The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Jups, daar kan je helemaal niets mee :-) Ik ben totaal niet sterk en gebruik al 12 kg minimaal voor biceps bijvoorbeeld. Dus dan is 10 euro nog steeds veel als je er maar een kleine tijd wat aan hebt.Gutteguttegut schreef op 16 September 2003 @ 21:24:
[...]
10 kilo is best weinig....ben je zo aan gewend.
Hier http://www.tokai.fr/support.html staat volgens mij een update dat ie divx 3.11 afspeelt + wma ondersteuning.
Niet gek voor Eur 199,--
"Soylent Green is people!"
Verwijderd
ik laat als ik terug ben meteen weten hoe die is!
ik heb al het een en ander getest in de perry, maar met 10 kg kan ik wel ff vooruitVerwijderd schreef op 16 September 2003 @ 21:40:
[...]
Jups, daar kan je helemaal niets mee :-) Ik ben totaal niet sterk en gebruik al 12 kg minimaal voor biceps bijvoorbeeld. Dus dan is 10 euro nog steeds veel als je er maar een kleine tijd wat aan hebt.
http://specs.tweak.to/6635
Verwijderd
Nette doos, kabel en Nero 5 meegeleverd. Buffer underrun preventie etc zit er ook op. Er staat Benq op de sticker en hij is geproduceerd in Juli 2003 dus een zeer modern ding
Wat me opvalt is de mooie en stevige afwerking van het stalen bakje er om heen. Bij mij Pioneer dvd 106/s is die iig veel normaler...
Hij ondersteunt btw veel meer formaten dan op de doos staat ! Ook PSX spellen en photo cd, enz kun je er mee kopieren. Hij lijkt te werken en ik moet hem nog proberen.
Er waren er nog twee over 'op kantoor' in Kaatsheuvel en ik heb er een van
Ik kijk nog wel verder wat er nog meer te melden is.
Verwijderd
bleek dat bij mijn ide instellingen niks op dma stond.
toe was hij ineens rete snel!
als je cd's op 54x brand duurt het minder dan 3 min voor een volle cd!
Verwijderd
Ik heb bij de meegeleverde Nero Tools gekeken en daar blijkt dat hij veel dingen ondersteund die mijn pioneer dvd nu juist niet ondersteund en omgekeerd
Een vraagje: wat is het formaat C2 Errors ? M'n dvd ondersteund dat schijnbaar wel maar deze niet ???
Ik hoop dat dit een goede is qua error correctie enzo, want daar heb je veel meer aan dan een hoge snelheid.
BTW het is een : Mitsumi CR-48XGTE
Op de Mitsumi site staat dat type niet vermeld ("cannot found" --> de jappen
De meegeleverde Nero 5.5 kun je btw wel updaten.
- XP3000+
- 2*256mb ddr400
- A7N8X-2.0 Mainboard
- 160gb hdd
- dvd brander / 5.1 sound / tv-radio kaart enz
verder is het dus een standaard aldi-lidl pc met alle toeters en bellen die je ervan verwacht, alleen een nieuwe toeter die ik tegen kwam zit volgens mij in de 7in1 cardreader:
Laad telefoonnummers op de SIM-kaart van GSM
weet je hoe handig dat is, ff je sim opslaan op je pc enz, wie weet wat voor chip kaarten je er allemaal nog meer mee kan lezen/schrijven...
prijs 1249 euro (zonder monitor, wel met muis en keyb)
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Ik wil nu niet ambetant doen maar die aanbieding is voor 23/09/2003Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 18:27:
Vanaf donderdag bij Lidl (België) een leuke draadloze muis voor €19,99
http://www.lidl.be/Conten...detail/1/index.jsp?id=856
lijkt dit wat? Zou ze graag kopen, maar kan er weinig over vinden.
verder nog een usb hub, laptops, usb stick en een 2.1 setje.
En niet vanaf donderdag...
Ik denk dat ik die muis ook ga kopen...
Volgens mij is het deze muis:
http://www.anubisline.com...ec.asp?id=90028&catid=003
Iemand al ervaring met muizen van typhoon? Zijn die te doen of af te raden???
"If it works, don't fix it"
Zie net dat het dezelfde muis is als ik heb.
[ Voor 13% gewijzigd door Stampre op 21-09-2003 18:50 ]
http://specs.tweak.to/6635
Wat voor videokaart zit er in dat kreng???Jimbolino schreef op 18 September 2003 @ 00:48:
25september weer een pc bij de lidl
- XP3000+
- 2*256mb ddr400
- A7N8X-2.0 Mainboard
- 160gb hdd
- dvd brander / 5.1 sound / tv-radio kaart enz
verder is het dus een standaard aldi-lidl pc met alle toeters en bellen die je ervan verwacht, alleen een nieuwe toeter die ik tegen kwam zit volgens mij in de 7in1 cardreader:
Laad telefoonnummers op de SIM-kaart van GSM
weet je hoe handig dat is, ff je sim opslaan op je pc enz, wie weet wat voor chip kaarten je er allemaal nog meer mee kan lezen/schrijven...
prijs 1249 euro (zonder monitor, wel met muis en keyb)
Ah van de targa website:
Grafik ATI® RADEON® 9600pro
- 128 MB DDR-RAM
- DirectX9
- AGP 8x
- TV / Radio Karte
- 2x VGA Ausgang
- digitaler Videorekorder
- Time Shifting Funktion
- multifunktionaler Videotext
- Funk-Fernbedienung
http://www.targa.de/cms/targa_1_577.php?produkt_id=262
[ Voor 16% gewijzigd door Matthijs op 21-09-2003 18:55 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
[ Voor 61% gewijzigd door Jimbolino op 22-09-2003 19:43 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Een ferm combitool (net nog fftjes gekeken in et krantje) voor 20 euro, et vremde is dat hij op de site voor 40 staat.
GEVONDEN!!!!
Combitool
[ Voor 101% gewijzigd door B_FORCE op 22-09-2003 19:53 ]
Enige minpuntjes aan het ding is de ietwat elcheapo afwerking, en hij ondersteund geen (jpeg) plaatjes, alleen een kodak-picture cd iets
[ Voor 32% gewijzigd door akoster op 23-09-2003 15:11 ]
I can see clearly now, the brain is gone...
Verwijderd
Heb zelf een tijdje een Daytek op de slaapkamer en bevalt uitstekend. Hij pikt meer dan mijn Loewe. (DVD+R). Menu's zien er wat cheapo uit maar beeldkwaliteit is redelijk goed. Afstandsbediening is erg onoverzichtelijk.zandpaddo schreef op 23 September 2003 @ 14:34:
Die daytek dvd speler van de mediamarkt is dat nog wat? 44 euro. Het ziet er el cheapo uit, maar hoe is de beeldkwaliteit, en de ondersteuning van de Dvd+R-R/+Rw-Rw standaarden?
Verwijderd
Dus subwoofertje en 5 luidsprekertjes. Iemand dit ding al gehaald, of ervaring mee? T merk was JDB. Nooit van gehoord eigenlijk. Ik heb ook al 2 flinke speakers aan mn stereo, maar wil nog surround speakers en subwoofer. Zou dit wat zijn?
Zie http://kruidvat.amercom.n...F23%2F2003+8%3A01%3A16+PM
http://www.lidl.nl/nl/ind...0929.p.Draadloze_telefoon
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
link naar de site
Scuba-diver
Verwijderd
Ik zag hem ook staan. Misschien leuk voor aan de computer (de rest van m'n AV apparatuur zit aan een goede (en dure) OnkyoVerwijderd schreef op 23 september 2003 @ 19:59:
Ik zag net in de kruidvat folder een surround set staan voor ongeveer €50,-
Dus subwoofertje en 5 luidsprekertjes. Iemand dit ding al gehaald, of ervaring mee? T merk was JDB. Nooit van gehoord eigenlijk. Ik heb ook al 2 flinke speakers aan mn stereo, maar wil nog surround speakers en subwoofer. Zou dit wat zijn?
Btwm hij lijkt wel verdacht veel hierop: http://www.kapaza.nl/detail/104725/
Schrijft in 640x480 in AVI/WAV... lijkkt me niet oprimaal...mearten schreef op 24 September 2003 @ 11:47:
bij de Duitse Lidl hebben ze morgen 25-9 een digitale video/foto camera een Aiptek DV3300, wat het verder is weet ik nog niet heb nog niets kunnen vinden er over.
link naar de site
Verwijderd
edit: deze dus http://www.lidl.nl/nl/ind....20031002.p.Notebook_2500
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 02:25 ]
ff een linkje naar de grote fotoVerwijderd schreef op 23 september 2003 @ 19:59:
Ik zag net in de kruidvat folder een surround set staan voor ongeveer €50,-
[ Voor 8% gewijzigd door Gutteguttegut op 25-09-2003 02:42 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
nee klopt het optimaal, maar dat ook bijna niet voor die prijs, volgens mij is het z'n spycam alleen dan wat groterWieMie schreef op 24 September 2003 @ 17:07:
[...]
Schrijft in 640x480 in AVI/WAV... lijkkt me niet oprimaal...
Scuba-diver
DVD-speler
• Dolby digital 5.1
• MPEG2/VCD/Kodak Image CD
• VFD/Led display
• scartaansluiting incl. scartkabel
• DTS op de digitale uitgang
• audio CD, MP-3, CD-R/CD-RW,
DVD-R/DVD+R,
i-VHS en video-uitgang
• digitale audio-uitgang
• optische digitale uitgang
• instelmenu's via beeldscherm
• hoofdtelefooningang
(incl. 3.- verwijderingsbijdrage)
per stuk
69.99
Hij heeft leuke spec's. Weet iemand ook wel type het is en waar ik meer info kan vinden?
Edit:
Het is en audiosonic 2011 DVD Video disc player.
Hij is regio vrij, op http://www.audiosonic.com/pages/page5.html zijn meer gegevens te vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Brokencore op 26-09-2003 16:33 ]
Tevion TV, 51 cm (zichtbaar), met virual dolby surround, 100 programmeerbare zenders, ATS, 2x scart, apparte aansluiting voor audio+S-video+composite, hoofdtelefoonaansluiting.

Dit alles voor 159,- euro's. Je krijgt ook nog 3 jaar garantie en je hebt de keuze uit zwart en zilver.
[ Voor 11% gewijzigd door voodooless op 26-09-2003 18:14 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
Voor de rest weet ik dr niets over, uiteindelijk had ie ze geld terug en een ander gekocht.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Idd dit lijkt mij ook wel een leuk dingetje.BHZ-Robert schreef op 26 september 2003 @ 16:27:
Deze week bij de aldi:
DVD-speler
• Dolby digital 5.1
• MPEG2/VCD/Kodak Image CD
• VFD/Led display
• scartaansluiting incl. scartkabel
• DTS op de digitale uitgang
• audio CD, MP-3, CD-R/CD-RW,
DVD-R/DVD+R,
i-VHS en video-uitgang
• digitale audio-uitgang
• optische digitale uitgang
• instelmenu's via beeldscherm
• hoofdtelefooningang
(incl. 3.- verwijderingsbijdrage)
per stuk
69.99
[afbeelding]
Hij heeft leuke spec's. Weet iemand ook wel type het is en waar ik meer info kan vinden?
Edit:
Het is en audiosonic 2011 DVD Video disc player.
Hij is regio vrij, op http://www.audiosonic.com/pages/page5.html zijn meer gegevens te vinden
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Die dvdspeler van de aldi lijkt me ook wel interessant. Maar vraag me af of ik niet beter een duurdere in de winkel kan kopen, wil niet een slecht budget apparaat.
Kan ik hier direct 5.1 boxen op aansluiten of heb je dan nog zo versterker nodig?
Ik wil eigenlijk een dvdspeler met boxjes.. en dan wel iets redelijks goed maar ook weer niet high-end duur. Ik wil diezelfde boxjes ook op me pc kunnen gebruiken, want anders heb ik 2x 5boxjes
[ Voor 19% gewijzigd door robbertb op 26-09-2003 20:55 ]
Iemand ervaringen met dit medion apparaat of klonen?
Anders is het een leuk apparaat met die afmetingen voor dat bedrag
Digital Media Junkie
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je hier nog een aparte decoder voor nodig.robbertb schreef op 26 September 2003 @ 20:41:
[...]
Die dvdspeler van de aldi lijkt me ook wel interessant. Maar vraag me af of ik niet beter een duurdere in de winkel kan kopen, wil niet een slecht budget apparaat.
Kan ik hier direct 5.1 boxen op aansluiten of heb je dan nog zo versterker nodig?
Ik wil eigenlijk een dvdspeler met boxjes.. en dan wel iets redelijks goed maar ook weer niet high-end duur. Ik wil diezelfde boxjes ook op me pc kunnen gebruiken, want anders heb ik 2x 5boxjes
Bij de Kijkshop hebben ze low-budget setjes incl. speakers.
Hm heb net een en ander zitten zoeken op internet.. maar mn voorkeur gaat toch uit naar complete setjes met radio erin enzoVerwijderd schreef op 26 September 2003 @ 21:47:
[...]
Waarschijnlijk heb je hier nog een aparte decoder voor nodig.
Verwijderd
das een geweldig ding.. ik heb hem ook en werkt perfectGaer schreef op 26 september 2003 @ 21:34:
[afbeelding]
weetniet hoe duur ie nu is, maar ik heb die ooit voor 40 euro gekocht, en hij werkt PERFECT!!Gaer schreef op 26 September 2003 @ 21:34:
[afbeelding]
Voor muis gebruik ik hem nooit, maar tiss een rlxt tekentablet!
Ik had eerst ook de A5 versie, maar die vond ik te klein..
volgens mij niet dit staat onder de specs:Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 21:47:
[...]
Waarschijnlijk heb je hier nog een aparte decoder voor nodig.
Dolby Digital 5.1 audio decoder (AC 3)
Dus volgens mij heb je geen aparte decoder nodig.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Hangt er een beetje van af wat ze met decoder bedoelen, is dat alleen een digitale uit of en 6 kanaals analoge uit. In het eerste geval heb je wel een decoder nodig en in het tweede gaval niet.schnumi schreef op 27 September 2003 @ 12:10:
[...]
volgens mij niet dit staat onder de specs:
Dolby Digital 5.1 audio decoder (AC 3)
Dus volgens mij heb je geen aparte decoder nodig.
Heb ook de Typhoon-muis, hij is iets breder dan een Logitech Pilot, wat ik jammer vind, maar verder doet ie het prima. Enige echte minpuntje is dat ie steeds na een minuut of drie in de slaapstand gaat staan, waardoor je eerst weer op een knop moet drukken om het ding aan te zetten. Maar daar wen je zo aan.
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Ik zit in een dilemma tussen deze laptop en deze promedion.Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 02:22:
zag vandaag dat er bij de Lidl een laptop in de aanbieding komt, prijs wordt morgen bekend gemaakt...
De Promedion wou ik nemen met de standaard Pentium4 2.4GHz DTP (Desktop), 40GB 5400rpm ipv 4200rpm, 2x256MB ipv 1x256, en 3jaar onsite garantie, ipv 2jaar. Dit zou me dan E1725,5 gaan kosten.
+ Voordelen zijn de grotere schermresolutie (1440*1050), meer videogeheugen (128MB ipv 64MB) en het kopen in een 'echte computerwinkel' en niet een supermarkt.
- Nadelen zijn dat de Promedion een desktop processor heeft, meer geld kost (scheelt 226,5 E'tjes), geen DVD-brander heeft en pas over 3 weken leverbaar is ipv aankomende donderdag.
In hoeverre maakt de hoeveelheid video geheugen in dit geval (128 ipv 64MB op je M10) uit? Welke zouden jullie kiezen?
[ Voor 26% gewijzigd door iKiddo op 27-09-2003 16:10 ]
Nadeel van de desktop processor is dat deze veel batterijtijd eet maar de betere schermresolutie is toch wel weer erg handig. Of dat ruim 200 euro extra waard is...
Ik heb de laptop van de Lidl (Targa XP10 Visionary met AMD 2500+) gekochtiKiddo schreef op 27 September 2003 @ 15:19:
[...]
Ik zit in een dilemma tussen deze laptop en deze promedion.
De Promedion wou ik nemen met de standaard Pentium4 2.4GHz DTP (Desktop), 40GB 5400rpm ipv 4200rpm, 2x256MB ipv 1x256, en 3jaar onsite garantie, ipv 2jaar. Dit zou me dan E1725,5 gaan kosten.
+ Voordelen zijn de grotere schermresolutie (1440*1050), meer videogeheugen (128MB ipv 64MB) en het kopen in een 'echte computerwinkel' en niet een supermarkt.
- Nadelen zijn dat de Promedion een desktop processor heeft, meer geld kost (scheelt 226,5 E'tjes), geen DVD-brander heeft en pas over 3 weken leverbaar is ipv aankomende donderdag.
In hoeverre maakt de hoeveelheid video geheugen in dit geval (128 ipv 64MB op je M10) uit? Welke zouden jullie kiezen?
bij de opening van een nieuw filiaal bij de Maxis in muiden voor maar E 1299,=
met vreemd genoeg vrijwel dezelfde specs.
Het is een zeer goede en snelle laptop en ik ben er erg blij mee.
De ATI Radeon 9600 64 mb is perfect.... Ik speel spellen zoals UT 2003,
Vietcong, SOF 2 & Fifa 2003 vloeiend zonder problemen en alles op het
hoogste detailniveau!
De grotere schermresolutie (1440*1050) van promedion vind ik nutteloos.
Ik vind 1024X768 goed genoeg.
Divx kijken op de tv via mijn laptop is ideaal.
Verder heb ik ook nog eens 3 jaar garantie + pickup service op de laptop. Mooier kan niet toch?
Dus ik raad je aan om voor de laptop van de Lidl te gaan!
Informeer snel bij de lidl of ze hem nog voor E 1299,= leveren in muiden....
Tsja.. hoe kun je deze verder uitbreiden? Is dit ook überhaupt mogelijk? Als die nummerweergave zou hebben, zou het niet mogelijk zijn in NL, want Duitse phones zijn weer anders dan Nederlandse.amsterdammertje schreef op 24 September 2003 @ 09:56:
Iemand bekend met onderstaand toestel? Is niet veel over te vinden op internet.....
http://www.lidl.nl/nl/ind...0929.p.Draadloze_telefoon
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Is het wat?
Verwijderd
komt heeel mooi geluid uit en een gruwlijke bass.
had ik niet verwacht. :d
Verwijderd
Ik ben ook wel geintresseert in deze laptop en heb hier en daar er al wat over gelezen maar is het ook echt wat ??Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 02:22:
zag vandaag dat er bij de Lidl een laptop in de aanbieding komt, prijs wordt morgen bekend gemaakt...
mijn vragen erover:
- zit er wel een normale toetsenbord indeling op en niet iets duits ofzo?
- hoelang gaat de accu mee als je hem daar op laat draaien?
- maakt hij veel lawaai?
- hoe groot is hij precies?
Ik hoop dat iemand mij op deze vragen wat antwoorden kan geven
Verwijderd
alles bij elkaar 55 eurootjes..
Werkt prima..
vet mooi geluid uit die subwoofer..
Alleen jammer dat er gen headphone aansluiting op zit
Zie ook het topic in OH.Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 01:30:
- zit er wel een normale toetsenbord indeling op en niet iets duits ofzo?
- hoelang gaat de accu mee als je hem daar op laat draaien?
- maakt hij veel lawaai?
- hoe groot is hij precies?
Toetsenbordindeling is VS. Geinstalleerde software in Nederlandstalig (indien mogelijk).
Accu doe je bij normaal gebruik zo'n 3 uur mee. Games en zware applicaties dan nog altijd zo'n 2-2,5 uur.
Lawaai: Valt erg mee. Het is een mobile processor dus minder warmte dan een normale. De fan is meestal uit maar springt af-en-toe aan.
Maat: Scherm is 15 inch, dus reken maar uit
Verwijderd
Het gaat me meer om de dikte van de laptop niet de grote sorry voor de onduidelijkheidTimmy schreef op 01 oktober 2003 @ 08:33:
[...]
Zie ook het topic in OH.
Toetsenbordindeling is VS. Geinstalleerde software in Nederlandstalig (indien mogelijk).
Accu doe je bij normaal gebruik zo'n 3 uur mee. Games en zware applicaties dan nog altijd zo'n 2-2,5 uur.
Lawaai: Valt erg mee. Het is een mobile processor dus minder warmte dan een normale. De fan is meestal uit maar springt af-en-toe aan.
Maat: Scherm is 15 inch, dus reken maar uitStaat vast ook wel op www.targa.de.
en nog een vraagje hoe presteerd de mobiele AMD XP processor nu ??
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Voor de Targa Visionary XP2 geldt (bxhxd) 345 x 48 x 285 mm. Deze weegt 3,6 kg volgens Targa.Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 16:33:
Het gaat me meer om de dikte van de laptop niet de grote sorry voor de onduidelijkheid
en nog een vraagje hoe presteerd de mobiele AMD XP processor nu ??
Voor de processor heb ik niet echt goed vergelijkingsmateriaal.
Verwijderd
?K1n9_N01z3 schreef op 01 October 2003 @ 16:34:
weet iemand of de tv kaart van volgende week een goeie is ?
hmm
waar gaan ze die verkopen?
zie hem niet op de aldi en niet op de lidl site..
voor de duidelijkheid op de chip staat :
1
2
3
| SAA7134HL CB2205 T1D0211 1 |
[ Voor 51% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 01-10-2003 17:36 ]
Steam Inventaris
zou hij het goed doen op een epia?
met een hamer past alles
Verwijderd
bij de tv kaart die ik op de site van medion heb gevonden staat niks vermeld over een afstandbediening... kun je de folder misschien eens inscannen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 00:20 ]
Gelukkig gaat het hier om de Targa Visionary XP10. Die is 325 x 27 voor (39) x 275 mm, 3,1 kg (incl accu).Timmy schreef op 01 October 2003 @ 16:46:
[...]
Voor de Targa Visionary XP2 geldt (bxhxd) 345 x 48 x 285 mm. Deze weegt 3,6 kg volgens Targa.
Voor de processor heb ik niet echt goed vergelijkingsmateriaal.
Steam Inventaris
Verwijderd
kun je met zo'n tv-kaart gewoon full screen tv kijken?
en hoe is de kwaliteit dan?
wel leuk dat er ook een video ingang op zit
denk wel dat ik hem ga halen
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 00:19 ]
laat maar goed lezen

[ Voor 25% gewijzigd door napp op 02-10-2003 12:08 ]
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Stereonapp schreef op 02 October 2003 @ 12:07:
heeft hij ook stereo of is hij enkeld mono
laat maar goed lezen
Dat zie je duidelijk op de folder...
edit: choesoow jei.
[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 02-10-2003 12:09 ]
Verwijderd
miscchien rijdt ik na school wel ff langs de aldi...
en neem ik een fodler mee die ik inscan
En heb je hem al gekocht?iKiddo schreef op 01 oktober 2003 @ 20:16:
[...]
Gelukkig gaat het hier om de Targa Visionary XP10. Die is 325 x 27 voor (39) x 275 mm, 3,1 kg (incl accu).
Ik heb hem nu ongeveer 2 weken en ben er uiterst tevreden over.
Targa Visionary XP10 met Mobile AMD® Athlon® XP-M 2500+ & AMD PowerNow rulezzzz!!
Steam Inventaris
Verwijderd
ik ga de kaart wel halen denk ik.....
altijd leuk om dingen op te nemen, en je hebt nu ook meteen analoge video ingang... kan ik oude filmpjes digitaliseren!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 20:58 ]
Voor zover ik weet is de software support op AverMedia producten in orde en ook de reviews die ik gevonden heb zijn positief. Voor dit geld ga ik er dus zeker eentje halen
Verwijderd
ik denk een die je op je compoort moet aansluiten..?
en ga zeker voor deze
bijgeleverde software powervcr II(geen idee bij deze), NOT DONE

[ Voor 11% gewijzigd door ThaHandy op 02-10-2003 18:05 ]
Dat is iets waar ik ook bang voor ben, dat er slechte software bij zit of software waar je niets aan hebt. Is het volgens één van jullie ook mogelijk om dan anders software te gaan gebruiken?ThaHandy schreef op 02 oktober 2003 @ 17:54:
....... bijgeleverde software powervcr II(geen idee bij deze), NOT DONEik zeg et maar ff
velen hebben er ook problemen me gehad
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
je denk toch niet serieus dat er geen andere software is ? nee de bijgeleverde software zal me me reet roesten, dat heb ik bij alles zo (kost alleen maar geld meestal).Stimpy001 schreef op 02 oktober 2003 @ 18:18:
[...]
Dat is iets waar ik ook bang voor ben, dat er slechte software bij zit of software waar je niets aan hebt. Is het volgens één van jullie ook mogelijk om dan anders software te gaan gebruiken?
Steam Inventaris
Zit een mooi beeldje in en prima geluid.
Hij kleurt ook mooi bij mijn Philips FR-966 receiver. Die is ook zilver kleurig.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ja, ik type dit nu op mijn nieuwe Targa (moet ong een beetje wennen aan het andere toetsenbord). De eerste indrukken zijn heel goed.J-Force schreef op 02 October 2003 @ 12:57:
[...]
En heb je hem al gekocht?
Ik heb hem nu ongeveer 2 weken en ben er uiterst tevreden over.![]()
Targa Visionary XP10 met Mobile AMD® Athlon® XP-M 2500+ & AMD PowerNow rulezzzz!!![]()
![]()
Ik heb alleen een beetje UT en CS gespeeld, om de grafische kaart te belasten, maar dat was te licht. (Zwaardere spellen heb ik nog niet, vanwege de slechte kaart in de andere computer hier.)
Ik heb trouwens een vraagje aan je. Die "Windows CD" die je erbij krijgt, kan je daarmee op een lege partitie (eventueel icm die recovery partitie) Windows installeren? Ik wil namelijk de harde schijf wat anders indelen en wil daarvoor eigenlijk de hele harde schijf leef halen, maar als het moet alleen de C:)?
Een vriend van me koopt de eerder genoemde Promedion (er waren maar 8 notebooks hier bij de Lidl en zijn laptops zou helemaal door zijn ouders betaald worden). We kunnen dus over drie weken als de Promedion in NL binnenkomt gaan vergelijken
Wat me het meest opgevallen is, is de stilte van het apparaat

*edit* een driver update heeft de geluidskwaliteit verbeterd. Het is natuurlijk nog steeds niet te vergelijken met een degelijke hifi-set, maar het klinkt nu in ieder geval degelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door iKiddo op 03-10-2003 12:46 ]
Verwijderd
9 Euro 99 Bij de LIDL.. hij werkt voor die 10 Euro erg fijn, en er zit een opbergzakje bij.
http://www.lidl.nl/nl/ind...ow.20031002.p.Pocket_muis
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 02:36 ]
[...]
Dat is iets waar ik ook bang voor ben, dat er slechte software bij zit of software waar je niets aan hebt.
[quote]
wat bij mij is:
* buggy
* kan niet lekker recorden
* kan niet de **+ en **- kanalen vinden

uiteraardIs het volgens één van jullie ook mogelijk om dan anders software te gaan gebruiken?
ik zelf gebruik Fly2000TV lecentie gekocht
anders zijn er wel ander efreeware progs en winampplugins oid (zoek oude topic maar et op
Ik denk dus dat de kaart ook gewoon van medion is
Cons:::BB4E
op het pcb van de afgebeelde tv kaart is duidelijk avermedia te lezen, dit kaartje lijkt nog het meest op de aver TV studio 203shameblaster schreef op 03 October 2003 @ 15:33:
OP de afbeeelding over die tv kaart is op de afstandsbediening gewoon medion te zien.
Ik denk dus dat de kaart ook gewoon van medion is
de afstandbedieningen zijn ook identiek voorzover ik kan zien. Maar misschien heeft avermedia in opdracht van medion een hele partij van dit soort kaartjes laten fabriceren, en zetten er dan hun eigen naam op.
is er al iemand die hier wat meer over zou kunnen vertellen? ben er wel benieuwd naar..Punksmurf schreef op 01 October 2003 @ 17:57:
als ik naar die specs kijk (450mhz, 128mb ram) zou ik zeggen dattie nogal behoorlijk relied op je processor of zie ik dat verkeerd? lijkt me niet lekker werken als je er nog wat apps bij draait..
zou hij het goed doen op een epia?
met een hamer past alles
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Je kan gewoon een 5.1 setje van je pc ook op de dvd speler aansluiten. Je hebt alleen tulp stekketjes nodig en niet van die koptelefoon gevallen, maar dat kan je zo bij een audio winkel kopen.robbertb schreef op 26 September 2003 @ 20:41:
[...]
En het apperaat werkt perfect, goed beeld, goed geluid ( via spdif naar denon AVR-1803), Hoe de decoder van de dvd speler zelf is weet ik niet.
Verwijderd
Waar heb je die driver updates vandaan?iKiddo schreef op 03 October 2003 @ 02:14:
*edit* een driver update heeft de geluidskwaliteit verbeterd. Het is natuurlijk nog steeds niet te vergelijken met een degelijke hifi-set, maar het klinkt nu in ieder geval degelijk.
Verwijderd
Meer info kan ik wel geven als ik thuis ben ofzo..
Via www.targa.co.uk (misgeklikt bij www.targa-online.com) kwam ik op http://service.actebis.com/Notebook/VisionaryXP10.html
(Soms loopt de laptop trouwens vast, maar ik heb het idee dat dat Windows is die moeilijk doet.)
Het werkt ook nog heh
If you choose to criticise you choose your enemies
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
[...]
Ja, ik type dit nu op mijn nieuwe Targa (moet ong een beetje wennen aan het andere toetsenbord). De eerste indrukken zijn heel goed.
Ik heb alleen een beetje UT en CS gespeeld, om de grafische kaart te belasten, maar dat was te licht. (Zwaardere spellen heb ik nog niet, vanwege de slechte kaart in de andere computer hier.)
------------------------------------------------------------------------------------
UT 2003, Vietcong, MOH, Fifa 2003 & SOF II heb ik op de laptop gespeeld op het hoogste detailniveau en dat gaat ongelooflijk goed

------------------------------------------------------------------------------------
[quote]iKiddo schreef op 03 October 2003 @ 02:14:
[...]
Ik heb trouwens een vraagje aan je. Die "Windows CD" die je erbij krijgt, kan je daarmee op een lege partitie (eventueel icm die recovery partitie) Windows installeren? Ik wil namelijk de harde schijf wat anders indelen en wil daarvoor eigenlijk de hele harde schijf leef halen, maar als het moet alleen de C:)?
Ik neem aan dat dit wel mogelijk is met de bijgeleverde cd, maar anders neem je toch een andere Windows XP cd?
[quote]iKiddo schreef op 03 October 2003 @ 02:14:
[...]
Wat me het meest opgevallen is, is de stilte van het apparaat

Deze driver-updates moet ik ook nog ff downloaden. Over de geluidskwaliteit ben ik trouwens tevreden (gamen met headset rulezzzzz).
Vreemd, bij mij is de laptop nog geen 1 keer vastgelopen. Gebeurt dit bij jou tijdens het gamen?iKiddo schreef op 04 October 2003 @ 00:45:
[...]
Via www.targa.co.uk (misgeklikt bij www.targa-online.com) kwam ik op http://service.actebis.com/Notebook/VisionaryXP10.html
(Soms loopt de laptop trouwens vast, maar ik heb het idee dat dat Windows is die moeilijk doet.)
Verwijderd
Hey bedankt voor de links. Had ik nog niet gevonden.iKiddo schreef op 04 October 2003 @ 00:45:
[...]
Weet je wel zeker dat je de XP10 hebt trouwens? Bij mij staat er XP op het type plaatje. Ik heb die van €1299. In noord nederland was een ander type van €1499 te koop. Is dat de XP10? Wel raar is dat op die site beide types EXACT de zelfde specs hebben! Wat is nou het verschil dan? Vind ik wel raar. Dus ik ga nog maar even niet updaten. Opvallend ook dat er voor de XP10 wél en voor de XP géén bios update is.
Overigens heb ik ook nog geen vastlopers gehad. Toch al heel wat uurtjes gedraaid. Deedtie dat ook al vóór het updaten?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 11:17 ]
Dit topic is gesloten.