Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 18:04

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 90229 schreef op 19 August 2003 @ 17:15:
Zo vandaag even een deal gesloten met Thijs. Ik ruil met hem Kornel ten Berge (world class scorer +4, passable passing, world class exp, 21 jaar) + 750k Euro voor Daan Hoekwater (world class defending +4, excellent exp (Nat Team) 21 jaar) + Alex Sangers (outstanding defending +2, 18 jaar).

Niet zo'n slechte deal dacht ik zo :*), aleen nog even op de toestemming van een GM wachten.
Nu weten we ook weer waar je naartoe bent overgestapt qua training. ;)
Maar scheelt de marktprijs van een spits tov een verdediger zoveel, of betaal je min of meer ook voor die exp van Ten Berge ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90229

Ja, spitsen zijn meestal wel duurder en exp scheelt ook. Maar toch vind ik het nog steeds in erg gunstige deal in mijn voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Jij bent een world class spits kwijt en 750k en thijs een world class defender en een outstanding defender!! Zeker een goede deal! Maar ga je dan defence trainen Mazaxus?? Of ga je het alleen dit seizoen defence trainen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Hoe gaat het 'ruilen' in zijn werk?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

How to get loaned, in 5 steps

Men neme een speler, deze speler gaat door een zware selectie met als voornaamste beoordeler de andere manager (die de loan deal aanging).

Wanneer beide spelers fit genoeg zijn bevonden en beschikken over toch enig talent komt het officiële gedeelte naar boven, het gedeelte waarbij één van de managers contact opneemt met de KNVB (nederland@hattrick.org), in dit contact moet gesproken worden over de spelers id's en natuurlijk de waarde die de managers willen gaan betalen voor elkaars speler.

Wanneer dit goedgekeurt wordt door de KNVB (GM's) vind de ruil plaats, kortom ze bieden op elkaars speler met een uitzonderlijk hogere prijs dan wat men normaal voor zo een speler neertelt, om eventuele andere managers te doen afschikken :).

En hoppa you've got a deal!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 19-08-2003 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Maar dan ben je er nog steeds allebei geld aan kwijt toch? Voor de daadwerkelijke transfer...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t ik presenteer hier even mijn nieuwe aankoop :9~ :9~ :9~

Jonas Ivarsson
12 110 000 Euro, 25 years, passable form
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: passable

Heb er nu 7,8mil voor betaald en dat valt nog reuze mee vind ik zelf. Het was nog dat er een Hong Kongnees ging mee bieden anders was de transfersom wat lager uitgevallen. Ach ja :*).

@mankit:
Ja ik ga nu defenders trainen, omdat ik zo denk dat mijn team het beste wordt. Ik koop oudere goede pm's terug vor mijn talten, waardoor ik als het waren een trainingsstap 'oversla'. En natuurlijk kan ik zo'n deal niet laten lopen, maar moer eerst nog toestemming krijgen van de GM's. Dus dat is nog even afwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 20-08-2003 06:11 . Reden: spaties :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Dus je hebt de op één na duurste aankoop ooit in Nederland! :9 doe je goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 90229 schreef op 20 August 2003 @ 06:01:
w00t ik presenteer hier even mijn nieuwe aankoop :9~ :9~ :9~

Jonas Ivarsson
12 110 000 Euro, 25 years, passable form
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities

Playmaking: extra-terrestrial Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: passable

Heb er nu 7,8mil voor betaald en dat valt nog reuze mee vind ik zelf. Het was nog dat er een Hong Kongnees ging mee bieden anders was de transfersom wat lager uitgevallen. Ach ja :*).

@mankit:
Ja ik ga nu defenders trainen, omdat ik zo denk dat mijn team het beste wordt. Ik koop oudere goede pm's terug vor mijn talten, waardoor ik als het waren een trainingsstap 'oversla'. En natuurlijk kan ik zo'n deal niet laten lopen, maar moer eerst nog toestemming krijgen van de GM's. Dus dat is nog even afwachten.
fijn spelertje, heeft je aardig wat slaap gekost zo te zien :P

@MaestroTim; Gokje, de duurste aankoop was er eentje van Mankit :)

Iemand nog in de beker die denkt een spannende match te spelen vandaag?

Renate kwam nog met een berichtje dat ze ook als ze geen tijd ziet mee te doen aan de GoT Cup (een of andere damescup doet ze misschien ook aan mee) in ieder geval een supporterschap voor een team ter berschikking stelt.
* yared denkt mag je nou 3 of 5 teams supporterer, blah, moet ik weer opzoeken, veeeeel te vroeg nog
Op zich vind ik dat wel een geinig idee... iedereen die uit de GoT cup ligt supportert de winnaar voor een seizoen lang. Voor zoiets wil ik ook wel een supporter opgeven :D

* yared heeft een blauw oog omdat het nieuwe logo de Zaanmamma's niet bevallen was. gek he? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 20-08-2003 08:39 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 20 augustus 2003 @ 08:27:

fijn spelertje, heeft je aardig wat slaap gekost zo te zien :P

@MaestroTim; Gokje, de duurste aankoop was er eentje van Mankit :)
De duurste aankoop ooi was van sjhap. Hij kocht vorig seizoen een extra-terrestial keeper voor 10mil Euro
yared schreef op 20 August 2003 @ 08:27:
[...]
* yared denkt mag je nou 3 of 5 teams supporterer, blah, moet ik weer opzoeken, veeeeel te vroeg nog
je mag 5 teams supporteren :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 90229 op 20-08-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

yared schreef op 20 augustus 2003 @ 08:27:
[...]
* yared heeft een blauw oog omdat het nieuwe logo de Zaanmamma's niet bevallen was. gek he? 8)7
Nee idd niet gek...zo mooi zijn ze idd niet... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Nee idd niet gek...zo mooi zijn ze idd niet... :)
Denk dat je gelijk hebt.. ze hebben nogal hoge standaarden tegenwoordig die vrouwen...
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 20 August 2003 @ 12:35:
[...]
Denk dat je gelijk hebt.. ze hebben nogal hoge standaarden tegenwoordig die vrouwen...
:X
Vooral die 2 na rechtse...Dat ziet er toch niet uit :X
Volgens mij heeft ze te lang in de zon gestaan...ze wijzen iig naar boven :)

[ Voor 14% gewijzigd door NiMu83 op 20-08-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Powered by GifStats@gifstats.stats.com

Stats:// http://www.valheru.nl/image/guerilla.jpg

Meet sinds ... 20 augustus 2003
Totaal aantal pageviews tot nu toe 35

Brainpower: 29 hits
Thije: 1 hit
Yared: 1 hit
Mazaxus: 4 hits

mmmm en je vond ze niet mooi? :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 21-06 21:36
Ok - ik heb me ook maar eens opgegeven voor hattrick (dankzij dit topic eigenlijk) en mag als het goed is over 2 of 3 dagen beginnen. Ik heb de handleiding doorgelezen en merk dat er behoorlijk veel te managen valt.

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is of jullie nog tips hebben; wat waren de grootste fouten die jullie als newbie maakten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vargo schreef op 20 August 2003 @ 14:30:
Ok - ik heb me ook maar eens opgegeven voor hattrick (dankzij dit topic eigenlijk) en mag als het goed is over 2 of 3 dagen beginnen. Ik heb de handleiding doorgelezen en merk dat er behoorlijk veel te managen valt.

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is of jullie nog tips hebben; wat waren de grootste fouten die jullie als newbie maakten?
Gelijk middenvelders kopen met als main skill passing :), (aangezien ik teveel premier manager had gespeeld waarin passing boven positiespel stond).

Kortom doe eerst genoeg ervaring op voordat je je flink op de transferlijst gaat begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vargo schreef op 20 augustus 2003 @ 14:30:

Niet gelijk met trainen beginnen van jonge spelers, maar dat was in die tijd nog niet bekend in Nederland. Wel ben ik vrij snel overgeschakeld naar 3-5-2 (daardoor heb ik toen vrij gemakkelijk de IV.10 gewonnen) en snel mijn stadion uitgebreid waardoor ik meer inkomsten had. :)

Voor de rest kan ik me van mijn begin periode niet zo veel meer herinneren, want het is al weer bijna 2 jaar geleden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 34339 schreef op 19 August 2003 @ 23:43:
How to get loaned, in 5 steps
Wanneer dit goedgekeurt wordt door de KNVB (GM's) vind de ruil plaats, kortom ze bieden op elkaars speler met een uitzonderlijk hogere prijs dan wat men normaal voor zo een speler neertelt, om eventuele andere managers te doen afschikken :).
maar betaal je dan niet gewoon 10% aan kosten :? dus 5% naar tussenpersoon ed. die eigenlijk verloren gaat...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

j_du_pee schreef op 20 August 2003 @ 15:40:
[...]

maar betaal je dan niet gewoon 10% aan kosten :? dus 5% naar tussenpersoon ed. die eigenlijk verloren gaat...
Ja, daar had ik ook nog niet aan gedacht. En 1 van de 2 spelers moet over de cash beschikken (al zal dat in jullie geval niet zo'n probleem zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 20 August 2003 @ 15:52:
[...]

Ja, daar had ik ook nog niet aan gedacht. En 1 van de 2 spelers moet over de cash beschikken (al zal dat in jullie geval niet zo'n probleem zijn)
Inderdaad, maar dat cash is in principe niet nodig.. Als je tegen elkaar opbiedt is er ook niks aan de hand en kan je zo hoog gaan als je wil. Ook met een budget van 1k dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Niet eens zo slecht hoor, om passing middenvelders te kopen. Stel je koopt een solid 17 jarige passing middenvelder die (minstens inadequate playmaking heeft). Als ie 18 is, heb je em op excellent playmaking en doe je ook nog wat aan je offensive ratings (passing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 09:34
vargo schreef op 20 augustus 2003 @ 14:30:

Kortom: voordat je wat dan ook doet, zorg eerst dat je goed bent ingelezen. Onder Regels staat op hattrick heel wat te lezen, en ook de links in de openingspost van dit topic zijn zeer nuttig, vooral hattrix (tips) en in een later stadium ABC of tactics (strategieën)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 20 August 2003 @ 13:15:
Powered by GifStats@gifstats.stats.com

Stats:// http://www.valheru.nl/image/guerilla.jpg

Meet sinds ... 20 augustus 2003
Totaal aantal pageviews tot nu toe 35

Brainpower: 29 hits
Thije: 1 hit
Yared: 1 hit
Mazaxus: 4 hits

mmmm en je vond ze niet mooi? :? :)
whaha dat ken nooit...29 keer gezien...right
(hoe zie je die stats dan?)

[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 20-08-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Woei, sta 1-0 voor in de beker :D
Een penalty in de 24e minuut had de voorsprong van de thuisploeg moeten uitbreiden, maar vol zelfvertrouwen spelende Klaas-Jan Barbonis schoot de bal in de hoek, maar de keeper tikte de bal corner.
Maar!? Volgens mij hoor je een goede penalty toch in de hoek/kruising te schieten? Ff die vertalers een knal verkopen hoor, dit kan natuurlijk niet ;)

Aah! Binnen een minuut van 1-0 naar 1-2 :(

1-3 :'(

3-3! Verlening!

WOEI! Gescoord in de verlenging, en weer een ronde verder in de beker! :Y)

[ Voor 107% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-08-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

The match is in progress, 20 minutes of the first half have been played.

En er is nog niks gebeurd :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij het kopen van m'n spelers vergat ik op de leeftijd te letten. Pas na 2 maanden kwam ik er achter dat m'n selectie wel erg bejaard begon te worden, en als die oudjes geblesseerd raken duurt het soms wel heel erg lang voordat ze hersteld zijn en bovendien heeft het geen zin ze te trainen, ze leren toch niet veel meer op die leeftijd. Enig voordeel: ze hebben meestal wat meer ervaring. Maar als ik achteraf kijk wat ik voor sommige betaald heb..... :?

Let ook op de vorm van de spelers op de verkooplijst. Zie dit niet over het hoofd. Bijvoorbeeld als een speler uitstekend in vorm is: zijn laatste wedstrijd zal hij dan extra goed gepresteerd hebben. Als je niet doorhebt dat hij uitstekend in vorm is, ben je snel geneigd om heel veel geld voor die speler neer te tellen, maar als je pech hebt staat hij binnen 2 a 3 weken weer op redelijk in vorm en op dat moment had je zo'n zelfde speler ook voor veel minder kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Anoniem: 34339 schreef op 20 August 2003 @ 16:23:
[...]

Inderdaad, maar dat cash is in principe niet nodig.. Als je tegen elkaar opbiedt is er ook niks aan de hand en kan je zo hoog gaan als je wil. Ook met een budget van 1k dus. :)
Maar de deadlines van de drie spelers zullen niet gelijk zijn. De transfers kunnen dan ook niet met gesloten beurzen plaatsvinden. 1 speler moet de eerste zijn die lapt en dan kan de andere speler van dat geld die andere speler kopen. Dat bedoelde ik eigenlijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Ik ben weer een ronde verder door een 2-1 overwinning...

1337s United
Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging : uitmuntend
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging : uitmuntend
Rechter Aanval : goed
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : redelijk

op normaal.. ben tevreden.. en ook komende week ben ik zeker niet bij voorbaat kansloos..

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 20-08-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

ik lig er helaas uit 1-4 verloren van thibats was wel verwacht natuurlijk :)
ik gaf de voorkeur aan trainen dus speelde ik met me trainees op het middenveld ik picte ik maar, volgend jaar beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 78118 schreef op 20 augustus 2003 @ 20:02:
ik lig er helaas uit 1-4 verloren van thibats was wel verwacht natuurlijk :)
ik gaf de voorkeur aan trainen dus speelde ik met me trainees op het middenveld ik picte ik maar, volgend jaar beter :p
Jij speelde tegen de poulegenoot (nr 1) van mijn tegenstander van vandaag (nr 2) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe klopt ja was me ook al opgevallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Brainpower , was gewoon klare onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 20 August 2003 @ 19:38:
[...]

Maar de deadlines van de drie spelers zullen niet gelijk zijn. De transfers kunnen dan ook niet met gesloten beurzen plaatsvinden. 1 speler moet de eerste zijn die lapt en dan kan de andere speler van dat geld die andere speler kopen. Dat bedoelde ik eigenlijk meer.
Maar je kan het geld dat op een speler van je geboden is uitgeven. Dus als ik 1k op de ene speler geboden is dan kan de andere weer 1k bieden. En dan kan de eerste 2k bieden 1k van wat hij al had en 1k die hij rkijgt van die andere speler etc. Het zal iets minder zijn 1,9k maar, omdat je wel 10% moet rekenen over een verkochte speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 11:34

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

@ ForayNL: weet jij hoe de wedstrijd is afgelopen? ik ben net thuis en kan niet kijken aan gezien hattrick momenteel down is :(

mail anders ff het wedstrijdverslag als je dat hebt(in HAM bijv) jwlr[ape-unit]wanadoo[dot]nl

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

ik 0-4 gewonnen :) van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

:) thnx. zijn er nog dooie gevallen (of gewonden ;) aan mijn kant? of weet je dat nie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hattrick doet het weer hoor :)

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

nu wel jah :) whoeiii!!!! :P als ik nu ene blessure krijg, ben ik echt zuur, heb om kosten te besparen me hele staf ontslagen op een paar assistent trainers en spokespersons na ( wel geld binnen trekken van de sponsors :P ). duurt nog wel ff voor ik uit het rood ben ben ik bang alleen :( maar als de seizoensbonus komt, ben ik er wel dik uit volgens mij :)

edit: wie is hier van fc paard??? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Yukkie op 21-08-2003 00:11 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Yukkie schreef op 21 August 2003 @ 00:09:
nu wel jah :) whoeiii!!!! :P als ik nu ene blessure krijg, ben ik echt zuur, heb om kosten te besparen me hele staf ontslagen op een paar assistent trainers en spokespersons na ( wel geld binnen trekken van de sponsors :P ). duurt nog wel ff voor ik uit het rood ben ben ik bang alleen :( maar als de seizoensbonus komt, ben ik er wel dik uit volgens mij :)

FC paard is van Crazy Horse

Yukkie schreef op 21 August 2003 @ 00:09:

Daag alleen buitenlandse teams uit voor een friendly bij jouw thuis... Hier krijg je meer geld voor.

Ik had vandaag 3994 toeschouwers goed voor 10.000 aan inkomsten..
Nou daar heb je wel wat aan Yukkie denk ik? :)

Anoniem: 27306

Brainpower schreef op 21 August 2003 @ 00:15:
[...]

FC paard is van Crazy Horse
That's me. Equus op HT, op GoT Crazy Horse.

ff beetje Latijnse les tussendoor : Equus = Paard ;)

Daag alleen buitenlandse teams uit voor een friendly bij jouw thuis... Hier krijg je meer geld voor.

Ik had vandaag 3994 toeschouwers goed voor 10.000 aan inkomsten..
Nou daar heb je wel wat aan Yukkie denk ik? :)
Hmm, omdat ik zondag verloren had, kwamen er maar 1430 toeschouwers bij m'n internationale friendly :( maar vorige week woensdag had ik ook 10.000 enteegeld :D Altijd handig die paar extra centjes.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik had gister ook 3500 man op de tribune, die zagen hoe ik werd afgeslacht :) Ach... 9000.- is erg welkom hier.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• yared
Vorige week hield de internationale voetbal bond FIFA een enquette onder zijn leden.
Er was slechts 1 vraag; "Kunt u alstublieft uw eerlijke mening geven over oplossingen mbt het hete hangijzer vraagstuk genaamd corruptie in de rest van de wereld van sport?"

> In Afrika wisten ze niet dat 'hete hangijzers' ook in sport werden gebruikt
> In Oost-Europe word momenteel een discussie gevoerd over het woordje 'eerlijk'.
> In West-Europa wisten ze niet wat 'corruptie' was
> In China mag je je 'mening' niet geven.
> In het midden-oosten kennen ze geen 'oplossingen'.
> In Zuid-Amerika heeft het geen nut om 'alstublieft' te zeggen.
> In Amerika weten ze niet wat 'de rest van de wereld' is.

* yared denkt; "en in Nederland doen ze niet aan internationaal voetballen"...die zitten allemaal online bij H A T T R I C K :P

[ Voor 10% gewijzigd door yared op 21-08-2003 10:30 ]

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Hoe kan je het beste naar een clown zoeken?

En kan de aanwezigheid van vervelende personen de teamspirit negatief blijven beinvloeden? Of heeft dat invloed?

[ Voor 58% gewijzigd door IWriteCode op 21-08-2003 10:31 ]

Less = more

• Ronald Koeman
Jamal schreef op 21 August 2003 @ 10:30:
Hoe kan je het beste naar een clown zoeken?

En kan de aanwezigheid van vervelende personen de teamspirit negatief blijven beinvloeden? Of heeft dat invloed?
Antw. op je eerste (goede) vraag: zoek naar spelers met verkoopprijs 79500.

Antw. op je tweede (newbie) vraag: zie openingspost.
Ga naar hattrix files, en lees het helemaal door. Als je daarmee klaar bent mag je pas weer een vraag stellen :P

Ok, ik ben de kwaadste niet: lees het stukje over Teamleider.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Antw. op je eerste (goede) vraag: zoek naar spelers met verkoopprijs 79500.
*sniff* niet gevonden, althans geen clown :|
Antw. op je tweede (newbie) vraag: zie openingspost.
Ga naar hattrix files, en lees het helemaal door. Als je daarmee klaar bent mag je pas weer een vraag stellen :P
Dat had ik dus al gedaan, mijn vraag was of de overige spelers nog invloed hadden. Dus vervelende spelers, of die de team spirit nog negatief beinvloeden..

Less = more

Jamal schreef op 21 August 2003 @ 12:09:
[...]

[...]

Dat had ik dus al gedaan, mijn vraag was of de overige spelers nog invloed hadden. Dus vervelende spelers, of die de team spirit nog negatief beinvloeden..
Probeer die clowns eens te vinden in een topic op de conference. Anders op een ander hattrickforum (hattrickforum.tk ofzo).

• Ronald Koeman
Jamal schreef op 21 augustus 2003 @ 12:09:
[...]

ook buiten Nederland gezocht?
[...]

Voor zover ik weet niet. Ze krijgen wel sneller last met gele kaarten e.d.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Clowntje gekocht (gevonden op hattrickforum.tk). Was wel een hap uit mn budget, maar ja, alles voor de team spirit :)

Less = more

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik ga zodra mijn budget het toelaat ook een clown shoppen. Heb alleen gister nog ff twee redelijke scorers van 17 en 18 gekocht en ik stond al in de min :)

hoeveel effect heeft zo'n clown nu echt eigenlijk? mijn teamleader is slechts sympatiek met goed leiderschap en de "defaulttoestand" van mijn team is bedaard, wat uiteraard omhoog moet. als ik een clown koop, is mijn team dan meteen happy, of scheelt het niet zoveel :?

[ Voor 4% gewijzigd door j_du_pee op 21-08-2003 14:56 ]

Wacht op antwoord

• yared
OMG we zitten weer op het oude posting nivo van deel 3 en 4

450 berichten in 2 weken tijd, dus dat betekent weer 1 deel per maand.

Vakantie zeker over? :P

Ik denk dat ik maar een stukje opneem in de volgende openingspost mbt het kopen van een clown. Help me maar herinneren over twee weken ;)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:16
j_du_pee schreef op 21 August 2003 @ 14:46:
ik ga zodra mijn budget het toelaat ook een clown shoppen. Heb alleen gister nog ff twee redelijke scorers van 17 en 18 gekocht en ik stond al in de min :)

hoeveel effect heeft zo'n clown nu echt eigenlijk? mijn teamleader is slechts sympatiek met goed leiderschap en de "defaulttoestand" van mijn team is bedaard, wat uiteraard omhoog moet. als ik een clown koop, is mijn team dan meteen happy, of scheelt het niet zoveel :?
Ik heb nu een clown en een goed leiderschap coach. Als ik PIC dan stijgt de TS met twee levels...

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Aristos schreef op 21 August 2003 @ 15:59:
[...]

Ik heb nu een clown en een goed leiderschap coach. Als ik PIC dan stijgt de TS met twee levels...
als ik pic gebeurt dat op zich ook wel, ik vermoed alleen dat de TS bij mij sneller terug loopt daarna en dat hij ook lager blijft staan uiteindelijk. heb ik dat goed begrepen :?

mijn vraag was dan ook eigenlijk; als je drie weken niet PICt of MOTST, op welk niveau komt dan je TS met / zonder clown?

Wacht op antwoord

composed met of zonder clown. alleen met een clown loopt het langzamer terug en stijgt het harder. Dus ligt aan je huidige niveau TS. Denk met clown dat het van PoE naar composed 4 weken is.

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 21-08-2003 16:21 ]

• yared
sodeju, zie nu pas dat iemand mijn nieuwe wingback twee weken op vakantie geschopt heeft :(
* yared baalt flink want dit weekend moet ie scoren op defense!

agh, lees net dat ie er met stijl uitgeschopt is door een 6.5 * speler :X

Dit zijn dus niet het soort friendlies dat ik leuk vind te spelen:
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : bovennatuurlijk
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk
Linker Verdediging : wereldklasse
Rechter Aanval : slecht
Centrale Aanval : redelijk
Linker Aanval : goed
* yared speelt niet zo snel meer tegen een Zweeds team ook al is het 'maar' vierde divisie. |:(

Stond trouwens tot de 73e minuut 0-1 achter :D toen verloor ik dus me wingback en speelde ik slechts met een virtuele 11e man en eindigde ik 0-5 :|

[ Voor 79% gewijzigd door yared op 21-08-2003 16:37 ]

ligt niet alleen aan blessure denk ik. Heb je niet een slechte conditie? 4 doelpunten in laatste kwartier duid daar wel op.

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Gisteren flink genaaid, gelukkig was het maar een oefenwedstrijd. Alleen zijn linkeraanval was gelijk aan mijn rechterverdediging, de rest was allemaal beter. Gelukkig niemand geblesseerd geraakt (hè Yared >:) ). Zolang het alleen in oefenwedstrijden gebeurd vind ik het niet erg.

Don't waste your time or time will waste you

• .GoO
Ik geloof nog steeds niet zo in het nut van clowns, ik merk maar weinig (geen verschil)

Had gister trouwens 34.000 toeschouwers op mijn tribunes, goed voor 110.000 eurotjes aan inkomen (66% maar..) ben benieuwd wanneer mn stadion voor het eerst vol zit..

Anoniem: 15528

Shit, dit is verdomme al de 3e keer dat ik mn account op een of andere manier kwijt raak. Volgens mij doe ik iets fout. Elke keer als ik net op het punt sta een team te krijgen kan ik niet meer inloggen. Dit is me nu al 3x gebeurd. Iemand een idee wat ik fout doe?
Zal wel komen omdat ik wat andere adres gegevens ingevuld heb. Belachelijk dat je persee je adres etc op moet geven

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 15528 op 21-08-2003 18:03 ]

ja lol waarom doe je dat dan ook? Andere reden kan zijn dat er al een team is op jou ipadres misschien van 1 of ander familielid... Of je bent ooit is gekickt wegens cheaten ofzo dan kan je pas na ik geloof 4 maanden een team krijgen

Anoniem: 15528

Anoniem: 78118 schreef op 21 August 2003 @ 18:17:
ja lol waarom doe je dat dan ook? Andere reden kan zijn dat er al een team is op jou ipadres misschien van 1 of ander familielid... Of je bent ooit is gekickt wegens cheaten ofzo dan kan je pas na ik geloof 4 maanden een team krijgen
Nou omdat ik liever niet overal mijn adres gegevens kwijt wil omdat we hier al vaker van die klote reclame krijgen via de post enzo. En verder heb ik geen verleden met hattrick dus geen cheaten ofzo. En hier thuis is ook niemand die hattrickt.
Ik heb nu maar gewoon ingevult en kijken of het nu wel gaat.

idd zou moeten lukken dan :)

• yared
Hattrick is weer eens beeeeretraag... kan niet eens even lekker erop vertrouwen dat ik een transfer deadline correct gehaald heb omdat het 3 minuten duurt voor de pagina weer up is :(

Zal die crash van gisteren wel mee te maken hebben

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 21-08-2003 18:44 ]

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

M'n clowntje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Stefan Jonsson
19 jaar, matig vorm, gezond  
Een populair persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit:  Sverige  
Vastgestelde waarde:  23 000  Euro  
Loon:  720 Euro/week  inclusief een 20% Bonus  
Eigenaar:  Knallers  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    redelijk   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    zwak   Passen:    matig   
Vleugelspel:    slecht   Verdedigen:    slecht   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    matig

Met wat trainingen kan ie nog in mn elftal komen ook nog... ik bedoel... hijs nu 19... :)

Less = more

• Ronald Koeman
Wat een arrogante kwal zeg die Horachte van FC morgenster (II.4). Moet komende woensdag tegen hem in de beker en hij lacht me gewoon uit met m'n excellent middenveld.

@Maza:
Zou je zondag ff wat spelertjes van hem naar het ziekenhuis kunnen verwijzen? Dubbele beenbreuk voor Gerben Lemmens en ik maak weer een (theoretische) kans woensdag :P
Jamal schreef op 21 August 2003 @ 20:38:
M'n clowntje:
(clown)
Met wat trainingen kan ie nog in mn elftal komen ook nog... ik bedoel... hijs nu 19... :)
Hehe, tegen de tijd dat ie goed genoeg is voor je basiself van nu speel je V-IV divisie :P Bij elke week trainen dan ;)
yared schreef op 21 August 2003 @ 18:44:
Hattrick is weer eens beeeeretraag... kan niet eens even lekker erop vertrouwen dat ik een transfer deadline correct gehaald heb omdat het 3 minuten duurt voor de pagina weer up is :(

Zal die crash van gisteren wel mee te maken hebben
Ik denk dat ze gewoon servercapaciteit hebben ingeleverd sinds gisteren, zal binnenkort wel weer opgelost zijn (Hoop ik) :7

[ Voor 27% gewijzigd door Ronald Koeman op 21-08-2003 20:50 ]

Jamal schreef op 21 August 2003 @ 20:38:
M'n clowntje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Stefan Jonsson
19 jaar, matig vorm, gezond  
Een populair persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit:  Sverige  
Vastgestelde waarde:  23 000  Euro  
Loon:  720 Euro/week  inclusief een 20% Bonus  
Eigenaar:  Knallers  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    redelijk   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    zwak   Passen:    matig   
Vleugelspel:    slecht   Verdedigen:    slecht   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    matig

hm dan wil ik je verdere team niet kennen. Deze is echt zonde om ergens in te trainen. Kan niets behalve clown spelen :)

Ey Ronald, dat is een kameraad van me .. zijn team zuigt ook :P

Ennuh Maza ... waar denk jij mee bezig te zijn? 15 spelers waarvan 12 niet-geblesseerd, waarvan ik denk 1 coach = GEEN wissels!!

En wat nou als jouw net aangekochte topspelers (jaja hij heb er nog 1 voor veel poen gekocht) geblesseerd raken?

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 21-08-2003 20:56 ]

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:16
Hopelijk niet aan de te late kant: Inschrijven voor de GoT cup, nog mogelijk?

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 22:16
Aristos schreef op 21 August 2003 @ 21:35:
Hopelijk niet aan de te late kant: Inschrijven voor de GoT cup, nog mogelijk?
Uiteraard, we zijn nog niet begonnen, er zitten nog te veel teams in de normale cup.

Denk dat we over een week of 2 dat wel kunnen beginnen, maar dat zien we dan wel weer.

na mijn eerste aankoop heb ik nog een mooie 2de gedaan vandaag :D

Christer Wennbratt
11 066 000 Euro, 25 years, solid form
Has passable experience and inadequate leadership abilities [Head]

Playmaking: extra-terrestrial Passing: wretched
Winger: passable Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: poor

voor ongeveer 8,1mil gekocht :) en ik heb nog 4,4mil te besteden

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Kan iedereen zich inschrijven voor de GoT cup?

Less = more

Jamal schreef op 21 August 2003 @ 22:29:
Kan iedereen zich inschrijven voor de GoT cup?
Ja zeker

Anoniem: 90229 schreef op 21 August 2003 @ 22:28:
na mijn eerste aankoop heb ik nog een mooie 2de gedaan vandaag :D

Christer Wennbratt
11 066 000 Euro, 25 years, solid form
Has passable experience and inadequate leadership abilities [Head]

Playmaking: extra-terrestrial Passing: wretched
Winger: passable Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: poor

voor ongeveer 8,1mil gekocht :) en ik heb nog 4,4mil te besteden
Lees je de thread wel?

Vooral nog een keer quoten ;)

Ja, dan ziet ie tenminste zijn eigen tekst en ook gelijk dat ie gequote is, aangezien hij over mijn vorige bericht heeft heengelezen.

Anoniem: 42423 schreef op 21 augustus 2003 @ 20:54:
Ennuh Maza ... waar denk jij mee bezig te zijn? 15 spelers waarvan 12 niet-geblesseerd, waarvan ik denk 1 coach = GEEN wissels!!

En wat nou als jouw net aangekochte topspelers (jaja hij heb er nog 1 voor veel poen gekocht) geblesseerd raken?
Ja, sorry. Ik heb idd over je post heengelezen.

Ik ben nog niet klaar met aankopen doen, nog wat jonge spelers halen etc. Tevens ga ik ten Berge nog ruilen voor 2 defs. Waarvan ik Hoekwater toch maar gelijk weg ga doen denk ik.

En een geblesseerde is een gebleseerde. Je kan geen gelijk waardige vervanger klaar heb staan. Althans niet als je al een tijd bezig bent. Dat kost gewoon teveel geld aan salaris en je kan het geld beter ergens anders in investeren.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen bij deze de toto! Veel succes!!

Ruyven's Boys – Stiphout Vooruit
Egmond United – Korreweg Sport
FC Anoniem – Poldervogels
Aglardor – Cannabis High
Vipers United – Demons VF
1337s United – Feyenoordnr1
FC TikTak over rechts – Real Vjenne
GSV The BaileyBoys – Rood Wit
Fonky Family – Aristos FC
Real Zozieikdat – Oape City

2- Ruyven's Boys – Stiphout Vooruit
2-Egmond United – Korreweg Sport
1-FC Anoniem – Poldervogels
1-Aglardor – Cannabis High
2-Vipers United – Demons VF
3-1337s United – Feyenoordnr1
2-FC TikTak over rechts – Real Vjenne
1-GSV The BaileyBoys – Rood Wit
1-Fonky Family – Aristos FC
2-Real Zozieikdat – Oape City

Nou ik heb maar weinig vertrouwen in de GOTters deze week... excuses daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Maza .. ik zei het nog tegen schaapje van TBDU .. waarom hield hij die 20 jarige supernatural playmaker niet .... nou? Van wat je ervoor terug hebt gekocht ... 25 jaar .. :/ Het waren maar 2 stapjes naar extra-terrestial ... EN toekomstige speler van het nationale team. Nu heb je een Zweed terug gekocht + extra salariskosten.

Ikzelf heb btw allemaal jonkies ingekocht (heb nu echt h e l e m a a l niks meer, sta zelfs rood) Aan het eind van dit seizoen staan er gewoon 5 brilliant playmakers niet ouder als 21 op mijn middenveld .. (allemaal popular of sympathetic). Ik blijf ze gewoon lekker doortrainen .. Had jij ook gewoon moeten doen denk ik. Misschien zo nu en dan es 1 ervan verkopen en dan een hele goede aanvaller of verdediger kopen (jonkie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987

zozo een echt hattrick topic.. ik heb aardig wat deeltjes gemist zag ik...

Ik zie spelers van 11 miljoen voorbij komen, stadion inkomsten van 110000.

Mijn bank saldo is: 120 019 Euro (109 520) Euro

ik speel in VI.315

Zo maar eens ff kijken ik wat handige tips tegen kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75080

Anoniem: 34339 schreef op 21 August 2003 @ 22:37:
[...]

Vooral nog een keer quoten ;)
quote jij dan ook nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stadioninkomsten van 110000? Lol, ik heb inkomsten van tegen de 5 ton als mijn s tadion is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423 schreef op 22 August 2003 @ 00:10:
@ Maza .. ik zei het nog tegen schaapje van TBDU .. waarom hield hij die 20 jarige supernatural playmaker niet .... nou? Van wat je ervoor terug hebt gekocht ... 25 jaar .. :/ Het waren maar 2 stapjes naar extra-terrestial ... EN toekomstige speler van het nationale team. Nu heb je een Zweed terug gekocht + extra salariskosten.

Ikzelf heb btw allemaal jonkies ingekocht (heb nu echt h e l e m a a l niks meer, sta zelfs rood) Aan het eind van dit seizoen staan er gewoon 5 brilliant playmakers niet ouder als 21 op mijn middenveld .. (allemaal popular of sympathetic). Ik blijf ze gewoon lekker doortrainen .. Had jij ook gewoon moeten doen denk ik. Misschien zo nu en dan es 1 ervan verkopen en dan een hele goede aanvaller of verdediger kopen (jonkie).
Nou, door ze te verkopen kan ik me toch ergens anders op gaan richten kwa training. Ik ga nu defending trainen en is die binnenkort ook sterk, terwijl mijn middenveld dat ook is. Dan hoef ik straks alleen nog maar mijn aanval te versterken. En salarissen stijgen toch, dus het maakt niet of je een dure Zweed koopt dan of een Zweed traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jeej, mijn 17 jarige jeugdspeler is van goed naar uitstekend gegaan met verdedigen...Ik twijfel alleen nu of ik hem zal verkopen...Hij haalt 3 sterren, maar kep ook nog een andere 17 jarige redelijke verdediger...

Hmm iemand advies? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39378

niet verkopen:D die is hardstikke goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 22 August 2003 @ 09:53:
Jeej, mijn 17 jarige jeugdspeler is van goed naar uitstekend gegaan met verdedigen...Ik twijfel alleen nu of ik hem zal verkopen...Hij haalt 3 sterren, maar kep ook nog een andere 17 jarige redelijke verdediger...

ik zou hem verkopen aan foray 4ever. Die hebben nl. een uitstekende jeugdopleiding die bekend staat om zijn verdedigende toppers. Dus wil je echt het voetbal als totaal laten profiteren: verkoop hem aan dit team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 22 August 2003 @ 09:53:

Niet verkopen!! Train hem nog maar even door naar formidabel: levert hij nog 2x zoveel op! (tenzij je het geld nu nodig hebt natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 71987 schreef op 22 August 2003 @ 07:12:
zozo een echt hattrick topic.. ik heb aardig wat deeltjes gemist zag ik...

Ik zie spelers van 11 miljoen voorbij komen, stadion inkomsten van 110000.

Mijn bank saldo is: 120 019 Euro (109 520) Euro

ik speel in VI.315

Zo maar eens ff kijken ik wat handige tips tegen kom
don't worry, ik zit zelden boven een ton per transfer en Fonz is ons haantje ;)

Welkom, als je het spelletje leuk vindt dan raad ik je echt aan supporter te worden voor 20 euro per jaar :D

Lees vooral even de openingspost, anders worden je vragen daar heel snel naar toe verwezen. Maar als je het niet zeker weet, gewoon vragen, we doen hier niet aan n00b-slashen

* yared is tenslotte de supern00b 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ja zeker
Dan schrijf ik me bij deze in... of werkt dat anders?

Team Knallers (150079)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Devv05 is nog bezig met de site, als ie daarmee klaar is kun je je via die weg inschrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GoT Cup
oude site is online zie openingspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
2 - Ruyven's Boys – Stiphout Vooruit
1 - Egmond United – Korreweg Sport
2 - FC Anoniem – Poldervogels
3 - Aglardor – Cannabis High
1 - Vipers United – Demons VF
2 - 1337s United – Feyenoordnr1
2 - FC TikTak over rechts – Real Vjenne
2 - GSV The BaileyBoys – Rood Wit
1 - Fonky Family – Aristos FC
2 - Real Zozieikdat – Oape City

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 22 August 2003 @ 10:58:
GoT Cup
oude site is online zie openingspost
Da's een link naar de federatie/conference....

hier moet je zijn:
http://www32.brinkster.com/hattrickusers/

De ingeschreven teams zijn die van vorig jaar, dit hele gebeuren moet nog gereset worden, en dat komt dus beschikbaar als de nieuwe site wordt gelanceerd.(Toch devv?)

[ Voor 42% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-08-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67327

In mijn eerste Hattrick week heb ik Conditie getraind met dit als resultaat:
Vorm: +2 / -13
Conditie: +17
Ik wist dat conditie trainig vorm verlaagd maar zo erg?
Is dit normaal of heb ik gewoon pech.
Was van plan nog een weekje conditie te doen maar misschien stel ik dat nu wel uit tot de rustweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67327 schreef op 22 August 2003 @ 12:27:
In mijn eerste Hattrick week heb ik Conditie getraind met dit als resultaat:
Vorm: +2 / -13
Conditie: +17
Ik wist dat conditie trainig vorm verlaagd maar zo erg?
Is dit normaal of heb ik gewoon pech.
Was van plan nog een weekje conditie te doen maar misschien stel ik dat nu wel uit tot de rustweken.
Ja, -13 is niet heel uitzonderlijk hoor volgens mij. Maar als er al 17 spelers in conditie omhoog zijn, dan is dat toch voorlopig genoeg? Of kunnen die spelertjes van jou er niet genoeg van krijgen? :9
Maar ik zou niet meer verder conditietrainen, tenzij je seizoen toch al kansloos is, dan kan je gaan bouwen aan volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67327

Heb nog een kleine kans om degradatie te voorkomen, sta 7e in VI.50
Was liever in VII binnen gekomen maarja, dat heb je niet voor t uitkiezen.
Dus dan ga ik maar stoppen met conditie training.
Bedankt voor het snelle antwoord !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 67327 schreef op 22 augustus 2003 @ 12:49:
Heb nog een kleine kans om degradatie te voorkomen, sta 7e in VI.50
Was liever in VII binnen gekomen maarja, dat heb je niet voor t uitkiezen.
Dus dan ga ik maar stoppen met conditie training.
conditie word meestal getraind in de overgangsweken van het eind vh seizoen. dan speel je toch niet op zodag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67327 schreef op 22 augustus 2003 @ 12:49:
Zo gaat dat hier op het forum he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared snapt niet waarom vorm/conditie telkens zo hard achteruit lopen.
heeft de trainingintesiteit hiermee te maken?

Ik train op 97%

Keeper Trainers: 4
Assistent Coaches: 6
Sport Psychologen: 2
Woordvoerders: 2
Economen: 2
Fysiotherapeut: 5
Dokters: 1

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.