Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel IV] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Ik krijg er grotendeels takkeherrie uit en vrij weinig kanalen. Hebben meer mensen last van dat het geluid alleen maar ruis geeft? En na een paar keer zappen wel goed geluid en dan weer een paar kanalen met ruis?! Zef snap ik er nix meer van.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus Aurelius
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10-2023
Sunder schreef op 08 October 2003 @ 23:40:
Ik krijg er grotendeels takkeherrie uit en vrij weinig kanalen. Hebben meer mensen last van dat het geluid alleen maar ruis geeft? En na een paar keer zappen wel goed geluid en dan weer een paar kanalen met ruis?! Zef snap ik er nix meer van.
Met de standaard bij geleverde software heb ik ook allen maar ruis, geen geluid. Maakt mij ook niet uit, want ik gebruik liever DScaler. Met DScaler is het geluid wel goed en de kanalen kun je handmatig instellen.

DScaler: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=7420

In the end nothing really matters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met DScaler is het geluid wel goed en de kanalen kun je handmatig instellen.
Das waar, maar volgensmij geen radio en waarom werkt automatisch niet? jij een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus Aurelius
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10-2023
Klopt, radio werkt niet.
Bij mij werkt automatisch scannen wel, ik vind het echter makkelijker om het handmatig te doen. Heb je wel de goede regio ingevuld bij het scannen, en bij Format: Same as Tuner?

Reeds ingevulde zenderbestandjes voor DScaler kun je hier vinden: http://www.dscaler.org/channels/index.htm

In the end nothing really matters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
joostje schreef op 07 October 2003 @ 21:51:
ja 2 grote dozen vol, denk een stuk of 60 zeker wel...
was in de aldi in goes
Vandaag hadden ze er nog 12, toen ik weg ging nog 10 :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinstalleerd en in eerste instantie niet goed werkend:

- afwisselend ruis en goed geluid.
- erg belastend voor mijn systeem

Nieuwe drivers geinstalleerd van de avermedia 303 1.19; vrijwel identieke kaart

Resultaat:

- De kaart loopt als een zonnetje met de bijgeleverde, nu perfect werkende software EN afstandsbediening.
- Goede beeld en geluidskwaliteit.
- Nauwelijks belastend voor mijn pc'tje

Vergeet Dscaler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
aan alle mensen die problemen hebben met het geluid (ruis): installeer het programma showshift. hierna is de ruis in het meegeleverde programma verdwenen. beetje vreemd, maar werkte bij mij wel. :?

I do what I like and I like what I do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelkoek
  • Laatst online: 31-12-2024
appelkoek schreef op 09 October 2003 @ 12:42:
aan alle mensen die problemen hebben met het geluid (ruis): installeer het programma showshift. hierna is de ruis in het meegeleverde programma verdwenen. beetje vreemd, maar werkte bij mij wel. :?
showshift moet zijn showshifter :)

I do what I like and I like what I do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-09 18:47
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 12:15:
[...]

Nieuwe drivers geinstalleerd van de avermedia 303 1.19; vrijwel identieke kaart

[...]
Ik heb op alle AverMedia websites gekeken, maar nergens een werkende versie van de driver gevonden die je noemde. Zou je misschien wat meer info en linkjes in dit topic willen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
zijn er nog wat leuke aanbiedingen bij aldi naast de pctv kaart ?

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link naar de download site:

http://www.avermedia.com/cgi-bin/support_download.asp

Dan selecteren:

AVerTV 303 AVerTV studio 303 Ver 1.19

Samen met je operating system en downloaden maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net die kaart gekocht maar ik kan in dat programma dat meegeleverd was maar een stuk of 10 kanalen vinden en dan mis ik nog een paar normale zenders... Iemand een oplossing? Ik gebruik nu wel dscaler maar ik wil ook gebruik maken van die record functie, die werkte wel goed, maar zit niet op dscaler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit trouwens bij CAIW.. woon in hendrik ido ambacht.. dacht slim te zijn en met dscaler gewoon de freq in te tikken.. dat werkte maar de freq die ik op hun zenderkaart kreeg zijn screwed up.. op kaart staat rtl 4 en ik krijg yorin :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 23:09

UnderClock

Enjoy the silence!

Vanaf maandag 13-10 bij Wibra:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=397455&size=128
(plaatje is klikbaar)

Een universele 8-in-1 afstandsbediening. Werkt op 2 x AAA.

EUR 2,49. Max 1 per klant.

Enige tijd geleden had ik niet veel succes met een soortgelijk product bij Bas/Dirk/Digros (ander model), maar die heb ik gelukkig kunnen terugbrengen. Het ding deed helemaal niets.
Iemand toevallig ervaringen met dit type?

Update 14-10-2003 - mini review
Gisteren gehaald. Het ding werkt goed. Wat bevindingen:
  • 2 TV-functies (1 in gebruik, mijn beide tv's zijn Sony en identiek qua ab-codes);
  • 2 VCR-functies (mijn Philips werkte meteen al, mijn Akai was ook in te stellen);
  • CD-functie (niet gebruikt, niet te gebruiken voor DVD);
  • SAT-functie (niet gebruikt);
  • 2 AUX1-functies (voor LD, receivers, versterkers - 1 in gebruik, mijn Yamaha AV-versterker)
  • Als je het geluid van de tv/video beluistert via een versterker (zoals ik doe) is het mogelijk om het volume/mute-gedeelte van de versterker tegelijk te gebruiken met de bediening van de TV danwel desbetreffende VCR. Dit heet de lock-functie. Handig dus.
  • de bediening is uitgebreid, maar niet altijd compleet.
    + teletext-bediening van TV;
    + AV-in regeling van TV;
    + Lock-functie
    + (Onscreen-) menu van TV bedienbaar;
    + (Onscreen-) menu van VCRs bedienbaar;
    + Surroundinstellingen en menu van versterker mogelijk
    - Bepaalde exotische functies (contrast/brightness, image-freeze) van TV niet bedienbaar;
    - Programmeren van VCRs niet mogelijk;
    - Mijn beide VCRs hebben teletext, maar de teletext-knoppen werken niet voor de VCRs;
    - Hoewel LaserDisc-apparaten (als AUX) genoemd worden, is het instellen van DVD-spelers niet mogelijk. Het apparaat is dus niet actueel - de belangrijkste reden voor de lage prijs, denk ik;
    - Bronschakelaar van versterker niet te bedienen (bijvoorbeeld schakelen tussen geluid DVD, VCR en TV) - dit is veel relevanter dan de surroundinstellingen die wel te bedienen zijn.
De gebruiksaanwijzing is zoals te verwachten matig tot redelijk, maar qua taalgebruik wel goed te noemen. Zowel de Engelse als de Nederlandse teksten zijn goed geschreven. Grootste minpunt is de beknopte opzet. Zo ontbreken plaatjes, schema's en symbolen. Het verschil tussen met codes instellen en (handmatig) zoeken was me niet meteen duidelijk, en het heeft me veel tijd gekost voor dat duidelijk werd. Met plaatjes en symbolen was het waarschijnlijk duidelijker geweest dan met deze kale tekst.

Al met al geen slechte koop. Een handige reserve-afstandbediening voor de TV (meest compleet te bedienen apparaat), en verder redelijk compleet als combinatie-AB.

[ Voor 70% gewijzigd door UnderClock op 14-10-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 14:51:
De link naar de download site:

http://www.avermedia.com/cgi-bin/support_download.asp

Dan selecteren:

AVerTV 303 AVerTV studio 303 Ver 1.19

Samen met je operating system en downloaden maar...
Deze download bevat 2 mappen: Driver en TVinstallation1.19
Moet ik alleen de driver installeren of ook de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 06:03:
[...]
Deze download bevat 2 mappen: Driver en TVinstallation1.19
Moet ik alleen de driver installeren of ook de rest?
Ervaring MD2819 TV-kaart (=Aldi 8-10-2003)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

Up. Mijn bericht over de Wibra-AB uitgebreid met review (enkele posts hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

die blokker DVD speler uit de folder van deze week, is dat wat ? zoek nog een el cheapo ding voor mijn ouders met mp3 optie (ja ze gaan met hun tijd mee :) )
linkje: http://www.blokker.nl/sho...lder+top+12&lokatie=*ONZE FOLDER *

Afbeeldingslocatie: http://www.blokker.nl/shop/Afbeeldingen/medium/1725111.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door freddifish op 14-10-2003 10:55 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 11-09 16:05

nexhil

BAM!

freddifish schreef op 14 October 2003 @ 10:14:
die blokker DVD speler uit de folder van deze week, is dat wat ? zoek nog een el cheapo ding voor mijn ouders met mp3 optie (ja ze gaan met hun tijd mee :) )

[afbeelding]
mijn zusje haalt em straks voor mij op....(als ie er nog is tenminste) dan laat ik het wel even weten wat ik er van vind...word pas vanavond dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsinnema
  • Laatst online: 13-10-2022
@UnderClock
Het verschil tussen met codes instellen en (handmatig) zoeken was me niet meteen duidelijk, en het heeft me veel tijd gekost voor dat duidelijk werd. Met plaatjes en symbolen was het waarschijnlijk duidelijker geweest dan met deze kale tekst.
Het is mij tot nu toe niet gelukt 'm goed in te stellen :-( Zou jij misschien een tipje van de sluier kunnen oplichten?

Als ik SET en TV1 gelijktijdig ingedrukt hou gaat het ledje branden. Vervolgens toets ik de code van een Blaupunkt-tv in. Helaas nog niet het gewenste resultaat :-(

Vergeet ik een toets of ligt het aan de remote?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door jsinnema op 14-10-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
Iemand ervaring al met het ht setje van de trekpleister (maar 120 pleuro's!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

kikkeraap schreef op 14 October 2003 @ 16:50:
Iemand ervaring al met het ht setje van de trekpleister (maar 120 pleuro's!!)
Deze -> linkje

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

jsinnema schreef op 14 oktober 2003 @ 15:35:
@UnderClock
[...]
Het is mij tot nu toe niet gelukt 'm goed in te stellen :-( Zou jij misschien een tipje van de sluier kunnen oplichten?
[....]
Waar ik aanvankelijk de mist mee inging was de duur van het indrukken van de SET+TV1-toetsencombinatie.
Ik deed dat totdat het ledje begon te knipperen (lang indrukken) - dit is niet juist, hiermee start je het zoeken;
Je moet de combinatie kort indrukken (ledje brandt continu), en dan de code inkloppen (ledje gaat uit na indrukken 3e cijfer van code).
Uiteraard zijn er meerdere codes mogelijk per merk/apparaat-combinatie.

Wat ik fout deed begon pas te dagen nadat ik:
- De Engelse handleiding had gelezen (was begonnen met Nederlandse);
- De Philips video onder VCR2 bleek te werken;
- Ik de code uitvroeg van de VCR2 (apparaatknop, bijv VCR2, vervolgens SET+1, SET+2 of SET+3 en (voor de 1e t/m het 3e cijfer, aantal keer knipperen tellen) . Ik kreeg toen in de gaten dat de codes die ik had ingetoetst niet bewaard waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
Iemand deze al gekocht?

Techwood DVD speler E59,-

1 jaar garantie
afstandsbediening
scartkabel
slimline model
zilverkleurig met zwarte display
regiovrij
geschikt voor: dvd, cd-r, cd-w, mp3 en jpeg

Stond in super foldertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die ab ook gehaald bij de wibra en werkt perfect op alle tv's hier ik gebruik niet de code's want die werkten niet maar gewoon handmatig zoeken en het gaat perfect!!! Zijn er niet nog meer aanbiedingen??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
RedruM schreef op 14 October 2003 @ 21:25:
Iemand deze al gekocht?

1 jaar garantie
afstandsbediening
scartkabel
slimline model
regiovrij

Stond in super foldertje.
vast prima voor een dvd'tje te kijken, maar geen ondersteuning voor svcd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 11-09 16:05

nexhil

BAM!

freddifish schreef op 14 October 2003 @ 10:14:

[afbeelding]
nou ik heb hem....hij sloeg bij mijn eerste dvd de ik probeerde een paar keer heel even over bij het wisslen van hoofdstuk....bij een andere dvd deed hij dit niet...dus het zal wel aan de dvd hebben gelegen..

beeld is van een redelijk goede kwaliteit....afstandbedieing werkte eerst niet goed...maar dat kwam omdat ik het plastic plakkertje niet van de dvd speler had afgehaald.

mp3's speelt ie ook af en audio ook...alleen geen menu's o.i.d. gewoon een kei groot provision logo

al met al voor 50 euro mag ik niet klagen

[ Voor 10% gewijzigd door nexhil op 15-10-2003 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 17:50
Klopt het dat Aldi ook regelmatig gereedschapskisten in de aanbieding heeft?

Ik ga op mezelf wonen en heb dus schroevendraaiers, sleutels, ringsleutels, etc nodig. Als ik dit bijv. allemaal los bij de praxis zou kopen ben ik een fortuin kwijt, dus een aldi aanbieding zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
Ben ook wel benieuwd naar ervaringen. Zit er sterk aan te denken om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

@Unicron

Bij de Praxis/Gamma/Karwei krijg je ook wel low budget materiaal.
Dat spul ligt meestal ergens onderaan in de schappen of in Wibra-bakken.

Toch raad ik je aan om sommige gereedschappen, die je veel gaat gebruiken, van een goed merk, oftewel, goede kwaliteit te kopen. Geloof me, een kniptangetje is veel beter als het hard en scherp is ;-)

Goed gereedschap is helaas erg duur, maar met een bahco.....van bahco bv. doe je een heel leven en kan je nog aan je toekomstige kinderen meegeven als ze uit huis gaan.

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:26
RedruM schreef op 14 October 2003 @ 21:25:
Iemand deze al gekocht?

1 jaar garantie
afstandsbediening
scartkabel
slimline model
regiovrij
Ik heb 'm thuis gehad! Prima ding, beetje simpel qua design, maar wel strak i.i.g.!
Beeldkwaliteit is prima, is standaard regiovrij en de macrovision staat ook uit! (leuk voor een kopietje naar een vhs-tape!)
Ik denk dat ie onderhuids een Vestel is, want voor garantie moet je volgens de gebruiksaanwijzing bij Vestel zijn.
De lay-out van het menu is exact hetzelfde als van Finlux, Technika en Philips (in ieder geval de 625!). Of deze produkten komen uit dezelfde fabriek, of (en dat lijkt mij het meest voor de hand liggend) ze maken gebruik van dezelfde chipset....
Deze Techwood is van deze goedkopere dvdspelers wel de enige waar de macrovision uitgeschakeld is...
\off-topic: Ik heb 'm toch teruggebracht omdat ik een dvdspelertje zocht voor de slaapkamer. Ik wil (omdat ie op een 44cm 4:3 teeveetje moet) dat de dvdspeler echt moet kunnen "pan/scannen". Maar bij (al deze spelers) blijven de dikke zwarte randen en wordt het ondanks dat het in de handleidingen staat nooit echt beeldvullend!
edit: Svcd heb ik niet uitgeprobeerd, maar dvd-r en dvd+rw wel: deze werden prima weergegeven!

[ Voor 5% gewijzigd door Vulcan750 op 15-10-2003 19:43 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik begrijp er niks van.

Ik heb heel mijn computer leeggegooid windows xp pro erop nieuwe opgezet en de tv kaart + software geinstalleerd.

wat denk je?

als ik tvfmtuner wil starten bevrieds mijn pc. Ben ik de eninge met dit probleem?

kan iemand mijn aub helpen?

(pentium III 450, gforce 2 mx200, direct x 8.1, live! 5.1, windows xp pro zonder sp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit hoort niet hier. Er is, zoals hierboven te vinden is al veel vaker naar verwezen, een apart topic voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 15-10-2003 21:54 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldKlijsen
  • Laatst online: 25-07-2022
GuardianAngel schreef op 15 October 2003 @ 21:54:
[...]

Dit hoort niet hier. Er is, zoals hierboven te vinden is al veel vaker naar verwezen, een apart topic voor.
sorry.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

Vulcan750 schreef op 15 October 2003 @ 19:18:
[...]
\off-topic: Ik heb 'm toch teruggebracht omdat ik een dvdspelertje zocht voor de slaapkamer. Ik wil (omdat ie op een 44cm 4:3 teeveetje moet) dat de dvdspeler echt moet kunnen "pan/scannen". Maar bij (al deze spelers) blijven de dikke zwarte randen en wordt het ondanks dat het in de handleidingen staat nooit echt beeldvullend!
\\Uber-off-topic: Wat jij wilt, kan geen enkele DVD-speler, tenminste niet bij een willekeurige DVD. Wat jij in de gebruiksaanwijzing(en) gelezen hebt, werkt alleen bij speciaal voorbeide DVD's, zoals 'Antz'. Er zijn maar heel weinig DVD's op deze manier voorbereid, iets wat ze wel wat duidelijker in de handleidingen mogen zetten.
Omdat je de term "Pan & Scan" actief gebruikt, weet je dit mogelijk al, maar met Pan & Scan ben je op een 4:3-tv van zwarte balken af, maar mis je in feite beeldinformatie, althans in de meeste gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
UnderClock schreef op 16 October 2003 @ 00:11:
[...]
\\Uber-off-topic: Wat jij wilt, kan geen enkele DVD-speler, tenminste niet bij een willekeurige DVD. Wat jij in de gebruiksaanwijzing(en) gelezen hebt, werkt alleen bij speciaal voorbeide DVD's, zoals 'Antz'. Er zijn maar heel weinig DVD's op deze manier voorbereid, iets wat ze wel wat duidelijker in de handleidingen mogen zetten.
Omdat je de term "Pan & Scan" actief gebruikt, weet je dit mogelijk al, maar met Pan & Scan ben je op een 4:3-tv van zwarte balken af, maar mis je in feite beeldinformatie, althans in de meeste gevallen.
Wat ik wil, lukt me prima bij mijn "huiskamer-dvdspeler", n.l. een Toshiba 520E...
Maar ik ben er inmiddels wel achter dat dit erg uitzonderlijk is!
Overigens, op de pc met Powerdvd werkt dit ook prima! Natuurlijk valt er links en rechts beeldinformatie weg, maar dat is op zo'n kleine tv minder vervelend dan zo'n smal klein beeldje. Overigens bij vertoning van films van de tv-zenders gebeurt niet anders...(het draait toch praktisch altijd om het beeldcentrum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
hmm... je kan toch gewoon even op zoom wil drukken als je van die balken af wilt? of vertel je dvdspeler dat je een 16:9 tv hebt dan geeft hij de film fullscreen door maar ziet hij er dus wel vervormt uit op 4:3

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
@Punksmurf: Nee, dat zoomen helpt nou juist niet; oke het gefilmde wordt vergroot, maar de zwarte balken blijven. (behalve op de Toshiba) Je 2de suggestie werkt natuurlijk, maar heb je zo'n beeld zelf al eens bekeken op een 4:3 tv? Ik denk het niet, anders had je het niet voorgesteld! ;)
Even weer on-topic trouwens, EP (Electronic Partners) heeft de nieuwste Finlux 113 (mooi compact dvdspelertje) in de aanbieding voor slechts 55 euro... (helaas wel dezelfde zoomfunctie :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ja soms, als de beeldhoogte * 1,5 nog steeds niet zo hoog is als een vol 4:3 beeld.. je hebt wel eens van die hele erge breed breedbeeldfilms :P maar je balken zijn een stuk kleiner dan

nee ik heb het beeld nooit bekeken, maar ik kan het me voorstellen.. t was meer voor de volledigheid hé ;)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die nog een goede dvd speler zoeken: een zwarte cyberhome (mp3,jpeg,VCD) als beste getest door de vele duitse bladen, nu zaterdag 18 nov voor 59,95 bij Megapool Muiden (voormalig Maxis terrein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 09:02:
voor de mensen die nog een goede dvd speler zoeken: een zwarte cyberhome (mp3,jpeg,VCD) als beste getest door de vele duitse bladen, nu zaterdag 18 nov voor 59,95 bij Megapool Muiden (voormalig Maxis terrein)
Welk type ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 09:02:
Alleen bij die megapool of door het hele land?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
voor gereedschap kun je nu bij de schlecker terecht! in de aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-01 08:22
Jongens, let eens op: voor de grensbewoners richting Belgie, komende week vanaf 22 oktober bij de Belgische Aldi:
SPEAKERSET:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_43/OFF01.HTM
DVD SPELER:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_43/OFF02.HTM

Ik hoor graag wat commentaren. Ik heb GEEN breedbeeld tv, wil kopie-dvd's kunnen bekijken, wil ook gebrande VHS-banden-op-DVD bekijken (formaat??).
Is die speler dan iets. En verder, als ik die speakers erbij koop, werkt dat dan, of kan ik beter het setje van Logitech halen bij Office Centre (zie officecentre.nl en dan folder, is nu 17.21 uur offline??).

Ik hoor het graag. O ja, MAGNUM, ooit/nooit van gehoord? Is dat ook iets uit de stal van Audio Sonic? Enne, dat Macrovision, heb ik dat nodig?

[ Voor 4% gewijzigd door div-er op 17-10-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Computist (ALDI Spanje):

Afbeeldingslocatie: http://www.rember.de/pix/pj03/031016.jpg
Das Aldi Notebook kommt! In Spanien wird bereits für ein Multimedia Entertainment Notebook mit einem mobilen 2,8 GHz Prozessor geworben. Wenn man das Aldi-Spanien Notebook mit dem derzeitigem Gegenstück von Lidl vergleicht, geht die erste Runde knapp an das Lidl Notebook. Falls Aldi jedoch das Notebook nächste Woche in die deutschen Läden stellt, werden wir euch spätestens am Wochenende über die genaue Ausstattung informieren. Die Ausstattung und der Preis des deutschen Notebooks können nämlich noch vom spanischen abweichen.

Die Ausstattung des spanischen-Aldi Notebooks:

Prozessor: Mobiler Intel Pentium4 mit 2,8 GHz
Display: 15" TFT mit 1024 x 768 Pixeln
Festplatte: 60 GB HITACHI
Speicher: 512 MB DDR333
Laufwerk: DVD plus Brenner
Grafikkarte: nVidia GeForceFx Go 64 MB
Weiteres: Wireless LAN nach dem IEEE 802.11g Standard
64 MB USB-Drive
Cardreader für SD/MMC & SONY Memory Stick
Anschlüsse: FireWire IEEE 1394
4xUSB 2.0
10/100 Mbit Fast- Ethernet LAN
56k Modem
16Bit Soundchip
Garantie: 3 Jahre
Preis: 1499,- Euro

Erwähnenswert ist, dass Aldi sich diesesmal für einen Mobil-Prozessor entschieden hat. Auf die gewohnt hohe Arbeitsgeschwindigkeit (und Megahertzzahl) muss man aber trotzdem nicht verzichten. Dafür könnte das Notebook diesesmal leiser werden und eine längere Akkulaufzeit haben.

Nähere Infos folgen am Wochenende. Natürlich wird Computist am Erscheinungstag über das Notebook berichten und euch einen zeitigen Bericht über Verarbeitung, Lautstärke sowie die Aufrüstbarkeit des Notebooks bringen.

Philipp für Computist
Hopelijk komt hij ook bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Bor_de_Wollef schreef op 17 October 2003 @ 12:34:
[...]

Alleen bij die megapool of door het hele land?
komende week in de scheer en foppen voor 49.95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

freddifish schreef op 17 October 2003 @ 17:54:
[...]

komende week in de scheer en foppen voor 49.95...
Welk type :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WimB schreef op 17 October 2003 @ 17:25:
Computist (ALDI Spanje):

[afbeelding]

[...]

Vanaf 22 oktober is deze in Duitsland te koop. Zal dus HOOP ik niet al te lang meer duren voordat hij in ons kikkerlandje te koop is. Hopenlijk kan ik em nu wel bemachtigen.. is tenminste een P4 2.8gig MOBILE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De CH-DVD-402
En je moet er om vragen in de winkel......ze verkopen hem liever niet voor die prijs.
Hij staat zelfs in de winkel voor 79 euro dacht ik.

Ik heb hem al een paar weken staan.....en het is een geweldig ding.
Hij speelt echt alles probleemloos af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij komt ook in ons land de 22e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
WimB schreef op 17 October 2003 @ 17:25:
Computist (ALDI Spanje):

[afbeelding]

[...]

Ik heb pas bij de aldi hier in zwolle er één zien staan, das gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Ik zou als ik jullie was uitkijken met die Laptops van de LiDL / ALDi . Reden hiervoor is dat die dingen veels te snel warm worden!! Ik ken veel mensen die dat hebben allemaal niet tevreden omdat die meuks simpelweg te warm word end an reboor/ valt gewoon weg :P

Media Markt Leeuwarden heb ik een Sony gekocht met zelfde specs voor 1499- en ook nog black Onyx scherm :)

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:32
m0n0 schreef op 18 October 2003 @ 11:59:
Ik zou als ik jullie was uitkijken met die Laptops van de LiDL / ALDi . Reden hiervoor is dat die dingen veels te snel warm worden!! Ik ken veel mensen die dat hebben allemaal niet tevreden omdat die meuks simpelweg te warm word end an reboor/ valt gewoon weg :P
Ik heb ervaring met een Aldi en Lidl laptop. De Aldi laptop werd inderdaad erg warm -te warm, deze heb ik dan ook teruggebracht omdat ie bleef crashen en er ook van alles kapot ging. De Lidl (Targa) laptop heb ik nog steeds. Ik heb 'm vrijwel de hele dag aanstaan maar echt warm wordt ie niet daarnaast is de kwaliteit in mijn ogen een stuk hoger dan de Aldi (Medion) laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Hopelijk wordt die ALDI laptop niet meer zo warm nu er een Pentium Mobile inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkf
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06 23:11

jkf

Vanaf 22 oktober ook hier

P II 233 @ begane grond, rip (1997-2007), vervangen door vituele server uptime,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee (ervaring?) of de provision dvd speler die nu in de aanbieding is bij de blokker ook (s)vcd afspeelt? De specificaties in de folder zeggen van niet.. Toevallig een koper aanwezig die het even wil proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_43/COMP.JPG

Echte 2.8 GHz
Multimedia
entertainment
notebook

• Mobile Intel®
Pentium® 4 Processor
• 15' beeldscherm
• 2 in 1 DVD/CD brander
• 60 GB harddisk
• Wireless LAN extreem
snelle draadloze
internettoegang*
*(op voorwaarde dat men
ter plaatse beschikt over
een WLAN/Access Point)
• 512 MB Werkgeheugen
DDR RAM ultra snel PC333
• nVidia GeForceFX
Go 5300 64MB DDR RAM
AGP 8x met TV out
• incl 64 MB USB Geheugenpen
• 3 in 1 kaartenlezer
• 4 x USB 2.0
• 10/100 Mbit Fast-Ethernet LAN
• Intern 56k modem (V.90)
• FireWire IEEE 1394:
• Digital audio out
(S/P-DIF optisch)
• Microsoft XP
Home Edition SP1
(Voorgeïnstalleerd en
op Recovery CD)
• WorksSuite 2003
• Medion® Power Cinema
• Incl. helpdesk
365 dagen per jaar
• incl. draagtas
• 3 jaar garantie

per stuk
1549.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:36
edit

[ Voor 94% gewijzigd door Hertog_Martin op 18-10-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakjapanner
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 08:45
WimB schreef op 18 oktober 2003 @ 12:36:
Hopelijk wordt die ALDI laptop niet meer zo warm nu er een Pentium Mobile inzit.
Heb even opgezocht en deze zit er dan denk ik in:

http://processorfinder.in...ysBusSpd=5419&CorSpd=5467

richting 70 Watt aan potentiele warmteafgifte, net zo warm als een vergelijkbare desktoptype, behalve dat je er nu dan Speedstep erbij hebt

de Pentium 4-M is de echte mobiele processor voor wat betreft P4-reeks en die gaan op dezelfde site maar tot 2,5 GHz en iets aan 35 Watt pot. warmteafgifte

http://processorfinder.in...ysBusSpd=5095&CorSpd=5464

-edit-

Pentium 4-M ook in 2,6 GHz editie elders op de site :)

[ Voor 7% gewijzigd door zakjapanner op 19-10-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Aangezien er blijkens de lidl.de site ook binnen enkele weken weer een van hun een laptop aanbieding is te verwachten heb ik maar even een vergelijking gemaakt.

Twee opmerkingen:
• De prijs van de Lidl laptop is natuurlijk nog niet bekend maar deze lag in het verleden altijd 100 euro hoger dan in Duitsland;
• Aldi spreekt over PC333 DDR geheugen. Ze zullen wel PC2700 of PC3200 bedoelen;

LidlAldi
Prijs€ 1499 (???)€ 1549
ProcessorAthlon XP Mobile 2600+Mobile P4 2,8 GHz
ChipsetVIA KT 400A?
RAM512 Mb DDR PC3200512 Mb DDR PC333
Harde schijf60 GB (Toshiba/4200 Rpm)60 Gb (Hitachi/4200 Rpm)
Beeld15,1" XGA15" XGA
ATI Mobility Radeon 9600 64 MbGeForceFX Go 5300 64 Mb
GeluidAC97 2.2 compatible/Dolby 5.1AC97 2.2 compatible/Dolby 5.1
Accu6000 mAh6600 mAh
DVD/CDDVD+R 2,4x/DVD+RW 2,4x/CD-R 16x/CR-RW 8x/DVD 8x/CD-ROM 24xDVD+R 2,4x/DVD+RW 2,4x/CD-R 16x/CD-RW 8x/DVD 8x/CD-ROM 24x
AansluitingenWLAN (22 Mbit/s)WLAN (54 Mbit/s)
1x Firewire1x Firewire
3x USB 2.04x USB 2.0
1x infrarood1x infrarood
1x serieel1x serieel
1x parallel1x parallel
1x PCMCIA type 21x PCMCIA type 2
1x monitor1x monitor
1x PS21x PS2
1x RJ11 (modem)1x RJ11 (modem)
1x RJ45 (netwerk)1x RJ45 (netwerk)
1x microfoon1x microfoon
1x audio out (s/pdif)1x audio out (s/pdif )
1x TV-out1x TV-out
Afmetingen (mm)345b x 48h x 285d330b x 42h x 280d
Gewicht (kg)3,53,6
Extra's32 Mb USB geheugenpen64 Mb USB geheugenpen
Geintegreerde geheugenkaartlezersGeintegreerde geheugenkaartlezers
NotebooktasNotebooktas
DJ Audio functie-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je bent de s/pdif out bij de Aldi notebook vergeten.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
-DarkShadow- schreef op 19 October 2003 @ 12:36:
Je bent de s/pdif out bij de Aldi notebook vergeten.
Thx! Hebben ze beide bleek.

[ Voor 7% gewijzigd door Timmy op 19-10-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
kan van iemand voor 2 tientjes een medion 5.1 setje overkopen. is half jaartje oud. Lukt me niet om of op het forum of in deze topic iets over te vinden, en bij medion op de product site, kan ik de sub categorieen niet aanklikken.. heel raar.

Iemand ervaring met dit setje? voldoet het beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Bar-Le-Duc schreef op 19 October 2003 @ 21:00:
kan van iemand voor 2 tientjes een medion 5.1 setje overkopen. is half jaartje oud. Lukt me niet om of op het forum of in deze topic iets over te vinden, en bij medion op de product site, kan ik de sub categorieen niet aanklikken.. heel raar.

Iemand ervaring met dit setje? voldoet het beetje?
Jawel, in combinatie met een 5.1 geluidskaart voldoet het setje zeker wel. Alleen ga ik gewoon weer mijn versterker er op aan sluiten aangezien ik geen gebruik kan maken van mijn line-in op dit moment.

Het enigste irri aan die set is dat de bass regelaar apart achterop de woofer zit, waar ik dus moeite voor moet doen om hem te verstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Laatst online: 09-07 06:45
Heeft er iemand ervaringen met de UNIVERSUM home cinema set van Quelle ?
Deze is uitzonderlijk laag geprijst en er zit zelfs 4 jaar garantie op !!

http://www.quelle.nl/

Productomschrijving:

Voor het ultieme thuisbioscoopplezier: UNIVERSUM thuisbioscoopsysteem, bestaande uit speakers van bioscoopkwaliteit en een module die alles biedt wat u nodig hebt voor een sensationeel bioscoopgeluid:
een 6- (5.1-)kanaalversterker met een geïntegreerde Dolby Digital Decoder, DVD-spelere en RDS-radio.
Versterker: maximumvermogen 5x 90 Watt + 150 Watt subwoofer.
Uitgangen: digitaal (coaxiaal), 1 x scart, 1 x video.
Ingangen: 1x AV-in.
PLL-tuner: RDS-zenderdisplay. UKW/MW. Opslagcapaciteit voor 40 zenders.
DVD-speler speelt ook muziekcd's af, zelf opgenomen audio-CD-R/-RW, MP3-bestanden en DVD+R, DVD+RW en DVD-R. OSD-beeldscherm-dialoogvenster in de Duitse taal. Tijdloupe.
Boxen van bioscoopkwaliteit: 2 identieke front-surroundboxen en 1 box in het midden. Elke box heeft maximum-/continuvermogen van 90/15 Watt; de subwoofer een maximum-/sinusvermogen van 150/25 Watt.
Afmetingen boxen: subwoofer B22 x H26 x D31 cm, box in het midden B8,5 x H16 x D11 cm, satelietboxen elk B9 x H11 x D11 cm.
Afmetingen module: B33 x H7 x D33 cm.

Het rare is dat Google best wel positieve reacties geeft, maar geen echte gebruikerservaringen. Daarnaast wil ik wel weten hoe het met de radio ontvangst is (FM band ??).

Ik zit er zwaar over te denken deze set aan te schaffen, zeker omdat mijn oude Cyberhome AM512 het begint te begeven.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zag ik dat UNIVERSUM bioscoop setje net in de scheer en foppen folder staan onder de naam LENCO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang je op die Aldi pc kan werken op de batterij ?
En maakt hij veel lawaai enzo of valt dat best mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 20:40:
Volgens mij zag ik dat UNIVERSUM bioscoop setje net in de scheer en foppen folder staan onder de naam LENCO.
In de Kijkshop-krant folder ook, idd. Daar is hij iets van 149 euro.

Ben op zich ook wel benieuwd, 99 euro is natuurlijk geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
Die Lenco is een totaal andere machine:
Lenco heeft knopjes aan de rechterbovenzijde,
de Universum aan de voorzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, maar vermogens van de boxen en subwoofer komen wel overeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
Zou die Universum (ook) regiovrij zijn? En kan ik die duitse display aanduiding omzetten (firmware update?)?
Iemand al de website gevonden van deze firma? Ik denk dat het een Silva Schneider SHC 725 is, maar kan daar geen website van ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Rabbit10
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-10-2022
Tot welke resolutie kan die aldi pc maximaal? Daar kan ik niks over vinden in de aanbieding. In de computer-bild van 20 oktober is deze Aldi pc trouwens als zeer goed getest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Chopsticks schreef op 21 October 2003 @ 11:32:
Tot welke resolutie kan die aldi pc maximaal? Daar kan ik niks over vinden in de aanbieding. In de computer-bild van 20 oktober is deze Aldi pc trouwens als zeer goed getest...
klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
speedme schreef op 20 October 2003 @ 18:01:
Heeft er iemand ervaringen met de UNIVERSUM home cinema set van Quelle ?
Deze is uitzonderlijk laag geprijst en er zit zelfs 4 jaar garantie op !!

http://www.quelle.nl/

Productomschrijving:

Voor het ultieme thuisbioscoopplezier: UNIVERSUM thuisbioscoopsysteem, bestaande uit speakers van bioscoopkwaliteit en een module die alles biedt wat u nodig hebt voor een sensationeel bioscoopgeluid:
een 6- (5.1-)kanaalversterker met een geïntegreerde Dolby Digital Decoder, DVD-spelere en RDS-radio.
Lijkt me helemaal niet verkeerd! (de prijs in aanmerking genomen dan..) :)
Hou er wel rekening mee dat ie geen DTS weergave biedt, alleen Dolby Digital. Ik vraag me trouwens af of zo'n apparaat ook Dolby Prologic ondersteunt. Dat is wel zo leuk bij weergave van tv series en films, en natuurlijk niet te vergeten voor muziek cd/mp3 (prologic 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Laatst online: 09-07 06:45
Dan is misschien die ELTA home cinema set van 169 euro beter.
Deze heeft wel een ingebouwde radio met RDS en AM/FM band.
Tevens ProLogic II.

Specs :

ELTA Home Cinema systeem ˝8899CS˝. Haal de bioscoop in huis met dit complete Home Cinema systeem. De set bestaat uit een DVD-speler met 5.1-uitgang en 5.1-activ-surround systeem voor DVD/radio, 4x 1-weg satellietluidsprekers, een 1-weg centerbox en een actieve subwoofer met houten kast. De DVD-speler ondersteunt de volgende formaten: DVD, VCD, SVCD, DVCD, DCD, CD, MP3, WMA, CD-R, CD-RW, HDCD, JPEG en Kodak Picture CD. Met ingebouwde equalizer op basis van Yamaha DSP, Dolby ProLogic II, ingebouwde 3D surround processor met virtual surround en luidsprekeropdeling voor radio en DVD en ingebouwd radiogedeelte met 75 Ohm antenneingang + PLL. 48 Voorkeuzezenders voor AM/FM, volle DVD navigatie, uitstekende beeldkwaliteit door progressive scan, software update d.m.v. CD-R, omschakelbaar op 2-kanaals, 2-kanaals surround en 5.1-kanaals dolby digital AC3. Totaal muziekvermogen: 750 Watt. Met afstandsbediening.

Nog steeds weinig geld, gezien wat je ervoor krijgt.
Vraag ik me nog steeds af of deze speler ook te upgraden is met firmware of regio-vrij te maken met firmware.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik heb het topic al eventjes doorgespit maar kon nix vinden over die USB stick van 128mb voor 39,99. is dit ding z'n geld waard er zijn er gebruikerservaringen mee?
zit te twijfelen om zo'n ding te halen namelijk.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Maikeltje schreef op 23 October 2003 @ 17:06:
ik heb het topic al eventjes doorgespit maar kon nix vinden over die USB stick van 128mb voor 39,99. is dit ding z'n geld waard er zijn er gebruikerservaringen mee?
zit te twijfelen om zo'n ding te halen namelijk.
Ik heb vandaag pas 1 dag. werkt goed. stick is lkkr klein. 80mm Driver CD bijgeleverd. nog geen problemen mee gehad onder winxp

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

In de kijkshop folder kwam ik dit tegen:

Fujitsu Siemens
Intel Pentium III 1,2 GHZ
20 gb hd
15" TFT
intern 56k modem
winxp home
8/20 dvdspeler

Van 1499 voor 599

Lekker prijsverschil zeg..

Deze prijs zou geldig zijn tijdens de zogenaamde "grote lunchuitverkoop".

Is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm mjah tis een laptop ! :+

Maar hij kost dus nieuw echt geen 1500 euro....
Dus of het zo een superaanbieding is nee.

Het is wel een lekker budget laptopje voor als je word wil doen of iets in die richting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:35

Exirion

Gadgetfetisjist

robbertb schreef op 23 October 2003 @ 19:50:
In de kijkshop folder kwam ik dit tegen:

Fujitsu Siemens
Intel Pentium III 1,2 GHZ
20 gb hd
15" TFT
intern 56k modem
winxp home
8/20 dvdspeler

Van 1499 voor 599

Lekker prijsverschil zeg..

Deze prijs zou geldig zijn tijdens de zogenaamde "grote lunchuitverkoop".

Is dit wat?
Toevallig wees ik er iemand op die een notebook zoekt. Voor die 599 euro is dat echt een HEEL leuk ding :) Maar die 1499 slaat natuurlijk nergens op... Daarvoor heb je een uitgebreider en veel sneller Centrino notebook.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Exirion schreef op 23 October 2003 @ 21:33:
[...]

Toevallig wees ik er iemand op die een notebook zoekt. Voor die 599 euro is dat echt een HEEL leuk ding :) Maar die 1499 slaat natuurlijk nergens op... Daarvoor heb je een uitgebreider en veel sneller Centrino notebook.
Klopt allemaal! Hoe je het wendt of keert, voor 599 euro ben je echt spekkoper! (eigenlijk is dat een "normaal" 2dehandsprijsje voor zo'n configuratie, dus ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Laatst online: 11-09 15:20

Eraser127

Nijkerk

Brickman schreef op 23 October 2003 @ 18:00:
[...]

Ik heb vandaag pas 1 dag. werkt goed. stick is lkkr klein. 80mm Driver CD bijgeleverd. nog geen problemen mee gehad onder winxp
idd, heb em ook gekocht vanmiddagen werkt erg leuk, maar die cd is alleen nodig voor Win98. Onder bv. XP wordt ie gewoon herkend.

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 21:21:
ehm mjah tis een laptop ! :+

Maar hij kost dus nieuw echt geen 1500 euro....
Dus of het zo een superaanbieding is nee.

Het is wel een lekker budget laptopje voor als je word wil doen of iets in die richting :)
Nee ik geloofde ook niet dat de originele prijs zo hoog zou zijn.
Maar ik zoek ook geen hele superluxe. Maar gewoon een voor school waar ik fijn in kan werken met office/java/windows xp en af en toe een filmpje op kijken :)
Heeft iemand meer specs over deze notebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Om alvast een beetje in de stemming te komen, laten we je hier vast weten wat de aanbieding van 27 oktober zal zijn: een Fujitsu Amilo D7500 notebook van €1.499,- voor slechts € 599,-!!

De specificaties van de Fujitsu Amilo D7500 zijn:
- Intel Pentium III 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
- Harde schijf: 20 GB. Drive: 8/20 DVD
- Intern geheugen: 256 Mb SDRAM
- Scherm: 15'' TFT XGA
- Modem: interne 56 Kbps
- Netwerk adapter 10/100 Mbps LAN
- Windows XP Home edition NL
- Videogeheugen: S3 Savage tot 32 MB
-Audio: On Board CS4299 AC97 Codec
- Poorten: PCMCIA sloten, 2 x USB, IEEE 1
- 1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT
- Li-Ion batterij. TV-out uitgang
- Incl. MS Works Suite 2001 NL
- 1 Jaar pick-up en return garantie + helpdesk
- Geen 16 dagen omruilgarantie

Helaas is het niet mogelijk om de notebook op voorhand te reserveren, het is immers de lunchaanbieding van maandag 27 oktober 2003.

Plan op werkdagen van 27 oktober t/m 5 december 2003 tussen 12.00 en 14.00 uur dus niets in, want er komen nog veel meer spetterende lunchaanbiedingen!! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

weet iemand of die 128mb usb stick probleemloos werkt op oudere pc's (usb 1.1) ?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimbolino schreef op 24 October 2003 @ 04:55:
weet iemand of die 128mb usb stick probleemloos werkt op oudere pc's (usb 1.1) ?
Dat werkt gewoon, maar uiteraard langzamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertb schreef op 23 oktober 2003 @ 22:45:
[...]

Nee ik geloofde ook niet dat de originele prijs zo hoog zou zijn.
Maar ik zoek ook geen hele superluxe. Maar gewoon een voor school waar ik fijn in kan werken met office/java/windows xp en af en toe een filmpje op kijken :)
Heeft iemand meer specs over deze notebook?
Java / office werkt prima op zo'n ding. Haal dat ding dus als je het wilt hebben. Anders is de aanbieding al voorbij :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 09:47:
[...]

Java / office werkt prima op zo'n ding. Haal dat ding dus als je het wilt hebben. Anders is de aanbieding al voorbij :D.
De aanbieding moet nog starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de folder is het de transmissiesnelheid tot 12 Mbit/s, dus het is geen 'echte' USB 2.0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er al iemand hoe de volgende Desktop PC van de Aldi er gaat uit zien? (België/Nederland)

Ik hoorde speculaties over een P4 3,0 GHz en een GeForce FX 5600 met 512 Mb DDR ram en DVD writer met 160 Gig HDD.
http://www.computer-nachr.../aldi_pc_herbst_2003.html

Kan iemand dit bevestigen/corrigeren/aanvullen?

edit:

Link met info

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 09:56:
Weet er al iemand hoe de volgende Desktop PC van de Aldi er gaat uit zien? (België/Nederland)

Ik hoorde speculaties over een P4 3,0 GHz en een GeForce FX 5600 met 512 Mb DDR ram en DVD writer met 160 Gig HDD.

Je hoort de wildste verhalen de ronde doen. Niemand weet het nog zeker. Check anders even de site van aldi duitsland. Daar zijn ze vaak wat eerder met info. Overigens zou ik nooit voor een aldi pc gaan. De specs zijn welliswaar aardig aan de goede kant maar wat er daadwerkelijk inzit valt vrijwel altijd tegen. Ik ken meerdere mensen die een aldi pc hebben gekocht en niet 1 heeft er geen problemen mee gehad. (van defecte mb tot regelmatige onverklaarbare vastlopers tot niet kunnen uitbreiden omdat er maar 3 pci sloten in zaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 24 oktober 2003 @ 10:41:
[...]

Je hoort de wildste verhalen de ronde doen. Niemand weet het nog zeker. Check anders even de site van aldi duitsland. Daar zijn ze vaak wat eerder met info. Overigens zou ik nooit voor een aldi pc gaan. De specs zijn welliswaar aardig aan de goede kant maar wat er daadwerkelijk inzit valt vrijwel altijd tegen. Ik ken meerdere mensen die een aldi pc hebben gekocht en niet 1 heeft er geen problemen mee gehad. (van defecte mb tot regelmatige onverklaarbare vastlopers tot niet kunnen uitbreiden omdat er maar 3 pci sloten in zaten).
Over de kwaliteit hoor je van alles over de Aldi pc (zijn overigs genoeg topics over te vinden), ieder heeft er zijn eigen idee over.
Maar voor het "huis tuin en keuken" gebruik voldoet die pc aan mijn vereisten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja een USB 2.0 geheugenstick is neerwaarts compatible. Je kunt het ook op je 1.1 poort gebruiken (windows zal dan aangeven dat je een sneller apparaat op een langzame poort gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vanaf 29 oktober bij de Aldi :

PC Racestuur met gas- en rempedalen

• USB aansluiting
• zeer realistisch door
vibratie bij sturen
en ongeval
• schakelpook en handrem
• 4 functieknoppen
• plug & play
• bevestiging d.m.v.
klemmen en zuignappen
• geschikt voor
Windows 98 SE/ME/2000/XP
en voor PC's vanaf Pentium II,
ook geschikt voor PS1 en PS2

per set
€34.99 :*)

Plaatje : Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_44/KBILD05.JPG

Zag dat er bij de lokale E-Plaza (Bart Smit) een Piranha stuurtje stond met pedalen voor €27,50.
Had even getwijfeld of ik hem mee zou nemen maar als ik deze set zie.
De set bestaat uit een Zilver/zwart stuur, 2 pedalen (gas/rem) en een schakelpook + handrem.

Het lijkt me op zich wel erg grappig als je bijvoorbeeld need 4 speed speelt je via de handrem ook echt kan gaan driften _O_

Komt natuurlijk de vraag of ik met een stuur of met een kat in de zak dan naar huis ga. Met andere woorden is het wat ?

[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 24-10-2003 13:09 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 09:56:

Is nog helemaal niks over bekend. De specificaties zijn nog niet vrijgegeven...
Op de Medion site wordt er verder geen info over gegeven. Je kunt het beste de ALDI in de gaten houden...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• div-er
Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 10:19:
[...]
De CH-DVD-402 ...
... 79 euro dacht ik.
Ik woon in de buurt van de duitse grens, de duitse Mediamarkt is binnen mijn bereik...

Hij kost daar slechts 59 Euro! :+
Echter, de Toshiba SD230E kost hetzelfde maar kan nog meer formaten lezen.
Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
div-er schreef op 24 October 2003 @ 20:26:
[...]

Ik woon in de buurt van de duitse grens, de duitse Mediamarkt is binnen mijn bereik...

Hij kost daar slechts 59 Euro! :+
Echter, de Toshiba SD230E kost hetzelfde maar kan nog meer formaten lezen.
Iemand ervaring?
Ik heb geen Toshiba 230E, maar ben wel in het bezit van de Toshiba 520E. Ik kan je zeggen dat Toshiba dvdspelers in nederland niet veel doen, in duitsland wel. Het is echt een topmerk en wordt in alle duitse hifibladen erg goed getest.
De Cyberhome 402/405 is echt geen partij voor de Toshiba, zelfs de Cyberhome 505 niet. Ga voor de Toshiba, je zult er geen spijt van krijgen! Waar kan je de 230E zo goedkoop krijgen trouwens, ook de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 24 October 2003 @ 10:41:
[...]

Ik ben in het bezit van zo´n Aldi-PC (P4-2.6GHZ-120GB-512MBDDR-DVD-lezer/schrijver-multi-kaartlezer-afstandsbediening-TV/Radio-tuner , alles erop en eraan)en ik moet toch wel even kwijt dat ik zeer tevreden ben over mijn aankoop en zeker als ik rekening hou met de prijs en hetgeen je er in de plaats voor krijgt.Alleen in het begin wat probleempjes gehad maar dat was de fout van WinXP.Na het updaten van WinXP geen problemen meer gehad.Uitbreiden zeg je,wel je hebt dan misschien maar 3 PCI-sloten , maar wat ga je nog veel meer uitbreiden aan een nagenoeg complete pc.
Nogmaals,ben er zeer tevreden over . :9
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.