D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Anoniem: 90229
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 34339
Men neme een speler, deze speler gaat door een zware selectie met als voornaamste beoordeler de andere manager (die de loan deal aanging).
Wanneer beide spelers fit genoeg zijn bevonden en beschikken over toch enig talent komt het officiële gedeelte naar boven, het gedeelte waarbij één van de managers contact opneemt met de KNVB (nederland@hattrick.org), in dit contact moet gesproken worden over de spelers id's en natuurlijk de waarde die de managers willen gaan betalen voor elkaars speler.
Wanneer dit goedgekeurt wordt door de KNVB (GM's) vind de ruil plaats, kortom ze bieden op elkaars speler met een uitzonderlijk hogere prijs dan wat men normaal voor zo een speler neertelt, om eventuele andere managers te doen afschikken
En hoppa you've got a deal!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 19-08-2003 23:52 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Jonas Ivarsson
12 110 000 Euro, 25 years, passable form
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: passable
Heb er nu 7,8mil voor betaald en dat valt nog reuze mee vind ik zelf. Het was nog dat er een Hong Kongnees ging mee bieden anders was de transfersom wat lager uitgevallen. Ach ja
@mankit:
Ja ik ga nu defenders trainen, omdat ik zo denk dat mijn team het beste wordt. Ik koop oudere goede pm's terug vor mijn talten, waardoor ik als het waren een trainingsstap 'oversla'. En natuurlijk kan ik zo'n deal niet laten lopen, maar moer eerst nog toestemming krijgen van de GM's. Dus dat is nog even afwachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 20-08-2003 06:11 . Reden: spaties :/ ]
fijn spelertje, heeft je aardig wat slaap gekost zo te zienAnoniem: 90229 schreef op 20 August 2003 @ 06:01:
w00t ik presenteer hier even mijn nieuwe aankoop![]()
![]()
![]()
Jonas Ivarsson
12 110 000 Euro, 25 years, passable form
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities
Playmaking: extra-terrestrial Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: passable
Heb er nu 7,8mil voor betaald en dat valt nog reuze mee vind ik zelf. Het was nog dat er een Hong Kongnees ging mee bieden anders was de transfersom wat lager uitgevallen. Ach ja.
@mankit:
Ja ik ga nu defenders trainen, omdat ik zo denk dat mijn team het beste wordt. Ik koop oudere goede pm's terug vor mijn talten, waardoor ik als het waren een trainingsstap 'oversla'. En natuurlijk kan ik zo'n deal niet laten lopen, maar moer eerst nog toestemming krijgen van de GM's. Dus dat is nog even afwachten.
@MaestroTim; Gokje, de duurste aankoop was er eentje van Mankit
Iemand nog in de beker die denkt een spannende match te spelen vandaag?
Renate kwam nog met een berichtje dat ze ook als ze geen tijd ziet mee te doen aan de GoT Cup (een of andere damescup doet ze misschien ook aan mee) in ieder geval een supporterschap voor een team ter berschikking stelt.
* yared denkt mag je nou 3 of 5 teams supporterer, blah, moet ik weer opzoeken, veeeeel te vroeg nog
Op zich vind ik dat wel een geinig idee... iedereen die uit de GoT cup ligt supportert de winnaar voor een seizoen lang. Voor zoiets wil ik ook wel een supporter opgeven
* yared heeft een blauw oog omdat het nieuwe logo de Zaanmamma's niet bevallen was. gek he?

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 20-08-2003 08:39 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
De duurste aankoop ooi was van sjhap. Hij kocht vorig seizoen een extra-terrestial keeper voor 10mil Euroyared schreef op 20 augustus 2003 @ 08:27:
fijn spelertje, heeft je aardig wat slaap gekost zo te zien
@MaestroTim; Gokje, de duurste aankoop was er eentje van Mankit
je mag 5 teams supporterenyared schreef op 20 August 2003 @ 08:27:
[...]
* yared denkt mag je nou 3 of 5 teams supporterer, blah, moet ik weer opzoeken, veeeeel te vroeg nog
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 20-08-2003 11:22 ]
Nee idd niet gek...zo mooi zijn ze idd niet...yared schreef op 20 augustus 2003 @ 08:27:
[...]
* yared heeft een blauw oog omdat het nieuwe logo de Zaanmamma's niet bevallen was. gek he?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Denk dat je gelijk hebt.. ze hebben nogal hoge standaarden tegenwoordig die vrouwen...Nee idd niet gek...zo mooi zijn ze idd niet...

Vooral die 2 na rechtse...Dat ziet er toch niet uityared schreef op 20 August 2003 @ 12:35:
[...]
Denk dat je gelijk hebt.. ze hebben nogal hoge standaarden tegenwoordig die vrouwen...

Volgens mij heeft ze te lang in de zon gestaan...ze wijzen iig naar boven
[ Voor 14% gewijzigd door NiMu83 op 20-08-2003 12:46 ]
Stats:// http://www.valheru.nl/image/guerilla.jpg
Meet sinds ... 20 augustus 2003
Totaal aantal pageviews tot nu toe 35
Brainpower: 29 hits
Thije: 1 hit
Yared: 1 hit
Mazaxus: 4 hits
mmmm en je vond ze niet mooi?
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is of jullie nog tips hebben; wat waren de grootste fouten die jullie als newbie maakten?
Gelijk middenvelders kopen met als main skill passingvargo schreef op 20 August 2003 @ 14:30:
Ok - ik heb me ook maar eens opgegeven voor hattrick (dankzij dit topic eigenlijk) en mag als het goed is over 2 of 3 dagen beginnen. Ik heb de handleiding doorgelezen en merk dat er behoorlijk veel te managen valt.
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is of jullie nog tips hebben; wat waren de grootste fouten die jullie als newbie maakten?
Kortom doe eerst genoeg ervaring op voordat je je flink op de transferlijst gaat begeven.
Niet gelijk met trainen beginnen van jonge spelers, maar dat was in die tijd nog niet bekend in Nederland. Wel ben ik vrij snel overgeschakeld naar 3-5-2 (daardoor heb ik toen vrij gemakkelijk de IV.10 gewonnen) en snel mijn stadion uitgebreid waardoor ik meer inkomsten had.vargo schreef op 20 augustus 2003 @ 14:30:
Ok - ik heb me ook maar eens opgegeven voor hattrick (dankzij dit topic eigenlijk) en mag als het goed is over 2 of 3 dagen beginnen. Ik heb de handleiding doorgelezen en merk dat er behoorlijk veel te managen valt.
Voor de rest kan ik me van mijn begin periode niet zo veel meer herinneren, want het is al weer bijna 2 jaar geleden

maar betaal je dan niet gewoon 10% aan kostenAnoniem: 34339 schreef op 19 August 2003 @ 23:43:
How to get loaned, in 5 steps
Wanneer dit goedgekeurt wordt door de KNVB (GM's) vind de ruil plaats, kortom ze bieden op elkaars speler met een uitzonderlijk hogere prijs dan wat men normaal voor zo een speler neertelt, om eventuele andere managers te doen afschikken.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Anoniem: 44169
Ja, daar had ik ook nog niet aan gedacht. En 1 van de 2 spelers moet over de cash beschikken (al zal dat in jullie geval niet zo'n probleem zijn)j_du_pee schreef op 20 August 2003 @ 15:40:
[...]
maar betaal je dan niet gewoon 10% aan kostendus 5% naar tussenpersoon ed. die eigenlijk verloren gaat...
Inderdaad, maar dat cash is in principe niet nodig.. Als je tegen elkaar opbiedt is er ook niks aan de hand en kan je zo hoog gaan als je wil. Ook met een budget van 1k dus.Anoniem: 44169 schreef op 20 August 2003 @ 15:52:
[...]
Ja, daar had ik ook nog niet aan gedacht. En 1 van de 2 spelers moet over de cash beschikken (al zal dat in jullie geval niet zo'n probleem zijn)
Anoniem: 42423
Kortom: voordat je wat dan ook doet, zorg eerst dat je goed bent ingelezen. Onder Regels staat op hattrick heel wat te lezen, en ook de links in de openingspost van dit topic zijn zeer nuttig, vooral hattrix (tips) en in een later stadium ABC of tactics (strategieën)vargo schreef op 20 augustus 2003 @ 14:30:
whaha dat ken nooit...29 keer gezien...rightAnoniem: 34339 schreef op 20 August 2003 @ 13:15:
Powered by GifStats@gifstats.stats.com
Stats:// http://www.valheru.nl/image/guerilla.jpg
Meet sinds ... 20 augustus 2003
Totaal aantal pageviews tot nu toe 35
Brainpower: 29 hits
Thije: 1 hit
Yared: 1 hit
Mazaxus: 4 hits
mmmm en je vond ze niet mooi?![]()
(hoe zie je die stats dan?)
[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 20-08-2003 17:18 ]
Maar!? Volgens mij hoor je een goede penalty toch in de hoek/kruising te schieten? Ff die vertalers een knal verkopen hoor, dit kan natuurlijk nietEen penalty in de 24e minuut had de voorsprong van de thuisploeg moeten uitbreiden, maar vol zelfvertrouwen spelende Klaas-Jan Barbonis schoot de bal in de hoek, maar de keeper tikte de bal corner.
Aah! Binnen een minuut van 1-0 naar 1-2
1-3
3-3! Verlening!
WOEI! Gescoord in de verlenging, en weer een ronde verder in de beker!
[ Voor 107% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-08-2003 19:05 ]
Anoniem: 43846
En er is nog niks gebeurd

Anoniem: 83760
Bij het kopen van m'n spelers vergat ik op de leeftijd te letten. Pas na 2 maanden kwam ik er achter dat m'n selectie wel erg bejaard begon te worden, en als die oudjes geblesseerd raken duurt het soms wel heel erg lang voordat ze hersteld zijn en bovendien heeft het geen zin ze te trainen, ze leren toch niet veel meer op die leeftijd. Enig voordeel: ze hebben meestal wat meer ervaring. Maar als ik achteraf kijk wat ik voor sommige betaald heb.....Ok - ik heb me ook maar eens opgegeven voor hattrick (dankzij dit topic eigenlijk) en mag als het goed is over 2 of 3 dagen beginnen. Ik heb de handleiding doorgelezen en merk dat er behoorlijk veel te managen valt.
Let ook op de vorm van de spelers op de verkooplijst. Zie dit niet over het hoofd. Bijvoorbeeld als een speler uitstekend in vorm is: zijn laatste wedstrijd zal hij dan extra goed gepresteerd hebben. Als je niet doorhebt dat hij uitstekend in vorm is, ben je snel geneigd om heel veel geld voor die speler neer te tellen, maar als je pech hebt staat hij binnen 2 a 3 weken weer op redelijk in vorm en op dat moment had je zo'n zelfde speler ook voor veel minder kunnen kopen.
Anoniem: 44169
Maar de deadlines van de drie spelers zullen niet gelijk zijn. De transfers kunnen dan ook niet met gesloten beurzen plaatsvinden. 1 speler moet de eerste zijn die lapt en dan kan de andere speler van dat geld die andere speler kopen. Dat bedoelde ik eigenlijk meer.Anoniem: 34339 schreef op 20 August 2003 @ 16:23:
[...]
Inderdaad, maar dat cash is in principe niet nodig.. Als je tegen elkaar opbiedt is er ook niks aan de hand en kan je zo hoog gaan als je wil. Ook met een budget van 1k dus.
1337s United
Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging : uitmuntend
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging : uitmuntend
Rechter Aanval : goed
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : redelijk
op normaal.. ben tevreden.. en ook komende week ben ik zeker niet bij voorbaat kansloos..
[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 20-08-2003 19:58 ]
Anoniem: 78118
ik gaf de voorkeur aan trainen dus speelde ik met me trainees op het middenveld ik picte ik maar, volgend jaar beter
Jij speelde tegen de poulegenoot (nr 1) van mijn tegenstander van vandaag (nr 2)Anoniem: 78118 schreef op 20 augustus 2003 @ 20:02:
ik lig er helaas uit 1-4 verloren van thibats was wel verwacht natuurlijk
ik gaf de voorkeur aan trainen dus speelde ik met me trainees op het middenveld ik picte ik maar, volgend jaar beter
Maar je kan het geld dat op een speler van je geboden is uitgeven. Dus als ik 1k op de ene speler geboden is dan kan de andere weer 1k bieden. En dan kan de eerste 2k bieden 1k van wat hij al had en 1k die hij rkijgt van die andere speler etc. Het zal iets minder zijn 1,9k maar, omdat je wel 10% moet rekenen over een verkochte speler.Anoniem: 44169 schreef op 20 August 2003 @ 19:38:
[...]
Maar de deadlines van de drie spelers zullen niet gelijk zijn. De transfers kunnen dan ook niet met gesloten beurzen plaatsvinden. 1 speler moet de eerste zijn die lapt en dan kan de andere speler van dat geld die andere speler kopen. Dat bedoelde ik eigenlijk meer.
mail anders ff het wedstrijdverslag als je dat hebt(in HAM bijv) jwlr[ape-unit]wanadoo[dot]nl
We've got that ring of confidence
edit: wie is hier van fc paard???
[ Voor 6% gewijzigd door Yukkie op 21-08-2003 00:11 ]
FC paard is van Crazy HorseYukkie schreef op 21 August 2003 @ 00:09:
nu wel jahwhoeiii!!!!
als ik nu ene blessure krijg, ben ik echt zuur, heb om kosten te besparen me hele staf ontslagen op een paar assistent trainers en spokespersons na ( wel geld binnen trekken van de sponsors
). duurt nog wel ff voor ik uit het rood ben ben ik bang alleen
maar als de seizoensbonus komt, ben ik er wel dik uit volgens mij
Daag alleen buitenlandse teams uit voor een friendly bij jouw thuis... Hier krijg je meer geld voor.Yukkie schreef op 21 August 2003 @ 00:09:
nu wel jahwhoeiii!!!!
als ik nu ene blessure krijg, ben ik echt zuur, heb om kosten te besparen me hele staf ontslagen op een paar assistent trainers en spokespersons na ( wel geld binnen trekken van de sponsors
). duurt nog wel ff voor ik uit het rood ben ben ik bang alleen
maar als de seizoensbonus komt, ben ik er wel dik uit volgens mij
Ik had vandaag 3994 toeschouwers goed voor 10.000 aan inkomsten..
Nou daar heb je wel wat aan Yukkie denk ik?
Anoniem: 27306
That's me. Equus op HT, op GoT Crazy Horse.
ff beetje Latijnse les tussendoor : Equus = Paard
Hmm, omdat ik zondag verloren had, kwamen er maar 1430 toeschouwers bij m'n internationale friendlyDaag alleen buitenlandse teams uit voor een friendly bij jouw thuis... Hier krijg je meer geld voor.
Ik had vandaag 3994 toeschouwers goed voor 10.000 aan inkomsten..
Nou daar heb je wel wat aan Yukkie denk ik?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Er was slechts 1 vraag; "Kunt u alstublieft uw eerlijke mening geven over oplossingen mbt het hete hangijzer vraagstuk genaamd corruptie in de rest van de wereld van sport?"
> In Afrika wisten ze niet dat 'hete hangijzers' ook in sport werden gebruikt
> In Oost-Europe word momenteel een discussie gevoerd over het woordje 'eerlijk'.
> In West-Europa wisten ze niet wat 'corruptie' was
> In China mag je je 'mening' niet geven.
> In het midden-oosten kennen ze geen 'oplossingen'.
> In Zuid-Amerika heeft het geen nut om 'alstublieft' te zeggen.
> In Amerika weten ze niet wat 'de rest van de wereld' is.
* yared denkt; "en in Nederland doen ze niet aan internationaal voetballen"...die zitten allemaal online bij H A T T R I C K
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 21-08-2003 10:30 ]
En kan de aanwezigheid van vervelende personen de teamspirit negatief blijven beinvloeden? Of heeft dat invloed?
[ Voor 58% gewijzigd door IWriteCode op 21-08-2003 10:31 ]
Less = more
Antw. op je eerste (goede) vraag: zoek naar spelers met verkoopprijs 79500.Jamal schreef op 21 August 2003 @ 10:30:
Hoe kan je het beste naar een clown zoeken?
En kan de aanwezigheid van vervelende personen de teamspirit negatief blijven beinvloeden? Of heeft dat invloed?
Antw. op je tweede (newbie) vraag: zie openingspost.
Ga naar hattrix files, en lees het helemaal door. Als je daarmee klaar bent mag je pas weer een vraag stellen
Ok, ik ben de kwaadste niet: lees het stukje over Teamleider.
*sniff* niet gevonden, althans geen clownAntw. op je eerste (goede) vraag: zoek naar spelers met verkoopprijs 79500.
Dat had ik dus al gedaan, mijn vraag was of de overige spelers nog invloed hadden. Dus vervelende spelers, of die de team spirit nog negatief beinvloeden..Antw. op je tweede (newbie) vraag: zie openingspost.
Ga naar hattrix files, en lees het helemaal door. Als je daarmee klaar bent mag je pas weer een vraag stellen
Less = more
Anoniem: 17731
Probeer die clowns eens te vinden in een topic op de conference. Anders op een ander hattrickforum (hattrickforum.tk ofzo).Jamal schreef op 21 August 2003 @ 12:09:
[...]
*sniff* niet gevonden, althans geen clown
[...]
Dat had ik dus al gedaan, mijn vraag was of de overige spelers nog invloed hadden. Dus vervelende spelers, of die de team spirit nog negatief beinvloeden..
ook buiten Nederland gezocht?
Voor zover ik weet niet. Ze krijgen wel sneller last met gele kaarten e.d.[...]
Dat had ik dus al gedaan, mijn vraag was of de overige spelers nog invloed hadden. Dus vervelende spelers, of die de team spirit nog negatief beinvloeden..
Less = more
hoeveel effect heeft zo'n clown nu echt eigenlijk? mijn teamleader is slechts sympatiek met goed leiderschap en de "defaulttoestand" van mijn team is bedaard, wat uiteraard omhoog moet. als ik een clown koop, is mijn team dan meteen happy, of scheelt het niet zoveel
[ Voor 4% gewijzigd door j_du_pee op 21-08-2003 14:56 ]
Wacht op antwoord
450 berichten in 2 weken tijd, dus dat betekent weer 1 deel per maand.
Vakantie zeker over?
Ik denk dat ik maar een stukje opneem in de volgende openingspost mbt het kopen van een clown. Help me maar herinneren over twee weken
Ik heb nu een clown en een goed leiderschap coach. Als ik PIC dan stijgt de TS met twee levels...j_du_pee schreef op 21 August 2003 @ 14:46:
ik ga zodra mijn budget het toelaat ook een clown shoppen. Heb alleen gister nog ff twee redelijke scorers van 17 en 18 gekocht en ik stond al in de min
hoeveel effect heeft zo'n clown nu echt eigenlijk? mijn teamleader is slechts sympatiek met goed leiderschap en de "defaulttoestand" van mijn team is bedaard, wat uiteraard omhoog moet. als ik een clown koop, is mijn team dan meteen happy, of scheelt het niet zoveel
als ik pic gebeurt dat op zich ook wel, ik vermoed alleen dat de TS bij mij sneller terug loopt daarna en dat hij ook lager blijft staan uiteindelijk. heb ik dat goed begrepenAristos schreef op 21 August 2003 @ 15:59:
[...]
Ik heb nu een clown en een goed leiderschap coach. Als ik PIC dan stijgt de TS met twee levels...
mijn vraag was dan ook eigenlijk; als je drie weken niet PICt of MOTST, op welk niveau komt dan je TS met / zonder clown?
Wacht op antwoord
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 21-08-2003 16:21 ]
* yared baalt flink want dit weekend moet ie scoren op defense!
agh, lees net dat ie er met stijl uitgeschopt is door een 6.5 * speler

Dit zijn dus niet het soort friendlies dat ik leuk vind te spelen:
* yared speelt niet zo snel meer tegen een Zweeds team ook al is het 'maar' vierde divisie.Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : bovennatuurlijk
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk
Linker Verdediging : wereldklasse
Rechter Aanval : slecht
Centrale Aanval : redelijk
Linker Aanval : goed

Stond trouwens tot de 73e minuut 0-1 achter
[ Voor 79% gewijzigd door yared op 21-08-2003 16:37 ]
Don't waste your time or time will waste you
Had gister trouwens 34.000 toeschouwers op mijn tribunes, goed voor 110.000 eurotjes aan inkomen (66% maar..) ben benieuwd wanneer mn stadion voor het eerst vol zit..
Anoniem: 15528
Zal wel komen omdat ik wat andere adres gegevens ingevuld heb. Belachelijk dat je persee je adres etc op moet geven
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 15528 op 21-08-2003 18:03 ]
Anoniem: 78118
Anoniem: 15528
Nou omdat ik liever niet overal mijn adres gegevens kwijt wil omdat we hier al vaker van die klote reclame krijgen via de post enzo. En verder heb ik geen verleden met hattrick dus geen cheaten ofzo. En hier thuis is ook niemand die hattrickt.Anoniem: 78118 schreef op 21 August 2003 @ 18:17:
ja lol waarom doe je dat dan ook? Andere reden kan zijn dat er al een team is op jou ipadres misschien van 1 of ander familielid... Of je bent ooit is gekickt wegens cheaten ofzo dan kan je pas na ik geloof 4 maanden een team krijgen
Ik heb nu maar gewoon ingevult en kijken of het nu wel gaat.
Zal die crash van gisteren wel mee te maken hebben
[ Voor 13% gewijzigd door yared op 21-08-2003 18:44 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Stefan Jonsson 19 jaar, matig vorm, gezond Een populair persoon, die opvliegend is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider. Nationaliteit: Sverige Vastgestelde waarde: 23 000 Euro Loon: 720 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: Knallers Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig |
Met wat trainingen kan ie nog in mn elftal komen ook nog... ik bedoel... hijs nu 19...
Less = more
@Maza:
Zou je zondag ff wat spelertjes van hem naar het ziekenhuis kunnen verwijzen? Dubbele beenbreuk voor Gerben Lemmens en ik maak weer een (theoretische) kans woensdag
Hehe, tegen de tijd dat ie goed genoeg is voor je basiself van nu speel je V-IV divisieJamal schreef op 21 August 2003 @ 20:38:
M'n clowntje:
(clown)
Met wat trainingen kan ie nog in mn elftal komen ook nog... ik bedoel... hijs nu 19...
Ik denk dat ze gewoon servercapaciteit hebben ingeleverd sinds gisteren, zal binnenkort wel weer opgelost zijn (Hoop ik)yared schreef op 21 August 2003 @ 18:44:
Hattrick is weer eens beeeeretraag... kan niet eens even lekker erop vertrouwen dat ik een transfer deadline correct gehaald heb omdat het 3 minuten duurt voor de pagina weer up is
Zal die crash van gisteren wel mee te maken hebben
[ Voor 27% gewijzigd door Ronald Koeman op 21-08-2003 20:50 ]
hm dan wil ik je verdere team niet kennen. Deze is echt zonde om ergens in te trainen. Kan niets behalve clown spelenJamal schreef op 21 August 2003 @ 20:38:
M'n clowntje:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Stefan Jonsson 19 jaar, matig vorm, gezond Een populair persoon, die opvliegend is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider. Nationaliteit: Sverige Vastgestelde waarde: 23 000 Euro Loon: 720 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: Knallers Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ennuh Maza ... waar denk jij mee bezig te zijn? 15 spelers waarvan 12 niet-geblesseerd, waarvan ik denk 1 coach = GEEN wissels!!
En wat nou als jouw net aangekochte topspelers (jaja hij heb er nog 1 voor veel poen gekocht) geblesseerd raken?
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 21-08-2003 20:56 ]
Uiteraard, we zijn nog niet begonnen, er zitten nog te veel teams in de normale cup.Aristos schreef op 21 August 2003 @ 21:35:
Hopelijk niet aan de te late kant: Inschrijven voor de GoT cup, nog mogelijk?
Denk dat we over een week of 2 dat wel kunnen beginnen, maar dat zien we dan wel weer.
Christer Wennbratt
11 066 000 Euro, 25 years, solid form
Has passable experience and inadequate leadership abilities [Head]
Playmaking: extra-terrestrial Passing: wretched
Winger: passable Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
voor ongeveer 8,1mil gekocht
Less = more
Ja zekerJamal schreef op 21 August 2003 @ 22:29:
Kan iedereen zich inschrijven voor de GoT cup?
Lees je de thread wel?Anoniem: 90229 schreef op 21 August 2003 @ 22:28:
na mijn eerste aankoop heb ik nog een mooie 2de gedaan vandaag
Christer Wennbratt
11 066 000 Euro, 25 years, solid form
Has passable experience and inadequate leadership abilities [Head]
Playmaking: extra-terrestrial Passing: wretched
Winger: passable Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
voor ongeveer 8,1mil gekochten ik heb nog 4,4mil te besteden
Ja, sorry. Ik heb idd over je post heengelezen.Anoniem: 42423 schreef op 21 augustus 2003 @ 20:54:
Ennuh Maza ... waar denk jij mee bezig te zijn? 15 spelers waarvan 12 niet-geblesseerd, waarvan ik denk 1 coach = GEEN wissels!!
En wat nou als jouw net aangekochte topspelers (jaja hij heb er nog 1 voor veel poen gekocht) geblesseerd raken?
Ik ben nog niet klaar met aankopen doen, nog wat jonge spelers halen etc. Tevens ga ik ten Berge nog ruilen voor 2 defs. Waarvan ik Hoekwater toch maar gelijk weg ga doen denk ik.
En een geblesseerde is een gebleseerde. Je kan geen gelijk waardige vervanger klaar heb staan. Althans niet als je al een tijd bezig bent. Dat kost gewoon teveel geld aan salaris en je kan het geld beter ergens anders in investeren.
Ruyven's Boys – Stiphout Vooruit
Egmond United – Korreweg Sport
FC Anoniem – Poldervogels
Aglardor – Cannabis High
Vipers United – Demons VF
1337s United – Feyenoordnr1
FC TikTak over rechts – Real Vjenne
GSV The BaileyBoys – Rood Wit
Fonky Family – Aristos FC
Real Zozieikdat – Oape City
2-Egmond United – Korreweg Sport
1-FC Anoniem – Poldervogels
1-Aglardor – Cannabis High
2-Vipers United – Demons VF
3-1337s United – Feyenoordnr1
2-FC TikTak over rechts – Real Vjenne
1-GSV The BaileyBoys – Rood Wit
1-Fonky Family – Aristos FC
2-Real Zozieikdat – Oape City
Nou ik heb maar weinig vertrouwen in de GOTters deze week... excuses daarvoor

Ikzelf heb btw allemaal jonkies ingekocht (heb nu echt h e l e m a a l niks meer, sta zelfs rood) Aan het eind van dit seizoen staan er gewoon 5 brilliant playmakers niet ouder als 21 op mijn middenveld .. (allemaal popular of sympathetic). Ik blijf ze gewoon lekker doortrainen .. Had jij ook gewoon moeten doen denk ik. Misschien zo nu en dan es 1 ervan verkopen en dan een hele goede aanvaller of verdediger kopen (jonkie).
Anoniem: 71987
Ik zie spelers van 11 miljoen voorbij komen, stadion inkomsten van 110000.
Mijn bank saldo is: 120 019 Euro (109 520) Euro
ik speel in VI.315
Zo maar eens ff kijken ik wat handige tips tegen kom
Nou, door ze te verkopen kan ik me toch ergens anders op gaan richten kwa training. Ik ga nu defending trainen en is die binnenkort ook sterk, terwijl mijn middenveld dat ook is. Dan hoef ik straks alleen nog maar mijn aanval te versterken. En salarissen stijgen toch, dus het maakt niet of je een dure Zweed koopt dan of een Zweed traint.Anoniem: 42423 schreef op 22 August 2003 @ 00:10:
@ Maza .. ik zei het nog tegen schaapje van TBDU .. waarom hield hij die 20 jarige supernatural playmaker niet .... nou? Van wat je ervoor terug hebt gekocht ... 25 jaar ..Het waren maar 2 stapjes naar extra-terrestial ... EN toekomstige speler van het nationale team. Nu heb je een Zweed terug gekocht + extra salariskosten.
Ikzelf heb btw allemaal jonkies ingekocht (heb nu echt h e l e m a a l niks meer, sta zelfs rood) Aan het eind van dit seizoen staan er gewoon 5 brilliant playmakers niet ouder als 21 op mijn middenveld .. (allemaal popular of sympathetic). Ik blijf ze gewoon lekker doortrainen .. Had jij ook gewoon moeten doen denk ik. Misschien zo nu en dan es 1 ervan verkopen en dan een hele goede aanvaller of verdediger kopen (jonkie).
Hmm iemand advies?
ik zou hem verkopen aan foray 4ever. Die hebben nl. een uitstekende jeugdopleiding die bekend staat om zijn verdedigende toppers. Dus wil je echt het voetbal als totaal laten profiteren: verkoop hem aan dit team.Brainpower schreef op 22 August 2003 @ 09:53:
Jeej, mijn 17 jarige jeugdspeler is van goed naar uitstekend gegaan met verdedigen...Ik twijfel alleen nu of ik hem zal verkopen...Hij haalt 3 sterren, maar kep ook nog een andere 17 jarige redelijke verdediger...
Hmm iemand advies?
Niet verkopen!! Train hem nog maar even door naar formidabel: levert hij nog 2x zoveel op! (tenzij je het geld nu nodig hebt natuurlijkBrainpower schreef op 22 August 2003 @ 09:53:
Jeej, mijn 17 jarige jeugdspeler is van goed naar uitstekend gegaan met verdedigen...Ik twijfel alleen nu of ik hem zal verkopen...Hij haalt 3 sterren, maar kep ook nog een andere 17 jarige redelijke verdediger...
Hmm iemand advies?
don't worry, ik zit zelden boven een ton per transfer en Fonz is ons haantjeAnoniem: 71987 schreef op 22 August 2003 @ 07:12:
zozo een echt hattrick topic.. ik heb aardig wat deeltjes gemist zag ik...
Ik zie spelers van 11 miljoen voorbij komen, stadion inkomsten van 110000.
Mijn bank saldo is: 120 019 Euro (109 520) Euro
ik speel in VI.315
Zo maar eens ff kijken ik wat handige tips tegen kom
Welkom, als je het spelletje leuk vindt dan raad ik je echt aan supporter te worden voor 20 euro per jaar
Lees vooral even de openingspost, anders worden je vragen daar heel snel naar toe verwezen. Maar als je het niet zeker weet, gewoon vragen, we doen hier niet aan n00b-slashen
* yared is tenslotte de supern00b
Dan schrijf ik me bij deze in... of werkt dat anders?Ja zeker
Team Knallers (150079)
Less = more
oude site is online zie openingspost
1 - Egmond United – Korreweg Sport
2 - FC Anoniem – Poldervogels
3 - Aglardor – Cannabis High
1 - Vipers United – Demons VF
2 - 1337s United – Feyenoordnr1
2 - FC TikTak over rechts – Real Vjenne
2 - GSV The BaileyBoys – Rood Wit
1 - Fonky Family – Aristos FC
2 - Real Zozieikdat – Oape City
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Da's een link naar de federatie/conference....
hier moet je zijn:
http://www32.brinkster.com/hattrickusers/
De ingeschreven teams zijn die van vorig jaar, dit hele gebeuren moet nog gereset worden, en dat komt dus beschikbaar als de nieuwe site wordt gelanceerd.(Toch devv?)
[ Voor 42% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-08-2003 11:52 ]
Anoniem: 67327
Vorm: +2 / -13
Conditie: +17
Ik wist dat conditie trainig vorm verlaagd maar zo erg?
Is dit normaal of heb ik gewoon pech.
Was van plan nog een weekje conditie te doen maar misschien stel ik dat nu wel uit tot de rustweken.
Ja, -13 is niet heel uitzonderlijk hoor volgens mij. Maar als er al 17 spelers in conditie omhoog zijn, dan is dat toch voorlopig genoeg? Of kunnen die spelertjes van jou er niet genoeg van krijgen?Anoniem: 67327 schreef op 22 August 2003 @ 12:27:
In mijn eerste Hattrick week heb ik Conditie getraind met dit als resultaat:
Vorm: +2 / -13
Conditie: +17
Ik wist dat conditie trainig vorm verlaagd maar zo erg?
Is dit normaal of heb ik gewoon pech.
Was van plan nog een weekje conditie te doen maar misschien stel ik dat nu wel uit tot de rustweken.
Maar ik zou niet meer verder conditietrainen, tenzij je seizoen toch al kansloos is, dan kan je gaan bouwen aan volgend seizoen.
Anoniem: 67327
Was liever in VII binnen gekomen maarja, dat heb je niet voor t uitkiezen.
Dus dan ga ik maar stoppen met conditie training.
Bedankt voor het snelle antwoord !
conditie word meestal getraind in de overgangsweken van het eind vh seizoen. dan speel je toch niet op zodagAnoniem: 67327 schreef op 22 augustus 2003 @ 12:49:
Heb nog een kleine kans om degradatie te voorkomen, sta 7e in VI.50
Was liever in VII binnen gekomen maarja, dat heb je niet voor t uitkiezen.
Dus dan ga ik maar stoppen met conditie training.
Zo gaat dat hier op het forum heAnoniem: 67327 schreef op 22 augustus 2003 @ 12:49:
heeft de trainingintesiteit hiermee te maken?
Ik train op 97%
Keeper Trainers: 4
Assistent Coaches: 6
Sport Psychologen: 2
Woordvoerders: 2
Economen: 2
Fysiotherapeut: 5
Dokters: 1
Dit topic is gesloten.