Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

3-3 :( :( :( ik was gewoon veel beter en had ook nog eens het thuisvoordeel!! nog nooit zo genaaid geweest. Was m'n middenvelder maar niet geblesseerd, dan had ik met groot gemak gewonnen...
Maar ondanks gelijkspel, sta ik wel weer lekker 1e! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Met 3-0 verloren en daarmee staat Bad Clusters stijf onderaan. Maar nu komen 4 wedstrijden tegen de zwakste ploegen, die ik gewoon MOET winnen. Teamgeest is inmiddels dolgelukkig, dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75080

4-0 gewonnen, :) sta nu 1e met 15punten uit 5 wedstrijden, kampioenschap is bijna binnen :D nu al 5 punten voorsprong op directe concurent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:13
9-0 gewonnen, gaat lekker dit seizoen. Al 30 doelpunten gescoord en de rest laat genoeg punten liggen.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Jamal schreef op 25 augustus 2003 @ 07:31:
:| Ik kan met Hattrick Organizer geen HRF bestanden meer downloaden. Iemand meer die hier last van heeft?

edit:
Net Hattrick Manager gedownload... werkt ook niet... :| Paswoord en alles klopt. Kan ook aanloggen op de site (via browser dan he)
je moet in HAM bij functions -> settings -> online dan waar www.hattrick.org staat moet je dat xxxxx.154 IP adres selecteren. FF Ham opnieuw opstarten et voila het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sueno
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 83760 schreef op 25 August 2003 @ 08:42:
3-3 :( :( :( ik was gewoon veel beter en had ook nog eens het thuisvoordeel!! nog nooit zo genaaid geweest. Was m'n middenvelder maar niet geblesseerd, dan had ik met groot gemak gewonnen...
Maar ondanks gelijkspel, sta ik wel weer lekker 1e! :)
die 3-3 was volkomen terecht, met een PICcende tegenstander :p

Warning: objects in mirror are dumber than they appear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die 3-3 was volkomen terecht, met een PICcende tegenstander :p
Ik hoorde al dat je dat zou doen, maar na die 3-3 geloofde ik daar niks meer van, maar dus toch gedaan :| Nou voel ik me helemaal genaaid!!!!! Grrrrrrrr......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sueno
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 83760 schreef op 25 August 2003 @ 10:11:
[...]
Ik hoorde al dat je dat zou doen, maar na die 3-3 geloofde ik daar niks meer van, maar dus toch gedaan :| Nou voel ik me helemaal genaaid!!!!! Grrrrrrrr......
zo erg is het niet... je staat nog ruim op me voor ;)
ik zal mijn best doen om de concurrentie nog wat punten af te snoepen hier en daar :)

Warning: objects in mirror are dumber than they appear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo erg is het niet... je staat nog ruim op me voor ;)
ik zal mijn best doen om de concurrentie nog wat punten af te snoepen hier en daar :)
Leuk dat ene doelpuntje voorsprong _/-\o_ Maar t maakt mij niet uit wat je doet, als ik maar kampioen word 8)

(wordt wel een beetje tweezijdig forum he zo! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:15

jOzh

Sweet dude!

Gister m'n eerste wedstrijd gespeeld, 3-2 gewonnen dus ik denk dat ik dit wel een leuk spel ga vinden ;)

Nog even een vraagje, is de hoeveelheid balbezit een indicatie van hoe goed je gespeeld hebt en hoeveel sterker je was? Ik had gister namelijk gemiddeld 75% balbezit over de hele wedstrijd, leek me nogal uitzonderlijk hoog...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 09:34
jOzh schreef op 25 August 2003 @ 11:19:
Gister m'n eerste wedstrijd gespeeld, 3-2 gewonnen dus ik denk dat ik dit wel een leuk spel ga vinden ;)

Nog even een vraagje, is de hoeveelheid balbezit een indicatie van hoe goed je gespeeld hebt en hoeveel sterker je was? Ik had gister namelijk gemiddeld 75% balbezit over de hele wedstrijd, leek me nogal uitzonderlijk hoog...
Is in dit spel (zeker in lage divisies) zeker geen uitzondering. Er zijn gevallen bekend van teams die beide helften 100% balbezit hadden (en toch nog een tegendoelpunt kregen :D)

Maar over het algemeen geldt natuurlijk wel: meer balbezit, meer kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is wel een leuke site en zag hem niet in de openingspost staan.

http://hattrick.student.utwente.nl/~jernst/hrn/

hier kun je nu ook je team vergelijken (als je dus in div5 of lager speelt zoals ik).

Ik behoor nu tot de top10 van Nederland qua rating voor verdedigen :) trots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik heb gister 0-6 gewonnen :) mijn beste spits is naar 3.5 sterren gegaan, de directe concurrent heeft verloren en ik heb nu 18 overwinningen op rij :*)

ik zit nu alleen een beetje met een spitsenprobleem... Ik heb 2 talentjes gekocht en nu is er geen plek meer voor 2 ouwe rotten (29jr en 27). Vooral die van 29 scoorde erg goed (12 uit 9), maar heeft maar redelijk scoren en gaat dus geen zak opbrengen :'(

ik kan al een week geen afstand van hem doen :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Ik heb gister met 2-6 gewonnen. Speelde PIC en eindelijk een verdediger 3,5 ster :) Ik stond na 4 minuten al met 2-0 achter :D
Ik sta nu nog steeds 2e, maar ik verwacht dat daar binnenkort verandering in komt... De toto komt er zo aan!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 00:15

jOzh

Sweet dude!

[newbie]wat is PIC??[/newbie]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Play It Cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 18:04

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm vaag, ik had gister of vandaag iemand uitgedaagd, en die gozer heeft inmiddels geaccept, maar ik zie die wedstrijd er niet bijstaan, en ik kan niemand anders meer uitdagen, omdat ik al een wedstrijd heb...
Is de server nou zo traag met updaten, of wordt het tijd om een GM lastig te vallen ? :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

^^0nMe schreef op 25 August 2003 @ 16:16:
Hmm vaag, ik had gister of vandaag iemand uitgedaagd, en die gozer heeft inmiddels geaccept, maar ik zie die wedstrijd er niet bijstaan, en ik kan niemand anders meer uitdagen, omdat ik al een wedstrijd heb...
Is de server nou zo traag met updaten, of wordt het tijd om een GM lastig te vallen ? :D
Ik zou het even afwachten tot vanavond, en desnoods wanneer je snel antwoord wil misschien even vragen op IRC. (Daar zijn ze wel vaak voor in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 34339 schreef op 25 August 2003 @ 16:18:
[...]

Ik zou het even afwachten tot vanavond, en desnoods wanneer je snel antwoord wil misschien even vragen op IRC. (Daar zijn ze wel vaak voor in).
Mja, ik heb op zich niet zo'n haast, maar stel dat het echt een bugje is, dan moet het voor woensdag iig wel gefixed zijn. ;)
Waar zit het kanaal btw, ik kom er niet echt vaak ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^0nMe schreef op 25 augustus 2003 @ 16:22:
[...]

Mja, ik heb op zich niet zo'n haast, maar stel dat het echt een bugje is, dan moet het voor woensdag iig wel gefixed zijn. ;)
Waar zit het kanaal btw, ik kom er niet echt vaak ?
Server: Quakenet Random Server
Kanaal: #hattrick.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de uitslagen in de toto na ronde 5!!

8 Yared
8 Grooviee17
7 Sandyman538
7 Brainpower
6 mankit
6 Frizza
6 Ronald Koeman
5 Jeroen Blom
4 Katala
4 Aristos
4 Zonar
3 Thije
3* Axel666
3* Hoedjevanpapier

Yared en Grooviee17 hebben de meeste wedstrijden goed en krijgen dus 1 bonuspunt.

En de stand:

36 Frizza
35 mankit
35 Yared
33 Jeroen Blom
33 Grooviee17
31 Axel666
30 Thije
29 Brainpower
26 Sandyman538
25 Zonar
25 Ronald Koeman
21 Katala
17 Hoedjevanpapier
4 Aristos

Aristos is er nieuw bijgekomen (ook alleen omdat zijn wedstrijd erin stond ;) ) Axel666 en Hoedjevanpapier zijn vergeten de toto in te vullen en zij krijgen beide 3 punten. Hoedjevanpapier zal wel nog steeds op vakantie zijn. Frizza is nog steeds de nr 1, maar wordt op die hielen gezeten door de rest :) Tis spannend dus...

[ Voor 26% gewijzigd door NiMu83 op 25-08-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Ik begin de traagheid van de hattrick site nu echt zat te worden... Al maaaaanden is het zo en er komt maar geen verbetering in.. Een opstelling maken gaat met veel geduld nog net, maar een speler zoeken kan alleen s'nachts... Waardeloos echt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

@Brainpower kan je er voortaan ook bijzetten hoeveel we er deze week goed hadden :)

(no offence :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 78118 schreef op 25 August 2003 @ 17:12:
@Brainpower kan je er voortaan ook bijzetten hoeveel we er deze week goed hadden :)

(no offence :P )
Sgoed, doe ik nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 25 August 2003 @ 17:09:
Ik begin de traagheid van de hattrick site nu echt zat te worden... Al maaaaanden is het zo en er komt maar geen verbetering in.. Een opstelling maken gaat met veel geduld nog net, maar een speler zoeken kan alleen s'nachts... Waardeloos echt... :(
En de cup site schiet ook al niet op :P Ja om moe van te worden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 25-08-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 17731 schreef op 25 August 2003 @ 12:06:
Dit is wel een leuke site en zag hem niet in de openingspost staan.

http://hattrick.student.utwente.nl/~jernst/hrn/

hier kun je nu ook je team vergelijken (als je dus in div5 of lager speelt zoals ik).

Ik behoor nu tot de top10 van Nederland qua rating voor verdedigen :) trots :D
idd een leuke site. Geeft me toch weer een beetje moed dat er toch nog 134 teams slechter zijn dan ik.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 34339 schreef op 25 August 2003 @ 17:14:
[...]

En de cup site schiet ook al niet op :P Ja om moe van te worden :)
Die werkt gewoon op de oude URL nog... Zal even scriptje activeren dat er weer ingeschreven kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^0nMe schreef op 25 August 2003 @ 16:16:
doe match update refresh ofzoiets heet het :) (link staat onder je wedstrijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Laatst online: 20-06 22:16
@Frizza even een lijstje gemaakt aan de hand van de scores van vorige week:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Naam        Score   Opmerkingen
Grooviee17  9   (incl. +1 weekwinnaar)
Yared       9   (incl. +1 weekwinnaar)
Brainpower  7   
Sandyman538 7   
Frizza      6   
mankit      6   
Ronald Koeman   6   
Jeroen Blom 5   
Zonar       4   
Katala      4   
Aristos     4   
Axel666     3   
Thije       3   
Hoedjevanpapier 3

[ Voor 10% gewijzigd door grooviee17 op 25-08-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
De inschrijving voor de GoT-cup is vanaf vandaag begonnen:

http://www32.brinkster.com/hattrickusers

Inloggen, en dan onder GoT-cup inschrijven... Voor verdere vragen omtrend de GoT-cup verwijs ik iedereen door naar Ronald Koeman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Me maar weer ingeschreven voor de cup. Vorig seizoen tot de laatste 8 gekomen, moet nu beter kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

grooviee17 schreef op 25 August 2003 @ 17:20:
@Frizza even een lijstje gemaakt aan de hand van de scores van vorige week:

[...]

Yared ? Vorige week 26, nu 25?
Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
@@@@@@@@@@@@GOT-CUP@@@@@@@@@@@@@@@
IVM een eventuele start van de GoT cup:
Voor de teams die nog actief in de KNVB beker zijn en wel mee zouden willen doen met de GoT-cup: hoe staan jullie ervoor? Wanneer verwachten jullie uitgeschakeld te worden?

Ikzelf moet woensdag tegen FC Morgenster uit II.4 als ik me niet vergis...verwacht niet dat ik dat ga winnen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-08-2003 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
@Ronald Koeman:

Ik schat mijn kansen woensdag wel redelijk in.. Begin gewoon woensdag over 2 weken en wie er nog in zit dan heeft pech (of geluk), anders wordt het te krap... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 25 augustus 2003 @ 18:40:
..anders wordt het te krap... ?
We kunnen het aantal speelrondes aanpassen als blijkt dat er onvoldoende tijd over is, maar in ons eerste plan zijn we uitgegaan van 8 speelweken maximaal. Het zouden er best 6 of 7 kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Iek is in, alleen hoe doen jullie dat met trainen, ben niet van plan om in de "echte" wedstrijden zwakkere spelers op te stellen, waardoor toch m'n b-elftal er komt te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

WTF :? ik log net in met hattrickpoli -> download hrf:

is er een speler een level omlaag gegaan op playmaking :? 8)7

het is mijn verdediger dus verder niet heel erg ofzo, maar ik wist niet dat dit kon?

ik ben er trouwens wel voor om voor deze cup-ronde de limiet waarbinnen iemand moet uitdagen wat strakker te zetten. Wat mij betreft ga ik iig niet langer dan zondagmiddag wachten op een uitdaging, want ik werd vorige keer de WO's enzo een beetje beu :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
j_du_pee schreef op 25 August 2003 @ 19:52:

het is mijn verdediger dus verder niet heel erg ofzo, maar ik wist niet dat dit kon?

ik ben er trouwens wel voor om voor deze cup-ronde de limiet waarbinnen iemand moet uitdagen wat strakker te zetten. Wat mij betreft ga ik iig niet langer dan zondagmiddag wachten op een uitdaging, want ik werd vorige keer de WO's enzo een beetje beu :)
Waarschijnlijk zo'n oude lul. Is mij ook al 2 keer gebeurd. En natuurlijk waren het bij mij 2 middenvelders. Als ik volgende week weer wat geld heb ga ik maar eens verjongen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 25 August 2003 @ 19:52:

Als een speler oud begint te worden (zeker na de 30) begint ie willekeurig achteruit te gaan in skills. Je kan geluk hebben, dat het voor het type speler niet uitmaakt.

GoT-cup zal wel lachen worden, aangezien ik voortaan in een oefenwedstrijden 5-4-1 ga spelen. Ik verwacht dan ook niet ver te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 25-08-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Cai schreef op 25 augustus 2003 @ 19:45:
Iek is in, alleen hoe doen jullie dat met trainen, ben niet van plan om in de "echte" wedstrijden zwakkere spelers op te stellen, waardoor toch m'n b-elftal er komt te staan
The choice is yours ;)
Het is vrij standaard om in oefenwedstrijden je B-elftal op te stellen, da's in de GoT cup niet anders :)

Hoewel er dit seizoen voor 't eerst wél een prijsje te winnen valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ook alweer? Een handdoek toch?

En wie sponsorde ook alweer allemaal? :)

(ik wel dacht ik :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

The Dolf schreef op 25 August 2003 @ 20:04:
[...]

Waarschijnlijk zo'n oude lul. Is mij ook al 2 keer gebeurd. En natuurlijk waren het bij mij 2 middenvelders. Als ik volgende week weer wat geld heb ga ik maar eens verjongen.
hij is "pas" 28 :/

is er iemand hier nog te porren voor een ouwe-lullen-ruil? Ik heb een vent met solid scoren, solid wing en gebruik hem als wingback (2.5 sterren), omdat ik in de aanval jongere mensen train.
Is er iemand die deze opa van 31 kan gebruiken en een opa met solid defence kan missen :? :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 25 August 2003 @ 21:19:
Wat ook alweer? Een handdoek toch?

En wie sponsorde ook alweer allemaal? :)

(ik wel dacht ik :))
De HT-badhanddoek inderdaad!

"sponsors" totnutoe:

Thije
Yared
Grooviee17
Ronald Koeman

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-08-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:03
Heb me ook ingeschreven voor de cup. Wat legt een sponsor in? Anders wordt ik natuurlijk ook een sponsor van het toernooi.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alle beetjes helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Brainpower schreef op 25 August 2003 @ 17:08:
Mensen de uitslagen in de toto na ronde 5!!

8 Yared
8 Grooviee17
7 Sandyman538
7 Brainpower
6 mankit
6 Frizza

Yared en Grooviee17 hebben de meeste wedstrijden goed en krijgen dus 1 bonuspunt.

En de stand:

36 Frizza
35 mankit
35 Yared
* yared is er gewoon stil van
8)7

Moet me nou ook irl eens gebeuren :*)

Frizza, voel je dat? of beter gezegd ruik je dat? dat is de hete adem in je nek met knoflookgeur van de Harlem Hattricks!

Wat kreeg de winnaar ook alweer naast de eeuwige roem?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald Koeman schreef op 25 August 2003 @ 18:24:
@@@@@@@@@@@@GOT-CUP@@@@@@@@@@@@@@@
IVM een eventuele start van de GoT cup:
Voor de teams die nog actief in de KNVB beker zijn en wel mee zouden willen doen met de GoT-cup: hoe staan jullie ervoor? Wanneer verwachten jullie uitgeschakeld te worden?

Ikzelf moet woensdag tegen FC Morgenster uit II.4 als ik me niet vergis...verwacht niet dat ik dat ga winnen ;)
Check jij die Cup software op Hattrix ff? Lijkt me handig voor de organisatie vd cup nu er weer zoveel teams meedoen

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sandyman538 schreef op 25 August 2003 @ 22:18:
Heb me ook ingeschreven voor de cup. Wat legt een sponsor in? Anders wordt ik natuurlijk ook een sponsor van het toernooi.
Gaaf dat je mee wilt doen! Sja, de kosten van de badhanddoek worden netjes verdeeld over de deelnemende sponsoren. Yared neemt de verzendkosten op zich.
De Hattrick-badhanddoek kost circa 22 euro.

Hierbij roep ik alle tweakers op om mee te doneren, hoe meer mensen mee betalen, hoe minder elke sponsor hoeft bij te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sandyman538 schreef op 25 augustus 2003 @ 22:18:
Ik betaal de verzendkosten zodat die niet bepalen wat er uiteindelijk als prijs komt.

word dus allemaal sponsor van de GoT Cup!

Ook als je denkt niet te winnen zoals ikke, maar het gewoon geinig vind en wel vanaf een euro kan missen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 25 August 2003 @ 22:59:
[...]
Check jij die Cup software op Hattrix ff? Lijkt me handig voor de organisatie vd cup nu er weer zoveel teams meedoen
Zoals eerder gezegd(nogmaals :P ), dat heb ik al gechecked. Werkt alleen niet met meer dan 16 teams (je hebt toch zelf ook wel ff gekeken? :> )
Vanaf de achtste finales kunnen we dus het systeem van Hattrix gebruiken. Aangezien de startdatum van de cup nog niet vaststaat heb ik nog niets geregistreerd, kan geen kwaad om daar nog even mee te wachten lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
2003-08-25 Transfer rules
It has come to our attention that we need to remind all users to read the rules about transfers closely. ALL transfers must be within the normal price range for a player of that age & skill. Cool names, nationalites, hairstyles etc. of players do NOT justify inflated prices. Users failing to comply with this will be dealt with accordingly by the GMs.

Inflated prices do not only affect the teams directly involved, but also the teams who have to play the beneficiary of the deal will suffer.
waar maken ze zich druk om... :? als iemand meer wil betalen om van Nistlerooy in zijn team te hebben of zijn eigen naam dan is dat toch de zorg van die persoon en niet HT. Denk dat hier een GM zich onnodig zonder ruggespraak druk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Laatst online: 20-06 22:16
Btw, ik heb gelezen op de Global Conference dat de badhanddoek niet van echt goede kwaliteit was. Ik weet niet of het waar is, maar ik zeg alleen maar wat ik gelezen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
grooviee17 schreef op 25 August 2003 @ 23:11:
Btw, ik heb gelezen op de Global Conference dat de badhanddoek niet van echt goede kwaliteit was. Ik weet niet of het waar is, maar ik zeg alleen maar wat ik gelezen heb...
Ik ga ervan uit de Hattrick je niet afscheept met een fluthanddoekje. Als de kwaliteit inderdaad slecht is zullen we daar wel actie tegen ondernemen (22 euro voor een slechte kwaliteit badhanddoek, da's gewoon asociaal).

Tweakers United against Bad Towels! 8)

@Devv/Thije
Jullie hebben mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 25 August 2003 @ 23:06:
[...]
waar maken ze zich druk om... :? als iemand meer wil betalen om van Nistlerooy in zijn team te hebben of zijn eigen naam dan is dat toch de zorg van die persoon en niet HT. Denk dat hier een GM zich onnodig zonder ruggespraak druk maakt.
Hiermee willen ze alleen waarschuwen voor bans denk ik.

(Ruud van Nistelrooy) met waarde 35 000 euro verkocht voor 250 000 euro kan als cheaten worden opgevat als je vergelijkt met (Piet Paaltjes) met waarde 35 000 euro die voor 250 000 euro de deur uit gaat.

(Mijn team is al eens gelocked geweest omdat een of andere gek zulke bedragen bood voor flutspelers die ik op de transferlijst had staan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hier ben ik dan weer, de enige echte cuphouder van de GoT cup....
Na 3 weken vakantie werd ik weer tot leven gewekt door een pm van Renate.

De feiten zijn, dat ik de toto niet meer heb ingevuld. Al een paar weken niet, dus hierdoor heb ik al weinig kans om mijn winst van vorig jaar te evenaren. Ik zal af en toe nog wel eens een toto invullen, maar echt veel tijd heb ik er niet meer voor.

In de beker tot de 5e ronde gekomen, toen heb ik het opgegeven...
Competie sta ik nu 2e, maar ik denk dat ik er voor kies om 1 jaar te bouwen in de V e klasse, om daarna te promoveren. Heb tenslotte nu 2 miljoen in kas zitten, dus enige versterkingen komen er nog wel bij.

Got cup, natuurlijk ingeschreven. Wanneer kom ik nou als cupwinnaar op de GoT cup site te staan ??

Verder alles goed, alleen druk druk druk

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Hoedjevanpapier, welkom terug in het land der levenden.

Iemand nog een originele federatie waar ie lid van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Tomahawk Titans Accepteert de uitdaging

FC Statter Boys Accepteert de uitdaging

Rarara, met wie zou ik woensdag een wedstrijd spelen ? :D
Inmiddels blijkt dat de TT te zijn, die dus later hebben geaccepteerd dan die Statter Boys, maar ik kijk niet gek op als ik woensdag ineens in een ander stadion zit......

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81871

Bij hattrick was ik zomaar gebanned! Daarom als alternatief:
OSM oftewel Online Soccer Manager

Heb je echte licenties!
Heel veel leagues. Sponsors, scouts etc

Voor geinstreerden:
www.onlinesoccermanager.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En nu denk je dat dit hele forum in 1 keer overstapt op OSM?? Denk het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81871 schreef op 26 August 2003 @ 02:09:

Heb je echte licenties!

Voor geinstreerden:
Niks gaat boven hattrick: _/-\o_ HATTRICK IS HEILIG _/-\o_
waar maken ze zich druk om... als iemand meer wil betalen om van Nistlerooy in zijn team te hebben of zijn eigen naam dan is dat toch de zorg van die persoon en niet HT. Denk dat hier een GM zich onnodig zonder ruggespraak druk maakt.
Ik vind het wel terecht, anders zou er zelfs een handel kunnen ontstaan in dit soort spelers. Mensen zouden bijvoorbeeld in België op zoek kunnen gaan naar spelers met een naam die in Nederland vrij bekend of opvallend is. In België koop je ze voor een prikkie en vervolgens verkoop je die speler in Nederland voor een mooi bedrag. ;)
Terecht dat de GM hier nog even op wijst....

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 26-08-2003 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Kan je ook handmatig HRF bestanden downloaden? Dus daar naar toe navigeren als je ingelogged zit op de website?

Al gevonden:
Eerst inloggen met
http://195.149.159.155/Co...d=<password>&action=login
en dan
http://195.149.159.155/Common/hrf.asp

[ Voor 46% gewijzigd door IWriteCode op 26-08-2003 09:14 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ikke wordt ook wel sponsor van de GoT-cup. Tevens wil ik wel een mooi wit T-shirt met een logo van Bad Clusters ter beschikking stellen. (rugnummer 666) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 81871 schreef op 26 August 2003 @ 02:09:

Heb je echte licenties!

Voor geinstreerden:
Je brengt het alsof, omdat jij 'zomaar' gebanned werd (een opmerking die je er even tussendoor smijt waar wij hele avonden over kunnen uitweiden) moet iedereen maar naar het alternatief...

1> tis een oud alternatief oud deel 3 geloof ik
2> MaestroTim _/-\o_ heeft gelijk
3> Het hoort hier niet thuis
4> Je brengt het niet goed... ;)

Laten we eerst maar eens een deeltje vullen met waarom jij 'zomaar' gebanned word.

* yared gelooft dat je totnutoe pas de 2e bent die met een ban naar voren komt en de eerste was niet eens zo onterecht ondanks dat de gebande niet 100% schuldig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 26 August 2003 @ 14:17:

Laten we eerst maar eens een deeltje vullen met waarom jij 'zomaar' gebanned word.
Nou, ik had dus 3 elftallen. En toen kocht het ene elftal me zwakke keeper voor 1.250.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Zó erg zal het toch ook niet geweest zijn lijkt me ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 26 augustus 2003 @ 14:17:
[...]
* yared gelooft dat je totnutoe pas de 2e bent die met een ban naar voren komt en de eerste was niet eens zo onterecht ondanks dat de gebande niet 100% schuldig was.
Euh, ik hoop dat je 't niet over mijn persoontje hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De Hattrick-regels zijn peanuts vergeleken met de regels van Online Soccer Management. Hattrick is grafisch gezien wat eenvoudiger, maar ook naar mijn mening vele malen overzichtelijker.

/me Par_Martinos wordt zo een nog enthousiaster Hattricker

Wat betreft financiëring van de GoT-CUP-prijs, hoe meer zielen hoe kleiner de schade, dus zet mij er maar ook in. Maar een Hattrick-badhandoek...

Tweakers die elkaar textiel geven, Par_Martinos moet even een brok wegslikken

[ Voor 29% gewijzigd door Par_Martinos op 26-08-2003 16:14 ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
De GoT-Ratings zijn weer up to date. Deze week hebben we maar liefst vijf nieuwe leden, nl. FOPPIE (F.C. FOPPIE), Menno (Noobs with Skills), Par_Martinos (Martinozen), Sueno (Tiel United) en ThaMike (SchlussTor). _/-\o_ Ook is een lid vertrokken, nl Romie (Clube Regatas Flamengo).

Bovenin is er weinig veranderd, de eerste stijger vinden we op plaats 7, nl. 1337s United. Deze club stijgt ten koste van Oape City, dat van een gedeelde 6e plaats naar plaats 8 zakt. OO0nMe's Dreamteam en White Stripes raken hun gedeelde 8e plaats kwijt en zakken 1 en 2 plaatsen. Verder stijgt kiddy 4 plaatsen, van 26 naar 22. Hoogste nieuwe ploeg is F.C. FOPPIE op plaats 20, gevolgd door Martinozen op 23.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Online Soccer Manager > Dit is nou zo een typisch NEDERLANDSCH manager spel, je kan maar 1 seizoen spelen en dan moet je weer overnieuw starten. (Heb je eindelijk wat opgebouwd :S).

Het leuke van managerspellen vind ik is dat je oneindig door kan bouwen.....

Daarom valt voor mij dat stomme spel al heel snel af..

(heb heel ver in het verleden wel nog een topic geopend over dit heel erg slechte spel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zonar schreef op 26 August 2003 @ 17:02:
De GoT-Ratings zijn weer up to date. Deze week hebben we maar liefst vijf nieuwe leden, nl. FOPPIE (F.C. FOPPIE), Menno (Noobs with Skills), Par_Martinos (Martinozen), Sueno (Tiel United) en ThaMike (SchlussTor). _/-\o_ Ook is een lid vertrokken, nl Romie (Clube Regatas Flamengo).

Bovenin is er weinig veranderd, de eerste stijger vinden we op plaats 7, nl. 1337s United. Deze club stijgt ten koste van Oape City, dat van een gedeelde 6e plaats naar plaats 8 zakt. OO0nMe's Dreamteam en White Stripes raken hun gedeelde 8e plaats kwijt en zakken 1 en 2 plaatsen. Verder stijgt kiddy 4 plaatsen, van 26 naar 22. Hoogste nieuwe ploeg is F.C. FOPPIE op plaats 20, gevolgd door Martinozen op 23.
_/-\o_
weer top in mekaar gezet en bijgehouden!
* yared is zojuist ingehaald door zijn meissie O+
Hot figures!
Here are some stats from the current activities on the site. The table shows the players with the highest total number of bids the last 15 minutes.
BPM (Bids Per Minute): 57
CPM (Challenges Per Minute): 11
Users online: 8213
Player Bids
Paschalis Masmanidou (15641916) 23
Cole Worraker (15672962) 19
Santichai Thanom (12190179) 13
Carlos Lotina (13435779) 13
Tim Rundblad (7910289) 12
van de HT site
* yared maar denken dat BPM voor Beats Per Minute stond :*)

Als ze er nu ook meteen ff naartoe linken kun je er zeker van zijn dat deze transfers verziekt worden... daar gaat je clown of toekomstig coach.

[ Voor 27% gewijzigd door yared op 26-08-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het federatie logo werkt niet meer Yared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Par_Martinos schreef op 26 August 2003 @ 16:08:
Wat betreft financiëring van de GoT-CUP-prijs, hoe meer zielen hoe kleiner de schade, dus zet mij er maar ook in. Maar een Hattrick-badhandoek...

Tweakers die elkaar textiel geven, Par_Martinos moet even een brok wegslikken
Sorry Par_Martinos, maar we hebben eerder heel democratisch besloten dat de badhanddoek de hoofdprijs wordt. Voor de zekerheid wil ik nog wel één keer een stemming houden:

Poll: Toch maar liever geen HT-badhanddoek als hoofdprijs?
Tuurlijk niet, badhanddoek is prima!
Ja, ik liever een T-shirt als hoofdprijs.
Ja, liever een jaar supporter(-verlenging)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3708&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Trouwens gaaf dat je wilt sponsoren!
Hier het overzichtje met de sponsors:

Yared-verzendkosten

Thije
Grooviee17
MetalMeijer Welkom!
Par_Martinos Welkom!
Sandyman538 Welkom!
Ronald Koeman

Voor de sponsors is uiteraard een plaatsje gereserveerd in de VIP-lounge voor de finale van de cup ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-08-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kies toch maar voor het shirt :), is wel vooruit gegaan namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 26 augustus 2003 @ 19:43:
Ik kies toch maar voor het shirt :), is wel vooruit gegaan namelijk :)
Hoezo, istie veranderd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-06 16:34
Over de cup... Ik lig er morgen simpel weg uit.. Ik pic en speel zelfs met mijn tweede elftal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Zonar schreef op 26 augustus 2003 @ 17:02:

* Anoniem: 73618 trots is om als hoogste nieuwkomer de lijst binnen te stromen

Mooie lijst trouwens, Zonar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry maar dat van die BPM etc dat slaat werkelijk nergens op!!! Eerst zeggen ze dat ze ernstig gaan toekijken bij de transfers. Dus bijvoorbeeld grote bedragen voor namen, nationaliteiten etc. Maar ze werken het zelf wel in de hand door dit te laten zien. Dus op welke spelers het meeste geboden worden etc. Wat een nutteloze stats zeg. Ze kunnen hun energie beter steken in nuttige update, een beetje normale servers er neer planten en die goed bijhouden en configureren. Tis niet veel geld maar soms vraag je je toch af wat ze met je supportersgeld doen (auto's, drank, vrouwen...die Skandinaviers hebben een toch een naam hoog te houden op dat gebied)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Anoniem: 73618 schreef op 26 August 2003 @ 19:58:
[...]

* Anoniem: 73618 trots is om als hoogste nieuwkomer de lijst binnen te stromen

Mooie lijst trouwens, Zonar _/-\o_
Is er ergens een uitleg te vinden over de getallen op deze lijst? Als N00b in de GoT-rating ontgaat me iets...

[ Voor 3% gewijzigd door Par_Martinos op 26-08-2003 22:20 . Reden: Loze entertjes weggewerkt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Par_Martinos schreef op 26 augustus 2003 @ 22:18:
[...]

Is er ergens een uitleg te vinden over de getallen op deze lijst? Als N00b in de GoT-rating ontgaat me iets...
die link staat er ook bij :) goed lezen.

http://www.freewebs.com/hattricknl/uitleg.htm

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 26-08-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
:+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 17731 schreef op 26 August 2003 @ 21:10:
Sorry maar dat van die BPM etc dat slaat werkelijk nergens op!!! Eerst zeggen ze dat ze ernstig gaan toekijken bij de transfers. Dus bijvoorbeeld grote bedragen voor namen, nationaliteiten etc. Maar ze werken het zelf wel in de hand door dit te laten zien. Dus op welke spelers het meeste geboden worden etc. Wat een nutteloze stats zeg. Ze kunnen hun energie beter steken in nuttige update, een beetje normale servers er neer planten en die goed bijhouden en configureren. Tis niet veel geld maar soms vraag je je toch af wat ze met je supportersgeld doen (auto's, drank, vrouwen...die Skandinaviers hebben een toch een naam hoog te houden op dat gebied)
_/-\o_ post niet gauw een "I agree" berichtje maar idd
Hier moet ik even bij vermelden dat in de HAM federatie door Loke de laatste tijd veel is gepeild naar welke stats de teameigenaren intresse hebben. Dit omdat HT dus een database aan het maken is waar 3rd parties stats e.d. vandaan kunnen halen zonder dat dat de server overbelast. Ik denk dat dit een klein simpel voorproefje is. (als dat draait mag ook de matchviewer waarschijnelijk weer online ;)

@Thije het federatie logo draait nu voortaan op me eigen server, thanks voor de waarschuwing.

Logo-hosting; thedirtforumisdown maar nu echt 8)
Dus voor iedereen die er vanaf wil kan zijn HT gerelateerd materiaal naar yared@valheru.nl sturen dan gooi ik het op me server.

Je krijgt dan gewoon een mapje op me server zoals bijvoorbeeld Frizza heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81871

Ik zou gecheat hebben. Ik weet hellemaal van niks.
En op dat punt kreeg ik van een vriend te horen dat er dus nog een website was met online manager. Ik dacht laat ik ff proberen. En uiteindelijk beviel het me dus wel. Ik heb inmidels 2 teams, wat tevens ook niet bij hattrick mag.

Dat het oud was wist ik niet. Ik probeer niemand over te halen naar OSM, je gaat maar spelen waar je het leukst vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dat zal ik ook zeker doen, en het blijft.......... HATTRICK!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Laten we het vanaf nu weer over HT hebben. Al dit offtopic geblaat. Niet dat ik iets tegen OSM heb ofzo, ieder zijn keus, maar hier wil ik Hattrick zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Vanavond een oefenmatch tegen een oud-poulegenoot die vol wrok komt opdraven. 'k Denk dat ik m'n Z-team maar opstel, trainer in de spits enzo. >:) Die heeft toch niets aan positiespel-training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Par_Martinos schreef op 27 August 2003 @ 07:26:
Vanavond een oefenmatch tegen een oud-poulegenoot die vol wrok komt opdraven. 'k Denk dat ik m'n Z-team maar opstel, trainer in de spits enzo. >:) Die heeft toch niets aan positiespel-training.
Je Z-team LOL

Bij de Hattrick Verslaafde Nederland Federatie gaan ze een ideetje van me overnemen . Toen er namelijk gevraagd werd of ze 'niet ook een team van de week' moesten maken dacht ik; blah, dan had ik net zo goed bij elke andere federatie kunnen zitten en niet perse bij de debielste HT fed, HVN (1 positie binnen de federatie is die van spammer en die verplicht zich tot minsten 3 berichtjes per dag op hun forum.. hehe, dan zouden wij aardig wat 'spammers' hier hebben) >:)

Ik reageerde dus dat ze als ze toch een 'team van de week' wilde hebben, laat het dan een team kneusjes vd week zijn. Iedereen mag zijn geblesseerde speler opgeven en daar word dan een fictief team van gemaakt.

Tzt als wij ook de honderd leden gepasseerd zijn moeten we ook maar zoiets doen, is wel geinig... beetje apart zijn we hier toch al 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Anoniem: 81871 schreef op 26 August 2003 @ 23:37:
Ik zou gecheat hebben. Ik weet hellemaal van niks.
Discussieer het met de GM's, zou ik zeggen :/

Als je echt onschuldig bent, ga je altijd (?) vrijuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tzt als wij ook de honderd leden gepasseerd zijn moeten we ook maar zoiets doen, is wel geinig... beetje apart zijn we hier toch al 8)
Geen probleem toch? Als deze federatie zo snel blijft doorgroeien zoals de laatste 2 weken, hebben we die honderd zo te pakken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
yared schreef op 26 August 2003 @ 22:43:
(als dat draait mag ook de matchviewer waarschijnelijk weer online ;)
Kijk! Dat zou mooi zijn! (Tijd om de bugs er uit te halen) :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel vanavond een wedstrijd tegen Noobs with Skills. Ik d8 al dat ik die naam kende van de de GoT-federatie. Is nieuw toch?

Bad Clusters vind het een grote eer om te spelen tegen Noobs (with skills, dat dan weer wel). Ik ga 5-4-1 spelen met me tweede team en zit in een vormcrisis, dus het zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Hehe, ik heb ook een team hoor :D. De volgende wedstrijd is meteen tegen de nummer 1. Maar goed, heeft er iemand tips over het aannemen van ass-trainers en fysio's enzo. Hoeveel kun je die het beste op eht begin nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Sommigen zeggen niet teveel aan nemen, zoiezo het totaal van ass. trainer en keeper trainer mag niet meer zijn dan 10. Economen hoeft niet(pas bij financiele uitschieter zowel + als -).Woordvoerders wel doen, om sponsoren aan te trekken en fans. Als je geblesseerden hebt fysiotherapeuten en dokters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij waren die gasten in het begin een restpost van me begroting. De assistent coaches en woordvoerders hadden voorrang. Economen en psychologen waren minder belangrijk (ook al omdat ik toen alles won en ze derhalve niet nodig had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Ah haa, en hoe zit het met de jeugd? Je kan elke week 1 speler uit de jeugd halen en mee laten spelen? Wat moet je doen als je ziet dat het meteen niks is? Of heeft het dan zin hem toch in de selectie te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 17:35
Eeen beetje laat maar dit trok ik vandaag uit de jeugd: :)
Nazmi Ortaç (15755578)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 166 000 Euro
Loon: 1 340 Euro/week
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Leuke speler toch? Alleen waarvoor zouden jullie hem gaan trainen??

PS. Niet echt een gangbare Nederlandse naam, niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 17:35
Anoniem: 15528 schreef op 27 augustus 2003 @ 13:03:
Ah haa, en hoe zit het met de jeugd? Je kan elke week 1 speler uit de jeugd halen en mee laten spelen? Wat moet je doen als je ziet dat het meteen niks is? Of heeft het dan zin hem toch in de selectie te houden?
ontslaan misschien, als hij toch niks goed kan doen...Of het moet natuurlijk een clown zijn, maarja, dat kom je ook niet vaak tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528 schreef op 27 August 2003 @ 13:03:
Wellicht dat je met alle links uit de openingspost een heel eind komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Ey Koen, ik zou Nazmi Ortaç op playmaking laten trainen. Helaas is hij controversial EN een goed leider .. misschien kun je em ook beter maar verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou hem ook verkopen. Is niet echt een wereldspeler. Wel een hoge waarde, omdat ie van alles een beetje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cai schreef op 27 August 2003 @ 12:48:
Als je geblesseerden hebt fysiotherapeuten en dokters.
Fysiotherapeuten moeten worden aangesteld om blessure's te voorkomen. En dokters wanneer er al een blessure aanwezig is.

Daarom heb ik altijd alleen dokters in dienst wanneer ik echt blessures heb. Anders kost het me teveel salaris :P
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.