen? O-)
Ok, ik heb het ff gedaan met 1:58 over :), meteen bommen gepakt en gedumpt overal. Heli fikte niet eens :).

Ik ben nu aan het uploaden en zal de link plaatsen als hij klaar is.

Ik zou nog wel even de savegame van W3ird_N3rd laden, want ik heb een telefoontje van lance opgepakt (stelde niet veel voor maarja :P).

Ik heb een ander slot gebruikt (nummer 8[norml])[/], deze was nog vrij.

http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/GTAVCsf8.b

En de aloude disclaimer dat als het spel borkeert ik er niets aan kan doen, jadda, jadda :P
Met een tobo reageert de heli niet echt fijn en met de controller wijkt hij af naar links, niet fijn vliegen
W3ird_N3rd schreef op 26 juli 2004 @ 13:08:
[...]

Hehe, is Demo man dan zo moeilijk? Ik haal het nu 9 van de 10 keer denk ik en ik merk dat ik er steeds beter in wordt. Dit vond ik toen ik het spel pas had een van de vervelendste missies. (toen haalde ik het 1 van de 10 keer :+).

Nu is mijn moeilijkste missie "Driver", te meer omdat ik de helft van de tijd de pech heb van afslaande auto's , de andere kwart een politieagent voor me springt (3 sterren) en ik dan meestal wel een spike strip meepak. Het resterende is gewoon geluk hebben dat je Hillary een keer goed kan laten spinnen :P.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 18:39:
[...]

Hehe, is Demo man dan zo moeilijk?
Nee, hij is al te vaak gerequest, ik ben 'm zat, hij is zo saai 8)7
Nu is mijn moeilijkste missie "Driver", te meer omdat ik de helft van de tijd de pech heb van afslaande auto's , de andere kwart een politieagent voor me springt (3 sterren) en ik dan meestal wel een spike strip meepak. Het resterende is gewoon geluk hebben dat je Hillary een keer goed kan laten spinnen :P.
Driver is idd moeilijk. Vooral omdat die *#&% Hilary steeds zelfmoord pleegt :/. Zit ie weer ergens onder de grond :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Driver is niet zo lastig. Gewoon vol gas met Hillary optrekken, en na de eerste bocht, als je net met je neus voorbij zijn achterbumper bent, een subtiel tikje naar rechts, en HOP, daar gaat meneertje O-) .

De lastigste missie is de laatste in de filmstudio, waarin je van dak naar dak moet springen. Als je die eenmaal met een helicopter doet, dan is daar niks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 18:39:
[...]

Ok, ik heb het ff gedaan met 1:58 over :), meteen bommen gepakt en gedumpt overal. Heli fikte niet eens :).

Ik ben nu aan het uploaden en zal de link plaatsen als hij klaar is.

Ik zou nog wel even de savegame van W3ird_N3rd laden, want ik heb een telefoontje van lance opgepakt (stelde niet veel voor maarja :P).

Ik heb een ander slot gebruikt (nummer 8[norml])[/], deze was nog vrij.

http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/GTAVCsf8.b

En de aloude disclaimer dat als het spel borkeert ik er niets aan kan doen, jadda, jadda :P
Met een tobo reageert de heli niet echt fijn en met de controller wijkt hij af naar links, niet fijn vliegen
Hartstikke bedankt man! ;)
En nog tijd over... sjeez.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nitroglycerine schreef op 26 juli 2004 @ 19:28:
Driver is niet zo lastig. Gewoon vol gas met Hillary optrekken, en na de eerste bocht, als je net met je neus voorbij zijn achterbumper bent, een subtiel tikje naar rechts, en HOP, daar gaat meneertje O-) .
Idd.. Gisteravond gedaan. 2e keer begonnen met het tik-hem-er-meteen-in-het-begin-af systeem, en de 3e keer bleek de rest van missie simpel. Als je hem gedumped hebt, kun je best op een relaxed tempo scheuren.
Werkt idd goed, meteen na de eerste bocht, als je met je neus net aan zijn achterbumper komt, tikkie en gone he is.. :)
Je moet wel verdomd goed opletten dat je zelf niet mee gaat daar als je hem er af tikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 07-08 22:36
Heeft iemand een saved game net voorbij Demolition man?
Heb besloten om het spel opnieuw uit te spelen, maar ik vind die missie zo kut! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik geef het zoeken op en stel een vraag:
ik heb de rocketlauncher gevonden in de hookers inn, maar hoewel de HUD aangeeft dat ik 4 keer zou moeten kunnen schieten, krijg ik slechts een 'klik' als ik dat ding probeer af te vuren.
Moet een RL eerst unlocked worden op 1ofandere manier? Ik ben niet into de hidden packages en heb er pas 17 ... kan het daar aan liggen???

Please advise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

eerst rechtermuis doen dan krijg je een vizier en dan kan je knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha!
dat had ik idd nog niet geprobeerd 8)7

dank je wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorD_GyproX
  • Laatst online: 01-02 21:59
Alle missies zijn gedaan bij mij, maar ik krijg geen eindanimatie ofzo en heb ook geen missie moeten doen bij de filmstudio :| Is er iets misgegaan ofzo ?

Hier heb je men save game: http://users.skynet.be/fa320956/tmp/GTAVCsf6.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

LorD_GyproX schreef op 09 augustus 2004 @ 18:28:
Alle missies zijn gedaan bij mij, maar ik krijg geen eindanimatie ofzo en heb ook geen missie moeten doen bij de filmstudio :| Is er iets misgegaan ofzo ?

Hier heb je men save game: http://users.skynet.be/fa320956/tmp/GTAVCsf6.b
Je moet wel gebouwen kopen, waaronder de Malibu club en printfactory. Heb je dat al wel gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorD_GyproX
  • Laatst online: 01-02 21:59
ahnee dat heb ik nog niet gedaan, het zal dat dan wel zijn :P
Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb een probleempje in Vice City.
Ik heb net de missies van de cubanen vs. de Hiatans (tover-thee van dikke mevrouw) afgerond. Nu rijd / loop ik echter doelloos rond in Vice city en ik krijg geen nieuwe missies meer, terwijl ik pas op 41% van het spel zit. Weet iemand hoe ik weer een nieuwe missie kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

zoek eens een walkthrough op. Wellicht kan je daar wat in vinden.
Ik ben zelf ook aan het spelen en heb die missie, volgens mij, nog niet gehad, dus kan je helaas niet verder helpen!

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
UltraR-pc schreef op 22 augustus 2004 @ 16:33:
Ik heb net de missies van de cubanen vs. de Hiatans (tover-thee van dikke mevrouw) afgerond. Nu rijd / loop ik echter doelloos rond in Vice city en ik krijg geen nieuwe missies meer, terwijl ik pas op 41% van het spel zit. Weet iemand hoe ik weer een nieuwe missie kan krijgen?
Als je die laatste missie van die Haitians hebt gedaan, en je komt in hun gebied, hoor je die vrouw zeggen dat je niet meer in de buurt moet komen van die Haitians. Daarna kan je volgens mij verder met die Cubanen-missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
UltraR-pc schreef op 22 augustus 2004 @ 16:33:
Waarschijnlijk moet je nog wat assets kopen en de missies die daarbij horen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Real estate kopen.. Horen meestal missies bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb reeds de volgende propertys gekocht en alle bijbehorende missies uitgespeeld (waarna ik dus op 41% zit):
-Taxi-bedrijf
-The Malibu
-Icecream factory
-Boatyard
-Pole position club
Meer propertys kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Heb je de filmstudio gekocht?
Heb je de missies voor "Love fist" uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
UltraR-pc schreef op 23 augustus 2004 @ 15:21:
Ik heb reeds de volgende propertys gekocht en alle bijbehorende missies uitgespeeld (waarna ik dus op 41% zit):
-Taxi-bedrijf
-The Malibu
-Icecream factory
-Boatyard
-Pole position club
Meer propertys kan ik niet vinden.
Film studio hoeft niet per sé AFAIK.
De Printworks daarentegen wel.

Sunshine auto's kun je ook nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Film studio telt daarentegen wél mee voor je percentage, en pas op een bepaald percentage + printworks uitgespeeld krijg je toegang tot de laatste verhaalmissies...

edit: staat ook in de startpost:
Het verhaal stopte ineens, maar het is alsof het een open einde is, klopt dat?
Toen je begon aan de missie "Shakedown", hoorde je Tommy zeggen dat hij de stad wilde overnemen. Toen je de missie uitspeelde, kon je vanaf dat moment ook stripclubs, filmsets en nog veel meer kopen.
Als je zo een 'property' heb gekocht, unlock je ook nog wat daarbij behorende missies. Als je alle verhaal missies hebt uitgespeeld, dan komt er een oude 'vriend' naar Vice City...

[ Voor 66% gewijzigd door The Evil Brain op 23-08-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadConnection
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:12
Nu ik voor de vierde VC uit ga spelen kom ik er pas achter dat je je auto ook met een bom kan uitrusten Die shop is the goed verstopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nu voor de motor gang een wantet lvl halen ofo,maar die missie lukt me maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 18:34:
Ik moet nu voor de motor gang een wantet lvl halen ofo,maar die missie lukt me maar niet.
kwestie van goede wapens hebben, veel auto's kapot maken, mensen killen en vooral veel cops killen.

Dan moet het wel lukken ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 18:34:
Zie de startpost B). "Mess With The Man" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Heeft niemand nog een oplossing voor mijn geluidsprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Blijft een vet spel eigenlijk dat Vice City, nu maar wachten tot GTA San Adreas komt :p.
Wel vaag dat als ik bij een boom sta (tegover het ziekenhuis bij het winkelcentrum bij het tankstation) en dan intik Panzer (voor een tank) dat die tank midden in de boom staat :?, of dat met de code GETTHEREAMAZINGLYFAST (voor een brute rallywagen) die wagen ook in de boom zit. Echt wazigh maar wel grappig.

Welke situaties hebben jullie wel eens meegemaakt? Ook een keer bij Taxi-tijden dat iemand 1 cm voor plaats van bestemming de wagen uit vlucht wegens mijn joy-riding >:). Of dat ik opeens iemand moet vervoeren op het strand naar een andere strandplek 50 mter verderop :?...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

AW_Bos schreef op 24 augustus 2004 @ 21:11:
Blijft een vet spel eigenlijk dat Vice City, nu maar wachten tot GTA San Adreas komt :p.
Wel vaag dat als ik bij een boom sta (tegover het ziekenhuis bij het winkelcentrum bij het tankstation) en dan intik Panzer (voor een tank) dat die tank midden in de boom staat :?, of dat met de code GETTHEREAMAZINGLYFAST (voor een brute rallywagen) die wagen ook in de boom zit. Echt wazigh maar wel grappig.

Welke situaties hebben jullie wel eens meegemaakt? Ook een keer bij Taxi-tijden dat iemand 1 cm voor plaats van bestemming de wagen uit vlucht wegens mijn joy-riding >:). Of dat ik opeens iemand moet vervoeren op het strand naar een andere strandplek 50 mter verderop :?...
Ja, vaak zat :)

Ook vaak zat een tank recht in m'n gezicht gehad.. Hij werd recht boven me gedropt.

Ik gooi ook wel eens een auto in het water bij het ziekenhuis (bij Rosenberg), en dan spring ik op de auto. Een aantal agenten zijn dom genoeg om dan het water in te lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

idd, de auto bij het ziekenhuis de kade af rijden en vervolgens op het dak springen en flink schieten, alle agenten komme eran en vallen het water in.... :+.
Ook een keer pikte ik een golf-caddy in op het golfterrein en iemand sleurde me eruit, ik weer erin stappen en hem eruit sleuren, stap ie in mijn lijf, rijd ik rond in dat ding in zijn lichaam :? Kon hem alleen niet besturen. Opeens werd ik uit zijn lichaam getrokken omdat iemand anders wou rijden :? Zeer wazig... :+ :?
Of die kleine motoropblaasboot nemen en ermee gaan varen en je view instellen dat je vanuit zijn gezicht kijkt. Klikt eens op de middelmuisknop je kijkt door Tommy's gezicht heen :+.
Ik krijg daar altijd de bibbers van :p ;)

[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 24-08-2004 21:27 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:23

Chop2000

Vroem

ook maar weer es bezig gweest met gta vice :) dit keer beetje met voertuigen spelen etc... m'n resultaat :p

een nrg mc3, maakt wheelies als een bezetene ;) Filmpje (opslaan als)

niks

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Weten jullie hoe die streetraces bij Sunshine auto's werken? (zitten bij je garages enzo daar beneden achter)

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Chop2000 schreef op 25 augustus 2004 @ 02:43:
ook maar weer es bezig gweest met gta vice :) dit keer beetje met voertuigen spelen etc... m'n resultaat :p

een nrg mc3, maakt wheelies als een bezetene ;) Filmpje (opslaan als)
Nice ja, voor welke heb je um vervangen...

Cons:::BB4E

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Spotter schreef op 26 augustus 2004 @ 16:52:
Weten jullie hoe die streetraces bij Sunshine auto's werken? (zitten bij je garages enzo daar beneden achter)
De besturing werkt net zoals in een ammunition shop. Race selecteren, snelle auto pakken (het beste kun je die stockcar pakken die in de showroom komt te staan) en vervolgens naar de startplaats op de kaart rijden. In de race moet je door de waypoints rijden (net zoals je bij andere races hebt).

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste