Het Grote Gamecube topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.194 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 19:28:
Klees net het volgende in het NRC:

[...]
|:(
Afgezien van het feit dat het bericht 1 grote aaneenschakeling van onwaarheden is, is het natuurlijk klote nieuws voor Nintendo. Dit is niet echt bevorderlijk voor de GBA... Maarja, de N-Gage neemt na de E3 niemand meer echt serieus.
Nokia heeft toch ook de portal Sega.com overgenomen als ik me niet vergis, samen met de achterliggende dienstverlening ? Dus ook de online techniek waar bijvoorbeeld Auto Modelista, SNAP genaamd.

Bericht op Gamer.nl :
In een vreselijk vaag persbericht heeft Nokia de wereld laten weten dat ze het portal Sega.com en de multiplayer technologie SNAP hebben gekocht. De koop is waarschijnlijk bedoeld om de Nokia N-Gage te ondersteunen.

Volgens het persbericht zijn SEGA Network Application Package (SNAP) en Sega.com een prachtige koop voor Nokia en is een sterk punt de ondersteuning voor verschillende platforms. Of dit in de toekomst zo blijft wordt echter niet vermeld.

Nu de technologie van Nokia is zijn er veel onduidelijkheden ontstaan. SNAP wordt namelijk gebruikt in Sega's PS2 online network. Een voorbeeld hiervan is de game Auto Modelista van Capcom. Wat hiermee gaat gebeuren is nogal vaag, al is de PS2 geen directe concurrent van de Nokia N-Gage.
“Online multi-player games and mobility are seen as the hottest developments in the games industry today. This acquisition is a logical step in bringing online elements to mobile games," said Ilkka Raiskinen, Senior Vice President, Entertainment and Media Business Unit. "Sega.com Inc. has developed a robust technology platform which, combined with the Nokia N-Gage(TM) game deck, opens up totally new dimensions for gamers. Sega.com is known to be the host for some of the world's best online game competencies, and I believe that together, we have the leading knowledge in both mobility and online games technologies, thus further developing and expanding the opportunities for the entire games space."
Biz.Yahoo.com persbericht

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
F-Zero op tv :
Nintendo has revealed plans to bring F-Zero to the television screen. F-Zero: Legend of Falcon, a new animated series based off the game, is in production from Ashi Productions for airing on Japan's TV Tokyo broadcasting starting in October.
The show takes place in the year 2201 and revolves around a series of high-speed races called F-Zero. Two participants, Captain Falcon and an original character named Ryu Suzak take the starring roles in the show, with their races tending to be the most thrilling. Ryu is actually from 150 years in the past. At that time, he incurred an injury while on the job and was placed into cryogenic freeze until a cure for his wounds could be found. Ryu was brought back to existence at the hands of a secret galactic police force out to stop corruption in the F-Zero races.

Fans of the series can look forward to appearances by their favorite racers, as well as 3D race scenes that do the game series justice. The first episode airs in Japan on October 7th with the series continuing every Wednesday between 6:30 and 7:00 PM.
Je zou maar in japan wonen ;)

Ik was trouwens net effe dvdbox aan het surfen en ik kwam erachter dat Soul Calibur 2 over een paar dagen verzonden wordt ( ik dacht pas volgende maand 8)7 ).
En toen kwam ik Metal Gear Solid: TS (€38) tegen die je kan preordere. :)

En volgende maand Mario advance 4 en viewtiful joe. Ik ben de komende maanden wel zoet. Ik moet mario golf ook nog uitspelen (heb nu wel de laatste cource unlocked) 8)7

Weet iemand trouwens waar je die e-reader kan kopen (US), ik hoor er veel over maar ik zie niks :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38

TdV

Aaargh; ik krijg die stomme shooting gallery (zelda: ocarina of time) niet voor mekaar maar ik wil die extra pijlen...is daar een trucje voor of zo? (kom meestal tot 9 van de 10; mis er altijd wel 1)

Gelukkig kan ik nog afwisselen met oracle of ages op de gameboy; toen hadden ze niet van die stomme spelletjes die je moet doen (o ja toch wel...wie bedenkt die dingen!!!) Zo ff mn frustratie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 20 August 2003 @ 21:55:
Ik was trouwens net effe dvdbox aan het surfen en ik kwam erachter dat Soul Calibur 2 over een paar dagen verzonden wordt ( ik dacht pas volgende maand 8)7 ).
Mwah, weekje nog :) + nog een weekje wachten ivm verzenden, dat betekent dus over 2 weken de ultieme vechtgame spelen. :)

Om alvast in de stemming te komen dan is hier de Amerikaanse commercial te downloaden :)
En toen kwam ik Metal Gear Solid: TS (€38) tegen die je kan preordere. :)
w00t, das geen geld voor zo'n topgame. Gelijk maar ff ge-preordert :)
TdV schreef op 20 August 2003 @ 21:57:
Aaargh; ik krijg die stomme shooting gallery (zelda: ocarina of time) niet voor mekaar maar ik wil die extra pijlen...is daar een trucje voor of zo? (kom meestal tot 9 van de 10; mis er altijd wel 1)
Laat gewoon zitten joh, 30 is meer dan zat! :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

AudiRS4 schreef op 20 augustus 2003 @ 19:34:
[...]

Nokia heeft toch ook de portal Sega.com overgenomen als ik me niet vergis, samen met de achterliggende dienstverlening ? Dus ook de online techniek waar bijvoorbeeld Auto Modelista, SNAP genaamd.

Bericht op Gamer.nl :

[...]

Biz.Yahoo.com persbericht
Ja het is dus allemaal heel erg vaag waar het allemaal nou om gaat maar waar het waarschijnlijk op neerkomt is dat Nokia dus gewoon de netwerktechnologie/multiplayertechnologie overgenome heeft van Sega maar als je al die berichten zo leest zou je haast denken dat wanneer je binnenkort naar www.sega.com gaat dat je een promotiesite komt van de Nokia N-gage of iets dergelijks...
Beetje raar als je het mij vraagt Sega had beter kunnen gaan samenwerken met Nintendo op het gebeid van Multiplayer ipv. het hele zootje aan Nokia te verkopen die het gaat gebruiken voor mobile gaming iets waarvan al van te voren is vastgesteld dat het een gigantische flop wordt..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op 20 August 2003 @ 21:57:

Gelukkig kan ik nog afwisselen met oracle of ages op de gameboy; toen hadden ze niet van die stomme spelletjes die je moet doen (o ja toch wel...wie bedenkt die dingen!!!) Zo ff mn frustratie kwijt.
Nee, geen trucje. De truc (dus toch :P) is saven, er naartoe gaan met een volle giants wallet, en oefenen. Kheb m op de N64 gehaald, kon het toen zelfs met gemak, maar het lukt me nu ook niet meer...
edit:
Ow, het is als je al adult bent... Die vond ik altijd makkelijker... Op de een of andere manier. Je kan zonder die range er trouwens ook al 40 halen, zoek maar op Gamefaqs hoe als je wilt, anders is het een beetje een spoiler...
Maar goed, 40 (en 30 ook) is al ruim genoeg, zoals ds al zegt. Je komt echt niet zonder te zitten...
Behalve in de Forest Temple misschien... Ik althans wel toen ik dat de eerste keer deed... (Painting shooting anyone? :()
/edit

Trouwens vanmiddag weer Jabu Jabu's Belly uitgespeeld :9
Dat is toch een heerlijke dungeon... :9~... Alleen jammer van dat gedoe met die Ruto, oppakken enzo... Bigocto is trouwens wel een meesterlijke subboss _O_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachuh :? :r

edit:
Als je het er realistisch uit had willen laten zien, had je iig moeten zorgen dat het gewoon in URL tags stond, zodat je niet direct kon zien dat er "fuckhed" in de url stond...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

1.......1.......2.......

Belll.....m` m` m` ijn hart slaaaaaaaat over ...........schnell

Ik schrok bijna klojo :(

:P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Wanneer komt MGS:TTT in europa uit?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber _O_ Mooie actie ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TheEvilCuber in "Het Grote XBOX Topic deel 5"

OMG :D

Geniaal TheEvilCuber!!! :D

Ik trapte er echt in :D

Alleen die 2 uitroeptekens zijn niet zo en als je het een 2e keer leest lijkt het artikel wel wat vreemd :P

Toch koel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Okyah schreef op 20 August 2003 @ 23:41:
TheEvilCuber in "Het Grote XBOX Topic deel 5"

OMG :D

Geniaal TheEvilCuber!!! :D

Ik trapte er echt in :D

Alleen die 2 uitroeptekens zijn niet zo en als je het een 2e keer leest lijkt het artikel wel wat vreemd :P

Toch koel :)
En na 15 sec krijg je de melding; This is a prank

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 20 augustus 2003 @ 23:39:
Wanneer komt MGS:TTT in europa uit?
/me *Lees een stuk of 20 posts terug*
..
..
Metal Gear Solid: The Twin Snakes - Konami - tba

:( :/ Ik wil em nu, MGS was echt voor mij de mooiste game ervaring ooit!, ergens in de game moest je kiezen of je iemand liet sterven, of juist niet (word ook duidelijk gezegt in de game dat het invloed heeft op de rest van de game) maar ik kon diegene echt gewoon niet laten sterfen, zo erg was ik meegesleept in het verhaal.

/me *TheEvilCuber vind dat er meer Film-Games moeten komen ala MGS, want hij heeft een zwak voor mooie verhaaltjes* :P

This space is occupied

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

Het enige wat Nintendo moet doen is big ass game uitbrengen ... iets wat niemand verwacht ...

This is the Way.

Verwijderd

Geweldige actie evilcuber, echt meesterlijk :P :P

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Killer 7 Screens to die For!
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225548_9_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225539_8_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225530_7_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225521_6_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225512_5_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225502_4_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225453_3_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225444_2_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225434_1_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/456320030820_225425_0_big.jpg

Edit : Fix0red :P

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 21-08-2003 09:46 ]

This space is occupied

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Dat ziet er wel leuk uit :9

Ja doe maar.

Verwijderd

Wat is dat spel TERINGHIP! Die stijl is zoo vet, niet normaal meer, hopelijk wordt het geen film waar je af en toe een keuze kan maken, maar een volledig speelbare wereld (alla gta).

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens hier een indruk van de ECTS build van MK:DD

Indruk MK:DD

Goed om te horen dat het bijna 2x zo snel is geworden!! Dat was toch wel de voornaamste klacht over de E3 build. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Duh :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 10:43 ]

• Fred_Perry
  • Laatst online: 12:15
Media Create 11.08.03 - 17.08.03
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rwaelen/gc/gcmedcreate218.jpg

En de 29ste komt ook nog eens Tales of Symphonia uit :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

DarK_M schreef op 20 August 2003 @ 22:51:
[...]
Ja het is dus allemaal heel erg vaag waar het allemaal nou om gaat maar waar het waarschijnlijk op neerkomt is dat Nokia dus gewoon de netwerktechnologie/multiplayertechnologie overgenome heeft van Sega maar als je al die berichten zo leest zou je haast denken dat wanneer je binnenkort naar www.sega.com gaat dat je een promotiesite komt van de Nokia N-gage of iets dergelijks...
Beetje raar als je het mij vraagt Sega had beter kunnen gaan samenwerken met Nintendo op het gebeid van Multiplayer ipv. het hele zootje aan Nokia te verkopen die het gaat gebruiken voor mobile gaming iets waarvan al van te voren is vastgesteld dat het een gigantische flop wordt..
De multiplayer tak van Sega heette toch Sega.com ? Misschien dat de URL en het bedrijf los van elkaar staan. En wat betreft samenwerking, Sega kondigde 3 jaar geleden al aan zich op de mobile gaming markt te willen storten, en hebben in Nokia een sterke partner gevonden met een (imo) wat minder product. Het lag dus mooi in het verlengde van de strategie van Sega.

En daarbij, de samenwerking tussen Sega en Nintendo is toch redelijk te noemen ? Aantal exclusieve titels en helpen bij bekende franchises van Nintendo. 5 jaar geleden was dat nog ondenkbaar hoor :)

Maar deals als deze geven wel aan dat het hele "Sega wordt overgenomen" verhaal een beetje op losse schroeven staat, anders ga je niet zulke overeenkomsten aan lijkt me.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 10:05:
Wat is dat spel TERINGHIP! Die stijl is zoo vet, niet normaal meer, hopelijk wordt het geen film waar je af en toe een keuze kan maken, maar een volledig speelbare wereld (alla gta).
Agreed. Wat mij betreft staat dit spel op mijn lijst als nr1 van de Capcom 5. Op 2 VJ, die duurt gelukkig niet zo lang meer. 3 is voor mij PN 03, die ook niet zolang meer durrt. 4 = RE4. Dead Phoenix is nogal dead naar het schijnt, dus ja...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Even een kort vraagje. Hoe zit het met de prijzen van verschillende titels. De royalties op de spelen werden toch anders geregeld. Gaan wij daar in Europa ook nog wat van merken en zo ja wanneer?

• Fred_Perry
  • Laatst online: 12:15
RareGast schreef op 21 August 2003 @ 13:15:
Even een kort vraagje. Hoe zit het met de prijzen van verschillende titels. De royalties op de spelen werden toch anders geregeld. Gaan wij daar in Europa ook nog wat van merken en zo ja wanneer?
Misschien is dit alleen maar om meer 3rd party ontwikkelaars te lokken. Zij kunnen dan meer winst maken als de prijzen op het huidige niveau blijven.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] 'Europese rel' helpt

"O", moest Nintendo in eerste instantie hebben gedacht op de reactie die Europa gaf na het afschaffen van de E-Reader in Europa.

Nadat eergister nog werd 'bevestigd' dat de e-Reader niet meer uit zou komen in Europa, komt Nintendo daar vandaag op terug:

[b]"The launch of the E-Card Reader in Europe has been moved into the first half of 2004, as Nintendo's focus for the remainder of 2003 is the strong software release schedule for both the Nintendo GameCube and the Game Boy Advance." [b]

Sommige bronnen denken nu dat de e-Reader volgend jaar zomer in onder andere een bundel met een GBA te koop zal zijn. Zodra we hier meer over weten, lees je het uiteraard op CubeZone.

Door: Robert van Duivenbode op 21-08-2003
Ik gok dat ze hem gaan bundelen met Animal Crossing, of tenminste SAMEN met AC hier uitbrengen, anders word het echt geen Suc6

This space is occupied

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik geloof dat ik dit artikel nog niet heb gezien over de cube hier, de laatste alinea is erg ironisch sarcastisch:
Nintendo confirms Christmas release schedule

Rob Fahey 16:52 20/08/2003
Cube set to have good software line-up this Christmas; nation in shock

The European release schedule for the Cube and Game Boy Advance this Christmas has been revealed, showing a number of key titles being launched in November - and the company has apparently made another U-turn on the e-Reader.

The new release schedule shows Soul Calibur II being launched on September 26th, as previously announced, followed by F-Zero GX on October 31st. The company's Christmas season begins in earnest in November however, with the release of Mario Kart Double Dash on November 14.

This is followed by Pikmin 2 and 1080 Avalanche on November 28, with the final release of the year being Mario Party 5 on December 5th. All in all, it's a far healthier line-up than last years, when the only major title was Star Fox Adventures in mid-November.

The Christmas selection is followed by a strong 2004 line-up which includes Final Fantasy: Crystal Chronicles (originally a Christmas title), Star Fox 2, Legend of Zelda: Four Swords and Pokemon Colosseum.

The (relatively) good news for Nintendo fans doesn't end there, however; according to C&VG today, the company has also changed its mind about the e-Reader peripheral again, and now plans to release it in early 2004 in Europe after all. And according to our sister site Eurogamer, Nintendo Europe head honcho David Gosen dropped broad hints at the EIGF event in Scotland earlier this week that an announcement about a European launch for cult favourite title Animal Crossing was imminent, with early 2004 also mooted as a date for the game.

Could it be that after months of maltreatment, Nintendo of Europe has finally decided to listen to the pleas of European retailers and consumers? This afternoon has seen three separate instances of common sense from the company - perhaps the game isn't up for the Cube in Europe after all.

[ Voor 2% gewijzigd door RareGast op 21-08-2003 15:04 . Reden: het was sarcastisch en niet ironisch ]

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja maar waarom breng je een oudere versie van een spel uit hier in de EU als je een bijna afgemaakte 2de versie hebt?

Ik heb het hier over AC(1&2) ...

Maak dan meteen die AC2 goed en breng hem wereldwijd uit ... of is dat nou weer te simpel gedacht?

This is the Way.

• Deddiekoel
HIValicious schreef op 21 augustus 2003 @ 15:12:
ja maar waarom breng je een oudere versie van een spel uit hier in de EU als je een bijna afgemaakte 2de versie hebt?

Ik heb het hier over AC(1&2) ...

Maak dan meteen die AC2 goed en breng hem wereldwijd uit ... of is dat nou weer te simpel gedacht?
Ik weet niet wat de status is van AC2 maar het lijkt mij wel voor de handliggend dat ALS ze AC naar europa brengen ze iig AC e+ doen. Dan kunnen ze meteen hun SD-card reader slijten (en kan ik de mijne eindelijk gebruiken).

Verder zit er TE veel lekkers aan te komen. Ik kan ook echt niet wachten op Killer7. Mijn rangorde van de Capcom 5 4 is:
- Killer 7
- RE4
- VJ
- PN 03 (deze ga ik zeker niet direct kopen BTW)

Er komen weer een heleboel lekkere games aan en ik begin me toch af te vragen wat 2004 in petto heeft...

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

killer 7 duurt tog nog een hele tijd of niet? evenals re4 dus mijn orde wordt op release date behalve pn03 die hoef ik niet denk ik ...

PS wie had hier eigenlijk AC? Ik dacht onze eigen brompot van niveau: Phuse :) NOFI

EDIT:
JA JA Schumi jij ook :) En jij WackyWes ook en *sign* jij ook jOzh

[ Voor 17% gewijzigd door NoTimeRemains op 21-08-2003 16:56 ]

This is the Way.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik ook! :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik zit echt te wachten op de Teenage Mutant Ninja Turtles. Ik zag een previeuw van het spel en het deed me meteen denken aan die goeie oude nes. De TMNT2 voor de nes heb ik echt flink wat gespeeld.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Mijn capcom 5 lijstje:
P.N.03
Resident Evil 4
Viewtifull joe
Killer 7
MegaMan

This space is occupied

Verwijderd

HIValicious schreef op 21 August 2003 @ 15:35:
...
PS wie had hier eigenlijk AC? Ik dacht onze eigen brompot van niveau: Phuse :) NOFI

EDIT:
JA JA Schumi jij ook :)
En ik ook! :)

• jOzh
  • Laatst online: 16:25

jOzh

Sweet dude!

HIValicious schreef op 21 August 2003 @ 15:35:
killer 7 duurt tog nog een hele tijd of niet? evenals re4 dus mijn orde wordt op release date behalve pn03 die hoef ik niet denk ik ...

EDIT:
JA JA Schumi jij ook :)
Me too, maar waarschijnlijk niet voor lang meer. Ben nooit echt 'in' dat spel gekomen, ga em nu maar verkopen...

Grab shell dude!

Verwijderd

En ik niet :P

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 16:04 ]

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

jOzh schreef op 21 August 2003 @ 16:01:
[...]

Me too, maar waarschijnlijk niet voor lang meer. Ben nooit echt 'in' dat spel gekomen, ga em nu maar verkopen...
* GZ heeft direct interesse. Wat wil je ervoor hebben?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
TheEvilCuber schreef op 21 August 2003 @ 15:53:
Mijn capcom 5 lijstje:
P.N.03
Resident Evil 4
Viewtifull joe
Killer 7
MegaMan
:) leuke vervanger voor Dead Phoenix

• Dyxtra
  • Niet online
[url=#]Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd_marioluigi.gif[/url] /me Kart Double Dash!! Newsflash *

Screens!

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-c4/Luigi_1P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-ec/DK_1P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-a4/Desert_1P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-f2/City_2P_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-a2/Bridge_4P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-49/Bridge_1P.jpg

EDIT: nog een paar vergeten

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-dc/Luigi_2P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-56/Snow_1P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-21/Snow_4P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/albums/wpw-f6/Waluigi_1P.jpg

Game Info
Titel: Mario Kart Double Dash!! Google - HGCTS
Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo
Genre: Cartoon racing
Release date: JPN: nov 2003 - USA: nov 2003 - EUR: nov 2003
Media: E³ 2003 Footage | Screenshots

Hier mijn CAPCOM 4 lijst:

...

[ Voor 13% gewijzigd door Dyxtra op 21-08-2003 20:34 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Leuke screens van Mario Kart:DD! De impressies van de verbeterde versie klinken trouwens erg goed, vooral om het feit dat het spel nu 2x zo snel is en net zoals MK64 speelt :) Deze zijn te lezen op Planet Gamecube (weet niet of dit al gemeld was).

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Wow, dit ziet er echt ongelofelijk goed uit, maar wat moet ik ervan verwachten? Game-Noir??

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Koffiezuiper schreef op 21 August 2003 @ 20:34:
Leuke screens van Mario Kart:DD! De impressies van de verbeterde versie klinken trouwens erg goed, vooral om het feit dat het spel nu 2x zo snel is en net zoals MK64 speelt :) Deze zijn te lezen op Planet Gamecube (weet niet of dit al gemeld was).
ja had ik al gedaan maar dat was volgens mij niemand opgevallen. :) Idd zo te horen is er veel verbeterd. :)

• Koffiezuiper
schnumi schreef op 21 August 2003 @ 21:02:
[...]

ja had ik al gedaan maar dat was volgens mij niemand opgevallen. :) Idd zo te horen is er veel verbeterd. :)
Ah sorry, ik dacht dat ik het al gelezen had maar soms vergeet ik het direct weer. Volg zoveel sites voor GC nieuws dat ik het onderhand ook niet meer weet waar ik het vandaan haal :P

Ach de eerste game die ik van Capcom haal zal P.N.03 zijn en dan gewoon Viewtiful Joe. Ik zal er niet echt 1 gaan missen aangezien ze in mijn ogen allemaal perfect zijn.
Hebben sommige mensen hier nog tips waar je het beste je spellen kan bestellen in Nederland? Dimplus is er 1 van maar heb graag meer opties :P Verder IG shop al bestel ik daar liever niet... any tips? :)

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 21 augustus 2003 @ 21:11:
[...]

Ah sorry, ik dacht dat ik het al gelezen had maar soms vergeet ik het direct weer. Volg zoveel sites voor GC nieuws dat ik het onderhand ook niet meer weet waar ik het vandaan haal :P

Ach de eerste game die ik van Capcom haal zal P.N.03 zijn en dan gewoon Viewtiful Joe. Ik zal er niet echt 1 gaan missen aangezien ze in mijn ogen allemaal perfect zijn.
Hebben sommige mensen hier nog tips waar je het beste je spellen kan bestellen in Nederland? Dimplus is er 1 van maar heb graag meer opties :P Verder IG shop al bestel ik daar liever niet... any tips? :)
No blame, ik wist het ook nog niet :D
Kvind de screens trouwens alleen maar verontrustender... Dat het speelt zoals MK64 is volgens mij helemaal geen goede zaak...

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

@Killer7

"My frothing demand for an weird ass game increases!!"

Simpel gezegd geweldig die stijl echt prachtig!!
Deze MarioKart screenshots nemen bij mij de laatste beetje twijfels weg, met deze game ga ik mij weken zoniet maanden vermaken, kom maar op met die battle mode!!

• BloodKnight
  • Laatst online: 20:17
Koffiezuiper schreef op 21 August 2003 @ 21:11:
[...]

Hier: http://81.23.252.110/~gcshop/index.php

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
GolbeZeromus schreef op 21 August 2003 @ 16:05:
[...]

* Deddiekoel heeft direct interesse. Wat wil je ervoor hebben?
Huh? Ik heb een paar pagina's terug mijn AC ook aangeboden...bij deze dus nog een keer:

Te koop: Animal Crossing US - TEAB

Ik meen ook te hebben gelezen dat Killer 7 in November in Japan zal uitkomen. Als dit zo is verwacht ik dan wel een extreme toename in Cubesales...

[ Voor 32% gewijzigd door Deddiekoel op 22-08-2003 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Paper Mario is ook aangekondigt, begin 2004 in Europa...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 22 August 2003 @ 08:22:
[...]Te koop: Animal Crossing US - TEAB
Check your mail please. :)
Phusebox schreef op 22 August 2003 @ 09:44:
Paper Mario is ook aangekondigt, begin 2004 in Europa...
N64 port, right?

Hier nog meer impressies van IGN. Wel leuk om te zien dat zij er nu alle vertrouwen in hebben terwijl ze eerst behoorlijk sceptisch waren. Ze hebben het oa 16 player LAN support, balloon fight, bomb-omb blast en nog meer multiplayer modes. Ziet ernaar uit dat het allemaal wel goed komt dus met MK :).

• Zelda: four swords screenshots (GC)

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/logo.php?picturename=albums/wpw-8d/gekrok.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/logo.php?picturename=albums/wpw-01/gekrok4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/logo.php?picturename=albums/wpw-74/hyrule_castle.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/logo.php?picturename=albums/wpw-5d/link8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/logo.php?picturename=albums/wpw-e5/normal_tingle.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/logo.php?picturename=albums/wpw-9d/normal_1p_house.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cp2.oktagone.com/~n-gamer/images/gallery/logo.php?picturename=albums/wpw-ad/1p_castle.jpg

Ik weet nog steeds wat ik hier nu van moet denken.. Die verplichte GBA-GCN connectie verpest alles.. Naja, ik wacht wel ff af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Weer ff een domme vraag mijnerzijds:

WTF is een e-reader?

En dan mij capcom lijstje:

- RE4
- RE4
- RE4
- RE4
- K7

IK ben erg, ik weet het, en ik zal het blijven.
Kom maar op met die verse zombiesch :7

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
rajackar schreef op 22 August 2003 @ 10:49:
Weer ff een domme vraag mijnerzijds:

WTF is een e-reader?
Afbeeldingslocatie: http://gearmedia.ign.com/gear/image/ereaderunit_091702_1.jpg
Met de e-reader kan je dingen in spellen (alleen bij gba ) doen die je normaal niet kan doen. Zoals extra levels, verborgen features etc. :)

Metal Gear Solid Box art (low res :/ :9~)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakesboxartgc.jpg

Misschien een bonus disc als je MK:DD preorderd :)
Though unconfirmed, retail assets uncovered by IGNcube indicate that Nintendo of America may be planning to offer a free 'bonus disc' to consumers who pre-order Mario Kart: Double Dash. The disc, according to a piece of artwork distributed to chains such as Electronics Boutique, will contain playables and possibly video previews of GameCube software. We do not yet know if the playables will be of new games or, in fact, if the disc will be similar or identical to previous ones.
According to the retail art for the offer, the bonus disc will be handed out "at the time of purchase [of Mario Kart]."
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/nintendobooth_082103_6in.jpg
Woei, mario karte in zo'n wagentje met een tft voor je neus :>

Zal ik mijn capcom lijstje ook maar geven :

1. Viewtifull joe
2. Resident Evil 4
3. Killer 7 misschien (lijkt wel erg op XIII)

[ Voor 16% gewijzigd door Elroy op 22-08-2003 11:33 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm , ik hoop dat die preorder actie voor mk:dd hier ook komt, dan pre order ik em meteen.

/me is gek op extra dingen bij games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

* rajackar kwijlt zachtjes bij de gedachte aan een bonus disc met MK64 :z

@elroy:

ik kwam dit plaatje op je site tegen:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/re23.jpg

Hoe krijg ik Jill in dit pakje?

[ Voor 51% gewijzigd door rajackar op 22-08-2003 14:11 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop dat Nintendo wat meer met die bonusdiscs gaat doen. Als ze de Nintendo schatkist opentrekken en klassiekers bij hun nieuwe broertje gaan stoppen (M64 bij M128 bijv.) dan denk ik dat een hoop mensen toch een Cube zullen overwegen. Met name PSone eigenaren (nu waarschijnlijk met PS2) zullen de N64 games interessant vinden, lijkt me.
IK zou er iig erg blij mee zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

een Perfect dark bonusdisc bij Gheist :9~
Ja dat klinkt wel goed :D :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 22 August 2003 @ 14:06:
* rajackar kwijlt zachtjes bij de gedachte aan een bonus disc met MK64 :z

@elroy:

ik kwam dit plaatje op je site tegen:

[Afbeelding]

Hoe krijg ik Jill in dit pakje?
ZO: http://db.gamefaqs.com/co...resident_evil_secrets.txt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja mag niet deeplinken van www.gamefaqs.com

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Argh, wanneer komt RE4 ? Kan echt niet wachten..
StarCraft Ghost kunnen we, Blizzard kennende, waarschijnlijk niet voor 2004 verwachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
RedruM schreef op 22 augustus 2003 @ 15:55:
Argh, wanneer komt RE4 ? Kan echt niet wachten..
StarCraft Ghost kunnen we, Blizzard kennende, waarschijnlijk niet voor 2004 verwachten :/
Ik heb de 'mazzel' dat ik pas RE fan ben sinds de serie naar de Cube kwam. Dus ik kan mijn RE honger nog even stillen met RE:Code Veronica voordat ik alleen nog maar aan RE4 kan denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Deddiekoel schreef op 22 August 2003 @ 15:58:
[...]

Ik heb de 'mazzel' dat ik pas RE fan ben sinds de serie naar de Cube kwam. Dus ik kan mijn RE honger nog even stillen met RE:Code Veronica voordat ik alleen nog maar aan RE4 kan denken....
Ja ik ook, heb het niet op de PSX gespeeld, maar die ports hoef ik niet.. (al is het verhaal wel geweldig).. Maar nu ik dat filmpje van RE4 heb gezien.. damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Op GameQube.nl is een leuk nieuws berichtje geplaatst wat je wel weer aan het denken/twijfelen zet. Het gaat namelijk over een Mystery game van Silicon Knights, met de titel Silicon Knights Mystery Game :+ De titel is namelijk op de Noorse release lijst geplaats van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 16:25

jOzh

Sweet dude!

GolbeZeromus schreef op 21 augustus 2003 @ 16:05:
* jOzh heeft direct interesse. Wat wil je ervoor hebben?
Nou, ik heb al een bod gehad van €47,50 (je kan em nog goedkoper halen bij dvdboxoffice volgens mij :z ) maar als je nog leuke games te ruil hebt, laat het ff weten! Want ik ruil liever dan dat ik verkoop...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Koffiezuiper schreef op 22 augustus 2003 @ 16:23:
Op GameQube.nl is een leuk nieuws berichtje geplaatst wat je wel weer aan het denken/twijfelen zet. Het gaat namelijk over een Mystery game van Silicon Knights, met de titel Silicon Knights Mystery Game :+ De titel is namelijk op de Noorse release lijst geplaats van Nintendo.
Dat bleek toch de Metal Gear Solid Remake: The Twin Snakes te zijn? (_/-\o_)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
TheEvilCuber schreef op 22 augustus 2003 @ 17:27:
[...]

Dat bleek toch de Metal Gear Solid Remake: The Twin Snakes te zijn? (_/-\o_)
Ja maar aangezien dat nou niet echt meer een mystery is en dat de release dat grotendeels wel bekend is. Het kan ook wel zo zijn hoor natuurlijk, je weet het nooit met noorse sites :P

edit: Dan zou de verassing ook dubbel op zijn, MGS:TTS staat namelijk al in die lijst.

[ Voor 12% gewijzigd door Koffiezuiper op 22-08-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Yeah, ik lees net dat ook 1080 LAN-compatible wordt! hier ben ik heel erg blij mee, hoop echt dat het GC Lannen een beetje van de grond gaat komen. Misschien dat Nintendo nu toch ineens naar de consumenten gaat kijken.

Overgens nog iemand geinteresseert in Mortal Kombat: DD en Tony Hawk 4?? Mail naar [sander apenstaartje suffication punt com] als je iets te ruil hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copy/Paste in new window werkt altijd :)

• IGN heeft F-zero reviewed. 9.3. Review kan je hier lezen

• MGS:TTS screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_22.jpg

Dit spel gaat dus echt 0wn3n _/-\o_. Al een hele verbetering sinds de vorige screenshots (vooral snake's face).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de grootste verbetering is dat we met snake spelen en niet met die rare raiden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

screenshots zien er idd goed uit. :) Ook een goede score voor F-zero GX. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Krijg net een meel van nintendo :)
De nieuwe Sterrencatalogus komt eraan

De Sterrencatalogus: terug van weggeweest!
Vanaf maandag 25 augustus gaan er een heleboel dingen veranderen in de Sterrencatalogus op www.nintendo.nl
In de Sterrencatalogus op de website kun je de sterren die je hebt verzameld inruilen tegen screensavers, bureaubladachtergronden en posters, die allemaal op Nintendo-games zijn gebaseerd.
In de vernieuwde Sterrencatalogus kun je ook kiezen voor games, t-shirts, gadgets en nog veel meer.
Net als een gewone winkel hebben we natuurlijk wel even tijd nodig voor een 'verbouwing'. Daarom verdwijnt de Sterrencatalogus een tijdje, zodat wij hem kunnen verbeteren. Hou www.nintendo.nl goed in de gaten, want binnenkort is er nieuws over de grandioze heropening!

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
NvE schreef op 23 August 2003 @ 00:01:
Net als een gewone winkel hebben we natuurlijk wel even tijd nodig voor een 'verbouwing'. Daarom verdwijnt de Sterrencatalogus een tijdje, zodat wij hem kunnen verbeteren.
[...]
Een tijdje zal wel 3 maanden duren, uitgaande van vorige ervaringen van aankondigen van nintendo.nl. Maar ben benieuwd iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Staat in de email de nieuwe sterrencatolgus 25 Aug. online is, dus dat is geen 3 maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Goudstof schreef op 23 augustus 2003 @ 01:20:
[...]
Een tijdje zal wel 3 maanden duren, uitgaande van vorige ervaringen van aankondigen van nintendo.nl. Maar ben benieuwd iig.
Dan heb ik tenminste nog de tijd om wat steren te "verdienen" :)
Staat in de email de nieuwe sterrencatolgus 25 Aug. online is, dus dat is geen 3 maanden
Er staat veranderen, het verdwijnen is ook een verandering ;)

[ Voor 85% gewijzigd door NvE op 23-08-2003 01:30 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

fout :X

[ Voor 98% gewijzigd door NvE op 23-08-2003 01:24 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] STOP PRESS! Mario Kart voor 16 spelers!

On-ge-loof-lijk nieuws! IGN meldt dat Mario Kart: Double Dash!! niet alleen maar voor 8 spelers is, maar voor 16 gamers tegelijk!

Hoe krijgen ze het voor elkaar!? Nintendo of Europe heeft gezegd dat Mario Kart: Double Dash voor zestien spelers tegelijk speelbaar zal zijn! Het is totaal onduidelijk hoe dit ooit mogelijk zal zijn aangezien er in de laatste versies in totaal maar 8 spelers tegelijk op de baan waren. Op de Games Convention, waar IGN het nieuws vandaan heeft, was deze mode helaas niet speelbaar. We zijn in ieder geval ontzettend benieuwd wat Nintendo hiervan gaat maken! Oh jolly good times!!

"Not two, four, or even eight players -- 16 players is what Nintendo of Europe says will push the human factor in the new Mario Kart over the top. While a four-player mode is available via split-screen, gamers who want to aspire to such big numbers will of course have to own a lot of GameCubes, TVs, broadband adapters, and copies of the game. But it sounds fun, doesn't it? We'll have to take NOE's word for it, as the setup shown at today's Games Convention only featured a four-player linked LAN mode (and we've seen eight before). But if the game delivers on its promise, we might just have to convince the other IGN employees to bring all their consoles and TVs to work -- and we'll finally have a reason to use the #16 setting on our Wavebirds. " Aldus Cube.IGN.

Bovendien was in de Game Convention wel de Power Slid (de boost die je in bochten kan maken bij Mario Kart 64) aanwezig! Goed nieuws voor de die-hards dus!

We houden je gelijk op de hoogte als er nieuwe informatie vrijkomt! We love you, Nintendo!

printversie

Door: Rob Koopman op 22-08-2003

Relevante links:
Bron: Cube IGN
DOPE SHIT!
4 cubes. en dan 8 karretjes, waarbij 2 personen 1 cart doen? (eentje racen en eentje schieten enzo?

Starfox lan mode, 1080 lanmode, mario kart lanmode

realiseren jullie je niet dat deze games dus over een tijdje allemaal online kunnen via een programma op de pc (net als alle system link games voor de Xdoos) _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 23-08-2003 02:18 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
TheEvilCuber schreef op 23 August 2003 @ 02:16:
[...]

DOPE SHIT!
4 cubes. en dan 8 karretjes, waarbij 2 personen 1 cart doen? (eentje racen en eentje schieten enzo?

Starfox lan mode, 1080 lanmode, mario kart lanmode

realiseren jullie je niet dat deze games dus over een tijdje allemaal online kunnen via een programma op de pc (net als alle system link games voor de Xdoos) _/-\o_
Realiseer jij je dat je verbinding dat misschien helemaal niet aankan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd cool mensen die enthiousiast zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Pewwy schreef op 23 August 2003 @ 10:20:
[...]
Niet zeuren meneer MCSE!

(btw, gefeliciteerd!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
http://sourceforge.net/projects/cubeonline23/

Er zijn dus al mensen mee bezig, maar de verbinding zal idd super traag zijn... 1 frame per seconde ofzo als je geluk hebt :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens wat is een goede audio set voor de gamecube? Ik dacht dat Elroy en Phuse een logitech hadden ofzo maar weet niet percies wat vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Pewwy schreef op 23 augustus 2003 @ 10:20:
[...]
hoezo? het kan toch ook met halo op de xbox en tony hawk op de ps2?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 23 August 2003 @ 12:19:
Trouwens wat is een goede audio set voor de gamecube? Ik dacht dat Elroy en Phuse een logitech hadden ofzo maar weet niet percies wat vandaar. :)
Elroy en Phusebox hebben de Logitech Z-680 maar die kost dacht ik 400 euro.

terwijl zijn kleinere broertje 89 kost (5.1)
hier is het topic voordie setjes: Ervaring met de Logitech Z-serie - Deel 2

edit: :X dubbel post :X

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 23-08-2003 12:23 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

A bedankt. :) Ik zal eens kijken maar hij moet het liefst wel DP II ondersteunen. :)

Maar ik heb niet 2 audio poorten achterop mijn tv zitten maar wel in de modded RGB kabel. Kan ik het dan ook zo aansluiten en werkt het dan goed?

(Phuse heeft de kabel ook dus misschien weet hij het? :) ).

edit: mm volgens mij ondersteund de Z-640 geen DPL II en dat wil ik toch wel hebben dan. :) Als het ook via die kabel kan tenminste.

[ Voor 32% gewijzigd door schnumi op 23-08-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
schnumi schreef op 23 August 2003 @ 12:24:
A bedankt. :) Ik zal eens kijken maar hij moet het liefst wel DP II ondersteunen. :)

Maar ik heb niet 2 audio poorten achterop mijn tv zitten maar wel in de modded RGB kabel. Kan ik het dan ook zo aansluiten en werkt het dan goed?

(Phuse heeft de kabel ook dus misschien weet hij het? :) ).

edit: mm volgens mij ondersteund de Z-640 geen DPL II en dat wil ik toch wel hebben dan. :) Als het ook via die kabel kan tenminste.
Volgens mij kan je die Z-640 alleen op de PC aansluiten aangezien die geen externe decoders heeft zoals de Z-680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 23 August 2003 @ 12:32:
[...]

Volgens mij kan je die Z-640 alleen op de PC aansluiten aangezien die geen externe decoders heeft zoals de Z-680.
Volgens de website is hij ook geschikt voor Console gaming dus ik neem aan dat je hem ook voor je TV kan gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

De Z-640 is JUIST voor de console's gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/kabelz640.jpg

Daar gaan dus de 2 draadjes van je console in.

Dan heb je volgends mij Dolby Pro Logic 1, en dat vind ik nu al mooi klinken!(WaveRace en Eternal Darkness zijn er echt hemels mee_/-\O_)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 23-08-2003 12:50 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mm interessant. Maar ik heb dus een RGB kabel. :P En dus heb ik die 2 draadjes niet maar ik heb wel in de RGB kabel 2 uitgangen zitten voor kabeltjes. Dus zou het in feite moeten kunnen denk ik.

zo bedoel ik dus:
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//170/rgb_cube_jap.jpg

Die uitgangen zitten in de Modded RGB kabel. :)

[ Voor 30% gewijzigd door schnumi op 23-08-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja, als je dan 2 losse kabeltjes neemt en die in de 2 dingetjes doet van je Mod-rgb kabel en het andere eind in dat plugje heb je DPL1 :)
De Z-680 blijft natuurlijk beter maarja.. die prijs :| :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd de prijs is aardig pittig. Kun je dit ding trouwens ook op de TV aansluiten via 2 audio poorten aan de zijkant voor een videorecorder bij werkt dat ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

audio poorten? bedoel je die mini jacks? ik vat em ff niet?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 23 August 2003 @ 12:53:
Nou aan de zijkant van TV zit nog een aansluiting voor bijv een videorecorder maar dan heb je 3 aparte (rood, wit, geel) snap je. Kan je hem ook via die aansluiten of lukt zoiets niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 23 August 2003 @ 12:53:
Die aan de zijkant zijn toch geen mini-jacks :? Dat zijn toch gewone standaard ehh... Kut hoe heten die dingen ook al weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Als je dus een draadje van de roode en witte naar dat tussenblokje van de z-640 doet moet het lukken :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Tulpstekkertjes heten die :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja idd gewoon tulp kan dat ook of is dat een no go? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jep z-680 hier,
ehm hij kan gewoon met de modde rgb ja, maar ik heb em via de aux out van mijn tv lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ok mooi om te horen. :) Dan is de z-640 denk ik snel van mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 23 August 2003 @ 15:34:
ok mooi om te horen. :) Dan is de z-640 denk ik snel van mij. :)
z-640 heeft geen Pro Logic II, en II is toch een stuk mooier van geluid dan I

ik gebruik hem ook voor xbox, en binnenkort PS2 denk ik

en dvd's natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

oude }:O