[Pc / Laptop] Aanbiedingen Algemeen - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.549 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
Timmy schreef op 27 september 2003 @ 14:45:
[...]

Op de 2785 zit een XGA scherm. De 2775 is voorzien van een SXGA+ scherm.
Volgens deze site zit er in de 2785 een SXGA-scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-Force
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Timmy schreef op 29 September 2003 @ 08:52:
Als er de zelfde batterij inzit als bij de vorige Lidl actie, zo'n 3 uur. Natuurlijk wel afhankelijk van de programma's die je draait :)
Bedoelt hij niet hoe lang het duurt totdat de batterij vervangen moet worden?

Laatst kon ik met een volle batterij ongeveer 4 tot 5 uur gamen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:10
PatMan schreef op 29 September 2003 @ 11:00:
Volgens deze site zit er in de 2785 een SXGA-scherm.
Komt niet overeen met de dealerinformatie van Jewel die ik voor mij heb liggen. Er zijn een aantal upgrades te krijgen maar geen betere schermen.

Brilliant 2775 / 15"SXGA+ / MP3 speler / ATIM9 64MB/ TV-out / Firew. / USB 2.0 / zonder FDD
Intel PIV 2.4GHz / 256MB / 40GB / 24x Combo

Brilliant 2785 / 15"XGA / MP3 speler / ATIM10 Radeon 9600 64Mb / TV-Out / USB 2.0 / zonder FDD
AMD 2500+ / 256Mb / 40GB / 24x Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

De 2785 heeft inderdad een XGA scherm, en bij Jewel doen ze niet aan schermupgrades.

(en wanneer leren ze nou eens het verschil tussen MB en Mb daar... Toen ik er werkte heb ik dat bijna overal zitten verbeteren als ik iets tegenkwam, maar nu zijn ze weer net zo hard bezig met het verkeerd doen blijkbaar :) )

Hoe werkt dat eigenlijk bij de Lidl als je zo'n ding wilt halen? Voor de deur kamperen, en alstie opengaat iets wat op een filiaalmanger lijkt zoeken?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Ik heb die van mij twee maanden geleden gekocht en toen was er vanwege de vakantie nauwelijks iets te doen. Ze zeiden toen wel dat het voorheen altijd erg snel ging, meestal waren ze binnen een uur uitverkocht.

De meeste filialen gaan om half negen open. De notebooks liggen niet in de schappen, dus even de filiaalmanager opzoeken en hij/zij neemt vervolgens met jou de inhoud van de doos door. Effies een krabbeltje zetten dat je alles in goede orde hebt ontvangen, betalen en voila. Vergeet overigens niet de laptoptas, die waren ze bij mij vergeten omdat ie apart verpakt was.

Oh ja: controleer de werking voor je de winkel verlaat. Later je notebook ruilen of terugbrengen heeft geen zin. Je ondertekent een overeenkomst zodat problemen niet door Lidl maar door Targa afgehandeld worden.
En wellicht ten overvloede nogmaals: De "geld terug garantie" geldt niet voor notebooks/pc's.

[ Voor 6% gewijzigd door Timmy op 29-09-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Maar hoe zit het bij de lidl dan met hardware? Ik heb wel eens gehoord dat er in die pc's van hun in eens andere (in hun ogen gelijke) hardware zit dan in de folder staat en dat je dus naderhand geen aanspraak op de folder meer kan maken (in de trent van sorry meneer maar tis wysiwyg)..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik neem aan dat je ze niet kan bellen om er eentje te reserveren? :)

edit:

Hm, nevermind, volgens de site niet...

Daarom kunt bij de servicelijn (en evenmin in onze filialen) geen artikelen reserveren.

[ Voor 59% gewijzigd door Chakotay op 29-09-2003 18:34 . Reden: Hm, [quote] werkt niet binnen [edit] :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Uhmmie schreef op 29 September 2003 @ 18:22:
Maar hoe zit het bij de lidl dan met hardware? Ik heb wel eens gehoord dat er in die pc's van hun in eens andere (in hun ogen gelijke) hardware zit dan in de folder staat en dat je dus naderhand geen aanspraak op de folder meer kan maken (in de trent van sorry meneer maar tis wysiwyg)..
Als dat zo zou zijn is het puur bedrog, in de folder staat nergens dat de inhoud kan afwijken. Als ze aan bedrog doen hebben ze zowieso geen poot om op te staan als je moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Uhmmie schreef op 29 September 2003 @ 18:22:
Mocht dat zo zijn dan staat de wet aan jouw kant en kan je natuurlijk gewoon je ding terugbrengen en je geld terug halen. Lijkt mij geen enkel probleem.
Overigens heb ik het door jou geschetste verhaal nog nooit eerder gehoord en in mijn PC zitten precies de componenten die in de advertentie (en op de doos) stonden.
Chakotay schreef op 29 September 2003 @ 18:30:
Ik neem aan dat je ze niet kan bellen om er eentje te reserveren? :)
Nope, gewoon vroeg opstaan :P Bij de vestiging in Alkmaar waar ik 'm gehaald had hadden ze toen zo'n 40 exemplaren staan (en ik kwam rond 10 uur)...

[ Voor 20% gewijzigd door Timmy op 29-09-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik ga donderdag ochtend iig ff bij de lidl kijken :) want ik ben echt druk opzoek na een goeie laptop :D..

Die pc was toen trouwens bij de AH gekocht.. Daarom vroeg ik me dus af of de lidl ook van die vage acties had :S..

[ Voor 36% gewijzigd door Uhmmie op 29-09-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Kan je trouwens met creditcard betalen daar? De infolijn is net dicht, en op de website kan ik er niets over vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Creditcard? Nope. Wel met je pinpas.
Uhmmie schreef op 29 September 2003 @ 18:51:
Die pc was toen trouwens bij de AH gekocht.. Daarom vroeg ik me dus af of de lidl ook van die vage acties had :S..
Ah, dat was een Micromaxx. Da's een laptop uit de Medion-stal, die altijd bij Aldi verkocht worden. Ik heb een Medion laptop gehad maar was daar absoluut niet tevreden over, voelde goedkoop aan, was lawaaiig en warm, heel erg warm. Heb 'm toen maar weer teruggebracht en toen mijn huidige Lidl laptop gekocht. Kortom, ik kan 'm aanbevelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36
Heeft er iemand een plaatje van de usb-stok, die je erbij krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Bij de laptop? Da's geen bijzondere ofzo... Bij mij was 't een blauw plastic dingetje van 32Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Hoeveel mensen gaan er morgen bij Lidl voor de deur liggen om zo'n notebook te bemachtigen? :Y)

* Timmy vindt 't toch wel jammer dat ie twee maanden geleden z'n notebook bij Lidl heeft gekocht...

Wel zonde dat je 'm niet, net zoals bij Aldi, kan inruilen omdat het ding niet aan je verwachtingen voldoet of defect is. Voor 50 euro extra had ik wel zo'n DVD-fikker willen hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spideramn
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Timmy schreef op 01 oktober 2003 @ 13:49:
Hoeveel mensen gaan er morgen bij Lidl voor de deur liggen om zo'n notebook te bemachtigen? :Y)

* Timmy vindt 't toch wel jammer dat ie twee maanden geleden z'n notebook bij Lidl heeft gekocht...

Wel zonde dat je 'm niet, net zoals bij Aldi, kan inruilen omdat het ding niet aan je verwachtingen voldoet of defect is. Voor 50 euro extra had ik wel zo'n DVD-fikker willen hebben :9
* spideramn ga het probere
8:30 gaat de lidl open denk dat ik om 8 uur er heen ga fietsen, ben ik er ong 8:15
das hopelijk ruim op tijd om er eentje te bemachtigen.
Zo weinig laptops zullen er tog ook weer ni aanwezig zijn, of zijn er mensen die er in 1 keer 10 meenemen :o :+

Hoe laat was jij bij de lidl Timmy en moest je lang wachten op je laptop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Ik was er in vakantietijd dus kon om 10 uur gewoon naar binnenstappen en toen had de filiaalmanager nog een stapel in z'n kantoortje staan. Kortom, geen idee hoe het nu zal zijn :)

Als er een rij staat dan kan het best lang duren. De filiaalmanager neemt namelijk met de koper elke keer de inhoud van de doos door en tekent dat af op een formulier. Vervolgens moet jij je gegevens invullen en een handtekening zetten en dan kan je betalen. Ik ben toen al met al zo'n 15-20 minuten binnen geweest.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik zit er toch ook wel over te denken om rond 8:15 voor de lidl te staan :D.. Nu maar hopen dat alle filialen (of iig die in Nijmegen :P) ze op voorraad heeft en dat ik niet de hele dag op de levering moet gaan wachten ;)..

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 01-10-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik stond er vorige x om 0800 om 0815 stond er al een rij :P van 6 mensen ze hadden 9 lappies. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spideramn
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 01 oktober 2003 @ 18:32:
Ik stond er vorige x om 0800 om 0815 stond er al een rij :P van 6 mensen ze hadden 9 lappies. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen
oei, dat wordt vroeg opstaan, ga denk ik 10 min eerder weg. Nu maar hopen dat er geen rellen ontstaan :X heb geen zin om voor een laptop te vechten :/

maar bij ons zijn er 2 lidl's die net 5-10 min op de fiets van elkaar liggen. ff gokken welke ik zal neme... van huis uit zijn ze beide even ver weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ik kan helaas pas volgende week aan geld komen... Dat word een probleem als ik een Lidl bak wil halen, iemand 1499 over die ie een weekje kan missen? :+

Jammer dat ze niet aan reserveren doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Twee tot drie maandjes wachten dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
ik heb besloten dat ik hem ga halen :D.. Wish me luck ;) misschien een idee om een honkbal knuppel mee te nemen ? :P whahaha *geintjuh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spideramn
  • Niet online
ej, zit nu ff in het krantje te leze, is die pocket muis iets???
ni veel verstand van 800 dpi genoeg? of moet ik voor een echte gaan?

Zo'n touchpad zuigt volgens mij heel erg...

p.s. 9.99 kost hij, merk typhoon

[ Voor 11% gewijzigd door spideramn op 01-10-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Hoe zijn die laptops eigenlijk verpakt? :D ik moet met het openbaar vervoer en ik hoop maar dat dit te doen is :S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Mijn Lidl laptop was twee maanden geleden verpakt in een stevige doos met een hengsel er aan. De doos is niet echt groot. Gewoon de laptop verpakt in schuimspul met in de doos tevens een aparte verpakking voor software, CF-kaart, handboek enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Uhmmie schreef op 01 October 2003 @ 21:46:
Hoe zijn die laptops eigenlijk verpakt? :D ik moet met het openbaar vervoer en ik hoop maar dat dit te doen is :S..
Standaard laptop verpakking gewoon. Dus best goed.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

spideramn schreef op 01 October 2003 @ 21:01:
ej, zit nu ff in het krantje te leze, is die pocket muis iets???
ni veel verstand van 800 dpi genoeg? of moet ik voor een echte gaan?

Zo'n touchpad zuigt volgens mij heel erg...

p.s. 9.99 kost hij, merk typhoon
Iemand in mn werkgroep @ school heeft zo'n ding, trust me, die wil je niet :)

Geen idee wie dat ding ontworpen heeft, maar zelfs dat bolletje wat aan een iMac hangt en muis genoemt word is ergonomischer :)

Hij is ongeveer 2 cm breed en hoog, 6 cm lang, kleine knopjes, en een scrollwieltje van nog geen 2mm breed... Ik krijg al RSI als ik er naar kijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Hoe laat opent de LIDL eigenlijk?

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

0830 iirc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou hem bijna gaan halen. Jammer van het scherm.

15" XGA TFT ,resolution 1024 x 768

(link: http://www.targa.co.uk/cms/targa_2_459.php?produkt_id=271)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Deel 3 ligt vanaf nu met smart op jullie te wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHH!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHH!!!!!!!!

genoeg geschreewd....
Mijn verhaal:

Ik woon in Den bosch en wil de laptopt uit Regio 1 hebben...
Dus ik lekker vroeg met de trein naar Utrecht.
Kom ik in de LIDL, nee is uitverkocht... :(
SHIT!!!!
Naar een andere LIDL...
"Sorry meneer maar die meneer daar heeft de laatste laptopt gekocht"
:( :( :(
Er brak iets in mij...
Ik kon niets meer zeggen
Ik ben weer naar Den bosch gegaan

ZONDER laptop!!!!
;( ;( ;(

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
IkBenAlles: ik weet hoe je je voelt.. Ben ook 2 lidl's afgeweest.. Eerste lidl stonden al 6 man te wachten (kwam een half uur voor openingstijd aan).. maar toen de winkel open ging hadden ze maar 5 laptops *zucht*.. Toen snel naar een andere lidl in een dorp verder op.. en daar was ik ook net 5 minuten te laat :S was ik daar nu maar meteen heen gegaan :( *snif*.. Ben nu ook weer thuis na 5 uur klote zonder laptop.. Achjah.. Denk dat ik nu maar op de nieuwe jewel ga wachten met die nieuwe intel processor + radeon 9600 ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, jammer dat jullie em ook niet hebben... :/

Uhmmie: komt Jewel ook met een Intel/M10 bak? Welke word dat? Ik ken alleen de AMD/M10 2785 (die ik nu waarschijnlijk ga halen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Chakotay: Ik weet nog geen type nummer ofzow.. Ben uit irritatie dat ik geen laptop had maar ff gaan shoppen in Nijmegen ;) en ik ben bij 1 winkel verteld (nadat de verkoper even zo vriendelijk is geweest jewel op te bellen) dat er dus over ongeveer 6 weken zo'n Contrino + M10 laptop van hun uitkomt.. Specs zouden over een kleine week bekend zijn :D.. Maar ik denk dat ik toch liever op deze wacht dan dat ik die 2785 waar jij het over heb haal.. Ben nu toch wel meer dan 1500 pleuro kwijt ;) en dan heb ik liever maar meteen iets met die centrino proc ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Zonde dat het niet gelukt is :(

Het is elke keer weer afwachten hoeveel exemplaren een filiaal binnenkrijgt, blijkbaar deze keer niet zo veel als vorige keer. Toen had het filiaal in Alkmaar waar ik langs was geweest zo'n 50 exemplaren ontvangen.

Het schijnt overigens dat Aldi binnen enkele weken weer gaat volgen. Even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik had gewoon zo iets van een groot filliaal zal ook wel meer laptoppies krijgen ;) niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Ik ging toen naar de vestiging die in een minder welgestelde buurt ligt. Leek mij dat daar minder klanten zouden zijn die bijna 1500 euro zouden willen neertellen. Ik heb overigens geen idee of ze bij het andere filiaal in Alkmaar sneller uitverkocht waren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Uhmmie schreef op 02 October 2003 @ 12:30:
Chakotay: Ik weet nog geen type nummer ofzow.. Ben uit irritatie dat ik geen laptop had maar ff gaan shoppen in Nijmegen ;) en ik ben bij 1 winkel verteld (nadat de verkoper even zo vriendelijk is geweest jewel op te bellen) dat er dus over ongeveer 6 weken zo'n Contrino + M10 laptop van hun uitkomt.. Specs zouden over een kleine week bekend zijn :D.. Maar ik denk dat ik toch liever op deze wacht dan dat ik die 2785 waar jij het over heb haal.. Ben nu toch wel meer dan 1500 pleuro kwijt ;) en dan heb ik liever maar meteen iets met die centrino proc ;)..
Hm, klinkt wel interessant... Maar als ik zie dat de 8070 (Centrino/M9) met minimale specs al tegen de 1700 euro is, wil ik niet eens weten wat een Centrino/M10 combo gaat kosten bij hun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
ALDI - Echte 2.8 GHz Multimedia entertainment notebook

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_43/BILD01.JPG
klik op plaatje voor.... grote versie!

SPECS:
• Mobile Intel® Pentium® 4 Processor
• 15' beeldscherm
• 2 in 1 DVD/CD brander
• 60 GB harddisk
• Wireless LAN extreem snelle draadloze internettoegang*
*(op voorwaarde dat men ter plaatse beschikt over een WLAN/Access Point)
• 512 MB Werkgeheugen DDR RAM ultra snel PC333
• nVidia GeForceFX Go 5300 64MB DDR RAM AGP 8x met TV out
• incl 64 MB USB Geheugenpen
• 3 in 1 kaartenlezer
• 4 x USB 2.0
• 10/100 Mbit Fast-Ethernet LAN
• Intern 56k modem (V.90)
• FireWire IEEE 1394:
• Digital audio out (S/P-DIF optisch)
• Microsoft XP Home Edition SP1 (Voorgeïnstalleerd en op Recovery CD)
• WorksSuite 2003
• Medion® Power Cinema
• Incl. helpdesk 365 dagen per jaar
• incl. draagtas
• 3 jaar garantie

per stuk
1549.-

[ Voor 4% gewijzigd door mmedia op 20-10-2003 12:39 . Reden: naam Aldi toegevoegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Kopietje vanuit het andere topic.

Aangezien er blijkens de lidl.de site ook binnen enkele weken weer een van hun een laptop aanbieding is te verwachten heb ik maar even een vergelijking gemaakt.

• De prijs van de Lidl laptop is natuurlijk nog niet bekend maar deze lag in het verleden altijd 100 euro hoger dan in Duitsland;

LidlAldi
Prijs€ 1499 (???)€ 1549
ProcessorAthlon XP Mobile 2600+Mobile P4 2,8 GHz
ChipsetVIA KT 400A?
RAM512 Mb DDR PC3200512 Mb DDR PC2700
Harde schijf60 GB (Toshiba/4200 Rpm)60 Gb (Hitachi/4200 Rpm)
Beeld15,1" XGA (1024x768)15" XGA (1024x768)
ATI Mobility Radeon 9600 64 MbGeForceFX Go 5300 64 Mb
GeluidAC97 2.2 compatible/Dolby 5.1AC97 2.2 compatible/Dolby 5.1
Accu6000 mAh6600 mAh
DVD/CDDVD+R 2,4x/DVD+RW 2,4x/CD-R 16x/CR-RW 8x/DVD 8x/CD-ROM 24xDVD+R 2,4x/DVD+RW 2,4x/CD-R 16x/CD-RW 8x/DVD 8x/CD-ROM 24x
AansluitingenWLAN (22 Mbit/s)WLAN (54 Mbit/s)
1x Firewire1x Firewire
3x USB 2.04x USB 2.0
1x infrarood1x infrarood
1x serieel1x serieel
1x parallel1x parallel
1x PCMCIA type 21x PCMCIA type 2
1x monitor1x monitor
1x PS21x PS2
1x RJ11 (modem)1x RJ11 (modem)
1x RJ45 (netwerk)1x RJ45 (netwerk)
1x microfoon1x microfoon
1x audio out (s/pdif)1x audio out (s/pdif )
1x TV-out1x TV-out
Afmetingen (mm)345b x 48h x 285d330b x 42h x 280d
Gewicht (kg)3,53,6
Extra's32 Mb USB geheugenpen64 Mb USB geheugenpen
Geintegreerde geheugenkaartlezersGeintegreerde geheugenkaartlezers
NotebooktasNotebooktas
DJ Audio functie-

[ Voor 4% gewijzigd door Timmy op 21-10-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Timmy schreef op 20 October 2003 @ 15:08:
Kopietje vanuit het andere topic.

Aangezien er blijkens de lidl.de site ook binnen enkele weken weer een van hun een laptop aanbieding is te verwachten heb ik maar even een vergelijking gemaakt.

Twee opmerkingen:
• De prijs van de Lidl laptop is natuurlijk nog niet bekend maar deze lag in het verleden altijd 100 euro hoger dan in Duitsland;
• Aldi spreekt over PC333 DDR geheugen. Ze zullen wel PC2700 of PC3200 bedoelen;

pc 2700 dus (pc3200 == 400 mhz)

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje met mijn md 6100. De geforce4 488 go pakt de nieuwe nvidia drivers niet. En met de oude drivers krijg ik rare kleuren bij Halo. Kent iemand dit probleem? Welke drivers kan ik anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
K1n9_N01z3 schreef op 20 October 2003 @ 15:17:
[...]

pc 2700 dus (pc3200 == 400 mhz)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
MyCom heeft de komende weken ook een paar leuke laptop-aanbiedingen
ASUS A2530XP voor € 1499,- een HP voor € 1199,- en een Toshiba Centrino voor € 1999,-

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel geluid die aldi laptop maakt ?
En hoelan g de batterijen ongeveer mee gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Zal wel zo'n 3 uur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

http://www.compies.nl

Daar staat ook een laptop voor 450 euro!
Er staat alleen erg weinig info bij, en je moet ook vooruit betalen enzo dus ik vraag me af of het wel betrouwbaar is... :/

Specs:
Intel p4 2.0ghz (centrino is niet meer leverbaar)
30 gb harddidsk
512 mb ddr sdram
Dvd/cdrw combo drive
15 inch Xga TfT
Wlan
56k modem
Windows xp pro
2 jaar garantie onsite systeem

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

kan toch niet voor dat geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik wil binnekort een notebook aanschaffen en nou ben ik aan t twijfelen tussen deze twee:

Aldi Notebook:
Mobile Intel® Pentium® 4 Processor 2.8 GHz
15' beeldscherm
2 in 1 DVD/CD brander
60 GB harddisk
Wireless LAN extreem
512 MB Werkgeheugen DDR RAM ultra snel PC333
nVidia GeForceFX
Go 5300 64MB DDR RAM
incl 64 MB USB Geheugenpen
3 in 1 kaartenlezer
10/100 Mbit Fast-Ethernet LAN
FireWire IEEE 1394:
Incl. helpdesk
365 dagen per jaar
incl. draagtas
3 jaar garantie

per stuk
1549.-

en de Jewel Brilliant 2785:
PROCESSOR Mobile AMD Athlon XP-M processor 2500+
CHIPSET Via KT333
BEELDSCHERM 15" XGA+ TFT (1024x768)
GEHEUGEN 2 SO-DIMM 512 mb DDR SDRAM-PC2100 Sockets
VIDEO ATi M10
64MB DDR Dedicated videogeheugen
PCMCIA 1x Type II, Cardbus
STORAGE CD Rewriter/DVD Combo
10/20/30/40/60/80 GB of groter 2.5" harddisk naar keuze
SOUND AC97 (Soundblaster compatible)
2 Speakers ingebouwd
VOEDING Smart Li-Ion batterij
230v Adapter
EXTRA MP3 speler in voorkant
incl tas zal deze ongeveer 1350,- worden

Het gaat me nu vooral om de prestaties in games welke van de twee zal beter presteren? De aldi laptop omdat ie een 2.8 ghz tov van 2500+ heeft, of de jewel omdat ie een radeon 9600 tov van een geforce 5300 heeft. En het verschil in geheugen pc 2700 (aldi) tov van pc2100 (jewel).
De extra snufjes (dvd-brander, wireless, usb-pen) op de laptop van de aldi zijn leuk, maar voor mij niet doorslaggevend aangezien ik deze denk ik toch niet veel ga gebruiken. Wat is volgens jullie de beste keuze?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Kennelijk wel. :P
De vraag is alleen of je daadwerkelijk krijgt wat ze aanbieden op de site... dadelijk krijg je een doos met stenen of een of andere rotte laptop.
Als ik in Rotterdam woonde zou ik een afspraak maken bij dat bedrijf om die laptop is te bekijken, zodat je weet wat je koopt en uiteraard ook persoonlijk ophalen, dat je alles kunt checken voordat je betaald. :)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 16:26

vanDaal

-ismeereentje

Saedbanken schreef op 22 October 2003 @ 11:34:
http://www.compies.nl

Daar staat ook een laptop voor 450 euro!
Er staat alleen erg weinig info bij, en je moet ook vooruit betalen enzo dus ik vraag me af of het wel betrouwbaar is... :/
Zie ook dit topic:

Aanbieding Betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 15:29
kan iemand commentaar geven op deze aanbieding van de kijkshop ?

is het wat ?

http://www.kijkshop.nl/on...exPageID=25&FlexPageMode=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Daar kan ik niet in.
Waarom staat dat topic niet in een van de techforums? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
Ziet er leuk uit, enige nadeel dat het een gewone pentium III is, dus hij zou nog wel aardig wat lawaai maken. Het is wel een bekend merk, en 'schrok' ook van de zeer goedkope prijs.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
En heeft er al iemand die notebook van de Aldi opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Meerwijck schreef op 22 oktober 2003 @ 16:47:
En heeft er al iemand die notebook van de Aldi opgehaald?
Wat wil je er over weten? :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Calitomnication schreef op 22 oktober 2003 @ 16:49:
[...]

Wat wil je er over weten? :)
Bevalt hij, want ik wil hem misschien ook gaan halen.
Nog geen problemen gehad, weet je misschien al iets over de batterij hoe lang die mee gaat uurtje of 2/3/4 ?
Kan je een beetje gamen?
En is dat videokaart geheugen nou shared of eigen geheugen?
Is het een mooie tas die erbij zit, daarmee bedoel ik kwaliteit?
Het beeld?
En natuurlijk ook het gewicht

[ Voor 8% gewijzigd door Tije op 22-10-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Dom foutje gemaakt door mezelf te Quoten |:( :/

[ Voor 91% gewijzigd door Tije op 22-10-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ja kan iemand een review of zo maken van die laptop van de aldi.
Gewoon uiterlijk paar benchmarktestjes of zo....

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Niet online

Joker

Hier een review van de Aldi/Medion notebook. Hij wordt ook vergeleken met de laatste Lidl aanbieding.

http://www.pcwelt.de/ratgeber/hardware/34921/index.html

-edit-
Vreemd. De Medion komt op de tweede plaats in de totaalranglijst, de Target van Lidl op de vierde. En dat terwijl de Target op vrijwel alle onderdelen net wat beter scoort. Behalve de processor (maar dan alleen op lichtnet; de P4 in de Medion schakelt terug naar 1.6Ghz op batterijen).

http://www.pcwelt.de/news/hardware/discounter/34853/9.html
http://www.pcwelt.de/news/hardware/34764/

[ Voor 57% gewijzigd door Joker op 22-10-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Hoe zit het eigenlijk over het algemeen met de service van medion, als er iets met een computer/ laptop van hen aan de hand is helpen ze dan goed, gaat het allemaal snel?
En hoe is de kwaliteit uberhaupt van die dingen?

[ Voor 1% gewijzigd door Tije op 22-10-2003 19:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLS
  • Laatst online: 06:49

MLS

Over die nieuwe Aldi Laptop 40100:
Is het bij jullie ook zo, dat iedere 20 seconden die ventilator weer begint te loeien voor 15 seconden en dan dus weer 20 seconden zijn klus houdt? Zelfs als je helemaal niets doet en er geen applicaties draaien in Windows...

Dit is irritanter dan dat hij gewoon continu draait, zeker omdat hij ff zo´n opzwiepend geluid maakt.
Verder lijkt het een mooi dingetje.

[ Voor 12% gewijzigd door MLS op 22-10-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkshop aanbieding

De specificaties van de Fujitsu Amilo D7500 zijn:
- Intel Pentium III 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
- Harde schijf: 20 GB. Drive: 8/20 DVD
- Intern geheugen: 256 Mb SDRAM
- Scherm: 15'' TFT XGA
- Modem: interne 56 Kbps
- Netwerk adapter 10/100 Mbps LAN
- Windows XP Home edition NL
- Videogeheugen: S3 Savage tot 32 MB
-Audio: On Board CS4299 AC97 Codec
- Poorten: PCMCIA sloten, 2 x USB, IEEE 1
- 1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT
- Li-Ion batterij. TV-out uitgang
- Incl. MS Works Suite 2001 NL
- 1 Jaar pick-up en return garantie + helpdesk
- Geen 16 dagen omruilgarantie
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/ks68304m.gif
€ 599

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ja, op die kijkshop aanbieding zit ik ook te vlassen. Het is net het laptopje dat ik zoek. Al dat geweld bij de Aldi en Lidl (voor > 1400 euro) heb ik niet nodig. Nee liever juist een klein bescheiden laptopje. Ik ga er toch geen games op doen. Hoogstens ooit een DVDtje op kijken. Zo dat goed gaan op die kijkshop aanbiedingen?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat die Amilo van 1400 naar 600 is afgeprijsd is natuurlijk bullshit.
Het is meer consumentjes trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

tsja die kijkshop aanbieding... ik zat er eerst zelf ook naar te kijken maar begin toch wel te twijfelen... trouwens, volgens mij ist geen desktop CPU, dat zijn alleen de 1100 en de 1000 mhz versies meen ik... maarja het kan ook niet veel zijn voor 600 euro... EDIT: en als het geen mobile pentium is, zal die wel een klere herrie maken lijkt me zo...

en idd ist wel een desktop CPU, zoals in de tech specs te lezen valt. (gedownload van fujitsu-siemens.nl) maarja dan nog, zon mooi groot scherm, ik ga hem denk ik toch maar halen...

(offtopic) trouwens, hij heeft alleen usb 1.1 maar wel firewire :S kun je die firewire ook omzetten naar usb 2.0 dmv kabeltje ofzo? (/offtopic)

[ Voor 48% gewijzigd door MellyVille1 op 23-10-2003 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meerwijck schreef op 22 October 2003 @ 19:11:
Hoe zit het eigenlijk over het algemeen met de service van medion, als er iets met een computer/ laptop van hen aan de hand is helpen ze dan goed, gaat het allemaal snel?
En hoe is de kwaliteit uberhaupt van die dingen?
Bij Medion moet je met alles levertijd van ongeveer 10 werkdagen rekenen om nieuwe of gerepareerde prdoukt terugu hebt. 20 minuten voordat je iemand telefonisch aan de lijn hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

MellyVille1 schreef op 23 October 2003 @ 07:26:
en idd ist wel een desktop CPU, zoals in de tech specs te lezen valt. (gedownload van fujitsu-siemens.nl) maarja dan nog, zon mooi groot scherm, ik ga hem denk ik toch maar halen...
Mmmm, kun je een linkje geven naar die specs? Ik heb me lam gezocht, maar kon alleen dingen vinden over de nieuwe D serie met pentium IV en ATI Readon....

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

MLS schreef op 22 oktober 2003 @ 19:41:
Over die nieuwe Aldi Laptop 40100:
Is het bij jullie ook zo, dat iedere 20 seconden die ventilator weer begint te loeien voor 15 seconden en dan dus weer 20 seconden zijn klus houdt? Zelfs als je helemaal niets doet en er geen applicaties draaien in Windows...

Dit is irritanter dan dat hij gewoon continu draait, zeker omdat hij ff zo´n opzwiepend geluid maakt.
Verder lijkt het een mooi dingetje.
Dat is bij mij ook zo, maar voor mijn gevoel draait hij korter, zo'n seconde of 5.
Ik krijg iedere keer de neiging om whhhoeeiiii! te roepen als hij weer aangaat :+

Bij zwaardere applicaties draait hij wel continu.

Ik had 3dMark03 er op gedraait, en ik had zonder de instellingen te verandereren al 1667 3dMarks. Dat lijkt mij heel redelijk, of niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Resistor op 23-10-2003 09:23 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe luid is luid met die medion :D

Luid zoals mijn koeler op mijn p2 350 of luid zoals de Spire op mijn amd xp1700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Laatst online: 17-11-2020
Afgelopen woensdag Laptop van Aldi gehaald. Bevalt goed tot nu toe, maakt alleen wel een beetje veel lawaai. Vraagje aan collega bezitters: Bij het instaleren van de accu zag ik een plastic lipje in het app. zitten. Moet dat eruit getrokken worden en waarvoor is dit. Er staat niets over in de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

@ Devet, Laat het lipje ajb zitten. Als je hier aan trekt heb je de HDD in de handen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
Dat zal ik dan maar doen dan!!! 8)7. Bedanki _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Ik ben nu ook aan het werk op de laptop en hij bevalt goed, dat steeds opspinnen van de fan is idd nogal irri, kan je die niet gewoon constant maar dan iets langzamer laten draaien?
en ik heb volgens mij 1 dode pixel dat is een beetje jammer maar verder prima ding :)
Ik weet alleen niet of de ingebouwde wifi wel zo fijn is ga het nog ff testen met een PCMIA kaartje denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opspinnen fan = inderdaad erg irritant. Er is inmiddels een topic over geopend: Verwijderd in "Ventilator Aldi Notebook Medion MD40100"

Bij mij zit er ook één dode pixel in (rechtsboven).
Het gekke is dat mijn broer de vorige aanbieding van de Aldi heeft gekocht (laptop met 2.6 Ghz) en daar was bij het eerste gebruik ook een dode pixel op dezelfde plaats. Na een week gebruik was deze ineens weer ´levend´. Erg vreemd, maar misschien gaat de dode pixel op de nieuwe laptops ook weer ´leven´...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar uhm hoe luid is dat dan ?

Beetje een stofzuiger of dat nog niet ? :)
Waarmee kan je het vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar uhm hoe luid is dat dan ?

Beetje een stofzuiger of dat nog niet ? :)
Waarmee kan je het vergelijken

En hoelang kun je er mee werken op de batterij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 19:58:
Kijkshop aanbieding

De specificaties van de Fujitsu Amilo D7500 zijn:
- Intel Pentium III 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
-
Hier heb ik zo mijn twijfels van .. ik heb nl nog nooit een PIII-M 1200 gezien. Ik heb zo het vermoeden dat het in dat geval een Celeron Tualatin is. Desalnietemin een nette aanbieding IMO.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooper
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03-2022

Wooper

Docent CMD

ik heb de aldi medion 40100 gekocht en ben er best tevreden over.

ik heb er alleen meteen windows xp afgegooid en windows 2000 erop gezet.
Het installeren van windows 2000 gaat zonder problemen met de driver cd-rom die er voor winxp word bijgeleverd. (je moet wel ff sp4 erop zetten ) en dan vind ie ook de laatste usb2 controller.

ik heb op dit moment nog maar 1 probleem, en dat is dat me hotkeys niet werken. (e-mail, browser, dualview, quick-resolution change, wifi) . Op zich zou je zeggen dat dat geen probleem is, nou hier dus wel. Je MOET namelijk de wifi hotkey gebruiken om de wifi hardware-matig te activeren en weer de-activeren.

Dus nog even een tijdje aan een kabeltje hangen en wachten tot medion de win2k drivers voor de hotkeys op de site zet en dan vrijheid :).

of heeft er iemand toevallig een andere oplossing voor het probleempje

**
de drivers die op de cd staan van de winxp hotkeys, zijn dus de enige die niet werken voor win2k.
**

[ Voor 6% gewijzigd door Wooper op 27-10-2003 00:51 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

bobsnl schreef op 26 oktober 2003 @ 18:46:
[...]

Hier heb ik zo mijn twijfels van .. ik heb nl nog nooit een PIII-M 1200 gezien. Ik heb zo het vermoeden dat het in dat geval een Celeron Tualatin is. Desalnietemin een nette aanbieding IMO.
Nee het is een pentium-III desktop model processer dat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Vandaag nieuw mediamarkt krantje binnengekregen, staat nog niet op de website, maar ik zal ff de specs geven, (geen laptop):

Fujitsu Siemens Scaleo 600 30160 DVD±RW:

Intel pentium 4 Proc. met HT technologie 3,00 GHz(800FSB)
512 MB DDR-RAM
160 GB @ 7200 rpm
256 MB DDR-RAM nVidia FX5600 Ultra Gamer Videokaart +TV-out
diksdrive 1,44 mb
4x dvd rewriter
16x dvd-rom
10/100 netwerkaansl./IEEE-1394 FireWire
56 K modem/ 16-bit geluidskaart on-board
Incl. toetsenbord+wheelmuis
6-in-1 geheugenkaartlezer
Crappysoftware zoals XPhome ed
>>>>>>€1249<<<<<<<

Dit is toch geen normale prijs voor dit systeem?!?!?!?!? Ik zat er aan te denken om een laptop vd lidl/aldi te kopen maar als ik dit soort aanbiedingen zie heb ik ernstig de neiging om me huidige PC te vervangen voor dit soort systemen.

Dr staat ook een leuke laptop aanbieding in:

Microstar MD 40736 2530 DVD-RW:

Intel Pentium 4 proc. 2,50 GHz
15" XGA TFT
512 MB DDR-RAM
30 GB harde schijf
max 64 MB videokaart
DVD-ReWriter/DVD-ROM Combo Drive
56 k Modem/16 bit geluidskaart onboard
10/100 Netwerkaansl.
XP Home+pinnacle Instant copy
>>>>€1333<<<<

Stel, je zou tussen deze 2 systemen moeten kiezen, en je grootste voorwaarde is dat je op een "gewoon goede kwalitiet" dus geen uitzonderlijke kwaliteit de nieuwste spellen kunt spelen, dan ga je toch voor de laptop als je 2de voorwaarde is dat je mobiel wil zijn?(weet iemand misschien type videokaart?) Ik ben namelijk ernstig aan het twijfelen tussen nieuwe PC of Laptop.

Of zijn de Aldi/Lidl laptops van dusdanige kwaliteit dat ik bovenstaande wel kan doen; dus de nieuwste spellen op redelijke kwaliteit spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door SanderWit op 27-10-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
Was de nieuwe AH aanbieding al voorbij gekomen?
Dacht het niet he, bij deze:

http://www.ah.nl/nieuws.jsp?id=219236

Afbeeldingslocatie: http://cmgtcontent.ahold.com/cmgtcontent/media/000219200/000/000219264_002_Qmotion_leaflet_week44_390.jpg

Technische gegevens:

- Type model - Q-motion 2.8 HT
- Type processor - Intel ® Pentium ® 4,2.8 GHz met
- Hyper Threading Technologie
- Cache geheugen - 512 KB
- Intern geheugen - 512 MB DDR RAM 400 MHz (2 module)
- Moederbord - Gigabyte GA-8IG1000MK met 8x AGP
- Grafische kaart - Gigabyte GV-R96P128D, Radeon 9600,
- PRO 8x AGP,128MB DDR- 600 RAM,
- TV-out, DVI- I Port.
- Harde schijf - 160 GB 8 MB cache 7200 rpm Samsung
- DVD - 16/48 DVD-ROM (1e DVD laadstation)
- DVD-RW - DVD Dual brander, (2e DVD laadstation)
- Read : 40x CD / 32x CDRW / 12x DVD,
- Write : 40x CDR / 24x CD-RW /,
- 4x DVD +/- R / 2x DVD +/- RW.
- Diskettestation - 3,5 "[1.44MB ]
- Fax-data modem - 56K V90 PCI
- Videogeheugen - 128 MB DDR-RAM 600 MHz.
- Uitbreidingssloten - 1 x AGP / 3 x PCI / 1 PCI sloten vrij
- IEEE1394 (firewire) - 3 x aansluitingen aan de achterkant
- LAN - Ja, on board [10/100 Mbit ethernet ]
- Aansluitings-
- mogelijkheden - 1 x Audio-In [Line-In ] - 1 x Microphone,
- voorzijde - 2 x USB 2.0 -Flashgeheugenkaartlezer (6 in 1)
- achterzijde - 4 x USB 2.0 - 2 x PS/2 [toetsenbord, muis],
- 1 x Parallel - 1 x COM-Serieel,
- 1 x LAN [RJ45 ] - 3 x 6 Pin IEEE1394,
- 1 x 6-channel audio:
- 1 x Line-Out, 1 x Rear-Out -1 x Subwoofer,
- Center-Out1 x Line-In, 1 x Microphone-In
- Geluid - On-board [Dolby Digital 6 channel audio],
- Software DVD-speler met 6 kanaals,
- Dolby audio support
- Toetsenbord - PS/2 incl. Multimedia toetsen
- Muis - USB optical Wheel Mouse
- Software - MS Windows XP Home Edition
- [OEM versie ] NL Recovery ® CD
- Cyberlink Power DVD
- Ahead Nero Burning Rom 5.5.x.x
- Garantie - 24 mnd, reparatie (hardware) aan huis

1199,-

Technische gegevens:

- Type model - BenQ FP 731
- Kleur - Silver Bezel
- Beeldscherm - TFT Flat Panel
- Bruto beeldformaat - 17 inch
- Effectieve beeldmaat - 43.2 cm
- Maximale resolutie - 1280 x 1024
- Response time - 25 ms
- Viewing angle - 160/160
- Contrast - 450:1
- Pixelpitch - 0.264
- Brightness - 260 nits
- Garantie - 3 jaar On-site service

399,-

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Laatst online: 23:09
Ik heb een P-III 1 Ghz, maar hier staat de ventilator ook 99% van de tijd aan, dus niets aan te doen, helaas :(

En volgens mij is de kijkshop een een gewone P-III, dus geen mobile.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Ik wil op een "gewoon goede kwalitiet" dus geen uitzonderlijke kwaliteit de nieuwste spellen kunnen spelen op een laptop. Dan zijn die aldi/lidl pcŽs daar toch wel geschikt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 21:49
Die zijn daar prima geschikt voor ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://shop.plus.de/is-bi...ctSKU=827143&KID=22200101

Hier een leuke pc van de Plus in Duitsland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand mij vertellen hoe het zit met de batterijduur en het lawaai van de LIDL laptop?
mss een heel korte review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:17:
kan er iemand mij vertellen hoe het zit met de batterijduur en het lawaai van de LIDL laptop?
mss een heel korte review?
Bij mijn Targa Visionary XP10 zo'n 3 uur. Lawaai valt ook best wel mee, de fan springt niet zo vaak aan.

Heeft Lidl binnenkort weer eentje in de aanbieding ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Timmy op 05-11-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Targa visionary met XP2600+ en ati M10 liggen maandag in de rekken van de LIDL in Belgïe

http://www.lidl.be/Conten...etail/1/index.jsp?id=1242

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 22:57 . Reden: even een schopje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jajaja, heb net (3 dagen geleden)de q-motion van de Albert Heijn binnengekregen....En ik ben tot nu toe nog zeer tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
Ik heb een probleem met het lezen van een sd kaart in mijn Medion md 40100 laptop van de aldi. Hij ziet zelfs de hele kaartlezer niet. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgrover
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 14:43
Binnenkort weer een nieuwe PC bij de aldi

Bron: http://www.computist.de/index_oflash.html

Die Gerüchteküche brodelt. Dutzende Quellen im Internet haben inzwischen genaue Angaben zum kommenden Aldi Rechner, so dass wir hier zusammenfassend die Ausstattung mit hoher Wahrscheinlichkeit schon jetzt nennen können. Der Rechner wird den klangvollen Namen "Medion Titanium MD 8080 XL" haben und ab dem 19.11. deutschlandweit für den Preis von 1179,- Euro zu bekommen sein.

-Intel Pentium 4 3,0 GHz Hyperthreading 800 Mhz Front Side Bus
-512 MB DDR-RAM 400Mhz (Dual Channel)
-160Gigabyte Seagate Festplatte mit 7200U/min
-ATI Radeon 9800XL mit 128MB DDR-Ram
-DVD-Multi-Standard Brenner von Pioneer 4xDVD-R/RW DVD+R/RW16xCD/R
-DVD-Rom 16x Sony
-Medion 56K V9.X PCI Modem
-Medion Stereo-TV, FM-Tunerkarte
-Ethernet 10/100 + WLAN 54Mbit/s IEEE 802.11g
-Funkfernbedienung, Funktastatur, 3Tasten-Scroll-Funkmaus

Anschlüsse:
-7xUSB 2.0 (3xFront, 4xBack)
-Firewire IEEE1394 1xFront, 1xBack
-Dolby Digital 6 Kanal Audio
-Multicardreader: (Memory stick, Memory stick Pro,
IBM Micro Drive, Multi Media Card, Compact Flash, Smart Media Card, SD-Card)
-Kopfhörer, Mikrofon, Audio In, Composite Video In, S-Video In
-Audioeingang optisch digital & Audioausgang optisch digital
-2xPS/2, 1xCOM, 1x LPT1, 2xMonitor, S-Video TVOut, Composite TVOut, Antenneneingang TV, Antenneneingang Radio

Software:
Win XP Home OEM
Medion Power Cinema 2.0 OEM
Cyberlink Media Show SE OEM
Cyberlink Power Director 2.55SE OEM
Cyberlink Video LiveMail OEM
Cyberlink Power DVD 5 OEM
Cyberlink Power Producer 2 OEM
MusicMatch OEM
Nero Burning ROM 6 OEM
eTrust AntiVirus OEM
PowerQuest System Recovery
Pinnacle Instant Copy 8
Microsoft Works Suite 2004
Works 7.0 Standard
Picture IT! Photo Premium
Auto Route 2004
Encarta Enzyklopädie 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Wanneer komt er een nieuwe laptop bij LIDL/ALDI?

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Dutchgrover schreef op 07 november 2003 @ 18:43:
Binnenkort weer een nieuwe PC bij de aldi

Bron: http://www.computist.de/index_oflash.html

-Intel Pentium 4 3,0 GHz Hyperthreading 800 Mhz Front Side Bus
-512 MB DDR-RAM 400Mhz (Dual Channel)
-160Gigabyte Seagate Festplatte mit 7200U/min
-ATI Radeon 9800XL mit 128MB DDR-Ram
-DVD-Multi-Standard Brenner von Pioneer 4xDVD-R/RW DVD+R/RW16xCD/R
-DVD-Rom 16x Sony
-Medion 56K V9.X PCI Modem
-Medion Stereo-TV, FM-Tunerkarte
-Ethernet 10/100 + WLAN 54Mbit/s IEEE 802.11g
-Funkfernbedienung, Funktastatur, 3Tasten-Scroll-Funkmaus
Inmiddels is het dus zeker dat het dit systeem is. Zie www.discountfan.de, daar is ook de folder te zien. Mooi systeem, maar geen echte knaller.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

ik zag vandaag ook een foldertje bij de lidl hangen voor een laptop. Verder niet naar gekeken sorry.......

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:11
Cyberpope schreef op 13 november 2003 @ 17:40:
ik zag vandaag ook een foldertje bij de lidl hangen voor een laptop. Verder niet naar gekeken sorry.......
Het nieuwste Lidl -Notebook
AMD Athlon XP-M 2600+
128KB First Level Cache, 512KB Second Level Cache, Frontside Bus 266MHz
Werkt met 2.0GHz en overtreft vergelijkbare 2.6GHz Processoren
Werkgeheugen: 512MB DDR-RAM 400MHz kloksnelheid
Harde schijf: 60GB, 4200 RPM
Grafische kaart
Grafisch zonder grenzen door DirectX 9.0 support
dedetailleerde weergave in optimale 3D-kwaliteit
DVD en video van bioscoopkwaliteit
Aansluiting voor VGA en/of televisie
Mainboard VIA KT 400A - door 400MHz Frontside Bus, gereed voor de toekomst door de nieuwste Chipset-technologie

Geheugenkaartlezer
Geïntegreerde 4 in1 kaartlezer
Leest en schrijft de volgende kaarten:
SmartMedia-Card
MultiMedia-Card
Secure Digital-Card
MemoryStick-Card
Draadloze toegang tot internet
Draadloze LAN PCMCIA-kaart incl. antenne
Draadloos internettoegang met 11Mbits/s (IEEE 802.11b)
Altijd internettoegang, bijvoorbeeld op luchthavens, internetcafé's of gewoon thuis
Modem- en netwerkaansluitingen
Geïntegreerde 56K V.90 analoge modem
Geïntegreerde 10/100 Mbit netwerkaansluiting

Muziek en audio
Voorzien van DJ Audio bediening:
Eenvoudig afspelen van audio en MP3-CD's met bedieningsknoppen zoals op een CD-speler
Energievoorziening
Krachtige 120 Watt Li-Ionen accu
Geluid Dolby-Digital 5.1 Sound
(6 Kanalen)
Via optische uitgang (SPDIF-Out)
Incl. 2 luidsprekers en microfoon

Aansluitingen:
PCMCIA 1x Type II, 3x USB, 1x PS2, 1x parallel, 1x analoge monitoruitgang, IEEE 1394 FireWire, 1x Microfoon in, 1x audio out, 1x digitale audio-uitgang (SPDIF OUT),
RJ 11 modem, RJ45 ethernetaansluiting, 1x TV-uitgang (SVHS-video)
DVD- en CD-brander
Schrijven: 2.4x DVD+R, 2.4x
DVD+RW, 16x CD-R, 8x CD-RW
Lezen: 8x DVD, 24x CD-ROM
Incl. brandersoftware
OEM Instant CD/DVD 7.0 SE

1449.00

dat is dus deze
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.