Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel IV] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:04
Op de sites van Targa staan niet de notebooks die via Lidl verkocht zijn. De XP10 had bijvoorbeeld twee maanden geleden een AMD 2500+, nu een 2400+. Verder heeft de XPII (die van 1499) een DVD-brander en een hele andere behuizing. Kortom, niet de zelfde notebooks :)

De XPII is overigens pas sinds een ruime maand verkrijgbaar dus dat zal ook wel de reden zijn dat er nog geen bios update is..

Ennuh, ik heb met mijn XP10 (2500+) ook nog geen vastlopers gehad. Heb wel direct de schijf leeg gemaakt, XP Pro er op gezet en zelf her en der drivers gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

toennet muis bij de lidl gekocht (10 euro): erg fijn muisje (wel een beetje te klein, maar is ff wennen denk ik)

en ook nog twee 500watt bouwlampen voor 12euro p/s gekocht voor mijn broer, mooie dingen, zien er stevig uit enzo...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iKiddo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:31
Hij is nu ook al een paar keer vastgelopen zonder spellen te spelen. Ik ga dus maar ff een memcheck downloaden...
Hij deet het (geloof ik) ook al voor de driver updates.
Het ligt niet aan de videokaart(-drivers) in ieder geval, want hij loopt ook met de Omega drivers vast.

Ik heb de Regio 1 (dure, tenminste 1499) laptop.

*edit* ik dacht dat het gewoon de XP10 was, maar je zal wel gelijk hebben. Volgens Windows en Linux heb ik een XP2500+ (1,86GHz ofzo). Ik heb de drivers van de meegleverde CD-ROM geinstalleerd (Via 4in1 was nieuwer dan die van tagra.de) en hoop dat hij nu minder vaak vastloopt.Ik hou jullie op de hoogte :)

*edit2* Ik heb memtest86 1x gedraaid (via cdrom+linux) en ik kreeg geen fouten. Ga em morgen langer draaien...

[ Voor 42% gewijzigd door iKiddo op 04-10-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Ik ben benieuwd. Toch vreemd dat ie zo vaak vastloopt. Misschien Targa even bellen, of anders via de CD-rom je installatie opnieuw doen. Weet je direct of het met de standaardinstallatie en drivers ook dezelfde problemen had.

Ik heb overigens een Targa XP10 maar dan met een 2500+, die van twee maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg J-force, Timmy & iKiddo ea... Hebben jullie ook een krekel in jullie Targa laptop?. Het is iets met de geluidkaart. net het getsjirp van een krekel om de zoveel seconden. Met oortelefoontje bij mij goed hoorbaar maar via de speakers ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Heb ik ook, alleen niet altijd. Ik heb het alleen bij sites met Flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iKiddo
De laptop lijkt nu niet meer vast te lopen met de 4in1 drivers van de meegeleverde CD-ROM (die is nieuwer dan die op de website, ook) maar ik speel niet veel spelletjes want me CS heeft onzettend last van lagshots (ligt niet aan connectie).
Kheb geen last van getsjirp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Over die TV-kaart van de Aldi: Als je goed kijkt zie je op het plaatje aan de onderkant van de backplate (moederbordkant) het IR oogje zitten.

Lijkt mij wel lastig, maar waarschijnlijk kan je via de muurreflectie wel de afstandsbediening gebruiken. (de muur werkt dan als een soort spiegel)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm nog even over het getsirp... Het bleek voornamelijk de cd-speler te zijn. Als ik die mute of zacht zet is het weg. Eerst had ik wel al in het mengtafeltje ALLE ingangen laten weergeven en alles wat ik niet gebruik/ken uitgezet. Dat scheelde ook al.

Probleem gelukkig verholpen dus.

Overigens ben ik uitermate tevreden met mijn Targaatje.
Het enige minpunt dat ik tot nu toe opgemerkt heb is de vrij kleine kijkhoek van het display. Vooral vertikaal. Ik vermoed wel dat dat hetzelfde is met heel veel laptops eigenlijk. Wel bij eentje die ik gezien heb bij een kennis in elk geval.
Hadden jullie trouwens ook het zweet in de schoenen staan toen jullie die beschermfolie van het display aftrokken? Nou ik wel. Dat zat véél te vast! Gelukkig allemaal goed gegaan.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iKiddo
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 23:18:
Hm nog even over het getsirp... Het bleek voornamelijk de cd-speler te zijn. Als ik die mute of zacht zet is het weg. Eerst had ik wel al in het mengtafeltje ALLE ingangen laten weergeven en alles wat ik niet gebruik/ken uitgezet. Dat scheelde ook al.

Probleem gelukkig verholpen dus.

Overigens ben ik uitermate tevreden met mijn Targaatje.
Het enige minpunt dat ik tot nu toe opgemerkt heb is de vrij kleine kijkhoek van het display. Vooral vertikaal. Ik vermoed wel dat dat hetzelfde is met heel veel laptops eigenlijk. Wel bij eentje die ik gezien heb bij een kennis in elk geval.
Hadden jullie trouwens ook het zweet in de schoenen staan toen jullie die beschermfolie van het display aftrokken? Nou ik wel. Dat zat véél te vast! Gelukkig allemaal goed gegaan.
Ging er heel makkelijk af bij mij.
Die kijkhoek vind ik niet zo erg. Het scherm ziet er een heel klijn beetje donkerder/lichter (afhankelijk van richting) uit, maar ik kan tekst nog heel lang blijven lezen.
Ik heb wel dat spooking (zo iets het het geloof ik, dat het beeld een beetje blijft hangen, met bijv. snelle spellen worden de spelers dan een beetje uitgerekt), maar vind het niet zo erg om mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 21:33

Brothar

meester

Over de Aldi TV-kaart:
Ik heb een andere TV-kaart (zonder radio) met de Philips 7134HL chipset. Die was, zonder radio, wezenlijk duurder.
Ik wil de Aldi kaart daarnaast zetten: dan heb ik Pictute in Picture (2 TV-windows), en kan ik TV-kijken en tegelijkertijd een andere zender opnemen.
Alleen het (softwarematig=via PC-processor) comprimeren van beeld (=werking als videorecorder) vereist volgens mij een PII 450 of hoger (Ook op mijn Athlon 1800+ loopt het niet lekker vind ik; ik heb tenminste de juiste instelling nog niet gevonden).
V.w.b. de Avermedia kaartjes: ik zoudan de voorkeur aan de studio-versie geven: die heeft een nieuwere chip (conexant) die niet op 9 bit maar 10 bit kleuren decodeert.
(dezelfde conexant chip zit in MSI PC@nywhere & Leadtek DeLuxe TV-kaarten.)
Maar zolang die conexant versie er nog niet is; dan maar de 7134 variant, daarvan weet ik dat er meerdere in 1 pc moeten kunnen.

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:29
Resistor schreef op 05 October 2003 @ 20:40:
Over die TV-kaart van de Aldi: Als je goed kijkt zie je op het plaatje aan de onderkant van de backplate (moederbordkant) het IR oogje zitten.

Lijkt mij wel lastig, maar waarschijnlijk kan je via de muurreflectie wel de afstandsbediening gebruiken. (de muur werkt dan als een soort spiegel)
Dat hoop ik dus niet want mijn computer staat zo dat er weinig te reflecteren valt via de muur. En ik wil de kaart bedienen vanuit de woonkamer, ir-ontvanger door de muur.

Zal de afstandsbediening het ook doen voor andere programma's??

Ik koop dat kaartje woensdag gewoon en als het niets is breng ik het wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
Aldi heeft in Oostenrijk haar laptop online. Vermoedelijk dat een dergelijke configuratie ook binnenkort in NL te verw88 is. Kijk op http://www.hofer.at/ voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 10:47
Beetje raar om misschien te vragen, maar die decoupeerzaag bij de Aldi voor 15 euro. Is dat wat of niet? Ik ga het wel proberen, maar toch... Moet zaterdag toch een hoedenplank maken, dus kan dan ook gelijk even testen :D

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 12:55
Resistor schreef op 05 October 2003 @ 20:40:

Voor zover ik weet zit daar de aansluiting voor de infrarood-sensor kabel, het zou inderdaad onzin zijn om daar een infrarood-oogje te bevestigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toastingnow schreef op 06 October 2003 @ 12:32:
Beetje raar om misschien te vragen, maar die decoupeerzaag bij de Aldi voor 15 euro. Is dat wat of niet? Ik ga het wel proberen, maar toch... Moet zaterdag toch een hoedenplank maken, dus kan dan ook gelijk even testen :D
Lijkt sprekend op een exemplaar dat ik eens heb gekocht, merk Meister, zitten plastiek tandwielen in. Prima om een keer een hoedenplankje te mollen, maar voor een zware verbouwing zou ik hem (als ie dat is) niet adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:01
[b][message=18920043,noline]Brothar schreef op 05 October 2003 @
Ik heb een andere TV-kaart (zonder radio) met de Philips 7134HL chipset. Die was, zonder radio, wezenlijk duurder.
Ik wil de Aldi kaart daarnaast zetten:
maar wat is jouw ervaring met die kaart zelf? wat is de resolutie? (640x480?)

edit:

nee het is hem toch niet... geen afstandsbediening.. mijn duits is niet zo goed ;)
http://www.medionshop.de/...bdad&ArtDetail.curritem=1

Afbeeldingslocatie: http://www.medionshop.de/articleimages/xxl/50005718.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door ultimasnake op 06-10-2003 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-01 08:22
Ik ben geloof ik toch minder wizard dan dat ik dacht.
Een TV Kaart staat al enige tijd op mijn verlanglijstje, met als doel een digitale videorecorder te maken. Maar dan wel afspelen op mijn tv.
Dan heb ik dus wat vragen: welke resolutie moet ik opnemen om fullscreen tv te kunnen kijken? En fullscreen op de monitor? En hoeveel MB is dan een uitzending van één uur? Met mono of met stereo geluid? En draait dat nou wel of niet soepel op een P3-600mhz-196mb? Vragen die in deze discussie niet beantwoord zijn.

Hoor het graag, dank je! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 10:47
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 13:21:
[...]

Lijkt sprekend op een exemplaar dat ik eens heb gekocht, merk Meister, zitten plastiek tandwielen in. Prima om een keer een hoedenplankje te mollen, maar voor een zware verbouwing zou ik hem (als ie dat is) niet adviseren.
Neuh...zou 'm echt alleen maar gebruiken om een hoedenplank te maken of af en toe een plank doormidden.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hemel.
TV max is iets van 576 x 704 dacht ik. Maar voor het normale werk kan je ook naar ik
meen 640x480. Hoeveel Mb 1 uitzending... tja dat hangt van de codec's af natuurlijk.
En welke codec je neemt hangt weer af van hoe snel je PC is. P3-600, forget it. Dan kan je geen Divx nemen. Maar maybe wel MJPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 23:35

ThaHandy

Discovery Channel

div-er schreef op 06 October 2003 @ 14:06:
Een TV Kaart staat al enige tijd op mijn verlanglijstje, met als doel een digitale videorecorder te maken. Maar dan wel afspelen op mijn tv.
Dan heb ik dus wat vragen: welke resolutie moet ik opnemen om fullscreen tv te kunnen kijken?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/tvreso.jpg
dat zijn welbekende tv resoluties
maarals je wilt opnemen kan je inpresiepe elke reso gebruiken
recording @ 1/2 pal reso is denk ik @max
En fullscreen op de monitor?
pal reso moet te doen zijn
En hoeveel MB is dan een uitzending van één uur? Met mono of met stereo geluid?
dat is heel verschillend :X
En draait dat nou wel of niet soepel op een P3-600mhz-196mb? Vragen die in deze discussie niet beantwoord zijn.
jah hoor ik heb et zelf eens getest op een cyrix 300 ( :X ) en draait allemaal vloeiend (tv)

[ Voor 7% gewijzigd door ThaHandy op 06-10-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar

Brothar

meester

De kaart waar ik het over had is de Terratec Cinergy 400 (http://productsde.terrate...de=thread&order=0&thold=0).
En daar ben ik best tevreden over. De resolutie moet ik even checken (ik kan nu niet bij die PC). Overigens, Terratec levert bij de kaart eigen software, en die vind ik plezieriger dan de WinDVR-set.
De beste opname (DVR) kreeg ik geloof ik inderdaad in 640*480 (maar die komt ook overeen met de TV-beeldlijnen). Maar met die PC (en die instellingen) moet ik nog eens mee vogelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Brothar op 06-10-2003 19:54 ]

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:27

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

div-er schreef op 06 October 2003 @ 14:06:
Dan heb ik dus wat vragen: welke resolutie moet ik opnemen om fullscreen tv te kunnen kijken? En fullscreen op de monitor? En hoeveel MB is dan een uitzending van één uur? Met mono of met stereo geluid? En draait dat nou wel of niet soepel op een P3-600mhz-196mb? Vragen die in deze discussie niet beantwoord zijn.

Hoor het graag, dank je! _/-\o_
Ik heb mijn standalone DVD player (de ALDI player van deze maand) via een TV kaartje aan mijn Pentium 200 MMX hangen. Het beeld wordt vloeiend weergegeven. Dus je P3 kan het makkelijk afspelen.

MPEG2 capturing kun je op je P3 wel vergeten. Als ik het doe van mijn sateliet kaart, dan kan ik beter mijn Athlon XP 2000+ alleen dat laten doen, anders trekt hij het niet. Ff getest voor je, 3 minuten is ongeveer 74 mb. Dus give or take 25 mb per minuut. Dus zo'n 1,5 gb per uur. Maar ja, dat hangt ook van de codec af die je gebruikt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb de aanbieding ook gezien... en ik ben wel erg geinteresseerd... maar:

Ik wil de kaart gebruiken om programma's op tv op te nemen. Een VCR dus. Nu vroeg ik mij af of dat de moeite waard is?! Ik heb veel "slechte" dingen gehoord over lost frames e.d. Hoe zit dat op een AMD Athlon 1.4 met 256MB en een 7200rpm/133ATA harde schijf?

En (beetje offtopic) welke software pakketten zijn geschikt voor het instellen van de opneem tijden enzo. Ik heb ergens mee gekregen dat er een website is waar je je programma's kunt aanklikken en dat die opgenomen worden. Volgens mij zit zo'n functie ook in myHTPC... of heb ik het mis?
Zijn die programma's ook in staat om in MPEG2 op te nemen? Of kan het systeem dat niet meer aan? Er zit nl. geen MPEG2 chip op deze TV kaart....

En over de kaart/software: zijn de problemen er nog dat sommige zenders niet (goed) weergegeven worden (ooit meegekregen) en dat zenders niet onthouden kunnen worden door de software (of kaart)?

Het moet natuurlijk allemaal wel lekker werken, anders kan ik net zo goed mijn videorecorder houden ;)

Iemand info of links?

Oh ja, en is het mogelijk om tijdens het opnemen alvast het begin te kijken? Deze functies (zoals time-shifting enzo) zijn wel beschikbaar op de HD-Recorders van bijvoorbeeld JVC. Lijkt me ideaal om dat op de pc te creeren.

[ Voor 11% gewijzigd door iAR op 07-10-2003 12:42 . Reden: Oh ja.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2003 @ 00:43:
Die tv-kaart is inderdaad van Avermedia. Ik heb hem al thuis liggen. In Oostenrijk zijn ze meestal wat eerder met die dingen. De software die erbij zit is zwaar BUTT. Verder zit het infraroodpoortje achter op de kaart ipv op de compoort. Dat is wel weer prettig.

Meer info kan ik wel geven als ik thuis ben ofzo..
Welke kaart van Avermedia is het dan precies? En is het met eventueel andere software wel een goede kaart? Goed beeld, ook om eventueel op dvd te branden? En is cablecr*pt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je wel goed tv kijken op full screen, bij een resolutie van 1600x1200?
en is er wel andere software te gebruiken, en welke raad jij aan?
weet je toevallig of de afstandbediening ook te gebruiken is met andere programma's?
45 euro is niet duur voor een kaart met die mogelijkheden.
denk daarom toch wel dat ik hem ga halen
morgen om 8 uur maar naar de aldi fietsen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

@zerosignal: showshifter

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik heb 'm net gehaald (tsja ken iemand goed die bij de aldi werkt dus had 'm als eerste, zo uit de vrachtwagen gehaald ;):P)

Ik heb 'm net aan de praat, t beeld is zeer goed, software is ook goed.

het is een AverMedia, AverTV WDM Video Capture (7134), althans zo heet de driver.
op de kaart staat ook aver media.
ik heb er foto's van gemaakt die ik strax (over een uurtje ofzo) ff online zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Voor tv programma's zie ook de recente henkleerssen in "PCTV is dat een goede keuze ??" topic. Kijk eens naar BorgTV kun je ook mee opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
Heb ff wat fotootjes gemaakt en 'm geinstalleerd :D

Kwaliteit vind ik eigenlijk best goed! Alleen snap k nog nie helemaal hoe je kanalen kan kiezen, 't lukt wel maar volgens mij nie hoe 't hoort maja :P

http://www.bakkerijkruimeltje.nl/tvkaart/

hier heb ik ff paar screenshotjes, + foto's van de kaart neer geplant

en tevens een filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 16:52
Ik ben wel benieuwd welke software er bij deze kaart zit, en of dat allemaal een beetje werkt. Vorig jaar zat er bij de aldi tv-kaart een minder fijn softwarepakket (cyberlink powervcr) dat de helft van de zenders niet vond :S Dat was destijds toch wel een beetje een afknapper.
En nog iets, waar zit de ontvanger voor de afstandsbediening aangesloten? Op de tv kaart zelf of in de seriele poort?

zit er toch aan te denken om mijn oude aldi tv-kaart met deze te gaan vervangen door deze, afstandsbediening lijkt me vooral makkelijk (en deze kaart heeft ook teletekst zie ik, kan ik me tv helemaal wegdoen :p)

(trouwens dat het beeld niet weergegeven wordt bij een screenshotje heeft te maken met de overlay functie van je videokaart)

[ Voor 17% gewijzigd door Emcee op 07-10-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
de software heet TVFM Tuner Video

de zenders vind hij wel redleijk, ik kan alleen TMF niet vinden ofzo maar ja... de rest is wel mooi :)
je kan ook nie alleen kanalen zoeke maar alle frequenties :D

ik ben er wel tevreden over zit nu lkkr tv te kijke op me tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukt het je om betaal zenders te ontvangen? Heb eens gelezen dat dit bij nieuwste kaarten niet meer zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 20:22:
lukt het je om betaal zenders te ontvangen? Heb eens gelezen dat dit bij nieuwste kaarten niet meer zou lukken.
dat kon geloof ik alleen met tv kaarten met de bt878 chipset, deze kaart heeft een philips saa7134 chipset dus dat gaat niet werken vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
no ggeen betaal zender ontvangen idd... maar k ben er wel tevreden over, net tijdens 't msnen gewoon tv zitte kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 20:22:
nieuwe versleuteling van canal+ sinds een half jaar (of zo) zorgt ervoor dat cabelcrypt allang niet meer werkt.. dus forget it..

@joost>toch nog vrij korrelig.. heeft de software noise reduction of iets anders? Kun je op een andere tijd op nemen met die software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
je kan idd opnemen op een andere tijd en je kan verschillende deinterlace dingen kiezen ofzo
de helderheid e.d. kan je ook instellen
de plaatjes zijn wat korrigeler idd, maar op m'n beeld ziet 't er wel perfect uit!

Oja die files waren btw eerst bitmaps dus maybe dat ze drom wat korrigeler zijn

[ Voor 19% gewijzigd door joostje op 07-10-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben heel tevreden over de plaatjes die je gepost hebt....
ik ga hem zeker halen!
weet je ook hoeveel ze er hadden bij de aldi waar jij hem gehaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
ja 2 grote dozen vol, denk een stuk of 60 zeker wel...
was in de aldi in goes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar

Brothar

meester

Ik vond het beeld erg rood. Dat moet je ook kunnen bijstellen.

Overigens, vanmiddag bij een kennis een Hauppauge (TV 2000 ?) gezien. Het was of ik écht TV keek; het beeld was beter dan bij mij op de Cinergy. Misschien een kwestie van een goede antenneverstreker, of wellicht (toch) een kwaliteitsverschil.
(Het oud gezegde zal wel gelden: alle waar is naar zijn geld. En voor die prijs vind ik de Avermedia een hele leuke kaart.)

Kanalen exact(er) afstemmen kun je doen door:
- de frequenties te downloaden van www.upc.nl
- dit (bij Windows XP) invoeren in de registry (= bijstellen kanalen: is hier een tip geweest toen ik eerder zelf afstemproblemen had).
vgl. Instellen TV-kaart "+"en "-" kanalen

[ Voor 104% gewijzigd door Brothar op 07-10-2003 22:31 ]

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

cool ik ga er eentje proberen te scoren :) lekker spongebob opnemen voor de kids :P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
ja rood enzo kan je bijstellen hoor

heb net ShowSHifter geprobeerd, kan nu ook tmf ontvangen :D alleen krijg m'n afstandsbediening nog nie helemaal werkend maar ja dat gaat ook wel lukken hoop k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-09 18:47
Ziet er allemaal goed uit. Ik ga er morgen maar eens even twee proberen te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Vanaf hoelaat zijn de aldi's overigens geopend, want dat kan ik nergens vinden op hun site. Want wil wel weten hoe vroeg ik morgen mijn bed uit moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:01
joostje wat is je ervaring met de afstandsbediening en andere apps op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb die tv-kaart vandaag bij aldi gehaald. heb alleen probleem met installeren van de bijgeleverde software. als ik de 'tv utility software' probeer te installeren, krijg ik de volgende foutmelding: 'Kan InstallShield Scripting Runtime niet installeren'. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Draai overigens win2k + sp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
Afstandsbediening snap k nog nie zo heel erg, heb er na m'n laatste post ook geen tijd meer voor gehad.

Ben nu @stage en heb net voor paar leraren ook ff zo'n kaartje gehaald dus ben ze nu ff aan het testen...

Met software die bijgeleverd is geen probleem, hier installeerde hij ook zo! Echter wel allemaal op Windows Xp getest!

Strax gaan we nog ff kijken naar andere software e.d. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem ook gehaald vanochtend
ben er best tevreden over.....
alleen het geluid bij tmf en mtv is klote!
de software valt me 100% mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

voor alternatieve afstandbediening software: www.girder.nl (niet getest met deze maar is heel algemeen bruikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
Volgens mij doet de afstandsbediening het niet met andere programma's. In Showshifter kreeg ik em in ieder geval niet aan de praat. Iemand het wel gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Heb ook even een kaart gehaald, en mijn eerste indruk is wel positief.
ik ga nu eerst eens even checken of alle kanalen goed gevonden worden, eens ff de upc frequentielijst erbij pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hoezit het eigenlijk met opnemen met die kaart? Kan je je eigen codecs gebruiken?
(kan met mijn Cinergy600 wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
xabre16v schreef op 08 oktober 2003 @ 12:19:
Hoezit het eigenlijk met opnemen met die kaart? Kan je je eigen codecs gebruiken?
(kan met mijn Cinergy600 wel)
De standaard software die erbij zit capt naar een mpeg file (video) of naar mp3 (radio), ik neem aan dat je met virtualdub e.d. prima codecs kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Ik was net bij de ALDI (pepernoten kopen :9), zag ik een paar van die TV-kaarten liggen. Ik ga er straks misschien een kopen, ik wil aleen eerst graag een ding weten: Kan deze kaart capturen op 640x480? Mijn vorige tv kaart kon dat namelijk niet (en 320x240 suckt gewoon).

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:23
Ik wil hem ook zo gaan halen, maar is het hier ook mogelijk om als je iets aan het kijken bent op pauze te zetten, en later weer verder te kijken als je terug komt ? (hij neemt het dan snel op oid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan een aantal zender niet vinden...
discovery en sbs6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen het kaartje gehaald en geinstalleerd (WinXP). Ging allemaal gesmeerd televisie, radio, afstandsbediening, top! Nu heb ik wat zitten uitproberen met het opnemen van televisie, maar dat krijg ik dus niet goed. Het beeld gaat ontzettend snel en de muziek blijft na het laatste frame nog een poos doorspelen. Heeft iemand anders dit ook?

Moeten we hier in NL pal of ntsc hebben?

En o ja, tmf en discovery kon ie bij mij eerst ook niet vinden, maar er zit ook een functie op waarmee je gedetailleerd kan zoeken en toen vond ie ze wel...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zoek ik gedetaileerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

trouwens borgtv werkt alleen met een bt8xx chipset. EN dat heeft deze kaart niet. Jammer eigenlijk. Die TVFM tuner die erbij zit aan software..vind ik namelijk een beetje shitty...
Ik had namelijk de oude tv kaart van de aldi (lifetec LT9415).. van alweer 3 jaar geleden (ja ja). Eigenlijk prima.. maar ik was toe aan upgrade.. met afstandbediening en zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb net de TV kaart van de Aldi gekocht en hij is makkelijk te installeren. De beeldkwaliteit (tot 64x480, ook capture) is prima. Alleen heb ik 1 probleem, ik heb BIJ SOMMIGE ZENDERS geen geluid. Het kabeltje is buitenom goed aangesloten; ik heb wel geluid bij BBC, NL3 en National Geographic channel maar bij de rest van de zenders niet (ik heb ze wel allemaal)....

Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

p.s. kabels zijn dus volgens mij goed aangesloten --> software?

Edit: Ik heb net gemerkt dat bij ALLE zenders ik soms wel en soms niet geluid heb. Het wisselt dus willekeurig af tussen geluid (goed geluid) en ruis.

Wie heeft dit probleem ook en wie weet er een oplossing voor?!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 14:57 . Reden: Nieuwe inzichten! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
knopje 'instellen' linksonder en dan bij het tabblad 'kanalen' even 'alle frequenties scannen ' aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

je kan em finetunen bij de setup, als je dat bedoelt

weet iemand hoe je hem always on top zet ?
Lama, heb em al

[ Voor 6% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 08-10-2003 14:58 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de naam van de kaart op de doos? Ik heb namelijk de kaart van vorig jaar en ik vraag me af of de drivers van deze kaart werken. Die van vorig jaar was een MD 5044.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 14:59:
Wat is de naam van de kaart op de doos? Ik heb namelijk de kaart van vorig jaar en ik vraag me af of de drivers van deze kaart werken. Die van vorig jaar was een MD 5044.
Deze kaart is een MD 2819
(de 'fabrikant' is avermedia)
en deze kaart heeft dezelfde chipset als de md5044 (saa7134)

[ Voor 11% gewijzigd door Emcee op 08-10-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op 08 October 2003 @ 15:09:
[...]
en deze kaart heeft dezelfde chipset als de md5044 (saa7134)
Dat is helaas nog geen garantie dat die driver gaat werken. Ik heb namelijk met veel moeite mijn kaart aan de praat gekregen met stukje oude en een stukje nieuwe driver van de md 5044. Nu heb ik alles draaiend alleen is mijn maximale volume ongeveer 2x zo zacht als de rest van mijn wave devices :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 14:46:
Ok, ik heb net de TV kaart van de Aldi gekocht en hij is makkelijk te installeren. De beeldkwaliteit (tot 64x480, ook capture) is prima. Alleen heb ik 1 probleem, ik heb BIJ SOMMIGE ZENDERS geen geluid. Het kabeltje is buitenom goed aangesloten; ik heb wel geluid bij BBC, NL3 en National Geographic channel maar bij de rest van de zenders niet (ik heb ze wel allemaal)....

Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

p.s. kabels zijn dus volgens mij goed aangesloten --> software?

Edit: Ik heb net gemerkt dat bij ALLE zenders ik soms wel en soms niet geluid heb. Het wisselt dus willekeurig af tussen geluid (goed geluid) en ruis.

Wie heeft dit probleem ook en wie weet er een oplossing voor?!
Ik heb precies hetzelfde probleem met het geluid. Wel heb ik een vrij lange kabel, misschien dat het daar aan ligt? Maar aan de andere kant, soms doet het geluid het wel (en dan ook perfect).

Waar heb jij je tv kaart geplaatst? De mijne zit vlak naast m'n geluidskaart (maakt niet veel uit volgens mij...)

edit: Ik heb gemerkt dat als het geluid het wel doet, en ik ga vervolgens wat opnemen, dat dan het geluid wegvalt (ruis) en voorlopig ook blijft ruisen (ook als de opname gestopt is). Wie heeft dit probleem ook? Of liever nog wie weet een oplossing?

edit2: dscaler (4.1.7) geinstalleerd, geluid werkt nu perfekt!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
Ben ik nu de enige die een probleem heeft met die kaart?

Windows ziet de tv kaart installeerd netjes alle drivers en zegt dat alles goed is, maar zodra de software klaar is met installeren krijg ik een error:

1628 kan installatie op basis van script niet voltooien

ik gebeld met medion maar die wisten niet wat het was.

er komt wel een icoontje in de taakbalk maar ik kan nix opstarten zonder foutmelding:

ERROR: Load Title image fail.

mij pc:

pentium III 450
320 mb geheugen
nvida gforce 2mx400 (laatste drivers 13 augustus)
direct x 9
creative live 5.1 geluidskaart

heeft iemand hetzlefde probleem?? (of de oplossing?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

RonaldKlijsen schreef op 08 October 2003 @ 16:19:
Ben ik nu de enige die een probleem heeft met die kaart?

Windows ziet de tv kaart installeerd netjes alle drivers en zegt dat alles goed is, maar zodra de software klaar is met installeren krijg ik een error:

1628 kan installatie op basis van script niet voltooien

ik gebeld met medion maar die wisten niet wat het was.

er komt wel een icoontje in de taakbalk maar ik kan nix opstarten zonder foutmelding:

ERROR: Load Title image fail.

mij pc:

pentium III 450
320 mb geheugen
nvida gforce 2mx400 (laatste drivers 13 augustus)
direct x 9
creative live 5.1 geluidskaart

heeft iemand hetzlefde probleem?? (of de oplossing?)
ook als je autorun menu niet gebruikt? Gebruik eens de onder je cd :\TVFLEET\Setup.exe.. misschien dat dat helpt . IK had namelijk het zelfde met het autorun menu... Raar ik weet het

Mmm hier al borgTV en Dscaler gebruikt ze werken alletwee niet.. of doe ik iets fout met dscaler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
henkleerssen schreef op 08 October 2003 @ 16:47:
[...]

Mmm hier al borgTV en Dscaler gebruikt ze werken alletwee niet.. of doe ik iets fout met dscaler?
borgtv gaat niet werken, quote van de borg tv website
bTV is a TV tuner program which works on TV tuner cards with BT848/878 chip.
It can replace original TV tuner software which is often a royal piece of crap.
dscaler zou eigenlijk wel moeten werken, maar ik krijg em ook nog niet aan de gang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
dscaler werkte bij mij ook niet heb volgens mij andere chipset nodig dan die philips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 16:01

I

ik heb de kaart ook gekocht. Wekt perfect moet ik zeggen software is ook wel goed. Mis alleen een aantal kanalen :( iemand enig id hoe je deze handmatig invoeren kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Dscaler.. heeft wel support voor deze kaart .. goed man ... zie hier: http://www.dscaler.org/phpBB/viewtopic.php?t=1055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
dscaler werkt nu wel goed bij mij (versie 4.1.7)
heb als kaart gekozen: medion tv-tuner 7134 mk2/3
en bij tuner: philips fq1216me mk3 (pal/secam multi)

en daarna bij channels even dutch upc frequency (nijmegen) geselecteerd (zelfde als in wageningen blijkt), even scannen en nu werkt het goed, kanalen staan zelfs in de juiste volgorde :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Emcee op 08-10-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Weet iemand hoe je met het bijgeleverde software pakket de zenders in een andere volgorde kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
AAC schreef op 08 oktober 2003 @ 17:09:
Weet iemand hoe je met het bijgeleverde software pakket de zenders in een andere volgorde kan zetten?
Bij instellingen en het tabblad 'groep' kun je zelf een lijst met kanalen samenstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus Aurelius
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10-2023
Emcee schreef op 08 oktober 2003 @ 17:02:
Werkt ook met Dscaler 4.1.8 en de zelfde hardware instellignen.

Ik krijg trouwens beter beeld met deze kaart dan met mijn onlangs overleden Leadtek Winfast TV2000 XP (Op de publieke zenders na dan). :)

[ Voor 19% gewijzigd door Marcus Aurelius op 08-10-2003 17:20 ]

In the end nothing really matters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
Iemand de afstandsbediening al aan de praat gekregen voor andere programma's. Is mij nog steeds niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
dscaler werkt nu ook hier :D

en afstandsbediening nog nie aan de praat neej... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
het probleem van de afstandsbediening zal wel zijn dat de receiver aangesloten is op de tv kaart, ipv op de seriele poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
Emcee schreef op 08 oktober 2003 @ 17:48:
het probleem van de afstandsbediening zal wel zijn dat de receiver aangesloten is op de tv kaart, ipv op de seriele poort
Daar ben ik dus ok bang voor, je zit dus vast aan de bijgeleverde software om tv te kijken en dan afstandsbediening is niet universeel te gebruiken. Ik had de kaart voor 50% voor tv kijken en 50 % voor de afstandsbediening. 50 % zeker dat ik de kaart weer terug ga brengen als de ab het niet doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
die afstandsbediening boeit me niet echt eigenlijk

vin de kwaliteit wel goed :D en die afstandsbediening gebruik k bijna toch nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 19:34
is er ook sofware om canel + te zien
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus Aurelius
fazertje schreef op 08 October 2003 @ 18:36:
is er ook sofware om canel + te zien
;)
Nee daarvoor heb je een tv-kaart met een BTxxx chip nodig, dus helaas. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
wie kan mij vertellen hoe de radio werkt ? verder met dscaler een aardige kaart, jammer dat de ab niet werkt in dscaler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Emcee schreef op 08 October 2003 @ 17:02:

Waar kan ik Dscaler4.1.7 downloaden. Op de homepage is 4.0.1 de laatste versie. Zou TVtool8.31 ook werken met deze kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
dscaler heeft ook een sourceforge pagina waar nieuwere versies altijd te downloaden zijn, sourceforge ligt nu kennelijk even plat, maar hier kun je 4.1.7 gewoon downloaden.

Ik las hierboven dat 4.1.8 ook al uit is, maar kan voor die versie even geen link vinden

Edit: ff zoeken leverde toch wat op download 4.1.8 hier

ook handig het dscaler forum: http://www.dscaler.org/phpBB/viewforum.php?f=1

[ Voor 27% gewijzigd door Emcee op 08-10-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus Aurelius
DScaler download (verschillende versies): http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=7420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, kzie ze. What about TVtool8.31? Gaat dat ook werken? Heb de kaart gekocht, maar bouw hem in mijn nieuw systeem, wat over 2 weken klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus Aurelius
Volgens mij is TVTool alleen voor nVidia kaarten. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Marcus_Aurelius schreef op 08 oktober 2003 @ 19:23:
Volgens mij is TVTool alleen voor nVidia kaarten. Correct me if i'm wrong.
Klopt als een bus, ben toch wel benieuwd of iemand de radio aan de praat heeft gekregen al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de radio doet het bij mij.....
alleen kan ik met de afstandbediening en de software het geluid niet harder en zachter zetten?
hebben meer mensen dit?
en hoe valt dit op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:00:
alleen kan ik met de afstandbediening en de software het geluid niet harder en zachter zetten?
hebben meer mensen dit?
Heb je daarvoor nog dingen in moeten stellen ? Ik heb gewoon de kabel in de kaart gestopt (in audio ja!) en in geen enkel programma wil ie 't doen (dscaler, en bijgeleverd programma)
Begin me toch af te vragen of ie misschien kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:00:
hebben meer mensen dit?
Heb je wel het programma quick TV opgestart(soort remote control icoon in traybar)? Dit proggie zorgt ervoor dat de signalen van de remote gelezen worden.

En met de radio geen problemen hier, werkte meteen goed.
Heb je daarvoor nog dingen in moeten stellen ? Ik heb gewoon de kabel in de kaart gestopt (in audio ja!) en in geen enkel programma wil ie 't doen (dscaler, en bijgeleverd programma)
Begin me toch af te vragen of ie misschien kapot is.
Met die kabel in je audio bedoel je toch wel de coax kabel voor fm radio? :) (en dan jack plugje van audio out naar audio in op het mobo)

[ Voor 37% gewijzigd door Emcee op 08-10-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 19:34
radio werkt gewoon
ik ben ff in de weer geweest met de staand van de antenne.
maar het beeld is beter dan het geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Emcee schreef op 08 oktober 2003 @ 17:02:

en daarna bij channels even dutch upc frequency (nijmegen) geselecteerd (zelfde als in wageningen blijkt), even scannen en nu werkt het goed, kanalen staan zelfs in de juiste volgorde :*)
Het een en ander werkt nu ook.. alleen die presets.. voor casema zijn niet zo toppie.. . maar ik vind het raar dat wanneer ik buiten dscaler venster, de muis beweeg dat die dan ff blijft hangen...
Btw.. welke deinterlace optie gebruiken jullie met dscaler?

[ Voor 12% gewijzigd door henkleerssen op 08-10-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mensen zullen we dit topic over ervaringen houden? Specifieke technische problemen horen in principe in losse topics :). Dit topic is er meer om over de apparaten te vragen en ervaringen uit te wisselen. Als problemen in losse topics staan, zijn ze in de toekomst wel weer terug te vinden, als ze allemaal in dit topic staan, niet echt :o.

Ok? :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar

Brothar

meester

Hiero: Ervaring MD2819 TV-kaart (=Aldi 8-10-2003)
[ Ervaring, Tips, Handige links - dus niet onder dit topic plaatsen ]

[ Voor 33% gewijzigd door Brothar op 08-10-2003 22:13 ]

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Misschien een stomme vraag: Maar is het ook mogelijk om die TV die je binnenkrijgt uit te zenden over het LAN? Lijkt me wel leuk Wireless TV kijken op de laptop in de tuin ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

CroitiX schreef op 08 October 2003 @ 21:50:
Misschien een stomme vraag: Maar is het ook mogelijk om die TV die je binnenkrijgt uit te zenden over het LAN? Lijkt me wel leuk Wireless TV kijken op de laptop in de tuin ofzo :D
Ja kan, moet je ff zoeken op GoT is al een paar keer voorbij gekomen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 23:09

UnderClock

Enjoy the silence!

CroitiX schreef op 08 oktober 2003 @ 21:50:
Om te voorkomen dat we te veel van koers raken in dit topic (word het met zo'n userbase geen tijd voor een speciale Aldi-TV-kaart thread?) kijk eens hier:
Draadloos tv-signaal doorzenden
en hier:
Geluid van divx over netwerk streamen
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.